🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 114

Emulator za GameCube in Wii igre prihaja na Steam

0

Emulatorji konzol so zelo, zelo fajn stvarca, saj nam omogočajo preigravanje igričarskih klasik, ki so izšle na prastarih konzolah, direktno na PC-ju. Ne samo, da na ta način dobimo verzijo arhiviranja starih iger, ki bi drugače bile hitro pozabljene, ampak lahko te zgodovinske igre preigravamo na višjih ločljivostih in sličicah na sekundo.

Na spletu imamo emulator za praktično vsako starejšo konzolo, eden najbolj prevalentnih izdelkov zadnjih let pa sliši na ime Dolphin. Svoj prvi izid je doživel leta 2003, za svojo nalogo pa si je najprej zadal zvesto emuliranje konzole GameCube, nato pa še njenega naslednika Wii. Sprva so igre komajda tekle, a skozi leta je emulator pridno pridobival na optimizaciji, zraven pa je še odpravljal grafične hrošče, dokler ni prišel do stanja, ko igre na njem lahko poganjamo na veliko večjih ločljivostih kot pa sta bili zmožni originalni konzoli, ob tem pa igralci ne utrpijo nobenega zatikanja.

Dolphin je danes de facto načina za preigravanje klasik kot so Super Mario Sunshine, The Legend of Zelda: The Wind Waker ter Metal Gear Sold: The Twin Snakes. Katalog naslovov je seveda še veliko bolj obsežen in težko boste v njem našli kakšnega, ki bi Dolphinu pri zaganjanju še vedno povzročal težave.

In zdaj ta emulator prihaja tudi uradno na Steam. Razvojna ekipa je projekt, ki temelji na odprti kodi, za ta prehod pripravljala nekaj mesecev, nakar je novico ponosno sporočila na svojem blogu. Dolphin je na Steamu že dobil svoj vnos in bo dostopen preko sistema Zgodnjega dostopa, saj je zadeva še vedno v aktivnem razvoju in bo še nekaj časa.

Seveda boste za igranje GameCube in Wii iger te najprej morali dobiti legalno, nato pa jih pretvoriti v digitalno obliko, ki jih bo lahko predvajal Dolphin. Emulator je namreč samo orodje za igranje teh naslovov, saj bi drugače grdo kršil avtorske pravice Nintenda, zaradi česar bi se znašel v težkih legalnih vodah. Emulacija se že tako nahaja nekje na bolj sivi coni zakona, saj je sicer povsem legalna, a novodobni emulatorji tipa Yuzu znajo predvajati že Nintendo Switch igre in to bolje, kot na aktualni konzoli. Ravno zaradi tega je podjetje Irdeto, ki ga na PC-ju poznamo po njegovi DRM zaščiti Denuvo, začelo ponujati ščitenje tudi konzolnih iger pred emulacijo.

Dolphin bo na Steamu zaživel v drugi polovici 2023 in naj bi ob izidu podpiral tudi prenosni PC Steam Deck.

The Last of Us Part 1 danes prispe na PC

0

Danes se bo pripetil nov zgodovinski trenutek pri selitvi nekdanjih Sonyjevih ekskluziv, ki se bodo pojavile še kje, kot pa samo na konzolah PlayStation, saj bo svoj prehod na PC doživela franšiza The Last of Us.

Predelavo bo doživel prvi del, ki je lani dobil olepšavo v podobi igre The Last of Us Part 1 in skok na PC je bil postavljen dokaj premeteno, saj se bo zgodil ravno ko se je dobro zaključila 1. sezona televizijske serije in si gledalci želijo novih avantur v post-apokaliptičnem svetu ZDA. No, novih avantur ne bodo ravno dobili, saj serija zvesto sledi dogodkom prve igre, vendar ni dvoma, da se bo zaradi serije igra dobro prodala, saj se je enako pripetilo izvirniku na PlayStationu 5, kateremu je prodaja poskočila ob prvih predvajanih epizodah na pretočnem servisu HBO Maxu.

PC verzija je dejansko cenejša od tiste na Sonyjevem lastnem ekosistemu, tako da je treba zanjo v trgovinah Steam in Epic Games odšteti 60 €, prednaročilo pa vam omogoči vnaprejšnji prenos datotek, ki so zdaj že na voljo. Za igranje si rezervirajte okoli 100 GB prostora, igra pa se bo za igranje odklenila danes, 28. marca ob nekje 16.00 oziroma 17.00.

the last of us

Razvijalec Naughty Dog je že objavil seznam minimalnih in priporočenih strojnih zahtev, ki so presenetljivo nizke. Za igranje pri ločljivosti 720p in 30 sličicah na sekundo bo dovolj že grafična kartica GTX 970, za igranje pri ločljivosti 1440p pri grafičnih nastavitvah “High” ob 60 sličicah na sekundo pa boste potrebovali procesor prejšnje generacije ali pa grafično kartico ranga RTX 2080 Ti oziroma RX 6750XT. Samo za igranje v 4K bo treba v PC namestiti grafično kartico zadnje generacije, pri izbiri podrobne grafike pa boste potrebovali vsaj 32 GB sistemskega pomnilnika.

the last of us

Naughy Dog je očitno veliko položil v optimizacijo, saj Valve v promocijskih slikah namiguje, da bomo The Last of Us Part 1 igrali lahko tudi na prenosnem PC-ju Steam Deck. Po vseh težavah, ki so jih letos imele PC verzije iger, bi bilo res fajn v roko dobiti nekaj, kar že od prvega dneva deluje brez problemov in za sprejemljivo stanje ne potrebuje mesece popravkov.

Zaenkrat ni še znanega ničesar glede morebitne predelave nadaljevanja The Last of Us Part 2, a to ni niti za konzolo PlayStation 5 dobilo tistih znatnih nadgradenj, kot je denimo podpora za hitrejše nalaganje stopenj in izkoristek pritiklin kontrolerja DualSense. Morda Naughty Dog vse to hrani za premiero 2. sezone, a ta je po zadnjih informacijah še presneto daleč stran.

Beli Lotos bo v svoji 3. sezoni skočil na Tajsko

0

Prva sezona serije Beli Lotus je bila eno mojih najbolj prijetnih presenečenj leta 2021. Zadevo sem namreč začel gledati povsem po naključju, saj sem nekega dne zdolgočaseno pregledoval ponudbo pretočnega servisa HBO Max in kliknil na prvo epizodo bolj po nesreči kot pa zaradi neke resnične želje po gledanju. Vendar pa sem nato na dušek pogoltnil vse epizode 1. sezone, nato pa nestrpno pričakoval še 2. sezono, pri kateri sem vsako epizodo pogoltnil tedensko na dan izida.

Zdi se, kot da tudi HBO ni bil povsem pripravljen na huronsko uspešnost serije, saj njen ustvarjalec Mike White pred tem ni spočel ničesar res zapomljivega, nato pa je udaril kot strela iz jasnega. Beli Lotos je v svoji 2. sezoni gledanost samo povečal, HBO pa je serijo začel promovirati za eno od tistih glavnih stvari, zaradi katerih se splača odšteti denarce za mesečno naročnino HBO Max-a.

Seveda je 3. sezona dobila zeleno luč takoj, ko se je Mike White odločil za delo na nadaljevanju in to se je zgodilo že praktično na koncu 2. sezone. Mike je takrat začel namigovati, da bi za naslednji dopust rad izkoristil neko od azijskih dežel, spletna stran Variety pa zdaj poroča, da je bila lokacija snemanja dokončno izbrana in da bo ta tokrat Tajska.

Premisa Belega Lotosa se spreminja iz sezone v sezono, a v glavnem gledamo skupino presneto bogatih ljudi, ki preživljajo dopust na eksotičnih lokacijah znotraj izjemno dragih hotelov. 1. sezona nas je odpeljala na Havaje, kjer je bila tematika denar, v 2. sezoni pa smo skočili v Sicilijo, kjer se je vse vrtelo okoli seksa. Mike pravi, da bi zdaj rad raziskal vzhodno religijo in spiritualnost, zaradi česar bi bila Tajska kot naročena.

