🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 265

Cuphead The Delicious Last Course DLC zopet zamaknjen – tokrat v 2021

0

Ena izmed najbolj čudovitih iger leta 2017 je zagotovo bil platformski Cuphead. Razvijalec MDHR je namreč za spočetje prve igre uporabil grafični slog tistih starih risank, za katere so morali risarji vsako animacijo izrisati ročno. Tako je bilo tudi v primeru Cupheada in ta proces je presneto zamuden, a na koncu izvrže naravnost fantastično in unikatno podobo.

Razvijalec je leto zatem napovedal obsežen DLC The Delicious Last Course, ki bi moral nato iziti leta 2019. To se ni zgodilo, zato je bil izid zamaknjen na 2020, včeraj pa je razvijalec sporočil žalostno novico, da DLC niti letos ne bo ugledal luči.

Razlog je seveda COVID-19, ki je razvijalca prisilil na delo od doma, kar je seveda takoj naredilo delo manj efektivno. MDHR pravi, da kljub trenutni situaciji ne želijo oskruniti svojega izdelka in da želijo vanj vliti vse želje in izkušnje, ki so jih pridobili pri izdelavi originala.

Novega datuma izida niso podali, a glede na to, da gremo proti koncu novembra, je malo verjetno, da bomo igro dobili decembra, zato bo dodatek zdrsnil v naslednje leto. To ni edini Cuphead projekt, saj razvijalca pomaga tudi pri razvoju Netflix serije. Ali bo ta izšla pred dejanskim DLC-jem pa bomo še videli.

Red Dead Online se bo od decembra prodajal posebej, po ceni 5 €

0

Red Dead Redemption 2 si je zaradi svoje fantastične kampanje pri nas zaslužil visoko oceno, a razvijalec Rockstar je več kot očitno želel precej več dodatnega zaslužka preko večigralske komponente Red Dead Online, kot pa jo je bila igra zmožna prinesti. Navsezadnje je večigralski način v njihovi igri GTA 5 tako uspešen in dobičkonosen, da se bo igra pojavila že na tretji generaciji konzol, o nadaljevanju pa še vedno ne vemo praktično ničesar.

Red Dead Online sicer ni bil neuspeh, a založnik Take-Two si je obetal veliko več priliva denarcev. Zaradi manjše igralne skupnosti so posodobitve postale čedalje redkejše, igralci pa so pa so zaradi tega postali precej jezni. Situacija je celo narasla do te mere, da so igralci julija organizirali protest in se po igri začeli sprehajati v klovnovskih oblekah.

Rockstar se je takrat zaobljubil, da bo igra prejela več vsebine, a to so izpolnili samo na pol. V igro vsake toliko vpeljejo samo nove Bounty naloge in očitno je, da je še vedno prioriteta GTA Online, ki bo 15. decembra prejel razširitev The Cayo Perico Heist, ki bo prvič v igro vpeljala povsem novo okolico.

Razvijalec pa nad Red Dead Onlinom še ni povsem obupal in tako so včeraj napovedali, da se bo večigralski del začel prodajati samostojno in po znižani ceni. Med 1. decembrom in 15. februarjem boste za Red Dead Online odšteli samo 4,99 €, po izteku tega obdobja pa bo cena narasla na 20 €. Igralci boste za igranje morali rezervirati okoli 123 GB prostora, moč pa bo dokupiti tudi kampanjo, po za zdaj še nerazkriti ceni.

Morda bo ta poteza močno povečala večigralsko bazo, kar bo razvijalca prisililo, da v igro vloži več sredstev in tako ustvari več nove vsebine.

CDPR končno prikazal delovanje igre Cyberpunk 2077 na konzoli PlayStation 4

0

Nedolgo nazaj se je nek igralec dokopal do fizične kopije igre Cyberpunk 2077 in prikazal prvih 20 minut igranja na konzoli PlayStation 4 Pro. Razvijalec CD Projekt RED je začel hitro odstranjevati posnetek iz interneta, saj je ta pokazal kar nekaj problemov z igro. Te težave so bile posledice dejstva, da je bil posnetek narejen na verziji igre, ki ni vsebovala “Day 1” posodobitve, zaradi katere je razvijalec nedolgo nazaj prestavil izid igre za slab mesec.

Razvijalec se je zato odločil, da izda tudi uraden posnetek delovanja igre na konzoli PlayStation 4 in treba je priznati, da je tokrat igra videti precej bolje. Tudi v tem videu nam je prikazana življenjska pot Nomad karakterja in kakor lahko vidite zgoraj, posodobljena verzija vsebuje veliko manj nenadnega izrisovanja predmetov (“pop in”) in tudi grafična podoba je izboljšana.

Žal pa posnetek prinese grenak priokus, saj nam razvijalec še vedno ni pokazal delovanja na povsem običajni PlayStation 4 konzoli, ampak smo dobili samo posnetke iz Pro verzije. Nedvomno veliko igralcev še vedno vztraja na običajni PS4 konzoli, saj nadgradnja na Pro te dni nima smisla, PlayStation 5 pa še nekaj časa ne bo na zalogi.

