🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 343

Pathfinder: Wrath of the Righteous bo vseboval potezni način

0

Kot že vemo, bo presenetljivo uspešen in kakovosten naslov Pathfinder: Kingmaker dobil nadaljevanje. Na njem bo zopet delal ruski razvijalec Owlcat Games, ki trenutno na Kickstarterju drži kampanjo, ki je že davno prerasla začetni začrtani vložek s strani skupnosti.

Kampanja je za osnovo zahtevala 300.000 dolarjev, do sedaj pa so nabrali že več kot milijon zelencev. Razvijalec tako hitro dostavlja nove cilje kampanje. Če bodo zbrali še slabih 150 tisočakov, bodo okoliški prebivalci veliko bolj odzivni na naša dejanja, deležni pa bomo tudi lepega kupčka dodatnih dialogov med spremljevalci. To jim bo zagotovo uspelo, saj je do konca kampanje še 25 dni.

Razvijalec se je tudi odzval na čedalje glasnejše zahteve skupnosti, ki že od prvega dela zahteva potezni način igranja. Tega je denimo skozi posodobitve vpeljal Pillars of Eternity II, v Kingmakerju pa smo ga dobili preko modifikacije.

Owlcat Games se je končno vdal in Wrath of the Righteous bo uradno podpiral potezno bojevanje, ob katerem bomo imeli veliko večji nadzor nad bojiščem in potezami svojih izbrancev.

Za podlogo so vzeli modifikacijo s strani skupnosti in sedaj razmišljajo, kako bi ga dodatno izboljšali. Med drugim bomo lahko prostoročno preklapljali med poteznim in realnočasovnim načinom, dodani pa bodo tudi bonbončki, kot je denimo videna pot premika našega lika.

Osnovno igranje bo še vedno zamišljeno z realnočasovnim preigravanjem, dodali bodo samo opcijo poteznega načina, ki bo za preigravanje veliko počasnejši. Vseeno je lepo imeti opcijo, ki jo bomo lahko vklopili ob večjih šefovskih obračunih.

Pathfinder: Wrath of the Righteous še nima datuma izida, vemo samo, da ga bomo lahko preigravali enkrat naslednje leto.

Microsoft Flight Simulator dobil nove in čudovite slike

0

Novi Flight Simulator se počasi oblikuje v izdelek, ki bo očitno na naše zaslone pripeljal najbolj čudovito in napredno grafično podobo, kar smo jih videli do sedaj.

Zadeva preprosto izgleda čudovito, pa čeprav je za zdaj v alfa stanju in je dokaz, da je Microsoft že zdaj sposoben prikazati grafiko naslednje generacije, če ga nazaj ne drži optimizacija za konzole.

Flight Simulator pa ne bo prinesel samo lepih tekstur, ampak tudi napredne in dinamične vremenske pogoje, mapa pa bo najbolj detajlna do sedaj, saj bo za svoje izrisovanje izkoriščala Bing zemljevide. To pomeni, da boste lahko dejansko preleteli svojo hišo, tisti bolj nagajivi pa se tudi vanjo zaleteli.

Microsoft razmišlja tudi o podpori za VR sisteme, kar bi bilo seveda nuja za tisti najbolj veren občutek prisotnosti. Kar predstavljamo si, kako bi zadeva izgledala v virtualnem okolju, kjer bi za nadzor držali kakovostno HOTAS palico.

V načrtu naj bi bili tudi ray tracing učinki, žal pa za zdaj še nimamo datuma izida. Smo pa dobili nekaj novih slik, ob katerih že malce težko ločimo resničnost od navideznega okoliša.

DayZ je čez vikend brezplačen za igranje

0

DayZ je preživetvena večigralska izkušnja, ki jo mnogi označujejo za začetnika žanra battle royale. Naša naloga je, da se pojavimo na mapi in se hitro podamo v najbližje mesto ali vasico, saj nas bo žeja in lakota hitro začela prisiljevati v obup in če bomo brez pijače in jedače predolgo, se lahko kar poslovimo tega sveta.

DayZ ne vsebuje nikakršnega shranjevanja, saj ko enkrat umrete, morate začeti povsem od začetka. Tako poskušamo preživeti čim dlje, po življenju pa nam bodo poleg lakote stregli še nemrtvi in predvsem drugi igralci, ki so v bistvu prava nevarnost tega sveta.

Igra je preživela v načinu Zgodnjega dostopa rekorden čas, sedaj pa je že nekaj časa na voljo v svoji finalni različici. Avtorji pridno dodajajo novosti, nedolgo tega pa smo dobili tudi prvi DLC Livonia, ki je v izkušnjo pripeljal povsem novo mapo.

Zainteresirani igralci se lahko skozi vikend podate v to neizprosno okolico, saj založnik Bohemia ponuja igro za preizkus povsem brezplačno. S preživetjem se boste ukvarjali vse do 17. februarja do 19.00, igranje pa lahko začnete že zdaj.

Če se morebiti med tem časom odločite za nakup polne igre, boste deležni popusta. Osnovna različica igre je znižana za 40 % na 23,99 €, Livonia dodatek pa za 10 % na 12,59 €.

