Steam navdušenci se boste lahko kmalu podali v virtualno post-apokaliptično sovjetsko pokrajino. Približuje se namreč izid igre Metro Exodus, ki je imela enoletno pogodbo z Epic Games platformo, ta pa se sedaj počasi približuje koncu.
Zagotovo obstaja kar nekaj igralcev, ki so čakali na Steam različico in preko tega bojkotirali Epic Games. Potrpežljivi bodo lahko sedaj igrali izdelek, ki je bil dodobra pokrpan s popravki, hkrati pa boste lahko uživali ob dosežkih in drugih prednostih, katere nudi Para.
Prav tako se boste lahko zabavali ob dveh DLC-jih. Prvi izmed njiju, Two Colonels, je že izšel, medtem ko bo Sam’s Story izšel 11. februarja. Ravno prav za uradni izid na Steamu, ki se bo zgodil 15. februarja ob 6.00 zjutraj. Kupili boste lahko samo osnovno igro ali pa dodatke v obliki sezonske prepustnice,
Uradna stran na trgovini že obstaja, tam pa si lahko tudi nastavite opomnik za izid.
Čeprav smo v zadnjih letih dobili praktično vse Final Fantasy naslove tudi za PC, je bila ta franšiza od vedno najbolj zavezana Sonyu. Eden najbolj poljubljenih delov, Final Fantasy 7, je leta 1997 najprej izšel na prvemu PlayStationu in založnik Square Enix bo svojo zvestobo držal tudi pri prihajajoči predelavi.
Prvi napovednik leta 2015 se je končal z besedami, da bo igro najprej moč igrati na PlayStation konzoli, iz česar smo predvidevali, da se bo nato igra preselila tudi na druge platforme. To se je izkazalo tudi za resnico in Sony bo do igre držal ekskluzivne pravice eno leto od izida.
Ta je bil nedolgo nazaj prestavljen za en mesec in ima sedaj novo napovedani izid za 10. april, to pa je vplivalo tudi na ekskluzivnost. Pozorne oči so na PlayStation strani opazili posodobljeno nalepko na škatli igre, ki sedaj kaže enoletni datum ekskluzivnosti, kateri se bo končal 10.4.2021.
Final Fantasy VII Remake zaenkrat izgleda odlično, zadnji napovednik je pristaše franšize še bolj navdušil in ravno na te računa Sony, saj se igri ne bodo mogli upreti in si bodo privoščili PS4 konzolo samo zaradi ene igre.
In kdo bi jim zameril, saj je ponovno doživeti igro iz svojih odraščajočih let v nadgrajeni grafični podobi nekaj res posebnega.
Oddajo Pawn Star poznamo pri nas pod imenom Zastavljalnica, zadeva pa je v konceptu precej preprosta. Gre v bistvu za trgovino, kamor ljudje prinesejo svoje redke izdelke in te poskušajo ovrednotiti ter jih prodati, včasih za zavidljive zneske. Gre za neko vrsto resničnostnega šova, ki je nabral že 15. sezon.
Nedolgo nazaj je v trgovino vkorakal možakar z izdelkom, ki je hudo zanimiv predvsem za igričarske zbiratelje. Na pult je postavil redko relikvijo: originalni Frostmourne meč iz igre World of Warcraft. Tega smo v bistvu spoznali že v Warcraft 3, ko je s svojo močjo pod svoj vpliv spravil Arthasa, a tisto pravo repliko je Blizzard v omejenih količinah prodajal samo ob izidu dodatka za WoW, The Lich King.
Originalni lastnik se je za prodajo odločil preprosto zato, ker je naveličan te igre in ga sedaj zanimajo druge stvari. Vsi vemo pravi razlog: tipu so prekipele Blizzardove težave in se je tako odločil bojkotirati podjetje.
Šalo na stran, za svoj redek predmet je zahteval zajetnih 5.000 $. Lastniku zastavljalnice se ni sanjalo o pravi ceni, zato je vpoklical strokovnjaka, ki ga je obvestil, da je meč avtentičen. Vsebuje Epic logotip ter gravure, leta 2008 pa se je takšen meč prodal za več kot 20.000 dolarjev. Žal pa so ti dnevi daleč zadaj in takšen meč bi se danes bolj težko prodal, zato je njegovo vrednost ocenil na samo okoli 1.350 zelencev.
Sledilo je še nekaj pregovarjanja in na koncu je cena padla na vsega 750 $. Kar je veliko manj kot si je prodajalec želel, a verjetno je ob nakupu plačal precej manj.
