🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 90

NVIDIA predstavila DLSS 3.5, ki bo deloval na vseh RTX grafičnih karticah

0

Dnevi, ko smo igro zagnali na neki ločljivosti in je ta nato tekla pri kot britvica ostri sliki so v svetu videoiger daleč za nami. Sicer lahko tudi danes igre poganjate na neokrnjenih ločljivostih, a boste za to največkrat morali plačati davek v obliki nizkega števila sličic na sekundo, saj so se tudi razvijalci začeli zanašati na preračunavanje slike preko tehnologij DLSS, FSR in XeSS, včasih pa se na te stvari malce preveč zanašajo, zaradi česar smo na PC-jih v zadnjem letu dobili kar nekaj naslovov, ki jih je krasila obupna optimizacija.

Te tehnologije so nova realnost in na njih se bo še naprej gradilo nove igralne izkušnje, zato se od njih še nekaj časa ne bomo poslovili. NVIDIA je nedavno predstavila naslednjo verzijo svoje tehnologije DLSS 3.5, ki je na prikazane rezultate močno impresivna in AMD ter Intel se bosta morala presneto potruditi, če želita FSR in XeSS približati novim standardom.

To za tekmeca ne bo lahka naloga, saj je NVIDIA v DLSS 3.5 vnesla preračunavanje ray tracing osvetljevanja preko umetne inteligence, na področju AI-ja pa so milje pred zasledovalci. DLSS 3.5 bo sicer hitrejši od prejšnjih različic, a bolj pomembna je kvaliteta slike, ki bo tule znatno izboljšana. Ena glavnih pritožb glede teh tehnologij je mnogokrat premalo ostra in zamegljena slika, kar bo zdaj odpravila umetna inteligenca, ki je bila natrenirana pri prepoznavanju zamegljenih pikslov, nakar iz večih sličic lahko sestavi bolj jasno sliko.

Kar je najboljše pri celi zadevi je dejstvo, da bo DLSS 3.5 deloval na čisto celi seriji RTX grafičnih kartic, medtem ko je DLSS 3 zaradi tehnologije Frame Generation deloval samo na četrti seriji RTX-ov. NVIDIA je za predstavitev tehnologije spočela dva videa in eden od njiju se loti igre Cyberpunk 2077 in njenega dodatka Phantom Liberty, saj je to ena od redkih novodobnih iger, ki podpira tehnologijo osvetljevanja Full Ray Tracing, zdaj pa bo tudi očitno prva igra, ki bo podpirala tehnologijo DLSS 3.5. Od prihajajočih naslovov bosta novo preračunavanje podobe podpirala tudi Alan Wake 2 in Portal with RTX.

Twitch streamerji bodo lahko kmalu nadležnežem preprečili gledanje streamov

0

Dobre novice se pojavljajo na obzorju za vse Twitch streamerje, ki si želijo pri svojih prenosih v živo dobiti malce več kontrole nad svojim občinstvom, saj obstajajo ljudje, ki jim je v največje veselje spletno nadlegovanje drugih. Streamerji za nadzor svojega kanala navadno zasužnjijo moderatorje, ti pa nato budno motrijo pogovorno okno in če je nekdo preveč nadležen in kljub večkratnim opozorilom kar ne da miru, ga lahko moderatorji utišajo in mu s tem efektivno preprečijo nadlegovanje streamerja.

Vendar pa takšni nadležneži še vedno lahko spremljajo prenos v živo, a kaj kmalu se lahko zgodi, da bodo streamerji podeljevali bolj stroge kazni. Novico o tem je na X-u podelila Twitch partnerka Lowco, ki je v nadzorni plošči Twitcha opazila novo možnost, ki odstranjenemu uporabniku hkrati prepreči spremljanje prenosa v živo, zadeva pa naj bi ob bannanju takoj stopila v veljavo, tako da bi tečni uporabnik instantno ostal brez dostopa do streama.

Nova možnost preprečevanja gledanja še ni na voljo vsem, a Lowco pravi, da se bo to spremenilo že naslednji mesec. Takšen uporabnik bo sicer imel še vedno dostop do ogledov VOD-ov oziroma do raznih izrezkov, ki se pojavijo na Twitchu, a se zna kmalu spremeniti tudi to.

Twitch namreč načrtuje še dodatne funkcionalnosti pri odstranjevanju in blokiranju gledalcev. Uporabnik, ki je bil od kanala bannan lahko namreč še vedno gleda prenos v živo če se iz spletne strani odjavi ali pa se vanjo prijavi pod drugim uporabniškim računom, a Twitch naj bi razmišljal tudi o bannanju IP-jev, kar bi še otežilo življenje nadležnežu. Seveda znajo tisti najbolj trmasti zaobiti tudi takšne kazni, a bi se pri tem morali malce bolj potruditi, včasih pa jim zna takšen pristop močno zagreniti vsakdan – če se kdo denimo spravi tečnariti streamerju med brezdeljem v pisarni zna biti IP ban malce bolj trd oreh kot pa če ban dobi na domači mreži.

God of War Ragnarok naj bi dobil večji DLC

0

Če ste preigrali igro God of War Ragnarok povsem do konca, potem veste, da je zgodba Kratosa in njegovega sina Atreusa bolj ali manj zaključena. Ragnarok je bila take sorte igra, da si ob koncu res nisem želel kakšne dodatne vsebine, saj je že osnovna kampanja ponudila res veliko vsebine, ki se je mestoma zdela že malce preveč razvlečena, zato sem ob koncu dobil podoben občutek kot ob končanju igre Assassin’s Creed Odyssey: “Tole je bilo dobro, a hvala Bogu, da je zadeve konec”.

S to tezo se je po izidu strinjal tudi režiser Eric Williams, ki je v intervjuju povedal, da so v Ragnarok vložili vso ustvarjeno vsebino, zato studio Santa Monica ne razmišlja o kakšnih DLC-jih oziroma dodatkih, ampak se želi preseliti na naslednjo igro, ki naj bi bila povsem drugačna. Na njej dela režiser Cory Barlog, ki je leta 2018 ustvaril prvi God of War, novi naslov pa naj bi skočil v znanstveno-fantastične vode.

Znani leaker The Snitch pa je včeraj najavil, da so se vmes očitno načrti razvijalca Santa Monica spremenili in da naj bi se vendarle začelo delo na DLC-ju oziroma razširitvi, ki jo bo prejel God of War Ragnarok. The Snitch pravi, da naj bi bil skrivnosten dodatek razvit do nekje 60 % in ne bo izšel še letos, zaenkrat pa ni prepričan ali bo to samo DLC ali pa nemara samostojno razširitev kot je bil denimo Spider-Man: Miles Morales.

