🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 131

Presenetite najbližje s perfektnim božičnim darilom

0

Vemo, da ponoči slabše spite, ker razmišljate o popolnem darilu. Če ga še vedno niste našli, nam dovolite, da vam pomagamo.

Ste že napisali pismo Božičku ali oklevate, ker bi radi najbližjim podarili nekaj posebnega, pa preprosto nimate pravih idej. Naj vas ne skrbi. Na pomoč bo priskočil Huawei. Po zaslugi nabora izrednih naprav za vse okuse, potrebe in denarne zmožnosti, daril pod drevescem ne bo manjkalo.

Huawei

Za ustvarjanje in hranjenje pomembnih življenjskih trenutkov

Najbolj razburljivo darilo, ki ga lahko nekomu podarite, je brez dvoma pametni telefon. Zakaj? Ker nudi vsestranskost majhnega računalnika v žepu. Vse mogoče lahko na njem počnete. Opravljate delovne naloge, nakupujete, iščete informacije in brskate po spletu, če omenimo le najbolj pogoste. In seveda. Tudi telefonirate lahko z njim. Nismo pozabili na za večino daleč najbolj pomembno. Postali so edin fotoaparat, na katerega se še zanašamo, po zaslugi izredno kakovostnih in vsestranskih kamer. In ravno mobilna fotografija je ena od odlik pametnih telefonov Huawei.

V vseh pogledih vas bo navdušil vodilni pametni telefon Huawei Mate 50 Pro. Zahvaljujoč izrednim splošnim zmogljivostim, popolnemu videzu, izredno vzdržljivemu ohišju in vodilni tehnologiji mobilne fotografije, sodi med najbolj napredne na trgu. Predvsem vas bo navdušila svetlobno izredno občutljiva glavna kamera z 10-milijonskim tipalom in 10-stopenjsko fizično nastavljivo zaslonko. Njen rezultat bodo izjemni portreti s popolnimi kožnimi odtenki in učinkom zamegljenega ozadja, čudovite in žive pokrajine, veličastni bližinski posnetki z ostrim osredjem ter odlične fotografije tudi v šibki svetlobi po zaslugi izrednega nočnega načina fotografiranja.

Kolikšen poudarek daje Huawei mobilni fotografiji, dokazujeta tudi pametna telefona Huawei nova 10 in Huawei nova 10 SE. Navdušujeta z elegantno zasnovo, estetskim obročem Star Ring z objektivi zadnjih kamer, tankim ohišjem, ki se izredno lepo prilagaja dlani ter odličnim in hkrati ravno prav velim skoraj 17-centimetrskim zaslonom. Pametni telefon Huawei nova 10 odlikuje ultra širokokotno sprednjo kamero s 60-milijonskim tipalom, sposobno snemanja v razločljivosti 4K, medtem ko Huawei nova 10 SE prepriča s 108-milijonskim sistem zadnjih kamer, ki razkrivajo nove ravni podrobnosti. Zahvaljujoč naprednim funkcijam omogočata, da se bolje izrazite preko fotografij in video posnetkov.

Motivacija za velike dosežke

Med božičem in silvestrovim se pogosto zaobljubimo, česa vsega se bomo potem v naslednjih mesecih držali, da bi življenje spremenili na bolje. Ko gre za zdravje in dobro počutje pa zaobljube niso dovolj. Potrebovali boste veliko motivacije, da ne boste puške v koruzo vrgli že v prvih mesecih novega leta. Zaradi tega so pametne ure in zapestnice odlično darilo. Spremljajo napredek uporabnika in obenem motivirajo, da smo boljši in da doseženo višje cilje. V ponudbi nosljivih naprav Huawei so številni modeli, ki izpolnjujejo različne potrebe in okuse. Skupne so jim številne funkcije spremljanja športa in zdravja, odlična uporabniška izkušnja in osupljivo dolga življenjska doba baterije.

Če iščete popolno darilo za nekoga, ki se resno ukvarja s športom, potem izberite med pametnimi urami Huawei Watch GT 3, GT 3 Pro ali GT 3 SE. Poleg visokih zmogljivosti se namreč ponašajo z osupljivim in vzdržljivim dizajnom, uporabljenimi materiali ter na znanstvenih temeljih osnovanimi funkcijami spremljanja zdravja in telesne pripravljenosti. Pomagajo, da ostanete aktivni in dosegate zastavljene cilje, preko naprednih funkcij spremljanja zdravja, vključno s stalnim spremljanjem srčnega utripa, nasičenosti kisika v krvi (SpO2), ravni stresa in kakovosti spanja.

Popolno kombinacijo brezhibne oblike in izjemnih funkcij, nudi tudi pametna ura Huawei Watch Fit 2. Zasnovana je za tehnično podkovane in modno ozaveščene mlade, ki jim med drugim nudi izboljšane izkušnje spremljanja zdravja in aktivnosti.

Izredna glasbena izkušnja

Za mnoge je glasba neločljiva sestavina življenja. Zakaj jim torej ne bi podarili darila, ki ga bodo imeli radi in ga bodo cenili. Kot so brezžične slušalke Huawei, ki se ponašajo s čudovitim dizajnom, dolgo življenjsko dobo baterije in visokokakovostnim zvokom.

Brezžične slušalke Huawei FreeBuds Pro 2 imajo edinstven dvojni zvočni sistem, ki pametno usklajuje dve gonilni enoti, zaradi česar delujeta v popolni koheziji in poskrbita za odličen zvok. Uporabljajo ravno membrano, ki jo običajno najdemo v slušalkah najvišje kakovosti. Ta dodatno poskrbi za natančno izražene visoke tone in globoke base, dinamični gonilnik s štirimi magneti za srednje in nižje frekvence pa zagotovi močnejše nizke tone. Huawei je pri zasnovi cenovno dostopnejših slušalk odprtega tipa Huawei FreeBuds SE uporabil najnovejše tehnologije, usklajene z izjemnimi tehnikami obdelave zvoka in natančno nastavljenimi visoko občutljivimi zvočnimi membranami. Poleg tega se poleg kakovosti zvoka ponašajo s preprosto in stabilno povezljivostjo Bluetooth 5.2 ter izredno nizkimi zakasnitvenimi časi. 

PARTNERSKA OBJAVA

MrBeast prihaja v Fortnite in s sabo prinaša nagrado v višini milijona dolarjev

Si predstavljate, da si tako premožen, da prepoznaven znak tvoje osebnosti ni kakšna besedna fraza, ampak podelitev milijona dolarjev. Ravno s tem se ponaša YouTuber MrBeast, s pravim imenom Jimmy Donaldson, ki je star šele 24 let, a je v preteklosti spočel že ogromno nagradnih iger, ki jih je finančno podprl povsem sam, med njimi pa najdemo take posebnosti, kot je denimo resnična uprizoritev tekmovanja Squid Game.

MrBeast bo zdaj svojo darežljivost preselil tudi v Fortnite. YouTuberja smo lahko na hitro uzrli v napovedniku za novo sezono, jutri, 14. decembra, pa bomo lahko v trgovini kupili dve preobleki z imenoma MrBeast in MrBeast6000, a pravi oboževalci boste še posebej veseli posebnega izziva, ki ga s sabo prinaša slavni YouTuber.