Ime serije izvira iz izmišljene verige hotelov, ki pa so snemanih v resničnih lokacijah hotelov Four Seasons, te pa najdemo povsod po svetu – tudi na Tajskem. Gre za hotele s petimi zvezdicami, ki so resnično namenjeni tistim najbolj premožnim – samo poglejte si denimo tega, ki so ga izrabili za snemanje na Havajih in kjer je treba sredi poletja za enotedenski dopust odšteti več kot 12.000 evrov. To so cene in nastanitve, ki za navadne smrtnike preprosto ne obstajajo in ravno zaradi tega je zanimiv Beli Lotos, seveda pa pomagajo tudi izredno dobro spisani liki ter kanček misterija, ki preveva celotno zgodbo.

Snemanje 3. sezone se še ni začelo, saj naj bi Mike White do sedaj pregledoval lokacije, a po tihem upamo, da prvo epizodo v roke dobimo še konec tega leta.

Obtožbe glede spolnega nadlegovanja proti Chrisu Avellonu opuščene

0

Ime Chris Avellone je znano vsakemu pravemu oboževalcu RPG iger, ki so svoje doživljanje epskih fantazijskih pripovedi doživljali v poznih devetdesetih in začetku tisočletja. Chris je namreč posodil svoje pero in misli pri ustvarjanju legendarnih iger, kot so Planetscape Torment, Fallout 1 in 2, bil pa je dolgo tudi pomemben član razvijalca Obsidian Entertainment, tako da je pomagal spočeti zanimive in globoke like igre Knights of the Old Republic 2.

Vendar pa se je Chris v sredini leta 2020 zapletel v ogromne težave, saj sta ga dve ženski obtožili spolnega nadlegovanja, zaradi česar se je hitro začel javni linč. To je bilo ravno tisto leto, ko so se začele podobne grdobije kazati znotraj razvijalca Blizzarda in založnika Ubisofta, zato je takrat vsaka zgodba, ki se je tikala spolnega nadlegovanja na delovnem mestu, hitro pridobila medijsko pozornost, pa čeprav morda za obtožbe ni bilo nekih verodostojnih dokazov.

Chris je bila pri obtožbah tiho, eno leto po obtožbah pa je prekinil molk, vse skupaj označil za neresnico in sprožil tožbo proti obema ženskama, ki so ga spolnega nadlegovanja obtožili na Twitterju. Zdaj so sodni mlini privedli do končnega rezultata, ta pa je Chrisa razglasil za povsem nedolžnega. Obe ženski sta svoji obtožbi umaknili in podali javno izjavo, da ju Chris ni nikoli spolno nadlegoval in da sta s svojimi izjavami želeli samo podpreti vse ženske znotraj igričarske industrije. Prav tako nista nikoli slišali, da bi Chris nadlegoval kakšne druge ženske in da si zasluži novo priložnost za delo pri ustvarjanju iger.

Chris je ta opravičila sprejel, a zraven bo tudi malce obogatil svoj bančni račun, saj naj bi iz tožbe iztržil sedemmestno finančno nadomestilo za sodne stroške in škodo, ki jo je utrpel na račun teh obtožb. Takoj ko so se te namreč začele, so se od nekdaj slavnega imena želeli ločiti vsi. Razvijalec Techland ga je odpustil od dela na igri Dying Light 2 in kdo ve koliko projektov, ki niso prišli v javnost, je zaradi tega šlo po vodi.

Kaj Avellona čaka v prihodnosti zaenkrat ni jasno, se je pa na Twitterju zahvalil vsem tistim, ki ga niso takoj obsojali, ampak so počakali na rezultate sodnega procesa.

Remnant 2 pokazal nekaj praktičnega igranja

0

Razvijalec Gunfire Games nas je leta 2019 kar prijetno presenetil z izdajo tretjeosebne streljačine Remnant: From The Ashes, ki je v sebi nosila “soulslike” elemente, le da se nam v tej igri ni bilo treba sabljati, ampak smo grdavže odstranjevali s pomočjo strelnih orožij, stopnje pa niso bile pazljivo sestavljene vnaprej, ampak so bile naključno generirane, zaradi česar je bilo vsako preigravanje kampanje nekoliko drugačno, a so zaradi tega stopnje izpadle nekam pusto in pozabljivo.

Gunfire Games namerava vse to izboljšati v nadaljevanju, preprosto imenovanem Remnant 2 in pred kratkim smo dobili dva daljša napovednika, ki pokažeta nekaj praktičnega igranja, kar nam da resnični vpogled v igro, brez da je vse vnaprej zrežirano.

In glede na videno se drugi del ne bo res preveč razlikoval od originala. Spletna stran IGN se je dokopala do prvega ročnega preizkusa igre in vtisi so pozitivni. Remnant 2 bo popravil eno od večjih napak izvirnika, ki se tiče pretepanja s šefi, saj so ti velikokrat imeli navado biti obkroženi z manjšimi, navadnimi sovražniki, tako da je velikokrat manjkal občutek pravega spopada s šefetino 1 na 1. Remnant 2 ima tega veliko manj, zato je tudi obračunavanje s šefi veliko bolj zabavno.

Razvijalec je tudi omogočil bolj podrobno ustvarjanje svojega lika, ki mu boste lahko dodajali posebne sposobnosti, zaradi česar si bo lažje ustvariti svoj unikatno izpeljan igralni razred. Naključno ustvarjene stopnje bodo še vedno tukaj, a te bodo zdaj še bolj raznolike od prej, tako da bo vaše doživetje skozi sobane in okolico res drugačno kot pa od vašega prijatelja, s katerim se boste lahko skozi preigravanje kampanje spustili tudi sodelovalno.

Seveda je tule še nagrajena grafična paleta, saj se takoj vidi, da je Remnant 2 prejel precej več proračuna kot pa original. Boljše niso videti samo teksture in animacije, ampak tudi artistični dizajn, saj je vse skupaj videti močno manj enolično in generično kot pa v Remnant: From The Ashes.

Remnant 2 prihaja enkrat letos in sicer za PC ter konzoli Xbox Series X ter PlayStation 5.

Popularna igra Dark and Darker odstranjena iz Steama zaradi domnevne kraje vsebine

0

Večigralska igra Dark and Darker se je do sedaj pojavila zgolj znotraj omejenih alfa testiranj na Steamu, vendar pa je bilo že to dovolj, da si je urno nabrala veliko število igralcev, ki so nestrpno čakali na naslednje testiranje ali pa celo na polni izid. Za igranje so poprijeli tudi nekateri večji streamerji in zahteva po igranju je narasla do te mere, da so nekateri igralci začeli razvijalcu Ironmacu ponujati denar samo zato, da testiranja ne bi umaknili iz Steama in da bi bilo to na voljo za daljše časovno obdobje.

Vendar pa se zna zgoditi, da Dark and Darkerja sploh ne bomo nikoli več igrali – ne v testni in tudi ne v polni verziji. Razvijalec Ironmace se namreč že dlje časa krega z založnikom Nexonom, za katerega je do leta 2021 ustvarjal igro P3, ta pa je imela podobne mehanike kot Dark and Darker. Šlo se je za “extraction” naslov, kar pomeni da poskušaš pri raziskovanju in nabiranju zakladov vztrajati čim dlje, preden poskušaš z ekipo pobegniti, skupaj z nabranim zakladom.

Nexonu koncept igre ni bil všeč, zato je bil P3 leta 2021 preklican, Ironmace pa je nato šel na svoje klepati igro Dark and Darker, z alfa testiranjem pa so dokazali, da je takšna igra pri igralcih izjemno popularna. Sicer pri temu ni nič nelegalnega, a Nexon trdi, da Ironmace s sabo ni odnesel samo ideje, ampak je izmaknil tudi kodo, ki je bila prvotno ustvarjena za P3. Ta še vedno pripada Nexonu, zaradi česar so se pri kreganju začele eskalacije.

