🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 155

Starši tožijo TikTok, potem ko je zaradi nevarnega izziva umrlo več otrok

0

Če vam po pravici povem, raznih izzivov po družabnih omrežjih ne spremljam več in, dinozaver kot sem, zadnji izziv, ki ga pomnim, je bil tisti s čebrom hladne vode. Ta je bil smešen, saj smo gledali v nekaj pošteno premraženih ljudi, vsake toliko pa se je zgodilo tudi kaj nepredvidljivega, ko je nekomu vedro, skupaj z vodo, padlo naravnost na glavo.

Kot pa je pri takih stvareh v navadi, so ti izzivi postajali čedalje bolj nevarni. Nekaj časa je bilo denimo stopanje po ogromnih stopnicah, sestavljenih iz gajbic za pivo, v zadnjem letu pa se je predvsem na TikToku razpasel nevaren žanr, z imenom Blackout Challenge.

Izziv uporabniku naloži nalogo davljenja samega sebe s pomočjo pasov ali vrvi, vse dokler ta ne pade v nezavest. To je v bistvu to od izziva in TikTok je bil poln takšnih resničnih in zlaganih videov, kjer so ljudje v zameno za internetne točke tvegali svoja življenja.

Teh izzivov so se lotili tudi otroci in nekateri so za to plačali najvišjo ceno. Starši se seveda s tem ne nameravajo kar sprijazniti, zato so proti TikToku vložili tožbo, saj naj bi podjetje spodbujalo takšne izzive in tako ogrožala življenja otrok. Tožba je bila vložena v imenu 8-letne Lalani Walton in 9-letne Arriani Arroyo, v dokumentu pa je zapisano, da naj bi na takšen način umrlo vsaj še 5 otrok, vsi pod starostjo 15 let.

Predstavnik TikToka je za spletno stran Washington Post podal izjavo, da takšnih nevarnih izzivov ne promovirajo in če uporabnik v iskalnik vtipka “blackout challenge” bo naletel na opozorilo glede nevarnosti takšnih izzivov, spodaj pa ga pričaka povezava, kjer se lahko glede vsega skupaj malce pouči.

A nova tožba pravi, da to opozorilo ne nosi veliko teže in da sta Lalani in Arriani naletela na video teh izzivov na zavihku For You, kjer vam TikTok sam naprej porine priporočljive videe. Prav tako davljenje ni edini takšen izziv, saj tožba omeni tudi izziv Skull Breaker Challenge, kjer nekomu med skokom spodneseš noge, ta pa nato pade na glavo.

Celotno tožbo si lahko preberete spodaj.

Založnik EA si je zaradi enega Tweeta nakopal cel kup težav

1

Založnik EA se je dober teden nazaj odločil malce popestriti svoja družabna omrežja in na Twitterju se je kar naenkrat pojavila izjava: “They’re a 10 but they only like playing single-player games”. Ta kratki stavek je namigoval na to, da je nekdo lahko skoraj popoln, če le ne bi ekskluzivno igral enoigralskih iger, kar bi se lahko tudi smatralo kot sredinec vsem tistim, ki tosortne igre obožujejo.

Izjava se je razširila kot požar in veliko igralcev je bilo seveda razburjenih, saj so se počutili ponižano, EA pa je moral nato hitro poskušati rešiti situacijo in je kasneje na Twitterju zapisal, da so takšni igralci v bistvu enajstice.

Del razburjenja gre tudi na račun zgodovine tega založnika. Leta 2010 je predsednik EA-ja Frank Gibeau izjavil, da je z enoigralskimi igrami konec in da se bo v prihodnosti vse vrtelo okoli večigralstva. To se seveda ni uresničilo, a EA je vsekakor poskušal nekaj let večigralske zadeve poriniti v vsako stvar, saj so tako lažje služili preko mikrotransakcij. Zaradi tega so se na koncu tudi opekli in Star Wars: Battlefront 2 je bil ob izidu tako prežet z mikrotransakcijami, da so posamične države končno začele razmišljati o regulaciji loot-boxov.

