Riot je pred kratkim napovedal partnerstvo s Savdsko Arabijo. Specifično so k sodelovanju povabili Neom, mesto prihodnosti, ki naj bi podprlo evropsko vejo LEC in bi bilo plodno udeleženo pri tekmovanju iz igre League of Legends v letošnji poletni sezoni.
Če ne veste kaj je Neom, potem niste edini. Gre za več milijard vreden projekt v obliki mesta prihodnosti. V tem sanjskem mestu bodo dom našli najbolj brihtni umi človeške civilizacije, ki bodo lahko uživali v najbolj sodobni tehnologiji. Skratka, tam bo 5G tehnologija postala zastarela in ljudje bodo množično hiteli prositi za državljanstvo in potencialne službe. No, vsaj tako upajo Arabci.
Vendar pa je pri Neom kar nekaj problemov. Savdska Arabija je namreč trenutno pod režimom, ki je izjemno neprijazen do LGBTQ skupnosti. Geji so na njihovih ulicah močno zaželeni, in če boste poljubili nekoga nasprotnega spola, zna v vas prileteti kakšen kamen, lahko pa vas tudi brez večjih pomislekov kar usmrtijo. En blogger je bil pri njih obsojen na leto zapora in denarno kazen samo zato, ker je javno izjavil, da bi morali vsi, tudi geji, imeti svoje pravice.
Poleg tega bodo Neom mesto postavili izjemno hitro, saj ga nameravajo zgraditi v nekje petih letih. Za to bodo uporabili delovno silo, ki bo v bistvu sestavljena iz sužnjev, ki bodo pod žgočim soncem delali dolge ure, plačani pa bodo ravno dovolj, da lahko preživijo dan in zjutraj spet primejo za lopato.
The @LEC really gonna make me sit back down on the stairs already… Pathetic and depressing. https://t.co/RhcfRGxK7G
Skratka, partnerstvo z Neom je spodbodlo ogromno protestov iz strani League of Legends skupnosti. Riotovo odločitev so označili za neprimerno tudi nekateri casterji in nanje se je spravila tudi LGBTQ skupnost, pri kateri že tako Riot ni bil ravno priljubljen zaradi preteklega izkoriščanja na delovnem mestu.
I do NOT support this partnership.
I’m joining colleagues who have already spoken out against the LEC x NEOM partnership on their own, and I hope these individuals don’t face punitive action or get put on a “list” by our company. https://t.co/7RvVuhVfIl
Riot je tako v samo enem dnevu napovedal partnerstvo in tega tudi preklical. Izjavili so, da so naredili napako in želijo podpirati vse skupnosti in igralce po svetu, tudi tiste iz Savdske Arabije in zaradi tega bo LEC takoj preklical svoje partnerstvo.
YouTube kanal DefendTheHouse dela zanimive eksperimente v svetu videoiger in nedavno so se spravili odgovoriti na nekaj žgočih vprašanj iz igre Call of Duty Warzone.
Njihova serija raziskovalnih posnetkov se nepresenetljivo imenuje Mythbusters in za Warzone so si izbrali zanimiv eksperiment: “Kakšna je maksimalna razdalja strela v Call of Duty Warzone?” In izkazalo se je, da je ta precej velika, a obstaja trdno zakodirana meja.
Za eksperiment sta potrebna dva igralca. Eden si na rame oprta ostrostrelsko puško in bo dejansko izvajal vse strele, drugi pa bo stal pri tarči in poročal o uspešnosti oz. neuspešnosti njegovih izstrelkov.
Igralca sta si za začetek izbrala razdaljo 1500 metrov, test pa je bil preprost. Na mapo sta postavila vozilo, in če je to začelo prejemati škodo, je na koncu tudi eksplodiralo. Pri tej razdalji je bil test izveden brez problemov, zato sta razdaljo povečala na 2400 metrov. Tudi tu je mojstrsko streljanje bilo uspešno in kar malce smešno je videti, kako sredi ceste avto raznese na videz brez razloga.
Nato sta se odločila zadevo še dvigniti. Odkrila sta, da je največja razdalja vidnega med jezom in zaporom, kar nanese okoli 3000 metrov. Žal pa ju je doletela kruta resnica, da na takšni razdalji strelivo ni več učinkovito. Čeprav lahko vidimo lok izstrelka pri prvem igralcu, ta preprosto ne pride do tarče. Poskusila sta zamenjati orožje in vzela sta celo novo pokalico Rytek AMR, ki vsebuje eksplozivne naboje. Žal je bil povsod rezultat isti, poleg tega pa sta na tej točki naletela na kar nekaj težav, saj zapor redno napadajo drugi igralci, tako da sta bila nenehno pod obstreljevanjem, igra pa je igralca zaradi domnevne neaktivnosti igralca odklopila iz strežnika.
Uradni rezultat je tako 2400 metrov, kar je več kot dovolj za ustvarjanje frajerskih ostrostrelskih montaž, morda pa bo naslednja serija konzola z izjemno hitrim SSD diski to mejo še izboljšala.
Pred kakšnim tednom sem se po dolgem razmišljanju vendarle spravil v fitnes, saj je moj šlauf okoli trebuha narasel že na zavidljive proporce in skrajni čas je, da pokurim nekaj nabrane maščobe. Zato sem se spravil na tekalno stezo in hitro prišel do dveh ugotovitev.
Prvič: sem popolnoma brez kondicije in prenašati moje kile ni mačji kašelj, zato me čaka kar nekaj dela. Drugič: tek je izjemno dolgočasen. Za početi nimaš drugega kot pa da spremljaš podatke glede pretečene dolžine in koliko časa si že na mučilni napravi.
