🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 81

V New Yorku poletel prvi električni taksi

2

Znanstveno-fantastični filmi iz osemdesetih in devetdesetih so mi vsi po vrsti obljubljali, da se bo človeštvo v prihodnosti znebilo nadležnega menjavanja gumb pri vulkanizerjih, saj se bomo vsi prevažali po zraku. Vse to so bile laži, saj smo zdaj leta 2023 še vedno trdno zavezani k tlem, gneča na cestah pa je večja kot kadarkoli prej.

Pisci Hollywoodskih scenarijev so se tako pri napovedi prihodnosti malce ušteli, vendar pa so se stvari zlagoma začele spreminjati in morda bomo čez kaki dobri dve desetletji res švigali po zraku in to ne samo na krovu letal. Velik delež pri temu igra prehod na električne pogone vozil, ki zdaj nosijo zmogljive in hitro polneče se baterije, to pa bo igralo ključno vlogo pri ponudbi zračnih vozil.

Kako zna prihodnosti izgledati kaj kmalu je v nedeljo pokazalo podjetje Joby Aviation, ki je v New Yorku izpeljalo testni let prvega električnega zračnega taksija. Gre za pomemben dosežek, saj je Joby s tem uspešno prestal tudi prvo testiranje v urbanem okolju, ki zna biti nepredvidljivo, a te stvari je pri takšnem izdelku treba vzeti v zakup, saj bodo takšni taksiji operirali ravno znotraj najbolj poseljenih mest.

Električni taksi sicer ni videti tako frajersko kot pa tista leteča vozila, ki smo jih gledali v filmu Peti element. Za let potrebuje šest propelerjev, ki ga nato tiho dvignejo od tal in tudi njegova hitrost ni ni ravno takšna, da bi prebil zvočni zid. Služi pa svoji nalogi, saj naj bi Joby opravil let iz letališča JFK do spodnjega dela Manhattana v samo petih minutah, medtem ko z avtom za takšno pot potrebuješ nekje pol ure.

Kar je pri vsem skupaj najbolj zanimivo je dejstvo, da ta električni taksi ni samo nek koncept, ki ne bo nikoli uresničen. Podjetje je namreč v tretji od petih stopenj certifikacij, ki jih zahteva ameriška Zvezna uprava za letalstvo (FAA) in prve komercialne lete načrtuje že za leto 2025.

Tudi cena, zaradi nravi električnega pogona, ne bo astronomska, saj Joby pravi, da bo primerljiva s tistimi, ki jih ponujajo servisi tipa Uber in Lyft, tako kot ti pa bo uporabnik prevoz naročil preko aplikacije in ga nato delil z drugimi potniki. Napovedano ceno je sicer treba jemati z rezervo, saj upravljanje takšnega vozila zahteva kvalificiranega voznika, ki zna upravljati s helikopterjem, ti pa bodo za svoje sposobnosti zagotovo zahtevali večje plačilo, a morda ima Joby že izbrano flotilo kvalificiranih voznikov ali pa bodo te še usposobili na lastne stroške.

Hogwarts Legacy je na Nintendo Switchu grafično tako drugačen, da je videti že kot nova igra

0

Založnik Warner Bros. je igro Hogwarts Legacy, ki nam omogoči tisto pravo izkušnjo Bradavičarke in za katero še vedno trdimo, da je preprosto najboljša igra znotraj sveta Harryja Potterja, najprej izdal na PC-ju ter konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X. Igralci smo bili očarani nad prelestno grafično podobo, ki pa je imela nekaj težav z optimizacijo. Ko nove igre povzročajo težave tudi na najbolj mišičastih PC-jih se navadno založnik premisli in naknadno prekliče verzijo igre za prejšnje generacije konzol.

Vendar pa je Hogwarts Legacy ena najbolj prodanih iger leta 2023 in založnik Warner Bros. se je odločil izkoristiti bazo igralcev, ki še vedno vztraja na ostarelih sistemih. Najprej je izšla verzija igre za konzoli PlayStation 4 in Xbox One, pred kratkim pa je igra izšla tudi na najbolj šibki konzoli doslej: Nintendo Switchu.

Na spletu so se zdaj pojavili prvi posnetki igre in Hogwarts Legacy je na trenutke praktično neprepoznaven. V bistvu je mali čudež, da je razvijalcu sploh uspelo stvar spraviti na konzolo, ki je danes stara že 6 let in je že ob rojstvu bila šibkejša od prejšnje generacije konzol. Razvijalcu Avalanche Software je tako treba čestitati, da ne gledamo diapozitivov in glede na prve teste naj bi zadeva delovala pri presenetljivo stabilnih 30 sličicah na sekundo.

Vendar pa je moral razvijalec za poganjanje igre sprejeti kar nekaj velikih kompromisov. Grafična podoba je tako degradirana, da je Hogwarts Legacy mestoma videti kot povsem drugačna igra in nekega drugega desetletja. Teksturam so bile vzete podrobnosti, spremenjeno je bilo osvetljevanje scen, voda pa je videti slabše kot pa tista iz igre The Elder Scrolls: Morrowind iz leta 2002. Razvijalec je moral mestoma kar malce spremeniti arhitekturo ali pa zmanjšati število naključnih prebivalcev, ki se naenkrat lahko sprehajajo pred našim junakom.

Morda največja sprememba se tiče nalagalnih časov, saj Hogwarts Legacy na Nintendo Switchu ne vsebuje več tako odprtega sveta. Ko igralec prispe pred vasico Hogsmeade ne more kar naravnost noter, tako kot je to pri vseh drugih verzijah te igre. Namesto tega mora klikniti gumb, ki nato sproži nalaganje naslednje stopnje. To nalaganje je obvezno tudi pri vstopih v stavbe in je presneto dolgo: za prehod scene Nintendo Switch potrebuje od 30 pa vse do 50 sekund.

Hogwarts Legacy je tako po eni strani impresiven, da lahko sploh deluje na tej konzoli, a po drugi se vprašamo, do kdaj ima sploh smisel predelovati takšne naslove, če na koncu dobimo izkrivljeno verzijo vizije razvijalca. Spet pa je prav, da imajo igralci, ki ne vsebujejo nobene druge konzole, zdaj vsaj možnost igranja na Nintendo Switchu, ki se je ob prvotnem izidu igre na PC-ju zdela kot nemogoča naloga.

Priljubljeno igro Hades bo za Netflix naročnike na telefonih kmalu postala brezplačna

0

Ves čas pozabljam, da pretočni servis Netflix poleg filmov in serij zdaj ponuja tudi igre. Razlog za to je najbrž dejstvo, da ko že zaženem to aplikacijo, to navadno naredim na televizorju, medtem ko gledanja na telefonih lotim bolj redko. A ravno ta prebiva knjižnica indie naslovov, ki jih ponuja ta pretočni servis in katalog za preigravanje je povsem brezplačen, dokler redno vzdržujete plačevanje svoje naročnine.