The Snitch je sicer dobro znani leaker, ki je imel v zgodovini kar nekaj pravilnih napovedi, a govorice pravijo, da je vmes prodal svoj Twitter račun nekemu španskemu streamerju, tako da njegove besede niso več tako zanesljive. No, ta “novi” Snitch trdi, da je njegov vir zanesljiv, saj je ta isti, ki je razkril slike iz igre Rise of the Ronin in zraven napovedal za to igro še datum izida, te informacije pa naj bi bile legitimne.

Dodatek morda res nima smisla za tako z vsebino polni naslov, vendar pa je čisto možno, da je od izida igre tudi sam Sony malce spremenil strategijo. Zadnja konferenca State of Play je napovedala bolj malo ekskluziv in od večjih naslovov je zaenkrat uradno napovedan samo Spider-Man 2, medtem ko so ostali studii, ki si jih lasti Sony, čudno tiho. Očitno vse tiste večje igre potrebujejo dodaten čas za razvoj in se je Sony odločil zapolniti luknjo z dodatkom, ki se bo samo zaradi svojega imena zagotovo dobro prodal, s tem pa se bo morda naredila tudi naveza na prihajajočo televizijsko serijo na kateri naj bi delal Amazon.

Stalker 2 pokazal akcijsko obarvan igralni napovednik

0

Žal leto 2023 ne bo tisto, ki nam bo prineslo drugo poglavje franšize Stalker, ki je bilo doslej večkrat prestavljeno. Ukrajinski razvijalec GSC Game World namreč z eno roko programira, z drugo pa se v resničnem življenju upira ruskemu vojaškemu napadu na Ukrajino, kar je seveda vplivalo na razvoj igre. Studio se je sicer preselil v Prago, a to ni rešilo vseh njegovih težav, saj so nekateri člani ekipe poprijeli za orožje in se šli borit za svojo domovino, zaradi nasprotovanja vojni pa je studio postal tarča za ruske hekerje, ki so jim celo vdrli na strežnike in jim odtujili izvorno kodo.

Skratka, če komu lahko upravičimo večkratne zamude, potem je to zagotovo studio GSC Game Worlda, za katerega se čudimo, da v takšnih pogojih sploh lahko dela na AAA projektu. Vendar pa je treba kljub vojni treba zaslužiti za kruh in denarce za tega si bo studio zagotovo prislužil, saj je v novem napovedniku za Stalker 2 akcija videti naravnost slastno in vredna čakanja.

Igralni napovednik Bolts & Bullets se tokrat osredotoči predvsem na akcijo, ki je v tej igri, ki rada izpostavi grajenje prepričljive atmosfere, zagotovo ne bo manjkalo. Z lepo zalogo orožij se bomo lotili mutirancev, ki smo jih sicer srečali ž v prejšnjih Stalker naslovih. Tu so nadležni psi, ki se za nami najraje zapodijo v krdelu ter srhljivi Bloodsuckerji, ki ne samo, da udarijo kot kamion, ampak so zraven še nevidni. Seveda bo tu tudi zalega vojakov iz nasprotnih frakcij, ki jih bo zaradi hranjenja s strelivom najbolj pametno ustreliti direktno v glavo, po življenju pa nam bo stregla tudi okolica. Tako kot prej se namreč še vedno nahajamo v skrivnosti Zoni, ki je izrodila cel kup bizarnih anomalij, te pa ob sebi rade skrivajo zaklade, a so hkrati za nas instantna usmrtitev. Odkrivamo jih s pomočjo vijakov, ki jih mečemo naokoli povsem brezskrbno, saj iz riti vedno lahko potegnemo ven novega, zaradi česar je preprost šrauf serijska oprema vsakega pravega Stalkerja.

Stalker 2 je torej videti odlično, vendar pa ga letos ne bo na spregled. GSC Game World je napovednik izrabil tudi za najavo novega datuma izida, ki se bo po novem zgodil v prvi četrtini 2024, takrat pa boste igro lahko prevzeli na PC-ju, konzolah Xbox Series X, vključena pa bo tudi v naročnino Game Pass.

Originalni Broken Sword dobiva predelavo, najavljen pa je tudi 6. del franšize

0

O avanturah Broken Sword sem v zadnjih dveh desetletjih slišal že marsikaj dobrega, a niti ene od teh iger nisem tudi praktično preizkusil. Za to franšizo v mojem življenju ni bilo pravega trenutka, da bi se spravil v njeno igranje: prvi del je izšel leta 1996, kar je bilo celo zame malce prezgodaj, medtem ko je zadnji, peti del Broken Sword 5: The Serpent’s Curse, izšel leta 2013, a takrat si človek reče, da če že ni igral prejšnjo kvadrologijo, potem se ne bo spravil niti v preigravanje frišnega dela, saj bo v štoriji bolj kot ne izgubljen.

Za serijo že od začetka skrbi studi Revolution Software, ki ga vodi Charles Cecil, ta pa je moral tekom tridesetih let praktično vse odpustiti, v zadnjih letih pa je zopet začel nabirati ekipo in sredstva za ponovno obuditev franšize. In tako je nekaj dni nazaj napovedal kar dva nova projekta: eno predelavo in hkrati povsem frišen del avanture Broken Sword.

Predelava se bo lotila izvirnika The Shadow of Templars, ki bo v prenovljeni verziji dobila podnaslov Reforged. Spremljali bomo začetek avanture, ki se vrti okoli glavnega junaka Georga Stobbarta, ki se odpravi na dopust v Pariz, nakar se pojavi morilski klovn, ki z bombo razstreli bližnjo gostilno in skoraj pokoplje našega junaka. George ne samo da preživi ampak tudi združi moči s simpatično novinarko Nico Collard, par pa se nato odpravi raziskovati zaroto, ki je veliko globlja, kot sta pričakovala.

Vse Broken Sword igre so pustolovščine, kar pomeni, da jih nadzorujemo iz statičnega pogleda, nakar se s klikanjem sprehajamo po lokacijah, nabiramo predmete, čvekamo s prebivalci in poskušamo razrešiti uganke, ki so v tej seriji dokaj logične. Nič od tega se ne bo spremenilo v predelavi, ki bo v bistvu poskrbela samo za grafiko višje ločljivosti, ta pa je bila narejena v kombinaciji s predanimi umetniki in umetno inteligenco. Revolution Software namreč priznava, da brez umetne inteligence predelava ne bi bila možna, saj bi zahtevala preveč denarja, ekipa pa ima trenutno samo šest zaposlenih. Glede na prve slike je projekt trenutno na pravi poti, saj je Reforged videti odlično, datum izida pa je postavljen v začetek leta 2024.