Upamo, da nam razvijalec kmalu prikaže delovanje tudi na bolj šibkih konzolah, časa za to pa zlagoma zmanjkuje, saj bo igra izšla že 10. decembra.

Fortnite bo z naslednjim poglavjem začel ponujati mesečno naročnino

Morda se spomnite, da smo nekaj časa nazaj pisali o morebitni prihajajoči mesečni naročnini za igro Fortnite? Takrat je razvijalec Epic Games izdal samo anketo in bili smo pod vtisom, da zaenkrat samo malce tipajo trg.

Vendar pa je bil koncept naročnine veliko bližje realizaciji, kot smo mislili na začetku. Očitno je bil odziv na vpraševalnik dovolj pozitiven, da je razvijalec tudi uradno napovedal novi naročniški model, ki se imenuje Fortnite Crew.

Ta bo zase na mesec zahteval 11,99 €, za ta denar pa boste dobili Battle Pass, vsak mesec pa se lahko veselite še posebnega dodatka Crew Pack. Ta vam bo prinesel eno novo obleko in predmet, teh predmetov in oblek pa ne boste mogli kupiti v trgovini, ampak bo na voljo samo naročnikom. Prvi takšen skupek predmetov vam bo prinesel Galaxio obleko in stil, Cosmic Llamacorn kramp in Fractured World ogrinjalo. Poleg vseh teh dobrot pa boste na mesec dobili še 1000 V-Bucksov, ki jih boste lahko zapravili za poljubne predmete.

Fortnite Crew naročnina štarta 2. decembra – ravno ko bo v igro prispelo 5. poglavje. Naročnino boste lahko kupili znotraj igre, bodite pa previdni za katero platformo kupujete naročnino. Obleke in predmete boste lahko igrali na različnih platformah, a tistih 1000 V-Bucksov boste lahko zapravili samo na platformi, kjer je bila naročnina tudi kupljena. Več o tem na uradni strani.

Total War: Warhammer prihaja na telefone

0

Razvijalec Creative Assembly je s preklopom svoje historične sage Total War v fantazijsko okolico Warhammerja zadel v polno in oba dela sta še danes hudo preigravana in upal bi si reči, da sta celo bolj popularna od zadnjega dela Three Kingdoms, ki se je zopet vrnil koreninam prikazovanja največjih bitk iz resnične zgodovine.

Ravno zato se je Creative Assembly povezal z razvijalcem NetEase, ki je pod njihovim blagoslovom začel ustvarjati igro Total War Battles: Warhammer – mobilni naslov, ki bo na telefone pripeljal bitke iz Warhammer sveta.

Nova igra nam bo omogočala sprehajanje po karti sveta, največji poudarek pa bo seveda na bitkah, ki so v zadnjem napovedniku videti fantastične. Telefoni in tablice te dni v sebi nosijo že toliko mišic, da je res škoda, da vsi na to platformo gledajo samo kot za gostišče nategunskih brezplačnih iger, ki s svojimi mikrotransakcijami prežijo na nič hudega sluteče igralce.

NetEase trenutno dela na še enem zanimivem naslovu Diablo Immortal, tako da Total War v rokah drži nekdo, ki zna na mobilnih platformah delati zabavne naslove. Zgornji posnetek je iz alfa verzije igre, tako da bo podoba še dodelana, trenutno pa sprejemajo prijave za beta testiranje. Če vam je igra zanimiva, potem se odpravite na sledečo povezavo, izpolnite obrazec in držite fige, da vas povabijo v testiranje.

Hitman 3 predstavil novo lokacijo

0

Tretje in hkrati zaključno poglavje nove Hitman trilogije, za katero veliko igralcev niti ne ve, da nosi podnaslov World of Assassination, bo izšlo januarja 2021, kar niti ni več tako daleč stran. Razvijalec IO Interactive je tako začel za tretji del izdajati nove informacije in včeraj so nam prikazali povsem novo lokacijo Chongqing.

Gre za mesto na Kitajskem, ki bo odeto v neonske barve in veliko, veliko dežja. Razvijalec nam je preko novega napovednika pokazal izboljšano verzijo pogona Glacier, ki je že v prvem delu znal pričarati verne in čudovite lokacije. Grafična podoba bo v tretjem delu naredila še korak dlje in naš gologlavi morilec 47 bo odet v podrobne teksture, iz njega pa bo prepričljivo kapljal dež.

Izboljšan pogon bo lahko naenkrat na zaslonu izrisal 300 ljudi, tako da bo Hitman 3 najbolj obljuden do sedaj in veselimo se lahko ogromnih množic, skozi katero bomo premišljeno oblikovali pot do naše tarče. Igra bo podpirala igranje v 4K ločljivosti in bo nosila podporo za HDR, medtem ko naj bi ray tracing učinke dobili v naknadnem popravku.

Hitman 3 ima zaenkrat napovedan izid za 20. januar 2021. Razvijalec IO Interactive je pred kratkim napovedal tudi povsem nov projekt – igro o James Bondu.