V začetku marca je v pisarne razvijalca Ironmace prispela policija, ki naj bi zasegla material, ki je bil porabljen za ustvarjanje igre. Razvijalec je takrat svoje sledilce miril z najavo, da policija ni našla ničesar konkretnega, saj niso ukradli ničesar. Vendar pa očitno cel zaplet ni tako nedolžen, saj je Nexon pred kratkim zahteval tudi umik igre iz Steama, Valve pa je njihovim željam ustregel, zaradi česar zdaj ob obisku Steamove strani naletimo na prazen nič.

Ironmace je na uradnem Discordu zapisal, da je Nexon vložil DMCA zahtevo za umik naslova, a da bitke še ni konec. Razvijalec se trenutno posvetuje z odvetniki, ki delajo na temu, da bi se igra čim prej spet vrnila na Steam. Zaradi občutljive pravne teme ne smejo zapisati preveč, a še vedno trdijo, da so izjave glede kraje neresnične.

Dark and Darker je bil načrtovano še eno javno testiranje med 14. in 19. aprilom, a sodni mlini meljejo počasi, zato dvomimo, da se bo zadeva do takrat spet pojavila na Steamu.

Prvi sliki Harley Quinn iz snemanja filma Joker 2

0

Joker je eden najbolj enigmatičnih antiherojev, kar smo jih srečali v filmih ali igrah, saj ima praktično vsak režiser zanj neko svojo idejo, vsaka ekranizacija, pa naj bo dobra ali pa zanič, je dovolj unikatna, da si jo zapomniš. Tu je denimo Joker iz Batman iger, kjer je glas zlikovcu ponudil Mark Hamill. Potem je tu Joker iz filmov režiserja Christopher Nolan, kjer ga je Heath Ledger odigral tako prepričljivo, da si je s tem zaslužil Oskarja. Nato smo dobili Jokerja iz filma Suicide Squad, ki ga je odigral Jared Leto in je eden redkih primerov, ko je igralcu in režiserju povsem spodletelo zajeti karkoli markantnega iz tega lika.

Zagotovo pa je najbolj zapomljiv film Joker iz leta 2019. V njem je naslovno vlogo prevzel Joaquin Phoenix, film pa se je ponašal z bolj temnim tonom, v katerem smo gledali same začetke rojstva Jokerja, ki je nastal iz žalostnega življenja Arthurja Flecka, ki si je vedno želel postati uspešen stand up komik, a ljudje so se mu smejali iz napačnega razloga, zavoljo duševnih motenj pa se Arthurju slej kot prej sname, nakar se začne njegova eksplozivna preobrazba v morilskega klovna in v ikono upora.

Joaquin je tako prepričljivo odigral svojo vlogo, da je bil za njo nagrajen z zlatim kipcem, Warner Bros. pa je hitro začel režiserju Toddu Phillipsu tečnariti za delanje nadaljevanja, čeprav se je originalna zgodba prav lepo zaključila. Nakazani evri pa so na koncu spremenili zgodbo in tako Todd kot Joaquin sta že lani napovedala delo na drugem delu, ki se bo tokrat imenoval Joker: Folie à Deux.

Čar dvojke bo neločljiv del Jokerjeve osebnosti, ki sliši na ime Harley Quinn. Tudi ta lik je v zadnjih letih močno pridobil na prepoznavnosti na račun mične Margot Robbie, a v temle filmu bo Harley malce drugačna. Odigrala jo bo prepoznavna pevka Lady Gaga, ki je vsem dvomljivcem dokazala, da zna presenetljivo dobro igrati, tokrat pa jo morda čaka najbolj zahtevna vloga do sedaj. Morala bo odigrati vlogo normalne psihiatrinje Harleen Quinzel, ki pa po srečanju z Jokerjem spremeni svojo filozofijo do življenja in postane njegova druga polovica. In pred kratkim so prišle njene prve fotografije iz snemanja, kjer lahko vidimo, da Harley v tem filmu ne bo poudarjala svojega seksapila, bo pa ohranila nekaj tiste garderobe, ki smo jo videli v stripih in originalni animirani seriji Batmana.

Bolj poglobljen vpogled v njen lik zagotovo še pride v obliki pravega napovednika, a do takrat bo preteklo še kar nekaj mesecev. Joker: Folie à Deux je namreč šele dobro začel s snemanjem, izid pa je zaenkrat pričakovan za enkrat v 2024. To je dovolj časa, da si ponovno ogledate prvi del, ki vas te dni čaka na pretočnem servisu HBO Max.

Final Fantasy XVI v novem napovedniku predstavi svoj čudoviti srednjeveški svet

0

Novo poglavje znotraj dolgoletne franšize Final Fantasy se počasi približuje k izidu, založnik Square Enix pa je na nedavnem dogodku PAX East za vse oboževalce spočel nov, čeprav kratki napovednik, ki se osredotoča na čarobni svet, ki mu bomo znotraj igre pravili Valisthea.

Kakor vam bodo znali pristaši serije Final Fantasy povedati, je vsak del tega japonskega RPG-ja skorajda povsem drugačen od prejšnjega. S tem vsakič dobimo tudi povsem novo zasedbo likov, drugačno zgodbo, spremeni pa se tudi sam svet, v katerem počenjamo igranje. Final Fantasy XV iz leta 2016 se je tako dogajal v svetu Eosa, kjer se je naša četica junakov okoli prevažala z novodobnim avtom, uporabljala mobilne telefone in se oblačila v moderno garderobo. Final Fantasy XVI pa bo po drugi strani postavljen v srednjeveško obdobje, tako da lahko pričakujete gradove, orožja tipa meči in loki, sprehajali pa se boste skozi tržnice sredi bolj puščavsko obarvanega sveta.

In vse to je v zadnjem napovedniku videti čudovito. Igralni posnetek pokaže sprehajanje skozi različne ekosisteme, na poti pa smo velikokrat povsem sami, občasno pa nas spremlja prijazni volk. Grafično je zadeva videti naravnost slastno, tokratna avantura pa se ne bo odvijala v odprtem svetu. To je v intervjuju za spletno stran IGN potrdil tudi sam režiser igre Hiroshi Takai, ki pa je skrbi odpravil s tem, da nas bo še vedno čakalo več večjih map, ki pa so jim zaradi tega lahko vgradili veliko več podrobnosti. Producent Naoki Yoshida je k temu dodal, da bomo imeli eno centralno lokacijo, imenovano Hideaway, tam pa bomo izbirali glavne in stranske misije, v njih pa se bomo lahko instantno teleportirali. Je pa razvijalec še naznanil, da kakšnih opcijskih temnic niso ustvarjali, saj so se želeli bolj osredotočiti na glavno zgodbo, ki je zaradi tega postala veliko bolj izpopolnjena. Sklepamo, da bodo zaradi tega stranske naloge bolj puste in da bomo izven vnaprej začrtane poti naleteli na kakšna zaklenjena vrata, ključ do katerih pa nas bo pričakal samo skozi igranje glavne fabule.

Square Enix igralcev s petnajstim delom serije ni ravno odpihnil, a se jim je malce odkupil s predelavo sedmice, ki pa po treh letih še vedno ni izdala epiloga. Final Fantasy XVI je zaenkrat videti v dobrih rokah, končni rezultati kodiranja pa bodo znani junija letos, ko zadeva izide samo za konzolo PlayStation 5.

UVI Gear Pride v2 – evolucija slovenske tipkovnice

Čas res hitro mineva in pretekla so že štiri leta odkar smo na slovenskem trgu prejeli prvo tipkovnico, ki je nastala kot plod slovenskih rok. Govora je o podjetju UVI, ki je leta 2019 v obtok poslal dvojec tipkovnic UVI Pride in UVI Pride Mini, dizajn in uporabnost teh pa sta bili dovolj kvalitetni, da se podjetju ni bilo treba ukvarjati z vsakoletno inovacijo tipkala in se je raje držalo izreka: “Če ni pokvarjeno, ne popravljaj”.

