🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 153

Netflix izvrgel prvi napovednik za biografski film igralke Marilyn Monroe

0

4. avgusta bo minilo 60 let od smrti igralke in pevke Marilyn Monroe, Hollywoodske zvezdnice, ki so jo dolgo vse ženske sovražile, vsi moški pa so želeli biti z njo. Gre za žensko, ki je živela resnično razburljivo življenje, polno vzponov in padcev, za njo pa so se slinili tudi res vplivni možje, med katere lahko prištejemo tudi ameriškega predsednika Johna F. Kennedyja.

A za tem glamuroznim življenjem se je skrivala v življenju nesrečna ženska, čigar pravo ime je bilo Norma Jeane, ta pa je tolažbo vedno iskala na nepravem mestu, ki jo je pripeljala do tragične smrti, staro vsega 36 let. Krivec smrti je bilo predoziranje s tabletami, zaradi česar jo sumijo samomora.

Njeno življenje bo poskušal orisati prihajajoči biografski film Blonde, ki je narejen po istoimenski knjigi pisateljice Joyce Carol Oates. Glavno vlogo je prevzela Ana de Armas in ta je svojo nalogo opravila naravnost odlično. Sicer ni čista kopija Marilyn, a ji je v enih kadrih že srhljivo podobna, napovednik pa nas popelje čez nekaj Marilynih najbolj popularnih delov življenja, medtem ko vse skupaj spremlja počasna verzija njene pesmi Diamonds Are a Girls Best Friend.

Pomembno vlogo v filmu bo nosil tudi Bobby Carnevale, ki bo igral njenega drugega moža in bejzbolskega zvezdnika, ki je s stadionov slišal ime Joe DiMaggio, igralec Adrien Brody pa bo odigral vlogo še enega njenega bivšega moža Arthurja Millerja.

Blonde bo na Netflix prispel 23. septembra.

Sony razkril igralni plošček za telefonsko zabavo

0

Sony se je odločil pridružiti povpraševanju po mobilni zabavi in v te namene so včeraj najavili povsem nov igralni plošček Backbone One, ki je bil spočet v sodelovanju s podjetjem Backbone.

Backbone je sicer prenosni plošček že ustvaril v sodelovanju z Microsoftom, ki je bil seveda namenjen za njihove konzole Xbox, tako da Sonyjeva različica ni nič zares novega. Je pa novi plošček odet v prepoznavno belo barvno paleto konzole PlayStation 5, tako da se že na prvi pogled razlikuje od svojega konkurenta.

Zanimivo je to, da Sony zaenkrat promovira samo verzijo za iPhone, medtem ko so o verziji za Android čudno tiho. A po drugi strani se Sonyjev Backbone od Xboxa razlikuje samo po barvi, zadeva pa deluje povsod, saj je igralnemu ploščku vseeno kaj poganja, da le to počne na združljivem telefonu. Tako lahko Xboxovo črno verzijo ploščka uporabite za poganjanje PlayStation naslovov, velja pa tudi obratno, seveda pa je tu tudi vrsta naslovov, ki jih najdemo znotraj Applove trgovine kot je denimo Call of Duty Mobile.

Sony sicer plošček promovira v povezavi s svojim servisom PS Remote Play, a ta ni takšen kot Game Pass, ki bi vam omogočal poganjanje iger v oblaku. PS Remote Play za igranje zahteva povezavo z vašo konzolo PlayStation 4 ali 5, to pa hkrati pomeni, da boste za nemoteno igranje potrebovali močno internetno povezavo doma in kjerkoli se že takrat nahajate s svojim telefonom, kar je recept za cel kup komplikacij.

Na žalost zadeva pri nas še ni na voljo, saj se lahko s tem igralnim ploščkom pozabavajo samo prebivalci Avstralije, Kanade, Francije, Nemčije, Italije, Mehike, Nizozemske, Nove Zelandije, Španije, Švedske, Združenega kraljestva in ZDA, temu pa naj bi kmalu sledilo še več držav.

Na uradni strani zanj zahtevajo 120 €, kar je že cena, ki se lahko meri z Razerjevim igralnim ploščkom Kishi, ta pa je Slovencem že na voljo.

PlayStation 5 končno dobiva podporo za ločljivost 1440p

0

Sony je včeraj presenetil z najavo, ki bo razveselila predvsem vse tiste, ki doma za igričarsko zabavo posedujete tako PC kot tudi konzolo PlayStation 5. Slednja bo namreč končno dobila podporo za ločljivost 1440p, ki jo tipično gledamo v razmerju 2560×1140 in je dandanes ena najbolj popularnih ločljivosti na PC-ju.

PlayStation 5 je namreč vse do sedaj, za razliko od konkurenta Xbox Series X, podpiral zgolj ločljivosti 1080p ali pa 4K, saj sta ti najbolj pogosti na televizorjih. Pri računalniških monitorjih pa je zadeva malce drugačna, saj je tam najbolj v rabi 1440p, ki je nekakšna zlata sredina med 1080p in 4K. Takšni monitorji so sicer delovali tudi na PlayStationu 5, a konzola je nato na monitor izvrgla samo manj kvalitetno ločljivost 1080p in jo raztegnila čez ekran, zaradi česar smo seveda gledali v nazobčane robove tekstur.

Možnost nove ločljivosti bomo dobili preko posodobitve, ta pa je trenutno v beta testiranju. Ko bo enkrat na voljo za vse, boste pri nastavitvah HDMI izhoda preprosto obkljukali možnost 1440p in končno bo vaš monitor postal resnični multipraktik. Seveda bodo novo ločljivost morale podpirati tudi igre, a tudi če je ne, bodo rezultati vseeno boljši kot so bili do sedaj. Če denimo igra podpira 4K, bo nato ta ločljivost preko supersamplinga prilagojena za 1440p, kar bo obenem izboljšalo tehniko glajenja robov.

Nova posodobitev bo s sabo prinesla še nekaj drugih priboljškov. Ena od teh je možnost map, ki nam bodo omogočile lažje sortiranje iger po kategorijah. Ustvarili boste lahko do 15 map, vsaka od teh pa bo lahko vsebovala do 100 iger. Prav tako se lahko veselite novih družabnih funkcij, saj boste lahko od prijatelja na enostaven način zaprosili deljenje ekrana in tako boste uživali v gledanju njegovega igranja.