Napovedan je tudi povsem svež 6. del franšize, ki se bo imenoval Parzival’s Stone. Ta bo popolnoma 3D in bo zgrajen znotraj pogona Unity, George in Nico pa imata pred sabo novo nalogo, saj bosta poskušala izvohati sled za izmuzljivim svetim gralom. Ta igra bo zahtevala malce več proračuna in tudi časa, zaradi česar še nima datuma izida.

Revolution Software pravi, da upa na dobro prodajo predelave, saj bi jim ta omogočila tudi predelavo drugega dela The Smoking Mirror.

Epic Games ta teden podarja odlično strategijo Homeworld: Deserts of Kharak

0

Ljubitelji realnočasovnih strategij si lahko od danes naprej privoščite novo brezplačno poslastico v obliki igre Homeworld: Deserts of Kharak, ki jo ta teden digitalna trgovina Epic Games podarja na sledeči povezavi.

Gre za “novo” igro znotraj franšize Homeworld, ki je bila pred tem na dolgem prisilnem dopustu, saj pač ljudem ni bilo več do preigravanja strategij – še posebej takšnih znanstveno-fantastičnih, ki se dogajajo v vesolju. K sreči je razvijalec in založnik Gearbox spoznal, da je Homeworld izjemno cenjena franšiza, ki si zasluži novo priložnost, zato so leta nazaj spočeli predelavo prvih dveh iger, nakar so odobrili še delo na samostojni strategiji Homeworld: Deserts of Kharak, ki so ga zaupali razvijalcu Blackbird Interactive.

Slednja je izšla leta 2016 in čeprav ni bila blazna prodajna uspešnica, so jo kritiki imeli radi in zadeva na Metacriticu nosi oceno 79, s strani gledalcev pa eno lepo okroglo osmico. Vsi se strinjajo, da je tole čudovita strategija, ki ima samosvoje mehanike, tako da se precej razlikuje od prvih dveh Homeworld iger, vendar pa je ravno zaradi tega lahko privlačna starim in novim igralcem serije.

Za razliko od prvih dveh poglavij se Deserts of Kharak preseli na planet, ki ga krasijo puščavske sipine in razbitine puščavskih ladij. Nadzorovali boste lažja in težja vozila, zaradi negostoljubnega planeta pa v pehote ne boste gledali, saj se bodo vsi raje skrivali v pločevinastih konzervah in se znotraj cvrli zaradi pritiska žgočega sonca.

To je prvič, da se je Homeworld: Deserts of Kharak pojavil kot brezplačna ponudba na Epic Gamesu in če ste pozorno spremljali našo stran, potem si v knjižnici zdaj lastite tudi predelavo prvih dveh iger, tako da imate pred sabo v bistvu že celo zbirko Homeworld naslovov.

Tem se bo kmalu pridružil še tretji del, ki ga prav tako izdeluje Blackbird in ta je na letošnjem Gamescomu dobil prvi pravi napovednik, izid pa je načrtovan za februar 2024.

Totedenska brezplačna ponudba je veljavna do 31. avgusta, nakar jo bo zamenjala igra Cave Story+.

Amazonova televizijska serija Fallout prejela prvi dražilnik

0

Glede na to, da bomo na Fallout 5 čakali še nekje deset let in ga bomo skoraj zagotovo igrali šele na naslednji generaciji konzol, bomo navdušenci nad tem vesoljem v vmesnem času požrli vsak košček uradno žegnane vsebine, pa čeprav nam ta ne bo dostavila ravno tiste izkušnje, ki so jo pričarale enoigralske igre.

Takšen dober vmesni obrok bo Amazonova televizijska serija Fallout o kateri že dolgo poslušamo, vendar pa poleg slik iz snemanja česa konkretnega še nismo videli. Amazon je to spremenil včeraj, ko je za oboževalce pripravil nekaj novih razkritij, publika na sejmu Gamescom pa je ugledala prvi dražilnik, ki končno zadevo pokaže v gibanju.

Dražilnik še ni prispel na YouTube, tako da se je zaenkrat treba zadovoljiti s posnetkom nekoga, ki je predvajano zajel na svoj telefon, kvaliteta pa je seveda obupna. Kljub slabi ločljivosti pa so nekateri kadri takoj prepoznavni vsakemu pravemu navdušencu nad Fallout igrami: vidimo lahko prepoznavne helikopterje Vertibird, skupina vojakov pa se sprehaja v oklepu Power Armor, ki niso videti tako impozantno kot v igrah. Ugledamo lahko tudi ghoula v frajerskem jopiču, na koncu pa še eksplozijo atomske bombe, ki je značilna za to franšizo.

V enem kadru lahko vidimo tudi odpiranje podzemnega bunkerja, ki se v Fallout vesolju imenuje Vault. Specifično bomo v seriji spremljali dogajanje okoli Vaulta 33, ki ga v igrah še nismo obiskali, mesto dogajanja pa bo tokrat Los Angeles. Mesto angelov smo sicer v igrah že obiskali, tam pa nosi ime Boneyard, a seveda ni nujno, da bo serija vsebovala enako zgodovino kot pa jo vsebujejo igre.

Serija, preprosto imenovana Fallout, točnega datuma izida še nima, a bo izšla enkrat v 2024.

Sonyjeva prenosna konzola PlayStation Portal stane 220 €

1

Sony je včeraj svoji prenosni konzoli, ki jo je doslej imenoval s kodnim imenom Project Q, vendarle nadel uradno ime in zraven pristavil še uradno ceno.

Prenosna naprava se bo imenovala PlayStation Portal in njeno delovanje in funkcije so znane že dolgo. Tole ne bo naslednik Sonyjeve prejšnje prenosne konzole PlayStation Vita, ampak naprava, ki bo imela močno bolj omejeno delovanje. Omogočala bo namreč samo poganjanje iger na domačem Wi-Fi omrežju, za igranje pa boste potrebovali prižgano konzolo PlayStation 5. Ob najavi, da Sony trenutno testira streaming PlayStation 5 iger preko pretočne storitve PlayStation Plus smo pomislili, da bo takšna funkcionalnost prispela tudi na PlayStation Portal, a temu ni tako. Na Portalu ničesar ne bomo zaganjali lokalno, tako da če vam doma pade mreža zadeva postane navadna nekoristna opeka. Sony tudi sam priznava, da je naprava namenjena izključno domovom, kjer je televizor s priklopljeno konzolo trenutno zaseden, zato lahko igralec zabavo preko Portala preseli v drugo sobo.

PlayStation Portal vsebuje LCD zaslona, premera 8 palcev, ki teče pri ločljivosti 1080p in se osvežuje pri 60 sličicah na sekundo. Vsebuje tudi napreden kontroler, ki bo funkcionalnosti enak igralnemu ploščku DualSense iz konzole PlayStation 5, tako da boste deležni naprednega tresenja, a zaenkrat še nimamo informacij, kakšna bo vzdržljivost baterije.

