Odkar je Apex Legends izšel, se zakoličeno drži ideje, da je igro moč preigravati samo v trojicah. Vmes smo sicer dobili nekaj dogodkov, ko so se igralci lahko povezali v dvojice ali pa se v večigralske boje podali samotarsko, a to so bili omejeni načini in slej ko prej smo se vrnili v staro kompozicijo ekip.
Razvijalec Respawn pa je sporočil, da bo kmalu napočil čas tudi za spremembe na tem področju. Približuje se namreč nov dogodek Old Ways, ki bo v glavno vlogo postavil karakterja Bloodhounda. Dogodek se bo odvil na majhnem delu mape World’s Edge, tam pa se bodo igralci lahko spopadli s sovražniki za prav posebne bonus dobrote. Na voljo bodo tudi posebni dnevni izzivi, ki nam bodo ponudili točke, preko katerih bomo lahko kupili zanimive nagrade, zasnovane na kratkem digitalnem stripu Stories from the Outlands: The Old Ways.
Dogodek bo s sabo prinesel tudi pomembne igralne novosti. Igralci se bodo namreč v tto avanturo in tudi v vse nadaljnje obračune podali v dvojicah. To pomeni, da bo “Duos” igralni način postal stalni spremljevalec igre, v stalno rotacijo map pa se bo preselil tudi Kings Canyon.
The Old Ways dogodek bo potekal med 7. in 21. aprilom.
Včeraj smo se iz svojih sledilcev malce pošalili, saj smo za 1. april spisali novico, da je razvijalec Rockstar končno napovedal težko pričakovani GTA 6. Nam se je zdelo zabavno, a vsi niso bili navdušeni nad našo potegavščino, ki se je poigrala z njihovimi pričakovanji. Takšnim se opravičujemo in svetujemo, da obiščejo zdravnika in naj ga zaprosijo za novo dozico humorja, ki se v lekarni dobi samo na recept.
Resnica glede šestega dela Grand Theft Auto serije je precej kruta. Zadnje izdani del GTA serije je izšel davnega leta 2013 in od takrat se je nabral cel kup govoric in namigovanj, a žal je vse skupaj samo mlatenje prazne slame. Če boste v Google vtipkali frazo GTA 6 boste naleteli na ta ogromen članek, ki ima na kup zbrane vse govorice do sedaj, žal pa nobena od njih ni verodostojna in vredna omembe. Viri so navadno neki anonimneži, ki svojih trditev nimajo podprtih z ničemer in vse njihove napovedi, kot je bila zadnja, ko naj bi Rockstar konec marca uradno najavil nadaljevanje, so se izkazale za neresnične.
Rockstar seveda skoraj zagotovo razvija nov GTA naslov, a si bodo za to vzeli svoj čas. Da je nekaj na temu poroča zadnja ugotovitev Reddit uporabnika, ki je ugotovil, da sta bili domeni gtavi.com in gta6.com spremenjeni. Prej sta ti domeni uporabnika preusmerili na uradno stran za Grand Theft Auto 5, sedaj pa uporabnika preusmerijo na nedelujočo stran. To zna pomeniti, da morda razvijalec dela na uradnih straneh za ta projekt, a seveda je vse to samo ugibanje.
Kar malce čudno je, da je od zadnjega GTA naslova minilo že 7 let. V preteklosti nikoli med novima GTA poglavjema ni minilo toliko časa in za celotno generacijo konzol ni izšla niti ena nova GTA igra, kar je naravnost osupljivo.
Razlogov, da še ni bilo nove igre v tej seriji ni težko iskati. Peti del se namreč še vedno prodaja dobro in igra je neprestano med najbolj prodajanimi izdelki na Steamu. Življenjsko dobo dodatno podaljšuje spletna komponenta GTA Online in stavimo, da novega dela še ni bilo ravno zaradi tega večigralstva. GTA Online namreč razvijalcu preko mikrotransakcij prinaša cele kupe denarja in peti del je prava tiskarna denarja. Peti del naj bi bil najbolj dobičkonosen izdelek zabavne industrije in po zaslužku prekaša tudi titane kot je denimo Star Wars franšiza.
Založnik Take-Two zato noče izgubiti igralcev, ki mesečno prinašajo denarce v GTA Online, zato tudi ni smiselno vlagati denarcev v nov projekt, dokler ne bodo igralci začeli upadati. Tako kot denimo nismo dobili nadaljevanja igre World of Warcraft, saj se takšen projekt ne bi na višku popularnosti igre splačal.
Rockstar je doživel tudi nekaj sprememb. Nekaj časa nazaj je studio zapustil soustanovitelj Dan Houser, ki je imel veliko besede pri oblikovanju vseh GTA iger. To je pomembna oseba in njegov odhod bo zagotovo močno vplival na nadalje izdelke Rockstarja. Dan je pred odhodom še potarnal, da bi bil novi GTA naslov precej težak za produkcijo, saj so ljudje danes veliko bolj občutljivi na teme družbe in da danes nikoli ne bi mogli izdati kakšnega kontroverznega GTA-ja iz preteklosti.
Torej, kdaj pride nov GTA? Upamo si ugibati, da letos zagotovo ne, a ne smemo pozabiti, da se nam konec leta bliža nova generacija konzol. Kakor je GTA 5 še vedno dobičkonosen, bo Rockstar vseeno slej ali prej moral izdati nov del, saj bo drugače njihova šampionska igra zastarala. V igri so ogromni denarci in ne bi bili presenečeni, če bi konec leta dobili najavo šestega dela, ki bi izšel za naslednjo generacijo konzol. Obstajajo tudi govorice, da naj bi Sony Rockstarju ponudil cel koš denarja za omejeno ekskluzivnost igre za PlayStation 5. To je sicer bolj malo verjetno, saj bi jim za to moral ponuditi ogromno količino dolarjev, a možnost je seveda tu in morda bi ravno takšni kovčki denarcev razvijalca spodbudili, da končno izda nadaljevanje te huronsko popularne franšize.
Žal tako za vas nimamo nobene zanesljive informacije, ampak samo ugibanja. Zato tudi ne verjemite raznim lažnim informacijam, na katere lahko naletite med brskanjem po internetu. Kot je dokazal naš članek, lahko takšno najavo potegnemo dobesedno iz riti in ljudje ji bodo verjeli – vse kar moraš narediti, je da daš v članek lepo slikico in našteješ kar nekaj dejstev, ki so povsem izmišljena.