Kot rečeno, beta je trenutno že na voljo, a samo igralcem iz izbranih držav, kjer pa Slovenije ne najdemo. Končna verzija posodobitve za vse bo izšla še enkrat letos, več informacij pa si lahko preberete v uradnem blog zapisu.

Meta poskuša z nerodnim videom razložiti privlačnost metaversa

Mark Zuckerberg ima za prihodnost velike načrte, ti pa so usmerjeni v VR prostor, ki se bo imenoval metaverse. Slednja krilatica je bila nekaj časa popularna pri vsakem večjem podjetju, a so nad njo hitro tudi vsi obupali. Vsi, razen Zuckerberga, ki še vedno vztraja, da bo metaverse enkrat prihodnost njegovega podjetja in za to vizijo je pripravljen firmo spraviti ob še zadnji evro. Metaverse namreč konstantno izgublja denar in oddelek Reality Labs je v drugi četrtini 2022 prinesel 2,8 milijarde dolarjev izgube, zato bo zanimivo videti, kako daleč namerava Zuckerberg peljati svojo vizijo.

Zaenkrat pri njej vztraja in v te namene je Meta spočela prvi informativni oglas, ki nam želi razložiti kaj sploh je metaverse in zakaj ga potrebujemo. Pred kamere je stopila Keke Palmer, tej pa se je pridružil še Vishal Shah, podpredsednik Reality Labsa.

Vse skupaj je dokaj cringe in čeprav je parček sicer všečen, lahko nerodno sestavljen scenarij pripelje samo do določene točke, preden se ti vse skupaj ne priskuti. Keke sprašuje Vishala po temu, kaj vse lahko trenutno počnemo v metaversu in kaj nas še čaka, medtem pa se v avtu vozita po CGI-ajevski okolici, ki med drugim vključuje ogromnega flaminga in letečo želvo.

Vishal se hvali, da lahko že zdaj plezamo po ogromni banani in da lahko ponovno sestavimo Titanik in se tokrat uspešno zapeljemo mimo prej usodnega ledenika, metaverse pa bo po njegovem enkrat postal glavni prostor za virtualno druženje, ki bo omogočalo ples v nočnem klubu, medtem ko uporabljate superherojske sposobnosti.

Problem je, da vse kar Vishal opisuje, lahko delamo že zdaj in to brez famoznega metaversa. Meta rešuje problem, ki ne obstaja in podjetje je preprosto prepričano, da si na vse pretege želimo uporabljati internet ter družabna omrežja z nameščenimi VR očali. To trenutno ne velja, saj so ta še vedno predraga, pretežka in preveč zakomplicirana za uporabo in tega se zaveda tudi Meta, zato je njihov načrt zastavljen za 10 let.

A Metino izgubljanje denarja in borba s konkurenco tipa TikTok to prihodnost postavlja pod resno vprašanje.

FIFA 23 dobila daljši igralni posnetek, ki razloži nekatere novosti

Še dva meseca nas ločita od novega dela serije FIFA, ta pa bo letos nekoliko posebna. Ta bo namreč še zadnja, pod katero se bo podpisal založnik EA, saj ta naslednje leto ne namerava več plačevati drage licence za ime FIFA, zato bo naslednje leto uvedel svojo nogometno serijo EA Sports FC.

FIFA 23 bo vsebovala kar nekaj novosti, založnik pa je zagotovo najbolj ponosen na prenovljeno verzijo animacije, ki se bo tokrat ponašala z imenom HyperMotion 2. Gre za posebno tehniko animacij, ki jih je razvijalec pridobil preko snemanja resničnih nogometnih tekem, v te posnetke pa je zapekel še nekaj algoritmov umetne pameti, ki te animacije naredi še bolj izpopolnjene. HyperMotion 2 bo tako na naše virtualne tekme prinesel kar 6k unikatnih animacij in te precej popestrijo dogajanje na zelenici.

Kako bo ta tehnologija spremenila igranje je dobro razloženo v zgornjem posnetku, ki se spusti tudi v takšne podrobnosti, kot so različni tipi teka igralcev, saj eni stavijo na krajše šprinte, medtem ko se drugi zanašajo na daljše korake, ki spet spočnejo svojo animacijo teka. EA v posnetku še posebej izpostavi prenovljeno preigravanje, ki naj bi igralcem priskrbelo večjo stopnjo odziva pri nadzoru žoge, prav tako pa bo sedaj pokrivanje nasprotnega igralca bolj inovativno.

Dobra novica je tudi to, da bo FIFA 23 na PC-ju letos ujela korak s trenutnimi konzolami, tako da se naprednega HyperMotiona 2 veselite tudi računalničarji, a bo za to treba plačati malce večjo ceno. K sreči lahko na EIGRE.si pridobite boljšo kupčijo, kot pa ob prednaročilu digitalne verzije na Steamu.

FIFA 23 nas bo zabavala od 30. septembra dalje, EA-ju pa je za letos uspelo povrniti licenco kluba Juventus, ki je lani pripadal samo Konamijevi seriji eFootball.

GTA 6 naj bi prvič vseboval žensko junakinjo, izid je vsaj še 2 leti stran

0

O naslednjem delu serije GTA lahko na spletu najdemo cel kup člankov, analiz in predvidevanj, a bolj malo njih je legitimnih in so večinoma plod brezpredmetnih govoric, ki ne nosijo kakšne posebne teže. Zato o njih na naši strani ne poročamo, a ko se oglasi novinar Jason Schreier, takrat tudi mi po pasje dvignemo ušesa, saj je to možakar, ki ima znotraj igričarske industrije najbolj kvalitetne vire.

Jason je včeraj za spletno stran Bloomberg izdal novo poročilo, tole pa je usmerjeno v razvojno kulturo razvijalca Rockstar. Članek se sicer osredotoča predvsem na spremembo delovnih navad, saj želijo vodilni zmanjšati število nadur, ki jim v programerskih vodah rečemo “crunch”.

