🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 317

Propadla battle royale igra The Culling je ponovno oživela z ekstremno čudnim poslovnim modelom

0

Igra The Culling je izšla leta 2016 in takrat se je trg battle royale iger ravno začel dobivati na zagonu. Takrat je temu žanru vladal PUBG in The Culling je nanj precej spominjal, a se vseeno dovolj razlikoval, da je nabral kar nekaj igralne publike.

Razvijalec Xaviant se žal ni odločil naprej razvijati njegovo unikatno podobo, ampak se je podal v gonjo za dolarji ter hitrem kopiranju tekmeca. Namesto da bi delali na originalu, ki je vseboval zanimivo premiso brutalnega resničnostnega šova, so se odločili raje delati na nadaljevanju, ki je ob izidu popolnoma pogorelo.

The Culling 2 je bil namreč čista kopija PUBG-ja in s tem je odtujil tudi svojo sprva zvesto publiko. Igra praktično ni imela nobenih igralcev in že takoj na začetku je bilo nemogoče zapolniti mapo, ki je zahtevala 50 igralcev, strežnik pa jih je zbral manj kot deset. The Culling 2 je bil taka katastrofa, da je bil ugasnjen samo par tednov po izidu. Slavni YouTuber penguinz je denimo zagnal igro 19 ur po izidu in se znašel sam na strežniku.

Razvijalec Xaviant se ni predal in je leta 2018 obudil original pod imenom The Culling Origins. Igra je postala brezplačna in upali so, da bodo tako nazaj na svojo stran dobili stare igralce. To se ni zgodilo in Origins je ugasnil strežnike samo pol leta po izidu.

Normalen razvijalec bi na tem mestu obupal, odpustil vse zaposlene in za vedno zakopal svoje ime. Xaviant se na to požvižga in včeraj so se pojavili iz dobesedno nikjer in najavili obuditev igre The Culling Origins, ki pa ima po novem enega najbolj bizarnih poslovnih modelov, kar smo jih videli.

Igra po novem ni več brezplačna (razen če ste kupili originalni The Culling ali pa igrali F2P različico iz 2018), tako da boste za privilegij gledanja praznih strežnikov morali odpreti denarnice.

A tudi če ste igro kupili, neke brezplačne zabave ne pričakujte.

Vsak dan boste lahko brezplačno odigrali samo eno igro in, če to zmagate, boste dobili žeton, ki vam omogoča še eno igranje. Če izgubite in si želite še več igranja isti dan, potem boste morali kupiti dodatne žetone. 3 žetoni stanejo 1 €, 10 njih 3 €, za 20 igranj pa boste morali odšteti 5 €. Brez skrbi, razvijalec je poskrbel tudi za nakup sezonske prepustnice in tako lahko za 2 € dobite dostop do 7 dni neprekinjenega igranja, za en mesec pa boste odšteli 6 €.

Zadeva izgleda kot nekakšna parodija tiste South Park epizode, ko je Cartman kupil svoj zabaviščni park in ni nobenega spustil notri, a je žal še kako resnična. Novi The Culling Origins bo na voljo samo na konzoli Xbox One in močno dvomimo, da bo zadeva živela več kot dva tedna, saj razvijalec verjetno želi samo še na suho nategniti tiste svoje še zadnje privržence.

Tale modifikacija za The Witcher 3 doda Geraltu karantensko postavo

0

Glavni karakter The Witcher franšize Geralt je mogoče malce star, a to ne pomeni, da ni vsak dan izvajal hudih treningov in svojega telesa ohranjal v vrhunski formi. To je vidno tudi v Netflix seriji, saj igralec Henry Cavill večkrat pokaže svoje golo telo in gledalke so zagotovo opazile, da ima na trebuhu lep radiatorček.

A kaj bi se zgodilo, če bi tudi njegovo fantazijsko deželo zajela karantena in bi moral Geralt ostati zaprt v svojem vinogradu, kjer bi po cele dneve vase zlival cviček ter jedel zdrave zaloge zamaščenih merjascev?

Hitro bi seveda nabral kilograme in njegove mišice bi izginile neznano kam, njegov konj Roach pa bi na svoja pleča dobil novo, hudo breme.

Ravno takšno realnost poskuša prikazati nova modifikacija za The Witcher 3, ki drži zabavno ime Dad Bod Geralt. Naš junak v prenovljeni verziji dobi lepe obline, ki se jih ne bi sramoval tudi kakšen večji medved pred zimsko hibernacijo, igrate pa ga lahko vsi, ki se odpravite na Nexus in si datoteko prenesete v svojo inštalacijo.

Mod potrebuje še kar nekaj dela, saj je opazno raztezanje tekstur na nekaterih mestih. Avtor pravi, da bo na modifikaciji še naprej delal in namerava za novega oblinastega Geralta prilagoditi tudi oklepe in pasice za orožja.

Larian pripravlja neko presenečenje v povezavi z Divinity: Original Sin 2

0

Razvijalca Larian Studios poznamo predvsem po njegovi seriji Divinity, ki so svoje življenje začele davnega leta 2002. Prva dva naslova sta bila v bistvu nekakšni kopiji bolj znanih Diablo iger, razvijalec pa je nato dolga leta delal nove izpeljanke, a so bile vse samo povprečne. Uspelo jim je šele z igro Divinity: Original Sin, ki je kasneje prejela še bolj uspešno nadaljevanje.

