🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 302

Ubisoft bo svojo predstavitev iger spočel 12. julija in tu je kratki napovednik

Odpoved festivala E3 je za rezultirala v temu, da vsi večji založniki držijo svoje konference in skozi poletje bo vsak od njih razkril svoje največje prihajajoče projekte.

Ubisoft že dolgo ni pokazal ničesar res velikega. Sicer smo dobili kratke napovednike za Assassin’s Creed Valhalla in nedolgo tega so nam predstavili svojo prihajajočo battle royale streljačino Hyper Scape. Vendar vemo, da ima Francoz pod kapo še marsikaj in vse to bo razkril na prihajajočem dogodku Ubisoft Forward.

Ta velika predstavitev se bo zgodila 12. julija, založnik pa je izdal tudi kratki dražilnik, ki napove, kaj vse lahko pričakujemo. Upamo na pošten igralni napovednik Valhalle in da nam pokažejo kaj več o Watch Dogs Legions. Tu je še zanimivi gusarsko obarvani Skulls & Bones, ki je bil prikazan leta 2017, od takrat pa nismo izvedeli ničesar več.

Čedalje glasnejše so tudi govorice, da nas bo pričakala najava igre Far Cry 6, v katerem naj bi vidno vlogo igral Giancarlo Esposito, katerega poznamo iz serije Breaking Bad.

Vse bo jasno 12. julija ob 21.00.

Cyberpunk 2077 bo deloval tudi na Windows 7 in bo uporabljal DirectX 12

0

Dobra novica za vse tiste, ki še vedno, čez vsa ta leta trmasto vztrajate na Windows 7, pa čeprav je Microsoft v začetku tega leta umaknil podporo za ta 11 let stari operacijski sistem.

Razvijalec CD Projekt RED je v intervjuju za spletno stran PCGamesHardware namreč izjavil, da bo njihova težko pričakovana igra Cyberpunk 2077 tekla tudi na tem operacijskem sistemu. Špil bo podpiral samo DirectX 12 grafično knjižnico in Microsoft je lani s popravkom SP1 omogočil poganjanje te knjižnice tudi na Windows 7 operacijskih sistemih.

Žal Windows 8 takšne posodobitve ni prejel in tako podpira samo DirectX 11. Priča smo smešni situaciji, kjer bo nova igra tekla na sistemu, ki ni več podprt iz strani Microsofta, Windows 8, ki se mu bo življenjska doba iztekla leta 2023, pa igre ne bo mogel niti zagnati.

Razvijalec je v intervjuju še povedal, da Cyberpunk 2077 redno testirajo na Windows 7 in da sproti popravljajo vse hrošče, ki se pojavijo na tej platformi.

Cyberpunk 2077 bo izšel 19. novembra, za prednaročilo pa priporočamo obisk naše partnerske trgovine EIGRE.si.

Worms Rumble dobili prvi napovednik – črvi bodo dobili svoj battle royale

0

Legendarni Wormsi se zopet vračajo in razvijalec Team 17 je pripravljen črve, ki se najraje razstreljujejo s celo paleto različnih orožij, ponovno vrniti na naše zaslone preko novo napovedanega naslova Worms Rumble.

Nova igra bo precej drugačna od predhodnikov. Bojevanje ne bo več potezno, ampak se bo odvijalo v realnem času, to pa bo črvom omogočilo bolj napeto premikanje po bojišču. Iz napovednika lahko vidimo, da se bodo junaki premikali v od strani gledanem pogledu, na voljo pa nam izmikanje, kotaljenje in celo skakanje in odrivanje od sten, kar nam bo omogočilo doseg višjega predela mape.

Vračajo se nekatera stara orožja kot so bazuka, puška, banana bomba in uničujoča granata Holy Hand Granate, tem pa se bo pridružila kopica novih sejal smrti.

V grobem bomo lahko preizkusili dva igralna načina: klasični Deathamtch ter battle royalski Last Worm oz. Last Squad Standing načini. Na eni mapi se bo lahko udarilo do 32 črvov, podprto pa bo tudi igranje med lastniki konzol in PC-ja.

Gre za klasično večigralsko igro, tako da nas čakajo sezonske prepustnice, nabiranje izkušenj ter odklepanje kostumov in dodatnih orožij. Wormsi bodo tako končno dobili mikrotransakcije, kar žal ni ravno razlog za proslavljanje.

Steam stran že stoji, igralci pa se lahko prijavite za beta testiranje, ki se bo začelo 15. julija. Poln izid Worms Rumble naj bi se zgodil enkrat v 2020.

Hekerska skupina Anonymous priporoča takojšnje brisanje TikToka, saj naj bi bil to samo kitajski vohunski program

Včasih sem vesel, da sem malce starejši in da moje pubertetniško razvijanje ni nastalo v današnjem času, ko vlada razcvet različnih družbenih omrežij. Tako sem svetu odrekel moj ples z nevidnimi Star Wars žaromeči, zagotovo pa bi tudi zamigal z boki ob kakšnem popularnem komadu in hitro bi se uvrstil na vrh Redditove r/cringe razpredelnice.

