🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 338

Riot uradno razkril svojo večigralsko streljačino Valorant

1

Razvijalec Riot, katerega poznamo predvsem po njegovi igri League of Legends (in zadnje čase po spolni diskriminaciji do svojih zaposlenih), je nekaj časa nazaj napovedal kup novih projektov.

Več kot očitno želijo izkoristiti vse napake Blizzarda in svoje naslove utemeljiti v vseh športnih vejah. Svoje oko so vrgli tudi na večigralsko strelsko sceno in tako se je rodil skrivnostni Project A, ki naj bi konkuriral popularnemu Counter-Striku.

Project A je bil prvič predstavljen oktobra lani, sedaj pa je razvoj napredoval do te mere, da je dobil uradni naziv. Nova igra razvijalca Riot se bo tako imenovala Valorant, gre pa za tekmovalno večigralsko igro, kjer se iz prvoosebnega pogleda udarita dve ekipi, vsaka od njih pa šteje 5 članov.

En spopad lahko traja do 24 rund, med menjavanjem teh pa bodo igralci lahko prisluženi denar zapravili za orožja in posebne sposobnosti. Zadeva zna koga na tem mestu spomniti na Overwatch, a Valorant naj bi veliko več poudarka dal na sposobnost igralcev in na njihovo natančnost, posebne sposobnosti pa bodo nosile manjši pomen. Teh ne bomo smeli prožiti kar tako, saj bo denimo ultimativna sposobnost za ponovno uporabo potrebovala ohladitev, ki zna trajati več rund.

Riot naj bi poseben poudarek dajal tudi na boj proti raznim goljufom, ki naj bi bili tu precej bolj redki kot pa v sorodnih naslovih.

Valorant naj bi zagotovo izšel enkrat poleti, pred tem pa bodo igralci lahko še sodelovali v beta testiranju. Datumov žal Riot za zdaj še ni želel izdati.

Modificiran Watch Dogs 1 je še danes grafično impresiven

0

Watch_Dogs 1 je izšel leta 2014 in je tistega leta precej razburkal igričarsko javnost. Razvijalec Ubisoft je bil takrat močno kritiziran, saj je igra ob svojem izidu kazala občutno slabšo podobo kot tisto, ki so nam jo obljubljali v napovednikih.

Igra je imela kar nekaj težav z optimizacijo, zgodba je bila precej dolgočasna, misije pa kljub obetavnemu začetku niso bile nič posebnega. Na koncu ni bilo od tega “GTA ubijalca” nič, a to ne pomeni, da je Ubisoft obupal nad serijo.

Watch Dogs 2 je bil precej bolje sprejet, saj ni bilo lažnih obljub, četa karakterjev pa je bila bolj simpatična od protagonista enke.

Vseeno nekateri še vedno čislajo prvi del, saj kaže bolj odraslo zgodbo, igra pa je imela od začetka “moddersko” sceno, ki si je prizadevala igri povrniti tisti blišč iz prvih napovednikov.

Kako igra izgleda po šestih letih modificiranja vam pokaže spodnji posnetek kanala Digital Dreams in Watch_Dogs je v 2020 lahko naravnost čudovit.

Avtor je v posnetku uporabil modifikacijo Natural & Realistic Lighting ter tej dodal še ReShade, imenovan Pascal “Marty McFly” Gilcher. Končni rezultat prikaže res lepo nadgradnjo. Dežne kaplje se realistično odbijajo od tal ter se nabirajo na vozilih, veter prijetno raznaša smeti in služi za plapolanje našega plašča, špil pa končno izgleda dobro tudi podnevi in ne samo ponoči.

Watch Dogs serija bo še letos dobila svoj tretji del Legion, ki bo precej spremenil način igranja, datuma izida pa še nimamo.

Pisateljica Milena Miklavčič na oddaji Zadnja beseda! pokazala, kako si uničiti kariero v eni minuti

Oddaja Zadnja beseda!, ki se vrti na kanalu SLO 1 je že dvakrat do sedaj postregla z zelo zanimivimi gosti, ki držijo arheološka prepričanja iz neke druge dobe in za katere bi morali njihovi managerji vedeti, da ta oseba ni za televizijo.

Spomnimo se oktobra, ko je na oddajo prišla Lea Filipovič, ki jo internet bolje pozna pod vzdevkom Lepa afna. Vplivnica, ki si kruh služi preko delanja YouTube posnetkov in tam drži 54.000 naročnikov, je v oddaji poskušala razložiti vse skrivnosti dela kot influencer. A uboga deklina ni računala na Jadranko Juras, pevke, ki v bistvu ni proizvedla nič omembe vrednega zadnjih deset let, a je vseeno mnenja, da ima besedo pri označevanju modernih smernic preživljanja prostega časa in služenju denarja iz družbenih omrežij. Afino početje je označila za traparijo in da to zanjo ni poklic.

Na prej omenjeno kreganje se je burno odzvala celotna Slovenija, saj so Afni v podporo vskočili drugi vplivniki na slovenskemu trgu ter tudi njeni sledilci. Prevrtimo nekaj mesecev naprej in nekaj dni nazaj nam je Zadnja Beseda! postregla z novo poslastico.

Tokrat se je nekomu zdelo pametno pred kamere spraviti pisateljico Mileno Miklavčič, ki drži svoja dinozavrsko zastarela prepričanja iz mezozoiske dobe.

