🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 291

Novi napovednik za Flight Simulator prikaže letala in letališča

0

Hitro gre čas naokoli in samo še slab teden nas loči, da bomo lahko tudi praktično preizkusili ambiciozno letalsko simulacijo Microsoft Flight Simulator. No, najbolj zavzeti so lahko igro preizkusili med alfa in beta testiranjem, a sedaj bomo dobili čisto izpopolnjeno verzijo, ki se, vsaj tako upamo, ne bo preveč rušila zaradi hroščev.

Microsoft nas te dni pridno zalaga z napovedniki, saj želi pri igralcih zanetiti navdušenje. To jim je tudi uspelo, saj smo še vedno v šoku zaradi čudovite grafične podobe in zanimive tehnologije, ki jo je ustvarjalcem uspeli zapakirati v ta dokaj nišni žanr. Sedaj je napočil čas, da nam tudi malce bolj podrobneje predstavijo razna letala in letališča, ki jih bomo lahko obiskali med svojimi zračnimi avanturami.

Napovednik ne prikaže nekih igralnih lastnosti, a lahko vidimo, kaj bodo dobili kupci standardnih in dražjih inačic kot so Deluxe in Premium Deluxe. Osnovna igra vas bo na Steamu obrala za standardnih 59,99 €, Deluxe pa že za 89,99 €. Premium Deluxe je vreden še enkrat več kot osnovna izkušnja in vas bo obral za kar 119,99 €. Upamo, da bo to res prineslo veliko dodatne vsebine.

Poskrbljeno je tudi za tiste, ki imate radi fizične edicije iger. V Sloveniji boste takšno zbirateljsko verzijo lahko kupili v trgovini EIGRE.si, cena pa se komaj razlikuje od digitalne verzije, s tem, da boste lahko na polico postavili res zajetno škatlo.

Izid igre je tik pred vrati, saj se bo ta zgodil že 18. avgusta.

Control Ultimate Edition prihaja na Steam in bo očitno cenejši kot na Epic Games trgovini

0

Control me med prvim igranjem ni preveč navdušil, zato sem recenzijo igre zaupal kolegu in se šele nekoliko kasneje vrnil k igranju. Ko sem končno enkrat “padel notri” sem dejansko začel uživati, nedavno napovedana razširitev AWE pa me je spomnila, da bi lahko še enkrat preigral grozljivko Alan Wake in to trenutno tudi počnem.

Control je izšel skoraj eno leto nazaj samo za Epic Games platformo in sedaj je končno napočil čas, da se pojavi tudi na Steamu. Razvijalec Remedy Entertainment je za to priložnost pripravil prav poseben napovednik, ki najavil Ultimate različico igre.

Ta paket bo v sebi vseboval osnovno igro, vse posodobitve ter obe razširitvi The Foundation in tudi prihajajoči AWE. To pomeni, da na Steamu ne boste mogli kupiti samo osnovne igre ampak samo takšno, ki vsebuje vso vsebino.

Steam stran za zdaj nima vnesene cene, a Ultimate naj bi se prodajal za vsega 39,99 €. To je hudo privlačna cena v primerjavi z Epic Games trgovino, kjer je osnovna izkušnja vredna 60 €, vsak od dodatkov pa stane dodatnih 15 €. Sicer bo Ultimate Edition paket prispel tudi na Epic Games trgovino, a nekoliko kasneje. Na Steamu se bo zadeva namreč pojavila 27. avgusta, na Epic Games pa šele 10. septembra.

Vse pa niso samo dobre novice, saj je založnik 505 Games najavil, da bodo samo lastniki Ultimate verzije na konzolah Xbox One in PlayStation 4 prejeli brezplačno nadgradnjo za Xbox Series X in PlayStation 5. To pomeni, da bodo vsi tisti, ki so kupili original in oba dodatka primorani v ponoven nakup, pa čeprav so v bistvu plačali še enkrat več. Skoraj zagotovo se bo ta odločitev spremenila, saj se je na založnika zaradi te poteze zlil plaz kritik in 505 Games zagotovo ne želi negativne reklame.

The Witcher – 2. sezona ponovno začela s snemanjem

0

Ljubitelji Witcher avantur, lahko si oddahnete. Koronavirus kriza je za nekaj časa zmrznila snemanje 2. sezone serije The Witcher, a situacija se je sedaj dovolj umirila, da se je filmska ekipa vrnila na kraj snemanja in ponovno začela svojo produkcijo.

Netflix je že prej najavil, da se bo snemanje nadaljevalo nekje v avgustu, sedaj pa je začetek dela dokončno potrdil tudi Stephen Surjik, ki bo režiral dve epizodi v 2. sezoni. Najavo je sporočil na svojem uradnem Instagramovem računu, zraven pa je še pripisal, da so vsi previdni, a da na prizorišču vlada dobra volja. Držijo se socialnega distanciranja, na koncu pa se je še zahvalil ostalim članom Witcher ekipe in Netflixu.

