🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 173

Na Battlefieldu 2042 naj bi delalo samo še nekaj ljudi, a EA je te govorice zanikal

Battlefield 2042 je imel od svojega izida kar nekaj težkih mesecev, a danes bodo njegovi zvesti igralci končno dobili nekaj dobrin, saj bo končno izšla prva sezona, s podnaslovom Zero Hour. Posodobitev bo s sabo prinesla novo mapo in specialistko, razvijalec DICE pa je v paket vključil dva nova helikopterja ter tri nova orožja. Vse skupaj je sicer dobrodošlo, a vsebinsko se sliši nekam revno, novinar Jeff Grubb pa je iz svojih virov izvedel, da ima pomanjkanje novih stvari dober razlog.

Založnik EA naj bi namreč nad Battlefieldom 2024 manj kot leto po izidu že povsem obupal. Kravatarji naj bi se po pregledu trenutnega stanja odločili, da igre ni mogoče rešiti in ji povrniti vse izgubljene igralce, zato so pri razvijalcu DICE vse veterane preusmerili na kovanje novega Battlefielda, medtem ko na 2042 dela samo še peščica ljudi. EA bi najraje celotni DICE potegnil stran od projekta, a tega ne more storiti kar tako, saj je v predprodajo ponudil posebne prepustnice, ki so obljubljale vsaj 4 sezone vsebine. EA želi tako izpolniti svoje zakonske zaobljube, a vse te 4 sezone želi sproducirati karseda hitro in poceni.

Jeff Grubb je to izjavil na podcastu Giant Bomb, Eurogamer pa je nato prejel izjavo iz strani EA-ja, ki je Jeffove besede zanikal. EA pravi, da te izjave niso resnične in da na Battlefieldu 2042 dela veliko ljudi, ki poskušajo igralno izkušnjo izboljšati za vse igralce.

Komu zdaj verjeti? Težka odločitev, a treba se je zavedati, da je EA takšne trditve ven metal tudi ob katastrofalnem izidu igre Anthem, za katero je bilo tudi obljubljeno ogromno podpore po izidu, a je zadeva praktično umrla v manj kot letu in nikoli ni dobila svoje obljubljene igralne revolucije.

Cyberpunk 2077 anime prihaja na Netflix in tu je prvi napovednik

0

Igra Cyberpunk 2077 je ob svoje izidu vsekakor imela veliko problemov, a zanimivi liki, zgodba in glasba niso bili med njimi. Razvijalec CD Projekt RED od izida ni delal samo na popravkih, ampak se je povezal tudi z Netflixom in v novi anime seriji Cyberpunk: Edgerunners bo uporabil vse svoje veščine podajanja zgodbe, brez da bi se moral vmes obremenjevati z optimizacijo.

Edgerunners bo spremljala zgodbo mladega protagonista, ki bo poskušal preživeti sredi brutalnega mesta Night City. Ta naloga ne bo lahka, zato se bo vključil v organizacijo Edgerunners, to pa so v bistvu najemniki, ki v zameno za kredite opravljajo razne naloge, ki velikokrat vključujejo tudi nekaj streljanja in vihtenja pesti.

Razvijalec CD Projekt RED je močno vpleten v produkcijo, a kakšnih silnih podrobnosti zaenkrat nočejo izdati. Animacija je sicer videti konkretno, za risanje podobic so se namreč povezali s Studiom Trigger, ki je pred tem poskrbel za dobro znani anime Little Witch Academia. Napovednik pričara tudi dobro glasbeno podlago, za njo pa bo poskrbel japonski skladatelj Akira Yamoka, ta pa se je pred tem izkazal pri kovanju unikatne glasbene podlage franšize Silent Hill.

Anime Cyberpunk: Edgerunners bo vseboval 10 epizod, premiero pa bo doživel 20. septembra.

Call of Duty: Modern Warfare 2 prihaja na Steam, a zanj bo treba odšteti 70 €

Založnik Activision bo po petih letih svojo popularno franšizo Call of Duty zopet pripeljal nazaj na Steam. Najava je prišla skladno s prvim igralnim napovednikom, ki je videti močno vzdušno in akcijsko, dogajanje znotraj igre Modern Warfare II pa nas bo postavilo na več lokacij po svetu – med drugim bomo obiskali Iran in tudi Južno Ameriko. Razvijalec si je v napovedniku celo upal omeniti Rusijo, kar je v današnjem politično napetem svetu vsekakor pogumna poteza.

Vse pa niso dobre novice. Modern Warfare II bo resda skočil iz Battle.neta na Steam, a Activision mu je prilepil tudi novo cenovno nalepko, ki znaša kar 70 € za osnovno verzijo igre. Založniki so sicer v zadnjem letu že začeli prehod na višje cene in prvi med njimi je bil japonski založnik Square Enix, ki pa je še bolj pogolten in njihova prihajajoča igra Forspoken na Steamu zase zahteva celo 80 €.

A to je prvi Activisionov naslov z višjo cenovno postavko in stavimo, da tudi ne bo zadnji. Seveda to pomeni, da je konzolna verzija igre še dražja – za Cros Gen Bundle, ki vam prinese kopijo igre za PS4 in PS5 bo treba odšteti 80 €, cena pa se tu ne ustav. Activision namreč ponuja tudi verzijo igre Vault Edition, katera stane 100 € (na konzolah 110 €), ta pa s sabo prinaša osnovno igro ter prvo sezono,

Cene so absurdne, a ni vrag, da se zadeva ne bo prodala. Call of Duty pač tiska denar, Activision pa je izid postavil v 28. oktober in v tem terminu se zaenkrat ne nahaja noben večji naslov, saj jih je bila večina zamaknjenih v 2023, tako da Modern Warfare II ob pravočasnem izidu pri prodaji praktično ne bo imel konkurence.

Dirkalni izziv WOOP! SIM Challenge uspešno za nami in tule so zmagovalci

0

Pretekli vikend se je znotraj ljubljanskega dirkalnega centra WOOP! Karting odvila prešerna zabava, ki je pod eno streho združila največje navdušence nad preganjanjem ovinkov znotraj kart formulic. Tam ste našli tudi nas, saj se je 5. junija odvil naš dirkalni turnir WOOP! SIM Challenge, ki je na unikatni način združil resnično in virtualno dirkanje v en hudo privlačen paket, ki je najboljšim priskrbel tudi odlične nagrade.