Ne ostane vam drugega kot potrpežljivost, vmes pa se lahko udeležite tudi igranja GTA Online v največji slovenski skupnosti SloCity RP.
Kdaj bi bil perfekten dan, da najaviš nove dele svoje težko pričakovane serije? Zagotovo to ni 1. april, saj te nihče ne bi vzel resno. Seveda to ne velja za nekoga, ki se rad iz svojih nestrpnih oboževalcev rad ponorčuje.
In ravno to je naredil včeraj Adult Swim, ko je naznanil drugo polovico 4. sezone huronsko popularne serije Rick and Morty. Tekoča sezona je štartala v novembru 2019, zadnji del Rattlestar Ricklactica pa smo dobili 15. decembra. A to je bila samo polovica sezone, tako da so oboževalci nestrpno čakali na oznanitev datuma za nadaljevanje.
To so včeraj tudi dobili in tako bomo od 3. maja dalje dobili še 5 delov. Ustvarjalci so brez prehodnega pompa tudi prikazali novi napovednik, ki so ga poimenovali Rick and Morty: The Other Five. Ta je dolg minuto in pol, vidimo pa lahko, da serija ne bo izgubila svojega zagona.
Čakajo nas znanstvenofantastične teme kot so svetlobni meči, vesoljci in skakanje med dimenzijami. Kot je v navadi, bomo pridobili tudi nekaj presenečenj, dobra novica pa je tudi, da so ustvarjalci obljubili, da se bodo od zdaj naprej bolj striktno držali rokov glede izdajanja novih epizod in tudi sezon.
Napovednik vas čaka spodaj, ustvarjalci pa so obljubili, da nas v sledečem mesecu čaka še kup novih informacij.
Razvijalec FromSoftware zaenkrat pridno dela na svoji naslednji igri Elden Ring, o kateri je zaenkrat zelo malo informacij. Njihovi oboževalci upajo, da se bo razvojna ekipa držala svojih načel in da nas čaka še en naslov, ki bo vseboval globoko raziskovanje in odlični bojni sistem, ki je znan iz njihove Dark Souls serije.
Ta je skozi leta pridobila kar nekaj iger, ki so poskušale kopirati njene mehanike in se tako priljubiti igričarski publiki. Ena izmed njih bo očitno tudi prihajajoči naslov Mortal Shell, ki se je pojavil dobesedno od nikjer in včeraj si je igričarska industrija z zanimanjem ogledala njihov prvi napovednik.
Ta je razmeroma kratek, a vseeno prikaže marsikaj. Vizualno nas čaka temačna okolica, ki jo bodo poseljevali zanimivo zasnovani sovragi. Čudovito grafično izrisano okolico bomo raziskovali iz tretje osebe in že par sekund posnetka zadostuje, da se vam v spomin prikličejo igre Dark Souls.
Zgodba pravi, da se bomo zbudili kot prazna duša, ki bo sledila klicu Dark Fatherja. Ta želi k sebi priklicati zveste zasledovalce, med potjo pa boste lahko naselili kože nemrtvih bojevnikov, vmes pa boste morali tudi nabirati svete žleze.
Vse skupaj se sliši presneto zmedeno in je nekaj, kar hudo spominja na Dark Souls, ki svojo zgodbo raje pove preko okoliškega dogajanja in ne neposredno preko vmesnih sekvenc.
Seveda samo lepa grafika in zmedena štorija nista dovolj, da bi pričarali izkušnjo, ki jo zna predstaviti FromSoftware. Bo okolica omogoča raziskovanje in omogočanje bližnjic? Kakšni bodo šefi? Bodo igralni razredi omogočali popolnoma različne igralne izkušnje?
Mortal Shell naj bi izšel enkrat letos, razvijalec pa tudi obljublja odprto beto. Za več novic si lahko ogledate njihovo uradno stran ali pa se pridružite njihovem Discordu.
Slovenci nimamo samo radi večigralskih iger, kjer bi si po cele dneve samo streljali, ampak radi pokukamo tudi na dirkaško sceno. To je dokazala včerajšnja dirka iz igre Assetto Corsa Competizione, ko se je spletne dirke udeležilo kar 16 dirkačev.
To je za prvi takšen dogodek več kot odlično in prisotni smo bili zanimivi tekmi na dirkališču Misano. Kakšna so bila točno pravila si lahko ogledate na spodnji povezavi, spodaj pa smo za vas pripravili kratek oris dogodkov.
Po razburljivih 30-ih minutah dirkanja na italijanski progi Misano je prvo mesto osvojil za enkrat še nepremagljivi Luka Berk, ki po številu točk tudi vodi v letošnji ligi StageOne Sim Racing-a. Drugo mesto si je privozil Matic Bezjak, ki je svojega jeklenega konjička pripeljal na cilj s 16 sekundnim zaostankom, tretjo stopničko pa je usvojil Gašper Medved, ki je ciljno črto prečkal 11 sekund za njim.
LUKA BERK Čas: 31:18.310 Avto: AMR V8 Vantage GT3
MATIC BEZJAK +16.450 Nissan GT-R Nismo GT3
Gašper Medved +27.881 Porche 991II GT3 R
Med dirko so se dogajali različni zapleti, še posebej v prvih krogih, ko je Sebastjan Lajkovič v prvem ovinku med zaviranjem zadel najprej Luko Berka in potem še Luko Grma, kar ga je potisnilo izven proge. Deležni smo bili tudi kar nekaj napetih prehitevanj in dotikov med dirkači, kar je pripomoglo k zanimivosti dirke. Kazenskih pribitkov med dirko nismo bili deležni, kar pomeni, da so vsi vozniki peljali na visokem nivoju in čistem dirkanju, kar je za tak dogodek pomemben dejavnik.
Za komentiranje med dirko sta poskrbela Amadej (ElPresidente) in Anže (Bishop Archer), ki sta skozi celotni teden spremljala dirkače na treningih. Zaradi velike udeležbe je bila na trenutke na dirkališču kar precej gneča, ki je pa v današnjih Covid-19 časih nismo vajeni. Sodelujoči so dokazali, da je v Sloveniji dirkaška scena dokaj razvit ešport in lahko najdemo kar nekaj mojstrov volaniziranja, prav tako pa se tudi skupnost pridno razvija tudi naprej.
Spodaj si lahko ogledate celotni potek dirke, toplo pa se zahvaljujemo tudi partnerjem za izvedbo dirko. Mimogrede, če ste navdušen dirkač, potem je morda pametno pogledati ponudbo podjetja UVI, ki nudi simulator dirkanja UVI Racing Seat, skupaj z volanom Logitech G29.