Vprašanje ostaja, kdaj bomo zadevo lahko dejansko gledali. Spletna stran RedenianIntelligence poroča, da naj bi se snemanje zaključilo februarja 2021, potem pa potrebujejo še okoli pol leta za obdelavo vseh posnetkov. Nova sezona bo tako, če bo šlo vse kot po maslu, na Netflix prispela nekje avgusta ali pa septembra 2021.

Torej nas v najboljšem primeru čaka vsaj še eno leto čakanja, kar zagotovo ne bo navdušilo ravno vseh. A glavno je, da se je zadeva zopet začela snemati, zagotovo pa nas bo Netflix skozi leto zalagal z dražilniki in novimi napovedniki.

Za zdaj večjih podrobnosti za drugo sezono še nimamo. Vemo, da bo za posebne učinke tokrat poskrbel Industrial Light and Magic, ki je svojo magijo posodil tudi Star Wars filmom. Poleg tega je znano, da tokrat ne bomo spremljali več časovnih niti, ampak se bo celotna zgodba dogajala v samo enem obdobju, kar bo zagotovo odpravilo nekaj zmedenosti iz prve sezone.

Shroud se je vrnil na Twitch

0

Po nenadnem propadu spletne platforme Mixer, sta njena dva zvezdnika nenadoma ostala brez svojega doma. Koliko je Microsoft ponudil streamerjema Ninji in Shroudu, da sta zapustila svoj topli domek na Twitchu, ni javno znano, a zagotovo je bila pogodba vredna milijone.

Shroud je svoj premik naredil oktobra lani in v manj kot letu dni se je vrnil nazaj na Twitch. Svojo vrnitev je sporočil včeraj na Twitterju, zraven pa je še spočel video napovednik Hollywoodske produkcije in nepozorni gledalec bi morda pomislil, da se je v boksarski ring vrnil Floyd Mayweather.

Michael “Shroud” Grzsesiek je tako sedaj uradno spet na Twitchu in njegov kanal je zopet nazaj dobil vijolično kljukico. Njegova vrnitev je spočela tudi nov logotip in za razliko od Ninje, ki se še vedno ni zavezal nobeni novi platformi, je Shroud sporočil, da bomo njegovo vsebino lahko sedaj spremljali ekskluzivno na Twitchu.

Datum prvega prenosa v živo še ni znan, a verjetno nanj ne bo treba čakati več dolgo. Zanimivo, da je Mixer ponudil pogodbi obeh streamerjev Facebook Gamingu, a ne Shroud, ne Ninja se nista odločila zavezati tej platformi, zagnala pa nista niti enega testnega prenosa v živo.

Bizarni Atomic Heart dobil nov igralni napovednik

0

Prvoosebna Atomic Heart nas čudi vse od svojega prvega napovednika in s tem nadaljuje tudi v letu 2020. Nedavno smo dobili nov igralni napovednik, ki prikaže nekaj bojevanja v muzeju, ki vsebuje robotske relikvije iz preteklosti.

Ni verjetno posebej izpostavljati, da vse te robotske kreature nato nenadoma zaživijo in nas nato tudi napadejo, kajne? A še prej se bomo morali spopasti z nekakšni čudnimi rožami, ki so zaradi neznanega razloga dobile noge. Posnetek se osredotoči predvsem na bojevanje s hladnimi orožji in občutek sem dobil, kot da gledam nekakšen sovjetski Bioshock.

Video prikaže tudi spopad z mini šefom, ki nosi ime Plyush, brezoblična gmota pa je posledica norih eksperimentov ruskih znanstvenikov. Bojevanje z njim ni videti nekaj preveč posebnega, a navdušijo podrobne animacije ob spremljavi dobre glasbene podlage skladatelja Micka Gordona, ki je svoje muzične sposobnosti posodil tudi streljanki DOOM Eternal.

Atomic Hearth je delan v pogonu Unreal Engine 4 in bo izšel za konzole trenutne kot tudi naslednje generacije. Žal datum izida še vedno ostaja neznanka in razvijalec na Steamu ni začrtal niti leta izida, kaj šele kaj bolj podobnega. Govorice pravijo, da je razvijalec Mundfish v začetku lanskega leta doživel masovna odpuščanja, Atomic Heart pa naj bi v avgustu 2018 ponovno začel razvoj iz nule. Če je to res, potem se lahko igre veselimo kvečjemu nekje v letu 2022.

Halo Infinite prestavljen v leto 2021 – Xbox Series X ostal brez ekskluziv ob svojem izidu

Razvijalec 343 Industries je včeraj pošteno presenetil industrijo videoiger in na Twitterju sporočil, da Halo Infinite ne bo izšel konec leta, kot je bila sprva napovedano, ampak šele enkrat v letu 2021.

Razlog za prestavitev je COVID-19 kriza, ki je vplivala na razvoj igre in preprosto jim je zmanjkalo časa, da bi igralcem predstavili vizijo v vsem svojem sijaju. Novi datum trenutno ni začrtan, tako da ne vemo niti tega, ali bo igra izšla na začetku 2021 ali morda v drugi polovici naslednjega leta.

