🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 79

Prijave za turnir iz igre Counter-Strike 2 zdaj že odprte!

Tako, prilezli smo še do zadnjega letošnjega turnirja, ki smo ga pod oznako Gaming terminal spočeli s partnerjem Mimovrste. Za nami je razburljivo leto, ki je med drugim prineslo tekmovanja iz iger Assetto Corsa Competizione, Beat Saber, Fortnite in Valorant, zdaj pa je na vrsto prišla še najbolj igrana igra na Steamu – Counter-Strike 2.

Da je ta igra zadnja na seznamu ni naključje, saj je razvijalec Valve z beta testiranjem začel poleti in igra je v končni različici za splošno rajo zaživela šele konec septembra. Zato smo se odločili, da igralcem ponudimo še nekaj mesecev vadbe, preden se začnejo tiste resnične borbe za nagrade, ki jih bomo priskrbeli tudi tokrat in to v vrednosti kar 1.500 €.

Prijave za turnir so zdaj uradno odprte, tako da le brž na našo uradno stran, kjer si lahko ogledate vsa navodila, lahko pa skočite tudi na platformo FACEIT, kjer bodo potekale kvalifikacije in svojo ekipo prijavite že tam. Verjetno ni treba posebej poudarjati, da je tole ekipno tekmovanje, tako da potrebujete za en tim 5 uigranih članov, ki so dodobra seznanjeni z vsemi pritiklinami in pastmi igre Counter-Strike 2, kapetan vsake ekipe pa se mora tudi včlaniti v Discord kanal 360Clash.

PRIJAVA NA TURNIR

Pravila glede turnirja si lahko preberete tule, tekmovalo pa se bo na mapah Anubis, Mirage, Inferno, Ancient, Nuke, Vertigo in Overpass.

Kvalifikacije se bodo začele 3. decembra ob 13.00 in so povsem brezplačne, udeleži pa se jih lahko vsaka ekipa, ki ima pogum zoperstaviti se najboljših igralcem iz Slovenije. Iz spletnih bitk se bodo naprej kvalificirale 4 najboljše ekipe, te pa bodo nato 9. decembra povabljene na zaključni, finalni dogodek, ki se bo odvil znotraj prostorov trgovine Mimovrste BTC Ljubljana.

Za kvalificirane ekipe je obvezna prijavnina, ki na ekipo znaša 100 €, kar pomeni, da mora vsak član ekipe prispevati dvajsetaka. S tem plačilom si kot organizator zagotovimo, da se ekipe dejansko pojavijo na fizičnem dogodku, vsaka vplačana vstopnica pa vam ne prinese samo možnosti za pridobitev glavnih nagrad, saj bodo tudi poraženci domov odnesli tolažilne vrečkice presenečenj, ki bodo odtehtale vrednost prijavnine.

Kvalificirane ekipe se bodo zaključnih bitk lotile na HP-jevih PRC-jih in 240 Hz monitorjih. Igralci lahko s sabo prinesete svojo periferijo kot so tipkovnica, miška, podloge in slušalke, na dogodku pa si bo moč sposoditi periferijo podjetja HyperX, turnir pa je tudi odlična priložnost, da izrabite akcijske popuste nekaterih prenosnikov, ki se bodo tam prodajali s 30 % popustom!

Turnir tokrat omogočajo partnerji Mimovrste, HyperX in HP, ki bo na dogodku predstavil svoji znamki Victus ter Omen.

DayZ pred kratkim dosegel najvišje število istočasnih igralcev v svoji zgodovini

0

Igro DayZ lahko prištejemo med ene od najbolj pomembnih naslovov znotraj igričarske industrije in tako kot je za takšne legende navada, je igra svojo pot v bistvu začela kot mod. To za industrijo iger niti ni presenetljivo, saj so skoraj vse večje večigralske igre nastale na podlagi tega, kar so si igralci takrat najbolj želeli, nakar so prišli založniki in zadeve komercializirali: Counter-Strike je bil mod igre Half-Life, Dota 2 pa je bila najprej modifikacija igre Warcraft 3.

DayZ pa je nastal kot ločena izpeljanka vojaške simulacije ArmA 2, saj se je nekomu zdelo pametno, da bi naredil bolj realistično zombijaško avanturo v večigralskem svetu. Založnik Bohemia je nato opazil nenavadno popularnost tega moda in deset let nazaj naredil svojo komercialno verzijo, ki je najprej skočila v sistem Early Access, v tem prebila čisto preveč let, nakar se je rodila končna verzija 1.0, ki še danes dobiva posodobitve.

DayZ je sprva eksplodiral v popularnosti in je bil tudi v obdobju Early Access hudo igrana zadeva, a je nato popularno malce zamrla, saj je bil razvoj počasen in razvijalec je imel ogromno težav glede sinhronizacije strežnikov. Vendar pa se je sčasoma zadeva izboljšala, dobili smo večjo razširitev Livonia, igralci pa so se zaradi pomanjkanja ostale unikatne ponudbe počasi začeli vračati v njen objem.

In tam so tudi ostali, saj jih je Bohemia prepričala v igranje in izkušnjo nadgradila z novo posodobitvijo 1.23, ki prenovi bazo Vybor Air Base in prinese novo orožje .308 DMR, a najbolj pomembna novost se tiče rojstva na mapi, saj po novem igra igralce postavi bolj blizu skupaj, namesto da bi jih naključno poselila po mapi.

To s sabo prinese dobre in slabe plati. Po eni strani se lahko zdaj s kakšnim prijateljem na mapi hitreje najdeta, a po drugi se bodo poleg vaju pojavili tudi drugi igralci, ki imajo največkrat sovražne namene. V vsakem primeru je začetek igranja zdaj bolj akcijski, kar k igranju privleče tudi bolj nepotrpežljive igralce, to pa potrjujejo tudi igralne številke na Steamu.

dayz

Številke so sicer neuradne, saj prihajajo iz spletne strani SteamDB in ne od samega razvijalca, a na tej je vseeno lepo vidno, da je DayZ v zadnjih mesecih stalno beležil rast uporabnikov in dva dni je dosegel svoj rekord: 69.449 istočasnih igralcev.

Za prihodnost igre DayZ se nam tako očitno ni treba bati in tega se zaveda tudi Bohemia, za katero se je nedavno razvedelo, da dela tudi na DayZ 2, a da mora najprej na plano pogledati ArmA 4, na osnovi katere, vsaj tako predvidevamo, bo nato zgrajeno tudi drugo poglavje zombijaške pobijalščine.

Netflixov animirani film The Witcher: Sirens of The Deep bo vsebovala glas igričarskega Geralta

0

Že takoj na začetku tega članka bom zapisal dve kontroverzni mnenji, ki sta povsem moji osebni in za kateri sem prepričan, da se z njima veliko ljudi ne bo strinjalo. Prvo mnenje: Netflixova serije The Witcher ni vredna gledanja. Drugo: knjige avtorja Andrzeja Sapkowskega, ki je ustvaril Witcher svet in vse okoli njega, so z izjemo prvih dveh delov, povsem povprečne in v bistvu ne povedo zgodbo, ki bi se jo splačalo spremljati.