Med svojim briljantnim opažanjem je povedala, da se ji ljudje s psi smilijo, saj očitno nimajo nobenega drugega prijatelja, če se morajo po ulicah sprehajati z njimi. Poleg tega ima očitno to nesrečo, da na vsakih 5 metrov naleti na pasji kakec, najbolj pametno pa bi bilo, da bi lastnike psov kar obdavčili, saj ni normalno, da si lahko kar vsak lasti psa. Samo še čakal sem, da bi na koncu še priznala, da si za nedeljsko kosilo najraje skuha obaro iz kosti psov, ki jih nabere v lokalnem zavetišču.

Njene zabavne nebuloze si lahko ogledate na spodnjem posnetku, mi pa čakamo na naslednjega gosta oddaje, ki bo verjetno zagovedni zagovornik ploske Zemlje.

Mimogrede, njen nastop se je tako vtisnil v spomin celotni Sloveniji, da je na Facebooku postala tarča skupine, ki si samo za njo prizadeva zbrati čim večje število kakcev. Skupina oz. dogodek šteje že več kot 2000 članov, pošiljko gnoja pa ji bodo dostavili konec aprila.

Slavna slika prilepljenega igralca na strop bo dobila svoj dokumentarec

0

Ste vedeli, da so lahko razne slike postale viralne tudi na začetku tisočletja, ko še nismo imeli celega kupa družbenih omrežij, ki bi takšno širjenje hudomušnih slik precej poenostavil?

Takrat se je po internetu začela širiti ena podoba, ki je navdušila vsakega pravega LAN navdušenca. Slika prikazuje igralca, ki so ga očitno soigralci preko lepilnega traku prilepili na strop, predenj postavili monitor, tipkovnico in miško in zabava se je lahko začela.

Slika je postala popularna predvsem zaradi svoje preprostosti in sporočila, ki ga je razumel vsak pravi igralec. Kakšen civilist bi ob tej sliki samo čudno gledal, medtem ko mu lahko vsak igralec takoj odgovori na najbolj žgoča vprašanja:

  • “Zakaj je na stropu?” “Ker na LANu ponavadi ni veliko prostora.”
  • “Zakaj bi igral, če ni prostora?” “Ker je to Counter-Strike.”
  • “Kaj so tiste bele škatle?” “Katodni monitorji.”
  • “Kako je šel tip na WC?” “Hmmm.”

Če vas je morda od vedno zanimalo tisto zadnje vprašanje, potem imamo za vas dobre novice. Pripravlja se namreč dokumentarec Internet Legends: Duct-Taped Gamer in ta naj bi odgovoril na vsa tista najbolj zanimiva vprašanja, ki internetne glave belijo vse od samega rojstva te slike.

Čakajo vas intervjuji z udeleženci te slavne LAN zabave, videli boste lahko slike iz drugega zornega kota, nekaj besed pa bo povedal tudi sam prilepljeni heroj, ki nosi ime Drew Purvis.

Internet Legends: Duct-Taped Gamer bo izšel še enkrat letos, več informacij pa si lahko preberete na uradni strani.

Final Fantasy VII Remake demo sedaj na voljo

1

Napočil je marec, kar pomeni, da smo samo še mesec stran od izida težko pričakovane predelave Final Fantasy VII Remake.

Sedmi del je po mnenju mnogih najboljše poglavje Final Fantasy serije in čeprav zadnji del izpod rok založnika Square Enixa ni bil slab, so se očitno odločili vrniti v preteklost in predelati igro, ki je danes stara 23 let.

Glede na igralne posnetke, bo Final Fantasy VII Remake povsem drugačna igra od izvirnika. Zgodba bo ostala več ali manj enaka, dodane ji bodo samo razširjene podrobnosti, ki bodo odgovorile na kakšna nerazrešena vprašanja originala.

Square Enix se je odločil malce razveseliti vse pristaše serije, saj je izdal demo, ki si ga lahko že prenesete na konzoli PlayStation 4 in začnete igranje že zdaj. Ta kratki predogled vam bo služil za pokušino in morda prepriča v igranje tudi nekoga, ki je v Final Fantasyu totalen novinec.

Demo tehta 7,59 GB in če ga prenesete pred 11. majem, boste prejeli ekskluzivno Final Fantasy temo za vaš PlayStation 4 zaslon.

Polna različica igre izide 10. aprila, zaenkrat pa je igra ekskluzivna za PlayStation 4.

Fallout 76 in njegova ogromna posodobitev Wastelanders dobila nov igralni posnetek

0

Bo Fallout 76 čez dober mesec končno postal naslov, vreden preigravanja? To se sprašuje verjetno celotna igričarska industrija in po katastrofalnem izidu igre izpred dveh let bo morda končno nastopil čas, ko bo naslov naletel na boljše čase.

Pretekli konec tedna se je odvil sejem PAX East in tam je bil prisoten tudi razvijalec Bethesda, ki je prikazal nekaj igralnih minut iz igre Fallout 76. Ta bo kmalu dobila svojo največjo posodobitev do sedaj – Wastelanders dodatek, ki bo dodal ogromno novih stvari, med njimi živeče prebivalce, za katere bomo lahko opravljali razne naloge in se z njimi pogovarjali preko dialogov.

Tako bo igra začela spominjati na svoje slavne predhodnike, kar so oboževalci serije zahtevali že od samega začetka. Navsezadnje je raziskovanje opustošene radiacijske okolice s prijateljem nekaj, kar bi si želel vsak Fallout oboževalec, da je le vmes nekaj dejanske vsebine.

Novi igralni posnetek prikaže pogovarjanje, ob katerih bomo izbirali pogovorne vrstice. Možnosti bo več, veliko bo štela naša karizma, ki nam lahko odklene različne poti skozi nadaljnje dogajanje. Čeprav obrazi NPC-jev oz. sogovornikov izgledajo malce zastarelo, vseeno dodajo lepo popestritev prej skoraj povsem statični okolici.