Očitno pri tem pozabljanju, da Netflix zdaj ponuja tudi igranje iger nisem sam. Spletna stran CNBC je avgusta objavila članek, ki malce pokaže statistike glede preigravanja iger na tej platformi in te so dokaj porazne. Na papirju se sicer slišijo dobro: zabeleženih je bilo 23 milijonov prenosov iger in dnevno se z njimi zabava 1,7 milijona igralcev. Vendar pa je na splošno to drobiž, saj si Netflix lasti bazo uporabnikov, ki šteje kar 221 milijonov naročnikov, kar pomeni, da bolj malo ljudi ve, da na platformi sploh obstajajo igre ali pa se tega zavedajo, a jih preprosto ne zanimajo.

Netflix še ne namerava obupati zato je začel posegati tudi po “ekskluzivah”. Gre v bistvu za predelave popularnih indie iger za telefonski ekosistem, s to pastjo, da si je te igre moč pridobiti samo preko njihove platforme in aktivne naročnine. Netflix je tako nedavno napovedal, da bodo v 2024 predelavo doživele popularne igre Hades, Death’s Door in Katana Zero, preigravati pa bo možno tudi platformščino Braid, ki bo ta prehod izrabila tudi za nadgradnjo Braid: Anniversary Edition.

Od teh napovedanih naslovov je zagotovo najbolj popularen Hades, ki je leta 2020 pobiral povsod nagrade in je bil tako popularen, da je razvijalec Supergiant Games, za razliko od svojih prejšnjih naslovov, zanj napovedal nadaljevanje. Hadesov preskok na mobilno platformo bo s sabo prinesel posebej prirejene kontrole na dotik, hkrati pa bo podprto tudi igranje z zunanjim kontrolerjem.

Žal pa Hades s sabo prinaša en večji minus. Tako kot ostale Netflixove igre bo zadeva brezplačna, a jo bo moč igrati samo na telefonih iPhone, medtem ko na Androidu zadeva preprosto ne bo na voljo.

Baldur’s Gate 3 in Alan Wake 2 prejela največ nominacij za podelitev nagrad The Game Awards

Letos je izšlo presneto veliko kvalitetnih iger, tako da bo dogajanje na vsakoletni podelitvi nagrad The Game Awards, kjer se podeli tudi titula najboljše igre leta 2023, milo rečeno, razburljivo.

Na voljo je 31 različnih kategorij in včeraj so bili razglašeni tisti najbolj kvalitetni kandidati, ki se bodo borili za prestižne zlate kipce. Glasovanje je za splošno rajo zdaj že omogočeno in ga lahko opravite preko uradne strani, svoje glasovnice za svoje favorite pa lahko oddate vse do 6. decembra.

Kandidati so zanimivi. Kritike sta letos najbolj prepričali igri Baldur’s Gate 3 in Alan Wake 2 – vsak od teh naslovov je prejel kar 8 nominacij, oba naslova pa se bosta borila tudi za prestižno lovoriko najboljše igre tega leta. Ta kategorija bo letos še posebej ostra, saj so se v bobnu znašle tudi igre Resident Evil 4, The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, Super Mario Bros. Wonder in Marvel’s Spider-Man 2. Čeprav so to vse po vrsti kvalitetne zadeve si bosta največ glasov zagotovo nabrali igri Baldur’s Gate 3 in Zelda: Tears of the Kingdom. Trenutno prevladuje mnenje, da bo na koncu okronan Baldur’s Gate 3 – ta je pred kratkim na podelitvi Golden Joysticks domov odnesel kar 5 pokalov, vključno s tistim, ki ga je označil za Ultimate Game of the Year.

Letos se je dobro odrezal tudi Marvel’s Spider-Man 2, ki je nominiran v 7 kategorijah, medtem ko mu s 5 nominacijami sledijo igre The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, Super Mario Bros. Wonder, in Hi-Fi Rush.

Zanimivi pa so tudi nekateri drugi kandidati za katere se je pred izidom gojilo veliko pričakovanj, teh pa ne odražajo nominacije za nagrade. Na tem mestu zagotovo najbolj izstopa Starfield, ki se bo boril v samo kategoriji za najboljši RPG, tam pa se bo moral zoperstaviti naslovom kot so Baldur’s Gate 3, Final Fantasy 16, Sea of Stars in Lies of P. Čudi tudi izostanek igre Hogwarts Legacy, ki kljub svoji kvaliteti ni bil nominiran nikjer, kar sicer ni čudno glede vseh kontroverzij okoli tega naslova. Bi pa si zagotovo kakšno nominacijo zaslužila igra Octopath Traveler 2, ki je kritiki niso uvrstili niti v eno kategorijo.

Podelitev The Game Awards bomo v živo lahko spremljali 8. decembra ob 1:30 zjutraj in sicer preko YouTuba, Twitcha in TikToka.

Skupina The Beatles po zaslugi umetne inteligence zopet pri vrhu glasbenih lestvic

0

Po skoraj 30 letih so potrpežljivi oboževalci glasbene skupine The Beatles dobili nov posladek, ki pa je hkrati tudi zadnji, ki ga bodo kadarkoli dobili. Uradno je izšla namreč povsem nova skladba z imenom “Now and Then”, ki vsebuje primesi vseh štirih članov te legendarne skupine in nosi tudi neuradni naslov zadnje skladbe Beatlesov.

Pesem je v bistvu nastala davnega leta 1977 in jo je spisal John Lennon, posnel pa jo je kar doma na kaseto. Verzi so bili v bistvu praktično dokončani, a posnetek ni bil tako dobre kvalitete, da bi si zadeva zaslužila uradni izid pod katerega bi se lahko podpisali vsi člani zasedbe The Beatles. Yoko Ono je nato Paulu McCartneyju izročila dve kaseti, ki sta vsebovali kup materiala, tega pa je pred smrtjo posnel Lennon in na eni od njih se je nahajala tudi skladba “Now and Then”.

Kot rečeno, kvaliteta posnetka je bila preslaba, a McCartney je v zadnjih letih opazil, česa vsega je zmožna umetna inteligenca. To je videl na lastne oči preko obsežnega dokumentarca The Beatles: Get Back, ki ga je leta 2021 spočel Peter Jackson s pomočjo svojega podjetja WingNut Films. Petru je preko umetne pameti uspelo počistiti in izboljšati ločljivost ostarelih video posnetkov, enaka tehnologija pa je bila zdaj uporabljena za izboljšavo skladbe “Now and Then”. McCartney je pred izidom pesmi potrdil, da ni bila nobena beseda umetno generirana, saj je umetna inteligenca samo ločila vokale od zvokov klavirja, te očistila in nato te dodala ob drugo glasbeno spremljavo, ki vključuje vokale McCartneyja, bobnanje Ringo Starrja in kitarsko spremljavo Georga Harrisona iz leta 1994.