Danes, 13. decembra, ob nekje 15.00 namreč prihaja tudi povsem nova mapa, ki se imenuje Extreme Survival Challenge Island. To boste lahko našli pod Discover zavihkom ali pa tako, da vnesete kodo 7990-6907-8565. Ta otok bo predstavil cel kup posebnih izzivov, pri njih pa boste pobirali kovančke in se trudili na koncu priboriti najvišji možni rezultat.

Mapa bo zaživela že danes in igralci bodo za trening imeli na voljo štiri dni, 17. decembra pa se zadeva začne zares. Na ta dan boste od 18.00 in 21.00 vse nabrane izkušnje primorani uporabiti v praksi. Poskusov bo neomejeno oziroma pač toliko, kolikor jih boste lahko stisnili v te tri ure igranja, tisti, ki pa se bo zavihtel na najvišje mesto lestvice, pa bo na svoj bančni račun prejel priliv čisto pravega denarja, v vrednosti 1 milijona ameriških dolarjev.

Če se vam glavna nagrada izmakne, boste za svoj trud vseeno nagrajeni. Vsem tistim, ki se uspe uvrstiti med 100.000 najboljših bo pripadlo prav posebno padalce, ki bo v tem primeru dežnik z imenom Beast Brella Umrella.

Več o pogojih sodelovanja in na splošno glede pravil tekmovanja lahko najdete na uradni strani.

Odpotovali smo v Beograd na preizkus igre Scars Above

0

Založnik Prime Matter se je nekaj dni navezal s slovenskim uvoznikom Colbyjem in rezultat je bila zanimiva predstavitev prihajajoče igre Scars Above, ki je enkrat za spremembo nismo spremljali samo preko PR sporočil znotraj e-mailov in YouTube posnetkov, ampak je založnik dejansko primaknil za letalske karte in hotel ter nas prepeljal v Beograd na konkretno predstavitev.

Srbska prestolnica ni bila izbrana po naključju, saj na Scars Above dela srbski razvijalec Mad Head Games, ki je v preteklosti izdal že več manjših iger, v Scars Above pa so vložili največ finančnih sredstev, zato od tega naslova logično tudi pričakujejo največ uspeha.

Za predstavitev si je razvijalec zbral historično lokacijo Barutana, ki vsebuje kar nekaj zgodovinskih spomenikov in na pol porušenih obzidij, znotraj ene od dvoran pa so naselili cel kup PC-jev z vso periferijo in naloženo igro Scars Above, ki je samo čakala vtise iz strani igranja žejnih novinarjev.

Moj omejeni preizkus se je začel od samega začetka, zato sem si najprej ogledal uvodno sekvenco, ki predstavi tipični zaplet znanstveno-fantastičnih filmov, ki pa vseeno poseduje nekaj originalnosti. Dogajanje se odvija v prihodnosti, ko se nad Zemljo pojavi neka nezemeljska struktura, ta pa samo tam nekaj čepi in ljudem povzroča nervozo. Skupina radovednežev se nato zbaše v vesoljsko ladjo stvari pogledati bolj od blizu, med njimi pa se najde tudi naša junakinja Kate Ward. Nezemljanom naše približevanje ni preveč všeč, zato nas posrka vase in odvrže na nekem tujem planetu, na tem pa se seveda nahaja cel kup nevarnosti.

scars above
Tale nasprotnik se nahaja znotraj mlakuže, kar nakazuje tudi pokazatelj kapljice. Zanj bodo torej potrebni električni metki.

Na tej točki se začne naše igranje in Kate po nekaj korakih nase navleče priročno sabljico in orožje ter se spravi v raziskovanje tuje flore in favne. Kate je po poklicu doktorica znanosti in ne vojakinja, zato jo naprej vleče radovednost in ne sla po zeleno obarvani krvi vesoljcev.

Kar se tiče igralnih mehanik, tule večjih presenečenj ne boste našli. Gre za dokaj tipično tretjeosebno streljačino, z nekam okornim premikanjem in animacijami, ki so praktično sopomenka za srednjeproračunske oziroma AA naslove. Na predstavitvi nam je razvijalec še posebej poudarjal, da Kate ni vojakinja, zato od nje ni za pričakovati nekih resnih bojnih sposobnosti, a tega v igranju ni videti. Naša junakinja strelja sovražno zalego kot za stavo, dela dvometrske prevale, ki so glavni za naše izmikanje sovražnim napadom in nabira različne surovine, ki jih lahko nato plodno izkoristi kot vir streliva.

Tule pridemo na igralno mehaniko, ki se mi je pri Scars Above še najbolj vtisnilo v spomin. Na naše orožje namreč lahko navesimo različno strelivo, ki ga nato lahko tudi kombiniramo z vplivi iz strani narave. Praktičen primer tega je denimo nasprotnik, ki se ga moramo na dveh različnih lokacijah lotiti na dva različna načina. Če denimo stoji na trdnih tleh, ga lahko preko streljanja z gorečim strelivom zažgemo in ga hitro spravimo pod zemljo, a ta taktika se ne obnese, če si takrat rit namaka v močvirju, saj ob vodi naši vodeni izstrelki žalostno izpuhtijo v zrak. Takrat je treba streljati z elektriko, te naboje pa lahko ustrelimo tudi direktno v vodo in s tem naenkrat naenkrat stresemo cel kup napadajoče zalege.

scars above
Razvijalec obljublja originalno zgodbo, a zaplet in nekateri drugi videni elementi me niso ravno presenetili.

To je sam en takšen primer takšnega kombiniranja napadov, ki ob dodatnih orožjih samo še dobivajo na razponu. Takšna iznajdljivost nam pride prav tudi pri šefih, ki sicer udarijo kot kamion, vsebujejo pa tudi jasno izražene točke ranljivosti, ki svetijo v barvah, katere so skladne s tisto municijo, ki jih pokori: oranžno je ogenj, modro je elektrika in tako naprej.

Ker je tole tretjeosebna zadeva v 2022 mora imeti seveda tudi določene primesi Soulslike elementov. Zaloge zdravljenja je omejena, med raziskovanjem boste odkrivali razne bližnjice in ob vsaki smrti bodo vsi poraženi nasprotniki zopet oživeli. Pri vsemu temu vam bodo pomagali naokoli posejani lebdeči stebri, ki vam ob dotiku obnovijo zalogo zdravljenja, zanimivo pri temu pa je, da pri temu dobimo nazaj tudi nekaj streliva.

Kate lahko na novo odkrite sovražnike in predmete tudi poskenira in s tem odkrije nekaj dodatnih informacij, bolj podrobno raziskovanje stranskih poti pa vam prinese vijolično obarvane kocke znanja, ki vam odklepajo točke nadgrajevanja. Drevo teh je dokaj raznoliko in vam pomaga pri večji dolgoživosti, kar je za ta tuj planet izrednega pomena, saj igra niti približno ni lahka in vsaj na začetku vas grdavži res radi zastrupijo, čemur lahko hitro botruje tudi smrt.

scars above
Šefi udarijo močno, a imajo jasno nakazane točke ranljivosti.

