Koronavirus kriza je malce zamrla in življenje se počasi, a previdno vrača na stare tire. Obujati so se začeli tudi razni športni dogodki, med njimi se bo kmalu obudila tudi angleška Premier liga.
Ta bo ponovno začela s tekmami 17. junija, a ne pričakujte, da bo kar vse po starem. Večje zbiranje ljudi na enem mestu je še vedno prepovedano, tako da bodo nogometaši igrali pred praznimi stadioni. Navijači so seveda pomemben del dogajanja na zelenici in odsotnost njihovega vzklikanja bo zagotovo negativno vplivala na same igralce, gledalci pa bi med prenosom v živo dobili občutek, da gledamo tekmo neke 4. lige in ne spektakla Premier lige.
Prenosi v živo bi naleteli na še eno oviro, saj bi gledalci ob zvočnem mrtvilu na nogometnem polju slišali vsako besedo nogometašev in ti vsake toliko radi zakričijo tudi kako kletvico. To bi seveda razburilo starše in hitro bi se znalo zgoditi, da bi nogometni obračuni dobili starostno oznako.
Vseh teh problemov se zaveda tudi televizijska mreža Sky Sports, ki skrbi za prenose v živo Premier lige zato so staknili glave in izgruntali zanimivo rešitev.
V povezavi z založnikom EA, ki letno pridno izdaja nove verzije igre FIFA, bodo v prenosih v živo vnesli realistične zvoke navijaške množice, ki bodo popestrili njihove prenose v živo. Več je razloženo na njihovi uradni strani, a zdi se, da bo vsaka ekipa imela zvočne posnetke, ki pripadajo njihovim navijačem, nekdo pa bo za mešalko skrbel, da bo občinstvo ob golih in prekrških primerno zakričalo.
Kako bo zadeva videti v akciji bomo videli 17. junija, ko bosta odigrani tekmi med ekipama Manchester City vs. Arsenal in Aston Villa vs Sheffield United.
Še 3 meseci in drobiž nas ločijo od končnega izida igre Cyberpunk 2077. Ta je igričarsko množico z vsemi napovedniki in informacijami že tako vzburila, da bo septembrski izid skoraj zagotovo podiral prodajne rekorde na vseh platformah.
Razvijalec CD Projekt RED pripravlja več podrobnosti in kakšen nov napovednik za konec junija, nedavno pa so se člani ekipe pojavili na podcastu nemške igričarske revije GameStar in tam so razkrili nekaj sočnih podobnosti.
Na splošno naj bi Cyberpunk 2077 v primerjavi z igro The Witcher 3 predstavljal tak napredek, kot je bilo to v primeru prehoda iz igre The Witcher 2 na The Witcher 3. Igralci lahko tako pričakujejo bolj podroben svet, ki omogoča večjo stopnjo raziskovanja, dobra novica pa je tudi, da mapa ne bo poseljena z nepregledno količino opravil, kot to denimo počne Assassin’s Creed serija. Razvijalec je slišal pritožbe igralcev, ki so v The Witcher 3 sovražili tista zamudna nabiranja zakladov, ki na koncu niso ponudili ničesar, razen kljukice na zemljevidu.
Razvijalec je tudi povedal, da bo vsaka naloga razrešljiva na več načinov. Različni pristopi so bili možni že v The Witcher 3, v Cyberpunku 2077 pa so količino te raznolikosti povečali za 3x.
Morda najboljša podrobnost leti na NPC-je oziroma prebivalce mesta Night City. Več kot tisoč NPC-jev je namreč dobilo ročno obdelavo njihove poti skozi mesto, kar pomeni, da ne bodo neprestano stali na istem mestu, ampak bodo imeli dnevno rutino, kot je denimo kupovanje surovin, spanje in žretje malice. To bo pričaralo občutek živega sveta in če se bodo vsaj malo zgledovali po Gothic igrah, nas čaka prava poslastica.
Razvijalec je še povedal, da prikazano bojevanje s hladnimi orožji v napovednikih še ni bilo niti približno končano, tako da bo končna verzija igre držala močno izpopolnjen boj.
Sami komaj čakamo na 17. september, ko bomo igro končno lahko prejeli v roke.
Med deževnimi dnevi najbolj sede prižgati računalnik in zagnati kakšno igro, ki odgovarja trenutnemu čemernemu vzdušju. In če je kakšen žanr primeren za to vreme, je to zagotovo kategorija strategij.
Najbolj popularna predstavnica tega žanra je trenutno franšiza Total War, ki se je iz zgodovinskega obdobja premaknila tudi v fantazijsko okolico in tako smo dobili že dva naslova iz Warhammer vesolja. Čeprav je razvijalec Creative Assembly verno zgodovinsko dogajanje zamenjal z Orki, kuščarji in vampirji, pa je ohranil sredico te franšize, ki je enaka skozi vse Total War naslove: preudarno načrtovanje in premikanje vojsk na zemljevidu sveta in slastne taktične bitke, ki izkoriščajo ogromno faktorjev.
Če morda še niste zagrizli v Total War franšizo, je to poletje za vas idealna prilika. Spletna stran Humble Bundle namreč ponuja znižanja vseh delov franšize in čaka vas res veliko vsebine. Poglejmo si nekaj najbolj zanimivih popustov:
Znižanih je tudi cel kup DLC-jev za vsako posamezno igro, ob nakupu pa boste dobili aktivirano igro na Steamu. Akcije in popustov bo konec čez en teden, celotno ponudbo pa si lahko ogledate na naslednji povezavi.
Ne pozabite še tega, da bo nova Total War igra izšla avgusta samo za Epic Games trgovino in bo ob dnevu izida povsem brezplačna za vse igralce.
Igra The Elder Scrolls IV: Oblivion je izšel pred 14 leti in takrat so bili igralci nad njo precej navdušeni. Danes je sicer Oblivion bolj redko omenjen, saj v Elder Scrolls seriji vedno več pozornosti namenimo Morrowindu in Skyrimu, vendar to nikakor ne pomeni, da je bil to zanič naslov.
Leta 2010 smo za to igro dobili, po mnenju mnogih, najboljšo modifikacijo zanj, imenovano Nehrim: At Fate’s Edge. Gre za povsem ločeno izkušnjo, saj zgodba nima praktično nobene povezave z Elder Scrolls svetom, razvijalec SureAI pa ni spremenil samo štorije, ampak tudi igralne mehanike in svet Obliviona bolj približal igralnim prvinam Gothica. Kar niti ni čudno, saj je SureAI nemški studio, od koder izvirajo tudi Piranha Bytes, avtorji Gothic iger.
