EA se pripravlja za izstrelitev naslednjega Battlefielda, tokrat imenovanega Battlefield 2042. Ta serija se malce razlikuje od sorodnih Call of Duty iger, saj posamične naslove razvijalec DICE izdaja veliko manj pogosto, zato se pri napovedi novega dela serije velikokrat zgodi, da igralci začnejo mrzlično preigravati starejše dele franšize v pripravi za novo poglavje. Battlefield 4 je tako začel beležiti porast igralcev, peti del pa tudi na višku svoje popularnosti nikoli ni dosegel številk predhodnika.
EA želi zdaj igralce spomniti, da petica dejansko obstaja, zato je igra trenutno na Steamu povsem brezplačna za igranje. Akcija se je začela danes in bo tekla vse do ponedeljka, igralci pa boste med tem časom dobili dostop do prav vse vsebine, kar pomeni, da se lahko pozabavate v igranju enoigralske kampanje ali pa se spustite v vrvež večigralskega kaosa.
Če se med tem časom odločite za nakup, se bo nato ves vaš napredek prenesel tudi v polno verzijo igre. In ta preklop je zdaj močno olajšan, saj je EA znižal ceno igre za kar 90 %. Tako boste v zameno za 5,99 € dobili v vašo Steam knjižnico Battlefield V Definitive Edition, ki v sebi drži prav vso do sedaj izdano vsebino.
Skratka, peti del bo dobra tolažba do oktobra, ko izide Battlefield 2042. Prav tako je to zadnja Battlefield igra, ki v sebi drži enoigralsko vsebino, saj te v nasledniku žal ne boste našli.
Za Call of Duty: Vanguard smo najprej dobili kratek dražilnik, nato poln napovednik, zdaj pa je napočil čas, da si pogledamo tudi nekaj igranja enoigralske kampanje. Activision nam je to željo izpolnil tekom prvega dneva Gamescoma, ko nas je preko spodnjega 10-minutnega igralnega posnetka zapeljal skozi ruševine Stalingrada.
V posnetku gledamo skozi oči ruske vojakinje Poline Petrove, ki bo ena od štirih glavnih junakov, ki jih bomo spremljali med igranjem enoigralske kampanje. Polina se zbudi sredi porušene hiše in na sebi ima sprva samo nož. Začetek igre je tako razumljivo usmerjen v skrivanje in tiholazenje, a ne gre za nič kaj preveč kompliciranega. To je standardna Call of Duty kampanja, tako da lahko pričakujete premočrtno pot naprej, vsake toliko pa se boste priplazili za nasprotnika ter preko pritiska na določeno tipko grdavžu v prsa zapičili vojaški nož.
Polina skozi video pridobi tudi puško Kar98 in pod roke prime tudi ostrostrelko, tako da ne bo vse samo v skrivanju. Kampanja očitno ne bo vsebovala kakšnih naprednih prijemov, je pa grafika vsekakor lepa in ni dvoma, da veliko ljudi zadevo igra tudi zaradi lepe grafične podobe, lepih animacij in dobrega glasovnega podajanja.
Call of Duty: Vanguard med nas prihaja 5. novembra, do takrat pa nas zagotovo tudi čaka kakšen igralen posnetek večigralske akcije.
Serija iger Saints Row je sprva želela konkurirati GTA naslovom, a to je bila seveda bitka, ki je razvijalec Volition nikoli ne bi mogel zmagati. Zato se je studio raje odločil franšizo zapeljati v bolj nore vode in tretji del je bil znaten premik v to smer. Četrti del je bil vrhunec odpuljenosti, saj smo postali praktično superheroj, ki lahko leta po zraku, tako da so postala vozila praktično povsem odveč.
Volition se je letos februarja odločil predelati tretji del ter temu nadel ime Saints Row: The Third Remastered. Igralci bi sicer imeli veliko raje predelavo drugega dela, ki jo veliko še vedno označuje za najboljši del serije in čeprav ta predelava zdaj počasi napreduje, je prvo preobrazbo dobil najprej tretji del.
In tega lahko zdaj v digitalni trgovini Epic Games prevzamete povsem brezplačno preko klika na naslednjo povezavo. Poleg Saints Rowa lahko prevzamete tudi kuharski naslov Automachef, ki vas postavi v vlogo nadzornika kuhinje in vaša naloga je oblikovanje prostora, nakup kuharskih naprav in čim hitrejša optimizacija priprava jedi. Če se vam vse to sliši zanimivo lahko igro prevzamete tukaj.
Obe igri bosta za brezplačni prevzem na voljo do 2. septembra, takrat pa bo na meni brezplačnih jedi stopila simulacija marjance Yoku’s Island Express.
Leto 2021 je kot 2020 zaznamovala karantena in z njo povezani ukrepi. Visoko-proračunsko igričarsko sceno zadnje čase kot po tekočem traku prizadevajo tudi raznovrstni škandali, ki so nekdaj poveličane studie (upravičeno) spremenili v vir posmeha. A pustimo politiko izven tega članka. Pustimo velike novičarske strani, da v miru pridobivajo točke socialne pravičnosti ob žlobudranju o spolnih usmeritvah igralnih likov in podobni politizirani tematiki. Kot večino tipičnih igričarjev namreč tudi nas bore malo briga, katera genitalija se drži protagonista, dokler sta zgodba in/ali igralnost igre na vrhunski ravni.
Kaj nas čaka v septembru? Po velikih izidih udrihajo neprestani zamiki in korona še vedno veselo ustrahuje vse sloje prebivalstva. A kljub temu smo v pričakovanju na prihod običajno rodovitnega konca leta na kup zbrali nekaj izmed naših najbolj pričakovanih izidov v prihajajočem mesecu. Edina kvalifikacija, ki so jo igre za mesto na listi morale izpolniti, je izid v septembru. Diskvalificirali smo vse igre, ki so že izšle na drugih platformah, saj jih ne gre smatrati za polne izide.
P.S. Seznam ni razvrščen od najslabše do najboljše igre ali kaj podobnega, razpored zgolj odraža datum izida.
Oh, predragi stvaritelji igričarske Pathfinder izvedenke, pri Erastilu vas prosim, ne razočarajte nas. Originalni naslov v stilu izometričnega igranja vlog razvijalca Owlcat Games – Pathfinder: Kingmaker – se je izkazal kot precejšnja poslastica, ki je vsakemu ljubitelju strateškega igranja vlog nudila precej ur gole zabave.
Drugi del v seriji bo nudil še boljšo zgodbo, večjo fleksibilnost glede gradnje lika z večjim številom klas in popolnoma novo dinamiko mističnih poti z večjim vplivom igralčevih odločitev na zgodbo. Sposobnost vodenja vojske bo zamenjala star sistem razvoja kraljestva, igra pa bi po vtisu mnogih naj že pred polnim izidom izžarevala večjo dodelanost. Zveni nadvse obetavno in prvi vtisi igralcev beta različic so zelo vzpodbudni.
2. Lost in Random – 10.9.2021
Razvojni studio: Zoink, Thunderfull
Založnik: EA Games
Platforme: PC, Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Series X in Series S
Del EA originals, Lost in Random zveni kot odmik od klasične EA formule. A ne smemo pozabiti, da se konglomerat že kar dolgo udejstvuje tudi na sceni, kjer kraljujejo manjše, pogosto neodvisne igre brez založnikov. Tudi razvojni studio Zoink že ima preteklost sodelovanja, saj je pod okriljem EA razvil precej pozitivno sprejeto igro Fe.