Rezultat je čustvena pesem, ki je v bistvu ljubezenska, a se v tem primeru čuti kot poklon Lennonu in Harrisonu, hkrati pa je to tudi nekakšen epilog zgodbe The Beatlesov, kar nakazuje tudi finalni kader uradnega videospota. Ta je bil izdan 3. novembra in nosi zanimivo produkcijo, saj meša mlade in stare obraze članov skupine, kar zna privabiti solzico marsikakšnemu starejšemu oboževalcu, hkrati pa je opomnik, kako neusmiljeno čas teče naprej in se ga ne da ustaviti. Od originalne zasedbe sta nam ostala samo še dva člana: Paul McCartney, ki je danes star 81 let in Ringo Starr, ki jih šteje 83. John Lennon se je od nas poslovil leta 1980, ko ga je umoril Mark David Chapman, George Harrison pa je zaradi pljučnega raka umrl leta 2001.

Pesem “Now and Then” se je dobro odrezala tudi pri poslušalcih, saj je skočila na ameriško lestvico najbolj popularnih skladb Top 100 in se zasidrala na 7. mestu, kar je vsaj malce razbilo vladavino Taylor Swift. Nazadnje je skupina The Beatles skočila na to lestvico leta 1996, ko se je na 6. mestu pojavila pesem “Free as a Bird”.

Prijave za turnir iz igre Counter-Strike 2 zdaj že odprte!

Tako, prilezli smo še do zadnjega letošnjega turnirja, ki smo ga pod oznako Gaming terminal spočeli s partnerjem Mimovrste. Za nami je razburljivo leto, ki je med drugim prineslo tekmovanja iz iger Assetto Corsa Competizione, Beat Saber, Fortnite in Valorant, zdaj pa je na vrsto prišla še najbolj igrana igra na Steamu – Counter-Strike 2.

Da je ta igra zadnja na seznamu ni naključje, saj je razvijalec Valve z beta testiranjem začel poleti in igra je v končni različici za splošno rajo zaživela šele konec septembra. Zato smo se odločili, da igralcem ponudimo še nekaj mesecev vadbe, preden se začnejo tiste resnične borbe za nagrade, ki jih bomo priskrbeli tudi tokrat in to v vrednosti kar 1.500 €.

Prijave za turnir so zdaj uradno odprte, tako da le brž na našo uradno stran, kjer si lahko ogledate vsa navodila, lahko pa skočite tudi na platformo FACEIT, kjer bodo potekale kvalifikacije in svojo ekipo prijavite že tam. Verjetno ni treba posebej poudarjati, da je tole ekipno tekmovanje, tako da potrebujete za en tim 5 uigranih članov, ki so dodobra seznanjeni z vsemi pritiklinami in pastmi igre Counter-Strike 2, kapetan vsake ekipe pa se mora tudi včlaniti v Discord kanal 360Clash.

PRIJAVA NA TURNIR

Pravila glede turnirja si lahko preberete tule, tekmovalo pa se bo na mapah Anubis, Mirage, Inferno, Ancient, Nuke, Vertigo in Overpass.

Kvalifikacije se bodo začele 3. decembra ob 13.00 in so povsem brezplačne, udeleži pa se jih lahko vsaka ekipa, ki ima pogum zoperstaviti se najboljših igralcem iz Slovenije. Iz spletnih bitk se bodo naprej kvalificirale 4 najboljše ekipe, te pa bodo nato 9. decembra povabljene na zaključni, finalni dogodek, ki se bo odvil znotraj prostorov trgovine Mimovrste BTC Ljubljana.

Za kvalificirane ekipe je obvezna prijavnina, ki na ekipo znaša 100 €, kar pomeni, da mora vsak član ekipe prispevati dvajsetaka. S tem plačilom si kot organizator zagotovimo, da se ekipe dejansko pojavijo na fizičnem dogodku, vsaka vplačana vstopnica pa vam ne prinese samo možnosti za pridobitev glavnih nagrad, saj bodo tudi poraženci domov odnesli tolažilne vrečkice presenečenj, ki bodo odtehtale vrednost prijavnine.

Kvalificirane ekipe se bodo zaključnih bitk lotile na HP-jevih PRC-jih in 240 Hz monitorjih. Igralci lahko s sabo prinesete svojo periferijo kot so tipkovnica, miška, podloge in slušalke, na dogodku pa si bo moč sposoditi periferijo podjetja HyperX, turnir pa je tudi odlična priložnost, da izrabite akcijske popuste nekaterih prenosnikov, ki se bodo tam prodajali s 30 % popustom!

Turnir tokrat omogočajo partnerji Mimovrste, HyperX in HP, ki bo na dogodku predstavil svoji znamki Victus ter Omen.

DayZ pred kratkim dosegel najvišje število istočasnih igralcev v svoji zgodovini

0

Igro DayZ lahko prištejemo med ene od najbolj pomembnih naslovov znotraj igričarske industrije in tako kot je za takšne legende navada, je igra svojo pot v bistvu začela kot mod. To za industrijo iger niti ni presenetljivo, saj so skoraj vse večje večigralske igre nastale na podlagi tega, kar so si igralci takrat najbolj želeli, nakar so prišli založniki in zadeve komercializirali: Counter-Strike je bil mod igre Half-Life, Dota 2 pa je bila najprej modifikacija igre Warcraft 3.

DayZ pa je nastal kot ločena izpeljanka vojaške simulacije ArmA 2, saj se je nekomu zdelo pametno, da bi naredil bolj realistično zombijaško avanturo v večigralskem svetu. Založnik Bohemia je nato opazil nenavadno popularnost tega moda in deset let nazaj naredil svojo komercialno verzijo, ki je najprej skočila v sistem Early Access, v tem prebila čisto preveč let, nakar se je rodila končna verzija 1.0, ki še danes dobiva posodobitve.

DayZ je sprva eksplodiral v popularnosti in je bil tudi v obdobju Early Access hudo igrana zadeva, a je nato popularno malce zamrla, saj je bil razvoj počasen in razvijalec je imel ogromno težav glede sinhronizacije strežnikov. Vendar pa se je sčasoma zadeva izboljšala, dobili smo večjo razširitev Livonia, igralci pa so se zaradi pomanjkanja ostale unikatne ponudbe počasi začeli vračati v njen objem.

In tam so tudi ostali, saj jih je Bohemia prepričala v igranje in izkušnjo nadgradila z novo posodobitvijo 1.23, ki prenovi bazo Vybor Air Base in prinese novo orožje .308 DMR, a najbolj pomembna novost se tiče rojstva na mapi, saj po novem igra igralce postavi bolj blizu skupaj, namesto da bi jih naključno poselila po mapi.

To s sabo prinese dobre in slabe plati. Po eni strani se lahko zdaj s kakšnim prijateljem na mapi hitreje najdeta, a po drugi se bodo poleg vaju pojavili tudi drugi igralci, ki imajo največkrat sovražne namene. V vsakem primeru je začetek igranja zdaj bolj akcijski, kar k igranju privleče tudi bolj nepotrpežljive igralce, to pa potrjujejo tudi igralne številke na Steamu.

dayz

Številke so sicer neuradne, saj prihajajo iz spletne strani SteamDB in ne od samega razvijalca, a na tej je vseeno lepo vidno, da je DayZ v zadnjih mesecih stalno beležil rast uporabnikov in dva dni je dosegel svoj rekord: 69.449 istočasnih igralcev.