Pokemon HOME sedaj uradno na voljo

0

Pokemon HOME je že dolgo dražil vse navdušence digitalnih prikupnih zverinic, saj jim bo končno ponudil dom, kjer bodo lahko za vedno shranjeni počivali na varnem. No, vsaj dokler se Nintendo ne domisli kakšne nove rešitve.

A ta je verjetno še daleč stran, saj HOME prinaša oblačno shranjevanje, ki ga dandanes uporabljajo vsi večji proizvajalci zabavne robe.

Igralci lahko vnesete svoje pribočnike iz iger Pokemon Sword and Shield, Pokémon: Let’s Go Eevee in Pokémon: Let’s Go Pikachu, Pokémon Go in Pokémon Banke. Vse te zverinice lahko nato vnesete v Sword and Shield in si tako močno razširite svoj Pokedex.

Aplikacijo si lahko brezplačno snamete iz uradne Nintendo spletne trgovine, za tiste bolj zahtevne pa je na voljo naročniški Premium plan. Za en mesec boste odšteli 3 €, za leto pa 16 €. Naročnina je priporočljiva za tiste zveste zbiralce, saj boste lahko shranili do 6.000 Pokemonov, medtem ko vam brezplačna verzija ponuja dom samo za 30 težko prigaranih kompanjonov.

Če si HOME prenesete na konzoli, boste popolnoma brezplačno prejeli Pikachuja, mobilni igralci pa lahko zbirate med Squirtlom, Bulbasaurjem in Charmanderjem. iOS igralce aplikacije čaka tukaj, Android uporabniki pa uporabite sledeče povezave.

Prenašanje vseh teh Pokemonov še posebej iz starejših konzol zna biti mukotrpno opravilo. K sreči sta dva Reddit uporabnika sestavila spodnjo tabelo, ki vam bo prihranila marsikateri glavobol.

Druga sezona za Call Of Duty: Modern Warfare tehta kar 94 GB

0

Ste se morda veselili preigravanja nove sezone igre Call of Duty: Modern Warfare? Upamo, da ste si vzeli čas in da imate doma močno optiko.

Obvezna posodobitev je namreč naravnost titanska, saj boste PC igralci primorani iz vsemrežja posesati kar 94 GB podatkov. To ni malo, še posebej za tiste, ki morda držite manjše SSD diske, saj boste za razpakiranje vseh teh silnih datotek potrebovali kar lep košček dodatnega prostora.

Igralci seveda niso zadovoljni in začele so se vrstiti pritožbe, dokler se ni opravičil sam razvijalec Infinity Ward. Paul Haile je direktor produkcije, ti ogromni gigabajti pa so v bistvu nuja, saj bodo tako znižali obsežnost vseh nadaljnjih popravkov in posodobitev.

Zahteve po podatkih so na konzolah malce manjše: na PlayStation 4 boste denimo morali prenesti vsega 51 GB in na Xbox One 68 GB.

Nova sezona prinaša kupček zanimivosti. Vrnila se je slavna Rust mapa, dodali pa so tudi nove Atlas Superstore, Zhokov Boneyard in Baazar. Poleg tega vas čakata dve novi orožji GRAU 5.56 in Striker 45 ter povsem nov operator Simon “Ghost” Riley. Slednji je del nove sezonske prepustnice, medtem ko mape in ostale zadeve prejmejo vsi lastniki originalne igre.

Skoraj 80 % League of Legends igralcev je bilo nadlegovanih tudi po tem, ko je bilo igre že konec

0

Veterani in novinci igre League of Legends se zagotovo strinjate v vsaj eni trditvi: na prijaznosti skupnosti bo treba še veliko narediti.

LoL in njegovo strupeno okolje v obliki drugih igralcev je znano po celi igričarski industriji in je zagotovo tudi razlog, da so nad tem naslovom, ki je danes bolj popularen kot kadarkoli prej, zapustilo ogromno novincev. Ti so zaradi svojega učenja in nepoznavanje sistemov igre zagotovo bili deležni grdih opazk in tisti, ki niso imeli trde kože, so jadrno stisnili Alt + F4 in igri pomahali v slovo.

A kakšen je točno delež nadlegovanja? Odgovora na to vprašanje zagotovo ne bo prinesel razvijalec Riot, zato se je uporabnik Reddita Clanaria spravil delati povsem svojo neodvisno raziskavo.

Sestavil je obsežno anketo, te pa se je udeležilo 3.784 igralcev. To je seveda premalo, da bi rezultate prilepili na celotno populacijo, saj League of Legends šteje več kot 10 milijonov igralcev, vseeno pa lahko dobimo kar nekaj zanimivih zaključkov.

Clanaria je zbrane informacije sestavila v mične infograme, ki si jih lahko ogledate na sledeči povezavi, za priročnost branja pa bomo tu objavili nekaj najbolj zanimivih podatkov.

Nepresenetljivo je največ igralcev moških – igralno populacijo izpolnjuje kar 87 % moškega spola, 71 % teh je samskih.

Glede na starost je večina med let 18 do 20, teh je 27 %, populacija pa začne padati po 30. letu, ki predstavlja samo 4 % anketirancev.