Random je čudaško temno kraljestvo, kjer prihodnost vsakega državljana določa met kocke. Lost in Random je prihajajoča tretjeosebna akcijska avantura z elementi kvartopirstva in določenimi drugimi zanimivimi mehanikami. Vsebuje tudi lahke elemente igranja vlog in ima velik poudarek seveda tudi na naključnosti in sreči, saj je nenazadnje tudi tvoj glavni pajdaš Dicey pravzaprav hodeča kocka.
Ko smo že pri kockah – Dice Legacy je ustvarjen ekskluzivno okoli njih. V tej preživetveni strategiji boš vodil kraljestvo z metanjem kock – dobesedno. Kocke, ki določajo tvojo usodo, niso zgolj simulacija v ozadju, ampak so eden osrednjih elementov ob igranju Dice Legacy. Uporabljal jih boš za zbiranje osnovnih dobrin, gradnjo zgradb in širjenje mej svojega kraljestva.
Zagonetni svet v obliki obroča brezhibno združuje srednjeveško in steampunk estetiko ter se pokloni nenehno naraščajoči fascinaciji namiznih in miniaturnih iger. Izgleda nadvse obetavno, ampak ne smemo pozabiti, da gre za delo zelo malega razvojnega studia, tako, da si zaenkrat raje brzdamo pričakovanja.
4. NBA 2K22 – 10.9.2021
Razvojni studio: Visual Concepts
Založnik: 2K
Platforme: Windows, Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Series X
Ne bom skrival resnice. Že dolgo časa nazaj sem izgubil vso upanje za veličino športnih simulacij. Dokler ne doživimo nečesa, kar bo pošteno razburkalo gladino, bomo priča vsakoletnim zlajnanim generičnim izidom, ki doprinesejo bore malo novitet, a vseeno veselo nosijo polno ceno, z redkimi novimi funkcijami in spremembami, ki bi jo naj upravičile.
Tu kraljuje NBA 2K, ki si je med igričarji (upravičeno) nadela katastrofalen sloves. Še pomnim čase, ko je šlo za eno najbolj priljubljenih simulacij košarkarskega igrišča. Z nemalo slabimi odločitvami so si pri 2K res napolnili denarnice, a oboževalce pustili na cedilu. Edina omembe vredna stvar letošnjega izida je, da bo na platici vihtel slovenskega asa Luko Dončiča, kar priča o njegovi trenutni popularnosti in zmožnostih. A to je tudi vse, vredno omembe glede igre. Kot je pravila že moja praprababica – glasuj z denarnico in svet bo lepši.
Deathloop je prihajajoča akcijska pustolovščina, razvita s strani Arkane Studios. Le ti so znani obrazi ljubiteljev akcijskih iger in igranja vlog, saj so pustili svoj podpis na nemalo klasikah, kot so Dishonored, Arx Fatalis, Prey in Dark Messiah of Might and Magic. Zraven pa ne smemo pozabiti niti na znanega založnika, s katerim sodelujejo že dalj časa – Bethesda Softworks.
Najnovejši produkt te kolaboracije je Deathloop. Režiserka igre Dinga Bakaba je igro opisala kot “obratni Cluedo”. Uganka o umoru, ki ga mora igralec razrešiti v eni sami seansi. Igra namreč implementira potovanje po času. Tekom več neuspešnih preigravanj se poučiš o potrebnih kosov te uganke. Po vsakem neuspešnem poizkusu se čas namreč previje nazaj – a to ni edina zanka. Deathloop zraven tebe vključi še enega “igralca”, a od njega ne moreš pričakovati kolaboracije. Njegov cilj je namreč preprečitev tvojih načrtov. Lahko ga nadzira umetna inteligenca ali dejanski drugi igralec in to bi znalo pripeljati do zanimivih interakcij. Vsekakor gre za koncept, ki ga doslej še nismo videli.
6. The Amazing American Circus – 16.9.2021
Razvojni studio: Klabater, Juggler Games
Založnik: Klabater
Platforme: PC, Nintendo Switch, PlayStation 4, Playstation 5 Xbox One, Series X, Series S
Od velikih imen se bomo za tega kolaboranta seznama prestavili nazaj na neodvisno sceno. Klabater je razvojni studio, znan po precejšnjem številu manjših iger. Tu moram priznati – sem slabič, ko govorimo o kvartopirskih strategijah. Kakšna novost, zanimiv bojni sistem, veliko taktičnosti, obširen nabor kart in očarljiva estetika, pa me boš takoj pridobil na svojo stran.
Neverjetni ameriški cirkus obljublja, da bo šel po tej vrvi do slave in po kratkem zamiku je datum za predstavo pristal v septembru. Na kratko The Amazing American Circus omogoča upravljanje cirkusa. Tvoj glavni cilj je zadovoljiti množico, ki vsak večer pride gledati izvajalce. Izbrati moraš nabor izmed 15. tipi zabavljačev in prilagoditi predstavo za najboljši možni rezultat. “Bojni” sistem precej dobro uravnava to dilemo. Namesto povzročanja in prenašanja škode vse sloni na tem, kako boš prikazal najboljšo predstavo.
Čustvena zgodba Eastwarda in čudovito bogat in živahen svet sta zaživela s kombinacijo 3D razsvetljave in umetniških del v retro pikslkastem slogu, ki ga poganja interni motor za igre studia Pixpil. Razvoj igre se je začel leta 2015 s samo tremi člani studia, od takrat pa je studio zrasel, da bi ustrezal ambicijam igre.
V ne tako daljni prihodnosti je svet na robu propada, saj se je človeška populacija skrčila na najnižjo raven doslej. V Eastward igraš kot kopač po imenu John, ki v skrivnem objektu med kopanjem odkrije skrivnostno mlado dekle. Po izgnanstvu iz vasi, mora to dekle voditi skozi nevarna propadajoča mesta, v katerih živijo horde pošasti in razni računalniški liki. Eastward izgleda kot zanimiva in prečudovita avantura, ki se jo nedvomno splača imeti na radarju v septembru.
8. Aragami 2 – 17.9.2021
Razvojni studio: Lince Works
Založnik: Lince Works, Yooreka Studios
Platforme: PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 5
Aragami 2 je nadaljevanje prvega neodvisnega naslova studia Lince Works. Oboževalci so že dolgo nazaj izkazali navdušenje nad potencialnim nadaljevanjem. Izvirni Aragami je do marca 2020 namreč prodal več kot 500.000 izvodov in dosegel velik uspeh med neodvisnimi igrami v času, ko je bil njihov prodor na trg veliko težji kot zdaj.
S postavitvijo v čas 100 let po dogodkih prve igre, Aragami 2 te postavi v čevlje morilca, ki ga pesti nadnaravna stiska, katera mu daje možnost obvladovanja senc, medtem ko počasi razjeda njegovo telo in um. Igra, ki jo razvija barcelonski studio Lince Works, skuša nadaljevati zgodbo predhodnika, hkrati pa biti samostojna izkušnja. V svoji sedanji obliki kaže precejšen potencial za še večjo rast med stalnim razvojem in videli bomo, če bo uspela prodati še večjo število izvodov kot izvornik.
9. Tails of Iron – 17.9.2021
Razvojni studio: Odd Bug Studio
Založnik: United Label, CI Games
Platforme: PC, Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S
United Label se razveja z različnimi igrami, začenši s priznanim Roki in koncem pri izdaji Eldest Souls, hitom med pretakalci in ustvarjalci vsebin, ki obožujejo igre v stilu Dark Souls. Založnik bo kmalu izdal drugo igro studia Odd Bug, imenovano Tails of Iron. Tails of Iron bo poln intenzivnega akcijskega boja in brutalne težavnosti, loteval pa se bo mračne zgodbe iz kraljestva podgan.
