🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 166

Adijo FIFA, pozdravljen EA Sports FC

0

Založnik EA je že lani začel namigovati na to, da morda njihova najbolj uspešna finančna serija izdelkov, nogometna simulacija FIFA, kmalu ne bo več nosila istega imena. To se morda zdi kot naravnost nora poteza, saj je FIFA postala že sinonim za nogometne igre in EA to znamko uspešno prodaja že kar 30 let, v zadnjih letih pa so zaradi mikrotransakcij in FUT kart njihovi dobički naravnost eksplodirali.

Vendar pa ta priliv denarja s sabo prinese hudo ceno, saj krovna organizacija FIFE za licenco svojega imena zahteva ogromno denarja. Spletna stran New York Times poroča, da je pri obnovi pogodbe FIFA zahtevala še enkrat več denarja kot pa prej – vsaka štiri leta bi tako v njihove blagajne skočilo več kot milijarda dolarjev, kar pa je naravnost nora cena.

Tega mnenja je tudi EA, ki je v izjavi za javnost povedal, da imajo od FIFE le to, da lahko njihovo ime nalepijo na škatlo, licenca pa s sabo prinese tudi pravice delanje igre po svetovnem prvenstvu iz nogometa in to je nekako to. Licence za klube in nogometaše pa je bilo treba plačati posebej, igralci pa njihove igre kupujejo ravno zaradi teh slavnih imen in ne zaradi svetovnega prvenstva.

EA je včeraj tako sklenil dokončno odločitev in javno so najavili, da FIFA iger ne nameravajo več delati. Zadnja iz te serije bo izšla letos pod imenom FIFA 23, temu pa bo nato sledila sprememba imena na EA Sports FC. Novo ime jih bo vsekakor stalo prodaje in zadeva res ni videti privlačno, a morda se bodo igralci kmalu navadili nogometne igre klicati FC – definitivno pa gre zadeva bolje z jezika kot pa Konamijevo preimenovanje serije PES na eFootball.

EA pravi, da se bo spremenilo samo ime, vsebina pa bo ostala enaka. EA Sports FC bo b sabo prinesel več kot 700 licenčnih ekip, preko 19k igralcev, več kot 100 stadionov in 30 lig, skupaj s tem pa se vračajo tudi igralni načini Career Mode, Ultimate Team, Volta in Pro Clubs.

Nogometna serija bo pod novim imenom zaživela enkrat v 2023. FIFA se je na zaključek partnerstva že odzvala in napovedala, da se igram ne bodo odrekli in da bodo zaživeli v novi igri, ki bo tudi edina, avtentična nogometna izkušnja.

Gotham Knights dobil prvi daljši igralni napovednik

0

Razvijalec WB Games Montréal je prepričan, da imajo igralci vrh glave Batmana in da bi v videoigrah veliko raje prevzeli vloge njegovih pomočnikov, kamor spadajo Robin, Nightwing, Batgirl in Red Hood. Od kje jim ta ideja ni jasno, saj so bili igralci nad serijo Arkham naravnost navdušeni in že dolgo kličejo po četrtem delu serije, žal pa so njihove želje bile preslišane.

In tako bo tudi v prihajajočem naslovu Gotham Knights, ki bo kazal zgodbo, kjer ne samo da Batman ne bo prisoten, ampak bo pravzaprav kar mrtev. Zločinski umi medtem ne počivajo in nalogo branilcev mesta so prevzeli prej omenjeni heroji – dva od njiju pa zdaj nastopata v daljšem igralnem napovedniku, ki prikaže marsikaj novega.

Gotham Knights se bistveno ne razlikuje od Arkham iger. Tu je ogromno mesto, ki ga bomo zopet lahko raziskovali samo ponoči, ulice pa poseljujejo tolpe banditov, ki jim bo zopet treba prešteti rebra. V akciji lahko vidimo Nightwinga in Red Hooda, boj pa zopet močno spominja na Arkham igre, tako da bo treba veliko zamahovati, se izmikati, izvajati protiudarce in vsake toliko uporabiti kakšno tehnološko igračko.

Vsak od teh junakov bo vseboval svoje bojevalne poteze: Nightwing se denimo zanaša za boj od blizu s posebnimi palicami, Red Hood pa nasprotnike raje strelja. Prav tako ne bo slonelo vse na akciji, saj se bomo lahko nasprotniku prismukali za hrbet in ga prikrito odstranili, vsaj heroj pa bo vseboval svojo unikatno potezo usmrtitve.

Žal v oči malce bodejo animacije, ki so videti nekam plavajoče in ne nosijo neke vidne teže. Nightwing zelo rad skače po bojišču, ko pa že koga udari, se večkrat kar odbije stran, enak problem pa nosi tudi Red Hood, čigar streljanje na nasprotniku ne pušča resnih posledic.

Se nam pa vsaj za raznovrstnost pri igranju ni za bati, saj so naloge videti domiselno in med sprehajanjem skozi mesto se bomo lahko zavihteli tudi na motor.

Gotham Knights bo prestavitvi izida po novem izšel 25. oktobra.

Avatar: The Way of Water dobil prvi napovednik

0

Režiser James Cameron si za svoje kreacije res rad vzame svoj čas in po dolgih 13 letih bo njegov zadnji film Avatar letos vendarle dobil nadaljevanje. Avatar: The Way of Water je pred kratkim dobil svoj uradni podnaslov in datum izida, zdaj pa smo zadevo končno videli tudi v gibanju in to v podobi krajšega napovednika.

Roko na srce je od prvega dela minilo že toliko časa, da sem praktično popolnoma pozabil na vse dogajanje v enici in v spominu so mi ostale samo ogromni modri humanoidni vesoljci, ki so zelo radi skakali s pečin. Na’vi-ji se vračajo tudi v nadaljevanju, v glavni vlogi pa bo zopet nastopal vojak Jake Sully, ki pa je povsem navaden človek. V svetu Avatarja so štrene mešali tudi ljudje iz Zemlje, ki so na planetu Pandora odkrili bogato zalogo surovin, vendar pa je planet strupen za ljudi, zato so se ljudje spomnili elegantne rešitve v obliki Avatarjev, ti pa so kot nekakšni mesnati roboti, vizualno skoraj enaki Na’vi-jem, le da nosijo zavest tistega človeka, ki tega Avatarja upravlja.