Na turnir se je prijavilo več kot 50 zagretih dirkačev, ki so imeli pred sabo težko nalogo. Najprej so se zapodili skozi virtualni izziv, saj so se usedli v UVI Racing Simulator in odpeljali nekaj krogov znotraj igre Assetto Corsa, ta pa je vsebovala digitalno različico prave proge, ki jo najdemo znotraj WOOP!-a. Čeprav je bila preslikava proge zelo podrobna, so se dirkalni časi vendarle malce razlikovali in nekateri igralci so kasneje ugotovili, da so na digitalni progi za nekaj sekund celo počasnejši od časov, ki so jih dosegali znotraj resničnih ovinkov.

woop

Najboljši vozniki so nato iz simulatorja skočili na pravo progo in po napetih spopadih smo na koncu dobili razvrstitev najboljših tekmovalcev. Te smo razdelili na dva tabora: tiste, ki so stari manj kot 16 let in tiste starejše, oboji pa so domov odnesli bogate nagrade, ki so vključevale Lenovo monitor Y25-25, brezžične slušalke Logitech G, Logitech podlago G840 XL in UVI Floormat, vse to pa smo še začinili s celim kupom bonov, ki jih lahko izkoristite sredi centra zabave WOOP!

TOP TRIJE NAD 16 LET:

🏆 nejc51 – Nejc J.
🥈 S1rocket – Nejc R.
🥉 Pockaj5 – Luka P.  

TOP TRIJE POD 16 LET:

🏆 TIM3Y – Tim G.
🥈 Tabz – Nik P.
🥉 Gladius – Taj V.

Vsem tekmovalcem iskreno čestitamo, končno razvrstitev si lahko ogledate na uradni strani. Na naši Facebook strani si lahko ogledate tudi nekaj slik iz dogodka, ki so v objektiv ujele tekmovalce med vožnjo po digitalni in tudi pravi progi.

Poleg druženja in dirkanja so se tekmovalci lahko tudi rokovali z vplivnežem Erikom Kosom, znanim ljubiteljem bencinskih hlapov, ki se je nato tudi zapeljal skozi progo in svojo izkušnjo okronal z zgornjim videom.

Zadovoljni smo tudi mi, saj smo po vseh problemih s koronavirusom končno lahko izpeljali dogodek v živo, kar nam je dalo tudi zagon za organizacijo veliko večjega dogodka, ki ga bomo izpeljali še ta mesec. Več o tem izveste zelo, zelo kmalu.

Fortnite naj bi začel testirati prvoosebni pogled

Popularna streljačina se od svoje konkurence ni razlikovala samo na račun grajenja, ampak je od nje odstopala tudi glede na perspektivo igranja. Fortnite namreč lahko igramo zgolj iz tretjeosebnega pogleda, ki kamero postavi našemu junaku za ramo, razvijalec Epic pa naj bi zdaj začel testirati prvoosebni pogled, ki bi igralcem ponudil povsem novo izkušnjo igranja.

Novost je izbrskal Twitteraš HYPEX, ki je v preteklosti že večkrat predčasno razkril prihajajoče posodobitve za Fortnite, zdaj pa je prišel do informacij, da naj bi Epic začel raziskovati FPS igranje, razvoj tega pa naj bi se začel sredi 3. sezone Vibin’ v aktualnem 3. poglavju. HYPEX pravi, da več informacij nima in da je razvoj nove perspektive še v zgodnji fazi, tako da znamo morda še nekaj časa čakati na uradno napoved.

Prehod iz tretjeosebnega v prvoosebni pogled niti ni tako enostaven, saj ta sprememba s sabo potegne kup igralnih mehanik. Igralec v prvoosebnem pogledu ima veliko manjši kot vidnega polja kot pa tisti iz tretjeosebnega, ki lahko ves čas pregleduje okolico okoli sebe. Delna rešitev tega problema bi bila stroga ločitev strežnikov na igranje v prvoosebnem in tretjeosebnem pogledu, kar bi bilo še najbolj pošteno.

Problem se zgodi tudi pri grajenju, saj bi bilo metanje desk naokoli iz prvoosebne perspektive recept za pravo zmedo, a Epic je to težavo delno že zaobšel z uvedbo igralnega načina “Zero Build”, ki se osredotoči samo na akcijo in grajenje povsem umakne iz igre.

Tretja težava pa so razne preoblekice in plesi, ki jih igralci odklepajo preko mikrotransakcij, saj teh pri igranju iz prvoosebnega pogleda ne moremo tako občudovati, a ta problem imajo tudi druge battle royale streljačine, pa še vedno prodajo tone mikrotransakcij.

EU bo Apple prisilil, da do leta 2024 preklopi na kable tipa USB-C

0

EU je včeraj sklenil nov zakon, ki bo vse proizvajalce manjše elektronike prisilil na novi standardni priključek USB-C. Ta zakon se je pripravljal že dolgo časa, a zdaj imamo zanj končno okviren datum, ki končni rok postavlja v jesen leta 2024.

Na USB-C priklop bodo morali tako preklopiti vsi proizvajalci novih telefonov, tablic, e-bralnikov, slušalk, digitalnih kamer, ročnih konzol in prenosnih zvočnikov. Vse to bo pomagalo zmanjšanju elektronskih odpadkov, ki so v zadnjem desetletju postali resnični problem, glavni igralci na tem področju pa so bili proizvajalci mobilnih telefonov, ki so ves čas uvajali nove polnilnike, ki pa med sabo niso bili združljivi.

Na polnjenje preko standarda USB-C so preklopila vsa večja podjetja, ki se bavijo z elektroniko – izjema je bil le Apple. Ta je trmasto vztrajal pri svojem Lightning kablu in se na noben način ni strinjal s politiko enega standardnega priključka, saj naj bi takšna odločitev zavirala inovativnost pri razvoju novih naprav.

Čez čas so sicer le začeli popuščati, saj lahko preko USB-C kablov že polnimo njihove novejše tablice iPad in nekatere Macove prenosnike, pri telefonih pa so vztrajali pri svojem priključku. EU so med razpravo glede novega zakona tudi opozorili, da bo ta odločitev vplivala na več kot milijardo naprav, ki zaradi novega priklopa ne bodo več mogle kupiti Lightning polnilcev, zaradi česar lahko postanejo neuporabne.

A njihovo pritoževanje je na koncu naletelo na gluha ušesa in hočeš nočeš bodo tudi iPhoni morali preklopiti na USB-C, saj drugače na EU trgu ne bodo smeli obstajati.

Novi zakon bo pri podjetjih tudi zahteval, da v ponudbo pošljejo dve različici novih naprav: takšne, ki v paketu vključujejo polnilec in takšne, ki tega ne bodo držale. Ni še jasno, ali se bodo ti paketi na koncu tudi kaj razlikovali v ceni, a nekako v to dvomimo.