Današnja mladina nima te sreče in čeprav ne razumem, zakaj bi kdo sploh uporabljal video platformo TikTok, popularnosti te aplikacije ne gre zanikati.

TikTok je v sorazmerno kratkem času nabral 800 milijonov uporabnikov po celem svetu in zabeležil več kot 2 milijardi prenosov. Uporabniki pridno objavljajo svoje posnetke in čeprav je večina teh za odmet, je to še vedno nepredstavljiva količina vsebine.

In čedalje več je dokazov da ta aplikacija ni tako nedolžna kot se morda zdi na prvi pogled.

Za TikTokom namreč stoji kitajsko podjetje, kar je v današnjih časih takoj znak za alarm. Za aplikacijo se že dolgo sumi, da vohuni za svojimi uporabniki, Kitajca pa so nekaj dni nazaj ujeli pri vohljanju na iOS sistemih. TikTok je namreč beležil za tem, kaj ima uporabnik trenutno v svojem odložišču – to so podatki, ki jih nekje kopirate bodisi preko klika ali pa bližnjice Ctrl+C. To so hudo zaupni podatki, saj se lahko tam nahajajo e-mail naslovi, gesla ali pa naslovi kriptovalut. Poleg tega TikTok ni vohljal samo na tej napravi, ampak na vseh, ki so bile v bližini in so vsebovale isti Apple ID.

Nek uporabnik Reddita naj bi bolj podrobno raziskal delovanje aplikacije in je pri tem naletel na kup ovir. TikTok v svoji kodi zakriva, kaj točno nabira od uporabnika, a glede na poročilo tega uporabnika, pobira čisto preveč podatkov. Med drugim naj bi vsakih 30 sekund aplikacija beležila vaš položaj in pobrala vse podatke glede vaše povezljivosti in mreže.

Zaradi vsega tega se je prebudila tudi dobro znana hekerska skupina Anonymous, ki je TikTok označila za kitajsko vohunsko orodje in uporabnike poziva, da aplikacijo čim prej odstranijo iz svojih naprav. Hekerska skupina je bila sicer dolgo v mirovanju, a so jo protesti v ZDA zaradi umora George Floyda zopet prebudili in njihova prva žrtev je bila stran policije v Minneapolisu.

Ali bodo vse te kontroverzije zbudile skrb pri uporabniki in ali bodo ti začeli masovno odstranjevati aplikacijo bomo še videli, a v to močno dvomimo. Povprečnemu TikTokerju je bolj kot ne vseeno za njegovo zasebnost in morda ravno na to kitajska platforma tudi računa.

Videti je, da bomo za igre na PlayStation 5 in Xbox Series X odšteli po 70 €

3

V industriji iger že dolgo velja zlato pravilo, da igre večjih založnikov stanejo 60 €. To pravilo se je uvedlo leta 2005 in ta cena se do leta 2020 ni spremenila. Založniki sicer ponujajo različne verzije iger, kot sta denimo Gold ali pa Ultimate edicije, ki so dražje, a vključujejo tudi dodatke ali pa druge bonuse za igre, vendar pa smo za tisto osnovno verzijo še vedno odšteli 60 €.

Vendar pa se zna to z izdajo naslovov za konzoli naslednje generacije Xbox Series in PlayStation 5 precej spremeniti. Znanilec tega gibanja je založnik 2K, ki je najavil, da bodo morali igralci za igro NBA 2K21 na konzolah Xbox Series X in PlayStation 5 odšteti 70 €. In to je samo tista osnovna verzija, medtem ko boste morali za Legends edicijo odšteti še več.

To sicer ne pomeni nujno, da bodo vsi založniki sledili njihovemu zgledu, a nekateri analitiki in govorice znotraj industrije pravijo, da se tudi ostali založniki premikajo v smer dražjega zaračunavanja svojih izdelkov.

O dvigu cen se je že dolgo govorilo, saj je razvoj iger danes v primerjavi z letom 2005 močno dražji. Po nekaterih ocenah naj bi stroški za razvoj večjih naslovov narasli za 300 %, medtem ko bi ta podražitev znašala samo 17 % dvig cene. Po drugi strani pa je tudi res, da založniki preko mikrotransakcij in sezonskih prepustnic zaslužijo precej več kot leta nazaj in kakšna FIFA 21 bi dejansko lahko izšla v brezplačni obliki, pa bi EA še vedno nabral ogromno denarja samo preko prodaje FUT ekip.

Igralce je tudi močno pogrelo dejstvo, da si NBA 2K21 drzne dvigniti svojo ceno. Prejšnji del NBA 2K20 je namreč bil znan po temu, da je založnik zanj zahteval polno ceno, vanj pa vnesel toliko mikrotransakcij, da je zadeva bila videti kot neka poceni brezplačna mobilna igra. Samo poglejte si to spodnjo travestijo.