Ni težko videti, od kje točno Scars Above vleče svoj navdih. Zagotovo je bil na razvoj največji vpliv odlični Returnal, ki ne samo da se igra podobno, ampak ima tudi podoben štorijalni zaplet. Primerjava je sicer samo tematska, saj sta to proračunsko povsem drugačni igri, zato bo Scars Above največ svojih upov polagal na sestavo stopenj in zgodbo, ki je bila ob mojem igranju zanimiva, saj morate raziskati skrivnost tujega sveta in zakaj se na njem sploh nahajate.

Veliko bo pri odločitvi nakupa prinesla tudi cena. Ta je zaenkrat neznanka, igro pa pričakujemo na Steamu 28. februarja 2023.

Scars Above me tako ob najinem srečanju ni ravno odpihnil, moram pa pozdraviti pogum založnika Prime Matter, da se je sploh spravil organizirati takšno konferenco. Na prizorišču se je okoli sprehajala tudi dokaj dobra cosplayerka, na štantu pa sem odkril res okusne krofe, katera sem pogoltnil kar dva, zraven pa v požiralnik spravil še kavo in domov odnesel lepo vrečko presenečenja, ki je vsebovala zimski komplet rokavic, kape in majhne flaške rakije. Zdaj samo še čakam, da se podobno opogumi kak slovenski razvijalec, saj bomo tam zagotovo rezali potico, v zraku pa bo čutiti še vonj po štrukljih in domačem šnopcu.

Naslednja igra razvijalca FromSoftware je Armored Core VI: Fires of Rubicon

0

FromSofware je trenutno eden najbolj čislanih razvijalcev v igričarski industriji, saj nas Japonci, ki jih vodi Hidetaka Miyazaki, že dolgo zabavajo s svojimi Soulsborne naslovi, ki jih predstavljajo Demon’s Souls, Dark Souls, Bloodborne in nazadnje Elden Ring. Vsak njihov naslednji naslov pri igralcih vzbudi ogromno zanimanja, zato je veliko ljudi mislilo, da se bo po huronskem uspehu Elden Einga, ekipa takoj spravila delati nadaljevanje ali pa vsaj kakšen večji DLC.

Nekaj od tega je zagotovo že v izdelavi, a kljub temu bo njihov naslednji naslov nekaj povsem drugega. V 2023 nas bo namreč FromSoftware poskušal prepričati v igranje Armored Core VI: Fires of Rubicon, ki je nekaj povsem drugačnega od njihovih dosedanjih projektov.

Razvijalec je namreč pred svojo svetovno slavo dolgo skrbel za serijo Armored Core, ta pa je svoj poslednji del dobila leta 2013. Igranje se vrti okoli ogromnih, če ne že titanskih mehaniziranih robotih, ki na sebi nosijo impresivno orožarno in glede na kratki dražilnik za Armored Core VI: Fires of Rubicon se ta teza tudi v šestem delu ne bo preveč spremenila.

Kakšnega posnetka igranja nismo dobili, zato tudi ne moremo sklepati, ali bo novi Armored Core vseboval kakšno pritiklino Soulsborne formule. Zgodba se bo odvijala na planetu Rubicon 3, na njem pa se je pojavila neka skrivnostna substanca, ki sicer lahko da veliko energije, a je bila izjemno volativna in je izrodila povsem nov zvezdni sistem imenovan Burning Star System.

Ljudem je zadišal mikaven profit, ki ga lahko prinese takšen izvor energije, zato se je začela borba za prevlado na Rubiconu 3. Mi bomo kot pripadnik najemnikov poskušali zavzeti svoj kos pogače, v tem pogledu pa se bodo morali spopasti s celim kupom drugih organizacij, vse od njih pa posedujejo ogromne mehanske robote, ki kar kličejo po medsebojnem tepežu.

Igra izide v 2023 in bo na voljo tudi za konzole prejšnje generacije, Steam stran pa je že postavljena, tako da si lahko zadevo dodate pod seznam želja.

Remnant: From the Ashes dobiva nadaljevanje

0

Igra Remnant: From the Ashes je leta 2019 nase privabila kar nekaj pogledov, saj je tole bila tretjeosebna streljačina, ki je ponujala zadovoljive strelske mehanike, razvijalec Gunfire Games pa je v igranje vpeljal tudi nekaj Soulslike elementov, tako da smo se sprehajali med nadzornimi točkami, ki so nam obnovile zdravje in sovražnike, posedovali smo omejeno količino zdravljenja ran, šefovski boji pa so zahtevali kar nekaj priučitve. Bonus pri vsemu temu je bilo tudi od začetka podprto sodelovalno igranje, a od akcije smo veliko potegnili tudi tisti, ki smo se kampanje lotili samotarsko.

Remnant: From the Ashes je sicer imel svoje minuse in največji med njimi je bila zagotovo mestoma ponavljajoča okolica. Te mimosunke zna popraviti nadaljevanje, preprosto imenovano Remnant 2, ki ga zopet izdeluje Gunfire Games, le da bo drugo poglavje nastalo pod budnim očesom založnika Gearboxa.

Dizajn drugega dela se glede na prvi napovednik ni bistveno spremenil. Tudi v dvojki se bomo sprehajali po moreči okolici, ki so ji pisane barve popolna neznanka in nasproti se nam bo postavilo cel kup morečih bitij. Streljanje velikih zveri mi je bilo vedno v užitek in Remnant 2 pri takšni vsebini ne bo škrtaril. Jasno je tudi to, da je razvijalec za izdelavo dvojke dobil obsežnejši proračun: stranske osebe bodo zdaj dejansko kazale nekaj življenja in tudi animacije so videti dosti bolj napredne, kar je še posebej očitno pri tistih bolj gibčnih nasprotnikih.

Tako kot prvi del bomo tudi nadaljevanje lahko preigrali povsem sami ali pa v navezi s še dvema igralcema.

Remnant 2 naj bi izšel enkrat v 2023, bolj točen datum pa nam bo založnik sporočil naknadno, za več informacij pa lahko spremljate tudi uradno stran ali pa vnos znotraj trgovine Steam.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty bo gostil še enega Hollywoodskega zvezdnika

0

Razvijalec CD Projekt RED nam po majhnih žličkah dostavlja nove informacije glede prve in zadnje večje razširitve za igro Cyberpunk 2077, saj se ne želijo prenagliti in naenkrat predstaviti preveč, hkrati pa se držijo nazaj, saj se še dobro spomnijo PR polomije pri izidu originalnega izdelka, ki je preveč obljubljal in na koncu dostavil premalo.

Pred nami se je tako pokazal drugi video dodatka Phantom Liberty, a to je še vedno samo dražilnik, zato česa res konkretnega ni za pričakovati. Smo pa vseeno dobili eno velepomembno informacijo, saj Keanu Reeves v vlogi Johnnyja Silverhanda ne bo več edino znatno Hollywoodsko ime, ki ga bomo gledali znotraj igre.