Štiri leta kasneje pa je vendarle nastopil čas za osvežitev v podobi tipkovnice UVI Gear Pride v2, ki ima dobro zastavljeno ime. To ni namreč čistokrvno novo poglavje v seriji Pride tipkovnic, ampak bolj osvežitev že obstoječega koncepta, ki prinaša nekaj dobrodošlih sprememb, pod površjem pa še naprej biva ista duša srednjerazredne igričarske tipkovnice.


Tehnične specifikacije

  • SLO/HR razporeditev
  • OPTIČNA+MEHANSKA modra stikala
  • RGB z 16,8 milijona različnih barvnih možnosti
  • 19 različnih načinov osvetlitve
  • Anti-Ghost tehnologija na vseh tipkah
  • Namenske medijske tipke
  • Poseben gaming način
  • Polna velikost s 105 tipkami
  • Lahko dostopne medijske tipke
  • 1,8 m najlonski pleten USB kabel
  • Programska oprema UVI One
  • Kompatibilna z Windows, macOs, Xbox in PS
  • Teža: 1.200 gramov
  • Dimenzije: 443 x 138 x 39 mm
  • Nakup: UVI.gg

VIDEO RECENZIJA


Napram originalu se je spremenila že sama škatla. Prej je ta bila črno-sive barve, zdaj pa se ponaša v novih barvnih odtenkih, kjer še posebej izstopa kričeča rumena barva, ki bi ji zavidal sam Cyberpunk 2077. Paket je tako kot v originalni izvedbi dokaj težaven – tokrat še malce bolj, saj je Pride v2 s svojimi 1.200 grami za malenkost težji od predhodnika, same dimenzije pa so nekako ostale iste.

Poleg tipkovnice znotraj škatle najdemo kratka navodila za uporabo, ki so spisana v angleškem, slovenskem in hrvaškem jeziku, tu pa je tudi vedno dobrodošel naslon za zapestja. Dodatno lahko notri najdemo še par mini klešč: ena uporabimo za elegantno odstranjevanje tipk, druga pa so namenjena odstranitvi stikal, ki jih lahko po želji nadomestimo z drugimi. UVI namreč po novem ponuja tudi ločen nakup stikal, ki jih lahko dokupite po ugodni ceni in svojo tipkovnico preprosto prelevite v nekaj drugega, kar bi bolj ustrezalo vašim navadam tipkanja.

Če bi postavili original in v2 ob bok, razlike na prvi pogled niso očitne. Tudi v2 je namreč oblečena v stilsko črno barvo, ki jo prekine samo napis UVI Gear nad smernimi tipkami. Največja sprememba se je zgodila na zgornji desni strani, kjer imamo namesto drsnika zdaj nameščeno kolesce, tega pa lahko obračamo z enim ali dvema prstoma, preko njega pa lahko dostopamo do funkcij multimedije, kot so predvajanje, pavziranje in zviševanje ali nižanje glasnosti. Poslovila se je namenska tipka za takojšnje utišanje zvoka, na desni strani pa sta se prav tako neznano kam poslovila dva USB-A vhoda, zaradi česar je tipkovnica postala malce bolj odporna na nerodno polivanje tekočin.

Spremembe so skočile tudi na zadnjo plat tipkovnice. Po novem zdaj tam najdemo kanal, kamor lahko pospravimo še vedno pleten kabel, prenova pa je prispela tudi na nogici. Te zdaj omogočajo tri različne nastavitve višine, saj se na veliki nogi skriva še ena manjša, ta pa omogoča nižje ležeči profil. Seveda lahko obe nogici tudi povsem pospravimo znotraj tipkovnice, tako da ta leži povsem ravno na mizi.

Tehnologija stikal ostaja ista kot pri prejšnji verziji. Za tipkanje skrbijo napredna optično mehanska stikala, ki mešajo zaznavanje pritiskanja z infrardečim senzorjem. Tale izgruntavščina je navduševala v originalu in tudi Pride v2 se izkaže pri svojih nalogah pisarniškega dela ali pa igranja, saj je odzivnost naravnost odlična in od pritiska do izvršbe ukaza preteče samo 0,2 mili sekunde. Takšna odzivnost pride izjemno prav v igrah, še posebej tistih večigralskih, kjer včasih čista mehanska tipkovnica preprosto ne sledi dovolj hitro tvojim idejam, zaradi česar jo bodo požegnali tudi e-športniki.

uvi pride v2
Tipkovnica se dobro odreže pri pisarniških in igričarskih nalogah.

Rahlo konkavne tipke so spočete iz ABS plastike in na sebi vsebujejo belo gravirane znake, ki jih naknadno osvetli še RGB osvetljava. Prelivanje mavričnih barv je čudovito in omogoča več kot 16 milijonov različnih kombinacij, tako da si bliskanje tipkovnice prilagodite povsem svojemu slogu. Pohvaliti je treba tudi slovensko gravuro, tako da boste na tipkovnici dejansko gledali šumnike “č”, “ž” in “đ”, ne pa da boste za njih morali raziskovati neke čudne znake, ki so plod angleške razporeditve.

Tu je tudi tista ogromna Enter tipka, ki je pri meni vredna hvale, saj se na tisto shujšano različico nikakor nisem mogel in se tudi nočem navaditi. Pride v2 ob levi strani ne vsebuje še kakšne dodatne vrste bližnjičnih tipk, vse bistvene bližnjice boste tako stiskali v kombinaciji s tipko Fn, te pa so bolj podrobno obrazložene v pridodani dokumentaciji.

uvi pride v2
UVI Gear Pride v2 je veliko stvari ohranil od predhodnika, sprememba pa se je zgodila na zgornji desni strani.

UVI Gear Pride v2 se je med testiranjem obnesel povsem solidno in to tako za vsakdanje delo tipa tipkanja člankov na spletu in znotraj Worda, kot tudi za resne igre. Občutek udarjanja po tipkah daje lep povratni odziv, je pa treba v obzir vzeti dejstvo, da pod pokrovom bivajo Blue stikala. Ta so izjemno glasna, zato je za uporabo bolje, da se nahajate v neki ločeni sobi pa še takrat nato zaprete vrata, saj tole nikakor ni tipkovnica za kakšno manjše stanovanje, kjer se PC in družinski televizor nahajata v isti sobi, saj lahko začneš hitro motiti bližnje. Vendar to velja samo za kakšno resno delo, kot je denimo tipkanje tega članka, medtem ko občasno pritiskanje tipk WASD ne moti spet toliko. Za prijeten občutek poskrbi še dodatni počivalnik za zapestja, ki na žalost ni magneten, a je presneto udoben, zaradi njegove oblike pa ga lahko pridodate tudi kakšni drugi tipkovnici.

Če morda komu do tega stavka še ni bilo jasno – govora je o žični tipkovnici, kar morda ne bo všeč vsem, a po drugi strani lahko Pride v2 brez problema priklopite tudi na konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X, česar z brezžičnim izdelkom ne bi bilo mogoče.

uvi pride v2
Zadnja stran zdaj vsebuje kanal, kamor pospravimo kabel in nove nogice, ki omogoča tri nastavitve višine.

Pomemben del vaše izkušnje bo tvorila tudi prenovljena programska oprema UVI One. Pride v2 sicer lahko deluje tudi brez te, saj za uporabo ni treba nameščati kakšnih drugih gonilnikov. Vendar pa UVI One, ki ga snamemo iz Microsoftove trgovine, doda veliko večji razpon možnosti prilagajanja. Za uporabo programske opreme lahko ustvarite račun ali pa se spustite v prilaganja brez njega, uporabniški vmesnik pa omogoča prilagajanje učinkov RGB osvetljave, razsvetlite pa lahko vsako tipko posebej in jim dodate svojo posebno barvo. Izjema pri okraševanju je samo tisto novo kolesce na zgornji desni strani, ki mu ne morete prilagajati funkcij. Poleg igranja z RGB-jem lahko dodajate tudi makre, vse skupaj pa je na voljo v angleškem ali slovenskem jeziku – jezik se samodejno prilagodi tistemu, ki ga uporabljate znotraj Windowsov.

