🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 173

Grozljivi klovn Pennywise dobiva svojo serijo na HBO Maxu

0

Nočnomorna pojava klovna Pennywisa se je prvič pojavila v knjigi It, ki jo je leta 1986 spisal Stephen King, 4 leta kasneje pa se je preselil tudi na televizijske zaslone v obliki mini serije. Vlogo Pennywisa je takrat prevzel Tim Curry in se zapisal v zgodovino, leta 2017 pa je bil It ponovno obujen v obliki filma Tisto, to pa je kasneje dobilo nadaljevanje Tisto: Drugo poglavje.

Vsem tem projektom je skupno to, da se vrtijo samo okoli dogodkov, ki jih je v knjigi popisal Stephen King, zdaj pa naj bi končno zapustili te meje in spoznali malce več zgodovine tega grozljivega sveta. Spletna stran The Ankler namreč poroča, da naj bi HBO Max naročil novo serijo z imenom Welcome to Derry, ta pa naj bi se dogajala leta 1960, preden so se zgodili vsi tisti dogodki iz knjige in filmov.

Serija naj bi spremljala začetke Pennywisa in bo bolje raziskala zaspano mestece Derry, ki vsakih 27 let za nekaj časa zaživi v popolni grozi, saj se takrat Pennywise zbudi in se odpravi na lov. Klovn je v bistvu tisočletja staro bitje, ki je na Zemljo prispelo iz črnin vesolja in nihče dobro ne ve, kje je njegov pravi dom. Serija bi se očitno rada dotaknila ravno te skrivnosti in tako bi prvič, po več kot 30 letih, dobili neke nove informacije o tej starodavni pošasti, kar zna navdušiti tudi vse zavzete bralce knjig.

The Ankler sicer pravi, da HBO projekta še ni uradno odobril, a da naj bi pisci na projektu plodno delali. Upamo, da v sodelovanje prikličejo tudi Stephena Kinga, ki je sicer v preteklosti izjavil, da se v svet Pennywisa ne namerava več vračati, saj je že tudi njega postalo preveč strah njegovih ošiljenih zob.

13 zanimivih skrivnosti v igri The Last of Us Part 2

0

Igra The Last of Us Part 2 se je v zgodovino zapisala kot naslov, ki je mnenja igralcev razdelil na dva dela. Nekateri so zadevo preprosto oboževali, drugim zaplet in končni razplet ni bil všeč, neki ekstremneži pa so razvijalcu in glasovnim igralcem pošiljali grožnje s smrtjo.

A zagotovo bi se oba tabora strinjala, da igra vsebuje nečloveško ljubezen do podrobnosti. Teh je cel kup in zagotovo ste jih nekaj med igranjem opazili tudi sami, YouTuber Speclizer pa je na kup zbral 13 skrivnosti, ki so morda ušle tudi tistim najbolj pozornim.

Nekatere izmed teh vam sicer ne bodo odpihnile klobuka iz glave, saj eno izolirano interaktivno stranišče morda ni ravno vredno omembe, a znotraj videa lahko najdemo tudi kakšne večje zanimivosti, kot je dejstvo, da črepinje razbite steklenice dejansko lahko ostanejo ujete v koži nasprotnika ali pa dejstvo, da lahko v torbi vidimo poskakujoči Ellijin dnevnik.

Te majhne podrobnosti navidez ne igrajo velike vloge, a med igranjem dajo svetu občutek vernosti in tako se med raziskovanjem počutiš, da je v porušenih hišah in naselbinah dejansko nekdo živel, preden ni vse skupaj šlo v maloro. Razvijalec mora ujeti ravno pravo mero količino podrobnosti, ki pa ne sme biti prevelika. Če se namreč razvojna ekipa preveč osredotoči na ta vidik, potem se lahko razvojni čas lahko preveč razpotegne in začnejo se dogajati zamiki izidov, založnik začne pritiskati na razvijalca in končni produkt tako ni takšen, kot je bil zamišljen.

The Last of Us franšiza je trenutno v fazi počitka, a to se zna kmalu spremeniti. HBO dela na svoji seriji, ki naj bi izšla enkrat v 2023, razvijalec Naughty Dog pa naj bi delal na predelavi prvega dela ter večigralskem delu drugega dela, ki pa naj bi postal samostojna igra.

Nadaljevanje igre The Forest zamaknjeno v oktober

0

Igra The Forest se je leta 2018 skoraj izgubila med poplavo preživetvenih iger, ki so takrat lezle iz vsake špranje Steama. Vendar pa je bila zadeva dovolj unikatna in kvalitetna, da se je ločila od konkurence in igro je kupilo dovolj ljudi, da je razvijalec Endnight Games leta 2019 napovedal nadaljevanje Sons of the Forest.