Nehrim tako omogoča spremljanje zanimive zgodbe in nadgrajevanje karakterja ter nabiranje izkušenjskih točk, ki jih lahko nato uporabimo pri trenerju za učenje veščin. Igra vsebuje tudi 35 raznolikih nalog ter uravnotežen svet nasprotnikov, ki nosijo statične stopnje in se ne prilagajajo stopnji igralca. Žal je bojni sistem še vedno tisti iz Obliviona, saj bi za spremembo tega avtorji potrebovali dostop do izvorne kode pogona.
Zakaj v letu 2020 govorim o 14 let stari modifikaciji? Zato ker bo ta kmalu dobila samostojni izid na Steamu. Razvijalec SureAI je enako naredil za svoj prejšnji projekt Enderal, ki se dogaja v istem svetu kot Nehrim in nadaljuje njegovo zgodbo.
Nehrim je precej manjši projekt kot je bil Enderal, saj ga boste obrnili v nekako desetih urah, prav tako pa se pripravite na poslušanje nemškega dialoga in branje angleških podnapisov. Če vam je vse našteto všeč, se pripravite na 12. junij, ko bo igra na sledeči povezavi brezplačno postala na voljo vsem, ki v Steam knjižnici držijo kopijo Obliviona.
Februarja lani je na Steamu izšla igra Devotion, ki na prvi pogled ni bila nič posebnega, a je v sebi nosila precej zanimivo zgodbo. Dogajala se je leta 1980 na Tajskem, igrali pa smo vlogo Feng Yuja, ki je bil včasih uspešen scenarist in se trudi zopet podpisati pod naslednji velik hit. Družbo mu delata žena in hčerka, kmalu pa se v njegovem domu začenjajo dogajati čudne stvari. Med igranjem lahko naletimo na duhove in igra se zanaša na tisti stari trik prvoosebnih grozljivk, ko se soba spremeni, takoj ko ji obrnete hrbet.
Devotion je igralcu želel povedati žalostno zgodbo družine, tajvanski razvijalec Red Candle Games pa je vanjo skril tudi eno sporočilo, ki je močno razburilo predvsem Kitajce. Med raziskovanjem okolice ste namreč lahko naleteli na list papirja, ki je na eni strani v stari pisavi imel izpisane besede Winnie the pooh in na drugi Xi Jinping. To je seveda znana referenca na primerjanje prisrčnega risanega medveda s kitajskim predsednikom in kitajski igralci nad njo niso bili navdušeni.
Igra je začela na Steamu dobivati masovne negativne kritike in na koncu je moral razvijalec celo umakniti igro iz Steama in povrniti denar vsem kupcem. Red Candle je za umik igre navedel tehnične težave in nadaljnjo optimizacijo, a vsi smo vedeli, v katerem grmu tiči zajec.
Od takrat je minilo eno leto in Devotion bo končno ponovno izšel, a na žalost samo v fizični obliki in to samo na Tajskem. Red Candle je sicer izjavil, da še vedno iz celega sveta dobiva povpraševanje po igri in da se bodo še naprej trudili, da Devotion izide tudi na drugih trgih.
Čas je, da tudi PlayStation igralci dobijo kakšne popuste. PC-jaši so v tem pogledu postali že kar razvajeni, še posebej, če v zakup vzamemo Epic Games trgovino, ki ob svoji razprodaji ponuja kupone za 10 €, zraven pa še vsake toliko podeli igre povsem brezplačno.
Sony trenutno gosti večjo razprodajo imenovano Days of Play in cel kup iger je utrpel znatno znižanje svojih cen. Treba se je sicer zavedati, da so igre na PlayStation 4 v primerjavi s PC-jem tudi dražje, saj največji naslovi ne stanejo samo 60 € ampak kar 70 € ali celo več. Tako kakšen -50 % popust kot je denimo za Jedi: Fallen Order ne izpade tako impresivno kot na računalnikih.
Seznam znižanj je prevelik, da bi jih lahko vse spisali v tem članku, zato smo se raje osredotočili samo na tiste najbolj kvalitetne in najbolj zanimive.
Dead Island 2 je presneto zanimiva zadeva. Original je bila precej zanimiva pobijalščina zombijev, saj smo se na rajskem otoku ubadali s celo hordo nemrtvih, ki smo jim v prvoosebnem pogledu z različnimi orožji razbijali gnile možgane. A že prvi del se je zapletel v kontroverzijo, saj je razvijalec Techland izdal hudo vzdušen napovednik, ki je namigoval na igro z globoko zgodbo, končni izdelek pa je bil nato nekaj povsem drugega.
Techland je nato začel delo na Dead Island 2, a so se vmes odločili, da z razvojem prekinejo in se spravijo raje delati Dying Light. Založnik Deep Silver je nato razvoj dvojke zaupal studiu Yager, ki je bil znan po svoji igri Spec Ops: The Line.
Yager je na naslovu delal nekaj časa, a Deep Silver z njihovim delom ni bil zadovoljen, zato so jim projekt vzeli v rok in ga zaupali razvijalcu Sumo Digital. Vendar so tudi tam naleteli na težave, tako da je Dead Island 2 še enkrat zamenjal razvijalca in se namestil v pisarne Dambusterja, ki te dni tudi uradno dela na izdelavi te igre.
Takšno menjavanje razvijalcev zagotovo ni ugodno vplivalo na razvoj in prav zanimivo bo videti, kakšen bo končni izdelek – če bo ta kadarkoli sploh izšel.
Nekaj dni nazaj pa je na splet ušla povsem igralna verzija igre Dead Island 2, le da je stara 5 let in ne prikazuje trenutnega aktualnega projekta. Gre za različico, na kateri je delal razvijalec Yager in kakor lahko vidimo, formule originala niso pretirano spreminjali. Spet imamo na plažah cele vrste nemrtvih, ki jih lahko razkosavamo z različnimi orožji, tem pa lahko navesimo različne specialne sposobnosti kot so denimo elektrošoki iz puščic. Našega junaka bi lahko tudi nadgrajevali v slogu RPG-jev in na splošno zadeva niti ni bila videti tako napačno, zato nas čudi, zakaj je Deep Silver preklical razvoj te verzije.
Dinozavri danes niso več tako popularni, kot so bili včasih in skladno s tem dobivamo veliko manj filmov in iger, kjer glavne vloge zastopajo ti starodavni plazilci.
Še posebej na področju iger že dolgo vlada mrtvilo, saj filme vsaj pri življenju drži dobra znana franšiza Jurski park. K sreči pa imamo na PC-ju močno moddersko sceno in ta je izrodila razvijalca Team Butane, ki že dolga leta dela na projektu Jurassic Life. Modifikacija je med razvojem celo umrla in štiri leta ni na njej delal nihče, sedaj pa se zadeva končno premika proti izidu.
Modifikacija je narejena v pogonu igre Half-Life 2, ekipa pa je včeraj sporočila, da za igranje ne boste potrebovali kopije tega naslova. Vse kar boste potrebovali je Source SDK 2013, ki ga lahko brezplačno snamete iz Steama, enako pa boste lahko storili s to modifikacijo, ki bo za igranje povsem brezplačna.