League of Legends ima ogromno nadlegovanja. Kar 98 % vprašanih je doživelo med igranjem neko vrsto nadlegovanja ali žaljenja, morda je pa še bolj osupljiv podatek, da jih je bilo 79 % žrtev nadlegovanja tudi, ko je bilo igre že konec. To je bilo spočeto v obliki žaljenja ali preklinjanja, 34 % moških in 30 % žensk pa je konstantno dobivalo prošnja za prijateljstva. Kar 32 % igralk je bilo tudi žrtev seksualnega nadlegovanja.

Igralci z daleč najbolj strupenimi jeziki so igrali Assassins klaso, na drugem mestu pa so se znašli Skirmisherji. Med najbolj pogostimi oblikami nadlegovanja je bilo neprestano pinganje, žaljenje soigralcev ali nasprotnika ter zavrnitev predaje ob glasovanju.

Zanimivo je tudi, da je kar 92 % igralcev zapravilo denar na mikrotransakcijah, 32 % pa je kupilo tudi fizično robo, kjer so najbolj popularne figurice ali pa oblačila.

Mimogrede, na prikazni sliki je streamer Tyler1, to pa zato, ker ob Googlanju niza besed “Toxic LoL streamer” dobimo skoraj samo njegove rezultate.

Novi film Wes Andersona The French Dispatch dobil prvi napovednik – pred kamero se bo gnetlo ogromno zvezdniških imen

0

Wes Anderson je tak precej poseben režiser. Njegov posebni slog snemanja in kreativnost vsekakor nista za vsakega, kljub temu pa gre za prepoznavno ime filmske industrije.

The French Dispatch bo že njegov 10. film, Wes pa je postal znan predvsem zaradi izdelkov, kot so Isle of Dogs, The Darjeeling Limited in The Grand Budapest Hotel. Slednji je leta 2015 pobral cel kup nagrad, med njimi tudi Oskarje za najboljšo scenografijo, masko in izvirno glasbeno podlago.

Novi film za protagonista postavi Bill Murraya v vlogi Arthur Howitzer Jr., ta pa je urednik časopisa The French Dispatch. Okoli sebe je zbral največje pisunske talente in skupaj so v eni zgradbi pisali članke o politiki, umetnosti in zgodbice, ki bi zanimale njihove bralce.

The French Dispatch bo poleg zanimive scenografije in komičnih vložkov vseboval pravo zvezdniško zasedbo. Med njimi bomo našli Adrien Brodyja, Tildo Swinton, Leo Seydoux, Owen Wilsona in Benicia del Tora, ki bo očitno igral nekega norega umetnika.

Anderson je scenarij spisal skupaj z Roman Coppola, Jasonom Schwartzmanom in Hugo Guinnessom.

Film nas bo v kinih pričakal 24. julija.

Bioware veterani so se zbrali v novem studiu in razvijajo znanstvenofantastični RPG, saj je originalni studio postal preveč korporativen

0

Se spomnite našega članka glede razvijalca Bioware, v katerem smo globoko ugibali o njegovih motivih in prihodnosti? Med prebiranjem ste zagotovo opazili, da je njihove pisarne zapustilo ogromno ustvarjalnih ljudi, ki so bili vodilni možje pri legendarnih RPG naslovih.

Eden izmed njih, James Ohlen, je razvijalca zapustil po 22. letih in julija 2018 še zadnjič poklepetal s sodelavci. Industrije ni zapustil, saj ga je k sebi poklical založnik Wizards of the Coast, ki si med drugim lasti celotno Dungeons&Dragons franšizo.

Ohlen je tam, skupaj s še nekaterimi bivšimi Bioware veterani ustanovil nov studio Archetype Entertainment in hitro so začeli delo na novem projektu, ki bo znanstvenofantastični RPG. Naslov je še v zgodnji fazi razvoja, tako da so za zdaj informacije skope, zagotovo pa lahko igro pričakujemo na naslednji generaciji konzol.

Pred kratkim se je v njihovo ekipo pridružil še en bivši Biowarovec Drew Karpyshyn, ki je pri svojem bivšem delodajalcu posodil svoje pisunsko pero za nekaj njihovih najbolj prepoznavnih izdelkov kot so igre Baldur’s Gate, Mass Effect in Dragon Age.

Drew je svojo novo zaposlitev objavil na svojem blog prispevku, zraven pa je dodal še nekaj besed glede svoje zaposlitve pri Biowaru.

Kakor je bilo njegovo delo tam označeno za sanjsko službo, se je to z uspehom razvijalca začelo spreminjati. V zadnjih letih niso več delali na projektih, za katere so čutili strast, ampak samo na tistih, za katere so tržne raziskave pokazale zanimanje strank. Tako je njegova strast postala samo navadna služba, zato je izgubil zanimanje in svoj entuziazem.

Povedal je še, da ga Archetype Entertainment spominja na začetke Bioware studia in da imajo tu zagotovo strast in talent, da ustvarijo nekaj čudovitega.

Prince of Persia se vrača! V obliki “VR Escape Room” izkušnje…

0

Serija Prince of Persia je svoj zadnji del dobila leta 2008, kar pomeni, da simpatičnega akrobata nismo nadzorovali že celih 12 let.

Franšiza je bila včasih huronsko popularna, a je na žalost skozi leta začela zgubljati na veljavi. Poleg tega je takrat Ubisoft pospešeno začel delati Assassin’s Creed naslove, ki so močno spominjali na Princa in založniku se očitno ni zdelo vredno delati na dveh franšizah hkrati.