Uporabnik Reddita pird_berson22 se je verjetno znašel v podobni zagati, zato se je odločil svojo aktivnost popestriti s svojo najljubšo igro The Witcher 3. Kot vidite spodaj zadeva deluje odlično in ponuja dober izgovor, da se zopet sprehodiš skozi čarobni svet in zraven še malce potreniraš. Na posnetku se sprehodi skozi sončno deželo Toussainta, ki jo srečamo v dodatku Blood and Wine.
Na žalost v videu ne gledamo ravno igranja, ampak samo posnetek. Igralec je namreč v The Witcher 3 naredil posnetek in na tega priklopil fitnes napravo, ki nato simulira pot, skupaj z vzponi in padci. ter hitrostjo ter vse to dinamično prilagaja. Brihtni inženir je nato še povedal, da ima pripravljene tudi posnetke iz iger GTA 5 in Skyrim, žal pa njegova pogruntavščina ni za vsakega. Naprava, ki jo uporablja je Woodway 4front, ki stane več kot 10.000 € in vsekakor ni namenjena običajnemu smrtniku.
Če ste morda navdušenec nad imerzivnimi vesoljskimi avanturami in že od začetka spremljate razvoj Star Citizena – morda najdražjega projekta v zgodovini videoiger – potem vam lahko izrazimo samo iskreno sožalje. Igra je namreč začela svoj razvoj leta 2011 in po vseh teh letih še vedno ni prešla niti v beta stanje, kaj šele v končni izid.
Star Citizen obljublja ogromno, bo pa igra razdeljena na dva dela. Razvijalec Cloud Imperium namreč dela tudi na ločenem enoigralskem delu Squadron 42, ki bi moral originalno iziti leta 2014. Projekt je bil nato prestavljen na 2016, nato na 2018, zadnji napovedani datum pa je konec leta 2020, ko naj bi igra izšla v zaprti beti. Žal razvijalec ni glede tega enoigralskega dela od decembra lani izdal niti ene nove informacije, zato je ljudem prekipelo. Začelo se je množično pozivanje, da Cloud Imperium pove vsaj nekaj novega in zaradi pritiska je razvijalec včeraj končno izdal nekaj informacij.
Objava na uradni strani je preprosto smešna. Cloud Imperium ima toliko izgovorov, da bi z njimi lahko napolnili še eno Kickstarter kampanjo. Ena večjih pritožb je med igralci je bil zastreli “roadmap” oziroma načrt razvoja. Razvijalec je izjavil, da že od marca dela na novem roadmapu, a da ta še ni povsem nared. Novi načrt naj bi igralcem omogočal boljše spremljanje napredka in tako bomo lahko videli, kaj trenutno delajo vse ekipe med razvojem. Cloud Imperium se je tudi potožil, da se morda ljudje ne zavedajo, koliko dela gre v sestavljanje napovednika, ki prikaže razvoj določene lastnosti igre. Na koncu so napovedali, kako bo izgledal njihov prihajajoči roadmap, saj morajo najprej začrtati cilje in potem narediti skico načrta.
Vidite kaj so naredili? Ustvarili so roadmap za roadmap in samo na temu so delali 4 mesece. To je absolutno ridikulozno in več kot očitno je, da se razvijalec pridno praska po jajcih, medtem ko naivni igralci vlivajo tisočake za nakup vesoljskih plovil. Glede na hitrost razvoja tako lahko Star Citizen pričakujete enkrat v prihodnosti, ko bo človeštvo že res začelo raziskovati oddaljene galaksije.
Digitalna trgovina Epic Games je dokazala, da ni samo muha enodnevnica in da bo še dolgo ostala na PC trgu. Čeprav zadeva po funkcijah nikakor ni primerljiva z vodilnim Steamom, a razvijalec počasi dodaja novo vsebino in platforma se dejansko izboljšuje. Njihova začrtana pot pridno dosega cilje in naslednji zastavljeni gol je implementacija dosežkov oz. Achievementov.
Certain games on the Epic Games Store may begin to display achievements as you unlock them.
This is an early version of the feature and you can expect to see changes & adjustments.
Nekateri uporabniki so opazili, da so se ti dosežki že začeli pojavljati v igrah in to je objavila tudi trgovina na svoje uradnem Twitter profilu. Vendar pa ni zadeva razširjena po vseh naslovih, ampak je za zdaj omejena samo na igro Ark: Survival Evolved. Še vedno pa je to spodbudna novica in zagotovo lahko kmalu pričakujemo podporo tudi za ostale igre.
Po dosežkih namerava razvijalec vpeljati tudi podporo za modifikacije, kar je trenutno ena večjih pomanjkljivosti platforme, bodo pa za to vsekakor morali v svoje vrste privabiti igre založnika Bethesda. Sumimo tudi, da razvijalec pospešeno dela na dodajanju funkcij zaradi svojega nedavnega partnerstva s Sonyjem, ki zna ravno na njihovo platformo pripeljati kakšne svoje PlayStation 4 ekskluzive.
Če ste se morda vprašali, kaj te dni počne Gabe Newell – človek, ki je preko svoje digitalne trgovine Steam rešil PC gaming industrijo, potem imamo za vas nekoliko nenavaden odgovor. Gabe je namreč že marca odpotoval v Novo Zelandijo in je tam nameraval preživeti kratek dopust. Nato se je začela koronavirus pandemija in njegov dopust je v bistvo postal zatočišče. Situacija v ZDA je na robu propada in je vsak dan samo še hujša in Gabe se je zato odločil, da se še nekaj časa ne bo odpravil nazaj na svojo celino.
