🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 327

Riot opozarja: “Ne kupujte Valorant beta ključev, saj je to stran vržen denar”

0

Včeraj se je začela zaprta beta igre Valorant, na kateri dela popularni razvijalec Riot – znan predvsem po svoji igri League of Legends. Ta taktična prvoosebna streljanka je na Twitchu skoraj podrla rekord v gledanosti. Razvijalska ekipa je določen naval pričakovala, a na takšno obleganje strežnikov ni bila pripravljena.

Riot je na svoji uradni strani zapisal nekaj vtisov glede prvega dne in malce bolj začrtal plane za prihodnost.

Izrazili so skrb nad tisoči igralcev, ki so se naenkrat zgrnili na njihove strežnike, ki so bili zato pod hudo obremenitvijo. Priznali so, da imajo probleme in da bodo v prihodnosti bolj previdno razpošiljali ključe med vse igralce, ki se želijo udeležiti testiranja. Zavedajo se, da je potreba za igranjem velika in da se trudijo ugoditi vsem, a na prvem mestu je tekoča igralna izkušnja, ki je ne bi motile prekinitve in celo zrušitve strežnikov.

Riot je za razpečevanje ključev uporabil poseben trik, saj je dostop do bete poslal samo tistim, ki so spremljali prenose v živo na Twitchu. Igralci so zato morali povezati svoje Riot in Twitch račune in upati, da bodo v nabiralnik prejeli ključ. Veliko jih je ustvarilo več računov, saj so si s tem povišali možnosti, a razvijalec pravi, da po tem ni potrebe. Ključi so podeljeni vsakemu, ki preseže določeno mejo gledanja in takrat se pojavi naključna možnost, da v e-poštni predalnik prejmete ključ. Ko je ta meja presežena, vam ni več treba gledati prenosa, a Riot priznava, da imajo več možnosti tisti, ki imajo več ur ogledov. Delanje dodatnih računov ni potrebno, saj je Riot povedal, da imajo nameščene filtre, ki razlikuje “bote” od resničnih gledalcev.

Vse skupaj ni ravno jasno sporočilo. Razvijalec noče od igralcev zahtevati, da obsedeno po cele dneve gledajo Valorant prenose, a po drugi strani imajo takšni večjo možnost za pridobitev ključa.

Riot je tudi opazil, da so se na Ebayu pojavili ključi do beta verzije, ki dosegajo visoke cene. Številke se gibajo med 5 do 150 €, vendar se nakup takšnega ključa ne splača. Razvijalec namreč pozorno motri preprodajalce in ukinja račune. Lahko vas celo doleti IP ban, kar je ogromen glavobol, ko bo igra izšla v polni različici in bo na voljo vsem, vi pa je še vedno ne boste smeli igrati. Včeraj je bilo denimo odstranjenih veliko beta ključev, tako da je kupovanje njih trenutno samo stran vržen denar.

Valorant je včeraj zmogel malce manj gledalcev, saj je igro naenkrat spremljalo “samo” 1,5 milijonov gledalcev, a igra je trenutno še vedno najbolj gledan naslov, na drugem mestu pa je trenutno še en Riotov izdelek – dobri stari League of Legends. Kdor zna, pač zna.

AMD Ryzen 4000 procesorji naj bi izšli septembra letos – Intel Comet Lake procesorji naj bi bili peklensko vroči

0

Spletna strani DigiTimes naj bi iz zaupljivih virov dobila informacije glede izida naslednje generacije AMD procesorjev. Ta je s serijo Ryzen 3000 skoraj popolnoma prevzel trg osebnih računalnikov in Intel še zdaj ni pripravil pravega odgovora.

Viri pravijo, da naj bi AMD naslednjo generacijo procesorjev, ki je za zdaj znana pod kodnim imenom Vermeer, razkril na letošnjem sejmu Computex, ki naj bi se odvil maja. Žal je bil ta zaradi koronavirusa prestavljen na september, AMD pa naj bi ravno takrat na trg poslal novo vojsko procesorjev.

O teh za zdaj še ne vemo veliko, obstajajo samo govorice. Vermeer naj bi izkoristil arhitekturo Zen 3, čipi pa naj bi bili proizvedeni na 7 nm proizvodnem procesu. Novi procesorji naj bi s sabo prinesli tudi novo čipovje serije 600, sumi pa se, da bodo obstoječe matične plošče združljive z AMD 4000 procesorji.

Kaj pa ta čas počne Intel? Zadnje govorice pravijo, da naj bi Intel novo serijo procesorjev Comet Lake razkril konec tega meseca, natančneje 30. aprila. In glede na enega Twitter uporabnika, naj bi bili ti procesorji presneto vroči.

HXL je na Twitterju prikazal nekaj slik novega in najmočnejšega Comet Lake modela i9 10900F. Med testiranjem je Intelov šampion dosegel kar 89 stopinj, glede elektrike pa je močno požrešen. Oceni PL1 170 W in PL2 224 W pomenita, da bo i9 10900F povprečno vlekel 170 W elektrike, ob obremenitvi pa kar 224 W. Če ste Intelov pristaš, bi na vašem mestu že zdaj začeli šparati za močan in stabilen napajalnik, očitno pa bo prav prišel tudi kakšen spodoben hladilnik in ogromno ohišje.

Vojna procesorjev se je očitno šele dobra začela, tokrat pa sta vlogi malce zamenjani, saj enkrat za spremembo v novo generacijo vstopa AMD na vrhu, Intel pa kot zasledovalec. Modremu taboru to zagotovo ni všeč in konec aprila bo zagotovo poskušal svetovno javnost prepričati, da si še vedno zaslužijo procesorsko krono.

Obvladaš Photoshop? Oblikuj Cyberpunk 2077 PC ohišje in razvijalec CD Projekt RED te bo nagradil s pošastnim novim PC-jem

Razvijalec CDPR se kopa v denarju, saj je nedavno postal najbolj vredno podjetje na Poljskem. Zakaj ne bi torej malo tega silnega bogastva podelili med svoje zveste oboževalce?

Odločili so se narediti novo nagradno igro Cyber-Up Your PC, v kateri lahko sodeluje vsak, ki ima v sebi vsaj malo oblikovalske žilice.

Tekmovanje je precej preprosto. Na sledeči strani prenesete datoteke in se spravite k ustvarjanju. Vaša naloga je, da ustvarite čimbolj unikatno PC ohišje, ki je zasnovano na temeljih ohišja Alienware Aurora R9.