Kar je velika škoda in moram reči, da pogrešam premagovanje ovir in vrtenje časa nazaj, ki sta bili značilni igralni mehaniki serije. Poleg tega je bil princ kul možakar in zgodba celo ni bila za odmet.

Ubisoft je včeraj presenetil celotno industrijo z najavo povsem novega naslova, a preden začnete v zrak metati turbane, imamo nekaj slabih novic.

Prince of Persia: The Dagger of Time bo VR izkušnja v obliki Escape Room sobe. Žal je ne boste mogli igrati doma, saj bodo to specifične lokacije, za katero bo treba plačati vstopnico. Ubisoft bo te izkušnje ponudil na 300 različnih lokacijah po svetu in med njimi ni Slovenije, pa čeprav so te sobe pri nas kar popularne. Glede na uradni zemljevid se boste morali zapeljati vsaj do Beograda.

The Dagger of Time se bo dogajal v času izvirne trilogije, naša naloga pa bo zaustaviti zlobnega čarodeja Magija. To bomo dosegli preko reševanja ugank, ki bodo največ stavile na manipulacijo s časom. V igranje se bodo lahko podale največ štiri osebe, igralci pa bodo lahko plezali po stenah in spreminjali okolico.

Morda, samo morda bo to povod za Ubisoft, da na naše PC in konzole pripelje nov Prince of Persia naslov, a nekako dvomimo. Bomo pa zagotovo dobili nov Assassin’s Creed, ki bo še večji kot prejšnji deli. Če seveda te franšize še nimate polne kape oz. turbana.

Več informacij lahko odkrijete na uradni strani.

Geoff Keighley bo po 25-ih letih prvič preskočil dogodek E3

0

Če ne poznate imena Geoff Keighley vedite, da gre za precej pomembno osebo v igričarski industriji. Je glavni mož izza vsakoletne podelitve nagrad The Game Awards, že 25 let pa je sodeloval tudi na ameriškem sejmu E3.

Tam je bil zaslužen za produkcijo E3 Coliseum, ki je v bistvu bilo dogajanje za tistimi glavnimi predstavitvami večjih založnikov. Organiziral je intervjuje z razvijalci in poskrbel za prenose v živo, kar je popestrilo celotno dogajanje, saj bi drugače gledali samo zrežirane napovednike.

Po četrt stoletja sodelovanja pa se je Geoff odločil, da letošnji E3 preskoči. Svojo odločitev je sporočil preko Twitterja, ni pa navedel nekega specifičnega razloga. Povedal je, da je k odločitvi botrovalo ogromno dejavnikov in da se letos preprosto ne počuti udobno pri sodelovanju, glede na vse informacije, ki jih ima glede dogodka.

E3 se zadnja leta bori za svojo relevantnost. Glede obiska jih je presegel evropski Gamescom, že drugo leto zapored pa je sodelovanje odklonil Sony. Vsi večji založniki se odločajo za svoje predstavitve, ki so navadno bolj poceni, prav tako pa je na njihov izbrani dan pozornost usmerjena samo na njih.

Tudi podelitev nagrad The Game Awards dobiva veliko več veljave, saj je ravno na njej lani bila razkrita konzola Xbox Series X. Microsoft še vedno podpira E3, saj pravijo, da je to zanje ogromen dogodek, na kateremu z veseljem sodelujejo.

Kaj točno je Geoffa pripeljalo do te odločitve morda ne bomo vedeli nikoli. E3 si je lani privoščil veliko napako, saj so mu na splet ušli zasebni podatki 2.025 novinarjev in morda je ta zadeva kvarno vplivala na nadaljnje sodelovanje z njihovim dolgoletnim partnerjem.

Samsung Galaxy S20 serija telefonov uradno razkrita

0

Včeraj se je odvil dogodek Unpacked, ki ga je organiziralo podjetje Samsung in to priložnost izkoristilo za najavo nove serije telefonov Galaxy S20 ter zanimivega poklopnega telefona Galaxy Z Flip.

Dogodek je bil vsekakor zanimiv, a če bi spil požirek alkohola ob vsaki besede 5G, bi bil verjetno mrtvo pijan po prvih desetih minutah prezentacije.

Samsung na noben način ni pustil občinstvu pozabiti dejstva, da bo njihova naslednja generacija telefonov podpirala tehnologijo 5G in to so omenjali do skoraj že komičnih proporcev.

S20 linija bo s sabo prinesla tri različne verzije mobilnih telefonov: S20, S20+ in S20 Ultra. Vsaka nadgradnja bo prinesla večje bonitete, a tudi višjo ceno. Za osnovni model boste odšteli okoli 900 evrov, za plus varianto že čez jurja, medtem ko je Ultra inačica vredna 1369 evrov.

In kaj dobimo za vse te silne denarje? Kar veliko mišic in izboljšano kamero, a ničesar zares revolucionarnega.

Poglejmo si primerjavo tistih nekaj najbolj pomembnih lastnosti pri vsakem modelu.