Portal vsebuje še en večji minus, ki zna marsikoga odvrniti od nakupa. Naprava namreč ne podpira povezovanja preko Bluetootha ampak se zanaša na novo tehnologijo PlayStation Link. Sony pravi, da je Bluetooth prepočasen, da bi dostavil dobro igralno izkušnjo, zato so podporo zanj opustili, PlayStation Link pa bo omogočal instantno preklapljanje med različnimi Sonyjevimi napravami. Problem je, da bosta Link podpirale samo nove Sonyjeve slušalke PULSE Elite in PULSE Explore, ki se bosta prodajala po ceni 150 € in 220 €. V prihodnosti bo Sony omogočal tehnologijo Link tudi zunanjim izdelovalcem slušalk, a dejstvo ostaja, da vaše trenutne brezžične slušalke na Portalu ne bodo delovale in sem notri so prištete tudi Sonyjeve lastne PULSE 3D slušalke za PlayStation 5. K sreči je vsak prisoten 3,5 mm vhod, tako da lahko na Pulse priklopite žične slušalke, za brezžično igranje pa bo preprosto treba najprej odšteti denarce Sonyjev.

V tem primeru bo treba denarnico odpreti na precej široko. PlayStation Portal bo zase zahteval 220 €, kar ni ravno poceni, ta cena pa močno naraste, če si boste zaželeli brezžičnega igranja, saj bo v tem primeru treba odšteti vsaj 370 €.

PlayStation Portal še nima datuma izida, a analitiki predvidevajo, da naj bi izšel enkrat novembra.

Assassin’s Creed Mirage dobil nov napovednik in to v arabskem jeziku

0

Še malo in pozabavali se bomo lahko v povsem novi Assassin’s Creed igri, ki bo po obsegu manjša od tistih polnih poglavij, a bo dovolj velik zalogaj medtem ko čakamo na tisti pravi naslednji del. Assassin’s Creed Mirage je bil sprva zamišljen kot večji dodatek za Valhallo, vendar pa se je vmes vsebina dovolj nabreknila, da se je Ubisoft odločil zadevo izdati kot povsem samostojen naslov.

Na sejmu Gamescom je založnik za nas pripravil nov napovednik, ki nas preseli v 9. stoletje Bagdada, tam pa bomo spremljali protagonista Basima Ibn Is’haqa, ki se ga pristaši serije spomnite že iz prejšnjih iger. Mesto in čas dogajanja sta že znana, saj nam je Ubisoft že nekaj časa nazaj dostavil daljši igralni napovednik, a vseeno je tale video vreden ogleda. V njem lahko namreč prvič slišimo arabsko glasovno igranje, ki nam bo dostavilo bolj verno igralno izkušnjo in ga do sedaj v Assassin’s Creed igrah še nismo slišali.

Da bi si ob preigravanju Assassin’s Creed iger izbral tudi jezik, ki bi ustrezal izbranemu časovnemu obdobju, mi do sedaj še ni padlo na pamet. Na takšen način bi lahko preigrali trilogijo Assassin’s Creed: Ezio Trilogy, ki se dogaja v Italiji, medtem ko bi za Unity lahko izbral francoščino. Izbira ustreznega jezika lahko veliko doda pri ustvarjanju pristne atmosfere, vendar pa lahko zabredete v težave, če jezika ne razumete in berete angleške podnapise. To sem spoznal pri igranju igre Atomic Heart pri kateri sem izbral ruščino in angleške podnapise, vendar pa so liki ves čas čebljali, tudi med strelsko akcijo, tako da je bilo malce težko spremljati streljanje nasprotnika in zraven še brati podnapise.

Napovednik pokaže tudi novega nasprotnika in sicer nekega vojaka, ki se bo na nas spravil s čisto pravim metalcem ognja. Tip na hrbtu nosi nekakšen kadeč nahrbtnik in stavimo, da bomo tega lahko izkoristili za njegovo eksplozivno obarvano uničenje.

Assassin’s Creed Mirage je ta mesec najavil prestavitev izida in to na bolj zgodnji datum, tako da se bomo v preigravanje spravili že 5. oktobra.

BioWare odpušča okoli 50 delavcev

Razvijalec BioWare je včeraj na družabnih omrežjih sledilce pozval k branju zapisa, ki se tiče prihodnosti studia. Takšne novice nikoli niso dobre in tako se je izkazalo tudi v tem primeru, saj smo na uradnem blogu na začetku lahko prebrali cel kup lepih besed, preden se je Gary McKay spravil v meso celotne objave: BioWare bo odpustil okoli 50 delavcev, ki jim bo poskušal delo poiskati v drugih studih založnika EA, a zraven priznava, da zelo verjetno vsem ne bo možno ugoditi.

Manjša ekipa naj bi razvijalcu omogočala ohranitev vitalnosti studia, tako shujšani pa bodo tudi lažje ustvarjali prihajajoče igre, ki bodo dosegale njihove standarde kvalitete. Seveda je vse skupaj traparija in so te besede zapisane samo zato, da bi prikrile grdo resnico: BioWare se je znašel v škripcih in EA-ju je zmanjkalo potrpežljivosti.

Odpuščanja in nazadovanje nekdaj legendarnega studia v bistvu niso presenetila nikogar. BioWare je resda v preteklosti spočel goro odličnih RPG-jev, a od teh časov je preteklo že veliko vode. Ironično smo ravno ta mesec dobili Baldur’s Gate 3, ki se prodaja kot za med, spočel pa ga je razvijalec Larian, medtem ko je BioWare ustvaril prva dva dela, a se je nato spravil loviti bolj popularne igričarske trende. Vmes je studio zapustilo cel kup vodilnih imen, tako da je današnji studio le bleda senca samega sebe.

Ne pomaga niti dejstvo, da sta zadnja dva projekta za EA prinesla ogromno finančno luknjo. Mass Effect Andromeda je bil tako slabo sprejet, da ga želi BioWare čimprej pozabiti, nakar so z igro Anthem poskušali ujeti igralce, ki prisegajo na Bungijev Destiny 2, a jim je z njo še bolj spodletelo. Novinarji smo v bistvu pričakovali, da bo EA studio zaprl že takrat, vendar pa se to ni zgodilo in BioWare trenutno dela na igrah Dragon Age Dreadwolf in novem poglavju Mass Effecta.

McKay je na koncu še zapisal, da se nam za novi Dragon Age ni treba bati, prav tako pa delo lepo napreduje na novem Mass Effectu. Vendar pa so besede poceni in glede na to, da je Dragon Age Dreadwolf med razvojem zamenjal že cel kup vodilnih oseb in da ta še vedno nima niti leta izida, je za prihodnost njihovih iger in samega studia težko biti optimističen.