Še nimate dovolj brezplačnih iger? Kako je to možno, če pa vas praktično vsak dan že zalagamo z novicami o zastonjskih igrah, ki vam bodo zagotovo popestrile domače bivanje?
V redu, naj vam bo. Tokratna nova brezplačna poslastica prihaja iz vrst trgovine Epic Games in ta je nekaj posebnega. Gre namreč za naslov Totally Reliable Delivery Service, ki je ekskluzivno zavezan samo njihovi platformi. Še več, ta naslov je izšel ravno danes in je že takoj ob izidu brezplačen, nakar bo razvijalec od 8. aprila zanj začel zaračunavati ceno 14,99 €.
Totally Reliable Delivery Service morda ni videti nič posebnega, a v bistvu gre za zelo zabavno igro – še posebej če potrebujete nekaj, kar bi igrali doma s še enim partnerjem ali preko spleta. V igro se lahko naenkrat povežejo štirje igralci, vaša naloga pa je, da po svetu dostavljate različne pakete in se ob tem močno zabavate.
Za ceno 0 € je zadeva več kot priporočljiv nakup. Za svojo kopijo se odpravite na sledečo povezavo in ko igro enkrat aktivirate, bo vaša ostala za vedno. Ko boste že tam, ne pozabite aktivirati še brezplačnih iger World War Z, Tormentor X Punisher, Drawful 2 ter Figment. Ponudba teh iger se izteče danes, ob 17.00 pa jih bosta zamenjali novi brezplačni igri Gone Home in Hob.
Če si ustvarjalec video vsebine na Twitchu, potem se zagotovo zavedaš, da je eden večjih minusov te platforme nadležno pogovorno okno oz. ljudje, ki na spletu snamejo masko in začnejo kazati svoj pravi jaz. Tako se slej ko prej v pogovornem oknu znajde nekdo, ki bo izjavil nekaj žaljivega ali pa spornega.
To zamori izkušnjo vsem: tako drugim udeležencem pogovora kot tudi sami Twitch osebnosti, ki bi si rada zgradila zvesto in normalno občinstvo. Ko se v Twitch prenosu v živo znajde kakšen takšen nadležnež brez manir, moderatorjem velikokrat ne ostane drugega, kot pa da falota povsem odstranijo iz pogovora. In ravno na tem področju bo Twitch od sedaj naprej ponujal več opcij, s katerimi bodo lahko moderatorji zajezili tečne uporabnike.
📢 Your well-being is important. We are taking steps to improve that, starting with your peace of mind. Blocking users now removes them from your Followers list. Channel banning users will remove them from your Chat list so you don’t have to see them anymore.
Tako bo lahko sedaj neželeni uporabnik samo utišan, a bo še vedno lahko spremljal prenos v živo ali pa pogovorno okno. Če bo storjen večji prekršek, pa bo lahko moderator uporabnika povsem odstranil od kanala, kar s saboprinese cel kup kazni. Takšen uporabnik bo odstranjen od sledilcev, kanala in pogovornega okna pa sploh ne bo več videl. Prav tako ne bo mogel pošiljati privatnih sporočil oz. “whisperjev”, ne bo mogel gostovati blokiranega prenosa in onemogočeno mu bo kupovanje naročnin.
Nov je tudi Mod View, ki bo moderatorjem močno olajšal življenje. Gre v bistvu za razširjen uporabniški vmesnik, ki si ga bo lahko vsak prilagajal po želji in imel tako veliko večji nadzor nad sledilci kanala.
Twitch je naredil nekaj korakov tudi na blokiranju IP-jev. Če bo kakšen brihtnež blokiran in bo potem samo ustvaril nov račun, bo ugotovil, da njegova sporočila niso vidna nikomur. IP blokade se sicer da zaobiti, a zadeva spet ni tako enostavna, da ne bi uporabniku povzročila kakšnega sivega lasu od skrbi.
Veteranski uporabniki Windows sistemov vam bodo znali povedati, kako pomembna je klasična nadzorna plošča v Windows sistemih. Je namreč tisto izhodišče, ki na enem mestu ponuja dostop do vseh najbolj pomembnih nastavitev. Morda ne nosi tistega modernega čistega videza, a tega niti ne potrebuje, saj pri iskanju nastavitev šteje funkcionalnost in ne lepota.
Očitno pa Microsoft ne deli tega mnenja in glede na zadnje različice Windows 10 sistema, ki so na voljo samo testerjem, se nam pripravlja popolna odstranitev klasične nadzorne plošče.
As seen in build 19587 — New velocity, HideSystemControlPanel (vso/tfs 25175482). Looks like Microsoft is working to kill {BB06C0E4-D293-4f75-8A90-CB05B6477EEE}
To je potrdil Rafael Rivera, ki je v različici 19587 operacijskega sistema opazil, da je je klasična nadzorna plošča izpuhtela v zrak. Microsoft zaenkrat ni uradno potrdil ničesar, sumi pa se, da bo ta “novost” izšla ob naslednji večji posodobitvi Windows sistemov, ki se bo zgodila jeseni.
Microsoft že nekaj časa seli funkcije v nov panel z nastavitvami. Ta nov kotiček je vizualno bolj moderen, a se mi osebno ne dopade. Ikone so premalo prepoznavne in za tiste bolj podrobne nastavitve se je potrebno kar namučiti z iskanjem želene funkcije. Upamo, da si Microsoft premisli in starim dinozavrom pusti opcijo dela v klasični nadzorni plošči.
Televizijska hiša POP TV je v zadnjem času bleda senca samega sebe. Prikazali niso praktično ničesar pametnega kot pa ponovitve starih serij in filmov, medtem ko je originalna produkcija izpod njihovih rok izpuhtela neznanokam. Veliko gledalcev tega kanala je zato potrpežljivo čakalo na zadnji žarek upanja, ki je bila povsem nova serija Najini mostovi, ki bi nekako zopet zaštartala zaspani POP TV in mu povrnila ves blišč, ki si ga je nazadnje zaslužil s serijo Reka ljubezni. A ubogi gledalci so nekaj dni nazaj prejeli nov zahrbtni igralec, saj se Najini mostovi nepričakovano poslavljajo iz naših televizijskih ekranov.