Ta Tweet je prav tako prišel ob času, ko je EA končno začel zopet ceniti enoigralske naslove. Naslednje leto nameravajo ponovno zagnati serijo Dead Space, v izdelavi je tudi nadaljevanje igre Jedi: Fallen Order, ki je prav tako čista enoigralska izkušnja, BioWare pa zdaj dela na novih poglavjih serij Mass Effect in Dragon Age.

Spletna stran USA Today poroča, da je imel Tweet za sabo neko strategijo. Plan je bil, da bi uradni Twitter račun zapisal to izjavo, nato pa bi jo izpodbijali Twitter računi razvijalcev, ki pod EA-jem delajo na enoigralskih izkušnjah. A seveda do tega ni prišlo, založnik pa ima zdaj nove težave, saj se vodje teh studiev počutijo manj spoštovane, zato je moral EA organizirati serijo sestankov, kjer se je vsem prizadetim opravičil za izjavo.

USA Today je še zapisal, da naj bi s Twitter računom upravljalo neko zunanje podjetje, sestavljeno iz novincev, ki se sploh ni zavedalo EA-jeve preteklosti glede enoigralskih iger, kar skoraj zagotovo tudi pomeni, da bo na koncu nekdo izgubil službo.

Clerks 3 dobil svoj prvi napovednik

0

Franšiza Clerks se je začela davnega leta 1994, takrat pa je Kevin Smith spočel črno-beli prvi del, ki je urno pridobil na slovesu, a trajalo je kar 12 let, preden se je Smith odločil posneti nadaljevanje. Tudi v drugem delu je naslovno vlogo nosil Dante, ki bi delal vse drugo kot pa opravljal poklic prodajalca v zapuščeni trgovini, a vsaj dolgčas mu ni nikoli, saj mu družbo vedno dela njegov jezični kolega Randal, pred trgovino pa postajata in droge prodajata Jay in Silent Bob.

Clerks 2 je zdaj že tako star, da se je Randal takrat norčeval iz trilogije filmov Gospodar prstanov, drugi del pa je bil tudi znan po nekaterih kontroverznih izjavah likov, ki v letu 2022 nikakor ne bi bile dobro sprejete. Ravno prav potem, da bomo še letos dobili Clerks 3, ki ga je zopet spisal in režiral Kevin Smith, v naslovnih vlogah pa bomo videli zopet vse stare znance, ki pa so zdaj že kar lepo zakorakali v leta.

Zaplet pravi, da bo Randal doživel bližnje srečanje s smrtjo in preden dokončno izgine iz planeta, se bo preizkusil v snemanju povsem svojega filma, ki bo sledil dogodkom iz njegovega življenja. Prvi napovednik nam pokaže kar nekaj šal, ki brijejo norca iz prvih dveh delov in zopet se bo pred kamerami pojavil Ben Affleck, ki je reden spremljevalec Smithovih filmov, šala pa je zmeraj v temu, da igra samega sebe.

Clerks 3 izide enkrat jeseni, gledali pa ga bomo lahko samo v kinih.

MacBook Air M2 v prodajo stopi 15. julija

0

Apple je točno mesec dni nazaj predstavil svoj prenovljeni prenosnik MacBook Air M2, ki bo v primerjavi s predhodnikom nosil malce drugačno obliko in paleto barv, največja sprememba pa se bo zgodila pod tipkovnico, saj bo drobovje poganjal napredni čip M2, ta pa naj bi po moči prekašal M1 za okoli 40 %.

Ob prvi predstavitvi je Apple samo napovedal, da bo novi prenosnik v prodajo stopil nekje julija, zdaj pa smo končno dobili bolj specifičen datum. MacBook Air M2 bo v roke strank začel prihajati od 15. julija dalje, seveda pa bodo prednost imeli vsi tisti, ki si bodo prenosnik prednaročili, kar je po nekaterih državah že mogoče od 8. julija dalje.