NVIDIA najavila predelavo Half-Life 2: RTX in ta je videti neverjetno dobro

0

NVIDIA pridno dela na promociji svojih grafičnih kartic RTX in orodja RTX Remix, ki modderjem omogoča vpeljavo ray tracing osvetljave v starejše naslovi, ki s tem dobijo nekaj svežine, igralci pa s tem dobimo izgovor, da se lotimo vnovičnega preigravanja nekaterih igričarskih legend.

RTX Remix je na voljo vsakemu modderju, NVIDIA pa rada v partnerstvo stopi s tistimi najbolj obetavnimi projekti. Na svojo roko so predelali legendarno igro Portal, zdaj pa so se spravili še na igro Half-Life 2, ki bo dobila pošteno prenovo pod imenom Half-Life 2: RTX.

Kako je stvar videti v praksi lahko dobro vidite preko zgornjega dražilnika, kjer je NVIDIA naredila primerjavo izvirnika iz leta 2004 ter prenovljene različice, ki se prikaže ob iztočnici RTX ON. Primerjava bi morda kakšnemu gledalcu, ki se ne spozna preveč na tehnologijo, znala vzbuditi mnenje, da je nova čudovita grafična podoba samo posledica ray tracing osvetljave a temu ni tako.

Na tej predelavi namreč delajo nekateri najbolj popularni modderji, ki se že leta bavijo z ustvarjanjem projektov za igro Half-Life 2, ti pa niso vpeljali samo nove teksture, ampak priskrbeli tudi nove modele in povsem frišne teksture, ki jih nato ray tracing osvetljava pripelje do polnega sijaja. Ekipa se zdaj druži pod imenom Orbifold Studios in NVIDIA pravi, da je Half-Life 2: RTX najbolj impresivna grafična predelava te igre doslej. Oporekati jim ravno ne moremo, seveda pa bo treba počakati na polno verzijo moda, ki zna ob bolj napetih scenah boja utrpeti kakšno težavo z optimizacijo.

Half-Life 2: RTX še nima datuma izida, vsebuje pa mod uradno stran na kateri ustvarjalci tudi rekrutirajo nove prostovoljce, ki so enako strastni kot ostali člani ekipe.

Ni pa to edina grafična nadgradnja, ki je trenutno v nastajanju za igro Half-Life 2. Leta 2021 smo pisali o projektu Half-Life 2: Remastered Collection na katerem dela modder Filip Viktor, ta pa je v preteklosti ustvaril popularno grafično obnovo Half-Life 2: Update. Remastered Collection je še vedno v nastajanju, zato se zna zgoditi, da bomo v prihodnosti izbirali med dvema modoma, zdi pa se, da bo Remastered Collection malce bolj veren tisti podobi, ki nam jo je 20 let nazaj prinesel Valve.

Otvoritveni večer Gamescoma prekinjen iz strani nadležnega gledalca

0

Geoff Keighley je ime, ki ga srečamo na praktično vsaki večji igričarski prireditvi. Je ustanovitelj vsakoletne podelitve nagrad The Game Awards, hkrati pa vodi festival Summer Game Fest in je tisti, ki je vodil včerajšnji otvoritveni večer Opening Night Live iz sejma Gamescom. Žal pa ima Geoff to smolo, da je njegove nastope in prireditve žal dvakrat v zadnjem letu prekinil nek nadležen gledalec, zato je včerajšnji začetek Gamescoma s sabo prinesel grenak priokus.

Vpad na oder se je zgodil že praktično takoj na začetku šova. Ravno se je zaključil klavirski nastop skladatelja igre Starfield, nakar se je Geoff začel hvaliti, da je tudi sam, skupaj z nekaterimi opisovalci, že dobil dostop do igre in je sredi preigravanja, nakar sta na oder skočila dva nenapovedana gledalca. Oba sta začela vzklikati o igri GTA 6 in da bi to rad igral Bill Clinton, kar je seveda referenca na odrski napad iz podelitve The Game Awards, ko se je nekdo prismukal na oder ravno ob sprejetju nagrade za igro leta in začel mikrofon govoričiti bizarne opazke glede Billa Clintona.

Vidno razočarani Geoff je s kislim nasmeškom par sekund spremljal dogajanje, nakar so vsiljivca iz odra odstranili varnostniki. Geoff je nato dodal, da je res žalostno, kako takšni napadalci prekinejo takšne posebne trenutke, ki so namenjeni proslavljanju iger, vendar pa tempa ni izgubil in je nato hitro napovedal svojega prvega gosta Todda Howarda.

Enega od napadalcev smo srečali že prej. V bistvu smo o njem samo na naši strani spočeli že dva članka: zadnjega od njiju samo dan pred Gamescomom, ko se je vsiljivec zrinil na oder pogovorne nogometne oddaje Doppelpass in tudi tam je vzklikal o igri GTA 6. Očitno želi tip na takšen način priti do neke slave, vendar mu to do sedaj še ni uspelo, saj kljub trem vpadom še vedno ne vemo njegovega imena, niti nas to kaj posebej ne zanima.

Bo pa Geoff, hočeš nočeš, moral poskrbeti za malce boljšo varnost teh dogodkov, saj očitno vsiljivci dobivajo posnemovalce in samo vprašanje časa je, da bo enkrat na oder stopil nekdo, ki zna biti malce bolj nasilen.

Cyberpunk 2077 predstavil posodobitev 2.0, ki bo zares zajetna

0

Skoraj tri leta po izidu bo očitno Cyberpunk 2077 končno prišel do tistega stanja, ki ga je v vseh napovednikih pred izidom obljubljal za originalno igro. Razvijalec CD Projekt RED je včeraj izdal nov napovednik, ki sicer pokaže nekaj utrinkov iz prihajajoče razširitve Phantom Liberty, a večina videa je namenjena predstavitvi težko pričakovane posodobitve 2.0, ki bo po številu popravkov in novih igralnih elementih največja doslej.

CDPR je dodobra premešal veščine in dodal kar nekaj novih sposobnosti, ki jih do sedaj še nismo videli. Vsi tisti, ki ste od vedno stavili na bojevanje od blizu, boste pozdravili veščino, ki zna preko katane samodejno odbijati strelivo, k temu pa je bila dodana tudi sposobnost s katero boste lahko sovražnika prijeli in ga dobesedno zalučali v obraz drugih grdavžev. Veliko več bo tudi krvavih usmrtitev, saj boste rezali vratove kot za stavo, poskrbljeno pa bo tudi za hitrejše premikanje kar bo prišlo prav tistim, ki se zanašajo na orožje Mantis, saj se boste lahko zdaj praktično prežarčili do vaše izbrane tarče.