To ni edina takšna relikvija, ki se je pojavila v Pawn Stars. Lani je v trgovino vkorakal možakar, ki je pod roko držal neverjetno redko kopijo igre Super Mario Bros. Ta je bila originalno zapakirana, z avtentično nalepko in v res odličnemu stanju iz časov, ko še nihče ni vedel za Nintendo. Lastnik je zanjo zahteval kar milijon dolarjev in čeprav je zadeva zagotovo vredna veliko denarja, je bila to pretirana vsota. Odločitev se je izkazala za pravilno, saj se je ta kopija kasneje prodala za vsega 100.150 $.
Fortnite omogoča igranje tako s tipkovnico in miško kot tudi z kontolerjem. To izmenjavanje nadzornih shem je podprto povsod, tako na PC-ju kot tudi na konzolah. Razlog je, da Epic želi igralcem omogočiti preigravanje s kontrolami, ki so jim najbolj ljube, ne glede na to, na kateri platformi se nahajajo.
Vendar se tu pojavijo težave. Nadzor z miško je neprimerno bolj natančen in glede na to, da lahko igralci na konzolah igrajo s tistimi na PC-ju, računalničarji dobijo pred konkurenco nepošteno prednost. A to ni povsem res.
Epic se je namreč odločil, da bodo igralci na kontrolerju dobili asistenco v obliki samodejnega merjenja, to pa naj bi izenačilo bojišče za vse. Vendar temu ni tako, saj je to avtomatsko merjenje velik pomagalnik in čeprav ni tako hud nepošten pripomoček kot kakšna goljufija, dovolj pomaga, da se nekateri igralci odločajo za igranje na kontrolerju, ki jim prinaša lažje uboje.
To razliko je v nedavnemu prenosu v živo prikazal streamer Thomas ‘72hrs’ Mulligan, ki je najprej igral s tipkovnico in miško a ni uspel zadeti ničesar. Sredi igre se zato odloči za preklop na kontroler in njegov prej komarje izmuzljivi nasprotnik je padel v samo parih rafalih.
Razlika med nadzornimi shemami je spodbudila igralce, da so začeli zaničevati tiste, ki svoje igranje izvajajo na kontrolerjih. Samo par dni nazaj je na Summer Smash dogodku v Avstraliji glavno nagrado domov odnesel igralec Breso in tako postal prvi tekmovalec, ki je celotno konkurenco porazil preko igranja na kontrolerju.
Ever since controller players got really good at building they have been winning everything. They build the same as PC but with 100% consistent aim and no bloom. Not competitive.
Skupnost ni bila navdušena. Njegovo zmago so označevali za nepošteno in začela so se pozivanja k odstranitvi igranja s kontrolerjem na profesionalni ravni. Decembra je Mixer zvezda Ninja v prenosu izjavil, da PC igralci ne potrebujejo dodatne pomoči v obliki samodejnega merjenja.
Epic zaenkrat ni izjavil nobenih sprememb na temu področju, a očitno bo nekaj moral ukreniti.
Bitka med na procesorskemu področju med AMD-jem in Intelom traja že dolga leta in skoraj vedno je veljalo prepričanje, da so AMD procesorji “dobri za svoj denar”, za tisto pravo moč in kvaliteto pa bo potrebno odšteti malo več in si vzeti Intel.
Morda pa je leto 2019 končno prineslo konec tega razmišljanja in AMD se lahko na temu področju močno zahvali svoji Ryzen seriji. Ti so med igralci postali močno popularni in AMD je po težkih časih svoje prejšnje serije končno premagal svojega konkurenta in zavladal na tržišču procesorjev.
AMD je pred kratkim objavil finančne rezultate prejšnjega leta in med številkami lahko razberemo, da se je njihova povprečna prodajna cena (ASP) dvignila za kar 22%.
Podjetje si je dvig cen lahko privoščilo samo zaradi tega, ker so njihovi novi izdelki konkurenčni Intelu, hkrati pa se je tudi dvignilo povpraševanje po AMD Ryzen procesorjih.
To je dodatno potrdila spletna stran Overclockers, ki je ugotovila, da se je zaslužek pri procesorjih in grafičnih karticah podjetja AMD dvignil za 14%, vendar se je razpošiljanje fizičnih izdelkov dvignilo samo za 4%. Tista razlika je bila pokrita tako, da je AMD prodajal svoje produkte pod višjo cenovno postavko.
Ni pa v rdečem taboru vse rožnato in to je priznalo tudi samo podjetje, saj Radeon grafične kartice niso zabeležile porasta prodaje. Na temu področju je še vedno prvak NVIDIA, a šušlja se, da naj bi bilo razkritje novih Navi kartic za naslednjim ovinkom.
Zagotovo je samo eno: 2020 bo na strojnemu področju še hudo zanimivo. Poleg novih Radeonov se zagotovo lahko veselimo razkritja nove NVIDIA serije kartic, Intel prav tako pripravlja svoje izdelke, koncem leta pa nas čaka še nova generacija konzol.