Ena od posebnosti originalne igre je bila sama zgodba, ki je dejansko igrala pomembno vlogo, tako da igranje ni bilo sestavljeno samo iz nadzorovanja merilnikov žeje in hrane, kar je velikokrat glavna skrb preživetvenih iger. Odlična je bila tudi umetna inteligenca nasprotnikov in The Forest je bila ena redkih iger, kjer se zabava ni zanašala na sodelovalno igranje z drugimi, ampak si se na osamljenem otoku, polnem ljudožercev pozabaval tudi povsem sam.

Sons of the Forest bo očitno šel v podobno smer, glede na zadnji napovednik pa bo igra imela veliko večji proračun od originala. Grafična podoba je pridobila na lepoti in tudi animacije so presneto realistične. Žal pa vse to zahteva svoj čas in Endnight Games je bil v svoji napovedi izida malce preveč optimističen.

Sprva naj bi igra izšla že maja, a razvijalec je pred kratkim napovedal, da potrebujejo še nekaj ekstra mesecev kodiranja. Sons of the Forest bo tako izšel oktobra 2022, prestavitev izida pa je pospremil tudi kratki video, ki nakaže na to, da bomo lahko jedli surove ribe ter trenirali streljanje na tarče.

Call of Duty: Vanguard bo kmalu brezplačen za igranje

Med vsemi Call of Duty igrami je verjetno Vanguard tisti, na katerega so igralci najhitreje pozabili. Zadnje poglavje CoD franšize je med kritiki poželo povprečne ocene in glavna pritožba vseh je letela na utrujenost nad igralno formulo, ki vsako leto dobi bore malo nadgradenj, a od igralcev vseeno zahteva polnih 60 €.

Morda se je ravno zaradi tega založnik Activision odločil, da v 2023 prvič ne bomo dobili povsem novega frišnega dela franšize Call of Duty, saj tudi prodaja očitno ni dosegla zahtevanih standardov. Razvijalec Sledgehammer Games nad igro ni obupal in ji kmalu po izidu začel dodajati posodobitve in tudi nove mape. 14. februarja je v igro prispela 2. sezona igre, 22. marca pa smo dobili večjo posodobitev, ki je zaradi nekega čudnega razloga v igro vpeljala orožja in okraske s podpisom raperja Snoop Dogga.

Activision se je zdaj odločil, da igralcem omogoči daljše obdobje brezplačnega igranja. Enoigralske kampanje sicer ne bo možno preizkusiti, tako da se bo treba pozabavati v večigralstvu, tam pa vas bosta pričakali dve novi mapi: Gondola in Casablanca.

Brezplačno testiranje bo trajalo kar dva tedna in bo na voljo med 30. marcem in 13. aprilom. Zastonjski preizkus bo na voljo tako na PC-ju kot tudi na konzolah, več informacij pa lahko najdete na uradni strani.

Manga One Piece še letos dobiva novo igro Odyssey

Založnik Bandai Namco pridno dela na igričarskih projektih, ki se napajajo iz znanih anime in manga serij in stripov in tudi za letos imajo na tem področju pripravljenih kar nekaj zanimivih iger. Eno od teh so razkrili včeraj in to preko dokaj širokega napovednika, ki sicer pokaže bolj malo igranja, a video je vsaj dovolj zgovoren glede likov, ki jih bomo srečali v novi avanturi.

Ta se bo imenovala One Piece Odyssey, glavne vloge pa bodo zasedali stari znanci mange, kot so Luffy, Nami, Usopp, Frankie, Brook, Zoro, Sanji, Chopper in Robin. Vsi ti liki bodo tudi igralni in vsak od njih bo očitno vseboval svoje posebne poteze, naša naloga pa bo pobegniti iz osamljenega otoka, na katerega je naša posadka junakov prispela po nesrečni potopitvi njihove ladje.

Grafično je zadeva videti čudovita in je tudi verna svojim koreninam. Kako ne bi bila, saj je pri razvoju sodeloval originalni ustvarjalec Eiichiro Oda, ta pa je like in pošasti Odysseyja začrtal že tri leta nazaj, zdaj pa je nad vizualno podobo igre navdušen.

Žal kakšnih specifičnih podatkov glede igre nismo dobili. Vemo samo, da bo tole jRPG, tako da nas čaka kar nekaj nadgrajevanja veščin in morebitnega nabiranja opreme, o samem boju pa Bandai ni želel razkriti ničesar.

One Piece Odyssey prihaja enkrat v 2022, producent igre Katsuaki Tsuzuki pa obljublja več informacij kmalu.

Na Oskarjih je zmagal film CODA, a to nobenega ne briga

0

Za nami je še ena prireditev Oskarjev, ki ji redno pada gledanost iz leta v leto in seveda je bil čas za neko osvežitev. Tokratno popestritev je priskrbel igralec Will Smith, ki je med govorom voditelja Chrisa Rocka dejansko skočil na oder, se mirno sprehodil do komika in mu primazal eno veliko zaušnico.

