🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 330

Artifact bo popolnoma predelan – igralci ne bodo več kupovali ali prodajali kart

0

Razvijalec Valve ima pod malho bolj malo naslovov, a ponosni so lahko na to dejstvo, da noben izmed njih slab. No, skoraj nobeden, saj imajo v svoji redovalnici eno veliko črno piko.

Govorimo seveda o igri Artifact, ki je dve leti nazaj grozila, da bo prevzela prestol iger digitalnih kart in tako izpodrinila dolgoletnega šampiona Hearthstone. Žal se to ni zgodilo, saj naslov kot prvo ni bil brezplačen, kot drugo pa je vse stavil na trgovanje kart med igralci. Prištejte k temu še dejstvo, da bojevanje preprosto ni bilo zabavno in ni težko videti, kako je naslov kmalu po izidu izgubil skoraj vso svojo bazo igralcev.

Valve je v nedavnem intervjuju priznal neuspeh igre, a da še niso vrgli puške v koruzo. Zdaj, ko je njihova igra Half-Life: Alyx varna v rokah strank, so se osredotočili na popolno prenovo Artifacta. Ta naj bi se interno imenoval Artifact 2.0, včeraj pa je razvijalec povedal nekaj dodatnih informacij.

Največja novost pri prenovljeni inačici bo dejstvo, da boste lahko pogled premaknili bolj nazaj, kar vam bo omogočilo pregled vseh treh bojnih vrst. Igralec bo tako vseskozi vedel, kaj točno se dogaja na igralni plošči. Druga velika zanimivost je dejstvo, da igralci kart ne bodo več prodajali oz. jih kupovali. Vse, kar si bodo prislužili, se bo zgodilo izključno preko igranja, kar je seveda dobra novica in premik v pravo smer. Žal so ga nasrkali veterani, ki so do sedaj v Artifact že vložili ogromno denarcev v nakup dragih kart. Valve bo namreč vse karte predelal ali pa jih odstranil, tako da se zna zgoditi, da bodo veterani na koncu ostali praznih rok.

Valve je povedal, da bomo kmalu dobili zaprto beto, v katero bo povabljena peščica starejših igralcev. Temu bo nato sledila odprta beta ter nato tudi končni izid. Žal o datumih za zdaj ne vemo še nič, niti ni jasno, ali bo novi Artifact brezplačen ali pa ga bo treba kupiti. Verjetno je slednje bolj logična možnost, saj igra nekje mora zaslužiti, a spet zna to ugrizniti v njihovo rekrutiranje novih igralcev.

Steam spreminja sistem samodejnega posodabljanja iger

0

Internetna struktura je te dni pod močno obremenitvijo, saj zaradi množičnih karanten uporabniki po cele dneve visijo na mreži in gor opravljajo različne stvari. Nekateri buljijo v socialne medije, spet drugi gledajo pretočne video vsebine iz platform kot so Netflix, Amazon Prime, HBO in seveda tudi Pornhub.

In nekateri med nami igrajo igre. Vse to je precej velika obremenitev interneta, ki mora dnevno uporabnikom hipoma dostavljati gigabajte vsebine in tega se je začel zavedati tudi Steam. Ponudniki video vsebine so že začeli prve korake pri lajšanju bremena internetnega prometa. Netflix bo zmanjšal kvaliteto svojih videov, YouTube pa je prenehal privzeto ponujati HD vsebino.

Sedaj se jim je pridružil tudi Steam. Hitrosti prenosa zaenkrat ne bo omejil, a bo uporabnikom ponudil nekaj možnosti, poreko katerih bodo lahko bolje nadzorovali pretok podatkov, spremenili pa so tudi sistem samodejnega posodabljanja.

Od zdaj naprej se bodo avtomatsko posodobile samo nameščene igre, ki jih je uporabnik igral v zadnjih treh dneh. Ostali nameščeni naslovi se bodo začeli posodabljati takoj, ko jih boste pognali in si želeli njihovega igranja.

Steam bo prav tako sedaj ponujal možnost, da si sami splanirate čas posodabljanja, popravke pa lahko tudi suspendirate. Poleg tega lahko po novem omejite hitrost povezave, kar zna priti prav, če ste v območju, ki ima preveliko obremenitev internetnega prometa.

Vse te posodobitve so manjše, a zelo dobrodošle. Steam je te dni bolj popularen kot kadarkoli prej in neprestano podira rekorde. Ravno včeraj je denimo padel nov mejnik, saj se je na platformi naenkrat zadrževalo kar 23,5 milijonov uporabnikov, rast pa se očitno še ne bo kmalu ustavila.

Popularni Linus je za PewDiePieja sestavil prav poseben Minecraft PC

0

Če vas vsaj malo zanima PC strojna oprema, potem vam je zagotovo znano ime Linus Sebastiana. Gre za tipa, ki je lastnik popularnega YouTube kanala Linus Tech Tips, ki ima trenutno pod sabo stotine posnetkov, skoraj vsi med njimi pa imajo milijonske oglede.

Linus je sicer pred časom bil na hudem precepu, saj se je zdelo, da ima snemanja dovolj in da se želi upokojiti in več časa preživeti s svojimi otroki. Na koncu se je odločil z delom nadaljevati, a je povedal, da bo delal bolj projekte, ki ga veselijo. In v to nišo zagotovo spada njegov zadnji izdelek, ki ga je ustvaril za popularnega PewDiePieja.

Ta se je nedolgo tega spravil nazaj k igranju iger. Specifično svoj čas najraje preživlja v igri Minecraft in Linus se je zato odločil, da mu zgradi PC, ki bo v barvah te igre, za povrhu tega pa je želel projekt speljati v popolni tajnosti, saj je želel Šveda prijetno presenetiti.

Linus je zgradil prav posebno ohišje, ki nosi podobo Creeperja. To zeleno pojavo pozna vsak Minecraft igralec in Linus je priznal, da so si za oblikovanje ohišja vzeli kar precej časa. To je moralo biti dovolj veliko in imeti odlično hlajenje, saj so za strojne dele uporabiti najboljše in najbolj vroče izdelke. Najslabša stvar, ki bi se jim zgodila bi bila namreč to, da bi PewDiePieju poslali PC, ki je slabši od njegovega obstoječega.

In Linus pri izbiri strojnih delov vsekakor ni šparal:

  • Matična plošča: ROG Maximus Gene XI Gene
  • Procesor: Intel i9-9900KF
  • Grafična kartica: EVGA Geforce RTX 2080Ti FTW3 Ultra
  • Pomnilnik: 64GB G.Skill TridentZ RGB DC @ 3200MHz
  • Hladilnik: Corsair H80i
  • Napajalnik: Silverstone SX800-LTI
  • SSD: 2TB Corsair Force MP600 SSD

To pa še ni vse, saj je njegova ekipa Creeperju namestila še posebno vzmet, ki jo lahko daljinsko sprožimo in zelenemu ohišju tako odnese glavo, kar naj bi simuliralo dogajanje iz igre, ko ta nasprotnik umre ob eksploziji. Žal so RGB lučke izostale in morda k takemu ohišju sploh ne bi sodile.

PewDiePie se na svoje darilo še ni odzval, a zagotovo bo kmalu objavil video, v katerem nas čaka klasični “unboxing”, strojna oprema pa je verjetno dovolj dobra, da lahko poganja ne samo Minecraft, ampak tudi Crysis.

Uspešno smo izpeljali zgodovinski turnir iz igre Rainbow Six Siege!

0

Ko smo najavili, da se bo v seriji turnirjev Lockdown pojavila tudi igra Rainbow Six Siege, smo pričakovali bolj malo tekmovalcev. Navsezadnje je že dolgo znano, da Slovenci v glavnem preigravamo samo Fortnite (brez skrbi, tudi ta turnir še prihaja in glede na zaenkrat potrjene igralce nas čaka rekordna udeležba tudi tam) in občasno kakšen Counter-Strike.

A igralci so nas presenetili, saj se je na turnir prijavilo kar 48 ekip. Vsaka od njih je držala 5 članov, kar skupaj nanese kar 240 igralcev! Ni slabo za to našo majhno Slovenijo in zadeva je zagotovo postavila rekord naše online večigralske scene iz te igre.

Za takšen pomembni dogodek se nam je zdelo prav, da smo pripravili kratko poročilo, ki malce bolje oriše potek tekmovanja.

Watch Lockdown Hopsi turnir |dan 1| ABUZMENT PARK vs MEOW| Današnja casterja – ET, Keks from rainbow6slo on www.twitch.tv

Tekme so se odvijale v “Single Elimination” formatu in “Best of 1”, kar pomeni, da so se za obstoj in zmago ekipe morale prav zares potruditi. Tekma za tekmo je bila prav neverjetna, saj so vedno močnejše ekipe prihajale proti vrhu lestvice in zraven poskrbele za dober prenos v živo s castingom.

Spodaj si lahko ogledate nekaj najbolj razburljivih obračunov:

  • Meow vs Team NoRi (7:5)
  • REGNANT vs TEAM slav 6 (4:7)
  • TEAM slav 6 vs Pegla Gang (8:7)
  • North Sea Gaming vs MonkeyStratsWin (7:5)
Watch Lockdown Hopsi turnir |dan 1| Meow vs Team NoRi | Današnja casterja – ET, Keks from rainbow6slo on www.twitch.tv

Ker seveda tekmovalna igra ni nikoli brez tekmovalnega duha, se je na turnirju odvijala tudi predligaška tekma – med Meow in Endpoint. To sta dve ženski ekipi, ki se bosta kmalu srečali tudi v uradni ženski Siege ligi. Na našo žalost tekma ni bila prenašana iz naše strani, tako da bo treba na to hudo borbo počakati na Summer CCSW League.

