🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 350

Zgodnje specifikacije za GeForce RTX 3080 in 3070 pobegnile na internet

0

Na spletu so se pojavile prve specifikacije nove serije grafičnih kartic podjetja NVIDIA. Verjetno je med vami marsikdo, ki za svojo nadgradnjo potrpežljivo čaka na novo generacijo grafičnih kartic in morda sta takšni sedaj vendarle prišli na svoj račun.

Na splet naj bi izcurljale prve specifikacije grafičnih kartic RTX 3080 in RTX 3070 prihajajoče serije Amphere.

GA103 čipovje naj bi poganjalo grafično kartico RTX 3080, ta pa naj bi vsebovala 3.840 CUDA jeder, skupaj z 320-bitno pasovno širino, dodano pa naj bi bilo od 10 pa celo do 20 GB GDDR6 pomnilnika. To je ogromna številka za običajno verzijo kartice, še posebej če v zakup vzamemo dejstvo, da se sploh ne gre za Ti izvedenko grafične kartice in da so se baje pojavile težave pri zalogi pomnilnika za grafične kartice.

Na drugi strani je GA104, ki naj bi veljal za RTX 3070 kartice. Ta bo držal 3.072 CUDA jeder, skupaj z 256-bitno pasovno širino in 8 GB ali 16 GB GDDR6 pomnilnika. Dobili naj bi tudi GA102 za 3080 Ti in novega Titana.

Vir teh govoric je spletna stran Videocardz, a sami priznavajo, da njihov zaupnik nima ravno močnih temeljev, tako da vzemite to govorico z dobro mero soli.

Seveda je tudi vprašanje, kdaj bo NVIDIA uradno najavila svojo naslednjo generacijo grafičnih kartic. Morda kaj več izvemo marca na GTC konferenci, ko bo NVIDIA predstavila svojo bodoče načrte, nekateri viri pa optimistično navajajo, da bi znali RTX 3080 v trgovinah gledati že junija.

Angleška zdravstvena služba javno oznanila, da loot boxi otroke porinejo proti hazardiranju

0

Moramo se domisliti primernega slovenskega izraza za osovražene “loot boxe”, saj je sklanjanje angleških besed naravnost mučno. Vrednostne skrinje? Škatla zaklada?

Prevod je logičen, saj loot boxi že dolgo strašijo po igričarskih njivah in se jih očitno ne bomo še kmalu znebili, saj so za založnike preprosto preveč dobičkonosni. A več ko pridobivajo na svoji veljavnosti, bolj zanimivi postajajo oblastem, ki v njih vidijo preprosto neregulirano hazardiranje, katero nima starostne meje.

S tem se strinja tudi Claire Murdoch, ki stoji na čelu angleške zdravstvene službe. Pred kratkim je izdala zanimivo poročilo, v kateremu je označila vrednostne skrinjice kot način, preko katerega otroke porinemo proti odvisnosti od hazardiranja.

Pozvala je k prepovedi takšnih iger, ki igralcem prodajajo vsebino, za katero morajo kockati in da bi morali biti takšni “loot boxi” regulirani iz strani države. Med drugim bi morala vrednostna skrinja ponuditi vsaj vpogled v svojo vsebino ter prikazati odstotke možnosti, da igralec želeni predmet res prejme.

V poročilu sta izpostavljena tudi dva ekstremna primerja, kjer je eden 16-letnik za neko košarkaško igro (sumimo da gre za serijo NBA 2K, katera je naravnost prepojena z mikrotransakcijami) zapravil 2.000 funtov in 15-letnika, ki je za neko streljačino zapravil jurja.

Angleška komisija za hazardiranje zaenkrat ne pregleduje loot boxov, saj pravijo, da vsebino teh skrinjic ni mogoče prodajati naprej, a to je očitna luknja v zakonu, saj lahko na tretjih straneh ali eBayu zlahka prodaš takšne račune naprej.

Septembra je angleški komite za kulturo in šport trenutne zakone hazardiranje označil za nedostojne trenutni digitalni resničnosti in da je na mestu posodobitev. Ali se bo angleška vlada odločila za bolj odločen korak naprej bomo še videli, a večji igralci tipa Activision, Take2 in EA bodo takšni potezi gotovo močno nasprotovali.

Najbolj požrešni Twitch streamer v zgodovini?

1

Twitch platforma poseduje res ogromno kreatorjev vsebine in večina njih svoje prenose v živo oddaja predvsem zaradi ljubezni do iger in do zabavanja svojega občinstva. Za večino takšnih ustvarjalcev streamanje predstavlja hobi in se ne sekirajo pretirano, če njihove prenose ne glede nihče, če pa vendarle dobijo donacijo, je veselje nepopisno.

Zadeva postane drugačna, ko se s stremanjem začneš ukvarjati profesionalno in Twitch postane tvoj edini vir zaslužka. Takrat postanejo donacije obvezne za plačevanje tvojih položnic in noben takšen streamer ne bi smel delati zastonj. Problem pa je, ko donacij ni in se kreator spravi nad svoje sledilce verbalno in priviligirano zahtevajo svoje denarce.

Takšnih izpadov smo v preteklosti videli že kar nekaj, za zadnjo kontroverzijo pa je poskrbela streamerka BadBunny.

Punca je vsekakor popularna, saj drži že prek 93.000 sledilcev, na svojih prenosih v živo pa se pogovarja z gosti, največkrat o političnih zadevah.