Poleg novih veščin in višje meje izkustvene stopnje se bodo spremembe zgodile tudi na cesti. Dobili bomo novo zalogo vozil, ki nam zdaj ne bodo služila samo za prevažanje, ampak bodo na sebi nosila tudi impresivno orožarno. To bo nujno potrebno, saj bodo sovražniki zdaj bolj agresivni, policija pa je zdaj postala legitimna grožnja, saj nas bodo oklepljeni kombiji poskušali izriniti iz ceste, postavljali pa nam bodo celo barikade. Teh stvari se bomo lahko rešili bodisi preko hekanja vozil, v zasede pa bomo lahko izstrelili kup raket, ki bodo poskrbele za impresiven ognjemet. Preveč poredni ne smemo biti, saj bo sistem policije sledil tistemu iz GTA-jev, tako da bodo naši zasledovalci čedalje bolj agresivni, v končni stopnji pa se bo nad nas spustil celo poseben odred Max Tac, ki smo ga v originalni kampanji videli samo v skriptiranih dogodkih.

Poleg teh sprememb igralne formule nas čaka tudi več kot 100 novih orožij in kosov oblačil, seveda pa ne smemo pozabiti na dodatek Phantom Liberty, ki nas bo preselil na povsem nov del mape Dogtown, kjer se bo odvila nova zgodba, ki bo vsebovala tudi stare obraze tipa Johnny Silverhand.

Skratka nova posodobitev 2.0 je tako ogromna, da se vam v bistvu splača začeti igranje povsem na novo. Žal se zdi, da se bomo s posodobitvijo lahko pozabavali šele ob izidu dodatka Phantom Liberty, kar pa se bo zgodilo 26. septembra.

Crimson Desert je v novem napovedniku videti tako dobro, da smo že postali malce sumničavi

0

Igra Crimson Desert je bila sprva najavljena leta 2019, štiri leta kasneje pa zadeva še vedno ni nared, niti nima datuma izida. Je pa razvijalec Pearl Abyss v tem času notri stlačil tako veliko vsebine in si sposodil ideje od nekaterih drugih franšiz, da je lahko za včerajšnjo otvoritev Gamescoma spočel daljši napovednik, ki praktično v vsakem kadru pokaže neko novo igralno mehaniko.

Če česa torej Crimson Desert ne bo pogrešal je to raznolika vsebina. Nastopali bomo v vlogi najemnika, ta pa bo spremljal odraslo štorijo v odprtem svetu, ki vizualno precej spominja na igro The Witcher 3. Naokoli bomo jezdili na konjskem hrbtu, ki bo nosil verne animacije, a kadarkoli bomo lahko skočili tudi s pečine in zajadrali skozi zrak in med letečimi otoki, ki spominjajo na nekaj iz igre Zelda: Tears of the Kingdom. Potem so tu obstranski opravki, kot je lovljenje ovac in nošenje le teh, usmerjenje vrste podgan preko igranja na flavto, ribarjenje, polaganje rok, ugrabljanje kočij in vožnja z balonom.

Stvar je tako naphana z raznorazno vsebino, da smo do vsega skupaj postali že rahlo sumničavi. Nam bo Pearl Abyss res dostavil eno najboljših izkušenj v odprtem svetu, ki se bo lahko kosala za naslov najboljše igre leta? Glede na napovednik ambicij igri vsekakor ne manjka, a po drugi strani govorimo o razvijalcu, ki je v preteklosti izdelal MMO naslov Black Desert, ki sicer ni slab, a je znan po svojem grindanju enih in istih opravkov ter, seveda, zajetni količini mikrotransakcij. Pearl Abyss je navsezadnje južnokorejski studio in ti navadno znajo pričarati grafično čudovite naslove, ki pa jih v igralnem vidiku manjka globine.

A morda se je Pearl Abyss odločil razbiti te navade in se je preusmeril v izdelavo naslova, ki bo zahodnemu občinstvu bolj privlačen? Kdo bi vedel, na odgovore pa bo treba počakati še nekaj časa, saj Crimson Desert zaenkrat nima zapostavljenega niti leta izida.

Little Nightmares 3 uradno najavljen

Franšiza Little Nightmares bo vendarle dobila tretji del, saj je bil ta uradno napovedan na včerajšnji otvoritvi sejma Gamescom in to z minuto in pol dolgim napovednikom, ki si ga lahko ogledate spodaj.

Najava je kar veliko novinarjev ujela nepripravljene, saj Tarsier Studios, ki je razvil prva dva dela, leta 2021 izjavil, da se poslavljajo od teh iger in da trenutno delajo na nečem povsem svežem. Založnik Bandai Namco pa se od te res unikatne grozljivke ne namerava še posloviti, zato je razvoj tretjega dela zaupal razvijalcu Supermassive Games, ki je znan po svojih grozljivkah kot so Until Dawn, The Quarry in seriji iger The Dark Pictures Anthology.

Little Nightmares 3 bo še naprej nosil vizualno podobo predhodnikov, kar pomeni, da bomo nadzorovali miniaturnega junaka, ki se mora v platformski maniri sprehoditi skozi zamorjeni in smrtonosni svet Nowhere, vmes pa bo treba rešiti kakšno uganko, se izogibati oviram ter preko igranja s fiziko doseči kakšen oddaljen gumb. Vrača se tudi tehnika podajanja štorije, ki jo bomo razbrali skozi vizualne elemente stopenj in nasprotnikov, saj igre Little Nightmares na tak način rade podajajo reference iz resničnega življenja, medtem ko je grafična podoba takoj prepoznavna in spominja na nekaj, kar bi v igralni obliki skupaj sčaral Tim Burton.

Bo pa tretji del s sabo vendarle prinesel tudi nekaj sprememb, saj bomo tokrat skozi kampanjo prvič lahko odvlekli tudi kakšnega prijatelja. Na sceno bosta stopila dva nova junaka Low in Alone, kot igralec pa bomo lahko prevzeli nadzor nad enega od njiju, medtem ko bo drugega nadzorovala umetna inteligenca ali pa igralec iz mesa iz krvi, ki se nam bo pridružil preko interneta. Nekaj sodelovalnega igranja smo sicer videli že Little Nightmares 2, a tretji del bo prvič ponudil družno igranje dveh igralcev.

Little Nightmares 3 bomo igrali enkrat v 2024, na voljo pa bo na PC-ju in konzolah prejšnje ter aktualne generacije.

Obupan oboževalec prekinil pogovorno oddajo in zahteval informacije o igri GTA 6

0

Težko je biti pristaš določenih igričarskih franšiz, saj se razvojni čas med posameznimi poglavji počasi veča in nekatere igre, kljub svoji popularnosti, za svoje naslednje poglavje potrebujejo več kot 10 let čakanja. Takšne potrpežljivosti nima vsak in obupani oboževalci v preganjanju za novimi informacijami znajo vsake toliko narediti kakšne ekstremne poteze.