Netflix serija The Witcher je zopet obnovila interes v priljubljenega klavca pošasti Geralta in njegove avanture, ki smo jih v igričarski obliki nazadnje spremljali leta 2015 v igri The Witcher 3.
Televizijski izdelek je udobno vplival na vse druge panoge Witcher izdelkov: od iger, knjig ter celo fizičnih izdelkov. “Merch” je vedno vroča roba in tega se še kako zaveda Artur Wysocki iz Poljske, ki izdeluje meče samo po naročilu in je edini licenčni kovač, ki mu je blagoslov dal razvijalec CD Projekt RED.
Kakor poroča spletna stran PCGamer je Artur te dni zelo zaposlen. V zadnjih dneh je prejel preko 300 sporočil, vsako od njih pa si želi njegovega izdelka. Njegova spletna stran, genialno poimenovana Kaer Morhen Forge, ponuja celo vrsto različnih sekljalnikov. Izbira ni omejena samo na jeklene in srebrne meče, saj si lahko pridobite Scoia’tel izdelke in tudi sablje.
Artur za meč zaračuna med 440 in 990 dolarjev, za nožnice ter vgravirane rune pa boste morali odšteti dodatne denarce. Ni ravno poceni, a ne gre spregledati visoke kvalitete in takšna uradna roba je prava poslastica za zbiratelje. Kupci lahko tudi izbirajo med ostrostjo železa in ta je lahko top ali pa pripraven za sekanje domače soalte.
Dobra novica je, da Artur svoje izdelke pošilja povsod po svetu, za novosti pa lahko spremljate njegovo Facebook stran ali pa ga podprete na Patreonu. Kako zadeva izgleda v akciji si lahko ogledate v spodnjemu posnetku, kjer en tip v kapuci pretepa zrak in buče.
Leto 2019 je že globoko za nami in najbolj priljubljena digitalna platforma z igrami si je ogledala vse dosežke lanskega leta in vse svoje vtise spisala v obširnemu blog prispevku.
Čeprav tam tega ne piše, je njihovo platformo lani močno zaznamovala bitka z Epic Games trgovino. Ta se je močno trudila Steamu speljati stranke, a žal ji to ni uspelo. Para gre s polno, no, paro naprej in polena pod nogami iz strani tekmecev jih niso vzeli vetra iz jader. Ok, dovolj nesmiselnih prispodob.
Steam je lani dobil kar nekaj dobrodošlih sprememb. Med njimi izstopa prenova knjižnice z igrami ter funkcija Remote Play Together, ki omogoča igranje sodelovalnih izkušenj med dvema igralcema preko interneta. Ta novost je bila očitno med igralci pravi hit, saj jo je uporabilo 2.3 milijona igralcev.
Zanimive so tudi druge statistike. Valve je moral raziskati 44 opisovalskih bomb, ki so skokovit porast recenzij naslova, ki je že nekaj časa zunaj. Nezadovoljni igralci so to tehniko uporabili denimo pri jezi nad Borderlands 3, kateri je izšel ekskluzivno za Epic Games trgovino in razjarjeni uporabniki so nato svoj bes stresali nad nedolžnim Borderlands 2.
Steam Chat je aplikacija za telefone, ki omogoča pogovarjanje med uporabniki, ko se ne nahajajo za PC-jem. Aplikacija je zabeležila milijon prenosov, 2/3 uporabnikov predstavlja Android tabor, 1/3 pa iOS.
Igralci so na Steamu preživeli kar 21 milijard ur, kar je naravnost nepredstavljiva številka. To je dovolj časa, da bi pri svetlobni svetlosti skoraj dosegli Andromeda galaksijo. Skupno je število mesečnih aktivnih uporabnikov naraslo na 95 milijonov, Valve pa se je še pohvalil, da so v 2019 zabeležili svojo najmočnejšo razprodajo do sedaj.
Razvijalec ima lepe plane tudi za prihodnost. Pridno delajo na naslednji implementaciji Steam VR 2.0, prenove naj bi bila deležna tudi celotna platforma, skrivajo pa še nekaj dodatnih zadev, o katerih še niso pripravljeni govoriti.
Se spomnite igre Atomic Heart? Ta naslov izpod ruskih rok je ob svoji napovedi dvignil marsikatero obrv igričarja, saj je kazal unikatne nasprotnike ter zanimiva orožja. Nato se je razvijalec ovil v temo in o špilu nismo slišali ničesar novega, s čimer v bistvu ni nič narobe. Raje imam, da razvijalec pridno dela na svojemu izdelku namesto da napore vlaga v prezentacijo in igralne napovednike, ki zahtevajo veliko dela, katero bi bilo lahko uporabljeno na programiranju.