Več kot pol leta po izidu Battlefield 2042 končno dobiva 1. sezono

Če morda zadnje pol leta žalostno gledane v svojo zaprašeno kopijo igre Battlefield 2042 in zraven še preklinjate dan, ko ste za njo na dan izida zapravili polnih 60 €, potem se morda obdobje vašega trpljenja končno približuje zaključku. Razvijalec DICE je namreč v vseh teh mesecih igro krpal z raznimi vsebinskimi posodobitvami in popravki, zdaj pa mu je uspelo skupaj spraviti dovolj nove vsebine za splavitev 1. sezone igre, ki bo podnaslovljena Zero Hour.

Ali bo ta dovolj dobra, da bo v igro povrnila vse izgubljene igralce je seveda predmet ugibanj, a glede na napovedi zadeva ne bo tako obsežna, da bi lahko spočela resnično revolucijo igralnih sistemov. Dobra novica je to, da se bo sezonska prepustnica vrtela predvsem okoli kozmetičnih dodatkov, medtem ko bo tisto resnično meso igre dostopno vsakemu igralcu.

Med to meso lahko prištejemo povsem novo mapo Exposure, ki predstavi ogromne gozdnate predele, ki spominjajo na nekaj iz Kanade. Poleg tega bomo lahko s pridnim igranjem odklenili novo specialistko Ewalino Lis, ki preko svojih sposobnosti lahko odkrije sovražna vozila, preko orožja G-84 TGM pa lahko izstreli rakete, ki jih lahko tudi nadzoruje do njihovega eksplozivnega cilja.

Zero Hour s sabo prinaša še dva nova helikopterja RAH-68 Huron in YG-99 Hannibal in tri nova orožja: metalec dimnih granat, samostrel Ghostmaker in puško BSV-M.

In to je v bistvu to? Ni dvoma da so igralci po vsem tem čakanju iz prve večje posodobitve pričakovali veliko več, a tisti, ki še vztrajajo pri igranju bodo veseli vsaj tega, da EA nad projektom ni še popolnoma obupal.

Apple predstavil prenovljeni prenosnik MacBook Air

0

Podjetje Apple je včeraj zagnalo svojo vsakoletno konferenco Worldwide Developers Conference in čeprav ta navadno ni prizorišče za predstavitev novih fizičnih izdelkov, je Apple vseeno dogodek izkoristil za najavo prenovljenega prenosnika MacBook Air, ki je v svoje drobovje prejel nadgrajeni čip M2.

MacBook Air je šibkejša različica bolj znanih prenosnikov MacBook Pro, a je tudi odličen izdelek za vse tiste, ki bi prenosni računalnik uporabljali bolj za pisarniško delo in izpod pokrova ne zahtevate velikih mišic. Bolj šibka strojna oprema je botrovala tudi nekoliko nižji ceni in zato si Aira iz leta 2020 privoščite za nekje dobrega jurja evrov, a tega poganja zgolj čip M1, medtem ko naj bi novi M2 po moči svojega predhodnika prekašal za nekje 40 %.

M2 čip vsebuje 8-jedrni procesor, 8-jedrno grafično enoto in 8 GB pomnilnika, seveda pa lahko zadevo kupite v močnejši različici. Grafično enoto lahko nadgradite na 10-jedrno, pomnilnik pa dvignete do številke 24 GB, seveda pa bo vse to s sabo prineslo tudi pošteno višjo cenovno nalepko.

Novi MacBook Air pa ne prinaša samo novega čipa, saj je Apple poskrbel tudi za večji zaslon, ki v premer zdaj meri 13,6 palca. Spremenjena je bila tudi oblika, ki je zdaj bolj zaobljena, zaslon pa prekinja zareza, ki vsebuje nadgrajeno kamero ločljivosti 1080p. Apple se hvali, da lahko baterija po novem zdrži 18 ur uporabe, kar kaže na izjemno varčnost M2 čipa in je še en dober razlog za morebitno nadgradnjo modela iz leta 2020.

Novi MacBook Air se ponaša tudi z malce manjšo težo, ki znaša vsega 1,2 kg. Na voljo bo v štirih barvah: “starlight”, “midnight”, sivi in vesoljsko sivi. Žal prenovljeni čip s sabo prinaša nekoliko višjo ceno: v evrih je še nimamo, pri Američanih pa bo treba za osnovni model treba odšteti 1.199 $, v trgovinah pa ga bo moč kupiti od julija dalje.

Serija 1899 dobila prvi dražilnik

0

Serija Dark velja za eno najbolj misterioznih in kvalitetnih zadev, ki jih lahko najdete na Netflixu. Ustvarjalca Baran bo Odar in Jantje Friese sta imela dovolj poguma, da sta na ta pretočni servis prinesla izjemno zapleteno temačno pripoved, ki je skakala skozi različna časovna obdobja, za povrh pa je bilo vse skupaj posneto v nemškem jeziku. Dark ni bilo lahko priporočiti, saj moraš biti za spremljanje zgodbe vso pozornost nameniti seriji in bolje zate, da vmes ne pogledaš na telefon, saj lahko v hipu zamudiš nek pomemben dogodek, ki te bo pri nadaljnjem podajanju fabule pustil še bolj zmedenega.

A če se ti uspe prebiti skozi vse to si na koncu priča izjemno zanimivim dogodkom, ki se ti bodo še za dolgo vtisnili v spomin. Nič čudnega, da je serija Dark zato razvila izjemno močno skupnost, ki še danes kuje različne teorije glede razpleta dogodkov, ti oboževalci pa so bili pred kratkim nagrajeni s prvim dražilnikom serije 1899, pod katero sta se znova podpisala Baran bo Odar in Jantje Friese.

Zgodba bo sledila skupini evropskih migrantov, ki na krovu ladje čakajo svoj prihod v ZDA, saj naj bi jih tam čakalo lepše življenje, obenem pa bežijo svoji lastni temni preteklosti. A med potovanjem naletijo na še eno ladjo in od tam naprej se jim življenja obrnejo na glavo. Dražilnik nam pričara kup srhljivih scen – ena od teh se zgodi sredi jedilnice, kjer zaradi neznanega razloga vsi naenkrat posrebajo skodelico čaja.

Ena od posebnosti 1899 bo dialekti vseh glavnih junakov. Baran in Jantje sta želela prikazati razdeljenost Evrope in vsaka oseba bo tako veliko bolj izstopala, saj jo bo govorjeni jezik bolj vtisnil v spomin gledalcu. Čeprav je dražilnik narejen v angleščini, to niti približno ne bo edini jezik serije, tako da se pripravite na vklop podnapisov.

Žal 1899 še nima datuma izida, a se ga pričakuje enkrat proti jeseni.