Pri oblikovanju se morate držati nekaterih pravil, saj denimo ne smete prekriti ventilacije ali pa Alienware logotipa ter osvetlitve na sprednji strani. A to niso prevelike omejitve in še vedno lahko daste svoji domišljiji prosto pot.

Poskrbljeno bo tudi za res slastne nagrade.

Zmagovalec bo dobil resnično pošast od PC-ja, samo poglejte si spodnje specifikacije.

Vidite tisto grafično na desni? To je prav posebna verzija RTX 2080 Ti Cyberpunk 2077 grafične kartice, ki na Ebayu dosega zavidljivo ceno.

Tisti, ki se bodo uvrstili med prvih 5, bodo domov odnesli Alienware Area-51m prenosnik, ki tudi ni ravno za odmet.

Morda najboljša stvar pri tem celem tekmovanju je to, da bo prvih pet uvrščenih dobilo priložnost svoje zamišljene skice pretvoriti v resničnost. CDPR jih bo namreč povezal z modderji in skupaj z njimi bo njihovo ohišje postalo resnično, prisotni pa bodo tudi pri samem ustvarjanju. Če vam je takšno oblikovanje hobi, je to naravnost sanjska priložnost.

Več pravil si lahko preberete na uradni strani, svoj dizajn pa morate oddati pred 17. majem, žirija pa bo zmagovalce razglasila 29. maja.

Razvijalec je pred kratkim še potrdil, da trenutna situacija glede koronavirusa ne bo vplivala na razvoj Cyberpunka 2077 in ta bo tako še vedno izšel 17. septembra.

The Witcher 3 je lani na PC-ju prodal več kopije igre kot na vseh konzolah skupaj

0

Razvijalec CD Projekt RED je izdal novo finančno poročil in pri njem smo lahko razbrali eno zelo zanimivo številko. Poročali smo že o tem, da je The Witcher 3 lani dobil nov zagon pri prodaji, ki jo je spodbodla nova serija na Netflixu. Prav tako je lani razvijalec izdal igro za konzolo Nintendo Switch, kar je dodalo lep kupček denarcev v banko.

Zanimivo pa je, da je 53 % kopij igre The Witcher 3 bilo prodanih na PC-ju. Na drugo mesto se je uvrstil PlayStation 4 s 26 %, sledita pa Xbox One z 10 % in Nintendo Switch z 11 % tržnega deleža. To so precej drugačne številke od leta 2015, ko je največ procentov prodaje prišlo od PlayStation 4 konzole, ki je takrat prodala skoraj polovico vseh kopij igre.

To sicer ne pomeni, da je PC postal nenadoma šampion pri prodaji. The Witcher 3 je bil velikokrat znižan tako na Steamu kot tudi na GOG-u in vsi vemo, da konzole ne nudijo tako pogostih popustov. To pomeni, da se je igra morda res prodala večkrat, a po precej nižji ceni. Na Steamu je bila velikokrat zadeva znižana na 15 €, medtem ko Switch verzija velja polnih 60 €.

CDPR je še izjavil, da so v letu 2019 povišali vrednost podjetja za 44 %, kar je naravnost osupljivo, saj že dolgo niso izdali povsem nove igre. Dvig zaslužka pripisujejo odlični prodaji The Witcher 3 igre na Nintendo Switch konzoli ter predelavi Gwenta za mobilne naprave.

Vsi ti silni denarci so iz razvijalca naredili najbolj dobičkonosno podjetje v Poljski. Njihova vrednost je ocenjena na 6,63 milijard dolarjev, kar je več kot največja poljska banka PKO Bank Polski, ki je vredna 6,53 milijard dolarjev.

Nintendo Switch konzole skoraj povsod razprodane

0

Koronavirus je močno dvignil prodajo zabavne elektronike po celem svetu. Ljudje se med trenutnimi razmerami zatekajo k igram in konzole so zabeležile skokovit poskok pri prodaji. Na udaru je predvsem Nintendo Switch, ki vsebuje zabavno knjižnico iger, ki jo lahko igra vsa družina. A žal se je izkazalo, da Nintendo na takšno povpraševanje ni bil pripravljen, zato je konzola praktično povsod po svetu razprodana.

Switch prodaja je samo v marcu narasla za 150 %, Nintendo pa se je znašel v škripcih glede distribucije in dobave novih konzol. Problem je predvsem v tem, da je veliko strojnih delov za konzolo proizvedenih v Kitajski, ki je šele sedaj počasi zopet začela odpirati tovarne.

Nintendo je preko Twitterja svoje japonske stranke obvestil, da bodo samo prednaročniki ta teden prejeli svojo enoto, nimajo pa še informacij, kdaj bodo prejeli novo pošiljko konzol, ki jih bo lahko kupil vsak.

Spletna stran gameindustry poroča, da jim je Nintendo zagotovil, da prihajajo nove zaloge, žal pa še ne vedo datuma, kdaj bo ta pošiljka res prišla. Ena trgovina v Združenem kraljestvu je povedala, da imajo omejeno količino konzol Nintendo Switch Lite, vendar je po njih manjše povpraševanje, saj je to ročna konzola, ki ni namenjena, da jo naenkrat igra cela družina. Ravno zaradi tega so začele pojenjati tudi zaloge konzol Xbox One in PlayStation 4.

V Sloveniji situacija še ni tako drastična in zaloga zaenkrat je. Trgovci sicer poročajo, da so začeli prejemati naročila za Switch tudi iz ZDA, kjer je trenutno zaloga med najnižjimi.

The Elder Scrolls Online: Greymoor bo malce zamudil

0

Eden še redkih uspešnih in živečih MMO-jev The Elder Scrolls Online se pripravlja za lansiranje nove razširitve Greymoore. Ta nas bo zopet vrnila v Skyrim, tam pa bomo morali razkriti temačno skrivnost.

Dodatek naj bi na strežnike prispel 18. maja, a bo žal bo nekoliko zamudil. Bethesda je najavila, da bi jim zoprni koronavirus povzroča kar nekaj preglavic pri delu, ki ga morajo po novem programerji opravljati od doma. Zaradi tega je bila že prestavljena Wastelanders posodobitev za Fallout 76, enako pa se bo zdaj pripetilo tudi za Greymoor ekspanzijo.

Novi datum še ni čisto točno določen, ve se samo, da bo je prestavljen za “okoli en teden”. Tako bomo novo poglavje lahko začeli preigravati najkasneje 25. maja. Na testnih strežnikih se bo dodatek pojavil že 20. aprila, zanimivo pa, da bodo v tej verziji manjkali francoski zvočni igralci. Bethesdi lokalizacija v francoščino ni uspela, ker francoski zvočni podajalci zaradi karantene niso mogli v studiu posneti svojih zvočnih vrstic.