Vendar pa je Jason na intervju povabil tudi nekaj trenutnih delavcev znotraj Rockstarja in nekaj tistih, ki so podjetje zapustili nedavno. Iz njihovih ust mu je tako uspelo izbrskati informacije glede prihajajoče igre GTA 6, ki že dolgo velja za eno najbolj pričakovanih naslovov znotraj igričarske industrije.

Največja zanimivost je zagotovo dejstvo, da naj bi v GTA 6 prvič v zgodovini te serije nadzorovali žensko junakinjo. Ta naj bi imela južnoameriške korenine, skozi zgodbo pa naj bi jo spremljal še en pajdaš, za katerega pa ni jasno, ali bo moški ali ženska, prav tako ne vemo, če bomo tega skrivnostnega protagonista lahko tudi nadzorovali. Dvojec naj bi imel razmerje tipa Bonnie in Clyde, kar je zanimiv smer razvoja zgodbe in že kar vidimo, kako bosta skakala iz ene težave v drugo, dokler na koncu vsaj eden od njiju ne doživi tragičnega konca.

Rockstar naj bi na GTA 6 začel delati že leta 2014, torej samo leto po izidu petega dela in takrat so imeli za igro velike načrte. GTA 6 bi moral ob izidu vsebovati ogromne igralne predele ZDA in Južne Amerike, a skozi leta je Rockstar malce zmanjšal ambicije in ob izidu načrtuje izdati samo nekakšno izmišljeno verzijo Miamija, ki bo vsebovala še nekaj okolice izven mesta. Kljub temu naj bi GTA 6 vseboval več notranjih lokacij kot pa katerikoli Grand Theft Auto v zgodovini, Rockstar pa namerava kasneje za igro izdajati izdatno novo vsebino, tako da bomo dobili cela nova mesta in dodatne misije. Res upamo, da ta dodatna vsebina ne bo samo striktno večigralska.

Poročilo malce omeni tudi datum izida. Trdnih datumov nima niti Rockstar, a nekateri delavci ugibajo, da nas od izida ločita še vsaj dve leti, kar pomeni, da bomo GTA 6 po vsej verjetnosti v roke dobili šele enkrat v 2024.

Guillermo del Toro pokazal dražilnik za svojo verzijo Ostržka

0

Čemu je v zadnjih dveh letih Ostržek postal tako presneto popularen, medtem ko je prej leta sedel pozabljen v zaprašeni Geppettovi delavnici, vam ne bi znal povedati. A dejstvo ostaja, da smo že dobili dokaj nenavaden film in da trenutno nekdo dela na temačni igričarski verziji, ki močno spominja na Bloodborne.

Svojo vizijo Ostržka poskuša uresničiti tudi dobro znani režiser Guillermo del Toro, ki se ga spomnimo po filmih The Shape of Water in Pan’s Labyrinth, v igrah pa je plodno vlogo igral pri uresničitvi projekta Death Stranding. Guillermov poskus oživitve Ostržka se imenuje preprosto Guillermo del Toro’s Pinocchio, režiser pa je povedal, da je na njem delal leta in da je dolgo iskal pravega partnerja in tega je naposled našel v pretočnem servisu Netflix.

Prvi dražilnik nam pokaže prelestno grafično podobo, Guillermo pa se je namesto navadne CGI animacije odločil za tehniko stop-motion, tako da je nekdo po cele dneve premikal figurice pred kamero, kar na koncu izdavi res unikatno izkušnjo – kot da bi gledal risanko, ki ima nekam nizko število sličic na sekundo.

Zgodba bo tista klasična, tako da sosledje dogodkov znotraj filma ne bo presenetilo nikogar. Geppetto bo zopet osamljen in ravno zato bo ustvaril svojega lesenega prijatelja Ostržka, ta pa bo nato poskušal odkriti svoje mesto med ljudmi iz mesa in krvi.

Guillermo je v film privabil tudi nekaj večjih imen. Ostržka bo glasovno upodobil Gregory Mann, David Bradley bo Gepetto, Tilda Swinton bo Fairy, za glas Cricketa pa bo poskrbel Ewan McGregor. Film bo vseboval še druge Hollywoodske zvezdnike, med katere lahko prištejemo Christopherja Waltza, Cate Blanchett in Finna Wolfharda.

Guillermo del Toro’s Pinocchio izide decembra letos, a to ni edini Ostržek v 2022. Disney dela namreč na svoji verziji, ki prav tako vsebuje velika imena, njegov projekt Pinocchio pa bo na pretočni servis Disney+ prispel septembra.

PlayStation Plus bo avgusta dobil nekaj res kvalitetnih naslovov

0

Ko je Sony napovedal prenovljeni naročniški servis PlayStation Plus, so se med igralci pojavili strahovi, da bodo tisti naročniki osnovne verzije Essentials, ki mesečno prinese tri nove igre, ostali dolgih nosov, saj bo podjetju v interesu samo podpiranje naročnikov dražjih verzij, medtem ko bodo ostali dobili drobtinice. A zgodilo se je ravno obratno in Sony je med naročnike Essentials stopnje v juliju podaril odlično igro Crash Bandicoot 4: It’s About Time, avgust pa bo prinesel še bolj kvaliteten nabor igralne zabave.

Igralci se boste lahko po novem pozabavali znotraj predelave Tony Hawk’s Pro Skater 1+2, ki je lani v modernejšo grafično podobo spravila popularni skejterščini, ki ju mnogi še danes kujejo med zvezde. Activision je dobro poskrbel za predelavo in je z njo naredil ravno tisto, kar so igralci tudi pričakovali: ohraniti vse igralne prvini izvirnikov in vse skupaj zapakirati v lepšo grafično podobo, brez kakšnih nepotrebnih mikrotransakcij.

Druga igra se imenuje Yakuza: Like a Dragon, zadnji del popularne japonske serije Yakuza, ki je danes star že dobri dve leti. Like a Dragon je malce spremenil preigravanje Yakuze, saj je akcijski boj zamenjal s poteznim, to pa je pri nekaterih igralcih sprožilo nekaj ogorčenja, drugi pa so se na nov boj ter novega protagonista hitro privadili. Yakuza bo ta mesec igrala pomembno vlogo tudi pri vseh naročnikih Extra in Premium verzij naročnine, saj bodo ti dobili še igre Yakuza 0, Yakuza Kiwami in Yakuza Kiwami 2, tem pa se bodo skozi leto pridružili še tretji, četrti, peti in šesti del te franšize.