V preteklosti sem bil velikokrat že obtožen, da sem preprosto prevelik ljubitelj razvijalca CD Projekt RED, da bi lahko na njihova dela podal objektivno mnenje in čeprav se s to obtožbo niti približno ne strinjam, se vseeno ne bojim priznati, da so samo njihovi projekti iz Witcherja naredil medijsko ikono, ki jo poznamo danes. Trojica iger me sicer ni toliko navdušila z zgodbo, ampak bolj zaradi sveta, ki nam ga je leta nazaj predstavil CDPR, tega pa prevevajo politične spletke, realnost brutalnega srednjeveškega življenja in slovanska mitologija, ki je v igrah ne vidimo velikokrat zato iz nje kar kaplja atmosferičnost in misterioznost.

Morda je tudi Netflix prišel na podobno misel kot jaz in je uvidel, da bi bilo pametno v sodelovanje novih izdelkov pritegniti nekoga iz iger, namesto da se zanašajo na scenariste, ki so sami sovražili dela avtorja Sapkowskega. Tako so nekaj dni predstavili nov animiran film The Witcher: Sirens of The Deep, ki bo v ospredje postavil ravno tisto, kar smo od takšnih filmov, knjig in serij vedno zahtevali: avanture Geralta, ki se mora zoperstaviti neki novi lokalni nevarnosti, iz tega pa želi iztržiti nekaj zlatnikov. V bistvu bi tak format še kako dobro deloval v seriji, namesto da se ustvarjalci trudijo predstaviti neko epsko fantazijsko zgodbo – vsak teden bi lahko dobili novo mitološko pošast, v finalu pa bi se Geralt spopadel z neko šefetino kot so vampirji ali pa Ladies of the Wood.

Za uglasitev Geralta bo poskrbel nihče drug kot pa Doug Cockle, ki je isto vlogo odigral v trojici iger in že samo zaradi tega Sirens of The Deep takoj bolj povleče h gledanju. Sicer prva dva dražilnika o filmu ne razkrijeta preveč, a videti je, da se bo naš junak tokrat preizkusil v podvodni deratizaciji, vendar pa bo pri tem naletel na celo vojsko podvodnih ljudi, ki že dolgo bije bitko s tistimi, ki jih poskušajo dobiti na trnek.

The Witcher: Sirens of The Deep je videti vzpodbudno, a pred nami je še kar nekaj čakanja: film na Netflix pride šele enkrat proti koncu leta 2024.

Izid avstralskega Fallouta zamaknjen tik pred izidom

Razvijalec Drop Bear Bytes že leta dela na svoji igri Broken Roads, ki se jo je po prvih napovednikih hitro oprijel naziv “avstralski Fallout”. Ta naslov igra nosi upravičeno, saj se zgodba odvija v post-apokaliptičnih nedrjih Avstralije, igra pa se namesto po novodobnih, prvoosebnih Falloutih raje zgleduje po starošolskih verzijah, ki smo jih dobili v prvih dveh igrah, v teh pa smo akcijo spremljali iz izometrične perspektive, po radioaktivni pušči pa smo se sprehajali skupinsko.

Broken Roads te elemente nadgradi z moderno grafično podobo, ki nosi pridih oljnih slik in zna koga spomniti na igro Disco Elysium. Drop Bear Bytes si iz tega naslova ni sposodil samo grafičnega dizajna, ampak tudi sistem dialogov, ki naj bi bil tule veliko globlji od Fallout iger in bo vseboval posebnost v obliki moralnega kompasa. Ta bo narekoval dejanja naših junakov, saj bodo vsi nosili svoja prepričanja, nakar bodo dialogi oblikovali naš pristop do določenih situacij.

Ravno ta moralni kompas je razvijalcu povzročil več težav kot pa je bilo sprva predvideno, zato se je Drop Bear Bytes tik pred zdajci odločil, da izid igre zamakne v zgodnji del 2024. Svojo odločitev so pojasnili na X-u in v javnem pismu zapisali, da je Broken Roads tekom razvoja postala ekstremno kompleksna igra, ki bo pri enem preigravanju zahtevala nekje 30 ur, zaradi vseh dialogov in odločitev pa je nastalo tisoče niti razpletov zgodbe, ki jih je treba stestirati, saj se drugače lahko igralec ujame v situacijo, ki mu prepreči nadaljnje preigravanje zgodbe. To zahteva svoj čas, zato so sprejeli težko odločitev, da Broken Roads zamaknejo v začetek naslednjega leta.

Prestavitev izida je bila tako nenadna, da je presenetila tudi nekatere opisovalce iger. Spletna stran IGN je denimo bila sredi delanja recenzije, nakar jim je razvijalec sporočil, da je bilo njihovo delo zaman, saj bo igra zamudila nekaj mesecev. Uradna stran na Steamu še vedno kaže, da je izid igre načrtovan za jutri, 14. novembra, nakar spodaj najdemo grafično pasico, ki kaže resnični datum.

Zamik je bil resda presenečenje, a kakšne posebne jeze pri igralcih ni sprožil. Letos je namreč izšlo čisto preveč iger, ki so nato vsebovale čisto preveč hroščev, zato je pohvalno, da si je vsaj nekdo vzel čas za finomehanično poliranje svojega izdelka, ki že takoj ob izidu zasije v svojem polnem sijaju.

Darkest Dungeon 2 naslednji mesec dobiva svoj prvi plačljivi DLC

0

Igra Darkest Dungeon 2 je izšla pol leta nazaj in za razliko od prvega dela, ki je slavo požel univerzalno, nadaljevanje ni naletelo na tako topel sprejem. Razvijalec Red Hook Studios se je namreč odločil konkretno spremeniti igralno formulo zato je skočil v objem žanra roguelike, kar ni bilo všeč tistim, ki so v enki radi nadgrajevali svojo domačo bazo ter često menjali junake, ki so slej ali prej podlegli znotraj oddaljenih temnic.

Red Hook Studios je med tem časom pridno delal na popravkih in uravnoteženjih in mnenje občinstva se je tako počasi začelo prevešati na pozitivno stran. Stari igralci sicer vztrajajo, da Darkest Dungeon 2 še vedno ni vreden zahtevanega denarja, a nekateri so zgolj jezni zaradi tega, da nadaljevanje ne sedi v istem sodu kot original, saj bi se drugače strinjali, da je tole kvaliteten naslov.

Tako kot enica bo tudi drugi del očitno dobil kopico večjih in manjših dodatkov in DLC-jev. Razvijalec je tako pred kratkim za igro napovedal prvi kos plačljivih DLC-jev, ki se bo imenoval The Binding Blade. Stvar s sabo ne bo prinesla kakšne nove mape ali pa cel kup dodatne vsebine, a bo igralcem vseeno zanimiva, saj bo predstavila dva “nova” heroja: Duelista in Crusaderja.

