🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 224

Prvi vpogled v operacijski sistem Windows 11

0

Microsoft je ob izidu operacijskega sistema Windows 10 zapovedal, da je to zadnja večja verzija Oken, saj bodo novi Windowsi modularni, tako da jih bodo lahko še dolga leta samo nadgrajevali in dodajali nove funkcije. Vmes pa se je očitno premislil in Windows 10 bo podporo dobival samo še do leta 2025, uporabniki pa bomo med tem časom morali presedlati na Windows 11.

Ta še ni bil uradno napovedan, a govorice o njem so čedalje močnejše. Do razvojne inačice se je dokopala spletna stran The Verge, ki je v svoji predstavitvi razkrila nov uporabniški vmesnik in nekatere nove funkcije novega operacijskega sistema.

Microsoft je pri prenovi očitno uporabil veliko zamisli iz operacijskega sistem Windows 10X, ki je bil nato preklican. Start meni bo prenovljen in vse ikone se bodo preselile na sredino, a brez strahu, saj bomo lahko nadzorovali na katero stran želimo postaviti ikone.

Med temi boste našli eno novo. No, “novo” z narekovaji, saj bo Windows 11 očitno povrnil Widgets dodatke, ki so nam omogočali, da smo si na namizje enostavno postavili razne dodatke kot so denimo hitri zapiski, vremensko napoved in spremljanje finančnih poročil.

windows 11

Druge zanimivosti se tičejo nadgrajenega raziskovalca. Ob ikoni za povečanje okna boste zdaj dobili možnost hitre postavitve, kar vam zna olajšati razporeditev delovnega prostora.

Sama Windows trgovina bo očitno ostala enaka, a to naj bi bilo samo začasno, saj naj bi Microsoft že dlje časa delal na popolni predelavi. Bo pa prenovo dobila Xbox aplikacija, ki bo zdaj že vgrajena v Windows sistem in naj bi omogočala lažji dostop do iger in servisa Game Pass. Mimogrede, čaka nas tudi povsem nov zvok ob zagonu sistema.

Windows 11 je tako očitno resničen in Microsoft je že nekaj časa nazaj napovedal večjo predstavitev, ki bo verjetno služila kot razkritje novega operacijskega sistema. Ta predstavitev se bo zgodila 24. junija ob 17.00, prenos v živo pa vas čaka na naslednji povezavi.

Cyberpunk 2077 se naslednji teden vrača v PlayStation trgovino

0

Pol leta že mineva od izida igre Cyberpunk 2077, ki je s svojim rojstvom pošteno zabobnela po igričarski industriji. Čeprav je imela igra kar nekaj težav na PC-ju, je bila tam vsaj igralna, medtem ko je bila situacija na konzolah povsem drugačna. Tam se igralci niso ukvarjali samo z neprestanim rušenjem igre ampak tudi s hrošči in grozno neoptimiziranostjo, ki je praktično onemogočila igranje.

Sony je zato kmalu po izidu naredil drastično potezo in igro preprosto umaknil iz svoje trgovine. K tej odločitvi jih je pripeljal tudi razvijalec CD Projekt RED, ki je jeznim strankam, brez Sonyjeve odobritve, obljubljal vračilo denarja, ki je nato letelo iz Sonyjevih žepov.

Jeza Sonyja se je po pol leta vendarle malce umirila in čeprav razvijalec CDPR prejšnji mesec še vedno ni vedel, kdaj točno se bo igra lahko vrnila na PlayStation digitalne trgovine, je tega ugibanja zdaj konec. Spletna stran IGN je najprej poročala, da se je Cyberpunk 2077 pojavil v PlayStation trgovini, a nakupa ni bilo možno opraviti, saj se je igro lahko samo dodalo na seznam želja.

Zdaj je vrnitev tudi uradno napovedal CD Projekt RED, ki je na svoji strani zapisal, da bo igra na voljo za nakup od 21. junija dalje. Cyberpunk 2077 je sicer od svojega izida prejel nekaj posodobitev, ki so izboljšali delovanje, vendar pa zadeva na konzolah še vedno ne teče tako kakor bi morala.

Na to opozarja tudi sam Sony, ki je za IGN povedal, da bodo igralci še vedno naleteli na težave z optimizacijo, zato priporočajo igranje na konzolah PlayStation 4 Pro in PlayStation 5.

Zelda: Breath of the Wild 2 prejela nov napovednik

0

Nintendo je najavil delo na nadaljevanju igre The Legend of Zelda: Breath of the Wild leta 2019 in vse od takrat o projektu nismo izvedeli ničesar novega. Založnik je včeraj končno prekinil molk in pokazal nekaj igralnih odsekov nove igre, ki se za zdaj imenuje Sequel to The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

Kakor lahko vidite nova igra še nima uradnega imena, saj Nintendo pravi, da bi s tem razkrili preveč glede vsebine in na takšno razodetje še niso pripravljeni. Če bi ugibali bi rekli, da se bo nadaljevanje vrtelo okoli previjanja časa naprej in nazaj, saj lahko v napovedniku vidimo posebno sposobnost, ki prikaže kratko vrtenje časa v obratno smer. Vidimo lahko tudi pretapljanje Linka v kapljico, kar mu omogoča, da skoči skozi zidove in tla.

Na splošno napovednik ne preseneča. Vizualna podoba je praktično nespremenjena, a zdi se, da je meja izrisovanja malce bolj obsežna.

Breath of the Wild 2 letos še ne bo izšel in ima zaenkrat datum napovedan za leto 2022. K sreči bo čakanje malce popestrila predelava The Legend of Zelda: Skyward Sword HD, ki nas bo zabavala od 16. julija dalje.