18. januarja pa je dekle spočelo prenos v živo, kjer je svojim sledilcem povedala, da bodo za ustvarjanje vsebine potrebno odpreti denarnico. Ker se ni takoj odprl cel dotok donacij, se je BadBunny povsem razburila, saj je minila cela ura, brez da bi dobila vsaj en cent.

Začela je obtoževati svoje gledalce, ki imajo očitno ure časa za gledanje, a nimajo 5 $, ki bi ji pomagali pri ustvarjanju vsebine. Potem je še povedala, da ne misli delati zastonj in da nimajo za njo, kot ustvarjalko vsebine, prav nobenega spoštovanja.

Njen izpad je vsekakor dobil svoj odziv. Ni še jasno, ali je BadBunny vse to naredila samo zato, da bi vzbudila pozornost, a video se je hitro razširil po Twitterju in začela so se razna norčevanja iz strani drugih ustvarjalcev. Tu je predvsem v ospredju DrDisrespect, ki je v spodnjemu posnetku naredil lažni klic svojemu menedžerju ter se pritožil, da ga gledalci gledajo zastonj in da naj pripravi mastne pogodbe.

Žalostno je, da bo BadBunny izpad verjetno dosegel svoje in njeno nespoštljivo obnašanje do skupnosti ji bo na koncu na račun viralnosti prineslo ogromno novih sledilcev in s tem tudi donacij.

Oče za gibalno ovirano hčerko zgradil poseben kontroler, ki ji je omogočil preigravanje igre Zelda: Breath Of The Wild

0

Morda ena najbolj pohvalnih idej Microsoft je njegova poteza, da je ustvaril prav posebne kontrolerje za gibalno ovirane osebe. Xbox Adaptive Controller je zgrajen za precej nišno publiko in Microsoft od tega skoraj zagotovo ne bo potegnil nekih bajnih dobičkov, a njihov izdelek je spremenil življenja mnogim, ki zaradi fizične nezmogljivosti preprosto ne morejo uporabljati običajnih nadzornih shem.

Žal po njegovih korakih zaenkrat nista stopila Sony in Nintendo s svojima konzolama. A to ni ustavilo tipa z imenom Rory Steel, čigar gibalno ovirana hčerka je privrženka Nintenda in si je zaželela preigravati popularni naslov Zelda: Breath Of The Wild.

Nintendo Microsoftove nadzorne sheme uradno ne podpira in njihovi Joy-Con kontrolerji se lahko spremenijo v marsikaj, a v nobenemu položaju niso prijazni za gibalno ovirane.

Rory se je nato spravil delati svojo rešitev. Za osnovo je vzel Microsoftov Adaptive Controller ter nekaj delov, ki jih je kupil preko eBaya. Nato je na vrsto prišlo nekaj inženirske spretnosti, malce vrtanja in na koncu je nastal lično oblikovan izdelek, ki omogoča igranje Zelde tudi gibalno oviranim.

Rory je na Twitterju opisal celotno potovanje oblikovanje unikatnega kontrolerja in čeprav je bila zadeva nedvomno naporna, je vse odplačal na koncu hčerkin prešerni nasmeh.

In njegov izum so opazili tudi večji igralci. Posnetek je namreč postal viralen in opazila sta ga tudi Microsoft in Logitech, ki bi Roryu rada pomagala narediti verzijo 2.0 in tako še izboljšati napravo. Rory pravi, da bo njune ponudbe pretehtal, saj želi ohraniti preprostost kontrolerja, ki bi ga lahko doma izdelal vsak.

Smo dobili prvi igralni posnetek igre, ki bo tekla na konzoli PlayStation 5?

0

Godfall vam morda ni preveč znano ime, ta igra, na kateri dela razvijalec Counterplay Games je na letošnji podelitvi nagrad The Game Awards dvignila kar precej obrvi.

Gre namreč za prvi uradno potrjeni projekt, ki bo tekel na konzoli PlayStation 5, dobili pa ga bodo tudi PC igralci preko digitalne trgovine Epic Games Store. Gre za sodelovalno sekljačino v stilu Diabla, kjer se v ekipo lahko povežejo trije igralci in se napotijo harati skozi okolico z vrsto različnih orožij. Boj naj bi bil hiter in štel naj bi prav vsak udarec, razvijalec pa želi na ta način premakniti akcijske RPG-je na naslednjo stopnjo.

Na podelitvi nagrad smo dobili lep napovednik, ki pa ni prikazal igranja. Včeraj se je to spremenilo, saj se je na Redditu pojavil uporabnik YeaQuarterDonging, kateri je delal na napovedniku za začetek leta 2019. Ta se potem ni nikoli uresničil, a posnetek je preživel in spodaj lahko vidite celo nekaj igranja.

[GodFall] [Video] – Combat Footage (A Fraction of the footage from an Unreleased Trailer I have) from r/PS4

Če je zadeva resnična, potem smo dobili prvi pravi vpogled v igro, ki bo tekla na konzoli PlayStation 5. Grafično zadeva vsekakor obeta in zanimivo bo videti na kakšno stopnjo bodo konzole naslednje generacije dvignile grafiko.

Vse bo jasno konec letošnjega leta, ko se pripravlja izid PlayStationa 5 in s tem tudi igre Godfall.

Tudi Dying Light 2 prestavljen

0

Oboževalci zombijev in nasilnega boja iz prvoosebnega pogleda, v kateremu vihtimo vrsto zanimivih orožij za boj od blizu, za vas imamo slabe novice.

Dying Light 2 je namreč bil uradno prestavljen. Razvijalec Techland je nameraval projekt dokončati še to pomlad, a mu je žal zmanjkalo časa. Za ustvaritev njihove vizije potrebujejo preprosto več časa, saj bodo samo tako dostavili izdelek, ki bo bil v ponos tako njim samim kot tudi vsem njihovim privržencem.