Razvijalec je izdal tudi nov igralni posnetek, ki malce razloži dogajanje okoli igre ter njene sisteme. Jurassic Life bo vseboval povsem samostojno štorijo, ki se ne bo dotikala že znanih zgodb iz knjig ali filmov, bomo pa med igranjem zagotovo naleteli na kakšen namig na prej izdane dele franšize.
Ne pričakujte tudi neke hudo podrobne grafične podobe, saj igra teče na zdaj že močno zastarelem Source pogonu. Vendar je impresivno že to, da bo igra sploh izšla, navdušenci nad dinozavri pa se v tej suši tosortnih iger zagotovo ne boste preveč pritoževali.
Se spomnite, ko smo pisali o igri Crucible? No, ta je izšla že nekaj časa nazaj in morda ste opazili, da nad naslovom pri vseh napovednikih nismo bili ravno navdušeni. Crucible je bil nekakšna mešanica iger Apex Legends ter Overwatch in roko na srce, ob napovednikih se mi je zdelo, da gledam igro, ki jo je spisala umetna inteligenca.
Crucible je bil tudi prvi poskus Amazona, da resno prodre v večigralsko sceno igričarske industrije, žal pa se njihov poskus ni obrestoval. Tako kritiki kot igralci nad naslovom niso bili ravno navdušeni. Na Metacriticu denimo drži oceno 54, na Steamu pa je pri igralcih pustila mešani vtis.
Razvijalec Relentless Studios je vse kritike dobro sprejel in spisali so uradno objavo ter razložili svoje načrte glede nadaljnjega razvoja. Crucible je imel ob izidu 3 igralne načine, razvijalec pa se je odločil, da bo dva od njiju iz igre preprosto odsekal. Vse svoje napore bodo raje vložili v delo na Heart of the Hive igralni način. V njem se dve ekipi borita za nadvlado na določeni točki mape ter nato poskušajo ubiti ogromno pošast, ki se na tisti točki izrodi.
Ne bodo pa delali samo na tem, saj želijo močno izboljšati tudi uporabniško izkušnjo. Tako želijo izboljšati zvočno pogovarjanje, zmanjšati zamik na strežnikih in odpraviti nadležne AFK igralce.
Vse to je privedlo tudi do tega, da je bila napovedana prva sezona zamaknjena na kasnejši, za zdaj še neznani datum.
Mineva že 6 let, odkar je naše PlayStation 4 konzole pozdravila kratka, a hudo vzdušna grozljivka P.T.. Kljub njenim letom pa igri neprestano govorimo tudi v letu 2020.
Projekta, ki je bil v bistvu samo demo za polno igro imenovano Silent Hills, se je po vseh teh letih prijel kanček misterioznosti. Založnik Konami je namreč ob preklicu projekta Silent Hills iz PlayStation trgovine umaknil tudi ta demo, ki ga danes ne moremo več prenesti. Edini način za igranje je, da dema nikoli niste izbrisali iz svoje konzole, zato so takšni PlayStation 4 primerki na rabljenem trgu dosegli visoke cene.
Čeprav igra nikoli ni izšla na PC-ju, to seveda ni ustavilo modderjev, da bi na vsak način poskušali igro predelati na računalnike. Morda najboljši takšen poskus je bila predelava v Unreal Enginov pogon, ki je skoraj v popolnosti prenesla izkušnjo. Avtor je spočel tudi podporo za VR očala, a ta je bila samo osnovna, saj ni izkoriščala VR kontrolerjev za denimo odpiranje vrat in podobne trike.
Po novem pa imate igralci na voljo še eno opcijo, saj je razvijalec AmbientDruth predelal P.T. v pogon igre Source 2, ki poganja odlični Half-Life: Alyx. Čeprav modderju ni uspelo tako natančno predelati okolice kot v primeru Unreal Engine poskusa, v igri lahko sedaj vsaj izvajamo osnovne VR prijeme kot je denimo odpiranje omar. Prav tako se je treba zavedati, da je to še zgodnja verzija, saj je Alyx dobil podporo za modificiranje par tednov nazaj. Zadeva bo zagotovo samo še napredovala, modifikacijo, preprosto imenovano PT, pa lahko prenesete iz naslednje povezave.
Če ste kdaj gledali kakšen Western, potem verjetno dobili vtis, da se kavbojcu ni treba pretirano obremenjevati z nasprotniki. Glavno je, da ima polne revolverje in že se lahko poda skozi krvoločen sprehod skozi mesto in medtem, ko je vsak njegov strel sila natančen, lahko njegovi sovražniki samo čudno gledajo, kako vsi njihovi izstrelki zgrešijo tarčo.
A to je samo film, saj je v resnici povprečen kavbojec hitro podlegel strelivu nasprotnika in če si se spravil na številčno nadmočnega nasprotnika, potem si živel okoli 30 sekund.
Ravno to bo poskušala prikazati prihajajoča igra Desperados 3, ki je taktična strategija, v kateri nadziramo skupino kavbojcev, vsak od njih pa ima svoje sposobnosti. Gre za prednadaljevanje prve igre Desperados: Wanted Dead or Alive in če ste igrali to, ali pa morda bolj popularne Commandose, potem veste, da je poanta igranja v skrivanju, izkoriščanju okolice in napadov ob pravem trenutku.
Tretji del te formule ne bo spreminjal, le nadgradil jo bo. Založnik zadnje dni pridno izdaja nove napovednike za igro in dejansko jim je preko njih uspelo ustvariti nekakšno mini igro. Če si denimo ogledate spodnji napovednik, boste morali v desetih sekundah sprejeti odločitev za ogled naslednjega in ob izbiranju nekako vidite, kako se lahko odvije kakšna misija v igri.
Desperados 3 bomo lahko igrali že zelo kmalu, saj bo izšla že 16. junija za PC, PlayStation 4 in Xbox One.
Ko je založnik 2K nenadoma napovedal ponovno obuditev Mafia znamke, je moje srce naredilo pošten poskok. Sem namreč velik oboževalec originala in čeprav ga nisem preigral že vsaj 10 let, se še vedno spomnim nekaterih scen iz igre in čeprav na celotno izkušnjo verjetno gledam z nostalgičnimi očali, se še vedno močno veselim avgusta, ko bomo dobili popolno predelavo.
Malce manj sem bil navdušen nad najavo predelave drugega dela. Ta že ob izidu davnega leta 2010 na meni ni pustila velikega vtisa. Ni bila slaba igra, a nikakor ni dosegala kvalitete in kakovostnih likov originala. Zato sem se tolažil, da je morda po desetih letih prišel čas, da dam igri še eno priložnost in ponovna izdaja je bil perfekten izgovor za ponovno preigravanje.