Ta čas namerava izkoristiti plodno. V zahvalo za svoje bivanje bo na Novi Zelandiji organiziral večji koncert, nekaj dni nazaj pa se je odločil še sodelovati v pogovorni oddaji The Project, kjer je poskušal znova zanetiti konzolno vojno.
Konec leta se bo zgodil izid konzol Xbox Series X in PlayStation 5 in Gabe je ob vprašanju, katero konzolo bi izbral, brez pomisleka izjavil Xbox Series X. Svojo izjavo je podprl z močnim argumentom “Ker je preprosto boljša” in s tem končal neskončne debate, ki se te dni odvijajo po številnih forumih. Gabe je naknadno še povedal, da pri tej tekmi njegovo podjetje Valve nima roke zraven, a če bi moral izbrati, bi bil to zagotovo Xbox Series X.
Novi Xbox je v primerjavi s PlayStation 5 res močnejši, a že prejšnja generacija je pokazala, da mišice ne pomenijo veliko, če za njo nimaš talentiranih razvijalec. Xbox Series X je na nedavni konferenci pokazal kar nekaj zanimivih izdelkov, vendar pa so še vedno skoraj vsi globoko v razvoju. Po drugi strani pa je Valvu zagotovo všeč, da namerava Microsoft vse svoje prihajajoče igre izdati tudi na Steamu. Halo Infinite denimo že ima svojo Steam stran in Valve bo zopet pošteno zaslužil.
Sony ima po drugi strani z Valvom precej bolj ohlapno razmerje, a tudi oni so začeli tipati PC trg. Prihajajoči Horizon Zero Dawn je samo še nekaj dni stran, tako da bo zanimivo videti, ali bodo temu naslovu sledile še naknadne predelave. Bloodborne za PC prosim.
Gabe je v intervjuju med drugim izjavil, da je naslednja stopnja VR opreme že zelo blizu in da bo ta sestavljena iz vmesnika, ki ga bomo povezali neposredno na svoje možgane kot v Matrici. Sliši se strašljivo, a Gabe pravi, da bodo na voljo vsiljivi in manj vsiljivi vmesniki ter da so ti bližje izidu, kot pa si mislimo.
Horizon Zero Dawn me je leta 2017 naravnost odpihnil s svojo vizualno podobo. Kar težko je bilo verjeti, da lahko osiromašeno strojno drobovje PlayStation 4 drobovje prinese tako čudovito grafično podobo. Še toliko je bilo bolj impresivno dejstvo, da se igra dogaja v odprtem svetu, kar še bolj obremeni strojne komponente. A razvijalcu Guerrilla Games je uspelo pričarati superiorno grafično izkušnjo, zato se toliko bolj veselim predelave za PC.
Horizon Zero Dawn Complete Edition bo na računalnikih vsebinsko identičen konzolni verziji, je pa razvijalec poskrbel za kar nekaj grafičnih dodatkov. Po novem bo podprta tudi 4K ločljivost, sličice na sekundo bodo odklenjene, FOV pa bomo lahko razširili do 100 stopinj. Tu bodo še manjše vizualne dobrote kot je denimo verno upogibanje flore med našim sprehajanjem, napovednik pa je tudi prikazal cel kup nastavitev, ki pri takšnih predelavah po navadi manjkajo.
Vsa ta lepota niti ne bo zahtevala nekega močnega PC strojčka, saj smo nedavno dobili uradne sistemske nastavitve, ki so presenetljivo nizke:
Kot vidite so zahteve res nizke. Celo pri priporočeni konfiguraciji je potrebno držati 3 leta staro opremo, tako da boste lastniki novejših PC-jev lahko navili vse grafične nastavitve do stopnje 11.
Horizon Zero Dawn Complete Edition si lahko prednaročite na Steamu za 49,99 €, v paketu pa boste dobili tudi edino izdano razširitev The Frozen Wilds.
Posodobitev 22.8.2020! Z veseljem najavljamo, da potekajo dogovori za nekaj povsem novega in drugačnega zato bomo turnirje premaknili na Oktober, več info bo sledilo kmalu! Hvala za razumevanje.
Naš pretekli dogodek spletnih turnirjev Lockdown je bil neverjetno popularen, zato smo se odločili, da ne bomo počivali na lovorikah zmage in se spravili organizirati novo serijo turnirjev.
Pristopa ne nameravamo bistveno spreminjati in ker koronavirus od zadnjega turnirja še ni rekel zadnje besede, bo tudi tokrat tekmovanje potekalo samo preko spleta. A spletna udeležba pomeni samo še več udeležbe in saj poznate stari pregovor: “Več nas je, raje se imamo!” Udeležba prejšnjega turnirja je znašala 1476 igralcev in prepričani smo, da bomo ta rekord tokrat še presegli!
Tudi tokrat pa potrebujemo vašo pomoč. Ti turnirji so organizirani za vas, zato je tudi prav, da igrate pri njih največjo vlogo. Zato bo od vas odvisno prav vse: katere igre bomo igrali, koliko nas bo in navsezadnje tudi kakšna bo količina nagrad.
Spodaj izberite svojo najljubšo igro in ji oddajte glas podpore. To bo pomembno vplivalo na turnir, saj bomo izpeljali tekmovanje samo iz tistih iger, ki bodo nabrale najvišje število glasov. Glasovi bodo odločali tudi o številu nagrad, tako imamo za vas preprosto formulo: več glasov = večje število nagrad. H glasovanju tako povabite še svoje prijatelje, saj boste samo tako lahko povečali svoj nagradni izkupiček.