Spodaj si lahko ogledate zadnji napovednik za Greymoor in si tako malce osvežite spomin, na kaj vse nas kmalu čaka.

League of Legends tekme se bodo predvajale na ameriškem ESPN kanalu

0

Televizijski športni kanali po celem svetu te dni obupno potrebujejo neko zanimivo vsebino. Večina jih predvaja ponovitve, vsake toliko pa se zgodi kakšna virtualna zanimivost, ki je vredna prenosa v živo. To nedeljo se bo denimo odvrtela že druga virtualna dirka Formule 1, približuje pa se tudi večje tekmovanje v igri League of Legends.

Govorimo o ameriškem LCS Spring Splitu, prva tekma pa se je že odvila včeraj med ekipama Team SoloMid in 100 Thieves. Kar je bilo posebnega na tej tekmi je dejstvo, da jo je v živo predvajal ameriški kanal ESPN2. Razvijalec Riot in ESPN sta sicer sodelovala že lani, ko smo lahko tekme spremljali na EPSN+, a letos bodo spopadi predvajani na povsem običajnem kanalu, ki ne zahteva plačevanja naročnine. To pomeni, da bo lahko zadevo gledalo veliko več gledalcev, kar ešport postavi za legitimen šport.

Ostale tekme se bodo odvile po sledečih terminih:

  • 11. april: Evil Geniuses vs. Cloud9 ob 22.00
  • 12. april: FlyQuest vs. Team SoloMid ob 22.00
  • 18. april: borba za tretje mesto ob 22.00
  • 19. april: borba za šampiona, čas še ni določen

Tekme potekajo po formatu Best of 5, Cloud9 pa velja trenutno za favorita, saj je sezono končal z rekordnim izkupičkom 17 zmag in 1 poraz. Največje razočaranje je zagotovo Team Liquid, ki se je uvrstil šele na 9. mesto.

Twitch: “Naj dihajo!” – dekolteji po novem nimajo omejitev

0

Twitch je moral znova pretipkati svoja pravila, ki se nanašajo glede golote in oprave vsakega, ki želi na njihovi platformi ustvarjati vsebino. Prejšnji pravilnik je bil namreč v tem segmentu dokaj nejasen in stvari kot so “oblačila morajo biti primerna za restavracije ali trgovine”. Tako si je vsak predstavljal pravila po svoje, kar je nato povzročilo veliko komplikacij.

Prepisana pravila so sedaj veliko bolj nazorna in specifična. Streamerji tako ne smejo biti delno ali popolnoma goli. Za tiste, ki se predstavljajo kot ženske, je nujno, da so bradavice zakrite, ne sme pa se videti tudi spodnje dno oprsja. Dobra novica je, da dekolteji po novem nimajo več omejitev in so lahko tako globoki, kolikor dopuščajo omejitve – samo da ven ne skoči kakšna bradavica.

Vsak proizvajalec vsebine mora zakriti celotne boke in zadnjico. Prosojna ali na pol prosojna oblačila niso dovoljena, saj ne nudijo dovolj velikega kritja. Spodnji posnetek denimo je dovolj velik razlog za kazen.

Tu so tudi izjeme. Če denimo med prenosom v živo pred kamero priteče nepovabljen nagec, streamer ne bo kaznovan, a se mora takoj umakniti iz takšne situacije oziroma to preprečiti. Kopalke so dovoljene, če ste na plaži, prav tako je dovoljeno prikazovanje slikanja po telesu, če le imajo vsi zakrite genitalije in ritnice. Dojenje je še vedno dovoljeno, a to pravilo je znano že od prej.

Nova pravila naj bi odpravila zmedo, ki je do sedaj veljala pri stremerjih, a dvomimo, da se kršitve pravilnika ne bodo pojavljale še naprej.

Bolj podrobno si lahko novi pravilnik ogledate na uradni strani, kjer so razložena tudi navodila glede cosplayerjev.

Valorant zaprta beta na Twitchu skoraj podrla rekord gledanosti

1

Razvijalec Riot je že nekaj časa nazaj napovedal, da bo svoje talente uporabil še kje drugje kot pa samo v krpanju popravkov za svojo popularno igro League of Legends. Najavili so kup novih projektov, med njimi pa je v oči skočil Valorant. Gre za prvoosebno streljanko, ki malce spominja na Counter-Strike, a je že od samih temeljev zasnovana okoli ešport tekmovanja.

Pridruži se Valorant Slovenia skupnosti!

To je projekt, ki je za Riot nekaj povsem novega in njihovi oboževalci so nestrpno pričakovali, da zadevo vidijo v akciji. V preteklosti smo dobili nekaj slik in posnetkov, včeraj pa je končno napočil čas za igranje zaprte bete.

Dostopa do te niso dobili vsi, ampak samo redki izbranci, med katere lahko seveda prištejemo tudi večja imena streamerske scene. A Riot se je domislil nekaj zanimivega. Ključe do zaprte bete bodo namreč podeljevali še naprej, a samo tistim, ki gledajo prenose v živo. Spletna stran Dotesports tako poroča, da je ogromno igralcev povezalo več različnih Twitch in Riot računov, saj so si tako povečali možnosti za zadetek za ključ, ki bi jim ponudil dostop do beta testiranja.

Takšno razpečevanje ključev je precej zvita zvijača za dviganje gledanosti in zadeva se jim je vsekakor obrestovala. Včeraj je Valorant prenose na Twitchu spremljalo kar 1.7 milijonov gledalcev, kar je številka, ki skoraj izenači rekord te platforme. Rekorder Twitcha je za zdaj še vedno League of Legends, ki je lani na svetovnem svetovno prvenstvu nabral 1,74 milijonov gledalcev.

Čeprav so igro preigravala večja imena kot so DrLupo, TimTheTatman in Pokimane, je Riot povedal, da z njimi ni bila sklenjena nobena pogodbo in izplačilo, da so so vsi streamerji igrali zato, ker to hočejo in ne zaradi tega, ker bi jih na to vezali izplačani denarci.

Nekateri srečni beta testerji so naleteli na težave pri prijavljanju na strežnike in Riot je zadevo urno odpravil, a trenutno se ne ve, kdaj bo prišla naslednja večja pošiljka beta ključev. Potrpežljivo čakamo na odprto beto ter končni izid, ki naj bi se zgodil še letos poleti.

Za vas smo odprli tudi uradno Valorant Slovenia Facebook stran, v kateri lahko pokramljate z drugimi oboževalci, tam pa nameravamo objavljati vse sveže novice glede igre, ki zna popeljati ešport streljank v naslednjo dobo.