Na koncu bomo avgusta preigravali še grozljivko Little Nightmares. Gre za dokaj unikatno, od strani gledano avanturo, ki drži res čudovit grafični stil, igralne mehanike pa so ravno dovolj zapletene, da boste za kakšno uganko potrebovali nekaj minut, platformski izzivi pa znajo biti zahtevni, a se jih da prečkati z dovolj vztrajnosti.

Vse te zadeve bodo na voljo postale 1. avgusta, do takrat pa lahko še prevzamete julijsko ponudbo.

Gregor Čeglaj je očitno še edini, ki zna delati spletno dramo v Sloveniji

2

Slovenska scena vplivnežev je večino časa dokaj dolgočasna. To sicer ne pomeni, da se vsak dan ne rodi nov heroj družabnih omrežij, ki hitro pridobi nekaj tisoč naročnikov, nakar nastopi čas za grajenje spletne kariere. Ta je v glavnem sestavljena iz promoviranja poceni kitajske robe, kazanju vseh pritiklin vzgajanju paglavca, igranju Fortnita ali pa promoviranju hotela znotraj Tanzanije, ki je čisto super, če spregledaš skupinsko tuširanje z drugimi gosti.

Skratka, vse skupaj je dolgčas, a vsake toliko se zgodi žarek zanimivosti. Ta je tako redek kot padec obiskovalca živalskega vrta v ogrado s tigri, a ko se ta enkrat zgodi, vsi Slovenci, tako kot prej omenjeni štirinožec, z zanimanjem dvignemo glavo in si ogledamo novo sceno.

Drama je namreč slastna in vsi jo obožujejo, pa če se še tako sprenevedamo. Vendar je dramo v majhnem slovenskem prostoru, kjer skoraj vsi vplivneži podpirajo drug drugega in skupaj hodijo na dopuste (tam tudi skupinsko tuširanje verjetno ne izostane) ter piknike težko spočeti. Vseeno pa se ta vsake toliko pojavi in takrat na slovenskem prostoru zagrmi.

Zanimivo je, da večina te vsebine prihaja iz strani slovenskega YouTuberja/boksarja Pero Martića. Spomnimo se njegovega prerekanja z Dinottijem, tipček pa je stal zadaj tudi za začetkom boksarske kariere v lahko kategoriji vplivnice Denise Dame, ki zdaj v Srbiji snema porniče. Martić je bil tudi stal za odmevnim intervjujem z bivšim slovenskim moškim Gregorjem Čeglajem, dvojec pa se je spravil v ocenjevanje slavnih Slovenk, a to je bilo dejansko odkritosrčno, javnost pa je bila zaradi tega povsem šokirana.

Gregor se je namreč pokazal v povsem drugi luči in je spominjal na tistega tihega prijatelja, ki je vedno pridno hodil v šolo, nikoli ni zaklel ali pa skadil zvitka trave. Nato pa je bil povabljen na zabavo, kjer je prvič probal alkohol in tipu se je popolnoma snelo in na površje je privrelo vse tisto, kar se nikoli ni upal prej povedati.

Tako je bilo tudi v tem intervjuju in Gregor je tako popljuval skoraj vse slovenske vplivnice, čemur je sledilo zgražanje vsakega ženskega bitja, ki je kdaj poprijelo za Instagram. Kako lahko ta tip, ki je postal slaven ravno zavoljo ocenjevanja in iskanja napak žensk v resničnostni oddaji Sanjski moški, ocenjuje in išče napake žensk na YouTubu? No, odgovor je bržkone logičen iz prejšnjega stavka, saj je bila oddaja ravno zaradi tega tudi gledana, a očitno je šel na YouTubu predaleč in sledile so sankcije.

Čez noč so se proti njemu zarotili praktično vsi vplivneži in vsak dan je sledila vsaj ena vplivnica, ki je svoj Story začel s stavkom: “Sicer se navadno ne spuščam v takšne stvari ampak tule je moje mnenje”. Napad na Čeglaja je bil nekaj dni popularen in ostali vplivneži so sledili svojemu nagonu kot piranje: čimprej povedati svoje mnenje, postati vsaj malce relevanten in si s tem obogatiti število sledilcev.

Čeglaj je zaradi tega razumljivo izgubil sponzorje in za nekaj časa izginil iz scene. A kot Nevesta v filmu Ubila bom Billa na stare zamere ni pozabil in se je zdaj nenadoma vrnil v naša življenja, pod objektiv pa si je vzel tri popularne vplivneže: Katarino Benček, Janija Jugovica (@coolfotr) in Tejo Jugovic (@coolmamacitaa), spravil pa se bo še na druge. Čeglaj pravi, da so bili to glavni krivci, zaradi katerih je izgubil sponzorje in ogromne količine denarja, zdaj pa je čas, da se topovi krivice uperijo proti njim.

Spočel je serijo Storyjev in že v prvem je napovedal, da bo postal nekakšen Julian Assange in da bo razkril vse njihove umazane skrivnosti. Sledilci so seveda razburjeno skakali iz ene zgodbe na drugo, medtem ko je Gregor razkril… Da ti vplivneži promovirajo stvari v zameno za denar.

Ja, to je bilo v bistvu to in je nekaj, kar že itak vsak, ki ima nekaj v glavi, že dobro ve. Gregor sicer napoveduje še veliko več, a se je nato spotaknil ob bivše tekmovalke šova Sanjski moški, za katere pa večini dol visi, čeprav je zanimivo slišati, da nekaterim dogaja pljuvanje v usta.

Vseeno pa je drama dosegla svoje in celotni spletni prostor vplivnežev se je zopet zbudil. Teja in Jani sta baje že sprožila tožbo, a kdo ve, če bo kaj res od tega, Gregor pa je že navrgel, da gre raje spat pod zemljo, kot pa da jima plača cent zabave.