Doug Cockle, znan po hripavem glasu Geralta iz igralne serije Witcher, bo pripovedoval celotno zgodbo o veselem kraljestvu glodalcev, ki ga strmoglavijo maščevalne Žabe. V svetu junaških podgan, tehnološko podkovanih krtov in vojskovalnih žab bo prišlo do malega morja pustolovščin in pretepov. Tails of Iron bo sledil zgodbi o Redgiju, mladem princu podgan, ki mora v seriji šefovskih spopadov rešiti svoje brate pred krvoločnimi žabami. Odličen vizualni stil je zgolj pika na i, zakaj je Tails of Iron ena naših najbolj pričakovanih iger v septembru, vsekakor pa znan hripav glas naratorja prav tako nič ne škodi.
10. World War Z: Aftermath – 21.9.2021
Razvojni studio: Saber Interactive Inc
Založnik: Saber Interactive Inc
Platforme: PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S
World War Z, solidna kooperativna zombi streljačina studia Sabre Interactive, se bo 21. septembra odpravila na dogodivščino v eksotičnih (in z nemrtvimi okuženih) novih krajih, s prihodom velike samostojne razširitve. Aftermath, ki bo na voljo kot plačljiva posodobitev za obstoječe lastnike originalne igre in kot samostojna izdaja za vse, ki si originalne igre ne lastijo, bo dve leti stari streljačini dodala par pomembnih novitet.
Razširitev bo vsebovala vse, kar je bilo že objavljeno v okviru edicije “Igra leta”, vključno z vsemi sedmimi PvE dogodivščinami, razdeljenimi na 23 zemljevidov v New Yorku, Moskvi, Jeruzalemu, Marseillesu in Tokiu. Prinaša tudi izboljšave igralne plati in povsem novo vsebino, vključno z novimi lokacijami in preživelimi. Poleg tega Aftermath uvaja novo Vanguard klaso z električnim ščitom in nov tip sovražnika v obliki množice lačnih podgan. Na voljo je tudi nova možnost za prvoosebno igranje, ki bo dopolnila obstoječo tretjeosebno perspektivo in “visceralni” nov bojni sistem z edinstvenimi sposobnostmi.
V septembru bo izšlo nadaljevanje starajoče se, a kljub temu še zmeraj priljubljene igre preživetja z upravljanjem virov. Razvojni studio Unicube in založnik Team17 sta sodelovala pri prevzemu idej iz prvotne igre, ki jih bosta na vse načine razširila s Sheltered 2. Vse to se združuje s povsem novim 3D stilom, ki omogoča večjo raznolikost kot originalna pikselkasta podoba.
Ideja Sheltered 2 je zbrati vire in ljudi, da počasi ustvarijo bazo, ki bo sposobna prenesti nevarnosti nasilnega postapokaliptičnega sveta. Prav tako boš primoran raziskati, vzpostavljati postojanke, se spopadati z nevarnimi grožnjami, komunicirati z edinstvenimi liki, vzpostaviti odnose z močnimi frakcijami in skrbno upravljati z viri. Sheltered 2 je skratka zahtevna igra, ki na vse možne načine razširi izvirnik in nujno igranje za vse ljubitelje originala.
Približuje se izid težko pričakovane predelave igre Diablo 2, ki je bila mesece nazaj na voljo v alfa preizkusu. Razvijalec Blizzard zaradi obtožb glede nadlegovanja zaposlenih doživlja znatne kadrovske spremembe, pred kratkim pa je tudi prestavil mobilno igro Diablo Immortal na naslednje leto. Če gre verjeti govoricam, se je tudi razvoj Overwatch 2 pošteno zavlekel in Blizzard te dni res potrebuje nekaj, kar bi mu vsaj malo obnovilo vero med igralci.
Prenovljena različica 21 let starega naslova s sabo prinaša povsem novo grafično podobo in animacije. Podprta je tudi ločljivost 4K, a igralci bomo lahko kadarkoli s pritiskom enega gumba preklopili na staro resolucijo 800 x 600 – če si res želiš tisto starošolsko izkušnjo. Blizzard bo predelal tudi vse vmesne sekvence, ki so bili dve desetletji nazaj v oko vpadajoče, v 2021 pa jim bo prav prišlo nekaj prenove. Glede na zgodovino prenov zaenkrat ne ohranjajmo masovnih upov, a po dolgem času katastrof je že skrajni čas za kakšen Blizzardov uspeh.
13. AWAY: The Survival Series – 28.9.2021
Razvojni studio: Breaking Walls
Založnik: Breaking Walls, Game Seer Ventures
Platforme: PC, Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5
Away: The Survival Series je pustolovska igra, katere cilj je popeljati igralca v poglobljen ter realističen prikaz narave in okolja. Prevzel boš vlogo pripadnika živalskega cesarstva med potovanjem po številnih različnih ekosistemih. V AWAY: The Survival Series tako prevzameš vlogo različnih živali, vključno z letečimi vevericami, žabami, raki, bogomolkami in pajki.
Vsaka od živali bo imela svoje lastnosti, ki ji bodo pomagale pri premagovanju ovir. Moral boš loviti hrano in se izogibati plenilcem, ki potujejo po močvirjih, votlinah in gozdovih. To je svet, ki se ga je dotaknilo človeštvo, z dotrajanimi vetrnimi elektrarnami in zapuščenimi, propadajočimi zgradbami in vsesplošnim razkrojem. Vendar to zdaleč ni edina nevarnost, s katero se boš soočal. AWAY: Survival Series ne bo enostavna igra, saj boš moral konstantno skrbeti za dobrobit tvojega kosmatega lika.
14. New World – 28.9.2021
Razvojni studio: Amazon Game Studios, Double Helix Games
Amazon je do sedaj pri poskusu predora v igričarsko industrijo vložil nepredstavljivo količino denarja, a še vedno niso izdali naslova, ki bi jim povrnil vložen trud in cekin. Njihov niz neuspelih projektov bo zdaj morda končno prekinil prihajajoči MMO New World, ki je 20. julija skočil v zaprt beta preizkus. Tam je požel veliko pozitivnih mnenj ter hkrati tudi dobršen del kritik, glavna od katerih je bila, da je nedavno bil poln izid zamaknjen na 28. september.
New World cilja na povsem drug in zadnje čase tudi zanemarjen trg MMO-jev, kjer kraljujejo pretežno različni azijski “shovelware” F2P in P2W naslovi. Igralci tega dela sveta so se namreč naveličali preigravanja World of Warcrafta in začeli pogledovati za konkurenčnimi naslovi. Final Fantasy 14 je tako pridobil precej novih igralcev, veliko MMO-jašev pa žejno čaka na karkoli novega, vrednega njihovega časa. New World bo tako na trg očitno prišel ravno ob pravem času in morda se zna končno zgoditi zrušitev WoW-a iz prestola MMO-jev. Tudi sami smo nedavno preizkusili igro in moramo reči, da definitivno skriva precejšen potencial.
Z izidom konec naslednjega meseca, Rogue Lords se odvija v temačni Novi Angliji v 17. stoletju, kjer smrtniki in diabolične entitete hodijo drug ob drugem. Igra obrne običajne trope na glavo, igralec pa prevzame vlogo Hudiča, ki oslabljen po groznem porazu poskuša ponovno pridobiti svoje moči. Njegov cilj je razširiti korupcijo po svetu, ki je bil destabiliziran na podlagi njegove odsotnosti. Da bi izvedel temne načrte, vodi ekipo, ki jo sestavljajo slavni zlobneži, kot so Krvava Meri, Drakula, Bela Gospa in baron Samedi.