Edge ima sedaj več uporabnikov kot Firefox

Microsoft in njegovi brskalniki so leta tarča posmehov s strani celotne industrije. Podpasno zbadanje se je začelo z Internet Explorerjem in se ni prenehalo tudi v prenovljenem brskalniku Edge. Microsoft je nedolgo tega poslal vse k vragu, saj je uvidel, da Google Chroma ne bo mogel nikakor premagati, zato se je odločil za drugačen pristop.

Edge je dobil še eno prenovo, ta pa je tokrat zgrajena na temeljih Chromiuma, ki poganja tudi Google Chrome. Vizualno je tako Edge dobil podobo, ki se praktično ne razlikuje od Chroma in glede na zadnje številke iz spletne strani Bleepingcomputer, se jim je poteza več kot izplačala.

Chrome68.50%
Edge7.59%
Firefox7.19%
Internet Explorer 115.60%
Safari3.62%
QQ2.41%
Sogou Explorer1.88%
Opera1.14%
Yandex1.01%
UC Browser0.42%

Leto nazaj je bil Edge na četrtem mestu, saj si je lastil samo 5,2 % tržnega deleža in je zaostajal celo za Internet Explorerjem. Od takrat so se številke pošteno spremenile, saj je Edgov tržni delež narasel na 7,59 %, kar je dovolj za drugo mesto v vojni brskalnikov. Firefoxu pa je tržni delež padel iz 9,27 % na 7,19 %, kar ga trenutno postavi na tretje mesto, zasleduje pa ga Internet Explorer 11, ki trenutno sedi na 5,6 % trga.

Na prvem mestu je zanesljivo Chrome, ki si trenutno lasti kar 68,5 % internetnih uporabnikov in očitno še dolgo časa ne bo padel iz svojega prestola.

Za Edge so številke vsekakor presenetljive, treba pa je vedeti, da raziskava ne razlikuje med uporabniku prenovljene različice in tiste stare, ki še ne teče na Chromimu. Prav tako novi Edge še ni na privzeto v Windowsih, ampak si ga mora uporabnik sam prenesti iz naslednje strani. Ko bo enkrat zadeva privzeto nameščena na vseh Windows 10 sistemih, pričakujemo, da se bo njegov tržni delež še povečal.

Tista NVIDIA RTX 2080 Ti Cyberpunk 2077 grafična kartica se na eBayu prodaja za 4.500 $

0

Morda se spomnite, ko smo nekaj časa nazaj pisali o novi nagradni igri, ki sta jo spočela razvijalec CD Projekt RED in podjetje NVIDIA. Plod njunega dela je bila podelitev prav posebne različice grafične kartice RTX 2080 Ti Cyberpunk 2077 Edition. Gre za izjemno redko grafično kartico, katera je ovito v značilno živo-rumeno barvno shemo, ki je postala zaščitni znak igre Cyberpunk 2077.

NVIDIA je naredila samo 200 primerkov te grafične kartice, 77 jih je romalo v roke srečnežev nagradne igre. Ostale bodo razdelili naknadno, skupno vsem pa je bilo to, da zadeve nisi mogel kupiti nikjer, niti jih v roko niso prejeli razni slavni opisovalci tipa Linus.

Zmagovalci nagradne igre se seveda zavedajo, kakšen zaklad so prejeli v svoje roke. Nekateri med njimi bodo svoj izvod pridno čuvali, tisti bolj podjetni pa bodo poskušali od njih nekaj tudi zaslužiti. Tako se je pred kratkim pojavila ravno takšna RTX 2080 Ti Cyberpunk 2077 grafična kartica, ta pa je trenutno v dražbi dosegla številko 4.550 $. To je ogromna cena, saj se “običajne” RTX 2080 Ti kartice prodajajo za okoli jurja in pol, a treba je upoštevati, da dražbe še ni konec, tako da zna biti končna številka še višja.

To tudi ni prva takšna dražba, saj so nedavno na Ebayu v Združenem kraljestvu prodalo 5 takšnih primerkov, cene pa so segale med 2.000 in 5.000 funtov.

Do konca akcije je v času pisanja še 18 ur, tako da če se vam v žepih valja odvečnih par tisočakov, imate še čas, da se zavzamete za svojo kopijo in septembra igrate Cyberpunk 2077 v stilu.

Gears 5 je brezplačen na Steamu in časa je dovolj, da preigrate vsaj kampanjo

0

Pri vseh teh brezplačnih igrah, ki jih razvijalci zadnje čase omogočajo samo zato, da bi si malce popestrili karanteno, je napočil čas, da malce darežljivosti pokaže tudi Microsoft.

Ta je v sklopu dogodkov Xbox Free Play Days, ki tradicionalno omogočajo igranje brezplačnih iger vsem naročnikom na servis Xbox Live, za igranje brezplačno ponudil svojo igro Gears 5. Razlika je v tem, da lahko dostop do igre dobi prav vsak, pa čeprav ni naročen na njihovo naročnino.

Zadeva je na voljo tako v Microsoftovi trgovini kot tudi na Steamu. Priporočamo slednjo verzijo, saj je za igranje veliko enostavnejša – preprosto kliknite sledečo povezavo in miško zapeljite nad gumb Play Game. Igra je drugače nenormalno draga, samo za osnovno verzijo boste na Steamu odšteli 70 €.

Gears 5 boste lahko brezplačno igrali vse do 12. aprila, kar je dovolj časa, da preigrate razmeroma kratko, a kvalitetno kampanjo. Prav tako boste lahko dodobra preizkusili večigralstvo, ki je bilo v Gears of War igrah skoraj vedno na visokem nivoju. Za igranje boste tudi nagrajeni, saj bo Microsoft vsakemu, ki bo špil zagnal do 20. aprila, poklonil novo preobleko v obliki profesionalnega rokoborca Dava Bautiste.

Call Of Duty: Modern Warfare dobil tretjo sezono – Warzone lahko sedaj igrate v skupinah po štiri

0

Založnik Activision je čez noč zagnal novo posodobitev, ki je v igri Call of Duty: Modern Warfare in Warzone prinesla pošteno število sprememb.

Modern Warfare je prejel že svojo tretjo sezono, ta pa prinaša nove mape, orožja in seveda preobleke. Pojavil se je tudi nov operator Alex, ki ste ga spoznali v preigravanju enoigralske kampanje.