UVI Pride v2 tako prinese nekaj lepih nadgradenj v primerjavi z originalom in gradi na uspešnih in dokazanih temeljih predhodnika. Cena je v primerjavi z njim ostala ista in za 90 € je tole vsekakor priporočljiv nakup za vse tiste, ki si želite dobre, zmogljive tipkovnice, a ne bi radi skočili v globok bazen višjecenovnih tipkal, ki zase zahtevajo vsaj še enkrat toliko denarja.

Originalni Deus Ex je bil tako napreden, da je laserje lahko sprožil leteči kos papirja

0

Za igro Deus Ex iz leta 2000 je dolgo veljalo pravilo, da vsakič ko jo je nekdo omenil preko spleta, je to sprožilo ponovno nameščanje igre pri nekomu, ki si je ob ugledani sliki ali pa članku obnovil spomine in si zopet zaželel preigravanja te resnično legendarne igre. Koliko ta teza velja še danes ne vemo, saj je zdaj original star 23 let in novodobni igričarji bi se ob zastrelih teksturah in animacijah samo prekrižali.

Vendar pa bi si s tem naredili škodo, saj pod arhaičnim videzom še vedno tiktaka napredna igralna formula, ki je omogočila več načinov dostopa do različnih situacij, razvijalec Ion Storm pa je takrat v igranje vnesel toliko podrobnosti, da skrivnosti razkrivamo še debeli dve desetletji kasneje.

Eden takšen primer je nedavno na spletu pokazal streamer StickmanSham, ki se je spravil v preigravanje originalnega Deus Exa. Na eni točki je želel preskočiti laserje in za te namene je poskušal skupaj sestaviti stopnice iz škatel, preko katerih bi laserje preprosto preskočil. A pri tem ni računal na fiziko in posledice, ki vladajo v svetu Deus Exa. Na goreči sod je odvrgel vrečo smeti in te so zagorele in na plano je ušla vsebina. Ven so skočili tudi zavrženi kosi papirja, ki pa očitno niso samo za okras, ampak imajo prave fizične lastnosti. Papir je zaplaval čez laser in s tem sprožil alarm, nakar samodejne strojnice prerešetajo glavnega junaka JC-ja Dentona.

Ravno zaradi takšnih podrobnosti se je svet Deus Exa čutil živ in takšne izjemne ljubezni do podrobnosti v igrah dandanes srečaš redkokdaj, pa čeprav je vmes tehnologija fizike in grafike skočila na naslednjo stopnjo.

Original bi si po vsem tem času res zaslužil eno res dobro podprto predelavo. Kaj uradnega nismo slišali, a žarek upanja ponuja dejstvo, da je Square Enix prodal pravice do igre založniku Embracer Groupu, ta pa si lasti tudi studio Eidos Montreal, kateremu naj bi naložil izdelavo povsem nove igre znotraj Deus Ex izročila.

Kar se tiče predelave pa si pozornost zasluži modderska skupnost. Zanimiv je projekt DXU24, ki si je zadal prenesti kodo prvega dela, ki je bil ustvarjen znotraj pogona Unreal Engine 1, v veliko bolj sofisticirani Unreal Engine 5. Prikazan napredek je videti profesionalno in DXU24 ne namerava zamenjati tekstur, ampak je osredotočen na menjavo pogonov, ki bo prinesel nov sistem osvetljevanja, podprto pa bo tudi igranje preko očal VR.

2. sezona serije The Last of Us izide konec 2024 ali pa začetku 2025

0

HBO je nedavno zaključil predvajanje veleuspešne serije The Last of Us, ki je bil spet eden od tistih redkih televizijskih izdelkov, ki je vsak teden za slabo uro pred televizijo združil družine in prijatelje, nakar se je takoj po premieri preko interneta razširila debata glede tekoče epizode, na plano pa so prišle razne teorije glede naslednje.

Zaradi visoke gledanosti in splošne popularnosti HBO ni preveč razmišljal in je že dolgo nazaj potrdil delo na 2. sezoni. Vendar pa se tule malce zatakne: takšne kvalitetne zadeve zahtevajo svoj čas, kar je HBO potrdil tudi za svojo drugo uspešno serijo Zmajeva hiša, ki je svojo prvo sezono zaključila lani avgusta, nova pa se pričakuje šele enkrat v 2024.

Tudi The Last of Us bo zahteval svoj čas in to je pred kratkim potrdila igralka Bella Ramsey, ki je v seriji prepričljivo odigrala Ellie. V intervjuju za oddajo The Jonathan Ross Show je potrdila, da se zna snemanje začeti konec tega leta ali pa v začetku naslednjega, nato je treba posneto obdelati, zaradi česar predvideva, da se bo druga sezona pojavila nekje konec leta 2024 ali pa v začetku 2025. V intervjuju je še dodala, da preprosto obožuje svojega soigralca Pedra Pascala, ki v seriji igra Joela, ta njuna naklonjenost pa je jasna tudi njuni medsebojni kemiji.

2. sezono je pred kratkim najavil tudi idejni foter te franšize in vodja razvijalca Naughty Dog – Neil Druckmann. Na Twitterju je zapisal, da pretekle nedelje The Last of Us ni prejel epizode, a da je nova sezona že na poti, zraven pa je pridodal sliko, kjer vidimo mišičasto roko, ta pa drži kladivo. Jasno je, da ta pripada Abby, ki smo jo spoznali v igri The Last of Us Part 2 in čigar igralka se še danes sooča z nadlegovanjem.

2. sezona bo prinesla nekaj sprememb v scenariju in veselite se lahko več okuženih, ki smo jih v prvi sezoni videli bolj redko. Potrjeno je tudi bilo dejstvo, da bodo epizode sledile dogodkom druge igre, a celotna zgodba bo povedana skozi vsaj dve sezoni.

Danes se začne odprta beta za Diablo 4, a previdni bodite lastniki kartic RTX 3080 Ti

Igra Diablo 4 ni samo več stvar govoric ali pa pazljivo obrezanih igralnih posnetkov, ampak čisto resnična stvar, ki je že stopila v beta testiranje. Pretekli vikend so se z njo lahko poigrali vsi tisti, ki so opravili prednaročila, danes, 24. marca ob 17.00 pa se bo beta odprla za vse igralce na PC-ju, konzolah PlayStation in Xbox.

Razvijalec Blizzard že vnaprej opozarja, da si datoteke prenesite čim prej, saj ob odprtju strežnikov pričakujejo ogromen naval igralcev. To se je zgodilo že prejšnji teden in čeprav je bilo testiranje takrat na voljo samo tistim s prednaročili, so se na strežnikih vseeno vile ogromne čakalne vrste, ki bodo tokrat zagotovo še bolj obsežne, zato se pripravite kar na kako uro ali dve stanja v digitalni vrsti.

Beta igralcem bo na voljo preigravanje celotnega prvega poglavja, v igranje pa se bodo lahko spustili samotarsko ali pa v navezi s še kakšnim drugim igralcem. Poleg navadnih sovražnikov in temnic se boste lahko spopadli s še posebej težkim “World Bossom”, za preizkus pa boste lahko izkoristili Barbariana, Roguea, Sorcererja, Druida ali pa Necromancerja. Slednja dva razreda sta novinca, ki prejšnji vikend nista bila na voljo, tako da imajo tudi prejšnji igralci razlog za ponovno beta testiranje.

Preteklo testiranje pa je med igralci vzbudilo kar nekaj skrbi, ki se tičejo vseh PC igralcev, ki v svojih konfiguracijah vsebujejo grafične kartice RTX 3080 Ti. Tako na Redditu, kot tudi na Blizzardovih forumih so se pojavila poročila, da so igralci s temi grafičnimi karticami sredi raziskovanja sveta nenadoma utrpeli ugasnjene monitorje, nekateri pa so nato odkrili, da so jim grafične kartice preprosto odpovedale. Poročil je bilo toliko, da sta tako NVIDIA kot Blizzard spočela preiskavo teh incidentov, saj je kvarjenje grafičnih kartic kar velik problem, ki zna povzročiti tisoče evrov škode in nemara tudi kakšno tožbo.