Za vsako končano tekmo smo hodili po lestvici navzgor, za vsako končano tekmo so bili živci in nestrpnost prisotna, za vsako izgubljeno tekmo je bila žalost in pa tudi na drugi strani veselje in tako smo prispeli do glavnega dogodka dneva!

V finalu sta se pomerili ekipi North Sea Gaming in Team Slav 6, v formatu “Best of 3”, kar pomeni, da mora ekipa dobiti 2 mapi za končno zmago.

1. mapa, imenovana Clubhouse, je bila sicer na strani obrambnih igralcev Team Slav 6, saj so po prvi polovici vodili z rezultatom 5:1. Druga polovica mape pa so se strani zamenjale in North Sea Gaming je bil na strani obrambnih igralcev in ti so se poskušali z dvema zaporednima zmagama v rundah približati ekipi Team Slav 6, ampak jim to ni uspelo in prva mapa se je na koncu zaključila z rezultatom 7:3 za Team Slav 6.

2. mapa se je odvijala na Kafe Dostoyevky z ekipo North Sea Gaming v obrambi in Team Slav 6 v napadu. Z malo boljšo obrambo so NSG polovico mape preživeli bolje kot v mapi ClubHouse, saj je bil rezultat 2:4 za Team Slav 6. No, tukaj se je pa pokazala agresivnost in natančnost Team Slav ekipe, saj so z odlično obrambo pokazali, da so pravi finalisti tega turnirja in tekmo zaključili s končnim rezultatom 3:7.

Veliki zmagovalec turnirja je postal Team Slav 6, spodaj pa si lahko ogledate še uvrstitev ostalih najboljših ekip.

1. mesto – Slav Team 6 (Virch, drateR, Remains, Nazo, Mrav)
2. mesto – North Sea Gaming (Arya.NsG, Josip.NsG, Etwardo.NsG, Disaster.NsG, Cloudy.NTRS)
3/4. mesto – meow (Alice, Marie, Myaa, Jane, Ryy)
3/4. mesto – MonkeyStratsWin (DaddyIssues, Mounta1n, Nox-Evoke, TARCl, ganty-_-)

Turnir je bil več kot uspešen in nam je dokazal, da je v Sloveniji velika zahteva za Rainbow Six Siege turnirji. Zagotovo bomo še kakšnega izpeljali tudi v bodoče, a najprej moramo seveda zaključiti z Lockdown serijo, ki ima pred sabo še 4 zanimive turnirje iz najbolj popularnih iger.

Prijave za njih so še odprte, zato pohiti na naslednjo povezavo in se tudi ti poteguj za nagrade!

Potres ni Hrvatom preprečil pridnega dela na njihovi igri SCUM

0

O igri SCUM nismo že dolgo pisali, pa čeprav je ta izdelek naših južnih sosedov ob svojem izidu navdušil vse igralce. Reddit teme so se šibile pod novimi posnetki te unikatne preživetvene igre, igrali pa so jo tudi vsi večji streamerji.

Žal je špil izšel najprej v Early Access načinu, kar je pomenilo, da mu je manjkalo kar veliko vsebine, hrošči in sesuvanje strežnikov pa je bil redni dnevni dogodek. SCUM je tako počasi utonil v pozabo, a to ne pomeni, da je razvijalec Gamepires na njem prenehal delati.

Še več, delo so pospešili in nove posodobitve so redno pritekale tudi v tem mesecu. A skupnost je postala malce zaskrbljena, saj je Hrvaška pred kratkim zabeležila svoj najhujši potres v zadnjih 140-ih letih. Premetavanje omar je bilo tako silovito, da smo ga čutili tudi pri nas in Zagreb je doživel kar precej škode.

To je potrdil tudi razvijalec, ki ima svoje pisarne prav v glavnem mestu Hrvaške. V svojem spletnem dnevniku so zapisali, da so vsi na varnem, a da je veliko prebivalcev izgubilo svoje domove in da še zdaj niso popravili uničene infrastrukture. Na Steamu so prikazane tudi nekatere slike in vidimo lahko kup prevrnjenih monitorjev ter omar, a očitno to ni vplivalo na njihov razvojni proces.

Pred kratkim so izdali novo posodobitev, ki je dodala kup novosti kot je mini igra za razorožitev postavljenih bomb ter nov šivalni stroj. Spočeli so tudi novo epizodo Scumcasta, ki si jo lahko ogledate spodaj.

SCUM je trenutno na Steamu znižan za 33 % in si ga lahko pridobite za vsega 16,47 €.

Nier Replicant bo dobil predelavo

0

Se spomnite igre Nier Automata? Špil je leta 2017 postal hudo popularen in veliko igralcev je takrat igro imenovalo za svojo igro leto, pa čeprav je naslov izšel šele nekje na začetku leta.

Kljub novi popularnosti imena Nier, pa se veliko ljudi ni zavedalo, da je imela Automata predhodnika. Ta se je imenoval Nier Replicant in za razliko od svojega naslednika, ta ni nikoli izšel za PC, ampak samo za konzolo PlayStation 3.

To se bo sedaj spremenilo, saj je založnik Square Enix napovedal predelavo originala v obliki skrivnostnega napovednika. Ker je ta serija precej bizarna, je tudi naslov nove verzije nekoliko poseben.

Predelava bo nosila ime NieR Replicant ver.1.22474487139… in bo vsebovala nekaj kar poštenih nadgradenj. Dobili bomo nekaj sveže vsebine in novo glasbo, prav tako se bo pojavila opcija za nov konec. Nadgradnja bo vsem govorcem prinesla zvočne vrstice in vse skupaj je videti kar pošten paket, ki ga je vredno izkusiti. Razvijalec sicer opozarja, da to ne bo popolna predelava ampak bolj prenova na novejšo verzijo, kar navsezadnje pove že sam naslov.

Nier Automata in Replicant si sicer delita skupno vesolje, a dogodki iz zgodbe se ne povezujejo preveč. Replicant ima precej temačno zgodbo, ki govori o dečku, ki želi pozdraviti bolezen svoje mlajše sestre, dogodki pa se nato močno zapletejo, kar je seveda tudi navada pri vseh jRPG izkušnjah.

Na žalost ni ne duha, ne sluha o datumu izida, a mi smo samo veseli, da bodo PC igralci lahko izkusili celotno Nier zgodbo, kot se tudi spodobi.

My Hero One’s Justice 2 – Nadaljevanje, ki naredi korak v pravo smer

My Hero One’s Justice 2 je najnovejša arenska pretepačina izpod založnika BANDAI NAMCO, s strani razvijalca BYKING. Gre za nadaljevanje igre My Hero One’s Justice, ki je izšla avgusta 2018. Zato je seveda na mestu primerjava z originalom in pomembno je predvsem vprašanje, če se je razvijalec v zadnjih dveh letih česa naučil.


Razvojna ekipa: BYKING
Založnik: Bandai Namco
Platforme: Nintendo Switch PC, XOne, PS4
LinkLINK
Datum izida: 13.3.2020
Cena: 59.99 €

Žanr: Arenska pretepačina


Kot sem že povedal, je My Hero One’s Justice 2 je arenska pretepačina iz enega trenutno najbolj popularnih animejev My Hero Academia oziroma Boku No Hero Academia. Igra je v svojem jedru podobna ostalim anime pretepačinam – to pomeni, da za razliko od standardnih pretepaških iger kot so Tekken in Mortal Kombat, ne gre za 2D oziroma 2.5D igro ampak povsem 3D izkušnjo. Prednosti 3D pretepačin so v tem, da se med bojevanjem lahko premikate v vse strani, kar vam da celo novo sfero za izvajanje frajerskih potez. Pred začetkom bitke si izberete enega izmed 40 karakterjev in dva podporna lika, katera boste lahko priklicali med samo bitko na pomoč za dodatni napad ali dodatno obrambo. Po končani ekipi izberete eno izmed 25 stopenj in že je čas za spopad!

My Hero One’s Justice 1 je ob svojem izidu navdušila večino ljubiteljev anime pretepačin, saj kljub temu, da smo dobili prvo igro franšize My Hero Academia, izkušnja ni bila zanič, ampak presenetljivo solidna. Tako so razvijalci za nadaljevanje obdržali prvo igro kot osnovo in določene stvari nadgradili.

Na izbiro je 40 likov in prav vsak ima svoje unikatne napade in stil igranja.

Prva stvar, ki jo moram takoj izpostaviti, je širok nabor igralnih karakterjev. Tokrat imamo na voljo kar 40 različnih herojev – mogoče se število 40 ne sliši veliko v primerjavi s kakšnimi starimi Dragon Ball igrami, kjer je bilo tudi preko 100 likov, a veliko presenečenje igre My Hero One’s Justice 2 je dejstvo, da je prav vsak karakter unikaten. Ja, prav ste slišali, prav vsak pretepač je poseben in se igra povsem drugače! Seveda imajo bolj kot ne vsi karakterji iste kombinacije tipk za izvajanje kombinacij in specialnih napadov, ampak ker ima vsak karakter svoj, prav poseben, “quirk” oziroma super moč, je način igranja prilagojen vsakemu posebej. Tako nimamo občutka, da bi bili karakterji kopije drug drugega ampak smo res priča povsem drugačni izkušnji pri vsakemu.