Žal pa se založniku 2K ni zdelo vredno v igro vložiti toliko truda pri posodobitvi kot v predelavo originala. Mafia II tako v novejši verziji ne nosi popolnoma predelane grafične podobe, ampak spet ne verjemite vsem internetnim govoricam, da Definitive Edition zgleda slabše od predhodnika. Teksture so namreč močno pridobile na ločljivosti in pri pregledovanju okolice boste opazili veliko manj meglenih tekstur. Tudi obrazi vseh karakterjev so opazno pridobili na kvaliteti, a razvijalec je tu naredil napako ali dve. To je še posebej opazno, če ima kakšen nastopajoči odpeto srajco, saj so oblikovalci predelali samo obraz, ne pa tudi vse tisto, kar se nahaja pod vratom. Tako lahko na nekaterih mestih lahko vidite točno tisto mejo teksture, kjer se je prenova končala.
Potem so tu še manjši plusi in tudi minusi. Med stopanjem po snegu sedaj ljudje puščajo odtise, kar je lep bonus za imerzijo, a po drugi strani se razvijalcu, ki je tokrat novi studio D3T Limited, ni dalo narediti bolj raznolike naključne prebivalce in nasprotnike. Če boste videli enega nasprotnika azijskega porekla, potem boste videli njegove klone na vsakem koraku. Zadeva postane že rahlo smešna, saj bi lahko naredili vsaj malo variacije, tako da se občasno počutiš, kot da se pretepaš proti vojski klonov.
Podoba je dobila nadgradnjo, a grd udarec pri optimizaciji.
Če bi se ustavili tule, potem bi dobili nekje srednje dobro predelavo, ki bi bila nekako vredna vašega denarja. Žal pa vas moram razočarati, saj bomo sedaj stopili v temnejši del tega opisa.
Problem je namreč optimizacija. Če igrate na PC-ju, potem še nekako gre, saj bodo strojne mišice boljšega PC-ja poskrbele, da boste gledali dokaj tekočo izkušnjo. Ne pričakujte nekih rekordnih sličic na sekundo, a vsaj 60 je realna številka. Situacija pa je povsem drugačna na konzolah. Na PlayStation 4 Pro igra ne more držati stabilnih 30 sličic na sekundo, kar je za 10 let staro igro prava sramota. Kako razvijalcu v vsem tem času ni uspelo narediti predelave, ki bi dosegla vsaj tisti minimum od minimuma strojne optimizacije mi ni jasno, še bolj pa je smešno, da so zatikanja večja v notranjih zaprtih prostorih, kot pa v tistih zunanjih. Očitno stavbe vsebujejo več podrobnosti, a to ni izgovor, da sličice padejo celo pod številko dvajset. Skratka, če si igro lastite na konzolah, si igra ne zasluži vašega nakupa.
Nekatere misije so prestale test časa in jih je še danes veselje spremljati. Prav bi prišla kakšna razširjena vsebina.
Ne glede na kateri platformi ste, hroščem se ne boste mogli izogniti. Umetna inteligenca se včasih ne aktivira, tako da nasprotnik samo stoji pri miru, dobesedno v prvih 20 minutah igranja pa sem na pločniku naletel na pešca, ki je napol gledal izven asfalta. Včasih med vmesno sekvenco eden od karakterjev postane neviden ali pa obrazne teksture postanejo razvlečene. To so novi hrošči, popravili pa niso niti tistih, ki obstajajo že 10 let. Tako sem med eno misijo naletel na hrošča, kjer moj pomagač ni znal preskočiti ene ovire, a ta karakter je ključen za aktivacijo vmesne sekvence. Edino upanje je bilo, da greš ven iz igre in upaš, da ob ponovni naložitvi stopnje ta karakter vendarle premaga oviro. Potem so tu še manjše pomanjkljivosti, ki pa so vseeno močno tečne. Ena od njih se zgodi že pri zagonu, saj vas igra že takoj na začetku opomni, da se prijavite v 2K račun. Če tega ne naredite, lahko vseeno igrate, a potem se včasih zgodi, da se 2K logotip preseli med samo igranje, kar je seveda izredno moteče. Spet pomaga samo ponovni zagon igre.
Špil lahko, zahvaljujoč nagrajenim teksturam, še vedno izgleda čudovito.
Vse kar rešuje igro je malce nadgrajena grafična podoba in zgodba, ki je sicer klišejska, a vseeno vredna ogleda. Med preigravanjem boste spremljali vzpon Vitoja Scalette, ki se vrne iz vojne in si začne kruh služiti v mafijski družini, v katero ga vpelje njegov debelušni kolega Joe. Čaka vas veliko preobratov in tudi nekaj namigov na prvi del, najboljše pri vsemu pa so zanimivi liki. Kot rečeno, ti so klišejski in če ste gledali kakšen mafijski film, potem ste te karakterje že zagotovo nekje videli. A ne morete si kaj, da vam Joe ne bi prirasel k srcu in da ne bi igrali, dokler ne bi videli razpleta zgodbe.
Vožnja po odprtem svetu je uživantska, a nikar ne iščite nekih dodatnih opravil, saj jih ne boste našli.
Mafia II morda spominja na nekakšen odprt svet v slogu GTA iger, a se od tega naslova precej razlikuje. Mafia II namreč ne vsebuje nobenih dodatnih aktivnosti kot je denimo zbiranje kakšnih paketov, manjkajo celo stranke misije. Svet služi prevažanju od misije do misije, vmes pa poslušate zanimive dialoge med karakterji ali pa poslušate dobro glasbeno spremljavo. Kar spet ni tako napačno kot se sliši in dejansko sem bil navdušen, da za razliko od Ubisoftovih iger nisem moral konstantno delati kljukic pri opravilih na mapi. Pri prevažanju je treba biti tudi previden, saj vas lahko začne policija zasledovati, če denimo prekoračite hitrost ali pa se v koga zaletite. Vendar se ne obremenjujte pretirano, saj so policisti v tej igri eni najbolj nesposobnih, kar sem jih do sedaj videl. Zasledujejo vas nekje 10 sekund in vse kar morate narediti je, da malce stopite na plin in že je konec pregona. Svet ni čisto prazen, saj se lahko denimo preoblačite ali pa nadgrajujete avtomobile, vendar je to bolj kot ne brezzvezno.
Vidite 2K logotip zgoraj desno? Ne, ne bi smel biti tam.
Velik del igralne izkušnje sestavlja tudi streljanje, a to za sodobne standarde ni bilo posodobljeno. Čuti se ostarelo in arhaično, saj nerodno skrivanje za zakloni in proženje orožij ne da nekega dobrega občutka. Je pa igra hudo težka in treba je biti previden, saj so nasprotniki velikokrat hudo natančni in vas ubijejo s samo par dobrimi odmerjenimi streli.