Nova pišemo z narekovaji, saj je eden od teh dveh junakov lastnikom originala že znan. To je seveda Crusader za katerega je res čudno, da ga ni bilo že znotraj seznama herojev, ki jih je prinesla osnovna kampanja. Crusader je namreč pri prvem delu igral pomembno vlogo: ne samo da je bil to močan heroj, ki je bil videti kot nekakšna temačna verzija paladina, saj je lahko zadal veliko škode in je znal tudi pozdraviti sebe in kompanjone – lik je bil kot nekakšna ikona prvenca, saj se je pojavil na vseh promocijskih kampanjah originala.

Crusader bo tudi v Darkest Dungeon 2 igral vlogo tanka/zdravilca, z njim pa ga bo v nevarnosti temnic spremljal še en dodatni heroj: The Duelist. Tega do sedaj še nismo videli in glede na opis bo to nek gibčen bojevnik, ki bo znal zadati veliko škode, njegovi napadi pa bodo znali ignorirati odpornost, ki jo poseduje njegov nasprotnik.

The Binding Blade bo v igro vnesel tudi novega mini šefa The Warlorda, izid pa je zaenkrat zapostavljen v december, cena pa trenutno še ni znana.

Google Zemljevidi končno tudi pri nas kažejo omejitve hitrosti

1

Google je končno spoznal, da se v Sloveniji okoli ne prevažamo naokoli s kočijami po zaprašenih potkah, ki o asfaltu še slišale niso. Zato smo pred nekaj dnevi tudi pri nas dobili hudo uporabno funkcijo aplikacije Google Zemljevidi, ki nam poleg preračunane poti v kotu izriše tudi omejitev hitrosti ceste na kateri se trenutno nahajamo.

Stvarco sem spravil skozi omejeno testiranje znotraj Ljubljane in dobil sem mešane rezultate. Na enem odcepu znotraj Viča že dolgo velja zapostavljena hitrost 40 km/h, a Zemljevidi so mi tu kazali 50 km/h. Nakar so 50 km/h na uro kazali tudi tam, kjer bi morala veljati hitrost 60 km/h, nakar mi je pokazalo 90 km/h in to dobrih 100 m še preden sem prispel do pospeševalnega pasu za avtocesto. Tako bo očitno moral Google še malce povijačiti pod pokrovom in finomehanično poskrbeti za nekatere odseke cest, a veseli smo že tega, da je ta funkcija sploh prišla v našo majhno deželo.

Prikaz omejitve hitrosti nam zna priti zelo prav tudi izven večjih mest – še posebej na cestah, ki jih morda vozite prvič, kjer se zna hitro zgoditi, da zgrešite tablo ali križišče, ki prekliče prej zapovedano hitrost. Tako se lahko hitro znajdete sredi hitre ceste, kjer vam jezni vaščani trobijo in se vam tako prilepijo na rit, da jih praktično gledate na sovoznikovem sedežu, včasih pa znate nekje leteti 90 km/h, čeprav je omejitev za to cesto veliko nižja, kar vas nato prijazno opomni policist z globo.

Tudi po Ljubljani zna nova funkcija Google Zemljevidov priti hudo prav, saj se ves čas spreminjajo omejitve hitrosti in to na različnih odsekih cest, zato bo fajn priročno imeti aplikacijo, ki bo sama samodejno spremljala spremembe zakonikov – seveda pa se na njo ne smemo zanašati preveč, saj pri pravilnem volaniziranju veliko pomeni tudi kmečka logika in dinamična vožnja.

Popularni streamer xQc v vročih vodah zaradi “reactov” na izraelski napad Gaze

0

Streamerji nam dandanes prinašajo vsebino v raznoraznih oblikah. Igričarjem je najbolj blizu preprost prenos v živo, kjer nekdo preigrava igro, mi pa ga lahko gledamo v kotu ekrana in hkrati spremljamo njegovo postopno izgubljanje živcev med preigravanjem Elden Ringa. Vendar je to samo en aspekt pretočnega predvajanja v živo, medtem ko so tu še drugi, ki velikokrat skočijo v bizarne vode.

Najmanj napora zahtevajo tako imenovani “reaction” prenosi v živo, ki pa so med streamerji hudo popularni. V srži gre za to, da nekdo pred kamero zavrti nek video, nakar lahko vidimo njegovo reakcijo in komentar na omenjeni video. Streamerji imajo reacte zelo radi, saj jim ni treba početi ničesar drugega kot pa komentirati vsebino, ki jo je ustvaril nekdo drug, te stvari pa rade nase privlečejo milijone ogledov, saj moraš nato samo še na YouTubu ustvariti prikazno sliko, ki mora nujno vsebovati šokiran obraz ali pa usta, prekrita z dlanjo in že se ti je na račune prelilo tisoče evrov.

Nekateri streamerji, kot nedavno opisana SSSniperwolf, so si samo iz takšne vsebine izgradili cele kariere, drugi kot je denimo popularni Félix “xQc” Lengyel pa tudi radi pokukajo na to dobičkonosno stran pretočnih platform. Ravno xQc se je zdaj znašel v vročih vodah, saj si je za svojo tarčo izbral aktualni konflikt med Izraelom in Palestino, kar je veliko ljudi označilo za neokusno, streamerju pa so podelili laskave naslove kot sta pijavka in izmeček.

xQc to vsebino gosti na svojem ločenem YouTube kanalu xQc Clips, streamerju pa je očitno bolj malo mar za kritike. Ob njegovo vsebino se je na X-u spotaknil še en popularen YouTuber Noodle, nakar mu je xQc odgovoril s sliko, kjer drži kupček bankovcev. Na to mu je drugi YouTuber Kwite odvrnil, da je njegova duša, kljub vsemu temu denarju, še vedno prazna, xQc pa mu ni ostal dolžan in spodaj pripel sliko svoje z diamanti navlečeno uro in k temu dodal, da je Kwitejev bančni račun prav tako prazen.

Félix niti približno ni edini, ki bi aktualni konflikt med Izraelom in Hamasom izkoriščal za svoj dobrobit, saj lahko na YouTubu, Twitchu in TikToku najdemo polno takšnih osebkov. Vseeno pa je eno od največjih imen in ko ta začno genocid izrabljati za bogatenje lastnih denarnic, je prav, da o tem kdo zapiše kakšno besedo in da se na njih spomnimo tudi takrat, ko se nam kakšna takšna oseba želi s solzami opravičiti pred kamero.

Trgovina Epic Games Store po vseh teh letih še vedno ni dobičkonosna

2

Založnik Epic Games se je leta 2018, poln samozaupanja zaradi gromozanskega uspeha svoje battle royale streljačine Fornite, odločil stopiti v vojno digitalnih igričarskih trgovin in za svojo tarčo si je izbral Steam, ki mu je na vse pretege želel speljati uporabnike.