Ustvarite si lahko povsem svojega junaka in na voljo je bogato število opcij za prilagajanje.

Štorija sledi originalni zgodbi animeja in se tako prične v sredini 3. sezone, takoj po končani bitki med herojem All Might ter glavnim negativcem All For One in se konča z bitko Midorijye ter Chisakija, katera se konča v sredini 4. sezone. “Story mode” se na žalost od prvega dela igre ni kaj preveč spremenil. Ponovno gre za skakanje iz ene bitke v drugo z razlaganjem dogajanja preko animiranih panelov in občasnimi filmčki. Animirani paneli so drugače narejeni dobro – a na koncu gre še vedno za malo bolj fancy mango.

Na žalost je celotno zvočno podajanje samo v japonščini, tako da vsi ljubitelji angleških zvočnih vrstic ne boste ravno navdušeni. Po končani originalni zgodbi imamo opcijo odigrali še povest s strani negativcev. Med igranjem se nam počasi odklepajo novi karakterji, a v kolikor ste igro prednaročili oziroma boste izbrali Delux paket, bodo vsi karakterji odprti že od samega začetka. Prav tako med igranjem zgodbe kot dodatni bonus prejemamo razne dodatke, s katerimi lahko oblačimo heroje po želji. Za finiširanje celotne kampanje boste morali povprečno odšteti nekje med 8 in 10 ur.

Večigralstvo je zabavno, škoda da niso več truda vložili v ranked sistem.

Namenimo še par besed večigralstvu, kjer so na voljo normalni in “ranked” spopadi. V kolikor ste oboževalec pretepaških iger, potem veste, da celotni čar tega žarna leži v večigralskih bitkah. Ker igra My Hero One’s Justice 2 ponuja širok nabor povsem različnih karakterjev s skoraj da neomejeno kombinacijo podpornih likov, je prav vsak dvoboj preko mreže z živimi igralci drugačen in poseben. Seveda, kot pri vsaki drugi pretepaški igri, tudi tukaj potrebujete kar nekaj znanja za uspešno igranje preko spleta, saj v primeru, da ste čisti začetnik, boste prejeli poštene batine s strani izurjenih nasprotnikov. A igranje je vseeno zabavno, čeprav My Hero One’s Justice 2 na žalost nima tistega pravega “ranked” sistema. Problem je v temu, da igralec nabira točke z vsako odigrano igro, te pa dobiš pa če zgubiš ali zmagaš. Tako so na vrhu lestvice igralci, ki igro igrajo največ in ne tisti, ki imajo največ zmag.

Na hitro bi rad še poudaril, da igra ponuja bogato kostumizacijo karakterjev z različnimi dodatki. To vam omogoča prilagajanja borca vsem vašim željam.

Igra vizualno navdušuje a se včasih med bitko izgubimo med številnimi posebnimi efekti.

Na koncu lahko brez kakršnegakoli problema izjavim, da je My Hero One’s Justice 2 ena izmed najboljših 3D anime arenskih pretepačin. Sama srž igre je odlična, saj je pretepanje hitro in tekoče, izbiramo lahko izmed preko 40 karakterjev s povsem unikatnimi stili igranja, vse skupaj pa začini še globok sistem kostumizacije karakterjev.

Slaba stran igre pa je na žalost še vedno štorijalni način, ki je mnogo slabši v primerjavi z igrami serije Narutu Ultimate Ninja Storm. Izpostavil bi še dejstvo, da sem igro sam preigral na Nintendo Switch sistemu, ki večinoma časa deluje brezhibno, a občasno sem opazil padec sličic na sekundo, ki dajejo občutek zamika. Špil bi na tem mestu potreboval še nekaj optimizacije, vendar ste Switch lastniki tega že vajeni.

Igro priporočam vsem ljubiteljem arenskih pretepačin ter oboževalcem animeja My Hero Academia, tisti, ki pa si želite gledati zanimivo štorijo pa raje priporočam ogled animeja oz. branje mange!

Gabe Newell je bil v preteklosti World of Warcraft “Gold Farmer”

0

Pod pojmom “Gold Farmer” si človek navadno predstavlja nekega reveža, ki ponavadi prihaja iz Kitajske, ta pa po cele dneve čepi pred računalnikom in v slabo prezračevani sobi za drobiž po cele dneve opravlja ena in ista dolgočasna opravila v popularnih MMO igrah in si tako nabira zlatnike. Te nato v resničnem življenju proda za pravi denar.

Gold Farmerji so prava nadloga vseh večigralskih iger in izjema med njimi ni niti še vedno popularni World of Warcraft. Ampak a ste vedeli, da je bil v preteklosti en od teh zbiralcev zlatnine nihče drug kot Gabe Newell – šef razvijalca Valve, ki si lasti Steam platformo?

Gabe se v takšno početje seveda ni spravil zato, ker bi obupno potreboval denarce. Steam podira rekorde tako po zaslužku kot tudi po uporabnikih, Gabe pa je zaradi tega postal milijarder.

Valve je v preteklosti začel razmišljati o Steamu ne kot samo o digitalni trgovini ampak kot o platformi, na kateri bi lahko uporabniki izvajali čuda reči, med drugim tudi razvijali in prodajali modifikacije. Šef Valva se je zato odločil izvesti eksperiment v igri World of Warcraft. Postal je čisto pravi “Gold Farmer” in kakor je povedal v intervjuju za Edge, je začel služiti 20 $ na uro, kar vsekakor ni slaba plača.

Iz tega se je nato izrodil Steam Workshop – spletna tržnica, v kateri lahko igralci prodajajo svoje modifikacije in z njimi služijo lepe denarce. Gabe je imel iz tega vidika tudi eno zanimivo štorijo, ko so Valve poklicali razjarjeni starši. Paypal jih je namreč obvestil, da njihov sin na svoj račun nalaga ogromne količine denarja in starša sta pomislila, da zagotovo prodaja droge ali ukradeno robo. Ko sta videla, da priliv prihaja iz Steama, sta poklicala pisarne, tam pa so jima povedali, da njun otrok prodaja klobuke v Team Fortress 2 in tako zasluži 500.000 dolarjev na leto.

Tako, sedaj veste, da ne sodi knjige po platnicah, saj nikoli ne veste, ali morda za preprodajalcem zlata ne stoji kaka bogata živina tipa Elon Musk, ki testira nove sisteme služenja denarcev.

Na Half-Life: Alyx monitorjih lahko gledate kar hočete

Če ste že igrali VR igro Half-Life: Alyx ali pa če ste samo gledali igranje nekoga preko YouTuba, potem ste zagotovo na začetku opazili, da naša junakinja prejme video klic, ki se nato izvrši na skupaj sestavljenih televizorjih.

No, nekateri igralci so ugotovili, da se da s temi monitorji malce poigrati. Pri brskanju med datotekami so odkrili, da v bistvu ti video klici uporabljajo samo navadne video datoteke s končnico webm. Zato se je takoj pojavilo vprašanje: bi lahko igra predvajala katerikoli video, če je le v pravem formatu?

Odgovor je navdušujoč da. To je prvi ugotovil Twitter uporabnik Nitomatta, ki je v igro vpeljal predvajanje izsečka iz The Eric Andre Show oddaje.

Enako je potem uspelo ThatAverageJoe uporabniku, ki mu je uspelo predvajati zabaven oglas za prodajo avtomobila.

Z zadevo se lahko poigrate tudi sami. Video mora biti v webm formatu in mora biti dolg okoli 50 sekund. Nato zamenjate datoteko intro_world_heist.webm (prej naredite varnostno kopijo) in že imate svojo prvo modifikacijo igre.

Ryse Son of Rome – Recenzije igre | Bolj zatikajoča od The King’s Speech

Pisalo se je konec leta 2013. Za nekatere še eden izmed običajnih dni, a konzolaši so nanj nestrpno čakali zadnjih nekaj let. Govorim namreč o izidu Xbox One in neznansko visokih pričakovanjih, s katerimi tovrstni dogodek postreže v vsaki dekadi. A zlepa je vse skupaj vsaj za nekaj tednov ostalo obarvano v odtenke sive.

Tudi kvalitetna pisana beseda ne šteje kaj dosti, v kolikor bralcem ni na voljo in enako velja za igre. Veliko upov je bilo usmerjeno v Ryse Son of Rome, tedanjo ekskluzivo, ki naj bi ljudi, tiste oddaljene zime, pritegnila v nakup Microsoftovega ekosistema.

Neuspešno. Začetek je bil tako za PS4, kot tudi Xbox One precej jalov, še več, Knack in Ryse Son of Rome sta obveljali za veliki razočaranji. Že res, imeli sta, za vsega hudega vajene konzolaše, lepo grafično preobleko, s čimer sta nakazali zametke surove zmogljivosti prišlekov. V tej točki se je vse skupaj končalo. Najsi bodi ena ali druga med kritiki nista poželi hvalospevov in kovanja med zvezde.

Sam se je do nedavnega nisem lotil, ampak trenutno zdravstvena kriza je naredila svoje in mojo zadnjico prikovala na domač naslonjač. Čas kot nalašč, da se lotim igre, ki v temačnih kotičkih Steam knjižnice sameva že nekaj let. Naposled bo le uzrla svetlobo računalniškega zaslona.