Spomnimo se, ko sta leta 2011 dva obupana navdušenca obiskala travnik podjetja Valve in preko kartonastih transparentov zahtevala novice glede igre Half-Life: Episode Three. Takrat smo namreč še vedno pričakovali, da bo Valve izdelal vsaj še tretjo epizodo, če ne kar polnega nadaljevanja, a seveda smo te dni že vsi obupali nad takšnimi pričakovanji. Oboževalca je takrat pred zgradbo obiskal sam Gabe Newell in jima poklonil nekaj pijače, pico ter ponudil obisk pisarn, udeležila pa sta se celo testiranja igre Dota 2. A žal je bil protest neuspešen, saj Gabe glede tretje epizode ni želel povedati ničesar.

En obupan oboževalec pa je pred kratkim spočel malce bolj radikalno potezo, saj je prekinil snemanje nemške pogovorne oddaje Doppelpass in pred kamerami zahteval informacije glede igre GTA 6. Žal je tip zahteval informacije glede igre iz ljudi, ki verjetno sploh ne vedo kaj GTA je, saj se Doppelpass ukvarja z analiziranjem nogometne lige Bundesliga, zato so nenačrtovanega gosta le zmedeno gledali. Nekdo ga je zaradi nekega razloga celo polil z vodo, nakar je bil pospremljen iz odra.

Če se vam zdi celotna situacija nekam že znana, potem vas spomin ne vara. Ta isti možakar je namreč en takšen vpad na snemanje že spočel in sicer ko je leta 2021 prekinil snemanje oddaje in tudi tam je od voditeljev zahteval informacije glede GTA 6, je pa takrat voditelj za stvari poskrbel bolj elegantno in šaljivcu odvrnil, da še vedno ni preigral petega dela, voditeljica pa je celo vedela, da je GTA videoigra.

No, temu oboževalcu bo kmalu zmanjkalo časa za takšne vpade na snemanja, saj se dejansko približujemo čedalje bližje k izidu igre GTA 6. V zadnjem finančnem klicu je namreč založnik Take-Two najavil velik dvig dobička v fiskalnem letu 2025, ki poteka med aprilom 2024 in marcem 2025. To skoraj zagotovo pomeni, da bo v tem času izšel GTA 6 in če je ta izid načrtovan za september ali oktober 2024, potem lahko uradno najavo pričakujemo že kako leto prej, kar se zna zgoditi že oktobra letos.

Red Dead Redemption je najbolje izkusiti preko emulatorjev na PC-ju

1

Odločitev razvijalca Rockstar Games, da tudi po več kot desetih letih in ob najavi frišne predelave igre Red Dead Redemption še vedno ne prenese na PC nas je pustila šokirane. Ne vemo sicer kje so se računalničarji tako zamerili enemu največjih razvijalcih v igričarski industriji, a dejstvo ostaja, da je ta s to odločitvijo pustil kupe denarja na mizi, saj bi ta uradna predelava skoraj zagotovo za nekaj časa zasedla vrh Steamovih prodajnih lestvic.

Hkrati pa se Rockstar ni kaj preveč potrudil pri uradnih predelavah za konzolo PlayStation 4 in Nintendo Switch. Sicer resda lahko zdaj to igričarsko klasiko po novem igramo na vseh sodobnih konzolah, a kakšne resne nadgradnje tekstur nismo dobili, igra pa še vedno teče pri samo 30 sličicah na sekundo, a na konzolah PlayStation 4 Pro in PlayStation 5 zdaj vsaj lahko uživamo v 4K ločljivosti.

Kljub temu, da je predelava za PC izostala, računalničarji niso ostali povsem praznih rok. Predelava za Nintendo Switch namreč pomeni tudi to, da je igra zdaj postala na voljo za preigravanje preko emulatorjev. Red Dead Redemption smo sicer lahko že prej preigravali preko emulatorja Xenia, ki je simuliral konzolo Xbox 360, a za to si moral imeti kar močno mašino, emulacija pa je imela svoje težave in grafične napake.

Emulatorja Yuzu in Ryujinx pa sta precej bolj izpopolnjena in zato niti ni presenetljivo dejstvo, da sta bila zmožna Red Dead Redemption poganjati že od prvega dneva, a z določenimi kompromisi. Grafična knjižica Vulkan je namreč imela grafičnega hrošča, zato je bilo treba preklopiti v način OpenGL, ki pa je počasnejši. Vendar pa so razvijalci že po enem dnevu odpravili hrošče v Vulkanu in zdaj lahko igro že igramo pri 60 sličicah na sekundo pri ločljivosti 4K. Sicer je potrebno narediti še nekaj optimizacije, tako da je stabilnih 60 sličic na sekundo rezervirano na najmočnejše strojčke, a tudi moj procesor Ryzen 5 3600 je skupaj z grafično kartico RTX 3070 igro poganjal med 40 in 60 sličicami na sekundo, kar je povsem igralno, med testiranjem pa nisem naletel na prav nobeno grafično napako.

Emulator Yuzu najdete tule, Ryujinx pa na naslednji povezavi, seveda pa boste datoteke za igro morali izluščiti sami, navodila za to pa se nahajajo tule.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 naj bi izšel konec oktobra

0

Ne vemo sicer kakšno prekletstvo je zajelo franšizo Vampire: The Masquerade – Bloodlines, a več kot očitno neko višje vampirsko božanstvo tem igram preprosto ni naklonjeno. Igralci se sicer strinjajo, da je originalna igra iz leta 2004 ena najboljših prvoosebnih RPG izkušenj, kar pa se tiče iger z vampirji pa je verjetno po dveh desetletjih še vedno na prvem mestu. Vendar pa je imel prvi del dve veliki težavi: zaradi pritiska založnika je igra izšla v nedokončanem stanju, s tako velikimi hrošči, ki so igralcu preprečili nadaljevanje igranja štorije, igra pa je izšla na isti dan kot Half-Life 2, zaradi česar je hudo utrpela prodaja.

Ti dve težavi sta bili dovolj obširni, da sta pokopali priznanega razvijalca Troika Games, igra pa je od takrat dobila kultni status, ki se ga je kot novi lastnik licence odločil izkoristiti založnik Paradox.

A žal je prekletstvo tudi po dvajsetih letih še vedno prisotno. Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 je bil najavljen leta 2019 in bi moral iziti že v 2020, vendar pa se je takrat pripetila prva prestavitev izida, hkrati pa je bil odpuščen Brian Mitsoda, ki je spisal zgodbo tudi v originalni igri. Nakar je bil odpuščen še kreativni režiser, v začetku leta 2021 pa je Paradox iz razvoja odstranil kar celega razvijalca Hardsuit Labs. Pri vseh teh težavah smo pričakovali, da je bil projekt preklican, a očitno temu ni tako. Paradox je najavil, da bo razvoj dokončal nek drug njihov razvijalec in da je igra v dobrih rokah, a vse do sedaj novega imena za razvojnim krmilom ni razodel.