V novi avanturi se nam bo namreč topot pridružil tudi igralec Idris Elba, ki je v preteklosti zaigral v celem kupu zapomljivih nalog. Mlajši gledalci se ga spomnite kot Heimdalla iz v filmih Thor ali pa kot glavnega junaka iz serije Luther. A meni se je najbolj vtisnil v spomin v seriji Skrivna naveza, kjer je prevzel vlogo prekupčevalca drog Stringerja Bella in ravno po naključju sem se pičla dva dni nazaj spravil v ponovno gledanje te legendarne serije, kar je zagotovo spodbudilo vesolje v to sosledje dogodkov.

Elba bo v dodatku odigral lik Solomona Reeda, ta pa je nek veteranski agent, ki je hkrati tudi edini, ki vam lahko pomaga pri uresničitvi te vaše hudo zakomplicirane naloge. Kaj ta je CD Projekt RED še vedno ni želel razodeti, prav tako pa še vedno niso želeli zakoličiti trdnega datuma izida, tako da se ta še vedno glasi kot “enkrat v 2023”.

Dražilnik pokaže tudi nekaj kadrov iz igranja in vse je videti kot tipična akcija iz Cyberpunka, ki bo tokrat, vsaj tako upamo, močno bolj optimizirana, saj se bo Phantom Liberty znebil prejšnje generacije konzol in bo izšel samo za PlayStation 5, Xbox Series X in, seveda, tudi PC.

Jedi: Survivor pokazal nekaj igranja, dobili pa smo tudi datum izida

0

Igra Jedi: Fallen Order je sicer imela nekaj minusov, vseeno pa je bil to leta 2019 eno večjih presenečenj in lep dokaz tega, da zna založnik EA spočeti tudi kvaliteten enoigralski naslov, ki mu ni treba za delovanje vriniti celega kupa mikrotransakcij. Kakšne so bile prodajne številke sicer ni znano, a očitno so bile dovolj visoke, da je EA odobril delo na nadaljevanju, prav pa mu je prišlo tudi nekaj popravljenega ugleda med igričarsko bazo.

Jedi: Survivor se te dni približuje zaključku razvoja in EA je včerajšnjo podelitev The Game Awards izkoristil za predstavitev čisto prvega napovednika, ki pokaže presenetljivo veliko igranja.

Igralna formula se bistveno ne bo spremenila, saj bo tudi Survivor deloval na Soulslike izročilu, ki narekuje eno izbrano težavnost, ta pa je za nepozornega igralca presneto zahtevna, a hkrati tudi nagrajujoča. V glavni vlogi protagonista se bo zopet preizkusil Cal Kestis, ki ni več samo Padawan, ampak čisto pravi jedijevski vitez, to pa s sabo ne prinaša samo odrasle brade, ampak tudi nove sposobnosti, ki jih bo treba med igranjem plodno izkoristiti.

Igralni napovednik lepo prikaže novitete. Cal bo zdaj lahko v vsako roko poprijel žaromeč, pozabaval pa se bo lahko tudi s tistim, ki ima na sebi dvojno rezilo. Mečevanje bo zdaj postalo bolj napredno, očitno pa smo dobili tudi nekaj izboljšav fizike, saj bomo lahko robotu odsekali noge in si tako poenostavili spopadanje, preko Sile pa bomo lahko kakega vojaka prisesali nase in nato njegovo pokalico uporabili proti sovražni zalegi. Vseskozi nas bo na hrbtu spremljal naš zvesti pribočnik BD-1, ki je bil v napovedniku nekam nenavadno tiho.

Razvijalec Respawn Entertainment je potrdil, da bo Survivor vseboval več večjih stranskih poti, kjer bodo tudi nagrade bolj konkretne. Eden glavnih minusov izvirnika je bila namreč ravno obstranska vsebina, ki je bila velikokrat tam samo zaradi lepšega, za ves trud pa smo na koncu prejeli samo novo preobleko, ki ni dodala nobenega bonusa pri statistikah.

Jedi: Survivor izide 17. marca 2023, tokrat pa ga bomo lahko igrali samo na PC-ju in konzolah Xbox Series X in PlayStation 5.

Hades 2 ni več samo predmet sanj

0

Razvijalec Supergiant Games je v svetu videoiger prisoten že dolgo, posebnost njihovih naslovov pa je dejstvo, da z vsakim od njih želijo inovirati in svoji majhni, a zvesti publiki dostaviti neko unikatno igralno izkušnjo, ki bo prodala ravno dovolj kopij, da je razvijalec še naprej lahko deloval samostojno pri razvoju svojega naslednjega projekta.

Vse to pa se je spremenilo z njihovim zadnjim naslovom Hades. Ta je najprej stopil v sistem Zgodnjega dostopa, v svoji končni verziji pa je leta 2020 odpihnil čisto vse in na podelitvi The Game Awards je tistega leta celo pobral glavno nagrado za najboljšo igro leta 2020. Uspeh in prodajni rezultati so bili dovolj veliki, da je Supergiant Games udaril po mizi in napovedal svoj čisto prvi naslov, ki ne bo nekaj povsem novega, ampak bo nadaljevanje prejšnje igre.

Dobili smo napovednik za Hades 2, ki bo direktno nadaljevanje prvega dela. Spet se bo vse odvijalo znotraj grške mitologije, le da bomo tokrat zamenjali glavnega junaka in ne bomo več nadzorovali Zagreusa, ampak Melinoë. Tudi naš glavni cilj bo v drugem delu malce drugačen, saj se bomo morali prebiti do Cronusa, ki je v grški mitologiji vzpostavljen kot bog časa, pot do njega pa nas bo peljala skozi podzemne rove Underworlda, medtem ko se bo tokrat tema dogajanja ukvarjala tudi s čarovnicami.

Napoved je bila pospremljena tudi z nekaj izbranimi kadri igranja in to je videti praktično identično originalu. Spet se bomo zabavali v žanru roguelike, naša nova junakinja pa bo enako okretna uničujoča kot Zagreus, le da bo sovražnike v proceduralno ustvarjenih stopnjah uničevala skozi nove poteze in orožja. Razvijalec obljublja bogato zalego stranskih junakov, ki nam bodo zopet imeli veliko za povedati, med njimi pa bomo naleteli na nove in tudi stare obraze.

Tako kot prva igra bo tudi Hades najprej izšel v sistemu Zgodnjega dostopa, to pa se bo zgodilo enkrat naslednje leto. Koliko časa bo v tem stanju preživela še ni znano, si pa lahko igro že dodate v zaznamek v trgovinah Steam in Epic Games.

Bizarno dogajanje ob razglasitvi Elden Ringa za najboljšo igro leta 2022

0

Včerajšnja podelitev nagrad The Game Awards se je zaključila z glavno podelitvijo nagrade za najboljšo igro leta 2022 in čeprav sta bila med nominiranci udarna naslova Horizon Forbidden West in God of War Ragnarok, je na koncu glavno lovoriko pobrala igra Elden Ring.

Da bo zadnji programerski dosežek razvijalca FromSoftware odnesel glavno nagrado je bilo jasno praktično vsakemu, saj se vsi spomnimo letošnjega februarja, ko so v Elden Ringu govorili praktično vsi in navdušenje se ni pomirilo niti mesece po izidu.