Glasovanja bo konec 15.8.2020, tekmovanje pa bo nato potekalo med 1. in 20 septembrom. Tako kot pri prvem turnirju bo tudi tokrat poskrbljeno za lepe in privlačne nagrade iz strani naših partnerjev, te pa bomo najavili naknadno.
Spodaj lahko oddate glas, s klikom na gumb “Naroči se” pa se boste naročili tudi na prejemanje obvestil glede začetkov turnirjev.
Ne zamudite HOPsi turnirjev! Naročite se na naša obvestila in bodite vedno na tekočem o aktualnem dogajanju! Na našem forumu vas čaka tudi aktualna tema, kjer lahko objavite svoje tekmovanje ali pa nam zastavite kakšno vprašanje glede Lockdown #2 turnirja.
New World je nov as v MMORPG žanru, katerega je datum izida Amazon Studios preložil za skoraj celo leto. Kar je seveda razočaralo marsikoga, ki že dolgo upajo na malce drugačno MMO izkušnjo, katera ne vsebuje vilincov, orkov, škratov in pand.
Amazon Studios kljub prestavljenemu izidu ne bo prenehal s testiranjem igre, v katero bodo povabljeni tudi sami igralci. Napovedali so novo testiranje, preko katerega bodo preizkusili zmogljivost strežnikov, vanj pa bodo povabili naključne igralce, ki so igro prednaročili pred 26. julijem. Povedali so, da bodo v avgustu naredili še eno testiranje za vse tiste, ki so prednaročili igro pred 9. julijem. Zgodnje preizkušanje igre je kot nekakšna zahvala vsem prednaročnikom in tistim, ki so igro preizkusili v alfa stanju. Dobra novica je tudi, da testerji ne bodo omejeni pri deljenju vsebine in lahko se bo snemalo, delalo slike zaslone – skratka vse, kar prikaže igro v trenutnem stanju.
Steam prednaročniki ne bodo dobili e-pošte z vsemi podrobnostmi o testiranju. Treba si bo pogledati stran skupnosti na Steamu. Amazon prednaročniki pa bodo dobili e-pošto s Steam ključem in vsemi podrobnostmi o testiranju.
New World bo izšel šele nekje v letu 2021, kar pomeni, da je več kot dovolj časa za še kup dodatnih beta dostopov, ki se bodo gotovo zgodili skozi razvoj.
Včasih se zgodi spodrsljaj tudi največjim, problem pa je, da če ga zaserje kakšen manjši razvijalec, njegov neuspeh igralci po navadi spregledajo, če pa si neka večja riba, si konstantno pod drobnogledom in je bolje, da izpelješ vsako napoved brez napak.
Včeraj se je takšna napaka pripetila razvijalcu Riotu, ki je na svoji uradni strani po nesreči objavil članek, ta pa je vseboval polni opis naslednjega agenta za njihovo igro Valorant. Stran je bila po objavi hitro umaknjena, a Twitter uporabnik floxay je bil hitrejši. Uspelo mu je prekopirati vsebino ter zraven še izmakniti video posnetke, ki so prikazali agentove unikatne sposobnosti.
Novi agent se bo imenoval Killjoy, ta pa se bo zanašal na svoje posebne veščine upravljanja z napredno tehnologijo.
Njegova prva sposobnost nosi ime Alarmbot(C) – mali robotek, ki se zapodi za vsakim nepridipravom, ki se pojavi v našem vidnem polju. Alarmbot poškoduje nasprotnika in ga za nekaj časa pusti ranljivega, tako da prejme dvojno škodo.
Druga veščina se imenuje Turret(Q) in je precej preprosta. Postavimo lahko samostoječo strojnico, ta pa v loku 180 stopinj pokosi vse kar se pojavi pred njo. Dobra novica je, da lahko strojnico kadarkoli pospravimo in nato postavimo nekje drugje.
Nanoswarm(E) je v bistvu posebna granata, ki jo vržemo in ta nato miruje v tišini, dokler je s pritiskom gumba ne zbudimo in pošljemo roj mini robotkov na presenečenega nasprotnika.
Ultimativka se imenuje Lockdown, ki zmrzne vse sovražnike na svojem območju za 8 sekund, kar vam da več kot dovolj časa za hitro sejanje smrti v sovražnih vrstah.
Več kot očitno je Riot sunil ime ultimativke od nas, saj pripravljamo novo serijo spletnih turnirjev Lockdown #2, pri katerem že poteka glasovanje za igrane igre.
Riot še ni napovedal, kdaj bi Killjoy prispel v igro, a se bo to zagotovo zgodilo ob 2. aktu. Tudi ta nima napovedanega datuma izida, se bo pa battle pass zaključil 4. avgusta, tako da stavimo, da bomo že naslednji teden v igri držali povsem novega agenta.
Ob Cupheadu smo preklinjali leta 2017, ko se je njegova prisrčna podoba izkazala za prevarantsko in igralci, ki so pričakovali preprosto platformsko avanturo, so naleteli na grafično čudovito igro, ki pa je bila mestoma težja od Dark Souls iger.
Čeprav je bil špil težak, so ga igralci in kritiki naravnost oboževali. Razvijalec MDHR je svoj hit nato predelal še za konzolo Nintendo Switch, zadeva pa se je celo pojavila v Tesla avtomobilih. Cuphead je bil praktično prisoten povsod, a na konzoli PlayStation 4 ste ga iskali zaman.