Galaxy S20 Galaxy S20+ Galaxy S20 Ultra
Velikost zaslona6.2 palcev6.7 palcev6.9 palcev
Osveževalna frekvenca120 Hz 120 Hz 120 Hz
ProcesorSnapdragon 865Snapdragon 865Snapdragon 865
Pomnilnik12 GB12 GB12 GB ali 16 GB
Prostor128 GB128 GB ali 512 GB 128 GB ali 512 GB
Zadnja kamera 1 f/1.8 12 MPf/1.8 12 MP f/1.8 108 MP
Zadnja kamera 2 f/2.0 64 MP telefotof/2.0 64 MP telefotof/3.5 48 MP telefoto
Zadnja kamera 3 f/2.2 12 MP širokokotnaf/2.2 12 MP širokokotnaf/2.2 12 MP širokokotna
Zadnja kamera 4 /Time-of-flight senzorTime-of-flight senzor
Sprednja kameraf/2.2 10 MPf/2.2 10 MPf/2.2 40 MP
Baterija 4,000 mAh 4,000 mAh 5,000 mAh

Številke povedo svoje in tisti, ki res želite v svojem mobilniku imeti največ, boste posegli po Ultra različici. Vsi trije telefoni imajo spodobne specifikacije, a Ultra drži res neverjetno kamero, ki lahko približa kilometre oddaljene podrobnosti. To dopolnite z odlično baterijo in dobite res telefon naslednje generacije.

Samsung je res ogromno položil na razvoj fotoaparata in dodal podporo za snemanje v 8K ločljivosti za kristalno čiste posnetke. Glede na to, da se še zdaj nismo dobro navadili na 4K resolucije, glede Samsung v naslednjo generacijo in so eden od pionirjev 8K tehnologije, saj prodajajo prve prototipne in pregrešno drage 8K televizorje.

Par najav je bilo kar nekaj kot je denimo partnerstvo z Netflixom, ob kateremu so vsi bolj kot ne skomignili.

Samsung se je na predstavitvi še pohvalil o svojem novem partnerstvu s podjetji Spotify, Netflix in Microsoftom. Slednji bo na Samsung telefone prinesel dirkačino Forza Street, za katero se je že moč registrirati.

Na koncu moramo omeniti še nove brezžične slušalke Galaxy Buds+, ki bodo v primerjavi s predhodnikom močno izboljšane. Proizvajalec je nanje celo stlačil gumb za predvajanje, tako da boste lahko hitro zagnali svoj seznam Spotifyevih skladb.

Prednaročila so že v teku, telefone pa boste lahko v roki držali od 13. marca dalje. Spodaj prilagamo posnetek slovenskega časopisa Večer, ki je bil tudi osebno na predstavitvi, medtem ko smo mi očitno premajhni, da bi nas Samsung sploh povohal, kaj šele kam povabil.

Mimogrede, smo omenili, da bodo telefoni podpirali 5G? Ker ti telefoni bodo podpirali 5G!

Huawei obtožen skrivnega in nelegalnega dostopa do omrežij po celemu svetu

0

Da Američani ne marajo kitajskega podjetja Huawei, ni več nobena skrivnost. Trump je nad njimi bil tako razjarjen, da je celo prepovedal kakršnokoli sodelovanje s to kitajsko firmo in zato je moral Huawei hitro odkriti nove rešitve pri proizvodnji strojne opreme za telefone ter sestaviti svoj operacijski sistem, ki bi nadomestil Android.

Američani so te hude sankcije sprožili predvsem zato, ker kitajskemu podjetju ne zaupajo. Ta naj bi preko svojih naprav vohunil za uporabniki, sedaj pa je FBI odkril še veliko večje grdobije.

Kakor poroča spletna stran Wall Street Journal, naj bi Huawei imel nameščene skrivne dostope v omrežja po celem svetu in bi lahko te “backdoor” luknje izkoristil kadarkoli, ne da bi za to vedel ponudnik omrežja. Huawei je tem prodajal svojo mrežno opremo, katera je skrivoma vsebovala tudi njihov nelegalni dostop, preko katerih bi zlahka pregledovali podatke uporabnikov in te posredovali Bog ve kam.

Američani naj bi za ta dostop vedeli že od leta 2009, ko so podobno zadevo opazili v omrežjih 4G. O razkritju so molčali kar 10 let in šele lani svoje informacije razkrili Združenemu kraljestvu in Nemčiji. Sedaj pozivajo vse ponudnike mrežnih infrastruktur, da zamenjajo Huawei opremo in da njihovih izdelkov ne uporabljajo tudi ob približujoči tehnologiji 5G.

Ali je bil ta dostop do omrežij v preteklosti že izkoriščen, Američani niso želeli komentirati, Huawei pa se je že odzval na vse obtožbe. Pravijo, da ne bi nikoli ogrozili svojih strank in njihove varnosti in zavračajo vse obtožbe, ki nimajo nobene podlage in služijo samo škodovanju ugleda podjetja.

Takšni skrivni dostopi niso nič novega in tudi Trump administracija je zahtevala svoje luknje pri vseh iPhone telefonih v namene raziskovanja zločincev in drugih potencialno zanimivih oseb za vlado. Apple jih je zavrnil, Trump pa se je nato hitro spravil na Twitter, kjer je podjetje označil za nehvaležno.