Larian je tako po 15 letih končno postal priznan razvijalec, ki mu je bila tudi zaupana naloga razvoja igre Baldur’s Gate 3. Na tem njihovemu največjemu podvigu zdaj pridno dela celotna ekipa, a razvijalec ni pozabil na franšizo, zaradi katere je sploh zaslovel.

Larian bo junija plodno sodeloval v dogodku Guearrilla Collective. Ta bo prikazal največje novice iz indie scene in čeprav Larian ni več indie razvijalec, bo tam vseeno prisoten, s tem pa je tudi razveselil organizatorje tega dogodka. Seveda so se takoj začela pojavljati ugibanja, kaj bo razvijalec na tem sejmu pokazal in en Twitter uporabnik je Larianovega predstavnika povprašal, če bomo morda dobili tudi kakšne Divinity novice.

In ta je potrdil, da nas čakajo neke Divinity novice, seveda pa ni želel razkriti česa. Nato je hitro pomiril večja pričakovanja in povedal, da trenutno ne delajo na novi Divinity igri, da pa se igrajo karakterji iz Original Sin 2, saj jih tudi oni zelo pogrešajo.

Trenutno lahko samo ugibamo, kaj ima pretkani razvijalec za bregom. Lani oktobra nas je razžalostila novica, da je bil projekt Fallen Heroes ustavljen za nedoločen čas in morda dobimo kakšno novico iz te strani? Larian je na Kickstarterju v zelo kratkem času zbral sredstva za novo namizno igro, morda pa se bodo spravili predelati tudi prvi dve igri igri iz začetka tisočletja?

Vse bo jasno 6. junija, ko se bo odvil dogodek Guerrilla Collective, pri katerem bo med drugim sodelovalo več kot 20 drugih razvijalcev.

Assassin’s Creed Valhalla bo pripeljal dve hudo pomembni mehaniki iz starejših naslovov

0

Veteranski igralci Assassin’s Creed iger veste, da so bili starejši naslovi te franšize precej drugačni v primerjavi z zadnjima deloma Origins in Odyssey.

Junak drugega dela, Ezio, je bil popolno nasprotje v primerjavi z Alexiosom ali Cassandro, ki smo ju našli v Assassin’s Creed Odyssey. Ne govorimo o sami osebnosti, ampak predvsem o igralnih mehanikah. Franšiza je namreč na začetku veliko več poudarka dajala na to, da se stopimo v okolico in da na koncu misije ubijemo samo svojo tarčo ter nato hitro pobegnemo iz kraja zločina. Tako smo se počutili res kot Assassin, v novih delih pa je veliko večji poudarek na akciji. Alexios bo skozi eno igranje pobil stotine, če ne tisoče vojakov, prvi napovednik za naslednji del Valhalla pa je prikazal, da se tudi krvoločni Vikingi ne bodo preveč osredotočali na skrivanje.

A Valhalla nas zna na koncu presenetiti, saj je režiser igre Ashraf Ismail za spletno stran Kotaku izjavil, da bo igra povrnila nekatere mehanike iz starejših naslovov.

Naš junak Eivor bo denimo že zelo zgodaj dobil zapestni nož, ki je postalo ikonično orožje Assassin’s Creed serije. Eivor bo popolni začetnik s tem orožjem, zato ga bo moral uporabljati previdno in ga uporabiti v pravem trenutku. Zapestni nož bo zapet nudil instantno usmrtitev, kot je bilo to v starejših naslovih, kar je dobra novica, če želiš ubiti samo svojo tarčo. V Odyssey denimo je bil nož prav tako prisoten, a velikokrat je sovražniku vzel samo dober del zdravja, nato pa si ga moral dokončati z mečem, kar je posledično zbudilo polovico sovražnega tabora in masovno klanje se je lahko začelo.

Valhalla bo tudi povrnila aspekt skrivanja med drugimi prebivalci. Eivor je namreč tujec v sovražni Angliji, kjer so Vikingi precej neželeni, zato se bo moral zliti z okolico in udariti po svojih nasprotnikih iz senc. Večji poudarek na skrivanju je vsekakor dobra novica in lepa sprememba formule, ki je po dveh delih neprestanega pobijanja že postala malce utrujajoča.

Še vedno čakamo na prvi pravi igralni posnetek igre, ki se bo zagotovo zgodil julija, ko bo Ubisoft prikazal svojo digitalno konferenco Forward, ta pa obljublja prikaz vseh njihovih nastajajočih iger.

Nekdo je ustvaril mehanski koš, pri katerem je nemogoče zgrešiti

Shane Wighton je inženir, ki ima rad košarko, a ne mara zgrešenih metov. To ni nič nenavadnega, saj noben normalen človek ne mara, kakor temu pravijo Američani, metati opek, a Shane je bolj poseben tip.

Že nekaj časa nazaj je uporabil svoje inženirsko znanje in ustvaril je ukrivljeno tablo, ki je žogo vedno poslala v koš. A tisto je bil samo preračunljiv izrezan kos lesa, pri katerem si povrh moral vedno stati na istem mestu, medtem ko je v novo pogruntavščino zapekel napredne mehanske dele.

Za nezgrešljivi koš je uporabil senzor gibanja Microsoft Kinect, ki je svoje rojstvo doživel ob konzoli Xbox 360, Microsoft pa se je takrat odločil, da zadeve ne bo razvijal naprej. A inženirji, kot je naš Shane, napravo še vedno pridno izkoriščajo in zadeva igra ključno vlogo tudi pri tem košu.