Mafia II: Definitive Edition si je zaslužila bolje in se žal zdi, kot da je založnik 2K želel samo prodati nekaj dodatnih kopij na konzoli PlayStation 4, na kateri do sedaj tega naslova ni bilo moč igrati. Žal so v predelavo vložili res tisti minimum napora in če ne bi imeli nadgrajenih tekstur, ne bi dobili praktično ničesar novega, vsaj na PC-ju pa boste dobili nadgradnjo, če si že lastite original iz leta 2010, popolnoma brezplačno. Špil rešuje dokaj zanimiva zgodba, a žal ta ni vredna vseh težav, ki jih zraven prinese ta predelava.
Pred 8 leti je na slovenski glasbeni sceni izšel komad Brizgalna brizga skupine Atomik harmonik in to je bila ena tistih pesmi, ki se ti je zažrla v možgane, pa čeprav takšne muzike ne prenašaš. Atomik harmonik je tistih časih propadel, a njihovo izročilo živi dalje in če na kakšni zabavi glasbenih idej, bo zagotovo nekdo prej ali slej ob bučnem neodobravanju (ali odobravanju, odvisno koliko žlahtne kapljice je steklo po grlih) pozdravilo komad.
Po novem lahko v ritmu te poskočnice zaplešemo tudi v popularni igri Beat Saber. Da ima ta plesni naslov tudi v Sloveniji dokaj močno skupnost smo že pisali, takrat pa je bila v igro predelana skladba Na golici. Tokratno mapo je v igro prenesel slovenski ustvarjalec Cookiesaber, ki je izjemno nadarjen ustvarjalec prog, ki sploh nima svojih VR očal.
Mimogrede, z ustvarjanjem plesnih map se v Sloveniji ukvarja že več ustvarjalcev – eden od njih, z vzdevkom “pisscat”, se je celo prijavil na tekmovanje v izdelavi map za Beat Saber, Building Blocks 2020, kjer pa je konkurenca res huda, saj so mape za Beat Saber postale prava umetnost.
Ste vedeli, da ima Beat Saber tudi naraščajočo e-športno sceno? In da tudi tam Slovenci dosegamo zavidljive rezultate? Nedavno se je končala 1. sezona Beat Saber lige, kjer je naše barve zastopal tudi naš igralec TheRedDevil. Kljub temu, da se je po kvalifikacijah komaj uvrstil med najboljših 36 v Evropi, je tekmovanje končal z dvema zmagama kot 7. v svoji skupini. V času tekmovanja pa je na svetovni lestvici napredoval za več kot 200 mest in bo kmalu med najboljših 100 na svetu. V 1. sezoni Beat Saber League je sicer zmagal Japonec Taichi, ki tudi sicer že ves čas kraljuje kot prvak Beat Saber lestvice.
Dobro, naslov je res malce “clickbaitovski”, a ne morem mimo njega, saj vam preprosto moram predstaviti ta hudo čuden izum, ki spari novo tehnologijo s staro in ustvari res unikaten izdelek.
Mlajši bralci se verjetno sploh ne zavedate, da so včasih bili telefoni povsem statični in da si moral za klic fizično vrteti pravo kolo z luknjami, kjer je vsaka luknjica predstavljala eno številko. Potrpežljivost je bila pri klicanju na mestu, saj si moral za vsak zavrtljaj počakati, da se je kolesce vrnilo na začetno pot in res si sovražil ljudi, ki so imeli telefonsko številko, ki je vsebovala veliko ničel ali pa devetic.
Sodobni telefoni si v primerjavi s temi ancientnimi napravami delijo bolj malo podobnosti, saj jima je skupno samo to, da lahko nekoga pokličete. Ravno to pa je motilo žensko z imenom Justine Haupt, ki je pogrešala stare, bolj preproste čase. Justine pravi, da so ji sodobni pametni telefoni odveč in želela je ustvariti bolj preprost produkt, ki omogoča samo eno osnovno nalogo: klicanje.
Spravljala se je k sestavljanju in na njeni strani lahko najdete natančna navodila za sestavljanje njene kreacije. Po treh letih igranja z deli ji je uspelo ustvariti telefon, ki brez polnjena zdrži do 30 ur.
Kolesce je vzela iz pravega telefona, pridobiti pa je morala tudi posebno matično ploščo iz Kitajske, ki je omogočila delovanje elektronike. Za samo telo telefona je uporabila 3D tiskalnik in rezultat je bizaren produkt, ki skupaj združi stare elemente telefonov z brezžičnostjo.
Naprava je sicer ogromna in ni ravno priročna za prenašanje, Justine pa je kljub sovraštvu do sodobne tehnologije v napravo vgradila nekaj modernih pritiklin. Med njimi je denimo majhen e-ink zaslon, ki prikaže zgrešene klice, vgradila pa je tudi gumbe za hitro zbiranje shranjenih številk.
Če se vam ljubi sestavljati zadevo, si lahko zdaj naročite njen telefona za okoli 140 $ iz njene strani, a nekaj delov boste morali najti sami, saj sama ponuja samo tiste najbolj težko dobavljive dele, septembra pa prihaja tudi inačica za podporo 4G signala.
Strateški podžanr, ki ti kot igralcu na grbo naloži ujčkanje civilizacije se je zadnja leta znašel v zelo nezavidljivem položaju. Gre za nišo, ki je v preteklosti zacvetela s franšizami, kot so SimCity, Anno in Civilization, seveda med številnimi drugimi, večkrat manjšimi naslovi. A ti težko-kategorniki že dolga leta brez predaha pridno meljejo strateške zobnike. Vsi so tudi kljub rojstvu v prejšnjem stoletju še dandanes izjemno popularni. Šel bi še dlje in jih označil za ene izmed iger, katerih predniki so predstavljali steber zgodovine igričarske industrije.
Dvojnost narave, tako nišna, kot zgodovinsko ukoreninjena, novincem na neodvisni sceni močno otežuje prodor v žanr. Zakaj bi potencialni igralec kupil nekaj, kar je bilo izvedeno že petkrat, od tega nekajkrat verjetno bolje? Vsak razvijalec, ki se loti takšnega podviga, mora nekako opravičiti obstoj svojega projekta. To najlažje stori z zasukom klasične formule in prestavitvijo novih dejavnikov. Novih dejavnikov, praviš? Kako pa to sploh deluje? Nemški studio Gentlymad Studios je preobrat storil s prestavitvijo dogajanja iz klasične moderne ali zgodovinske ere v post-jedrsko distopijo. Ja, se čisto strinjam, to obdobje imamo že vrh glave, Fallout ga je dodobra izmolzel. Ampak če obseg nekoliko razširimo, odstranimo fantazijske dejavnike in se namesto tega osredotočimo na realizem, bomo naleteli na nekaj povsem drugačnega. In ta nekaj se imenuje Endzone – World Apart.