Fallout 76 nova razširitev Steel Dawn dobila presenetljiv predčasni izid

0

V letu 2020 so izjemno redka pozitivna presenečenja, saj smo se letos, upravičeno, vsi po vrsti spremenili v velike cinike. Zato je vsak pravočasni izid presenečenje, če pa nekaj izide predčasno, pa je o tem vredno spisati celo novico.

Tako se je včeraj zgodilo v igri Fallout 76, ki že kak mesec napoveduje nov dodatek Steel Dawn, ki ga bodo brezplačno prejeli vsi, ki že imajo v roki originalno igro. Razširitev bo v igro vpeljala dobro znani ceh Brotherhood of Steel, zraven pa bomo prejeli še cel kup sprememb, kot je posebno zatočišče C.A.M.P., povsem nov predel mape in seveda nove naloge in orožja ter oklepe.

Steel Dawn bi moral iziti 1. decembra, a nekateri igralci na Xbox konzolah so ugotovili, da so lahko že včeraj začeli s prenašanjem datotek. Razvijalec Bethesda se je tako odločil, da se mu ne da popravljati zadeve, zato je dodatek omogočil za preigravanje vsem.

Steel Dawn je tako živ na vseh strežnikih in platformah, tako da za igranje samo prenesite gigabajte in se spustite v novo post-apokaliptično avanturo.

YouTube bo začel kazati oglase na vseh posnetkih, pa čeprav jih ni odobril ustvarjalec videa

0

Oglasi so te dni na YouTubu čisto preveč razpasli in situacija je postala že presneto nadležna. Za vas imam iz tega tudi en zanimiv praktičen primer. Namreč na svoji tablici sem velikokrat zavrtel posnetek, ki je na ekranu kazal tekajoče ščurke, kar je bilo izjemno zanimivo za mojo mačko. Kak teden nazaj sem se po dolgem času zopet odločil zagnati ta posnetek, a glej ga zlomka, po novem ima ta video v sebi cel kup prekinitev za reklame, kar ga je za moje potrebe naredilo nekoristnega. Mačke hitro izgubijo zanimanje in reklame jih zagotovo ne bi pustile prilepljene na tablico.

Na YouTubu je do sedaj veljalo pravilo, da so o oglasih odločevali tisti ustvarjalci, ki so posnetek tudi naložili na platformo. To se bo kmalu spremenilo, saj je Google pred kratkim spremenil svoje pogoje storitve in v njih zapisal, da bodo po novem oglasi prikazani na vseh posnetkih – tudi na tistih, za katere ustvarjalec ni odobril prikazovanje oglasov. To bo precej zafrknilo tiste YouTube zabavljače, ki so denar za ustvarjanje nabirali preko Patreona, v zameno pa so na svojem kanalu onemogočili nadležne oglase. Zdaj jim je bila ta odločitev vzeta iz rok. Da bi bila zadeva še lepša: vsi tisti ustvarjalci, ki niso v YouTube partnerskem programu, a bodo vseeno dobili vsiljene oglase, od teh reklam ne bodo dobili niti centa.

YouTube pravi, da je bila ta sprememba potrebna, saj bodo tako svojim oglaševalcem olajšali delo pri iskanju občinstva in bla bla bla. Vsi vemo da je razlog le en: več denarja.

To ni edina stvar, ki je razburila uporabnike. YouTube je nedolgo nazaj pošteno razjezil skupnost, ko je odstranil možnost ustvarjanja podnapisov iz strani skupnosti. Platforma tako iz dneva v dan izgublja funkcije in postaja samo bolj nadležna, medtem ko je tudi tehnična stran vse prej kot odlična. Obdelava posnetkov v HD kakovost te dni traja celo večnost, medtem ko je 4K kompresija postala že naravnost nagnusna.

Res skrajni čas, da YouTube dobi kakšno pravo konkurenco. Spremembe glede oglasov so se v ZDA že začele, ostali svet pa bo teh “izboljšav” deležen sredi naslednjega leta.

Število igralcev na kontrolerjih se je na Steamu v zadnjih dveh letih podvojilo

0

Včasih je na PC-ju veljalo preprosto pravilo, da so vse igre tekle samo na navezi miške in tipkovnice, medtem ko so bili kontrolerji podprti samo v športnih igrah tipa FIFA ali NBA. To so bili časi, ko Steam še ni obstajal in so skoraj vsi razvijalci na PC platformo gledali zviška.

Steam je vse to spremenil in danes je situacija povsem drugačna. Igranje na kontrolerjih je postalo nekaj povsem običajnega in podporo za to nadzorno shemo so dobili tudi žanri, kot so strategije in potezni RPG-ji, ki so jim razvijalci spremenili uporabniški vmesnik samo zato, da bi bilo upravljanje s kontrolerji lažje in hitrejše.

Še vedno sicer obstajajo igre, ki jih je na navezi miške in tipkovnice preprosto lažje igrati. Zame je to hitri Doom Eternal, ki mi je na kontrolerju povzročal velike težave že na prvih stopnjah, ko pa sem preklopil na miško, pa se mi je odprla povsem nova izkušnja. Vendar pa je na koncu pomembno le to, da imajo igralci izbiro in niso vezani samo na eno nadzorno shemo.