Žal se po novem še ne ve, kdaj približno naj bi igra sedaj izšla. Razvijalec običajno pri prestavitvi projekta pove novi datum, ki je vsaj približno okviren. Techland pa ni prestavil novega datuma niti na konec 2020, tako da lahko obstaja možnost, da ga sploh ne bomo še videli letos.

Razvijalci prestavljajo projekte enega za drugim. Z zamudo bo izšel Final Fantasy VII, še večji zamik je zabeležil Cyberpunk 2077, sedaj pa je zamudo doživel tudi Dying Light 2. K sreči se lahko ljubitelji zombijev spomladi še vedno veselite igre Resident Evil 3, ki izide 3. aprila. No, razen če si premisli tudi Capcom…

Umrl je glas Dragon Ball animeja, Brice Armstrong

0

“Next time on Dragon Ball Z…” Teh besed se spomni vsak, ki je kdaj na televiziji gledal popularno anime serijo Dragon Ball Z. Za tem značilnim glasom je stal zvočni igralec Brice Armstrong, ki žal novih vrstic ne bo posnel nikoli več.

Brice je namreč včeraj, v svojem 84 letu starosti, na žalost umrl in s tem povzročil veliko žalovanje med privrženci Dragon Ball serije.

Brice je skrbel za pripovedovanje zgodbe, svoje glasilke pa je posodil tudi karakterjema Captain Ginyu ter Lord Slug. Sodeloval je tudi pri Case Closed, Yu Yu Hakusho, Lupin the Third in mnogo drugih projektih – polno listo njegovih prispevkov si lahko preberete na njegovi IMDb strani.

Umrl je naravne smrti, za sabo pa je 6 otrok in 9 vnukov. Družina njegove privržence namesto rož prosi za donacije, ki bodo romale na račun njegove najljubše dobrodelne organizacije.

BitBox02 – kripto denarnica iz švicarskih rok

Vsak pravi navdušenec in uporabnik kriptovalut se zaveda, da mora imeti za pravo varovanje svojega bogastva vedno pri roki svojo kripto denarnico. Takšni izdelki niso nič novega, a niso vsi iste kvalitete in nekateri posedujejo tudi večje pomanjkljivosti.

Nedavno se je na trgu pojavil BitBox02, gre pa za naslednika BitBox01 (logično), ki se je včasih imenoval Digital-BitBox. Naslednik poskuša odpraviti vse napake predhodnika ter izboljšati stare pritikline, vse to pa zaviti v ne preveč navito ceno.

BitBox02 si lahko privoščite v dveh izvedenkah: Multi Edition ali pa Bitcoin Only. Imen vam ni potrebno preveč razlagati, saj je logično, da ena podpira samo Bitcoin, Multi pa lahko uporabljamo tudi za druge valute tipa Ethereum.

Razlike v ceni ni, saj tako Multi Edition kot tudi Bitcoin Only staneta okoli 100 €.

Pri kripto denarnicah je najpomembnejša lastnost njihova varnost. In ta se mora začeti že takrat, preden izdelek sploh odpremo. K sreči BitBox02 uporablja zaščito, čeprav ta ni kdo ve kako napredna.

Sama naprava je namreč zavita v plastično vrečo, ki vsebuje robove s posebnim vzorcem. To naj bi uporabniku dalo vedeti, če je bila naprava morda že prej odprta iz strani tretje osebe, ki je potem morda gor naložila kakšno nezaupljivo kodo. Škoda, da se razvijalcu ni dalo v ta vidik zaščite vložiti nekaj več truda, saj je malce težko razločiti, ali je bila vreča odprta in potem zaprta nazaj.

V paketu poleg osnovne naprave BitBox02 dobimo še USB-C kabel, USB-C v USB-A pretvornik, nalepke, kratki priročnik ter microSD kartico. Manjka pomožna kartica na katero bi ročno zapisali Mnemonic in čeprav se ta samodejno ustvari na SD kartici, je priporočljivo da Mnemonic ročno zapišemo.

Namestitev je k sreči prijazna uporabniku. Najprej si prenesemo iz uradne strani aplikacijo BitBoxApp in ob namestitvi je pametno obkljukati opcijo, ki vsakič prikaže trenutno nameščeno različico strojne opreme. Če vam slučajno vdre v napravo napadalec, ki bi spreminjal strojno opremo, bi to nato takoj opazili ob naslednjemu zagonu aplikacije.

Uporabniški vmesnik je od izvirnika doživel znatno spremembo, ki je bolj prijetna za oči. Program je sedaj tudi na voljo za Windows, macOS in Linux sisteme, kar denarnico naredi bolj uporabno za širok spekter ljudi. Iz podjetja so nam zatrdili, da bo na voljo tudi povsem Slovenski uporabniški vmesnik, ki bo izšel v naslednji posodobitvi.

Multi različica denarnice podpira sledeče kriptovalute:

  • Bitcoin BECH32
  • Bitcoin P2SH
  • Litecoin BECH32
  • Litecoin
  • Ethereum
  • Tether USD
  • Chainlink
  • Basci Attention Token
  • Maker
  • 0x
  • Dai

Podprtih je precej malo ERC20 žetonov, a razvijalec pridno dela, da bi to ponudbo v bodoče močno razširil in sčasoma naj bi bili podprti vsi ERC20 kovanci – tako obstoječi, kot tisti, ki še ne obstajajo.