Čaka nas tudi nov sistem slave, točke pa si bomo lahko nabirali pri dveh nasproti si stoječih frakcijah: banditi in poseljevalci. Vsaka od teh dveh strani naj bi vsebovala svojo štorijalno stran in igralec si bo lahko izbral svojo pripadnost.

Predelavo bodo doživeli tudi vsi prejšnji roboti, s katerimi bomo po novem tudi spregovorili kakšno besedo, zato bi bilo pametno, da tudi veteranski igralci ustvarijo nov karakter in tako doživijo vso novo vsebino od začetka.

Wastelanders posodobitev bodo dobili vsi lastniki igre povsem brezplačno, izšla pa bo skladno s Steam izidom, ki se bo pripetil 7. aprila.

Sovjetska streljačina Atomic Heart dobila nov, bizarni napovednik

0

Rusko streljačino Atomic Heart smo pri prvemu napovedniku označili za bizarno mešanico Bioshocka in Preya. Te oznake se ta igra očitno ne bo znebila do samega izida, saj vsak naslednji video kaže dodatno čudnost in no … Bizarnost.

Novi napovednik prikaže ogromnega letečega in, vsaj tako predvidevamo, mehaničnega črva. Prav tako lahko vidimo nekaj plavanja čez neke čudne vodne tunele, ki bodo očitno služili za nekakšno povezovanje med stopnjami.

Razvijalec Mudfish je bil v preteklosti obtožen, da je Atomic Heart samo tehnološki demo in da so vsi igralni videi lažni. To verjetno ne drži in sumimo, da bo igra veliko polagala na podrobne animacije in počasen tempo igranja, ki spominja na Metro serijo.

Atomic Heart ima že nekaj časa svojo Steam stran, žal pa ostaja datum izida še vedno skrivnost.

Plague Inc. – igra, kjer poskušamo čez celotni svet razširiti virus, umaknjena iz kitajske trgovine

0

Pisali smo že o temu, da je igra Plague Inc. zabeležila rekordne številke, pa čeprav je naslov star že kar nekaj let.

Igra, v kateri je naša glavna naloga razširiti virus skozi celotni svet, se lahko za svojo huronsko popularnost zahvali nedavnemu koronavirusu, ki je sedaj glavna tema vsakega pogovora.

Ljudje si očitno radi ustvarjamo virtualne scenarije apokalipse in razvijalec Ndemic Creations je za javnost spočel posebno izjavo, v kateri je uporabnike opozoril, da je to navsezadnje samo igra in da ne gre za realistični simulator širjenja virusa.

Kljub temu igra še vedno uživa v popularnosti. Na Steamu je sicer od rekordnega januarja igra izgubila nekje polovico igralniške baze, a špil je na voljo tudi na mobilnih napravah. Na Kitajskem je bila ravno ta igra v med plačniškimi iOS naslovi najbolj igrana, a žal je sedaj tega konec.

Razvijalec je bil obveščen, da je bila igra odstranjena iz kitajske trgovine, saj naj bi vsebovala prepovedano vsebino. Ndemic Creations je še povedal, da je situacija povsem iz njihove kontrole, da pa so kontaktirali kitajsko administracijo za razrešitev prepovedi.

Nekako imamo občutek, da jih ne bodo poslušali.

Baldur’s Gate 3 ne bo izšel za PlayStation 4 in Xbox One, saj sta prešibka, da bi ga lahko poganjala

0

Vroča tema zadnjih dni (poleg koronavirusa) je igra Baldur’s Gate 3. Ta je v petek dobila uradno predstavitev in dobili smo prve slike ter igralne napovednike.

Sedaj počasi kapljajo ven nove, dodatne informacije in ena od bolj zanimivih prihaja iz nedavnega intervjuja s spletno stranjo Eurogamer.

Tam je par besed povedal izvršni producent David Walgrave, ki je malce razjasnil platforme, na katerih bo izšel Baldur’s Gate 3. Kot že vemo, bo Baldur’s Gate 3 najprej izšel v sistemu Zgodnjega dostopa na Steamu in hkrati na pretočni platformi Google Stadia ter celo v trgovini GOG. Na Epic Games igre ne pričakujte.

Zanimivo pa je, da boste igro zaman iskali tudi na trenutnih konzolah Xbox One ter PlayStation 4. Larianovi prejšnji igri Divinity: Original Sin 1 in 2 sta prav tako najprej izšle na PC-ju, a kasneje so ju avtorji predelali tudi za konzoli.

To se tokrat ne bo zgodilo, saj sta obe konzoli po mnenju producenta prešibki, da bi lahko zadovoljivo poganjali njihov zadnji naslov.

“Mislim, da trenutna generacija konzol ne bi bila zmožna poganjati igre. Na našemu pogonu smo naredili veliko tehničnih nadgradenj in dvomim, da bi pogon lahko sploh tekel na teh konzolah. Morda bi nam predelava uspela, a potem bi morali znižati kvaliteto tekstur in delati na optimizaciji in igra ne bi več izgledala tako kul.”

Grafična nadgradnja je pri Baldur’s Gate 3 vsekakor vidna, a mislimo, da ga David tule malce serje, saj špil spet ne izgleda tako nadmočno, da bi obe konzoli ob poskusu zagona preprosto odpovedali.