Bolj zanimiv je Gregorjev Instagram profil, ki je v samo nekaj dneh pošteno narastle. Njegov profil je bil dolgo v mirovanju in samo dva tedna nazaj je držal nekje slabih 29k sledilcev, ta številka pa je zaradi zadnjih Storyjev narasla na kar dobrih 53k sledilcev. Ta številka bo nedvomno še narasla, saj nam Gregor obljublja nova razkritja, malce dviga pa so dobili tudi njegovi “nasprotniki”. Katarina Benček je na dan drame pridobila skoraj 200 novih sledilcev, Teja Jugovic pa dobrih 100.

Na koncu imamo od drame vsi nekaj: napadalci, branilci, gledalci in Žurnal24, ki mu bodo od tipkanja “šokantnih razkritij” kmalu odpadli prsti.

Meta bo VR očala Quest 2 podražil za 100 €

V svetu tehnološke robe smo navajeni, da po določenem času cena starejših izdelkov začne padati, s tem pa se naredi prostor za nove verzije, ki obdržijo ceno predhodnika. Podjetje Meta se na takšna izročila požvižga in tako je včeraj pogumno napovedalo dvig cen njihovih dve leti starih VR očal Quest 2, skok v ceni pa ni niti približno zanemarljiv.

Za očala Quest 2 z 128 GB prostora boste po novem morali odšteti 399 $, za 256 GB izvedenko pa 499 $, kar je kar 100 $ več kot do sedaj. Sprememba je bila sicer zaenkrat napovedana samo za ZDA, a slovenska trgovina EIGRE.si pravi, da se bo ta cena preselila tudi k nam, tako da boste morali pri nas za Quest 2 z 256 GB prostora odšteti nekaj več kot 600 €.

Meta na svojem blogu dvig cen opravičuje z dejstvom, da so stroški proizvodnje in dostave močno narasli. Dvig cen jim bo zato omogočal nadaljnje vlaganje denarcev v razvoj svojih izdelkov in v izpopolnjevanje vizije metaversa, ki je glavno vodilo Zuckerberga.

Razlogi za podražitev se seveda nahajajo tudi drugje, a teh Meta raje ne omenja. Razvoj metaversa se je do sedaj izkazal za eno veliko črno finančno luknjo, v katero izginjajo milijoni, rezultati pa se bodo morda pokazali šele čez kakšnih deset let. To priznava tudi sam Zuckerberg, ki je v intervjuju za spletno stran RoadtoVR priznal, da bo metaverse zares razburljiv šele nekje leta 2030, ko bo veliko več ljudi uporabljalo VR sisteme.

A preden se to zgodi, se ti morajo izrazito poceniti, Meta pa gre očitno ravno v obratno smer. Podjetje bo letos razkrilo nov VR sistem, bo pa ta še dražji od Questa 2, v nedavnem prikazu trenutnih tehnologij v razvoju pa lahko vidimo hudo zanimive stvari, a vse so še v prototipnih fazah, ki verjetno spet ne bodo ravno poceni.

Skok cen se bo zgodil že 1. avgusta in če boste od takrat do 31. decembra kupili nova VR očala Quest 2, potem vam bo Meta zraven častil brezplačno kopijo igre Beat Saber, ki drugače zase zahteva 30 €.

Predelava Star Wars Knights of the Old Republic naj bi bila v resnih težavah

0

Razvijalec BioWare nas je leta 2003 popolnoma očaral z igro Star Wars Knights of the Old Republic, RPG izkušnjo, ki je končno imela pogum zapustiti dogajanje okoli Skywalkerja in se preseliti tisoče let v preteklost, ko je bila žetev Jedijev in Sithov še posebej rodovitna in so rdeči ter modri žaromeči prečkali poti širom galaksije.

Igra je bila odlična, a žal je nekdo na njo spustil prekletstvo, ki preži nad franšizo še danes. Nadaljevanje je namreč prevzel razvijalec Obsidian in zaradi prekratkega razvojnega časa so to superiorno nadaljevanje pokopali hrošči, čemur je sledila bolj mizerna prodaja. EA ni obupal in je namesto tretjega dela razvil MMO The Old Republic, ki sicer živi še danes, a je ob izidu imel svoje težave.

Licenca je po vsem tem času romala drugam in sicer v roke Embracerja, ta pa takoj napovedal predelavo prvega dela, razvoj tega pa je zaupal svojemu studiu Aspyr. Ta je spočel en kratki dražilnik in se s polno močjo vrgel v delo, ki pa očitno ni spočelo zadovoljivih rezultatov.

Novo poročilo iz strani spletne strani Bloomberg namreč pravi, da je projekt v hudih težavah. Razvojna ekipa naj bi konec junija za LucasFilm in Sony pripravila kratki demo, ki bi pokazal smer razvoja igre in ta očitno ni dosegel pričakovanj. Samo teden po demu sta bila namreč odpuščena šefa umetnosti in dizajna Jason Minor ter Brad Prince, to pa sta pri razvoju takšnega projekta dokaj pomembni vlogi.

Viri pravijo, da je zdaj predelava v hudih težavah in da je bil razvoj praktično zaustavljen, Embracer pa je razočaran nad vloženim denarjem, ki za zdaj ni spočel zadovoljivih rezultatov. Igra je bila po prvem dražilniku načrtovana za izid proti koncu 2022, a viri znotraj Aspyra pravijo, da je bolj realističen datum 2025. Takšna časovna razlika nakazuje na to, da bi moral biti razvoj startan od začetka in kdo ve, če Embracer ne bo raje vsega skupaj raje preklical.

Amazon Prime postaja dražji

0

Največja svetovna spletna trgovina Amazon je slaba dva tedna nazaj zaključila svojo razprodajo Prime Day in upamo, da ste jo takrat izkoristili ali pa si vsaj privoščili mesec brezplačnega testiranja naročnine Prime. Ta bo namreč kmalu postal precej dražji, kar se je sicer že zgodilo v ZDA, zdaj pa se ta trend seli tudi v Evropo.

V Sloveniji najbolj uporabljamo nemško izvedenko portala, ta pa je do sedaj mesečno stala 7,99 €, nova cena pa bo 8,99 €. Evro razlike sicer ne dela kakšne večje razlike, a ta postane bolj očitna na letni ravni, saj boste zanjo namesto 69 € zdaj plačevali 89,90 €. Tudi Amazon UK bo dvignil cene in sicer na 8,99 £ mesečno oziroma 95 £ letno, italijanska različica portala pa bo skočila iz 3,99 € na 4,99 € mesečno oziroma iz 36 € na 49,90 € letno.