Zanimivo je, da BitBoxApp za delovanje uporablja Electrum, kar pomeni, da če razvijalcu ne zaupate, lahko aplikacijo povežete na svoj Electrum strežnik.

Žal manjka podpora za Multi-Sig, ki je bil podprt v prejšnji verziji. Zadeva očitno ni bila dovolj izpopolnjena, da bi jo vključili tudi v naslednika, zato je bila odstranjena. Dela pa razvijalec na integraciji z Electrum denarnico in ko bo ta del razvoja dokončan, bomo Multi-Sig uporabljali preko Electruma.

Treba je reči, da je BitBox02 presneto elegantna zadeva. Naprava vsebuje precej velik zaslon, ki pa ga ne upravljamo z dotikom. Namesto tega ima vsaka daljša stranica senzorje na dotik, preko katerih lahko vnašamo črke in številke gesla. Zato je abeceda razdeljena na tri skupine črk, ki potem razdeli nato na dodatne podskupine. Upravljanje zahteva nekaj privajanja, a nato postane hitro in efektivno.

BitBox02 vsebuje vse varnostne pritikline, ki bi jih človek pričakoval od sodobne kripto denarnice. Na napravi lahko nastavimo PIN ali pa geslo, denarnica pa je tudi BIP39 kompatibilna, kar omogoča varnostno kopiranje v 24-ih besedah in dodatni “passphrase”, ki je lahko sestavljen iz črk, številk ali pa posebnih karakterjev.

Varnostna kopija denarnice se samodejno shrani na microSD kartico in to je pametno nato shraniti stran od naprave, saj jo boste potrebovali za obnovo denarnice, če se vam slučajno zgodi kraja ali izguba.

BitBox02 je tako priporočljiv nakup. Naprava vsebuje vse funkcije, ki bi jih uporabnik pričakoval od sodobne in varne kripto denarnice in je velik napredek v primerjavi z Digital BitBox, ki sploh ni posedoval ekrana. Multi-Sig še ni podprt, a ko bo prispel, bo zadeva še bolj priporočljiva za uporabo.

Prihajajo Linux telefoni, ki stanejo vsega 150 €

0

Kmalu bomo imeli na področju pametnih telefonov in operacijskih sistemov novega igralca. Android in iOS bosta začela meriti moči s povem odprtim sistemom Linuxom, tega pa je prvim podpornikom začelo ponujati podjetje Pine64.

Njihov izdelek se imenuje PinePhone Brave Heart in v prednaročilih je bila zadeva že razprodana. Gre za telefon, ki je namenjen razvijalcem in tistim, ki želijo imeti nad svojim telefonom popoln nadzor.

Morda najbolj privlačen vidik Brave Hearta njegova cena. Telefon namreč stane vsega 150 €, kar je močno pod cenovno nalepko sodobnih telefonov, strojno pa tudi ni preveč podhranjen. Za procesorsko moč skrbi štirijedrni ARM64 procesor, skupaj z 2 GB pomnilnika in 16 GB prostora pa dobimo nekaj, kar bo tekoče upravljalo z vsemi izzivi sodobne uporabe telefona.

Brave Heart vsebuje glavno kamero ločljivosti 5 MP, sprednja pa vsebuje 2 MP resolucije. Ustvarjalci so dodali podporo za slušalke ter Micro-SD kartice, polnjenje pa bomo opravljali preko USB-C vhoda.

Velik poudarek je tudi na privatnosti in ročnemu ugašanju različnih funkcij. Zadnji del z baterijo je odstranljiv, tam pa se nahaja 6 zatičev, preko katerih lahko instanto ugasnemo kamero, WiFi, Bluetooth, mikrofon, GPS ter modem.

A ta pametni telefon ni za vsakega. Za razliko od konkurence ni nameščenega nobenega operacijskega sistema, telefon nosi samo podporo za sisteme kot so Ubuntu Touch, Sailfish OS ali pa Plasma Mobile. Kako boš operacijski sistem spravil na telefon je problem uporabnika in čeprav namestitev ni tako zakomplicirana, je daleč od tega, da bi napravo prižgal in jo že začel uporabljati.

Prve verzije telefona so bile odposlane samo izbrancem, a Pine64 pravi, da bo telefon za masovno proizvodnjo na voljo poleti 2020. Do takrat si lahko več informacij preberete na njihovi uradni spletni strani.

Nekdo je zgradil povsem prepričljivo imitacijo svoje sobe v VR okolju

0

Greg Madison je tip, ki je precej velik navdušenec nad VR tehnologijo. Virtualno okolje vam lahko dostavi občutek imerzije, ki se preprosto ne more kosati z navadnimi izkušnjami na zaslonu int ega se zaveda tudi Gre. Zatopljenost je tako velika, da vas toliko bolj zmoti vsaka pomanjkljivost, katera vas nato kruto vrne nazaj v realnost.

Kot je denimo občutek otipa, ki ga VR trenutno še preprosto ne more ponujati. Tehnologija še ni tam, a se ji približujemo z raznimi prototipi kot so ogromne rokavice, ki lahko podajo občutek upora.

Gregu se na zorenje takšne tehnologije ni dalo čakati. Zapregel je program SketchUp in po 22-ih urah dela je imel detajlno izrisano okolico svoje sobe. Ta je bila tako verno poustvarjena iz resničnega življenja, da so bila odstopanja v razmerju samo 2 milimetrov.