V Rogue Lords igralec raziskuje 3D zemljevid in se odloča, kako bo med številnimi interakcijami po svetu razsejal kaos. Svojo ekipo zlobnežev vodiš tudi v težkih poteznih spopadih, kjer njihove sposobnosti uporabljaš po svojih najboljših močeh za premagovanje nasprotnikov. Ob porazu je igre konec, izgubiš ves napredek in v klasičnem roguelike stilu moraš ponovno začeti od začetka. Moral se boš pametno odločati, da boš našel ravnovesje, ki ti bo omogočilo, da se izogneš porazu. V skrajni sili se lahko obrneš na hudičeve posebne moči in goljufaš preko samega vmesnika igre in situacijo obrneš v svojo korist na povsem nov način.
O zanimivi modifikaciji Mafia Titanic Mod smo že pisali. Na prvi pogled gre za dokaj enostaven projekt, ki v igro Mafia: The City of Lost Heaven iz leta 2002 pripelje ladjo z žalostno usodo Titanik.
Vendar pa za to modifikacijo stoji zanimiva zgodba, saj za ustvarjanjem stoji samo en človek, ki se ni zadovoljil s preprostim 3D modelom slavne ladje. Robin Bongaarts je namreč v ta projekt zlil nečloveško količino ljubezni in podrobno poustvaril vsak kotiček Titanika. To je pač prekletstvo največjih oboževalcev Titanika, ki vam znajo povedati vzorce krožnikov, ki jih je na sebi nosila čezoceanka in temu mučnemu poustvarjanju detajlov se ni mogel izogniti niti Robin.
Zato je na modifikaciji delal kar dolgih 15 let in zdaj, po vsem tem času, je zadeva končno na voljo za igranje. A ne povsem. Robin ima namreč za mod še nekaj večjih načrtov, zato je na površje priplaval samo prvi del moda. Ta vam omogoča igranje uvodne sekvence zgodbe in prosto sprehajanje in raziskovanje podrobno ustvarjene ladje. Tako lahko igralci plavate po bazenu, se vozite z dvigalom, raziskujete slavno stopnišče in si privoščite večerjo v restavraciji.
Robin namerava v drugem delu razviti zgodbo, ta pa bo pripeljala do neizbežnega trka z ledenikom in potopitvijo Titanika. Kako mu bo to uspelo v zastarelem pogonu Mafie Robin ni želel izdati, a zagotovo zdaj ni več strahu, da bi po vsem tem času obupal nad projektom.
Prvi del modifikacije si lahko prenesete iz sledeče povezave, za igranje pa boste morali najprej namestiti kopijo igre Mafia: The City of Lost Heaven.
Posodobitev: no, res ni trajalo dolgo. Manj kot teden po tem, ko je znana spletna stran z vsestransko vsebino OnlyFans najavila prepoved pornografske vsebine in v obup poslala cel kup joškatih vplivnic, je priletela nova novica, da prepoved, ki naj bi se zgodila oktobra, ne bo uveljavljena.
OnlyFans je odločitev sporočil preko Twitterja in zapisal, da se zahvaljujejo vsem oboževalcem za podporo in da jim je uspelo pridobiti bančne partnerje, ki bodo še naprej procesirali plačila. Seksualna vsebina bo tako še vedno dovoljena in morda je OnlyFans tudi računal na to, da bodo preko pranja umazanega perila v javnosti pridobili podporo bančnih partnerjev. Skratka, vse ostaja po starem in velik del Twitch skupnosti si je lahko kolektivno oddahnil.
Thank you to everyone for making your voices heard.
We have secured assurances necessary to support our diverse creator community and have suspended the planned October 1 policy change.
OnlyFans stands for inclusion and we will continue to provide a home for all creators.
Originalnanovica: Spletno stran OnlyFans pozna vsak, ki se je kdaj odpravil na Twitch in si ogledal kanal popularnih streamerk tipa Amouranth in Indiefoxx. Stran namreč omogoča vsakemu uporabniku ustvarjanje vsebine, ki jo nato lahko v zameno za naročnino prodajo vsakemu svojemu sledilcu. OnlyFans je tako hitro postal izjemno priljubljeno orodje deklet, ki so v zameno za nekaj denarja gor objavljale pomanjkljivo oblečene fotografije, tiste bolj pogumne pa so gor gostile tudi čisto prave pornografske posnetke.
Seveda je OnlyFans namenjen tudi moškim, a ženske so brez dvoma najbolj priljubljene ponudnice vsebine. Stran je nekaterim celo spremenila življenja, saj na spletu najdemo zgodbe privlačnih mamic, ki so v enem mesecu preko fotografij zaslužile več kot pa bi v celem življenju. Včasih v večih življenjih skupaj.
OnlyFans je tako dobil sloves pornografske strani, ki pa se ga želi lastnik strani, ki prihaja iz Združenega kraljestva, zdaj znebiti. Včeraj je tako kot strela počila najava, da bo OnlyFans oktobra doživel korenite spremembe in da bo od takrat naprej na njihovi strani prepovedana seksualno obarvana vsebina.
Golota bo sicer še vedno dovoljena, a bo morala biti v skladu z njihovimi novimi pogoji uporabe, ki bodo precej bolj striktni. OnlyFans se je za to potezo odločil zaradi zahtev svojih bančnih partnerjev, ki seveda ne želijo biti javno povezani s stranjo, ki se je drži sloves pornografske strani. Poteza je tudi posledica obsežne raziskave iz strani BBC-ja, ki je razkril razne grdobije, ki so se dogajale pod površjem: med njimi je spletna stran vsebovala tudi ponudbe prostitucije ter posnetke incesta.
Only Fans creators in the lift to their $10,000 a month Miami apartment after hearing that sexually explicit content is getting banned pic.twitter.com/5npOSD7pJY
OnlyFans tako očitno pošteno spreminja svojo smer ponujanja vsebine. Prejšnji mesec so zagnali nov pretočniški servis OFTV, ki ponuja vsebino iz strani OnlyFans uporabnikov, a tudi tam ne boste našli kakšne golote, saj se OFTV osredotoča na kuhanje, fitnes in glasbo.
Spletna stran je bila ustanovljena leta 2016, od takrat pa so svojim uporabnikom izplačali za več kot 5 milijard dolarjev dobička. To je veliko denarcev, a ne samo za uporabnike, ampak tudi za OnlyFans spletno stran, ki od vsake transakcije zadrži 20 %.
Zanimivo bo videti, kakšna prihodnost čaka OnlyFans. Nekateri spletni strani že zdaj napovedujejo smrt, saj je enako predelavo leta nazaj nenadoma napovedal Tumblr, ki mu je nato hitro padla popularnost. OnlyFans bo zagotovo izgubil lep delež uporabnikov, a po drugi strani ima stran pod sabo nekaj slavnih imen kot so Cardi B, Tana Mongeau in Trey Songz, vsi ti pa svojim sledilcem ponujajo dokaj normalno vsebino. Seveda se zna tudi to hitro spremeniti, če bo pri platformi usahnil pritok novih uporabnikov.
Oboževalci serije The Witcher potrpežljivo čakajo na 2. sezono, ki je po večkratnih prestavitvah začrtana za 17. december, nekateri pa so že začeli pogledovati v prihodnost franšize. The Witcher ime je danes morda še močnejše kot pa na vrhuncu slave leta nazaj, ko je razvijalec CDPR junaka Geralta nalepil na poster vsake sobe.
In tudi Netflix ni sramežljiv pri svoji ljubezni. Nedavno so na televizijske ekrane poslali risano serijo The Witcher: Nightmare of the Wolf, navdušeni pa so bili tudi nad številkami prve sezone The Witcherja, ki je nabrala 76 milijonov gledalcev.