Spomnim se dobrih starih časov, ko sem enkrat zdolgočasen ugledal Anno 1503 na polici lokalne Big Bang štacune – takrat smo lahko zgolj fantazirali o digitalnih trgovinah. Zasluga za romanje v moj arzenal je letela na izjemno zanimivo zadnjo platnico, ki je med drugim obljubljala “skrb za cvetočo civilizacijo” in “raziskovanje novega sveta”. Te obljube so me pripravile do tega, da sem se s težkim srcem odločil odšteti takratnemu osnovnošolcu precej dragocene tolarje in si nabaviti to strateško čudo. Imel nisem niti najmanjšega pojma, kaj pričakovati od cd-jke v škatli, ki še dandanes nabira prah na moji polici z igrami. A s premnogimi preživetimi urami za zaslonom ob suboptimalnih sličicah na sekundo zaradi stare kložnje, ki sem ji takrat pravil “PC”, je bila naložba še kako povrnjena. Anno ter z njim tudi menedžmenski strateški žanr se je vtisnil v moj adolescentni um.
Razvojna ekipa: Gentlymad Studios Založnik: Assemble Entertainment, WhisperGames Platforme: PC Datum izida: 2.4.2020 (EA) Cena: 23.99€
Zvrst: Menedžmentska strategija
Vojna… vojna se nikoli ne spremeni
Endzone te prestavi 150 let v prihodnost. Odvija se po terorističnem napadu, ki je istočasno uničil več nuklearnih reaktorjev in svet spremenil v Černobilsko nočno moro. Edini preživeli zemljani so več kot sto let po katastrofi pokukali iz podzemeljskih bunkerjev in pričeli s ponovno postavitvijo zdaj popolnoma uničene civilizacije na noge, začenši pri pljunkom v roke. V tem času je seveda mati narava ruševine človeštva počasi pričela goltati v naravnem ciklu življenja in zadnje preživele pričaka krut in nepopustljiv svet, kjer so primorani pričeti od začetka. Ob tem pa sedaj Zelja skriva še par drugih dejavnikov, nedobrodošlo darilo nuklearne katastrofe.
V post-apokalipsi prevladujeta les in odpadne kovine, kamen in beton pa sta stvar preteklosti
Na začetku igranja se tako soočaš z golimi osnovami. Degradacija ne sega ravno do bakrene dobe, a začeti je potrebno skoraj popolnoma od začetka, z uporabo improviziranih materialov. Po izbiri opcij glede generacije sveta, z možnostjo igranja nedavno dodanih scenarijev in izbiro različnih karakteristik igralne površine, si odvržen na svet z desetimi prebivalci in brez kakršne koli ideje, kje pričeti. Prva opravila tako vključujejo zavarovanje zalog pitne vode, hrane in osnovnih dobrin. Nato lahko počasi, korak za korakom, pričneš “trajbat luksuz”. Prvo peščico letnih časov si v bistvu skoraj na ravni neandertalcev, kar se tiče družbene kompleksnosti. Ob vzpostavljeni vodni in prehrambeni oskrbi pa moraš začeti graditi osnovna zavetišča za skupnost, sicer jih lahko hitro doleti kakšna bolezen. Nato se začne mukotrpen cikel napredka. Za lovce, ribiče, drvarje, nabiralce in vse ostale pridelovalce moraš zgraditi posebne barake, ki te oskrbujejo s takojšnjo dobavo hrane in osnovnega materiala, nato pa pričneš načrtovati sajenje pridelkov za samooskrbno kmetijstvo in predelavo nabranih surovin v kaj bolj koristnega.
Priporočam pričetek s pomočjo obširnega uvajalnika, kjer se spoznaš z osnovnimi mehanikami. Sem sodi razumevanje odpada, katerega delavci ločijo na kovine, plastiko in tkanine, te pa lahko uporabiš za napredno opremo, kot sta radiacijska zaščita in orodje za produktivnejšo delo. Svet je zdaj namreč poln radiacije, zato je potrebno poskrbeti tudi za zaščito pred njo. Območje radiacije je nepredvidljivo in lahko udari kjerkoli, kadarkoli. Nizka raven sevanja ne predstavlja velike nevarnosti, toda če se želiš kasneje spoprijeti z bolj onesnaženimi območji, boš moral izdelati zaščitne obleke, saj bo drugače žarenje v temi ena tvojih najmanjših skrbi. To storiš s pomočjo tekstilnega mlina, kjer krojači pretvarjajo tkanine v šale, maske in zaščitne skafandre, te pa središčni avtobus ekonomično razdeli med najbolj koristne novomeščane. Novodobni komunizem v vsem svojem sijaju!
Podrobnost glede detajlov je res izjemna, sploh ob bližnjem pogledu
Na srečo so člani osiromašene tolpe preživelih precej nezahtevni delavci. Po potrebi jih lahko prosto dodeljuješ in prestavljaš med različnimi nalogami, kar stvar naredi nekoliko nenavadno, saj lahko učitelj v sekundi postane mojstrski krojač. Ampak dajmo dlakocepljenje na stran, so pač imeli več kot dovolj časa za učenje med ždenjem v podzemnih bunkerjih. In ja, konstantno boš primoran prestavljati delavce iz enega področja v drugega glede na trenutno situacijo. Sploh, če ti recimo grozi suša in se moraš predhodno pripraviti na slabe razmere. V krizi je tudi največji softič dober nosač vode, kot pravijo… No, kot pravim jaz.
Seveda je predpogoj za vse ostalo nahranjen želodec, primeren dom in zaščita pred nevarnostim sveta, zato bo to vedno tvoja prioriteta. Le tako bodo novo-meščani pripravljeni na svet spraviti otroke, ki bodo ob primerni izobrazbi in skrbi zrasli v zdrave, zadovoljne tlačane pod represivnim režimom igralčevskega Kim Jong Una. Ali pa miroljubnejšega vladarja, odvisno od tega, kako sadističnega se počutiš.
Uporabniški vmesnik je naravnost odličen, brez pripomb
Dostop do hrane, vode in zavetja v razrušenem svetu pa seveda ni preprost. Glavni prodajni aspekt in ključna stvar Endzone je nepredvidljiv in nevaren svet. V tradiciji post-apokaliptičnih iger je mati narava znanka brez smisla za humor in te je, nezadovoljna zaradi vseh izotopov, povsem sposobna ubiti brez pomoči mutantov in drugih sovražnikov. To se kaže v posebno grdih naravnih katastrofah: prašne nevihte, radioaktiven dež, zastrupljena tla in suša, ki bodo na vsakem koraku ovirali tvoja prizadevanja za preživetje. Že skrb za obstoj je težaška, a to nas privede tudi do glavnega problema.