Grozljivka Fatal Frame: Maiden of Black Water prihaja končno na PC

Franšiza grozljivih iger Fatal Frame letos praznuje že svoje 20. leto in Nintendo se je odločil obletnico proslaviti s predelavo igre Fatal Frame: Maiden of Black Water iz leta 2014, ki smo jo lahko igrali samo na njihovi konzoli WiiU.

Maiden of Black Water je sicer peti del franšize, ki pa ob izidu ni požel veliko hvale in je verjetno tudi glavni razlog, da trenutno nihče ne namerava vlagati denarcev za razvoj novega dela. Zgodba se odvija na pročelju gore, ki je znana po svojih samomorih, razplet dogodkov pa spremljamo skozi oči treh različnih protagonistov.

Fatal Frame igre so se od vedno razlikovale od drugih sorodnih grozljivk tipa Resident Evil in Silent Hill. Naše glavno orožje v teh igrah namreč ni kakšna pištola ali pa bridka sekira, saj se v glavnem borimo proti duhovom, te pa lahko izničimo samo tako, da jih ujamemo v objektiv fotoaparata. Maiden of Black Water je za te namene izkoriščal unikatne sposobnosti WiiU igralnega ploščka in zanimivo bo videti, kako se bo ta mehanika preselila na bolj običajne kontrolne sheme.

Fatal Frame: Maiden of Black Water prihaja na Nintendo Switch in konzole PlayStation 4 in 5 ter Xbox One ter Xbox Series X. To bo tudi prva Fatal Frame igra, ki se bo pojavila na PC-ju – Steam igralci boste prejeli nove obleke ter dodaten način fotografiranja. Izid je napovedan za enkrat v 2021.

Life is Strange igri dobivata predelavi, bliža pa se tudi izid nadaljevanja True Colors

Če ste v igrah predvsem pristaš dobre zgodbe in so vam same igralne mehanike sekundarnega pomena, potem ste zagotovo že pokukali v serijo iger Life is Strange. Gre za avanture, kjer se v glavnem sprehajamo med lokacijami, rešimo kakšno preprosto uganko in se res veliko pogovarjamo. Prvi del je bil dovolj uspešen, da je razvijalec Dontnod spočel še dve igri, trenutno pa dela četrtem delu True Colors.

Dontnod je nedavno napovedal predelavo originala ter preddela Before the Storm. V izvirniku smo prevzeli vlogo punce Max Caufield, preddel pa si ogleda zgodbo njene najboljše prijateljice Chloe Price še preden se ta preseli nazaj v mestece Arcadia Bay. Predelava ne bo iger postavila od temeljev navzgor, ampak bo obnovila teksture in te naredila bolj podrobne. Poleg tega se lahko veselimo novih animacij, ki bodo zdaj izstopale pri obraznih mimikah, kar je bila ena večjih težav izvirnika, saj so bili tam obrazi preveč plastični.

Predelavi prihajata 30. septembra, a dobrih novic tu ni konec.

Dobili smo tudi vpogled v nadaljevanje True Colors, ki v glavno vlogo postavi dekle Alex Chen, ki se je preselilo v zakotno mestece Haven Springs. To ni edina podobnost z originalom, saj ima tudi Alex nadnaravne sposobnosti, le da ona lahko s pomočjo empatije gleda v čustva drugih oseb in vidi kaj te dejansko v določenem trenutku mislijo in čutijo. Ta sposobnost nam bo prišla hudo prav, saj bomo morali razkriti skrivnost našega nenadno preminulega brata in prebivalca Haven Springsa nekaj skrivajo.

Life is Strange: True Colors izide 10. septembra, to pa je tudi prva Life is Strange igra, ki se bo pojavila na Nintendo Switchu. Na to konzolo bosta prispeli tudi predelavi, a nekoliko kasneje kot pa na drugih platformah.

ELEX 2 dobil prvi napovednik

Da nemški razvijalec Piranha Bytes, avtor odličnih Gothic iger, dela na nadaljevanju svojega zadnjega projekta ELEX, ni ne vem kakšna skrivnost. Vendar pa Nemci razvoja nikakor niso želeli tudi uradno napovedati, vse to pa se je zgodilo pičlih nekaj ur nazaj, ko je na splet prispel prvi uradni napovednik.

V nadaljevanju bomo zopet skočili v škornje Jaxa, dogajanje pa se bo odvijalo nekaj let po originalni igri. Iz neba bo na tla padla nova nevarnost, ki bo ves Magalan zopet okužila z Elexom in seveda bo na nas, da zopet rešimo svet. Tokrat Jax ne bo sam, saj bo od zadnje odprave spočel svojo lastno družino in dobil je celo sina Dexa. Tega ob rojstvu nove nevarnosti izgubi, zato bo naša naloga med drugim tudi to, da dečka povrnemo v varno naročje svoje družine.

Piranha Bytes pravi, da ELEX 2 ne bo neka revolucija, ampak da bodo raje izpilili formulo predhodnika. Tako nas bodo v svetu zopet pričakale različne frakcije, ki se jim bomo lahko pridružili in si tako prislužili razne bonuse ter se med tem zamerili drugim. Vrača se tudi raziskovanje s pomočjo raketnega nahrbtnika, a tokrat bo ta tehnologija precej močnejša. Po novem se z njim ne bomo lahko samo za kratek čas dvignili v višino, ampak bomo z njim lahko celo leteli v stilu Iron Mana in se v zraku celo bojevali.

Razvijalec je v intervjuju za spletno stran Gamestar dodal še nekaj podrobnosti. Prvič se bodo v njihovih igrah po svetu sprehajali tudi otroci in zopet bomo lahko s sabo na odpravo povabili soborce. Obiskali bomo lahko nekatera stara območja iz originalne igre, a ta bodo zdaj spremenjena, tako da se bodo počutila sveže. Veterani se boste spomnili, da je Piranha Bytes nekaj takega naredil tudi v Gothic igrah in ravno na to cilja tudi ELEX.