Vse ni tako črno. Microsoft je denimo že nekaj časa nazaj naznanil program Xbox Smart Delivery, ki bo igralcem, ki so kupili kopijo igre za prejšnjo generacijo konzole Xbox One, omogočal brezplačno nadgradnjo na Xbox Series X različico. Seveda tega ne bo ponujala prav vsaka igra, saj se bo za brezplačno nadgradnjo odločil vsak založnik posebej. Cyberpunk 2077 bo denimo takšno nadgradnjo omogočal, takoj ko bo različica za naslednje konzole na voljo uporabnikom.

A teh nadgradenj bo enkrat konec in potem bodo obveljale nove cene. Glede na to, da zadnje govorice pravijo, da bo PlayStation 5 precej draga konzola, se igralci počasi soočajo z dejstvom, da zna biti igranje v naslednji generaciji presneto drago. Prav tako je naivno pričakovati, da se bo dvig cen zgodil samo na konzolah in ne tudi na PC-ju.

Amazon dela Fallout TV serijo

0

Nove Fallout igre resda ne bo še kar nekaj dolgih let, a oboževalcem te franšize se ne bo treba več zanašati na mukotrpno nalaganje modifikacija za New Vegas in iskanje zanimive vsebine v Fallout 76, samo zato, da bi dobili svoj fiks postapokaliptične droge. Založnik Bethesda in produkcijska hiša Amazon Studios sta namreč najavila delo na televizijski Fallout seriji, ki jo bomo lahko pretočno predvajali na servisu Amazon Prime.

Podrobnosti ni veliko, saj smo dobili samo kratek dražilnik, ki ne prikaže skoraj ničesar. A glavno je to, da je bila zadeva uradno najavljena, na seriji pa bosta delala Jonathan Nolan in Lisa Joy iz Kilter Filmsa, ki sta tudi poskrbela za serijo Westworld. To je dobra novica, saj bodo franšizo pod roko prejeli izkušeni ustvarjalci in ne neki amaterji.

To je praktično vse, kar vemo o projektu in čeprav nikoli nisem razmišljal o Falloutu kot televizijskem mediju, zadeva vsekakor ima potencial. Fallout ima bogato zgodovino in stotine zanimivih likov, o katerih bi si želel zvedeti več. Seveda se zna zgoditi, da bo šla serija po povsem svojih poteh, a zagotovo bomo dobili tudi kakšen namig na karakterje in okolice iz iger.

Postapokaliptična okolica zopet postaja popularna, saj je bila nedavno nazaj najavljena tudi serija The Last of Us za HBO. Tako ima te dni vsak večji pretočni servis svojo serijo po igri: The Netflix z Witcherjem (dobro po knjigah, ampak nima veze), HBO s The Last of Us in Amazon prime s Falloutom. Skrajni čas, da Voyo zakupi pravice za snemanje Skyrima, kajne?

Popularni World of Warcraft streamer Reckful si je pri rosnih 31. letih vzel svoje življenje

1

Depresija je vzela še eno žrtev in tokrat ta prihaja iz streamerske Twitch scene. Včeraj je namreč umrl popularni World of Warcraft in Hearthstone streamer Byron ‘Reckful’ Bernstein, ki je bil ob svoji smrti star samo 31. let.

Njegovo smrt je preko Twitterja objavila njegova bivša punca, to novico pa je nato potrdil tudi njegov sostanovalec. Reckful si je vzel življenje in to po dolgem boju z depresijo in bipolarno motnjo. Streamer svojih težav ni skrival in je celo v živo predvajal svojo terapijo s svojo psihiatrinjo.

Reckful je bil kakšen mesec neaktiven na Twitchu, a je še vedno redno posodabljal svoje statuse na Twitterju. Njegova zadnja objava pred smrtjo je bila naravnost srhljiva, saj je zapisal, “da mu je žal za vse, ki morajo živeti z njegovo norostjo”.

Bernstein velja za precej veliko ime streamerske scene, saj je bil eden prvih resnih igralcev Twitch scene. Svojo prepoznavnost je zaslužil leta 2009, ko je postal najboljši World of Warcraft PvP igralec za 6 zaporednih sezon. Iz WoWa se je nato preselil v igranje Hearthstona, kjer je prav tako igral pomembno vlogo kot igralec in tudi kot caster.

Njegova smrt je pomembno vplivala na igričarsko industrijo in slavnemu igralcu so se poklonila večja imena, kot so Asmongold, xQc in Andy Milonakis. Prav tako so spoštovanje izrazili uradni Twitter računi raznih iger kot sta denimo World of Warcraft in League of Legends.

Iskreno sožalje njegovi družini, saj si je pred leti zaradi depresije življenje vzel njegov starejši brat Guy Bernstein, njegov brat Gary pa je na Twitterju sporočil, da sta oba umrla na podoben način.

