26. april je za navdušence znanstvene fantastike precej pomemben datum. Namreč ravno takrat se odvije Alien Day, ki praznuje popularno franšizo Alien. Ta je svoje rojstvo doživela leta 1979 izpod režiserske taktirke Ridley Scotta. Pozorni gledalci tega filma se zagotovo spomnite, da je imela tam luna, na kateri prvič odkrijejo sovražno nezemeljsko silo, oznako LV-426, iz česar se je nato razvil datum praznovanja.
Alien franšiza že dolgo ne najde pravega režiserja. Zadnji Prometheus poskusi, ki naj bi nadaljevali zgodbo, so daleč pod kvaliteto predhodnikov, franšizi pa slabo kaže tudi med igrami, saj se vsi spomnimo katastrofalnega naslova Aliens: Colonial Marines.
A en izdelek je bil vseeno kvaliteten in je pokazal, kako je Alien igra lahko dobra, če na njej dela razvijalec, ki razume izvirni material in tega obravnava s spoštovanjem. Gre za naslov Alien Isolation, ki pri meni osebno ne velja za samo najboljšo Alien igro, ampak eno najbolj kvalitetnih grozljivk zadnja leta. V naši recenziji smo ji upravičeno dodelili visoko oceno in velika škoda je, da se naslov ni prodal v dosti veliki količini, ki bi pri založniku SEGA opravičil delo na nadaljevanju.
No, vsaj odličnega originala nam nikoli ne morejo vzeti. Ta je trenutno na Steamu znižan za kar 95 %, kar nanese samo 1,85€. To je dobesedna kraja in akcijo se splača izkoristiti vsakemu pravemu navdušencu nad grozljivkami. Tisti bolj pogumni si lahko nato še snamete VR modifikacijo MotherVR, ki popelje adrenalin na naslednjo stopnjo.
SEGA je zaradi praznovanja Alien dneva v akcijo ponudila še druge naslove kot je denimo zbirka iger Aliens vs Predator in Aliens: Colonial Marines, z nakupi pa se splača pohiteti, saj bo teh popustov konec že jutri!
Ste vedeli, da za peskovniško igro Minecraft obstajajo prave profesionalne ekipe, ki lahko ustvarijo karkoli želite? Seveda boste morali za njihove kreacije pošteno seči v žep, a zanimivo je že to, da lahko Minecraft ponuja službe za virtualne arhitekte.
Poglejmo si denimo ekipo Varuna, ki ima po pasom že nekaj impresivnih kockastih projektov. Na njihovi uradni strani lahko vidimo ogromno podvodno mesto Aqua Princess in vesoljsko postajo The Hermes, njihov zadnji projekt pa je morda največji in najbolj zahteven do sedaj.
Tako izgleda mesto v mangi Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon?
Imenuje se City of Orario in je v bistvu povzet iz mange Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? Projekt so ustvarili za zasebnega naročnika, ki je očitno velik oboževalec te serije in se je želel skozi labirint mesta Orario sprehoditi v virtualni obliki. Koliko je tak projekt stal, razvijalec ni želel razodeti, so pa povedali, da je City of Orario zahteval več kot dva meseca dela in da so v tem času delali 12-urne delavnike. Očitno si je ta zasebni investitor res želel izkusiti mesto v Minecraftu, da je razvijalcu celo plačal nadure.
Ker je zadeva zasebna, je seveda tako na voljo samo naročniku, mi pa lahko vsaj uživamo v slikah, ki jih lahko najdete spodaj.
Ljudje si svojo slavo na platformah tipa Twitch, YouTube in Mixer prislužijo na različne načine. Nekateri denimo so zelo dobri pri igranju iger. Spet drugi delajo smešne posnetke ali pa znajo v svojih prenosih v živo podatki kakšno pametno informacijo glede aktualnih tem.
Nekateri pa so znani samo po temu, da radi delajo kontroverzije in ena najbolj znanih predstavnih te niše je vsekakor Twitch streamerka Alinity. Vendar razlika med njo in ostalimi takšni proizvajalci vsebine je predvsem to, da so ostali za svoje početje hitro odstranjeni iz platforme, medtem ko Alinity, zaradi neznanega razloga, vedno pogledajo med prsti.
Alinity ves čas hodi med tistim kar je sprejemljivo za platformo in tistim, zaradi česar si lahko prislužiš delno ali pa popolno odstranitev iz platforme. Punca se je v preteklosti znašla v vročih vodah, ko je sredi prenosa čez stol vrgla svojo mačko in baje je ubogi živali ponujala za pitje tudi vodko. Zaradi tega so ji gledalci na dom poslali društvo za zaščito živali, katero pa ni odkrilo ničesar spornega.
Alinity je tudi znana po temu, da v svojih prenosih nosi izzivalna oblačila, ki so ravno na tisti meji, ki bi ji lahko prislužil odstranitev od Twitcha, streamerka pa se je v preteklosti tudi javno sporekla s Švedom, ki sliši na ime PewDiePie.
Dva dni nazaj pa se ji je sredi prenosa v živo zgodila neljuba napaka. Pod majico si je skušala stlačiti blazino in nenadoma je na plan pokukala njena bradavička. Zadeva je trajala manj kot sekundo, a to je bilo dovolj, da je internet zagnal vik in krik in vsi so čakali, ali bo Twitch Kolumbijki končno dodelil kazen.
Hey so regardless of whatever Twitch decides to do, I’m gonna give myself a 3 day suspension from the platform. I think it is fair. Have yourselves a nice day!
Nekaj časa se je zdelo, da se bo Alinity zopet izmuznila roki pravice, a Twitch se je naposled zganil in ji dodelil enodnevni suspenz. Seveda so se takoj oglasili nekateri in izjavili, da bi dekle morala doleteti veliko večja kazen. Alinity je že pred Twitchevo odločitvijo povedala, da se bo iz znaka solidarnosti za 3 dni sama umaknila iz platforme, izjavila pa je še, da ni njena krivda, če Twitch ni enako konsistenten do vseh streamerjev.
“GUYS I GOT BANNED BUT X AND Y PERSON DIDN’T WAH WAH WAH” Not my kinda shit really…. I just took time off to think about my mistakes.
Originalni Final Fantasy 7 je brez dvoma ena izmed najbolj influenčnih iger vseh časov. Ne samo, da je ena izmed najbolj poznanih japonskih RPG iger vseh časov, ampak je v letu 1997 postavila standarde za vso RPG franšizo. Velja tudi za favorita med samimi oboževalci serije Final Fantasy. Dolgih 23 let kasneje je Square Enix končno izdal popolno predelavo igre, ki je prirejena za modernejšo občinstvo, katera pa v določenih funkcijah na žalost zaostaja za starim izvirnikom.
