🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 66

Capcom naj bi imel trenutno v razvoju kar pet Resident Evil iger

0

Založnik Capcom še ne bo kmalu opustil svoje franšize Resident Evil, ki od sedmega dela dalje konstantno prejema same pozitivne ocene. Tekoma razvoja novih poglavij se je namreč domislil genialne ideje predelav starejših naslovov, ki jih je fantastično prenesel v sodobne igralne prijeme in grafične preobleke in teh obdelav se kar ne moremo naveličati, saj so narejene z ljubeznijo, kar se nato čuti tudi na prodajnih rezultatih.

Zadnja predelava se je lotila igre Resident Evil 4, ki je v slabem letu od izida prodala 6,48 milijona kopij, kar iz nje naredi najhitreje prodajan Resident Evil doslej. Seveda v totalni prodaji še vedno zaostaja za starejšimi naslovi, a kot rečeno je to še vedno najmlajša igra znotraj franšize in čisto možno je, da bo na koncu prodala največ kopij doslej.

Posts from the gamingleaksandrumours
community on Reddit

Capcom vmes ne počiva in seveda razmišlja o nadaljnjih projektih. Zaenkrat javno niso povedali ničesar uradnega, se je pa do svojih informacij dokopal znani insajder DuskGolem, ki ima sicer včasih dobre napovedi, včasih pa se te ne uresničijo. Kar se tiče grozljivk so sicer njegovi viri dobri, saj je med prvimi napovedal, da se bo Resident Evil Village odvijal na gradu, pravilno pa je napovedal tudi podrobnosti igre Silent Hill: The Short Message.

resident evil 4

Na svojem Discordu se je zdaj na kratko dotaknil tudi prihodnosti franšize Resident Evil. Po njegovih informacijah je Capcom za te grozljivke zagrabil z obema rokama in naj bi imel trenutno kar pet različnih projektov v razvoju, vsi od njih pa so na takšen ali drugačen način povezani z imenom Resident Evil. Kaj ti so Golem Dusk ni želel izdati, a ni skrivnost, da je eden od teh povsem novo poglavje Resident Evil 9.

Seveda so se takoj sprožila ugibanja, kaj točno bi lahko bile ostale štiri igre. Skoraj zagotovo se med njimi najdejo predelave in na tem mestu ima založnik vsekakor še vedno veliko izbire, saj se lahko po četrtem delu loti obdelave petega, čisto možno pa je tudi, da se vrnejo na sam začetek, kjer jih čaka obnova prvega dela, oboževalci pa že dolgo pozivajo k obnovi igre Code Veronica, ki služi kot nekakšen most med drugim in tretjim delom.

Pojma nimamo, kdaj bo Capcom napovedal kaj uradnega, bo pa še ta teden izšla Gold inačica četrtega dela, ki bo poleg osnovne kampanje vsebovala tudi vse do sedaj izdane DLC-je.

Konec konzolnih vojn? Microsoft naj bi svoje igre pripeljal tudi na PlayStation

Na začetku leta 2024 so se pojavile naravnost divje govorice, ki smo jih slišali tudi mi in smo jih najprej označili za nesmisel. A čedalje več novinarjev dobiva informacije iz svojih lastnih virov, ki pravijo, da bo Microsoft kmalu napovedal popolno spremembo svoje strategijo izdajanja ekskluziv, ki bodo po novem začele izhajati tudi na konzolo PlayStation 5.

Spletna stran XboxEra je iz svojih virov izvedela, da so znotraj Microsoftovih pisarn potekali intenzivni pogovori glede nadaljnje strategije izdajanja naslovov in na koncu naj bi prevladalo gibanje, ki bi dosedanje in prihajajoče ekskluzive poleg PC-ja in konzole Xbox Series X dostavila tudi na Sonyjev sistem PlayStation 5. Vsi s to odločitvijo niso zadovoljni, a ta naj bi bila dokončna, Microsoft pa naj bi svojim razvijalcem že začel dostavljati razvojno strojno opremo za predelavo kode na konzole PlayStation 5.

Razlog za takšno odločitev je preprost: konzole Xbox v prodaji enostavno preveč zaostajajo za PlayStationom in v preteklosti je bil tudi sam šef divizije Xbox, Phil Spencer, skeptičen do tega, da bo Xbox kadarkoli lahko spet ujel PlayStation. Microsoft je v nakup založnika Bethesda in Activision Blizzard vložil ogromno denarja, ki pa ga pušča na mizi če svojih naslovov ne ponudi tudi na konzolah, ki so preprosto bolj popularne. Xbox Series X in PlayStation 5 sta si na ameriškem trgu še nekako enakovredna, a drugod po svetu je situacija povsem drugačna in močno nagnjena v prid Sonyjevim sistemom.

Prva izmed ekskluziv, ki bo doživela prehod na nove platforme je mega zabavni Hi-Fi Rush, ki smo mu lani nadeli naslov igre leta, predelava za PlayStation 5 – in po možnosti tudi Nintendo Switch – pa naj bi se zgodila že v prvi četrtini tega leta. Takšen prehod naj bi doživela tudi večigralska gusarska igra Sea of Thieves, vendar pa viri spletne strani XboxEra tega naslova niso navedli.

Vendar pa Microsoft ne bo ostal samo pri predelavah manjših naslovov. Skok na PlayStation 5 naj bi doživela tudi največja Xboxova ekskluziva doslej: Starfield. Gre za najnovejši naslov razvijalca Bethesda in čeprav morda ni prejela najbolj visoke ocene se je vseeno dobro prodala, saj je v enem tednu od izida presegla 6 milijonov igralcev. Koliko od teh je igro dejansko kupilo in koliko je vanjo skočilo preko naročniškega servisa Game Pass je težko oceniti, a te metrike nam dajo vedeti, da je to popularen izdelek, ki bi na novi konzoli srečal frišno publiko, željno vesoljskih avantur. Starfield naj bi na novo konzolo skočil skladno z izidom dodatka Shattered Space, ki bo izšel enkrat kasneje v 2024.

Nova Microsoftova strategija bi bila naravnost tektonska in že zdaj odpira cel kup vprašanj. Kaj se bo potem zgodilo z naslednjo generacijo Xbox konzol? Bomo lahko na PlayStationu dostopali tudi do servisa Game Pass? Bo šel Microsoft morda po poti založnika SEGA, ki je včasih prav tako izdeloval svoje konzole, nakar se je preusmeril samo v založništvo?