Poleg M2 čipa bo novi MacBook Air vseboval malce večji zaslon, premera 13,6 palca, hkrati pa bo lažji in v širino za 20 % ožji od predhodnika. Vseeno pa vse niso dobre novice, saj Apple vztraja pri samo 8 GB pomnilnika, kar je za današnje potrebe že resnično kritična raven pomnilnika in res bi bil že čas, da bi Apple v osnovni verziji presedlal na 16 GB pomnilnika.

Seveda je tega možno nadgraditi, a bodite pripravljeni pošteno odpreti denarnico. MacBook Air M2 bo pri Američanih za osnovno verzijo zahteval 1.199 $, vendar pa so evropske cene povsem drugačne. Za Slovenijo uradnih cen med časom pisanja članka še ni, lahko pa pogledamo k Nemcem.

Tam Apple za osnovni MacBook Air M2 zahteva kar 1.499 €. Če si boste zaželeli nadgradnje na 16 GB pomnilnika, boste morali za to čast odšteti 230 €, enako pa stane nadgradnja diska iz 256 na 512 GB. Končna računica teh dveh nadgradenj privedeta ceno na skoraj dva tisočaka, kar je malce absurdno, saj bi moral MacBook Air predstavljati nekakšen uvodni prenosnik v MacBook svet in za takšno ceno dobimo že MacBook Pro-ja M2, ki pri nas nosi praktično enako ceno.

Umrl je igralec Tony Sirico, znan po svoji vlogi iz Sopranovih

0

Pripravite se na vnovičen ogled serije Sopranovi, saj se je včeraj, v svojem 79. letu starosti, od nas za vedno poslovil igralec Tony Sirico, ki smo ga v tej seriji poznali pod imenom Peter Paul “Paulie Walnuts” Gualtieri.

Sirico je imel presneto burno življenje. Rodil se je leta 1942 in se je že od mladih nog zapletel v težave z zakonom. Vse skupaj je bil aretiran kar 28-krat, prvič se je to zgodilo že pri rosnih sedmih letih, ko je poskušal izmakniti kovance iz avtomata za časopise. Sirico se je nato zapletel tudi z mafijo, specifično je šlo to za družino Colombo, med tem časom pa je bil tudi dvakrat aretiran – enkrat zaradi posesti neregistriranega orožja in enkrat zaradi oboroženega ropa.

Simpatični igralec se je nato odločil preizkusiti v igralskih vodah in njegova prva vloga je bila v mafijskem filmu Crazy Joe, nato pa je odigral več stranskih vlog, kjer je igral pripadnika mafije – vidimo ga lahko denimo v filmu Dobri fantje, kjer je delal družbo zdaj preminulemu igralcu Rayju Liotti.

A njegova življenjska vloga se je zgodila v seriji Sopranovi, kjer je odigral markantnega Paulija – zabavnega mafijca, s srebrnimi zalisci, ki te je v eni sceni lahko pošteno nasmejal, spet v drugi pa prestrašil do smrti. Njegov soigralec Michael Imperioli, ki je v seriji igral Christopherja, je v enem podcastu povedal, da so nekatere epizode Sopranovih prišle kot navdih zgodb, ki jih je iz svoje barvite preteklosti producentom zaupal Sirico, mafijska družba pa naj bi ga enkrat poskušala narediti za polnopravnega člana, kar se pri Američanih sliši kot “Being made”, a Sirico je to zavrnil, saj ni maral poslušati ukazov od drugih.

Ravno Imperioli je vest o smrti Sirica podelil na Instagramu, zraven pa je zapisal, da je bil to eden od najbolj prijaznih ljudi, kar jih je kdaj poznal in da ga bo močno pogrešal. Imperioli je s Siricom odigral eno od najbolj zabavnih epizod Sopranovih z imenom Pine Barrens, oba lika pa zaradi neuspešnega atentata v tej epizodi obtičita sredi zamrznjenega gozda, čemur je sledil naravnost vrhunski dialog.

Zadnja dva meseca sta bila za filmske mafijce zelo težka. Maja se je od nas poslovil Ray Liotta, ravno včeraj pa je umrl tudi legendarni James Caan, ki nas je navdušil v filmih Boter.