Tako je začel v trgovino Epic Games Store vlivati milijone evrov, v borbi za prevlado pa se je poslužil grdih trikov kot je prepričevanje nekaterih drugih založnikov, da so za mastno predplačilo svojo igro nato izdali ekskluzivno na njihovi trgovini, kar je pošteno razhudilo nekatere PC igralce. Nato so začeli podeljevati brezplačne tedenske igre, nakar so se tudi sami lotili založništva in plod te zadnje ideje je bil dobro sprejeti Alan Wake 2.

Vendar pa nič od tega očitno ni igralcev prepričalo, da bi povsem opustili Steam in svojo zvestobo zaobljubili samo Epic Gamesu. Včeraj se je začela pravna borba med Epic Gamesom in Googlom in že v prvem dnevu je na površje splavalo nekaj slastnih podrobnosti.

Na pričanje je bil poklican Steve Allison, ki je šef trgovine Epic Games Store, ta pa je javno priznal, da ta trgovina kljub vsem promocijam in vloženim milijonom še vedno ni dobičkonosna. Cilj te trgovine tako še vedno ostaja rast baze uporabnikov, ki bi nato lahko končno tehtnico prevagali na stran profitabilnosti.

Trgovina Epic Games Store sicer ni povsem zanič, saj ponuja tedenske brezplačne igre, razvijalcem pa omogoča prodajo naslovov pri katerih si Epic Games odgrizne le nekaj procentov od prodaje, medtem ko Steam zahteva svoj 30 % delež, ki se nato zmanjša skladno s prodajo. A ravno ta delež je v preteklosti razvijalce prisili, da so započeli svoje lastne trgovine ali pa so začeli gledati v smeri Epic Gamesa, a slej kot prej so se skoraj vsi spet vrnili k Steamu.

Ta preprosto ponuja preveč funkcij, da bi mu Epic Games lahko resno konkuriral. Platforma Epic Games Store je še vedno presneto počasna in neodzivna, da sploh ne omenimo vseh bonusov, ki jih prinaša Steam: forumi, možnost pretočnega igranja na praktično vseh napravah, ki so povezane na PC, napredna podpora za igralne ploščke in funkcijo Big Picture, ki Steam zaženejo v posebnem načinu, ki je kot prirejen za televizorje in prenosno napravo Steam Deck.

Borbo na sodišču sicer pridno spremlja spletna stran The Verge in dobili smo še nekaj drugih zanimivih informacij. Google naj bi z razvijalcem Riotom podpisal 18 milijonov dolarjev vredno pogodbo, zaradi katere potem Riot ni ustanovil svoje lastne trgovine, enake namene pa je imel tudi Activision, zaradi česar naj bi mu Google ponudil 100 milijonov dolarjev, saj bi drugače zaradi izostanka iger tipa Candy Crush, letno izgubili 243 milijonov dolarjev priliva.

Sojenja še ne bo kmalu konec in zanimivo bo videti, če bo Epic Games tule iztržil kaj več kot pa v njegovi skorajda identični borbi proti Applu.

Valve čez noč najavil prenovljeni Steam Deck z OLED zaslonom

0

Špekulacije o naslednji verziji popularnega prenosnega PC-ja Steam Deck že dolgo krožijo po igričarskih forumih, vendar pa razvijalec in založnik Valve v svoji tipični maniri ni želel ničesar uradno potrditi, včeraj pa so kar čez noč napovedali prenovljeno verzijo, ki s sabo prinaša kar nekaj konkretnih sprememb in čeprav nekako razumemo, da podjetje ne želi napovedati svojega izdelka mesece preden ta pride na prodajne police, je poteza zagotovo razjezila marsikakšnega kupca, ki si je v zadnjem mesecu privoščil tole napravo, misleč, da naslednik pride šele čez nekaj let.

Največja sprememba pri novem Steam Decku je zagotovo ekran, saj je Valve presedlal iz LCD prikazovalnikov na živobarvne OLED zaslone. To je bila ena največjih kritik originalnega izdelka, saj je že Nintendo Switch pred tem dokazal, da znajo OLED ekrani te naprave še dodatno popestriti. OLED zasloni bodo v premer tudi malce večji od predhodnika, saj bo ta velikost zdaj znašala 7,4 palca, prej pa se je ustavila pri 7 palcih.

Potem so tu še druge izboljšave, kot je podpora za tehnologijo HDR, izboljšani Wi-Fi 6E, boljša baterija in prenovljeno hlajenje, prenova notranjosti pa je Valvu omogočila, da je prenovljeni Steam Deck za 30 g lažji od predhodnika.

Spremembe so se zgodile tudi pri ponudbi in cenah. Valve bo namreč ukinil proizvodnjo 64 GB in 512 GB verzij konzole z LCD ekranom, tako da bo nova razporeditev ponudbe sledeča:

  • 256 GB LCD za 419 €
  • 512 GB OLED za 569 €
  • 1 TB OLED za 679 €

Ukinjene verzije izdelkov lahko še vedno kupite vse dokler ne poidejo trenutne zaloge, tem pa je tudi malce padla cena. 64 GB verzija zdaj stane 369 €, 512 GB pa 469 €.

Naročila OLED verzij bodo omogočena 16. novembra in se bodo odprla ob 19.00. Če ste za stvar zainteresirani potem bodite točni, saj imamo občutek, da bodo začetne zaloge hitro pošle, kar zna biti velika škoda za tiste, ki so iz tega Steam Decka želeli ustvariti posebno božično darilo. Valve bo v prodajo poslal tudi posebno obarvano verzijo 1 TB OLED modela, a ta bo na voljo samo v ZDA in Kanadi.

Valve nove modele označuje za nadgradnjo, v intervjuju za spletno stran Bloomberg pa so priznali, da delajo tudi na pravem nasledniku Steam Deck 2, ki bo vseboval tudi nadgradnjo procesorskih in grafičnih mišic, a ta je še vsaj 2 ali 3 leta stran od izida.

Serija Arcane dobiva 2. sezono, a je ta še leto stran od izida

0

Dandanes dobivamo več visokokakovostnih fantazijskih serij kot pa kadarkoli prej, vendar pa te stvari s sabo prinašajo tudi svoje minuse. Snemanje takšnih zadev je namreč hudo zamuden posel, zato so bile tudi sezone skrajšane in v eni tako dobimo nekje 8 epizod, nakar nam ne ostane drugega kot pa čakanje na naslednjo sezono.

Običajne serije tega problema nimajo: serija Kriva pota je denimo vseh svoji 5 sezon spočela v obdobju petih let, novejša serija Nasledstvo pa je 4 sezone stlačila v enak časovni okvir. A takoj, ko se v tvojem izdelku pojavijo digitalizirani avatarji ali zmaji se časovni razpon močno poveča: popularna Zmajeva hiša je svojo 1. sezono predstavila lani avgusta, 2. sezono pa bomo dobili šele čez slabo leto. Vmes so sicer stvari zakomplicirale stavke Hollywooda, a dejstvo ostaja, da je razmak sezon v serijah s CGI-jam čedalje večji.