Reckful ni edini, ki je zaradi nenadnega samomora pretresel Twitch sceno. Dobro leto nazaj si je namreč zaradi podobnih razlogov življenje vzel Twitch in YouTube streamer Etika.

Mortal Shell dobil 40 minut dolgi igralni napovednik

0

O igri Mortal Shell smo pisali že večkrat in z vsakim novim člankom nam je čedalje bolj jasno, da bo to več kot očiten klon igre Dark Souls, a da bo Mortal Shell svoje igranje popestril z nekaterimi unikatnimi elementi.

Včeraj smo dobili 40 minut dolg igralni napovednik, v katerem lahko vidimo sila veliko nove vsebine. Posnetek vam bo pokazal nekaj pretepanja šefov in običajnih nasprotnikov, bojevanje in nadgrajevanje. Poleg tega bomo lahko veselo brenkali na lutnjo in iz tega inštrumenta bomo lahko razvili prav svojo nadgrajevalno veščino.

Mortal Shell se od Dark Souls iger razlikuje predvsem pri bojevanju, saj uporablja zanimivo tehniko okamnitve. Naš karakter lahko samo z enim gumbom kadarkoli sproži veščino okamnitve, kar nam omogoči kratko večjo odpornost na škodo. To pride prav pri pretepanju, ko vidimo, da se ne bomo mogli pravočasno izogniti napadu ali pa tega ubraniti z orožjem. Prav tako lahko to tehniko uporabimo za napade, ki lahko za kratek čas postanejo veliko bolj uničujoči.

Med igranjem bomo lahko nabirali dve glavni surovini: Tar in Glimpses. Katran bo tista primarna osnova, preko katere bomo lahko trgovali in kupovali predmete ali veščine, Glimpses pa bomo naključno pridobili od sovražnikov. Obe surovini nas bosta čakali na zadnjem mestu smrti in, če bomo podlegli še enkrat, preden ju poberemo, bosta izginili za vedno.

Smrt je v Mortal Shell nekoliko posebna. Ko vaša merica zdravja doseže ničlo, bo vaš duh skočil izven lupine in takrat boste imeli na voljo samo 1 točko zdravja. Čas v spiritualni formi lahko namenite temu, da sovražnike zvabite stran od svoje lupine, preden spet skočite vanjo ali pa se hrabro podate v naskok na nasprotnika. Ko enkrat spet skočite v lupino, živite na izposojenem času in če vam bo nasprotnik zopet izmaknil življenjsko črto, boste poslani nazaj na začetek stopnje.

Mortal Shell je videti zanimiv in glede na pomanjkanje novih Dark Souls iger, bo ta zalogaj več kot dobrodošel. A zavedati se je treba, da je razvijalec Cold Symmetry majhen studio, tako da bo tudi igra stavila na manjša območja, ki jih poseljuje manjše število raznolikih grdavšev.

Datum izida še ni znan, igro pa bomo lahko poganjali samo na Epic Games platformi.

Epic Games se je premislil in Conan Exiles ne bo brezplačen – še vedno pa si lahko zastonj aktivirate igro Hue

0

Četrtek je mimo in to pomeni, da so se včeraj popoldne na platformi Epic Games odklenile nove brezplačne igre. A žal je tokrat ponudba bolj uboga, saj smo dobili samo igro Hue, ki je sicer zanimiva indie igra, a daleč od kakšnega težkokategornika tipa GTA 5. Hue je ugankarska avantura, v kateri izzive rešujemo tako, da spreminjamo barve ozadja. Svojo brezplačno kopijo si lahko aktivirate na sledeči povezavi.

Ponudba bi ta teden morala držati tudi igro Conan Exiles, a se je Epic Games premislil, prestavili pa so tudi njegov datum izida. Conan Exiles bi se moral včeraj prvič pojaviti v njihovi trgovini in bi bil ob izidu povsem brezplačen, kar bi zagotovo privabilo veliko novih igralcev. To se sedaj ne bo zgodilo, novi datum izida pa za zdaj še ni znan. Če se vam še vedno kolca po igranju Conana, si lahko tega še vedno privoščite na Steamu. Tam sicer ni brezplačen, a je v sklopu poletne razprodaje znižan za 60 % in ga lahko domov odnesete za 15,99 €.

Hue si boste lahko brezplačno aktivirali do 9. julija, takrat pa bo na jedilnik prišla nova ponudba v obliki iger Killing Floor 2, Lifeless Planet in The Escapist 2, ki bi moral biti brezplačen že nekaj časa nazaj, a se je tudi takrat založnik zaradi neznanega razloga premislil tik pred akcijo.

Stotnik Amerika prihaja v Fortnite

Jutri bo napočil 4. julij, kar za Američane pomeni, da na vrte zrinejo zaprašene žare, na hiše namestijo zastave in v zrak pošljejo nekaj raket. Praznovali bodo namreč Dan neodvisnosti, letošnje rajanje pa bo zaradi svetovne pandemije malce drugačno kot pa prejšnja leta.