Že od same napovedi igre, ki se je zgodila leta 2015 na E3 konferenci, sem si ta naslov predstavljal kot vrhunec Final Fantasy franšize. Iz reakcije oboževalcev je bilo takoj jasno, da gre za noro oboževan in pričakovan izdelek in tudi mene, FF7 devičnika, je zadeva presneto zrajcala. Po petih letih čakanja pa je igra končno izšla na PS4 konzoli, kar pomeni, da jo lahko veterani in tudi novinci končno preigrajo v grafično nadgrajeni tuniki.
Razvojna ekipa: Square Enix Založnik: Square Enix Platforme: PS4 Link: LINK Datum izida: 10.4.2020 Cena: 59.99 €
Žanr: JRPG
VIDEO RECENZIJA
Zgodba Final Fantasy 7 Remake ni švoh, čeprav se še vedno kaže vpliv klišejskega razmišljanja devetdesetih.
Igramo kot Cloud Strife, enega izmed bolj poznanih protagonistov vsega časa iz video iger. Govorimo o karakterju, ki je tako popularen, da se je celo pojavil v Smash Bros. seriji, blontni fantič z ogromnim mečem na hrbtu pa je takoj prepoznana ikona, kjerkoli se že pojavi. Med samim igranjem prevzamemo vlogo tudi drugih karakterjev, ki so skupaj v prosto-misleči grupi imenovani Avalanche.
Stara druščina je poustvarjena odlično in razvijalec je iz tistih starih pikslov ustvaril točno takšne karakterje, ki smo jih ves ta čas videli skozi nostalgična očala.
Skupina naših junakov se odpravi na ekološko reševanje sveta in v nasprotju z Greto Thunberg, uničijo vse na svoji poti, dokler zemlja ni odrešena zlobne korporacije po imenu Shinra. Ta s planeta črpa zemeljsko energijo imenovano “mako”, ki jo prevaja v gorivo za višji sloj prebivalstva v zloglasnem kapitalu Midgar.
Prva stvar s katero se srečamo in nas takoj navduši je širok nabor simpatičnih spremljevalcev oz. soborcev. Prav vsak od njih ima svojo motivacijo in tako ne traja dolgo, da se prikradejo v naša srca. Z njimi lahko spregovorimo kakšno besedo, ne manjka pa tudi romanc in s spretnim govoričenjem boste priča pravim ljubezenskim spletkam, ki se obračajo glede na naše odločitve.
Final Fantasy 7 zna na enih mestih tudi presenetiti z globljimi temami. Ena od njih je prikaz realne podobe hierarhije iz resničnega življenja, ki jo igra razvrsti na nižji, srednji in visoki sloj populacije. Naša dejanja ter odločitve igra primerno kaznuje ali pa nagradi igralca z interakcijo okolice. Tako se ves čas počutimo kot resnični prebivalec Midgarda in zgodbo tako z zanimanjem spremljamo vse do konca, za katerega vam bo vzelo okoli 30 ur igranja.
Originalna igra in nasploh sama serija Final Fantasy temelji na poteznem bojevanju, vendar so razvijalci počasno izmenjavanje potez tu naredili veliko bolj akcijsko. Pretepanje malce spomni na Final Fantasy XV, le da je tu še nadgrajeno. Vsak karakter ima denimo svoje poteze in nad vsakim lahko prevzamemo nadzor. Glavni lik Cloud lahko denimo preklaplja med hitrim in počasnim zamahovanjem, uporablja uroke in žloka napitke za zdravje ali pa magično energijo.
Akcijo hvala bogu ne spremlja samo nenehno pritiskanje gumbov. Igra nas dobesedno prisili, da si za vsakega sovražnika prilagodimo svojo strategijo, saj da ima vsak karakter več napadalnih načinov, urokov in ultimativnih napadov, na nas pa je, da na pravemu grdavžu uporabimo pravo šibo.
Med bojevanjem lahko prevzamemo nadzor nad vsakim karakterjem ali pa pustimo, da jih vodi umetna inteligenca.
V vsaki bitki lahko uporabimo do tri karakterje. Vsak od njih ima svojo drevo veščin, ki ga lahko nadgradimo tako, da ustreza našemu načinu igranja. Dobra vzpodbuda med tepežkanjem je to, da naši tovariši popestrijo vsak pretep z raznimi medsebojnimi dialogi in smešnimi enovrstičnicami, kateri vidno izhajajo kot inspiracija iz devetdesetih.
Spreminjanje borbenih potez karakterjev med bojevanjem je gladko in preprosto. Samo s pritiskom enega gumba lahko menjamo našo vlogo v boju, kar pomeni, da se potek vsake bitke konstantno spreminja. Bojevanje je tako inovativno in na čase imaš občutek, kot da bi spremljal kakšno običajno tretjeosebno RPG pretepačino in ne Final Fantasy. Kljub temu, da morda bojevanje zdaj izgleda lažje kot v originalu, je v ozadju še vedno veliko razmišljanja, uporabljanja pravilnih taktik in, ko ne gre nič več po načrtih, pijanskega lokanja napitkov za zdravje.
Bojevanja je veliko. K sreči je to uživantsko, drugače bi že zdavnaj obupal nad igranjem.
Skoraj vsak sovražnik ima svoje slabosti in šibkosti, zato je med igranjem vredno spremljati enciklopedijo sovražnikov. V primeru, da lenarimo in nam je branje odveč, pa nam skozi dialog šibkosti namignejo naši kolegi.
Čisto vsak glavni šef ima več faz in te vedno vsebujejo polno napadalnih in defenzivnih potez, ki jih je potrebno taktično izkoriščati. V samo bitko se zlijejo lepe vmesne sekvence, za katere sem sprva mislil da me bodo motile, vendar nastopijo kot odlična naznanitev za nadgradnjo šefa in spominjajo na scene iz kakšnega animeja.
Barret Wallace s svojim streljanjem poskrbi za tiste bolj odročne tarče. Lik drugače zveni kot Randy Savage iz WWE wrestling scene.
Bojevanje nas čaka za skoraj vsakim ovinkom. Čeprav se včasih čuti, da večino bitk samo zapolnjuje naš igralni čas in zavlačujejo podajanje zgodbe, me to sploh ni motilo, saj je bojevanje tako slastno. Se pa zavedam, da nekaterim tako počasen stil dogajanja ne bo všeč.
Razvijalci so poskrbeli tudi za različne težavnostne stopnje, ki dobro razporedijo zahtevnost za različne igralce. Veterani boste itak takoj zagrabili najtežjo stopnjo, novincem pa lahko priporočim na normalno težavnostno stopnjo. “Easy” težavnostni način je daleč prelahek, na izbiro pa imate tudi “Classic Mode”. Ta je narejen tako, da se akcija odvija samodejno, vendar nam omogoča da diktiramo strategijo in potek napadov. Ko igro preobrnete, pa se odklene tudi najtežja težavnostna stopnja.