Nič kaj drugače ni niti v naprednih animiranih serijah kot je denimo Arcane. Predelava avantur igre League of Legends je leta 2021 sezula marsikoga in je bila priporočljiva za ogled tudi tistim, ki se LoL-a nikoli prej niso niti dotaknili. Odlična zgodba ter napredna animacija sta nas hitro povlekli skozi vse epizode, nakar so gledalci hitro začeli Riot in Netflix prositi za nadaljevanje, ki je bilo sicer potrjeno, a o njem do včeraj nismo slišali ničesar konkretnega.

Netflix je včeraj na račun dogodka Geeked Week končno odprl usta in preko res kratkega dražilnika na X-u potrdil, da bo serija Arcane resda dobila tudi 2. poglavje, a se bo to zgodilo šele enkrat v novembru 2024.

Arcane tako potrjuje tezo, da se fantazijskih serij z visokim proračunom v bistvu ne splača gledati tistim, ki zadeve radi “bingajo” in si ogledajo vse naenkrat, saj v bistvu človek po treh letih čakanja že pozabi na vse to, kar se je zgodilo v prejšnji sezoni. Po drugi strani pa je to dober izgovor, da si stvarco še enkrat ogledate in si tako na lep način obnovite znanje, kar si kvalitetni Arcane vsekakor zasluži.

Serija Masters of the Air nas bo dvignila med oblake 2. svetovne vojne

0

Steven Spielberg in Tom Hanks gojita veliko strast do grozljivih dogodkov, ki so se zgodili sredi 2. svetovne vojne. Dvojec se je najprej združil pri filmu Reševanje vojaka Ryana, nakar sta moči, skupaj z Garyjem Goetzmanom, združila v vlogi izvršnih producentov serij Peščica izbranih in Pacifik. Obe seriji sta bila spočeti za HBO, a Pacifik je te dni star že 13 let, HBO pa očitno ni bil pripravljen skočiti v obdobje 2. svetovne vojne še tretjič, zato je trojica producentov srečo šla iskati pri Applu, ta pa je že dolgo nazaj odobril projekt Masters of the Air za katerega smo včeraj prejeli prvi dražilnik.

V Peščici izbranih smo gledali odprave kopenske vojske, medtem ko je Pacifik vseboval tudi primesi pomorskih bitk, zato je edino prav, da smo se zdaj dvignili še med oblake. Masters of the Air je v bistvu predelava knjige Masters of the Air: America’s Bomber Boys Who Fought the War Against Nazi Germany, spremljali pa bomo odprave ameriške letalske sile 8th Air Force, ki je s svojimi preleti močno vplivala na potek in razplet 2. svetovne vojne in je bila na koncu med glavnimi akterji poraza nacistične armije.

V glavni vlogi bo nastopal Austin Butler, ki se ga najbolj spomnimo po filmu Elvis, tule pa bo prevzel vlogo majorja Gala Clevena, družbo pa mu bo delal poročnik Curtis Biddick, ki ga bo odigral Barry Keoghan, ta pa nas je nazadnje navdušil v filmu Duše otoka.

Dražilnik vsekakor ne špara z akcijo, čeprav moram priznati, da se na trenutke zdi malce preveč naphana s posebnimi efekti. Tudi Peščica izbranih je sicer vsebovala veliko akcije, a ta se je tam zdela bolj realistična in brutalna, medtem ko pri Masters of the Air lahko čutimo, da nekatere lokacije, kot je denimo kader z mlini na veter, obstajajo samo po zaslugi računalniških algoritmov. Logično je sicer, da snemanje spopadov v zraku ne moreš posneti na takšen način kot smo jih gledali v HBO-jevih dramah, a vseeno obstaja občutek, da sliko ves čas krasi nek čuden filter.

Serija Masters of the Air bo svojo prvo epizodo pokazala 26. januarja 2024, gledali pa jo bomo lahko samo preko pretočnega servisa Apple TV+.

Novi Avatar: The Last Airbender dobil prvi dražilnik

0

Pretočni servis Netflix trmasto vztraja pri predelavi animejevske vsebine v nekaj, kar vsebuje resnične igralce, ki so sparjeni s celim kupom računalniških ustvarjenih efektov. Stvari so sicer začele bolj slabo, saj se vsi še spomnimo predelave serije Death Note, a skozi čas so se stvari začele obračati na boljše, dokler na koncu letos nismo dobili predelave mange One Piece, ki je bila med občinstvom dobro sprejeta.

Netflix bo zdaj poskušal obdržati ta tempo, zato so včeraj izdali napovednik za serijo Avatar: The Last Airbender, ki je videti presenetljivo dobro in upanje ostaja, da bomo končno dobili res dobro ekranizacijo Avatarja, ki tehnično ni res anime, saj sta za njo zaslužna Američana Michael Dante DiMartino in Bryan Konietzko, ki sta animirano serijo spočela za ameriški televizijski kanal Nickelodeon.

Kljub ameriškim koreninam vsebuje Avatar: The Last Airbender azijsko tematiko in dogajanje se vrti okoli majhnega dečka Aanga, ki je trenutni Avatar in je tudi edini, ki lahko manipulira z elementi zraka, zemlje, vode in ognja. Skupaj s prijatelji, ki slišijo na imena Toph, Sokka in Katara se poda v bitko proti zlobni vojski Fire Nation, ki si želi podrediti vsa druga ljudstva, na čelu teh pa stoji Fire Lord Ozai.

Vse to lahko vidimo v prvem dražilniku, ki prikaže impresivne posebne učinke in nekaj letanja na ogromni, močno puhasti različici bizona. Upamo samo, da se stvar ne bo jemala preveč resno, saj je originalna risana serija v sebi vsebovala zdravo dozo komedije, zaradi katere je celokupno sploh postala tako izjemno priljubljena.

Avatar: The Last Airbender bo svojo premiero na Netflixu doživel 22. februarja 2024 in upamo, da bo s svojo kvaliteto prepričal in končno spral grenak okus istoimenskega filma iz leta 2010, ki ga je režiral M. Night Shyamalan in ga marsikdo označuje za enega najslabših filmov vseh časov.

Izganjalci duhov bodo dobili nov del in tule je prvi dražilnik

0

Franšiza Izganjalci duhov je ena tistih, ki sem jo gledal več kot desetletje nazaj in od takrat stvar nikakor ne pride na moj seznam ponovnih ogledov. Kar je čudno: spomnim se, da mi je bil prvi del iz leta 1984 zabaven, dvojka iz 1989 pa malce manj, a je bila še vedno vredna ogleda. Leta 2016 se je nekomu zdela pametna ideja spočeti predelavo, kjer v glavni vlogi nastopajo samo ženske, kar je bila univerzalno slabo sprejeta odločitev, nakar smo leta 2021 dobili film Izganjalci duhov: Zapuščina, ki je bilo uradno nadaljevanje prvih dveh delov in je v ospredje postavila novo mlado zasedbo junakov, iz zakulisja pa so občasno pomahali stari znanci.