Konzolni igralci še nimate razloga za predajo. Larian bo polno verzijo igre izdal šele enkrat naslednje leto, do takrat pa bo že izšla naslednja generacija konzol, ki bodo zagotovo dobile predelano verzijo Baldur’s Gate 3.

Jordan Peele in njegov grozljivi film Candyman dobila prvi napovednik

0

Že kar nekam dolgo si nisem pogledal kakšne res poštene srhljivke oz. grozljivke. Čeprav se zdi, da je žanr v zadnjih letih kar nekako zamrl, ga pri življenju drži znani režiser Jordan Peele.

Ta je leta 2017 posnel svoj prvi film Get Out in ta unikatna grozljivka je naletela na topel sprejem tako pri gledalcih kot tudi pri kritikih. Film je bil tudi nenormalen uspešen na blagajnah, saj je za izdelavo zahteval samo 4,5 milijonov dolarjev, na koncu pa je zaslužil kar 225 milijonov.

Njegov drugi projekt Us je bil prav tako hudo pričakovan, sedaj pa se režiser pripravlja za spočetje svojega tretjega izdelka, Candyman.

Za tega se je združil z režiserjem Niom DeCosta, gre pa za ekranizacijo kratke zgodbe The Forbidden pisatelja Clive Barkerja. Novi projekt je tudi duhovni naslednik filma iz leta 1992, ki na IMDbju trenutno drži oceno 6.6.

Candyman bo vseboval veliko os, krvi in sekanja s kavljem. Ni dvoma, da pri filmu izstopa tudi vizualna podoba, vse skupaj pa si lahko ogledate v spodnjemu napovedniku. Jordan se pri svojih filmih rad dotakne trenutnih družbenih norm in nič drugače ne bo tudi pri temu izdelku.

Film v kinih pričakujemo junija 2020.

Katero grafično kartico kupiti? (Marec 2020)

0

Medtem, ko v Sloveniji vlada strah pred korona-virusom, so se bolj paranoični že podali v nakup zaščitnih mask. A ni ga boljše preventive od domače karantene, kjer za lajšanje časa ne potrebuješ veliko, vsaj če si gejmer, ne. Le ti nismo preveč zahtevni in mnogokrat zadostuje zgolj računalnik s spodobno grafično kartico. Še vedno živiš v času C2D in želiš izkoristiti obdobje normaliziranih cen? Čas kot nalašč za ponoven pregled trga, kjer bomo našli nekaj za vsakogar.

Od zadnjega javljanja se apokalipsa ni dogodila. Tako sem le stežka na kupček nabral bero novosti. Nvidia je izdala še ducat kartic z oznako Super, AMD pa je nanje zgolj odgovoril. Sicer pa ray-tracing naslove lahko iščeš z lupo, AMDjevi gonilniki še vedno povzročajo težave in nenazadnje immao cene, ki znajo zaradi krize na Kitajskem postopoma nekoliko zrasti.

Nekaj hitrih nasvetov

Resolucija: Na višji ločljivosti kot igraš, več zmogljivosti potrebuješ. Napram 1920×1080 mora na 3840×2560 grafična kartica izrisati kar štirikrat več pikslov, kar v praksi pomeni zajeten padec FPS. Zaradi tega je iskano zmogljivost prikladno prilagoditi uporabljeni resoluciji. Za FHD preprosto ne potrebuješ najzmogljivejše grafične kartice.

Napajalnik: Kot sem napisal že TUKAJ, je napajalnik ena izmed ključnih komponent za stabilno delovanje računalnika. Pri nakupu grafične kartice moraš biti vedno pozoren na to, da imaš tudi dovolj zmogljiv napajalnik. Za večino grafičnih kartic bo – kljub specifikacijam proizvajalcev – zadostovalo kakovostnih 400-500W oz. 600W za najpožrešnejše.

Grafični pomnilnik: Priporočam nakup grafične kartice z vsaj 4GB GDDR5, ki za FHD še vedno zadostujejo. Za višje resolucije imej v mislih vsaj 6GB ali še bolje 8GB spomina (splošno priporočilo).

FreeSync ali G-Sync: Tako AMDjeva kot Nvidiina tehnologija opravlja enako poslanstvo, to je sinhronizacija, v grafični kartici produciranih sličic, z osveževalnimi cikli monitorja. Od lanskega leta Nvidiine kartice v podprtih gonilnikih podpirajo tudi nekatere Free-Sync monitorje. Njihova prednost je v tudi od 100€ nižji ceni napram enakovrednim G-Sync, kar jih naredi vredne premisleka.

Vstopna grafična rešitev

Možnosti: AMD RX 560 4GB/2GB, RX 550 2GB, NVIDIA GT 1030 2GB(DDR3/GDDR5)

+ hitrejša od GT 1030, tekoče igranje na 1920×1080, 4GB GDDR5 pomnilnika, primerna za starejše napajalnike
– višja poraba od GT 1030, kompromisi pri grafičnih nastavitvah v igrah, povsem neprimerna za 144Hz

RX 560 je med nami že lep čas, natančneje, nekaj več kot dve leti. Kljub starosti v najnižjem segmentu še zmeraj ponuja najboljšo vrednost za zahtevan denar – z izjemo rabljenih grafičnih kartic. A kartice tega cenovnega razreda s sabo vedno prinesejo kopico kompromisov, zlasti če nisi navdušen zgolj nad e-športnimi naslovi, saj bo za tekočo igralno izkušnjo potreben potop v nastavitve. Zaradi nizke porabe je RX 560 primerna tudi za sisteme s starejšimi napajalniki (prihranek dobrih 40€), kot nadgradnja katere izmed kartic prejšnjih generacij. Velikost jo naredi primerno za manjša ohišja, vsi ljubitelji pasivnih sistemov pa jo lahko najdete tudi v pasivno hlajeni enačici.