Serija Resident Evil dobila nov napovednik pred svojim julijskim izidom

0

Ko smo si ogledali prvi dražilnik za prihajajočo novo serijo Resident Evil nas zadeva ni ravno navdušila. Prikazano je bilo videti hudo klišejsko in je dajalo vtis nečesa, kar bo preklicano že po eni sezoni. Netflix je zdaj v obtok poslal bolj konkreten napovednik, ki je dejansko videti malce bolje, a vseeno se nam zdi, da je začrtana zgodba preveč uboga, da bi lahko gledalca zabavala več kot samo eno epizodo.

A če ne drugega nam novi napovednik postreže z nekaj zanimivimi CGI monstrumi. Serija bo spremljala dogodke iz leta 2022, ko je bil svet še povsem normalen, a nato je vedno zlobno podjetje Umbrella v svet poslala uničujoči T-virus, ki je vse skupaj spremenil v katastrofo, apokaliptičnih razsežnosti. Ljudje se spremenijo v nemrtve zombije in teren je pripravljen za junakinji Jade in Billie Wesker, ki sta hčerki starega znanca Alberta Weskerja, da se počasi sprehajata skozi ulice in kanalizacijo prenovljenega mesta New Raccoon City.

Poznavalci iger boste v napovedniku opazili kar nekaj slavnih primerkov sveta Resident Evila. To so denimo nemrtvi psi, po kanalizacijah pa bodo strašili mutirani pajki, ki so nam povzročali ogromno težav v tisti čisto prvi igri. Morda pa vse skupaj celo preseneti – navsezadnje bo Alberta Weskerja odigral odlični Lance Reddick, ki nas je navdušil v celem kupu različnih vlog.

Resident Evil bo na Netflix prispel 14. julija, prva sezona pa bo štela 8 epizod.

Za popolnoma nadgrajeni lik v Diablo Immortalu morate odšteti več kot 110k dolarjev

0

Blizzard je nekaj dni nazaj v svet poslal igro Diablo Immortal, ki se že od same najave kopa v kontroverziji. Razvijalec jo je namreč najavil takrat, ko so vsi pričakovali napoved četrtega dela, poleg tega pa je zraven pristavil, da bo tole brezplačna igra, ki jo jo bomo lahko igrali samo na telefonih.

Blizzard je bil pri odzivu skupnosti šokiran in morda si je ravno zaradi tega za razvoj vzel veliko več časa, kot pa je sprva načrtoval. Zdaj je Immortal vendarle zunaj in izkazalo se je, da so bile zle slutnje igralcev upravičene, saj je tole očitno ena najbolj oderuških iger na mobilnem trgu.

Diablo Immortal lahko sicer igramo brezplačno in če se vam gre samo za zgodbo, potem znate v igranju uživati. Vendar pa se Blizzard dobro zaveda, da je čar Diablo iger bil od vedno nabiranje nove opreme, to “grindanje” pa lahko postane hitro predmet zasvojljivosti. V zlatih časih Diabla 2 niso bili redki primeri, ko se je kdo zjutraj zbudil eno uro pred odhodom v šolo ali službo, samo zato, da bi odigral hitro partijo igre, saj bi morda ravno takrat šef izpustil tisto želeno orožje ali runo. Možnosti za kaj takega so se takrat štele v procentih, ki so bili izjemno nizki, ti pa za to ni bilo treba odštevati nobenih dodatnih evrov.

Zdaj pa k vsemu temu dodajte še mikrotransakcije in loot boxe in hitro postane jasno, da lahko Immortal postane prava virtualna ruleta, ki vam čez noč izprazni bančni račun. Blizzard je finančni model igre dobro premislil in ga zasnoval za maksimalni učinek finančne injekcije.

Immortal vsebuje klasično sezonsko prepustnico ter cel kup valut, preko katerih lahko odklepamo nadgradnje lika in nekaj teh stvari si lahko prislužijo tudi vsi tisti F2P igralci, ki v igranje ne želijo vložiti niti evra. A zaplete se pri tistih pravih nadgradnjah, ki vam na naslednjo stopnjo dvignejo razne rune in dragulje, za vse te dobrote pa bo treba odpreti denarnico.

YouTube kanal Bellular News je zadevo malce preračunal in prišel do odkrijta, da bi za popolnoma nadgrajeni lik igralec moral odšteti nekje 110.000 dolarjev. Ta številka upošteva cel kup nadgradenj, a pri računici največjo vlogo izjemno redki dragulji tipa Legendary, ki pa so hkrati izredno močni. Legendary dragulje lahko dobimo samo preko nakupa loot boxov in ravno tu je največji čar tega finančnega spektakla, saj vam tudi nakup teh vrednostnih skrinjic ne garantira, da boste dobili svoj želeni dragulj. Za 100 dolarjev dobite 45 teh skrinjic, kar so v bistvu poskusi, da eden od njih vsebuje maksimalni dragulj z vrednostjo 5 zvezdic. Blizzard pa ni povsem brez srca, saj je v vrednostne skrinjice uvedel sistem miloščine, ki začne veljati pri nakupu 50 skrinjic. V praksi to pomeni, da če pri odprtju 49 loot boxov še vedno ne boste dobili najmočnejšega dragulja, imate za 50. skrinjico tega zagarantiranega.

Zadeva gre potem še globlje, saj lahko svojo opremo “zbudite”, seveda pa boste morali za to odšteti dodatne denarce in Diablo Immortal ima na koncu v sebi toliko sistemov, da so očitno razvijalci v finančni vidik opeharjenja igralcev vložili več truda, kot pa v samo meso igre. Nič čudnega potem, da sta Belgija in Nizozemska že prepovedali izid igre v njihovih spletnih trgovinah.

Bodite brez skrbi: Blizzard je že potrdil, da bo tudi Diablo 4 vseboval mikrotransakcije.

FaZe Clan s svojo proslavitvijo LGBTQ+ skupnosti spočel veliko jeze

0

Ena največjih ameriških skupnosti igričarskih vplivnikov sliši na ime FaZe Clan. Gre za ogromen klan, ki je med svojim 12-letnim obstojem med sabo privabil nekaj velikih imen, med investitorji pa najdemo denimo pevca Pitbulla in raperja Snoop Dogga.

Vendar pa je FaZe Clan znan tudi po svojem deležu kontroverznih dogajanj. Nekateri njihovi člani so namreč popularni zaradi nekaterih spornih izjav in samo leto nazaj so enega morali odstraniti, saj je ta na vse načine želel svoje sledilce prevarati z najnovejšo kripto investicijo, ki je bila seveda namenjena samo polnjenju njegovega žepa.

Zdaj se je FaZe Clan zapletel v nove težave. Junija se je začelo vsakoletno praznovanje Pride Month, ki v ospredje postavi transspolno skupnost, znano tudi z okrajšavo LGBTQ+. FaZe je na Twitterju spočel preprosto objavo, ki je vsem pripadnikom te skupnosti zaželela veliko ljubezni, a že za stavek je pri nekaterih sledilcih sprožil alergijsko reakcijo.