Iznajdljivi inženir je Kinect namestil nad koš in je tam nosil na plečih ogromno ključnih nalog: moral je prepoznati vsakega igralca posebej, ločiti obliko žoge od glave ter spremljati lok vržene žoge. Tako je lahko celo sprogramiral, da se je tabla odzvala na vsakega igralca drugače: če je on vrgel žogo, je šla zadeva skozi obroč, nasprotniku pa jo je lahko odbil v stratosfero.

Sama tabla vsebuje elektromotorje, ki lahko tablo hitro zasukajo v različne smeri. Poleg motorčkov sam tabla vsebuje tudi procesorje v mikrokontrolerjih, ki sprejmejo informacijo od Kinecta. Shane je preračunal, da ima tabla samo 600 milisekund časa, da se odzove na Kinect informacijo in prilagodi kot table. Procesorji v mikrokontrolerjih delajo na robu zmogljivosti, zato se zna zgoditi, da kakšen met ni zaznan dovolj hitro, tabla se ne prilagodi dovolj hitro, čemur sledi zgrešeni met. Shane pravi, da bi ob nadgrajenih procesorjih in izboljšani elektroniki koš lahko napredoval do te mere, da bi zagotovil 100 % natančnost.

Kljub temu je koš izjemno impresiven, Shanov YouTube kanal Stuff Made Here pa vedno išče nove ideje za izdelavo gizmov, gledalce poziva, da mu svoje sporočite preko komentarjev.

Slavni World of Warcraft video, Leeroy Jenkins, je včeraj praznoval 15 let

0

Če bi sestavljal lestvico najbolj vplivnih videov, ki jih je v igričarski skupnosti spočela sama skupnost, bi Leeroy Jenkins zagotovo zasedel prvo mesto.

Ta World of Warcraft posnetek je bil eden prvih igričarskih videov je leta 2005 hipoma osvojil takrat še mlade internetne poljane. Takrat je bil WoW na vrhuncu svoje slave in igralci so še vedno odkrivali vse njegove skrivnosti ter se čudili posnetkom na YouTubu, ki so prikazovali mojstrske igralce med plenjenjem temnic.

Leto 2005 je bilo precej drugačno od današnjih časov in nekih šaljivih posnetkov iz igričarske panoge niti ni bilo. Ljudje so vsak video vzeli precej resno, vsi pa so vedeli, da igranje na najvišji stopnji v World of Warcraftu ni šala, saj za miškami in tipkovnicami sedijo praktično profesionalni igralci, ki imajo za sabo stotine ur igranja.

Ko se je Leeroy Jenkins 11. maja 2005 prvič pojavil na internetni strani Warcraftmovies, so ga igralci vzeli resno in se hkrati močno zabavali. Posnetek prikazuje ekipo iz gilde Pals for Life, ki se pripravlja za težak spopad v Upper Black Rock Spire. Igralci se med sabo pogovarjajo po mikrofonu in se dogovarjajo glede taktike, ves ta čas pa lahko vidimo na tleh sedečega paladina, ki ima nad glavo izpisano oznako AFK (stran od tipkovnice). Medtem ko se igralci kakšno minuto dogovarjajo glede optimalne strategije, Leeroy nenadoma oživi in spregovori legendarne besede: “Let’s do this! Leeerooooy Jenkins!” Temu sledi tek v boj, medtem ko ga njegovi soigralci zaprepadeno opazujejo. Seveda temu sledi pokol cele druščine, 3-minutni posnetek pa se zaključi z Leeroyjevimi besedami: “Imam vsaj piščanca.”

Kakor je bil posnetek zabaven, so ga vsi takrat vzeli resno. Za Leeroyjem je stal možakar z imenom Ben Schulz, ki je šele 12 let kasneje izjavil, da je bil celotni posnetek zaigran. S svojo ekipo si nikoli ni predstavljal, da bo ta šala tistega davnega leta postala tako slavna in se pojavila povsod: v filmih, stripih in drugih igrah. Razvijalec Blizzard je Leeroya ovekovečil v svojih igrah World of Warcraft in Hearthstone, Ben pa se celo pojavi v uradnem videu, ki praznuje 15 let te igre.

Uradni partner Steama, trgovina Green Man Gaming, gosti ogromno razprodajo – Assassin’s Creed Odyssey znižan za kar 75 %

0

Spletna trgovina Green Man Gaming že dolgo velja za eno najbolj popularnih digitalnih trgovin za igre, prednost nje pa je tudi to, da je v uradnem partnerstvu s Steamom. To pomeni, da za razliko od raznih preprodajaln ključev, ki velikokrat operirajo na nekem sivem trgu in pri katerih se lahko hitro znajdete kot žrtev nedelujočega ključa za igro, tu tega strahu ni.

Green Man Gaming te dni praznuje že svojo deseto obletnico obstoja in lastnik trgovine se je odločil, da ponudi celo vrsto popustov za ogromno popularnih naslovov.

Trenutno je na vrhu ponudbe Assassin’s Creed Odyssey, ki je znižan za kar 75 % na vsega 15,12 €. Privoščite si lahko tudi Ultimate verzijo za 28,98 €, ki vključuje tudi vse do sedaj izdane dodatke. Z nakupom se splača pohiteti, saj se ponudba izteče že danes.

Znižan je še cel kup drugih iger. Teh je seveda preveč, da bi našteli prav vse in zato smo za vas pripravili seznam najbolj zanimivih popustov:

Celotno ponudbo lahko najdete na sledeči povezavi, akcije pa bo konec 21. maja. Vsak dan se bo zamenjalo 10 najbolj prodajanih iger, tako da na odlašajte z nakupi, saj znate s čakanjem zamuditi akcijo za določeno igro. Green Man Gaming se je odločil nakupe še malce popestriti, saj je vključil kolo sreče. Za vsako kupljeno igro boste na sledeči povezavi lahko zavrteli posebno kolo in zadeli brezplačno igro.