Žal datum izida ostaja neznanka, saj je zaenkrat zapisano samo “kmalu”, Steam stran pa že stoji.

STALKER 2: Heart of Chernobyl bo imel visoke strojne zahteve – rezervirajte si vsaj 150 GB diska

0

Stalker 2 je nemara resda ena najbolj impresivnih grafičnih iger, ki smo jih videli na letošnjem E3 festivalu, a vsaka stvar ima svoje pluse in minuse. V tem primeru bomo dobro grafično podobo odplačali s strojno opremo, saj je razvijalec GSC GameWorld nedavno na Steam strani predstavil minimalne in priporočene strojne zahteve, ki pa niso ravno nizke.

MINIMALNE ZAHTEVE:

OS: Windows 10
Procesor: AMD Ryzen 5 1600X / Intel Core i5-7600K
Pomnilnik: 8 GB RAM
Grafična kartica: AMD Radeon RX 580 8 GB / NVIDIA GeForce GTX 1060 6 GB
Disk: 150 GB prostora

PRIPOROČENE ZAHTEVE:

  • OS: Windows 10
  • Procesor: AMD Ryzen 7 3700X / Intel Core i7-9700K
  • Pomnilnik: 16 GB RAM
  • Grafična kartica: AMD Radeon RX 5700 XT 8 GB / NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER 8 GB / NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti 11 GB
  • Disk: 150 GB prostora

Kakor vidite bo Stalker 2 izjemno požrešen do prostora na vašem disku, saj boste morali rezervirati kar 150 GB hrambe. To ni problem, če boste igro poganjali preko navadnega trdega diska, a če imate SSD manjše velikosti in si boste želeli hitrega nalaganja stopenj, potem je morda prišel čas za nadgradnjo. Nova generacija iger prinaša s sabo večje zahteve po diskih, žal pa se razvijalcem ne ljubi delati na kakšni kompresiji, ki bi zahtevala manj prostora.

Na splošno minimalne zahteve niso tako krute, a pri ruskih razvijalcih je bolj ciljati na višje specifikacije. Nenazadnje se je originalni Stalker zatikal na takrat tudi najmočnejših sistemih in čeprav je od takrat preteklo veliko časa, se navade razvijalcev niso preveč spremenile. Še posebej kar se tiče hroščatosti.

Za igranje na najvišjih stopnjah podrobnosti pa boste potrebovali sodobno igričarsko postajo. Tu so problem grafične kartice, ki so trenutno še vedno redke in nadgradnja ni enostavna če ne želiš pri preprodajalcu pustiti gore denarja.

Seveda se znajo te zahteve še spremeniti. Stalker 2 bo tekel v pogonu Unreal Engine 4 in morda razvijalec do izida še naredi kaj na optimizaciji. Ta je še precej daleč stran, saj igro pričakujemo šele 28. aprila 2022.

A Plague Tale dobiva nadaljevanje Requiem

0

Igra A Plague Tale: Innocence je bila eno večjih presenečenj leta 2019 in tudi pri nas smo tej avanturi iz temnega srednjega veka podelili visoko oceno. Z zanimanjem smo spremljali zgodbe dekleta Amicia de Rune, ki se je morala spoprijeti s kugo in masovnim napadom podgan in neprestano bili na trnih, saj nismo skrbeli samo zase ampak tudi za svojega brata na katerega je črna poplava podgan neprestano prežala iz dobesedno vsakega temnega kotička.

Za razvojem je stal Asobo, ki ima v svojem repertoarju iger resnično nenavadno raznoliko ponudbo izdelkov. Ponavadi se razvijalec osredotoči na samo en žanr in poskuša nato v njemu postati alfa in omega, a to ne drži za Asobo. Pred A Plague Tale so razvili dirkaško igro The Crew 2, njihov zadnji projekt pa je bil Microsoftov Flight Simulator. Zdaj se zopet vračajo v obdobje temnega srednjega veka in najavili so delo na projektu A Plague Tale: Requiem.

O igri se trenutno ne ve veliko, saj prvi napovednik ni ravno zgovoren. Vidimo lahko zopet čudovito in groteskno grafično podobo, kjer bodo zopet glavno vlogo igrale podgane. Vrača se Amicia in njen bratec Hugo, punca pa je tokrat videti bolj odraslo in odločno, saj se brez strahu postavi naproti masi podganjih kosmatincev, hrbet pa ji krasi samostrel.

Žal je to eden tistih naslovov, ki je še daleč od izida in igrali ga bomo lahko šele enkrat v 2022.

Replaced je čudovita retro platformščina, ki pa izide šele naslednje leto

0

Da ne bomo med našim poročanjem o E3 konferenci govorili samo o večjih AAA naslovih, smo se odločili predstaviti tudi en manjši projekt. Na njem dela razvijalec Sad Cat Studios, imenuje pa se Replaced.

Gre za znanstvenofantastično platformščino v kateri nadzorujemo umetno inteligenco R.E.A.C.H., ta pa se znajde ujeta znotraj človeška telesa. Naša naloga pa bo razkritje skrivnosti mesteca Phoenix-City, to pa bomo naredili preko skakanja skozi različne predele razpadlih, neonsko obarvanih ulic in bojevanja z nasprotniki. Tepež je videti precej napreden, lahko pa bomo vihteli hladna in strelna orožja ter na padlemu nasprotniku izvajali usmrtitve.

Vse skupaj je zavito v čudovito pikslasto retro podobo, ki kaže alternativno verzijo osemdesetih. Vendar pa pohvale ne letijo samo na lep grafični slog, ampak tudi na dizajn, saj so nekateri liki zasnovani res zanimivo in komaj čakamo, da izvemo več o njih.

Žal bo treba biti potrpežljiv. Replaced izide šele enkrat v 2022, bolj konkretnega datuma od tega pa trenutno še nimamo.