To niti ni tako presenetljivo, saj fraza LGBTQ+ v igričarskih krogih velikokrat sproži veliko jeze. Nekateri transspolnih oseb preprosto ne razumejo, drugi pa jih naravnost sovražijo. Tretji izražajo skrb, da LGBTQ+ miselnost spreminja vsebino iger, saj naj bi nekateri razvijalci v svoje naslove prisilno vrivali transspolne osebe, samo zato, da se ne bi zamerili LGBTQ+ skupnosti. Največji dokaz takšne nestrpnosti se je pokazal v igri The Last of Us Part 2, kjer so nekateri šli celo tako daleč, da so glasovni igralki Lauri Bailey, ki je v igri odigrala lik Abby, pošiljali resnične grožnje s smrtjo.

Skratka, LGBTQ+ gibanje ima v igrah pred sabo še dolgo pot, proti njemu pa niso nastrojeni samo sledilci, ampak tudi člani klana FaZe. Malce po Twitter objavi iz strani FaZe Clana se je oglasil njegov član Talal “Virus” Almalki – profesionalni Call of Duty igralec, ki ima na YouTubu več kot milijon naročnikov. Ta je v svoji objavi zapisal, da osebno ne podpira LGBTQ+ skupnosti, saj je on Musliman.

Ta izjava je seveda sprožila nov val jeze iz strani LGBTQ+ skupnosti in Virus je kasneje objavo izbrisal. A s tem je spet podžgal še vse nasprotnike transspolne skupnosti, ki so FaZe obtožili cenzure in zatiranja svobode gibanja. Vse skupaj je sprožilo ogromno prerekanja iz strani predstavnikov obeh taborov in verjetno je obema udeležencema kmalu postalo jasno, da je včasih najbolje biti preprosto tiho.

Sony za igro Horizon Call of the Mountain pokazal prvi igralni napovednik

Sonyjeva prihajajoča VR naprava PlayStation VR 2 obljublja veliko, zdaj pa smo končno tudi videli, kako bodo na njih videti same igre. Razvijalec Guerrilla Games je namreč za svoj prihajajoči naslov Horizon Call of the Mountain pokazal prvi igralni napovednik in ta je preprosto čudovit.

Call of The Mountain se bo odvajal v svetu Horizona, ki je do sedaj prejel že dva naslova: Zero Dawn in nedavno izdani Forbidden West. V tej VR igri enkrat za spremembo ne bomo spremljali potovanja junakinje Aloy, ampak bivšega pripadnika kulta Shadow Carja, z imenom Ryas. Ta si je za življenjski cilj zadal nalogo, da se odkupi za zlobne namere svojega bivšega delodajalca in tako kmalu naleti na novo grožnjo, ki grozi kraljestvu Sundoma.

Call of the Mountain bo tako predstavil povsem novo zgodbo, ki ga bodo pospremili tudi povsem novi stranski liki. A bodite brez skrbi: med igranjem boste naleteli na veliko starih obrazov in čaka vas tudi bližnje srečanje z rdečelaso Aloy.

Samo igranje bo očitno vsebovalo veliko plezanja in streljanja z lokom – slednje je v VR svetu vedno priljubljeno in igre Horizon so kot naročene za natančno izstreljevanje puščic. Poleg grafične lepote bo novi VR sistem ponujal tudi 3D zvok in napredne učinke tresenja na samih očalih, kar pomeni, da boste dejansko lahko čutili pulz glavnega junaka, igra pa bo tudi spremljala premikanje vaših oči za bolj poglobljeno igralno izkušnjo.

Sliši se slastno, žal pa še vedno ne vemo datuma izida naprave PlayStation VR 2, kar seveda tudi pomeni, da je datum za Call of the Mountain zaenkrat neznanka. Guerrilla Games je predstavitev pospremil s še eno dobro novico, saj je igra Horizon Forbidden West prejela zajetno posodobitev, ki optimizira delovanje na konzoli PlayStation 5, hkrati pa je uvedla vnovično možnost igranja na New Game+.

Predelava Prince of Persia: The Sands of Time je bila še bolj zamaknjena

0

Ne vemo točno, kaj te dni Ubisoft počne, a več kot očitno v njihovih pisarnah ne poteka vse tako, kot bi moralo. Če izvzamemo franšizo Assassin’s Creed, vse druge njihove igre neprestano doživljajo zamike izidov, nekateri naslovi pa se že leta od prvega napovednika valjajo v razvojnih težavah in o njihovem izidu se nam še zdaj ne sanja. Sem notri lahko denimo prištejemo piratsko igro Skull & Bones, ki je bila originalno zamišljena kot nekakšen duhovni naslednik Assassin’s Creed: Black Flag iz leta 2013, pa zadeva po vseh teh letih razvoja še vedno ni zunaj. Da sploh ne omenimo igre Beyond Good and Evil 2, za katero se sploh več ne ve, kaj v bistvu je in če bo izšla v tem desetletju.

Ubisoft ima težave tudi z razvojem manjših in, vsaj na prvi pogled, enostavnih projektov. Leta 2020 so najavili predelavo igre Prince of Persia: The Sands of Time, izid pa bi se moral zgoditi v 2021. Temu je nato sledila prestavitev v 2022, nato še enkrat v prvo četrtino 2023, zdaj pa je Ubisoft izjavil, da igre ne pričakujejo zunaj v fiskalnem letu 2023, ki se za založnika zaključi koncem marca. V skladu s tem so igro tudi umaknili iz fizičnih polic in vsem prednaročnikom ponujajo vračilo denarja.

Razvoj predelave je bil zaupan indijskima vejama založnika Ubisoft Pune in Ubisoft Mumbai. Projekt je bil nato vzet iz njihovih rok in je romal v objem Ubisofta Monteral, ki je bil tudi zaslužen za razvoj originalnega Princa. Ta je pregledal obstoječe delo in sklenil, da zadeve preprosto ne morejo hitro dokončati in da bodo za svojo nalogo potrebovali dodaten čas.

Sands of Time zna vseeno iziti naslednje leto, a glede na to, da je založnik preklical prednaročila pri drugih trgovcih, zna biti, da ima predelava pred sabo še dolgo pot.

Grozljivka The Callisto Protocol z novim napovednikom in datumom izida

Po večletnem spancu se žanr preživetvenih grozljivk zopet prebuja. EA trenutno pridno dela na predelavi igre Dead Space, Capcom pa nam bo naslednje leto pripeljal ponovno oživljeni Resident Evil 4. A vse strašenje se ne bo nahajalo samo znotraj predelav, saj bo med nas že letos udarila igra The Callisto Protocol, na kateri dela Glen Schofield – originalni oče serije Dead Space.