To je dogodek, ki se bo zagotovo zapisal v zgodovino televizije in to je bilo jasno vsakemu, ki je zadevo gledal v živo ali pa bil prisoten znotraj dvorane. Gledalci so sicer sprva mislili, da je bil vse skupaj presneto dobro odigran skeč, a potem, ko so Will Smithu, med njegovim jeznim vpitjem, odrezali mikrofon, je postalo jasno, da se je to dejansko zgodilo.

Jabolko spora je bila šala, ki jo je Chris Rock namenil Smithovi ženi Jadi Pinkett. Chris se je namreč pošalil, da se veseli njenega filma G.I. Jane 2, kar je bila šala na račun njene pobrite glave. G.I. Jane je bil film, kjer je v glavni vlogi nastopala Demi Moore, ta pa si je v filmu pobrila glavo. Jada ima že dlje časa probleme z izgubo svojih las, zato si je vse skupaj pobrila, Chris pa je to izkoristil za šalo, ki je bila očitno kaplja čez rob.

Vse skupaj je presneto bizarno, saj se je Will sprva ob šali smejal, Jada pa je bila vidno jezna. V naslednjem kadru pa že vidimo Willa, ki hodi na oder in z vso silo udari po Rocku in se nato mirno vrne nazaj na svoj sedež. Nikjer ni bilo nobenega varnostnika in Will dejansko ni bil pospremljen iz dogodka, ampak je bil še naprej prisoten skozi celo prireditev in je celo prejel Oskarja za svojo vlogo v filmu King Richard. V zahvalnem govoru je svojo potezo primerjal z Richardom Williamsom, ki je vedno branil svojo družino in se zahvalil vsem, razen svoji ženi.

Zakonca Smith sicer že dlje časa veljata za presneto bizaren par. Zagotovo slaven je njun odkrit pogovor v oddaji Red Table Talk, kjer sta govorila o svojem zakonu, Jada pa je priznala, da sta bila z Willom nekaj časa narazen in da je v tem času razvila romantična čustva do mladega rapperja Augusta Alsine. Ta čudnost se je preselila tudi med njune otroke. Will je denimo v intervjuju za Buzzfeed povedal, da se je njun sin Jaden želel pri svojih 15. letih legalno ločiti od staršev, krivec pa je bil katastrofalni film After Earth.

Vse to je pripeljalo do tega, da imajo ljudje poln kufer zakoncev Smith in na spletu se je pojavila peticija, da novinarji z njima nehajo delati intervjuje, saj sta že zdavnaj povedala preveč. Peticija je do sedaj nabrala malce več kot 25k podpisov.

Skratka, na Oskarjih je naslov najboljšega filma prejel CODA, a to očitno ni pomembno, saj je zdaj v ospredju Smithovo klofutanje voditeljev prireditve. Dogodek, ki je bil očitno resničen, pa vseeno povzroča nekaj dvomov glede njegove avtentičnosti. Kot rečeno, gledanost Oskarjev je bila na psu in kot po naključju smo ravno zdaj dobili takšen televizijski dogodek? Zadeva nekoliko spomni na neslavni incident iz leta 2015, ko je Steve Harvey na lepotnem tekmovanju Miss Universe razglasil napačnega zmagovalca in ubogemu šovu močno dvignil oglede. Se je nekaj takega zgodilo tudi tule? Kdo bi vedel, videti je bilo prepričljivo, a po drugi strani tu glavne vloge zasedajo najboljši igralci na svetu, ki jim je takšno pretvarjanje dejansko služba in so v njej presneto dobri.

GTA Online bo jutri dobil tudi mesečno naročnino

2

Razvijalec Rockstar vam bo prijazno poenostavil mesečne izdatke znotraj igre GTA Online, saj je nedavno najavil naročniški model GTA+. Ker nas danes čisto vsak želi zavezati k mesečnim položnicam, pri tem seveda ni smel manjkati niti Rockstar, ta pa svojo igro GTA 5 molze na vse možne načine. Pustimo ob strani dejstvo, da so nam to igro zdaj prodali že štirikrat, GTA Online očitno še ni dovolj prežet z mikrotranskacijami, da ne bi bilo prostora za vpeljavo izbirne naročnine.

GTA+ stane 6 € mesečno, v zameno za to pa boste znotraj igre deležni celega kupa priboljškov. Vsak mesec boste prejeli GTA$500,000, dodatne nadgradnje za avte, trgovino z avtodeli v La Mesi ter cel kup drugih manjših dodatkov. Nagrade se bodo vsak mesec spreminjale, pol milijona dolarjev pa boste dobili vsak mesec, kar nenazadnje ni tako slaba kupčija. GTA$500,000 namreč stane 10 €, s tem, da poleg tega ne boste dobili vseh drugih pritiklin, ki jih ponuja GTA+.