Sedaj je vendarle končno nastopil čas za novi napovednik in odkrito povedano, sem ob špilu še vedno zmeden. Vemo, da bo Atomic Heart neka mešanica Bioshocka in Preya, kar pomeni, da bo spadala v “immersive sim” žanr. Dobra novica zame saj Prey naravnost obožujem.
Čaka nas tudi nekaj streljanja, raziskovanja in plavanja skozi čudne, vodne tunele. Ti bodo očitno uporabljeni za tisto glavno prečkanje nivojev, preko njih pa bomo lahko rešili tudi kakšno uganko.
Dobra novica je, da bo Atomic Heart že od začetka podpiral ray tracing učinke, te pa lahko že zdaj stestirate na demu, ki je že nekaj časa zunaj.
Razvijalci igre Age of Empires III: Definitive Edition pravijo, naj se kmalu pripravimo na beta testiranje.
Ni preteklo dolgo časa, odkar smo dobili v roke drugi del predelave ene najbolj popularnih strateških iger in že nam obljubljajo beta testiranje tretjega dela. Lepi časi za strateške navdušence, še posebej zato, ker se pripravlja tudi četrti del Age of Empires franšize.
Če vas zanima testiranje se boste morali najprej prijaviti v “insider program“, ta pa vam bo nato omogočil dostop do beta različice.
Osebno mi je bil tretji del najbolj šibek od celotne AoE serije, saj me ameriško koloniziranje ni zanimalo preveč. Zavedam pa se, da je tam zunaj cel kup navdušencev trojke, ki komaj čakajo an predelane teksture in višje ločljivosti in morda me olepšana podoba zopet prepriča v poskus igranja.
🔥 Are you prepared? It's coming soon… If you are already an Insider, make sure your profile is updated for your chance at this beta opportunity! Not an Insider? Sign up right here: https://t.co/rlA3VMJT7Jpic.twitter.com/7dZBnVQlHO
Čeprav emulator za PlayStation 3 RPCS3 še vedno ni v takšnemu stanju, ki bi omogočal tekoče poganjanje vseh PS3 naslovov na PC-ju, je v izdelavi že emulator za PlayStation 4.
V bistvu sta v izdelavi dva: Orbital in GPCS4. Slednjemu je pred kratkim uspel velik dosežek, saj mu je kot prvemu uspelo zagnati komercialno igro.
Ne, to ni bil God of War, prva zagnana igra je bila precej preprosta arkadna strelska igra We Are Doomed. Ta je v celoti izrisana v 2D obliki, zaradi te svoje preprostosti pa je tudi verjetno postala prva tarča razvijalcev emulatorja.
GPCS4 razvijalcem ni igre uspelo samo zagnati ampak celo spraviti v dejansko delovanje. Sličice na sekundo so sicer pod povprečjem in logično je, da stvar potrebuje še ogromno optimizacije. Trenutno denimo sploh ni zvoka, FPS-ji pa se ustavijo pri številki 12.
Vseeno je to ogromen preskok v evoluciji emulatorja, čigar napredek lahko spremljate na GitHubu ali pa se pridružite v uradni Discord program. Avtorjem je uspelo pred kratkim zagnati tudi igro NieR, kar je še bolj impresivno, saj gre za 3D naslov s precej dobro grafično podobo.
Na mestu je potrpežljivost. PS4 igre na PC-ju še dolgo ne bodo igralne in emulator bo potreboval leta, preden pride v stanje tekočega poganjanja tistih največjih naslovov. Tako vam za preigravanje PlayStation uspešnic zaenkrat ne preostane drugega kot pa de se naročite na njihov pretočni servis PlayStation Now ali pa nekje poceni staknete konzolo, ki jo bo konec leta nasledil PlayStation 5.
Ali se lahko Fallout 76 reši iz tiste globoke luknje, ki si jo je nakopal ob izidu in se dodatno v njo pogreznil ob vseh nadaljnjih težavah, ki jih je imel ob izidu?
Odgovor na to težko vprašanje bomo dobili 7. aprila, ko se bo zgodila največja posodobitev za igro do sedaj. Wastelanders bo brezplačna nadgradnja za igro in ta naj bi popolnoma preoblikovala izkušnjo in Fallout 76 približala predhodnim igram, ki so bile samo enoigralske.
Končno bo okolica dobila nekaj življenja, saj se bodo v radioaktivne hiše naselili živeči NPC-ji, ti pa nam bodo potem nato podajali različne dialoge, z njimi pa bomo lahko tudi pokramljali preko izbire dialogov, kot je bila vedno navada v Fallout igrah.