XboxEra pravi, da nam na te odgovore ne bo treba dolgo čakati, saj naj bi Microsoft že v tem mesecu uradno napovedal to svojo novo strategijo, ki naj bi med drugim tudi povsem opustila fizično prodajo Xboxovih naslovov. Phil Spencer pa je pred kratkim napovedal, da bomo že naslednji teden dobili novice glede prihodnosti Xboxa.

Oče franšize BioShock za svoj novi projekt Judas pokazal prvi napovednik, ki je seveda močno podoben BioShocku

0

V igričarskih krogih je ime Ken Levine spoštovano in ima dovolj veliko prepoznavnost, da mu je založnik 2K omogočil nekaj, kar iz njegove strani vajeni: visok proračun in široko časovnico za ustvarjanje nove igre Judas.

Ken Levine je najbolj prepoznaven po seriji iger BioShock, ki jih je spočel kot vodja studia Irrational Games, nakar se je odločil delati na manjših, bolj fokusiranih projektih, zato je leta 2017 ustanovil studio Ghost Story Games, 2K pa je Irrational takrat zaprl.

Kevin tako že dolgih 7 let pili svoj naslednji izdelek, ki mu je nataknil ime Judas, zdaj pa se je končno zanj odločil pokazati prvi napovednik. In čeprav Judas vsekakor nosi nekaj posebnosti je jasno tudi tole, da bi tole lahko enostavno bil nov del franšize BioShock, zato je bilo zapiranje Irrationala povsem nepotrebno in morda bi leta nazaj vsi ti ljudje lahko obdržali službe, Judas pa bi izšel v nekem normalnem razvojnem času.

A stvari so se obrnile kakor so se in zdaj lahko gledamo v dražilnik za igro, kjer se sprehodimo skozi različne, znanstveno-fantastično obarvane stopnje, se borimo proti manjšim in večjim robotom, vmes pa z eno roko streljamo, medtem ko z drugo prožimo posebne moči, ki so videti kot direktna kopija plazmidov iz BioShocka. V bistvu sem pri ogledu dražilnika dobil asociacije na igro Deathloop, saj je akcija nekako enako hitra, štorija pa se tudi ukvarja s skupino zlobnežev “Big Three”, ki jih bo očitno treba premagati, da bomo “popravili tisto, kar smo pokvarili”.

Kljub sedmim letom razvoja Judas še vedno nima niti približnega datuma izida, si pa lahko igro na Steamu dodate pod seznam želja.

Kampanjo igre Warcraft 2 lahko zdaj preigramo znotraj pogona Warcraft 3: Reforged

0

Se bo razvijalec Blizzard enkrat spet vrnil v oblikovanje realnočasovnih strategij, ki niso bile samo napredne po strateški plati, ampak so s sabo prinesle tudi odlično zgodbo, ki smo jo nato spremljali preko vrhunsko režiranih vmesnih sekvenc? Kdo bi vedel, saj je današnji Blizzard povsem drugačen od tistega izpred dveh desetletij in spremenilo se ni samo osebje, ampak tudi finančna politika, ki zdaj vedno išče izdelavo samo takšnih naslovov, ki bodo prinesli čim več dobička.

Morda se bo strategija razvijalca zdaj, ko si ga v celoti lasti Microsoft, spremenila, a zadnje novice niso ravno vzpodbudne. Medtem ko se Blizzard bori s svojimi težavami pa je modderska skupnost bolj živa kot kadarkoli prej. Skupina navdušencev izpod imena LoreCraft Designs je zadnja tri leta tipkala kodo, risala teksture in se ukvarjala s poplavo neprevedljivih hroščev, dokler njihov mod Warcraft: Chronicles of the Second War ni prispel do točke, da je postal na voljo za prenos in ga lahko zdaj tudi vi prevzamete preko sledeče povezave.

Gre za ogromen projekt, ki si je za cilj zadal prenesti celotno kampanjo igre Warcraft 2 iz leta 1995 v bolj sodoben pogon naslova Warcraft 3: Reforged, ki je sam po sebi v bistvu predelava legendarne strategije Warcraft 3 iz leta 2002.

Chronicles of the Second War je ogromen projekt, ki pa ga namerava skupina modderjev izdati po poglavjih. Tako je trenutno igralna samo kampanja izpod Orkov, ki pa vas bo vseeno zaposlila za veliko ur, nostalgiki pa si boste oči pasli ob gledanju znanih podobic, ki so zdaj izrisane v visoki ločljivosti in podprte z modernimi animacijami.

Za igranje moda si morate seveda lastiti kopijo igre Warcraft 3: Reforged, LoreCraft Designs pa se zaenkrat še ni izjasnil, kdaj lahko pričakujemo drugi del kampanje, ki se vrti okoli človeške rase. Ekipa namerava na enak način predelati tudi kampanjo prve igre, ki bo nosila ime Warcraft 1 Reforged: Chains of Conquest. Napredek vseh teh projektov lahko spremljate na njihovem X profilu ali pa znotraj uradnega Discorda.

PlayStation ekskluziva Rise of the Ronin dobila daljši igralni napovednik

0

Razvijalca Team Ninja imamo radi, a nekdo znotraj njihove razvojne ekipe mora resno udariti po mizi in zahtevati plačilo tehnološkega dolga, ki si ga je ta studio nabiral zdaj že leta. Pri igrah Nioh 1 in 2 se sicer na grafiko nismo preveč ozirali, saj smo uživali v nadmočni igralnosti, so se pa razpoke že pošteno začele kazati v njihovih naslednjih naslovih Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin in Wo Long: Fallen Dynasty.

Še posebej slednji je kazal grafično podobo, ki zaostaja vsaj eno generacijo, za povrh pa je bila optimizacija igre obupna in igra še danes na PC-ju ne deluje tako kot bi morala.

Team Ninja se zdaj približuje izidu svojega naslednjega projekt Rise of the Ronin in ta je nedavno dobil daljši igralni napovednik ob katerem je hitro postalo jasno, da razvijalec kakšnega posebnega napora v nadgradnjo pogona ni vlagal, zato je stvar grafično že zdaj videti dokaj zastarelo – v nekaterih pogledih še bolj kot njihov prejšnji naslov Fallen Dynasty. Teksture so videti nekam revno, animacije pa včasih preprosto ne dohitevajo vsega tistega, kar se dogaja na ekranu.