Razvojna ekipa: Crytek
Založnik: Crytek
Platforme: PC, XOne
Link: LINK
Datum izida: 22.11.2013
Cena: 9.99€

Žanr: Akcijska avantura

Preizkušeno na sistemu:
Procesor: Ryzen 1400 3,9GHz
Osnovna plošča: AsRock x370 Fatality k4
Ram: 2x8GB G.Skill 3000MHz
Grafična kartica: MSI RTX 2060 6GB GDDR6
Disk: SSD 256GB
Napajalnik: Enermax Tytan 800W


Ko zatikanje postane norma

V kolikor to ni najino prvo snidenje najbrž že veš, da plošček v mojih očeh pooseblja zadnje zlo, ki sem ga pripravljen poprijeti v svoje dlani in ga prebavim zgolj v raznih športnih simulacijah. Kot dolgoletni igralec, čigar začetki segajo v ero prvega Dooma, Carmageddna, Duke Nukema 3D in Warcrafta II, še zmeraj prisegam na miško in tipkovnico.

Zakaj je to pomembno? Ryse Son of Rom, v poplavi konzolnih predelav pooseblja, kako se igre ne prilagaja miški in tipkovnici. Nadzor je naravnost katastrofalen, kamera pa vse skupaj spremeni v pravcato peklensko izkušnjo (Devil’s Hunt). Boji nudijo pristno PTSD izkušnjo, saj si večino časa popolnoma izgubljen, brez občutka za koordinacijo in si želiš vse skupaj tem hitreje pustiti za sabo.

Oh ta prehlad…

V odsotnosti zgoraj napisanega boš za igranje potreboval le ducat tipk, kjer tipka prevzame dva bremena. Bojevanje je sicer v osnovi preprosto, igra naposled pozna le udarec z mečem in s ščitom, ki grdeža, med tem, ko si zreta v oči, za nekaj trenutkov onesposobi. To je recept, ki ga boš ponavljal skozi naslednjih ducat ur, saj k sreči ne gre za dolgo igro.

Kot sem omenil je boj sila preprost. Vidno je zgledovanje po Rocksteadyevi seriji Batman: Arkham Asylum, torej ločena tipka, ki nevtralizira sovražne napade. Koncept je enak, sovražniki te zasujejo in napadajo v manjših in večjih gručah. Dejansko si vse skupaj lahko zamisliš kot travnik, potreben košenja.

Zakaj pa je vse skupaj tako problematično? Ker boj še zdaleč ni tekoč, ah kje… Ob neprestanem zatikanju in nihanju sličic (padci tudi pod 30 FPS) dobršen del tepeškanja prevzamejo QTE usmrtitve – v stilu Mortal Kombat fatality. Ne rečem, prvih nekaj minut so dejansko zanimive, kar za preostanek preprosto ne velja. Ponavljajoče postanejo presneto hitro. Tako boš s solznimi očmi zrl v zaslon že po nekaj deset minutah in se spraševal o življenjskih odločitvah. Presneto no, komu se je to zdela dobra ideja?

Želel bi se dotakniti še peščice šefovkih bojev, ki pa zaradi omejenosti nasprotnika, nikoli zares ne zaživijo. Izkušnja do pet ne sega niti spodobni Lords of Fallen. Napadi zlikovcev so namreč predvidljivi in ponavljajoči.

K temu dodaj še praktično odsotnost kakršnihkoli zanimivih nadgradenj udarcev, ki bo vsaj nekoliko osvežili neprestane, ponovljive in zatikajoče boje.

Steam uporabniki pravijo 9/10!?

Ne vem na kakšnih gobicah so dandanes Steam uporabniki, ampak Ryse Son of Rome preprosto ni dobra igra, kaj šele fantastična. O padcu kritične presoje ne bom izgubljal besed, saj v mojih očeh standard iz leta v leto pada.

Srž zamere kakopak predstavlja, neprestano bojevanje, ki po identičnem principu in brez poživitev poteka od začetka do konca. Vidiš balisto? Uporabi jo in pokosi gručo pračarjev. Že v naslednjem trenutku se znajdeš pred praporjem, pritisni E in vodi želvo skozi salve izstrelkov sovražnih lokostrelcev. Še najsvetlejši vidik igre je zgodba z izjemno zadovoljujočim govornim podajanjem, pred katerim poklekne marsikateri novodobnik.

Če si ljubitelj rimske zgodovine in meniš, da bo Ryse Son of Rome razširil tvoja obzorja…, pozabi. Preprosto rečeno, še najbližje zgodovinski natančnosti je vojna na otočju in bojna oprema, vse preostalo je fikcija.

Torej lahko rečeva, da gre za akcijsko fikcijsko igro, ki se zatika in ne omogoča zadovoljive uporabe tipkovnice in miške?

Vseeno ne gre za polomijo in ob neizkoriščenem potencialu me premleva žalost. Še najsvetlejša točka je osrednja pripoved, pospremljena z nemirnim tokom povprečnosti in slabih odločitev. Z osrednjo pripovedjo ciljam na edino zgodbo v igri, saj ob svobodi na ravni Guantanama, stranskih misij ne pozna. Govorim o popolni linearnosti, kjer imaš manj svoboščin, kot Italijani začasa razsajanja Covid 19.

Ujetnik igre bogov

Štorija te postavi v kožo legionarja Marcusa, ki odseva robustnost vojakov te daljne dobe. Že ob prvem vdihu in odprtju oči se znajdeš v osrčju spopada za Rim, ki mu grozi kolaps. Nebroj severnih plemen grozi z uničenjem in smrt je moč čutiti v zraku, ko se z zadnjimi možmi opotečeš do zaklonišča cesarja Nera. Pripoved se prične pri koncu, nakar te skozi kotičke temačnega uma popelje skozi retrospektivne dogodke preteklosti, ki so te neizbežno pripeljali do semkaj.

Zaključek je torej začetek in konec obenem, vse ostalo pa zgolj ujetost v lastno usodo. Med podoživljanjem Damoclesove zgodbe na poti, polni smrti (tudi kakšne miške ali tipkovnice neznalca), se podaš skozi kopico različnih lokacij, z navidez raznoraznimi sovragi, ki se razlikujejo zgolj vizualno. So pa okoliši zanimivi, predvsem severno od zidu, dobro pričarajo občutek misterioznega in neznanega.

Joški so nedvomno najbolj zapomljivi element igre.

Zgodba kakopak ni kompleksna, ne nudi možnosti izbire ali dodatnih epilogov in se niti od daleč ne more primerjati s kvalitetnejšimi predstavniki zvrsti – npr. zgoraj omenjeno serijo Batman: Arkham Asylum in GoW 4.

Po zaslugi CryEngine grafična podoba še dandanes ne deluje zastarelo in je še najmanjša težava. Tako divjina nudi živahnost, mesta občutek turobnosti in gneče, bojišča občutek brezupa in mestna obzidja mogočnosti. A kaj, ko boš le redko deležen miru, da bi jih lahko občudoval. Tako je, za vogalom že čaka truma sovražnih bojevnikov…

Razsodba

(+) Govorno podajanje
(+/-) Zgodba
(+/-) Grafična podoba
(-) Nezadovoljiv občutek na miški in tipkovnici
(-) Kratkost
(-) Ponavljajoča
(-) Raznolikost sovražnikov
(-) Šefovski spopadi
(-) FPS-ji so redkejši od obratujočih šol

Pornhub sedaj ponuja svojo “Premium” naročnino povsem brezplačno povsod po svetu

0

Dobra novica za vse tiste, ki trenutno doma v brezdelju brusite svoje sablje na navadne in že stokrat ogledane porniče.

Če se morda spomnite, smo nekaj časa nazaj pisali, kako največji ponudnik pornografske vsebine Pornhub ponuja svojo Premium naročnino vsem ubogim Italijanom, ki jih še danes koronavirus močno pretepa in prav jim je prišlo vsaj malo olajšanja. Od takrat dalje se je situacija poslabšala povsod po svetu, tudi pri nas. Še malo in ne bomo smeli zapustiti stanovanj sploh, saj nekaterim trdoglavcem nikakor ne potegne, da trenutno stanje ni izgovor za dopustniško sprehajanje po Strunjanu, ampak da moraš biti brez izgovorov doma.

No, tudi Pornhub vidi, da se strožja karantena približuje povsod po svetu, zato je svojo Premium naročnino ponudil brezplačno čisto vsakemu, ki drži internetno povezavo. Svoje gibanje so poimenovali StayHomeHub, svoj solo hokej v temi pa boste lahko izvajali vse do 23. aprila.

Pornhub je tudi sporočil, da trenutna kriza ne bo vplivala na izplačila, ki jih prejemajo njihove igralke in modeli. Vse bodo kljub brezplačni naročnini dobile 100 % izplačila.

Svojo Premium naročnino lahko aktivirate na sledeči povezavi, ustvariti boste morali uporabniški račun, nato pa boste samo še klik stran od resnega fitnesa v domačem okolju.