Jake se nato zaljubi v Neytiri in parček se upre napadalnim ljudem, kar seveda sproži pravo vojno. Ta se je v prvem delu sicer iztekla v prid Na’vi-jev, a glede na prvi dražilnik se ljudi niso mogli do konca otresti. V The Way of Water vidimo kar nekaj vojaške opreme iz Zemlje, ki jo bo Jake uporabil za zaščito svoje družine. V tem času sta namreč z Neytiri dobila pomladek in za tega je Jake pripravljen narediti vse, pa četudi bo moral skočiti v vodo in ta počenjati različne kaskaderske poteze.

CGI je videti odlično, a treba je reči, da ni tako revolucionaren, kot je bil leta nazaj prvi del. Vsaj logotip naslova so spremenili, česar bo zagotovo zelo vesel Ryan Gosling.

Avatar: The Way of Water nas bo v kinih počakal 16. decembra.

Verzija igre Duke Nukem Forever iz leta 2001 je zdaj na voljo za igranje

0

Mlajši igralci verjetno sploh ne veste, kdo je Duke Nukem in zakaj bi koga brigala verzija igre Duke Nukem Forever iz leta 2001. A tisti, ki ste si na križ naložili vsaj nekje 30 let se gotovo spomnite burne zgodovine dotične igre, ki nam je dve desetletji nazaj obljubljala najbolj napredno prvoosebno streljačino pod soncem.

Na njej je takrat delal 3D Realms in ta je igralcem pod ritjo zažgal pravi ogenj, ko je v javnost poslal prvi igralni napovednik igre Duke Nukem Forever, ki ni kazala samo fantastične grafične podobe, ampak tudi cel kup naprednih igralnih potez in podrobnosti, kot je denimo igranje fliperja. Žal takrat ni nihče vedel, da je bila večina prikazanega čista laž in da Duke v takšni različici ne bo izšel nikoli. Igralci so morali nato čakati še celo desetletje, preden je igra res prišla na trg, a takrat je bila nekaj povsem drugega, razvoj pa je na koncu romal v roke Gearboxa.

Vendar se o tisti različici iz 2001 še vedno govori in zadeva je postala nekakšna skrivnostna legenda, saj so se igralci začeli spraševati, ali morda nekje še vedno leži zaprašena koda igre, ki bi jo lahko enkrat vendarle lahko dobili v roke. Te sanje se znajo zdaj celo uresničiti, saj se je kot strela z jasnega na spletni strani Duke4.net pojavil skrivnostni uporabnik “x0r”, ta pa se je pohvalil, da ima na svojem računalniku dejansko kopijo igre Duke Nukem Forever iz leta 2001.

Svoje trditve je podkrepil z obsežnim igralnim posnetkom, ki ga je nato na Twitterju potrdil George Broussard, ki je poskrbel za večino dela na tej igri. Ta je zraven zapisal, da to zagotovo ni cela igra, saj razvoj ni bil nikoli dokončan, tako da morajo igralci umiriti pričakovanja.

Vendar pa x0r pravi, da je večina stopenj igranih in čeprav so nekatere nedokončane, je večina njih povsem igralnih. Ne samo to, ampak zadeva je že na voljo za igranje vsakemu. Zadeva je bila sprva napovedana za junij, a se je že zdaj pojavila na spletu in si jo lahko prenesete iz sledeče povezave.

Duke Nukem se tako zna zopet vrniti in nostalgiki ga bodo zagotovo veseli, morda pa to novo zanimanje vzbudi tudi delo na uradnem nadaljevanju. Licenco trenutno drži založnik Embracer Group, ki je tudi kupil Gearbox in morda ima novi lastnik za to pozabljeno ikono kakšne nove načrte.

Hekerji napadli ruske pametne televizorje ter tam zapisali protivojna sporočila

0

Vojna med Ukrajino in Rusijo ne poteka samo na fizičnih tleh, ampak tudi v kibernetskem prostoru. Rusija je na splošno znana po svojih močnih hekerskih sposobnostih, ki so jih želeli izkoristiti tudi proti Ukrajincem, a jim je kar nekaj teh namenov preprečil sam Microsoft, Zahod pa je udaril nazaj in sicer s pomočjo hekerske skupine Anonymous.

Ta je v Rusiji spočela že nekaj DDoS napadov, preko katerih so padle nekatere večje spletne strani, ni pa Anonymous edini, ki je svoje hekerske roke stegnil po Rusiji. Skoraj takoj po začetku je denimo nekdo podrl zaščito televizijskih programov in ti so predvajali ukrajinsko himno ter posnetke iz terena, kjer se lahko vidi grozote vojne.

Včeraj, na Dan zmage, so hekerji ponovno udarili in tokrat so si za tarčo vzeli pametne televizorje. Rusi so presenečeno gledali v svoje zaslone, saj so jih pri izbiri programov pričakal protivojna sporočila kot so: “Kri tisoče Ukrajincev in stotin umorjenih otrok je na vaših rokah” in “Televizija in oblast vam lažeta. Recite ne vojni”.

rusija

Ta hekerski napad se je pojavil tudi pri nekaterih večjih internetnih ponudnikih v Rusiji, kot je denimo Yandex, vdor pa se je zgodil tudi na ruski verziji YouTuba, ki se tam imenuje Rutube. Ta je v sporočilu za javnost priznal, da so hekerji napadli njihove storitve, a da je bila zadeva lokalizirana in da posnetki uporabnikov niso bili prizadeti.

Vse to hekanje se zdi morda komu izguba časa, a s sabo prinese veliko teže. Rusija je vložila ogromno truda v cenzuro in prepoved delovanja zahodnih medijev in družabnih omrežij, za katere Kremelj pravi, da samo širijo laži. Vsak internetni medij je tako strogo varovan, a vseh ne morejo ujeti. Washington Post poroča, da je internetna stran Lenta.ru pod članki objavila opombe, da se z vsebino ne strinja uredništvo in da bo vlada zagotovo kaznovala internetno stran, ker si je upala objaviti te opombe.