Ta razprodaja je dobra tolažba do uradne poletne Steamove akcije, ki jo bodo dobili šele čez kakšen mesec.

Novi Intel i9-10900K procesorji bodo zelo energijsko požrešni in bodo pri največji obremenitvi dosegali celo 93°C

0

Podjetje Intel že dolgo pripravlja svoj pravi odgovor na zadnji napad AMD-ja, ki jim je izmaknil lep delež pogače procesorskega trga. Že dolgo tako delajo na novi generaciji procesorjev, ki jih sedaj poznamo pod kodnim imenom Comet Lake S.

Ti bodo še vedno tekli na 14 nm arhitekturi, ki je danes že precej stara. AMD je denimo presedlal na 12 in 7 nm arhitekture, ki so mu omogočile boljši izkoristek moči pri manjši porabi električne energije.

Že nekaj časa se šušlja, da bodo Comet Lake S procesorji zaradi 14 nm proizvodne linije izjemno požrešni glede porabe elektrike, hkrati pa se bodo pregrevali kot sam satan. Te govorice je včeraj potrdil anonimni kitajski tester, ki se je dokopal do procesorja i9 10900K, ta pa bo predstavljal vrh ponudbe Comet Lake S serije.

Testi so bili opravljeni v programu AIDA64 FPU, tam pa je i9 10900K pri polni obremenitvi na 4.8 GHz potegnil 235 W energije, povprečno pa je procesor držal temperaturo 87 °C, na vrhuncu pa celo 93 °C. V zakup je treba vzeti dejstvo, da je bilo testiranje izvedeno s pomočjo 240 mm AIO hladilnika, tako bodo očitno morali kupci pri nakupu procesorja vložiti tudi nekaj denarja v spodobno ventilacijo, saj bodo drugače lahko namesto poganjanja iger na procesorju pekli čevape.

Intel se je pri novi seriji procesorjev hvalil tudi s tehnologijo Thermal Velocity Boost, ki začasno dvigne takt vseh jeder, a ta lahko deluje samo takrat, ko je temperatura manjša od 70 °C. Zato boste za polni izkoristek jeder potrebovali spodobno vodno hlajenje.

Nadaljnje testiranje je razkrilo, da i9 10900K pri frekvenci 5,2 GHZ (voltaža 1.3V+) pogoltne 250 W, 5.0 in 5.1 GHz pa lahko dosežemo tudi z voltažo 1.22-1.25V, takrat pa procesor tudi zahteva malce manj moči pri 220-230 W, skladno s tem pa malce tudi pade temperatura.

Intel Comet Lake S procesorji še nimajo uradnega datuma izida, zadnje govorice pa kažejo, da naj bi se to zgodilo enkrat v juniju letos.

Bethesda potrdila, da še nekaj let ne bomo dobili novih informacij glede The Elder Scrolls 6

0

Razvijalec Bethesda mi je v igričarski industriji prava uganka, saj se včasih sprašujem, ali bi bilo pri njih morda pametno zamenjati nekoga na vodilnem položaju.

Praktično vsak, ki je kdaj v roke prijel miško, tipkovnico ali pa kontroler, pozna igro Skyrim. The Elder Scrolls V: Skyrim, kakor se zadeva uradno imenuje, je bila leta 2012 pravi prodajni hit in igra je bila tako popularna, da so jo predelali za vse možne sisteme, zaradi modifikacij pa jo igralci še danes pridno nameščajo in poganjajo.

Kako je potem možno, da zadeva od leta 2012 še vedno ni prejela niti enega novega dela? 8 let je dovolj časa, da bi večji studio lahko sproduciral celo dva naslova, ki bi s tem imenom, ki ga ima Elder Scrolls franšiza, naravnost tiskala sveže bankovce.

Žal smo od Skyrima dalje prejeli samo MMO Elder Scrolls Online, na katerem dela ločen razvijalec ter Fallout 4 in Fallout 76. Slednji naslov je z novo Wastelanders posodobitvijo celo splezal na sprejemljiv status, žal pa noben od teh naslovov ni dosegel višav Skyrima.

The Elder Scrolls 6 je bil napovedan leta 2018 na E3 konferenci, a dobili smo samo kratek generičen dražilnik, ki ni pokazal praktično ničesar. Že takrat je Bethesda sporočila, da je nova igra te franšize še daleč stran, oboževalci pa so vseeno upali, da bomo morda letos dobili vsaj kakšno novo novičko.

Žal je te upe včeraj porušil Pete Hines, ki je vodja marketinga pri Bethesdi. Ko ga je neki oboževalec včeraj povprašal o novicah glede novega Elder Scrolls dela, ga je Pete soočil s kruto realnostjo.

Novi Elder Scrolls bo izšel šele za igro Starfield, ki pa je tudi še precej daleč stran. O njej vemo samo to, da bo nek vesoljski RPG in da je celotna Bethesda ekipa fokusirana na njegovo izdelavo. Ravno zato je Pete napisal, da bomo dobili informacije o novem Elder Scrolls naslovu šele čez nekaj let. Če bomo samo na frišno novico čakali leta, potem je izid verjetno še vsaj pol desetletja stran.

Če slučajno nestrpno čakate na novo Elder Scrolls dozo igranja, potem lahko preizkusite MMO The Elder Scrolls Online. Gre za solidno večigralsko zabavo, ki bo kmalu dobila novo razširitev Greymoor.