Razvijalec Valve je v nedavnem poročilu zapisal, da se igralci na Steamu čedalje bolj odločajo za igranje na kontrolerjih. Uporaba ploščkov se je v zadnjih dveh letih celo podvojila, kar pomeni, da milijone igralcev uživa igranje na kontrolerjih. Še posebej je ta nadzorna shema popularna pri športnih naslovih tipa Tony Hawk’s Pro Skater, kjer je igro s kontrolerjem pognalo kar 90 % igralcev.

Igralci so na PC-ju pridno začeli izkoriščati tudi svoje PlayStation 4 kontrolerje in takšnih uporabnikov je v zadnjih dveh letih iz 10,9 % naraslo na 21,6 %. Ta rast se bo samo še nadaljevala, saj je Steam pred kratkim vnesel podporo za PlayStation 5 kontrolerje DualSense, ki so naravnost fantastični. Več o njih si boste lahko prebrali v naši prihajajoči PlayStation 5 recenziji.

Cyberpunk 2077 razvijalec je igro igral 175 ur pa še ni prišel do konca

Že dolgo se ve, da bo prihajajoči Cyberpunk 2077 imel krajšo zgodbo kot pa The Witcher 3. Razvijalec CD Projekt RED je povedal, da veliko igralcev njihove prejšnje igre ni nikoli dokončalo, zato so se odločili skrajšati štorijalno nit. Hkrati pa so povedali, da to ne pomeni, da vam bo med igranjem zmanjkalo vsebine.

Razvijalec je namreč pri Cyberpunku 2077 veliko postoril na vnovičnem preigravanju. Že na začetku boste lahko izbrali začetno cono karakterja in vsaka pot bo vsebovala povsem svoj začetek. Poleg tega bodo naše odločitve igrale pomembno vlogo pri razpletu nadaljnjih dogodkov, na voljo pa bo tudi cel kup stranskih opravil in nabiranja skrivnosti.

Igra bo tako pravi RPG in to je pred kratkim potrdil tudi eden od razvijalcev, ki sliši na ime Lukasz Babiel. Na Twitterju je pokazal svoj igralni čas, ki se je začel z Badlands potjo in pri več kot 175 urah še vedno ni dosegel konca igre. Seveda ne bo vsak iz igre potegnil toliko ur, saj je Babiel navsezadnje razvijalec in je veliko časa zagotovo pokuril tudi pri iskanju hroščev. A za tiste igralce, ki radi raziščete prav vsak kotiček pokrajine, je to zagotovo dobra novica, saj boste samo pri enem igranju zagotovo presegli vsaj 100 ur.

Babiel se je odpravil po poti Nomada in priznati moram, da se tudi sam nagibam v igranje tega karakterja. Preprosto je nekaj magičnega v vožnji po puščavi v razmajani verziji Yuga.

Cyberpunk 2077 izide 10. decembra, pred kratkim pa se je nekdo dokopal do zgodnje verzije igre in pokazal prvih 20 minut igranja.

Five Nights at Freddy’s se končno premika naprej

0

Znamka Five Nights at Freddy’s še zdaleč ni več tako popularna kot je bila leta 2014, ko je strašila streamerje po celem svetu. Čeprav so ti mehanski strašljivi zabavljači dobili že več nadaljevanj, nobeno od njih ni doseglo izvirnika. Originalni ustvarjalec Scott Cawthon je že dolgo nazaj najavil, da bo Five Nights at Freddy’s prešel tudi v filmsko obliko, a projekt je že dolgo v nastajanju, brez da bi se premaknil v produkcijo.

Scott je na Redditu povedal, da je do njega pristopilo že več režiserjev in scenaristov, a noben od scenarijev ni bil dovolj kvaliteten, da bi se na njemu izplačalo delati filmski izdelek. Sedaj pa je tega čakanja konec, saj je pred sebe dobil scenarij, ki je vseboval točno tiste dogodke in karakterje in njihove motivacije, ki jih je želel v filmu.

Projekt bo tako stopil v naslednjo stopnjo in snemanje naj bi se začelo spomladi 2021. Letos smo dobili tudi prvi napovednik za naslednjo igro Five Nights at Freddy’s: Security Breach in morda se Freddy vrne v polnem slogu tudi naslednje leto.

Nekdo dela na predelavi Star Wars Dark Forces v pogon Unreal Engine 4

0

Star Wars Dark Forces je izšel davnega leta 1995, a je bil za svoj čas močno popularen naslov. Razvijalec LucasArts se je takrat upal v Star Wars okolju povedati tudi kakšno originalno zgodbo in tako smo v Dark Forces stopili v škornje protagonista Kyla Katarna – najemnika, ki je izpolnjeval naloge Uporniškega gibanja iz prvega Star Wars filma.

Zadeva je bila za igranje precej zanimiva, saj je bila to prvoosebna streljačina, tako da v ospredju niso bili samo Jediji in Sila, ampak smo lahko dodajanje spremljali skozi oči povsem navadnega vojaka.