Na splet ušlo nekaj posnetkov iz snemanja serije The Last of Us

Bo serija The Last of Us bila najboljša selitev igričarske zgodbe na televizijske ekrane in kino platna? Potenciala ji vsekakor ne manjka, saj na produkciji dela HBO, za namene izvršnega producenta pa so najeli Craiga Mazina, ki je prej ustvaril odlično mini serijo Černobil ter idejnega očeta iger Neila Druckmanna.

Poskrbljeno je bilo tudi za nekaj zvezdniških igralnih imen. Vlogo Joela bo prevzel Pedro Pascal, v Ellie pa se bo preobrazila Bella Ramsey, ki je nase opozorila v seriji Igra prestolov.

O obstoju serije vemo že nekaj časa in snemanje se je mesece nazaj in večinoma se bo odvilo sredi mesta Calgary. Ravno iz tam sta nedavno na splet ušla dva posnetka, ki jih je posnel nek pogumnež, kateremu se je uspelo prikrasti blizu lokacije snemanja in izmakniti nekaj kadrov.

Prvi od teh kaže množico ljudi, ki glasno skandira slogan “Fuck Fedra” in v zrak izstreljuje svetlobne rakete. Na prizorišče se nato pripelje vojska, v seriji pa naj bi to predstavljalo karantenske ukrepe v Pittsburghu, še preden je po svetu izbruhnil virus in ga spremenil v post-apokaliptično okolico, ki smo jo nato spoznali v obeh igrah.

Še bolj je zanimiv drug posnetek, kjer lahko za nekaj sekund vidimo naša glavna junaka. Joel in Ellie prideta do zaklenjenih vrat in Ellie se mora presmukati skozi zračni jašek, da lahko nato svojemu spremljevalcu odpre vrata od znotraj. Kar je še posebej zanimivo pri tej sceni je dejstvo, da je praktično kopija tiste iz igre, to pa tudi pomeni, da bo serija dokaj zvesto sledila dogodkom iz prve igre. Vseeno pa to ne bo čista kopija igrine štorije, kar je potrdil tudi Neil Druckmann, tako da lahko pričakujemo povsem nove dogodke in tudi like. Eden od teh bo Perry in njegov igralec Jeffrey Pierce je v intervjuju povedal, da bo ta nekatere dogodke iz prve igre zasukal na glavo.

Skratka, The Last of Us je že zdaj videti slastno, a na žalost bo na prvo sezono treba še dolgo čakati, saj bo izšla šele enkrat v 2023.

Strežniki iger Dark Souls ne delujejo že več kot 3 mesece

0

Razvijalec FromSoftware je znan po ustvarjanju naravnost čudovitih svetov, naprednem boju, pošteni težavnosti in razvoju celih igralnih žanrov, ki jim v igričarskih vodah rečemo “Soulslike”. Od Demon’s Soulsa dalje je bil vsak njihov naslednji naslov uspešnica, vse to pa se je združilo v Elden Ringu, ki je njihov najbolj prodajan naslov vseh časov in nekaj mesecev po izidu še vedno vsi govorijo samo o njem.

A FromSoftware ni popoln in če jih lahko v eni točki kritiziramo skozi vse njihove naslove, je to tehnična plat. Predelava prvega Dark Soulsa za PC je bila praktično katastrofalna, saj so šele modderji omogočili višje ločljivosti kot pa 720p, o podpori za miško in tipkovnico pa si lahko samo sanjal. Ena njihovih najbolj priljubljenih iger Bloodborne ni nikoli dobila nadgradnje za PlayStation 5 ali pa vsaj predelave, tako da se moramo danes mučiti z ločljivostjo 1080p in 30 sličicami na sekundo. Tudi Elden Ring je po tehnični plati šepal, saj so se sličice na sekundo zatikale na konzolah in PC-jih, te težave pa še vedno niso bile odpravljene.

Vendar pa so Dark Souls igre v sebi držale veliko večje težave, kot samo občasno zatikanje in januarja je tako na splet prišla novica o hudi varnostni ranljivosti, ki je bila prisotna v vseh treh Dark Soulsih. Ranljivost RCE oziroma “Remote Code Execution” je bolj podrobno opisana na temle Githubu, na kratko pa je ta ranljivost omogočala hekerjem, da so igralcu na PC dostavili za več kot 1 MB kode in ta je lahko potencialno vsebovala tudi navodila za prevzem nadzora nad računalnikom. Za te namene se napadalcu sploh ni bilo treba povezati v vaš svet, saj je kodo sprožil kar na strežniku in jo namestil na več tisoč PC-jev naenkrat.

To je seveda huda ranljivost in založnik Bandai Namco je 23. januarja izključil vse strežnike in obljubil, da bo zadeva kmalu popravljena. Temu je sledil molk do 9. februarja, ko je bilo najavljeno, da bodo strežniki nazaj enkrat po izidu Elden Ringa. Od takrat nismo slišali več ničesar.

Tako minevajo že dobri trije meseci, odkar smo Dark Souls igre lahko igrali sodelovalno z drugimi igralci in čeprav naj bi tudi Elden Ring vseboval podobno ranljivost, so bili tam strežniki hitro zakrpani, medtem ko Dark Souls žalostno sameva in niti približno se nam ne sanja, ali bodo strežniki sploh kdaj nazaj. Da morda lahko igra za večno ostane samotarska izkušnja priča tudi poteza založnika, ki je na Steamu odstranil skoraj vse omembe večigralstva in igre se trenutno prodajajo kot povsem enoigralski naslovi.

Kar je velika škoda, saj je Elden Ring privabil ogromno novih igralcev, ki Souls iger prej nikoli niso preizkusili in bi se zagotovo radi vrnili v preteklost po novo dozo Souls formule, ki jo zna dostaviti samo FromSoftware. Novoprišlekom tako ne ostane drugega kot pa da Dark Soulse igrajo preko konzol, kjer večigralstvo ostaja nedotaknjeno ali pa na PC-ju igrajo bolj samotarsko izkušnjo, ki pa brez sporočil drugih igralcev preprosto ni ista kot nekoč.

Outward čez dober teden dobiva nadgradnjo in tu je nov napovednik

Kar priznajmo si: trenutno smo v pošteni igralni suši. Kljub temu, da je bilo v leto 2022 prestavljenih kup iger, so te nato znova doživele zamike in tako smo prišli do situacije, ko kar nekaj mesecev ne pričakujemo nobenega izida AAA igre. Še Sony se je znašel v škripcih, saj po dolgem času nima napovedane nobene večje ekskluzive, ki bi imela konkreten datum izida.