Na področju map se lahko veselimo treh novih okolic:

  • Aniyah Incursion je manjša različica Aniyah Palace in je namenjena spopadom 6v6
  • Talsik Backlot je predelava Backlot mape
  • Hovec Sawmill se dogaja v vasici, mapa pa je optimizirana za obračune 6v6

Call of Duty Warzone je tudi prejel svoj kupček izboljšav, med katerimi zagotovo najbolj izstopa novi Quad igralni način. Ta bo sedaj igralcem omogočal, da se v spopade vržejo v četvericah, to pa bo mogoče od zdaj naprej tako v battle royale in Plunder načinu.

Nova sezona oz. kar posodobitev je že na voljo, vse kar morate storiti je, da jo prenesete in začnete z igranjem.

World of Warcraft: Shadowlands bo še ta teden dobil alfa različico

0

Približuje se čas za že 8. razširitev popularnega MMO-ja World of Warcraft in ta ne bi mogla priti ob boljšem času. Igralci so namreč nad zadnjo razširitvijo izpred dveh let – Battle for Azeroth – kar precej razočarani.

Razvijalec Blizzard si za Shadowlands ekspanzijo obeta marsikaj. Čakajo nas ogromne spremembe, saj bo začetna štartna cona povsem drugačna in igralci si bodo za stopnjevanje lahko izbrali eno od sedmih razširitev, zmanjšana pa bo tudi maksimalna stopnja in to kar za polovico: iz 120 na vsega 60. Več lastnosti Shadowlands dodatka si lahko preberete v našem prejšnjem članku.

Še ta teden se bo začela prva zaprta alfa, v kateri se bodo igralci lahko prvič srečali z novo razširitvijo. Na začetku bo na voljo samo prva pokrajina Bastion ter temnica The Necrotic Wake, razvijalec pa bo čez april dodal še območja Revendreth, Torghast in zanimivi Tower of the Damned.

Blizzard bo v igro povrnil tudi uroke in veščine, ki so bile odstranjene in tako bodo igralci imeli več načinov, ki jim bodo omogočali uspešno spopadanje z nevarnostjo Shadowlands sveta. “Dataminerji” bodo zagotovo budno prečesali vse skrite podrobnosti, a Blizzard opozarja, da datoteke vsebujejo veliko na pol dokončanih idej in da je Shadowlands še pošteno v razvoju.

Ko bodo izdane vse pokrajine in popravljeni večji hrošči, bodo strežniki izbrisani in začela beta faza. Ta bo omogočala testiranje večji količini igralcev, saj bo ta zaprta alfa na voljo samo starim računom, ki imajo dober sloves.

Več podrobnosti si lahko preberete na uradni blog strani.

PlayStation 5 kontroler uradno razkrit – tu so vse zadnje uradne informacije

0

Včeraj smo končno, po vseh ugibanjih, govoricah in neuradnih slikah, ki so ušle na splet, končno dobili prvo pravo sliko PlayStation 5 konzole. No, v bistvu gre tokrat samo za kontroler, vendar že to je veliko, saj je Sony vendarle uradno pokazal fizični produkt, namesto da je o svoji konzoli samo predaval in kazal grafe.

Novi kontroler se imenuje DualSense in je vizualno precej drugačen proti svojemu predhodniku. DualSense izgleda nekoliko večji in bolj mesnat in oblika je začela že rahlo spominjati na Xbox-ov izdelek. Sony se je tudi odločil zamenjati barvo in prvič od PlayStation 1 dni, kontroler ne bo ovit v popolno črnino.

Direktna primerjava obeh novih kontrolerjev.

Poglejmo si zadevo iz bolj tehnične smeri. Gumbi so večidel ostali na standardnih mestih, vrača se tudi sredinska sledilna ploščica. Ta je sedaj osvetljena, saj so Sonyjevi inženirji tisto lučko iz zadnje strani PlayStation 4 kontrolerja sedaj preselili na sprednji del. Škoda, saj je bivša zasnova prišla prav kot improvizirana luč, medtem ko si sedel v temi, je pa zadeva logična. Nekateri razvijalci so v preteklosti to lučko uporabljali kot igralni element: če ste recimo v igri nosili polno zdravje, je luč svetila zeleno, če ste se približevali smrti pa rdeče. Zdaj, ko se vir svetlobe na sprednji strani, bo igralec lažje videl, v kakšnem stanju je njegov igralni karakter, brez da bi v igri uporabljal uporabniški vmesnik.

DualSense je seveda brezžičen, za napajanje pa bo tokrat skrbel vhod USB-C. Sony pravi, da so veliko delali na vzdržljivosti baterije, ki naj bi bila tokrat daljša v primerjavi s predhodnikom, USB-C pa bo poskrbel tudi za hitrejše polnjenje. Na sprednji strani se je pojavil nov gumb “Create”, ki je zamenjava gumba “Share”. Preko njega bomo lahko zajemali slike in posnetke iz iger, deljenje teh pa naj bi bilo tokrat lažje in bolj inovativno. V kontroler je že vgrajen mikrofon, tako da bodo lahko sedaj igralci samo priklopili slušalke in že se bodo lahko pogovarjali s soigralci. Nič več izgovorov “Nimam mikrofona” v večigralskih obračunih!

Morda največja novost je “Haptic Feedback”, ki naj bi zamenjalo vibriranje iz prejšnjega kontrolerja. Tako bomo med dirkanjem dobili realističen občutek, da se peljemo skozi neravno pot, zaletavanje pa bo dalo spet drugačen, bolj grob povratni učinek. Ta tehnologija je bila vgrajena tudi v sprožilce, ki bodo tokrat nudili odpor. Tako bomo denimo pri napenjanju puščice čutili napetost, ki se bo sprostila, ko bomo puščico izstrelili.

Več si lahko preberete na uradnem PlayStation 5 blogu. Zanimivo bo videti, če bo ta barvna shema vplivala tudi na barvo same konzole, ki zna biti tokrat prvič bela. PlayStation 5 izide decembra 2020, zadnje govorice pa kažejo, da bo nova konzola veljala okoli 450 – 500 €.

Twitch streamer porušil Guinnessov rekord za najdaljši prenos v živo v zgodovini

0

Najdaljši neprekinjen prenos v živo je držal kanal Hulu, ki je 19. maja uganil prenos, dolg kar 161 ur, 11 minut in 32 sekund. Zavidljiv dosežek, ki ga je nekaj dni nazaj prekinil Twitch streamer LosPollos.

Ta je začel svojo Twitch pot leta 2015 in je postal znan zaradi preigravanja franšize NBA 2K, kasneje pa je temu dodal še nekaj prenosov iz resničnega sveta. 29. marca se je spomnil novega izziva. Svojim sledilcem je sporočil, da bo za vsakega novega naročnika svojemu prenosu v živo dodal 2 minuti.