Kot najbrž že sam veš, cene neprestano nihajo. Zato sem ob RX 560 za nakup priporočil tudi RX 550, v kolikor prve ne najdeš pod 100€. RX 550 za ceno ponuja razumno zmogljivost, ki je praktično enaka GT 1030.

V kolikor zmoreš nekaj več kot 100€ ti toplo priporočam RX 570 4GB/8GB. Le ta za ceno ponuja veliko več in je najboljša izbira za FHD igričarja na minimalcu.

Kartica množic (do 200€)

Možnosti: RX 570 4/8GB, RX 580 4/8GB, GTX 1060 3/6GB, GTX 1650, GTX 1650 Super

RX 570 4GB/8GB

+ hitrejša od RX 470, odlična cena, ravno pravšnja količina video spomina za 1920×1080
– slabše hlajenje od RX 580, navijalski potencial je bor, nekoliko večja poraba od GTX 1060

Kot že omenjeno med vsemi naštetimi karticami za denar zdaleč največ ponuja RX 570 4GB. RX 570 8GB sicer ne zaostane veliko, a dodatna količina pomnilnika v celoti preprosto ne upraviči cenovne razlike, pa tudi 4GB za 1920×1080 še vedno zadostuje. Odlično se obnese pri poganjanju iger v FHD in redki so naslovi, kjer bo potrebno občutno prilagajanje nastavitev.

Vsi smo veliko pričakovali iz strani AMD RX 5500XT, a le ta še zdaleč ni upravičila pričakovanj, saj cenovno ni najkonkurenčnejši izdelek. Gre za varčnejšo različico RX 580, to pa je tudi vse.

GTX 1650 Super 4GB GDDR6

+ sveža, nizka poraba, v igrah se približa RX 590, tiha, cena ni pretirano visoka
– ne najprimernejša za 1440p, neumno poimenovanje, RX 570 ponuja boljše P/P razmerje

V kolikor ti je poraba življenjskega pomena se je vredno ozreti še po GTX 1650 Super. Sicer stane nekoliko več, se pa tudi bolje spopada z zahtevnejšimi igrami, ki so spominsko požrešne. Zablesti zlasti v najnovejših naslovih, v starejših nekoliko manj. Mimogrede, Nvidia, tvoja poimenovanja so še vedno debilna.

Pravi srednji rang (pod 300€)

Možnosti: GTX 1660 TI, GTX 1660 Super, GTX 1660, GTX 1060, RX 580 4/8GB, RX 590, Vega 56

Nvidia GTX 1660 Super

+ sveža, nizka poraba, 6GB GDDR6 pomnilnika, cena, načeloma tiha
– ne najprimernejša za 1440p, neumno poimenovanje

Tokrat sem se namesto GTX 1660 TI odločil za novo-izšlo sejalko zmede, pod imenom GTX 1660 Super. Za dobrih 250€ po zmogljivosti sicer ne doseže GTX 1070 in RTX 2060, saj je za nekaj 20 odstotkov prekratka. Razlog za nižjo ceno tiči v odsotnosti tensor jeder in posledično nepodprtosti Ray Tracinga na strojnem nivoju. A kot vemo, Ray Tracing v trenutnem stanju ni opevana in nujna pridobitev, ji tega ne gre šteti v škodo.

GTX 1660 Super je hitrejša od AMD kartic v tem cenovnem razredu. No, še največja konkurenca ji je sivobrada Vega 56, od katere je počasnejša za dobrih ~20%, a zato nekoliko cenejša, porabi pa za 50% manj energije.

Še kot najbližja konkurenca se omenja RX 5600 XT, ki je kar precej boljša in v bistvu direkten konkurent RTX 2060, a je žal tudi dražja, saj jo pod 300€ najdeš le izjemoma.

Zmogljiva izbira (300€+)

Možnosti: RTX 2060/Super, RTX 2070/Super, RTX 2080/Super, Vega64, Radeon RX 5700/XT

Nvidia RTX 2070 Super

+ dobra zmogljivost, poraba, Ray Tracing je užiten
– cena, zmogljivost napram predhodnika

Tokrat namesto RTX 2060 in 2070 v soj žarometov stopi RTX 2070 Super, ki sem jo postavil pred RTX 2060 Super. Cenejši primerki RTX 2070 Super se močno približajo cenovni postavki 500€. Sama zmogljivost je neokrnjena in RTX 2070 Super dejansko omogoča poganjanje peščice naslovov, ki podpirajo Ray Tracing. V zameno za dokaj visoko ceno ponudi zmogljivost RTX 2080, a če imaš omejen proračun, definitivno preveri kartico spodaj.

AMD Radeon RX 5700

+ za denar ponuja veliko, v veliko igrah le malce zaostane za RTX 2070, pripadajoče tehnologije, 8GB GDDR6
– gonilniki, izogni se referenčnim primerkom, gonilniki, strojna podpora za napredno senčenje… sem že omenil gonilnike?…

Kot omenjeno, Radeon RX 5700 za nižjo ceno ponudi nekaj manj zmogljivosti in na strojnem nivoju ne omogoča uporabo Ray Tracinga. Osrednji prodajni atribut je razumna cena, saj se prodajajo za okoli 350€. Kartica med vsemi konkurenti ponuja največ za zastavljeno ceno in čeravno je zmogljivost nesporna, so sovpadajoči elementi nekoliko manj. Na spletu lahko opaziš kupček pritožb čez same gonilnike, ki so tudi eden izmed osrednjih razlogov za nakup kartic zelenega tabora.