Niso pa to nujno slabe novice, saj lahko zdaj svoj čas namenimo preigravanju naslovov, ki jim morda v preteklosti nismo ponudili prave priložnosti in v tej suši je morda zdaj pravi trenutek, da jim posvetite zahtevano pozornost. Sem notri lahko uvrstimo Outward – brutalno težak preživetveni RPG iz leta 2019, ki bo kmalu deležen nadgradnje v Definitive Edition.

O tej nadgradnji smo že pisali, razvijalec Nine Dots Studio pa je zdaj podelil nov napovednik, ki vsebuje tudi datum izida.

Definitive Edition bo pošteno preoblikoval osnovno kampanjo in bo v njo tudi elegantno združil boe naknadni razširitvi The Soroboreans in The Three Brothers. Prenovljeni bodo tudi igralni sistemi, ki naj bi bili po novem bolj prijazni do igralcev. Upamo, da to vključuje tudi nekaj sprememb pri raziskovanju, saj je eden glavnih problemov Outwarda bila razpotegnjenost in tekanje skozi prazno okolico, brez možnosti teleportiranja. A po drugi strani je to ravno čar te igre: preživetje v neizprosni divjini, kjer se je treba za nevarnosti dobro pripraviti in si ob koncu dneva najti pravi prostor za taborjenje.

Outward: Definitive Edition prihaja 17. maja, nadgradnja pa bo za lastnike originalne igre brezplačna, a samo pod pogojem, da si lastijo tudi oba DLC-ja.

Pero Martić vs Franko Bajc dogodek je izpadel rahlo cringe

4

Včeraj se je sredi Ptuja odvil boksarski spektakel, ki je bil v pripravi kar nekaj let. Govorimo seveda o spopadu med popularnim streamerjem Perotom Martićem in Frankom Bajcem, ki je… No, v bistvu niti ne vem, kako bi Franka označil, razen da je to čeden mišičast možakar, ki je do sedaj zmagal praktično vsak televizijski dogodek, v katerem je sodeloval. Raznovrstnosti pri karieri mu vsekakor ne gre oporekati, saj je zmagal resničnostni šov Kmetija, nato pa je na najvišjo stopničko stopil tudi v Exatlonu, tako da v bistvu samo še čakamo, da skoči na Evrovizijske odre in ta pevski spektakel naposled preseli tudi v Slovenijo.

A še pred tem je stopil v boksarski ring z Martićem, ta spopad pa je bil večkrat vmes prestavljen. Vmes je namreč ponagajal koronavirus in zbiranje ljudi na eni lokaciji preprosto ni bilo mogoče. To ni razočaralo samo gledalcev, ampak je tudi odtegnilo dober del gledalcev, saj je bil boksarski obračun najprej napovedan ob vrhuncu popularnosti boksarskih pretepov med YouTuberji, kjer je naskok vodil Jake Paul.

Od tistih časov je preteklo že nekaj vode in mikastenje med YouTuberji je malce izgubilo veljave, kar sta zagotovo občutila tudi Pero Martić in Franko Bajc. Na splošno se mi zdi, da sta oba stopila v ring bolj zaradi predčasno narejene obljube in ne zaradi neke res velike želje po vohanju boksarskega švica. To je tudi botrovalo k temu, da dogodek ni imel res nekega velikega predhodnega pompoma in da se je o njem začelo res bobnati na dan spopada, vseeno pa se je v ptujsko areno zlilo kar nekaj gledalcev – večina njih je stala na Martićevi strani.

To je bilo takoj jasno, ko sta borca stopila v ring. Bajc se je skorajda neslišno pretihotapil med vrvi, tako da bi ga lahko kdo zamenjal za nekega hišnika, ki je prišel pred dogodkom pobrisati tla, medtem ko pri Perotu subtilnost ni igrala neke vloge. Spremljal ga je edini raper v Sloveniji Challe Salle, ki je želel publiko dvigniti na noge preko res nadležnega playbacka, a avdio tej nalogi ni bil kos, tako da smo poslušali bizarno mešanico vnaprej posnetega rapanja in govoričenja v živo, kar izpade močno čudno. Presneto, naj bo eno ali drugo, ne pa oboje skupaj.

pero martić
Pero je šel v eni borbi dvakrat na kolena, a v drugo je to naredil prostovoljno.

Nato se je začela borba in če si česa ne zasluži kritike, je to sam pretep. Resda je trajal samo 12 minut, ampak oba borca sta se spustila v mahanje s polno silo in z zamahi nista šparala, tako da so gledalci dobili tisto kar so pričakovali: pretep dveh možakarjev, ki se počasi oblikujeta v medijski ikoni slovenskega prostora. Sicer se vidi, da je med karanteno Martić izgubil na mišicah in pridobil na šlaufu okoli trebuha, ampak človek je pred kratkim postal očka, tako da mu te nove opreme ne zamerimo in je nekako tudi pričakovana. Nenazadnje tudi aktualni prvak v težki kategoriji, Tyson Fury, na trebuhu ne nosi radiatorja, pa ga to pri dominiranju ne ustavi. Vseeno pa so fizični atributi bili tukaj na Martićevi strani, saj nosi 10 kg več od nasprotnika in čeprav je slednji bolj mišičast, je tudi nižji, tako da je bil njegov doseg smešno majhen, zato je s svojimi udarci bolj kot ne mahal zrak. A dovolj je en konkreten udarec, ki ga je Martić prejel in se nato malce usedel in zelo verjetno bi temu kmalu sledil knockout, a na žalost je nato pri obeh padla kondicija, tako da sta se na koncu bolj kot ne pijansko naslanjala drug na drugega in čakala na finalni žvižg.

Odločitev je bila na koncu jasna in zmago je pobral Bajc, za nagrado pa je prejel pokal, kar je malce čudno, saj bi za ta namene res lahko spočeli nek poseben pas. Dejan Zavec je nato v 20 sekundah z govorom uspaval pol dvorane, temu pa je sledil glavni dogodek.