Samsung Galaxy Z Flip je zanimiv preklopni telefon, a zase zahteva ledvico

0

Že včeraj smo pisali o prihajajočem razkritju novega telefona Samsung in podjetje je uradno predstavitev spočela samo nekaj ur za tem. Galaxy Z Flip je postal uraden in resničen, žal pa ta zanimivi izdelek zase zahteva ogromno ceno.

Z Flip je preklopni telefon, ki spominja na tiste izdelke izpred mnogih let, ko si lahko ob koncu pogovora frajersko poklopil telefon, ta pa je naredil značilni in zadovoljujoči “tlesk” zvok. Razlika pri Z Flipu je, da ta nima tipkovnice, ampak vsebuje upogljiv AMOLED zaslon.

V zaprtem stanju lahko z napravo še vedno upravljamo, zahvaljujoč majhnemu zaslonu, ki je na zunanji strani. Tako lahko hitro sprejmemo klic ali pa tega zavrnemo, seveda pa lahko napravo tudi razširimo v polno velikost.

Z Flip drži Infinity Flex zaslon velikosti 6.7 palcev, ta pa se ponaša z ločljivostjo 2636 x 1080, ki ga postavimo lahko tudi na sedeč položaj. Takrat postane idealen za snemanje sebkov preko sprednje kamere, Flip pa v tem načinu dobi dva razdeljena zaslona, ki lahko delujeta povsem ločeno. Na zgornjem lahko denimo opravljate video klic, medtem ko spodaj tipkate sporočilo, kar doda nov pomen večopravilnosti.

Poglejmo si specifikacije. Novi telefon tehta 183 gramov, za procesorsko moč pa bo poskrbel Snapdragon 855 Plus, temu pa lahko prištejemo 8 GB pomnilnika ter 256 GB prostora. Ni šibka naprava in te mišice bodo zagotovo prav prišle pri zahtevni večopravilnosti.

Kamere po drugi strani niso nič kaj preveč posebnega. Na sprednji strani se nahaja 10 MP f/2.4 leča, na zadnji strani pa nas pričakata 12 MP “navadna” kamera in 12 MP širokokotna leča.

Galaxy Z Flip bo na voljo v zrcalno črni in zrcalno vijolični barvi, kasneje pa še v omejeni zlati. S telefonom se bodo najprej poigrali Korejci in Američani, saj bo pri njih telefon izšel že 14. februarja, kdaj se bomo pa z njim poigrali Slovenci še ni znano.

Pa cena? Galaxy Z Flip bo od vas zahteval ogromno, saj bo naprava pri Američanih stala 1.380 dolarjev brez davka, tako da si lahko kar rezervirate eno plačo in zraven primaknete še kak evro ekstra.

The Division 2 nova razširitev Warlords of New York naj bi pošteno prenovila osnovno igro

0

The Division 2 je od izida kar nekako izginil. Čeprav igra ni bila napačna, so bili največji očitki kritikov, da se špil skorajda ne razlikuje od predhodnika. Prav tako je nova okolica Washingtona bila opazno manj vzdušna kot pa New York iz izvirnika, ki je vseboval še turobno snežno odejo.

Če se vam je kolcalo po vrnitvi v bivši okoliš, potem ima za vas Ubisoft rešitev v obliki nove razširitve Warlords of New York, saj se bomo preko nje vrnili v območje Velikega jabolka.

Sneg je žal izginil, ostale pa so znane osebe originala, ki so tudi vlekle zanimive štorijalne niti. Tako se bomo zopet zapodili za Aaronom Keenerjem, ki je v originalu postal bivši Division operativec, s svojimi idejami o revoluciji postapokaliptičnega sveta.

Igralci bomo obiskali spodnji Manhattan, kjer se je prej nahajalo območje Dark Zone. Obiskali bomo znane lokacije, kot so Chinatown ter Wall Street trg, dobra novica pa je, da tam ne bomo ostali ujeti in lahko se bomo prosto sprehajali med Washingtonom in New Yorkom.

Ubisoft pa ne namerava vpeljati samo nove zgodbe, saj bo Warlord of New York razširitev prinesla ogromno sprememb. Čaka nas prenova uporabniškega vmesnika in Dark Zone območij, katere bodo bolj kaznovale “rougue” agente. Maksimalna stopnja bo zvišana in po novem bomo lahko dosegli številko 40, naš karakter pa bomo lahko stopnjevali tudi naprej preko sistema SHD, ki obljublja v bistvu neskončno stopnjevanje.

Čakajo nas tudi boljši in bolj raznovrstni predmeti, ko porazimo nasprotnika. Razvijalec želi napredovanje narediti zanimivejše in igralce za njihove dosežke bolje nagraditi.

Vse to so dobre novice in morda bo The Division 2 šel po korakih drugih Ubisoft naslovov, kot sta denimo Rainbow Six in For Honor, katera sta skozi serijo popravkov zopet zaživela z novo populacijo.

Dodatek bo zaživel 3. marca, tisti igralci, ki že držite Year 1 prepustnico, pa boste lahko že danes začeli z igranjem uvodne misije Coney Island: The Hunt. Drugi boste morali za to počakati do 19. februarja.

Mimogrede, če morda še nimate igre, je ta trenutno močno znižana. Če Uplay trgovino prepričate, da prihajate iz Amerike, si lahko osnovno igro privoščite že za vsega 2,99 $! Evropejci morajo odšteti malce več, saj pri nas igra stane 9,99 €.