Razlogov, da POP TV ni sproduciral ničesar pametnega v zadnjem letu ni težko iskati. Tako POP TV kot tudi Kanal A sta namreč oktobra zamenjala lastnika, saj jih je v roko dobila investicijska skupina PPF, ki si jo lasti najbogatejši Čeh Peter Kellner. Sklad CME, ki si je prej lastil oba kanala, je seveda želel za odkup iztržiti kar se da veliko denarcev. Produkcija resničnostih in drugačnih oddaj stane veliko denarcev, zato se je CME odločil, da je čas za šparanje. Potencialnemu kupcu so želeli prikazati čim večji dobiček in zaradi tega so tudi nastradale vse nove serije in resničnostne oddaje.
Kupčija se je na koncu izplačala, saj so iztržili 1,15 milijard evrov, stavimo pa, da je šele po izmenjavi denarja POP TV zopet sprostil sredstva in ponovno zagnal produkcijsko mašinerijo. Snemanje serije pa vzame svoj čas zato jim je uspelo posneti vsega 19. delov sezone, preden so morali narediti premor. Vse zgornje so sicer samo ugibanje, a verjetno se prava zgodba ne razlikuje bistveno od te.
Najava je prišla na njihovi uradni Facebook strani, za prestavitev drugega dela sezone pa so navedli trenutno situacijo z novim koronavirusom, ki jim je še dodatno zamešala štrene pri snemanju in produkciji. Tako lahko gledalci pričakujejo nove dele šele v jeseni, skupnost pa je seveda med tem časom, ko je končno nekaj zanimivega na televiziji, močno razburjena.
Gledalci bodo tako po novem lahko uživali v 13. sezoni Gorskega zdravnika. Dr. Martin Gruber bo po gorah lovil okužence s koronavirusom in jih vrišče in kriče pripeljal v svojo kolibo, tam pa se bo našemil v Jokerja in jim prebiral verze iz Biblije. Ok, to zadnje sem si izmislil, saj je nenazadnje le 1. april. Hej, kaj če nas pa želi tudi POP TV samo nahecati?
Vsekakor je tudi Gorski zdravnik boljše od Planet TV-ja in njihove odločitve, da Esmeralda spada v leto 2020.
Oboževalci Half-Life franšize smo v zadnjih 13-ih letih preživeli pravi pekel. Kljub temu, da je ta serija iger veljala za revolucionarno in bi do sedaj morali prejeti vsaj 6 delov, kot se je to denimo zgodilo za Halo franšizo, Valve nikakor ni želel izdati novega dela, ki bi naprej popeljal zgodbo Gordon Freemana.
In potem se je kar naenkrat vse postavilo na glavo. Razvijalec je končno najavil nov del in s tem presenetil vse, a tudi največji oboževalci niso bili povsem zadovoljni. Novo poglavje Alyx namreč ni dolgo pričakovani Half-Life 3, niti ni tista izgubljena 3. epizoda. Gre za odvrtek oz. preddel, v katerem spremljamo zgodbo punce Alyx, ki je bila stranski karakter drugega dela. Poleg tega je špil namenjen ekskluzivno za VR sisteme, ki ga seveda nima vsak. Na nek način bi se lahko reklo, da je Valve kar pošteno nahecal svoje dolgoletne podpornike, ki so morali za igranje nove igre nenadoma kupovati VR sisteme, ki so bili za povrh še razprodani.
Razvojna ekipa: Valve Založnik: Valve Platforme: PC VR Link: LINK Datum izida: 23.3.2020 Cena: 49.99 €
Žanr: VR streljanka
VIDEO OPIS
Valve se je podal v razvijanje novega Half-Life poglavja samo iz dveh razlogov: želeli so končno spočeti pravega prodajalca VR sistemov in pokazati, kako je lahko VR prihodnost igričarstva. To jim je bil izziv, saj so želeli svetu prikazati nekaj novega in igralca popolnoma zatopiti v dogajanje okoli sebe. Jaz sem tu, da vam povem, da je pretkanim Američanom uspelo. In to na praktično vseh področjih.
Half-Life: Alyx se začne povsem preprosto, a že v tisti prvi uri vam igra prikaže, kako močno se je razvijalec potrudil pri upodabljanju realističnega sveta, ki kar vre od podrobnosti. Naše igranje se začne v preprostem rastlinjaku in že tam vas čaka cel kup neobveznih opravil. Poberete lahko steklenico in jo vržete iz balkona na ulice in gledate kako se razvije. Dvignete pločevinko in jo zalučate v bližnjega goloba, ki nato hitro odleti. Vzamete bližnji flomaster in z njim začnete risati po steklu. Ta majhna opravila se zdijo sprva brezzvezna a nosijo pomembno nalogo, saj vas takoj spomnijo, zakaj ste se podali v nakup dragega VR sistema in in vrnejo tisto magijo, ki ste jo izkusili, ko ste si prvič nadeli VR očala.
Dejstvo, da lahko rišeš po steklu, je pri nekaterih zbudilo umetnika. Nek profesor je svojo učno uro matematike prikazal kar v Alyx!
In tudi že na tej točki se Alyx razlikuje od sorodnih VR naslovov. Kjer kakšne igre najprej na začetku prikažejo tiste svoje najbolj impresivne zadeve, skozi nadalje igranje ne dobite skoraj ničesar novega, poleg tega pa smo že navajeni, da se takšne igre, ki držijo nekoliko višji proračun, dokaj hitro zaključijo. Alyx je drugačen, saj skozi igranje neprestano vpeljuje nekaj novega, za vsakim ovinkom vas lahko čaka neko novo presenečenje, poleg tega pa igra drži pošteno dolžino – za ugled konca sem potreboval okoli 15 ur ob normalni težavnosti.
Morda ena bolj šibkih strani igre je sama zgodba. Od te veliko ne moremo pričakovati, saj osnovne štorije ne nadaljuje, ampak pove zgodbo napada zlobne vesoljske sile Combine in kako se je oblikovalo uporništvo, ki se je komaj držalo pri življenju, dokler na površje ni iz laboratorijev priplezal čudak s pajsarjem in vajeti prevzel v svoje roke. Naša junakinja dober del igre poskuša rešiti svojega očeta, ki ga je v kremplje dobil zlobni Combine in zato se bo morala sprehoditi skozi vrsto izzivov, ki velikokrat ne bodo samo strelski ampak tudi ugankarski. Čeprav je zgodba malce medla, jo popestrijo stranski karakterji. No, stranski karakter, saj vam bo največjo družbo delal zabavni Russel, ki vam bo vseskozi čebljal v uho preko slušalke in je v bistvu glavni podajalec zgodbe, saj prav njegove besede nekako narekujejo našo pot in nas vsake toliko opomni, kaj za vraga naj bi sploh počeli.
