🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 232

Resident Evil Village – skoraj popolna zmes najboljših delov serije

Ko je Capcom izdal Resident Evil 7 se je veliko igralcev začelo pritoževati nad prvoosebnim pogledom, ki se je prvič pojavil v tej seriji. Strahovi so bili namreč upravičeni, saj se je ob prvih napovednikih zdelo, da je šel razvijalec po poti vseh drugih prvoosebnih grozljivk tipa Amnesia in Outlast, ki pravijo, da lahko pred nasprotnikom samo bežimo in se skrivamo, drugače pa smo povsem nemočni.

Vendar pa je razvijalec presenetil in sedmica je učinkovito združila tako grozljivost kot tudi možnost bojevanja in reševanja ugank. Nekaj pomanjkljivosti je v formuli še vedno bilo čutiti, a Capcom je iz teh felerjev potegnil dobre učne lekcije, formulo izpopolnil in tako je pred nami osmi del Village, ki sicer nadaljuje izročilo prvoosebnega predhodnika, vanj pa mu je uspelo vmešati primesi četrtega dela, ki med igralci še vedno velja za najboljši del Resident Evil franšize.


Razvojna ekipa: Capcom
Založnik: Capcom
Platforme: PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S
Nakup: Steam
Datum izida: 7. maj 2021
Cena: 59,99 €

Zvrst: Prvoosebna grozljivka


VIDEO RECENZIJA


Village je direktno nadaljevanje sedmega dela, a poznavanje predhodnika za uživanje niti ni potrebno, saj boste tekom igranja naleteli na nekaj referenc. Vseeno se priporoča, da preigrate sedmico, saj zgodba zopet v glavno vlogo postavi Ethana Wintersa, ki mu je skupaj z ženo uspelo pobegniti pred zlobno Bakers družino in zaživeti kolikor toliko normalno življenje.

Ethan in njegova izvoljenka Mia poskušata pozabiti na travmatične trenutke iz preteklosti, vmes pa se jima je rodila hčerka Rose. Družina se zdi povsem srečna, a nato neke noči njihovo hišo napade specialna enota pod vodstvom starega znanca Chrisa Redfielda. Ethan v hipu izgubi celo svojo družino, njega pa vklenejo in odpeljejo na neznano lokacijo. A med prevozom se nekaj zgodi in omamljeni se zbudimo sredi zasneženega gozda in ne ostane nam drugega kot pa da se odpravimo v bližnjo vasico, iskati odgovore.

Igra je bolj krvava od predhodnika.

Veteranom serije se bo ob obisku vasice hitro izrisal nasmešek na usta. Dogajanje se je tokrat preselilo iz močvirnate ameriške Louisiane v Evropo, kar vam bo takoj postalo jasno, ko boste videli arhitekturo razmajanih domov. Vasica je povsem zapuščena in je tehnološko ostala daleč v preteklosti. Najbolj napredna stvar je kakšen okoliški traktor in televizija, ki se še nikoli ni spoznala z daljincem. Tudi sam sem odraščal na vasi in moram vam povedati, da mi je sprehod skozi te zapuščene veže, kuhinje in spalnice sprožil lep val nostalgije in raziskovanja se kar nisem mogel naveličati.

Village je po obsegu okolice precej bolj raznolik od predhodnika. Vas je samo naša prva postojanka, a je lokacija, ki vsebuje polno zaklenjenih vrat ter kup skrivnosti, ki so nam na začetku izven dosega. Med sprehajanjem boste denimo naleteli na vodnjake, a pri teh brez ročice za navijanje obešenega vedra ne boste veliko naredili. Enako je z raznimi zaklenjenimi vrati, ki potrebujejo poseben ključ. Vse te stvari dobite kasneje, med lepo tempiranim napredovanjem zgodbe, tako da se lahko kasneje vrnete in končno odklenete tiste nedostopne dele, a seveda bodo vasico morda medtem naselile nove nevarnosti.

Nato se preselite v grad in tule naletimo na zmotna pričakovanja, ki so nam jih predstavljali napovedniki. Ti so namreč največ kazali sprehajanje po gradu in njegovih ječah, zato je morda kdo mišljenja, da bomo večino igranja opravili tam. A to je zmotno, saj se kasneje preselimo na še več drugih lokacij, tako da graščina sestavlja samo nekje četrt odprave in ko jo enkrat raziščemo, nekega razloga za ponovno vračanje nimamo.

resident evil
Raziskovanje vež in sobic porušenih hišk bo v vas vzbudilo slovanske spomine.

Zmotno je tudi prepričanje, da se bomo skozi celo igro spopadali samo s tisto ogromno joškato damo in njenimi hčerkami, saj so tudi te v bistvu samo na začetku, nato pa se dogajanje preseli na druge osebe. Škoda, saj je gospodarica gradu s svojimi hčerkami res zanimivo predstavljena in res bi si želel v njihovi družbi preživeti malce več časa. Še posebej vampirske hčerke so bile predstavljene kot neki pomembni liki, a v bistvu je njihov štorijalen lok precej plehek in srečamo jih dokaj redko.

K sreči nam Village predstavi še kup drugih zanimivih oseb. Igra vsebuje nekako štiri različne lokacija, vsaka od njih pa vsebuje enega od svojih unikatnih šefov, ki potrebuje svojo taktiko za usmrtitev. Vsaka od teh lokacij poskrbi za dobrodošlo spremembo okolice, a ena od njih izstopa. Razvijalec je namreč pri njej pošteno presenetil, saj vam naenkrat odvzame vso nabrano orožje in igranje se sprevrže v čisto Silent Hillovsko avanturo. Resident Evil sicer spadajo med grozljivke, a niso ravno preveč srhljive, tokrat pa so razvijalci v enem segmentu poskrbeli prav za ta vidik dviganja kocin. Ob tej točki še bolj v ušesa izstopi naravnost odličen zvok, ki vas sicer spremlja skozi celotno igranje. Med nastavitvami lahko obkljukate nastavitev virtualnega obkrožujočega zvoka in v slušalkah sem tako neprestano slišal pokljanje, hojo po lesu in tuleče, nečloveško cviljenje. Nekajkrat sem dejansko moral sneti slušalke, saj bi lahko prisegel, da slišim nekaj dejansko v svojem stanovanju.

resident evil
Začetno srečanje z napadalci lepo pokaže bolj akcijsko usmerjeno igro v primerjavi s predhodnikom.