Znan je datum poletne Steam razprodaje

0

Med karanteno ste zagotovo prihranili lepo količino zlatnikov, ki bi jih drugače zapravili za razne hobije, toplice, hrano ali pa kake druge traparije. A ne bodite naivni, saj ta denar zagotovo ne bo šel na kakšen varčevalni račun, ampak ga boste seveda zapravili na novih igrah.

In boljšega sesalca denarja od Steam razprodaje ne boste našli. Ta digitalna platforma vsako leto pripravi več različnih razprodaj, med katerimi pošteno zniža cene lepi količini iger, hkrati pa pripravijo še kakšen dogodek za igralce. Ti so ponavadi kar nekaj, a tako vsaj dajejo vtis, da se razprodaje ne vrtijo samo okoli denarja.

Tudi letos ne bo nič drugače in Pavel Djudnik, ki stoji za popularno stranjo Steam Database, je par dni nazaj razkril začetek poletne razprodaje. Pavel je precej dober vir informacij, poleg tega pa so bili datumi Steam razprodaj v preteklosti že večkrat predčasno razkriti in tudi tokrat verjetno ne bo nič drugače.

Poletna razprodaja se bo letos odvila med 25. junijem in 9. julijem, razvijalec Valve pa naj bi poleg popustov pripravil še kup drugih presenečenj. Govori se o nekem programu zvestobe, ki bo dal Steam uporabnikom razne nagrade v obliki značk, zna pa se celo zgoditi, da bodo najbolj zvesti kupci prejeli dodatne popuste pri igrah.

Razprodaja je torej še en mesec stran, če pa vam slučajno vaši evri že zdaj delajo luknjo v denarnici, si lahko ogledate razprodajo uradnega Steam prodajalca Green Man Gaming, ki zaradi svoje obletnice že zdaj nudi širok razpon popustov.

Guild Wars 2 čez vikend zabeležil ogromen izpad – evropski strežniki še vedno ne delujejo

0

Če morda še vedno zavzeto preigravate MMO Guild Wars 2, potem te dni zagotovo preklinjate.

Igralci so v ponedeljek ob zagonu igre zaprepadeno gledali v svoje karakterje, ki so izgubili ves napredek skozi vikend. Evropski strežniki so namreč doživeli ogromen izpad, zato je razvijalec ArenaNet celotni svet obnovil na zadnjo varnostno kopijo, ki je bila narejena v soboto.

Takšni izpadi in obnove varnostnih kopij so bile v zgodnjih dnevih MMO žanra nekaj običajnega, a od takrat je preteklo že ogromno let, zato za kaj takšnega bolj redko slišimo. MMO igralci znajo v samo enem dnevu narediti veliko napredka, še posebej sedaj, ko je še vedno prisotna karantena in izguba vseh nabranih izkušenj in predmetov je boleč udarec ne samo za igralce, ampak tudi za Guild Wars 2, ki je daleč od svojega viška popularnosti.

AreanNet je v svoji Twitter izjavi napisal, da se opravičuje za težave in da njihova ekipa išče vzrok problema. Ali bodo povrnili nekatere predmete in če je to sploh možno, še ni znano, so pa trenutno vsi evropski strežniki onemogočeni, medtem ko ekipa dela na optimizaciji in popravkih. Očitno je nekaj šlo hudo narobe, saj strežniki niso na voljo že od včeraj, še vedno pa ne vedo, kdaj bodo ponovno vzpostavljeni.

Disco Elysium lahko sedaj poganjate na več kot 10 let starih PC-jih

0

Disco Elysium je igra, ki mi sprva ni izgledala nekaj posebnega, ko pa sem jo začel igrati, me je hitro prevzela in si je zaradi tega prislužila visoko oceno.

Ta RPG avantura vse svoje karte vloži v močne in globoke dialoge, tako da je izometrično igranje sestavljeno v glavnem iz pogovarjanja s prebivalci in nabiranja predmetov. Zaradi tega tudi ne potrebuje nekih močnih PC komponent, a to ne pomeni, da ima slabo grafiko, saj vsebuje lepo barvno paleto, zaradi katere se igri še dolgo ne bodo poznala leta.

Razvijalec ZA/UM se zaveda, da je njihova igra idealna za poganjanje na raznih šibkih prenosnikih, zato so se spravili k delanju popravkov in preko njih so pošteno znižali minimalne sistemske zahteve.

Poglejmo si najprej stare:

OS: Windows 7/8/10
Procesor: Intel i5-7500 ali AMD 1500
Pomnilnik: 4 GB RAM
Grafična kartica: Integrirana Intel HD620
DirectX: Verzija 11

In sedaj nove:

OS: Windows 7/8/10
Procesor: Intel Core 2 Duo
Pomnilnik: 2 GB RAM
Grafična kartica: Integrirana, ki ima vsaj 512 MB pomnilnika
DirectX: Verzija 11

Kot vidite, lahko sedaj Disco Elysium poganjate tudi na procesorjih, ki so prvotno izšli 14 let nazaj, 2 GB pomnilnika pa ima danes tudi najšibkejša mašina. Omogočili so tudi poganjanje na Mac računalnikih iz leta 2009, dobra novica pa je, da bo ZA/UM še naprej delal na optimizaciji. Želijo namreč videti, kakšen je res tisti najmanjši minimum, ki bo lahko še uspešno zagnal igro.

Disco Elysium je trenutno znižan na Steamu za 25 % in si ga tako lahko pridobite za samo 29,99 €.