Nekaj je tudi novih nasprotnikov, kot so oklepljeni rakci, ki imajo svojo občutljivo točko samo na trebuhu.
In tega opominjanja smo hudo potrebni, saj ob igranju pozabite lahko na vse – ne samo na zgodbo, ampak tudi na okoliški svet. Stopnja podrobnosti je ogromna, saj lahko interaktirate praktično z vsako stvarjo na katero naletite. Škatlico vžigalic lahko dvignite in če jo potresete, boste slišali realistični zvok žvenketa notranjosti. Ste odkrili vedro ali čelado? Poveznite si ga na glavo in tako boste zaščiteni pred tistimi vesoljci, ki so prisesani na strop in s svojim jezikom lovijo žrtve. S predmeti lahko žonglirate ali pa celo igrate klavir. Podrobnosti je toliko, da bodo igralci verjetno še mesece odkrivali nove kombinacije in komaj čakam, da jih vidim na YouTubu.
Ta okolica in vsa ta podrobnost igra veliko vlogo tudi pri akcijskemu delu. Skoraj takoj na začetku prejmemo v roko svoje prvo orožje, ki je pištola. To za navadno prvoosebno streljanko na PC-ju, ki bi jo nadzorovali z miško in tipkovnico, seveda ni nič nenavadnega. A ravno tu se skriva trik VR igranja, saj lahko razvijalci samo okoli ukvarjanja z enim orožjem vpeljejo cel kup mehanik. Pištola hitro kuri strelivo in za menjavanje seržerja boste najprej izpraznjeni seržer izpustili iz pištole, novega fizično potegnili izza ramena ter nato še repetirali orožje. Enako velja za puško in brzostrelko, vsako od njih pa ima drugačne mehanike. Pri puški moramo denimo polniti vsak metek posebej, pri brzostrelki pa ne morete zamenjati na pol izpraznjenega seržerja, ampak ga morate najprej v celoti porabiti.
Rokovanje z orožji je pravi užitek in je ravno dovolj komplicirano, da ne postane utrujajoče.
Predstavljajte si torej vse to žongliranje z orožji, ko pride do dejanskega spopada. Nasprotniki prihajajo v dveh različicah: vesoljcih kot so tisti rakci, ki se med drugim radi prisesajo na glave ljudi ter vojaški sili Combina, ki zna streljati nazaj in vsebuje vsaj malo umetne inteligence. Pri obeh velja pravilo, da boste morali dobro meriti s svojim merkom, drugače boste s strelivom samo poškodovali okoliška tla in stene. Ravno zaradi tega vas skoraj nikoli množično ne napadejo, največ nekje štirje v skupini a vsak sovražnik je lahko izziv, prav tako pa lahko hitro umrete. Rakec se denimo rad prisesa na vas in panično ga boste morali odstraniti iz sebe, vojaki pa znajo vreči kako granato in se znajo umakniti.
Igranje je tako precej taktično. Medtem, ko se ne streljate in raziskujete okolice, je vedno pametno imeti napolnjena orožja, saj nikoli ne veste, kaj preži za naslednjim ovinkom. Panično streljanje ni na mestu, saj je streliva malo in vsako sobo boste morali temeljito prečesati, to pa vam bo prineslo bodisi strelivo ali pa surovine za nadgradnjo orožja. Maloštevilna orožja lahko nadgrajujete na posebnih mizah in surovin je zelo malo, nadgradenj pa kar precej. Lasersko merjenje vam bo močno olajšalo življenje, prav tako se splača nadgraditi orožjem sekundarni način proženja po sovragih.
Valve je poleg akcije in raziskovanja vpeljal kar nekaj ugank. V vaši bisagi se nahaja prav poseben hekerski pripomoček, s katerim lahko vlomite v zaščitene postaje, omarice in celo mine. Za vsako takšno hekanje boste morali uspešno opraviti mini igro, žal pa znajo te koga zmotiti. Na voljo so samo štiri takšne igrice in čeprav naraščajo v težavnosti, kakšnih novih mehanik pri njihovem reševanju igra ne vpelje. Še posebej najeda tista uganka z virtualno kroglo, ki zna v kasnejših poglavjih postati prava nadlega.
Igra ni za takšne, ki imajo lahke želodce.
Zanimivo je tudi pobiranje predmetov, saj se tu ne gre za tipični “stegni roko in poberi predmet”. Alyx takoj na začetku dobi posebne gravitacijske rokavice, s katerimi lahko na daljavo pobiramo različne predmete. Preprosto namerimo s sprožilcem, rahlo frcnemo z zapestjem in predmet poleti proti vam, vi pa ga ujamete v zraku. Precej frajersko in takšen nadzor pride hudo prav, če igrate v zelo omejenem prostoru ali pa se vam ne da sklanjati za vsako malenkost. Mimogrede, priporoča se igranje stoje, saj boste tako dobili največjo stopnjo imerzijo.
Alyx je naravnost neverjeten tudi na grafični in zvočni plati, ki skupaj z verno fiziko pričara naravnost nepozabno izkušnjo. Ko mečeš granate na zombije, ki se nahajajo nadstropje pod tabo in gledaš, kako jih eksplozija pošlje na drugo stran sobe, se tako zatopiš v svet, da se resnično počutiš kot nek slaboritnež iz mesta 17. Ta zatopljenost ima tudi slabe strani, še posebej če ste bojazljivec. Ko se sprehajate skozi temo in s kotičkom očesa opaziš premikanje, ti pulz skoči v stratosfero. V takšnih trenutkih Alyx postane prava grozljivka, še posebej če to sparimo s precej nazorno grafično podobo. To je nedvomno najbolj krvav del Half-Life franšize in ob prizorih umrlih zombijev, ki so jim vesoljci razparali telo, je stisnilo tudi mene, pa čeprav sem v igrah videl že marsikaj. Ko prvič vidiš stropnega vesoljca, ki ima za vabo nastavljen dolg jezik in ko se začne ta zadeva hraniti…. Ne bi vam nihče zameril, če vas bo dejansko nagnalo v bruhanje.
Nekatere zveri so naravnost nagnusne.