Vendar pa je Netflix tudi znan po temu, da svoje serije rad pošilja v prerani grob, pa četudi so te uspešne. Tako je denimo preklical The Altered Carbon in I Am Not OK With This, prav tako je napovedal zadnjo sezono serije Ozark, ki bo na koncu dobila le štiri sezone. Popularne serije namreč z večjim številom gledalcev tudi črpajo čedalje več denarja in za nadaljnji obstoj Netflix od njih zahteva ogromne številke gledanosti. Če te padejo samo za malo, potem sledi sekira in za nove dele se lahko obrišete pod nosom.
The Witcher je sicer zelo mlada serija, a morda se na njo že zlivajo temni oblaki. To je na pol potrdila tudi ustvarjalka serije Lauren S. Hissrich, ki je v intervjuju povedala, da 3. sezona serije še vedno ni bila uradno potrjena. Lauren trenutno vse moči usmerja v razvoj 2. sezone in da neprestano skače med Londonom in Los Angelesom, saj mora poskrbeti za tisoč stvari. Dodala je še, da mora biti 2. sezona zares dobra, če želijo dobiti potrdilo za 3. sezono.
To se ne sliši ravno kot da bi imel Netflix veliko vere v ta projekt in morda želi pretočni servis Lauren preusmeriti v druge zadeve. Ustvarjalka serije je namreč nedolgo tega z Netflixom podpisala pogodbo za več let, ta pa v sebi vsebuje klavzulo za pisanje scenarija in produciranje večih projektov, ki pa za zdaj še nimajo imen.
Stroški The Witcher serije nedvomno rastejo. Zvezdnik Henry Cavil zase zagotovo zahteva lep kupček denarja, grajenje kulis in vsega ostalega pa je v prvi sezoni zahtevalo 10 milijonov dolarjev po epizodi. Za primerjavo lahko vzamemo serijo Game of Thrones, ki je v prvi sezoni zapravila samo 6 milijonov dolarjev, kar je skoraj za polovico manj.
Iger po Simpsonovih je veliko, a večinoma so to projekti, ki ne vsebujejo ravno veliko igralne globine in so bili narejeni predvsem zaradi hitrega zaslužka.
Izjema tega pravila je igra The Simpsons: Hit & Run – 18 let star naslov, ki je širom Reddita hvaljen za najboljšo Simpsonovo igro vseh časov in oboževalci že leta kličejo k nadaljevanju ali pa k predelavi. Žal je za to bolj malo upanja, saj je original spočel založnik Vivendi, ki se je nato združil z Activision Games, trenutno pa naj bi pravice do licence držal založnik EA.
Podjetni YouTuber s programerskim znanjem Reuben “Reubs” Ward je zato zadevo vzel v svoje roke. Preko raznih programov in nadgradnje tekstur v navezi z umetno inteligenco mu je uspelo predelati mapo iz igre Hit & Run v bolj moderen pogon Unreal Engina 5. Poleg same mape je prenesel tudi Homerja in Marge ter vse skupaj okrasil z originalnim zvočnim podajanjem.
Žal Reuben ni predelal cele igre, ampak samo prvo misijo The Cola Caper, kjer igramo Homerja, ki mora v Kwik-E-Mart po dnevno dozo sladoleda. Kljub temu pa je rezultat impresiven, saj predelana misija nosi tisti značilni slog Simpson risank, še bolj pa je zanimivo to, da je Reuben vse skupaj ustvaril v samo enem tednu.
Reuben je sicer zadevo ponudil v brezplačni prenos, a ga je hitro doletelo opozorilo glede deljenja nelicenčne vsebine.
Podjetje Tesla je pred kratkim na konferenci AI Day pokazalo nekaj napredkov, ki so jih naredili na področju umetne inteligence. Na predstavitvi je bil seveda prisoten tudi karizmatični lastnik Elon Musk, ki je na oder stopil pri predstavitvi Teslinega pionirskega humanoidnega robotskega sužnja Tesla Bota.
Robot je zaenkrat bolj ko ne samo koncept, a Tesla na njem plodno dela. Musk je pri predstavitvi povedal, da je Tesla vodilni na področju robotike in da so njihovi avtomobili praktično povsem vodeni iz strani umetne inteligence, zato je bilo logično, da to znanje preselijo tudi v humanoidne robote.
Roboti bodo visoki 170 cm in bodo tehtali okoli 56 kg. Dvignili bodo lahko okoli 68 kg, Musk pa je v šali povedal, da bomo lahko bote fizično premagali in jim tudi ubežali. Njihova maksimalna hitrost je namreč 8 km/h, tako da jim bo lahko pobegnil tudi tisti, ki bolj slabo vzdržuje kondicijo. A če so na Terminator filmi kaj pokazali, je to, da je tudi počasno premikanje dovolj hitro za zasledovanje če človeku prestreliš kolena.
Tesla roboti bodo zasnovani predvsem za to, da opravljajo dolgočasna in ponavljajoča se opravila, ki jih moramo opravljati ljudje. To pomeni denimo kupovanje živil v trgovinah, pomembno vlogo pa bodo igrali tudi službah, kjer je treba opravljati naporno fizično delo. Musk je pri predstavitvi še napovedal, da bo fizično delo v prihodnosti postala stvar preteklika, še posebej zato, ker naj ti roboti ne bi bili nečloveško dragi.
Musk je napovedal prve prototipe v začetku 2022, uradna spletna stran podjetja pa k zaposlitvi kliče vse inženirje, ki jih zanima področje robotike in umetne inteligence. Seveda je Elon znan tudi po temu, da svoje obljube prenapihuje, kar se še posebej odraža pri napovedih izidov izdelkov. Spomnimo se, da je bil njihov poltovornjak naslednje generacije napovedan 2017, videli pa ga bomo šele enkrat v 2022.
Ko je kitajski razvijalec Game Science prvič prikazal napovednik za svojo igro Black Myth: Wukong, nam je čeljusti navzdol vlekla fantastična grafična podoba. Ta je bila takrat zgrajena na pogonu Unreal Engine 4, Game Science pa je nedavno izdal nov napovednik, ki je hkrati napovedal še nadgrajeno grafiko, saj je razvojna ekipa preklopila na pogon Unreal Engine 5.
Wukong je akcijski RPG, ki ga igramo iz tretje osebe, zgodba pa se bo izdatno napajala iz bogate kitajske mitologije. Takšnih iger ni veliko – še posebej so redki projekti, ki so imeli za svojim razvojem izdatno finančno podporo. Black Myth se tako po vizualni plati precej razlikuje od sorodnih iger, pa čeprav lahko v napovedniku vidimo vpliv iger tipa Sekiro: Shadows Die Twice in God of War.
Novi napovednik nam najprej pričara nekaj zanimive in impresivne akcije na snegu, ki se verno prilagaja našim stopinjam in celo mahanju orožja. Nato se preselimo v boj z zmajem sredi zamrznjenega jezera, ki bo specialkah leteče pošasti začne tudi pokati in stavimo, da bo na koncu tudi počil, kar bo pripeljalo do naslednje faze boja.
Navdušujejo tudi nekateri unikatno zamišljeni nasprotniki. Tako ogromnega medveda kot ga prikaže Wukong v svoji igričarski karieri še nisem videl, pozornost pa nase vsekakor vleče tudi ogromna ptica, ki nosi človeško glavo.
Black Myth: Wukong bo ob izidu grafično zagotovo manj impresiven, saj ga lahko pričakujemo šele enkrat v 2023. Razvijalec je pri izdelavi stopil v navezo z Nvidio, tako da bo to ena od iger, ki bo podpirala tehnologijo DLSS.