Poleg glavne zgodbe pa nam igra v stilu semi-odprtega sveta postavi stranske zgodbe. Te so sicer umeščene v svet malce nerodno, vendar služijo nadgrajevanju naših sposobnosti in jih lahko smatramo kot oddih od glavne zgodbe. Če ste le pri volji, vam toplo priporočam da jih večino opravite, saj se kasneje lahko znajdete v situacijah, kjer vas bodo sovražniki pohabili v samo nekaj udarcih, vi pa boste boleče pogrešali predmete, ki si jih lahko prislužite za uspešno opravljeno nalogo.
Vsake toliko paše opraviti tudi kakšno stransko nalogo, vendar pa bi te razvijalec naredil bolj zanimive.
Igra je vizualno zelo impresivna. Efekti so čudoviti, animacije so skoraj popolne in igra je na čase skoraj foto-realistična. Med vsemi osupljivimi efekti je naš vid vedno osredotočen na sovražnike in karakterja, kar pomeni, da lahko vedno spremljamo kaj se dogaja na bojišču. Morda malce zmotijo samo obrazne teksture, ki se ne morejo kosati s šampioni tipa The Last of Us.
Presenetilo me je dejstvo, da igro poganja Unreal Engine 4 in ne Luminous Studio Graphics Engine, kateri je poganjal prejšnji Final Fantasy 15. Zgleda, da je razvijalska ekipa bolj domača z UE4?
Že prvi šef vam bo postregel s poštenim izzivom in služi kot dober test vseh naučenih mehanik.
Glasbene točke so v igri fenomenalne. Čeprav originala nisem preigral, so mi ob akciji in epski glasbi stale kocine pokonci. Takoj ko sem igro končal, sem odšel na YouTube in si ustvaril nov seznam predvajanja, ki vsebuje najboljše komade iz Final Fantasy 7. Pretepi z šefi so že nasploh napeti zaradi bitke, vzdušna glasba pa popelje adrenalin še za stopničko višje. Kdorkoli je predelal originalno glasbo si definitivno zasluži povišico.
Če ste v igranje igre še zmerom dvomljivi, pa se lahko preizkusite v demo verziji, ki je na voljo popolnoma brezplačno in vsebuje celotno prvo poglavje. Demo traja slabo uro in v njem lahko popolnoma izkusite akcijo in atmosfero igre, prenesete pa si ga lahko v PlayStation trgovini.
Final Fantasy 7 Remake se tako na koncu izkaže kot poštena predelava, v kateri se čuti ljubezen in spoštovanje razvijalca do morda najbolj slavnega dela franšize. Zadevo priporočam tako starim ljubiteljem serije kot tudi novincem, ki bi radi končno preverili, kaj je bila tista slavna scena med Sephirothom in Aeris. Škoda samo, da je to le prvi del celotne avanture in da ne morete celotne avanture izkusiti kar takoj. Potrpežljivo čakamo na naslednjo epizodo, za katero upamo, da bo odpravila še tiste manjše minuse in dodala še tisto zadnjo zloščenost, ki smo jo pogrešili iz izvirnika.
Papež je najbolj pomembna še živeča verska figura in kot taka se je presenetljivo malokrat pojavila v igri. Če smo virtualnega papeža že videli, je ponavadi igral manjšo stransko vlogo. Spomnim se ga v igri Assassin’s Creed 2, ko smo dobili nalogo umoriti Rodrigo Borgio, ki je med svojim vladanjem katoliške cerkve nosil ime papež Aleksander VI.
Pope Simulator pa je nova prihajajoča igra, ki bo papeža postavila v glavno vlogo. Igra se začne z volitvami, na katerih postanete novi vodja krščanske vere. Škofi vam sprožijo aplavz, vi pa se odpravite v zasebne sobane načrtovati svoj grb. Nato se odpravite opravljat svoje zadolžitve po celem svetu, to pa boste počeli iz prvoosebnega pogleda.
Kot papež nimate vojske, zato boste morali izkoriščati vpliv svoje vere in tako boste oblikovali potek nadaljnjega dogajanja po svetu. Štele bodo pametne odločitve, saj boste lahko pomagali ljudem, a potem bo vaš sedež postal manj močan.
Poleg tega boste lahko opravljali tipične papeške naloge, kot so mahanje z balkona, blagoslavljanje otrok in drugih ljudi ter izmikanje strelov atentatorjev. Tole zadnje sem si izmislili, a priznajte, da bi zagotovo popestrilo dogajanje.
Glede na prvi napovednik zadeva izgleda res zanič in stavimo, da želi nekdo samo zaslužiti na imenu papeža. Glede na grafiko in karakterje sklepam, da je razvijalec kupil kup vnaprej zgrajenih modelov iz Unity ali pa Unreal Engine pogona in poskušal iz tega dostaviti nekakšen poskus igre.
Steam stran že stoji, datum izida pa naj bi se zgodil kmalu.
Originalni Path of Exile je danes star že 7 let, vendar je ta veteran akcijskih RPG-jev še vedno močno prisoten v igričarskih krogih. Razvijalec Grinding Gear Games je v vsem tem času nabral preko 20 milijonov igralcev, igra pa se je lani že drugič zapovrstjo uvrstila med najbolj igrane naslove na Steamu.
Pričakovanja za nadaljevanje so velika in čeprav je bilo to uradno najavljeno že nekaj časa nazaj, si bo razvijalec zanj vzel svoj sladki čas. Path of Exile 2 letos ne bomo videli, saj je napovedan za leto 2021, do takrat pa nas namerava razvijalec dražiti z novimi informacijami in posnetki.
Pred kratkim smo tako dobili vpogled v glasbo, ki bo igrala pomemben element igre. Ko vsi vemo, zna dobra muzična podlaga močno vplivati na atmosfero igranja in glede na to, kar vidimo v Path of Exile 2, se za dobre komade ni treba bati.
Čeprav je novi posnetek usmerjen v audio vidik igre, lahko vidimo kar nekaj posnetkov iz igranja. PoE 2 bo imel močno nadgrajeno grafično podobo, kar je dobra novica, saj se zna naslednje leto na bojnem polju udariti z močno konkurenco v obliki Diablo 4.
Path of Exile 2 bo nadaljeval zgodbo predhodnika in originalno kampanjo bomo lahko igrali vzporedno z novo, ki bo prinesla 7 novih poglavij.
Nova igra bo, tako kot predhodnik, izšla ekskluzivno za PC.
“Bad boys, bad boys whatcha gonna do, whatcha gonna do when they come for you…”
Priznaj, da nisi prebral prvega dela, ampak si ga zapel. Kako nekomu uspe narediti tako kultno zadevo, da jo še generacije za nami poznajo in jim ostane v glavi? Večkrat se zalotim, kako si jo prepevam v glavi ali pa jo uporabim kot referenco v družbi, če je govora o kakšni lumpariji. Vrhunski komad, ki je dal piko na i takisto vrhunskemu filmu, ki mimogrede letos šteje že 25 let. Ime Michael Bay, ki je vihtel režiserko palico, poznavalcem takoj “klikne”, da bo veliko akcije in eksplozij in seveda ni razočaral. Glavni faci filma sta postala Will Smith in Martin Lawrence, ki sta do takrat delala predvsem na komičnih vlogah, kar je seveda tudi močno zaznamovalo Podle fante. Odlična mešanica komedije in akcije je tisto, kar je iz filma naredilo bombo (referenca je bila namenska).