Se zna pa vse to spremeniti kaj kmalu. Nekdo je namreč opazil, da so se na strani založnika Plaion pojavili novi zapisi glede igre Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, zraven pa je pripisan tudi datum izida, ki naj bi se zgodil že 27. oktobra tega leta. Vidimo lahko dve različici igre: Unsanctioned Edition in First Blood Edition, igra pa naj bi izšla na PC-ju ter konzolah prejšnje in trenutne generacije.

Če datum izida res drži potem bo Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 zopet izšel v mesecu, kjer se večje igre kar prerivajo za svoj čas pod žarometi, kar bi znalo zopet slabo vplivati na prodajo. Tako hiter izid bi bil hkrati veliko presenečenje, saj še vedno nimamo imena novega razvijalca, a zdi se, da se pripravlja neka nova obsežna najava. Twitter račun World of Darkness je nekaj dni nazaj začel dražiti z najavami glede igre Vampire The Masquerade, to pa naj bi se zgodilo na sejmu PAX West, ki se bo odvil med 1. in 4. septembrom in morda takrat dobimo tudi kakšno uradno vest glede datuma izida in ime frišnega razvijalca.

Obetajoča igra The Invincible izide že novembra

0

Poljski pisatelj Stanisław Lem, ki se je v svoji karieri bavil s pisanjem znanstvene fantastike si kljub odprtemu umu zagotovo ni predstavljal, da bomo 60 let kasneje eno od njegovih knjig igrali na PC-jih in konzolah, ki bodo tako močne, da bodo lahko njegovo vizijo v popolnosti prenesle v digitalno obliko.

Ta vizija bo zdaj izpolnjena preko igre The Invincible, ki bo narejena po istoimenski knjigi iz leta 1964 in to si lahko prevedeno v slovenščino sposodite tudi v slovenskih knjižnicah in sicer pod imenom Nepremagljiva. Dogajanje se odvija na tujem planetu Regis III, kot član nove ekspedicije pa se znajdete v povsem tuji okolici, iščoč preostanke prejšnje odprave in razloge za njeno izginotje.

The Invincible je pionirska igra studia Starward Industries, ki se je pri razvoju močno zgledoval po razvijalcu Campo Santoju in njihovi igri Firewatch. Tako kot tam se bo morala naša junakinja Yasna najbolj zanašati sama nase, saj kakšnega drugega živega bitja ne bomo videli, bomo pa naleteli na vrsto takšnih in drugačnih robotov, ki se vizualno napajajo iz zgodnje znanstvene fantastike. Gre za počasno igro v kateri se bo treba veliko sprehajati, reševati uganke in se pogovarjati preko prenosnega radia, pri pogovorih pa bomo lahko izbirali vrstice dialoga in tako na nek način oblikovali lik Yasne, čeprav na potek dogodkov ne bo moč vplivati. Tole sicer ne bo čista predelava zgodbe iz knjige, saj bomo spremljali novo zasedbo junakov, a se v igri pojaviti nekatere osebe, ki so v knjigi igrale pomembne vloge.

The Invincible je videti naravnost slastno. Grafična podoba se ne izkaže samo zaradi podrobnih tekstur in naprednih animacij, ampak tudi zaradi dejstva, da gledamo v dizajn znanstvene fantastike, ki se napaja sovjetskih časov, kar je dobrodošla sprememba, saj v igrah večinoma gledamo ameriške različice, zdaj pa bomo namesto astronavtov spremljali kozmonavte.

The Invincible je nedolgo nazaj že prejel en demo, Starward Industries pa je včeraj izdal datum izida končne verzije, ki se bo pripetil 6. novembra, igra pa bo takrat izšla za PC, PlayStation 5 in Xbox Series X.

Nek Slovenec je na MrBeastovi olimpijadi zasedel 2. mesto

0

Popularni YouTuber Dimmy Donaldson, med brati znan bolj po vzdevku MrBeast, je organiziral že toliko raznoraznih unikatnih tekmovanj in dogodkov, da ob najavi posebne olimpijade, kjer glavna nagrada predstavlja 250 tisočakov sploh več ne izpade kot nekaj posebej vrednega omembe. Tip je namreč redno prirejal tekmovanja vredna milijon dolarjev: leta 2019 je denimo priredil preprost turnir, kjer so sodelujoči morali držati roke na kupu denarja in kdor je vztrajal do zadnjega je domov odnesel milijon zelencev, vsi pa se spomnimo njegove verne kopije tekmovanja iz serije Squid Game.

Vendar pa je recesija prišla tudi v YouTube vode in zato je bila tokratna nagrada vredna 250k, za kar bi v Sloveniji dobil kakšno hišo v tretji fazi gradnje, a seveda daleč izven prestolnice. Tekmovanje je vsebovalo enega predstavnika iz vseh držav po svetu, ti pa so morali skozi različne izzive, kot je denimo tek na progi, balanciranje na brvi, mečevanje in streljanje z lokom.

Skozi vse te panoge so tekmovalci izpadali en za drugim, dokler niso prišli do zadnje faze streljanja na gol. Presenetljivo so hitro izpadli predstavniki večjih držav, ki navadno na pravih olimpijskih igrah poberejo največ kolajn in v finale so se prebile manjše države, med katerimi se je znašla tudi Slovenija. Naš junak je celo prišel do strela za glavno nagrado in sicer za polnih 250k, a na žalost je bil predstavnik Libije bolje organiziran in je ubranil strel, nakar je sam iz bele točke zabil takšen gol, da me čudi, da se Libija na lestvici FIFE nahaja šele na 127. mestu.

#MrBeast #Slovenia
by u/NotSeriousCalmDown in Slovenia

No, naš predstavnik je na koncu ni odnesel praznih rok, saj je MrBeast vsakemu tekmovalcu poklonil 2.000 $, a ni še znano, ali so prvi trije domov odnesli kaj več. To zna biti kmalu razkriti na Redditu, saj je slovenski tekmovalec na r/slovenia za to soboto, 26. avgusta, najavil temo Ask Me Anything, tako da ga boste dodobra lahko izprašali o vseh podrobnostih tekmovanja in kako se je vanj sploh lahko prijavil. Sicer naš predstavnik že 15 let živi v ZDA, zaradi tega na kameri tudi nima nekega naglasa, tipček pa namerava plodno izkoristiti svojih 15 minut slave, zaradi česar je zagnal tudi svojo lastno spletno stran MrSlovenia.