Okusna jed, a več kot dovolj prostora pusti za desert
Žal je trenutno vse, kar lahko v igri trenutno počneš, precej suhoparno. Cilj je v zdajšnjem stanju popolnoma prepuščen igralcu (kljub nedavno dodanim scenarijem z določenimi predpogoji), brez zanimivih variacij ali nalog. Vse od začetka slediš isti poti napredka – poskrbi za potrebe prebivalstva, srečno prebivalstvo se razmnoži, naraste potreba po osnovnih dobrinah. Poskrbi za potrebe novega prebivalstva, to se razmnoži… Skratka, ne dobiš neke obširne možnosti za prilagajanje igralnega stila in specializacije v industrijo, pridobivanje hrane ter zanimivejših luksuznih zadev, odrezan pa si tudi od vseh zunanjih vsiljivcev, kar bi vključevalo bojevanje ali trgovanje. Zato se vse hitro začne počutiti kot brezkončna zanka, saj lahko do prav vsega (razen določenih semen) dostopaš že vse od začetka, tehnološki napredek pa je neobstoječ.
Skrb razvijalcev za projekt je sicer vidna v praktično vsem, tudi zmožnosti bližnjega ogleda vseh detajlov, kot je recimo delavec med hojo v skafandru. Sicer gre na prvi pogled za standarden vizualen stil, a ta se igri izjemno prilega. Še uporabniški vmesnik je naravnost odličen, od enostavnega dostopa do prestavljanja delavcev med raznimi dejavnostmi ter gradbenega menija pa do raznovrstnih analitik ter vizualno skladnih detajlov na vsakem koraku. Tudi hrošči so bili v mojem igranju popolnoma odsotni, razen ene malenkosti, kjer gradbeniki enostavno niso želeli pričeti z gradnjo tovarne. Ampak pustimo to, sem pač naletel na skupino lenih prisklednikov.
Cilji so obetavni, samo slediti jim morajo
Za zgodnji dostop Endzone tako deluje res zelo obetavno, a resnično potrebuje nekaj izpiljenosti in diverzifikacije, saj drugače enostavno ne bo zmožen konkurirati večjim tekmecem, kot je recimo nedavno izdan in izjemno priljubljen Frostpunk. Ima dobro zamisel in postavitev je vabljivo privlačna v primerjavi z več nedovršenimi brezidejnimi simulacijami v istem žanru. Kljub temu pa hrepenim po raznoliki, nepredvidljivi post-apokalipsi, ki bi preizkusila mojo sposobnost prilagajanja in ne bi zgolj slepo sledila isti zanki. Tu se nadejam, da bodo razvijalci Endzone tekom naslednjih mesecev izklesali v pametno simulacijo razburljivega preživetja, videli pa bomo, ali bodo moje želje naletele na rodna tla.
Razsodba
(+) Post-apokaliptično preživetje brez olepševanja (+) Dodelana kot le redko-katera igra v zgodnjem dostopu (+) Odličen uvodnik, ki te seznani s praktično vsem (+/-) Dokaj standardni vizualni stil, ki pa se dobro prileže (-) Trenutno izjemno ponavljajoča se igralna zanka (-) Krvavo potrebuje več vsebine za raznolike igralne stile
Rad bi se zahvalil vsem Fortnite igralcem ter njihovim mamam in očetom, da so svojemu pomladku nakupili za milijone dolarjev mikrotransakcij. Namreč ta njihova darežljivost je omogočila razvijalcu Epic, da vsak teden brezplačno ponudi različne igre, vsake toliko pa zastonj potala tudi kakšen večji naslov.
Vsi se spomnimo, kako se je zemlja tresla, ko je postal brezplačen GTA 5. Total War serija strateških iger seveda ni tako popularna, a kljub temu drži širok krog navdušencev, ki bodo navdušeno pograbili brezplačne kopije novega Total War naslova.
Ta se bo imenoval A Total War Saga: Troy in bo na naše zaslone prinesel zgodovinske bitke med Trojanci in Grki. Igra bo mešala prvine mitologije in resnične zgodovine, tako da bo končni rezultat precej unikaten. V igri bodo denimo prisotni minotavri, a to ne bodo resnični pol biki in pol ljudje, ampak samo veliki tipi, ki vihtijo ogromno sekiro, na glavi pa nosijo bikovo masko.
A Total War Saga: Troy prihaja 13. avgusta, vendar bo svojo zvestobo za eno leto zaprisegla ekskluzivno Epic Games platformi. Nič neobičajnega za današnje čase, v kolikor špil ob izidu za 24 ur ne bi bilo mogoče povsem brezplačno pridobiti! To je seveda odlična novica za vse stratege, ki bi si to poletje radi malce obnovili znanje zgodovine ter zraven še prihranili kak evro za konec leta, ko se bo zgodil naval zaradi izida naslednje generacije konzol.
Spletna stran Bloomerg, za katero sedaj piše priznani igričarski novinar Jason Schreier, je izdala zanimivo informacijo glede odnosa med razvijalec igre Kerbal Sapce Program 2 in založnikom Take-Two.
Ne bi bili presenečeni, če za tega založnika do sedaj sploh še niste slišali, saj gre za ogromno entiteto, ki ima pod svojim okriljem cel kup drugih založnikov. Med drugim si denimo lasti založnika 2K ter razvijalca Rockstar in kup drugih znamk in razvijalcev.
Služil je tudi kot založnik igre prihajajoče igre Kerbal Space Program 2, na kateri je delal razvijalec Star Theory. Delo je v očeh javnosti potekalo nemoteno, a leta 2019 je igra nenadoma doživela znaten premik izida. Takrat uradnega pojasnila ni bilo, novi članek na Bloomergu pa je nato situacijo posijal nekaj več svetlobe.
Bob Berry in Jonathan Mavor sta bila takrat v pogovorih z založnikom, da bi studio Star Theory prodala, a nikakor niso mogli doreči cene in končnih pogojev. Takrat je Take-Two nenadoma naredil izjemno grdo potezo in razvijalcu preklical pogodbo za razvoj igre Kerbal Space Program 2. A ni se ustavil samo tam, saj je nato vsem bivšim zaposlenim poslal sporočila na njihove LinkedIn profile, da naj pošljejo prošnje za zaposlitev novoustanovljenemu razvijalcu, ki je bil spočet pod njihovo znamko Private Division.
To se je izkazalo za uspešno potezo, saj je več kot tretjini zaposlenih ni ostalo drugega, kot pa da se podredijo njihovim željam in zaposlitev najdejo pri novem delodajalcu. Kerbal 2 je bila edina igra, na kateri je takrat delal Star Theory in ko so nenadoma izgubili sredstva, studiu ni ostalo drugega, kot pa da marca letos za vedno zapre svoja vrata.