O optimizaciji je še prezgodaj govoriti, je pa to prvi naslov tega razvijalca, ki se bo odvijal znotraj odprtega sveta. S tem bo morda Team Ninja rešil drugo zagato svojih iger: slabo sestavljene in oblikovane stopnje, ki so se skozi kampanje hitro začele ponavljati in preprosto niso bile zanimive za raziskovanje. Rise of the Ronin bo v tem pogledu drugačen, saj bodo stopnje močno bolj odprte, naokoli pa se bomo lahko sprehajali peš ali pa se preko ročnega izstreljevalnika vrvi zavihteli na streho bližnje hiše, nato od te odskočili in preko zmaja malce leteli, nakar se bomo spektakularno spustili na hrbet že galopirajočega konja.

Boj je videti podoben njihovim prejšnjim igram, kar pomeni veliko pariranja, izmikanja in čakanja na trenutek za napad. Po stopnjah se bomo lahko tudi neslišno sukali in sovražnike napadali iz zasede, čeprav bodo navadni tolovaji nenavadno vzdržljivi: v enem kadru vidimo našega junaka, ki sovražnika preko vrvi povleče iz manjše opazovalnice, ga na tleh zabode z mečem, a vse to mu je odbilo samo nekje pol življenjske črtice.

Kako bo Rise of the Ronin, ki ga že zdaj mnogi označujejo za mešanico iger Sekiro in Ghost of Tsushima bomo izvedeli 22. marca, ko igra izide ekskluzivno za konzolo PlayStation 5.

Stellar Blade je videti kot zanimiv naslov, a razvijalec bi se lahko umiril z razgaljenostjo glavne junakinje

0

Sonyjeva predstavitev State of Play nam je postregla s celim kupom napovednikov za razne predelave in nadaljevanja, tistih originalnih zadev z večjim proračunom pa ni bilo na pretek. V bistvu je edina takšna večja zadeva bila igra Stellar Blade, ki je predstavila hudo dolg napovednik in igra v svoji srži drži zanimiv svet, ki vleče k raziskovanju, a ne morem mimo glavne junakinje, ki se v postapokaliptičnem svetu sprehaja v visokih petkah in tako oprijeti obleki, da človeku postane že kar malce nerodno.

Za razvojem stoji korejski razvijalec Shift Up, ki pač samo sledi tradiciji južnokorejskih studiev, ti pa ženske v svojih naslovih vedno predstavijo kot lutke, brez ene gubice, pegice ali pa večjega odstotka telesne maščobe. Glavna junakinja Eve naokoli teka v oprijeti obleki ali pa mini krilcu, rit pa ji tako izstopa, da zasede večji del ekrana. Razvijalec je poskrbel tudi za verne in realistične animacije jošk, tako da te ponorelo skakljajo naokoli ob vsakem premiku glavne junakinje.

Ne prištevam se med neke puriste, ki jim gola koža takoj vzbudi zgražanje, vendar pa nisem niti nek najstnik, ki bi mu pohotnost špricala iz vsake telesne luknje in bi se slinil nad vsakim centimetrom gole kože, ki jo v vmesnih sekvencah pokaže Eve. Zato mi je takšna prevelika seksualnost glavne junakinje prej odbijajoča kot pa privlačna, saj se mi zdi, da me razvijalec želi na poceni način privabiti k nakupu, namesto da bi me pritegnil preko igralnih kvalitet svojega izdelka. Dober primer tega sta igri Horizon Zero Dawn in Horizon Forbidden West: Aloy je glavna junakinja, ki pa se okoli ne sprehaja v bikiniju in zame je to še vedno eden najboljših primerov ženske junakinje v igrah, saj njen spol sploh ne vpliva na razplet dogodkov in se ne izpostavlja med podajanjem štorije. Moški sovražniki jo kot enakovrednega tekmeca, robotskemu dinozavru pa je vseeno, kakšen spol se znajde pod njegovim stopalom.

In to je v primeru igre Stellar Blade velika škoda, saj je vse ostalo videti odlično. Shift Up je ustvaril intriganten, zapuščen svet, osebe, ki jih srečamo so vizualno videti fantastične (kdo je tisti pol človek in pol robot?) in tudi sam boj ni videti napačno. Izstopa samo Eve, ki preprosto ne paše v ta koncept robotske post-apokaliptične prihodnosti in če smo pošteni, Shift Up ni edini, ki je v takšne svetove rinil pomanjkljivo oblečene junake: spomnimo se denimo igre Nier Automata ali pa Bayonette.

Stellar Blade izide 26. aprila za PlayStation 5, nakar kasneje prispe tudi na PC.

Zdi se, da bo Xbox res povsem opustil prodajo igre preko fizičnega medija

2

Vse glasnejše so govorice, da bo podjetje Microsoft v prihodnjih letih pošteno spremenilo strategijo prodaje iger in ena večjih teh se bo zgodila na trgu fizičnih medijev, ki jih ta založnik proizvaja za svojo konzolo Xbox Series X.

Da je nekaj na tem je najprej opozoril dobro znani insajder Wario64, ki je dobil informacije, da naj bi ameriška trgovska veriga Walmart pričela z odstranjevanjem fizičnih kopij igre Starfield, nakar bi iz njihovih polic izginili tudi vsi drugi Xbox naslovi.

Ta govorica je bila nato še podkrepljena preko zadnjih masivnih Microsoftovih odpuščanj, kjer je čez noč službe izgubilo okoli 1.900 ljudi, podjetje pa naj bi ob tem povsem razpustilo razdelek, ki je skrbelo za pripravo in proizvodnjo fizičnih ploščkov. To sicer še ne pomeni, da je Microsoft zares opustil delo na fizičnih ploščkih, saj bi lahko ta del posla prepustil neki tretji, po možnosti cenejši stranki.

Govorice glede tega dogajanja pa kar nočejo potihniti. Zdaj se je do novih informacij dokopal novinar Christopher Dring iz spletne strani GamesIndustry.biz, ki je na podcastu Microcast povedal, da mu je več večjih založnikov zaupalo, da ne bodo več proizvajali fizičnih kopij iger za konzolo Xbox Series X. Večji evropski trgovci tako v svojih trgovinah in na spletnih straneh več ne oglašujejo fizičnih ploščkov iger za Xbox Series X.

Razlog je preprost: fizična prodaja iger je dandanes drobiž v primerjavi s tistimi, ki se prodajo digitalno. Microsoft se naj bi tako odločil, da bodo vse nadaljnje igre za Xbox Series X izšle samo digitalno, na kar so nakazali že tisti nenačrtovano razkriti dokumenti, ki so med drugim napovedali povsem digitalno Xbox Series X konzolo “Brooklin”, ta pa naj bi se prodajala brez optične enote in naj bi na trg prišla novembra letos.