Vendar pa glavni namen mesečne naročnine tiči nekje drugje, v bolj psihološkem vidiku. Kot pri vsakem MMO-ju boste ob plačevanju mesečne položnice boste potem imeli občutek, da je treba plačano izkoristiti in potem igraš igro, čeprav v njej niti ne uživaš več, saj si drugače vrgel denar skozi okno. In tako lepo iz meseca v mesec, tistih 6 € pa na leto nanese kar nekaj denarja – če seveda vmes ne kupiš tudi kakega drugega mikrotransakcijskega priboljška.

GTA+ bo na voljo samo za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X, storitev pa bo zaživela 29. marca. Več o vseh nagradah in sami naročnini lahko preberete na uradni strani.

Psihološka grozljivka The Yellow Wallpaper dobila prvi napovednik

0

Če ste pristaš grozljivk in se prav tako radi potopite v psihološko obarvane filme, potem zna biti film The Yellow Wallpaper kot naročen za vas.

Zgodba pod drobnogled vzame Jane, mlado mamo, ki pa ima nekaj duševnih stisk, zato ji njen mož naroči nekaj počitka. Odpelje jo v osamljeno hišico, kjer se bo lahko za nekaj dni naužila svežega zraka, vendar pa ta preprost načrt ne obrodi sadov.

Jane namreč začuti, da v njeni sobi nekaj ni v redu. Še posebej jo motijo rumene tapete, ki naj bi v sebi skrivale “nekaj”. Skozi film začne postajati čedalje bolj obsedena z njimi in na skrivaj začne pisati dnevnik o ženski, ki je ujeta znotraj tapet in njena glavna naloga je, da jo osvobodi tega.

The Yellow Wallpaper film bo narejen po istoimenski kratki zgodbi, ki jo je pisateljica Charlotte Perkins Gilman ustvarila daljnega leta 1892. Gre za pomembno knjigo, saj je bila Charlotte ena prvih, ki se je upala opisati duševne stiske žensk v 19. stoletju, za katere se je vselej pričakovalo, da bodo neprestano zaprte za štirimi stenami in skrbele za otroke.

The Yellow Wallpaper bo na voljo samo digitalno preko Amazona, film pa izide 29. marca.

Portal 2: Desolation bo impresivna grafična nadgradnja legendarne igre

0

Razvijalec Valve verjetno ne bo nikoli več naredil novega Portal poglavja. To je zdaj nekako jasno, saj je, kljub temu da gre za kritiško izjemno uspešni igri, od drugega dela minilo že več kot 10 let. Za reševanje ugank s portali se morajo igralci zanesti na modderje, ti pa so v preteklosti spočeli že kar nekaj impresivnih projektov, zdaj pa je v pripravi nekaj novega. Desolation namreč ne tipična modifikacija, ki bi v igro pripeljala nove stopnje in nadaljevanje zgodbe, ampak bo tudi osvežila grafično podobo.

Portal 2 je sicer še danes videti dobro, a vseeno se mu nekaj gub časa pozna. Modderji, ki so se združili pod imenom Emberspark Games, so se v prvem napovedniku dotaknili vseh sprememb, ki jih bo Desolation prinesel na grafičnem področju. Teksture bodo zdaj bolj podrobne, poskrbljeno pa je bilo tudi za novo osvetlitev, ki sicer ni revolucionarna, a vseeno lepo popestri nekatere scene.

Desolation bo poleg tega prinesel tudi nadaljevanje zgodbe, ki se bo odvijala po dogodkih drugega dela. Veselimo se lahko nekaterih starih junakov in prenovljenih lokacij, tu pa bo tudi seveda cel kup novih ugank, ki so glavno meso Portala. Projekt je videti sila profesionalno in morda res dobimo nekakšno različico Black Mese.

O datumu izida še ni sledi, a na uradni strani je ekipa zapisala, da je Desolation nekje na sredi razvoja, tako da bo treba biti še malce potrpežljiv.

Naslednji iPhone naj bi bilo možno odplačati preko naročnine

0

Danes se že vse vrti okoli naročnin in če smo si včasih belili glavo samo s tradicionalnimi položnicami za elektriko in komunalo, je dandanes veliko naročnin povsem digitalnih. Na televizijskem in filmskem področju nas čaka cela poplava pretočnih servisov, te zadeve pa se počasi selijo tudi v igričarski svet. Microsoft želi ljudi navaditi na svoj servis Game Pass, na PlayStationu nas čaka PlayStation Plus in celo Nintendo bi rad za večigralsko zabavo od vas potegnil mesečni izdatek.