Vsi hazarderji lahko iz nje iztisnete še nekoliko več zmogljivosti. To dosežeš preko igranja z BIOSom, kar jo približa nekoliko zmogljivejši RX 5700 XT.

Denarnica ali RTX 2080 TI?

Možnosti: RTX 2080 TI?

+ prva prava 4k kartica, zmogljivost, 11GB GDDR6 pomnilnika, ni igre, ki ji ne bi bila kos
– cena, cena, cena

Nesporno najzmogljivejša grafična kartica na trgu, za katero boš odštel povprečno mesečno plačo v Sloveniji. Žal gre za nišni produkt, ki si ga bodo omislili zgolj najbolj zavzeti privrženci in tisti, ki resnično “potrebujejo” kartico, ki je sposobna samozavestno prebaviti 4k naslove.

GOG trgovina posodobila svoje pogoje storitve in sedaj lahko igro vrnete tudi po 30 dneh od nakupa, pa čeprav ste jo že igrali

0

Če bi bil svet pravičen, potem bi bil danes glavni konkurent Steamu trgovina GOG. Ta vsebuje cel kup privlačnih ponudb, prav tako pa so vse igre na njihovi platformi povsem brez zaščite.

Žal pa ta trgovina, ki si jo lasti poljski razvijalec CD Projekt RED, preprosto ne vsebuje enakega števila iger kot konkurenca, zato tudi ne služi tako velikih denarcev.

A to jim ne preprečuje, da ne bi bili do svojih strank še bolj prijazni kot do sedaj in pred kratkim so posodobili svoj pravilnik glede kupljenih iger in vračila denarja.

Po novem imate od nakupa dalje na voljo kar 30 dni, da igro vrnete in sploh ni pomembno, če ste vmes igro igrali ali pa celo preigrali.

Seveda so se s tem izpostavili izkoriščanju. En mesec je navsezadnje dovolj, da človek preigra cel kup iger in če bi za vsako od teh nato zahteval vračilo denarja, bi se podjetje hitro znašlo v bankrotu.

Glede na to, da ima GOG veliko manjšo bazo uporabnikov, si lahko privoščijo bolj strikten nadzor. Uporabnike zato naprošajo, da novega sistema ne izkoriščajo in da bodo natančno spremljali obnašanje uporabnikov. Če se bo za koga zdelo, da je začel izkoriščati njihovo ponudbo, mu bodo preprosto zavrnili zahtevo za vračilo denarja.

Za vračilo denarja ni nekih skrivnih pasti, saj mora stranka samo kontaktirati njihovo podporo. Vračilo denarja je lahko nato izvedeno v njihovo GOG denarnico ali pa neposredno na njihov bančni račun, za procesiranje pa potrebujejo okoli dva dni.

Vrnete lahko tudi DLC-je, če pa igro prejmete v dar od nekoga drugega, seveda vi, kot obdarovanec izdelka ne morete vrniti, saj to lahko stori samo tisti, ki je igro originalno tudi kupil.

Mass Effect v Minecraftu?

0

Minecraft se zadnje čase pojavlja na naslovnicah člankov predvsem zaradi modderske skupnosti. Pred kratkim smo dobili večjo modifikacijo School of Witchcraft and Wizardry, ki v kockasti svet prenese svet Harry Potter RPG.

Sedaj se lahko v Minecraftu pozabavate tudi vsi tisti, ki na moč pogrešate nove avanture poveljnika Sheparda in njegove ekipe iz izvirne Mass Effect trilogije. Ta je uradno za zdaj v stanju mirovanja, potem ko je ob izidu Andromede celotno igričarsko občinstvo preplavilo veliko razočaranje.

Mass Effect Mash-up Pack v svet Minecrafta prenese teksture, 36 karakterjev, uporabniški vmesnik in Mars bazo. Pred vašimi očimi bodo zopet oživeli Shepard, Wrex, Liara in ostali člani ekipe, vključena pa je tudi glasbena spremljava iz tretjega dela.

To ni modifikacija iz strani skupnosti, ampak uradno licenčna zadeva, ki jo lahko kupite za 990 Minecoinov. Prav tako ta skupek tekstur obstaja že od leta 2014, saj je takrat izšel za konzole, res pa je, da se je šele sedaj prvič pojavil na PC-ju

To seveda ne pomeni, da je v izdelavi povsem nov Mass Effect, a pojavila so se šušljanja, da je Bioware že začel delo na zgodnjem prototipu. Upamo, da bo iz tega res kaj, saj si ta vesoljska opera vsekakor zasluži še eno priložnost.

Black Desert Online Remastered si lahko trenutno aktivirate na Steamu povsem brezplačno in ga obdržite za vedno

0

Black Desert Online je MMO, ki je zaslovel predvsem zaradi svoje naravnost čudovite grafične podobe. Igro si lasti korejski razvijalec, kar pomeni, da je igranje sestavljeno predvsem iz “grinda”, med katerim počnete ene in iste stvari in si tako izboljšujete svoj karakter.

To ni nujno slaba stvar in nekateri v tem na moč uživajo. Black Desert Online je skozi čas nabral cel kup zanimive vsebine, poleg običajnih MMO-jevskih igralnih zadev pa lahko tu tudi oblegate gradove in uživate v hitremu akcijskemu boju, ki se ne zanaša na dolgočasno klikanje po ikonah.

Black Desert Online je nedolgo tega doživel predelavo na Remastered inačico, katera je prinesla nadgrajeno podobo in druge igralne pritikline.