Napovedan The Outer Worlds 2

0

The Outer Worlds bi morala biti tista igra, ki bi pokazala Bethesdi kako se zares naredi novodobni Fallout. Za razvojem je stal slavni razvijalec Obsidian Entertainment, ki pa je takrat imel pod roko bolj malo denarcev in čeprav je dobil založnika Private Division, projekt vseeno ni imel dovolj proračuna, da bi izpolnil vse svoje zastavljene cilje.

Tako smo na koncu dobili ambiciozno igro, ki pa ji je manjkalo globine. Obsidian je naknadno razvil še dva DLC-ja, a zdelo se je, da sta oba narejena z neko rezervno ekipo in da želi razvijalec samo izpolniti pogodbene obveznosti, nato pa bo ime Outer Worlds postalo pozabljeno.

Vendar pa temu ne bo tako. Microsoft je že nekaj časa nazaj kupil Obsidian, a dolgo se ni vedelo, ali je pod okrilje dobil tudi licenco za The Outer Worlds. Temu ugibanju je naredil konec na E3 konferenci, ko se je zavrtel kratki dražilnik, ki je uradno napovedal delo na nadaljevanju The Outer Worlds 2.

Video je zabaven, saj se ponorčuje iz dejstva, da je projekt šele začel svoj razvoj in da trenutno nimajo za pokazati ničesar razen novega logotipa. Opis napovednika ima pod sabo zapisano, da na raziskovanje čaka nov sončni sistem in nova posadka, a česa več niso upali najaviti.

Obsidian Entertainment je ta hip eden najbolj zaposlenih razvijalcev. Trenutno delajo na RPG-ju Awoved in preživetveni igri Grounded, zdaj pa so napovedali še The Outer Worlds 2. Uspeh si nedvomno zaslužijo, saj so nedavno praznovali svoje 18. leto obstoja in večino teh so se, kljub svojemu talentu, neprestano borili za preživetje in ta strah je pri njih končno postal odveč.

Capcom napovedal DLC-je za Resident Evil Village

Letošnji digitalni sejem E3 je bil bolj ali manj zanič. Res je, da je Microsoft naredil velik bum in predstavil 30 iger, a hkrati je njegova konferenca bila edina, ki je dejansko vredna omembe in kjer smo dejansko videli nekaj konkretnih iger. Vse ostalo, z izjemo morda Digital Revolverja, bi lahko strnili v par Twitter objav, saj založniki niso imeli česa za pokazati in je zato postalo vprašljivo, zakaj so se sploh odločili za sodelovanje.

Eden od takšnih primerov je japonski založnik Capcom, ki je svojo predstavitev speljal včeraj in je v bistvu samo kazal napovednike za prihajajoče projekte, ki pa smo jih že videli. Edina nova informacija je bila napoved DLC-jev za igro Resident Evil Village na katerih naj bi razvijalec zdaj začel delo.

resident evil

Ta podatek nas je dejansko presenetil. Ne zaradi tega, da Capcom dejansko dela na dodatkih, saj smo te prejeli tudi v Resident Evil 7 in so bili dobro sprejeti, zato je razvoj dodatne vsebine za Village nekako logično. Bolj preseneča dejstvo, da so z razvojem začeli šele zdaj. V primeru sedmice so namreč z razvojem dodatne vsebine začeli leto pred izidom, kar pomeni, da bomo na dodatke čakali vsaj do naslednjega leta. A po drugi strani je to nov dokaz, da je Village med razvojem naletel na nekaj ovir in razvojna ekipa je zato morala vse napore vložiti v finiširanje osnovne kampanje.

To je v bistvu to in Capcomova najava bi bolj sodila v kakšen Tweet kot pa na E3 konferenco. No, smo pa vsaj dobili nekaj informacij glede večigralskega projekta RE:Verse, ki bi moral iziti aprila, a je bil nato zamaknjen, včeraj pa je bil razkrit julijski datum izida.

Logitech in Riot spočela zanimivo zbirko K/DA izdelkov

Če vam ime K/DA ne pomeni ničesar, potem zagotovo niste eden večjih pristašev popularne večigralske igre League of Legends. K/DA je namreč ustvaril razvijalec Riot in sprva je imel za to skupino virtualnih pevk bolj skromne cilje. A ko je leta 2018 na YouTube prispel njihov prvi videospot POP/STARS se je ta hitro razširil po internetu in glasbeno skupino so začeli poslušati tudi tisti, ki se niso nikoli spravili v igranje igre.

K/DA in njenih pet članic Evelynn, Ahri, Akali, Kai’Sa in Serpahine so brž postale popularna dekleta, ki so presegla meje igre in glasbena skupina je tako postala prav svoja identiteta. Vse oboževalce se je zato odločil razveseliti Logitech, ki je stopil v sodelovanje z Riotom, plod njunega dela pa je zbirka računalniške periferije, ki jo sestavlja šest izdelkov, vsi od njih pa so tematsko obarvani v barve te izjemo popularne K-pop skupine.

Za vas smo pripravili kratek ogled vsakega izdelka in že tu moramo izpostaviti, da jih ni mogoče naročiti v kompletu, ampak samo vsakega posebej in to v spletni trgovini Mimovrste. K sreči so zaloge dovolj velike, da si boste lahko pravi oboževalci brez problema privoščili prav vsako komponento, saj je takšno pač prekletstvo in veselje vsakega zbiratelja.

g pro

G Pro K/DA TKL tipkovnica

Začnimo z enim najbolj pomembnim delom vsakega gaming okolja: tipkovnico. Med igričarji je v zadnjih letih postal popularen format TKL tipkovnic, ki so se znebile desnega numeričnega dela in tako imamo pred sabo malce krajši izdelek, ki pa prihrani na prostoru mize in hkrati obdrži praktično vse pritikline polnih tipkovnic.