Ugankarske igre Syberia so nas zabavale na začetku tisočletja, ko smo dobili prva dva dela in pustolovci je bilo zakoličeno mnenje, da so Syberia igre prave pustolovščine, ki pa obenem v sebi nosijo nekaj modernega pridiha. Podpisal ju je belgijski ustvarjalec stripov Benoit Sokal, ki je nedolgo tega umrl in v avanturi mu je uspelo pripeljati čudovit svet, ki je resnično unikaten. Prepredajo ga namreč mehanski roboti, ki dodajo okolici rahel fantazijski pridih, sama zgodba pa spremlja Kate Walker – simpatično deklo, ki zna poskrbeti zase in se med drugim sreča tudi z mamuti.
Na žalost je Syberia od leta 2004 počivala in je bila obujena šele v 2017, ko je izšel tretji del, a ta je bil popljuvan praktično iz vseh smeri. Razvijalec Microids še ne namerava vreči puške v koruzo in se vrača s četrtim delom Syberia: The World Before, ki v glavno vlogo zopet postavi Kate Walker, ta pa se bo sprehodila skozi različne kontinente in tudi časovna obdobja. Preklapljali bomo namreč med dvema igralnima likoma: Kate bomo nadzorovali v letu 2004, ko se najde ujeta v rudniku soli in Dano Roze, ki bo leta 1937 gledala v novo fašistično nevarnost, ki grozi celi Evropi.
Syberia: The World Before izide 10. decembra, razvijalec pa je na Steamu in GOGu omogočil igranje uvodne sekvence, ki je povsem brezplačna.
Če imate radi postavne možakarje, ki se preznojeni v pajkicah lažno pretepajo znotraj ringa in izvajajo akrobatske poteze, potem tudi naslednje leto ne boste ostali brez svoje virtualne zabave. Založnik 2K je namreč izdal prvi napovednik za prihajajočo igro WWE 2K22, ki s sabo prinaša cel kup licenčnih borcev iz WWE serije rokoborstva.
Gre v bistvu samo za kratek dražilnik, ki pokaže bolj malo. Vidimo lahko nekaj slavnih imen, ki s svojimi impozantnimi prihodi na noge dvignejo množico ljudi ter nekaj znanih wrestling prijemov. Razvijalec Visual Concepts obljublja predelane kontrole in pošteno nadgrajeno grafično podobo, kar je dobro, saj je WWE 2K21 veljal za eno najslabših iger leta. Ta kritiško slabo sprejeta igra naj bi po zadnjih govoricah pripeljala tudi do slabega odnosa med organizacijo WWE in založnikom 2K.
Moj potovanje v prenovljeno režisersko obliko igre Ghost Of Tsushima se ni začelo lepo. V igranje sem se namreč spustil v pričakovanju igranja dodatka, ki glavnega junaka Jina odpelje na povsem nov Iki otok. Originalno kampanjo sem že preigral mesece prej in za novo avanturo sem imel sveže pripravljenega Jina, ki je samo čakal, da se spopade z novimi izzivi. Igranja dodatka se namreč lahko lotite sredi igranja kampanje ali pa se v njo spustite po zaključeni glavni štoriji – vse kar morate narediti, je da v igro prenesete prej shranjen položaj.
Vendar pa je ta pri meni zaradi nerazumljivega razloga umanjkal in nisem ga mogel najti nikjer. Tako mi na koncu ni ostalo drugega kot pa da začnem preigravanje sveže kampanje in se zopet prebijem skozi prvo poglavje, ki je tudi minimalni pogoj za začetek igranje Iki ekspanzije. To mi je vzelo samo nekaj ur in ko sem osvobodil prvo graščino, sem se brž odpravil na odročno ribiško vasico, kjer sem naletel na poblaznele prebivalce, ki jih je k norosti spravila nova vrsta mongolske nevarnosti. Jin tako obračuna s prvo skupino napadalcev, skoči v čoln in se odpravi na raziskovanje novega Iki otoka.
Razvojna ekipa: Sucker Punch Založnik: Sony Platforme: PS5, PS4 Steam:Stran trgovine Datum izida: 20.avgust 2021 Cena: 79.99€
Zvrst: Tretjeosebna avantura
VIDEO RECENZIJA
Naša odprava na svež otok je lepo povezana v že obstoječo originalno kampanjo. Iki otok je namreč tisti na katerem je Jinov oče bil dolgo in krvavo bitko z raznimi banditi in na peščenih plažah Ikija je na koncu tudi podlegel. Če ste igrali originalno zgodbo, potem ste verjetno že večkrat videli smrt Jinovega očeta in novi dodatek poskuša razložiti dogodke izza njegove smrti, ki našega junaka preganjajo že dolga leta.
Zaradi krvoločnosti Jinovega očeta samuraji na Iki otoku niso preveč priljubljeni. Vendar pa je čas, da se na ta sovraštva zdaj pozabi, saj posebna verska sekta Mongolov grozi izničenju samurajev in banditov in Jin mora pogolniti svoj ponos ter seči v roko svojim bivšim sovražnikom, ki so mu navsezadnje tudi ubili očeta.
Novi otok je vsekakor čudovit.
Glavni zlobec je tokrat skrivnostna ženka z imenom The Eagle. Ta takoj na začetku dobi Jina v svoje kremplje in ga zastrupi z neko čudno pijačo, ki sproža halucinacije. V teh se Jin spomni svoje preteklosti in tudi svojega očeta, te halucinacije pa večkrat prekinejo naše raziskovanje in takrat se okolico obarva v vijolične odtenke, v ušesih pa slišimo nagovarjanje Eagla, ki nas poskuša zlomiti in privabiti na svojo stran. Generalno me sekvence s haucinacijami in raznimi sanjami ne privlačijo preveč, saj sem na takšne prijeme alergičen že vse od Max Payna 2 in tudi tukaj začnejo skoči čas najedati. A zadeva vseeno ni povsem katastrofalna in nas malce zbliža z glavnim zlobcem.
Dovolj o zgodbi, poglejmo kaj je novega v Iki razširitvi. Sucker Punch z novostmi ni pretiraval in je na novo območje, ki je po obsežnosti nekje primerljivo z enim poglavjem originalne kampanje, posejal kup večjih in manjših opravil. To pomeni, da boste zopet sekali bambusove palice, lovili lisice in pretepali sovražne generale. Zanimiva popestritev je nov pretepaški ring, kjer se boste z lesenim mečem v šefovskih spopadih pomerili z različnimi nasprotniki, vsak od njih pa zahteva svojo taktiko. Novosti so še razni lokostrelski izzivi in meditacijske točke, ki jih naseljujejo mačke in opice, te pa boste preko posebne igre s flavto najprej morali privabiti v svoje naročje. Mačjeljubci boste v raju, še posebej če igrate na konzoli PlayStation 5, saj boste ob naprednih vibracijah igralnega ploščka dejansko čutili predenje crkljive mucke.
Čaka vas veliko vračanja v preteklost, kjer se boste ponovno srečali s svojim očetom.
Sucker Punch je naprednosti igralnega plošča izkoristil tudi drugje. Med jahanjem po lesenem mostu boste čutili udarce kopit, po novem pa lahko kavelj, ki smo ga prej uporabili za vihtenje na odročne predele, uporabimo tudi za rušenje raznih preprek in takrat DualSense ropota kot za stavo. Škoda edino, da ga niso malce bolje uporabili tudi pri samem sabljanju, saj tam nekih hudo podrobnih vibracij ni čutiti.