Village se od predhodnika ne loči samo po raznovrstnosti lokacij, ampak tudi akciji. Te je tokrat veliko več, poskrbeljeno pa je bilo tudi za raznovrstnost sovražnikov. Na to nakaže že začetek, ko komaj dobimo prvo pištolo in nas že naskoči cel val volkodlakastih bivših živih vaščanov, ki strele v glavo jedo kot dobro začinjen zajtrk. Nato ti grdavži dobijo krila in vas napadajo iz zraka, pridružijo pa se jim še razna izsušena trupla ter na koncu celo kibernetični nasprotniki. Temu prištejte še šefe, ki zahtevajo spet svojo taktiko in končni rezultat je to, da boste vedno na prstih in skrbno gledali v svojo zalogo streliva. Treba je omeniti, da igra na Normal težavnosti ni preveč težka, tako da bo morda nekatere mikala težavnost Hard, a razkorak med obema je prevelik, tako da bi bilo tu treba še malce uravnotežiti zadeve.

resident evil
Škoda, da ogromna vampirska dama in njene hčerke niso bolj izdatno uporabljene.

Za pokanje gnusnob se boste morali zanašati na razna orožja, ki jih boste pridobivali skozi igranje. Čaka vas nekaj dobro znanega skakanja po inventoriju, da boste lahko s sabo nosili vse orožje, strelivo in predmete, vendar pa tokrat ni skrinje, kamor bi lahko odlagali svoje odvečne stvari. V zameno smo dobili gorotasnega trgovca Duka, ki ga lahko najdemo na različnih lokacijam, pri njemu pa lahko kupujemo razširitev našega nahrbtnika. Poleg tega pri njemu prodajamo nabrani zaklad, kupujemo zdravje in strelivo ter nadgrajujemo orožja ter naše statistike.

resident evil
Trgovec Duke bo vaša redna postaja za pridobivanje streliva in prodajanje nabrane robe.

Za preigravanje na normalni težavnosti boste porabili nekje 9 ur, ob koncu igre pa boste glede na nekatere opravljene naloge nagrajeni s točkami. Preko teh lahko odklenete goljufije tipa neskončna zaloga streliva, nova orožja in nov igralni način Mercenaries, ki vas postavi v areno, v kateri pobijate valove napadajočih sovražnikov. Odklene se vam tudi višja težavnost, ki vas vabi v ponovno preigravanje z bolje opremljenim glavnim junakom.

Resident Evil Village na lep način združi igralne prijeme štirice in sedmice in ponudi nekaj povsem svežega. Igra je naravnost čudovita, prelestna grafična podoba pa niti ne zahteva resnejših strojnih mišic in lepo teče tudi na šibkejših sistemih. Malce zmoti neuravnovešenost težavnosti, bolj resen problem pa je tudi nizka stopnja kota gledanja oziroma Field of Viewa, ki nekaterim igralcem povzroča glavobole in ga zaenkrat ni moč nastaviti po željah.

Vendar pa je tole pošten igričarski obrok in nujno preigravanje za vse veterane Resident Evil serije in grozljivk na splošno.

Spletna stran LiveLeak ugasnjena

0

Po 15 letih je znana spletna stran LiveLeak izginila iz interneta. Stran je bila znana po svoji video vsebini, ki ni nosila takšne cenzure kot YouTube, zato ste lahko na njej videli tudi bolj nasilno in grafično vsebino, kot so denimo usmrtitve.

Zdaj vas domena preusmeri na novo stran ItemFix, soustanovitelj Hayden Hewitt pa je na novi spletni strani zapisal razlog za spremembo. Obrazložil je, da se je v vseh teh letih internet spremenil in z njim tudi uporabniki. Nato je na Twitterju še dodatno razložil razlog za spremembe, saj naj bi se 15 let boril za obstoj strani in da je to po njegovem dovolj. Prav tako naj vzdrževanje strani ne bi bilo ravno poceni in tako je bil neprestano pod finančnim pritiskom.

ItemFix še vedno omogoča nalaganje video vsebine, a ta ne sme več biti nasilna, stran pa je zaenkrat v beta testiranju.

Epic Games je Sony ponudil 200 milijonov dolarjev za njegove ekskluzive

0

Bitka med Epicom in Applom se nadaljuje in za zdaj še ni jasno kdo bo na koncu postal zmagovalec. Sojenje pa je hudo zanimivo za vse igralce in novinarje, saj je med deljenjem odvetniških klofut na površje prilezlo kar nekaj informacij glede obeh podjetij.

Epic je za svojo trgovino Epic Games pripravljen zapraviti celo premoženje, a to smo že vedeli. A nismo vedeli, kako globoko je bil založnik pripravljen poseči v svojo zalogo Fortnite prihrankov, da bi na svojo stran pridobil PC igričarsko publiko.

epic games

Sodni dokumenti so zdaj razkrili, da je Epic ponudil Sonyju kar 200 milijonov dolarjev za predelavo štirih do šestih njegovih PlayStation ekskluziv. Dokument žal ni razkril ali je bila na koncu kupčija sklenjena ali ne ter kakšna je bila končna številka barantanja. Ob ponudbi je zapisana kratica MG+, kar pomeni “Minimal Guarantee”. To je v bistvu zagotovilo, da je to minimalna količina denarja, ki jo bo Epic izplačal prodajalcu, pa če se igra proda ali pa povsem pogrne na blagajnah. Sony je do sedaj na Epic Games trgovino poslal dve ekskluzivi in to sta ReadySet Heroes in Predator: Hunting Grounds, medtem ko sta bolj popularna naslova Horizon Zero Dawn in prihajajoči Days Gone istočasno izšla tudi na Steamu.