Umik fizičnih kopij je za založnika lahko dvorezen meč. Po eni strani bodo prihranili evre, saj se jim ne bo treba ukvarjati z izdelavo fizičnih izdelkov, ki jih je nato treba še pakirati in razposlati partnerjem. A po drugi strani bodo zdaj stranke, ki bodo vstopile v trgovine z igričarsko robo na policah videli samo znamki PlayStation in Nintendo, kar zna slabo vplivati na prepoznavnost znamke Xbox. Ni jih malo, še posebej starejših, ki želijo sinu ali nečaku kupiti “tisti novi Call of Duty” in se po nakupe odpravijo v fizične štacune tipa Mimovrste in če tam Xbox različice ne bo, potem je s tem Microsoft zabeležil izgubo stranke.

Naslednja večja igra izpod Microsofta bo Senua’s Saga: Hellblade 2, za to je bilo pa že najavljeno, da bo izšla samo v digitalni obliki in bo zase zahtevala nekoliko nižjo ceno 50 €.

Tale mod v Red Dead Redemption 2 vpelje čisto prave vozeče avte

0

Za igre mi je vedno zabavno gledati mode, ki poskušajo narediti nekaj za kar pogon samega naslova ni bil ustvarjen, zato morajo modderji uporabiti vso črno magijo, ki imajo vedno v rezervi, da zadeva nekako funkcionira. Leta nazaj se spomnim, kako je nekdo poskušal v svet igre Fallout 3 pripeljati vozeče avte, nakar so isto poskušali poustvariti v igri Stalker: Shadow of Chernobyl. V obeh primerih je bil nadzor bolj kot ne obupen, avto se je zatikal za vsak štrleč kamen, hitro pa je bila razbita tudi iluzija obširnega odprtega sveta, saj si mapo lahko prečkal v samo nekaj sekundah.

Modder WesternGamer1 je zdaj nekaj podobnega poustvaril za kavbojsko igro Red Dead Redemption 2 in za njo spočel mod RDR Car, ki v igri omogoči vožnjo čisto pravih štirikolesnikov.

Avto je v bistvu en sam in sicer gre v tem primeru za Ford Model A iz leta 1929, ki se ga igralci zagotovo spomnite iz prve Mafie. V bistvu svet igre Red Dead Redemption 2 niti ni tako oddaljen od časov, ko so v ZDA zabrneli prvi avtomobili, saj se s konji naokoli prevažamo leta 1899, Ford pa je svoj prvi avto spočel že leta 1903, čeprav je bil ta videti kot večja šajtrga in podjetje je nato potrebovalo še dobri dve desetletji, preden je spočelo avtomobil, ki je omogočal hitrejšo in bolj udobno vožnjo.

Mod je dokaj napreden, saj je avto vozen ne samo po cesti in skozi skalnate predele divjine, avto pa je celo omogočil različico v raznih barvnih odtenkih, delujoče luči in celo hupo, ki bo strašila tako pešce, kot tudi konje. Žal avtov ne znajo voziti NPC-ji, niti jih ne boste našli v kakšni avto delavnici, saj jih boste v svet naselili sami in to preko tipk F9 – F12.

RDR Car vas čaka na spletni strani NexusMods, namestitev pa je relativno preprosta, saj morate v direktorij z igro zgolj povleči par datotek.

Death Stranding 2 dobil 10 minut dolg napovednik in datum izida

0

Originalni Death Stranding je vsekakor izkušnja, ki je igričarje razdelila na dva tabora: tiste, ki so jo enostavno sovražili in tiste, ki jo štejejo za eno svojih najljubših vseh časov. Oba tabora pa se zagotovo strinjata, da je svet, ki ga je predstavil Hideo Kojima presneto izviren, čudaški in vsebuje ideje, ki jih v igričarskem svetu enostavno nismo vajeni.

Vse to se bo preselilo tudi v drugi del in bizarnost bo očitno še večja, saj je bila prva igra prodajna uspešnica in Hideo lahko zdaj da domišljiji prosto pot, brez strahu, da bi drugi del trpel na blagajnah. Death Stranding 2, zdaj podnaslovljen On the Beach, bo gradil na temeljih predhodnika zato kakšne igralne revolucije ni za pričakovati, tako da bo naša glavna naloga še vedno dostavljanje paketov preko postapokaliptične okolice, ki bo tokrat nevarnejša od prej.

Spet bomo srečali nekatere stare obraze, ki jim bodo družbo delala povsem nova, včasih celo neživeča bitja. Ni mi točno jasno, kaj naj bi bila tista lutka, ki so jo bo junak Sam Bridges lahko oprtal za pas, saj vem samo to, da je že samo ta marioneta dober dokaz čudaškosti, ki jo zna na privlačen način predstaviti samo Hideo. Lutka se za razliko od ostalih premika v nekakšnem “stop motion” načinu in bo očitno ves čas čebljala, kar nam zna popestriti potovanja tako kot je to počel Mimir v igri God of War Ragnarok.

Death Stranding 2 je videti tudi precej bolj akcijski kot pa predhodnik. Na razpolago bomo imeli veliko več orožij kot prej, saj nam bodo pot tokrat prečkale tudi kakšne robotske nevarnosti, ki jih samo navadna vrv ne bo prepričala v uboganje.

Potem so tu raznorazne novosti za katere se sprašujemo, zakaj niso bile prisotne že v originalu. Sam se v enem kadru želi prikrasti nasprotniku za hrbet zato enostavno sname nahrbtnik, kar v prvem delu ni bilo možno. Potem je tu cikel dneva in noči ter nove nevarnosti, kot so denimo poplave, ki so tako uničujoče, da lahko zrušijo tudi naše od prej postavljene mostove.

Death Stranding 2: On the Beach je v napovedniku videti tako privlačno, da bi najraje že danes začeli s svojim preigravanjem, a žal zadeva še ne bo tako hitro na voljo. Datum izida je namreč postavljen v leto 2025 in to samo za konzolo PlayStation 5, PC-jaši in Xbox-aši pa znajo svojo verzijo dobiti šele kakšno leto kasneje.

Napovedana nova Metro igra, a samo za VR sisteme

0

VR sistemi so krvavo potrebni neke nove doze visokokvalitene igralne izkušnje, ki se bo lahko po naprednosti igralne izkušnje in dolžini lahko vsaj približno kosala s Half-Life Alyx. In morda zna ta šampion postati igra Metro Awakening, ki je povsem sveže poglavje franšize Metro od katere smo zadnji del Exodus dobili 5 let nazaj.