Založnik: Columbia Pictures
Glavni igralci: Will Smith, Martin Lawrence, Vanessa Hudgens
Dolžina: 124 minut
Preteklo je osem let in podla fanta sta končno dočakala nadaljevanje. Kemija med Smithom in Lawrencem je ostala in Bay je še enkrat dokazal, da ko pride do eksplozij in akcije, tip pač raztura. Pomembno je tudi dejstvo, da je imel drugi del skoraj 10x večji proračun kot prvi, kar pa niti finančno niti kreativno ni pokazal. A še vedno je bil dostojen sekundant. Oboževalci filma so nato verjetno pričakovali tretji del.
A tega ni in ni bilo, tako smo se večkrat zatekli k prvi in drugi uspešnici. Nato pa se začne šušljati, da se po sedemnajstih letih obeta nadaljevanje. Prvi odzivi so bili fantastični.
Will Smith in Martin Lawrence ponovno skupaj in ohoho, tudi Michael Bay bo zraven! Ampak tukaj se prvič zaplete. Bay namreč ni tisti, ki je film režiral. To so zaupali duetu Adil El Arbi in Bilall Fallah, gre pa za bolj kot ne neznana režiserja, ki nista posnela še nobenega omembe vrednega izdelka.
Po 25-ih letih še vedno mlad in vitalen Will Smith. Foto: Imdb
Pa skočimo kar neposredno v film. Mike Lowrey (Smith) in Marcus Burnett (Lawrence) drvita po cestah Miamija v Porscheju. Izkaže se, da je Marcus postal dedek. Ko skupaj s svojo policijsko enoto zapijajo rojstvo njegovega vnuka naznani, da se bo upokojil, kar seveda ni všeč Miku. Ob prepričevanju, da naj se ne upokoji, se pomerita v šprintu pred barom. Ko začneta tek, se pripelje model na črnem motorju in večkrat ustreli Lowreyja. Reševalci, operacija, čakanje in seveda Mike je preživel. Sedaj si želi maščevanja, a naleti na dve težavi. Marcus se je upokojil in njegov primer so dodelili novi ekipi, ki za raziskovanje uporablja najnovejšo tehnologijo in prijeme, kar ni všeč njemu in njegovem starošolskem pristopu. Ob iskanju svojega nesojenega krvnika mora po novem sodelovati s to hipstersko ekipo tehnofrikov, ki jih seveda vodi njegova bivša.
Zgodba kot taka ni noben presežek, a postavi dobro ogrodje za dostojen film. Vlogi negativcev, ki tokrat prihajajo iz Mehike so zaupali Kate del Castillo in Jacobu Scipiu, ki sta svoji vlogi odigrala korektno. Predvsem me je prepričala Kate, ki so ji zlobne vloge pisane na kožo. Ekipo, kateri se pridruži Will Smith sestavljajo igralci Vanessa Hudgens, ki jo še vedno ne vidim drugače kot tisto frajlo iz High School Musical in me tudi tukaj ni prepričala. Alexander Ludwig, zvezdnik serije Vikingi, ima velike probleme prepričati na filmskih zaslonih. Ne vem ali zaradi vlog, ki jih sprejema ali zajec tiče kje druge, a dejstvo je, da so njegove filmske vloge vedno porazne in slabo odigrane. Paola Núñez v vlogi Smithove bivše odigra suvereno, a daleč od kakšnega presežka. Med njima ni kemije, ki bi jo pričakoval od bivšega para. Zadnji v ekipi je Charles Melton, ki ga poznavalci poznate iz serije Riverdale, svojo vlogo nadutega geeka je odigral precej dobro – njegovemu liku bi še sam najraje stisnil klofuto kar skozi televizijo.
Glavna negativca v filmu. Foto: Imdb
Bad Boys For Life se začne zelo obetavno in ponudi tudi nekaj nepričakovanih zapletov, ki te vlečejo naprej k ogledu filma. Zaporniška scena je ena tistih, ki si jo definitivno zapomniš in še nekaj takšnih situacij, ki si zaslužijo vnovično gledanje, film zagotovo vsebuje. Ob gledanju pa sem opazil predvsem dve stvari in to so, da je prvi del, ki se dogaja v ZDA veliko boljši kot pa drugi del, ki se dogaja v Mehiki. Tukaj mislim predvsem na posebne učinke, eksplozije itd. Vse od strelov iz pištol do požara je narejeno precej klavrno in zadnjih 30 minut filma sem res komajda pogledal. Kot da bi v film vložili ogromno truda, na koncu pa bi morali zaradi roka premiere vse skupaj končati preko noči. S tranzicijo iz ZDA v Mehiko je bilo, kot bi gledal dva čisto druga filma. Žal je to precej vplivalo na dojemanje izdelka, ki je sicer res veliko obetal, a na koncu izpadel precej povprečno, včasih morda celo malenkost pod povprečjem. Tu se morda vidi tudi neizkušenost režiserjev. Druga stvar pa je kemija med Willom in Martinom, ki so jo precej uničili s tem, da se skozi celoten film zbadata kot neki star par, ki je naveličan drug drugega.
Kakorkoli že, kmalu se vračata na zaslone s četrto edicijo filma Podli fantje, ki je že napovedan in dobra novica je, da filma ne bo režiral dvojec, ki je poskrbel za to medlo tretjo epizodo drugače izredno priljubljenih detektivov. Neuradno se govori, da so pogovori med produkcijsko hišo in Michaelom Bayem obrodili sadove in nas v štirici čaka “stara ekipa”. Pustimo se presenetiti.
Primer izredno slabo narejene montaže, ki je morda še najmanj očiten, a izredno moteč. Foto: Imdb
Zanimivosti:
Prvi film Podlih fantov, kjer je Will Smith napisan prvi.
Film je “naključno” izšel 25 let po prvem
Kate del Castillo in Paola Nuñez sta igrali v mehiški seriji La Reina del Sur: Regresa.
Že leta 2013 je Martin Lawrence v enem intervjuju napovedal, da bodo posneli tretji del.
Založnik Ubisoft se na vse načine prizadeva igralce zopet vrniti v svet igre The Division 2. Ta je izšla na precej medel odziv igričarske publike, a založnik se ni predal in pridno dodajal nove posodobitve, nedolgo nazaj pa smo dobili večjo razširitev Warlord of New York. The Division 2 je sedaj povsem solidna zadeva, kar smo omenili tudi v naši recenziji, in je vredna vsaj preizkusa.
Ta bo po novem povsem brezplačen, saj se je Ubisoft odločil, da za igro omogoči demo verzijo, ki bo ponudila dober preizkus vseh igrinih mehanik in omogočila nekaj raziskovanje okolice.