Okvarjene grafične kartice spominjajo na tisti incident, ki se je zgodil ob izidu MMO-ja New World. Takrat so se kvarile kartice RTX 3090 in morda se tudi tule pojavlja enaka napaka – igra zna namreč odkriti neko ranljivost pri gradnji grafične kartice, zaradi česar se pripeti pregrevanje in na koncu tudi okvara grafike. V primeru New Worlda je bila napaka prisotna zaradi slabega spajkanja RTX 3090 grafičnih kartic podjetja EVGA, tule pa krivec še ni znan, a zaenkrat se zdi, da imajo največje težave Gigabytove grafične kartice. To je potrdil tudi znani YouTuber Mortismal Gaming, ki je priznal, da mu je med testiranjem odpovedala ravno takšno grafična kartica.

Če imate v svojem PC-ju RTX 3090 podjetja Gigabyte in bi se še vedno radi poigrali med testiranjem Diabla 4, potem se do določene mere lahko zaščitite preko nadzorne plošče znotraj program Nvidia. Odprete jo tako, da na namizju sprožite desni klik (v primeru Windows 11 izberete še opcijo “Prikaži več možnosti”, nato pa kliknete na možnost Nvidia nadzorna plošča. Nato v zavihku skočite pod “Upravljaj s 3D nastavitvami”, nato pa v možnosti “Največje dovoljeno število okvirov” izberite maksimalno število sličic na sekundo, ki je lahko enaka frekvenci osveževanja vašega monitorja ali pa preprosto izberite številko 60. Kurjenje grafik naj bi bila ravno posledica tega neomejenega števila sličic na sekundo, zato bi omejevanje moralo pomagati. Seveda ta zaščita ni stoodstotna, zato se česa takšnega lotevajte na lastno odgovornost.

Odprta beta se zaključi 26. marca ob 20.00, polni izid pa je načrtovan za 6. junij.

Elden Ring posodobitev pripeljala ray tracing

0

Govorice, da zna Elden Ring, najbolj nagrajena igra leta 2022, dobiti ray tracing osvetlitev so stare že nekaj mesecev, razvijalec FromSoftware pa jih je čez noč omogočil v novi posodobitvi 1.09 in tako neizprosni svet ovil v še lepšo grafično podobo.

Ray tracing lahko zdaj omogočimo tako na PC-ju kot tudi na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X, a nova osvetlitev ni tako obsežna kot pri kakšnem predelanem Portalu, ampak vsebuje zgolj prenovljen sistem senc znotraj in izven prostorov. Glede na prve primerjave ray tracing tule ne bo igral neke res vidne vloge, saj boste boljše sence opazili bolj pri vegetaciji, znotraj prostorov pa ga niti ne opazimo preveč.

Ga boste pa vsekakor opazili pri sličicah na sekundo, ki bodo seveda na ta račun nižje. Na konzolah boste ob vklopu teh učinkov morali gledati v igranje pri 30 sličicah na sekundo, na PC-ju pa se tudi pripravite na žrtvovanje tekoče slike, saj se FromSoftware zaradi nekega razloga ni odločil vpeljati tudi tehnologiji DLSS in FSR, ki so za ray tracing naslove praktično nuja. Za igranje v ločljivosti 4K z ray tracingom kar ogrejte grafične kartice RTX 4080 in 4090, s čim drugim pa raje znižajte ločljivost ali pa kvaliteto ray tracing senc.

Nekateri igralci se sprašujejo, ali je bil ray tracing za ta naslov sploh potreben, saj so razlike minimalne, FormSoftware pa na PC-ju še vedno ni odpravil vseh tehničnih težav, saj na določenih padcih sličice na sekundo še vedno upadejo ali pa gledamo v zatikanja pri prehodih na nova območja. Razvijalec bi se tako moral osredotočiti na odpravljanje teh težav, ki so prisotne že od samega odziva, namesto da na revno optimizacijo samo še nalaga dodatno breme.

Poleg ray tracinga posodobitev 1.09 s sabo prinaša še nekatere odpravke hroščev in določena uravnoteženja PvP formule. Več kot leto po izidu FromSoftware še vedno ni povsem zadovoljen z določeno močjo raznih orožij in posebnih sposobnosti Ash of War, vse to poliranje pa jim bo prišlo zelo prav pred izidom prvega dodatka Shadow of the Erdtree.

Pred igranjem dodatka za Horizon Forbidden West bo treba preigrati glavno kampanjo

0

Slab mesec nas loči od ponovnega vstopa v svet franšize Horizon, ki nas je februarja lani hudo impresionirala, zato komaj čakamo na ponovno druženje z glavno junakinjo Aloy. DLC bo nosil ime Burning Shores in pred njegovim preigravanjem bo treba narediti nekaj predpriprav, saj bo nov del mape izjemno nevaren in nepripravljena Aloy bi novim krempljem novih dinozavrov hitro podlegla.

Razvijalec Guerrilla Games se je v bistvu odločil, da brez natrenirane Aloy v novo vsebino sploh ne bo mogoče vstopiti. Zato so za nas pripravili nov napovednik, ki nam to tudi eksplicitno pove, zato bomo pred preigravanje dodatka najprej morali zaključiti glavno zgodbo in to vključno s poslednjo misijo Singularity.

Do tiste točke bo Aloy nabrala že dovolj različne in napredne opreme, da bo pripravljena za nove izzive. Burning Shores je direktno nadaljevanje zgodbe iz osnovne kampanje in če ste to zaključili, potem veste, da je konec kar klical po nadaljevanju. To je zagotovo že v izdelavo, Burning Shores pa bo prinesel nov zaplet, iztočnica za to pa bo klic Sylensa, ki je zaznal neko novo nevarnost, zaradi katere se mora srečati z Aloy. Ta klic zna biti za koga izjemno emotiven, saj je bil Sylens pomemben gradnik franšize Horizon, njegov zvočni podajalec Lance Reddick pa se je nedavno od nas poslovil v svojem 60. letu starosti. To zna biti naše zadnje srečanje z njim in upamo, da mu je Guerrilla Games namenil kakšno posvetilo v iztočnih zahvalah.

Dodatek Burning Shores bo izšel samo na konzoli PlayStation 5, razvijalec pa je ob tem ponosno zapisal, da bomo šele zdaj videli, česa vsega je zmožna ta nova konzola, saj se jim končno ne bo treba ukvarjati z optimizacijo za PlayStation 4.

Zanimiva pa je cena, saj bo DLC stal vsega 20 €, kar je sicer dobrodošla ugodnost, a po drugi strani vzbuja dvome, koliko bo Burning Shores sploh obsežen. Na voljo bo sicer tudi malce dražja inačica, a ta bo vsebovala samo nek par barv, ki bodo mar samo tistim največjim oboževalcem.

Burning Shores izide 19. aprila, prednaročila pa so že na voljo.

Lego 2K Drive je dirkačina znotraj barvitega sveta Lego kock

Najava igre Lego 2K Drive je pri meni obudila nostalgične spomine na dirkačino Lego Racers, ki sem jo preigraval stoletja nazaj in spomnim se, da sem takrat ob igranju nenormalno užival. Racers se je resda zgledoval po Nintendovi seriji Mario Kart, a je vseboval tudi nekaj svojih posebnih prijemov, kot so denimo zanimive super sposobnosti tipa teleportiranje po progi naprej in nenormalno visoka težavnost, zaradi katere si se moral kar dobro naučiti loviti ovinke, drugače preprosto nisi mogel napredovati.

Lego 2K Drive se bo igral podobno, le da je zadeva veliko bolj obsežna. Barvita grafična podoba je naravnost čudovita, še posebej pa je treba izpostaviti fiziko, saj bomo lahko vsak avtomobilček razbili na prafaktorje, ob tem pa se bodo po cesti razlile mini Lego kocke.

Igranje bomo izvajali v odprtem svetu, tako da ne bomo striktno omejeni samo na dirkanje znotraj vnaprej izbranih prog. Igra bo namreč omogočala kar nekaj raziskovanja, med katerim bomo lahko opravljali stranske naloge, iskali zaklade ali pa se preprosto zapodili čez mesto, zbijanje Lego stričkov in tet pa bo pripeljalo do eksplozije raznobarvnih kock.