Zdaj bomo očitno mesečno plačevali tudi strojno opremo. No, vsaj tako pravi spletna stran Bloomberg in novinar Mark Gurman pravi, da naj bi velike korake na tem področju naredil Apple. Ta naj bi razmišljal o sistemu naročnine, preko katere bi lahko kupili Applove izdelke kot so telefoni iPhoni, tablice iPadi in podobno.

In to naj ne bi bila samo nekaj ideja, saj naj bi Apple ta sistem naročnine uvedel že enkrat v 2023. In čeprav se ta na prvi pogled vidi samo kot preprosto obročno plačevanje, ki je že na voljo preko različnih ponudnikov, temu ni tako. Sistem naročnine naj ne bi samo razdelil stroške naprave na 12 ali 24 mesecev, ampak bi bil določen mesečni fiksni strošek, ki bi se prilagajal na izbrano napravo.

Apple sicer že ima nekaj naročniških servisov, kot so denimo Apple Care, Apple TV+, iCloud shramba in Arcade servis za igre. Nova naročnina bi lahko tako prišla v kakšnem paketu z drugimi storitvami, vse pa je seveda na koncu odvisno od tega, koliko ekstra dobička lahko ven potegne Apple.

Vse skupaj se sliši zanimivo in s to potezo zna Apple v svoj ekosistem zagotovo privabiti marsikoga, ki bi njihove izdelke raje probal v zameno za mesečno položnico, kot pa da naenkrat na mizo vrže tisočaka evrov.

Fortnite naj bi obdržal igralni način brez grajenja

2. sezona 3. poglavja igre Fortnite ni prinesla samo nove vsebine in sezonske prepustnice, ampak tudi pomembno spremembo, ki se tika same sredice igranja. Razvijalec Epic Games je namreč za nekaj dni povsem onemogočil grajenje, tako da se morajo igralci zanesti samo na svoje strelske sposobnosti, brez da bi ob prvem metku okoli zgradili cel Taj Mahal.

To je tvegana poteza, saj je gradnja eden od prepoznavnih znakov te igre in Fortnite se ravno v tem vidiku loči od drugih battle royale iger. A to tveganje se jim je morda izplačalo, saj je trenutna sezona hudo popularna in na strežnikih se celo pojavljajo čakalne vrste. V igro so se vrnili ali pa prvič preizkusili igralci, ki jim grajenje nikoli ni bilo po godu in veliko njih je morda tudi pozabilo, da se pod vsemi gradbenimi projekti skriva preseneljivo zadovoljiv strelski model.

In zdi se, da morda ta način brez grajenja ne bo izginil po samo nekaj dneh, ampak se bo dejansko obdržal. Vsaj tako pravijo kopači po datotekah, ki so iz teh ven potegnili nekaj zanimivih dejstev, ki jih Epic Games še ni najavil. Novi igralni način brez grajenja naj bi se tako imenoval “Solo – No Build Battle Royale”, na voljo pa naj bi bili tudi drugi podobni igralni načini.

Nekdo se je tudi dokopal do novih nalagalnih zaslonov, ki naj bi ob opombami imeli zapisano “V igralnih načinih, kjer je omogočeno grajenje…”. To vsekakor namiguje na to, da bo Fortnite razdeljen na cel kup igralnih načinov in med njimi bomo našli tudi takšne, kjer nam v rokah ne bo treba držati kladiva in žebljev.

Nova sezona je s sabo prinesla tudi ogromno podporo ukrajinski krizi in vsi dobički iz igre bodo do 3. aprila romali na račun dobrodelnih organizacij. Epic Games je na ta način v samo dveh dneh zbral skoraj 90 milijonov dolarjev pomoči.

Skyblivion – predelava Obliviona v pogon Skyrima – dobila nov video

0

Ko se nekomu porodi brihtna ideja tipa: “A ne bi bilo super, če bi skupina oboževalcev predelala tole igro v novejši pogon tega naslova?”, se nikoli ne vpraša, koliko volje in časa je potrebnega za tak projekt. Dober primer tega je projekt Skyblivion, ki je v izdelavi že celo desetletje, namen tega pa je predelava celotne igre Oblivion v nekoliko modernejši pogon Skyrima.

Skyblivion je rezultat prostovoljnega dela, v katerega je bilo zlitih že tisoče ur in kdo ve, kdaj bo zadeva prispela do ciljne črte. Vendar pa za razliko od večine podobnih megalomanskih projektov, ta celo kaže znake napredka in razvojna ekipa nam je spet pokazala nov obsežen video, ki se osredotoči na več različnih vidikov te oboževalske predelave.

Nov video nam tako prikaže gobline, mesto Brumo, razne Deadric artefakte in različne obleke. Vse to v pogonu Skyrima, ki je navkljub svoji starosti še danes lep in nosi moderno podobo. Razvijalec med videom omeni tudi koliko truda je šlo v ta projekt, saj je bila praktično vsaka tekstura ustvarjena na novo, kar za ekipo prostovoljcev ni ravno majhen podvig.