Zainteresirani lahko demo prevzamete na Epic Games ali pa Uplay trgovini in se podate v akcijo že zdaj. Demo ima časovnik in ga lahko igrate 8 ur ali pa napredujete do 8. stopnje. Ko se čas izteče, se bo demo zaklenil, a menimo, da je to dovolj časa, da se človek odloči, ali je igra vredna nakupa ali ne. Če se odločite odšteti denarce za polno verzijo, potem se bosta vaš napredek in nabrana oprema prenesla tudi v kupljen izdelek.
Če si lastite tudi igro Rainbow Six Siege boste za igranje The Division 2 dema nagrajeni z operatorko Elo, saj boste dobili The Division preobleko ter “skin za puško Scorpion EVO 3 A1.
Ena meni najljubših lastnosti igre The Witcher 3 se sploh ni vrtela okoli zgodbe, ampak bolj okoli raziskovanja in detajlov, ki jih je razvijalec CDPR vpekel v ta aspekt igre.
Med raziskovanjem po svetu ste velikokrat naleteli na sovražne kampe, ki so jih naseljavali banditi ali pa kakšni monstrumi. To ni nič nenavadnega, saj smo banditske kampe videli v praktično vsaki igri, ki drži odprti svet. Vendar se v The Witcher 3 zgodi nekaj posebnega. Ko namreč počistiš tako taborišče, si deležen lepe vmesne sekvence, v kateri se nazaj v tabor vrnejo navadni prebivalci. To ne vpliva znatno na nadaljnji potek zgodbe, a lepo je videti, ko se svet odzove na vaša dejanja in ga imate možnosti vsaj malce spremeniti.
Modder DKdoubledub se je odločil nekaj takega poustvariti tudi v igri Skyrim. Med pohajkovanjem po svetu lahko naletite na rudnik, imenovan Embershard Mine. Ko iz tega prepodite vse bandite, pa ta ostane žalostno zapuščen, pa čeprav za to ni razloga. Rudnik namreč vsebuje bogate surovine in logično bi bilo, da bi se prebivalci vrnili na delo.
Ravno to naredi nova modifikacija New Embershard Miners. Na lokacijo pripelje dva možakarja, z imeni Stalgar in Goronk, ki se utaborita pred rudnikom. Nord in Ork, ki se poznata še od svojih otroških dni, se nato odpravita kopat rudo. Dan preživita v rudniku, v taborišču kaj pojesta in se zvečer odpravita na pivo v bližjo gostilno Sleeping Giant Inn.
Modifikacija za zdaj podpira samo Embershard Mine rudnik, a avtor je povedal, da namerava zadevo razširiti tudi na druge lokacije v Skyrimu. Bolj ko razmišljam o tej modifikaciji, bolj se čudim, da je ni nihče poustvaril že prej.
Mod si lahko prenesete na naslednji povezavi, za igranje pa boste potrebovali nameščen Skyrim Special Edition.
Če kaj spremljate tehnološke novičke ali pa spremljate forume, kjer beseda steče na pogovor o strojnih komponentah, potem ste zadnje dni zagotovo že opazili pogovarjanje glede tehnologije RTX Voice.
RTX kratica se seveda nanaša na najnovejšo serijo grafičnih kartic GeForce RTX, ki so trenutno edine s podporo tehnologije ray tracing. A kaj ima tu veze Voice, ki se sliši kot nekakšna avdio zadeva in ta naj po vseh pravilih ne bi imela neke povezave z grafičnimi karticami?
A povezavo ima. RTX Voice je namreč prav posebna aplikacija, ki jo lahko izkoristimo za dušenje okoliškega nepotrebnega zvoka med pogovarjanjem po mikrofonu. Zadeva je močno uporabna, če veliko sestankujemo preko Skypa ali Zooma ter si zraven denimo delamo zapiske na glasni mehanični tipkovnici ali pa če vas med sestanki konstantno motijo družinski člani, ki so se ravno takrat odločili zastaviti neko trapasto in povsem odvečno vprašanje.
RTX Voice odpravi vse te zagate in vaš sogovornik bo slišal samo vas čudoviti glas, ne da bi ga preglasil kakšen nadležen zvok iz okolice. Zadeva pride prav tudi delanju posnetkov in odpravi odmeve ali pa preglasno brnenje ventilatorjev iz računalnika.
Prvi rezultati so obetavni in ljudje poročajo, da je tehnologija zrela za vsakdanjo uporabo, umetna inteligenca pa odpravi tudi tiste najglasnejše zvoke kot je močno udarjanje po tipkah ob govorjenju. Prav tako so podprte vse najbolj uporabljane aplikacije, kot so Discord, OBS, Skype, Zoom in Steam Chat.
Super, kajne?
Kakor je tehnologija zanimiva, se je NVIDIA odločila, da jo ponudi samo lastnikom najnovejših grafičnih kartic RTX, saj naj bi samo te podpirale te napredne algoritme. Žal se je vse skupaj izkazalo za lažno oglaševanje.
En uporabnik je foruma Guru3D je namreč odkril, da RTX Voice deluje tudi na običajnih grafičnih karticah kot sta GTX 1060 ali pa GTX 1080. Za odklep te funkcije se sploh ni potrebno nekaj preveč naprezati, saj lahko zadevo omogočite v nekaj preprostih korakih.
Prenesite najnovejše gonilnike za vašo grafično kartico in sprožite inštalacijo.
Če imate GTX kartico, boste tu dobili napako namestitve.
Odpravite se v mapo C:\temp\NVRTXVoice\NvAFX.
Z beležnico odprite datoteko RTXVoice.NVI.
Poiščite razdelek <constraints> <property name=”Feature.RTXVoice” level=”silent” text=”${{InstallBlockedMessage}}”/> </constraints> in ga izbrišite.
Shranite datoteko.
Zaženite datoteko C:\temp\NVRTXVoice\setup.exe in namestite aplikacijo.
To je to, že lahko začnete testiranje nove aplikacije! Navodila za uporabo in nastavitve si preglejte na naslednji povezavi.
V obzir je potrebno vzeti dejstvo, da RTX Voice pobere nekaj moči vaši grafični kartici za obdelavo zvoka in strojni zahtevek je na RTX grafičnih karticah manjši. To gre verjetno na račun RT in Tensor jeder, ki jih držijo samo RTX grafični proizvodi, a tudi na GTX karticah ne boste utrpeli tako velikega padca sličic na sekundo, se zadeve ne bi splačalo uporabljati. Tehnologija ni popolna in kakšen zvok zna prodreti tudi mimo umetne inteligence, a rezultati so vseeno impresivni, še posebej če v obzir vzamemo dejstvo, da umetna inteligenca zatira hrup v realnem času.
RTX Voice na žalost na noben način ne morete uporabljati na AMD karticah. Lastniki teh se lahko obrnete na Discord, ki ima pri zvočnem pogovarjanju že vgrajeno podobno tehnologijo Krisp ali pa si to aplikacijo prenesite samostojno iz sledeče povezave.