In sedaj lahko ta svet preizkusite povsem brezplačno. Igra navadno stane 9,99 €, a če si jo na računu aktivirate do 2. marca, jo boste prejeli povsem brezplačno in jo kot tako obdržali za vedno.

Baldur’s Gate 3 dobil prvi igralni posnetek in zadeva že kar malce preveč spominja na Divinity: Original Sin

0

Včeraj smo slinasto pregledovali prve slike igre Baldur’s Gate 3, na kateri že nekaj časa dela razvijalec Larian. Tega poznamo predvsem zaradi dvojca iger Divinity: Original Sin, a fantje so že veterani industrije, saj je bil ta belgijski studio ustanovljen že leta 1996.

Zvečer se je zgodila uradna predstavitev in razvijalec nam je najprej prikazal uvodni CGI video, ki je bil presneto dolg. Posnetek traja več kot 5 minut in vanj je bilo zagotovo vloženo ogromno truda ter tudi denarcev. In to se vidi, saj je zadeva fantastična in mestoma kar malce grozljiva. Illithid rasa mi je vedno vzbujala srh in tule bi jo zlahka postavili v kakšno grozljivko.

Larian nam je nato prikazal tudi igralni posnetek, v kateremu se zbudimo sami na obali in začnemo z raziskovanjem Forgotten Realms sveta.

Baldur’s Gate 3 je precej podoben Original Sin igram. S tem ne bi bilo nič narobe, a podobnost v nekaterih primerih že malce presega meje dobrega okusa. Uporabniški vmesnik je močno podoben njihovim prejšnjim igram, prav tako so preklopili na potezni boj. To mi je osebno všeč, saj je bil ta del najbolj privlačen vidik Divinity iger, zato sem ga vesel tudi v tem naslovu. Larian pravi, da bo pretepanje malce popestril, saj bomo lahko poljubno izbirali, kdo od naših bo na vrsti za udarec, kar nam bo omogočilo nizanje uničujočih kombinacij urokov ter udarcev.

Vseeno pa bi lahko Larian spremenil vsaj tip pisave v menijih ali pa malce predelal uporabniški vmesnik. Seveda je možno, da je to samo prototip in da bodo vsi ti elementi doživeli še znatne spremembe. Grafika je bila nadgrajena, kar seveda ne preseneča, saj Belgijci tokrat delajo z veliko večjim proračunom.

Podprto bo tudi večigralstvo in kampanjo boste lahko preigrali v sodelovalnem načinu s še tremi drugimi igralci ali pa se na avanturo odpravite sami.

Pri ustvarjanju karakterja boste lahko izbirali med bogato bazo ras in igralnih razredov, na voljo pa bodo tudi Origin liki, ki imajo svojo zgodovino in tudi naloge. Ta sistem je bil prisoten že v Original Sin 2 in vsekakor je lepo imeti izbiro.

Potrjeno je bilo tudi to, da bo igra izšla najprej v sistemu Zgodnjega dostopa, žal pa razvijalec ni razodel točno, kdaj se bo to zgodilo. Early Acces bo služil za to, da bodo na željah skupnosti dodatno delali na igralnih sistemih in te prilagodili njihovim željam.

V zgodnjemu dostopu boste lahko preizkusili prvi akt igre med petimi kompanjoni ter šestimi igralnimi razredi, igrali pa ga bomo lahko že letos.

Ark: Survival Evolved je ta vikend brezplačen

0

Preživetvena igra z dinozavri Ark: Survival Evolved je dolgo časa bivala v sistemu Zgodnjega dostopa in je veljala za eno tistih tipičnih Early Access iger, za katere se je zdelo, da bodo za vedno ostale v beta verziji.

A razvijalci so na projektu pridno delali, prilezli do polne inačice ter začeli delati na razširitvah. Do sedaj so izdali tri DLC-je, sedaj pa se približuje izid še četrtega, ki tokrat nosi naslov Genesis.

Ta dodatek je tako velik, da bo izšel v dveh delih. Prvi je sedaj že postal na voljo, drugi del pa lahko pričakujemo enkrat pozimi. Genesis prinaša cel kup novih stvari: od novega poglavja zgodbe, do novih predmetov, orožij in zgradb. Seveda se lahko veselimo tudi povsem novih okolic ter zveri, ki kar čakajo, da se povzpnemo na njihov hrbet. Med njimi najdemo tudi titanske želve, ki so tako ogromne, da lahko na njihovih hrbtih postavimo prave baze.

Če ste slučajno Ark: Survival Evolved devičnik, potem imate ta vikend priložnost, da igro preizkusite, brez da bi zato plačali kakšen evro. Igra je namreč do ponedeljka povsem brezplačna za preizkus. Če se medtem odločite za nakup, boste deležni močnega znižanja. Osnovna igra je znižana za 80 % na 10,99 €, za Genesis pa boste morali odšteti polno ceno 29,99 €.

Z igranjem lahko že pričnete, preprosto obiščite sledečo povezavo in kliknite gumb Play Game.

Borderlands 3 prihaja na Steam skupaj z novo razširitvijo Guns, Love, and Tentacles

0

Borderlands 3 lahko preigravamo že kar nekaj časa, saj je izšel že septembra lani, a žal na PC-ju samo kot ekskluziva za trgovino Epic Games.

K sreči je bila ta zavezanost omejena le za nekaj mesecev in sedaj prihaja razboriti Borderlands 3 tudi na Steam. Kot je običajno pri takšnih zadevah, boste potrpežljivi nagrajeni z izboljšano verzijo igre, ki vsebuje vse do sedaj izdane posodobitve, zraven pa bo prispel še drugi DLC.