Spletna stran Prevoz.org spet obratuje

0

Zoprni koronavirus je vplival na vse vidike našega življenja. Nič drugače ni bilo niti v transportu, saj je nevarni virus ugasnil javni promet, vrata pa so zaprli tudi drugi ponudniki prevozov.

Med njih lahko zagotovo prištejemo tudi spletno stran Prevoz.org, ki že dolgo velja za najbolj popularnega ponudnika koordiniranih prevozov v Sloveniji. Prevoz je prenehal ponujati svoje storitve 13. marca in se je sedaj, po slabih dveh mesecih, ponovno prebudil iz svojega pomladnega spanca ter omogočil svoje storitve.

Kljub temu, da so se vrnili, pa to ne pomeni, da bo vse kot po starem. Nekega strogega nadzora seveda ne morejo nadzirati, a svoje uporabnike opozarjajo, da izvajajo zdravo politiko socialnega distanciranja. Med to sodi redno umivanje rok, nošnja maske, izvajanje pravilne higiene kašljanja in kihanja ter izogibanja ljudi, ki kažejo bolezenske znake. Ponudnikom prevozov tudi svetujejo, da po vsaki opravljeni vožnji razkužijo svoje vozilo. Vse nasvete si lahko preberete na njihovi uradni spletni strani, dodatna pravila pa na spletni strani Nacionalnega inštituta za javno zdravje.

Mobilnim uporabnikom se priporoča uporaba prenovljene aplikacije, ki je na voljo za Android in iOS sisteme.

Mladi igralec, ki je izgubil bitko s koronavirusom, prejel virtualni pogreb v igri Animal Crossing: New Horizons

0

Branden Perez je bil star komaj 23 let, ko je 5. aprila izgubil bitko z novim koronavirusom. Fant je imel težave s srcem, ki jih je virus še dodatno zakompliciral. Konec marca je imel težave z dihanjem in glavobol, kasneje pa je razvil še povišano temperaturo. Okoli srca se mu je nabrala tekočina, zato je šel pod nož, a tam ni šlo vse po načrtih. Enkrat so ga sicer uspešno oživeli, v drugič pa na žalost ni več šlo in Branden je zapustil naš svet.

Njegova družina je imela kratek obred, a v New Yorku zaradi koronavirusa vlada stroga karantena, zato so slovesnost morali zapustiti takoj, ko se je krsta spustila pod tla.

Vendar se je iznajdljiva družina spomnila druge rešitve. Branden je bil velik oboževalec igre Animal Crossing: New Horizons, zato so se njegovi najbližji spomnili, da bi pogrebno slovesnost opravili kar znotraj same igre.

Privatni otok, kjer počiva Branden, je zaščiten z geslom.

Kot smo omenili v naši recenziji, je eden večjih plusov Animal Crossinga to, da lahko ustvarite cel kup vsebine, ki jo lahko nato delite s svojimi prijatelji. Njegova sestrična Priscilla je v intervjuju za spletno stran FoxNews izjavila, da je bil Branden velik igralec in da je bilo to tako za njega kot tudi za njih perfektno slovo.

Njegov karakter so položili na posteljo ter zraven položili njegovo sliko in vsak družinski član si je za žalovanje lahko vzel svoj čas in ob njemu pustil tudi šopek rož.

“Imamo res veliko družino in srečni smo, da imamo prostor za Brandena, kamor se vedno lahko vedno vrnemo in smo z njim,” je še povedala Priscilla.

Tudi drugi igralci izkoriščajo Animal Crossing za spomin na svoje najdražje. Eden izmed njih je Nick Kitsch, ki je izgubil mamo zaradi infarkta. Ker je bila njegova mama navdušena vrtnarka, se je odločil, da ji na vrtu v igri postavi virtualni spomenik, ki ga krasi njena slika.

Animal Crossing lahko služi tudi kot osebni virtualni spomenik najdražjim.

“Ko se počutim slabo ali depresivno jo preprosto obiščem in to mi res, res pomaga,” je še izjavil Nick, ki je še povedal, da njen spomenik še ni dokončan in da mu konstanto dodaja nove stvari in redno zaliva rože.

Uradni Mafia Twitter račun namiguje na novo igro

0

Prva Mafia pri meni velja za eno najboljših iger, kar smo jih kdaj dobili na PC-ju. Špil je leta 2002 pokazal, da lahko tudi videoigre prikažejo zgodbo, katera se lahko kaša z najboljšimi filmi Goodfellas in prava škoda je, da igra za današnje čase kaže preveč ostarelo podobo, da bi ji mladi igralci ponudili zasluženo priložnost.

Po prvem delu smo dobili še dve nadaljevanji, a žal je šla grafična podoba po kvaliteti navzgor, vse drugo pa pošteno navzdol. Zadnji del je razvil nov studio Hangar 13 in čeprav je zadeva imela potencial, je bila na koncu čisto preveč ponavljajoča, založnik 2K pa s prodajnimi rezultati ni bil zadovoljen. Franšiza tako miruje že vse od leta 2016, v 2018 pa je Hanger 13 odpustil cel kup zaposlenih.

Prihodnost franšize tako ni kazala lepe luči, lani pa so se začela šušljanja o obuditvi te serije. Korejska ocenjevalna komisija je podelila oceni novima igrama, ki sta bili očitno nekakšni predelavi Mafie 2 in 3. Žal od takrat nekih novih dogajanj ni bilo, včeraj pa je po dveh letih molk nenadoma prekinil uradni Mafia Twitter račun.