Za prihodnost igre DayZ se nam tako očitno ni treba bati in tega se zaveda tudi Bohemia, za katero se je nedavno razvedelo, da dela tudi na DayZ 2, a da mora najprej na plano pogledati ArmA 4, na osnovi katere, vsaj tako predvidevamo, bo nato zgrajeno tudi drugo poglavje zombijaške pobijalščine.

Netflixov animirani film The Witcher: Sirens of The Deep bo vsebovala glas igričarskega Geralta

0

Že takoj na začetku tega članka bom zapisal dve kontroverzni mnenji, ki sta povsem moji osebni in za kateri sem prepričan, da se z njima veliko ljudi ne bo strinjalo. Prvo mnenje: Netflixova serije The Witcher ni vredna gledanja. Drugo: knjige avtorja Andrzeja Sapkowskega, ki je ustvaril Witcher svet in vse okoli njega, so z izjemo prvih dveh delov, povsem povprečne in v bistvu ne povedo zgodbo, ki bi se jo splačalo spremljati.

V preteklosti sem bil velikokrat že obtožen, da sem preprosto prevelik ljubitelj razvijalca CD Projekt RED, da bi lahko na njihova dela podal objektivno mnenje in čeprav se s to obtožbo niti približno ne strinjam, se vseeno ne bojim priznati, da so samo njihovi projekti iz Witcherja naredil medijsko ikono, ki jo poznamo danes. Trojica iger me sicer ni toliko navdušila z zgodbo, ampak bolj zaradi sveta, ki nam ga je leta nazaj predstavil CDPR, tega pa prevevajo politične spletke, realnost brutalnega srednjeveškega življenja in slovanska mitologija, ki je v igrah ne vidimo velikokrat zato iz nje kar kaplja atmosferičnost in misterioznost.

Morda je tudi Netflix prišel na podobno misel kot jaz in je uvidel, da bi bilo pametno v sodelovanje novih izdelkov pritegniti nekoga iz iger, namesto da se zanašajo na scenariste, ki so sami sovražili dela avtorja Sapkowskega. Tako so nekaj dni predstavili nov animiran film The Witcher: Sirens of The Deep, ki bo v ospredje postavil ravno tisto, kar smo od takšnih filmov, knjig in serij vedno zahtevali: avanture Geralta, ki se mora zoperstaviti neki novi lokalni nevarnosti, iz tega pa želi iztržiti nekaj zlatnikov. V bistvu bi tak format še kako dobro deloval v seriji, namesto da se ustvarjalci trudijo predstaviti neko epsko fantazijsko zgodbo – vsak teden bi lahko dobili novo mitološko pošast, v finalu pa bi se Geralt spopadel z neko šefetino kot so vampirji ali pa Ladies of the Wood.

Za uglasitev Geralta bo poskrbel nihče drug kot pa Doug Cockle, ki je isto vlogo odigral v trojici iger in že samo zaradi tega Sirens of The Deep takoj bolj povleče h gledanju. Sicer prva dva dražilnika o filmu ne razkrijeta preveč, a videti je, da se bo naš junak tokrat preizkusil v podvodni deratizaciji, vendar pa bo pri tem naletel na celo vojsko podvodnih ljudi, ki že dolgo bije bitko s tistimi, ki jih poskušajo dobiti na trnek.

The Witcher: Sirens of The Deep je videti vzpodbudno, a pred nami je še kar nekaj čakanja: film na Netflix pride šele enkrat proti koncu leta 2024.

Izid avstralskega Fallouta zamaknjen tik pred izidom

Razvijalec Drop Bear Bytes že leta dela na svoji igri Broken Roads, ki se jo je po prvih napovednikih hitro oprijel naziv “avstralski Fallout”. Ta naslov igra nosi upravičeno, saj se zgodba odvija v post-apokaliptičnih nedrjih Avstralije, igra pa se namesto po novodobnih, prvoosebnih Falloutih raje zgleduje po starošolskih verzijah, ki smo jih dobili v prvih dveh igrah, v teh pa smo akcijo spremljali iz izometrične perspektive, po radioaktivni pušči pa smo se sprehajali skupinsko.

Broken Roads te elemente nadgradi z moderno grafično podobo, ki nosi pridih oljnih slik in zna koga spomniti na igro Disco Elysium. Drop Bear Bytes si iz tega naslova ni sposodil samo grafičnega dizajna, ampak tudi sistem dialogov, ki naj bi bil tule veliko globlji od Fallout iger in bo vseboval posebnost v obliki moralnega kompasa. Ta bo narekoval dejanja naših junakov, saj bodo vsi nosili svoja prepričanja, nakar bodo dialogi oblikovali naš pristop do določenih situacij.

Ravno ta moralni kompas je razvijalcu povzročil več težav kot pa je bilo sprva predvideno, zato se je Drop Bear Bytes tik pred zdajci odločil, da izid igre zamakne v zgodnji del 2024. Svojo odločitev so pojasnili na X-u in v javnem pismu zapisali, da je Broken Roads tekom razvoja postala ekstremno kompleksna igra, ki bo pri enem preigravanju zahtevala nekje 30 ur, zaradi vseh dialogov in odločitev pa je nastalo tisoče niti razpletov zgodbe, ki jih je treba stestirati, saj se drugače lahko igralec ujame v situacijo, ki mu prepreči nadaljnje preigravanje zgodbe. To zahteva svoj čas, zato so sprejeli težko odločitev, da Broken Roads zamaknejo v začetek naslednjega leta.

Prestavitev izida je bila tako nenadna, da je presenetila tudi nekatere opisovalce iger. Spletna stran IGN je denimo bila sredi delanja recenzije, nakar jim je razvijalec sporočil, da je bilo njihovo delo zaman, saj bo igra zamudila nekaj mesecev. Uradna stran na Steamu še vedno kaže, da je izid igre načrtovan za jutri, 14. novembra, nakar spodaj najdemo grafično pasico, ki kaže resnični datum.

Zamik je bil resda presenečenje, a kakšne posebne jeze pri igralcih ni sprožil. Letos je namreč izšlo čisto preveč iger, ki so nato vsebovale čisto preveč hroščev, zato je pohvalno, da si je vsaj nekdo vzel čas za finomehanično poliranje svojega izdelka, ki že takoj ob izidu zasije v svojem polnem sijaju.

Darkest Dungeon 2 naslednji mesec dobiva svoj prvi plačljivi DLC

0

Igra Darkest Dungeon 2 je izšla pol leta nazaj in za razliko od prvega dela, ki je slavo požel univerzalno, nadaljevanje ni naletelo na tako topel sprejem. Razvijalec Red Hook Studios se je namreč odločil konkretno spremeniti igralno formulo zato je skočil v objem žanra roguelike, kar ni bilo všeč tistim, ki so v enki radi nadgrajevali svojo domačo bazo ter često menjali junake, ki so slej ali prej podlegli znotraj oddaljenih temnic.