Zato niti ni preveč presenetljivo, da The Callisto Protocol močno spominja na Dead Space in to priznava tudi Glen. Vendar pa bo nova grozljivka nosila tudi svoje originalne ideje, eno od teh pa bo samo mesto dogajanja.

Naš junak se bo znašel na Jupitrovi luni Callisto, ki gosti obsežen zaporniški kompleks, tega pa nenadoma naselijo zli vesoljci. No, gre v bistvu za hudo mutirane ljudi, ki jim družbo delajo morilski roboti, vse to pa je dovolj, da protagonist Jacob Lee sklene svoje naslednje korake, ki je v bistvu usmerjen v iskanje proste vesoljske ladje, ki bi ga odnesla stran od te nočne more.

Ta pot pa ne bo lahka in vmes se bo treba odkrižati kar nekaj mutiranih gnusob. Jacob ni vojak, a bo vseeno znal prijeti za orožje, prvi igralni napovednik pa kaže malce bolj običajno orožarno, kot pa tisto iz iger Dead Space. The Callisto Protocol bo vseboval tudi nekaj bojevanja od blizu, saj lahko vidimo vihtenje železne cevi, ki mutirancem nazorno razpoči lobanje, lahko se jim bomo odkrižali tudi preko ploščenja glave z našimi škornji.

The Callisto Protocol je vsekakor videti izjemno krvavo, nagnusno in naravnost čudovito. V igranje te nove avanture se bomo lahko spravili 2. decembra letos, igra pa bo izšla za PC in za aktualno in prejšnjo generacijo konzol.

Assassin’s Creed Origins na konzolah zdaj teče pri 60 sličicah na sekundo

0

PC igralci se včasih ne zavedate, kakšne vse prednosti ponuja igranje na računalniku. Res je, da boste samo za eno komponento odšteli toliko kot za celo konzolo, vendar pa ta cena s sabo prinaša cel kup prednosti. Z izbiro dobrih strojnih delov boste namreč lahko poganjali novejše in starejše igre brez zatikanja, za povrh pa boste igralno formulo lahko začinili z raznimi modifikacijami in tako dobili možnost doživetja naslovov na povsem nov način.

Konzolni igralci teh možnosti nimajo, a situacija se počasi obrača na bolje. Nekatere igre so začele podpirati modifikacije tudi na konzolah, strojne mišice PlayStationa 5 in Xbox Series X pa so končno omogočile prehod iz 30 na 60 sličic na sekundo, hkrati pa se lahko občasno pozabavamo v ločljivosti 4K.

Problem pa ostajajo starejše igre, ki so bile v obtoku, še preden so trenutne konzole sploh obstajale. Za te naslove je treba narediti dodatno optimizacijo, saj drugače sicer delujejo, a samo pri 30 sličicah na sekundo. Takšno nadgradnjo je nedavno dobila tudi igra Assassin’s Creed Origins, ki jo zdaj lahko na konzolah Xbox Series X in Playstation 5 poganjamo pri čudovitih 60 sličicah na sekundo.

Tako vse tri igre iz nove trilogije Assassin’s Creed na trenutnih konzolah tečejo pri 60 sličicah na sekundo, tako da se lahko zdaj brez skrbi pozabavate v Originsu, Odysseyju in Valhalli, vse to pa vam bo vzelo veliko, veliko ur. Origins je od teh novejših iger še najbolj dostopen, saj je njegova mapa manjša in vsebuje tudi manj obstranskih aktivnosti, svet starodavnega Egipta pa je naravnost čudovit – pomaga tudi to, da je Bayek morda najbolj zanimiv protagonist.

Ubisoft s klepanjem novih Assassin’s Creedov seveda ne bo zaključil. Govorice pravijo, da bo naslednja igra podnaslovljena Rift, ki bo nekoliko manjša od ostalih iger, spremljali pa bomo avanture junaka Basima. Ubisoft medtem dela tudi na novem glavnem delu serije Assassin’s Creed Infinity, ki naj bi bil največji doslej in naj bi nosil večigralsko komponento, spremljali pa naj bi več časovnih obdobij, ki bi ves čas dobivala novo vsebino. O datumih izidov se nam trenutno ne sanja, a skoraj zagotovo bo Ubisoft več razkril enkrat poleti.

Songs of Conquest – Predogled | Heroji moči in magije v novi preobleki

Ne vem, kaj je na seriji HoMM, da ima gromozansko število oboževalcev med državami stare Jugoslavije in Sovjetske zveze. Ni nobena skrivnost, da mednje sodim tudi sam. HoMM 3 in 4 sta predstavljali eni najboljših doživetij za otročiča, ki ju je pridno izrabljal za izpopolnjevanje strateških sposobnosti.

A kot ve vsak pravi ljubitelj, serija že mnogo let ni dobila vrednega naslednika. Ubisoft jo je malone pahnil v pogubo in po sedmici enostavno rekel “dosti je bilo herojev, franšiza nima več zagona in čisto nič nismo krivi, da smo jo razmesarili in spremenili v packarijo. Gremo raje ustvariti novega Tom Clancya, ki bo nedvomno masovni hit.”


Razvojna ekipa: Lavapotion
Založnik: Coffee Stain Publishing
Platforme: PC
Steam: Povezava
Datum izida: 10. maj 2022
Cena: 29,99 €

Zvrst: Potezna strategija


Pojavitev novega izzivalca!

Pred nekaj dnevi je dih življenja prišel iz popolnoma druge strani. Upi za Songs Of Conquest so bili ogromni, čemur je ogromno pripomogla transparentnost razvijalcev, ki so redno delili razvojni napredek. Nedavno pa je igra končno prešla tudi v zgodnji dostop.

Songs of Conquest View Screenshots 10

Naravna stvar jo je neposredno primerjati s HoMM. Pri obeh nenazadnje gre za strateško igro z zbiranjem dobrin in razvijanjem mest ter urjenjem vedno naprednejših enot, vtkanim v potezno raziskovanje in bojevanje.

Tako je tudi Songs of Conquest razdeljena na dve perspektivi. V prvi raziskuješ velike in prekrasne fantazijske svetove s svojimi junaki, obiskuješ na ducate raznovrstnih zgradb, ruševin in zanimivih drugih lokacij z upom, da boš tam našel tisti ščepec draguljev, ki ti še manjka za izgradnjo graščine. Obe igri vsebujeta tudi fiksne sile nevtralnih sovražnikov, ki blokirajo nove prehode in pogosto dragocenosti.