Spisana je bila samo beseda “Družina”, a že to je bilo dovolj, da so se hitro začela ugibanja glede potencialnega nadaljevanja ali predelave. Prvi del bi si zaslužil pošteno predelavo, a samo če bodo razvijalci nadgradili le grafično podobo in animacije, vse ostalo pa pustili pri miru, saj je zgodba vredna pripovedovanja tudi v letu 2020.

Pred kratkim se je oglasila tudi ocenjevalna komisija za starostne oznake v Braziliji, ki je za igro Mafia 2 podelila ocene na treh novih platformah: PlayStation 4, Xbox One in Google Stadia. Tako nas skoraj zagotovo čaka predelava drugega dela za sodobne sisteme, kar nas malce žalosti, saj bi si enka veliko bolj zaslužila olepšavo, prav tako pa smo potihem upali na povsem nov del.

Kaj točno se nam pripravlja lahko trenutno samo ugibamo. Če ste si ob tej novici slučajno zaželeli preigravanja Mafia iger, a si želite nekaj novega, potem vam priporočamo, da si ogledate tole modifikacijo za Mafio 2.

Raper Tekashi69 s svojim prvim Instagram videom izven zapora porušil rekord gledanosti

Daniel Hernandez je raper, ki je bolje znan pod vzdevkom Tekashi69 oz. 6ix9ine. Tip vsekakor obvlada izmišljevanje vzdevkov in je ena tistih oseb, ki bo vedno našel originalno ime za svoj karakter v večigralskih igrah, kljub temu da so vsa tista dobra že zdavnaj bila zasedena.

Tekashi69 je glasbenik, ki pa je te dni znan zaradi svoje kriminalne kartoteke. Lani decembra je bil zaradi kupa obtožb, med katerimi se je znašlo prodajanje drog, orožja in drugih nepoštenih poslovnih praks, obtožen na dve leti zapora. Kazen bi morala biti precej strožja, a je raper pridno sodeloval s policijo in ovadil cel kup gangsterjev in podrobno opisal delovanje ulične družbe Nine Trey Gangsta Bloods.

Zaradi tega je bil označen za podgano, ki je postala visoko cenjena tarča za odstrel iz strani jeznih bivših partnerjev.

Tekashi69 je nedavno zapustil ječo, saj so ga zaradi širjenja virusa COVID-19 poslali domov, tam pa bo odslužil preostanek svoje kazni.

24-letnik se doma ni dolgo obotavljal, ampak je zagnal svoj Instagram in spočel svoj prvi prenos v živo, odkar je zapustil kletko.

Svojim sledilcem in sovražnikom je namenil kar nekaj obarvanih besed. Označil se je za živo legendo, saj nobenemu ne bi nikoli uspelo sodelovati z oblastmi in zapustiti zapora. Prav tako sebe ne smatra za izdajalca, saj kriminalna združba tudi njemu ni želela pomagati, ko se je tresel na zatožni klopi, zato tudi niso vredni njegove lojalnosti.

Njegov prenos v živo je na višku gledanosti spremljalo kar 2 milijona ljudi, kar je absolutni rekord Instagrama. Prej sta tega držala RnB pevca Teddy Riley in Babyface, ki sta nabrala okoli 500k gledalcev ter Drake in Tory Lanez, ki sta marca nabrala 310.000 parov oči.

Iz slednjega para se je Tekashi69 tudi malce ponorčeval:

“Podgana kakor sem jaz pride domov in nabere več številk kot ti? Jaz bi bil tudi jezen.”

Rekordni ogled je zaključil z besedami, da ceni vsako malo stvar in da ni naredil ničesar narobe.

Warcraft 3: Reforged ni več najslabše ocenjena igra vseh časov – ta čast sedaj pripada The Division 2

0

Vsi se spomnimo gromkega razočaranja, ko je igra Warcraft 3: Reforged končno izšla. Igralci so bili tako jezni, da so se masovno spravili na spletno stran Metacritic in igri začeli dodeljevati najnižjo možno oceno. Val neodobravanja je bil celo tako velik, da je Warcraft 3: Reforged s povprečno oceno 0.5/10 postala najslabše ocenjena igra vseh časov.

Od takrat ji je številka celo narasla na 0.6, njen “prestol” pa je med tem časom zavzela ena nova igra. Gre za The Division 2, ki je preko svoje največje razširitve Warlords of New York očitno pošteno razočaral vse svoje igralce. Nam se igra niti ni zdela tako napačna, vendar se očitno z nami ne bi strinjalo cel kup ljudi.

Problem Metacritica je to, da zadeva ne deluje tako kot denimo Steam recenzije. Oceno lahko dodeli čisto vsak, pa čeprav igre sploh ni igral in tako zniža povprečno oceno pod talnico.

Vendar se zdi da so te ocene celo podelili igralci, ki so zadevo dejansko preizkusili, vendar pa njihovo mnenje ne gre vzemati preveč resno. Ubisoft je namreč iz igre masovno odstranil cel kup goljufivcev in očitno tem ni ostalo drugega, kot pa da svoje maščevanje prikažejo na Metacriticu. Ocena je tako padla na sramotnih 0.4/10 na podlagi več kot 1400 “recenzij”, kar je precej manj v primerjavi z Warcraftom 3: Reforged, ki je nabral preko 13k negativnih opisov. A morda bolj moti to, da je The Division 2 iz strani skupnosti nabral samo 45 pozitivnih ocen, ki bi lahko nagnile tehtnico na drugo stran.