Zlati kipec je na odru prevzel Hidetaka Miyazaki, ki je pri razvoju Elden Ringa nosil glavno vlogo in vsi smo potihem pričakovali, da bo v svojem zahvalnem govoru vsaj namignil na razvoj kakšnega dodatka ali DLC-ja, ki bi prinesel nekaj dodatne vsebine. Žal je bil Hidetaka pri govoru precej kratek, kar gre verjetno tudi na račun tega, da je moral vsak njegov stavek prevesti prevajalec, zato se je samo zahvalil za vso podporo, ki jim bo dala potreben zagon za razvoj dodatnih projektov.

Tule bi se morala podelitev zaključiti, a nihče ni pričakoval, da bo za mikrofon nato stopil še nekdo drug. Za Hidetako je namreč besedo dobil še nek mladenič, ki se je zahvalil vsem, to nagrado pa je nato posvetil svojemu reformiranemu ortodoksnemu rabinu Billu Clintonu.

Govor je šokiral vse: tiste na odru in tudi vse gledalce, ki so bizarni izjavi namenili medel aplavz, ta pa je prišel bolj iz navade, kot pa iz kakšnega odobravanja. Vsi skupaj so nato zapustili oder in tako smo dobili enega bolj bizarnih zaključkov podelitev nagrad in najbolj čudnega iz zgodovine The Game Awards.

Tisti, ki so prenos v živo spremljali iz Evrope, so v zgodnjih jutranjih urah verjetno mislili, da se jim malce blede. A ta bizarni mladenič je bil povsem resničen in več kot očitno je bil na odru prisoten kot vsiljivec. Organizator podelitve Geoff Keighley je samo nekaj minut po zaključku podelitve potrdil, da je bil ta vsiljivec kasneje tudi aretiran, ta dogodek pa je sprožil kar nekaj pomislekov glede varnosti na takšni prireditvi. Če si pogledate posnetek, potem je jasno vidno, da se je vsiljivec preprosto pridružil vsem tistim, ki so se sprehodili na oder, pri temu pa ni bilo nobenega dodatnega preverjanja, če tip sploh res spada na oder.

Kdo je ta bizarni model še ni čisto jasno, a na spletu so se pojavili pogovori iz Discorda, v katerih je vidno, da je bil njegov nastop načrtovan vnaprej.

The Last of Us Part 1 marca 2023 prihaja na PC in to po znižani ceni

0

Sony je spočel že veliko predelav iger, ki so njega dni bivale samo na njihovih lastnih konzolah in teren je zdaj pripravljen, da takšen prehod naredi tudi njihova najbolj popularna licenca, ki sliši na ime The Last of Us.

O predelavi prvega dela se je govoričilo že dolgo, Sony pa je novico uradno potrdil na podelitvi The Game Awards, žal pa nam pri tej napovedi ni pripravil kakšnega res udarnega napovednika ali pa nam postregel s kakšnimi podrobnimi informacijami glede specifikacij, ki jih bomo potrebovali za poganjanje v različnih ločljivostih.

Vemo samo to, da bo prehod doživel najnovejši del The Last of Us Part 1, ki je v sodobno grafično preobleko spravil original iz leta 2013 in da se bomo s pionirskim The Last of Us projektom na PC-ju poigrali že 3. marca 2023.

Morda najbolj zanimiva pri tej napovedi je cena, saj Steamova stran za predčasni nakup že stoji, na njej pa vidimo tudi ceno, ki znaša standardnih 60 €. Morda se zdaj sprašujete, od kje mi potem ideja, da v naslov članka zapišem dejstvo, da je zadeva prodajana po znižani ceni?

No, treba si je ogledati ceno igre na PlayStationu 5, saj tam Sony za isti izdelek zahteva kar 80 €, kar pomeni, da jo bodo PC igralci zopet odnesli bolje. Prav tako je treba pohvaliti založnika, da ni sledil trendu drugih založnikov, ki so začeli svoje igre dražiti tudi na PC-ju in cena 60 € je v 2022 postala že kar dobra kupčija.

V naši recenziji smo The Last of Us Part 1 označili za dobro predelavo, ki je vsekakor vredna igranja, a največji minus je bil cena, saj so igralci PlayStationa plačevali visoko ceno samo za nadgrajeno grafično podobo praktično enake igre. Pri predelavi za PC takšni pomisleki pri priporočanju igre izostanejo, saj računalničarji dobivajo povsem svežo igralno izkušnjo, zaradi česar si bo igra, če ne bodo nastale kakšne resne težave z optimizacijo, najverjetneje pri kritikih zaslužila tisto najvišjo oceno.

Horizon Forbidden West dodatek uradno napovedan, izide pa samo na konzoli PlayStation 5

0

Govorice so se izkazale za resnične in Horizon Forbidden West bo res dobil svojo prvo in morda edino večjo razširitev, ki se bo imenovala Burning Shores. Napovednik nam pokaže junakinjo Aloy, ki se na krilih robotskega Sunwinga dvigne nad ruševinami Los Angelesa in meja izrisovanja in videnega je naravnost fantastična. Horizon Forbidden West je trenutno ena od najbolj izpopolnjenih grafičnih iger, dodatek pa je podobo dvignil še za stopničko višje.

Morda ravno na račun tega Burning Shores ne bo na voljo za konzole PlayStation 4 ampak ga bomo igrali samo na trenutni generaciji PlayStation 5, kasneje pa se bo zadeva najverjetneje pojavila tudi na PC-ju. Razvijalec Guerrilla Games sicer ni želel podeliti kakšnih bistvenih podrobnosti, saj je na uradnem blogu navrgel samo to, da bomo v novi avanturi odpotovali južno od dežel klana Tenakth, zgodba pa se bo odvijala po zaključku tiste iz originala. To najverjetneje pomeni to, da boste za preigravanje dodatka morali najprej preigrati kampanjo in če te še niste, potem je res skrajni čas, da se spravite k delu.

Burning Shores ima zdaj tudi uradno potrjen datum izida, ki se bo zgodil 19. aprila 2023. Zdaj bi bil idealen čas za kakšno pravo znižanje cene, a žal se nas Sony tokrat ni usmilil in kopijo igre je te dni še vedno treba odšteti 80 €, če pa ste morda naročeni na servis PlayStation Plus Premim pa se lahko poigrate v omejenem preizkusu, ki vam ponudi 5 ur igranja.

Death Stranding 2 tudi uradno najavljen

0

Ugibanj je konec in Hideo Kojima je na včerajšnji podelitvi nagrad The Game Awards tudi uradno najavil igro Death Stranding 2, ta pa je pridobila tudi en hudo zajeten napovednik, ki pokaže ništrc igranja, a po drugi strani dobro nakaže, da se drugi del vizualno in vsebinsko ne bo preveč ločil od originala.

Glavnino videa zaseda Fragile in spet je veliko stvari odprtih za interpretacije, kar bo nedvomno po godu vsem zvestim oboževalcem prvega dela, ki se izjemno radi poigravajo s sledmi, ki jim jih pušča Kojima. Osebno v zgodovini Death Strandinga nisem preveč izurjen, tako da mi je veliko od prikazanih stvari letelo skozi glavo. Kdo presneto je bil denimo tisti animejevski zlobnež na koncu z električno kitaro, ki za detekcijo sploh nima dojenčka in zakaj v enem primeru v posodi namesto otročjih rok vidimo lovke? Kaj se je v bistvu zgodilo na začetku s Fragile in s čim se je na začetku vozila okoli? Od kje se je vzela tista ogromna baza, ki očitno pripada Fragile in kaj bo njena funkcija v igri?