Prestavitev izida igre ni nič novega in letošnja pandemija je v naslednje leto zamaknila že kar nekaj iger. Vendar pa bo zamik igre Halo Infinite nosil precej večje posledice, saj je bil ravno ta naslov paradni konj naslednje konzole Xbox Series X. Infinite bi moral iziti skladno s konzolo, kar bi dalo oboževalcem dejanski razlog za nakup novega produkta, ki zagotovo ne bo preveč poceni. Sedaj, ko je Infinite izginil z mize, Microsoft ni ostal samo brez ene igre, ampak dejansko Xbox Series X ob izidu ne bo ponujal nobenega naslova, ki bi pripadal samo njihovi konzoli. Dobro, imajo The Medium, začasna ekskluziva, ki bo verjetno izšla skladno s konzolo, a neka grozljivka zagotovo ni prodajalec sistemov, kot je to Halo.

Skoraj ni dvoma, da za prestavitev izida ni kriva samo koronakriza. Prvi igralni posnetek je naletel na množično neodobravanje iz strani igralcev in začela so se norčevanja iz grafične podobe igre. 343 Industries se je zavezal, da bo grafiko nadgradil, a za kaj takega pri takšnem titanskem naslovu kot je Halo potrebuješ več časa kot pa samo 3 mesece.

Da nekaj ne štima v razvoju igre je potrdil tudi znani novinar Jason Schreier. Halo Infinite je namreč tekom svojega petletnega razvoja zamenjal svojega kreativnega direktorja in projekt je dolgo časa plaval brez prave smeri. Kakor namiguje Jason, je Halo Infinitive trenutno v razvojnem peklu in ustvarjalci niso čisto prepričani, kaj želijo z igro sploh narediti.

Princ z Bel-Aira se baje vrača, ampak v obliki drame

0

Marca lani nas je na YouTubu presenetil impresiven napovednik mladega režiserja Morgan Cooperja, ki je v naših umih zastavil tezo: “Kaj če bi se zabavni Princ z Bel-Aira vrnil, ampak tokrat v obliki drame?”

Napovednik z imenom Bel Air je navdušil s svojo profesionalno izdelavo in hitro postal viralen. Zaslužil si je celo pozornost originalnega zvezdnika serije, Will Smitha, ki je Morgana nato tudi kontaktiral in ga v intervjuju povprašal, kako je sploh prišel do te svoje ideje.

Odkrito povedano sem na video že malce pozabil, a v ozadju so se v zadnjem letu začeli premiki, ki bi idejo dramatizirane predelavo Princa z Bel-Aira res pripeljali na naše male zaslone. Spletna stran Hollywood Reporter se je tako dokopala do informacij, da je projekt dobil zeleno luč in tako naj bi Bel-Air v naslednjih letih postal resničnost.

Morgan Cooper bo spisal in režiral pilota, pri ostalih delih pa bo služil kot izvršni producent. Pri scenariju mu bo pomagal izkušeni Chris Collins, ki se je podpisal pod serijo Skrivna naveza, seriji pa se bodo v vlogi izvršnih producentov pridružili tudi Will Smith, Quincy Jones in Benny Medina. Vračata se tudi ustvarjalca originalne serije Andy in Susan Borowitz in glede na vsa ta imena, bo nova serija v povsem dobrih in izkušenih rokah.

Vprašanje za zdaj ostaja, kdo bo dobil pravice do predvajanje te nove drame. Viri pravijo, da se za nakup serije potegujejo Netflix, Peacock in HBO, vendar končne odločitve še ni bilo. Prav tako še ni jasno, kdaj naj bi se začelo snemanje, kdo bo prevzel glavno vlogo in če se bo k sodelovanju vrnil kakšen od prejšnjih igralcev.

Za ZDA je ekskluzivne pravice do predvajanja pridobil servis HBO Max, tako da bi bilo logično, da bi tudi ta nova serija pristala na njihovem pašniku. Pri nas si lahko zadevo ogledamo na Netflixu, saj HBO Max še ni zašel v naše kraje.

Minecraft Dungeons bo že naslednji mesec prejel nov DLC

0

Kockasti akcijski RPG Minecraft Dungeons je že prejel en DLC Jungle Awakens, ki nas je odpeljal v tropski pragozd, sedaj pa se razvijalec Mojang pripravlja za lansiranje naslednjega dodatka, ki nas bo odpeljal v bolj mrzle predele.

Creeping Winter bo prinesel zamrznjeno mapo ter standard vseh RPG razširitev: dodatna orožja, oklepe, predmete in sovražnike. Novi bodo Daily Trials, ki so v bistvu dnevni izzivi za tiste najbolj pridne igralce, ki radi prestanejo večje ovire in so za svoj trud poplačani z nagradami.

Med našimi avanturami bomo lahko pridobili tudi nove člane našega druščine. Rešili bomo lahko razne trgovce, med njimi tudi kovače in ko jih bomo rešili pred pogubo, se bodo za stalno naselili v našem kampu. Končno bomo dobili tudi možnost izmenjavanja predmetov med igralci.