Kaj trenutno počne razvijalec 4A Games ni znano, a zagotovo imajo polne roke dela z naslednjim delom serije Metro, zato je razvij Awakeninga padel na pleča studia Vertigo Games, ki je prekaljen maček VR vod in je v preteklosti razvil VR izkušnje Arizona Sunshone, v navidezno resničnost pa so preselili tudi igro The 7th Guest. Metro Awakening je glede na prvi igralni napovednik videti kot naslov za katerega so dobili največ proračuna.

Za razliko od prejšnjih iger tokrat ne bomo nastopali v koži Artyoma, ampak bomo podzemne tunele Moskve podoživeli skozi oči povsem novega protagonista Serdarja. Awakening bo zaradi tega vseboval originalno zgodbo, medtem ko so bile prejšnje avanture povzete po knjigah ruskega avtorja Dmitryja Glukhovskega. Ta je pri kovanju VR izkušnje deloval kot svetovalec in je bil res vzhičen nad tem, da se je lahko spet vrnil na začetke svojega najbolj popularnega knjižnega dela in pripomogel pri kovanju nove štorijalne niti.

Metro Awakening je morda resda skočil v VR vode, a glede na igralni napovednik ne bomo izgubili ničesar od tistega, kar je smo počeli v prvih treh delih. Stopnja grozljivosti bo zdaj še višja, skrbeti bo treba za menjavanje filtrov na plinski maski, izkušnja pa bo vsebovala tudi veliko boja proti mutirancem, ki jih pokori sami doza svinca doma izdelanih pušk in brzostrelk.

Metro Awakening prihaja na široko paleto VR sistemov, tako da ga bo moč igrati na očalih PC VR, PSVR 2 in samostojnih Meta Quest 2 ali 3. Datum izida se bo zgodil enkrat letos, VR očala pa vam te dni ni treba sploh več kupiti, ampak jih lahko enostavno tudi najamete in tako vaši denarnici prihranite nekaj bankovcev.

Predelava igre Silent Hill 2 končno pokazala nekaj pravega igranja

0

O predelavi legendarne psihološke grozljivke Silent Hill 2 poslušamo že dve leti, saj je v 2022 razvijalec Bloober Team prvič najavil ta projekt in pristaše serije razburil z napovedjo, da bo nova igra pogled iz statičnih kamer na stopnjah preselila v tretjeosebnega tako kot so to storile predelave starejših Resident Evilov. Po dveh letih od najave nam je založnik Konami včeraj predstavil nekaj dejanskega igranja in zadeva res spominja na Resident Evil: morda celo malce preveč.

Poanta igre Silent Hill 2 je bila namreč tudi to, da je protagonist James čisto navaden možakar, ki mu je rokovanje z orožji povsem tuje, zaradi česar so bili bojevalni vložki v drugem delu presneto nerodni. No, to je morda bil tudi priročen izgovor z vsemi omejitvami glede pogona s katerim se je moral takrat boriti razvijalec, ki je morda originalno igro spočeti za drobovje konzole PlayStation 2. Bloober Team bi lahko ta koncept nerodnega bojevanja preselil v predelavo, ki bi ta vidik bolj izpilila in tako bi dobili resnično unikaten naslov, kjer bi glavni junak bolj po naključju koga zadel s pištolo, saj to prvič drži v roki.

Na žalost se zdi, da je bil koncept nerodnega protagonista zavržen in Silent Hill 2 je tako videti kot tipična tretjeosebna streljačina, kjer streljamo s pištolo in puško ter se vsake toliko lotimo nasprotnikov tudi preko vihtenja dobrega, starega lesenega kola. Naslov je videti precej bolj akcijsko od originala, kjer smo se redkokdaj borili proti več kot dvema sovragoma, tule pa jih je precej več. Igra bo vsebovala tudi “QTE” sekvence pri katerih bo treba hitro pritiskati neko tipko, kar je spet ena stvar, ki je v izvirni izkušnji nismo doživeli.

Žal predelava še vedno nima niti približnega datuma izida. Konami je tistim največjim oboževalcem v zameno ponudil alternativno kupčijo in na konzoli PlayStation 5 izdal kratko igralno izkušnjo Silent Hill: The Short Message, ki jo lahko igrate že zdaj in to povsem brezplačno. Gre za prvoosebno grozljivko, ki se dogaja sredi Nemčije, v njej pa se mlado dekle Anita sooči s svojimi lastnimi demoni in grozotami spletnega nadlegovanja.

Predelava grozljivke Until Dawn je resnična in tu je prvi napovednik

0

Govorice o katerih smo pisali nedolgo nazaj so se izkazale za povsem resnične in tako je Sony na včerajšnji konferenci PlayStation State of Play napovedal novo predelavo, ki bo tokrat v bolj moderno grafično preobleko preobrazila grozljivko Until Dawn, ta pa nas je strašila leta 2015 in je takrat izšla samo za konzolo PlayStation 4.

Bil je to takrat eden od grafično najbolj impresivnih naslovov in po skoraj desetih letih še vedno ne moremo podobi očitati kakšne resne zastaranosti. Razvijalec Supermassive Games si je lahko takšno grafično impresivnost privoščil na račun igralne formule, ki nas je postavila v majhne in linearne stopnje, samo igranje pa je temeljilo na spremljanju raznih odločitev, reševanju ekstremno lahkih ugank in izvajanju “QTE” sekvenc, ki so zahtevale da ob pravem trenutku stisnemo določen gumb na kontrolerju. Ostalo so bile vmesne sekvence, ki jih je bilo obilo in so dobro odigrane iz strani priznanih Hollywoodskih igralcev tipa Rami Malek.

Prvi napovednik za predelavo nam sicer ne pokaže kakšnih resnih primerjav z originalom, je pa podoba lepa in je v bistvu takšna, kot se spominjam originala, čeprav morda v mislih na zadevo gledam z nostalgičnimi očali. Vsekakor vse izboljšave, ki jih bo tokrat obnovil studio Ballistic Moon niso vidne preko samo enega napovednika, saj nas zagotovo čaka višja ločljivost, večja meja sličic na sekundo in kdo ve – morda bo kdo notri vnesel tudi osvetljevanje ray tracing, kar je za grozljivko vedno dobrodošla nadgradnja.

Predelava, ki očitno ne bo nosila nobenega podnaslova tipa Remake ali Remaster, bo izšla za konzolo PlayStation 5 in tudi PC, datum izida pa se bo pripetil enkrat v 2024.