Zapuščina bo zdaj dobila nadaljevanje, ki bo nosilo podnaslov Ledena grožnja, ki pa je malce trapast prevod. Originalno se stvar namreč imenuje Frozen Empire in beseda Empire se nanaša na Empire City, kar je vzdevek za New York City, kjer so se tradicionalno odvili vsi deli Izganjalcev duhov, razen Zapuščine. Nov del se tako vrača v velemesto, ki mu zdaj preti nova nevarnost: neznana sila bo New York zavila v ledeni objem, zaradi česar stvarca malce spomni na film Dan po jutrišnjem.

Skratka, Ledena grožnja je direktno nadaljevanje Zapuščine, tako da bomo pred kamerami gledali stare obraze, kot so Trevor (Finn Wolfhard), Phoebe (Mckenna Grace), Podcasta (Logan Kim), Callie (Carrie Coon) in Garyja (Paul Rudd). Pridružila se jim bo zopet stara garda Raymond Stantz (Dan Aykroyd) in Winston Zeddemore (Ernie Hudson), producentom pa je zopet v sodelovanje uspelo privleči Billa Murrayja, ki bo zopet nastopil v vlogi Petra Venkmana.

O filmu se zaenkrat ne ve preveč, saj smo dobili zgolj en dražilnik, izid pa je načrtovan za 29. marec 2024, kar je malce čuden datum, saj bi film s takšno ledeno tematiko pričakovali v bolj zimskih mesecih. Če si želite pred pomladnim obiskom kina malce osvežiti spomin, si lahko prejšnji del Izganjalci duhov: Zapuščina, pri nas ogledate preko Netflixa.

Vesoljska agencija NASA zagnala lasten pretočni servis, ki je povsem brezplačen

0

Ameriški davkoplačevalski denar je končno izdavil nekaj od česar lahko profitiramo tudi drugje po svetu. Ameriška vesoljska agencija NASA je namreč v avgustu začela dražiti s prenovo svoje uradne strani, ki bi po novem vsebovala tudi pretočni servis NASA+, ta pa bi omogočal spremljanje izstrelitev raket v živo, gledanje zanimivih dokumentarnih oddaj ter vpogled v prihajajoče vesoljske misije, ki navadno zahtevajo leta načrtovanja – vse to popolnoma brezplačno.

NASA+ je zdaj uradno začela z obratovanjem in do novega pretočnega servisa lahko dostopate preko naslednje povezave. Spletna stran sicer ni tako pregledna kot kakšen Netflix, a skozi čas se bo zagotovo izboljšal tudi uporabniški vmesnik. Do takrat lahko že zdaj uživamo v kopici serij kot so Other Worlds, NASA Explorers, New Horizons, Climate Tales in druge. Serije so razdeljene po kategorijah in nekatere epizode trajajo zgolj nekaj minut, spet druge nam v enem delu servirajo uro in pol vsebine.

Poanta NASA+ je več kot očitno izobraževanje mase pri katerih se je v zadnjem desetletju dejansko razpaslo mnenje, da je Zemlja ploščata. Prav tako nam želi pretočni servis predstaviti kako presneto veliko je vesolje, ki je tako nepojmljivo ogromno, da pri marsikomu lahko sproži eksistencialno krizo. NASA bi v sodelovanje zagotovo lahko vpoklicala priljubljeni YouTube kanal Kurzgesagt, ki ima tako kvalitetno vsebino, da bi se ta na NASA+ počutila kot doma.

Smo omenili, da je stvar povsem brezplačna? Ker ta stvar je povsem brezplačna! Ne samo, da vam za ogled 4K vsebine ni treba odšteti niti evra, vključeni so tudi podnapisi, ni vam treba ustvarjati računa, na voljo pa sta tudi aplikaciji za iOS in Android, tako da lahko v vsebini uživate tudi na telefonu in preko domačih televizorjev.

Poleg vsega tega pa nas čakajo tudi dogodki v živo. Izstrelitev rakete SpaceX CRS-29 boste lahko v živo spremljali že jutri, 10. novembra in sicer ob 1.55 zjutraj. Raketa bo prinesla nove zaloge na Mednarodno vesoljsko postajo – tja naj bi prispela 11. novembra ob 9.40 in tudi to bomo lahko spremljali v živo.

Še en razvijalec se je opravičil za hroščato igro, še preden je ta sploh izšla

0

Zgodilo se je točno tisto, kar smo napovedali. Namreč ko je razvijalec Colossal Order še pred izdajo igre Cities: Skylines 2 še pred njenim izidom napovedal, da bo ta imela slabo optimizacijo in da lahko igralci pričakujejo težave pri ohranjanju stabilnih sličic na sekundo, je bilo samo vprašanje časa, da se bo istega trika poslužil še kak drug studio in založnik.

In čakati nam ni bilo treba dolgo, saj sta pred kratkim španski studio Pendulo Studios in založnik Microids na dan izida igre Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh javno priznala, da igra ni ravno v stanju za izid, a da bodo igro vseeno poslali v prodajo, zraven pa so se sveto zaobljubili, da jo bodo popravili skozi prihajajoče tedne.

Včasih so nam takšne nedokončane izdelke prodajali pod oznako “Early Access”, zdaj pa je očitno samo nekaj besed predhodnega opravičila in prazne obljube, ki znajo ostati povsem neizpolnjene. Zgornje opravičilo namreč zamolči eno pomembno stvar: razvijalec in založnik bosta igra krpala samo v primeru, da je bila začetna prodaja solidna, saj jo bosta v nasprotnem primeru hitro opustila in se odpravila delati nekaj drugega. Žalostna resnica je namreč to, da nima vsak takšnega proračuna kot CD Projekt RED in da si bi lahko privoščil leta delanja posodobitev, ki bi na koncu stvar spravili v red.

Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh je medtem že izšel in na Steamu trenutno drži mešane ocene. Glede na recenzije igralcev je igranje zabavno in dejansko ni nekih poročil o slabih sličicah na sekundo kot je bilo to pri Cities: Skylines 2. Tu je namreč problem drugačen: igra je tako hroščata, da v nekaterih primerih povsem onemogoči napredovanje in to že samo pri kaki dveh urah igranja. Poleg tega se redno ruši in nato moraš spet gledati vmesne sekvence, ki jih tule ne moreš preskočiti.

Nas prav zanima, kaj je naslednji korak pri opravičevanju založnikov za slabo delovanje igre. Morda naslednjič sploh ne bomo dobili naslova, ampak bomo denarce odšteli za obljubo, da morda nekoč nekaj dobimo? Aja, to že obstaja in se imenuje prednaročilo.