Odgovore na ta vprašanja bomo enkrat verjetno dobili, a Death Stranding 2, kar zaenkrat ni dokončen naslov, še nima niti približnega datuma izida, tako da se bo treba pripraviti na čakanje. V napovedniku sicer lahko vidimo tudi našega junaka iz prvega dela, Sama Porterja Bridgesa in glede na besede Fragile, ki Samu navrže, da se mora pripraviti na novo potovanje, bi bila varna stava, da bomo tudi v Death Stranding 2 nastopali v njegovi koži.

Kojima je po napovedniku stopil na oder in povedal, da je zgodbo drugega dela spisal pred koronavirus pandemijo, a jo je nato spisal na novo, dodal pa je še tudi to, da njegov studio dela na še en projektu, ki je še bolj eksperimentalen od Death Strandinga.

Je tole najbolj realistična simulacija sabljanja?

0

Vsake toliko na spletu naletim na nek igričarski dragulj, ki mi je ob izidu povsem ušel, a sem nato leto kasneje nanj znova naletel in se nato začel spraševati, zakaj ta igra danes ni bolj znana in igrana. Točno to se je zgodilo tudi v primeru igre Hellish Quart, ki ima sicer nekam neroden naslov, a je po drugi strani ena bolj unikatnih iger zadnjih let.

Igralno je tole videti kot tipična 3D pretepačina, kjer na vsaki strani stoji po en junak in na koncu lahko zmaga samo en. Vendar pa je tale naslov že na prvi pogled drugačen od drugih, saj na zaslonu ni praktično nobenega elementa uporabniškega uporabnika, kot je denimo črta z zdravjem, ki kaže koliko udarcev še potrebujete, preden nasprotnika pokorite na tla in mu zmagoslavno stopite na vrat.

Črte z zdravjem ni, ker je Hellish Quart ne potrebuje. V osrčju igre namreč tiči realistična simulacija sabljanja in s tem ne mislimo na nekaj, kar bi spominjalo na Kingdom Come: Deliverance, ki se prav tako hvali s srednjeveškim realizmom, a tam junak Henry še vedno lahko preživi več udarcev sabelj in sekir, pa se še vedno premika, kot da mu nič ni.

Tule je realizem pripeljan do skrajnosti in za smrt je dovolj že en dobro merjen udarec. Vendar ni nujno, da boste z uspešnim zamahom nasprotnika tudi za večno usposobili. Lahko ga denimo samo ranite in nato se bo ta premikal težje in če ga špiknete v roko, bo imel probleme že pri blokiranju in dviganju meča. Vse skupaj je resnični ples sabelj in mečev, do zmage pa ne vodi samo ena pot. Na izbiro imamo namreč več borcev, vsak od njih pa vihti svoj tip orožja, h kateremu spada tudi poseben slog mečevanja.

Igralna formula je nenormalno nalezljiva in morda zaradi tega igra na Steamu uživa visoke ocene, pa čeprav je trenutno na voljo samo preko Zgodnjega dostopa. Razvijalec Kubold redno dodaja novo vsebino in ima za prihodnost velike načrte, saj namerava vpeljati tudi enoigralsko kampanjo, trenutno pa pripravljajo večjo posodobitev, kjer se bomo poigrali s šefovskimi spopadi. Dodana je bila celo podpora za VR, vendar pa ta ne omogoča prvoosebnega sabljanja.

Problem trenutno je nerodno igranje večigralstva, ki se zanaša na Steamovo funkcijo Play Together ali pa na ločen program Parsec, a pri temu trpi odzivnost in zamik, ki ga pri tej igri definitivno ne sme biti. Za tolažbo se lahko trenutno igrate tudi proti umetnopametnim nasprotnikom, ki so dejansko izziv.

Če vam dogaja realizem in ste mnenja, da tega v današnjih igrah preprosto ni dovolj, potem si lahko Hellish Quart na Steamu privoščite za 13,99 €.

IGI Origins pokazal nekaj več igranja

0

Razvijalec Antimatter Games nam je za ponovno oživitev franšize IGI že dostavil en kratki igralni napovednik, zdaj pa so zaradi duha prazničnih časov odločili dostaviti še enega. Kakor pravi napovednik so bili tudi sami presenečeni nad odzivom igričarjev, saj se prvi igralni napovednik približuje milijon ogledom, pa čeprav je franšiza mrtva že skoraj 20 let.

Novi video nam pokaže nekaj utrinkov iz prvoosebnega pogleda, kjer bo zopet največ štelo prikrito smukanje in odstranjevanje sovražnikov iz zased in to na takšen način, da ob tem ne bomo zagnali vsesplošnega preplaha, kjer zatulijo alarmi in prispejo okrepitve.

Zopet bomo igrali pripadnika agencije MI6, le da bomo tokrat našemu heroju izbrali tudi spol. Štorijalno bo tole preddel originala, tako da se bomo vrnili v osemdeseta, tam pa nas bo spremljala tudi verna orožarna. Okolica je videti čudovito in čeprav se bomo smukali največkrat ponoči, bomo kakšno misijo primorani speljati tudi sredi belega dne, takrat pa bo tiho in počasno premikanje še bolj pomembno. Naš junak se sicer ne bo bal poprijeti tudi za strojnico in se objektiva lotiti bolj akcijsko, kar bo verjetno všeč vsem tistim, ki za pretirano šunjanje nimajo potrpljenja, vseeno pa upamo, da bo glavno vodilo IGI Originsa taktično odstranjevanje tarč, brez nekih glasnih eksplozij.

IGI Origins je v razvoju že nekje tri leta, prikazani video pa je še vedno iz predalfne različice igre, tako da bo na končni izid treba še malce počakati. Kakšnih pretiranih informacij glede igre še vedno nimamo, vemo pa, da bo zgrajena na pogonu Unreal Engine, koda pa bo potrebovala še nekaj optimizacije, saj lahko v zgornjem dražilniku vidimo nekaj primerov padca sličic na sekundo.

Tehnologija AR na svetovnem prvenstvu v nogometu kaže vizijo prihodnosti

Način spremljanja nogometnih tekem se ni spremenil samo na domačih zaslonih, ampak tudi na samih stadionih. Nogomet se je sicer dolgo otepal prevelikega izkoriščanja tehnologije, saj so bili mnogi prepričani, da bi to uničilo duh igre, a trenutno svetovno prvenstvo v Katarju se je znebilo teh verovanj in rezultat je bistveno drugačen potek in razplet tekem, kot pa smo jih vajeni.

Največjo vlogo pri temu igra video nadzor VAR, ki je do sedaj razveljavil že cel kup zadetkov in to tudi po tem, ko so igralci že zaključili z veseljačenjem in se je spremenil tudi rezultat na uradnem pokazatelju uporabniškega vmesnika. Nekaterim je to všeč, drugim spet ne, a dejstvo ostaja, da če bi ta tehnologija obstajala že leta 1986, potem se danes ne bi pogovarjali o nobeni Božji roki Maradone.