Žal se nam še vedno niti ne sanja o datumu izida in tudi razvijalec je v tem pogledu ostal molčeč. Očitno je pred njimi še kar nekaj dela, do tokrat pa se lahko pozabavate s kakšno drugo Skyrimovo modifikacijo, ki je igralna že zdaj.

Umrl je Stephen Wilhite – izumitelj GIF-a

0

Zagotovo veliko vas ne ve, da format GIF sličic niti ni tako nov, saj je resda do popularnosti prišel med razširitvijo interneta in družabnih omrežij, a njegovi začetki segajo davno v preteklost. Rodil se je namreč leta 1980, njegov idejni oče pa je bil Stephen Wilhite, ki je takrat delal za internetno podjetje CompuServe.

Stephen se je prejšnji teden žal poslovil od nas, razlog pa so bile komplikacije s Covidom-19. Žalostno novico je za spletno stran The Verge sporočila njegova žena Kathaleen. Star je bil 74 let.

Stephen je GIF format iznašel kar doma in je na njem delal toliko časa, dokler ni postal popoln in ga je šele nato predstavil CompuServu. To je ostal njegov največji dosežek v karieri in leta 2013 je prejel tudi nagrado za življenjsko delo pri podelitvi Webby. Tam je še enkrat potrdil, da ljudje napačno izgovarjajo ime, saj je pravilna izgovorjava tega formata “jif” in ne “gif”.

Izumitelj formata sicer ni imel preveč burnega življenja. Upokojil se je leta 2001 in se od takrat ukvarjal s svojo družino in hobiji, med katerimi sta izstopala kampiranje in grajenje maket vlakcev.

Rusija zdaj blokirala tudi Google novice

0

Rusija je v mesecu od začetka vojne z Ukrajino onemogočila dostop do Facebooka, Instagrama in tudi Twitterja, zdaj pa so na giljotino prispele tudi Google novice.

Googlov servis je v bistvu agregator novic, ki prikaže najbolj brane aktualne teme iz celega kupa virov po celem svetu. Uporabnik si lahko prilagodi spremljanje novic samo iz svoje regije in si nastavi tudi različne kategorije, kot so denimo politika, šport, tehnologija in podobno.

Servis pa je šel v nos Rusiji in tako so Google novice včeraj čez noč poniknile iz ruskega spletnega prostora. Reuters se sklicuje na rusko spletno stran Interfax, ta pa je zapisala, da je bil razlog za odstranitev Google novice širjenje netočnih informacij glede trenutne posebne vojaške operacije znotraj Ukrajine.

Nedelovanje servisa je potrdil tudi sam Google, ki je izjavil, da njihove storitve delujejo normalno, a da je Rusija prepovedala dostop do novic. Dodali so še, da so pridno delali na temu, da bi Google novice ruskemu narodu ostale na voljo kolikor dolgo bi bilo možno, a seveda se proti onemogočanju storitev iz strani vlade ne morejo boriti.

CDPR je potrdil, da skrivnostni obesek naslednje Witcher igre pripada risu

0

Razvijalec CD Projekt RED je najavo nove Witcher igre pospremil samo z eno sliko, ki kaže v sneg zakopan medaljon. CDPR je dobro vedel, da bo samo to dovolj za razvoj divjih špekulacij in teorij glede tega, kateri šoli pripada ta obesek, saj definitivno ni bil volk, prav tako pa ni spominjal na kakšno drugo Witcher šolo, ki smo jih do sedaj videli v seriji ali pa igrah.

Direktor komunikacij Robert Malinowski je zdaj za Eurogamer potrdil, da medaljon resnično pripada šoli risa, ki je do sedaj še nismo videli nikjer. Šola risa namreč uradno ne obstaja v Witcher vesolju, saj je avtor knjig Andrzej Sapkowski ni nikoli omenil in se je pojavila samo v glavah oboževalcev, ki so na Witcher Fandom Wikipediji za njo spisali kratek opis.

Šola risa je nastala po dogodkih iz The Witcherja 3, ustvarila pa sta jo Lambert in čarovnica Kiera Metz, šola pa je na koncu postala nekakšna evolucija mačje šole. Lambert je postal šef tega tabora in ga je odpeljal na 2. turnir Witcherjev, a čeprav na njem ni zmagal, si je s to potezo zopet pridobil spoštovanje drugih Witcherjev.

Zadeva se vsekakor sliši zanimivo in logično bi bilo, da bi nova igra sledila dogodkom iz tretjega Witcherja, seveda pa zna CDPR zgodbo popeljati v povsem svojo smer. Morda bi znalo biti komu tudi čudno, da bi razvijalec povzel dogodke iz ideje oboževalcev, vendar pa so tudi vse tri The Witcher igre vodile povsem svojo zgodbo, ki se je močno razlikovala od tistih iz knjig ter serije.