Prime v Evropi že dolgo ni spreminjal svojih cen. Združeno kraljestvo je zadnjo takšno spremembo doživelo leta 2014, Nemčija v 2017 in Italija v 2018.

Amazon za dvig cen krivi inflacijo in zvišane stroške dostave, prav tako delanje filmske in televizijske vsebine za pretočni servis ni ravno poceni in zahteva dvig naročnin. Vse to je bilo pojasnjeno v e-mail sporočilu, ki so ga prejeli nekateri novinarji, a notri niso bili zapisani še drugi razlogi. Amazon je namreč v prejšnji četrtini zabeležil izgubo denarja, kar se ni zgodilo vse od leta 2015, upad dobička pa je posledica rekordnih dobičkov med časi koronavirusa, ki pa jih ni bilo mogoče držati na isti ravni. Amazon je veliko denarja vložil tudi v podjetje Rivian, ki se ukvarja z izdelavo električnih avtomobilov, to pa jim je tudi odgriznilo lep del prihrankov.

Sprememba cen bo v veljavo stopila 15. septembra.

BMW zaračunava mesečno naročnino za gretje sedežev, a jim nagajajo pirati

0

Mikrotransakcije znotraj iger so tako dobičkonosne, da so postale všeč tudi avtomobilski industriji, ki so zdaj dodatne funkcije avtomobila zaklenili pod mesečne naročnine. Vse skupaj se sliši kot nekakšna slaba šala, a zadeva je še kako resnična in BMW je mikrotransakcije že začel vpeljevati v vse svoje novejše modele in stavite lahko, da se tej praksi zdaj ne bo odpovedal.

Zadeva je bila sprva na voljo samo v Južni Koreji in veliko ljudi je upalo, da BMW s tem samo malce testira trg, a so se ušteli, saj so zdaj takšne naročnine na voljo tudi v Evropi. Samo poglejte si uradno nemško stran podjetja, kjer so lepo naštete vse cene in storitve, ki so bile običajno na voljo ob nakupu avtomobila. Gretje sedežev zdaj stane 17 € mesečno, letno pa boste za to funkcijo odšteli 170 €. Gretje volana mesečno zahteva 9 €, za eno leto pa boste primaknili 95 €. Si morda želite samodejnega preklapljanja med dolgimi in kratkimi lučmi? To bo 8 € mesečno oziroma 85 € letno, lahko pa malce prihranite in vzamete paket za 3 leta, ki stane samo 125 €.

bmw

Treba se je zavedati, da so vse te funkcije strojno že nameščene znotraj avtomobila, BMW svoj cenovni davek zahteva samo za programski odklep le teh. In kjer je nekaj programskega se brž pojavijo alternativne opcije v obliki piratstva in tako je tudi v tem primeru.

Ne pričakujte sicer, da boste te funkcije odklenili preko kakšnega torrenta, saj boste za odklep še vedno morali plačati, a precej manj, kot od vas zahteva BMW. Spletna stran Wired je na intervju privabila Iaina Litchfielda, šefa podjetja Litchfield Motors, ki se ukvarja z nadgradnjami avtomobilov, njihova specializacija pa je odklep blokad na motorjih. Iaina pravi, da pozna ljudi, ki lahko na preprost način odklenejo dodatne funkcije BMW avtomobilov in to za precej manjšo ceno, kot pa zahteva uradni servis in mnogokrat za enkraten znesek. Funkcija Apple Carplay pri BMW-ju denimo stane 300 €, pri njih pa lahko to odklenete za nekje 50 €, enako pa lahko storite z vsemi drugimi pritiklinami, kot so denimo gretje sedežev, volana in preklapljanje med dolgimi in kratkimi lučmi.

Litchfield Motors sicer deluje samo v Združenem kraljestvu, a zagotovo boste tudi v Sloveniji našli kakšnega takšnega “majstra”, ki bo za dobro kupčijo odklenil “Digital Deluxe” verzijo vašega avtomobila.

World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic dobil datum izida

0

Blizzard je včeraj napovedal, da se približuje čas, ko se bomo zopet vrnili v, vsaj po mnenju mnogih igralcev, najboljšo razširitev v zgodovini World of Warcrafta, ki se ponaša z imenom Wrath of the Lich King. To se bo zgodilo 26. septembra, Blizzard pa je hkrati pripravil nov krajši napovednik, ki je zabeležil razglasitev končnega datuma.

Wrath of the Lich King nosi pomembno vlogo znotraj zgodovine Warcrafta. Igralcem namreč prinese zaključek epske sage, ki se je začela s strategijo Warcraft 3 in v kateri smo gledali potovanje princa Arthasa Menethila, ki se je spremenil iz pravičnika v žalostno senco samega sebe, nakar se je na koncu zavihtel na zmrznjeni prestol Northrenda kot novi Lich King.

Wrath of the Lich King pri veliko igralcih rad potrka na nostalgično noto, saj jih je veliko mnenja, da se je od takrat vsebina tega dolgoletnega MMO-ja močno spremenila, zato jih je veliko takrat tudi odpovedalo naročnine. A morda je zdaj, med to sušo iger spet nastopil trenutek za obujanje spominov preko Wrath of the Lich King Classica, zadeva pa zna priti prav tudi vsem tistim, ki se vam takrat ni ljubilo igrati MMO-ja, tako da nikoli niste doživeli pravega zaključka zgodbe strategije Warcraft 3.

Klasična verzija dodatka bo od originala malce drugačna. Kot prvo je Blizzard onemogočil samodejno parjenje skupin za raide in skupine, saj naj bi to kvarno vplivalo na druženje igralcev. Poleg tega bo igralni razred Death Knight na voljo že od začetka, saj so igralci prej morali lik napredovati do vsaj stopnje 55, preden so tega lahko spremenili v nemrtvega viteza. Blizzard bo poskrbel tudi za nekaj nove vsebine, saj nas čaka nov poklic Inscryption, ta pa bo lahko spremenil lastnosti urokov in posebnih sposobnosti.