Založnik Epic Games že kar nekaj tednov zaporedoma ponuja dvojec brezplačnih iger, zato smo bili kar malce presenečeni, da smo ta teden dobili samo eno zastonjsko igro. To je tudi lep vpogled v človeško psihologijo in požrešnost. Najprej smo bili igralci močno presenečeni, da se je nekdo odločil vsak teden podariti povsem brezplačno igro. Nato smo bili še bolj navdušeni, ko smo dobili vsake toliko tudi po tri brezplačne naslove. In sedaj smo razočarani, ker bomo zastonj dobili samo enega.
Je pa ta vsaj kvaliteten. Gre za potezno strategijo z “rouguelike” elementi For the King. Skupino treh herojev boste lahko popeljali skozi deželo Fahrul, ki se je znašla v kaosu. Pod neznanim bodalom je namreč umrl kralj in svet je preplavila velika nevarnost. Kraljica je tako v obupu k sebi poklicala navadne meščane, da poskušajo zajeziti grožnjo in tu se začne vaša avantura.
For the King nosi zanimivo grafično podobo in na trenutke se zdi, kot bi gledali prisrčno 3D risanko. Po mapi se lahko sprehajate preko šestkotnikov, bojevanje pa je taktično in potezno in vsebuje lepe grafične učinke. Raziskovanje vas popelje tudi preko morja, poglobite pa se lahko tudi v temnice, kjer vas čakajo lepi zakladi.
For the King se tako splača vsaj preizkusiti, pridobite pa si ga lahko preko sledeče povezave in ko ga enkrat aktivirate, bo vaš ostal za vedno.
Ponudba se izteče 30. aprila, takrat pa se vračamo na stara pota. Dobili bomo namreč dve novi igri, in sicer bosta to grozljivka Amnesia: The Dark Descent ter akcijski RPG Crashlands.
Založnik Activision je se je odločil organizirati nov brezplačni preizkus igre Call of Duty Modern Warfare. To je že drugi takšen dogodek ta mesec in postavlja se morda vprašanje, ali Modern Warfare večigralstvo tako trpi, da ga je treba tako pogosto promovirati.
Tako kot prejšnjič boste lahko namreč do brezplačnega streljanja prišli samo tako, da najprej snamete brezplačni Call of Duty Warzone. Ta ima trenutno kar nekaj problemov z goljufi, a ima vseeno širok nabor igričarske baze. Ti bodo tako lahko samo z enim klikom preizkusili povsem novo večigralstvo in založnik verjetno upa, da se bo po koncu akcije kdo tudi odločil za nakup.
Brezplačno testiranje se bo začelo danes ob 19.00 in se bo zaključilo 27. aprila ob istem času. Igralci boste lahko poseben seznam petih map, ki bodo podpirale obračune 6v6 ali pa 10v10. Napete bitke boste tako lahko uprizorili na:
Hovec Sawmill
Talsik Backlot
Aniyah Incursion
Hideout
Shoot House
Kot rečeno, za igranje boste potrebovali nameščen Call of Duty Warzone in če tega še nimate, vam priporočamo, da že zdaj začnete s prenašanjem podatkov. Frišna namestitev namreč zahteva preko 100 GB prenosa in tisti s šibkejšimi povezavami lahko zaradi tega zgrešite kakšen brezplačni dan.
Letošnji poletni dopust in počitnice ne izgledajo dobro. Zaradi trenutne pandemije je čedalje bolj očitno, da bomo morje lahko gledali samo preko video posnetkov, z nogami v lavorju.
A če ste mislili, da boste lahko vsaj gledali kaj razburljivega ešporta iz igre League of Legends vas moramo na tem mestu globoko razočarati.
Razvijalec Riot se že dolgo bori z izvedbo turnirjev po celem svetu, saj je praktično povsod naletel na prepoved organiziranj večjih prireditev, problem predstavlja pa tudi potovanje, ki je še vedno onemogočeno.
Tako so se marca odločili zaustaviti tekmovanje evropskih ekip v ligi LEC, prestavili pa so tudi turnir Mid-Season Invitational iz maja na junij. MSI turnir velja v svetu League of Legends za drugega največjega, saj ga prekaša edino svetovno prvenstvo, zato je bila ta prestavitev boleč udarec za vse navdušence profesionalnega ešportnega tekmovanja.
Riot je upal, da se bo do julija situacija pomirila in da bo znova omogočeno večje zbiranje ljudi na eni lokaciji. Trenutna situacija se po svetu sicer izboljšuje, a zelo počasi in Riot je ugotovil, da bo julija nevarnost okužbe še vedno močno prisotna.
Zato so včeraj objavili žalostno vest, da je bil Mid-Season Invitational za letošnje leto preklican.
Vse ni negativno. Preklic turnirja jim je namreč omogočil, da se bodo odvili originalni datumi Summer Splita, razvijalec pa se je tudi odločil več naporov vložiti v regijska tekmovanja.
Spremembe so se zgodile tudi na področju svetovnega prvenstva. To za zdaj k sreči še ni bilo preklicano in se bo jeseni odvilo v Šanghaju na Kitajskem. A spremenila se je količina ekip iz posameznih lig, ki se bodo lahko potegovale za glavni pokal.
Dva dni nazaj se je v popularni igri Fortnite odvil prav poseben dogodek. Odvil se je namreč prvi virutalni koncert rapperja Travisa Scotta, ki bo v tem naslovu priredil celo serijo nastopov, ki se bodo imenovali Astronomical.
Prizorišče koncerta se je odprlo pol ure pred dejanskim nastopom, tako da so igralci imeli čas se razgledati po prizorišču in začelo se je masovno druženje. Streljanje je bilo onemogočeno, a igralci so si lahko zgradili svoja stojišča za gledanje. Če so ta seveda preživela, saj so igralci s svojimi krampi še vedno lahko porušili te mini zgradbe.
Ko je ogromen odštevalnik na nebu dosegel ničlo, se je zabava tudi uradno začela. Po nebu je prišvigal ogromni vesoljski zvočnik, nekaj trenutkov zatem pa se je pojavil ogromni Travis Scott, ki je udarno začel svoj prvi virtualni koncert.
Celotna mapa se je spremenila v en ogromen oder in igralci so izgubili tla pod nogami in se dvignili v nebo. Travisova prva pesem je bila Sicko Mode, temu je nato sledilo še nekaj drugih skladb in celo povsem nova pesem. Igralci so se med nastopom potopili pod vodo in se celo dvignili med zvezde in ko je bilo vsega konec, so se s padali spustili proti tlom in zopet se je začela običajna Fortnite akcija.
Travis Scott je s tem podrl tudi Fortnite rekord. Kakor pravi razvijalec Epic Games, se je koncerta udeležilo več kot 12,3 milijonov igralcev kar je veliko več od prejšnjega rekorderja – DJ Marshmellova, ki je pridobil 10,7 milijonov igralcev. Te številke ne upoštevajo vseh gledalcev iz pretočnih platform kot sta Twitch ali YouTube.