Red Hook Studios je med tem časom pridno delal na popravkih in uravnoteženjih in mnenje občinstva se je tako počasi začelo prevešati na pozitivno stran. Stari igralci sicer vztrajajo, da Darkest Dungeon 2 še vedno ni vreden zahtevanega denarja, a nekateri so zgolj jezni zaradi tega, da nadaljevanje ne sedi v istem sodu kot original, saj bi se drugače strinjali, da je tole kvaliteten naslov.

Tako kot enica bo tudi drugi del očitno dobil kopico večjih in manjših dodatkov in DLC-jev. Razvijalec je tako pred kratkim za igro napovedal prvi kos plačljivih DLC-jev, ki se bo imenoval The Binding Blade. Stvar s sabo ne bo prinesla kakšne nove mape ali pa cel kup dodatne vsebine, a bo igralcem vseeno zanimiva, saj bo predstavila dva “nova” heroja: Duelista in Crusaderja.

Nova pišemo z narekovaji, saj je eden od teh dveh junakov lastnikom originala že znan. To je seveda Crusader za katerega je res čudno, da ga ni bilo že znotraj seznama herojev, ki jih je prinesla osnovna kampanja. Crusader je namreč pri prvem delu igral pomembno vlogo: ne samo da je bil to močan heroj, ki je bil videti kot nekakšna temačna verzija paladina, saj je lahko zadal veliko škode in je znal tudi pozdraviti sebe in kompanjone – lik je bil kot nekakšna ikona prvenca, saj se je pojavil na vseh promocijskih kampanjah originala.

Crusader bo tudi v Darkest Dungeon 2 igral vlogo tanka/zdravilca, z njim pa ga bo v nevarnosti temnic spremljal še en dodatni heroj: The Duelist. Tega do sedaj še nismo videli in glede na opis bo to nek gibčen bojevnik, ki bo znal zadati veliko škode, njegovi napadi pa bodo znali ignorirati odpornost, ki jo poseduje njegov nasprotnik.

The Binding Blade bo v igro vnesel tudi novega mini šefa The Warlorda, izid pa je zaenkrat zapostavljen v december, cena pa trenutno še ni znana.

Google Zemljevidi končno tudi pri nas kažejo omejitve hitrosti

1

Google je končno spoznal, da se v Sloveniji okoli ne prevažamo naokoli s kočijami po zaprašenih potkah, ki o asfaltu še slišale niso. Zato smo pred nekaj dnevi tudi pri nas dobili hudo uporabno funkcijo aplikacije Google Zemljevidi, ki nam poleg preračunane poti v kotu izriše tudi omejitev hitrosti ceste na kateri se trenutno nahajamo.

Stvarco sem spravil skozi omejeno testiranje znotraj Ljubljane in dobil sem mešane rezultate. Na enem odcepu znotraj Viča že dolgo velja zapostavljena hitrost 40 km/h, a Zemljevidi so mi tu kazali 50 km/h. Nakar so 50 km/h na uro kazali tudi tam, kjer bi morala veljati hitrost 60 km/h, nakar mi je pokazalo 90 km/h in to dobrih 100 m še preden sem prispel do pospeševalnega pasu za avtocesto. Tako bo očitno moral Google še malce povijačiti pod pokrovom in finomehanično poskrbeti za nekatere odseke cest, a veseli smo že tega, da je ta funkcija sploh prišla v našo majhno deželo.

Prikaz omejitve hitrosti nam zna priti zelo prav tudi izven večjih mest – še posebej na cestah, ki jih morda vozite prvič, kjer se zna hitro zgoditi, da zgrešite tablo ali križišče, ki prekliče prej zapovedano hitrost. Tako se lahko hitro znajdete sredi hitre ceste, kjer vam jezni vaščani trobijo in se vam tako prilepijo na rit, da jih praktično gledate na sovoznikovem sedežu, včasih pa znate nekje leteti 90 km/h, čeprav je omejitev za to cesto veliko nižja, kar vas nato prijazno opomni policist z globo.

Tudi po Ljubljani zna nova funkcija Google Zemljevidov priti hudo prav, saj se ves čas spreminjajo omejitve hitrosti in to na različnih odsekih cest, zato bo fajn priročno imeti aplikacijo, ki bo sama samodejno spremljala spremembe zakonikov – seveda pa se na njo ne smemo zanašati preveč, saj pri pravilnem volaniziranju veliko pomeni tudi kmečka logika in dinamična vožnja.

Popularni streamer xQc v vročih vodah zaradi “reactov” na izraelski napad Gaze

0

Streamerji nam dandanes prinašajo vsebino v raznoraznih oblikah. Igričarjem je najbolj blizu preprost prenos v živo, kjer nekdo preigrava igro, mi pa ga lahko gledamo v kotu ekrana in hkrati spremljamo njegovo postopno izgubljanje živcev med preigravanjem Elden Ringa. Vendar je to samo en aspekt pretočnega predvajanja v živo, medtem ko so tu še drugi, ki velikokrat skočijo v bizarne vode.

Najmanj napora zahtevajo tako imenovani “reaction” prenosi v živo, ki pa so med streamerji hudo popularni. V srži gre za to, da nekdo pred kamero zavrti nek video, nakar lahko vidimo njegovo reakcijo in komentar na omenjeni video. Streamerji imajo reacte zelo radi, saj jim ni treba početi ničesar drugega kot pa komentirati vsebino, ki jo je ustvaril nekdo drug, te stvari pa rade nase privlečejo milijone ogledov, saj moraš nato samo še na YouTubu ustvariti prikazno sliko, ki mora nujno vsebovati šokiran obraz ali pa usta, prekrita z dlanjo in že se ti je na račune prelilo tisoče evrov.

Nekateri streamerji, kot nedavno opisana SSSniperwolf, so si samo iz takšne vsebine izgradili cele kariere, drugi kot je denimo popularni Félix “xQc” Lengyel pa tudi radi pokukajo na to dobičkonosno stran pretočnih platform. Ravno xQc se je zdaj znašel v vročih vodah, saj si je za svojo tarčo izbral aktualni konflikt med Izraelom in Palestino, kar je veliko ljudi označilo za neokusno, streamerju pa so podelili laskave naslove kot sta pijavka in izmeček.

xQc to vsebino gosti na svojem ločenem YouTube kanalu xQc Clips, streamerju pa je očitno bolj malo mar za kritike. Ob njegovo vsebino se je na X-u spotaknil še en popularen YouTuber Noodle, nakar mu je xQc odgovoril s sliko, kjer drži kupček bankovcev. Na to mu je drugi YouTuber Kwite odvrnil, da je njegova duša, kljub vsemu temu denarju, še vedno prazna, xQc pa mu ni ostal dolžan in spodaj pripel sliko svoje z diamanti navlečeno uro in k temu dodal, da je Kwitejev bančni račun prav tako prazen.

Félix niti približno ni edini, ki bi aktualni konflikt med Izraelom in Hamasom izkoriščal za svoj dobrobit, saj lahko na YouTubu, Twitchu in TikToku najdemo polno takšnih osebkov. Vseeno pa je eno od največjih imen in ko ta začno genocid izrabljati za bogatenje lastnih denarnic, je prav, da o tem kdo zapiše kakšno besedo in da se na njih spomnimo tudi takrat, ko se nam kakšna takšna oseba želi s solzami opravičiti pred kamero.