The Division 2 si je pri kritikih prislužil oceno 79, kar je odlično in kaže na to, da se na Metacritic ocene iz strani skupnosti ni preveč pametno zanašati. Si je pa vsaj Blizzard malce oddahnil. No, vsaj dokler na površje ne splava predelava igre Diablo 2.

Naslednja posodobitev za Doom Eternal bo prinesla super demone, ki so ubili druge igralce

0

V moji recenziji za Doom Eternal sem se obregnil ob dejstvo, da je špil precej težji v primerjavi s predhodnikom in da to morda ne bo všeč ravno vsem igralcem. Razvijalec id Software je zagotovo videl, da imajo nekateri igralci s preigravanjem težave, zato se jim je odločil še dodatno zagreniti življenje preko super demonov.

Za Doom Eternal se pripravlja prva večja posodobitev, ki ne bo prinesla samo popravkov, ampak tudi nova igralna presenečenja. Med njimi zagotovo izstopa funkcija super demonov. To so sovražniki, ki so ubili igralce v povsem ločenih kampanjah, nato pa se bodo nadgrajeni in močnejši pojavili v vaši kampanji. Dobra novica je, da če jih boste porazili, boste pridobili kup streliva in zdravja, pričakal vas pa bo tudi kup izkušenj za dogodke v igri.

Prva posodobitev prinaša tudi kup drugih izboljšav za Battlemode, saj bo zaščita proti goljufanju močnejša, igralci pa boste lahko videli tudi obvestila glede slabe internetne povezave in zamika. Tudi kampanja bo dobila svoje popravke: orožja bodo uravnotežena, priročniki za različne demone pa bodo bolj podrobni.

Posodobitev bo izšla še ta mesec, za zdaj pa še nimamo čisto točnega datuma izida.

Nekdo dela na predelavi Resident Evil 1 v pogonu Resident Evil 4

0

Kaj je s to Resident Evil franšizo, da kadar jo omenimo, govorimo samo o nekih predelavah?

Založnik Capcom je v sorazmerno kratkem času poskrbel za uradni predelavi Resident Evil 2 in Resident Evil 3, v izdelavi pa je tudi neuradna predelava Resident Evil 4 iz strani skupnosti, dober vir govoric pa nakazuje na tudi uradno predelavo četrtega dela.

Kaj pa original – tista igra, ki je v bistvu sploh začela to grozljivo serijo? No, tudi ta igra, ki je originalno izšla leta 1996, je doživela predelavo. V bistvu je doživela kar dve: prva se je zgodila leta 2002, ko je v olepšani obliki izšla za konzolo Nintendo Gamecube, leta 2015 pa smo dobili še predelano HD verzijo za PC in konzoli PlayStation 4 in Xbox One.

Nam še sledite? Dobro. Zdaj vam lahko končno razložim naslov članka, saj modder z imenom Mr. Curious dela na svoji predelavi Resident Evil Remix, ki vzame prvi del in ga predela v pogon Resident Evil 4. To je prvič, da lahko vidimo lokacije iz originalnega dela v 3D obliki in treba je reči, da zadeve izgleda naravnost slastno. Modder je poskrbel za verno predelavo, ki pa vključuje tudi razne skrivnosti in celo nadgradnje orožij.

Resident Evil Remix še ni na voljo vsakemu, a izid naj bi bil zelo blizu in ga bomo skoraj zagotovo dobili še letos. Do takrat uživajte v zgornjem posnetku, lahko pa si ogledate tudi uradni YouTube kanal modderja, kjer lahko najdete še več posnetkov.

Bomo dobili Diablo 2 predelavo?

0

Po katastrofalnem izidu predelave Warcraft 3: Reforged, bi si človek mislil, da Blizzard ne bo nikoli več poskusil preoblačiti svojo legendarne naslove v bolj sodobne grafične podobe. A morda nas čaka kmalu nov eksperiment, preko katerega se bo ta razvijalec poskušal priljubiti svojim privržencem, saj zadnje govorice nakazujejo na morebitno predelavo igre Diablo 2.

Čenča prihaja iz strani francoske spletne strani Actugaming, ki pravi, da naj bi na predelavi delal studio Vicarious Visions, olepšana verzija, ki naj bi se uradno imenovala Diablo 2 Resurrected, pa naj bi izšla proti koncu tega leta. To je v bistvu vse, kar smo izvedeli iz teh govoric, in čeprav se morda zdijo zapretiravane, je vir precej dober. Ta francoska stran je namreč za lanski Blizzcon pravilno napovedala igre Diablo 4, Overwatch 2 in nov dodatek za World of Warcraft, ki se imenuje Shadowlands. Neke vire zagotovo imajo, a seveda je še prezgodaj, da bi ugibali, ali so ti pravilni.

Studio Vicarious Visions je podpisan pod predelavi iger Destiny 2 in Crash Bandicoot N. Sane Trilogy za PC. Svojo nalogo so opravili odlično, tako da se zna enako zgoditi tudi za Diablo 2 in morda celo dobimo predelavo, ki ne bo imela celega kupa težav, kot je imel to Warcraft 3: Reforged.

Stavimo, da bomo več izvedeli na letošnjem BlizzConu, ki se bo odvil novembra 2020. Blizzard obupno potrebuje vsaj nekaj pozitivnih novic za svojo skupnost, ki jo zadnji dve leti konstantno spravlja v zadrego.

Mimogrede, če vam je kaj do dobre stare Diablo 2 akcije, potem si oglejte modifikacijo Median XL, ki doda originalnemu naslovu cel kup nove vsebine.