Lego 2K Drive bo vseboval tudi nekaj zgodbe. Naproti nam bo stal izurjen in zloben dirkač Shadow Z, ki bo imel veliko bolj napreden avto od konkurence in bo na progi predstavljal trd oreh. K sreči ne bomo povsem brezmočni, saj bomo tudi sami lahko nadgrajevali našo formulico v raznorazne oblike, kot je denimo navaden dirkaški avto ali pa ga bomo preobrazili v ogromno želvo ali piščanca. Ob tem nam bo vedno ob strani stal naš mentor Clutch Racington, ki nas bo lepo uvedel v svet LEGO dirkanja.

Dirkanje bomo izvajali proti umetni inteligenci, seveda pa bo poskrbljeno tudi za večigralsko merjenje moči, ki ga bomo lahko izvajali preko interneta ali pa pred domačim televizorjem, kjer se bo lahko zaslon razdelil za dva igralca.

Stvarca je videti nenormalno zabavna, kar niti ni presenetljivo, saj je založnik 2K izdelavo kode zaupal razvijalcu Visual Concepts, ta pa je v preteklosti spočel naslove NBA2K in WWE, zdaj pa lahko končno delajo na nečemu, kar jim da malce več svobode pri ustvarjanju in več kot očitno imajo dovolj talenta, da lahko delajo na še čem drugem kot pa samo na štancanju košarkaščin z različnimi zaporednimi številkami.

Lego 2K Drive izide 19. maja na praktično vseh platformah, prednaročila na Steamu pa segajo od 60 pa vse do 120 € – odvisno od tega, koliko sezonskih prepustnic želite.

Linus Tech Tips utrpel ogromen hekerski napad – YouTube kanal trenutno promovira kriptovalute

0

*Posodobitev: stvari so se že vrnile v normalo, neprespani Linus pa je že pripravil kratko obnovo dogodkov.

Originalni članek:

Eden največjih YouTube kanalov Linus Tech Tips je v pretekli uri dobil malce drugačno podobo. Sledilci kanala so na YouTubu opazili, da je kanal spočel nek prenos v živo, kjer se je na zaslonu izrisal veleznani Elon Musk, sam kanal pa je ime spremenil iz Linus Tech Tips na Tesla.

linus

Ne, kanala ni kupil trenutno lastnik Twitterja, ampak je nekemu vsiljivcu uspelo pridobiti prijavne podatke do kanala, ki mu je nato spremenil podobo, nato pa započel lažni prenos v živo, ki je v bistvu posnetek konference The ₿ Word iz let 2021, ki se jo je takrat udeležil tudi Musk. Na videu se nahaja QR koda, ki vas nato preusmeri na lažno stran Tesle, tam pa je obljubljena največja nagrada v zgodovini kripta. Vse je seveda nateg, ki želi obiskovalcem izmakniti njihove lastne kripto žetone, v zameno pa ne boste dobili bogastva, ampak eno debelo konjsko figo.

Hekerjem očitno ni očitno uspelo dobiti dostopa samo do tega kanala, ampak tudi do drugih. Ločen kanal Techquickie je denimo povsem izginil, za nekaj časa pa je bila ugasnjena tudi uradna stran linustechtips.com, ki je zdaj spet na voljo, a na vrhu uporabnike opozarja na vdor hekerjev. Žrtev je hekerjev je postal tudi kanal TechLinked.

V Linusovih pisarnah trenutno zagotovo donijo alarmi in trenutno osebje išče točko ranljivosti, kjer se je vsiljivec izmuznil vsem obrambnim mehanizmom, vprašanje pa tudi ostaja, do kakšnih podatkov je prišel. Heker namreč ni samo spremenil ime glavnega kanala, ampak je tudi zbrisal cel kup posnetkov, čudne pa so tudi številke glede naročnikov. Linus Tech Tips bi moral vsebovati 15 milijonov naročnikov, a trenutne številke kažejo 4,21 milijona, minute kasneje pa je številka padla na 1,82 milijona.

Stanje se bo slej kot prej najbrž povrnilo v neko normalno stanje, a do takrat zna preteči nekaj časa, vsekakor pa bo vse skupaj ogromna finančna škoda za enega najbolj uspešnih tehnoloških kanalov YouTuba.

Zadnji mesec za lastnika kanala Linusa Sebastiana ni šel po načrtih. Najprej je v prenosu v živo zaradi napačno mišljene besede skoraj zagonil kariero, zdaj pa so mu ponagajali še hekerji. Če zadeve ne bodo skupaj spravili do jutri, potem bo prekinjena Linusova dolgoletna tradicija prenosov v živo WAN, ki so se zgodili vsak petek ob isti uri.

Lords of the Fallen v novem videu pokaže čudovito grafiko

0

Prihajajoča igra Lords of the Fallen vzbuja kar nekaj dvomov glede svoje končne kvalitete in to upravičeno. Ta franšiza je namreč svoj prvi del dobila leta 2014, takrat pa jo je ustvaril razvijalec Deck13 in tako kritiki kot tudi igralci so zadevo raztrgali, saj se ni samo zgledovala po igri Dark Souls, ampak jo je praktično kopirala. Edina rešilna bitka tistega naslova je bila grafična podoba, ki je bila za svoj čas fantastična, enako pa bo veljalo tudi za drugi del imenovan… Em, Lords of the Fallen?

Založnik CI Games se namreč vse od napovedi lovi okoli imena tega drugega dela, ki je med razvojem zamenjal razvijalca in zdaj na njem dela Hexworks. Namesto da bi zadevi preprosto nataknili ime Lords of the Fallen 2, so jo raje imenovali The Lords of the Fallen, včeraj pa so odstranili predpono “The”, tako da se zdaj drugi del imenuje identično prvemu.

Kakorkoli že, Lords of the Fallen je včeraj prejel nov napovednik, ki je v ospredje postavil svojo tehnično podobo in ta bo, tako kot v prvencu, znova fantastična. Igra bo spočeta znotraj pogona Unreal Engine 5 in prikazani video prikaže res podrobne teksture, napredne animacije in gotsko podobo, ki kar kliče po raziskovanju. Tudi osvetlitev scen je slastna, saj bomo gledali v Unrealovo tehnologijo Lumen, še ena posebnost pa bo preklapljanje med mrtvim in živim svetom. Ena okolica bo tako v dveh svetovih nosila svoj poseben izgled, preklapljanje med njima pa bo instantno. Zanimivo bo tole videti v praksi, saj je nekaj podobnega poskušal ustvariti razvijalec Bloober v svoji grozljivki The Medium, a tam je bila optimizacija na psu – problem, ki se morda ne bo pripetil v napredem pogonu Unreal Engina.

Vprašanje ostaja samo kdaj bo ta zadeva izšla, Hexworks se glede tega še vedno ni zjasnil – igra je začrtana za enkrat v 2023, igrali pa jo bomo na PC-ju ter konzolah Xbox Series X in PlayStation 5.

Obtožbe glede nasilja proti kreatorju serije Rick and Morty opuščene

0

Januarja letos so se pojavile hude obtožbe proti Justinu Roilandu, ustvarjalcu serije Rick and Morty, ki je hkrati veliko vlogo igral pri nedavno izdani igri High On Life. Justin je bil namreč poklican pred sodnika za zagovor pred obtožbami, ki so se pojavile že leta 2020, nekdanja partnerka pa ga je obtožila nasilja in lažnega priprtja. Kakšnih večjih podrobnosti glede primera nismo dobili, saj se je vse skupaj dogajalo za zaprtimi vrati, tožilka je ostala anonimna, Justin pa zadeve javno ni želel komentirati.

Zaradi obtožb pa se je seveda skazila njegova javna slika, to pa je njegove prejšnje partnerje spodbudilo, da z njim čim prej pretrgajo vse vezi. Adult Swim ga je odstranil iz serije Rick and Morty in na čelo te postavil soustvarjalca Dana Harmona, odstranjen pa je bil iz še ene risane serije Solar Opposites.