Vse skupaj je nato vnesel v pogon Unity in tako mu je uspelo poustvariti svojo sobo v VR okolju. Nato si je samo še nadel brezžična očala Oculus Quest in se sprehodil skozi svojo sobo. Dobil je občutek povratnega odziva, s to razliko, da ima njegova virtualna soba kar nekaj izpopolnjenih tehnoloških dosežkov. Navadna miza se urno lahko spremeni v Google zemljevid in naslonjač ima posebno tipko, katera izriše hologram YouTube predvajalnika.

Greg je želel preko tega projekta spodbuditi druge razvijalce, da začnejo razmišljati izven okvirjev in da proizvajalci VR sistemov začnejo podpirati takšne kreacije.

Izjemno zanimiv projekt si lahko ogledate na spodnjemu posnetku.

Netflix kupil pravice za vse Studio Ghibli anime filme

0

Netflix je danes objavil,d a bo svojo ponudbo anime izdelkov močno razširil. Kupil je namreč pravice za predvajanje filmov priznanega producentske hiše Studio Ghibli, ta pa je v preteklosti izdal izdelke, ki so poznani tudi gledalcem, ki ne marajo animejev.

Med njimi so klasike kot “My Neighbor Totoro, Castle in the Sky, Pricess Mononoke, Howl’s Mowing Castle in risani film Spirited Away, ki je kot prvi anime leta 2003 prejel Oskarja za kategorijo “Best Animated Feature”.

Vse skupaj bodo naročniki lahko gledali vseh 21 do sedaj izdanih filmov, Netflix pa jih ne bo postavil na voljo vse naenkrat, ampak po segmentih. Zanimivo je tudi, da do teh izdelkov ne bodo mogli dostopati Američani in Japonci, saj si tam pravice lastijo drugi servisi, a Evropejci bomo imeli na voljo celoten katalog, ki bo izšel v sledečih datumih.

Začetek februarja

  • Castle in the Sky (1986)
  • My Neighbor Totoro (1988)
  • Kiki’s Delivery Service (1989)
  • Only Yesterday (1991)
  • Porco Rosso (1992)
  • Ocean Waves (1993)
  • Tales from Earthsea (2006)

Začetek marca

  • Nausicaä of the Valley of the Wind (1984)
  • Princess Mononoke (1997)
  • My Neighbors the Yamadas (1999)
  • Spirited Away (2001)
  • The Cat Returns (2002)
  • Arrietty (2010)
  • The Tale of The Princess Kaguya (2013)

Začetek aprila

  • Pom Poko (1994)
  • Whisper of the Heart (1995)
  • Howl’s Moving Castle (2004)
  • Ponyo on the Cliff by the Sea (2008)
  • From Up on Poppy Hill (2011)
  • The Wind Rises (2013)
  • When Marnie Was There (2014)

Netflix bo spočel 28 različnih podnapisov, zvočno pa bodo filmi upodobljeni v 20 različnih jezikov. Seveda bodo pravi anime navdušenci zadeve gledali v japonščini s podnapisi, a lepo je imeti opcije.

Pornografska stran razkrila za 20 GB nezaščitenih podatkov igralk in igralcev

0

Januar se počasi približuje koncu in zato je že skrajni čas, da se nekje zgodi puščanje zasebnih podatkov. Na presenečenje vseh pa tokrat ni vreče pustil odprte Facebook, ampak pornografska stran.

Specifično gre za mrežo PussyCash, katera si lasti spletno stran ImLive in drži kar 66 milijonov uporabnikov. Do teh podatkov so se dokopali varnostni strokovnjaki pri vpnMentor, ekstremno občutljive informacije pa so odkrili na Amazon strežniku v Virginiji.

Našli so preko 875.000 datotek, ki skupno tehtajo 20 GB, vsi ti podatki pa se nanašajo na pornografske igralke in igralce. A tu ne gre samo za neke e-poštne naslove, ampak za izjemno zasebne zadeve. Med podatki lahko namreč najdete polna imena in priimke, mesto rojstva, državljanstvo, skenirane osebne izkaznice in potne liste, podpise in celo prstne odtise. Seveda ne manjka niti slik ter videoposnetkov.

Zakaj si mrežo PussyCash lasti tako obsežne podatke ni znano, a verjetno so se želeli prepričati o polnoletnosti svojih modelov, saj bi drugače lahko naleteli na velike težave.

vpnMentor je povedal, da si takoj kontaktirali spletno PussyCash, a niso dobili odziva. Nato so stopili v stik z ImLive, ti pa so se končno odzvali in povedali, da bodo poskrbeli za zadevo.

Podatki so bili popolnoma nezaščiteni, vse kar je uporabnik potreboval je URL ter brskalnik.

TikTok je bil v 2019 druga najbolj prenesena aplikacija

0

Uradno sem “Boomer”, saj mi je aplikacija TikTok povsem odveč in v njej ne vidim ravno nekega smisla. A jaz sem stari prdec, ki za socialno interakcijo še vedno uporablja SMSe ter Messenger, tako da moje mnenje za 2020 ni vredno ničesar.

Kitajski TikTok je namreč hudo popularna zadeva. Glede na raziskavo spletne strani Sensor Tower je aplikacija lani zabeležila 700 milijonov prenosov, kar jo na lestvici priljubljenosti postavi na drugo mesto.

Pred njo je samo WhatsApp, ki je dosegel 850 milijonov prenosov, na tretjemu mestu pa je Facebook ter na četrtemu Messenger.

TikTok je v enemu letu zabeležil ogromno rast. Leta 2018 se je namreč nahajal na četrtemu mestu, a že takrat je bil večkrat prenesen kot Instagram.