Zadeva se je hitro začela širiti med skupnostjo in LosPollosu je bilo kmalu jasno, da ima pred sabo nekaj napornih dni. 3. aprila je presegel 100 neprekinjenih ur in nenadoma se je zdel rekord že zelo blizu. Rušenje rekorda najprej ni bilo v planu, a ko se je začel približevati številki 160 ur, so se začela postavljati vprašanja: “Kaj pa če mi res uspe?” Na številke se je odzvala tudi Twitch skupnost in novi sledilci so se začeli množično pridruževati njegovemu kanalu.

2. dni kasneje, 5. aprila, je bil rekord končno presežen, a LosPollos se še ni vdal. S svojimi sledilci se je namreč dogovoril, da če doseže 10.000 novih sledilcev, bo prenos v živo podaljšal še za 40 ur, dokler ne doseže številke 200 ur. Na koncu mu ni uspelo in predal se je pri dobrih 195 urah, kar je še vedno novi rekord.

Streamer se je zahvalil svoji družini, saj mu brez njih podvig nikakor ne bi uspel. Njegova brat in oče sta se pripeljala od daleč stran, da bi lahko z njim proslavila rekordni dosežek, stopila pa sta tudi pred kamere, ko je LosPollos malce odpočil svoje oči.

Resident Evil 3 Remake – žalosten korak nazaj

Resident Evil 3 Remake je bila ena od iger, ki sem se jo najbolj veselil v letu 2020. Sem velik oboževalec grozljivk in predelava drugega dela me je povsem prevzela. Tako sem nestrpno pričakoval nadaljevanje v obliki Resident Evil 3 Remake, ki ga je razvijalec Capcom napovedal presenetljivo hitro in še hitreje izdal. Predelava drugega dela je šele dobro zakorakala v svoje prvo leto obstoja in kar malce neverjetno je, da imamo sedaj pred sabo že predelavo tretjega dela.

Ta je v napovednikih izgledal odlično, a začel sem se spraševati, koliko je moral Capcom sekati ovinke, da je lahko nadaljevanje spočel v tako kratkem času. Imajo morda magične programerje? Ali pa morda igra ne bo vse tisto, kar bi lahko bila, saj je založnik dela kompromise zavoljo hitrejšega izida? Na žalost se je za resnico izkazalo slednje.


Razvojna ekipa: Capcom
Založnik: Capcom
Platforme: PS4, XB1, PC
LinkLINK
Datum izida: 3.4.2020
Cena: 59.99 €

Žanr: Tretjeosebna grozljivka


VIDEO OPIS


Resident Evil 3 Remake ni zanič igra in tudi povprečna ne, a žal ne dosega tiste stopnje odličnosti, ki nam jo je prinesel naravnost neverjetni Resident Evil 2 Remake. To me niti ne bi smelo presenečati, saj tudi originalni tretji del nikoli ni presegel dvojke. Vseeno sem upal, da bo Capcom tokrat igro razširil, dodal nove lokacije, sovražnike ter dodatna poglavja v zgodbi. Vem, večni in nepoboljšljivi optimist.

Žal so se odločili za drugačen pristop in tako je tretji del v primerjavi z originalom izgubil na lokacijah, kar na koncu tudi močno skrajša igralno izkušnjo.

Igra se vsekakor začne precej udarno in že v prvih minutah nam je napovedano, da bo tole močno bolj akcijski naslov v primerjavi s predhodnikom. Predelave dvojke je počasi stopnjevala napetost in tako je bilo prvo srečanje nemrtvega sila adrenalinsko in predvsem grozljivo. Ko prvič naletiš na Mr. X-a preteče kar nekaj ur igranja in ta dogodek nato dodobra spremeni sprehajanje po zapuščeni policijski postaji in skoraj povsem predrugači pristop do igranja.

Ni kaj, Jill je luštna punca. 3D model je bil narejen po ruski manekenki Sashi Zotovi.

V nasprotju s tem, Resident Evil 3 Remake nima skoraj nobenega stopnjevanja. Tokratni glavni zlobni mutant je Nemesis in ta vdre v vaše stanovanje v prvih parih minutah igre, čemur sledi vaš pobeg pred neustavljivo nevarnostjo. Šele ko mu na koncu skozi vrsto preobratov pobegnemo, se oprimemo pištole in prevzame vas tisti občutek starega raziskovanja, nabiranja surovin in pazljivega odstranjevanja zombijev z natančnimi streli v glavo.

Vendar ta občutek ne traja, saj tu v ospredje pride največja razlika v primerjavi s predhodnikom: lokacije in prepletenost sveta.

Dvojka je v prvi polovici igre vsebovala odlično zamišljeno policijsko postajo, ki ste jo počasi in pozorno raziskovali. Vsak kotiček je skrival nekaj novega, bodisi je bil to sovražnik, predmet, strelivo ali pa zaklenjen sef. Odklepali ste nova vrata in odkrili bližnjice in igra je iz tega vidika začela spominjati na odlično prepleteno okolico Dark Souls iger. Lokacijo ste prečesali večkrat in na koncu ste si mapo že vtisnili v spomin, kar je prišlo hudo prav, ko se je končno pojavil Nemesis in med njegovim preganjanjem niste imeli čas za gledanje zemljevida.

Stopnjam ne manjka podrobnosti, a žal so večidel popolnoma linearne.

Resident Evil 3 Remake pa vas želi neprestano seliti na nove lokacije. Nekaj časa smo na ulicah in vstopimo lahko v par zgradb, tista naša domača baza pa naj bi bila podzemna železnica. Vendar je izkušnja kriminalno kratka, ugank pa praktično ni. Skozi ulice in zgradbe se sprehodimo enkrat, poberemo, kar je za pobrati in to je to. Čas je, da se zgodba premakne naprej in kot igralec neke izbere nimaš. Po stopnjah se skriva bore malo skrivnosti in ko enkrat raziščeš vse, razloga za ostajanje ni. Tako se nikoli na neko lokacijo ne boste navezali, poleg tega so te močno linearne in vse skupaj izpade, kot da nam želi igra servirati akcijske segmente drugega za drugim, na nam pa je, da z njimi opravimo kar se da hitro.

Zgodba je tako klišejska, da včasih izpade že malce smešno. Dobro, gre za predelavo igre iz leta 1999 in morda je bil takrat takšen zaplet še smiseln, a v današnjem času, je štorija povsem predvidljiva, dolgočasna in brez zanimivih zapletov. Glavnega negativca prepoznaš v uvodnem kadru in ta ima za svoje početje tako neumne motive, da te boli glava. Nekaj zapletov med zgodbo me je dejansko spomnilo na film Aliens iz leta 1986, le da so tu karakterji precej manj zanimivi in karizmatični.