Partnerstvo med Sonyjem in Epic Gamesom je tako še precej skrivnostno, saj je morda to še v razvoju. Sony je denimo pred kratkim v Epic Games platformo investiral 200 milijonov dolarjev, tako da plodove njunega sodelovanja morda še nismo videli.

Sodni dokumenti so tudi razkrili, da je Epic podobno ponudbo podal Microsoftu, a ta jim ni bil naklonjen, saj jih smatrajo kot konkurenco. Epic je celo poslal ponudbo Nintendu za njegove ekskluzive, a pri tem poskusu so sami zapisali, da je to bolj strel v temo, saj je Nintendo znan po temu, da ne mara PC platforme.

Lost Judgment uradno najavljen, dobili smo tudi datum izida

Decembra 2018 je založnik Sega v svet poslal zanimivo igro Judgment, ki je igralce presenetila. Šlo je za nekakšen odvrtek Yakuza serije, le da smo tokrat igrali detektiva, ki se v Yakuza igrah ni pojavil. Igralci so se spraševali, zakaj bi založnik franšizo razdelil na dve ločeni veji in zdaj smo za vse to dobilo pojasnilo.

Yakuza je namreč s svojim zadnjim delom Like a Dragon spremenila svoj igralni način in vpeljala potezno bojevanje. Sega je nato izjavila, da bodo vse nadaljnje Yakuza igre vsebovale potezni boj, za tiste, ki si pa boste želeli akcije, pa lahko pogledate proti seriji Judgment.

In ta je včeraj dobila prvi napovednik za nadaljevanje Lost Judgment. Ta je zanimiv, saj nam predstavi moškega, ki je bil obtžen otipavanja na podzemni železnici in je bil nato tudi spoznan za krivega. A nato tip razkrije obstoj trupla v Tokiu za katerega je seveda takoj postal glavni osumljenec, a umor se je zgodil nekje ob istem času kot njegovo otipavanja na vlaku.

Kot rečeno, Lost Judment bo vseboval akcijski boj z vsemi tistimi nadnaravnimi potezami, ki jih je prinašal predhodnik. Zopet nas čaka raziskovanje ulic, le da bomo tokrat malce bolj gibčni in bomo lahko celo splezali na stavbe. Razvijalec Ryu ga Gotoku Studio bo tako kot v predhodniku omogočal izbiro angleških ali pa japonskih zvočnih vrstic, napovednik pa nam je prinesel tudi datum izida.

Ta se bo zgodil 24. septembra za vse konzole, razen Switcha, PC verzije pa zopet ne bo na spregled. PC-jaši ste bili prikrajšani tudi originala, ki je za zdaj na voljo samo za Google Stadio, založnik pa je pred kratkim razložil, da trenutno ne razmišljajo o predelavi za računalnike.

Logitech G333 slušalke – cenovno ugodna rešitev za igranje

Pri opisu Logitechove robe sem večkrat zatrdil, da je prihodnost brezžična in da se človek za mizo počuti osvobojen šele takrat, ko se reši vsega kablovja. Te besede so še vedno moje vodilo, a hkrati se zavedam, da nima vsak ravno polne denarnice in brezžične rešitve, čeprav superiorne žičnatim, s sabo vedno potegnejo tudi višjo cenovno nalepko.

Tega se zaveda tudi Logitech, zato je na trg poslal svoje nove “in-ear” slušalke G333, ki zase zahtevajo cenovno ugodnih 50 € in so namenjene igralcem, kot tudi tistim, ki kdaj sodelujete v Zoom pogovorih in bi pred kamero še vedno radi izpadli modno elegantni. Logitech je poskrbel tudi za izbiro barvnih kombinacij, tako da si lahko omislite črne slušalke z modrimi blazinicami, srebrne z vijoličastimi blazinicami ali pa vijoličaste z rumenimi nastavki.

logitech
G333 so preproste slušalke, ki pa jih lahko dobimo v različnih barvah.

V paketu boste našli slušalke, par plastičnih nastavkov za nastavljanje velikosti ter priročno torbico za prenašanje slušalk naokoli. Znotraj škatlice se nahaja tudi USB-C pretvornik, tako da lahko slušalke priklopite na vse Android telefone ali tablice, žal pa manjka pretvornik za iPhone naprave. Zahvaljujoč 3,5 mm priklopu lahko G333 priklopimo tudi na PC in prav vse konzole – pri Switchu direktno v napravo, medtem ko pri PlayStationu in Xboxu v igralni plošček.

Same slušalke so zgrajene iz aluminija in na sebi nosijo eleganten Logitechov logotip. RGB osvetlitve tu ne boste našli, a je ne boste niti preveč pogrešali, saj na slušalkah preko programske opreme ne nastavljate ničesar. G333 se ob priklopu sploh ne pojavijo v Logitechovi programski opremi G-Hub, tako da lahko glasnost v Windowsih prilagajate samo preko sistemskega zvočnega drsnika.

logitech
Za višanje in nižanje glasnosti prav pride vgrajeni kontroler.

Na kablu desne slušalke se nahajajo tudi preprosto fizične kontrole, preko katerih lahko zvišamo ali pa utišamo glasnost, hkrati pa lahko s pritiskom na srednji gumb zaustavimo trenutno predvajano skladbo. Vzemite v obzir, da boste to kontrole lahko na PC-ju nadzorovali samo takrat, ko boste slušalke priklopili preko USB-C pretvornika, saj preko preprostega “jack” vtičnika te kontrole enostavno ne bodo delovale – enaka situacija je tudi na telefonih, če slučajno nameravate slušalke vtakniti v tiste redke telefone, ki še vsebujejo 3,5 mm vhod.

Obregniti se moram še ob dolžino kabla, ki je precej kratka. Za uporabo na telefonih zadeva še znese, saj boste mobilnik prenašali v hlačah ali pa kakšnem žepu in takrat je dolžina ravno prav velika. A če nameravate zadevo uporabljati tudi za PC-jem in imate morda škatlo na tleh, potem vam zna dolžina predstavljati oviro pri udobni uporabi, tako da bo treba razmisliti o podaljšku.

logitech
Za prilagajanje ušesu je na voljo 5 blazinic.