Sliši se kot zanimivo obarvan DLC in čeprav Minecraft Dungeons ni nek resen akcijski RPG tipa Diablo, je vseeno zanimiva odprava po temnicah, v kateri se lahko brezskrbno zabavajo tako mlajši, kot tudi starejši.

Creeping Winter bo izšel 8. septembra in če bo cena primerljiva s prvim dodatkom, bomo zanj odšteli 6 €.

Mass Effect predelava naj bi bila razkrita septembra

0

Že dolgo krožijo govorice, da bo znanstvenofantastična serija Mass Effect doživela predelavo. Upali smo, da bo ta projekt založnik EA razkril na svoji konferenci EA Play, a žal so tam pokazali zelo malo stvari in Mass Effect ni bil med njimi.

A upanje še ni zamrlo in pred kratkim je valove navdušenja ustvarila punca z imenom Liana Ruppert. Dekle je zelo velika oboževalka Mass Effect serije in na svojem Twitter profilu je zapisala, da nas naslednji mesec čaka ena večja najava igre, na katero komaj čaka.

To se morda ne sliši kot nekaj posebnega, vendar moramo upoštevati, da je za podoben termin nekaj napovedoval dobro znani insajder industrije Shinobi 602. Ta je že prej najavil, da bomo prenovljeno Mass Effect dobili oktobra, včeraj pa je zopet namignil na ta datum na forumu Resetera.

Zdi se, da bomo dobili napovednik za prenovljeno trilogijo dobili septembra, oktobra pa nas nemara čaka že polni izid. To bi zagotovo popestrilo jesenski termin, predelava pa bi bila verjetno namenjena trenutni in naslednji generaciji konzol.

Mass Effect igre sicer niso spet toliko zastarane, izjema je le mogoče prvi del, ki je igralno že precej lesen in bi si morda zaslužil popolno predelavo v novejši pogon, ki bi morda prinesel tudi podporo kontrolerjem na PC-ju. September ni več daleč stran, tako da bomo kmalu videli, če je na teh govoricah kaj mesa resnice.

Če imate dovolj vseh teh čenč in igranje izvajate na PC-ju, potem si lahko sami pričarate nadgradnjo Mass Effect iger. Za to te dni poskrbi modifikacija ALOT, ki predela teksture vseh treh iger in jih spravi na višjo raven. Kako je zadeva videti v praksi, si lahko ogledate na spodnjem posnetku, ki drži pod opisom tudi povezave za prenos modifikacij vsake posamezne igre.

Sam Fisher se vrača ampak v igro Rainbow Six Siege

0

Ubisoft bo legendarnega agenta Sam Fisherja očitno porinil povsod, kjer je le mogoče, razen v novo inštalacijo franšize Splinter Cell. Ta je v stanju mirovanja vse od leta 2013, ko nas je pozdravil zadnji del Blacklist in čeprav založnik vseskozi trdi, da serija zanje ni mrtva, še vedno nismo dobili novega Splinter Cella.

A Sam Fisher se pojavlja povsod drugje. Bil bo igralen karakter mobilne igre Elite Squad, pojavil pa se je tudi v obeh novodobnih Ghost Recon igrah. Zdaj pa je napočil čas, da se prismuka tudi Rainbow Six Siege in Ubisoft je včeraj izvrgel kratki dražilnik, kjer se pred nami izriše dobri, stari Sam. Vendar pa je stara ninja videti precej drugače od prej, saj je precej bolj bradat in postaran, njegova tesno prilita obleka, ki mu je omogočala neslišno premikanje, pa je izginila neznano kam.

Sam naj bi bil prav poseben agent, ki bo lahko izstreljeval unikatne kamere v stene, to pa mu bo omogočalo, da si natančno ogleda, kaj vse se dogaja v sosednji sobi. Kot vohun bo tako izjemno priročen član ekipe, saj vemo, da v Siegu najbolj šteje taktični in koordiniran napad.

Ubisoft bo večjo predstavitev naredil 16. avgusta, kjer bomo dobili bolj podroben pogled v novega agenta. Že kakšen mesec nazaj je na Reddit izcurljal igralni posnetek novega agenta v akciji, za katerega je sedaj jasno, da je to prav naš Sam Fisher.

S3/4 Operator Gadgets / Abilities from r/Rainbow6

Fast and the Furious igra kandidira za prestižni naslov najslabše igre leta

1

Prvi film franšize Hitri in drzni me je leta 2001 naravnost odpihnil. Avtomobili me takrat niso pretirano zanimali, a Fast & Furious film me je tako navdušil, da sem kar naenkrat začel raziskovati moč različnih superšportnikov ter kako bi na navadno Škodo namestil NOS plin.

Takrat bi naravnost ubijal za igro, preko katere bi vsaj virtualno lahko izkusil nočno preganjanje avtomobilov po ulicah velemesta. Trpel sicer nisem pretirano, saj so me takrat zabavale Need for Speed Underground igre, žal pa te niso vsebovale neke pretirane zgodbe.