Dobili bomo novo glavno štorijalno nit, tista stara pa bo predelana in bo po novem veliko bolj zanimiva in razgibana. Čakajo nas nove lokacije, sovražniki, orožja in oklepi, posodobitev pa bo s sabo prinesla tudi sistem različnih frakcij. Naše odločitve skozi igranje nas bodo določenim priljubile, nekatere pa nas bodo zasovražile in nas tako začele streljati takoj, ko se jim bomo izrisali v vidnemu polju. Zato bo na nas, da pri frakcijah nabiramo priljubljenost preko nalog, to pa bo s sabo potegnilo določene bonuse.
Bethesda se je tudi odločila, da špil končno pripelje tudi na Steam, kar bo zagotovo lepo vplivalo na poselitev strežnikov. Izid na Steamu se bo zgodil skladno z Wastelanders posodobitvijo, igra pa bo kompatibilna z Bethesda zaganjalnikom, tako da boste pripadniki obeh lahko igrali na istemu strežniku.
Razvijalec je izdal tudi novi napovednik, ki si ga lahko ogledate spodaj.
Čas je, da svoje Beat Saber sposobnosti uporabite tudi za kaj drugega kot pa samo za hvaljenje pred kolegi. Šalo na stran, kako lahko VR pomaga človeštvu izven iger smo že pisali in tehnologija ima tak potencial, ki ga še nismo povsem preučili.
Ravno zato se je Fakulteta za elektrotehniko v Ljubljani spravila delati zanimiv eksperiment, ki se bo izvajal v okvirjih doktorskega študija. Želijo preučiti uporabniško izkušnjo in druge učinke pri uporabi VR tehnologij in zato potrebujejo vašo pomoč.
To je vaša priložnost, da končno virtualno resničnost tudi praktično preizkusite. Na fakulteti se boste seznanili z različnimi VR napravami, eksperiment pa vam bo vzel kakšno uro in pol. Pogoj je polnoletnost, še posebej pa so zaželene ženske in dekleta, za katera lahko iz praktičnih izkušenj potrdim, da se bolj težko pustijo prepričati v preizkus VR očal.
Vabljeni ste tako novinci kot tudi veterani virtualne resničnosti, prijavo pa lahko opravite preko sledečega obrazca. Če vam termini slučajno ne ustrezajo, bodite brez skrbi, saj bodo čez kakšen dan ali dva objavljeni novi.
Za morebitna vprašanja pišite na [email protected], Fakulteta za elektrotehniko pa se nahaja na Tržaški cesti 25 v Ljubljani.
Da je Twitch zelo strog s svojimi pravili je jasno vsem. Zaradi različnih kršitev so bili iz platforme odstranjeni tudi streamerji, ki so med najbolj popularnimi in Twitch se drži načela, da morajo pravila in kazni veljati za vse.
Včasih pa zna ta velikan pretiravati in kazni podeliti tudi tistim, ki v bistvu ničesar krivi. To je pred kratkim spoznal tudi PayMoneyWubby, ki ga osebno poznam predvsem iz njegovih zabavnih YouTube posnetkov, a očitno je tip tudi na Twitchu. In ga sedaj gor ne bo nekaj časa, saj se je pred kratkim znašel v zmešnjavi, zaradi katere je bil odstranjen iz platforme.
Njegov prenos v živo ni bil nič nenavadnega. S svojo ekipo je stal za pultom in naročil pijačo, ko je kar naenkrat za njim na glavo padel tip v modri majici. Iz tega je sledil pretep in PayMoneyWubby je po kričanju vendarle ugotovil, da se mu nekaj dogaja za hrbtom.
Svojemu snemalcu je hitro naročil, da umakne kamero stran, saj Twitch ne drži tolerance do nobenega nasilja, a žal je bilo prepozno. Pretep je bil ujet v objektiv za nekaj sekund in to je bilo dovolj, da je streamer kmalu dobil e-poštno sporočilo, v katerem je bil razložena njegova 14-dnevna odstranitev iz Twitcha.
To je že druga črna pika na PayMoneyWubby kanalu, saj je bil novembra odstranjen zaradi snemanja v restavraciji. To naj bi posegalo v zasebnost drugih in mu je takrat prislužilo dvotedensko odstranitev.
14 day ban for streaming in a restaurant that we had full manager permission to do so in. Holy shit @TwitchSupport, please fact check before pulling the trigger…. pic.twitter.com/vHHTXyzSje
Kakor je kazen morda res nenavadna, vsaj ni bil odstranjen za vedno. Twitch pravilnik pravi, da nasilje v prenosu v živo zasluži kazen večne prepovedi, a očitno so se v temu primeru odločili za blažjo obliko kaznovanja, saj PayMoneyWubby v bistvu ni bil kriv ničesar.