Dobra novica je, da so slušalke G333 za uporabo res udobne. Štirje različni silikonski nastavki poskrbijo, da slušalke ostanejo lepo pričvrščena v ušesa tudi med gibanjem. Seveda pa je treba pri tosortnih slušalkah vzeti v obzir, da ob neprestani uporabi po nekaj ur začnejo žuliti ušesa. Ta problem ni izoliran samo na G333, ampak praktično na vso kategorijo takšnih slušalk, ki so na splošno namenjene nedeljskim uporabnikom, ki slušalke ne nosijo več ur zapored.

Zvok, ki ga pričarajo G333 slušalke, je presenetljivo dober. Seveda ga ne morete primerjati s tistimi pravimi slušalkami, ki imajo za oddajanje zvoka veliko večjo površino, a zahvaljujoč dvojnim gonilnikom zlahka ločite globoke base od drugih višjih tonov. Zadeva se res dobro obnese tudi v igrah, vgrajeni mikrofon pa bo poskrbel tudi za učinkovit pogovor z drugimi igralci. Na telefonu se boste brez motečih šumov brez problema pogovarjali s sogovorniki, preprost mikrofon pa tudi ni botroval kakšni resnejši izgubi zvoka.

logitech
Vgrajeni dvojni gonilniki prinesejo napreden zvok.

Res je, da se “in-ear” slušalke ne morejo kosati s polnimi školjkastimi slušalkami, a vseeno nosijo nekaj pomembnih prednosti. Poleg svoje elegantnosti so primerna za tista stanovanja, kjer je poleti hudo vroče in takrat vas začne ob polnih slušalkah hitro nadlegovati napad znojenja. “In-ear” slušalke tega problema nimajo, tako da jih lahko uporabljate kjerkoli in kadarkoli – ena od zelo koristnih navezav je denimo z VR očali, kjer zelo prav pride kakšna lahka rešitev, ki še dodatno ne obtežuje glave.

Logitech G333 so tako dobre slušalke, ki za udobno ceno ponujajo dovolj, da se ne boste čutili opeharjene. Zvok je dovolj razločen in globok, da se lahko primerja tudi s kakšnimi dražjimi rešitvami, kar je zagotovo velik plus. Res škoda, da kabel ni daljši, saj nekako Logitech s temi slušalkami cilja tudi na igričarje, ki pa bodo za udobno uporabo morali investirati v podaljšek.

Logitech G333 slušalke lahko v vseh barvnih kombinacijah kupite na spletni trgovini EIGRE.si.

Slovenska igra SimPocalypse v torek zapušča Early Access in na Steam prihaja v končni verziji

2

O slovenski igri SimPocalypse smo že pisali decembra lani, od takrat pa je preteklo dovolj vode, da je razvijalec Gamex Games razvoj pripeljal do končne verzije 1.0.

Igro smo namreč do sedaj lahko preigravali samo v načinu Zgodnjega dostopa, ki je bil sicer igralen, a zagotovo so nekateri čakali na zaključek razvoja, ki bo tekel bolje in bo vseboval manj hroščev.

SimPocalypse raziskuje žanr post-apokaliptičnih simulacij, kjer je poudarek predvsem na preživetju. Vendar pa tokrat ne boste samo preiskovali porušenih radiacijskih barak ter za opijali z vodko kot v kakšnem Stalkerju, saj je vaš namen civilizacijo zopet postaviti na noge in ne samo oskrba lastne riti. Tako vas čaka veliko grajenja, raziskovanja tehnologij in trgovanja, vse to pa boste počeli preko klikanja na uporabniški vmesnik.

Nekaj akcije nas vseeno čaka, saj bo včasih treba sesti v tank ter se iz izometričnega pogleda zapoditi nad nasprotnika. Treba bo poskrbeti za svoje delavce, saj se ta post-apokaliptična hišica iz kart hitro lahko začne rušiti, če pod njo ne najdemo pridnih inežnirjev, hišnikov in vojakov.

SimPocalypse izide 11. maja, na Steamu si lahko svojo kopijo pridobite za dobrih 8 €.

A Quiet Place 2 dobil še zadnji napovednik pred izidom

Grozljivka A Quiet Place je leta 2018 navdušila vse po svetu, saj je nosila enostavno zgodbo, ki pa nas je držala pričvrščene na stole vse do konca. Seveda se je hitro začelo delati na nadaljevanju, ki bi po vseh pravilih moralo iziti že marca 2020, a ravno takrat se je svet zavil v karantenske ukrepe, ki šele zdaj, več kot leto kasneje, počasi popuščajo.

A Quiet Place 2 si je res takrat za svoj izid izbral enega najbolj nerečnih datumov, saj je založnik Paramount Pictures vložil ogromne količine denarja v promocijo, 8. marca pa je bila v New Yorku celo pripravljena premiera za izbrane kritike, ki so film v svojih recenzijah močno pohvalili. Žal pa je moral biti nato končni izid odpovedan, tako da je šel ves ta proračun praktično v nič.

Pred kamere se zopet vrača John Krasinski, ki bo poskrbel tudi za režijo. Nadaljevanje nam bo pokazalo nekaj predzgodbe in končno bomo videli, kako so zvočno občutljivi nezemljani sploh prišli med nas in poskrbeli za apokalipso. Vendar ne bo vse ostalo samo v preteklosti, saj se bomo preselili tudi v spremljanje nadaljevanje zgodbe, v kateri bo Emily Blunt s svojim pomladkom poskušala zopet priti v civilizacijo.

Film pride v kina 28. maja, žal pa so slovenski kinematografi še vedno zaprti. Založnik je sicer povedal, da bo A Quiet Place Part II prišel tudi na njihov lastni pretočni servis Paramount+ in sicer 45 dni po premieri v kinih.

Epic podarja igro Pine – zanimivo avanturo v odprtem svetu

0

Založnik Epic Games nadaljuje svojo tradicijo podeljavanja brezplačnih iger in tokrat je produkt njihove darežljivosti igra Pine.