Zakaj se Cuphead toliko časa ni pojavil tam ostaja uganka, a morda je imel razvijalec podpisano kakšno pogodbo z Microsoftom, saj je igra najprej izšla na konzoli Xbox One in PC-ju. No, tega je zdaj konec, saj je MDHR včeraj izdal kratki in izredno ustvarjalen napovednik, ki napove datum izida za PlayStation 4. Enkrat za spremembo čakanje ni potrebno, saj je igra že na voljo v PlayStation trgovini, zanjo pa boste odšteli 19,99 €.
Razvijalec trenutno pridno dela na DLC-ju The Delicious Last Course, žal pa o njem niso znali podeliti nekih novih informacij. MDHR je samo povedal, da še vedno pridno delajo na njem, a da razvoj traja nekoliko dlje, kot pa pričakovano. K sreči novopečenim PlayStation lastnikom ne bo treba naknadno čakati na dodatek, saj bo ta izšel na vseh platformah istočasno.
Tu pa še ni konec Cuphead dobrot, saj je v izdelavi tudi serija, ki je trenutno v produkciji za pretočni servis Netflix.
Konami je eden bolj zanimivih založnikov na gaming trgu, saj je založništvo iger pri njih vse bolj porinjeno vstran, podjetje pa se je začelo osredotočati na druge stvari. Vsi vemo, da svoje licence radi izrabijo za izdelovanje prav posebnih Pachinko naprav, ki so v bistvu igre na srečo. Lahko pa njihove izdelke najdemo tudi drugje, saj so prisotni tudi na fitnes trgu. Ja, Konami Sports je čisto resnična zadeva.
Čeprav jih gaming ne zanima toliko kot včasih, vseeno vidijo v njem priložnost za dobiček in spletna stran PC Watch sedaj poroča, da bo Konami začel razvijati prav svojo linijo PC-jev. Za njo bo poskrbela veja Konami Amusements, ta pa bo proizvedla serijo treh različnih konfiguracij pod imenom Arespear.
Njihovi PC-ji ne bodo poceni. Najnižji model C300 bo vseboval Intel i5-9400F procesor, grafično kartico GTX 1650, 512 GB SSD in 8 GB pomnilnika. Vse skupaj bo zapakirano v privlačno ohišje, C300 pa bo zase zahteval 184.000 jenov oziroma 1492 €. Na voljo bosta še močnejša sistema C700 in C700+, ki bosta vsebovala precej boljše specifikacije: Intel i7-9700, grafično kartico RTX 2070 Super in 16 GB pomnilnika, zraven pa bo dodan 512 GB SSD disk in 1 TB velik trdi disk. Cena bo tudi višja, saj boste za tak PC odšteli čez 2.500 €, C700+ pa bo še malce dražji, a zraven dobite prozorni stranski panel in RGB osvetljavo.
Konami še ni napovedal, ali bodo ti PC-ji na voljo za prodajo izven Japonske, Arespeare pa bodo začeli pošiljati konec septembra.
Nobenega dvoma ni, da je The Witcher serija na Netflixu bila velik hit, pa čeprav niso ravno vsi bili navdušeni nad njo. Tudi pri nas si ni zaslužila ravno najvišje ocene in prva sezona ima kar nekaj težav, katere, vsaj upamo, bo odpravila 2. sezona.
Vendar pa Netflix ne počiva, saj se zavedajo, da so v roke dobili izjemno potencialen izdelek, ki ga lahko izkoristijo v različnih projektih. V začetku leta so tako ponosno napovedali animiran film The Witcher: The Nightmare of the Wolf, včeraj pa je na površje splaval nov projekt, ki pa nas bo vrnil globoko v preteklost.
1200 years before Geralt of Rivia, the worlds of monsters, men and elves merged into one, and the first Witcher came to be.
Announcing The Witcher: Blood Origin, a 6 part live-action The Witcher spin-off series from Declan de Barra and Lauren Schmidt Hissrich.
The Witcher: Blood Origin nas bo vrnil 1200 let v preteklost, ko se je zgodil kataklizmični dogodek Conjunction of the Spheres. Takrat so se svetovi vilincev, ljudi in pošasti združili v eno, to pa je izrodilo čisto prvega Witcherja.
Vsekakor zanimiva premisa, saj bomo videli, kako točno se je začel ta red skrivnostnih lovcev na pošasti, poleg tega bomo lahko uvideli, kako je red čarovnic prišel do svoje moči. Začetek Witcher sveta je tudi v knjigah opisan bolj bežno, tako da bo nova serija zanimiva tudi za tiste veterane, ki so prebrali, pogledali in odigrali vse, kar je povezano z njihovo omiljeno franšizo.
This has been the toughest secret to keep! I've always wanted to dive deeper into the myth and lore of the Continent, and now fans will have a chance to explore it with @declandebarra in a prequel series, THE WITCHER: BLOOD ORIGIN. Elves, and enemies, and the end, oh my… https://t.co/SGzrf4WbxZ
Blood Origin bo vseboval 6 delov, na njem pa bosta delala Lauren S. Hissrich, ki je ustvarila tudi izvirno serijo ter Declan de Barra, ki je spisal eno epizodo v prvi sezoni. Datum izida za zdaj ostaja neznanka.
Projekt vsekakor ima potencial in kaže na to, da Netflix misli resno unovčiti svojo pridobljeno licenco. Vrnitev v preteklost bo dala ustvarjalcem več svobode pri ustvarjanju, saj se jim ne bo treba držati knjižne predloge. Morda, samo morda pa se bo v tem obdobju dogajala tudi nova Witcher igra izpod rok razvijalca CD Projekt RED, ki bo na njej zagotovo začel delati, takoj ko bo Cyberpunk 2077 izšel na prodajnih policah.