Pokimane se poslavlja od Twitcha

0

Streamerka Imane “Pokimane” Anys je dolgo veljala za nekakšnega ambasadorja Twitcha, ki mu je ostala zvesta tudi v tistih burnih časih, ko je Microsoft naokoli novačil ljudi za svoj servis Mixer in vsakemu zainteresiranemu nudil bogate pogodbe.

Vendar pa je vsake zgodbe enkrat konec in tudi Pokimane bo po desetih letih dnevnega prižiganja kamer pred računalnikom temu svojemu ritualu naredila konec, saj je na X-u najavila uradno slovo od Twitcha.

V svoji objavi je zapisala, da je to konec ere in da je bil Twitch njen dom že celo desetletje, da da je zdaj napočil čas za slovo, hkrati pa se je zahvalila za vse tople spomine in izkazano ljubezen iz strani njenih sledilcev. Teh se je v desetletju nabralo za kar 9,3 milijona in vsi ti bodo morali zdaj svojo dozo simpatičnih in zabavnih streamerk poiskati nekje drugje.

Zdi se namreč, da je Pokimane tudi na splošno zaključila svojo kariero streamerke, saj ob svojem slovesu ni najavila kakšne alternativne platforme, ki ji je morda ponudila kakšno bolj privlačno pogodbo. Tudi sam Twitch ji ni zameril in pod njeno objavo zapisal, da so ponosni na vse njene dosežke in se veselijo njenih novih izzivov.

Kam bo pot zdaj zanesla Pokimane tako zaenkrat ostaja skrivnost. Zlahka se lahko preseli na TikTok, kjer drži 6,7 milijona sledilcev, morda pa želi punca samo stopiti iz žarometov in se posvetiti čemu drugemu. Morda so na njeno alternativno kariero nakazali že tisti njeni zdravi piškotki, poleg tega pa je Pokimane tudi soustanoviteljica in direktorica podjetja za upravljanje talentov RTS.

Kultna igra Spec Ops: The Line odstranjena iz Steama

0

Spec Ops: The Line je eden tistih naslovov, ki bi ga ob prvem pogledu lahko ocenili kot samo za še eno tretjeosebno streljačino, kjer nadzorujemo pogumne ameriške vojake v boju proti hudobnim teroristom, ki se vse preradi skrivajo izpod peščenih sipin. A ta igra nemškega razvijalca Yager Entertainmenta je poskušala predstaviti bolj globoko izkušnjo in je bila v bistvu kritika ne samo ameriške vojske, ampak vojne na sploh, ki ni tako spektakularna kot so nam jo želeli dobrih deset let nazaj predstaviti akcijski ameriški filmi.

Skozi leta je Spec Ops: The Line dobil pravi kultni status in čeprav je bilo njegovo sporočilo unikatno, je to navsezadnje še vedno v svoji srži igra in ta za igranje ni bila kaj preveč napredna. V bistvu se je igrala kot skoraj vsaka druga tretjeosebna streljačina, zato tudi ni pridobila kakšne resne igralne baze in se je skozi leta začela prodajati za drobiž.

Založnik 2K ni nikoli naročil izdelave kakšnega nadaljevanja, zdaj pa smo po 12 letih prišli do točke, ko bo iz naših življenj izginil tudi original. Pozorne oči igralec so namreč včeraj opazile, da Spec Ops: The Line nenadoma ni več možno kupiti na Steamu, zaradi česar so se hitro pojavile upravičene skrbi, da se morda stvar nikoli več ne bo vrnila na to platformo, tisti največji optimisti pa so bili mnenja, da 2K morda pripravlja predelavo.

Žal razvoj teh dogodkov ne bo pripeljal do pozitivnih rezultatov. Predstavnik založnika 2K je za spletno stran PCGamer potrdil, da je bila zaradi pretečenih licenc igra umaknjena iz Steama in se tja ne bo vrnila. Kaj te licence točno so 2K ni zapisal, a verjetno tiči problem v glasbeni podlagi, saj v igri najdemo kar nekaj znanih skladb, ki za uporabo seveda niso bile brezplačne – že v glavnem meniju igre lahko slišimo himno ZDA v obliki kitare, ki jo nažiga Jimi Hendrix.

Predstavnik 2K-ja je še dodal, da bodo obstoječi lastniki igre to še vedno lahko prenesli iz Steama in nadaljevali z igranjem, Spec Ops pa je še vedno moč kupiti na alternativnih trgovinah tipa GOG. A tudi tem kopijam so šteti dnevi, tako da si je morda pametno že zdaj kupiti ta košček zgodovine po trenutno znižani ceni 3,99 €, preden ne izgine tudi iz tam.

Razvijalec Hinterland nas draži z igro The Long Dark 2

0

Ko se v tej naši preljubi Sloveniji pozimi zgodi čudež in dejansko zapade nekaj snega, se moje misli vedno obrnejo h kakšni igri, ki bi me zaprla v nek zimsko obarvan svet in takrat skoraj vedno spiham prah iz preživetvene igre The Long Dark, ki jo lahko za razliko od sorodnih naslovov tega žanra preigramo povsem enoigralsko, poudarek pa je na grajenju občutka izoliranosti znotraj zamrznjene divjine, kjer vsak vir toplote pomeni razliko med življenjem in smrtjo.

Razvijalec Hinterland je svoj pionirski naslov v obliki alfa verzije prvič predstavil septembra 2014, tako da je od njegove premiere minilo že skorajda 10 let. Igra je bila sprva zamišljena kot samo preživetven naslov znotraj ogromnega peskovnika odprtega sveta, sčasoma pa so razvijalci dodali tudi nekaj zgodbe, saj nekaterim ni po godu po cele dneve nabirati les in kamen, brez da ne bi zato imeli nekega večjega cilja.

The Long Dark te dni na Steamu uživa v zelo pozitivnih ocenah, od njegovega izida pa je zdaj minilo že dovolj časa, da se čedalje glasneje govori tudi o nadaljevanju. Hinterland je lani septembra napovedal, da trenutno delajo na kar treh novih projektih: dveh večjih igrah, ki naj bi bili po obsegu nekje enaki kot The Long Dark in manjšem naslovu, ki naj bi bil linearen in umeščen v žanr znanstvene fantastike.