Gre za 2 leti star naslov v katerem spremljamo heroja z imenom Hue, ki bo moral raziskati širni svet Albamara, tega pa poseljujejo razna plemena, prebivalci in inteligentna bitja, ki nam lahko pomagajo ali pa so naš nasprotnik. Čaka nas 6 različnih okolic, vsaka pa bo imela svoj unikaten izgled. Nabiramo lahko opremo, čvekamo z drugimi ter buljimo v prisrčno grafično podobo, ki nosi lepo glasbeno spremljavo.

Igra ima na Steamu sicer oceno Mixed. Recenzije tam pravijo, da ima Pine dobre ideje, a je izjemno počasna igra, ki vsebuje med sabo preveč identična plemena. Spet drugi pravijo, da so se med igranjem zabavali in če k temu prištejete ceno 0 €, potem dobite izdelek, ki se ga vsaj splača aktivirati. To lahko naredite preko naslednje povezave.

Pine bo brezplačen do 13. maja, nato pa bo ponudba zamenjana in na vrsto pride epizodna avantura The Lion’s Song, ki spremlja skupino avstrijskih znanstvenikov.

Jake Paul si je v soočenju z boksarjem Floydom Mayweatherjem prislužil črno oko

0

Včeraj sta na oder v Hard Rock Stadium stopila YouTuber Logan Paul in profesionalni boksar Floyd Mayweather in tako se je zgodilo njuno prvo javno soočenje, ki je služilo kot nekakšen napovednik dvoboja, ki se bo odvil 6. junija v Miamiju.

Šlo je za besedni dvoboj, ki pa je bil bolj kot sramota. Loganu žaljivke ne gredo najbolje od rok, tako da je boksarja zmerjal na odru zaradi odvezanih vezalk in podobnih traparij. Skratka, konferenca ni bila kaj posebnega, a vse to se je spremenilo, ko je Floyd Mayweather stopil pod oder in naletel na Loganovega gobčnega brata Jakata.

Slednji je stopil pred bivšega prvaka in ga začel izzivati. Floyd je namreč pred tem oba brata označil za lažna boksarja in se ponudil, da se bo proti obema boril v isti noči. To očitno mlajšemu Paulu ni bilo všeč zato je začel jezikati in nenadoma izmaknil boksarju kapo ter poskušal zbežati. Nato se je začelo masovno prerivanje in zaradi gneče je bolj težko ugotoviti, kdo je koga udaril – če je bil sploh kje sprožen kakšen udarec.

Še en kasnejši posnetek kaže posledice obračuna. Vidimo lahko močno razburjenega Floyda, ki je enemu od bratu zagrozil s smrtjo, nato pa ga je njegovo osebje pospremilo iz lokacije.

Jake je kasneje na svojem Instagramu zapisal, da mu je eden od Floydovih varnostnikov zadal črno oko, začel pa je tudi promovirati slogan “gotcha hat”, saj si je slogan vtetoviral na nogo, v svoji trgovini pa je začel prodajati kape z napisom za 25 dolarjev.

Na koncu je vse skupaj še komentiral Conor McGregor, ki je vse skupaj označil za sramotno in žalostno.

Stranger Things dobil dražilnik za 4. sezono

Oboževalci serije Stranger Things čakata na novo sezono že več kot dve leti in zdi se, da gre vaše čakanje počasi proti koncu. Netflix je namreč za to svojo uspešnico včeraj na splet poslal prvi dražilnik 4. sezone, ki naj bi bila najbolj temačna do sedaj.

Kratki dražilnik sicer ne pove veliko. Vidimo lahko hladne hodnike in sobe Hawkins laboratorija, v njem pa se igra nekaj otrok. Zabavo nato zmoti srhljivi “Papa”, ki skupino preseneti z izjavo, da ima za njih nekaj posebnega. Kamera se nato zavrti na vrata s številko 11, kar je seveda soba znane protagonistke Eleven, ki jo igra Millie Bobby Brown.

Nova sezona je dobila nekaj ovir, saj jo je zadela koronavirus kriza. Poleg tega se serija sooča s še enim problemom, saj so v glavnih vlogah nastopali najstniki, ki rastejo kot plevel. Finn Wolfhard denimo, ki se ga spomnimo kot očalastega Mika, je danes star že 18 let, enako se je zgodilo tudi z ostalimi igralci. Zato se sumi, da bo nova sezona štorijalno skočila nekaj let vnaprej, saj bo drugače razlika v starosti preveč očitna.

Igralec Finn Wolfhard je v intervjuju za CBC Listen povedal, da bo nova sezona precej temačnejša od prejšnjih. Enako je potrdil tudi igralec Joe Keery, ki v seriji igra Steva Harringtona – v intervjuju je povedal, da bo četrta sezona bolj strašljiva od prejšnjih.

Oboževalci upajo, da bo četrta sezona izšla še letos. Netflix o datumu molči, a morda nas kmalu presenetijo. Pod opisom YouTube videa je namreč zapisano 002/004, kar pomeni, da nas čakata še dva dražilnika in morda bo eden od teh vseboval vsaj leto izida.

Ubisoft napovedal F2P igro The Division: Heartland

Založnik Ubisoft noče obupati nad svojo večigralsko serijo The Division, pa čeprav se ta bori s kritikami že od svojega prvega dela. Še posebej nadaljevanje in njegova razširitev sta Warlords of New York sta nase privabila srd igričarjev in rekordno nižanje Metacritic ocene, vendar pa je Ubisoft nedavno napovedal, da bo The Division 2 še dolgo dobival spremembe in posodobitve.

V skladu s tem so napovedali nov naslov The Division: Heartland, ki bo povsem samostojna in brezplačna igra. Na njej bo delal veteranski studio Red Storm, ki je v svetu Toma Clancyja razvil že cel kup iger iz različnih žanrov.

O Heartland je znanega zelo malo, saj je Ubisoft zaenkrat samo zapisal, da bo tole sveža izkušnja in da ni potrebno poznavanje prejšnjih delov. O kakšnih napovednikih še ni govora, dobili smo samo sliko, ki s svojim vodnim stolpom obljublja gozdnato, bolj ruralno izkušnjo, kar bo velika sprememba glede na pretekla The Division naslova, ki sta se odvijala v večjih mestih.