Nadaljevanje igre Night in the Woods je bilo preklicano

0

Očitno je vse, kar se tiče igre Night in the Woods zavito v neko antično prekletstvo, s katerim se ni pametno hecat. Ta kultna igra je sprva izšla leta 2017 in na prvi pogled ni videti nekaj preveč unikatnega – še posebej če si boste ob njej pogledali kakšen igralni napovednik, ki pokaže kopico živali, ki se okoli premikajo iz strani gledane perspektive, v glavni vlogi pa nastopa mačka, ki rada z drugimi malce pokramlja ter premaguje enostavne platformske izzive. Vendar pa je Night in the Woods več kot nam kaže njena platnica, saj se pod površjem skriva dokaj globoka zgodba odraščajoče osebe, ki se vrne domov samo zato, ker ne ve kaj početi v življenju, na domačih tleh pa sreča kup prijateljev, ki delijo enake tegobe in so ostali ujeti v času mladosti.

Night in the Woods je zabeležil relativno dobro prodajo, a studio Infinite Fall se je dve leti kasneje znašel v težavah. Ustanovitelj Alec Holowka je bil leta 2019 obtožen fizičnega in psihičnega nasilja do bivše partnerke Zoë Quinn, zaradi česar je bil iz studia odpuščen. Alec je nato samo štiri dni po obtožbah naredil samomor.

Člani ekipe so se nato združili pod novim imenom The Glory Society in maja letos so razkrili svojo prvo igro Revenant Hill za katero sicer ni bilo rečeno, da je direktno nadaljevanje Night in the Woods, a glede na grafični slog in dejstvo, da se okoli sprehaja mačka, ki tokrat teka po vseh štirih, je bilo hitro jasno, da je tole vsaj spiritualni sekvel, čeprav bo morda zgodba povsem druga in ne bo vsebovala referenc na original.

Kaj naj bi Revenant Hill bil žal ne bomo nikoli izvedeli, saj je The Glory Society na X-u sporočil žalostno novico, da je bil projekt preklican in zdi se, da je tudi razvijalec zaprl svoja vrata. Gre za majhnega razvijalca in ko dva glavna člana zbolita razvoj preprosto ni mogel več funkcionirati. Objava sicer sprva ni želela javno razglasiti, kdo točno je zbolela, a se je nato ločeno oglasil soustanovitelj Scott Benson, ki je zapisal, da je v zadnjem letu hudo zbolel, saj ima težave s srcem, ki so verjetno posledica virusa. Zaradi tega preprosto ne more več delati tako kot je nekoč in stanje je dovolj hudo, da ne bo ozdravel v bližnji prihodnosti.

Ekipa je v poslovilnem pismu zapisala, da se morda kdaj spet oglasijo, ko se bo polegel prah in da nam znajo takrat podeliti več podrobnosti glede Revenant Hilla, za katerega so bili vsi ponosni, da so na njem delali. Do takrat pa nam nihče ne more vzeti originala – na Steamu ga dobite za 19,50 €.

GTA 6 uradno najavljen!

4

*Posodobitev: Rockstar je zdaj uradno potrdil naslednji Grand Theft Auto in zraven dodal, da nas napovednik res čaka v začetku naslednjega meseca!

Originalni članek spodaj:

Leto 2023 nam je postreglo s kopico kvalitetnih igričarskih naslovov, tik pred iztekom leta pa naj bi dobili eno najbolj pričakovanih napovedi iger zadnjih desetih let. Razvijalec Rockstar naj bi namreč še za ta teden pripravil uradno najavo igre GTA 6, nakar naj bi naslednji mesec prejeli še prvi napovednik, ena od teh dveh stvari pa bi morala, vsaj tako goreče upamo, vsebovati vsaj nekakšen okviren datum izida.

Stvar je zaenkrat samo govorica, a prihaja iz morda najbolj zaupljivega vira, ki ga poznamo: o njej poroča spletna stran Bloomberg, pod njo pa se je podpisal novinar Jason Schreier, ki zelo redko zapiše takšne konkretne informacije, če ni prepričan o njihovi verodostojnosti. Tako lahko te njegove besede vzamemo za gospel in ostane nam samo še ugibanje, kdaj se bo napoved zgodila.

Rockstar ima za svoje napovedi očitno rad zimske dni, saj je bil GTA 5 prvič uradno napovedan novembra 2011, nakar je izšel septembra 2013. Zna biti, da bo tudi GTA 6 sledil takšnemu trendu in ga lahko v tem primeru pričakujemo v 2025, a po drugi strani obstaja upanje, da se bo stvar rodila že v 2024. Tudi njihov zadnji naslov Red Dead Redemption 2 je od najave leta 2016 do rojstva v 2018 potreboval 2 leti, vendar pa je imel ta naslov nekaj težav pri razvoju zato je bil vmes tudi zamaknjen.

O Grand Theft Auto 6 konkretno ne vemo še ničesar, čeprav se vsi spomnimo ogromnega hekerskega napada, ki je iz Rockstarjevih strežnikov odtujil nekaj posnetkov iz igre, ki je bila vzeta še iz zgodnje verzije, ti pa so neuradno potrdili, da bomo v GTA 6 prvič nastopali v vlogi ženske protagonistke Lucie, skočili pa bomo lahko tudi v kožo njenega moškega spremljevalca Jasona.

Vprašanje ostaja tudi kdaj točno bomo nato dobili napovednik, čeprav se nam o tem že malce svita. Decembra se bo namreč zgodila vsakoletna podelitev nagrad The Game Awards, ki rada postreže tudi s predstavitvami večjih naslovov. Ni ravno naključje, da se je malce po Bloombergovem članku na X-u oglasil Geoff Keighley, ki je zapisal, da smo od podelitve nagrad samo še 30 dni stran.

Protagonist naslednjega Assassin’s Creeda naj bi bil temnopolt samuraj, ki je dejansko res obstajal

0

Franšiza Assassin’s Creed je potrebna temeljite prenove in čeprav je zadnji del Mirage predstavil nekaj dobrih idej in je hkrati nakazal, da se založnik Ubisoft premika v pravo smer, je bil ta še vedno ujet v krempljih zastarele tehnologije in utrujene igralne formule. To spremembo nam zna prinesti nov val Assassin’s Creed iger, ki jih zaenkrat poznamo pod kodnima imenoma Red in Hexe, iz tega dvojca pa bo najprej na plano pokukala japonska inačica Red.

O njej se ne ve veliko, a dobro podprte govorice iz strani novinarja Toma Hendersona zdaj pravijo, da smo morda dobili ime glavnega protagonista, ki se bo tu imenoval Yasuke. In to zna biti morda najbolj unikaten glavni junak znotraj te franšize, saj je Yasuke temnopolt samuraj, ki je v zgodovinskih tekstih zares obstajal, kar bi iz njega naredilo prvega protagonista znotraj Assassin’s Creeda, ki bi bil modeliran po resnični osebi.

Zgodba znotraj igre Red naj bi bila sicer mešanica fikcije in resnične zgodovine: Yasuke naj bi zgodbo začel kot suženj na ladji, ki jo napadejo in na njej pobijejo vse – vključno z njegovo sestro. Preživi edino Yasuke, ki je nato pripeljan na Japonsko, tam pa se nauči samurajskega življenja pod budnim očesom fevdalnega gospoda Ode Nobunage.