Tudi v trojki se bomo sprehodili čez kanalizacijo, a ta del je občutno krajši kot v predhodniku.

To ne velja za vse, saj sta mi bila denimo všeč heroja tokratne avanture Jill in Carlos. Jill je pravkar preživela grozljive trenutke iz originalnega Resident Evila in se tako še ni povsem postavila na noge. Še vedno jo lovijo nočne more in vidi se ji, da je sprehajanje po Spencer dvorcu iz originala na njej pustilo velike posledice. Družbo ji dela Carlos – pripadnik posebne enote, ki je prišel v Raccoon City rešiti kar se da, vmes pa mu je všeč postala naša junakinja. Karakterja se med sabo zbadata in videti je, da sta si všeč, pa čeprav sta skupaj preživela relativno malo časa.

Med igranjem večino časa nadzorujemo Jill, le v nekaterih primerih prevzamemo nadzor nad Carlosom, igranje med njima pa se praktično ne razlikuje. Vsak od njiju ima sicer malce drugačna orožja, vendar pa se tu te razlike tudi končajo. Carlos ima na sebi denimo cel kup žepov, zato sem pričakoval, da bo imel v primerjavi z Jill močno razširjen inventorij, vendar na žalost temu ni tako.

Novi sovražnik Hunter zahteva, da mu najprej odbijete ščit in se šele nato s strelivom lotite mehkega podkožnega tkiva.

Igralne mehanike se glede na predhodnik niso bistveno spremenile. Vaše igranje bo večinoma sestavljeno iz streljanja po sovražnikih, kjer največ šteje strel v glavo, nabiranje streliva in zdravilnih zeli ter kombiniranja predmetov. Za zavetje se boste še vedno lahko skrili v posebne varne sobe, tam pa boste lahko shranili igro, preuredili inventorij ter pospravili odvečne predmete v skrinjo, ki se nato prenaša med varnimi sobami. Upravljanje inventorija ostaja enako kot prej, tako da imate ves čas pri sebi omejen prostor, v katerega lahko spravite nabrane predmete, med pozornim prečesavanjem okolice pa lahko odkrijete tudi razne torbice, ki povečajo prostornino vašega inventorija. Naokoli posejanega streliva je tokrat malce manj, je pa več sestavin, iz katerih nato skujete dodatno strelivo. Pri orožjih večjih presenečenj ni, saj se vračajo pištola, puška, metalec granat in granate. Novost je brzostrelka pri Carlosu, nekatera orožja pa lahko dodatno izboljšate z redkimi nadgradnjami.

Sovražniki ne predstavljajo večjih presenečenj. Standardni zombiji še vedno zahtevajo več strelov v čefaro, preden podležejo, pa še potem niso zagotovo mrtvi, zato se jih splača malce zbosti z nožem, da nenadoma ne skočijo iz tal. Nekaj je novosti kot so denimo ekstremno odporni Hunterji ter nagnusne slepe Alfe, ki vas preganjajo v kanalizaciji. Resident Evil 3 Remake je opazno manj grafično nazoren kot predhodnik. Krvi je tokrat definitivno manj, tako da lahko pozabite na razkosavanje trupelc, špil pa se tudi veliko bolj zanaša na “jump scare” tehniko strašenja, ko na vas v zasedi nenadoma napade neki skriti zombakelj.

In potem je tu Nemesis – morda najbolj opevani del predelave. Tega mutanta je Capcom neprestano promoviral in naj bi v tretjem delu nosil tisto glavno vlogo. Ta neusmiljeni lovec naj bi vam bil neprestano za petami in igralec bi moral proti njemu pokazati vso svojo iznajdljivost ter vanj izstreliti vse nabrano strelivo.

Nemesis morda res izgleda grozno, v praksi pa ni spet tako nevaren.

Larifari, Nemesis ni niti približno tisto, kar so nam obljubljali. V celi igri obstaja samo en segment, kjer nas dejansko zasleduje in ga nadzoruje umetna inteligenca. Vse drugo so skriptirani dogodki, v katerih v glavnem bežimo pred njim. Nemesis je tudi edini šef v igri in z njim se spopademo večkrat, a žal so vsi ti spopadi nezanimivi in tudi nenevarni. Igral sem na Normal in čeprav sem nekajkrat crknil, se ob nalaganju položaja nisem veselil vnovične bitke, ampak bolj preklinjal, ker bom moral zopet celotni postopek ponoviti.

Definitivno največja težava Resident Evil 3 Remake je kriminalna kratkost. Celotne zadeve je konec v pičlih petih urah in verjemite mi, vzel sem si svoj čas. Nekateri boste igro končali še prej in potem gledali v odjavno špico ter se spraševali, če je bilo to res vredno 60 €. Kratkost izkušnje slabšalno vpliva na vse aspekte igre, saj okolica ostane premalo izkoriščena, karakterji premalo izpostavljeni in sinergija med glavnima junakoma samo površna. Med igranjem naletite na nekaj zanimivih dogodkov, ki kar kličejo po dodatnem raziskovanju. Za primer: enkrat naletite na svojega bivšega tovariša, ki pa ne želi naprej z vami, ampak se poslovi in zapre v sobo. Če stopite do vrat lahko slišite, kako pomirja svojo hčerko, ki je očitno okužena. Zakaj Jill ne potrka, ne ponudi pomoči ali tolažilne besede? Vrata ostajajo zaklenjena, mi pa na njih ne moremo niti potrkati. Ko bi nam bilo vsaj ponujeno igranje dodatnega scenarija z drugim likom, kot je bilo to v dvojki, ko ste lahko zgodbo videli skozi oči drugega karakterja, vendar tega tu na žalost ni. Ko je igre konec, se lahko spravite k preigravanju težje stopnje, začnete pa lahko nabirati tudi točke, preko katerih v trgovini odklenete dodatna orožja ali preobleke.

Inventorij se ni spremenil vse od Resident Evil 7. Če ni pokvarjeno, ne popravljaj.

Resident Evil 3 Remake ima svoje pluse. Grafično in zvočno je zadeva spektakularna. Ta pogon je kot naročen za izrisovanje grozljive okolice in med raziskovanjem boste slišali razne podrobnosti kot je denimo drobljenje stekla iz okolice, na katero stopa nemrtva noga. Tudi nekatere stopnje so naravnost odlične in če niste ljubitelj pajkov, potem boste v enem segmentu pošteno švicali. Tu je še večigralski način Resistance, ki je dobra popestritev, vendar menim, da bi se zadeva zaslužila ločen opis in ga tu ne bom izpostavljal.