Guns Akimbo (2019) – vizualna poslastica iz dežele Kivijev

Daleč so časi, ko je Daniel Redcliff živel na Bradavičarki in reševal bunkeljne pred zlobnim Voldermortom. Po zadnjem delu Harry Potterja, ki je v kinematografih kraljeval leta 2011 je Daniel izbral drugačno pot. Vloga mladega čarovnika ga je postavila na zemljevid, hkrati pa ga kot se pravi v žargonu “typecastala” se pravi ga je identificirala z eno dotično vlogo. A naš gryfondomovec se je temu uprl in v letih po Potterju posnel cel kup filmov, ki so ga močno odmaknili od podobe najboljšega igralca Quidditcha. Ne, to ni kritika Danielu, ampak močan aplavz in odobravanje saj je večkrat dokazal tudi preko nekaj bizarnih vlog, da se je razvil v odličnega igralca.

Tokrat je moči združil z zanimivim imenom v svetu filma. Pod režijo se je podpisal Novozelandec Jason Lei Howden, ki ga bolj kot režiserja zasledimo kot ustvarjalca vizualnih efektov pri filmih kot so War for the Planet of the Apes, Gods of Egypt, The Hobbit itd. Guns Akimbo je njegov drugi izlet v režiserske vode in film je kot pričakovano poln navdušujočih efektov, norih kadrov, odbitih tranzicij – skratka, film je vizualna poslastica. Na tej točki bi omenil zgolj še to, da je Jason malo pred premiero filma prišel navzkriž z bloger/twitter sceno, ko je izrazil svojo podporo eni osebi. Več o tem najdete na spletu, relevantno za nas je to zgolj zaradi tega, ker film čuti posledice tega na blogerski sceni, saj ga veliko ljudi bojkotira in mu niža ocene na lestvicah. Vsak normalen človek pusti to “sranje” pred vrati, saj v končni fazi film gledamo zaradi vsebine in ne internetnih sporov.

WC s temi rokami? Foto: Imdb

Pa skočimo nazaj na Novo Zelandijo, kjer se film tudi dejansko odvija. Daniel Redcliff je Miles. Zasanjan programer, ki še ni prebolel svojega dekleta Nove (Natasha Liu Bordizzo), zato svoje frustracije sprošča na internetu, kjer teži naključnemu folku. En dan Miles odkrije, da se v njegovem mestu preko spleta odvija smrtonosna igra Skizem. Gre za prenos v živo, v katerem ljudje tekmujejo med seboj v bitkah do smrti. Zadeva ima milijonsko bazo oboževalcev po svetu in Miles med gledanjem “trolla” ostale gledalce. Ok, pač še en model, ki svojo prikrajšanost na določenih mestih kompenzira s tem, da je frajer na spletu. Vse lepo in prav, če tega nebi opazil vodja Skizma, ki s skupino vdre k Milesu domov in mu operativno na roke “pripopa” dve pištoli ter ga postavi za naslednjo tarčo legendi tekmovanja Nix (Samara Weaving). 

Zgodba ni noben presežek in vsebuje elemente, ki smo jih videli že v mnogih filmih. Guns Akimbo poskuša dodati nekaj plasti zgodbi in šokirati gledalca, a se mi zdi da poseže po preveč predvidljivih situacijah. Všeč mi je sicer dejstvo, da to ne zapakira kot nekaj v smislu “izumljamo toplo vodo” ampak je veliko bolj neposredna, v smislu “dali smo vam akcijo in vrhunsko vizualizacijo, oprostite, ni se nam dalo urejati še zgodbe.” In res – kot že rečeno film je vizualno res na nivoju in montaža tega izdelka je moral biti vrhunski dogodek. Če smo že pri vrhunskosti, moram izpostaviti Daniela, ki je vlogo odigral bombastično. To je velik dosežek, če pomislimo, da je skozi cel film v roke pribiti dve pištoli, pa mu je vseeno uspelo biti smešen, strašljiv, nebogljen in junaški. Čudaške vloge mu res pristajajo in zdi se mi, da gre po poti Johnnyja Deppa, ki je mojster čudaškosti. Tudi Samara Weawing je prikazala dobro igro, njen lik je še za kakšen odtenek bolj “odpiljen” kot lik Milesa pa tudi sicer v precej drugačno stran. Je namreč nakokirana, psihopatsko neuravnovešeno simpatična bejba, ki očitno obvlada en kup orožja in nima nekih zadržkov, ko pride do streljanja moških v… Ja, tja. Strelja jih tja. Dol. Avč. 

Sediš v lokalu in zraven prisede ta bejba. Si predstavljaš? Foto: Imdb

Guns Akimbo ni ravno za vsakega – zanj moraš imeti prav poseben okus in verjamem, da ne bo všeč prav vsakomur. Moja boljša polovica ga je gledala natanko sedem minut in me potem pustila samega na kavču. Vendarle pa vsi, ki imate radi akcijo, kri, orožje še bolj kot to pa vizualno atraktivnost, boste v tem filmu našli nekaj zase. Mene je izdelek iz te strani navdušil in sem brez problema spregledal tudi kakšno luknjo v scenariju. Tako da film priporočam ljubiteljem atraktivnih kadrov in dobre montaže.

Zanimivosti:

  • Samara ima tatu “svetinj smrt” iz Harry Potterja.
  • Velikokrat po snemanjih je Samara ostala v kostumu Nix in bojda so jo velikokrat prosili, da zapusti kakšen lokal, ker so se ljudje počutili ogrožene.
  • X-Ray posnetke, ki jih vidimo v neki sceni so vzeli iz igre Mortal Kombat.

Charlie’s Angels (2019) – Kar je mrtvo, naj ostane mrtvo

Naslikajmo si sliko. Smo v letu 1976. Stari smo med 15 in 20 let. V sobi ležimo na postelji in nad glavo imamo na steni prilepljen plakat. Z njega se smehljajo Kate Jackson, Farrah Fawcett in Jaclyn Smith oziroma Charliejevi angelčki iz istoimenske televizijske serije. Kakšen čas za biti živ… Pa zavrtimo čas slabih 25 let naprej. Z ekranov nas pozdravijo Drew Barrymore, Cameron Diaz in Lucy Liu, nova generacija angelčkov tokrat v filmski verziji. Odziv publike? Medel. Sam film? Povprečen. Šlepa se na takrat še brhke mladenke. Film dobi celo nadaljevanje, ki kljub zelo velikemu proračunu (120 milijonov – za primerjavo Gospodar prstanov je imel za vsak film proračun okoli 95 milijonov) razočara na vseh področjih. Torej leto 2003 in angelčki kot tale članek se zaključijo. Konec!

Aha, smo padli na foro ne? Ja, tudi jaz. Namreč pride leto 2019 in v Hollywoodu naštudirajo, da je preteklo dovolj vode in je nastala potreba po novem delu. Dejstvo je, da bi bilo bolje poslušati Deana Winchester, ko pametno pravi “What’s dead should stay dead.” Ampak ja, Holivud ima neko svojo agendo in raje kot biti kreativen in inovativen dajmo na veliko reciklirati že tako ali tako izpete zadeve.

Originalne bejbe, ki so v 70-ih burile domišljijo. Foto: Imdb

Jamram, vem. Samo prosim, razumite, da res res res ni bilo potrebe po tem, da v en film strpamo Kristen Stewart, Naomi Scott, Ello Belinska, dodamo še Elizabeth Banks, ki je film tudi režirala in producirala, ter na koncu v ta zos potunkamo velikega Patricka Stewarta. V glavnem filmu manjka, no marsikaj, če sem iskren, ampak za začetek pa predvsem dober scenarij. Tak, ki bi postavil dobre temelje celotni zadevi. Komični vložki niso smešni, akcijske sekvence pa dolgočasne in predvidljive ter nič kaj spektakularne oziroma zanimive. Najbolj od vsega pa oči bode, da je to še en v seriji filmov, ki vsiljivo promovirajo politično korektnost.

Vsi smo že gledali filme pri katerih smo se vprašali, kaj točno predstavljajo oziroma kaj so z njim hotel doseči. To je en tistih filmov. Namreč zgodba nam ne ponudi nobene intrige. Premisa filma je, da podjetje Brok Industries izdela nov vir energije. Glavna inženirka na projektu je mlada Elena Houghlin (Naomi Scott), ki vodilne poskuša opozoriti na to, da se ta izdelek lahko z manjšimi modifikacijami spremeni v grozljivo orožje. Seveda jo zaradi tega želijo odstraniti z našega ljubega planeta. Namreč ravno to je najbolj dobičkonosen posel na planetu. Orožarstvo. Tukaj v igro vstopijo angelčki, ki pomagajo zavarovati Eleno in hkrati rešiti svet pred zlobneži. Sabina (K. Stewart) in Jane (Belinska) pod vodstvom Rebecce Bosley (Banks) ter njihov ogromen  arzenal orožja se postavijo po robu globalnim “bad boysom”, ki jih vodi… Oh ne ne! Tega pa ne povem.

Naomi in Ella sta obraza nove generacije, s pravo izbiro vlog si lahko ustvarita obetavno kariero. Foto: Imdb

Film ni najslabši izdelek Hollywoodske srenje, definitivno pa ne jim ne more biti v ponos. Kljub temu pa lahko rečem, da je nekaj svetlih točk na katere je potrebno biti pozoren. V filmu je veliko referenc na prejšnje dva dela in originalno serijo, kar je za tiste, ki naslove poznajo sigurno zabavno. Druga svetla točka sta igralki nove generacije, ki se prebija na sceno. Naomi Scott je že igrala v nekaj filmih, lansko leto ob boku Willa Smitha v Aladdinu.  Za 23 let staro Ello Belinsko pa je bil to prvi celovečerec in moram reči, da je edina prikazala res dobro akcijsko razpoloženje. Verjamem, da jo čaka zanimiva pot v prihodnje. Tretja svetla točka? Avtomobili. V filmu so uporabili avtomobile, katerih se ne bi branil niti sam James Bond. Realno lahko rečemo, da so v filmu boljši avtomobili kot v zadnjih petih delih Fast and Furious. Zahvala gre konzorciju Audi, ki je sodeloval pri nastanku filma. 