Ali lahko ubiješ tisto, ki v bistvu ni nikoli imelo življenja? Ob temu vprašanju smo se zabavali ob South Park epizodi, katera se je pozabavala iz World of Warcraft igralcev, a menimo, da lahko isto vprašanje postavimo v primeru Google Stadie.
Ta pretočna platforma je imela za sabo ogromno oglaševalsko mašinerijo, na koncu pa smo dobili izdelek, ki še vedno ni podprt po vsemu svetu in kateri že dolgo časa ni napovedal nobene nove funkcije ali pa igre.
In morda je ta sedaj umirajoča platforma dobila še zadnji žebelj v krsto, saj je včeraj iz beta različice potihem izšla platforma GeForce Now. Glede na vse funkcije in nižjo ceno zaenkrat izgleda GeForce Now veliko bolj privlačna ponudba od Stadie in Google bo moral nekaj storiti, če želi svoj izdelek ohraniti vsaj približno konkurenčen.
GeForce Now je pretočni servis, preko katerega lahko igre najnovejše igre, pa čeprav si ne lastite močnega računalnika. V bistvu vam ni treba imeti PC-ja sploh, saj lahko platformo izkoristimo na vrstah naprav kot so tablice, telefoni ali pa pametni TV-ji. Vse kar potrebujete je zato močna internetna povezava ter kontroler, preko katerega boste izvajali svoje igričarske podvige.
Največja prednost Now servisa pred konkurenco je to, da lahko igrate igre, ki si jih že lastite v svoji Steam, Origin ali pa Epic Games knjižnici. V primerjavi s Stadio, kjer morate poleg same naročnine kupiti tudi igre, je to velika pridobitev in ugodnost za potencialne stranke. Poleg tega lahko končno preizkusite tudi famozne ray tracing učinke, saj oddaljeni PC-ji tečejo na NVIDIA grafičnih karticah, ki so zaenkrat edine, ki podpirajo takšno tehnologijo. Stadia po drugi strani teče na AMD rešitvah in zato se lahko od ray tracinga poslovite.
Tu je še razlika v ceni. NVIDIA za svoj servis zahteva samo 5 $ mesečno, kar je še enkrat manj od Stadie, s tem da imamo na voljo tudi brezplačno različico. Ta je omejena na eno uro igranja in aplikacija vas bo v rednih intervalih opominjala, koliko časa imate še na voljo. A igralec lahko po pretečeni omejitvi zopet zažene program in se vrne k igranju, zna pa ob temu naleteti na čakalne vrste. Mesečna naročnina vam da opcijo preskakovanja vrst, igralne seanse pa se podaljšajo na 6 ur.
Žal zaenkrat nobena od obeh platform ni uradno podprta v Sloveniji, tako da zadeve ni moč res testirati. Več si lahko preberete na uradni strani, tam pa obstaja tudi opcija naročitve na obveščanje, ko bo platforma zaživela tudi pri nas.
RPG Pathfinder: Kingmaker je prijetno presenetil vse RPG navdušence, ki so svoje od zgoraj buljene cRPG izkušnje dobivali od Obsidiana. Ruski razvijalec Owlcat Games je v svojemu prvemu izdelku prinesel zanimivo igranje vlog, tega popestril z dokaj zanimivo štorijo ter vpeljal nekaj novosti kot je denimo upravljanje kraljestva. Tole zadnje je naletelo na veliko pritožb iz strani igralcev, a treba jim je dati točke za to, da so vsaj poskusili nekaj novega.
Owlcat je že nekaj časa nazaj najavil delo na nadaljevanju Wrath of the Righteous, ob objavi pa so tudi napovedali novo Kickstarter kampanjo, katera je svoja pogonska kolesa zagnala včeraj.
In ta je bila huronsko uspešna. Razvijalec je v novem videu povedal, da imajo sicer dovolj sredstev za razvoj do alfa verzije igre, a da potrebujejo za svojo uresničitev vizije podporo iz strani skupnosti. Na Kickstarterju so si zastavili cilj 300.000 dolarjev in skupnost jim je te denarce nametala v pičlih 24-ih urah!
Razvijalec je seveda navdušen in je že začel postavljati dodatne cilje, saj je do konca kampanje še več kot mesec dni. Naslednji cilj je pri 370.000 dolarjih, ta pa bo prinesel nov igralni razred Warpriesta, ta pa se bo pridružil že potrjenim Arcanistu, Bloodragerju, Shamanu, Oraclu in Witch, čaka pa nas tudi nova rasa Dhampir, ki je neka mešanica demona in nemrtvega vampirja.