Od prvega filma je preteklo že 19 let in sedaj imamo pred sabo končno igro, ki se dogaja v svetu Hitrih in drznih. Fast & Furious Crossroads je izšel samo nekaj dni nazaj, a žal se mi ni izpolnila želja iz začetka tisočletja, saj je razvijalec Slightly Mad Studios izvrgel precej zanič produkt.

Da nekaj ne štima pri Crossroads je pokazal že prvi napovednik. Sicer po predoglednih videih ni pametno delati zaključkov, a Crossroads je gledalce osupnil s svojo ostarelo podobo, ki bi morda pripadala nekje prejšnji generaciji konzol, pa še tam ne bi navdušila. Prav tako je bizarno videti, kako avtomobili kar plavajo po cesti, brez neke prave fizike. Morda najbolj čudi dejstvo, da je za razvoj poskrbel studio Slightly Mad Studios, ki je v preteklosti spočel impresivni avtomobilski igri Project Cars in trenutno dela na tretjem delu te serije.

Kritiki so igro raztrgali, a prve recenzije so se začele pojavljati šele zdaj, saj založnik ni želel opisovalcem pošiljati kod za recenzije. To skoraj nikoli ni dober znak in tudi tokrat se je to izkazalo za pravilno tezo. Na Metacriticu drži igra s strani kritikov porazno oceno 33, iz strani igralcev pa samo 3.0. Seveda te ocene niso končne, saj so kritiki šele zdaj začeli s s testiranjem, tako da se zna ocena obrniti navzgor ali pa navzdol. Predvidevamo, da prej navzdol.

Med minuse so opisovalci prišteli katastrofalen nadzor avtomobilov, slabo grafiko, ponavljajočo vsebino in nesmiselno zgodbo. Ena od pozitivnih lastnosti je dober nabor igralcev, ki svoje delo opravijo dobro, kljub temu da so morali delati z neumnim scenarijem.

Tudi na Steamu boste težko našli kakšno pozitivno oceno iz strani igralcev. Ko bi bil naslov vsaj cenejši, a zanj hočejo polnih 60 €, kar bo za posledico zagotovo pomenilo tudi slabo prodajo. Škoda, saj je Vin Diesel pravi navdušenec nad videoigrami in je zagotovo upal, da bo s tem projektom pridobil nekaj veljave tudi na igričarskem trgu.

Cyberpunk 2077 dobil cel kup novih napovednikov

0

Odvila se je druga epizoda serije Night City Wire, ki jo prireja razvijalec CD Projekt RED za svojo težko pričakovano igro Cyberpunk 2077. Ta serija posnetkov služi predstavitvi igralnih mehanik in zgodbe in nas bo držala pri življenju vse do novembra, ko bo igra končno prilezla na prodajne police.

Dobili smo predstavitev različnih poti skozi igro. Na začetku bomo lahko izbrali izvor našega karakterja in to bo pomembno vplivalo na začetek igranja. Če si bomo za igranje izbrali denimo Nomada, se na začetku sploh ne bomo pojavili v mestu, ampak v puščavniški okolici Badlandsa, tako da se bomo najprej morali izboriti za svoj vstop v metropolo Night Cityja. Street Kid bo svoje življenje začel na umazanih ulicah velemesta in bo svojo priložnost pridobil samo preko kriminala. Potem je tu še Corpo, ki bo svojo avanturo začel v pisarnah stolnice, a to nikakor ne pomeni, da se bo našel v družbi poštenih ljudi. Tri različne poti nam bodo tako dale praktično izgovor za 3x preigravanje kampanje, kar me je malce spomnilo na začetek igre Dragon Age: Origins.

Dobili smo tudi predstavitev orožij, ki jih bomo lahko razdelili na tri različne kategorije: Tech, Power in Smart. Tehnološke brzostrelke bodo nekakšni “railguni”, kar pomeni, da bodo uporabljala ekstremno naelektrene naboje, ki jih bodo lahko izstrelili pri velikih hitrostih. Smart orožja bodo v sebi vsebovala nekaj tehnologije, tako da bodo vaši izstrelki zasledovali tarčo, pa četudi se ta skrije v zaklon. Power pokalice morda najbolj spominjajo na tista navadna sejala smrti, s to razliko, da bomo lahko naboje odbijali od tal. Orožja se bodo razlikovala tudi glede na svojo redkost, kar je tudi standard RPG iger. Zanimivo je, da bodo legendarna orožja vsebovala unikatne sposobnosti, ki jih ne boste našli drugje in se jih bo zato izplačalo izvohati.

Med drugim je bila predstavljena tudi glasbena skupina Samurai, ki bo poskrbela za muzično spremljavo in če se bodo skladatelji odrezali tako dobro kot poljska skupina Percival v igri The Witcher 3, potem nas čaka prava poslastica.

Cyberpunk 2077 je po vseh prestavitvah izbral naslednji datum izida za 19. november in srčno upamo, da bo to tudi zadnja prestavitev tega hudo obetajočega naslova.

Hologrami v dnevni sobi so končno postali resničnost, a niso za plitve žepe

0

Znanstvena fantastika je žanr filmov, ki velikokrat pokaže zanimive naprave prihodnosti. Ta žanr igra veliko vlogo v svetu tehnologije, saj filmski ustvarjalci pokažejo zanimivo idejo, nato pa se samo čaka, da znanost napreduje do te stopnje, da izdelek postane resničnost.