Vendar to ne pomeni, da praznovanja sploh ne bo, saj nam v takšnih primerih izjemno prav pridejo virtualne igre. Praznovanje bo obeležila tudi popularna igra Fortnite, ki si bo za to priložnost iz Marvelovega vesolja izposodila superjunaka Stotnika Ameriko in tega poslala v svojo trgovino, kjer si ga bodo lahko igralci kupili za 2000 V-Bucksov.

Stotnik Amerika je na voljo v polni uniformi, skupaj s svojim značilnim ščitom. A ta očitno ne bo služil samo kot grafična olepšava, saj ga bomo lahko uporabili tudi v praksi za nabiranje surovin. Tako bo junak zamenjal vihtenje sedaj že malce dolgočasnega krampa in sekir, kar bo lepa popestritev za veteranske igralce.

Razvijalec je superjunaku omogočil tudi izražanje novega emotikona v obliki salutiranja, to pa bo prišlo izjemno prav pri gledanju ognjemeta, ki se bo v igri pripetil jutri.

Ubisoft najavil svojo novo battle royale streljačino Hyper Scape

0

Že kar nekaj asa nismo prejeli novega naslova iz strani založnika Ubisofta, razlog za to pa je slab nastop njihove zadnje igre Ghost Recon Breakpoint. Založnik se je zaradi negativnega odziva odločil zamakniti vse svoje naslove in ravno, ko se je zdelo, da se mu bližajo lepši časi, se je Ubisoft znašel pod obtožbami seksualnega izkoriščanja in nadlegovanja ženskih delavk.

Medtem, ko se ubadajo s temi novimi težavami, pa so včeraj izdali novi napovednik in uradno so tudi razkrili svojo prihajajočo igro Hyper Scape.

Gre za večigralsko battle royale streljačino, v kateri se bo 100 igralcev hkrati udarilo na eni mapi. Akcija bo hitra, bojevanje pa bomo lahko izvajali na tleh ali pa strehah futurističnega mesta Neo Arcadia. Igre se bo držal Tronovski izgled, mape pa glede na velikost malce spominjajo na arenske streljačine tipa Quake 3. poudarek bo na vertikalnem premikanju in agilni junaki bodo skakali povsod kot nekakšne ponorele žogice iz fliperja.

Hyper Scape bo podpiral igranje v samotarskem ali pa ekipnem načinu, Ubisoft pa obljublja, da bo igra redno pridobivala lepo količino vsebine v obliki sprememb map in novih igralnih načinov.

Datuma izida za zdaj še nimamo, trenutno pa poteka zaprta beta, za katero pa se Slovenci ne moremo prijaviti. Ubisoft se bo za dostop do preizkusne verzije poslužil enakega načina kot Valorant, tako da bodo igralci morali gledati Twitch prenose v živo za možnost pridobitve svojega ključa. Več informacij o tem vas čaka na sledeči povezavi.

Call of Duty Modern Warfare je sedaj na PC-ju težak več kot 200 GB

0

Od vseh večjih strojnih komponent so diski morda res najbolj poceni in to so nekateri razvijalci začeli že kar grdo izkoriščati. Stiskanje podatkov se pri razvijalcih očitno ne zdi prioriteta in čeprav na PC-ju dodatne shrambe za majhen denar ni težko pridobiti, je to napihovanje podatkov še vedno močno tečno.

Šampion v tem pogledu je te dni vsekakor igra Call of Duty Modern Warfare, ki je pridobila hudo popularen in brezplačen večigralski način Warzone. Že samo osnovna igra je zahtevala ogromno prostora, čez čas pa smo skozi vse te posodobitve in dodatne igralne načine prispeli do naravnost enormne velikosti na diskih.

Call of Duty Modern Warfare je nedavno dobil posodobitev Reloaded, ki je med drugim pripeljala možnost, da se na enem strežniku udari do 200 igralcev, poleg tega pa smo dobili tudi povsem novo mapo. A to je zahtevalo težak davek, saj igra sedaj na disku zaseda že več kot 200 GB.

To pomeni, da moraš sedaj za samo eno igro posedovati praktično en SSD disk, kar je naravnost smešno. Igralci imajo tudi že vrh glave tega, da morajo za vsako novo posodobitev prenašati gigabajte in gigabajte podatkov.

To ni edina igra, ki se je začela soočati s problemom zasedanja prevelike količine diska. Razvijalec Bungie se je denimo za svojo igro Destiny 2 odločil, da bo preprosto odrezal nekaj stare vsebine, kar bo prihranilo na količini podatkov. S tem, da je Destiny 2 veliko manjša igra in še ni presegla 100 GB prostora.

Igralci ugibajo, da razvijalec ne želi stiskati podatkov samo zaradi tega, ker bi to kvarno vplivalo na optimizacijo igre. A nekaj bo treba narediti, saj še posebej trpijo konzolni igralci, pri katerih je dodajanje novega diska precej težje opravilo in zna se zgoditi, da bo nekaterim preprosto prekipelo in sledila bo odstranitev celotne igre iz diska.