Resident Evil 3 Remake bi moral na razvijalčevi mizi živeti vsaj še eno leto in morda bi tako Capcom izkoristil ves potencial, ki ga naslov vsekakor ima. Ves čas si med igranjem govoriš: “Ok, tole bi bilo lahko toliko boljše, če bi zadevo malce bolj razširili.” Žal smo na koncu dobili izkušnjo, ki za svojo ceno 60 € ponuja povsem premalo in samo žalostno lahko objokujem zapravljen potencial.

Kolikšna je tista minimalna količina RAM-a, ki lahko še uspešno zažene operacijski sistem Windows 10?

32-bitni operacijski sistem Windows 10 za uspešen zagon potrebuje minimalno vsaj 1 GB spomina. To je seveda odločno premalo, da bi s takšnim računalnikom počeli karkoli bolj zahtevnega, kot je denimo zagon brskalnika, ki RAM golta kot nor.

A Twitter uporabnik Nori je ugotovil, da Microsoftove uradne zahteve ne držijo povsem. Nori je eden tistih tipov, ki rad namešča operacijske sisteme na čudne naprave, v pogojih, za katere niso namenjeni. Več o njegovih poskusih si lahko preberete na njegovem blogu, tokrat pa si je zamislil drugačen izziv. Zanimal ga je odgovor na vprašanje: “Kolikšna je res tista minimalna količina spomina, da lahko uspešno zaženemo Windows 10?”

Operacijski sistem je tekel na Oracle VM Virtualboxu, ki ga je poganjal ARM procesor. Za začetek se je odločil prepoloviti uradne zahteve in Windows 10 se je uspešno zagnal na samo 512 MB pomnilnika. Nato je zadevo znova prepolovil in sledil je pozitiven rezultat, saj so se Okna uspešno postavila na samo 256 MB RAM-a. Odločil se je zadevo še znižati.

Najprej je poskusil zadevo zagnati na 128 MB pomnilnika, a to je bilo žal premalo in pri zagonu ga je pričakal modri zaslon smrti. Zadevo je nekoliko zvišal in pri 140 MB RAM-a se je Windows 10 sicer zagnal, a ni bil zmožen zagnati uporabniškega vmesnika. Dodal je še malce moči in pri 192 MB pomnilnika se je zadeva končno postavila na noge. Dobili smo torej neuradno minimalno število RAM-a, ki je še zmožna zagnati Okna. Takšen sistem verjetno komaj diha, a važno je, da živi, čeprav dvomimo, da bi bil zmožen zagnati še kakšno dodatno aplikacijo.

Nori je svoj eksperiment označil za zabavnega in zagotovo bo več o njem popisal tudi na svojem blogu.

Resnični NASCAR voznik v virtualni igri izgubil živce, kar ga je nato stalo sponzorstva

0

Čedalje več športnih vej po svetu gleda v virtualne vode in poskuša nadaljevati tekmovanja v igrah. To nedeljo bomo recimo dobili že drugo dirko karavane Formule 1, v to smer pa je stopilo tudi ameriški NASCAR.

Pretekli vikend se odvilo NASCAR prvenstvo v igri iRacing in za virtualni volan so se usedli resnični vozniki. Zadeva je bila speljana profesionalno: prenos v živo je organiziral Fox in za mikrofonom so bili profesionalni komentatorji. Čeprav tekmovanje služi samo popestritvi programa in ne gre za tiste “prave” dirke, so bili za volanom profesionalni vozniki, ki jih naprej žene tekmovalna žilica. In to pomeni, da se bo kljub zabavanju slej kot prej nekdo ujezil ter izgubil živce.

To se je zgodilo tudi tokrat. Voznik s številko 43 Bubba Wallace se je zapletel z voznikom številka 14, ki sliši na ime Clint Bowyer. Trk sicer ni bil nevaren, a je privedel do tega, da se je Bubba zavrtel na progi, zaradi česar je nato zaprl igro z besedami: “Zaradi tega te zadeve ne jemljem resno.”

Bubba se je nato odpravil na Twitter in povedal, da se joka od smeha. Ljudje so bili namreč nad njegovim zaprtjem igre razočarani, kar se mu je zdelo naravnost neverjetno. Zadeva pa se očitno ni zdela smešna njegovemu sponzorju Blue-Emu, ki je v izjavi povedal, da oni iščejo voznike in ne ljudi, ki se takoj predajo. Tako so umaknili svoje sponzorstvo iz resničnega življenja, kar je voznika in njegovo ekipo zagotovo zapeklo po denarnici.

Saints Row The Third bo dobil predelavo in glede na napovednik nas čaka poštena grafična nadgradnja

0

Saints Row je ime, ki ga nisem slišal že dolgo časa. Zadnji del, Saints Row: Gat out of Hell, smo dobili debelih 5 let nazaj, od takrat pa je serija poniknila v globočine zgodovine in ni se zdelo, da bomo dobili kakšen nov del.

Saints Row igre so svoje življenje začele leta 2006 in sprva so bile nekakšna različica GTA-ja. Z vsakim delom pa je serija postajala čedalje bolj odbita. Že tretji del je svojo norost na polno objel in celotna igralna izkušnja je bila ena velika zafrkancija, v kateri si barabe pretepal z ogromnim dildom. Četrti del je vpeljal superherojske mehanike in tako je naš karakter lahko že letal po zraku in na gobec udarjal zlobne vesoljce.

Serija nikoli ni prinašala nekih bajnih zaslužkov, a je bila zabavna in lepa popestritev ustaljenih igričarskih norm. Dodatno zabavo je prineslo še zanimivo večigralstvo, tako da smo Saints Row ime te dni kar malce pogrešali.

Razvijalec Volition se tega zaveda in tako je včeraj presenetil vse z napovedjo predelave tretjega dela. Saints Row: The Third Remastered, kakor se zadeva uradno imenuje, bo prinesel kar precej izboljšav. Teksture so dobile občutno nadgradnjo, prav se mesto Steelport kopa v prenovljeni osvetljavi. Predelana so bila orožja in tudi vozila, tako da je razvijalec v predelavo vložil veliko več truda, kot pa smo pričakovali.

Saints Row: The Third Remastered ne bomo čakali dolgo, saj bo izšel že 22. maja, na PC-ju pa bo zadeva ekskluzivno zavezana Epic Games trgovini.