Saj je lep, ampak za koga pa je?

Saj niste mislili, da je bil pretep tista glavna atrakcija , kajne? Naka, sledila je še cela ljubezenska zgodba in skupno gledano je proslavljanje in objemanje na koncu trajalo dlje, kot pa glavni dogodek. Pero ja namreč svoj poraz izkoristil za zaroko svoje izvoljenke, a cela zadeva ne bi mogla izpasti bolj nerodno. Podal ji je škatlico s prstanom, a jo je pozabil vprašati usodno vprašanje in se je raje spravil zahvaljevati sponzorjem. Tako smo na koncu dobili resnično komičen trenutek, kjer ženska stoji z napol odprto škatlico s prstanom, za katero ni vedela, ali pripada k njej ali jo morebiti drži za koga drugega. Na koncu se je Pero vendarle spomnil, da je nekaj malega pozabil in pokleknil in odgovorila je… No, ne bom vam vsega pokvaril, zato si poglejte posnetek zgoraj.

Ki je bil presneto popularen. Prenos v živo je naenkrat spremljalo okoli 15k gledalcev, med časom pisanja pa je nabral že 138k ogledov, kar so vsekakor spoštovanja vredne številke in se počasi bližajo tistim, ki so v glavni vlogi nosile Denise Dame in njeno kratkokrilno klofutanje.

Tole sicer ni bil spektakel tipa Jake Paul, a je dober prvi korak in končno neka popestritev slovenskega YouTuberskega prostora, ki je postal nekam zaspan. Upamo na še več takšnih dogodkov v prihodnosti, ki bodo tudi meni dali priliko pisanja takšnih trapastih analiz, zaradi katerih čakam vpoklic na oddajo 24 rund.

Dying Light dobil nov DLC, ki s sabo prinese motorno žago

Razvijalec Techland po sedmih letih še vedno aktivno podpira prvi Dying Light, čeprav bi bilo nekako logično, da bi po izidu drugega dela vse napore vložili v tega. Prvi del je do sedaj dobil že tako veliko vsebine, da ji drugi del enostavno ne more konkurirati in verjetno ga bo dohitel šele čez nekaj let.

Do takrat pa se lahko še naprej prešerno zabavamo v enici. Ta je pred kratkim doživela osvežitev svojega DLC-ja Hellraider, zdaj pa v osnovno kampanjo prihaja dodatek Dieselpunk. Ta s sabo ne prinaša nobenih novih nalog ali pa kakšne znatne štorijalne vsebine, ampak se vse vrti okoli nove opreme, pri kateri vsekakor prednjači motorna žaga Gut Render.

Ta tudi v napovedniku igra glavno vlogo in z rezanjem boste razkosavali žive in nežive nasprotnike. Če bi v roko radi prijeli kaj bolj dinamičnega in hitrega bo za vas pravšnji meč Flesh Ripper, vpeljano pa je tudi za odstranjevanje nadlog od daleč preko hitre strojnice Greaser.

Poskrbljeno je bilo tudi za zabavo v razširitvi The Following, ki s sabo prinese vozila. Tam boste lahko zdaj zapregli Rugged Roadsterja, ki ponuja več vožnje za manj bencina.

Razvijalec je oboževalce navdušil tudi z novico, da so vsi lastniki osnovne igre zdaj upravičeni do brezplačne nadgradnje na Enhanced Edition, ki s sabo prinese cel kup DLC-jev in celo ločeno kampanjo The Following.

Techland seveda dela tudi na vsebini za Dying Light 2, ki je v tem tednu prejel večjo posodobitev, ta pa je s sabo prinesla možnost ponovnega igranja New Game+ ter cel kup popravkov in optimizacij. Delo teče tudi na prvem večjem štorijalnem DLC-ju, ki nas bo postavil v vlogo nekega drugega lika, spremljali pa bomo dogodke, ki so se dogajali vzporedno z zgodbo protagonista Aidena.

Fim Weird: The Al Yankovic Story dobil prvi napovednik

Filmi po znanih glasbenikih so lahko prave uspešnice in to sta dobro dokazali biografiji Bohemian Rhapsody in Rocketman, kmalu pa bomo dobili še en tak oris kariere, le da se bodo filmarji tokrat osredotočili na pevca parodij ‘Weird Al’ Yankovica.

Tega bo v filmu Weird: The Al Yankovic Story upodobil igralec Daniel Radcliffe, ki se ga seveda spomnimo predvsem po njegovi vlogi Harryja Potterja. Daniel se tako zdi malce smešna izbira, saj si z Alom ne delita ravno obraznih podobnosti, a producenti se s tem ne obremenjujejo preveč. Pod pisca se je namreč podpisal kar sam ‘Weird Al’ Yankovic, tako da bo film po njegovem življenju avtentičen, Daniel pa se je med snemanjem imel očitno prav fajn.

Film nam bo omogočil vpogled v turbulentno življenje pevca, ki je svojo profesionalno pot začel s parodijami pesmi Like a Surgeon in Eat It, kar nekaj preobratov pa se je zgodilo tudi v njegovem ljubezenskem potovanju. Nadejamo se lahko napada harmonik in smešnih pripetljajev, Daniel pa je v eni sceni celo brez havajske srajce, kjer se pokaže njegovo nenormalno dobro izklesano telo. ‘Weird Al’ ni bil nikoli neki mišičnjak, tako da je ta kader malce bizaren.

Weird: The Al Yankovic Story še nima točnega datuma izida in naj bi izšel enkrat jeseni. Na voljo bo samo na pretočnem servisu Roku Channel, ta pa pri nas, seveda, ni na voljo.

Dokumentarec George Carlin’s American Dream dobil prvi napovednik

14 let že mineva odkar je svet komedije izgubil enega svojih najbolj glasnih, kontroverznih in presneto smešnih predstavnikov. Govora je seveda o Georgu Carlinu, avtorju slavnih sedem prepovedanih besed in človeku, ki je pri svojih 70. letih še vedno v sebi imel dovolj ognja, da je za HBO spočel še svoj zadnji stand up nastop It’s Bad For Ya!. V svoji bogati karieri je ustvaril kar 14 takšnih stand up nastopov, ki jim znalci pravimo “specials”, v nastopanje pred občinstvom pa je bil tako zaljubljen, da so njegov pepel raztresli pred različne klube v New Yorku v katerih je nastopal v preteklosti.