Crysis Remastered zaradi slabega odziva igralcev zamaknil izid

Predelava Crysisa za sodobne sisteme bi morala biti za razvijalca Crytek mačji kašelj. Studio je znan po svojih grafično nadmočnih igrah, do te slave pa so prišli ravno zaradi originalnega Crysisa. Tako bi morali samo izboljšati teksture, vpeljati nove grafične tehnologije kot je denimo ray tracing in zadeva bi se prodajala kot vroče žemljice. To za studio, ki si lasti pogon Cryengine ne bi smela biti pretežka naloga, kajne?

Razvijalec je imel to srečo, da so na splet predčasno ušle slike in napovednik za predelavo z imenom Crysis Remastered, saj so tako lahko sami videli negativen odziv na njihovo delo, še preden so javnosti uradno bolj podrobno predstavili svoj projekt.

Ta predstavitev bi se morala zgoditi včeraj ob 18.00, a se je razvijalec raje odločil, da igralni napovednik zamaknejo, skupaj z njim pa tudi sam izid igre. Na Twitterju so zapisali, da so videli odzive igralcev in da poslušajo svojo skupnost. Zaradi tega so se odločili zamakniti izid za nekaj tednov, ta čas pa jim bo omogočil, da Crysis Remastered pripeljejo na tisto stopnjo, ki jo igralci od njih tudi pričakujejo.

Izid bi se moral zgoditi 23. julija, novi datum pa za zdaj še ni potrjen. Dvomimo sicer, da jim bo v samo nekaj tednih uspelo močno nadgraditi igro, a po drugi strani smo veliko zaključkov izpeljali iz napovednika, ki je bil močno kompresiran.

Microsoft naj bi svojo večjo predstavitev Xbox Series X iger prikazal 23. julija

2

Microsoft si s svojo prvo predstavitvijo iger za njihovo naslednjo konzolo Xbox Series X ni naredil dobre usluge. Ljudje so pričakovali precej več, založnik pa je na oder pripeljal predvsem manjše naslove, opevani večji posnetek igre Assassin’s Creed Valhalla pa je razočaral praktično vse.

Microsoft se je zavedal, da ga je polomil in je tudi javno priznal, da je morda postavil prevelika pričakovanja. Ta čas se mu je Sony privoščljivo smejal in čeprav tudi njihova konferenca igralcev ni ravno odpihnila, je prikazala več večjih naslovov.

Vendar se Američan ne bo predal in že nekaj časa nazaj so napovedali svojo drugo konferenco, ki se bo zgodila julija. Žal bolj natančnega datuma še danes nismo dobili, a spletna stran VGC in novinar Jeff Grubb sta dobila informacije, da naj bi se to zgodilo 23. julija.

Ta konferenca naj bi bila iz povsem drugega testa kot prva, saj bo Microsoft na oder pripeljal svoje večje igralce, ki delajo na AAA naslovih.

Založnik se je za spopad s Sonyjem začel pripravljati že leta 2018, ko je začel nakupovati priznane, neodvisne razvijalce. Pod svojo roko je tako spravil dva močna razvijalca RPG iger Obsidian Entertainment in InXile Studios, tema pa je dodal še Compulsion Games (We Happy Few), Ninja Theory (Hellblade: Senua’s Sacrifice) in PlayGround Games (Forza serija). Lani so dokupili še Double Fine Productions, ki dela na avanturah ter vzpostavili novi studio The Initiative, ki je sestavljen iz veteranov, ki so prej delali na igrah kot so God of War, Uncharted in Tomb Raider.

Pričakovanja so zato velika, saj vsak od teh razvijalcev skoraj zagotovo dela na nekem projektu za konzolo Xbox Series X. Prav tako naj bi dobili prvi igralni posnetek igre Halo Infinite, Microsoft pa bo verjetno podrobneje predstavil svoj pretočni servis z igrami xCloud.

Valorant vas bo sedaj obvestil, če je vaša prijava goljufivca tega tudi odstranila

0

Valorant je že nekaj časa zunaj in po precej nerodnem začetku, ko se je več govorilo o vsem drugemu okoli igre kot pa o sami igralni izkušnji, se je situacija sedaj nekako stabilizirala.

Razvijalec Riotje nedavno razložil svoje načrte za prihodnost te igre. Valorant ne bo vseboval Season Passa, ampak bodo njegove posodobitve razdeljene v različne akte in epizode. Ena epizoda bo vsebovala 3 akte, epizoda pa bo trajala pa bo trajala okoli pol leta. Dobra novica je to, da bo vsak akt prinesel novega agenta, tako da bomo v enem letu dobili 6 novih junakov, prvi med njimi pa naj bi bil nemški inženir Bombshell.