Igra Suicide Squad zamaknjena v pomlad 2023

0

Na žalost letos ne bo tako veliko zabave v bogatem DC-jevem vesolju superjunakov, kot je bilo sprva predvideno. Razvijalec Rocksteady je namreč potrdil, da njihova prihajajoča igra Suicide Squad: Kill the Justice League svojega datuma ne bo ujela, ampak je bila zamaknjena v pomlad 2023.

Šef Rocksteadyja Sefton Hill je preko Twitterja sporočil, da se zaveda, da je tole tečna novica, a da bo dodatni čas šel v razvoj najboljšega naslova, ki ga lahko zagotovijo.

Suicide Squad je bil najavljen avgusta lani, skupaj z igro Gotham Knights. Slednja ima začrtan naslov za oktober 2022, dogajala pa se bo v ločenem vesolju Gothama, kjer je Batman šel pod rušo.

Suicide Squad se bo po drugi strani odvijal v Arkham vesolju, ki ga je v preteklih letih razvil Rocksteady. Zadnja njihova igra se je izrodila leta 2015, pod imenom Batman: Arkham Knight, tako da je razvijalec potreboval kar 8 let, preden je spočel novo igro. Govorice pravijo, da je Rocksteady med tem časom preklical več projektov, dolgo se je govorilo tudi o igri, kjer bi glavno vlogo nosil Superman, a to ni bilo nikoli uradno potrjeno.

Ustvarjalec Skrivne naveze dela na novi seriji We Own This City

0

David Simon, glavni možakar izza popularne serije Skrivna naveza, se znova vrača na HBO in na ulice Baltimora, saj dela na povsem novi seriji We Own This City. Gre za televizijsko predelavo popularne knjige, ki je bila spisana po resničnih dogodkih, spisal pa jo je novinar Justin Fenton ter preko nje razkril ogromno korupcijo baltimorske policije.

V glavni vlogi bo nastopal Jon Bernthal, ta pa bo odigral narednika Wayna Jenkinsa, ki ni imel samo izjemno smešne frizure, ampak tudi zelo kradljive roke. Wayne je namreč redno na policijskih racijah zaseženi denar razdelil med svoje kolege, ta korupcija pa se je nato razširila tudi po drugih policijskih oddelkih. Policija je tako postala samosvoj kriminalni imperij, ki se je zatekala k ropanju kriminalcev in nedolžnih meščanov. Ena od priljubljenih taktik takratnega oddelka je hitra vožnja policijskega avta proti množici ljudi in ko so se ti razbežali v strahu, da bi bili povoženi, so policisti dobili izgovor za lov in ropanje “osumljencev”.

Teh incidentov je bilo cel kup in serija We Own This City nam bo podala bližnji vpogled v vse grdobije. David Simon je na sodelovanje v seriji privabil cel kup obrazov, ki se jih boste spomnili predvsem oboževalci Skrivne naveze. Na tem mestu izstopa igralec Jamie Hector, ki je v Skrivni navezi igral preračunljivega gangsterja Marlo Stanfielda, tule pa bo igral policista, ki bo imel pomisleke glede nepoštenega dela njegove policijske enote.

We Own This City je videti slastno in na HBO Maxu bomo lahko zadevo gledali od 25. aprila dalje. Žal bo na voljo samo ena sezona, ta bo štela 6 epizod.

Fortnite v samo dveh dneh zbral 86 milijonov dolarjev donacij in prejel zahvalo ukrajinskega ministra

Založnik Epic Games je pri zagonu nove sezone igre Fortnite pogumno napovedal, da bodo čisto vsi dobički v naslednjih dveh tednih romali na račun dobrodelnih organizacij, ki bodo nato sredstva uporabila za pomoč Ukrajini. In začetek sezone je bil vsekakor uspešen, saj so se blagajne hitro napolnile, svoje pa je prispeval tudi Microsoft, ki se je pri Xbox konzolah odrekel provizijam in ta dobiček ravno tako namenil dobrodelnim organizacijam.

Fortnite je tako prvi dan nabral 36 milijonov dolarjev pomoči, drugi dan pa je bil še bolj uspešen, saj se je takrat na njihov TRR zlilo 50 milijonov dolarjev. Skupno je tako Epic Games v samo dveh dneh zbral za 86 milijonov dolarjev denarne pomoči, do konca dobrodelne akcije pa je še 12 dni.

Tako visok priliv denarja gre zagotovo tudi na račun povsem nove sezonske prepustnice, ki je v igro privabila stare igralce, Epic Games pa je v igri tudi onemogočil grajenje, tako da je v igranje privabil tudi vse tiste, ki jim je od vedno šla na živce ta mehanika in bi se raje osredotočili samo na streljanje. Seveda pa so tule tudi igralci, ki bi preprosto želeli pomagati trenutni globalni situaciji in nakup mikrotransakcij v Fortnitu je eden od najbolj enostavnih načinov za takšno pomoč.