HBO se bo zdaj spomnil legendarnega nastopača preko dokumentarca George Carlin’s American Dream, v njem pa se bomo sprehodili skozi spomine njegove bogate kariere, pokukali pa bomo tudi v njegovo zasebno življenje. To je bilo burno, saj se je igralec boril z odvisnostjo od drog in alkohola, zaradi česar je pristal tudi na centru za zdravljenje od odvisnosti, vse to pa je vplivalo tudi na njegovo kariero, ki je med svojim obstojem doživela več pretresov.

Carlin je v svetu stand up nastopov spočel kar nekaj revolucionarnih misli. Slaven je bil predvsem na račun obravnavanja svojega materiala, saj je po vsakem nastopu zavrgel vse povedano in začel na novo. Tako se njegovi nastopi niso nikoli ponavljali in gledalci so vedno videli nekaj novega, Carlin pa je bil pravi vrelec idej. Zaradi tega je postal slaven tudi med drugimi komiki in v dokumentarcu bodo slavna imena kot so Chris Rock, Jerry Seinfeld, Patton Oswalt in Bill Burr povedali, kako je Carlin vplival na njihov razvoj kariere. Carlina je tudi izjemno cenil komik Louis C.K., ki je nekaj hvalevrednih besed povedal ob spominu na njegovo smrt.

George Carlin’s American Dream se bo na HBO Maxu pojavil že 20. maja.

Kindle bo končno omogočil podporo formatu epub

0

Najbolj popularen e-bralnik na svetu, Amazonov Kindle, bo kmalu dobil podporo tudi za najbolj popularen format elektronskih knjig, ki sliši na ime EPUB. Amazon je 15 let trmasto vztrajal, da ta format na njihovih napravah nima iskati ničesar in je namesto tega uporabljal svoj format MOBI, ki ga je kasneje preoblikoval v AZW. Zdaj pa je ameriškega velikana končno srečala pamet in na svoji strani je potihem zapisal, da bodo Kindle bralniki kmalu podpirali EPUB.

A ne v takšni obliki, kot ste morda pričakovali. Novico o spremembi je najprej objavila spletna stran Good e-Reader, ki je zapisala, da bo Kindle EPUB sicer resda podpiral, a samo preko funkcije Send to Kindle. Ta nam omogoča, da preko brskalnika na računalniku ali pa aplikacije format knjige pošljemo na svojo Kindle napravo, datoteka pa se nato v oblaku pretvori v format, ki ga lahko bere Amazonov bralnik.

V praksi to pomeni, da bomo še vedno morali delati pretvorbo formata, ki se bo v tem primeru zgodil iz EPUB-a v KF8. To s sabo z veliko verjetnostjo potegne tudi dejstvo, da Kindle še vedno ne bo znal prebrati EPUB knjige, če bomo to skopirali naravnost iz PC-ja na bralnik.

Amazon bo hkrati uvedel nekaj dodatnih sprememb. MOBI format bo izgubil podporo, hkrati pa formata AZW ne bo več možno pošiljati na napravo preko funkcije Send to Kindle. Za vse tiste knjige, ki jih v teh formatih že imate na napravi strahu ni, saj jih boste še vedno lahko brali kot doslej, spremembe se bodo tikale samo vseh tistih prihajajočih knjig.

Integracija EPUB formata se ne bo zgodila čez noč, saj se bo prehod zgodil šele enkrat pozno v 2022.

V razvoju naj bi bila povsem nova Mafia

Franšiza Mafia je svoje zadnji del prejela dve leti nazaj, ko je izšla predelava prvega dela Mafia: Definitive Edition. Zadevo je v sodobno grafično preobleko spravil razvijalec Hangar 13, ki se je pred tem podpisal tudi pod mlačno sprejeti tretji del. Predelava je pri oboževalcih vzbudila upanje, da bo morda založnik 2K končno odobril del tudi na četrtem delu in zadnje govorice pravijo, da je bil morda projekt zdaj končno le odobren.

Do novice se je najprej dokopala spletna stran Kotaku, ki se je dokopala do zasebnega e-poštnega sporočila, ki ga je 2K razposlal vsem zaposlenim pri razvijalcu Hangar 13. Sporočilo se sicer ne vrti okoli Mafie, ampak okoli šefa studia Hadena Blackmana, ki Hangar 13 zapušča po sedmih letih in bo iskal kariero v povsem drugi panogi. Njegovo mesto bo zavzel Nick Baynes, ki se je studiu pridružil leta 2018 in je bil glavni možakar pri izdaji prenovljenih Mafia iger.

Kotaku pa je poleg tega izvedel tudi za trenutni projekt, na katerem naj bi zdaj delal Hangar 13 in to naj bi bila povsem nova Mafia igra. Ta naj bi bila v ranih začetkih in trenutno nosi kodno ime Nero, zgrajena pa bo v pogonu Unreal Engine 5. V nasprotju z vsemi dosedanjimi govoricami pa Mafia 4 ne bo sledila zgodbi tretjega dela, ampak bo skočila globoko v preteklost in se bo odvijala celo pred prvim delom.

Če to drži, bi nov del spremljali v obdobju leta 1920, kar je za žanr iger v odprtem svetu vsekakor nekaj novega. Morda bomo tako dobili vpogled v mlajša leta mafijskih šefov Salierija in Morella, ki sta nato v prvi Mafii postala zaprisežena sovražnika. Vendar pa to s sabo prinaša svoje izzive v obliki vozil, saj je že prva Mafia vsebovala mestoma boleče počasne štirikolesnike, tako da bi s skokom še bolj v preteklost prišli skorajda že na preganjanje s kočijami.

Založnik 2K zadeve še ni komentiral, a če je projekt resnično v zgodnjem stadiju razvoja, potem bomo nanj morali počakati še kar nekaj let.

Najbolj zaželena igra na Steamu doživela leto zamika

O igri The Day Before smo že pisali in razvijalec Fntastic nas je z najavo projekta kar malce presenetil. The Day Before je namreč v prvem napovedniku videti naravnost fantastično, kar je za neko novo ekipo lep dosežek.