Verjetno se še nekaj časa ne bo teleportirali ali pa po zraku mahali z žaromeči, smo pa vsaj tehnologijo hologramov pripeljali do te mere, da lahko začnemo plodno razmišljati o uvedbi takšnih izdelkov v svoje dnevne sobe.

Eden takšnih pionirskih izdelkov se imenuje PORTL, ki je v bistvu nekakšna omara, ki lahko drži hologramsko pojavo v vsej svoji veličini. PORTL v višino meri 210 cm, v širino 150 cm in v globino 60 cm, kar je dovolj, da lahko opravljamo videokonferenčne klice z drugo osebo in dobimo občutek, da se je pred nami pojavil resnični človek.

Direktor podjetja PORTL Inc., David Nussbaum, pravi, da lahko hologram pošlje vsaka oseba, ki si lasti kamero in belo ozadje. Poleg tega lahko napravo opremimo z umetno inteligenco in tako ustvarimo hologram, ki se odzove na naša vprašanja. PORTL je tako idealen za kakšne muzeje, kjer bi lahko kakšni pomembni zgodovinski osebnosti zastavili vprašanja, ona pa nam bi dejansko odgovorila in to ne kot nek poceni mehanski robot, ampak skoraj kot čisto živa oseba.

David pravi, da bi se lahko napravo uporabilo tudi doma in bi bila idealna za združevanje odtujenih družinskih čalnov, ki se zaradi takšnih ali drugačnih preprek niso že dolgo videli. Vendar pa bo za kaj tekega potrebno počakati še mnogo let.

Tehnologija je sicer impresivna, a cena je za zdaj preveč visoka za navadnega smrtnika. En PORTL stane okoli 60.000 $, če pa bi vanj namestili še umetno inteligenco, se ta strošek skokovito poveča. A pomembno je, da je tehnologija tukaj in David pravi, da bo cena v naslednjih petih letih padla. Podjetje prav tako načrtuje razvoje manjše različice, ki jo bomo lahko postavili na mizo in bo skladno s tem nosila tudi precej manjšo ceno.

Več informacij na njihovi uradni spletni strani.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 prestavljen na naslednje leto

0

Če ste si želeli letošnje leto obarvati z vampirskimi avanturami, potem imamo za vas slabe novice. Razvijalec Hardsuit Labs je namreč včeraj preko Twitter izjave sporočil žalostno novico o prestavitvi izida igre Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2.

Nekega konkretnega razloga za prestavitev niso navedli, vendar je zagotovo zraven imel prste tudi koronavirus. A zdi se, da se Bloodlines 2 bori s še nekaterimi drugimi internimi problemi. Igra bi morala originalno iziti že marca letos, vendar pa je bil takrat izid prestavljen. Tudi takrat ni bilo navedenega nekega jasnega razloga, a dejstvo ostaja, da ljudje nad prikazanim prvim igralnim posnetkom niso bili ravno navdušeni. Tudi drugi napovednik nas ni ravno prevzel in v oči je padla tudi dokaj primitivna grafična podoba.

Hardsuit Labs pravi, da želijo pričarati najboljšo možno igralno izkušnjo in spoznali so, da tega enostavno ne bo moč narediti v letošnjem letu, zato izid prestavljajo na 2021, za zdaj pa se niso opredelili, ali to velja za začetek naslednjega leta ali pa bomo na igro čakali še dlje.

Oboževalci Vampire franšize na nadaljevanje čakajo že dolgo in tudi ta prestavitev jih ne bo ravno ubila. Za nekatere je to dejansko dobra novica, saj je originalni Bloodlines slave po svojem odličnem začetku in poraznem koncu, saj je moral takrat razvijalec Troika Games hiteti z razvojem, kar je za posledico imelo odrezan konec in cel kup hroščev. Ravno zaradi tega je moral Troika takrat zapreti svoja vrata in upamo, da se kaj takega ne bo zgodilo tudi z njegovim naslednikom.

Fall Guys v enem tednu razprodal 2 milijona kopij

0

Kdo bi si mislil, da bo neka barvasta igra, v kateri tekamo skozi ovire in ne izstrelimo niti enega naboja, postala ena najbolje prodajanih iger letošnjega leta?

Zagotovo jih ni bilo veliko, a zgodnji beta test je pokazal, da ima razvijalec Mediatonic pod rokami pravi hit. Ko je igra enkrat izšla so kopije letele iz digitalnih polic, strežniki pa so postali tako obremenjeni, da so enostavno odpovedali. Kar naenkrat so vsi govorili o smešno zabavni večigralski igri Fall Guys in igrali so jo največji streamerji, ki so bili poleg tega lahko vseh starosti, saj je to nenasilna igra.