Logitech je na tem mestu igričarjem ponudil G Pro K/DA tipkovnico, ki je funkcionalno skorajda enaka G Pro tipkovnici, le da so tu barvni odtenki K/DA glasbene skupine. A vse le ni isto tudi na strojnem področju, saj razlike najdemo v samih stikalih. G Pro tipkovnice so sprva uporabljale Romer-G stikala, a Logitech se je nato odločil za spremembo in za tipkanje vpeljal nova GX-Brown stikala.

In ta stikala so idealna za vse tiste, ki imate pri pritiskanju tipke radi nekaj povratnega odziva, a spet nočete motiti sosedov s preveč glasnim udarjanjem stikal. Mimogrede, Logitech ima priročno spletno stran, kjer lahko enostavno preverite glasnost različnih stikal.

Ostale stvari so enake kot pri navadni G Pro tipkovnici. Vse nastavitve lahko spreminjate preko G Hub programske opreme, tipkovnica omogoča prilagajanje RGB razsvetlitve in gradnja je dovolj kvalitetna, da se ne bo ohišje ne bo zlahka obrabilo. Bonus je še napis KDA na zgornjem delu tipkovnice, saj je bil ta predel malce prazen, zdaj pa ga lepo popestri logotip.

g502

Miška G502 K/DA

Vsaki tipkovnici mora družbo delati tudi dobra miška. Logitech je v prepakirano črno-belo obliko z modrimi odtenki dodal svojo miško G502. Gre za konkretnega žičnatega mišona, ki ga lahko še dodatno obtežimo s petimi priloženimi utežmi, kjer vsaka od njih tehta 3.6 grama.

G502 vsebuje tudi vrhunske tehnične pritikline. Ima vrhunski Hero 25K senzor, ki omogoča nastavljanje DPI-ja med 200 in 16.000, poleg tega pa se lahko veselite 1 ms odzivnega časa. Ena najbolj zanimivih lastnosti te miške so zagotovo gumbi. Kar 11 jih najdemo in vsakega od njih lahko posebej nastavimo preko programske opreme, tam pa lahko najdemo tudi možnosti spreminjanja RGB osvetlitve na logotipu. Vsi ti gumbi prav pridejo predvsem MMO igralcem, ki morajo pridno skrbeti za hitro in nemoteče sprožanje veščin, a prav pridejo tudi v prvoosebnih streljačniah. Pod palcem se denimo nahaja gumb, ki ob pritisku instantno zmanjša DPI občutljivost na 200, kar omogoča bolj natančno streljanje z ostrostrelsko puško.

Skratka, G502 je vrhunska igričarska miška, ki je v novi barvni paleti postala le še bolj privlačna.

logitech

Brezžična miška G305 K/DA

Logitechovo brezžična ponudba G305 je po obliki popolno nasprotje prej opisanega žičnatega mišona. Vsebuje bolj preprosto in elegantno obliko, z ravnimi linijami in minimalnim številom gumbov, ki jih je tule 6. K/DA različica je stilistično v nasprotju z drugimi izdelki v tej liniji, saj je Logitech barvno shemo z logotipom preselil na uhlja, medtem ko je preostanek površine ostal snežno bel – tega dela ne krasi prav nobena RG osvetljava.

Strojno gledano zadeva spet ni tako šibka. Senzor je sicer Hero 12K, kar je manj od žične verzije G502, a dobra novica je, da miška nudi razpon DPI-ja vse do 16.000. Priklop je enostaven, saj v PC preprosto vtaknemo sprejemnik, ki ga lahko nato tudi pospravimo v domiselno oblikovan odstranljiv zgornji del miške. Tam znotraj ne pospravimo samo sprejemnika, ampak tudi eno AA baterijo. Logitech trdi, da lahko z eno baterijo dobimo 250 ur uporabe, kar je impresivno, a vseeno bi raje imel znotraj akumulator za polnjenje preko kabla, tako kot je to v primeru G Pro Superlight.

Skupno gledano je G305 solidna miška, ki jo krasi tudi udobna cenovna nalepka.

g733

Brezžične slušalke G733 K/DA

Od vse periferije so brezžične slušalke G733 dobile še najmanj K/DA okraskov. Logitech je na eno stranico dodal logotip ter zgornji trak preoblekel v črno-modro shemo, a na splošno so slušalke ostale vizualno enake, tako da boste v glavnem gledali v belo barvo.

K sreči so G733 kvaliteten izdelek. Ponujajo jasen zvok preko Pro-G gonilnika in so res lahke, saj tehtajo samo 278 gramov, tako da jih lahko nosite tudi po več ur in vam zadeva ne bo pritiskala glave proti tipkovnici. Udobne so tudi blazinice, ki so mehke in dovolj velike, da se vaša ušesa ne bodo počutila ujeta. Manjka aktivna zvočna izolacija, a so blazinice dovolj debele, da do neke mere zadušijo zvok iz prostora.

Mikrofon je odstranljiv in se sveti rdeče ko je zaklenjen in zeleno, ko je omogočeno klepetanje. Želel bi si sicer gumba, ki ga lahko skrijete znotraj slušalk, a po drugi strani je Logitech vanj vnesel tehnologijo Blue Voice, kar pomeni, da bo vaša govorjena beseda jasna in brez motenj.

Treba je izpostaviti še en pomemben bonus, saj lahko G733 slušalke brezskrbno priklopite na konzolo PlayStation 5 in se zabavate v brezžični zabavi, žal pa ne bodo delovale na konzoli Xbox Series X.

g333

Slušalke G333 K/DA

Žičnate slušalke G333 smo že opisali in K/DA okrasitev ne prinaša ničesar res novega. Tehnične lastnosti so enake, kar pomeni, da boste za res nizko ceno dobili presenetljivo bogat zvok, ki vam lahko pride prav na celem kupu naprav – slušalke so namreč primerne tudi kot spremljevalec VR očal.