Nadgradnja na PlayStation 5 je prinesla tudi nekatere druge spremembe. Nalaganje stopenj je zdaj bliskovito hitro in igra lepo teče pri 60 sličicah na sekundo v ločljivosti 4K. Žal pa je od tehničnih nadgradenj to v bistvu vse: teksture so enake, meja izrisovanja prav tako. Sucker Punch bi lahko vsaj ponudil možnost preskakovanja vmesnih sekvenc, ki še vedno boleče manjka. Zadeva malce razočara, saj osnovna nadgradnja iz PS4 na PS5 ni brezplačna in od razvijalca smo pričakovali nekaj več kot je bilo denimo v primeru Spider-Mana, ki je v brezplačni nadgradnji ponudil ray tracing osvetljevanje.
Spopadanje v novem ringu vam bo prineslo lepe nagrade in naslov šampiona.
Vaš konj bo v razširitvi igral bolj pomembno vlogo, saj ga lahko zdaj z divjim drvežem uporabite za podiranje vsega pred sabo, a za vsak tak nalet boste žrtvovali eno točko Resolva. Dodatek s sabo prinese tudi dva nova sovražnika, kar spet malce razočara. Glavno vlogo zdaj igrajo posebni vrači, ki s sulico plešejo v ozadju in preko petja bodrijo vse svoje soborce. Ti pod vplivom pesmi postanejo hitrejši in bolj zamahujejo z orožji, zato je pri vsaki bitki treba najprej poskrbeti za te nadležne čarovnike in se nato spraviti na ostalo drhal. Drugi nov nasprotnik je bolj običajen vojščak, ki pa med bitko menjava orožja in vas tako nekaj časa napada s sulico in nato preklopi na meč, igralec pa mora zato pozorno menjavati med napadalnimi načini.
Dodatek tako prinaša lepo dozo svežine v osnovno igro, a če te niste imeli radi že v osnovni kampanji, potem vam tudi novi Iki otok ne bo spremenil mišljenja. Razširitev je predvsem namenjena vsem tistim, ki bi si želeli bolj kompletne zgodbe iz originala in dodatek res lepo pokrpa vse štorijalne luknje ter hkrati dostavi več tiste vsebine, zaradi katere smo se sploh zaljubili v originalno izkušnjo.
Založnik Activision in razvijalec Sledgehammer Games sta včeraj tudi uradno predstavila novo Call of Duty igro Vanguard. Ta je sicer nedavno dobila kratki dražilnik, a včeraj smo končno dobili tudi pravi napovednik, ki nas zopet zapelje v obdobje 2. svetovne vojne.
To niti ni preveč čudno, saj je Sledgehammer Games nazadnje spočel streljanko Call of Duty: WWII in zdaj bomo spet stopili v blatne gojzarje vojakov iz največjega svetovnega konflikta in se bojevali preko vzhodne in zahodne fronte, Afrike in Pacifika.
Napovednik nam prikaže nekaj silovitih strelskih spopadov, kjer ne manjka skakanja s padali na obalo Normandije, bojevanja ogromnih tankov v Severni Afriki, v enem kadru pa lahko vidimo tudi Stalingrad, ki se je znašel pod obleganjem Nemcev.
Enoigralska kampanja je videti sila zanimivo, razvijalec pa nam bo tokrat predstavil nekoliko drugačno zgodbo. Dogajanje se bo namreč odvijalo po temu, ko bo Hitler že požrl svojo tabletko in sile osi so bile poražene. A ne v celoti, saj bo ena veja vojske, ki ji bo poveljeval glavni zlobec Heinrich Freisinger, preko skrivnostnega projekta, kodno imenovanega Phoenix, poskušala odkriti Hitlerjevega naslednika. Ne vemo, če ima to preveč smisla, a sliši se zanimivo.
Call of Duty: Vanguard prihaja 5. novembra na PC ter konzole Xbox One, Xbox Series X, PlayStation 4 in PlayStation 5. Prednaročniki boste dobili zgodnji dostop do bete, ki naj bi se, glede na govorice, odvila med 10. in 12. septembrom.
Razvijalec Bethesda je nov del Elder Scrolls franšize najavil leta nazaj in čeprav je sveže poglavje v konceptni fazi, bomo nanj čakali še dolga leta. Medtem pa se bo pripetila že deseta obletnica Skyrima, ki je med svojim obstojem prejel že takšno število predelav, da je postal tarča posmeha. A Bethesda se na to ne ozira in tako nas letos, ob praznovanju 10. obletnice, čaka nova izdaja, tokrat imenovana Skyrim Anniversary Edition.
Skyrim je nazadnje prejel nadgradnjo leta 2016, ko je Bethesda spočela predelavo Special Edition, ta pa je s sabo prinesla vrsto tehničnih nadgradenj. Anniversary Edition bo po drugi strani precej manj obsežen projekt, saj v bistvu s sabo prinaša samo dodatno vsebino. Poleg treh uradnih dodatkov bomo v igri prejeli še 500 modifikacij iz Creation Cluba, glavna novost pa je to, da bomo lahko v igri končno v roke prijeli ribiško palico in se odpravili na rečni lov.
Dobra novica je to, da bo Anniversary Edition za vse lastnike igre Skyrim Special Edition povsem brezplačna nadgradnja. Bethesda namerava spočeti tudi naslednje generacijsko nadgradnjo za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X, ni pa še jasno, kaj vse bo ta vsebovala in če pride tudi na PC.
Skyrim Anniversary Edition izide točno na dan obletnice originalnega Skyrima, tako da se bomo v to fantazijsko deželo podali ponovno 11. novembra 2021. Mimogrede, Skyrim Special Edition je trenutno na Steamu znižan za 60 % na 15,99 €, tako da je tole pravi čas, da si predčasno rezervirate svojo kopijo za kasnejšo nadgradnjo.
Včeraj se je začel vsakoletni sejem QuakeCon in založnik Bethesda je pred nekaj dnevi začel dražiti igralce z novim dogajanjem v Quake franšizi. Ta je bila njega dni eden od glavnih igralcev v večigralskih vodah in si je redno izmenjavala udarce z Unreal Tournamentom. Žalostno potem, da sta oba nekdaj velika tekmeca dandanes skoraj pozabljena.
Bethesda se je odločila Quake vsaj malce obuditi, zato je danes predelani prvi del na voljo na vseh platformah. Ne gre za neko čistokrvno predelavo, kjer bi bila zadeva zopet zgrajena povsem od začetka na kakšnem modernejšem pogonu, ampak bolj tehnična nadgradnja, ki s sabo prinaša podporo za višje ločljivosti in široke zaslone, boljše igralne modele, glajenje robov in nekatere druge grafične učinke.
Za predelavo je poskrbel studio Machine Games, ki je bolj znan po svojih Wolfenstein igrah, trenutno pa delajo na povsem novi Indiana Jones igri. Vmes so si vzeli čas še za obnovo Quaka, ki zdaj v prenovljeni obliki vsebuje oba dodatka Scourge of Armagon in Dissolution of Eternity, Machine Games pa je za igro razil tudi dva povsem nova DLC-ja Dimension of the Machine in Dimension of the Past.
Prenovljeno je bilo tudi večigralstvo. Na enem strežniku se lahko naenkrat zadržuje 8 igralcev, omogočeno pa je tudi igranje za enim zaslonom, kjer se naenkrat lahko streljajo 4 igralci. Vpeljana je bila tudi navzkrižna podpora med platformami, tako da lahko konzoli in PC igralci igrajo na enem strežniku.
Če si Quake na Steamu že lastite, potem boste nadgradnjo dobili brezplačno – v nasprotnem primeru pa igra zase zahteva 10 €.