Trgovina Epic Games Store po vseh teh letih še vedno ni dobičkonosna

2

Založnik Epic Games se je leta 2018, poln samozaupanja zaradi gromozanskega uspeha svoje battle royale streljačine Fornite, odločil stopiti v vojno digitalnih igričarskih trgovin in za svojo tarčo si je izbral Steam, ki mu je na vse pretege želel speljati uporabnike.

Tako je začel v trgovino Epic Games Store vlivati milijone evrov, v borbi za prevlado pa se je poslužil grdih trikov kot je prepričevanje nekaterih drugih založnikov, da so za mastno predplačilo svojo igro nato izdali ekskluzivno na njihovi trgovini, kar je pošteno razhudilo nekatere PC igralce. Nato so začeli podeljevati brezplačne tedenske igre, nakar so se tudi sami lotili založništva in plod te zadnje ideje je bil dobro sprejeti Alan Wake 2.

Vendar pa nič od tega očitno ni igralcev prepričalo, da bi povsem opustili Steam in svojo zvestobo zaobljubili samo Epic Gamesu. Včeraj se je začela pravna borba med Epic Gamesom in Googlom in že v prvem dnevu je na površje splavalo nekaj slastnih podrobnosti.

Na pričanje je bil poklican Steve Allison, ki je šef trgovine Epic Games Store, ta pa je javno priznal, da ta trgovina kljub vsem promocijam in vloženim milijonom še vedno ni dobičkonosna. Cilj te trgovine tako še vedno ostaja rast baze uporabnikov, ki bi nato lahko končno tehtnico prevagali na stran profitabilnosti.

Trgovina Epic Games Store sicer ni povsem zanič, saj ponuja tedenske brezplačne igre, razvijalcem pa omogoča prodajo naslovov pri katerih si Epic Games odgrizne le nekaj procentov od prodaje, medtem ko Steam zahteva svoj 30 % delež, ki se nato zmanjša skladno s prodajo. A ravno ta delež je v preteklosti razvijalce prisili, da so započeli svoje lastne trgovine ali pa so začeli gledati v smeri Epic Gamesa, a slej kot prej so se skoraj vsi spet vrnili k Steamu.

Ta preprosto ponuja preveč funkcij, da bi mu Epic Games lahko resno konkuriral. Platforma Epic Games Store je še vedno presneto počasna in neodzivna, da sploh ne omenimo vseh bonusov, ki jih prinaša Steam: forumi, možnost pretočnega igranja na praktično vseh napravah, ki so povezane na PC, napredna podpora za igralne ploščke in funkcijo Big Picture, ki Steam zaženejo v posebnem načinu, ki je kot prirejen za televizorje in prenosno napravo Steam Deck.

Borbo na sodišču sicer pridno spremlja spletna stran The Verge in dobili smo še nekaj drugih zanimivih informacij. Google naj bi z razvijalcem Riotom podpisal 18 milijonov dolarjev vredno pogodbo, zaradi katere potem Riot ni ustanovil svoje lastne trgovine, enake namene pa je imel tudi Activision, zaradi česar naj bi mu Google ponudil 100 milijonov dolarjev, saj bi drugače zaradi izostanka iger tipa Candy Crush, letno izgubili 243 milijonov dolarjev priliva.

Sojenja še ne bo kmalu konec in zanimivo bo videti, če bo Epic Games tule iztržil kaj več kot pa v njegovi skorajda identični borbi proti Applu.

Valve čez noč najavil prenovljeni Steam Deck z OLED zaslonom

0

Špekulacije o naslednji verziji popularnega prenosnega PC-ja Steam Deck že dolgo krožijo po igričarskih forumih, vendar pa razvijalec in založnik Valve v svoji tipični maniri ni želel ničesar uradno potrditi, včeraj pa so kar čez noč napovedali prenovljeno verzijo, ki s sabo prinaša kar nekaj konkretnih sprememb in čeprav nekako razumemo, da podjetje ne želi napovedati svojega izdelka mesece preden ta pride na prodajne police, je poteza zagotovo razjezila marsikakšnega kupca, ki si je v zadnjem mesecu privoščil tole napravo, misleč, da naslednik pride šele čez nekaj let.

Največja sprememba pri novem Steam Decku je zagotovo ekran, saj je Valve presedlal iz LCD prikazovalnikov na živobarvne OLED zaslone. To je bila ena največjih kritik originalnega izdelka, saj je že Nintendo Switch pred tem dokazal, da znajo OLED ekrani te naprave še dodatno popestriti. OLED zasloni bodo v premer tudi malce večji od predhodnika, saj bo ta velikost zdaj znašala 7,4 palca, prej pa se je ustavila pri 7 palcih.

Potem so tu še druge izboljšave, kot je podpora za tehnologijo HDR, izboljšani Wi-Fi 6E, boljša baterija in prenovljeno hlajenje, prenova notranjosti pa je Valvu omogočila, da je prenovljeni Steam Deck za 30 g lažji od predhodnika.

Spremembe so se zgodile tudi pri ponudbi in cenah. Valve bo namreč ukinil proizvodnjo 64 GB in 512 GB verzij konzole z LCD ekranom, tako da bo nova razporeditev ponudbe sledeča:

  • 256 GB LCD za 419 €
  • 512 GB OLED za 569 €
  • 1 TB OLED za 679 €

Ukinjene verzije izdelkov lahko še vedno kupite vse dokler ne poidejo trenutne zaloge, tem pa je tudi malce padla cena. 64 GB verzija zdaj stane 369 €, 512 GB pa 469 €.

Naročila OLED verzij bodo omogočena 16. novembra in se bodo odprla ob 19.00. Če ste za stvar zainteresirani potem bodite točni, saj imamo občutek, da bodo začetne zaloge hitro pošle, kar zna biti velika škoda za tiste, ki so iz tega Steam Decka želeli ustvariti posebno božično darilo. Valve bo v prodajo poslal tudi posebno obarvano verzijo 1 TB OLED modela, a ta bo na voljo samo v ZDA in Kanadi.

Valve nove modele označuje za nadgradnjo, v intervjuju za spletno stran Bloomberg pa so priznali, da delajo tudi na pravem nasledniku Steam Deck 2, ki bo vseboval tudi nadgradnjo procesorskih in grafičnih mišic, a ta je še vsaj 2 ali 3 leta stran od izida.

Serija Arcane dobiva 2. sezono, a je ta še leto stran od izida

0

Dandanes dobivamo več visokokakovostnih fantazijskih serij kot pa kadarkoli prej, vendar pa te stvari s sabo prinašajo tudi svoje minuse. Snemanje takšnih zadev je namreč hudo zamuden posel, zato so bile tudi sezone skrajšane in v eni tako dobimo nekje 8 epizod, nakar nam ne ostane drugega kot pa čakanje na naslednjo sezono.