Kakorkoli že film meni ne bo ostal v spominu in močno dvomim, da ga bom še kdaj namenoma gledal. Ga pa priporočam družinam, ki imajo malce starejše otroke, saj je predvsem dobra zabava za njih (mežik mežik). Hkrati pa naj dodam, da smo itak v karanteni, tako da za ležerno večerno spremljavo bo tudi to kar v redu.

Zanimivosti:

  • Lupita Nyong’o, Emma Stone, Margot Robbie in Jennifer Lawrence so vse zavrnile vloge v filmu.
  • Ella Balinska, ki je debitrala v tem filmu je posnela večino svojih kaskaderskih vložkov.
  • V filmu se prikaže tudi Jaclyn Smith – ena od treh originalnih igralk. Jaclyn je naredila majhne vložke tudi v obeh filmih iz prejšnjega desetletja.
  • Vsi avti, ki igrajo vidno vlogo so Audiji ali spadajo pod njihov koncern, saj so sklenili dogovor za t.i. “product placement”.

Animal Crossing: New Horizons – Recenzija

Nova izdaja serije Animal Crossing ne bi mogla priti ob boljšem času, medtem ko po svetu rogovili koronavirus in vsi preživljamo čas v domači karanteni, lahko kar od doma deloma okusimo socialno življenje, katerega nam trenutno primanjkuje. Po kar osmih letih čakanja smo oboževalci serije končno dobili konkretno nadaljevanje. Zadnji legitimen del je izšel leta 2012 pod imenom New Leaf in ga najdemo na platformi 3DS. Med letoma 2012 in 2020 pa smo bili priča raznim stranskim in mobilnim izkušnjam, ki niso imele velikega vpliva na samo serijo. New Horizons nadomesti vseh osem let čakanja in ne samo, da je nov del sage odličen, vendar je po mojem mnenju trenutno najboljši del celotne serije.

V primeru, da serije ne poznate lahko igro primerjamo z naslovi kot so: Stardew Valley, My Time at Portia in Draqon Quest Builders. New Horizons je še posebej dobrodošel do novincev serije in večino storitev je obrazloženih skozi dialog raznih vaščanov. V primeru, da se v igri ne znajdete, je pa na voljo ogromno navodil na mnogih socialnih omrežjih, še posebej na Redditu.

Razvojna ekipa:  Nintendo
Založnik: Nintendo
Platforme: Nintendo switch
LinkLINK
Datum izida: 20.3.2020
Cena: 59.99 €

Žanr: Socialni simulator

Uvod

Prvič v seriji se popeljemo na zapuščen otok, ki si ga izberemo sami in se nanj podamo z letalom, ki v tej igri igra veliko vlogo. Ko našemu zapuščenemu otoku dodelimo ime se lotimo ustvarjanju našega avatarja. Prvič se srečamo s popolno kontrolo svoje stvaritve in si sami izberemo vrsto oči, tip nosa itd. Našega avatarja pa lahko prvič v seriji, po želji spremenimo tudi kasneje. Znova se v igro vrnejo poletni časi, ki temeljijo glede na naš realen datum. Ne samo da je igra korektna glede na naš datum in dan v tednu, vendar tudi na naš dnevni čas. To pomeni da se ta giblje glede na realnih 24 ur. Prvič se pa srečamo z lokalizacijo severne in južne poloble. V primeru, da igralec živi v južni polobli, se poletni časi prilagodijo glede na ekvator.

Igro pričnemo z izbiranjem enega izmed štirih naključno zgeneriranih otokov. Če nam noben izmed ponujenih otokov ni všeč, igro preprosto resetiramo in potem dobimo povsem drugačne otoke. Poleg izbire otoka, si izberemo tudi njegovo ime. Ob izbiri celine vas opozarjam, da pazite na potek rek, saj jih ne boste morali prečkati vsaj do drugega ali tretjega dneva. Veterani serije so celo ustvarili spletno stran namenjeno ustvarjanju in planiranju otoka: https://eugeneration.github.io/HappyIslandDesigner/

Tom Crook

Ko prispemo na svoj izbran otok, nas tam pozdravi Tom Nook, lokalni “Tanuki” in t.i antagonist serije. Ta se znova vrne v vlogi voditelja igre ter nas vključi v njegovo kapitalistično spletko, kjer poskrbi, da mu znova in znova dolgujemo denar z povečanim interesom. Tokrat se mu znova pridružita njegova pomočnika Timmy in Tommy, ki nam pomagata ob razvoju samega otoka, ter sta nam v večjo pomoč kot stari Tom. Ob osnovni valuti serije Bells se pojavi nova valuta imenovana Nook Miles. To valuto si lahko pridobimo z opravljanjem raznih izzivov, ki so nam fiksno postavljeni ali pa se dnevno spreminjajo. Te izzive lahko vidimo in spremljamo na novem Nook telefonu, kjer je mnogo uporabnih aplikacij kot so: kamera, večigralsko komuniciranje, DIY recepti, GPS sistem in reševalni servis, če se na otoku izgubimo. Nook milje lahko unovčimo za razno pohištvo, obleke, letalske karte do drugih otokov in celo za odplačevanje našega dolga.

Kamping

Fora igre se na začetku giblje okoli kampinga, na katerega kmalu pozabimo, po tem, ko začnemo ustvarjati razne arhitekturne podvige. Za igro takšnega kalibra moramo biti hudo potrpežljivi (razen, če seveda prestavljamo čas na konzoli 😉 ). New Horizons je tip igre, ki je ne moremo preigrati v enem dnevu, temveč moramo biti z igranjem konstanti in si ustvariti rutino igranja. Šele po štirih dneh rednega obiskovanja se igra skoraj deloma odpre in lahko pričnemo z uresničevanjem naših ciljev.

Redne aktivnosti serije se vrnejo v boljši obliki kot kadarkoli prej in v se v kampiranje vključijo bolje kot v drugih delih serije. Vse od ribarjenja, izkopavanja fosilov, tresenja in sekanja dreves, lovljenja žužkov in odstranjevanja plevela se počuti bolj logično in organično.

Kovačenje

V igri imajo veliko vlogo tudi DIY oz. “naredi sam” projekti. Že na samem začetku nam igra predstavi koncept kovačenja, ki deluje podobno kot v vsaki igri, ki vsebuje krafting. S pomočjo DIY projektov si lahko izdelamo svoje pohištvo in orodja, ki se prvič v seriji s trajno uporabo izrabijo in kasneje pokvarijo (jasna inspiracija igre Legend of Zelda: Breath of the Wild).

Socialna pedagogika

Z rezidenti našega otoka moramo nenehno vzpostavljati socialne vezi in jim omogočiti inspiracijo do ostajanja na svojem otoku. Čeprav se tokrat ne vrnemo v vlogi župana, kot smo se v igri New Leaf, se kljub temu počutimo kot nekakšen vodja otoka. Igro začnemo s samo dvema vaščanoma, a se naše število prebivalcev lahko počasi poveča vse do deset. Za lokacijo svoje hiše in hiš vaščanov odločamo samo mi. V primeru, da vam kateri od vaščanov preprosto ni všeč ali pa vam gre na živce, se ga znebite tako da ga ignorirate ali pa ga zaprete v ogromno luknjo, kjer bo zaradi frustracije izginil. Ko dosežemo dovolj veliko socialno čast, nam Tom Nook da dovoljenje do spreminjanja pokrajine in poteka rek in poti na otoku. Tega dovoljenja ne dobimo hitro, temveč ga lahko prvič uporabimo šele po dobrih enajstih dneh igranja. Ob tako dolgotrajnem igranju nam na pomoč pri računovodstvu otoka priskoči tudi maškota igre Isabelle! Ta ima tokrat manjšo vlogo v igri, vendar se kljub temu izkaže ob vodenju vaščanov.

Igra nam da možnost potovanja na sosednje neposeljene otoke, katere lahko izropamo do zadnjega kamna. Na njih lahko srečamo tuje rastline, neznane žužke in mogoče celo novo vrsto sadeža. Na teh istih otokih pa lahko srečamo tudi različne vaške romarje, katere lahko povabimo na naš otok in si tako povečam naš arsenal vaščanov. Na te neposeljen otoke pa se podamo z novim sistemom letališča.

Dodo letališče

Veliko vlogo tokrat igra novo letališče, ki je odgovorno za polete na druge otoke, večigralnost in pošiljanje razglednic in popolnoma prevzame pošiljanje pošte. Letališče vodita novi priljubljeni dodo ptici Wilbur in Orville (ali Oscar – odvisno od regije).

Muzej

Tako kot vedno se v serijo ponovno vrne karakter Blathers, kateri vodi lokalni muzej. Tega lahko napolnimo z raznimi žužki, ribami, fosili in floro, ki je lahko prisotna na našem ali pa na tujem otoku. Nadgrajevanje in polnjenje muzeja je hkrati strašno počasno, vendar ni boljšega občutka kot pa bahanje našega polnega akvarija pred prijatelji.