Roiland je postal nezaželeno ime tudi znotraj studia Squanch Games, ki je bil zaslužen za izdajo igre High On Life, v tej pa je Roiland posodil svoj glas vrsti različnih nastopajočih. Razvijalec je pred kratkim igralce podražil s prvim DLC-jem za igro, v njem pa slišimo samo glas Knifey-ja, medtem ko o Roilandu ni ne duha, ne sluha.

Po dobrih dveh mesecih pa prihajajo nove novice iz Roilandovega sveta. Zaradi pomanjkanja dokazov so bile tožbe proti njemu opuščene, Justin Roiland pa se je prvič javno dotaknil primera in na Twitterju zapisal, da je od začetka verjel v svojo nedolžnost, hkrati pa je razočaran nad javnostjo, ki ga je bila tako hitro pripravljena obsoditi in mu preklicati kariero. Za prihodnost ima lepe načrte, eden od njegovih bližnjih ciljev pa bo povrnitev ugleda njegovega imena.

Dvomimo sicer, da ga bo Adult Swim kmalu sprejel v nadaljnje delo na Ricku and Mortyju, Roiland pa je v svojem javnem pismu elegantno spregledal tudi druge obtožbe, ki so se pojavile po tisti prvi glede nasilja. Spletna stran Hollywood Reporter je v prejšnjem mesecu prišla do informacij, da naj bi Cartoon Network preiskoval obtožbe proti Roilandu, ki so med drugim vključevale tudi spolno nadlegovanje na delovnem mestu, Roiland pa naj bi med tretjo sezono Rick and Mortyja, ki je prvič v sobo pisateljev pripeljal tudi žensko osebje, skozi konferenčno sobo sprehodil porno zvezdnico in drugim odkrito namigoval na trojčka.

Prav tako so se pojavile obtožbe “groominga” iz strani njegovih mladoletnih oboževalcev, za te stvari pa so nekateri na Twitterju objavili slike iz zasebnih pogovorov. Že te stvari so dovolj velike obtožbe, da lahko javna oseba za nekaj časa svojo kariero obesi na klin, zato dvomimo, da se bo Roiland kaj kmalu vrnil v ustvarjanje večjih televizijskih in filmskih projektov.

Igra Senua’s Saga: Hellblade 2 pokazala impresivno animacijo obraza

0

Na letošnji konferenci Game Developers Conference se je mudil tudi Epic Games, ki je pripravil obsežno predstavitev svojega pogona Unreal Engine 5, zraven pa je na oder povabil tudi nekatere večje razvijalce, ki izven njega razvijajo svoje naslednje AAA naslove.

Med temi imeni je izpostavitve vreden tudi razvijalec Ninja Theory, ki je bil sicer leta nazaj povsem samostojen razvijalec in kljub temu, da leta 2017 za sabo ni imel nekega večjega založnika je vseeno izdal grafično hudo impresiven naslov Hellblade: Senua’s Sacrifice. Od takrat so se za njih stvari korenito spremenile, saj jih pokupil Microsoft, že vse od leta 2019 pa delajo na igri Senua’s Saga: Hellblade 2.

Za to so včeraj pokazali nov kratek posnetek, ki se tiče animacije obrazov. Ta del grafične podobe je bil že v originalu impresiven, v drugem delu pa so šli še korak dlje, saj so za delo na animacijah izrabili Unrealovo funkcijo MetaHuman. Rezultat je resnično prepričljiv obraz, ki že meji na tiste iz resničnega življenja, takšne zadeve pa v igri tipa Hellblade 2 pomenijo zelo veliko, saj si da ta naslov veliko opraviti z duševnim stanjem posameznika in obrazne grimase pri različnih čustvih nam lahko povedo veliko. Samo sanjamo lahko, kako bi kakšna takšna stvar izpadla v kakšnih BioWarovih igrah kot so Mass Effect in Dragon Age, kjer je bilo tudi veliko pogovarjanja s sledilci, z nekaterimi od njih pa smo celo lahko imeli romance.

Ninja Theory je na oder pripeljal Melino Juergens, ki je znotraj Hellblada posodila svoj obraz glavni junakinji in ta je prikazala praktični primer tehnologije MetaHuman, saj lahko skeniramo obraz in ga prenesemo v 3D obliko že preko preprostega slikanja z iPhonom. Seveda je Ninja Theory za Hellblade 2 uporabil bolj napredne kamere in je nato obraze še dodatno obdelal, a dejstvo ostaja, da je tehnologija pod vsem tem enaka.

Seveda bi kdo po tihem upal, da je Ninja Theory to priložnost izkoristil tudi za najavo datuma izida igre Senua’s Saga: Hellblade 2. Žal se to še vedno ni zgodilo – vemo samo to, da jo bomo najbrž igrali letos in to samo na PC-ju in konzoli Xbox Series X.

Counter-Strike 2 prihaja poleti in bo brezplačen

0

No, govorice o novi igri razvijalca Valve so se enkrat za spremembo izkazale za resnične, za njihovo uresničitev pa nam ne bo treba čakati leta, ampak samo nekaj mesecev. Razvijalec je nadaljevanje igre Counter-Strike: Global Offensive, ki se že leta nahaja na samem vrhu Steamove lestvice najbolj igranih večigralskih iger, najavil brez kakšnega predhodnega pompoma, saj se zaveda, da mu česa takšnega sploh ni treba narediti.

Najava nadaljevanja je prišla skozi serijo treh posnetkov na YouTubu, ki izpostavijo tiste tri najbolj pomembne novosti nadaljevanja, ki se bo preprosto imenovalo Counter-Strike 2.

Mape bodo doživele prenovo, a ne tako korenito, da bodo postale neprepoznavne. Valve pravi, da je tistim najbolj popularnim samo olepšal podobo, tako da bodo na njih veljali vsi tisti triki, ki smo jih spoznali od originala. Spet druge mape bodo doživele temeljito prenovo in bodo na novo postavljene od temeljev navzgor in bodo po novem lahko izkoriščale vse lepote in prednosti, ki jih prinaša nadgrajena verzija pogona Source 2.

Potem je tule odzivnost strežnikov. Tej se reče “tick rate” in na splošno skrbi za osveževanje strežnikov, ki zaznavajo vsako dejanje, ki ga sproži igralec. Na tem mestu je bil CS:GO dolgo v zaostanku za svojim konkurentom Valorantom, CS2 pa se bo zaradi “sub-tick” posodobitve veliko bolj odziven in bo zdaj instantno zaznal vsako sproženo dejanje – pa naj bo to izstrelitev naboja ali pa met granate.

Tretja večja novost je odziven dim, ki bo po novem veliko bolj realistično ovijal arhitekturo, ko bo kakšen igralec želel sprožiti taktično dimno granato. Dim bo nato verno zapolnil sobo ali hodnik, igralec pa ga bo lahko razkadil preko strelov ali odmeta eksplozivne granate. V igralnem posnetku dimne bombe izpadejo dokaj nekoristno, saj se jih da skoraj povsem izničiti samo z enim strelom, tako da bo zanimivo videti, kako bo Valve te zadeve uravnotežil.

Prehod na novo igro bo za veterana originala povsem preprost. Counter-Strike 2 bo namreč za igranje povsem brezplačen, za povrh pa bodo igralci lahko prenesli vse nabrane predmete in olepšana orožja, ki so jih dobili v originalu preko mukotrpnega preigravanja. To je bila tista največja prepreka, ki je igralce strašila pred najavo nadaljevanja, saj se preprosto niso pripravljeni posloviti od svojega arzenala, za katerega so nekateri odšteli tudi resnične evre.

Valve je že začel z omejenim testiranjem, več o njem si lahko preberete na uradni strani. Kakšne prijavnice ni treba izpolniti, saj bo razvijalec igralce izbral glede na njihovo dejavnost pri preigravanju originala. Če že boste izbrani, potem boste dobili obvestilo znotraj menija igre Counter-Strike: Global Offensive.

Testiranje bo potekalo do poletja 2023, nakar se bo zgodil polni izid, ki bo nato na voljo vsem.