Humanitarna pomoč je postala tako odmevna, da je prišla tudi na ušesa ukrajinske vlade. Mykhailo Fedorov, ukrajinski minister za digitalno tehnologijo, se je tako na Twitterju zahvalil Epic Gamesu in zapisal, da človeška življenja niso igra in da je njihova podpora ključnega pomena za Ukrajino.

Vojna med Rusijo in Ukrajino je pomembno vplivala tudi na igričarsko industrijo. Razvijalec GSC Gameworks, ki trenutno dela na igri Stalker 2, je nedavno sporočil, da bo zaradi varnosti zapustil Kijev in se preselil na Češko, tam pa bo lahko naprej delal na igri, brez da bi se člani ekipe bali za svoja življenja.

Več o Epicovi dobrodelni akciji si lahko preberete na njihovi strani.

Far Cry 6 bo ta vikend brezplačen za igranje

Naša recenzija je igri Far Cry 6 prilepila dokaj visoko oceno, založnik Ubisoft pa je od izida originalne kampanje spočel tudi vrsto manjših DLC-jev. Stopili smo lahko v vloge zlobcev iz prejšnjih iger in tako doživeli nekaj igranja skozi oči Vaasa, Pagana Mina in Josepha Seeda, nato pa smo se lahko pozabavali ob Rambo DLC-ju, plodno vlogo pri igranju pa je igral tudi igralec Danny Trejo.

Ubisoft bo zdaj spočel še en dodatek The Vanishing, ta pa se bo vrtel okoli Netflixove serije Stranger Things. Med igranjem bomo ugotovili, da je naš prisrčni, rahlo invalidni psiček Chorizo neznano kam in na nas je, da ga rešimo. Glede na dražilnik je očitno, da bo prste pri njegovi ugrabitvi igral Demogorgon, ki je glavni zlobec serije Stranger Things.

The Vanishing bo v igro prispel 24. marca, skladno s tem pa bo Ubisoft ponudil igranje celotne kampanje Far Cryja 6 popolnoma brezplačno. Zastonjsko uživanje se bo zavleklo vse do nedelje, 27. marca, med tem časom pa bo igra znižana za 50 % na 29,99 €, sezonska prepustnica pa za 35 % na 25,99 €.

Brezplačni preizkus igre bo na voljo na PC-ju in konzolah, nova sezona serije Stranger Things pa prihaja konec maja in bo razdeljena na dva dela.

Zelda: Ocarina of Time predelava za PC zdaj na voljo za igranje

0

Zelda: Ocarina of Time je najboljša igra vseh časov. No, vsaj tako trdi Metacriticova lestvica, ki ta naslov uvrša kar na prvo mesto, s povprečno oceno 99 iz strani kritikov. Ta igričarska legenda je izšla davnega leta 1998 za konzolo Nintendo 64, japonski založnik Nintendo pa je nato leta 2011 pod oznako Ocarina of Time 3D spočel manjšo predelavo za prenosno konzolo 3DS.

Seveda se zadeva ni pojavila nikjer izven Nintendovega ekosistema, tako da so morali igralci za zabavo na PC-ju poprijeti za razne emulatorje, zdaj pa bo zabava veliko bolj enostavna. Ekipa zanesenjakov je namreč v popolnosti predelala izvorno kodo igre in jo povsem prilagodila za PC. Ship of Harkinian, kakor je uradno ime projekta, tako načeloma ne vsebuje nobene Nintendove lastne kode, zato bi morala biti v teoriji zadeva varna pred odvetniki. Razvijalec, ki nosi ime Zelda Reverse Engineering Team, ima svojo uradno stran, tam pa lahko vidimo delo na še treh projektih iz franšize Zelda: The Minish Cap, Majora’s Mask in Twilight Princess.

A Ocarina of Time je prvi njihov projekt, ki je prilezel do konca in je že na voljo za igranje. Za prenos datotek boste morali obiskati njihov Discord, v obzir pa je treba vzeti dejstvo, da boste za igranje potrebovali ROM izvirne igre.

Predelava s sabo prinaša kup priboljškov. Poleg cele kampanje lahko zdaj igrate z igralnim ploščkom ali pa z navezo tipkovnice in miške. Podprte so tudi razne ločljivosti, na žalost pa zadeva še ne teče pri 60 sličicah na sekundo, a ta funkcija naj bi kmalu prišla v igro. Podprte so tudi modifikacije, tako da lahko kmalu pričakujemo cel kup kode iz strani skupnosti, tako kot je bilo to pri predelavi Maria 64, ki je na PC-ju na koncu dobil naslednje-generacijsko podobo.