Half-Life: Alyx se na koncu izkaže za odlično izkušnjo in sam bi jo označil za trenutno najboljšo VR igro. Par felerjev sicer ima: manjkajo denimo hladna orožja zato boja od blizu sploh ni, prav tako bi si želel kakšno orožje več, bolj domiselne uganke in šprint. Slišim, da zna kontrolna shema povzročati težave levičarjem in če igre nimate nameščene na SSD disku, se pripravite na nekaj minutno včitavanje.
A vse to preseže naravnost neverjeten občutek zatopljenosti, ki jim družbo dela odlično raziskovanje, adrenalinski akcijski deli ter podroben svet, ki kar kliče po raziskovanju. Prištejte k temu še to, da bo kmalu vključena podpora za modificiranje, kar bo zagotovo izrodilo cel kup zanimivih modifikacij in imate izdelek, ki bi ga bilo greh zgrešiti. Če še nimate VR naprave, je morda sedaj napočil čas, da začnete zbirati bankovce za nakup, če pa ga že imate, je spet prišel trenutek, da iz njega spihate prah. Half-Life: Alyx vas bo namreč spomnil, zakaj ste se v VR igranje sploh zaljubili.
Vse skupaj je samo šala za prvi april. Upamo, da nismo koga preveč razočarali 😉Na sledeči povezavi so vse aktualne informacije glede šestega dela Grand Theft Auto serije.
No, tole pa je počilo kot strela. Razvijalec Rockstar se je očitno prebudil iz spanca, v katerem je smrčal vse od njihove zadnje igre Red Dead Redemption 2 in čez noč najavil težko pričakovani GTA 6.
Očitno so želeli vse svoje oboževalce med časom te krize malce razveseliti in jim ponuditi žarek upanja. Zato je tudi to ta najava prišla iz dobesedno nikjer in treba je reči, da so tudi nas prijetno presenetili. Čeprav se GTA 5 še vedno prodaja izredno dobro, je danes že precej star. Kar malce žalsotno je, da celotni cikel aktualnih konzol nismo dobili niti enega novega GTA naslova. In to se bo sedaj k sreči končno spremenilo, čeprav sumimo, da bo šesti del prispel tudi na konzoli PlayStation 5 ter Xbox One Series X.
Podrobnosti je za zdaj izredno malo. Glede na spodnji napovednik lahko vidimo, da se bo GTA 6 dogajal v preteklosti in v videu nas pozdravi naš stari znanec, ki bo znan vsakemu igričarju. Očitno razvijalec niti ni izgubil svojega občutka za glasbeno spremljavo, saj je ta vzdušna in perfektna za takšen napovednik.
Rockstar naj bi več podrobnosti razodel še ta mesec, do takrat pa si oglejte spodnji uradni napovednik.
Vsako igričarsko darilo med novim koronavirusom je zlata vredno. Tokrat se je z brezplačno dobroto zopet izkazal francoski založnik Ubisoft, ki nas je že presenetil z brezplačnim darilom v obliki igre Child of Light.
Založnik se je namreč odločil, da nas bo čez celotni mesec razveseljeval z različnimi dobrotami kot so brezplačne igre, globoki popusti ter omejeni brezplačni preizkusi. Želijo namreč pomagati vsem ljudem po svetu, ki se trenutno ukvarjajo s težavnim socialnim distanciranjem in jim popestriti domače bivanje. Ubisoft žal ni točno povedal, kaj vse nas čaka v aprilu, a je namignil, da bodo vlogo pri temu igrale tudi popularne Assassin’s Creed igre.
Nova brezplačna igra je tokrat Rayman Legends, ki velja za eno najboljših platformščin, kar smo jih dobili. Razvijalec je v tem naslovu popeljal avanture brezudnega Raymana na naslednjo stopnjo. Igra vsebuje presenetljivo izvirne igralne mehanike in nekatere stopnje vas bodo preprosto odpihnile s svojo originalnostjo.
Za svoj izvod se preprosto odpravite na Uplay in igro registrirajte v knjižnico. Ko bo igra enkrat aktivirana, bo vaša ostala za vedno, a splača se pohiteti. Ponudba bo namreč na voljo samo do 4. aprila.
Včeraj smo pisali o tem, da nas zna založnik Activision vse presenetiti in brez kakršnekoli najave izdati predelani Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered. To se je nato tudi zgodilo in kar naenkrat lahko igramo predelani drugi del franšize, ki ga ima veliko ljudi za svojega najljubšega.
A ne povsod. Nova verzija igre je namreč za zdaj na voljo samo za konzolo PlayStation 4, medtem ko boste PC in Xbox One igralci morali počakati do konca meseca, natančneje do 30. aprila.
Modern Warfare 2 Remastered vsebuje nadgrajene teksture in animacije, predelano zvočno podobo ter po novem nudi podporo za ločljivost 4k. Na konzolah se boste lahko poigrali s HDR opcijo, PC-jaši pa se lahko veselite podpore za ultra-široke monitorje ter odklenjenih sličic na sekundo.
Tu so tudi slabe novice. Predelava namreč vsebuje samo kampanjo, večigralstvo pa je povsem izrezano. Activision želi ljudi ohraniti v svojih dveh nedavno izdanih Call of Duty igrah, zato je celotni aspekt večigralstva dobil sekiro. Kupci boste vseeno prejeli določene nagrade kot so preobleke in kozmetični dodatki, ki jih lahko nato uporabite v Warzone ali Modern Warfare naslovu. Dobra novica je, da si lahko na PlayStation 4 igro kupite za samo 24,99 €.
The Elder Scrolls Online oz. ESO med MMO znalci je precej kvaliteten izdelek. Kljub šibkemu začetku leta 2014, je od takrat igra narasla na eno najbolj popularnih MMO izkušenj, saj razvijalec neprestano izdaja nove posodobitve, DLC-je ter prireja zanimive dogodke.
Kmalu bomo dobili tudi povsem novo poglavje Greymoor, ki nas bo spet vrnilo v ledeni objem Skyrim pokrajine. Greymoor DLC bo za PC izšel 18. maja, na konzole pa bo prispel 2. junija. Zaplet tega poglavja nas bo združil z junakinjo Lyris Titanborn in skupaj z drugimi boste morali raziskati novo grožnjo proti Skald kralju Jorunnu.
Preden se bo začelo uradno novo poglavje, bomo lahko raziskali povsem novo nalogo, ki služi nekako za uvod Greymoor poglavja. Dobra novica je, da bo ta serija nalog, ki sestavlja štorijo Dark Heart of Skyrim, brezplačna za igranje vsem, ki si že lastite osnovno igro.