The Division: Heartland bo izšel enkrat med letoma 2021 in 2022, zainteresirani pa se lahko prijavite na zgodnje testiranje. Zanimivo bo videti, kako se bo ta igra odrezala na trgu F2P streljačin, ki danes vsebuje ostro konkurenco v obliki iger Call of Duty: Warzone in Fortnite. Ubisoft se je na ta trg že enkrat poskušal prebiti s svojo igro Hyper Scape, ki pa je kmalu po izidu postala povsem pozabljena.

Nintendo poroča o rekordnem finančnem letu

Leto 2020 je bila za proizvajalce zabavne elektronike naravnost neverjetno. Sony in Microsoft še danes ne moreta dohitevati ponudbe in konzole PlayStation 5 in Xbox Series X izginjajo iz trgovskih polic tako hitro kot jih lahko dostavijo, slabo pa ne gre niti Nintendu z njihovo nekoliko starejšo konzolo Switch.

Japonski gigant je včeraj izdal novo finančno poročilo, notri pa lahko najdemo nekaj sila zanimivih informacij. Leto 2020 je pri Nintendu pripeljalo do rekordnega, 6 milijard dolarskega dobička iz poslovanja ter drugega najboljšega rezultata v prodaji, saj so so zaslužili 16,1 milijarde dolarjev, kar je le malo manj od leta 2019, ko je v blagajne nakapalo 16,8 milijarde dolarjev.

nintendo switch

Vse to pomeni, da se konzolo Nintendo Switch prodajajo kot za med. V obtok so spravili 84,6 milijonov Switchev – 28,8 milijona se jih je prodalo samo v letu 2020. V to številko sta všteta oba modela, torej klasični Switch in ročna verzija Switch Lite, ki predstavlja več kot polovico prodaje.

Do sedaj so prodali preko 587 milijonov iger, veliko pa je k tej številki pripomogel igričarski hit Animal Crossing: New Horizon, ki je v samo enem letu prodal 32,6 milijona kopij. Pri tem so mu pomagale še druge igre kot so Super Smash Bro. Ultimate, Zelda: Breath of the Wild, Pokemon Sword and Shield ter Super Mario Odyssey – vsaka od teh je prodala več kot 20 milijonov izvodov. Na vrhu se še vedno nahaja Mario Kart 8 Deluxe, ki je do sedaj prodal 35,4 milijona kopij igre.

Nintendo je našel uspeh tudi pri bolj originalnih idejah, saj se je denimo njihova zabavna fitnes naprava Ring Fit do sedaj razprodala v več kot 10 milijonov primerkih.

Založnik sicer predvideva, da se bojo njihovi finančni rezultati v prihajajočem letu nekoliko umirili, saj globalna koronavirus kriza počasi popušča, tako da se zna tudi prodaja počasi umiriti. A Switch je zaenkrat na poti, da postane njihova najbolje prodajana sobna konzola, saj samo še malo zaostaja za Wii-jem, ki v svojem obstoju razposlal 101 milijonov izvodov.

20 let stari Baldur’s Gate: Dark Alliance dobiva predelavo, izide pa že danes

Baldur’s Gate: Dark Alliance danes praznuje svoje 20. leto obstoja in čeprav ta RPG ni nikoli bil tako slaven kot prva dva dela Baldur’s Gatea, je vseeno nabral dovolj privržencev, da igralci danes na nanj gledajo z lepimi spomini.

Dark Alliance je bila za razliko od Baldur’s Gatea akcijski RPG, ki je bil precej podoben Diablo. Poanta ni bila na pogovarjanju in reševanju zanimivih nalog, ampak na hitrem boju, akcijskih sekvencah in nabiranju nove opreme. Igra je bila dovolj uspešna, da je kasneje izrodila še eno nadaljevanje, trenutno pa je v razvoju tudi povsem nov del.

Original je 20 let nazaj izdal založnik Interplay, ki je bil v devetdesetih dom vseh večjih RPG franšiz ter velikih igričarskih talentov. Pod okriljem tega založnika so izšle legendarne franšize tipa Fallout, Baldur’s Gate in Planescape Torment, žal pa je založnik kasneje naletel na težke čase in leta 2006 bankrotiral. Razprodal je skoraj vse svoje licence in se tako nekako toliko izkopal iz luknje, tako da obstaja še danes.

Založnik je danes povsem drugačen od svojih zlatih dni, a vseeno so včeraj uradno napovedali predelavo igre Baldur’s Gate: Dark Alliance. Predelavo lahko tukaj damo pod narekovaje, saj so očitno samo poskrbeli za višjo ločljivost, medtem ko je vse ostalo isto. A vseeno projekt obstaja in bo danes izšel za konzole PlayStation 4 in 5, Xbox One in Series X ter Nintendo Switch, medtem ko bosta kasneje izšli še verziji za PC in telefone. Žal najavo malce kazi cena, saj je ta kar 29,99 €, to pa je povsem predrago za tako šibko predelavo.

Billie Eilish podrla nov rekord na Instagramu

0

Pevka Billie Eilish je trenutno najbolj vroče ime spletnih časnikov, saj se je pred kratkim slikala za revijo Vogue in to v opravi, ki za dekle, ki se najraje oblači v dolge preproste puloverje, nekoliko nenavadno.

A Billie se je oprave v bistvu domislila sama, saj je želela pokazati, da se nihče ne bi smel sramovati svojega telesa in da bi se morali vsi oblačiti tako, kot se jim tudi zahoče.

Slike so prispele na Instagram in hitro začele nizati milijone všečkov. Naslovna slika iz revije je celo podrla rekord Instagrama, saj je to postala slika, ki je najhitreje do sedaj nabrala milijon srčkov. Za rekordni podvig je kreacija potrebovala vsega 6 minut, trenutno pa slika drži preko 16 milijonov všečkov.