Amazon pripravlja večjo razprodajo in trenutno podarja naročnino Prime

1

Tako kot vsako leto bo trgovski gigant Amazon tudi letos pripravil svojo tradicionalno razprodajo Prime Day, ta pa bo potekala dva dni in sicer se bo to letos zgodilo 12. in 13. julija.

Posebnost te razprodaje so res velika znižanja, ki se tičejo praktično vsake kategorije, ki jih Amazon ponuja. In teh je veliko, saj preko Amazona lahko naročimo resnično vse, pa če so to najnovejši tehnološki onegaji, televizorji, tablice, računalniki, kamere, igre ali pa kakšni specifični izdelki tipa elektronski kuhalnik riža.

Trik te razprodaje je to, da je izjemno kratka in da je na voljo samo vsem naročnikom storitve Prime. Ta običajno stane 7,99 € na mesec, a Amazon te dni ponuja brezplačni preizkus, ki traja 30 dni, med tem časom pa boste deležni vseh ugodnosti, ki so na voljo tistim, ki za storitev plačujejo. To pomeni uživanje v zadevah, kot so Prime Gaming, Amazon Music in Prime Reading ter seveda brezplačni poštnini pri vseh izdelkih, ki to storitev ponujajo.

Brezplačni preizkus vam prinese tudi uživanje pretočnega servisa Prime Video. Tu notri najdemo kar nekaj zanimivih serij in filmov, kamor lahko denimo prištejemo Clarkson’s Farm, serijo The Boys in zabavni film Borat: Subsequent Moviefilm.

Zadevo se vsekakor izplača izkoristiti in jo lahko pridobite preko naslednje povezave. Ponudba občasno postane na voljo tudi vsem tistim, ki ste v brezplačnem preizkusu sodelovali že prej, zadevo pa lahko prekličete takoj, ko se na njo naročite in še vedno boste uživali v vseh bonusih, brez da bi bili vmes v strahu, da boste po 30 dneh pozabili naročnino preklicati, nakar vam bo zaračunana standardna naročnina 7,99 €.

Po letih zatišja Ubisoft vendarle pokazal gusarsko igro Skull and Bones

Igralci o gusarskem naslovu iz rok Ubisofta sanjajo že vse od leta 2013, ko so se zabavali v napetih morskih spopadih igre Assassin’s Creed: Black Flag. Založnik je sicer zaznal zanimanje za piratske avanture, a namesto da bi vse to izkoristil za hitro splavitev ločenega naslova, se je ideje lotil kot upokojen lenivec in je igro Skull and Bones napovedal šele leta 2017 in jo nato vedno znova prestavljal, igralno bazo pa mu je med tem časom sunil Microsoft s svojo igro Sea of Thieves.

Ubisoft je medtem razvoj igre še enkrat zagnal, zdaj pa je programiranje napredovalo do te stopnje, da je napočil čas za prvo obsežnejšo predstavitev, to pa smo dobili včeraj v obliki igralnega napovednika, ki pokaže tiste glavne zanimivosti igre.

Kot pričakovano se bo Skull and Bones vrtel okoli izpopolnjevanja piratskih ladij, nadgrajevanja našega lika in pustošenja po razburkanem morju Indijskega ocena. Naše potovanje bomo začeli v raznih zalivih, tam pa bomo lahko sprejemali različne naloge, kovačili opremo ter se vsake toliko spustili v lov za zakladom, ki ga lahko odkrijemo samo skozi razne sledi.

Tako opremljeni se bomo nato spustili v plovbo z našo posadko, ki bo imela svojo voljo, slej kot prej pa se bo treba spustiti v boj proti drugim ladjam, te pa lahko nadzoruje umetna inteligenca ali pa živi igralci. Skull and Bones bomo lahko igrali povsem samotarsko, a Ubisoft pravi, da bomo največ zabave potegnili iz druženja z drugimi igralci, s katerimi se lahko nato spravimo v lov za bolj zaguljenimi tarčami.