Sodelovalna streljačina Outriders dobila napovednik in datum izida

0

Outriders je nova strelska igra izpod rok razvijalca People Can Fly. Ti so znani predvsem po svojih igrah Painkiller ter Bulletstorm, njihov novi projekt pa bo prvoosebno streljanje naredil sodelovalno, saj se bodo lahko v vašo avanturo priklopili največ trije igralci.

Naša naloga bo izsleditev skrivnostnega signala, ki se je pojavil na tujem planetu Enoch. S svojo skupino bomo zapustili mesto First City, ki je na robu razpadanja in se podali skozi različen teren, med katerim bomo našli goste gozdove, gorate predele in celo puščavo.

Da nas čaka polno streljanja verjetno ni treba posebej omenjati, streljanja svinca v vesoljce pa bodo popestrile različne posebne sposobnosti naših karakterjev.

People Can Fly nam bo dejanski igralni posnetek prikazal jutri ob 21.00 na prenosu v živo, Outriders pa bo izšel proti koncu 2020, tako za trenutne kot tudi za konzole naslednje generacije.

Izšel je še zadnji DLC za igro Metro Exodus, dobili smo tudi novi napovednik

0

Kar malce težko je verjeti, da je minilo že eno leto, odkar sem se poigral z igro Metro Exodus in ji prisodil precej visoko oceno.

Razvijalec 4A Games je od takrat dalje pridno delal na popravkih, dobili pa smo tudi en DLC z imenom Two Colonels. Slednji nas je spravil v podzemne železnice metroja, odprti svet pa so zamenjale bolj linearne stopnje. Igra je tako bolj spominjala na prejšnja dela Metro serije in je bila tudi precej bolj grozljiva od celotne avanture v Exodus.

Nekoliko drugačen bo drugi dodatek, imenovan Sam’s Story. Tudi v tej razširitvi ne bomo igrali Artyoma, ampak Američana Sama, ki se je po spletu okoliščin znašel v Moskvi in se pridružil Rangerjem. Po končani zgodbi Exodusa je možakar dobil namig, da morda obstaja možnost vrnitve v njegovo domovino.

Za doseg tega cilja bo moral obiskati mesto Vladivostok, ki ga je preplavila voda, kar je posledično izrodilo prav posebne mutantske pošasti. Prisotno bo nekaj plavanja, vožnje s čolni, najedali pa nam bodo pajki ter pijavke. Naš končni cilj bo naseliti podmornico in se odpraviti preko oceana v toplo zavetje ameriškega doma.

Sam’s Story je že na voljo na Epic Games platformi, igrali pa ga boste lahko tudi na Steamu 15. februarja.

Wolcen: Lords of Mayhem je novi akcijski RPG, ki se zgleduje po legendarnem Diablu II

0

Dobre novice za vse navdušence nad akcijskimi RPG-ji, ki najraje koljete horde okostnjakov in pridno nabirate novo opremo. Približuje se izid povsem nove igre Wolcen: Lords of Mayhem, ta pa si je za vzgled postavila legendarno igro Diablo II.

Medtem ko bomo še leta čakali na četrti del Hudičevca, nam bo željo po hektolitrih nemrtve krvi in bridkih sabljicah potešil ravno Wolcen, ki je svoja sredstva zbral na Kickstarterju in nekaj let preživel v sistemu Zgodnjega dostopa.

Sedaj bo beta testiranja konec in razvijalec WOLCEN Studio je včeraj izdal presenetljivo vzdušen napovednik, ki bo adrenalin pognal po žilah vsakem pravem akcijskem RPG interesentu.

V Wolcen ne bomo samo klali zveri, saj nas čaka tudi zanimiv sistem kovačenja. Izboljševali bomo lahko svojo opremo in tudi dom, nadgrajevali svoj karakter, ki ne bo omejen na specifični igralni razred in spremljali globoko zgodbo, ki se ne bo sramovala vmesnih sekvenc.

Wolcen: Lords of Mayhem bo jutri zapustil Zgodnji dostop, takrat pa se bo tudi zvišala cena iz 30 € na 40 €. Po znižani ceni lahko samo še danes nabavite igro na Steamu, spodaj pa si oglejte še zadnji napovednik pred izidom.

Korejska TV oddaja preko VR tehnologije ponovno združila žalujočo mamo s svojo preminulo 7-letno hčerko

0

Čas za solze.

Korejska televizijska oddaja Meeting You je uporabila VR tehnologijo ter ponovno združila žalujočo mamo s svojo nedavno preminulo 7-letno hčerko, ki je umrla zaradi neimenovane bolezni.

Korejsko podjetje Munhwa Broadcasting Corporation je uporabilo slike umrle deklice Nayeon in jo čim bolj detajlno poustvarilo v virtualnem okolju. Njena mama Jang Ji-sung si je nato nataknila VR napravo HTC Vive, ki je bila dodatno opremljena z rokavicami za zaznavanje tipa in se preselila v virtualni vrt.

Tam jo je pričakala hčerka, katera je preminula leta 2016 in ni trajalo dolgo, da se je pri mami usul kup solza. Interakcijo so na televizorju spremljali hčerkin oče, brat in sestra in tudi oni niso mogli zadrževati solz ob ponovnem snidenju.