Nič ni lepšega kot pa se usesti pred računalnik in se zatopiti v fantazijski svet, kjer ne veljajo pravila resničnega življenja in lahko s pridnim urjenjem svojega karakterja dejansko vplivate na dogajanje v svetu, s spretnim govoričenjem pa lahko v posteljo spravite tudi kakšno lepo dečvo, katera ni nujno, da je sploh človek.
Če ste tudi sami navdušenec nad igranjem RPG iger, potem imamo za vas dobro novico. Spletna stran GOG namreč te dni drži razprodajo Grand RPG Sale in samo enkrat lahko ugibate, kakšna sorta iger je znižana.
Posebnost GOG trgovine je to, da imajo pod roko cel kup starejših legendarnih naslovov, ki v sebi držijo popravke za delovanje na novejših operacijskih sistemih. Poleg tega vse njihove igre ne vsebujejo nadležne DRM zaščite tipa Denuvo, kar bo zagotovo k nakupu prepričalo marsikoga, ki ga takšne prakse gaming industrije močno jezijo.
Kot vedno je pri takšnih akcijah popustov preprosto preveč, da bi jih lahko prav vse uvrstili samo v ta članek. Zato imate srečo, da imate mene in moje neprekosljivo znanje kvalitetnih RPG izkušenj, ki zna izluščiti tiste najboljše igre.
Ko je razvijalec Crytek najavil predelavo 13 let stare igre Crysis, ni nihče takoj vrgel klobuka v zrak v znak proslavljanja. Razvijalec namreč že dolgo ni izdal ničesar, kar bi vlivalo upanje v neko kakovostno predelavo in nihče ni bil ravno presenečen, ko je na splet predčasno ušel napovednik, ki je prikazal podpovprečno podobo.
Crytek je zaradi negativnega odziva zamaknil izid PC verzije, a Switch predelava je vseeno izšla nekaj dni nazaj. Pristaši Nintendove konzole namreč niso tako zahtevni in so bili veseli, da lahko igro sploh zaženejo na svojih sistemih. Igra na Nintendo Switchu drži opazno slabšo podobo, saj so teksture bolj sprane in meja izrisovanja manjša.
Vendar pa to ne pomeni,d a morate PC-jaši potrpežljivo čakati na uradno predelavo, saj se lahko ta čas pozabavate s Switch verzijo igre. To je namreč že zmožen zagnati emulator Yuzu, ki je očitno sedaj razvit že do takšne stopnje, da lahko poganja igre, takoj ko se pojavijo na Switch konzoli. Oziroma še pred uradnim izidom, kakor je dokazal Paper Mario: TheOrigami King.
Kako je zadeva videti je pokazal YouTuber z imenom “reznoire”. Ta je za igranje uporabil povprečno strojno konfiguracijo, sestavljeno iz procesorja Intel Core i5-7600k, grafično kartico GTX 1080 in 16 GB rama ter igro optimistično zagnal na emulatorju. Na njegovo presenečenje se igra ni takoj zrušila, ampak jo je celo lahko igral na več kot diapozitivnem dogajanju.
Seveda je zadeva daleč od optimizirane. Kakor lahko vidite iz posnetka ima “predelava” kar nekaj grafičnih pomanjkljivosti in sličice na sekundo komaj presežejo številko 20. Vendar pa je to še vedno zavidljiv dosežek emulatorja, ki je še globoko v razvoju in bo čez čas samo še pridobil na optimizaciji.
Kako je videti direktna primerjava med Switch in starejšo PC različico si lahko ogledate spodaj. Crytek še vedno ni najavil datuma izida PC verzije, se bo pa to verjetno zgodilo enkrat v avgustu.
6 let že mineva, odkar je založnik nenadoma močno razžalostil vse oboževalce grozljivk in praktično brez razloga preklical obetavni Silent Hills. Projekt je imel nase pripeta ogromna imena iz gaming in tudi filmske industrije, saj je bil šef projekta legendarni Hideo Kojima, temu pa sta se pridružila tudi igralec Norman Reedus ter režiser Guillermo del Toro. Vse je bilo nared za res odličen izdelek, čemur je v prid pričal tudi kratki demo P.T., ki ga danes mnogi še vedno pozdravljajo kot eno najboljših srhljivk vseh časov.
Kasneje pa se je izvedelo, da je bil k sodelovanju povabljen še nekdo – možakar z imenom Junji Ito. Ta je znan predvsem po svojih grozljivih mangah in pri njegovih zgodbah in risbah je precej očitno, da ima tip močno izkrivljeno domišljijo. Kar je v bistvu perfektno za Silent Hill igro. Ena njegovih najbolj popularnih mang se imenuje The Enigma of Amigara Fault, ki si jo lahko preberete tule.
Kot vemo zdaj, od vsega skupaj ni bilo nič, a vezi so bile takrat sklenjene in Kojima ima sedaj povsem svoj studio. Že dolgo krožijo govorice, da zna Kojima sedaj končno izdelati povsem svojo grozljivko, saj je razvoj Death Strandinga zaključen. To govorico je v intervjuju za spletno stran ComicBook potrdil tudi Junji Ito, ki je izjavil, da je Kojima pristopil do njega v nameri izdelavi nove grozljive igre in da je bil povabljen k sodelovanju. Žal je to vse od informacij, ki jih je želel izdati Ito, tako da se za kakšno uradno najavo lahko obrišemo pod nosom.