A razvijalec se je odločil, da to ne bo edini zastonjski priboljšek, saj bo od danes igra povsem brezplačna za preizkus prav vsakemu. Tako želijo pridobiti v novo avanturo čimveč novih igralcev, kar iz strani marketinga seveda ni švoh ideja.
Slaba novica je, da bodo PC igralci lahko igro na Steamu brezplačno igrali samo do 6. aprila, medtem ko se bodo konzolaši zabavali do 13. aprila. V tolažbo vam je lahko to, da boste PC uporabniki dobili Greymoor ekspanzijo nekoliko prej.
Pozorno spremljajte Steam, ki naj bi enkrat danes dobil možnost za brezplačno igranje, špil je pa tudi trenutno pošteno znižan in sicer za 60 % na 7,99 €. Konzolni igralci pa vmes pregledujte svoji trgovini ali pa obiščite tole stran, kjer se bo pojavila opcija brezplačnega igranja.
Če ste se morda veselili, da boste to pomlad preživeli v objemu dobre in globoke RPG izkušnje, potem vas moramo razočarati. Wasteland 3 bi moral namreč iziti že v maju, a je razvijalec inXile Entertainment včeraj sporočil, da bo igra pošteno zamudila.
Razlog je, seveda kaj pa drugega, novi koronavirus. Zaradi njega je ekipa morala preklopiti na delo od doma, kar je močno prizadelo njihov tempo razvoja. Razvijalec je povedal, da je navdušen nad dobrim odzivom igričarske publike na njihovo beto in da bodo vse njihove pritožbe in želje upoštevali pri nadaljnjem razvoju.
Vendar pa je igra še precej daleč od izida. Ta se bo po novem pripetil 28. avgusta, inXile pa pravi, da bo ta dodatni čas porabil za optimizacijo in odpravljanje hroščev. Ker jih je lani kupil Microsoft imajo sedaj končno na voljo dovolj časa in financ, da igra izide v svojem najboljšem stanju. Wasteland 2 je imel namreč ob izidu kar lepo količino hroščev, poleg tega pa je manjkalo kar veliko funkcij, ki so bile nato dodane naknadno.
Zagotovo je novica razočarala marsikoga, a zdravje delavcev je seveda tu na prvem mestu. Oboževalci apokalipse se lahko do takrat pozabavate z drugim delom ali pa se ozrete skozi okno in si ogledate trenutno stanje.
Igra Mount and Blade 2: Bannerlord je bila dolgo, dolgo časa v aktivnem razvoju. Izvirnik je bil resda kultna klasika, a od takrat je preteklo veliko vode, zato so nekateri že pomislili, da je nadaljevanje zamudilo svoj vlak in da se zadeva ne bo prodajala.
In tak norec bi se hudo uštel. Mount and Blade 2: Bannerlord ne samo da ni postal pozabljen, ampak se prodaja nad pričakovanji. Če pogledamo številke na SteamDB je igra pred kratkim zabeležila kar 178k istočasnih igralcev, kar iz nje naredi najbolj igrano igro leta 2020 na Steamu. Bannerlord je premagal denimo Wolcen, ki je dosegel 127k igralcev ter celo DOOM Eternal, ki je na vrhu popularnosti zmogel vsega 104k istočasnih uporabnikov.
#Bannerlord has over 145,000 concurrent players right now. It took 100 minutes to reach 100,000. +1250 reviews on Steam, 88% of them positive, in just 3 hours.
All these numbers make already @Mount_and_Blade II: Bannerlord the biggest launch in Steam in 2020.
Bannerlord je glede prodajnih in igralnih številk nekaj povsem drugega kot njegovi predhodniki. Serija Mount & Blade je največ istočasnih igralcev zabeležila leta 2014, ko se je odvil brezplačni vikend. Takrat je Warband dosegel 33k istočasnih igralcev, a Steam je bil takrat drugačen, poleg tega pa takrat ni vladala karantena, ki trenutno na Steamu podira rekorde uporabnikov.
Vse to je še toliko bolj impresivno, ker je igra nenazadnje izšla v Early Access načinu, kar pomeni, da manjka še kar veliko stvari, zagotovo pa vas bo napadel tudi kakšen hrošč. A igralcem, ki že tako dolgo čakajo na to nadaljevanje, je vseeno, saj so končno dobili svoj kos pite. Če se jim želite pridružiti, potem obiščite naslednjo povezavo in si svojo kopijo pridobite za 44,99 €.
Razvijalec TaleWorlds je pred kratkim prikazal tudi nov napovednik, ki si ga lahko ogledate spodaj.
Call of Duty Warzone je bila najmlajša izmed peščice iger naše serije turnirjev Lockdown. A to ji ni šlo v minus, saj je trenutno najbolj oblegana nova battle royale streljačina. Igra ima solidne mehanike, poleg tega pa je povsem brezplačna za igranje. Tako smo se odločili, da 29.3. speljemo prvi turnir iz te igre in odziv je bil neverjeten.
Za tako mlado igro se je prijavilo ogromno število ekip, ki so se želele potegovati za glavno nagrado. Na koncu se je številka ustavila pri kar 60 prijavljenih ekipah. Glede na to, da se je igralo 3v3, to pomeni, da smo pridobili kar 180 igralcev, ki so žejni krvi nasprotnika želeli splezati na sam vrh slovenske Warzone scene.
Za točkovanje smo sestavili precej zanimiv sistem, kjer so se za točke upoštevale mesto na lestvici ter število ubojev. Sistem je bil precej enostaven in to je bil tudi namen, saj smo želeli imeti točkovanje, ki je hitro razumljivo in pravično do vsakega tekmovalca.
Po srditih spopadih skozi praktično cel dan smo končno dobili zmagovalca. To je na koncu postala ekipa Mutko, ki so jo sestavljali člani fliskowow, KillerSlo in ghilzy. Zmagovalci si lahko brez sramu nadenejo lovoriko najboljše Warzone ekipe v Sloveniji, dobili pa bodo tudi lepo nagrado. Čestitke gredo tudi ekipam Electric, Capital6 in Marjani za odlično odigrane igre, zahvaljujemo pa se tudi ostalim udeležencem turnirja. Polno razvrstitev tekmovalcev si lahko ogledate na uradni strani.