Dark Forces je danes močno zastaran in dvomimo, da bi se kakšnemu novincu dalo sprehoditi skozi kampanjo. A dobra novica je, da skupina zanesenjakov, s skupnim imenom Shadow Art Games, dela na predelavi igre v moderen pogon Unreal Engine 4. Pred kratkim so ven izvrgli tudi prvi dražilnik, ki prikaže nekaj igranja.

Razvijalec pravi, da je projekt še daleč od dokončanega, a da lepo napreduje. Dobra novica je, da jim Disney še ni zagrozil z odvetniki in da jim je v predelavo že uspelo vključiti lep delež igralnih mehanik.

Datuma izida še ni, razvoj pa lahko spremljate na njihovi Facebook strani. Če vam ni do čakanja lahko preizkusite originalno igro, ki na GOGu zase zahteva dobrih 5 €.

Twitch streamer prepognil dragoceno Pokemon karto in dobil napad panike

0

Zbiranje kart je zelo resen posel in tisti največji zbiratelji so pripravljeni v svoj hobi vložiti veliko časa in denarja. V bistvu za igranje TCG kart ne rabiš biti kakšen poseben zbiratelj, saj lahko preprosto postaneš odvisen od kupovanja novih skupkov kart, ki morda v sebi vsebujejo kakšno izjemno redko karto, ki jo lahko nato ponosno postaviš v vitrino ali pa jo prodaš naprej za velike denarce.

Twitch streamer “wesbtw” se je pred kratkim spravil v odpiranje novih skupkov kart za dodatek Vivid Voltage, ki je nedavno izšel za igro Pokemon TCG. Da bi malce popestril svoj prenos v živo je gledalcem postavil izziv: če bo kdo daroval 50 $, potem bo pred njimi upognil še neodprt skupek kart. To se morda sliši nepoznavalcem smešno, a na trgu zbirateljstva je poškodovana karta brez prave vrednosti, pa čeprav se na njej nahaja samo zareza pri upogibu.

No, nekdo mu je doniral 50 zelencev in wesbtw je izpolnil svojo obljubo. Nato je odprl paket in na svojo grozo ugotovil, da se je notri nahajala Rainbow Rare Pikachu VMAX karta, ki bi na trgu prinesla tudi do 1500 $. Seveda ga je to takoj poslalo na rob obupa in rezultat podviga si lahko ogledate zgoraj.

Pokemon zbirateljske karte lahko prinesejo izjemno visoke cene. Dober mesec nazaj je rapper Logic kupil prvo edicijo Charizarda za 183.000 $, svoj dosežek pa je nato ponosno podelil na svojem Instagram profilu.

Amazonovi dostavljavci očitno zdaj kradejo PlayStation 5 konzole

0

Norija za PlayStation 5 konzolami je trenutno na vrhuncu. Vsi bi doma imeli konzolo naslednje generacije, saj bi jim to vsaj malce popestrilo karanteno, a zaloge je preprosto premalo, da bi lahko Sony zadostil vsem potrebam.

Amazon se trudi te dni izpolniti vsaj želje vseh prednaročnikov, ki so svoj izvod konzole naročili že dolgo nazaj. A kakor poroča spletna stran Eurogamer se je v zadnjih dneh začela pri strankah pojavljati precej nenavaden fenomen, saj so potrpežljive stranke sicer prejele paket, a v škatli se ni skrival težko pričakovani PlayStation 5.

V bistvu se je zgodilo nasprotno, saj je internet poln pritožb Amazonovih strank, ki so tresočih rok odprli svoj paket, notri pa odkrili napačne izdelke. Ti so različni in segajo od mačje hrane, plastičnih vodnih pištol do riža, pekačev za žar in masažerjev za stopala. Sicer se je najprej sumilo na pomoto, a stranke so odkrile, da je bilo tudi samo pakiranje sumljivo, saj je bil uporabljen navaden lepilni trak, namesto tistega z Amazonovim logotipom.

Sum je zato padel na dostavljavce in začeli so se pojavljati primeri, ko je dostavljavec centrali sporočil uspešno dostavo paketa, čeprav tega sploh ni dostavil. Nekateri so videli voznike, ki so se za hip ustavili pred njihovo hišo, nakar so dobili na aplikaciji obvestilo o uspešni dostavi, voznik pa sploh ni stopil iz kombija in je preprosto odpeljal naprej.

Sumi se, da so vsi ti dostavljavci enostavno ukradli konzolo in jo nato prodali naprej na Ebayju, obenem pa upali, da jih ni nihče pri kraji zasačil.

Amazon se je že odzval in povedal, da trenutno preiskuje zadevo. Kontaktirali bodo vsakega prizadetega kupca in se potrudili, da uredijo zadevo tako, da bosta na koncu zadovoljni obe strani. Kaj pa se bo zgodilo s tatinskimi dostavljavci pa niso sporočili.

Nekdo se je že dokopal do Cyberpunk 2077 PlayStation 4 kopije in v živo predvajal prvih 20 minut igre

0

Navdušenje nad igro Cyberpunk 2077 je te dni na vrhuncu. Novi projekt razvijalca CD Projekt RED je kljub vsem zamudam trenutno na vrhu Steamove prodajne lestvice in stavimo, da so tudi na konzolah prednaročila presneto visoka.