Fall Guys je zunaj samo en teden, a že je dosegel nekaj res impresivnih rezultatov. Na Twitchu je zabeležil 23 milijonov ur ogleda, igro pa je na Steamu naenkrat preigravalo preko 120.000 navdušenih igralcev. To je ogromna številka, ki poniža tudi tiste največje naslove, ki so imeli tisočkrat večji proračun. Takšnih številk denimo niso mogle doseči uspešnice, kot so Doom Eternal, Sea of Thieves in nedavno izdani Horizon Zero Dawn.

Založnik Devolver Digital se te dni smeje na poti v banko. V samo enem tednu so namreč prodali 2 milijona kopij igre, kar je njihov najbolj uspešen zagon projekta do sedaj. Res je, da Fall Guys na Steamu stane samo 19,99 €, a če to pomnožimo z dvema milijonoma v enem tednu, dobimo zajetno število evrov.

Vprašanje ostaja, ali bo Fall Guys še nekaj ostal med nami ali pa gre bolj za muho enodnevnico. Če bo razvijalec pridno dodajal novo vsebino, potem se zna med nami obdržati dolgo časa, zagotovo pa je na vrhu prioritet bolj stabilna infrastruktura strežnikov.

FIFA 21 Ultimate Team razkrit v novem napovedniku

0

Založnik EA je že prikazal prvi igralni napovednik za svojo prihajajočo igro FIFA 21, sedaj pa je napočil tudi čas, da razkrijejo močno igrani in popularni Ultimate Team, ki ga bolje poznamo pod kratico FUT.

V FUT načinu se bodo igralci povezali s še enim prijateljem, čakajo pa vas različni igralni načini. Med njih lahko prištejemo Division Rivals, kjer se bomo v solo ali duos načinu spopadli proti drugim igralcem, v Squad Battles se bomo lahko pomerili z umetno inteligenco, ne smemo pa pozabiti še zabavnega FUT Friendlies House Rules, ki je bolj sproščen igralni način proti drugim igralcem.

Veliko bo poudarka tudi na raznih dogodkih v skupnosti, kjer bomo lahko tekmovali proti drugim igralcem in hkrati nadgrajevali svojo ekipo. Čaka vas veliko različnih objektivov, ki vam bodo ob svoji uspešni dokončanosti prinesli unikatne nagrade, kovance in paketke.

FIFA 21 prihaja na PC, Xbox One in PlayStation 4 9. oktobra, naslednje leto pa nas čaka nadgrajena različica za konzoli Xbox Series X in PlayStation 5.

The Last of Us Part II bo dobil Grounded težavnost in trajno smrt

0

Minilo je že nekaj časa od izida igre The Last of Us Part II in zdi se, da se je zdaj situacija malce pomirila in končno lahko spet omenimo ime te franšize, ne da bi kdo povsem ponorel in začel glasno vzklikati, kako se je razvijalec Naughty Dog prodal in onečastil svoje ime. Jeza je minila in zdaj so se začele celo pojavljati tudi pozitivne kritike iz strani samih igralcev. Šokantno, vem.

Igra je pred kratkim posodobila svoj seznam trofej in pozorne oči so opazile, da smo dobili dva nova dosežka, ki ju bodo lahko odklenili samo tisti najbolj potrpežljivi in mojstrski igralci. Dodana bo nova težavnost Grounded, ki jo poznamo že iz izvirnika in je rezervirana za res tiste najboljše igralce. Težavnost je v originalu potrojila škodo iz strani nasprotnikov, umaknila možnost prisluškovanja ter tudi cel uporabniški vmesnik, surovin pa je bilo po svetu precej manj. Seveda ni nujno, da bo tudi drugi del imel točno takšne lastnosti, a verjetno večjih sprememb ne bomo dobili.

20200810150050

Nov bo tudi sistem Permadeath, ki je rezerviran za tiste največje mazohiste. Trajna smrt pomeni ravno to, kar obljublja: ko naš karakter umre, je z igranjem konec. Ne boste mogli več naložiti shranjenega položaja, ampak boste morali celotno avanturo začeti od čistega začetka.

Datum izida te posodobitve še ni znan, a razvijalec novih dosežkov običajno ne dodaja, če ni izid že zelo blizu.

*Posodobitev: Naughty Dog je uradno razkril novo posodobitev, kot smo pričakovali. Napovednik si lahko ogledate spodaj.

Razkrita cenejša različica konzole Xbox Series X

0

Ena najslabše čuvanih skrivnosti v gaming industriji je ta, da bo Microsoft ob naslednji generaciji konzol spočel dve različici, ki se bosta razlikovali tako po ceni, kot tudi po moči. Microsoft si je izbral poimenovanje Xbox Series X ravno s tem namenom, da bodo lahko proizvedli več različnih konzol pod eno družino.

Podjetje naj bi še ta mesec razkrilo konzolo Xbox Series S, a uradne najave še ni bilo. Zdi pa se, da jim je presenečenje pokvaril Twitter uporabnik Zak S, ki se je nekako dokopal do povsem novega kontrolerja, ki bo krasil konzole naslednje genracije. Posebnost tega krmilnika je njegova snežno bela barva in priročnik, v kateremu piše, da je kontroler združljiv tako s konzolo Xbox Series X kot tudi z Xbox Series S. In tako je bila nova konzola praktično tudi uradno potrjena.