Grda poteza založnika zna vplivati na nadaljnje sodelovanje te založniške hiše z drugimi indie razvijalci, ki jih bo upravičeno strah, da se bo kaj podobnega zgodilo tudi njim. Take-Two namreč lahko zlahka izkoristi svojo moč, če mu kaj pri razvoju ni všeč in za manjše razvijalce to pomeni gotovo smrt.
Založnik se je že odzval in v uradni izjavi so povedali, da je bila ustanovitev novega studia Intercept Games nujna za nadaljnji razvoj igre, nad katerim so trenutno navdušeni. Čudno pa je, da v uradni izjavi govoric glede rekrutiranja delavcev preko LinkedIn omrežja niso zanikali.
Kerbal Space Program 2 bo izšel enkrat jeseni 2021.
Ko kakšen večji streamer zažene svoj prenos v živo, pogovorno okno hitro postane poplavljeno z raznoraznimi podobami in branje teh komentarjev je ponavadi dober recept za ubijanje svojih spermijev.
Pozorne oči pa so včeraj opazile, da je včeraj nenadoma izginil emotikon, ki je prikazoval risanega policista, ki piska na piščalko. TwitchCop, kakor se podobica uradno imenuje, je bila izglasovana iz strani skupnosti in Twitch jo je v svojo ponudbo izražanja izdal leta 2017, včeraj pa umaknil. Emotikona ne morete več najti niti na spletni strani twitchemotes.com, kar pomeni, da ne gre za hrošča, ampak je Twitch načrtno umaknil tega smeška.
To so včeraj tudi uradno potrdili v izjavi za spletno stran The Verge, policajček pa je izginil zaradi strahu pred zlorabo, saj platforma konstanto spremlja situacijo v resničnem svetu in nastala obnašanja in jezika, ki postaneta posledica teh razmer. Samo enkrat si želim, da bi neko večje podjetje povedalo stvar naravnost in ne v neko PR govorico, ki ne želi užaliti nikogar.
TwitchCop je bil seveda umaknjen zaradi protestov v ZDA, ki jih je sprožila žalostna smrt Georga Floyda. Posledica protestov so postali masovni protesti in izgredi, ki so za posledico imeli tudi nasilni odziv policije. Posnetki pretepanja civilistov iz strani policije je na YouTubu kot listja in trave in ljudje so seveda razburjeni. Tako so začeli v Twitch pogovornih oknih masovno lepiti emotikon TwitchCopa, kar je nato prisililo platformo, da ga preprosto odstrani iz platforme.
Ali je to začasno še ni znano, Twitch pa je eno od mnogih podjetij, ki je izrazilo podporo trenutnemu gibanju, zato se zdi njihova cenzura enega smešnega emotikona malce nenavadna.
Razvijalec FromSoftware je znan po svojih hudo težavnih in tudi močno vzdušnih igrah. Praktično vsak pozna njihovo serijo Dark Souls, poznavalci pa bodo hitro izpostavili, da je njihova igra Bloodborne morda njihov najboljši dosežek.
Žal pa Bloodborne nikoli ni izšel za nobeno drugo platformo kot pa PlayStation 4 in če si ena igra zasluži predelave, je to ravno ta. Na konzoli namreč trpi zaradi prenizkih sličic na sekundo ter dolgotrajnih nalagalnih zaslonov. Vse to bi odpravila močna strojna oprema PC-jev, žal pa je zadeva ekskluziva za Sony, ki jo drži priklenjeno na svojo konzolo.
Nedavna najava igre Horizon Zero Dawn za PC pa je znova zbudila upanje, da se zna Bloodborne vendarle preseliti na računalnike. Uradno ni bilo potrjenega še nič, a sedaj se je na spletu nenadoma pojavilo kar nekaj virov, ki napovedujejo prav tisto, na kar smo vsa ta leta potiho upali.
Govorico je najprej sprožil dobro znani “leaker” Wario64, ki je najavil, da lahko Bloodborne sicer že igramo na PC-ju preko servisa PlayStation Now, lahko pa še malce počakamo.
Temu se je nato pridružil še Sloth Mom, ki naj bi iz zaupljivega vira izvedel, da se bo Bloodborne zares pojavil na PC-ju in da na predelavi dela razvijalec, ki mu zaupa.
For those just joining me, yes Bloodborne *will* be coming to PC, I've had it confirmed by a very trusted source, and I have a lot of faith in the company who's doing the port, you won't be disappointed. It genuinely is happening. pic.twitter.com/Gik2QA5J5q
Na znanem spletnem forumu Resetera se je razvila obsežna debata glede morebitne predelave, to pa je nato potrdil uporabnik Jawmuncher, ki je tudi moderator tega foruma.
Bloodborne govorice glede predelave na PC so se pojavile že večkrat, a prvič se je zgodilo, da je več dobrih virov naenkrat začelo govoriti o takšnem dogajanju. Sony za zdaj drži zaprta usta, danes pa bi morali držati svojo veliko PlayStation 5 predstavitev, ki pa je bila zaradi nemirov v ZDA prestavljena. Morda so ravno na tem dogodku želeli kaj več povedati glede svojih namer na PC-ju? Nihče ne ve, za zdaj lahko samo potrpežljivo čakamo na nadaljnji razplet situacije.
Včeraj smo na Epic Games platformi dobili novo brezplačno igro, žal pa to ni ta, ki smo jo igralci pričakovali. Na splet je že dolgo nazaj ušla informacija, ki je najavila vse skrivnostne prihajajoče brezplačne igre te platforme in po vseh pravilih bi se moral včeraj odkleniti preživetveni Ark: Survival Evolved, a se to ni zgodilo.
Uradnega pojasnila sicer ni bilo, je pa razvijalec Studio Wildcard včeraj objavil sporočilo, da je bil pripravljeni dogodek v igri Ark odpovedan, saj se jim ne zdi trenutno situacija zaradi protestov v ZDA primerna za vesele dogodke. Glede brezplačne ponudbe na Epic Games niso izjavili nič, a ni ti treba biti genij da ugotoviš, da sta bila dogodka med sabo povezana. Veseljačenje se je preselilo na 11. junij in verjetno bomo takrat tudi končno dobili darilo v obliki igre Ark: Survival Evolved.
Vendar nismo ostali praznih rok, saj smo v roke prejeli odlični naslov Overcooked. Ta je enkrat že bil ponujen brezplačno, a nič ne de, saj ga zagotovo takrat niso aktivirali vsi. Overcooked je ena najbolj zabavnih iger, ki jih lahko izkusite v družbi prijateljev ali pa s svojim partnerjem. Igranja se lahko namreč lotite za enim samim zaslonom, vaša naloga pa je, da čim hitreje skuhate različna kosila ter se zraven dobro skregate s svojim soigralcem.
Po svojo kopijo se odpravite preko sledeče povezave, ponudbe pa bo konec 11. junija.