Ena od najbolj privlačnih stvari na Songs of Conquest je bogata postavitev; sam svet, izročilo in različne frakcije, ki jih vežejo kompleksni medsebojni odnosi in katere se potegujejo za nadzor nad omejenim ozemljem. Songs of Conquest odlično ujame te stvari preko zgodbe, dialoga med liki in sveta, ki je bil čudovito stkan in priveden v življenje.

songs of conquest pc mac game steam wallpaper 5 1

Razvijalci Lavapotion so igro s svojim presenetljivim in čudovitim slogom slikovnih pik, združenim z 2,5D pristopom uspeli narediti popolnoma unikatno in naravnost omamno. Zemljevid sveta je priveden v življenje z različnimi zgradbami, starodavnimi kraji moči, točkami zanimivosti in čudovitimi in skrivnostnimi značilnostmi terena.

Oblikovanje likov je prav tako prekrasno za vse štiri različne frakcije, ki jih je mogoče igrati, pa tudi za številne druge sovražnike in bitja, ki naseljujejo to vesolje. Poleg tega je prav tako prijetno zvočno ozadje, ki resnično pomaga zaokrožiti občutek celote.

Ni pomembna velikost, temveč tehnika

Songs of Conquest ima precej standardni sistem delovanja, tako, da se dajmo raje poglobiti v tisto, za kar menim, da jo ločuje od drugih iger v žanru in ji pomaga, da resnično zasije.

songs of conquest 7

Gradnja naselij je ena prvih takšnih stvari. Sistem poselitve in gradnje mesta je kraj, kjer se začne taktika Songs of Conquest; tisto, kar ima ogromen vpliv na sestavo tvoje armade. Vsako naselje ima določeno velikost, kar vpliva na število gradbenih mest. Izbiral boš med več zgradbami, ki imajo lasten pomen in funkcionalnost in v stilu HoMM IV boš moral izbirati, katere zgraditi, ker vseh ne bo možno plokniti na tla.

Želiš zgraditi grad (srednje velika zgradba)? Kot zahtevo boš potrebovali kmetijo (majhno zgradbo). To skupaj z omejenim številom gradbenih ploščic na naselje naredi izbire pomembne in hkrati skrbi, da upravljanje gospodarstva/cesarstva ne postane monotono.

songs of conquest the easiest stoutheart campaign mission 2 walkthrough3 1024x570 1

Druga raznolika stvar je samo sestavljanje armade. Vsak junak oziroma “Nosilec posebnega voditeljskega žmohta” lahko s sabo nosi število enot, ki je omejeno s stopnjo junaka. Dodatno je tudi število posameznih vojačkov v enoti omejeno, torej se ne boš srečeval z absurdnimi situacijami, kjer se na bojišču istočasno nahaja po par deset tisoč vojakov.

Boj v Songs of Conquest je še eno področje, ki je očitno vložilo veliko razmišljanja in namenov. Bojni zemljevid uporablja sistem, ki temelji na heksih, z dodatkom povišanega terena. Ta ni samo za izgled, temveč daje vojakom na visokem terenu prednosti med bojem in celo omogoča strelcem, da streljajo dlje in učinkoviteje. Boj je hiter, krvav in brutalen, še posebej, ko se spopadeš z drugim Nosilcem žmohta.

20220525135150 1

Zadnja in največja stvar, zaradi katere Songs of Conquest resnično izstopa, je čarobni sistem. Kot Nosilec imaš na voljo veliko različnih urokov različnih “šol” esence, vendar je to bistvo vezano na čete pod tvojim poveljstvom. Obstajajo dodatni načini za proizvodnjo esence, na primer z artefakti, vendar je glavni dohodek v sestavi tvoje vojske.

Od srednjeveških vil do suženjskih žabonov

Ker ima vsaka frakcija svoj raznolik seznam vojakov, lahko pričakuješ, da se bo vsaka igrala popolnoma raznoliko.

V času pisanja je Songs of Conquest v zgodnjem dostopu z dvema narativnima kampanjama, ki sta na voljo za dve od štirih frakcij. V prvi kampanji igraš kot Arleon, človeška frakcija, ki se močno osredotoča na enote srednjeveškega tipa, kot so vitezi in mečevalci, zraven pa izrablja tudi bajeslovne enote, kot so vile in vilinski plemiči. To je prva kampanja in deluje kot uvodnica v igro, izročilo sveta in tiste, ki ga naseljujejo.

V drugi kampanji igraš kot Rana, antropomorfna rasa dvoživk in plazilcev, ki se upre svojim zatiralskim zasužnjevalcem. Pripovedovanje spominja na slog 90., ki ga ljubeče posnema, vendar ima globino in občutek zadovoljstva, ko se rešiš ukov in izvedeš to, kar je William Wallace skušal že pred leti.

2 6

Poleg tega ima Songs of conquest tudi možnosti za večigralstvo v lokalni in spletni obliki, kar ti omogoča prijazno tekmovanje s prijatelji in skupnostjo kot celoto. Obstajajo tudi orodja za urejanje scenarijev in zemljevidov, ki ti dajejo svobodo pri ustvarjanju lastnih izzivov s skoraj vsemi enakimi orodji kot razvijalci. Skupaj vse predstavlja več kot dobrodošlo noviteto v svet poteznih strategij, ki bo sčasoma verjetno postalo zgolj še boljše.

Razsodba

(+) Odličen grafični stil
(+) Bogat svet, poln zanimivih likov in nacij
(+) Taktični sistem, ki se poigra z že videno formulo
(+) Zanimive in svojevrstne nacije
(+) Velik potencial za kreacije s strani igralcev
(-) Dejanske zgodbene vsebine je zaenkrat še precej malo
(-) Manjše število frakcij napram klasikam je še kako očitno

Z načrtom, ki predvideva, da bo Song of Conquest naslednje leto v zgodnjem dostopu, ima Lavapotion dovolj časa, da zgladi majhne neravnine, ki se trenutno še nahajajo v zanki igranja. Pri skoraj 10 urah predvajanja ob pisanju tega predogleda sem imel samo par manjših problemov.

Glavni je bil ta, da je postalo igranje po dobrih 10 urah precej enolično, kar je bilo razvidno sploh pri bojevanju. Količina poliranja na tej stopnji bi morala služiti kot primer za prihodnje naslove zgodnjega dostopa, ne bi pa imel prav nič proti kakšni dodatni frakciji ali dvema.

Nek norec je preigral vse Assassin’s Creede, brez da bi vmes utrpel kakršnokoli poškodbo

Franšiza iger Assassin’s Creed je od svojega originalnega izida leta 2007 ohranila igralne prvine, bojevanje pa je šlo čez nekaj konkretnih sprememb. V originalih je bilo več poudarka na skrivanju in prikritem odstranjevanju nasprotnikov, v novejši trilogiji pa je pretepanja veliko več, vrhunec tega pa je zadnje izdani naslov Valhalla, ki je v bistvu čistokrvna akcijska igra, kar ni tako čudno, saj glavno vlogo zastopajo krvoločni Vikingi.