K/DA različica obarva kabel v belo barvo, blazinice slušalk pa nosijo modro barvo. Drugih okraskov ne boste našli in če ne bi na ploščici za uravnavanje zvoka našli napisa K/DA v bistvu niti ne bi vedeli, da so tole slušalke, ki so namenjene oboževalcem te glasbene skupine.

Kot rečeno, G333 za svojo ceno ponujajo presenetljivo dober zvok in tosortne slušalke še posebej prav pridejo zdaj v teh bolj visokih temperaturah, saj ob školjkastih slušalkah hitro spustite znoj po glavi.

g840

Podloga za miško G840 XL K/DA

Nobena periferija ni dokončana brez ene prave podlage za miško. Ta mora praviloma prekrivati večji del mize in Logitech je v tem primeru za preslikavo uporabil svojo podlago G840 XL.

Ta nosi dimenzije 900 mm x 400 mm in v debelino znaša 3 milimetre. Narejena je iz tkanine in gume, kar je tudi standard, velikost pa je dovolj obširna, da lahko nanjo brez problema postavite miško in tipkovnico, pa še boste imeli dovolj prostora za gledanje prelestnih sličic.

Ravno podlaga je tista, ki bo kot prva pritegnila oči vseh K/DA oboževalcev. Na njej najdete vseh pet članov skupine ter tri logotipe, ki so elegantno postavljeni v zgornji levi in spodnji desni kot. Poslikava je seveda stvar okusa, a meni je estetsko všečna, še bolj pomembna pa je dobra kvaliteta izdelave, ki pri drsanju miške zagotavlja dobre povratne informacije.

Tako, ogledali smo si vseh šest izdelkov nove Logitechove K/DA serije periferije in čeprav gre resda samo za preslikavo že obstoječih izdelkov, je Logitech izbral najboljše produkte in tem dodal nekaj dobrodošle elegantne osvežitve, ki jo bodo pozdravljali tudi tisti, ki ne igrajo League of Legends igre.

Partis je po treh mesecih vendarle nazaj

11

Minevajo dobri trije meseci odkar so se zakadili Partisovi strežniki, osebje najbolj priljubljene slovenske torrent strani pa je dobilo bolečo lekcijo glede delanja varnostnih kopij podatkov.

Med tem časom so slovenski ponudniki internetnih storitev lažje zadihali, saj je bil Partis odgovoren za množično pretakanje gigabajtov in ob njegovem izginotju je bil omrežna zasedenost veliko manjša. A kakor se koronavirus kriza počasi poslavlja in se civilizacija postavlja nazaj na noge, tako je tudi Partis začel z miganjem okončin in prvič po 10. marcu lahko uporabniki zopet začnejo s prenašanjem torrent vsebine.

partis

Uradna stran sicer ponuja samo prenašanje Smrkcev in na splošno je stran skoraj nedelujoča. Uporabniki foruma Slo-Tech že dolgo spremljajo razvoj situacije in ob ponovnem rojstvu je en uporabnik zapisal, da je tole očitno sprogramiral nekdo iz 1. letnika srednje računalniške šole v zameno za boljše razmerje sejanja/prenašanja. In stran je res komaj funkcionalna: vidimo lahko kategorije, a te ne delujejo, prav tako je iskalnik tam bolj zaradi lepšega.

Vendar pa obstaja rešitev tega problema. Če skočite na razvojno različico portala lahko dobite precej več vsebine kot so samo Smrkci. Tule iskalnik dejansko deluje in v bazi podatkov ne boste našli samo filmov in serij, ampak tudi igre in celo knjige.

Več kot očitno je tole zaenkrat samo okostje, ki zahteva še nekaj poštene dodelave. A uporabniki so kljub temu že zdaj navdušeni in najava glede delovanja je v zelo kratkem času pridobila več kot 1000 všečkov ter ogromno komentarjev, kjer vidimo veliko zahval ter ponujanja donacij za odlično opravljeno delo.

Forza Horizon 5 se tokrat seli v Mehiko, igrali pa jo bomo lahko že novembra

0

Nisem ne vem kako velik navdušenec nad dirkačinami, a serija Forza Horizon je tako čudovit in zabaven naslov, da se tudi sam rad usedem za virtualni volan in odpeljem kakšno dirko. Forza Horizon 4 je še danes oko solzeča igra, ki se vozi čudovito in če imam do nje eno zamero je to sama okolica, saj Združenemu kraljestvu preprosto manjka tisto nekaj, kar je v trojki naredilo raziskovanje za pravo veselje.

Ravno to bo poskušala odpraviti igra Forza Horizon 5, ki nas tokrat preseli v sončne predele Mehike. Forza igre bi po mojem morale igralcu vedno ponuditi vtis, kot da se je ravnokar odpravil na oddih v neko eksotično deželo, le da tokrat ne poležava na plaži, ampak čas preživlja raje v kabini hrumečega avtomobila.

Prvi napovednik je naravnost čudovit. Grafična podoba bo tokrat vsebovala tudi ray tracing učinke, vse skupaj pa bo seveda teklo pri 60 sličicah na sekundo, kar je za dirkačine obvezna kljukica. Razvijalec je v igranje vpeljal tudi dinamične in realistične vremenske učinke, tako da se bomo preganjali po dežju in soncu, vsake toliko pa se bomo ujeli tudi v peščene nevihte.

V igro bo vpletena tudi brezšivna večigralska izkušnja, tako da boste med raziskovanjem cest naleteli tudi na druge voznike in se spustili v naključne dirke. Poskrbljeno bo tudi za mini arkadne igrice, ki se bodo sprožile kar med vožnjo, tako da nam prečkanje kilometrov do naslednjega izziva vsekakor ne bo dolgočasno.