Večigralski način

V igro se znova vrne večigralski način in z veseljem lahko povem, da je boljši kot kadarkoli prej. Preko internetne povezave igra trenutno podpira do osem različnih igralcev naenkrat. Večigralnost pa lahko izkusimo tudi lokalno, vendar s samo štirimi osebami. Če se le da, vam priporočam, da si vsak igralec pridobi svojo konzolo, saj igra ne podpira večih shranjevalnih datotek na enem sistemu. Zaradi večigralnosti pa lahko efektivno pospešimo svoj proces nadgrajevanja in si z deljenjem pridobimo razne objekte veliko prej in močno vam priporočam, da ta del igre izkusite.

Večigralnost pa lahko izkusimo izključno samo z našimi prijatelji, katere pridobimo z izmenjavo Nintendo Friends kode. Če želimo da nas obiščejo popolni neznanci pa lahko zgeneriramo t.i Dodo kodo, ki jo podamo znancem ali pa jo vržemo na izbrano socialno omrežje in upamo, da se nekdo pojavi na našem otoku. Toksično obnašanje drugih igralcev, lahko popolnoma onesposobimo s sistemom “Best Friends”. Vsem posameznikom,ki jim zaupamo, dodelimo vlogo “Best Friends”, kar pomeni, da jim damo dostop do osnovnih funkcij igre na svojem otoku, kot so: sekanja dreves, pobiranja in premikanja objektov.

V igro so razvijalci vključili tudi globok sistem oblikovanja. Ta nam omogoča, da v našo igro vključimo razne sličice s interneta in jih direktno pošljemo na naš digitalni otok. Za ustvarjanje svojih sličic lahko sledite naslednjim navodilom in spletni strani:

Nintendo Online

V prejšnjem desetletju smo postali priča mesečnemu plačevanju na konzolah (Xbox Live Gold, PS Plus). Z novo konzolo je tudi Nintendo uvedel svojo različico trenda, kar pomeni da boste za dostop do večigralskega načina v igri potrebovali Nintendo Switch Online naročnino, katera za razliko od drugih znaša 20 € na leto. Ne samo, da je to ena izmed cenejših letnih naročnin, vendar nam za to ceno ponuja odlične dodatke. Poleg večigralskega načina se nam odpre dostop do NES in SNES emulatorja, z ogromno zbirko retro Nintendo iger, oblačnega shranjevanja in mobilne aplikacije. Dobimo pa tudi dostop do battle royale igre Tetris 99, ki zame velja za eno izmed boljših naslovov tega žanra.

Optimizacija & grafika

Igro je seveda mogoče igrati tako v prenosnem načinu, kot na TV-ju ali monitorju. Vendar za avtentično izkušnjo vam priporočam prenosni način. Prvič se v seriji srečamo z resolucijo 1920x1080p, kar pomeni, da lahko opazimo več detajlov, kot kadarkoli prej. Izvedba delovanja igre pa temelji na “Nintendo kvaliteti”, kar pomeni, da je igra spolirana do nule. Sličice na sekundo so neverjetno konstantne in nikoli nisem imel problemov z upadanjem ali pa s hrošči. Baterija naše Nintendo Switch konzole bo z igro zdržala dobri dve uri in pol (vsaj tako je na mojem Switchu, ki je prve verzije – kupljen leta 2017).

Grafika je pomemben faktor celotne serije Animal Crossing in je tokrat neverjetna. Na živalih se prvič srečamo z teksturami kožuha, rastlinje je polno detajlov in različne flore in vsak list na drevesu se maje glede na smer vetra. Pojavi se tudi zameglitev oddaljenih objektov in igra nam celo ponuja drugačen način igralne kamere, kar nas nostalgično popelje v čisto prvo igro serije.

Vir: GameXplain / (23.6.2019)

Nasveti za igranje

Kot vemo je Animal Crossing počasna igra. Če želimo svoj otok izpopolniti, jo je treba igrati rutinsko in se osredotočit na pomembne stvari. Tukaj je nekaj nasvetov za vsakodnevne dejavnosti naše rutine:

  • Vsak dan se nekje na otoku skriva svetlikajoči delček zemlje. Če tega izkopamo si lahko pridobimo okoli 1000 bellsov. Vendar če to isto vrečo denarja zakopamo nazaj v enako luknjo, nam na tem mestu zraste dobesedno denarno drevo s potrojenim dobičkom.
  • Eden izmed mnogih kamnov na otoku bo dnevno vseboval denar, zato vsak kamen mahnite z lopato.
  • Dnevno se bo ob obali pojavila steklenica z DIY receptom, zato se prepričajte, da se vsakič podate na sprehod ob plaži.
  • Takoj ob začetku igranja shranjujte stvarco imenovano “Iron Nugget” in jih ne prodajajte, saj jih boste še potrebovali.
  • Če želite, da vaši vaščani ostanejo na otoku, se z njimi dnevno pogovarjajte. Tu pa tam jim lahko pošljete kakšno pismo.
  • Če se le da izkusite večigralnost, saj je ključen del igre.

Ponovitev

Kot nekdo, ki je igral stresne in napete streljačine pred spanjem, se je moja kvaliteta spanca poboljšala. Nič ni boljšega, kot pa moja vsakodnevna rutina igranja Animal Crossinga. Ne samo, da me tak način igranja pomiri pred spanjem, vendar moj virtualni otok z vsakim dnevom nadgrajujem in se zaradi tega vsakič malo manj počutim kot razočaranje mojim staršem.

Prednosti ( + )

  • Odlična igralnost: Animal Crossing je igra, ki jo praktično lahko igramo do konca našega življenja. Tako kot Skyrim, se ob vsakem vžigu znajdemo v novi situaciji, z novimi vaščani in z novimi rutinami.
  • Odlične grafike: Grafika v novi izdaji je čudovita in z višjo podprto resolucijo lahko opazimo veliko več detajlov.
  • Najboljša Animal Crossing izkušnja do zdaj: Čeprav smo za nov legitimen del serije čakali dobrih osem let, se je na New Horizons presneto splačalo.
  • Večigralnost: Igra vsebuje najbolj globoko večigralsko izkušnjo v seriji do zdaj.
  • Skupnost Animal Crossing: Ker je skupnost serije tako velika, se lahko zlahka zanesemo na internet za navodila v primeru, da smo se med igranjem izgubili.
  • Nadaljna podpora: Nintendo že v naprej planira razne praznične dogodke, ki bodo na voljo popolnoma zastonj. Praznovali bomo: Veliko noč, Božič in Novo leto, Noč čarovnic, ameriški Zahvalni dan in Beneški festival. V igri lahko izkusimo tudi praznovanje svojega rojstnega dneva!
  • Terraformiranje: Prvič v seriji lahko dejansko spreminjamo geografijo naše zemlje.
  • Priljubljeni karakterji: V serijo se tako kot vedno vrnejo najboljši karakterji. Vse od računovodkinje Isabelle do pevca KK Sliderja, ki je prisoten na raznih glasbenih CD-jih.

Slabosti ( – )

  • Zelo počasen začetek: Na začetku (še posebej v prvih treh dneh igranja) se bomo znašli v situacijah, v katerih se nam bo igra vlekla do neskončnosti. Vendar je to del izkušnje Animal Crossinga in ga sam ne smatram za hudo negativnost.
  • Samo ena datoteka za shranjevanje: Ena izmed redkih napak razvijalcev igre se pojavi v shranjevanju. Če si konzolo delite, se žal ne boste mogli podati v izkušnjo posamično ampak samo z enim profilom.

Mount & Blade 2: Bannerlord bo izšel dan prej

0

Ne bi bili presenečeni, če bi ob vseh prestavitvah, ki zadnje čase prežijo na igričarsko industrijo, prejeli tudi zamaknjen izid težko pričakovane igre Mount & Blade 2: Bannerlord.

Razvijalec Taleworlds je zaradi nevarnosti novega koronavirusa že nekaj časa nazaj prestavil na delo od doma, a to ni vplivalo na razvoj igre. Še več, pred kratkim so sporočili, da bodo zaradi zahtev navdušene publike igro splavili celo en dan prej.

Namesto 31. boste lahko sedaj igro zagnali že 30. marca. Z dobrimi novicami pa še niso zaključili.

Zavedajo se, da je trenutna finančna situacija malce uboga, zato bo prva dva tedna od izida igra znižana za 10 % . Poleg tega bodo vsi igralci, ki si že lastijo predhodno igro, deležni še dodatnega 10 % popusta.

Zavedati se morate, da bo Bannerlord najprej izšel v Early Access načinu, tako da se pripravite na vrsto hroščev. Razvijalec pravi, da bodo igralci lahko izkusili kampanjo ter si pripravili svoje scenarije bitk. Vendar igra ne bo dokončana, tako da bo manjkalo kar nekaj funkcij, ki jih bo razvijalec dodal naknadno.

Mount & Blade 2: Bannerlord si boste lahko privoščili na Steamu, izid pa je zdaj res že tik pred vrati.

Rekordna udeležba našega GTA 5 turnirja Lockdown!

1

Dva dni nazaj se je na največjem slovenskem FiveM strežniku za igro GTA 5, SloCity RP, odvil prvi dogodke iz serije turnirjev Lockdown. Pričakovali smo kar nekaj igralcev, a odziv je bil fenomenalen in če bo šlo tako naprej, bodo vsi naši naslednji turnirji podirali rekorde slovenske scene.