Vsi potrpežljivo čakajo na 10. december, ko se bo špil uradno pojavil na prodajnih policah. Veliko ljudi pa je pozabilo, da je igra že dolgo nazaj dosegla “Gold” status in je bila tako natisnjena na ploščke. To pomeni, da imajo trgovci polna skladišča PlayStation 4 in Xbox One ploščkov, ki bodo nato na dan izida prejeli zajetno “Day 1” posodobitev, ki naj bi na konzolah prejšnje generacije ogromno postorila na optimizaciji.

Nekdo pa se je očitno dokopal do takšne zgodnje verzije igre, jo odnesel domov in začel z igranjem. Na spletu se je tako pred kratkim pojavil prenos v živo, kjer je nekdo odigral prvih 20 minut igre. Stream je sicer precej zanič, saj čez celoten posnetek neprestano govoričita dva nesmešna zakajenca, tako da je najbolje, da ob gledanju izključite zvok. Vendar pa lahko vidimo prvih 20 minut igranja iz strani Nomada – karakterja, ki svojo pot začne izven mesta Night City.

Posnetek je bil narejen na konzoli PlayStation Pro in čeprav zadeva precej dobro teče, lahko vidimo tudi ogromno “pop in-a” oz. nalaganja tekstur. To je opazno takoj na začetku, ko si urejamo karakter in se nadaljuje tudi kasneje. Opazne so tudi nekatere porazne teksture – še posebej je zadeva odbijajoča ob odprtju pokrova avta, ko vidimo res zamazane teksture motorja. Ravno zaradi vseh teh težav naj bi CDPR zamaknil izid iz 19. novembra na 10. december in upamo, da bo končna verzija veliko bolje optimizirana.

CD Projekt RED odstranjuje posnetke levo in desno, tako da ga boste bolj težko našli na YouTubu, lahko pa si ga ogledate na naslednji povezavi.

Cyberpunk 2077 ob izidu ne bo podpiral ray tracing učinkov na AMD karticah

0

Se spomnite, ko smo govorili, da bomo igralci na naslednji generaciji grafičnih kartic morali čakati na ray tracing osvetljevanje, saj bo to najprej ekskluzivno AMD ali pa NVIDIA grafičnim karticam?

Da je nekaj na tem, je najprej nakazala igra Godfall, ki bo tosortno osvetljevanje prinesla na obe vrsti grafičnih kartic, a bodo pristaši NVIDIA tabora morali malce počakati. Enako se bo zdaj zgodilo tudi pri igri Cyberpunk 2077, le da boste tokrat dolgih nosov ostali AMD lastniki.

Zle slutnje v tej smeri so se najprej pojavile, ko je razvijalec CD Projekt RED izdal posodobljene sistemske zahteve za PC. Pri ray tracing osvetljevanju so pozorne oči zasledile, da so tam naštete samo NVIDIA grafične kartice. Igralci so najprej predvidevali, da gre samo za pomoto, saj je CDPR verjetno samo pozabil v tabelo dodati nove AMD grafične kartice RX 6800XT.

A žal temu ni bilo tako, kar je na Twitterju potrdil tudi predstavnik razvijalca, Marcin Momot. Ray tracing tako ob izidu igre na AMD grafičnih karticah ne bo deloval, a razvijalec naj bi sodeloval z AMD-jem, da bi to funkcijo čimprej vpeljal v igro. Ta podpora bo nato izšla v obliki posodobitve za igro. Še dobro, saj je zadnja stvar, ki jo potrebujemo, še ena prestavitev igre.

Star Citizen zopet brezplačen za igranje

0

Masivna vesoljska simulacija Star Citizen, ki redno podira rekorde glede nabranega denarja iz strani skupnosti, je bila že večkrat na voljo za brezplačno testiranje. Razvijalec je v sklopu dogodka Aerospace Expoja 2950 najavil novo takšno testiranje, udeležil pa se ga bo lahko vsak igralec, ki se bo odpravil na sledečo povezavo, si tam ustvaril račun in začel prenašati podatke za igro.

Tokrat bo igralcem na voljo za testiranje največ vesoljski plovil do sedaj, saj se boste lahko usedli za volan več kot stotih ladij. Med njimi boste našli tudi Crusader Mercury Star Runner, ki je tokrat sploh postal prvič na voljo za preizkus. Ne bo pa vse samo v letanju, saj boste lahko tudi prvič obiskali novo halo New Babbage Expo, kjer si boste lahko ogledali predstavitev njihovih plovil, konceptov in opreme.

Brezplačnega testiranja se lahko nadejate vse do 2. decembra. Imejte v mislih, da je Star Citizen še vedno v alfa stanju, tako da bodite pripravljeni na hrošče in slabo optimizacijo.

Če ste si morda zaželeli bolj izpopolnjene simulacije, potem še vedno ni prepozno, da v trgovini Epic Games aktivirate svojo brezplačno kopijo igre Elite Dangerous.