Forza Horizon 5 izide že 9. novembra za PC in konzoli Xbox Series X in S. Microsoft dela tudi na nadaljevanju bolj realistične serije Forza Motorsport, a ta bo med nas prispela šele enkrat naslednje leto.

Diablo 2: Resurrected dobil datum izida in nov napovednik

Razvijalec Blizzard je na včerajšnji Microsoftovi prezentaciji pokazal nov napovednik za svojo prihajajočo predelavo Diablo 2: Resurrected, zraven pa smo dobili tudi potrjen datum izida.

Predelavo bomo lahko igrali tako na PC-ju kot tudi na konzolah, Blizzard pa je poskrbel za navzkrižno napredovanje likov. To pomeni, da boste lahko svoje igranje preklapljali med konzolami in PC-jem, seveda pa boste morali za vsako platformo kupiti svojo različico igre. K sreči ta ni preveč draga, saj Blizzard zanjo zahteva 40 €, lahko pa si privoščite Diablo Prime Evil Collection, ki v sebi nosi Diablo 2: Resurrected ter tudi Diablo 3 Eternal Collection.

Prenovljena različica 21 let starega naslova s sabo prinaša povsem novo grafično podobo in animacije. Podprta je tudi ločljivost 4K, a igralci boste lahko kadarkoli s pritiskom enega gumba preklopili na staro resolucijo 800 x 600 – če si res želite tiste starošolske izkušnje. Blizzard bo predelal tudi vse vmesne sekvence, ki so bili dve desetletji nazaj oko izpadajoče, v 2021 pa jim bo prav prišlo nekaj prenove.

Diablo 2: Resurrected bo svoj poln izid doživel 23. septembra, kar ni tako daleč stran. Igralci se boste lahko še pred tem v avgustu pozabavali z odprto beto, preizkusili pa boste lahko igralne razrede Barbariana, Amazonke, Druida, Sorceress in Paladina. Vse skupaj bo na voljo 7 igralnih razredov, vendar pa boste Assassina ter Necromancerja preizkusili šele ob izidu igre.

STALKER 2 pokazal čudovit igralni napovednik

Na igro Stalker 2 čakam dlje kot pa ima nekatera današnja mladež za sabo aktivne igričarske kariere. Ta prvoosebna streljanka je s svojim izvirnikom Shadow of Chernobyl leta 2007 svetu pokazala, kaj pomeni, ko se zaljubiš v hroščato, neoptimizirano igro, ki vse svoje napake odkupi z vrhunsko atmosferičnostjo in dobrimi igralnimi mehanikami.

Zdaj bomo vsi igričarski veterani končno dobili obljubljeno, saj je razvijalec GSC Game World projekt pripeljal do te faze, da je celo lahko pokazal prvi igralni napovednik in hkrati zapisal datum izida.

Kakor lahko vidite bo nova igra, s polnim imenom Stalker 2: Heart of Chernobyl, naravnost čudovit naslov. Že original je navduševal s svojo grafično podobo in verno preneseno apokaliptično okolico Černobila, nadaljevanje pa gre v tem pogledu še korak dlje. Stalker 2 bo na voljo samo za PC-je in konzoli Xbox Series X in S, brez težav pa lahko zapišem, da je tole postal prvi naslov, ki je končno pokazal prave mišice Microsoftove nove konzole.

Lepo pa je videti, da GSC Game World ni vseh naporov vložil samo v višanje podrobnosti tekstur, saj nam napovednik da vedeti, da se razvijalec zaveda, kaj je iz originala naredilo takšno uspešnico. Pogovarjanje za ognjem sredi Zone, medtem ko nas obkroža nepredirna tema, v kateri se skriva marsikakšen mutantski malopridnež, je dober dokaz, da nadaljevanje ne bo varčevalo na zapomljivih trenutkih. Vrača se metanje vijakov in pregledovanje okolice za anomalijami, sprehodili pa se bomo tudi čez podzemne laboratorije, kjer nas čakajo grozljivi Bloodsuckerji.

Stalker 2: Heart of Chernobyl nas bo strašil od 28. aprila 2022 dalje.

Age of Empires 4 prihaja 28. oktobra

0

Veselite se vsi računalniški strategi, saj bo Age of Empires 4 letošnjega 28. oktobra končno postal na voljo za igranje. Microsoft in razvijalec Relic sta včeraj ponosno najavila datum izida ter igralcem predstavila povsem nov napovednik, ki pokaže bojevanje ogromnih vojsk, rušenje obrambnih zidu ter grafične podobe, ki nosi unikaten slog.

Grafika ni ravno grda, saj so ustvarjalci želeli narediti poseben slog, ki bi v paleto vnesel efekt vodnih barv. Vendar pa vseeno na koncu izpade kot da gledamo nekam preproste teksture in nepodrobne vojščake. Morda nas je skozi leta razvadila serija iger Total War, ki je na tehničnem področju naredila res velike korake in Age of Empires 4 izpade nekam pusto. Razvijalec je sicer v intervjujih povedal, da želijo podobo ohraniti bolj preprosto, saj želijo omogočiti igranje tudi na starejših računalnikih, poleg tega pa več kot očitno nameravajo z AoE 4 prodreti na e-športno sceno in tam nadomestiti ostareli Starcraft 2.

Igra bo ob izidu ponujala 8 različnih ljudstev, med njimi se bodo denimo nahajali Angleži, Mongolci ter Delhijski sultanat. Vse civilizacije še niso znane, vemo pa, da se bomo lahko zabavali ob 35 misijah, ki bodo zaobjele 500 let zgodovine – od Temnega veka vse do Renesanse.

Age of Empires 4 naj bi podpiral tudi modifikacije, a ta podpora bo vpeljana naknadno – nekje v začetku leta 2022. To je dobro, saj je ravno modderska scena Microsoftu dokazala, da je Age of Empires franšiza še kako živa in da se vanjo splača vlagati.