Napredno tehnologijo pa lahko izkoristijo tudi gledalci na katarskih stadionih. Po spletu je namreč pred kratkim zaokrožil posnetek spremljanja obračuna med Iranom in ZDA, eden od gledalcev pa si je medtem prenesel aplikacijo FIFA, ta pa omogoča cel kup naprednih funkcij in ena od teh izkorišča tudi AR tehnologije. Delovanje te je izjemno preprosto, saj telefonsko kamero zgolj usmerimo na igrišče in že dobimo podrobne podatke vsakega igralca posebej. To je koristno, če se nahajamo višje na tribuni in težko razberemo imena igralcev, medtem ko aplikacija vse to izriše preko enostavnega uporabniškega vmesnika, zraven pa navrže razne statistike, kot je denimo igralčeva hitrost in njegov igralni položaj na igrišču.

Ta funkcija aplikacije je na voljo samo tistim, ki tekme spremljajo v živo na stadionu, dodane pa so še druge dobrine, kot je denimo spremljanje VAR razsodb, kar bi znalo omejiti kakšno preveliko jezo navijačev, ki dostopa do teh podatkov, za razliko od tistih pred televizijami, enostavno nimajo.

Elden Ring prejel brezplačni DLC, ki je namenjen boju med igralci

0

Bo Elden Ring prejel nekaj dodatne vsebine v obliki DLC-jev, ki bo prinesel novo mapo, nasprotnike, orožja in šefe? To se igralci sprašujejo že vse od zaključka kampanje in vsi znaki ter govorice zaenkrat pravijo, da se bo nek obsežen dodatek skoraj zagotovo zgodil. Razvijalec FromSoftware je namreč takšno dodatno vsebino spočel za cel kup svojih iger, izjema pri temu pravilu sta bila samo Demon’s Souls in Sekiro, vendar pa se je Elden Ring prodal v rekordni nakladi in založnik Bandai Namco je zagotovo razvijalcu prišepnil, naj vendarle spočne še nekaj dodatne plačljive vsebine.

Dokler te ne dobimo uradno napovedane pa se bomo lahko pozabavali v brezplačni vsebini, ki jo je FromSoftware napovedal včeraj. Gre za posodobitev z imenom Colosseum Update in ta bo odprla vrata ogromne gladiatorske arene, ki se je v igri nahajala že vse od izida Elden Ringa, v njo pa do sedaj ni bilo možno vstopiti.

Bojevanje v Koloseju je namenjeno medsebojnemu obračunavanju med igralci, ki se radi preizkusijo v PvP bojih. Kakšne res namenske vsebine tukaj ni, saj je arena preprosto označena kot nekakšna centralna točka za PvP bojevanje, lokacija pa je dovolj široka in odprta, da igralci lahko pokažejo vse svoje sposobnosti, brez da bi se ob delanju prevalov kam zataknili ali pa morda omahnili v prepad. Pretepali se bomo lahko 1v1 ali v večjih skupinah 3v3, žal pa bodo tribune ostale prazne in res bi bilo fajn, če bi se tja lahko usedli živi igralci, ki bi nemara lahko na boje celo stavili rune.

Med časom pisanja tega članka je posodobitev ravno prispela na Steam, prenos pa tehta 1,62 GB.

Horizon Forbidden West naj bi kmalu napovedal prvi DLC Burning Shores

0

Upamo, da ste dodobra preigrali Horizon Forbidden West, ki smo ga na začetku leta označili za eno najboljših odprtosvetnih izkušenj in čeprav je Sony bil zagotovo zadovoljen s prodajo, bi se mu te dni verjetno še bolj smejalo in igra bi imela tudi večji sloves, če ne bi izšla ravno takrat, ko se je na svet rodil tudi Elden Ring. Ta je potem povsem prevzel pozornost igralcev in ni jih bilo malo, ki so sicer Horizon Forbidden West preigrali, a šele mesece kasneje, saj za oba tako velika naslova preprosto ni bilo časa.

Jasno je bilo, da bosta obe igri enkrat dobili tudi štorijalne razširitve v obliki DLC-ja. Za Forbidden West so se glede dodatka pojavile glasne govorice že oktobra, saj je takrat igralec Lance Reddick, ki v igrah nastopa kot Sylens, na Twitterju ponosno podelil sliko, kjer je bilo jasno, da se zopet nahaja v studiu za zajemanje gibanja in obraznih mimik, zraven pa je igralec še ponosno pripisal, da dela na novi vsebini za Forbidden West. Sliko je malce kasneje umaknil, a to je bilo dovolj, da se je mlin govoric pošteno zagnal.

Taisti mlin se je včeraj še bolj zavrtel, ko se je na Twitterju oglasil dobro znani insajder The Snitch, ki velja za enega najboljših virov znotraj igričarske industrije. The Snitch predčasne objave vedno izpostavi v obliki uganke in tokrat je objavil samo sliko mape, koordinate pa se nahajajo točno na lokaciji, kjer se dogaja zgodba Forbidden Westa. Igralcem je hitro postalo jasno, da je tole več kot očitno namigovanje na prihajajoči DLC, ta pa se bo najverjetneje imenoval Burning Shores, saj je to del južne mape v Forbidden Westu, ki je samo bežno omenjen, igralci pa do njega nimajo dostopa.

Trditev The Snitcha je nato potrdil tudi novinar Tom Henderson, ta pa je še zapisal, da bomo DLC v roke dobili aprila 2023. Uradna napoved naj bi se zgodila kmalu in se bo najverjetneje pripetila na letošnji podelitvi nagrad The Game Awards.

Najava dodatne vsebine ne bi smela biti presenetljiva, saj ima Sony s Horizonom velike načrte, a vsi od teh niso bili uradno potrjeni. V razvoju naj bi bila televizijska serija in predelava prvega dela Horizon Zero Dawn, z izidom nove generacije VR sistemov za PlayStation 5 pa nas bo ob izidu pričakala povsem nova igra Horizon Call of the Mountain. Zadnje govorice pravijo, da bo Horizon dobil tudi svoj MMO, ki naj bi nastal v partnerstvu z založnikom iger Guild Wars.

Dead Island 2 je v novem igralnem napovedniku videti presneto zabavno

0

Dead Island 2 je v razvoju že celo večnost in veliko igralcev je pričakovalo, da ko bo zadeva po vseh teh zamenjanih razvijalcih enkrat vendarle izšla, bo najverjetneje samo kupček govna. To se še vedno zna zgoditi, a moramo priznati, da nas igra z vsakim napovednikom bolj navduši in res se zdi, da je razvijalec Dambuster Studios uspešno opravil z vsemi izzivi in nam bo naslednje leto dostavil zanimivo zombijevsko pobijalščino, ki bo verjetno tudi presegla bolj povprečni Dying Light 2.

Dead Island 2 se očitno ne jemlje preveč resno in se osredotoča na tisto glavno igralno mehaniko, ki se vrti okoli preprostega, a vseeno hudo uživantskega pobijanja nemrtvih. Mesto dogajanja bo tokrat Los Angeles, ki ponuja polno zanimivih točk raziskovanja, saj se bomo preganjali po ulicah Hollywooda ali pa bogatih vilah, ki jih zdaj naseljuje razpadajoče meso zombijev.