Sam kontroler tudi še ni bil napovedan. Vsebuje hibridno zasnovo D-Pad gumbov in omogoča priklop preko USB-C standarda, na sredini pa boste našli nov gumb “Share”. Microsoft še vedno ne mara vgrajenih akumulatorjev, tako da boste za igranje potrebovali 2 AA bateriji. Dobra novica je tudi podpora Blutooth povezavi, kar ga naredi združljivega z Android napravami, kar je pomembna dobrina njihovega prenovljenega servisa Game Pass.

Zakaj bo potem Xbox Series S cenejši? Preprosto: ker bo vseboval manj močne strojne dele. S varianta naj bi vsebovala slabšo grafično moč in manj pomnilnika kot X različica, procesor pa naj bi ostal isti. Igralci na S konzoli boste zato deležni slabše grafične podobe ali pa manj sličic na sekundo, X lastniki pa boste verjetno lahko izbirali med boljšo grafiko ali pa višjimi sličicami na sekundo. Torej tako, kot je bilo do sedaj v primeru konzol PlayStation 4 in PlayStation 4 Pro.

Microsoftu sedaj ne ostane drugega, kot pa da tudi uradno razkrije svojo konzolo še ta mesec, upamo pa, da bodo hkrati razodeli tudi ceno.

Danes je zadnji dan za prevzem brezplačne kopije igre F1 2018

0

Če imate radi dirkanje, vonj bencinskih hlapov in hrušč, ki ga povzroči bliskovito hiter F1 dirkalnik, potem imamo za vas dobre novice. Razvijalec Codemasters in spletna trgovina Humble Bundle sta se namreč odločila, da med vse pristaše karavane Formule 1 podelijo brezplačne kopije igre F1 2018.

Codemasters nas je z zadnjo iteracijo F1 2020 precej presenetil, saj ni samo poskrbel za nadgradnjo že nekoliko utrujenega recepta, ampak je tudi vnesel kar lepo količino povsem nove vsebine. F1 2018 teh novih lastnosti seveda nima, a gre za solidno izkušnjo preganjanja ovinkov, ki je zdaj postalo kot naročeno za vse tiste, ki bi F1 igre radi preizkusili, a ne bi za njih odšteli preveč denarja.

Boljše ponudbe od 0 € ne boste dobili. Za svoj brezplačni izvod se odpravite na naslednjo povezavo, kliknite gumb “Get the Game”, se vpišite oz. registrirajte nov račun in že boste postali nov in srečen lastnik svojega ključa za F1 2018. Tega morate nato registrirati na Steamu do 17. avgusta, saj takrat poteče njegova veljavnost.

Čas za prevzem brezplačne kopije se izteče že nocoj ob 22.00, zato se splača pohiteti.

Microsoft Flight Simulator bo prava vizualna poslastica – razvijalci so poskrbeli tudi za skrbno animirane živali

0

Prihajajoči Flight Simulator me z vsakim igralnim posnetkom znova verjetno preseneti. Sam nisem nek strasten navdušenec nad letenjem, a celo meni je prihajajoči simulator plavanja med oblaki postal tako privlačen, da dejansko razmišljam o njegovem nakupu.

Kar mi vedno pohitri srčni utrip ob napovednikih Flight Simulatorja je naravnost čudovita podoba. Medtem, ko vsi govorijo o Cyberpunku 2077, se mi zdi, da bo ravno Flight Simulator pokazal, česa vsega je zmožna najbolj močna PC strojna oprema. Prištejte k temu tudi dejstvo, da bodo talne mape vzete iz Microsoftovega digitalnega zemljevida Bing in da je na ta način uspelo ustvarjalcu poustvariti celoten svet, ki ga bomo morali preko interneta sproti pretakati iz njihovih strežnikov in dobite izdelek, ki se lahko resnično podpiše pod oznako “naslednja generacija”.

Spletna stran Flight Sim Elite je nedavno skupaj sestavila povsem svoj napovednik, ki pokaže nekaj nenavadnega v svetu letalnih simulacij: živali. Človek bi pričakoval, da bi razvijalec za njih vnesel samo grobe modele, ki bi od daleč nekako spominjali na določeno žival in to bi bilo tudi vse. Zakaj bi vlagal trud v oblikovanje nečesa, kar bo igralec preletel in komaj opazil?

Vendar je Flight Simulator zopet dokazal, da mu je pomembna vsaka, še tako majhna podrobnost. Kot vidite bodo sloni, žirafe, ptice in medvedi podrobno animirani in ne bi se jih sramoval tudi v kakšni prvoosebni igri, kjer bi igrale veliko bolj pomembno vlogo, kaj šele v letalni simulaciji. Res me zanima, če bomo pri preletu nad Slovenijo videli rise in črne medvede oz. če bo favna ustrezala vsaki pokrajini.

Microsoft Flight Simulator je tik pred vrati, saj ga bomo lahko igrali že 18. avgusta. K sreči smo za Slovenijo dobili tudi uvoznika za fizične kopije igre.