1. mesto – MUTKO (fliskowow, KillerSlo, ghilzy) 2. mesto – ELECTRIC (AIMBOTTHNDR, boracccccccc, Gameplo) 3. mesto – Capital6 (Mxkx, Deluxe, Xeno) 4. mesto – Marjani (Mujolo, fazemarjan, End)
Lockdown dogodkov še zdaleč ni konec. Naslednji turnir bo malce drugačen, saj se bomo preizkusili v volaniziranju igre Assetto Corsa Competizione. Zaenkrat je prijavljenih 16 ekip, čas za prijavo pa se izteče že danes!
Kljub vsem težavam s koronavirusom je je liga LCS končno prilezla do končne razvrstitve in tako smo dobili pare za igranje v končnici.
Kot vemo se v zaključni del uvrsti 6 najboljših ekip in na čelo njih je pristala ekipa Cloud9. Z rezultatom 17 zmag in 1 poraz so izenačili rekord LCS lige. Na drugo mesto se je uvrstila Evil Geniuses, ki pa je nanizala kar 8 porazov. Bron si je prislužila ekipa 100 Thieves, za njimi pa so se razvrstili FlyQuest, TSM in Golden Guardians.
Največje presenečenje je pripravila ekipa Team Liquid. Ta je kljub kvalitetni zasedbi in štirih zaporednih osvojenih naslovih, letos končala šele na 9. mestu z rezultatom 7 zmag in kar 11 porazov. Nekaj pri njih zagotovo ne štima in ubožci se letos sploh niso uvrstili v končnico.
Cloud9 si je za prvega nasprotnika izbral 100 Thieves, Evil Geniuses pa se bo tako pomeril z ekipo FlyQuest. TSM in Golden Guardians sta letos šla takoj v Losers’ Bracket, ki je letošnja velika novost lige. TSM se bo tako spopadel s poražencem obračuna med Cloud9 in 100 Thives, Golden Guardians pa bo poskušal premagati poraženca med Evil Geniuses in FlyQuest. Ekipe bodo nato igrale naprej, dokler bodisi ne izpadejo iz Loser’s Bracketa ali pa končajo v igranju za prvenstvo.
Že nekaj časa nazaj so se začele pojavljati govorice, da bo založnik Activision predelal Call of Duty Modern Warfare 2. To niti ni takšno presenečenje, saj je svež odtenek barve dodal tudi originalni igri Modern Warfare, zato je predelava naslednika nekako logična, še posebej zato, ker se je Modern Warfare prodal precej dobro.
Vendar založnik nikakor ne želi obstoja igre tudi uradno potrditi.
Govorice so se začele, ko je ocenjevalna komisija iz Južne Koreje igri podelila starostno oznako, nato pa so “dataminerji” odkrili določene slike v zadnji posodobitvi igre Modern Warfare. Če ste morda kljub vsemu temu ostali dvomljivci, potem zdaj zanikati igre ne morete več. Na Twitterju se je namreč pojavil napovednik iz kampanje, ki praktično uradno potrdi obstoj igre.
BREAKING: Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered Trailer has been leaked.
Da bo nekaj res na tem je potrdila tudi nemška PlayStation stran, ki je igro postavila na ogled vsem. In kar je še bolj navdušujoče – igra naj bi izšla že kar danes, 31. marca! Sony je stran nato odstranil in upamo si trditi, da je Activision izid zamaknil. V vrstah založnika nekaj ni v redu, saj puščajo podatke kot črviva ladja – najprej jim je nekdo pokvaril najavo Warzona, sedaj pa tudi oznanilo Modern Warfare 2.
Preden je bila nemška PlayStation stran pobrisana, smo lahko videli tudi ceno. Modern Warfare 2 Remastered naj bi se prodajal za samo 24,99 €, kar je sumljivo malo. A če govorice držijo, potem naj bi dobili samo predelavo kampanje, medtem ko bo večigralstvo povsem izrezano. To je nekako logično, saj založnik verjetno ne želi odtegniti igralcev iz svojih drugih dveh aktualnih CoD naslovov. Vseeno pa naj bi kupci dobili ekskluzivne nagrade v Modern Warfare in Warzone igrah, kot so denimo Ghost preobleka in razni načrti.
Glede na vse to dogajanje pričakujemo, da bo Activision uradno napovedal naslov že danes ali najkasneje enkrat tekom tega tedna.
Vsak med nami se spomni tiste svoje prve igre, ki jih je popolnoma spodnesla in jim igričarstvo priljubila do te mere, da še leta kasneje sedijo pred monitorji in TV-ji in pridno nažigajo najnovejše naslove.
Zame je ta igra Super Mario 64 iz leta 1997, ki sem jo preigraval na predpotopni konzoli Nintendo 64. Samo ta špil si zasluži svoj članek in po mojem mnenju, je Super Mario 64 najbolj pomembna igra v svetu 3D igričarstva.
A pustimo to za drugi članek, saj je tu bolj pomembna tista prva Mario igra iz leta 1985. Ta bo kmalu praznovala svoj 35. rojstni dan in glede na zadnje govorice ima založnik Nintendo za ta praznik kar velike načrte.
Te naj bi razodel junija na sejmu E3, a glede na to, da je bil ta zaradi novega koronavirusa odpovedan, zdaj Nintendo načrtuje drugačno praznovanje.
Nintendo naj bi tako predelal celo vrsto legendarnih Mario naslovov za njihovo konzolo Switch. Med njimi bodo vsi večji naslovi – od Super Mario World iz leta 1992, Super Maria 64 iz leta 1997 pa vse do Super Mario 3D World iz leta 2013. Slednji naj bi v novi izdaji nosil podnaslov Deluxe, tako da nas verjetno čaka tudi nekaj nove vsebine. Ni pa vse ostalo samo na predelavah, saj naj bi še letos dobili tudi novo poglavje Paper Mario franšize.
Nintendo se že nekaj časa tudi razširiti svoje igralne maskote tudi izven igričarstva. Nedolgo nazaj so najavili partnerstvo z danskim podjetjem LEGO, poleg tega pa želijo prodreti tudi v svet filmov. Začeli naj bi novo partnerstvo s produkcijsko hišo Universal, rezultat njunega sodelvoanja pa je zabaviščni park Super Nintendo World ter nov animirani film, v katerem bo glavno vlogo nosil brkati vodovodar.
Kdaj se bo zgodila uradna najava še ni znano, Nintendo pa za zdaj še ni potrdil ničesar in zaenkrat so vse skupaj samo govorice. So pa zadaj dobri viri, med njimi tudi Jason Schreier, ki komaj čaka na igranje igre Galaxy na Nintendo Switchu.