Če ste koncert zamudili, bodite brez skrbi. Astronomical se bo spet odvil tudi danes ter jutri in sicer ob:
24. april – 16.00
25. april – 6.00
25. april – 17.00
25. april – 00.00
Vsi koncerti bodo enaki in točka se ne bo spreminjala, saj želi Epic vsem omogočiti, da vidijo naenkrat vso vsebino.
Ste si zaželeli malo nove potezne akcije in ste po dolgem in počez že preigrali Divinity: Original Sin, japonski RPGji pa vam niso po okusu?
Potem imamo za vas dobre novice. Založnik 2K in razvijalec Firaxis Games sta se namreč odločila, da na Steamu vsem igralcem od danes naprej omogočijo brezplačni preizkus igre, ki bo trajal en teden.
XCOM 2 nadaljuje zgodbo predhodnika, a ne tako kot bi pričakovali. Premisa nadaljevanja namreč pravi, da je naše gibanje proti vesoljcem izgubilo vojno, zato je človeštvo v novem delu padlo pod kruti škorenj zavojevalcev. Na nas je, da zopet zaženemo odporniško gibanje in zlobne tirane pošljemo z repom med nogami nazaj na domači planet.
Posebnost XCOM serije je odličen potezni boj, ki vas prisili na pametno razporejanje vaše veččlanske ekipe in pazljivo merjenje in skrivanje v zaklonu. Igra je presneto težka in že ena napaka je dovolj, da je misije hitro lahko konec. Poleg bojevanja boste vmes morali skočiti še v domačo bazo in tam poskrbeli za raziskovanje nadgradenj ter treniranje rekrutov.
Osnovna igra je brezplačna za en teden, z igranjem pa lahko začnete že danes – odpravite se na naslednjo povezavo in kliknite Play Game. Med časom preizkusa bo igra tudi precej znižana – osnovna verzija je trenutno posekana za 75 % na 12,49 €, obvezno pa si dokupite tudi dodatek War of the Chosen, ki doda res ogromno vsebine, trenutno pa je znižan za 67 % na 13,19 €.
Mimogrede, ravno danes je izšel tudi samostojni naslov XCOM: Chimera Squad, ki ga lahko po trenutno močno znižani ceni 10 € kupite na Steamu!
Jerry Seinfeld upravičeno velja za televizijsko legendo. Zaslovel je s svojo serijo Seinfeld, in čeprav je bil eden bolj zanič igralcev, je imela zadeva tako zanimiv scenarij in odlično spisane like, da jo je še danes veselje pogledati.
Tega se zaveda tudi pretočni servis Netflix, ki je v zameno za 500 milijonov dolarjev kupil pravice za predvajanje te serije, to pa se bo začelo naslednje leto. Netflix ima Jerryja zelo rad, zato so z njim sklenili partnerstvo za vse njegove prihajajoče izdelke.
Tako si lahko trenutno ogledamo njegovo pogovorno oddajo Comedians in Cars Getting Coffee, leta 2017 pa smo dobili tudi “nov” stand-up Jerry Before Seinfeld. Nov v narekovajih zato, ker je bila zadeva v bistvu nekakšen dokumentarec njegovih prejšnjih nastopov.
Za razliko od tega bo novi stand-up 23 Hours to Kill vseboval povsem originalne šale in Jerry ni naredil takšnega nastopa že dolgih 22 let. Novi special je bil posnet v dobro znanem Beacon Theatru v New Yorku, dolg pa bo eno uro.
Jerry Seinfeld: 23 Hours to Kill — his first original stand-up special in 22 years! — arrives May 5 on Netflix pic.twitter.com/BhRlgaEkpO
23 Hours to Kill je zavit v nekakšno čudno vohunsko promocijo. Tako smo dobili že prvi plakat in tudi zabavni napovednik, komični nastop pa si bomo lahko na Netflixu ogledali od 5. maja dalje.
Vsake toliko v ta mnogokrat cinični svet iger in slavnih streamerjev posije žarek upanja, ki te nasmeji in ti da vedeti, da na Zemlji obstajajo ljudje, ki ne gledajo na cel svet samo skozi bankovce.
Govorimo o prisrčnem streamerju z imenom Broxh, ki na Twitchu rad pokaže svoje mizarske umetnine. Novozelandec je novopečeni Twitch uporabnik, ki je imel v začetku aprila komaj 50 naročnikov, a se zaradi tega ni pretirano obremenjeval. Rezbarjenje na lesu mu je v veselje in da lahko svojo strast deli z drugimi je samo še dodaten bonus.
Tako je bilo tudi 20. aprila, ko je bil ravno sredi dela, ko je slišal čuden zvok. Nejeverno se je zastrmel v kamero in se vprašal: “A mi je ravno nekdo doniral?”
Da je človek presenečen nad donacijo, ni nič nenavadnega, saj takšni denarni prispevki večino manjših streamerjev ujamejo nepripravljene. Kar pa je v tem primeru čudovito in naravnost prisrčno je Broxhova reakcija, ki je nato iskal način, da denar vrne gledalcu.
“Ni vam treba donirati, to lahko gledate zastonj. To je najboljše kar lahko storite. Denar sredi te karantene raje porabite na svoji družini.”
Broxh kot Twitch novinec seveda ne ve, da če poskušaš skupnost na Twitchu prepričati v eno, bodo storili ravno obratno. Posnetek je postal viralen in je do sedaj nabral 131.000 ogledov, njegov kanal pa je eksplodiral po popularnosti. Dobil je že preko 37.000 naročnikov in s tem tudi lepo število novih donacij.
Njegova poteza se je zgodila ravno v času, ko je Twitch streamerka InvaderVie začela poniževati svoje sledilce, ker ji ne donirajo. Punca se je danes že opravičila, a po toči zvoniti je prepozno. Punca je sama izjavila, da dela na Twitchu samo in le zaradi denarja, zato je njeno opravičilo votlo in brez pomena, medtem ko je simpatični Novozelandec njeno čisto nasprotje in bi lahko v teh časih postal ambasador Twitcha.
Zanimivo, da World of Warcraft po vseh teh letih še vedno ni našel svoje poti tudi na konzole. Razvijalec Blizzard je bil morebiti na začetku svoje poti resda zavezan samo PC-ju, a od takrat je preteklo že veliko vode in sedaj lahko na konzolah najdemo Diablo 3 in Overwatch, zagotovo pa bosta za vse sisteme izšla tudi prihajajoča Overwatch 2 ter Diablo 4.
Predelava popularnega MMO-ja jim verjetno ne bi vzela preveč časa, pridobili pa bi tudi nekaj novih naročnikov. Žal razvijalec nikoli ni razodel nikakršne namere, da bi v World of Warcraftu uživali tudi izza televizorja, a morda bo na temu mestu tektonske premike začel prihajajoči dodatek Shadowlands.