Dobrih grozljivk te dni vsekakor manjka in nov del Silent Hill serije bi bil več kot dobrodošel. Dokler se Konami ne zbudi, se bo treba tako potešiti z drugimi igrami. The Medium je močno obetaven, že danes izide pa zanimivi Maid of Sker.
Vsi dobro vemo, da je prihod konzol naslednje generacije že skoraj pred vrati in to povleče za seboj en kup govoric in nesmislov, ki se kuhajo v glavah igralcev. Eden od teh je prihod World Of Warcrafta za konzole, kar izhaja iz dejstva, da bo igra s Shadowlands dodatkom dobila podporo za kontrolerje. Igralci so takoj začeli ugibati, ali nemara to pomeni tudi predelavo za konzole, kar je dodatno podžgalo eno odkritje na Twitterju.
Gematsku poroča predvsem o japonskih igrah, na spletu pa so po naključju odkrili starostno oznako za World of Warcraft na Xbox Series X.
Žal pa upanje ni dolgo gorelo, saj je Blizzard hitro zatrl govorico in izjavil, da trenutno nimajo načrtov za predelavo World of Warcrafta za druge sisteme in da je ta vnos iz strani brazilskega ministrstva napačen. To je tudi razvidno iz posodobljenega vnosa, kjer lahko vidimo, da je Xbox Series X oznaka izginila. Žal boste konzolaši tako ostali brez svojega Azeroth zalogaja, a morda se Blizzard v prihodnosti premisli.
Niso pa vse slabe novice. Novi dodatek Shadowlands je trenutno v beta testiranju, izid razširitve pa se pričakuje za jesen 2020.
Založnik EA je prepričan, da je na trgu pisanih večigralskih streljačin še prostora za eno povsem novo igro. Pogumna predpostavka, ni kaj. Vendar založnik ni samo mnenja, da je prostora za še eno streljanko, ampak celo za eno takšno, ki za igranje zahteva nakup. V časih, ko se celo brezplačne streljačine borijo za svoj obstoj in za pozornost igralcev, je to vsekakor drzna strategija.
Je Rocket Arena vredna svojega denarja in še bolj pomembno, ima igra dovolj potenciala, da bo nabrala dovolj veliko bazo igralcev, ki bo opravičila vzdrževanje strežnikov?
Razvojna ekipa: Final Strike Založnik: EA Platforme: PS4, Xbox One, PC Link: LINK Datum izida: 14.7.2020 Cena: 29.99 €
Žanr: Skupinska streljačina
Dobra novica je, da EA ni želel ustvariti samo nekakšne kopije Fortnita ali pa svojega Apex Legendsa, ampak se je odločil narediti malce bolj preprosto in manj obremenjujočo izkušnjo. Današnje najbolj obiskane večigralske igre so sicer hitro dostopne, a zahtevajo precej veliko potrpežljivosti in denarnega vložka. Runda igre zna trajati povprečno več kot pol ure in vaša vztrajnost ne bo vedno rezultirala v zmagi, kar je velikokrat povod za frustracijo.
Rocket Arena ima prisrčno, da ne rečem že otroško podobo. Dobra novica je, da lahko v njej brezskrbno uživajo vse starostne skupine.
Rocket Arena se temu poskuša izogniti z bolj lahkotnim tonom. V igranje se lahko spustite vsakič, ko imate denimo na voljo samo 15 minut časa in se vam zaželi odigrati kakšno hitro rundo večigralske zabave. Tudi če ne zmagate, se ne boste pretirano obremenjevali, saj je nov spopad samo klik stran in zmaga za ovinkom. Igra je tudi veliko bolj prijazna vsem starostim, saj med igranjem nihče ne umre neke nasilne smrti, ampak je v bistvu samo izbit iz arene.
Glavni igralni način Rocket Arene je Knockout, ki ima zelo preprosto nalogo: v nasprotnika poslati čim več raket in ga tako onesposobiti. Nasprotniki ne vsebuje črte zdravja ali pa česa podobnega, saj jim z uspešnim pokanjem samo polnite njihov »blast« merilnik. Ko je ta enkrat poln, ta začne utripati in samo še en udarec zadostuje, da pošljete izven igrišča in ga tako na prijazen način izločite iz tekmovanja.
Formula je preprosta: pošlji v nasprotnika čimveč raket.
Sliše se preprosto in to tudi je, še posebej če upoštevamo, da je v igri v bistvu na voljo samo eno orožje v obliki izstreljevalnika raket. Vendar pa to nikakor ne pomeni, da je izkušnja za vse ista. Na vašo uspešnost na bojišču bo denimo pomembno vplivala izbira karakterja, saj vsak od desetih unikatno zamišljenih avatarjev vsebuje svojo posebno sposobnost. Boone lahko svojo bazuko obrne bolj taktično in preko ostrostrelskih strelov pošilja sovražnike v rob obupa. Tu je denimo tudi Phantasma, ki se lahko začasno razdeli na dva klona, igralec pa lahko nadzoruje, katero kopijo namerava upravljati. Raznovrstnosti je kar precej, a tu se čuti, da razvijalec ni dovolj časa posvetil uravnoteženosti, zato so nekateri karakterji preprosto boljši kot pa drugi. Ni dvoma, da bomo na tem delu še dobili popravke, a dejstvo ostaja, da trenutna izkušnja ni izenačena.
Karakterji so pisani, vsake tri mesece pa naj bi dobili po enega novega.