Ragnarok – Recenzija serije | Somrak bogov je prišel leto prepozno…

Razširjenost nordijske mitologije v filmskem in igričarskem svetu je v zadnjih letih dosegla vrhunec. Tudi, če ti branje pretirano ne diši, si lahko zametke tega fenomena spoznal preko Marvelovih platenskih upodobitev, ali še bolje, se podal v svet boga vojne v franšizi God of War ali na svet pogledal skozi vikinške oči v Assassin’s Creed Valhalla. Severnjaški miti mi niso tuji in zato sem še toliko bolj razočaran ob misli, da serija Ragnarok ne ponudi sveže, domiselne perspektive. To je še toliko bolj v nebo vpijajoče, saj za serijo stojijo norveški snovalci.

Projicirana v sodobni čas, Ragnarok ubere podobno pot, kot jo je dvajsetletje nazaj Smallville. Prikazuje deviške korake bodočih super ljudi. Le, da se v tokratni Netflixovi norveški seriji v vlogi Clarka Kenta (Tom Welling) znajde Magne (David Stakston).

Ob najavi, da Netflix dela na seriji pod imenom Ragnarok, sem v momentu pomislil na čas Vikingov in dejansko pričakoval zgodovinsko fantazijsko dramo, ki bo slonela na severnjaških mitih in legendah. Presneto sem zgrešil in namesto drame z zrelimi dialogi ogledal še eno izmed najstniških skrpucal.

Pravzaprav me niti ne preseneča, da smo v zadnjem času deležni poplave najstniških serij sila oporečne kakovosti. Če je Ragnarok uspelo narediti nekaj dobrega, je to zagotovo vidno v prvih nekaj minutah. Od fantastičnih posnetkov pokrajine do meni ljube M83 ‘Midnight City’. Začetek je izjemno spodbuden, razočaranje iz epizode v epizodo pa toliko večje. Kako jim je uspelo tako hudimano zavoziti?

Cinična pripoved o sarkazmu?

Zgodba je postavljeno v Eddo, norveško mesto, ki je ime dobilo po dveh slavnih delih nordijske književnosti v zbirkah Edda in Snorrijevi Eddi. Gre za skupek nordijskih mitoloških pesmi in legend, ki so bile v delo zbrane v 13. stoletju.

Kot pravi legenda, se je na tem mestu pred mnogimi leti odvil silovit spopad med bogovi in velikani. Redki preživeli so tu ustanovili mesto Edda. Velikani so se skozi naslednja stoletja zlili z ljudmi in mesto praktično obvladujejo preko korporacije Jutul.

Ampak velikani niso edini preživeli, tudi bogovi niso popolnoma izginili. Ko se Magne in njegov mlajši brat Laurits, z mamo Turid, vrneta v rojstno mesto, dotik skrivnostne starke v Magneju prebudi speče sile. Naenkrat se mu izboljša vid, razdalje premaguje z lahkoto, dobi pa tudi nadnaravno moč in hitrost. Sicer na začetku ime Thor ni izpostavljeno, ampak se le to pojavi šele proti zaključku. Vendarle bo že bežen poznavalec mitologije to povezal že prej, saj je nenazadnje Thor imel sina Magnija.

A Magne ni navaden fant, upodobljen je kot čudaški disleksičen dijak precej vzkipljive narave s težavnim sporazumevanjem. Na nekaterih področjih je omejen, a na preostalih izreden. Tako ima ponotranjen občutek za pravičnost in pomoč soljudem.

Njegovo pravcato nasprotje uteleša brat Laurits. Sicer posebnih moči, razen pretkanega uma, zaenkrat ne premore, vendar je podoba z Lokijem neizbežna. Nekoliko celo spominja na deško podobo Toma Hiddlestona.

Kavo s sladkorjem, takoj!

Ker gre za norveško serijo ni nič čudnega, da se Magne spoprijatelji z Greto… se opravičujem, z uporno in posebno okolijsko aktivistko Isolde (Ylva Bjørkaas Thedin). Vse lepo in prav, vendar gre za preklemansko klišejski in nezanimiv uporniški lik z modro frizuro, kjer je njena najpomembnejša lastnost zgodaj izpostavljena ljubezen do drugih deklet.

Kaj torej predstavlja Ragnarok? Dogodek, ki bo pomenil konec sveta? V mislih seveda nisem imel ljubezni do dekleta, temveč podnebne spremembe, ki se sicer dobro poklopijo s tradicionalnim nordijskim opisom katastrofe, ki pripelje do smrti bogov. Lahko bi celo dejal, da za sovražnike civilizacije prikaže egoistične odrasle bogataše, ki uničujejo svet zaradi okoriščanja. Pri tem onemogočajo generacije mladih, ki želijo situacijo izboljšati. Že tukaj je prikazana ideja sodobnega zaposlenega človeka, ki si le redko drzne pogledati izven meja dopustnega.

Prav tako je po svoje zanimiv razvoj družine Jotul, ki se iz epizode vse bolj vrača k prvinskim nagonom in postaja divja ter krvoločna, kakor so velikani tudi bili. Ker gre za nesmrtna bitja, ni presenetljivo, da jih je mogoče ogledati na fotografijah iz začetka dobe. In če je slab že osredni zaplet, nič kaj več ne morem reči za finalni spopad. Niti vizualno, niti zgodbovno ne zmore prikazati zadovoljujočega zaključka. Ničesar pa ne doprinese tudi poenostavljen način pripovedovanja, ki najbolj spominja na Twilight.