Bojevanje je videti presenetljivo dobro. Izbirali bomo lahko razne tipe ladij, vsaka od teh pa bo imela svoje prednosti in slabosti. Tovorne ladje bodo denimo lahko naenkrat nosile več plena, a so bolj občutljive na topove. Bojne ladje bomo lahko opremili z orožji kot so plamenometalec in nekakšen izstreljevalec raket, a so za obračanje bolj okorne. Ladje bomo lahko potopili od daleč, a veliko več bomo izropali, če se spustimo v bitko na krovu, ni pa še jasno, ali bo naš kapetan lahko tudi sam zavihtel meč.

Ubisoft bo igro znova 10. septembra, ko se bo odvila predstavitev Ubisoft Forward, za izid pa so si izbrali nekam neroden datum 8. november, saj bo nekje ob istem času izšel tudi God of War Ragnarok.

Lord of the Rings: Gollum končno pokazal igralni napovednik, ki pa je videti obupno

Razvijalec Daedelic Entertainment je leta 2019 napovedal dokaj bizarni projekt Lord of the Rings: Gollum, kjer v mitičnih deželah Tolkienovega sveta prevzamemo nadzor nad bitjem Gollum, ki je v večnem notranjem boju s svojo hobbitsko inačico Smeagolom, zaradi svoje sle po prstanu pa je Gollum skozi čas postal neko podzemno bitje, ki se gnusi vsakemu, ki ga kdaj sreča.

Gollum je bil v filmih in knjigah zanimiv kot stranski lik, Deadelic pa se je odločil, da ga zdaj postavi v glavno vlogo in iz njegovega potovanja naredi celo igro. Poteza je vsekakor pogumna in skrivalna igra je nekaj, česar v Tolkienovem svetu še nismo izvajali. Vendar pa včasih originalna ideja ni dovolj in to je več kot jasno nakazal včerajšnji napovednik, ki je po treh letih končno prikazal nekaj igranja.

Gollum je šibko bitje, zato se bomo morali ves čas skrivati pred nasprotnikom, tako da nas čaka veliko smukanja po podrasti, plezanja skozi brvi in celo plavanja po rekah. A nič od tega ni videti preveč zanimivo, vse skupaj pa skazi podpovprečna grafična podoba, ki je na trenutke že kar malce smešna. Pri okolici še nekako gre, a sami liki so videti obupno in zvezda predstave je zagotovo čarodej, ki se mu brada svetlika, kot da bi jo imel namazano z vazelinom.

Bolj slaba grafična podoba je sicer nekako razumljiva, saj je Daedelic Entertainment majhen studio in tudi založnika Nacon in BigBen Interactive nista ravno mogotca in sta večino proračuna verjetno namenila nabavi licence. A kljub temu je igra videti obupno, s tem da Golluma tokrat ne bo uglasil Andy Serkis, ampak neka dokaj bleda kopija, ki zopet pusti slab vtis.

Zanimivo je, da je bil Lord of the Rings: Gollum eden prvih naslovov, ki je bil napovedan za specifično konzoli naslednje generaciji Xbox Series X in PlayStation 5, a od takrat se je razvijalec premislil in zadeva bo zdaj tekla tudi na prejšnji generaciji konzol, preselili pa jo bodo tudi na Nintendo Switch.

Ali smo zadevo prezgodaj presodili po platnici bomo izvedeli 1. septembra 2022.

Legendarni igralec Elden Ringa je od založnika prejel darilo v obliki čisto pravega meča

Igra Elden Ring nam ni dostavila samo izvrstne igralne izkušnje, ki bo ob koncu leta skoraj zagotovo požela kup nagrad, ampak tudi enega povsem nepričakovanega heroja. Govorimo namreč o igralcu z vzdevkom Let Me Solo Her, ki se je na igričarski sceni pojavil nenadoma in je do svojega slovesa prišel zgolj zaradi čebljanja skupnosti Elden Ring.