V resničnem življenju o začetkih prvega temnopoltega samuraja ne vemo veliko, čeprav se sumi, da je bil res suženj na ladji, a je bil takrat še otrok. Ko se je kasneje srečal z Alessandrom Valignanom, italijanskim misijonarjem, je bil že svoboden človek, dvojec pa je potoval iz Indije do Japonske, Yasuke pa Alessandru služil kot osebni stražar.

V vsakem primeru je Yasuke na koncu postal samuraj, tako da je malce čudna izbira za glavnega junaka igre, ki bi se morala vrteti okoli prikritih umorov, zato bi bila za to nalogo bolj primerna kakšna ninja. A morda bo ravno to nalogo izpolnil drugi protagonist, saj naj bi Red predstavil dva glavna junaka, med katerima bomo lahko poljubno menjavali. Ime drugega heroja oziroma herojinje naj bi bilo Naoe, hčerka Fujibayashija Nagatota in dvojec junakov naj bi se na začetku sovražil, a kasneje najdeta skupni cilj.

Stvar se sliši presneto zanimivo in če bo Ubisoft znal vse izpeljati tako kot je treba nas zna kmalu pričakati frišen Assassin’s Creed, ki bo končno predstavil nekaj originalnosti in zraven dodal privlačno zgodbo.

Če vam je ideja temnopoltega samuraja všeč si lahko te dni na Netflixu pogledate anime serijo Yasuke.

Naslednji Mass Effect prejel novi dražilnik

0

Navdušenci nad igričarsko znanstveno fantastiko so včeraj praznoval N7 Day, ki je namenjen počastitvi franšize Mass Effect. Razvijalec BioWare je leta 2007 spočel hudo zanimivo pripoved in vesolje, ki je vsebovala cel kup izvenzemeljskih ras, političnih zapletov in skrivnosti, nakar je spočel še dve hvalevredni nadaljevanji in en malce manj počaščen ločen del Andromeda, ki ga je zaradi slabih kritik želel čim prej pozabiti.

Vendar pa kljub enemu slabemu delu si Mass Effect vseeno zasluži nove pripovedi in res bi bil čas, da za stvar poprime kakšna dobra naveza scenarista in režiserja, saj bi se iz te franšize lahko ustvarilo res dobro serijo in znanstveno-fantastičnih izdelkov, še posebej originalnih, nam na filmskih in televizijskih platnih vedno primanjkuje.

Franšiza je šla po Andromedi na nekajletno spanje, BioWare pa zdaj dela na novem delu. V bistvu na njem delajo že kar nekaj časa, saj je bil Mass Effect 5 uradno najavljen leta 2020 in to preko dražilnika, tri leta kasneje pa je razvijalec pripravil… Nov dražilnik. Ki je v bistvu še krajši od prejšnjega.

BioWare se je včeraj sicer lotil postopnega razkrivanja dražilnika, tako da je postopoma izdal par kratkih izsečkov, ki so se imenovali Epsilon, Defiance in Nebula, trojico sestavljenih kadrov pa si lahko ogledate zgoraj. V bistvu pol minute dolgi posnetek ne pove ničesar novega, saj gledamo samo CGI nekega lika, ki se sprehodi skozi hodnik, se obrne proti kameri in nato odide nekam stran. To je to in čeprav so navdušenci nad Mass Effectom veseli že vsaj tega, je nekaterim BioWare s tem samo dvignil pritisk.

Po treh letih od prve najave bi bil namreč že skrajni čas, da vidimo nekaj bolj konkretnega oziroma da se z nami podeli vsaj kakšna informacija glede zgodbe. Razvijalec je trenutno zaposlen z delom na igri Dragon Age: Dreadwolf, ki prav tako že dolgo vrti kolesa v prazno in še vedno ni pokazala kakšnega pravega napovednika, kaj šele da bi dobili datum izida.

To draženje tako ni nič drugega kot potrditev, da je naslov še vedno izdelavi, a če bi ugibali, bi rekli, da je še leta stran od zaključne vrstice kode. BioWare je v zadnjem letu naletel na težke čase: konec avgusta so odpustili okoli 50 delavcev, tako da naj bi zdaj na obeh naslovih delalo okoli 250 ljudi, kar se sliši veliko, a je za tako gigantska projekta presenetljivo malo.

Po vseh teh letih je Homer končno nehal daviti Barta

0

Ena večnih šal priljubljene risane serije Simpsonovi je bila Homerjeva vzgoja svojih otrok – specifično je imel trdo roko pri svojem sinu Bartu, ki mu je vedno rad nagajal, nakar mu je Homer to povrnil z besedami: “Why you little…” čemur je sledilo davljenje svojega sina. Dobrih 30 let nazaj takšen črn humor ni bil nič posebnega, saj zadeve ni nihče jemal resno oziroma za kakšen zgled. Vendar so dandanes časi drugačni in tudi Simpsonovi so se morali modernizirati v marsikakšnem pogledu.

Stvari so se zlagoma začele spreminjati in tako je bil med drugim tudi zamenjan glasovni igralec indijskega lika Apu, saj ga je dolga leta uglaševal belopolti Hank Azaria, nakar je bil lik leta 2017 utišan in od takrat ni spregovoril nobene nove besede več.

Zdaj se je v 35. sezoni, v epizodi “McMansion & Wife” tudi Homer odločil posodobiti in od zdaj naprej ne misli več daviti svojega otroka. Epizoda v mestece Springfield pripelje novega soseda Thayerja, ta pa ob stisku roke pohvali Homerjevo moč, nakar mu ta odvrne, da se je očitno splačalo davljenje svojega sina, zraven pa hitro doda, da se samo heca, saj so se časi spremenili in tega ne počne več.

V bistvu Homer že dolgo pred tem ni poskušal zadaviti Barta. Zadnjič se je to zgodilo v 31. sezoni in sicer v epizodi “The Winter of Our Monetized Content”, kjer ga Homer poskuša zadaviti preko vrtne cevi za zalivanje, pred tem pa se je to zadnjič zgodilo v 22. sezoni, ki se je odvila leta 2011, takrat pa smo gledali epizodo “Love is a Many Strangled Thing”. Homer se takrat udeleži seminarja za očete, nakar mu bivši NBA zvezdnik Kareem Abdul Jabbar pokaže, kakšen je točen občutek, če nekdo sklene dlani okoli tvojega vratu. Vse od takrat se nato Homer ni mogel več pripraviti, da bi svojemu sinu odvzel dostop do kisika.

V bistvu sem presenečen, da se je v zadnjih letih davljenje Barta upočasnilo, a po drugi strani sem že davno tega opustil gledanje te serije, ki pa je v zadnjih letih dejansko dobila nekaj svežega vetra in naj bi spet izdajala kvalitetne epizode. Vsebine še ne bo kmalu zmanjkalo, saj so bili Simpsonovi obnovljeni za vsaj še 36. sezono, ki bo izšla jeseni 2024.