Največ prenosov prihaja iz Indije, saj si je tam aplikacijo snelo kar 44% vseh uporabnikov. Na Kitajskem je priljubljenost malce padla, a domača zemlja je v zadnjem delu 2019 pridelala kar 78% vsega zaslužka.

Zanimivo je tudi, da je TikTok na Applovi trgovini daleč najbolj priljubljena aplikacija, na Google Play trgovini pa zaseda drugo mesto.

TikTok še nima povsem udejanjenega načina služenja, a kljub temu jim je lani v blagajne nakapljalo 176.9 milijonov dolarjev. Ni slabo za aplikacijo, ki v bistvu ponuja samo delanje kratkih posnetkov ob glasbeni spremljavi.

Mimogrede, čeprav mi TikTok ni ravno po godu, ne morem mimo posnetkov indijskega Jokerja, ki g lahko vidite spodaj v vsej svoji gloriji.

Star Trek: Picard dobil novi napovednik

0

Po tisti dolgotrajni znanstveno-fantastični suši se producenti in scenaristi zopet opogumljajo in se vračajo v raziskovanje vesoljske črnine. Sci-fi navdušenci lahko dandanes uživajo v večih serijah kot so denimo The Expanse, The Mandalorian ter Star Trek: Discovery. Dobra novica je tudi, da vse te serije dobivajo nove sezone, najavljeni pa so tudi nekateri prihajajoči projekti kot je denimo Star Trek: Picard.

Ta bo sledila avanturam priljubljenega Jean-Luc Picarda, ki je po mojemu mnenju najboljši kapetan izmed vseh, ki so kdaj poveljevali Enterprise križarkam (ne me tepst’). Karizmatični gologlavi poveljnik kar izžareva pravično avtoriteto, zaradi katere bi mu sledil tudi v največjo bitko.

Odkar je igralec Patrick Stewart nazadnje oblekel kapetansko uniformo je preteklo že kar nekaj časa, saj se je to zadnjič zgodilo v filmu Star Trek: Nemesis iz leta 2002. Patrick danes šteje 79 let, a to ga ni odvrnilo, da ne bi ikonske vloge odigral še enkrat. Na kameri danes njegova koža izgleda malce zgubano, a bistre oči ga niso zapustile.

Picard serija bo znamenito vodjo potegnila iz pokoja za še eno zadnjo misijo. V novemu napovedniku lahko vidimo kar nekaj znanih obrazov kot je denimo Picardova desna roka William Riker, za nekaj sekund pa se pojavi tudi ladja USS Enterprise-D. Veliko je tudi streljanja in pokanja in upamo da se producenti niso zapeljali v preveč akcijsko stran. Poanta Star Trek serij iz zlatih časov so bili namreč dialogi in ideali, kjer je bila vojna vedno tisti zadnji ukrep.

Od premiere nas loči samo še par dni – ta se bo pripetila 23. januarja, prva sezona pa bo štela 10 delov.

Prihaja The Last of Us 2 tudi na PC?

0

Govorice, da zna Sony prinesti svoje ekskluzive tudi na PC, postajajo čedalje glasnejše. Najprej je zaupljiv vir izjavil, da se za letos pripravlja predelava Horizon Zero Dawn, potem pa smo izvedeli, da to morda ne bo edina eksluziva, ki bo zapustila PlayStation 4 in se pojavila na računalnikih.

Ogenj na to je sedaj prilil še razvijalec Naughty Dog. Tega poznamo predvsem po njegovi Uncharted seriji, trenutno pa dela na nadaljevanju post-apokaliptične igre The Last of Us Part II.

Budna očesa so zasledila, da je razvijalec na svoji spletni strani objavil novo delovno mesto za programerja, ki bi delal na The Last of Us 2. To ni nič nenavadnega, a zanimivo je, kaj točno od svojega zaposlenega zahtevajo.

V opisu je namreč navedeno, da mora kandidat posedovati znanje o knjižnicah DX12 in Vulkanu, o NVIDIA grafičnih karticah ter da je že prej delal na PC igrah. To namiguje na dejstvo, da bi razvijalec lahko razmišljal o predelavi za PC. Morda bi kdo pomislil, da morda samo iščejo delovno silo za naslednjo generacijo konzol, a znano je, da bo ta vsebovala AMD arhitekturo, medtem ko je pri zahtevah specifično omenjeno znanje o NVIDIA grafiki.

Morda ni vse skupaj nič, a morda pomeni veliko. Vse te govorice ostajajo nepotrjene, a Sony v vsemu temu času nobene od čenč tudi ni zanikal. Verjetno bo več znanega, ko bo prišel uraden vpogled v PlayStation 5.

Preklinjajoči in nasilni Kingpin bo dobil predelavo

0

Mlajši igralci boste ob imenu Kingpin samo čudno gledali, a zavedajte se, da gre za streljačino iz leta 1999, ki je takrat svet pretresla zaradi svoje prekomerne nasilnosti in predvsem preklinjanja.

Beseda “fuck” je bila izrečena tolikokrat, da je zadeva postala že praktično komična in čeprav je morda naslov za današnje nekaj povsem običajnega, je bil 20 let nazaj precej kontroverzen.

In igra se sedaj po vsem temu času vrača. Kingpin: Reloaded prinaša nadgrajeno ločljivost v 4K, ustvarjalci pa bodo tudi dobro predelali in uravnotežili celotno izkušnjo. Dobili bomo tudi nov pogovorni sistem, podporo za kontrolerje in prenovljen sistem nalog. Slednje je še dobro, saj je Kingpin posedoval precej begajočo okolico, v kateri se je igralec lahko hitro izgubil.