Na Blizzardovih forumih se je oglasil Randy “Kaivax” Jordan, ki je sicer upravnik skupnosti in spregovoril par besed glede podpore na kontrolerjih.
Razvijalec je opazil, da se veliko igralcev obrača na neuradne dodatke preko katerih igrajo lahko WoW na kontrolerjih in povedali so, da želijo igro narediti dostopno vsakemu. Zato so v Shadowlands razširitev začeli vnašati določene funkcije, ki bi omogočale premikanje lika in obračanje kamere preko te ploščkov. Nič še ni zagotovo potrjenega, a nameravajo podpirati tudi nadzorne sheme kot je Xbox Adaptive kontroler, ki omogoči lažje igranje oz. igranje nasploh gibalno oviranim ljudem.
World of Warcraft na prvi pogled morda izgleda kot igra, ki zahteva preveč gumbov, da bi te lahko udobno preselili na kontrolersko nadzorno shemo. A neuradni dodatki, kot je denimo popularni ConsolePort, so dokazali, da ne da je selitev samo mogoča, ampak lahko izpade celo čist prijetna za igranje. ConsolePort denimo omogoča, da preko sprožilnikov R2 in L2 vklopimo modifikatorje za orodne vrstice veščin in dodatek tako omogoči žongliranje med 40 različnimi ukazi. To je dovolj tudi za resnega igralca, ki se rad preizkusi v kakšnem raidu.
Kako bo zadeva izgledala bomo videli verjetno šele takrat, ko Shadowlands pride na testne strežnike za širšo javnost.
Apple je nekaj dni nazaj presenetil vse z najavo novih telefonov iPhone SE 2020, ki enkrat za spremembo od uporabnika ne zahtevajo hipoteke na hiši. V Sloveniji se njihovi telefoni prodajajo za okoli 500 €, kar je praktično še enkrat manj od njihovih mobilnih naprav najvišjega ranga.
Kar pa je še posebej presenetljivo je to, da Apple v njih ni vgradil nekih poceni komponent, ki bi nudile samo osnovne operacije telefona, ob zagonu kakšne zahtevnejše igre pa bi v rokah držali žerjavico, ki komaj izdavi kakšno sličico na sekundo.
Novi iPhone SE resda v sebi ne vsebuje najboljšega zaslona, na zadnji strani pa se nahaja samo ena povprečna kamera. A pomembna je tista stvar, ki se skriva pod pokrovom in to je v tem primeru A13 bionični procesor.
A13 je namreč zelo močan bionični čip, ki je bliskovito hiter pri vseh vsakdanjih opravilih. To je zelo pomembno iz vidika stranke, saj si veliko uporabnikov želi vzdržljiv telefon, ki je hiter in odziven pri upravljanju z aplikacijami. Če vam pri nabavi telefona kamere ne igrajo tako velike vloge, potem je novi iPhone SE 2020 več kot priporočljiv nakup, še posebej če v obzir vzamete njegovo ceno. A13 lahko namreč premaga tudi najmočnejše, najnovejše in najdražje Android telefone, ki skoraj vsi po vrsti vsebujejo Snapdragon 865 čip.
Poglejmo si nekatere teste. Enega takih je spočela spletna stran Cnet, ki je prišla do zanimivih ugotovitev.
iPhone 11, v katerem bije A13 srčika, v 3DMark Slingshot testu premaga Samsung Galaxy S20, ki drži Snapdragon 865, boljši pa je tudi v GeekBench enojedrnem in tudi večjedrnem testu.
A13 ne zmaga povsod in surova moč seveda ne pomeni vse. iPhone SE 2020 bo imel kup drugih pomanjkljivosti, saj bo skoraj zagotovo imel slabšo baterijo in manj pomnilnika kot dražji telefoni. Prav tako je njegova ločljivost manjša kot pri konkurentu, telefon pa boste še vedno morali polniti preko Lightning vhoda, tako da se lahko poslovite od USB-C polnilcev.
Po drugi strani pa bo Apple ta telefon podpiral vsaj še nekaj let, kar pomeni, da boste lahko uživali v nadgradnjah operacijskega sistema takoj ko ta izide, medtem ko morate pri Androidu, če niste Pixel lastnik, čakati, da Samsung novi operacijski sistem prilagodi za svoje sisteme.
Namen Applovega novega izdelka je, da pri zapriseženih Android zagovornikih vzbudi željo po nakupu konkurenčnega izdelka in to jim je vsekakor uspelo. Zanimivo bo videti, kako se bodo na trgu nižje cenovnih telefonov odzvala Google in Samsung, jasno pa je, da bomo na koncu od te vojne imeli korist prav mi: končne stranke. In tako je tudi prav.
Zadnje čase je v igričarskih krogih postala popularna tema goljufanja in hekanja v večigralskih igrah. To temo je v bistvu začela nova Riotova igra Valorant, ki je na PC-je igralcev namestila precej zaščito proti goljufanju, ki je dvignila precej polemik glede zasebnosti.
Na drugi strani najdemo Call of Duty Warzone, ki se proti tej večni težavi večigralskih svetov bori na že ustaljen način. To pomeni zanašanje na tehnologijo zaznavanja goljufij ter odstranjevanja računov. Activision se je na začetku meseca pohvalil, da je do sedaj ukinil že 50.000 računov, te dni pa je verjetno ta številka vsaj še enkrat višja.
Goljufanje je v Warzonu naraslo celo do te mere, da so konzolni igralci začeli ugašati povezovanje s PC nasprotniki, saj so se bali napada nepoštenih igralcev.
Da so hekerji velika rana Call of Duty iger in da se to ne bo še spremenilo kmalu, se je začel zavedati tudi Activision, ki pa je v zadnjo posodobitev vpeljal dodatno zaščito, katera zna malce bolj zagreniti življenjem vsem nepoštenim igralcem.
Tako Call of Duty Moder Warfare kot tudi Warzone bosta začela na istem strežniku grupirati vse igralce, ki se znajdejo pod sumom goljufanja. To se zna izkazati kot učinkovita poteza proti zatiranju nemoralnih igralcev, saj je zabava veliko manjša, če goljufaš ti in tudi tvoj nasprotnik. Zna se zgoditi, da bomo na večigralskih strežnikih videli spopade tipa “kdo ima boljši hack.”
Razvijalec Infinity Ward bo dodal še dve hudo uporabni novosti. Če boste prijavili igralca, boste kasneje tudi dobili obvestilo, če je goljufivca doletela kazen in je dobil za nagrado ukinjen račun. Prav tako boste po novem lahko prijavili goljufivega igralca med spektatorskim in “killcam” načinom. Razvijalec želi na ta način spodbuditi skupnost, da jim pomaga pri lovljenju najedajočih goljufivcev, kar bo na koncu naredilo bojno polje lepše in prijaznejše do vseh.
Te varnostne posodobitve naj bi obe igri prejeli še ta teden.