V sami srži je igra MMO, ki je postavljen v postapokaliptično okolico z zombiji. Igralno je The Day Before videti kot kopija Ubisoftovega The Divisiona in razvijalec je veliko vložil v podrobno ustvarjene okolice, kjer prednjači ogromen nakupovalen center. Vendar bomo svoje dogodivščine preselili tudi izven mesta in usesti se bo moč tudi v terenska vozila, ki bodo lahko realistično razmetavala blato. Igra bo ponujala tudi nekaj kovačenja orožij, ki jim bomo lahko nadevali različne dodatke in tako izboljševali njihove statistike.

Prvi napovednik je pri igralcih vzbudil ogromno količino zanimanja in The Day Before se je na Steamovi lestvici najbolj želenih iger povzpel kar na prvo mesto in s tem prehitel težkokategornike tipa Starfield in Hollow Knight: Silksong. Vseeno pa se je pri nekaterih igralcih pojavilo kar nekaj cinikov, ki so igralni napovednik označili za lažen in obveljala je mantra “preveč dobro da bi bilo res”.

Ti dvomi so postajali še večji v zadnjem mesecu, saj naj bi igra izšla že 21. junija, a od tistega napovednika dalje kakšnih novih informacij nismo dobili. Razvijalec Fntastic je včeraj za spletno stran IGN končno izjavil nekaj novega in potrdil je, da bo igra preklopila pogon in bo po novem delana v Unreal Enginu 5, kar jim bo omogočilo igralno izkušnjo dvigniti na novo raven, a žal to s sabo prinaša tudi minuse.

The Day Before bo zaradi novega pogona doživel pošteno zamudo in ga po novem lahko pričakujemo šele 1. marca 2023.

House of the Dragon dobil malce bolj konkreten napovednik

HBO nam namerava poleti dostaviti svežo vsebino v svetu Igre prestolov in to v obliki povsem nove serije House of the Dragon. Igra prestolov je sicer zaradi svoje zadnje sezone pri gledalcih pustila grenak priokus, a franšiza je dovolj močna in svet zmajev ter političnih zapletov dovolj zanimiv, da je tudi za novo serijo več kot dovolj zanimanja.

Kljub nekaterim podobnostim pa bo House of the Dragon očitno bolj umirjen, čeprav v njem vsekakor ne bo manjkalo adrenalinskih zapletov. Zgodba se bo odvijala pred dogodki iz Igre prestolov, ko je svetu vladala družina Targaryenov. V napovedniku tako lahko vidimo kralja Viserysa, pred Železni prestol pa stopajo vodje nekaterih najbolj pomembnih družin, ki so po težkih bitkah prišle upogniti koleno. Tako se novemu vladarju pokorita Rickon Stark in Boremud Baratheon, pridruži pa se jima tudi Corlys Velaryon, ki jih je kasneje asimilirala družina Baratheon.

Targaryeni bodo tokrat igrali glavno vlogo, saj bo družina doživljala kar nekaj pretresov, saj je kralj namesto moškega naslednika, vlogo vladarja predal svoji hčerki Rhaenyri. To seveda ne bo všeč vsem in pripravljajo se ogromne bitke, kjer si nasproti ne bosta stala samo dva željna vladarja, ampak dva člana družine, podprta z zmaji. Za dodatno zmedo bo poskrbel incest, saj so Targaryeni znani po temu, da se člani družine poročajo med sabo in tako ohranjajo zmajevo kri in tako bo tudi v tem primeru. Rhaenyra se bo tako poročila s svojim stricem, princem Daemonom, to pa bo narejeno brez dovoljenja njenega očeta.

House of the Dragon, ki ji bomo pri nas rekli Hiša zmaja, na HBO Max prihaja 21. avgusta.

Hitman 3 bo kmalu prejel prenovo z ray tracingom

Razvijalec IO Interactive je te dni na polno zaposlen z razvojem svoje prve igre, ki bo za glavnega junaka vzela filmskega Jamesa Bonda, vmes pa si vsake toliko vzamejo nekaj časa za dodatno piljenje svojega zadnjega izdanega naslova, ki sliši na ime Hitman 3. Ta bo za letos dobil novo sezono, ki se bo imenovala Year 2 in čeprav je bila ta napovedana že nekaj časa nazaj, o njej kakšnih dodatnih informacij do sedaj nismo dobili.

Jezik se je zdaj končno malce razvozlal in razvijalec je na svoji strani zapisal svoje načrte glede prihodnosti. Največ besed je namenil igralnemu načinu Freelancer, ki je nekakšno napredovanje skozi stopnje v rogue-like maniri skozi eno varnostno hišo. IO Interactive pravi, da so nad igralnim načinom navdušeni, a da zanj potrebujejo več časa, kot pa so mislili na začetku. Freelancer vsebina je bila tako prestavljena v drugo polovico letošnjega leta, razvijalec pa pravi, da bomo kmalu dobili bolj globok vpogled v ta specifični igralni način.

hitman 3

Niso pa vse samo slabe novice. Hitman 3 bo namreč že 24. maja prejel cel kup nove vsebine, ki bo zaobjemala nove izmuzljive tarče in dodatna orožja, kot je The Ducky Gun. Skladno s tem se bo na PC-ju pojavila tudi možnost ray tracing osvetlitve, tako da boste lahko vsa tri Hitman poglavja preigrali v izboljšanem sijaju. Hitman je sicer že zdaj videti odlično, a stopnje resnično vsebujejo takšno okolico, kjer bo napredne odseve pravo veselje gledati.

Za konec je bila omenjena tudi povsem nova mapa Rocky. Ta je zdaj dobila datum izida, ki je zapovedan za enkrat v juliju, nova mapa pa nam bo povedala dogodke, ki so se zgodili pred dogodki tretjega dela.

Tule je ura igranja iz preklicane Half-Life igre, na kateri je delal razvijalec Arkane

0

Half-Life 2 se je v zgodovino upravičeno zapisal kot legendarna igra, saj je za svoje čase vsebovala nekatere revolucionarne igralne mehanike in naravnost odlično zamišljene stopnje. Ena najbolj znanih map sliši na ime Ravenholm, saj je razvijalec Valve sredi kampanje naenkrat spremenil tempo in akcijske sekvence zamenjal z adrenalinskim sprehodom, ki je bil povrh tega zavit v dobro mero grozljivosti.