Na voljo bo celo nenasilen način, kar je nekako čudno, saj je poanta Kingpina ravno njegova temačnost, v kateremu nasilje igra veliko vlogo. A morda bo to pomagalo k boljši prodaji na bolj družinam prijaznih konzolah. Kingpin: Reloaded bo namreč izšel za Nintendo Switch, poleg tega pa tudi za PC, PlayStation 4 ter Xbox One.

Steam stran že stoji, izid je napovedan za drugo polovico letošnjega leta. Spodaj vas čaka prvi napovednik.

Ubisoft igre se bodo od sedaj naprej med sabo bolj razlikovale

0

Tudi največji pristaši Ubisoft iger si morate priznati eno: vsi njihovi izdelki so skozi leta postali čedalje bolj podobni eden drugemu.

Največji vpliv na oblikovanje drugih iger je imela ravno njihova najbolj priljubljena franšiza Assassin’s Creed. Kar je tam “delovalo”, so nato oblikovalci prenesli v Watch Dogs, The Division, Ghost Recon ali pa Far Cry. Slavni radijski stolpi, ki jih igralec prepleza in s tem odklene en del mape so postali že nekaj vrednega norčevanja, saj smo različico teh stolpov dobili praktično v vsaki Ubisoftovi igri.

Očitno pa se bo to sedaj v prihodnosti spremenilo in vsi Ubisoftovi naslovi bodo postali bolj unikatni in s tem tudi prepoznavni. Založnik si je po slabi prodaji iger Ghost Recon Breakpoint in The Division 2 vzel čas in bo močno spremenil strukturo svojih izdelkov.

Za izdajanje vseh njihovih iger je do sedaj skrbela ena uredniška ekipa v Parizu, ki je sestavljena iz designerjev in producentov, kateri sicer niso programirali samih iger a so vseeno imeli velik vpliv na njihov nastanek. Prav oni so narekovali v katero smer se bodo oblikovale vse igre in na koncu so pri vsaki igri obveljali samo ena ali dve ideji, ki so bile na koncu vedno iste. Ravno zato so si bile igre tako zelo podobne in na temu mestu se bodo zgodile največje spremembe.

Sedaj bo vsaka franšiza dobila svojega podpredsednika. Teh naj bi bilo sedaj sedem in imeli naj bi imel več avtonomnosti in večji vpliv, vsak od njih pa bo nato poročal kreativni vodji Ubisofta, Serge Hascoetu.

Nič od tega ni uradno potrjeno, a spletna stran VGS naj bi imela dobre vire in upamo, da se francoski založnik res izkoplje iz te kreativne luknje, ki si jo je nakopal v zadnjih letih.

Leto 2020 bo za N26, Revolut in ostale spletne banke še zelo zanimivo

0

Kar nekaj časa je minilo, odkar smo spisali naš zadnji članek glede spletne banke N26. Takšne banke, ki ne potrebujejo fizičnih poslovalnic so se v letu 2019 močno razširile in pojavilo se je ogromno ugibanj, kam se sploh splača vložiti svoj čas ter preko koga sploh poslovati.

Na mestu je bila primerjava najbolj popularnih bank N26 ter Revolut, kjer smo popisali prednosti in slabosti obeh strani. A že takrat smo se na tihem spraševali, kako bodo te startup banke poslovale tudi v letu 2020 in če imajo dovolj podpore, da obstanejo na trgu še vnaprej?

Kapitala jim vsekakor ne manjka. “Challenger banke” so postale vroč predmet med investitorji, ki med sabo kar tekmujejo kdo bo v njih vložil več denarja.

Med njimi je bil najbolj uspešen berlinski N26. Ta je v 2019 oznanil D serijo kroga financiranja, vredno 300 milijonov dolarjev, julija pa so zbrali še dodatnih 170 milijonov dolarjev. To je vrednost podjetja dvignilo na zavidljivih 3.5 milijard zelencev.

N26 je pridno poskrbel tudi za širjenje v druge teritorije. V Evropi in Sloveniji je že nekaj časa prisoten in si je do sedaj nabral že 3.5 milijonov uporabnikov, nedavno pa mu je uspel tudi preboj v ZDA.

Tudi Revolut se pridno širi in je sedaj na voljo po celotni Evropi. V primerjavi z N26 je Revolut dlje časa na trgu in tako jih tudi vodi po številu uporabnikov, katerih je v letu 2019 naneslo že čez 8 milijonov. Poleg tega so se lani razširili v Singapur ter Avstralijo, težave pa jim trenutno povzroča naselitev v ZDA in Kanadi. Pridobitev pravih licenc zahteva svoj čas, a podjetje trmasto vztraja, da bo kmalu na voljo praktično povsod.

Še ena spletna banka, na katero se splača biti pozoren je Nubank. Ta prihaja iz Brazilije in jih med drugimi podpira kitajski Tencent. V seriji F kroga financiranja so zbrali 400 milijonov dolarjev, trenutno pa so ocenjeni na 10 milijard dolarjev. Nubank je v oktobru 2019 zabeležil kar 18 milijonov prenosov svoje aplikacije, kar je več kot pa če združimo uporabnike N26 in Revoluta. Žal te spletne banke še ni Evropi, so pa se naselili v Mehiki in načrtujejo preboj v Argentino.

Takšnih spletnih bank je še cel kup in vse obljubljajo transparentnost poslovanja, brez skritih stroškov. Človek se zato vpraša, od česa potem sploh živijo.