Novosti so se zgodile tudi na področju zaščite igralcev. Slavni streamer Ninja je na Twitterju pokazal sliko, kako je njegova prijava pripeljala do tega, da so goljufivca tudi odstranili iz igre. Valorant vas bo tako obvestil, ali je vaš boj proti kriminalu bil uspešen, a zadeva je trenutno še v fazi testiranja in je omejena. Obvestilo boste dobili samo v primeru, če se bo odstranitev igralca zgodila takrat, ko ste prijavljeni v igro. Prav tako bi ob obvestilu morali prejeti ime odstranjenega igralca, a kakor vidite v zgornjem primeru, ta funkcija še ne deluje.

Death Stranding PC različica dobila nove, čudovite slike

0

Death Strandinga nisem igral, ko je lani novembra izšel za PlayStation 4, tako da se hudo veselim PC različice. Sicer glede na ocene kritikov igra ne izgleda ravno kot nekaj, kar bi me hudo veselilo, saj se mi prevažanje paketov ne zdi dobra igralna mehanika, sem še vedno radoveden, če je Kojimi uspelo takšno formulo spremeniti v nekaj zanimivega.

Predelava za PC bo prinesla tudi nekaj nadgradenj, tako da se bo moja potrpežljivost tudi izplačala, razvijalec pa je včeraj izdal tudi nekaj čudovitih slik. Podprta bo ločljivost 4k in zabavali se bomo v tekoči izkušnji pri 60 sličicah na sekundo. Tu je še tehnologija DLSS 2.0 ter neko čudno partnerstvo z razvijalcem Valve, tako da bomo v igri videli kar nekaj vsebine iz Half-Life franšize.

Nekatere spletne strani so že dobile svoje kode in prvi vtisi so zelo pozitivni, saj naj bi bila optimizacija vrhunska, že izdane sistemske zahteve pa niso visoke, tako da boste pri 60 sličicah na sekundo igrali tudi tisti, z rahlo starejšimi konfiguracijami.

Death Stranding za PC bo uporabljal zaščito Denuvo, kar ga zna komu zameriti. Igra bo na prodajne police priletela že 17. julija.

Minecraft Dungeons dobil prvi DLC Jungle Awakens

0

Microsoft ne čaka in dober mesec po tem, ko je prvič zavekala igra Minecraft Dungeons, smo včeraj že prejeli prvi DLC, imenovan Jungle Awakens.

Že ima nam pove, da bo dodatek prinesel nekaj goste, džungelske goščave in to se je tudi zgodilo. V novem območju nas zopet čakajo grdi nasprotniki, ki bodo naša prepreka pri opravljanju nalog, njihovo klanje pa nam bo prineslo kar nekaj nove opreme.

Zgodba se vrti okoli Orb of Dominance in ta predmet bo znan vsem, ki ste že preigrali glavno zgodbo. Na koncu kampanje smo ta Orb sicer uničili, a njegove moči nismo pregnali iz sveta, tako da bo potrebno dodatno čiščenje, da se enkrat za zmeraj znebimo njegovega korupcijskega vpliva.

Nova vsebina čaka tudi tiste, ki se jim ne zdi vredno za dodatek odšteti 19,99 €. Lastniki originalne igre boste preko posodobitve prejeli nekaj novih predmetov ter zanimivost v obliki nove stopnje ogroženosti, saj vam bo ta povečala možnost prejemanja bolj vrednih predmetov.

Minecraft Dungeons je povsem spodoben naslov, a čeprav spominja na akcijske RPG-je tipa Diablo, neke kompleksnosti ne pričakujte. Gre za bolj preprosto klanje nasprotnikov in nabiranje predmetov, ki ga ga bodo blagoslovili tudi mlajši in neizkušeni igralci.

Damian Lillard bo krasil letošnjo naslovnico igre NBA 2K21

Če kaj spremljate športne igre, potem veste, da je izbira športnika za naslovnico športnih iger precej velika zadeva. Vsako leto dobimo novega predstavnika in tako FIFA kot serija NBA 2K v to izbiro vložijo veliko razmisleka. Športnik, ki je izbran za naslovnico mora namreč biti nekdo, ki se je v pretekli sezoni še posebej dokazal in je trenutno na višku popularnosti.

Lani sta se na naslovnicah pojavila košarkarja Anthony Davis in Dwyane Wade. Davis je krasil običajno različico igre, Wade pa se je pojavil na Legend različici. Izbira teh dveh ni bila težka, saj je Davis prvič nastopil v barvah moštva Los Angeles Lakers, Wade pa se je upokojil.

Založnik 2K je včeraj uradno najavil, da bo letošnjo naslovnico igre NBA 2K21 krasil Damian Lillard in ta bo postal prvi pripadnik moštva Portland Trailblazers, ki se bo pojavil na naslovnici igre serije 2K.

Lillard je leta 2013 prejel nagrado Novinca leta, kar 5x pa se je pojavil v All Star izboru. Lillard je povedal, da je velik navdušenec nad igrami 2K in da je zanj to posebna čast.