Običajne serije tega problema nimajo: serija Kriva pota je denimo vseh svoji 5 sezon spočela v obdobju petih let, novejša serija Nasledstvo pa je 4 sezone stlačila v enak časovni okvir. A takoj, ko se v tvojem izdelku pojavijo digitalizirani avatarji ali zmaji se časovni razpon močno poveča: popularna Zmajeva hiša je svojo 1. sezono predstavila lani avgusta, 2. sezono pa bomo dobili šele čez slabo leto. Vmes so sicer stvari zakomplicirale stavke Hollywooda, a dejstvo ostaja, da je razmak sezon v serijah s CGI-jam čedalje večji.

Nič kaj drugače ni niti v naprednih animiranih serijah kot je denimo Arcane. Predelava avantur igre League of Legends je leta 2021 sezula marsikoga in je bila priporočljiva za ogled tudi tistim, ki se LoL-a nikoli prej niso niti dotaknili. Odlična zgodba ter napredna animacija sta nas hitro povlekli skozi vse epizode, nakar so gledalci hitro začeli Riot in Netflix prositi za nadaljevanje, ki je bilo sicer potrjeno, a o njem do včeraj nismo slišali ničesar konkretnega.

Netflix je včeraj na račun dogodka Geeked Week končno odprl usta in preko res kratkega dražilnika na X-u potrdil, da bo serija Arcane resda dobila tudi 2. poglavje, a se bo to zgodilo šele enkrat v novembru 2024.

Arcane tako potrjuje tezo, da se fantazijskih serij z visokim proračunom v bistvu ne splača gledati tistim, ki zadeve radi “bingajo” in si ogledajo vse naenkrat, saj v bistvu človek po treh letih čakanja že pozabi na vse to, kar se je zgodilo v prejšnji sezoni. Po drugi strani pa je to dober izgovor, da si stvarco še enkrat ogledate in si tako na lep način obnovite znanje, kar si kvalitetni Arcane vsekakor zasluži.

Serija Masters of the Air nas bo dvignila med oblake 2. svetovne vojne

0

Steven Spielberg in Tom Hanks gojita veliko strast do grozljivih dogodkov, ki so se zgodili sredi 2. svetovne vojne. Dvojec se je najprej združil pri filmu Reševanje vojaka Ryana, nakar sta moči, skupaj z Garyjem Goetzmanom, združila v vlogi izvršnih producentov serij Peščica izbranih in Pacifik. Obe seriji sta bila spočeti za HBO, a Pacifik je te dni star že 13 let, HBO pa očitno ni bil pripravljen skočiti v obdobje 2. svetovne vojne še tretjič, zato je trojica producentov srečo šla iskati pri Applu, ta pa je že dolgo nazaj odobril projekt Masters of the Air za katerega smo včeraj prejeli prvi dražilnik.

V Peščici izbranih smo gledali odprave kopenske vojske, medtem ko je Pacifik vseboval tudi primesi pomorskih bitk, zato je edino prav, da smo se zdaj dvignili še med oblake. Masters of the Air je v bistvu predelava knjige Masters of the Air: America’s Bomber Boys Who Fought the War Against Nazi Germany, spremljali pa bomo odprave ameriške letalske sile 8th Air Force, ki je s svojimi preleti močno vplivala na potek in razplet 2. svetovne vojne in je bila na koncu med glavnimi akterji poraza nacistične armije.

V glavni vlogi bo nastopal Austin Butler, ki se ga najbolj spomnimo po filmu Elvis, tule pa bo prevzel vlogo majorja Gala Clevena, družbo pa mu bo delal poročnik Curtis Biddick, ki ga bo odigral Barry Keoghan, ta pa nas je nazadnje navdušil v filmu Duše otoka.

Dražilnik vsekakor ne špara z akcijo, čeprav moram priznati, da se na trenutke zdi malce preveč naphana s posebnimi efekti. Tudi Peščica izbranih je sicer vsebovala veliko akcije, a ta se je tam zdela bolj realistična in brutalna, medtem ko pri Masters of the Air lahko čutimo, da nekatere lokacije, kot je denimo kader z mlini na veter, obstajajo samo po zaslugi računalniških algoritmov. Logično je sicer, da snemanje spopadov v zraku ne moreš posneti na takšen način kot smo jih gledali v HBO-jevih dramah, a vseeno obstaja občutek, da sliko ves čas krasi nek čuden filter.

Serija Masters of the Air bo svojo prvo epizodo pokazala 26. januarja 2024, gledali pa jo bomo lahko samo preko pretočnega servisa Apple TV+.

Novi Avatar: The Last Airbender dobil prvi dražilnik

0

Pretočni servis Netflix trmasto vztraja pri predelavi animejevske vsebine v nekaj, kar vsebuje resnične igralce, ki so sparjeni s celim kupom računalniških ustvarjenih efektov. Stvari so sicer začele bolj slabo, saj se vsi še spomnimo predelave serije Death Note, a skozi čas so se stvari začele obračati na boljše, dokler na koncu letos nismo dobili predelave mange One Piece, ki je bila med občinstvom dobro sprejeta.

Netflix bo zdaj poskušal obdržati ta tempo, zato so včeraj izdali napovednik za serijo Avatar: The Last Airbender, ki je videti presenetljivo dobro in upanje ostaja, da bomo končno dobili res dobro ekranizacijo Avatarja, ki tehnično ni res anime, saj sta za njo zaslužna Američana Michael Dante DiMartino in Bryan Konietzko, ki sta animirano serijo spočela za ameriški televizijski kanal Nickelodeon.

Kljub ameriškim koreninam vsebuje Avatar: The Last Airbender azijsko tematiko in dogajanje se vrti okoli majhnega dečka Aanga, ki je trenutni Avatar in je tudi edini, ki lahko manipulira z elementi zraka, zemlje, vode in ognja. Skupaj s prijatelji, ki slišijo na imena Toph, Sokka in Katara se poda v bitko proti zlobni vojski Fire Nation, ki si želi podrediti vsa druga ljudstva, na čelu teh pa stoji Fire Lord Ozai.

Vse to lahko vidimo v prvem dražilniku, ki prikaže impresivne posebne učinke in nekaj letanja na ogromni, močno puhasti različici bizona. Upamo samo, da se stvar ne bo jemala preveč resno, saj je originalna risana serija v sebi vsebovala zdravo dozo komedije, zaradi katere je celokupno sploh postala tako izjemno priljubljena.

Avatar: The Last Airbender bo svojo premiero na Netflixu doživel 22. februarja 2024 in upamo, da bo s svojo kvaliteto prepričal in končno spral grenak okus istoimenskega filma iz leta 2010, ki ga je režiral M. Night Shyamalan in ga marsikdo označuje za enega najslabših filmov vseh časov.