Resnica je, da si pri vsaki transakciji vzamejo majhen procent zneska, ki ga uporabnik praktično ne opazi. Gre za zares majhen znesek, a če imaš milijone uporabnikov, ki vsak dan naredijo ogromno transakcij, ti majhni zneski hitro narastejo v velike številke.

Poleg tega večina bank prodaja različne naročnine. Čeprav je osnovna pridobitev bančnega računa povsem brezplačna, si za mesečno naročnino dokupite dodatne dobrote.

N26 vam denimo za 9.90 € mesečno ponuja zavarovanje Allianz, brezplačne prevzeme nakazil po celemu svetu in različne ugodnosti ter popuste. Za 16.90 € pa poleg vsega prej naštetega pridobite še prav posebno metalno kartico ter druge ugodnosti, povezane s to kartico.

Revolut je malce cenejši. Za 7.99 € dobite zdravstveno zavarovanje v tujini, zavarovanje pri prtljagi, dostop do petih kriptovalut, virtualne kreditne kartice ter razne popuste, za 12,99 € pa 0.1% vrnitve denarja pri vsaki transakcij znotraj Evrope in 1% izven nje.

Prihodnost je torej svetla in ni dvoma, da se bodo na temu področju kmalu pojavila nova imena.

Sedaj je ravno pravi čas za preizkus takšne banke. Najbolj preprost začetek je odprtje računa na N26 preko sledeče povezave ali pa na Revolutu tule.

Left 4 Dead 3 absolutno ni trenutno v razvoju

0

Valve News Network je YouTube kanal, ki ima precej zanesljive vire znotraj razvijalca Valve. Ta je pred kratkim presenetil vse z najavo igre Half-Life: Alyx, katero bo moč preigravati samo na VR sistemih.

YouTuber je sedaj pridobil nove informacije glede bodočih projektov pri Valvu. Slednji naj bi bil močno presenečen nad odzivom publike na Half-Life igro. Takoj, ko je izšel napovednik in so videli odziv, se je organiziralo par večjih sestankov. Praktično vsi so spremenili svoje bodoče plane za virtualno realnost, v katero bodo sedaj vložili veliko več napora in projektov.

Eden od teh naj bi bil dolgo pričakovani Left For Dead 3. Ta naj bi začel svoj razvoj okoli leta 2011 ali pa 2012, a je bil v 2017 preklican. Sedaj naj bi ga Valve zopet pobral in bodisi nadaljeval delo ali pa projekt zaštartal ponovno iz nule.

To je nato še dodatno potrdil sam predsednik HTC-ja Alvin Wang Graylin, ki je na prezentaciji VR sistemov povedal, da bosta Half-Life: Alyx in Left 4 Dead 3 naprej gnala prodajo virtualnih sistemov.

Na koncu je vse te govorice zavrnil sam Valve, ki je v intervjuju za IGN povedal, da trenutno nikakor ne delajo na Left 4 Dead 3 projektu. Tak projekt je bil v fazi razvoja leta nazaj, a je bil takrat preklican in trenutno zanj nimajo nobenih planov. Ti šment.

Zanimivo bi bilo videti, kako bi se večigralska igra kot je Left 4 Dead 3 obnesla v virtualnemu okolju. Half-Life: Alyx je namreč enoigralska zadeva in za zabavo ne potrebuješ drugih igralcev, VR pa spet ni tako popularen, da bi imeli konstantno polne strežnike.

A po drugi strani je Alyx igra vzbudila ogromno prodajo Index VR sistemov, ki so trenutno celo razprodani. Še več tako velikih projektov bi zagotovo lepo vplivalo na VR trg, ki zaenkrat še vedno čaka tisto pravo AAA igro.

Valve News Network je pridobil tudi nekaj konceptnih slik iz Left 4 Dead 3, ki jih naj bi ustvaril Ted Beckman, ta pa je skrbel za oblikovanje stvor pri Half-Life igrah. Te slike so iz tiste preklicane verzije, a vseeno znajo biti zanimive kakšnemu pravemu pristašu serije.

Razvijalec Larian nas draži z novimi novicami glede Baldur’s Gate 3

0

Od prve najave projekta Baldur’s Gate 3 je preteklo že kar nekaj vode. Razvijalec Larian, katerega poznamo predvsem po njegovemu uspešnemu dvojcu iger Divinity: Original Sin, nas je z najavo presenetil junija preko spodnjega napovednika, a od takrat strogo varuje vse svoje skrivnosti.

Zaenkrat ne vemo niti tega, kakšen bo bojevalni sistem. Glede na to, da so Original Sin vsebovale potezni boj, bi nekaj takega pričakovali tudi za Baldur’s Gate 3. Spet po drugi strani so vsi prejšnji deli te franšize držali realno-časoven boj in sprememba bi znala razhuditi pristaše serije.

Včeraj je razvijalec preko Twitterja objavil kratki video, kateri je v bistvu dražilnik za večje novice, ki naj bi jih prejeli 27. februarja. A iz kratkega posnetka lahko vidimo snemanje glasbe, ustvarjanje stopenj ter delanje posnetkov na plaži. Prisoten je tudi “motion capture” igralcev, ki se jih uporablja za snemanje obraznih in telesnih animacij. To se ponavadi uporablja pri igrah, ki veliko dajo na filmsko podajanje zgodbe preko podrobnih obraznih animacij, medtem ko smo Baldur’s Gate igre preigravali iz zgoraj gledanega pogleda. Se nam v trojki pripravlja sprememba na temu področju?

Več bo jasnega konec februarja, do takrat pa si lahko za obnovo še enkrat ogledate spodnji napovednik.