Pathfinder: Wrath of the Righteous bo ogromno poudarka dajal na boj med demoni in človeško raso. Razvijalec pravi, da bodo naše odločitve nosile ogromne posledice in dobili bomo lahko povsem svoje ločene poti skozi štorijo. Igralec se bo lahko ob določenih odločitvah skozi igro kasneje prelevil v zlobnega Licha ali pa dobričarskega Angela, ali pa bomo sledili potem Tricksterja, Aeona, Azata ali Demona. Dobra novica je djestvo, da bo pri zgodbi zopet sodeloval veteran RPG iger Chris Avellone, kateri je svoje pero že posodil v izvirniku.
Kickstarter posnetek prikaže tudi nekaj igranja in glede na videno nas čaka precej bolj temačna in odrasla štorija, medtem ko grafično špil ni ravno napredoval. Razvijalec pravi, da se je izšolal na prejšnjih napakah in da takšnih felerjev v nadaljevanju ni z pričakovati.
Pathfinder: Wrath of the Righteous je trenutno v alfa stanju, razvijalec pa pravi, da potrebujejo še vsaj eno leto razvoja. Tako načrtujejo izid za januar 2021, Kickstarter kampanjo pa lahko podprete na sledeči povezavi.
Simsi danes niso tako popularni kot so bili včasih, a to je še vedno ogromna franšiza, ki jo rade preigravajo tudi punce, ki navadno niso privrženke videoiger. Četrti del danes šteje že 6 let in zadnje govorice kažejo, da naj bi EA kmalu pripravljal peti del, kateri naj bi izšel za konzole naslednje generacije.
Do takrat pa se lahko pozabavate s Sims 4 in celo paleto dodatkov, ki jih je igra dobila po izidu. EA trenutno praznuje 20 letnico serije, zato je močno znižal cene osnovne igre Sims 4 ter večjih razširitev in manjših dodatkov.
Glavna igra je znižana za 75% na 9,99 €, večjim razširitvam pa je bila cena posekana za 50%. Ne splača se kupovati skupkov iger v paketih, saj je tam cena dejansko višja, kot pa če bi vsako razširitev kupili posamezno.
Akcija traja do 6. februarja, razprodajo pa si lahko ogledate na sledeči povezavi.
Fable Fortune je igra s kartami, ki je ni nihče pričakoval ali zahteval. Microsoft je želel preko nje pridobiti nekaj ljudi, ki so leta nazaj mrzlično preigravali Hearthstone in tako kot mnogo drugim posnemovalcem, jim podvig ni uspel.
Fortune je najprej izšel v obliki Zgodnjega dostopa, kakšno leto nazaj pa samo ga dobili v polni verziji kot F2P naslov. Žal očitno špil ni prepričal igralcev in po 30-ih sezonah bo Fable Legends zaprl svoje strežnike. Žalostno novico je na uradni strani sporočil razvijalec Flaming Fowl Studios, življenjska doba pa se bo iztekla 4. marca. Med tem časom bo igrina trgovina zaprta.
Nekdaj obetavna serija Fable je trenutno pod rušo. Originalnega razvijalca Lionhead je Microsoft zaprl leta 2016, takrat pa je bila tudi preklicana nova igra Fable: Legends. Zaenkrat obstajajo govorice, da naj bi na novem Fable naslovu delal razvijalec Playground Games, ki ga poznamo po Forza seriji, dobili pa naj bi RPG v odprtemu svetu, vendar ni bilo nič uradno potrjenega.
Zanimivo, da je to že druga igra s kartami v letu 2020, ki zapira svoja vrata. Koncem januarja smo poročali o Duelyst naslovu, ki prav tako ni mogel nabrati dovolj velike publike, za katero bi se splačalo vzdrževati strežnike.
Dan Houser je leta 1998 s svojim bratom Samom ustanovil studio Rockstar. Tega danes pozna praktično vsak zahvaljujoč njihovi slavni seriji Grand Theft Auto, a studio je imel zanimivo preteklost. Ste vedeli recimo, da je bil prvi GTA razvit iz strani razvijalca DMA Design, ki se je kasneje preimenoval v Rockstar?
Založnik Take Two je razvijalca kupil že leta 1998 in vse od takrat je Dan Houser pridno sodeloval pri vseh večjih naslovih in je skrbel za kreativno vizijo. Svoje pero je pomočil na scenarijih pri praktično vseh GTA naslovih in bil plodno udeležen tudi pri ustvarjanju zgodbe v Red Dead Redemption.