Nayeon so tudi poustvarili glas in tega poskušali čim bolj približati resničnemu zvenu glasilk. Hčerka se je tako lahko pogovarjala z mamo in to je potolažila, da je sedaj nič več ne boli in da še vedno misli nanjo.

Punčka se je ob koncu ulegla in mami povedala, da je sedaj utrujena in hoče spati. Interakcije je bilo tako konec in mama je tako vendarle dobila nek zaključek pri sovjemu žalovanju.

Zadeva je prekleto žalostna, namen projekta pa je, da bi se žalujoči lahko še enkrat srečali s svojimi pokojnimi. Čeprav ideja ni slaba, verjetno samo podaljša cikel žalovanja in tisto neizmerno žalost od izgube samo podaljšuje in človeku preprečuje, da gre s svojim življenjem naprej.

Naslednji Xbox vsaj eno leto ne bo imel nobenih ekskluziv, saj bodo igre morale delovati tudi na prejšnji generaciji konzol

1

Konec leta se lahko veselimo novih konzol, kar generalno velja za enega največjih premikov v igričarski industriji. Menjava generacije konzol pomeni strošek za igralce, saj je strošek nakupa nove igračke nezanemarljiv, vendar ni spet tako hud. Navsezadnje je Xbox One danes star že 7 let in v temu obdobju ste zagotovo že prihranili tistih 400 €, kolikor bo verjetno stal Xbox Series X.

In to ceno igralci radi plačamo, saj v zameno dobimo bolj izpopolnjene in tehnološko bolj napredne izdelke. Razvijalcem se ni treba več mučiti z optimiziranjem svojih naslovov za osiromašeno in staro strojno opremo in grafika lahko končno zadiha s polnimi pljuči. Vendar se ne gre veseliti samo bolj podrobnih tekstur, saj bodo razvijalci lahko v sceno lahko stlačili več karakterjev, se poigrali z bolj napredno umetno inteligenco, nove konzole pa naj bi tudi odpravile zamudno čakanje ob nalaganju stopenj.

Vendar se vsega tega ne smemo prehitro veseliti. Naslednji Xbox bo res veliko močnejši od predhodnika, a Microsoft je že nekaj časa nazaj presenetil z novico, da Xbox Series X vsaj eno leto ne bo držal nobene ekskluzivne igre, ki na prejšnji generaciji obtelevizorskih škatlic ne bi delala.

Šef Xbox divizije, Phil Spencer, je to odločitev dodatno razložil v nedavnem intervjuju za Gamertag Radio. Povedal je, da je bil njihov plan narediti konzolo, ki bi lahko na televizorje pričarala podobe, ki jih do sedaj še nismo videli. A tako kot lahko močnejši računalniki poganjajo superiorne grafične naslove, ne smejo zanemariti tudi tistih, s šibkejšo strojno podobo. Podobno filozofijo bo držal tudi Xbox naslednje generacije, prav tako pa želijo razvijalcem omogočiti, da preko svojih iger dosežejo čim širšo občinstvo.

Microsoft vsekakor drži zanimivo strategijo in videli bomo, kako se bo na to potezo odzval Sony s svojo konzolo PlayStation 5. Kakor je Microsoftov načrt hvalevreden, se bojimo, da morda s tem malce zavirajo tehnološki preskok iger, za katerega je že skrajni čas, da stopi na naslednjo stopnjo.

Samsung “po nesreči” izdal napovednik za svoje nove preklopne telefone Galaxy Z Flip

0

Samsungu se je med prenosom Oskarjev pripetila neljuba napaka. Po nesreči so namreč širnemu svetu prikazali napovednik za njihove nove prihajajoče telefone Galaxy Z Flip, kateri glede na obliko močno spominjajo na Motorolin izdelek Razr.

Seveda nekako dvomimo, da se je napovednik predvajal po nesreči, saj gre najverjetneje za načrtovano trženjsko potezo, ki naj bi okoli izdelka vzbudila določeno misterioznost in privlačnost.

Video prikaže Galaxy Z Flip v preklopnem ali pa ploskemu načinu. Vidimo lahko, da je Z Flip moč postaviti na sedeč položaj, ki naj bi olajšal videoklice. Prav tako se na povsem poklopljeni verziji spredaj izriše manjši zaslon, preko katerega lahko sprejmemo ali zavrnemo klic.

Z Flip prihaja in to že dolgo ni več skrivnost, saj se je na spletu pojavilo kar nekaj posnetkov, ki ga prikazujejo med normalnim delovanjem. Vidimo lahko tudi majhno zarezo pri točki upogibanja, ki sicer ni preveč moteča, a je vseeno opazna. Da bo le kakovost materialov visoka in ne bo naprava škripala, kot se je prikazalo pri prvih lastnikih Motorolinega izdelka.

Samsung bo telefon najverjetneje razkril danes, na svojem Unpacked dogodku, ki se bo odvil ob 20.00. Poleg Z Flip telefona bomo dobili vpogled v njihovo naslednjo serijo telefonov Galaxy S20, v njej pa naj bi nas pričakali navadni Galaxy S20, S20 Plus in S20 Ultra.

Prenos v živo boste lahko spremljali na njihovi uradni strani.