Dogodka se je udeležilo 100 igralcev, od tega jih je 55 aktivno sodelovalo, ostali pa so imeli možnost navijati za njihove favorite. S tem magičnim številom 100 smo tudi podrli rekord v številu igralcev na slovenski FiveM sceni!

Tekmovalci so se pomerili v dirkanju z vodnimi skuterji in vse dirke so bile zelo napete, saj se praktično do cilja ni vedelo, kdo bo na koncu zmagovalno prečkal ciljno črto. Poročamo lahko, da je bil vsem sodelujočim dogodek več kot očitno všeč. Prisotni so imeli možnost kupiti prigrizke in pijačo, saj je bil tam prisoten tudi bar pod vodstvom uDumba. Tudi za varnost je bilo poskrbljeno s strokovnim in profesionalnim delom policije SloCitija pod vodstvom direktorja Appla. Ne smemo še pozabiti omeniti reševalcev pod vodstvom Buggija in 24mana, saj so bili tudi oni zvezde večera in reševali so nekaj hujših ter lažjih poškodb med napetim tekmovanjem.

Zmagovalci, ki so se težko prebili do vrha, so res vrhunski vozniki in krotilci vodnih skuterjev. Na koncu smo dobili zadnja tri finalna in od sedaj naprej spoštovana imena:

1. mesto: Beary – ki si je priboril prvo mesto in z tem dokazal da je najboljši krotilec vodnih skuterjev v SloCitiju

2. mesto: Šumar, ki si je priboril drugo mesto z najbolj taktičnim dirkanjem.

3. mesto: uDumb, ki si je priboril tretje mesto z najbolj agresivnim volaniziranjem

Spodaj prilagamo še nekaj misli osebja, ki nadzoruje najbolj popularen strežnik za GTA 5 v Sloveniji:

Ko smo imeli strežnik s 64 igralnimi mesti, smo misli da so meje in rekordi na slovenski FiveM sceni že postavljeni. Ko pa smo stopili k sodelovanju z UVIGear oz. Hopsi skupnostjo, pa smo videli da lahko dosežemo še veliko več, zato smo tudi strežnik nadgradili na 128 in ga nadgradili na boljšo strojno opremo, da lahko tudi dosežemo najboljšo optimizacijo, kar omogoči igranje brez zatikanja. Zahvaljujemo se vsem, ki ste kakorkoli pripomogli ali sodelovali na dogodku!

Naša serija turnirjev je tako odlično štartala, pot pa gre lahko samo še navzgor. Že jutri nas čaka turnir iz igre Rainbow Six Siege, ki ima trenutno že rekordnih 43 prijavljenih ekip, samo še danes pa se lahko prijavite za tekmovanje.

Več o turnirjih Lockdown si lahko preberete na uradni strani.

Modifikacija za Sekiro: Shadows Die Twice vsakega nasprotnika zamenja z zadnjim šefom igre

0

Če ste resničen mazohist in radi ure trpite za svojim kontrolerjem ob ubadanju z največjimi izzivi, ki jih ponuja igričarska industrija, potem imamo za vas eno pravo poslastico.

Nekdo se je namreč odločil, da igro Sekiro: Shadows Die Twice naredi še težjo. Veliko, veliko težjo.

Osebno igre nisem preigral, kar lahko vidite tudi v moji recenziji, v kateri sem priznal, da je špil dober, a preprosto v njem ne morem uživati zaradi prevelike težavnosti. Takemu povprečnemu igralcu bi morda pasala kakšna modifikacija, ki igro naredi lažjo, a Reddit uporabnik Kahei_X se je odločil, da raje naredi nekaj, kar me je strah gledati celo samo v YouTube posnetku.

Kot lahko vidite zgoraj, so bili vso sovražniki zamenjani z glavnim in finalnim šefom iz igre – Isshinom Ashino. Ta za svoj poraz zahteva, da mu trikrat zlomite obrambo in je nenormalno agresiven, samo z enim udarcem pa vam lahko odreže lep košček zdravja. Zdaj pa si predstavljajte, da ta ubijalski samuraj stoji na prav vsakem koraku, saj zamenja tudi tiste manjše nasprotnike, kot so navadno nenevarni kuščarji.

Modifikacija je bilo ustvarjena s pomočjo orodja Sekiro Enemiy and Item Randomizer, ki se ga da drugače uporabiti tudi v nekoliko manj zle namene.

Kakor je modifikacija nora, stavim, da se bo našel nekdo, ki jo bo preigral do konca. In potem se bo našel nekdo, ki bo za kontroler uporabil Donkey Kong bobne in še bolj ponižal mojo nesposobnost, zaradi katere ne morem preigrati niti originalne igre.

World War Z, Tormentor x Punisher in Figment brezplačne na Epic Games trgovini

0

Založnik Epic Games se je odločil, da nas ta teden razveseli s paketom treh brezplačnih iger.

Med njimi zagotovo najbolj izstopa World War Z. Tej večigralski igri, kjer med drugim koljemo stotine zombijev, na začetku nihče ni pripisoval prevelikega uspeha. A razvijalec nas je presenetil in dostavil precej kvalitetno večigralsko izkušnjo, v kateri se lahko v akcijo sodelovalno podajo štirje igralci. Če morda pogrešate dneve, ko ste preigravali Left 4 Dead naslove, potem je World War Z kot naročen za vas. Svojo kopijo aktivirajte tule.

Drugi brezplačni naslov je Figment, ki je zanimiva platformščina z unikatno grafično podobo. Malce spominja na Ubisoftov Child of Light (ki je mimogrede tudi brezplačen) in čaka dobra zgodba, ki je začinjena z lepo dozico humorja. Igro lahko prevzamete tule.

Za razliko od prejšnje igre je Tormentor x Punisher čista akcija. Iz zgoraj gledanega pogleda boste čistile horde sovragov, kar pa je pri tej igri zanimivo, je da lahko z enim udarcem pokorite tako običajne sovrage kot tudi šefe. Za bonus se lahko igranja lotite v lokalnem sodelovalnem načinu. Čaka vas na sledeči povezavi.

Vse tri igre bodo za aktivacijo na voljo do 2. aprila, takrat pa boste lahko brezplačno prevzeli dva nova naslova: Gone Home in Hob.

Fallout 76 Wastelanders posodobitev bo malce zamudila

0

Bethesda že nekaj časa pripravlja največjo posodobitev za igro Fallout 76, ki naj bi ta naslov potegnila ven iz brezna slabih kritik in ime Fallout zopet dvignila med zvezde.

Wastelanders popravek bo brezplačen za vse imetnike originalne igre in bo v postapokaliptično puščavo pripeljala nekaj življenja. V igri se bodo tako prvič pojavili živeči osebki, mnogi med njimi pa bodo za naše junake imeli raznovrstne naloge, ki bodo segale dlje do dolgočasnega zbiranja steklenic. Prisotni bodo celo dialogi, ki bodo vplivali na nadaljnji razplet dogodkov ter zanimive frakcije.

Skoraj klasični Fallout torej in zato ni težko verjeti, da so oboževalci težko pričakovali 7. april, ko se naj bi posodobitev končno pojavila na strežnikih. Žal bodo morali pristaši serije še malce potrpeti.

Bethesda je včeraj na Twitterju razložila, da je trenutna situacija z novim koronavirusom vplivala tudi nanje. Njihovi zaposleni delajo sedaj od doma, kar je razumljivo manj efektivno kot prej in zato bo tudi Wastelanders posodobitev malce zamudila. K sreči ne za preveč, saj je novi datum izida sedaj zakoličen za 14. april.

Skladno s tem je zamaknjen tudi izid na Steamu, ki bo sedaj napočil ob istem datumu.

XCOM, Borderlands in Bioshock igre se bodo preselile na Nintendo Switch konzolo

0

Nintendo je včeraj malce presenetil svoje oboževalce in prikazal Direct Mini konferenco. Nintendo takšne konference predčasno napove in gledalci se jih preko spleta udeležijo v velikem številu. Tokrat so se odločili svoje sledilce malce presenetiti in Mini Direct se je vzel kar iz nikjer.

Kakšnih večjih presenečenj niso najavili, a vseeno boste veseli tisti, ki si želite v prenosni obliki igrati popularne franšize, ki pa so danes že nekaj stare. To ne pomeni, da niso kvalitetne, a zaželeli bi si predelave kakšnega novejšega naslova.

Kakorkoli že, založnik 2K bo na Switch pripeljal svojo celotno Bioshock kolekcijo. V to štejemo igre Bioshock Remastered, Bioshock 2 Remastered in Bioshock Infinite: The Collection.

Na Nintendo Switch prihajajo tudi popularne Borderlands igre in to v obliki paketa Borderlands Legendary Collection. Ta vsebuje Borderlands, Borderlands 2 in Borderlands: The Pre-Sequel. Žal tretji del manjka, saj verjetno še ni dovolj optimiziran za šibko elektronsko drobovje Switch konzole.

Poskrbljeno bo tudi za stratege, saj bo predelavo doživel tudi drugi del serije XCOM. XCOM 2 Collection bo vseboval osnovno igro, razširitev War of the Chosen ter kup manjših DLC-jev.

Vswe te igre se bodo na Nintendo Switch konzoli pojavile 29. maja.