Založnik bo v prihajajočih dneh razkril še dve naslovnici. Eden od košarkarjev bo zasedal Legends verzijo igre in močno bi bili presenečeni, če to letos ne bi bil tragično preminuli Kobe Bryant. Še enega atleta bodo nalepili na sprednjo stran različice za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X in glede na to, da je prvi napovednik v ospredje postavil košarkarja Ziona Williamsona, bo verjetno ta čast pripadla ravno njemu.

Amazonova streljačina Crucible je tako propadla, da jo založnik poslal nazaj v beta dostop

0

Amazon je poskušal s svojo streljanko Crucible prodreti na trg iger, a žal mu to ni uspelo. Projekt preprosto ni ponudil ničesar novega in ob svojem izidu 20. maja ni navdušil ne igralcev ne kritikov.

Crucible je tako počasi začel toniti v pozabo, razvijalec Relentless Studios pa se je celo odločil, da iz igre umakne nepopularne igralne načine in se osredotoči na samo enega. A tudi to ni pomagalo in igra je na Steamu pokazala katastrofalne številke. Največ igralcev je bilo ob izidu, ko se je v igri streljalo nekaj čez 10k igralcev, ta številka pa je nato strmo padla. Te dni Crucible komaj doseže 180 igralcev, kar je seveda veliko pod pričakovanji razvijalca in založnika.

Relentless Studio ima to srečo, da ima za sabo podjetje s praktično neusahljivimi rezervami denarja. Tako so se odločili za dokaj nenavadno potezo: igro bodo umaknili in jo iz polne verzije poslali nazaj v beta stanje.

Crucible je brezplačna igra in samo še danes do 18.00 imate čas, da si jo vzamete v knjižnico in si tako pridobite mesto v beta inačici. Igra bo potem postala zaprta za nove igralce, razvijalec pa bo ta čas izkoristil, da se bo zbližal s svojo skupnostjo in upošteval njihove ideje. Sestavili bodo tudi poseben odbor, ki ga bodo sestavljali občasni igralci in tudi veterani, s katerimi se bodo nato posvetovali glede nadaljnjega razvoja igre.

Ni veliko iger, ki bi tako propadle, da bi se dejansko morale vrniti v prejšnje stanje. Celo Anthem še danes živi, medtem ko Bioware razmišlja, kako bi igro vendarle popravil. Upamo, da se Crucible pobere in morda bomo dobili zanimivo zgodbo o ponovnem rojstvu, kot se je to zgodilo v primeru igre No Man’s Sky. Sicer v to dvomimo, a ni zdravo vedno biti cinik.

Prva primerjava predelave Crysis Remastered z originalom ni ravno navdušujoča

Včeraj smo poročali o prvih slikah in napovedniku predelave igre Crysis Remastered. Gre za naslov, ki nam je leta nazaj kuril grafične kartice in igra je leta 2007 kazala tako napredno podobo, da je tudi danes, 13 let pozneje, kaže osupljivo lepo grafiko.

Razvijalec Crytek je v zadnjih letih naletel na kar nekaj finančnih težav. Njihov edini uspešni projekt je Hunt: Showdown in tudi ta ne prinaša nekih bajnih denarcev. Zato so se odločili vrniti na začetek in predelati Crysis za konzole PlayStation 4, Xbox One in celo Nintendo Switch, za PC pa bomo dobili bolj optimizirano različico igre.

Original
Remastered

Za Crysis Remastered je bilo obljubljeno ogromno, saj naj bi poleg optimizacije dobili tudi napredne učinke osvetljevanja, ray tracing podporo in napredne teksture. A včerajšnji napovednik je igralce močno razočaral, danes pa smo dobili tudi prve primerjalne slike med Remastered in originalno različico in žal se na nekaterih slikah zdi, da bo predelava celo slabša od izvirnika.

Original
Remastered

Primerjavo, narejena iz spletne strani Resetera kaže na bolj risankasto podobo, ki spominja na Far Cry igre in ne na Crysis. Nekatere scene so izgubile nekaj podrobnosti, ko je denimo količina palm v ozadju, a po drugi strani se zdijo učinki vode malce nadgrajeni, sence v gozdu pa bolj napredne. Vidimo lahko tudi malce izboljšane teksture, a te ne sežejo do kolen že obstoječim modifikacijam za PC. A če ste si kdaj želeli igrati to igro na prenosni konzoli, potem bodo sedaj vaše želje uresničene.

Original
Remastered

Druga primerjava pa je malce manj prijetna, saj prikaže razlike v vmesni sekvenci. Karakter na sliki kaže čudne učinke osvetljave in res se zdi, kot da bi na tem mestu pogon enostavno odpovedal.

Original
Remastered

Soditi ne smemo prehitro, saj nobena od teh primerjav ne kaže uradnih slik. Te bomo, skupaj z napovednikom, dobili danes ob 18.00, prenos v živo pa si boste lahko ogledali na spodnji povezavi.