Po vsemu temu času pa je sedaj napočil čas, da Dan zapusti podjetje. Novico je sporočil Take-Two, ni pa še jasno, kaj je razlog te odločitve. Dan je vpliven možakar in je verjetno studio zapustil sam, morda pa je to posledica govoric, da naj bi Take-Two začel pritiskati na razvijalca, da bolj redno izdaja igre. Rockstar je za trenutno generacijo konzol izdal samo Red Dead Redemption 2, medtem ko novega GTA-ja ni bilo na spregled že 7 let. In glede na trenutne zaslužke igre, se to očitno še nekaj časa ne bo spremenilo.
Dan se bo od pisarn poslovil 11. marca 2020, njegov brat Sam pa bo ostal v podjetje in njegove delovne obveznosti in odgovornosti bodo ostale nespremenjene.
Tisti, kis te že kdaj preizkusili kakšen VR sistem se zavedate, da je to preprosto nekaj, kar moraš doživeti v živo in gledanje nekih posnetkov vam ne bo nikoli pričaralo tiste izkušnje, ko si fizično natakneš očala na glavo in se zatopiš v virtualni svet.
VR ni pomemben samo v igrah, ampak je uporaben v veliko različnih scenarijih. Poleg gledanja 360 stopinjskih posnetkov, sprehajanja po mapi v Google zemljevidih in ogledovanja Mona Lise v francoskem Louvreu lahko tehnologijo uporabimo tudi v bolj praktičnih primerih, ki znajo ljudem pomagati tudi v resničnem življenju.
To se je pred kratkim pokazalo v zvezdni državi Kolorado, katera je začela z novim sistemom zapornih kazni. Predvsem so se spremembe zgodile pri zapornikih, ki so bili obsojeni kot mladoletniki, a so prejeli dolge, včasih doživljenjske zaporne kazni.
Takšnih ljudi ni malo in Kolorado je izbral 6 zapornikov, ki so v zaporu od svoje mladoletnosti preživeli že 20 let svoje kazni. Te nameravajo spustiti nazaj v sodobno družbo, a pri temu so naleteli na nenavaden problem.
20 let je dolga doba v današnjem tehnološkemu svetu in med njihovim odraščanjem je okolica postala precej drugačna kot tista, ki so jo zapustili v svojih rosnih letih. Toliko časa nazaj denimo ni bilo pametnih telefonov, ki so danes vsakdanji sopotnik vsakega prebivalca in zapornik, ki se znajde na prostosti, se bo zelo težko zopet uvedel v normalen sistem delovanja družbe.
Rešitev tega je preizkus življenja izven rešetk v virtualnem okolju. Zaporniki bodo morali najprej opraviti 3-letni program virtualne realnosti, preko katere se bodo poskušali privaditi na stresne situacije zunanjega življenja, prav tako pa se bodo naučili veščin, ki jih kot mladoletniki niso nikoli opravljali. Med to lahko prištejemo denimo pranje perila in nakupovanje v trgovinah ter potrpežljivo čakanje v vrsti za blagajnami. Tega slednjega bi se lahko naučil tudi kdo, ki trenutno ni za rešetkami.
Če bodo udeleženci uspešno prestali program, bo njihov primer posredovan guvernerju, ta pa se bo potem odločil o njihovi prostosti. Zaporniki niso ravno prepričani, da bodo spuščeni v zunanji svet in večina njih pričakuje, da bodo v zaporu prestali še vrsto let, če ne celotni svoj preostanek življenja.
Dobra novica za vse Fortnite igralce, ki svoje igranje najraje izvajate na konzoli PlayStation 4.
Razvijalec Epic je namreč najavil novi turnir Celebration Cup, v katerega so vabljeni izključno PlayStation igralci. Igralo se bo v “Solo” načinu, nagradni sklad pa je zajetnih milijon dolarjev.
Poleg tega vsa čaka zajeten kupček drugih nagrad, pa čeprav se morda ne boste uvrstili na sam vrh lestvice.
Celebration Cup se bo odvil 15. in 16. februarja. Prvi dan se bodo podelile nagrade v obliki predmetov in preoblek:
Najboljših 50% tekmovalcev: “Take Cover” sprej
Najboljših 25% tekmovalcev: “Wild Accent” kramp
Najboljših 5% tekmovalcev: “Tango” preobleka
16. februarja se bodo spopadli najboljši igralci iz posameznikih regij in ti šampioni bodo nato zagrebli za del glavne nagrade. Če boste denimo najboljši v Evropi, boste v žep pospravili 3.000 dolarjev, celotno razporeditev denarja pa lahko najdete na uradni strani, kjer si lahko preberete tudi pravila.
Sodeluje lahko vsak PlayStation igralec, ki ima Fortnite račun stopnje 15 in ima vključeno dvo-faktorno zaščito.
Več informacij glede začetka tekmovanja in kako sploh sodelovati lahko odkrijete znotraj Fortnita, pod “Compete” razdelkom.