Boj je tako postal še bolj kaotičen in čeprav ni ravno težaven kot v kakšnem Dark Soulsu, je tudi veliko bolj nepredvidljiv, saj se glavni junak lahko hitro kam zatakne, pade iz pečine ali pa ga od nekje potepta velika sekira. Smrt je tako stalni spremljevalec teh iger in zato je dosežek igralca z imenom Hayete Bahadori toliko bolj impresiven.

Bahadoriju je namreč uspelo preigrati 12 glavnih iger znotraj Assassin’s Creed franšize in to brez da bi vmes utrpel kakršnekoli poškodbe. Ne samo to, vse to mu je uspelo z igranjem na najtežji možni stopnji, med igranjem pa si je zastavil še dodatne izzive. Glavna naloga je, da igralnemu liku zdravje nikoli ne sme pasti izpod 100 %, izjema pri temu so le skriptirane sekvence, ki se jim ni možno izogniti. Če junaka vmes zadane udarec nasprotnika ali pa morda pade iz previsokega previsa, je igranja konec in treba je iti spet od začetka. Nalaganje shranjenih položajev je prepovedano in vse je treba opraviti v enem šusu.

Bahadorijevo impresivno potovanje skozi igre si lahko ogledate na njegovem uradnem YouTube kanalu, njegov naslednji izziv pa bo serija iger God of War.

Zotac VR Go 4.0 je prenosni PC v obliki nahrbtnika, namenjen VR zabavi

Leto 2022 je spočelo trend prenosnega PC igranja. Pomemben korak v to smer je spočel razvijalec Valve, ki je z napravo Steam Deck dokazal, da je povpraševanja po takšnem izdelku ogromno, saj je bila zaloga razprodana v samo nekaj urah in če zadevo naročite zdaj, boste na svoj izvod čakali do konca leta.

Podjetje Zotac cilja na podoben tip igralcev, le da so se osredotočili na precej manjšo nišo. Virtualna resničnost je danes sicer precej bolj priljubljen trg kot pa na začetku, saj imamo zdaj na izbiro vrsto različnih naprav, vsaka od njih pa ponuja svoje pluse in minuse. Največji delež trga nadzoruje naprava Meta Quest 2, ki ne vsebuje samo nizke cene, ampak se je znebila tudi kablov in potrebe po namenskem PC-ju, tako da zadevo preprosto poveznete preko glave in v minuti začnete igranje.

Meta Quest 2 pa vseeno vsebuje en minus in sicer dejstvo, da vse skupaj poganja mobilni čip, ki seveda ne more izrisati tako napredne grafične podobe kot namenski PC. Quest 2 sicer lahko zvežemo s PC-jem in tako igramo bolj grafično močne igre, a s tem izgubimo na svobodi, saj moramo biti pripeti na kabel nekje v bližini PC-ja.

Ravno ta minus želi zapolniti Zotac, saj je njihova naprava VR Go 4.0 v bistvu PC, le da ga lahko nase navesimo kot nek nahrbtnik in ga vzamemo s sabo na pot. Tako dobimo najboljše iz obeh svetov: prenosljivost in strojne mišice PC-ja, kar je za VR navdušence prava mana iz nebes.

VR Go 4.0 vsebuje zanimive specifikacije. Za procesorsko plat bo skrbel Intel Core i7-11800H, za grafiko pa RTX A4500. To grafično kartico navadno najdemo v delovnih postajah in se navadno ne uporablja za igranje iger, dobra plat te izbire pa je enormna količina pomnilnika, saj A4500 nosi kar 20 GB spomina. Znotraj nahrbtnika najdemo še 16 GB DDR4 pomnilnika in 512 GB SSD disk ter cel kup vhodov za priklop naprav. Standardnega napajalnika tule notri ne bomo našli, nalogo napajanja nadomeščata dve ogromni bateriji, z zmogljivostjo 6.000 mAh. Bateriji poskrbita za nekje 50 minut igranja in jih lahko prosto menjamo, tako da lahko z nakupom dodatnih močno podaljšamo zabavo.

Zadeva je vsekakor zanimiva, a zagotovo ne bo poceni. Uradna spletna stran sicer ne navaja datuma izida in cene, a skoraj zagotovo bo stala nekje v rangu 2 tisočakov evrov. K temu strošku prištejte seveda še nakup VR naprave, a vsaj to lahko na spletni strani EIGRE dobite po nižji ceni.

Resident Evil 4 predelava dobila prvi napovednik in datum izida

0

Capcom igre Resident Evil 4 kar noče spraviti k počitku in zadeva je od svojega originalnega izida leta 2002 dobila cel kup predelav – za eno od teh so poskrbeli kar igralci sami. Dolgo se je tudi šušljalo, da založnik pripravlja večjo predelavo, ki bi ta danes že nekoliko ostareli naslov spravila na novejši pogon RE Engine, to pa bi s sabo prineslo lepšo grafično podobo in izboljšane igralne mehanike.

Vse to je Capcom tudi uradno predstavil preko prvega napovednika in predelava je tako postala tudi uradno potrjena. Za razliko od prejšnjih predelav drugega in tretjega dela, štirica ne bo nosila podnaslova. Resident Evil 4 bo sicer okvirno nosil enako zgodbo kot original, a Capcom bo podajanje zgodbe malce spremenil in vnesel nekaj novih scen. To lahko vidimo že v napovedniku, saj se v originalu glavni junak Leon S. Kennedy nikoli ni pogovarjal z ameriškim predsednikom, medtem ko nam bo predelava postregla ravno s takšno vmesno sekvenco. Naša glavna naloga bo očitno še vedno reševanje predsednikove hčerke Ashley, ki je po spletu naključij pristala sredi evropske vasice, polne okuženih prebivalcev.

Čeprav bodo nekatere stvari spremenjene, Capcom pravi, da bo predelava ohranila vse tisto, kar smo vzljubili v originalu. Sem notri vsekakor spada tista prva vasica s kresom v sredini, ki je tudi prva večja lokacija, ki jo srečamo v igri, v prenovljenem pogonu pa je zadeva videti naravnost fantastično. Dobrodošla bo tudi sprememba bojevanja, saj smo v izvirniku lahko z orožjem merili v nasprotnika samo takrat, ko smo se popolnoma ustavili, kar je vsekakor zastarana formula.

Žal bo na igranje treba še malce počakati, saj je datum izida postavljen na 24. marec 2023, takrat pa bo zadeva izšla na PC-ju ter konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X.