Izganjalci duhov bodo dobili nov del in tule je prvi dražilnik

0

Franšiza Izganjalci duhov je ena tistih, ki sem jo gledal več kot desetletje nazaj in od takrat stvar nikakor ne pride na moj seznam ponovnih ogledov. Kar je čudno: spomnim se, da mi je bil prvi del iz leta 1984 zabaven, dvojka iz 1989 pa malce manj, a je bila še vedno vredna ogleda. Leta 2016 se je nekomu zdela pametna ideja spočeti predelavo, kjer v glavni vlogi nastopajo samo ženske, kar je bila univerzalno slabo sprejeta odločitev, nakar smo leta 2021 dobili film Izganjalci duhov: Zapuščina, ki je bilo uradno nadaljevanje prvih dveh delov in je v ospredje postavila novo mlado zasedbo junakov, iz zakulisja pa so občasno pomahali stari znanci.

Zapuščina bo zdaj dobila nadaljevanje, ki bo nosilo podnaslov Ledena grožnja, ki pa je malce trapast prevod. Originalno se stvar namreč imenuje Frozen Empire in beseda Empire se nanaša na Empire City, kar je vzdevek za New York City, kjer so se tradicionalno odvili vsi deli Izganjalcev duhov, razen Zapuščine. Nov del se tako vrača v velemesto, ki mu zdaj preti nova nevarnost: neznana sila bo New York zavila v ledeni objem, zaradi česar stvarca malce spomni na film Dan po jutrišnjem.

Skratka, Ledena grožnja je direktno nadaljevanje Zapuščine, tako da bomo pred kamerami gledali stare obraze, kot so Trevor (Finn Wolfhard), Phoebe (Mckenna Grace), Podcasta (Logan Kim), Callie (Carrie Coon) in Garyja (Paul Rudd). Pridružila se jim bo zopet stara garda Raymond Stantz (Dan Aykroyd) in Winston Zeddemore (Ernie Hudson), producentom pa je zopet v sodelovanje uspelo privleči Billa Murrayja, ki bo zopet nastopil v vlogi Petra Venkmana.

O filmu se zaenkrat ne ve preveč, saj smo dobili zgolj en dražilnik, izid pa je načrtovan za 29. marec 2024, kar je malce čuden datum, saj bi film s takšno ledeno tematiko pričakovali v bolj zimskih mesecih. Če si želite pred pomladnim obiskom kina malce osvežiti spomin, si lahko prejšnji del Izganjalci duhov: Zapuščina, pri nas ogledate preko Netflixa.

Vesoljska agencija NASA zagnala lasten pretočni servis, ki je povsem brezplačen

0

Ameriški davkoplačevalski denar je končno izdavil nekaj od česar lahko profitiramo tudi drugje po svetu. Ameriška vesoljska agencija NASA je namreč v avgustu začela dražiti s prenovo svoje uradne strani, ki bi po novem vsebovala tudi pretočni servis NASA+, ta pa bi omogočal spremljanje izstrelitev raket v živo, gledanje zanimivih dokumentarnih oddaj ter vpogled v prihajajoče vesoljske misije, ki navadno zahtevajo leta načrtovanja – vse to popolnoma brezplačno.

NASA+ je zdaj uradno začela z obratovanjem in do novega pretočnega servisa lahko dostopate preko naslednje povezave. Spletna stran sicer ni tako pregledna kot kakšen Netflix, a skozi čas se bo zagotovo izboljšal tudi uporabniški vmesnik. Do takrat lahko že zdaj uživamo v kopici serij kot so Other Worlds, NASA Explorers, New Horizons, Climate Tales in druge. Serije so razdeljene po kategorijah in nekatere epizode trajajo zgolj nekaj minut, spet druge nam v enem delu servirajo uro in pol vsebine.

Poanta NASA+ je več kot očitno izobraževanje mase pri katerih se je v zadnjem desetletju dejansko razpaslo mnenje, da je Zemlja ploščata. Prav tako nam želi pretočni servis predstaviti kako presneto veliko je vesolje, ki je tako nepojmljivo ogromno, da pri marsikomu lahko sproži eksistencialno krizo. NASA bi v sodelovanje zagotovo lahko vpoklicala priljubljeni YouTube kanal Kurzgesagt, ki ima tako kvalitetno vsebino, da bi se ta na NASA+ počutila kot doma.

Smo omenili, da je stvar povsem brezplačna? Ker ta stvar je povsem brezplačna! Ne samo, da vam za ogled 4K vsebine ni treba odšteti niti evra, vključeni so tudi podnapisi, ni vam treba ustvarjati računa, na voljo pa sta tudi aplikaciji za iOS in Android, tako da lahko v vsebini uživate tudi na telefonu in preko domačih televizorjev.

Poleg vsega tega pa nas čakajo tudi dogodki v živo. Izstrelitev rakete SpaceX CRS-29 boste lahko v živo spremljali že jutri, 10. novembra in sicer ob 1.55 zjutraj. Raketa bo prinesla nove zaloge na Mednarodno vesoljsko postajo – tja naj bi prispela 11. novembra ob 9.40 in tudi to bomo lahko spremljali v živo.

Še en razvijalec se je opravičil za hroščato igro, še preden je ta sploh izšla

0

Zgodilo se je točno tisto, kar smo napovedali. Namreč ko je razvijalec Colossal Order še pred izdajo igre Cities: Skylines 2 še pred njenim izidom napovedal, da bo ta imela slabo optimizacijo in da lahko igralci pričakujejo težave pri ohranjanju stabilnih sličic na sekundo, je bilo samo vprašanje časa, da se bo istega trika poslužil še kak drug studio in založnik.

In čakati nam ni bilo treba dolgo, saj sta pred kratkim španski studio Pendulo Studios in založnik Microids na dan izida igre Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh javno priznala, da igra ni ravno v stanju za izid, a da bodo igro vseeno poslali v prodajo, zraven pa so se sveto zaobljubili, da jo bodo popravili skozi prihajajoče tedne.

Včasih so nam takšne nedokončane izdelke prodajali pod oznako “Early Access”, zdaj pa je očitno samo nekaj besed predhodnega opravičila in prazne obljube, ki znajo ostati povsem neizpolnjene. Zgornje opravičilo namreč zamolči eno pomembno stvar: razvijalec in založnik bosta igra krpala samo v primeru, da je bila začetna prodaja solidna, saj jo bosta v nasprotnem primeru hitro opustila in se odpravila delati nekaj drugega. Žalostna resnica je namreč to, da nima vsak takšnega proračuna kot CD Projekt RED in da si bi lahko privoščil leta delanja posodobitev, ki bi na koncu stvar spravili v red.

Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh je medtem že izšel in na Steamu trenutno drži mešane ocene. Glede na recenzije igralcev je igranje zabavno in dejansko ni nekih poročil o slabih sličicah na sekundo kot je bilo to pri Cities: Skylines 2. Tu je namreč problem drugačen: igra je tako hroščata, da v nekaterih primerih povsem onemogoči napredovanje in to že samo pri kaki dveh urah igranja. Poleg tega se redno ruši in nato moraš spet gledati vmesne sekvence, ki jih tule ne moreš preskočiti.

Nas prav zanima, kaj je naslednji korak pri opravičevanju založnikov za slabo delovanje igre. Morda naslednjič sploh ne bomo dobili naslova, ampak bomo denarce odšteli za obljubo, da morda nekoč nekaj dobimo? Aja, to že obstaja in se imenuje prednaročilo.