Ta se bo imenoval Guns, Love, and Tentacles: The Marriage of Wainwright and Hammerlock. Čaka nas poroka med Sir Alistair Hammerlockom in Wainwright Jakobsom na planetu Xylourgos. Kot je v navadi za takšne stvari, gredo stvari po zlu in na ceremonijo prispejo nepovabljeni goste, v temu primeru so to kultisti.

Novi dodatek bo v igro vpeljal Gaiga, ki ga poznamo iz Borderlands 2, družbo pa mu bo delal njegov robostki prijateljček Deathtrap.

Borderlands 3 ima že svojo Steam stran, tam pa ga bo moč zagnati od 13. marca dalje, medtem ko nas bo dodatek Guns, Love, and Tentacles: The Marriage of Wainwright and Hammerlock pričakal 26. marca.

Umirjena igra raziskovanja InnerSpace trenutno brezplačna na Epic Games trgovini

0

Po dvojcu AAA iger, ki so nas brezplačno razveseljevale na Epic Games trgovini, je sedaj čas, da se ponudba iger malce umiri. Tokratna brezplačna igra je InnerSpace, ki je v bistvu naslov za sproščanje.

Spominja na Journey in ob umirjeni glasbeni spremljavi boste raziskovali čudne svetove, izrisane v unikatni grafični podobi. Čaka vas plavanje pod vodno gladino in jahanje oblakov, InnerSpace pa vsebuje celo zgodbo. Arheologu morate pomagati zadnje spomine civilizacije, preden ta povsem zbledi. Akcije tule ne boste našli, kar navsezadnje tudi namen tega izdelka.

Zanimivo je, da je ta projekt razvila ekipa, ki šteje samo 7 ljudi, običajno pa bi zase igra zahtevala 20 €. Sedaj je brezplačna do naslednjega tedna, ko se bo ponudba zamenjala in nas bodo pričakali dve novi igri: GoNNER in Offworld Trading Company.

Baldur’s Gate 3 dobil prve slike in zadeva izgleda fantastično

0

Danes je B dan. B stoji seveda za Baldur’s Gate 3 in razvijalec Larian je za nocoj pripravil prvi igralni posnetek igre, na katero nekateri čakamo že skoraj dve desetletji.

A očitno jim je nekdo pokvaril razodetje in na spletu so se pojavile prve slike iz igre. To je zagotovo razvijalca razjezilo, a za igralce je to lepo presenečenje.

Še posebej zaradi tega, ker zadeva izgleda fantastično. Očitno bo razvijalec ohranil od zgoraj gledani pogled, kot je bilo to sedaj v vseh izdanih Baldur’s Gate igrah ter tudi Larianovih prejšnjih izdelkih Divinity: Original Sin. Morda pa nam bo omogočeno tudi preklapljanje med pogledi, saj lahko vidimo, da bodo vmesne sekvence precej približane in spominjajo na tiste iz Dragon Age serije.

Vizualno igra precej spominja na Divinity: Original Sin in če lahko sklepamo po slikah, bo bojevanje potekalo v poteznem načinu, kar bi bilo prvič za to serijo. A tudi to zna biti izbirno, saj na eni sliki lahko gor vidimo izpisane besede “Turn Based”, kar namiguje na preklop med poteznim in realnočasovnim načinom. Govorice pravijo, da naj bi Baldur’s Gate 3 izšel že koncem leta, a najprej v sistemu Zgodnjega dostopa.

Vse bo jasno čez nekaj ur, saj je premiera zastavljena za nocoj, ob 20.00. Prenos v živo s sejma PAX East si lahko ogledate na spodnji povezavi.

Na Amazonu se je pojavil Horizon: Zero Dawn za PC

0

Pisali smo že o veliki verjetnosti, da bo Sonyjeva ekskluziva Horizon Zero Dawn prispela tudi na PC. Čeprav še vedno čakamo na uradno najavo, je ta, glede na zadnje dogajanje, očitno že tik pred vrati.

Govorico glede predelave je najprej začel ruski YouTuber Anton Logvinov in čeprav se je ta zdela kot samo zadeva, ki bi želela pridobiti čim več klikov, je čenčo kasneje potrdil tudi industrijski veteran Jason Schreier. Ta naj bi dobil informacije od treh zanesljivih virov, ki so seznanjeni s Sonyjevimi načrti, kar je dalo govorici veliko teže.

Vse to se je dogajalo kakšen mesec nazaj in očitno je napočil čas, da se zopet razburkajo valovi. Tokratne je sprožil francoski Amazon, ki je v ponudbo postavil še nenajavljen izdelek.

Igro je v trgovini opazil Resetera uporabnik, ki mu je uspelo ujeti tudi sliko objave, preden je bila ta izbrisana. Žal Amazon ni pri opisovanju izdelka navedel kakšnih dodatnih podrobnosti, tako da imamo v bistvu samo ime igre ter platformo, kjer je zapisan Windows. Ko bi bila vsaj prisotna slika naslovnice.

Vseeno se čuti, da je najava tik pred vrati in morda se to zgodi že jutri. Horizon: Zero Dawn bo namreč 28. februarja praznoval svoj 3. rojstni dan in morda bo Sony izkoristil to priložnost za najavo predelave za PC.

Založnik naj bi imel večje načrte za PC platformo, saj naj bi se nam pripravljala tudi predelava za igri The Last of Us:Part 2 in Dreams in zdi se, da bosta založnika Sony in Microsoft svojo vojno iz konzol preselila tudi na PC trg.