Šef studia Raphael van Lierop je včeraj na X-u preko izjemno kratkega dražilnika namignil, da se morda bliža najava nove igre, ki je videti kot The Long Dark 2. Kratek prelet sobe, zgrajene znotraj Unreal Engine 5, nam vsekakor da občutek, da smo se spet znašli sredi neke izolirane okolice: zunaj slišimo glasen veter, sobica pa je videti zapuščeno, s tem da je nekdo očitno že dolgo tule notri zaprt, saj je na ogledalo zarisal 28 dni čepenja pred kaminom.

Raphael ni želel ničesar dodatno razkriti, a kdo ve – morda kaj slišimo zvečer, ko se odvije Sonyjeva konferenca PlayStation State of Play.

Sony za jutri pripravlja večjo PlayStation konferenco, ki je videti hudo razburljivo

0

Po propadu sejma E3 so začeli glavni trije založniki Sony, Microsoft in Nintendo držati svoje lastne konference, ki so bile včasih impresivne, vsake toliko pa živ dolgčas. Nobena od njih ni bila tako polna spektakularnih najav večjih naslovov kot pa jih je prirejal E3, a vse kaže, da bo prva Sonyjeva konferenca v 2024 ena bolj razburljivih v zadnjih nekaj letih.

Sony namreč za letos še nima najavljenih nekih večjih ekskluziv, zato se bo moral zanašati na partnerske predstavitve, ki jih bo dopolnil s svojimi lastnimi izdelki. Teh napovednikov se je zdaj nabralo dovolj, da je založnik za jutri, 31. januarja ob 23.00 napovedal konferenco State of Play, ta pa bo vsebovala za 40 minut že napovedanih in hkrati tudi še nerazkritih projektov.

Sony je na svojem blogu napovedal, da bomo dobili vpogled v igri Rise of the Ronin in Stellar Blade, zraven pa nas čakajo tudi napovedniki za nekatere druge igre, ki bodo v 2024 in naprej prispele za sisteme PlayStation 5 in PS VR2.

Govorice pravijo, da nas čakajo predstavitve še nekaterih drugih večjih projektov. Konami naj bi končno ponudil večji vpogled v predelavo igre Silent Hill 2, ki naj bi nato izšla že enkrat letos, na odru pa se naj bi pojavil tudi Hideo Kojima, ki nam bo povedal malce več o igri Death Stranding 2 – ta naj bi tokrat nosila podnaslov On The Beach. Potem je tu še predelava grozljivke Until Dawn, zagotovo pa bomo prejeli še kakšen napovednik za Final Fantasy 7 Rebirth. Pri konferenci naj bi sodeloval tudi ustvarjalec Ken Levine, oče serije BioShock, ki že celo večnost ustvarja svoj naslednji naslov Judas, čisto možno pa je, da nas bo pozdravil tudi napovednik za naslednjo igro znotraj franšize Metro.

Prenos v živo boste lahko spremljali preko Twitcha ali pa YouTuba, na voljo pa bo tudi preko TikToka.

Muskov možganski čip Neuralink uspešno vsajen v človeka

0

Kako doseči naslednjo stopnjo delovne optimizacije, ki bi bila hitrejša od česarkoli doslej, hkrati pa bi bilo ob tem idealno, da človek od prevelike utrujenosti zaradi dolgega delavnika ne bi šel pod rušo? S tem vprašanjem se že dolgo bode marsikakšen uradnik, a preprostega odgovora na to vprašanje ni bilo. Tehnologija je preprosto prišla do točke, ko smo imeli ideje že razrešene v naši glavi, a uboge roke enostavno niso dohitevale povpraševanja.

Naslednji korak je nato postal jasen – znebiti se odvečnega tipkanja in klikanja po ekranih in vse skupaj nadzorovati samo z močjo najmočnejšega računalnika na svetu: naših možganov.

Stvar se zdi kot podlaga za nekakšen znanstvenofantastičen film, vendar pa tisti polovični kiborgi iz igre Cyberpunk 2077 niso čista izmišljotina, saj se podjetja že dolgo bavijo s parjenjem čipov in organskih substanc. Prvi večji preboj je zdaj zabeležilo podjetje Neuralink, ki si ga lasti Elon Musk, ta pa je včeraj ponosno najavil, da so po večmesečnem testiranju možganski čip Neuralink prvič vsadili v človeške možgane.

Podjetje je prostovoljce za vsaditev začelo novačiti lani jeseni in zdaj je za njimi prva operacija, kjer so nekomu v možgane vsadili vmesnik za možganski računalnik oziroma BCI (Brain Computer Interface), za ta pionirski dosežek ap so se lahko kvalificirali samo tisti, ki so trpeli kvadriplegijo zaradi poškodbe vratne hrbtenjače ali amiotrofične lateralne skleroze (ALS).

Musk je na X-u zapisal, da prvi človek z Neuralink implantatom dobro okreva in da so prvi rezultati že zdaj vzpodbudni. Seveda je še prezgodaj odpirati šampanjce, saj gre lahko še vedno veliko stvari narobe, a tisti prvi korak je bil narejen, čeprav smo do njega prišli na račun trpečih živali. Podjetje Neuralink je konec leta 2022 postal del zvezne preiskave, saj naj bi Musk vztrajal na hitrem testiranju in razvoju, zaradi česar je samo leta 2018 umrlo 1.500 živali – od ovc, prašičev do pa vse do opic.

Možganski čip Neuralink bi znal postati eden najbolj pomembnih izumov našega časa. Poleg okrevanja bolnikov bi nam znal priskrbeti tudi novo stopnjo delovnih navad, VR očala bi postala stvar preteklosti, Musk pa je konec lanskega leta še napovedal, da bi lahko na preprost način budno doživeli davno pozabljene spomine in skočili tudi v alternativne dimenzije.

Enshrouded je še ena preživetvena igra, ki na Steamu beleži visoke številke

0

Ljubitelji PC iger, še posebej tistih na Steamu, so zelo predani konceptu preživetvenih iger, kjer je treba neprestano nabirati neke surovine, iz teh postaviti neko kolibico, nakar nabrane dobrine izkoristimo še za kovačenje raznih orožij in oklepov. S temi prvinami se ponaša noro popularna igra Palworld, ki je postala drugi najbolj igran naslov v zgodovini Steama, dobro pa se je odrezal tudi sveži naslov Enshrouded.

Igre je izšla 24. januarja in tako kot vse igre preživetvenega žanra se je tudi ta najprej pojavila znotraj sistema Early Access, kar pa potencialnih kupcev očitno ne moti preveč. Kdo ve, morda so hrošči in nedelujoče mehanike postale že sestavni del preživetvenih naslovov. Enshrouded nas postavi v odprt svet in ga preigravamo iz tretjeosebne perspektive, stvarca pa vsebuje dokaj napredne bojevalne mehanike, ki jih lahko izvajamo preko različnih igralnih razredov. Poleg prej omenjenih preživetvenih mehanik vsebuje igra tudi hudo razvejan sistem veščin, tako da si lahko res oblikujete samosvoj lik, hkrati pa je to dober izgovor za večkratno preigravanje.