Prednaročila so na Steamu že odprta, zgodnji kupci pa boste prejeli še DLC Dawn of the Dukes.

Battlefield 2042 pokazal prvi igralni posnetek

Razvijalec DICE in založnik EA sta že pokazala uradno predstavitev igre Battlefield 2042, na včerajšnji E3 konferenci pa so igralci končno lahko videli tudi nekaj utrinkov iz igranja.

Kakor lahko vidite na posnetku bo uvedba strežnikov, kjer se bo naenkrat lahko mudilo do 128 igralcev, poskrbela za pravi kaos na bojišču. Video nam pokaže dogajanje znotraj mesta v puščavi in med visokimi stolpnicami se ne bomo premikali samo s pomočjo helikopterjev, ampak bomo lahko tudi uporabili zapestni izstreljevalnik vrvi ter se tako hitro povzpeli na odročne predele.

Seveda ne bo manjkalo tudi eksplozij, ves čas pa nam bodo grozili tudi uničujoči vremenski pojavi. Peščena nevihta bo vse obarvala v rdeče in vidljivost bo takrat padla na minimum, tako da bomo za take trenutke res morali plodno izrabiti timsko komunikacijo. Veliko težav bo povzročal tudi tornado, ki je sicer grozeč, a vseeno se mi zdi, da bi ga lahko naredili grafično bolj impozantnega.

Battlefield 2042 vsekakor obeta in osvežitev na področju večigralskega bojevanja bo ob izidu 22. oktobra več kot dobrodošla.

Microsoft dela Xbox mini hladilnik

0

Ko je Microsoft lani najavil svojo konzolo Xbox Series X so bili igralci navdušeni, a kmalu se je začelo hecanje, da je konzola videti kot PC stolp ali pa kot hladilnik.

Zabavi se je pridružil tudi Microsoft in dejansko je proizvedel nekaj polnopravnih hladnilnikov, ki jih je nato podelil med nekatere znane osebnosti. Takrat smo se vsi malce nasmejali in vse skupaj se je zdelo kot zanimiva oglaševalska kampanja.

A ideja o Xbox hladilnikih pri Microsoftu kar ni želela umreti. Twitter je aprila zagnal zanimivo kampanjo, kjer so lahko uporabniki glasovali za svoje priljubljene znamke in v ringu sta se spopadla Xbox in bonbončki Skittles. Vsak od njiju je pozival uporabnike, da jim prinesejo glas podpore, v zameno pa so bile narejeni dve obljubi. Če zmaga Microsoft bo ta v proizvodnjo poslal Xbox mini hladilnike, Skittles pa se je zavezal vrniti v svojo ponudbo okus limete.

Zmagal je Microsoft in ta je včeraj na konferenci E3 tudi prikazal prvi napovednik novega hladilnika. Tega je imenoval za “najbolj močan hladilnik na svetu”, kar je seveda hecanje iz njihove kampanje za konzolo Xbox Series X, ki je bila oglaševana za najmočnejšo na svetu.

Mini hladilnik bo vizualno praktično identičen konzoli, znotraj pa bo imel nekaj zeleno obarvanih predalov z lučko. Kakšnih drugih posebnosti ni, vendar ni vrag, da zadeva ne bo šla v prodajo. Hladilnik je namreč nevpadljiv in bi ga zlahka namestili v kakšno dnevno sobo ob televizorju. Microsoft je še potrdil, da bo zadeva na voljo tudi izven ZDA.

Microsoft še ni razkril cene, mini hladilnik pa naj bi dobili enkrat decembra 2021.

Far Cry 6 še sploh ni zunaj, a Ubisoft že kaže napovednike za DLC-je

Ena najbolj pričakovanih iger letošnjega leta je zagotovo Far Cry 6 in Ubisoft nam je že prikazal prvi igralni napovednik, ki ni ravno navdušil. Akcije je vsekakor dovolj, vendar pa se zdi, da razvijalec ni preveč inoviral in da nas tako zopet čaka standarda Far Cry izkušnja.

Eden večjih plusov je vsekakor glavni negativec, ki bo tokrat diktator Anton Castillo, odigral pa ga bo odlični igralec Giancarlo Esposito. Novi napovednik se tokrat osredotoči nanj, saj ujame skupino prebežnikov, ki se poskuša preko barke pretihotapiti izven njegove dežele Yare. Da Anton vsekakor ni dobri možakar vam da vedeti razplet napovednika.

Igralci so ob razkritju videa pozdravili nastop Giancarla, ki je vsekakor v igranje svoje vloge vložil nekaj napora. A v oči bode zastarana grafična podoba, ki bi si vsekakor zaslužila prenove. Vse je nekam rjavo in temno, kar zna igralca hitro zamoriti. Animacije obrazov so ostale nekaj let v preteklosti in treba je reči, da je bil Far Cry 5 grafično lepši.

Čudno je, da Ubisoft za nas ni pripravil kakšnega bolj obsežnega igralnega napovednika. Izid namreč ni več daleč, saj se bomo v Far Cry 6 zabavali od 7. oktobra dalje, a ne bi bili presenečeni, če bo izid prestavljen.

Kljub temu, da je igra še nekaj mesecev od izida pa je Ubisoft že predstavil prvi napovednik za prihajajoči DLC. Ta nam bo omogočil igranje skozi oči glavnih zlikovcev iz prejšnjih delov Far Cry odprav. Tako bomo lahko podoživeli zgodbo Vaasa Montenegra iz tretjega dela, Pagana Mina iz štirice in Josepha Seeda iz petega dela. Vsak negativec bo dobil svojo epizodo, kakor pa je videti bomo njihove avanture spremljali v nekih sekvencah sanjarjenja, ki so mi bile v Far Cry igrah najbolj zoprne. Dobra novica je tudi to, da boste naročniki sezonske prepustnice dobili brezplačno kopijo igre Far Cry Blood Dragon.