To ni njen edini vidnejši doprinos Instagram lestvicam. Marca je pevka razkrila svoje nove svetle lase, ta slika pa je do sedaj nabrala 22,8 milijona srčkov, kar je postavi na tretje mesto najbolj popularnih fotografij tega družabnega omrežja, s svojo sliko korzeta pa je zavzela tudi četrto mesto – ta slika je nabrala 21,2 milijona srčkov. Mimogrede, nekdo je pevko primerjal z igralcem Cillianom Murphyjem in zdaj mi ta primerjava ne gre iz glave.

Seveda vas zdaj zanima kateri sliki sta na lestvici najbolj popularnih Instagram slik na prvih dveh mestih in mi smo tu, da vam ustrežemo.

Na drugem mestu je z 24,3 milijoni všečki raper xxxtentacion, ki je zadnjo sliko objavil tik pred smrtjo.

Prvo mesto pa vas bo zagotovo presenetilo, saj na njem ne stoji nobena slavna oseba, ampak samo eno preprosto jajce. Leta 2019 je bil ustvarjen račun world_record_egg, ki si je zastavil preprosto nalogo: nabrati največ všečkov v zgodovini Instagrama. To mu je tudi uspelo in res dvomimo, da bo kdaj njegov dosežek porušen, saj je slika nabrala čez 55 milijonov všečkov, kar je več kot drugo in tretje mesto skupaj.

Fortnite dobil novo optimizacijo, ki omogoča igranje na šibkih PC sistemih

0

Razvijalec Epic Games poskuša svojo igro Fortnite pripeljati na prav vse sisteme in igranje omogočiti tudi vsem tistim, ki v svojih računalnikih nosite šibko strojno opremo. Bazo igralcev vsekakor potrebujejo, saj se trenutno vlačijo po sodiščih z Applom, Fortnite pa je med tem odsoten iz iPhone naprav, kar se zagotovo pozna pri zaslužku.

Tako so v igro zdaj vpeljali nov optimizacijski način “Performance Mode”, ki je zaenkrat v alfa testiranju. Nov grafični način lahko izberete v nastavitvah igre, ob izbiri pa bo grafična podoba znižana na minimum, kar bo pošteno zvišalo število sličic na sekundo.

fortnite

Preskok v optimizaciji je res silovit, na kar nakazuje zgornja slika. Igro lahko zdaj poganjate tudi na sistemih, ki imajo integrirane grafične rešitve. V primeru Intel UHD Graphics 620 je optimizacija skoraj kar trikrat boljša in tako bodo tudi nedeljski igralci lahko izkusili čudovit občutek igranja pri 60 sličicah na sekundo.

Poleg tega lahko zdaj onemogočite prenos tekstur visoke ločljivosti, ki znašajo malce več kot 16 GB. Tako zdaj celotna igra na disku znaša vsega 18 GB, kar je super, če se borite z omejenim prostorom.

Pathfinder: Wrath of the Righteous dobil datum izida

Pathfinder: Kingmaker je bila dokaj uspešna RPG igra iz leta 2018, ki je skozi čas nabrala lepo število privržencev. Razvijalec Owlcat Games je nabral dovolj denarcev, da je leta 2019 najavil delo na nadaljevanju Pathfinder: Wrath of the Righteous, nato pa je preko Kickstarter kampanje hitro presegel vse zastavljene cilje in tako bo nadaljevanje bolj obsežno kot je bilo sprva zamišljeno.

Kickstarter podporniki se lahko v igranju že nekaj časa zabavajo, včeraj pa je špil stopil v drugo beta testiranje. Do sedaj so bila na voljo prva štiri poglavja, razvijalec pa je z novo posodobitvijo vpeljal igralni način Crusade. Ta bo zamenjal mehaniko upravljanja mesta iz predhodnika, saj bomo tokrat na demonsko zalego pošiljali križarske odprave, nadzorovali vojsko ter ukvarjali s poteznim bojem, kjer bomo pod nadzorom imeli veliko število vojakov.

Nova beta posodobitev je s sabo prinesla tudi dodatne naloge, sistem vremena in prenovljen uporabniški vmesnik, ki je bil do sedaj identičen tistemu iz Kingmakerja. Vendar pa je najbolj pomembna novost najava datuma izida. Razvijalec je v svoji Kickstarter kampanji datum izida postavil na poletje, a v resnici bo igra izšla septembra 2021. Zamuda tako ni preveč velika in vsak mesec razvojnega časa bo Owlcatu prišel hudo prav. Pathfinder: Kingmaker je bil namreč ob izidu izjemno hroščat in res upamo, da se to ne bo ponovilo tudi pri nadaljevanju.

Pathfinder: Wrath of the Righteous je zaenkrat napovedan samo za PC, a Owlcat namerava igro predelati tudi konzole.

Nintendo najavil igro Game Builder Garage, ki vam omogoča ustvarjanje prav svojih iger

Nintendo je znan po temu, da rad na svojih konzolah ustvari unikatne in originalne igre, ki jih ne morete igrati nikjer drugje. A vsaj tokrat so pri iznajdbi originalne ideje malce zamudili saj se njihov novo oznanjeni projekt Game Builder Garage močno zgleduje po eni drugi ekskluzivi in sicer po igri Dreams, ki jo lahko igramo samo na PlayStation konzolah.

Igri si delita praktično enako idejo: igralcem dati možnost ustvarjanja iger na preprost in zabaven način, ki ne zahteva znanja iz programiranja. Dreams je bil v tem pogledu dokaj močno orodje in pri naši recenziji smo igri podelili visoko oceno, Game Builder Garage pa bo šel v malce bolj drugačno in družinsko prijazno smer.

Risankasti napovednik predstavi osnovo igranja, ki je v bistvu povezovanje bitij Nodon, vsako od njih pa omogoča svojo programersko funkcijo. Na preprostem polju lahko med sabo povezujete kontrole, predmete in določena dejanja, nato pa svojo ustvaritev tudi praktično preizkusite. Igra vam bo predstavila določene naloge, ki bodo pospremljene z dokumentacijo, tako da bo lahko vsak nekaj ustvaril, te stvaritve pa boste lahko naložili na splet in jih delili z drugimi igralci. Na voljo bo tudi način “Free Programming”, ki vam omogoča bolj napredno ustvarjanje.