Prisotno je tudi večigralstvo in v eni avanturi lahko naenkrat sodeluje do 16 igralcev, ki lahko nato preko sodelovanja in taktičnega igranja porazijo tudi tiste največje šefe, ki bi bili za samostojnega igralca praktično nepremagljivi.

Razvijalec Keen Games je nad odzivom igralcev navdušen in na svojem uradnem X profilu so se pohvalili, da je igra v samo štirih dneh privabila več kot milijon igralcev. Številke resda niso tako visoke kot pri Palworldu, a za nek indie studio, ki igro na Steamu trži po ceni 26,99 €, je to neverjeten uspeh, tekom vikenda pa je Enshrouded preigravalo več kot 160k istočasnih igralcev.

Keen Games je sicer resda majhen studio, a ta nemški razvijalec ima za sabo kar nekaj kilometrine, saj je bil ustanovljen leta 2004, med svojim obstojem pa so razvili igre kot so Royal Revolt, Sacred 3 in Portal Knights, Enshrouded pa je zagotovo njihov najbolj uspešno prodan naslov.

Založnik Embracer preklical razvoj novega Deus Ex-a

Kakor je franšiza iger Deux Ex legendarna, stvar enostavno nima sreče. Original iz leta 2000 je bil naravnost fenomenalen in po dobrih 20 letih ta naslov še vedno nove igralce, ki lahko pretrpijo njegovo zastarano podobo, očara s svojo igralno globino, ki pa jo je nato nadaljevanje Invisible War iz leta 2003 zavrglo v koš.

Na nov del smo nato morali čakati vse do leta 2011, ko je franšizo pod roke vzel Eidos-Montréal in ta je takrat ustvaril odlični Human Revolution. Žal je bila ravno takrat licenca pod vplivom založnika Square Enix, ki je iz nje želel iztisniti vsak dodaten evrov, kar je naslednji del Mankind Divided iz leta 2016 marsikomu izkušnjo priskutilo, nakar je v letu 2022 franšiza romala pod okrilje novega založnika Embracerja.

Ta ni dobil samo licence, ampak tudi razvijalca Eidos-Montréala, ki mu je skoraj takoj naložil nalogo delanja novega dela in v letu 2022 se je zdelo, da je Deus Ex končno pristal v rokah, ki njegovo ime ceni in bo razvoju namenil tudi ves proračun, ki ga potrebuje.

Na žalost so se stvari od takrat korenito spremenile: Embracer je lani padel v ogromen finančni dolg, zaradi česar so se začela masovna odpuščanja in zdaj je na vrsto prišel tudi razvijalec Eidos-Montréal. Ta je včeraj sporočil žalostno novico, da je bilo iz ekipe odpuščenih 97 delavcev, službe pa niso izgubili samo tisti, ki so nudili podporo in delali znotraj administracije, ampak tudi tisti iz razvojnega oddelka.

Studio v svojem pismu ni omenil usode nastajajočega Deus Exa, a novo poročilo spletne strani Bloomberg pravi, da je bila igra v razvoju dve leti, zdaj pa je bil projekt preklican. Embracer je sicer že prej napovedal, da bodo preklicani vsi projekti, ki so v nastajanju in ne kažejo resnega potenciala za visoko prodajo. Novi Deus Ex bi sicer zagotovo pokril stroške razvoja, a morda Embracer trenutno sploh nima financ, da bi se lotil tako velikega projekta. Usoda franšize je tako (spet) zapečatena, zato nam zaenkrat ne ostane drugega kot pa da spet obujamo spomine na pretekle igre in te morda preizkusimo tudi preko kakšnega moda.

Warner Bros. za igro Suicide Squad: Kill the Justice League ni razposlal kopij za opise

0

Če bi obstajala kategorija videoiger “največ rdečih zastavic pred njenim dejanskim izidom” bi v letu 2024 za njo največ nominacij pobrala igra Suicide Squad: Kill the Justice League. Nov naslov izpod razvijalca Rocksteady Studios je slabe vtise pustil že ob svojem prvem napovedniku, nakar so opisovalci in igralci dobili dostop do zgodnje inačice igre in tudi tisti vtisi so bili bolj kot ne porazni.

Eno od slabših predoglednih ocen je pustila spletna stran IGN, ki je ubesedila tiste občutke, ki smo jih dobili iz napovednikov: revna raznovrstnost nasprotnikov, slabo udejanjene misije in odprti svet, ki ne ponudi ničesar res novega. Eden redkih plusov je bila zgodba in vmesne sekvence, a to je za igralce bolj slaba tolažba, založnik Warner Bros. pa je bil očitno nad njihovimi vtisi tako razočaran, da jim zaradi tega maščevalno ne bo poslal kopije za recenzijo.

Ena največjih igričarskih strani ob izidu igre ne bo imela pripravljenega opisa in IGN priznava, da je vsaka takšna kopija odločitev posameznega založnika, zato bodo sami kupili svoj izvod in opis izdali naknadno. Vendar pa ob izidu igre ni za pričakovati niti recenzij iz strani drugih kritikov. Novinar Cade Onder je prejel informacije, da prav nobena spletna stran ni prejela predčasnih kopij za opise in te bodo razposlane šele enkrat ta teden, ko bo založnik zagnal strežnike. Takšno informacijo smo prejeli tudi mi, ki bomo svojo kopijo za recenzijo prejeli šele na dan izida – torej 2. februarja.

Pri izidu lahko tako pričakujete samo prve vtise, medtem ko bodo tiste prave recenzije začele deževati nekje sredi februarja. Suicide Squad: Kill the Justice League je “live service” naslov, ki je preoblečen v enoigralsko izkušnjo, kar zahteva kar nekaj vloženega časa, preden se lahko opisovalec prebije skozi vso vsebino in nato začne preizkušati še tiste zaključne “raide”, ki so največkrat gonilo takšnih naslovov. Morda na to Warner Bros. tudi računa, saj se tista največja prodaja zgodi v prvih dveh tednih od izida in bi negativne ocene samo znižale dobiček na blagajni.

Suicide Squad: Kill the Justice League izide 2. februarja za PC, PlayStation 5 in Xbox Series X.