Ravenholm je bil tako dobro zamišljen, da se je Valve takrat navezal z s studiem Arkane, ki je bil takrat dokaj neznan, a je kasneje do svoje slave prišel na račun svoje prve večje igre Dishonored. Arkane bi moral razviti povsem ločen Half-Life projekt, v katerem bi spoznali novega junaka in tega popeljali skozi vrsto zanimivih stopenj, te pa bi se vrtele okoli mesteca Ravenholm in njenega duhovnika, ki smo ga v originalni kampanji Half-Life 2 spoznali pod imenom Father Grigori.

Projekt je bil kasneje preklican in o njegovem verjetno ne bi nikoli vedeli nič, a k sreči se po YouTubu valja kanal NoClip. Lastnik tega kanala Danny O’Dwyer se je specializiral za ustvarjanje igričarskih dokumentarcev in pri vpogledu v zgodovino studia Arkane se je dokopal tudi do razkritja tega skrivnostnega projekta, v dokumentarcu pa smo lahko videli nekaj kratkih izsečkov igranja.

Dve leti kasneje pa se je NoClip odločil na spletu objaviti kar uro igranja tega preklicanega projekta, ki je presneto zanimiv. Več kot očitno stopnjam manjka še nekaj dela, a že iz videnega lahko sklepamo, da je imel Arkane kar nekaj zanimivih idej. Vidimo lahko nove nasprotnike, nova orožja in povsem novo mehaniko napredovanja skozi stopnje, ki se zanaša na povezovanje elektrike s pomočjo naključnih predmetov.

Žal tega projekta ne bomo nikoli videli, a morda se zgodi čudež in bo kak pogumnež dostavil obstoječe datoteke v roke modderjev, ki bi nato lahko dokončali začrtano delo.

Trg NFT-jev se je očitno v pol leta skoraj povsem zlomil

0

Zadnji trendi trga NFT-jev kažejo, da unikatno zrisane podobe digitalnih opic niso vredne vseh tistih milijonov, kot se je sprva predvidevalo. Nezamenljivi žetoni za sabo nosijo zanimivo tehnologijo, a so že od prve predstavitve bolj kot ne predmet norčevanj, zato v njihov uspeh ni verjelo veliko ljudi.

Kljub temu pa se je ta trend v začetku razširil kot požar in v NFT-jevsko sfero se je podal praktično vsak, ki je imel 5 minut časa. Vraga, še Argeta, ki jo poznamo predvsem po paštetah, je zaradi nekega razloga zagnala svojo linijo NFT-jev z imenom Argetty, temu zgledu pa je sledilo veliko drugih podjetij in vplivnežev.

Ta norija je bila na vrhuncu lani jeseni, spletna stran NonFungible pa zdaj poroča, da je povpraševanje od septembra padlo kar za 92 %. Septembra 2021 je prodaja NFT-jev dosegla številko 225.000, ta pa je ta teden padla na žalostno povprečje 19.000.

nft

Zanimanje za te žetone je padlo tudi pri navadnih uporabnikih. Google trendi denimo pravijo, da so ljudje največkrat vtipkali iskalni niz NFT žetonov letos januarja, od takrat pa je zanimanje in povpraševanje upadlo za 80 %.

To hkrati pomeni, da so vsi tisti dragi nakupi NFT-jev izgubili ogromno svoje vrednosti. Marca lani je denimo Sina Estavi, direktor malezijskega blockchain podjetja Bridge Oracle, kupil podobo prvega Tweeta Jacka Dorseyja, soustanovitelja Twitterja. Sina je takrat za svoj nakup odštel 2,9 milijona dolarjev, leto kasneje pa je zadevo ponudil na dražbo in je pričakoval ponudbe nekje v sferi 50 milijonov dolarjev, a največja ponudba je znašala nekaj manj kot 14.000 $. Še ena takšna zgodba se tika raperja Snoop Doga, ki je NFT s svojo podobo v začetku aprila prodal za 32.000 $, zdaj pa na dražbi najvišja ponudba znaša revnih 210 $.

Sina Estavi sicer pravi, da to ni znak propada NFT-jev, ampak normalno gibanje cen, ki se lahko zgodi na vsakem trgu. A ko se enkrat iz tehnologije začne norčevati novopečeni lastnik Twitterja, potem to ne pomeni nič dobrega.

Obi-Wan Kenobi dobil nov napovednik

Včeraj se je po svetu odvil praznik Vojne zvezd in ta je tokrat šel mimo nas presenetljivo mirno in brez kakšnih večjih najavil iger ali filmov. Disney se je praznika vseeno spomnil in je za nas pripravil drugi napovednik prihajajoče serije Obi-Wan Kenobi.

Nova serija se bo dogajala 10 let po dogodkih filma Maščevanje Sitha, v tem času pa je galaksija skoraj povsem podvržena oblasti zlobnega Imperija. Preživeli Jediji so postali tarča lova sithovskih inkvizitorjev, Obi-Wan Kenobi pa se takrat pametno skriva na planetu Tattooine in vsake toliko z daljnogledom preveri stanje Luka Skywalkerja. K sreči ne bo ves čas samo žulil riti na vročem puščavskem pesku, ampak se bo odpravil tudi drugam, v eni sceni pa se bo srečal z Darth Vaderjem. Žal pa v seriji ne bomo srečali Darth Maula, ki je sicer umrl ob koncu Grozeče prikazni, a je bil kasneje oživljen v risani seriji The Clone Wars.

V vlogo Darth Vaderja se bo tokrat zopet vrnil igralec Hayden Christensen, ki je zaradi svojega lesenega igranja morda najbolj osovražen like Vojnozvezdnega izročila in morda mu bo serija Obi-Wan Kenobi končno omogočila, da se odkupi za svoje pretekle grehe. Ni sicer še jasno, ali bomo Haydena sploh videli brez slavne črne čelade, saj brez nje ne bo mogel dihati, a zagotovo bomo dobili vsaj en kader z njegovim osivelim obrazom.

Serija Obi-Wan Kenobi bo štela vsega 6 epizod in jo bomo na pretočnem servisu Disney+ lahko spremljali od 27. maja dalje.