Dobra novica je tudi to, da bo Game Builder Garage podpiral miške, kar bo vsekakor poenostavilo “programiranje”. Izid je napovedan za 11. junij.

Total War: Warhammer 3 dobil kratki dražilnik, večja predstavitev že naslednji teden

0

Total War navdušenci ste nekaj časa nazaj v zrak metali svoje čelade, saj je razvijalec Creative Assembly končno uradno napovedal igro Total War: Warhammer 3. Napovednik je bil resda spektakularen, a v njem je bilo ništrc igranja, kar so goreči oboževalci najbolj pogrešali.

Vse to pa se bo kmalu spremenilo. Najprej se je na Redditu pojavila obsežna tema nekoga, ki se je nekako dokopal do vseh predčasno izpuščenih informacij, nato pa je še nekdo objavil prvo pravo sliko med igranjem. Creative Assembly je očitno vse to opazil, zato je še isti dan na splet poslal kratki dražilnik, ki pokaže nekaj sekund igranja, prav tako pa so napovedali datum bolj obsežne predstavitve, ki se bo odvila 13. maja.

Datum izida za igro še vedno ni bil čvrsto postavljen, a igra naj bi izšla enkrat pozno v 2021. Tista bolj obsežna predstavitev bo najbrž razkrila ravno to skrivnost, poleg tega pa se lahko veselimo tudi bolj podrobnih informacij glede igranja.

Disney razvil bolj realističen žaromeč, ki je videti presneto impresivno

1

Včeraj se je odvilo sveto praznovanje 4. maja, ki ga na koledarju vsak pravoverni oboževalec franšize Vojna zvezd. Praznik je obeležil tudi lstnik licence Disney, ki je na svoj pretočni servis poslal prvi del nove animirane serije The Bad Batch, zraven pa so poskrbeli tudi za razkritje prav posebnega presenečenja.

Že dolgo se je šušljalo, da podjetje dela na razvoju bolj realističnega žaromeča. Nekateri sanjači so upali, da je morda neusahljiva zaloga denarja Disneyja pripeljala do resnične svetlobne sablje, a to je seveda nemogoče, saj takšne tehnologije še nekaj časa ne bo na spregled.

Vendar pa je Disney vseeno razvil prepričljivo repliko, ki so jo včeraj v kratekm napovedniku tudi prikazali. Video je kratek in pokaže žensko, ki ji iz ročaja skoči žarek svetlobe in treba je reči, da je sablja videti presneto impresivno.

Sicer smo takšne igračke imeli že prej, a tisto so bili samo ročaji, ki so na sebi vsebovali plastičen tulec, ki je nato zažarel. Ta nov izdelek pa je videti precej bolj izpopolnjen, a Disney ni izdal kakšnih tehničnih podrobnosti. Vendar pa so nekateri že rešili uganko, saj naj bi se za magijo skrival precej preprost koncept. Namesto plastičnega tulca iz ročaja skočita dva prozorna traka iz plastike, ki se nato ovijeta okoli LED traka na sredini, na vrhu pa je kapica, ki dokonča izgled žaromeča. Zadeva je presneto prebrisana in dejansko deluje realistično, a vprašanje ostaja, koliko je zadeva vzdržljiva za morebitno sabljanje.

Ni še jasno, ali bodo lahko oboževalci lahko zadevo tudi kupili. Novi žaromeči se bodo pojavili v sklopu odprtja Star Wars: Galactic Starcruiserja – nove pridobitve Disney Worlda, ki bo zaživela enkrat v 2022.

Blizzard je v zadnjih treh letih izgubil skoraj 30 % svoje baze igralcev

Razvijalec Blizzard je daleč od tistih časov, ko so bili med najbolj priljubljenimi imeni v igričarski industriji. Podjetje je v zadnjih dveh letih izgubilo nekaj pomembnih imen, prav tako se je zgodila reorganizacija, pri kateri je imel veliko besede njihov pokrovitelj Activision.

Tako je Blizzard v zadnjih dveh letih nizal eno kontroverzijo za drugo. Med njih sodijo masovna odpuščanja, cenzuriranje podpore Hongkongu, smešno slab BlizzCon ter ukinitev e-športne scene v Heroes of the Storm. K temu lahko dodate še traparije založnika Activisiona, ki je med vso to krizo odpuščal delavce ter višal plačo svojemu direktorju Bobbyju Koticku ter preusmeril vse svoje razvijalske ekipe v delanje nove Call of Duty vsebine.

blizzard

Activision-Blizzard je pred kratkim predstavil novo finančno poročilo za vse svoje investitorje in ti niso slabi. V prvem četrteltju je založnik zaslužil 2,2 milijardi dolarjev, kar je veliko več od zaslužka lani, ko so v enakem obdobju zaslužili 1,79 milijarde dolarjev. Največji zaslužkarji so bili Call of Duty, World of Warcraft in Candy Crush.

V finančnem poročilu je zapisano, da je novi dodatek Shadowlands za World of Warcraft pošteno pripomogel pri zaslužku, dobro pa je šlo tudi Hearthstonu. Založnik je tudi zadovoljen nad sprejemom predelave Diabla 2 Resurrected in da bo mobilni Diablo Immortal izšel še enkrat letos.

A vse vendarle niso dobre novice, saj je Blizzard začel pošteno izgubljati igralce. Spletna stran Massivelyop poroča, da je razvijalec od leta 2018 začel pešati pri svoji bazi igralcev. Na začetku leta 2018 se je v njihovih igrah mudilo 38 milijonov igralcev, v prvem četrtletju pa je ta številka padla na vsega 27 milijonov igralcev, kar je skoraj 29 % upad.

Te številke razvijalcu vsekakor ne morejo biti v ponos, a po drugi strani so tudi pričakovane. Blizzard je novo igro izdal daljnega leta 2016, ko je na splet prilezel Overwatch, od takrat pa samo še podpirajo razvoj že obstoječih naslovov. World of Warcraft ni več tisto kar je bil in konkurenca je zdaj na trgu neprimerljivo večja, tako da bo moral razvijalec s svojimi naslednjimi projekti res zadeti v polno, če si želi vrniti zaupanje svojih oboževalcev.