Med avanturo nas bodo spremljali zanimivi liki in v napovedniku se nikakor ne morem nagledati nekoga, ki je bil očitno nekaj sekund nazaj živ, nato pa mu je v trenutku nekaj odbilo glavo, a to ga ni odvrnilo, da ne bi potegnil še enega zadnjega cigaretnega dima. Kri bo na splošno tekla v potokih, saj je razvijalec izredno ponosen na svoje sistem detajlnega razkosavanja telesc, tako da bomo lahko nasprotniku odbili praktično vsak košček mesa in mu nato z močno brco sfaširali glavo, to pa bo pospremil zadovoljiv zvočni učinek.

Čaka nas tudi cel kup orožij, ki jih bomo lahko na posebnih mizah predelali in na njih navesili cel kup dodatnih uničujočih učinkov, saj sekira ne bi bila zanimiva, če se na njej ne bi nahajal še plinsko podprt metalec plamenov. Manjkalo ne bo niti strelnega orožja, ki bo omogočal hitrejše redčenje gruče zombijev, a ta zvok rafalov bo zagotovo na nas privlekel dodatno nevarnost. Sem sploh že omenil, da bomo na začetku igre fasali ugriz nemrtvega, kar nam bo dalo posebne moči? No, tudi to se bo zgodilo, takrat pa nas bo popadel bes, tako da bomo uboge zombaklje razkosali kar z golimi pestmi.

Razvijalec je tudi bolj podrobno predstavil funkcijo glasovnih ukazov preko umetno pametne pomočnice Alexe. Predstavitev smo dobili v podobi zanimivega oglasa, ki prav tako vsebuje dobro režijo, vidimo pa lahko, da bomo prek zvočnih ukazov zombije privabili nase ali pa povlekli ven specifično orožje.

Dead Island 2 je nedavno doživel rahli zamik in ga zdaj pričakujemo 28. aprila 2023.

Risen dobiva predelavo za konzole in nadgradnjo za PC

0

Nemški razvijalec Piranha Bytes je najbolj znan po svoji seriji RPG iger Gothic, z delom na tej seriji pa so zaključili s tretjim delom, ki pa je ob izidu imel ogromno težav. Razvijalec se je namreč želel spopasti s serijo Elder Scrolls, a za kaj takšnega je imel preprosto premalo številčno ekipo, hkrati pa jim je za delo zmanjkalo časa, kar je privedlo do podpovprečnega izdelka. Piranha Bytes je bil takrat na vse skupaj tako jezen, da se je celo ločil od založnika JoWood in skočil v naročje Deep Silverja, za njega pa je nato spočel trilogijo iger Risen.

Prvi del te serije med oboževalci velja za resničnega naslednika Gothic franšize in res se zdi, da je Piranha Bytes takrat svojo formulo raziskovanja in napredovanja lika pripeljal do najvišje stopnje. Risen je izšel leta 2009 in se takrat igralcem hitro priljubil, saj smo lahko raziskovali zanimiv otok Faranga, ta pa je bil ravno dovolj obsežen, da ni postal preveč razvlečen, zaradi česar bi se okolica začela ponavljati ali pa bi bila preveč prazna.

Risen je, tako kot prejšnje Gothic igre, ponujal izbiranje dveh klanov, vsak od njiju pa je omogočal razne bonuse in tudi minuse. Poleg tega je bil boj bolj napreden in igralec si je lahko pri pretepanju v eno roko končno nadel ščit, svet Farange pa je vseboval dokaj zanimivo zgodbo. Žal je bil zadnji šef katastrofalen, a vse do nekje zadnjega poglavja je bila zadeva za oboževalce Gothic formule prava poslastica.

Risen je dandanes bolj pozabljeno ime, saj razvijalec Piranha Bytes svoje moči vlaga v franšizo Elex, medtem ko je THQ Nordic, ki je novi lastnik vseh teh licenc, trenutno zaposlen s predelavo prvega Gothica. A vseeno bo tudi Risen dobil nekaj ljubezni, saj se pripravlja predelava za konzole PlayStation 4, Xbox One in Nintendo Switch, ta pa bo izšla 24. januarja 2023.

Od predelave ni za pričakovati preveč, je pa dobra novica že to, da bo igra zdaj igralna na novejših konzolah, saj smo original lahko igrali samo na PC-ju in konzoli Xbox 360. Nadgradnja bo prinesla tudi nekaj priboljškov za igralce na PC-ju, ki se bodo lahko v igranje končno spravili z uradno podporo za igralne ploščke.

Streamerki Amouranth nekdo poslal 70.000 $ v bankovcih in naročnino za osebnega stražarja

2

Najbolj popularna streamerka na Twitchu, Amouranth, je imela za sabo nekaj burnih mesecev. Nazadnje smo o njej pisali oktobra, takrat pa je postal viralen posnetek, v katerem jo je preko telefonskega klica nadlegoval njen mož, ji grozil in jo na splošno psihično nadlegoval.

Od takrat so se za streamerko stvari obrnile na bolje, saj je dobila nazaj nadzor nad svojimi bančnimi računi in družabnimi omrežji, svojemu občinstvu pa je priznala, da se zdaj počuti veliko bolj svobodno, saj ji pred kamero ni treba ves čas nositi pomanjkljivih oblačil, ampak da lahko nosi kar hoče in v prenosih v živo sama izbira svojo vsebino.

Na njeno stran je stopilo tudi ogromno oboževalcev, ki so jih zlili veliko verbalne podpore, eden od njih pa je šel s svojim dejanjem v stratosfero. Anonimnež je namreč Amouranth poslal prav poseben paket, ki ga je streamerka razkrila v prenosu v živo, notri pa se je nahajalo pismo, električni paralizator, nov iPhone, dve telefonski številki in kar 70.000 $ v bankovcih.

V pismu je pojasnjeno, da je paket namenjen njeni samostojnosti, tako da bo za njo poskrbljeno, pa četudi ji kdo nenadoma izklopi bančne račune in ji začne groziti. Anonimnež je poskrbel za vse: iPhone je potrebno samo še aktivirati, medtem ko je v njem že SIM kartica s številko, ki je nima nihče. Dodana je telefonska številka, ki je od donatorja, druga pa pripada varnostni službi, ki jo lahko Amouranth pokliče kadar hoče in tudi stroški te so bili plačani že vnaprej.

Najbolj presenetljivo pri vsemu skupaj je to, da skrivnostni donator od streamerke nazaj ne zahteva ničesar in čeprav je v paketu tudi njegova številka, je ta tam očitno samo v primeru, če bi potrebovala kakšne dodatne informacije. To je čudno tudi Amouranth, ki je pred kamero povedala, da je presenečena, da znotraj pisma ni kakšne zahteve po poroki.

70.000 dolarjev je za navadnega smrtnika dovolj denarja, da mu za vedno spremeni življenje, a za Amouranth je bolj kot ne samo lepa gesta, saj podjetna punca mesečno služi šestmestne številke, vseeno pa je povedala, da se mora najprej prepričati, da denar morda ni lažen, vse skupaj pa bi se lahko izkazalo tudi za kakšno nesramno potegavščino.