V pripravi za nov dodatek je Blizzard zagnal dogodek Joyous Journeys, ki bo na vseh Burning Crusade Classic strežnikih pohitril nabiranje izkušenj za 50 %, kar bo prav prišlo vsem igralcem, ki bi radi hitro dvignili stopnje svojih sekundarnih likov. Ta pohitritev je izbirna in jo lahko izklopite preko šefa lokalne taverne v prestolnici svoje frakcije, če bi slučajno radi ohranili “čisto” izkušnjo stopnjevanja.

Wrath of the Lich King Classic bo tako kot prejšnji dodatek Wrath of the Lich King Classic za igranje brezplačen, boste pa zanj potrebovali aktivno naročnino.

Euro Truck Simulator 2 nas bo v naslednji razširitvi zapeljal tudi skozi Slovenijo

0

Razvijalec SCS Software je zaradi trenutne situacije med Rusijo in Ukrajino pred časom za igro Euro Truck Simulator 2 preklical razvoj dodatka Heart of Russia, ki bi vsem virtualnim tovornjakarjem končno omogočil vožnjo skozi rusko pokrajino. To je sicer razumljiva poteza, a igralci so bili vseeno razočarani, saj je bil dodatek že praktično končan, zdaj pa bo v urniku Euro Truck Simulator 2 vsebine zevala luknja, to pa bo poskušal zapolniti naslednji dodatek West Balkans.

Ta bo razveselil tudi plodno slovensko skupnost, ki za Euro Truck Simulator 2 izdeluje modifikacije, igra pa je na naših tleh še vedno hudo popularna. West Balkans nam bo zdaj končno omogočil vožnjo tudi skozi podrobno poustvarjene slovenske ceste, poleg teh pa se bomo zapeljali še skozi Albanijo, Bosno, Hrvaško, Kosovo, Črno goro, Severno Makedonijo in Srbijo.

Peljali se bomo skozi podeželsko okolico in tudi po tesnih ulicah mest in prvi napovednik nam vsekakor da občutek, da smo zavili v naše kraje. Sicer napovednik ne pokaže kakšnih res izstopajočih slovenskih znamenitosti in lahko bi dobili kakšen kader vožnje po cesti, kjer bi nas spremljalo hrvaško morje, a vsaj arhitektura obcestnih hiš je definitivno nekaj takega, kar bi srečali med vožnjo po Balkanu.

West Balkans še nima datuma izida, si pa lahko dodatek na Steamu dodate pod seznam želja.

Half-Life 2 dobiva modifikacijo, ki nas bo vrnila v najbolj slaven del igre

0

Novo poglavje serije Half-Life bomo verjetno dobili samo takrat, ko se bo razvijalcu Valve dalo spočeti kakšnega naslednika VR očal Index, zato se bo za nove avanture Gordona Freemana treba zadovoljiti preko modifikacij. Teh je že zdaj cel kup, nekatere pa so bolj, spet druge manj kvalitetne. Zagotovo se vam splača vsaj preizkusiti projekt Black Mesa, ki predela prvo igro v izboljšano grafično podobo drugega dela, modder 3stripedkilla pa že nekaj časa dela na novem projektu, ki nas bo vrnil v eno najbolj priljubljenih destinacij znotraj originalne kampanje Half-Life 2.

Govorimo seveda o Ravenholmu, lokaciji, ki nam je v kampanji lepo nakazala, da se lahko Half-Life 2 hitro spremeni v grozljivko. Kako priročno potem, da se nova modifikacija imenuje We Don’t Go to Ravenholm in zopet vas čaka prečesavanje temnih kotičkov ulic, bojevanje z zombiji in poslušanje zvokov napol razpadlih trupelc, ki vas lahko ob nepazljivosti hitro preplavijo.

Modifikacija je še v razvoju, a 3stripedkilla je že izdal demo, ki ga lahko prenesete iz sledeče povezave. Ponuja nekje uro zabave, ki je videti precej atmosferična in verna svojemu predhodniku. Zanimivo je, da modifikacija igralcu v roke ne porine markantnega Gravity Guna, ampak se moramo zadovoljiti z brzostrelko in pištolo. To je malce čudna izbira, saj je ena od posebnosti te stopnje bilo pomanjkanje streliva, tako da smo se morali zanašati na pasti in izstreljevanje rezilc in drugih okoliških predmetov, kar je izkušnjo spremenilo v preživetveno. Prav tako bi nam prav prišla puška, ki je obvezni spremljevalec zombijaških izkušenj, a kdo ve, morda bomo to odklenili malce kasneje v kampanji.

We Don’t Go to Ravenholm še nima točnega datuma izida, za igranje pa boste potrebovali nameščeno kopijo igre Half-Life 2: Episode 2.

Serija I Am Groot dobila prvi srčkani napovednik

0

Disney pumpa Marvel vsebino kot bi jim gorelo pod petami in zato bo praktično vsak lik, ki je imel v kakšnem filmu imel nekaj dialoga, prejel svojo serijo ali pa celovečerca. Založniku sicer tega ne gre zameriti, saj Marvelove ekranizacije vedno napolnijo blagajne kinodvoran, Disney pa mora skrbeti tudi za svoj pretočni servis Disney+, ki bo naslednji mesec prejel novo Marvelovsko obarvano serijo.

Ta se bo imenovala I Am Groot, sledila pa bo avanturam redkobesednega protagonista, ki smo ga prvič spoznali v filmih Varuhi galaksije, v teh pa se je prelevil iz ogromnega postopajočega drevesa v manjšo, bolj srčkano izvedbo in ravno ta bo dobila svojo serijo, ki bo sestavljena iz petih mini epizod.

Napovednik pokaže Groota, ki po spletu naključij naleti na miniaturno civilizacijo, ki pa skriva konkretno orožarno. Groota reši samo njegov prestrašeni prdec, ki ven izvrže zelen list, ta pa je sredi skalnate puščave zelo dragocena roba. Nevarnost nato hitro mine in Groot postane predmet čaščenja, a to je samo ena epizodica od petih, o vsebini drugih pa Disney zaenkrat molči.