Na bojišču lahko poberete tudi različne začasne priboljške, kot je denimo nastavljanje min ali pa metanje bomb, vsake toliko pa lahko tudi pohitrimo svoje premikanje. Vendar pa so to samo pripomočki, saj največ šteje obvladanje določenega karakterja, izkoriščanje njegovih bonusov (nekateri nosijo več streliva v seržerju kot drugi) in veliko, veliko izogibanja raketam. Mape so namreč majhne, tako da je iskanje zaklona izguba časa in medtem ko boste iskali zatočišče, se bo vaš merilnik polnil in nenadoma boste izstreljeni iz arene. Bistvo je torej napadanje in hkratno izmikanje, treba pa se je zavedati, da je merjenje na kontrolerju precej težko opravilo, zato boste za direktni zadetek nasprotnika potrebovali kar nekaj vaje.
Mape so pisane. Prisoten je tudi vlak, ki je zadnje čase postal stalni spremljevalec večigralskih iger.
Prištejte k temu, da v Rocket Arena nihče ne stoji na zemlji ampak jaha raketo. To je malce nenavaden način premikanja, a je razvijalcu omogočil nove igralne prijeme. V spopadih 3v3 tako pridejo do izraza razni triki, ko je denimo izstrelitev rakete v svoje noge, kar vas nato dvigne visoko v zrak, v pomoč pa vam pride tudi trojni skok, kar vas za dlje časa obdrži v zraku, od koder lahko pridno polnite nasprotnika s svojimi raketami. Tu bi si želel malce več povratnega odziva ob zadetju nasprotnika, saj ob vsesplošni zmedi na bojišču včasih ne veš, ali tvoje rakete delajo škodo ali ne.
Rocketball je hudo zabaven, a Knockout najbolj igran.
Kot rečeno, Knockout je najbolj igran igralni način, so pa na voljo še drugi. Treasure Hunt denimo na mapo postavi skrinjo in točke pridobivate, če jo držite v rokah, lahko pa skrinjo pustite ob strani in se raje podate na mapo loviti 12 kovancev. Rocketball je po drugi strani še bolj zanimiv, saj morate pobrati lebdečo žogo in jo skušati prenesti v nasprotnikov gol. Žal je problem pri teh načinih, da jih ne igra veliko igralcev in če s svojo naključno zbrano ekipo naletite na neke izkušene ekipne igralce, potem je zabave hitro konec v njihov prid.
Bo Rocket Arena zaradi pomanjkanja igralcev prešla na F2P sistem?
Rocket Arena je tako zabavna večigralska streljačina, ki za zdaj nima ravno dovolj vsebine, ki bi opravičila cenovno nalepko 30 €. EA pravi, da bo igra dobivala novo vsebino v obliki sezon, ki bo prišla vsake tri mesece, takrat pa bomo v igro dobili tudi novega heroja, ki bo k sreči, za vsakega kupca igre brezplačen. To je super in ni dvoma, da bo igra čez čas razširila vsebino, vendar imam občutek, da Rocket Areno kmalu čaka prehod na F2P model. V času pisanja je igra stara samo 2 tedna in ima na Twitchu komaj 800 gledalcev, pa še ti gledajo enega streamerja, v živo pa igro kaže točno 7 igralcev, kar je porazen rezultat. Škoda, saj v srži imamo nekaj zabavnega in brezskrbnega, ki bi že v začetku moralo iziti v brezplačni obliki.
Založnik Nexon je korejsko podjetje, ki izdeluje različne igre za telefone in tudi za osebne računalnike. Tokrat so nam postregli s popolnoma novim brezplačnim MMORPG-jem v njihovem azijskem stilu. Zadevo lahko igramo tako na mobilnih napravah kot na osebnih računalnikih, igralcem pa je ponujena tudi opcija prenašanja shranjenih pozicij. To pomeni, da če se naveličamo sedanja za računalnikom, lahko hitro skočimo v posteljo in igramo V4 v svoji najljubši poziciji.
V4 vsebuje šest različnih klas (Enchantress, Slayer, Knight, Warlord, Gunslinger and BoomBlade), dnevne nagrade, igralsko naravnano trgovino, različne dogodke, cehe in vse ostale stvari, ki jih danes že pričakujemo v MMORPG žanru. Seveda danes očitno ne gre več brez samodejnega teka in podobnih funkcij, ki jih vsi dodajajo v svoje mobilne igre.
Založnik Activision ne bo zavrgel svoje tradicije in tudi letos bomo pričakali povsem novo Call of Duty igro. Čeprav uradno še ni nič potrjeno, kažejo vsi znaki na nov naslov v seriji Black Ops, ta pa naj bi se tokrat dogajal v obdobju hladne vojne.
Nedavno razkriti skrivnostni naslov The Red Door je praktično potrdil vse te govorice, videli pa smo tudi, da bo glavno vlogo v novi igri igrala ameriška centralna obveščevalna agencija, bolj znana pod kratico CIA. Activision kljub tem močnim virom še vedno ni ničesar uradno napovedal in več kot očitno nameravajo igralce presenetiti z nenadno napovedjo.
Vendar pa se jim je presenečenje izjalovilo, saj so na splet ušle predčasne informacije. Tokrat je krivec Doritos, ki ga poznamo predvsem po slastnih čipsih in očitno je firma stopila v sodelovanje z Activisionom. Vsak igralec bo namreč z nakupom vrečke njihovega čipsa odklenil 2 XP-ja, ki jih bo lahko uporabil v večigralstvu. Kakor vidimo iz slike promocije, bo novi Call of Duty nosil podnaslov Cold War, kar potrjuje vsa ugibanja.
Promocija naj bi tekla med 5. in 31. oktobrom, kar je precej velik namig, da zna Cold War iziti v tem časovnem okvirju.