Kaitlyn “Amouranth” Siragusa je znano ime Twitch scene, saj se je punca ujela že v veliko kontroverzij, ki so pošteno razjezile tako gledalce, kot tudi druge Twitch streamerje. Je ena od prvih deklet, ki so začele trend prenosov v živo v jacuzziju, nato pa je svoje zabavanje pred kamerami preselila še v ASMR vode, kjer je pridno lizala mikrofon in nazorno nastavljala zadnjico kameri.
Vse to ji je prineslo status ene najbolj zasledovanih oseb na Twitchu, kjer drži več kot 4 milijone podpornikov in po številkah na področju ženskih streamerk zaostaja edino za Pokimane. Takšna popularnost s sabo prinese tudi večje število čudakov in eden od njih je pred kratkim Twitch zvezdnico dobesedno zažgati.
Yesterday, Late in the evening there was a fire along the side of my home originating from the area where my trashcan is kept. The cause of the fire has not yet been determined, but investigators strongly suspect arson.
Amouranth je na Twitterju zapisala, da je prejšnji petek njena hiša nenadoma začela goreti. Požaru je uspešno ubežala in na varnem so tudi njeni psi, preiskovalci pa zdaj preiskujejo razlog požara. Ta naj bi se začel pri smetnjaku zraven hiše in sumi se, da naj bi bil podtaknjen.
the garden variety of swatting on a weekly basis but have a good working relationship with local law enforcement. If you’re a streamer I cannot stress this enough. Be proactive, talk to them, they won’t understand but having your location “flagged” can
Na rezultate preiskave se še čaka, Amouranth pa je na Twitterju še zapisala, da to ni bil edini takšen dogodek. Julija lani je nekdo pod pretvezo praznovanja 4. julija v njeno hišo hotel začeti izstreljevati pirotehniko, možakarja pa so pred tem izsledili in tudi aretirali.
Zaradi vseh teh težav Amouranth goji zdravo razmerje z lokalno policijo. Ubada se namreč tudi s problemom “swattinga” – to je anonimno klicanje oborožene policijske specialne enote, ki nato vdre v dom posameznika in tega nasilno aretira. Punca je tarča takšnih napadov večkrat tedensko in policija je zdaj že prepoznala njen naslov in čeprav se morajo na vsak klic odzvati, zdaj samo še pridejo preveriti, če je z njo vse v redu in nato mirno odidejo.
Preganjanje Pokémonov v resnično odprtem svetu so že dolgo mokre sanje vsakega pravega Nintendo navdušenca in razvijalec Game Freak vam bo to željo končno izpolnil v novi igri Pokémon Legends: Arceus.
Ta je en napovednik že dobila, zdaj pa se je razvijalec odločil pokazati nekaj povsem novega igranja. Zdi se, da je razvijalec od prvega videa nekaj delal na optimizaciji in posodobljena verzija igre je videti precej bolj tekoče. Še vedno bomo sicer gledali v 30 sličic na sekundo, a Pokémon igre itak nikoli niso preveč stavile na grafično podobo, ampak bolj na igralne mehanike.
Te bodo tokrat malce spremenjene, saj nas tokrat bitke ne bodo več preselile na ločen zaslon, ampak se bodo odvijale kar na lokaciji dogajanja. Boj bo še vedno potezen, a bo veliko bolj veren, saj nas igra ne bo neprestano vlekla na neke ločene, izolirane lokacije. Tako boste lahko pri lovljenju Pokémonov ustvarili tudi nekaj taktike in pred bojem boste lahko na polje priklicali nekatere že ujete zverinice, ki vam bodo ob bitki z divježem pridno pomagale.
Sprememba se bo zgodila tudi pri izbiri začetnega Pokémona, saj boste prvič lahko izbirali med zverinicami iz drugih iger: Rowletom iz Sun and Moon, Oshawottom iz Black and White in Cyndaquilom iz Gold and Silver.
Tudi sam svet bo zanimiv za raziskovanje. Naleteli boste na razna mesta, kjer boste naleteli na prebivalce, ki imajo za vas naloge, v vasicah pa boste tudi skovali svojo opremo, ki jo boste presneto potrebovali, če želite uspešno napolniti svoj Pokédex.
Pokémon Legends: Arceus izide 28. januarja, seveda pa ga bomo lahko igrali samo na konzoli Nintendo Switch.
Deveti del franšize Hitri in drzni je med nas prispel nekaj mesecev nazaj in zadnje poglavje je bilo najbolj odpuljeno do sedaj. Enim je bil film všeč, drugim se je zdelo, da so ustvarjalci že začeli pošteno pretiravati, a dejstvo ostaja, da so ti filmi izjemno gledani in z vsakim delom bolj polnijo blagajne kinomatografov.
Žal bo treba na deseti del še dolgo čakati. Spletna stran Entertainment Weekly namreč poroča, da bo Fast and Furious 10 v kina prispel šele aprila 2023. Razlog je seveda koronavirus, ki botroval tudi zamudi devetega dela. Desetica je bila originalno planirana za letos, vendar pa se zdaj to ne bo zgodilo. Snemanje desetega dela naj bi se pričelo šele v januarju 2022, na režiserski stolček pa se bo zopet usedel Justin Lin. Obstaja tudi možnost, da se bo deseti del snemal skupaj z enajstim in to bosta tudi zaključni poglavji Fast & Furious sage.
O novem delu ne vemo veliko – potrjeno je zaenkrat samo to, da v njih ne bo nastopal Dwayne “The Rock” Johnson. A vse niso samo slabe novice. Govorice pravijo, da naj bi se že delalo na nadaljevanju odvrtka Hobbs & Shaw iz leta 2019, ki zna s potencialnim izidom naslednje leto malce ublažiti čakanje na naslednji Fast & Furious film.
Novo poglavje avanturistične serije Life is Strange je tako rekoč že pred vrati in založnik Square Enix je začel kazati tudi malce daljše napovednike, ki prikažejo nekaj igranja. Včeraj so tako na splet poslali 13-minutni igralni posnetek, ki nas postavi v lokalno glasbeno trgovino mesteca Haven Springs.
V True Colors bomo nastopali v vlogi mlade punce Alex, ki se povsod odpravi s slušalkami izza vratu. Tako je seveda obiskala tudi manjšo trgovino z glasbenimi ploščami in tam pokramljala z lastnikom. True Colors se od predhodnikov ne bo bistveno razlikoval. Vizualna paleta je ostala nekako enaka, čeprav je zadeva na področju grafike in animacij doživela velike izboljšave. Sama srž igranja ostaja enaka, saj bomo veliko čvekali in vsake toliko rešili kakšno izjemno preprosto uganko, ki je v bistvu “poberi predmet in ga uporabi na določeni lokaciji”.
Poudarek ne bo toliko na samem igranju ampak na zgodbi. Alex bo v mestu morala nabrati sledi okoli umora svojega brata, pri tem pa ji bo pomagala njena posebna sposobnost zaznavanja čustev drugih, ki jih bo tako lahko tudi zmanipulirala. V igralnem napovedniku lahko na koncu vidimo to posebno moč tudi v akciji in čeprav ta ni videti tako kul kot vrtenje časa v prvem delu, bo zanimivo videti, kako jo bo razvijalec uporabil pri podajanju štorije.
Life is Strange: True Colors izide že 10. septembra, a na žalost ne na Nintendu Switchu, ki bo svojo verzijo doživel nekaj mesecev kasneje. Konec septembra nas čaka tudi prvi DLC Wavelengths, ki bo povedal ločeno zgodbo punce z imenom Steph, ki preko DJ-janja na radio postaji prinaša svojim poslušalcem nekaj unikatne D&D zabave.