Na koncu skrušen ugotoviš, da je bil uvodnik še najboljši del serije. Izredno lepe kulise in pomenljive scene, ki jih v nadaljevanju primanjkuje. Začetek še pritegne, a preostanek deluje sila bledo, celo ponavljajoče in zadnje epizode sem moral pogledati s prisilo. Le kdo ne bi, ko pa je tako predvidljiva, neizdelana in premore kvečjemu povprečen scenarij. Nič drugače pa ne velja za samo zgodbo in dialoge.

Vseskozi je bil prisoten občutek, da avtorji preprosto ne vedo, kaj želijo s serijo prikazati. V enem trenutku hitimo skozi zgodbo, kot jo perverzno imenujem, že v naslednjem popolnoma odvečni sceni namenimo zajeten kupček minut. K sreči celotno mučenje traja samo, še vedno predolgih, pet ur, kjer bi bila vsaka dodatna sekunda odveč.

Netflixova inkarnacija Thora Marvelovi zaenkrat ne seže niti do gležnjev in obtiči na podplatih čevljev. Že res, da si Thora predstavljamo kot strašljivo, mogočno in mišičasto bitje, ki ga niti Chris Hemsworth ne zadane popolnoma, vendar se v vlogi znajde precej bolje od neizkušenega Stakstona, sploh v zadnjih par filmskih upodobitvah.

Gre torej za serijo, ki ne sloni na originalni mitologiji, temveč na cenen kopira Marvelo različico njenega dojemanja in je pri tem absolutno absurdna. Loki je konec koncev Odinov krvni brat, kar ga naredi za Thorovega strica in ne brata! Ta odločitev še toliko bolj preseneča, ker raje kot lastni kulturi mitov in legend sledijo seriji stripov.

Želi biti dojeta kot resna drama, a prej izpade kot satira vsega, kar v sodobnem svetu ne deluje…

Prizor, ki odlično ponazori vse bedo.

Nova raziskava pokazala, da so igričarji bolj srečni kot pa tisti, ki iger ne igrajo

0

Za vas imamo eno vzpodbudno novico, ki jo boste lahko pokazali svoji boljši polovici in se zraven muzali z besedami: “Sem ti reku!”

Nova raziskava iz Oxford Internet Instituta je namreč dokazala, da so igralci videoiger načeloma bolj srečni in boljšega počutja, kot pa tisti, ki se iger ne želijo dotakniti niti s palico.

Raziskovalci so v sodelovanje povabili založnika EA in Nintendo ter pod drobnogled vzeli njuni igri Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville in Animal Crossing: New Horizons. Založnika sta dobrodušno prispevala statistike glede količine igralnega časa, dosežkov ter uporabljenih emotikonov pri sporazumevanju z drugimi igralci.

Končni rezultat je pokazal, da so igralci, ki preigravajo Animal Crossing štiri ure na dan preprosto srečnejših od tistih, ki se nikoli niso srečali s to igro. Ni pa samo igranje igre povod za srečo. Vodja raziskave, profesor Andrew Przybylski, pravi, da je verjetno velik faktor pri igranju socialni aspekt, ki ga vsebujeta oba raziskana naslova. Preigravanje iger, kjer lahko spregovorimo kakšno besedo nam omogoča digitalno druženje, kar blagodejno vpliva na naše splošno počutje.

Raziskavo si lahko v celoti preberete na naslednji povezavi, Andrew pa je k sodelovanju povabil še več založnikov, saj potrebujejo za boljše rezultate raziskati tudi druge igre. Nas prav zanima, kakšno stopnjo sreče in ugodnega počutja bodo pridobili od League of Legends igralcev.

Cyberpunk 2077 dobil nov, 5-minutni igralni napovednik

19. november je končno za nami in to bi moral biti uradni datum, ko naj bi se na prodajnih policah končno pojavil težko pričakovani Cyberpunk 2077. Namesto tega je v Evropi izšla konzola PlayStation 5, razvijalec CD Projekt RED pa nam je pokazal nov daljši igralni napovednik za svojo igro.

Po pravici povedano imam vseh teh napovednikov že vrh glave in želim si, da bi presneta zadeva že enkrat izšla, saj se mi ne da gledati več enih in istih zadev iz drugačnih zornih kotov. Večje opisovalske strani so se dokopale predoglednih kopij igre in IGN je v svojem kratkem orisu zapisal, da je igra zanimiva, a da ima par pomanjkljivosti, med katerimi je najbolj izstopal šibek boj.

CDPR je izdal še en dodaten napovednik, ki oriše zgodovino lika Johnnyja Silverhanda. Tega bo v igri zaigral Keanu Reeves, ki je vse od svojega nastopa na E3 odru postal nekakšen zaščitniški znak Cyberpunka 2077.

Igra za zdaj še vedno drži začrtani datum 10. decembra in res upamo, da nas ne čakajo vnovične zamude.