Majhnega Groota bo glasovno zopet upodobil Vin Diesel, le da bo tokrat njegov glas malce računalniško predelan v višjo oktavo. V seriji se bo vsaj enkrat pojavil rakun Rocket, ki mu bo glas zopet posodil Bradley Cooper, od stare ekipe Varuhov galaksije pa se bo za kamerami mudil James Gunn, ki bo tokrat deloval kot izvršni producent.

I Am Groot se bo na Disney+ pojavil 10. avgusta.

Dodatek American Truck Simulator – Montana je videti resnično sproščajoče

2

Razvijalec SCS Software je skozi leta postal pravi mojster ustvarjanja vernih simulacij tovornjakarjev, za te namene pa so spočeli dve ločeni igralni seriji: Euro Truck Simulator in American Truck Simulator. Razlika med tema dvema je že jasna takoj iz imena, saj je vsaka od njiju namenjena svojemu trgu, American Truck Simulator pa v sebi vsebuje ogromne ameriške tovornjake, ki vsebujejo tudi po 16 koles.

Obe seriji redno prejemata nove dodatke. Euro Truck Simulator je sicer pred kratkim preklical novo razširitev, saj bi nas ta zapeljala v osrčje Rusije, kateri se trenutno izogibajo vsi razvijalci in založniki. Delo pa je medtem nemoteno potekalo naprej na dodatku Montana, ki bo kmalu prispel v American Truck Simulator, ta pa nas bo zapeljal skozi malce bolj ruralne ceste, ki pa so videti fantastično.

Montana je videti naravnost čudovito in človek si ne more pomagati, da se ob gledanju vožnje skozi divjino ne bi malce sprostil in če ste potrebovali še kakšen dokaz, zakaj so tosortni naslovi idealni za poslušanje podcastov, potem tega najdete na zgornjem, skoraj polurnem igralnem posnetku. Montana nam bo sicer ponudila tudi nekaj manjših mestec, saj tovor pač nekam moramo odložiti in ga nato spet pobrati, a večino časa boste preživeli na cesti, obdani z gozdovi.

Dodatek Montana med nas prihaja 4. avgusta in tule je njegova stran na Steamu, SCS pa je lani marca že napovedal dodatno razširitev, ki nas bo zapeljala v Teksas.

Papers, Please končno prihaja tudi na telefone

0

Razvijalec Lucas Pope je en presneto talentiran oblikovalec iger, ki je do sedaj spočel dva naslova in oba sta pri kritikih požela vrhunske ocene. Posebnost njegovih iger je dejstvo, da Pope praktično vse postori sam in če izvzamemo glasovno podajanje, bi lahko vsaj naslov v iztočnici vseboval samo njegov podpis in našteli bi vse ljudi, ki so plodno delali na teh igrah.

Lucas Pope je do svoje prave slave prispel leta 2013, ko je v igričarske roke poslal naslov Papers, Please – neverjetno depresiven naslov v katerem igramo carinika izmišljene komunistične dežele Arstotzka. Naša naloge vsebujejo pregledovanje potnih listov vseh tistih, ki poskušajo vstopiti v našo deželo, kar ni lahka naloga, saj je Arstotzka ravno končala 6-letno vojno s svojo sosedo Kolechio in povsod so prisotni strahovi, da se bo čez našo mejo vtihotapil kak vohun. Pregledovanje dokumentov mora biti zato natančno, a tudi hitro in če bomo lenarili ali pa čez mejo spustili kakšnega nebodigatreba, potem bo zvečer vaša družina ostala praznih želodcev.

Papers, Please je leta 2013 izšla samo za PC in Mac, v 2014 smo prejeli predelavo za tablice iPad, nakar je leta 2017 sledila še predelava za prenosno konzolo PlayStation Vita. Zaradi igrine enostavne podobe smo vsi čakali predelavo še za telefone, a te ni bilo od nikjer, Pope pa se je včeraj končno premislil in napovedal Papers, Please tudi za operacijska sistema Andoid in iOS.

Pope je na Twitterju pojasnil, da bo predelava vsebovala uporabniški vmesnik, ki bo povsem prilagojen novi platformi. Pravi, da zelo slabo vidi, a da se je želel izogniti približevanju pogleda znotraj igre, saj bi to nekako uničilo izkušnjo.

Papers, Please bomo lahko na pot vzeli od 5. avgusta dalje, cena pa zaenkrat še ni znana.

Igra Gotham Knights bo ob izidu prejela strip, ki bo pojasnil smrt Batmana

0

Mestece Gotham City se bo kmalu spet znašlo v zvrhanem košu težav, a žal mu tokrat na pomoč ne bo mogel priskočiti vedno čuječi Batman, saj se je ta po spletu naključij znašel pod zemljo. Tako pravi zgodba prihajajoče igre Gotham Knights, ki bo v ospredje tokrat porinila Batmanove pomočnike Nightwinga, Batgirl, Robina in Red Hooda, ti pa so zdaj prevzeli štafetno palico pravice.

Razvijalec Warner Bros Montreal je že od začetka povedal, da je v igri Gotham Knights mrtev, a igralci so dvomili v to izjavo in veliko jih je bilo prepričanih, da bo Temni vitez med igranjem vsaj enkrat pokukal iz teme. A razvijalec vztraja, da bo v tej zgodbi Batman čisto zares mrtev, njegovo smrt pa bo pojasnil strip Gilded City, ki bo izšel skladno z igro.

V Gilded City se bo Batman boril z virusom, ta pa pri prebivalcih vzbudi nenavaden bes, zaradi katerega se ljudje začnejo kar pobijati med sabo. Našemu junaku to seveda ni preveč všeč in poda se v lov za glavnim odgovornim in skoraj prepričani smo, da bo to Joker. Namreč tudi tega ne bomo videli v igri Gotham Knigts, tako da bo morda par v stripu odplesal svoj zadnji tango, strip pa naj bi med drugim razložil dogodke junaka Runaway – nekakšnega prednika Batmana, ki je Gotham City ščitil v letu 1880.

Kot rečeno, strip bo izšel skladno z igro in tako ga bomo lahko brali od 25. oktobra dalje. Na ta datum bo izšla prva številka, julija naslednje leto pa bo moč kupiti zbirko, ki bo vsebovala vseh šest stripov.