Let Me Solo Her je igralec, ki ga lahko prikličemo na pomoč pred vrati šefinje Malenie, Blade of Miquelle, ki velja za enega najtežjih, če ne celo najtežjega nasprotnika v celi igri. Zaguljena je zaradi enega prav posebnega napada, ki je praktično neizogiben, za povrh pa vsebuje dve fazi, kjer je druga še težja od prve. Malenia že od začetka igralcem povzroča ogromno preglavic in Let Me Solo Her se je odločil, da se ji bo postavil po robu.

Za enigmatičnim herojem, ki je v igri skoraj povsem nag in na sebi nosi samo lonec ter v vsaki roki eno katano, stoji resnična oseba z imenom Klein Tsuboi, ta pa je skupaj z drugimi igralci Malenio posekal več kot 2-tisočkrat, kar je naravnost neverjeten dosežek. To je prepoznal tudi založnik igre, ki je Kleinu domov poslal prav posebno darilo v obliki ogromnega paketa, polnega zbirateljskih dobrot.

Poleg čestitke eleganten paket vsebuje še leseno maketo Malenie, zemljevid in čisto pravi meč, z napisom Rise Tarnished. Klein je zadevo podelil na Twitterju in seveda je nad prejetim povsem navdušen, zapisal pa je, da je Soulsborne igre razvijalca FromSoftware začel igrati z igro Dark Souls 3 in da je skoraj obupal pri Iudexu Gundyru, ki je prvi šef te igre. Na koncu je vztrajal in premagal vse ovire, to pa se mu je zdaj poplačalo v obliki tega unikatnega darila in statusa legende.

Zgodba tega igralca je naravnost čudovita in je lep primer trmaste Soulsborne skupnosti, ki nikoli ne obupa in je zaradi svojega truda vedno nagrajena.

Meta Quest 2 z naslednjim mesecem ne bo več zahteval računa na Facebooku

Podjetje Meta je leta 2020 uvedlo kontroverzno odločitev, da bodo vsi uporabniki njihovih VR očal tipa Quest in Rift primorani za uporabo teh povezati ali pa ustvariti račune na Facebooku. To se je zgodilo ravno v času, ko je Facebook bil večkrat zasačen pri prodajanju podatkov uporabnikov drugim strankam in zaupanje v to družbeno omrežje je bilo na zelo nizki ravni.

Jeza uporabnikov je bila že takrat konkretna, saj nekateri preprosto niso želeli ustvarjati svojih Facebook profilov, vsake toliko pa se je zgodilo, da je Meta pobrisal novo ustvarjene račune, saj so njihovi algoritmi te označili za lažne, tako da uporabnik svojih novih očal sploh ni mogel uporabljati. Vrhunec drame se je nato zgodil jeseni lani, ko se je zgodil ogromen izpad Facebookovih strežnikov, zaradi česar očala niso delovala sploh

Meta se je tako končno odločil, da bo uporabnikom omogočil uporabo VR očal tudi brez Facebooka, a od te obljube dolgo ni bilo nič. Zadeve so se zdaj končno začele spet premikati in Meta je včeraj napovedal, da bodo uporabniki v avgustu končno lahko začeli uporabljati naprave tipa Quest 2, brez da bi se prijavili v Facebook račun.

Vse pa ni tako rožnato, saj bo še vedno treba ustvariti Meta račun. Ta je namenjen tistim, ki ne želijo funkcij družabnega omrežja in neposredne povezave s Facebookom ne bo, bo pa računa moč kasneje povezati med sabo, če se za to odloči uporabnik. Po ustvaritvi računa bo treba nekaj napora vložiti še v izdelavo profila Meta Horizon, kjer boste izbrali tipa avatarja in uporabniško ime, vse to pa bo nato vidno drugim uporabnikom.

Meta tako očitno več ne vidi Facebooka kot vizijo prihodnosti, a še vedno vse napore vlaga v svoj metaverse, ravno za te vode pa je namenjen Meta račun.

Danes izide nova Witcher igra

0

Razvijalec in založnik CD Projekt RED te dni praznuje svojo 20. obletnico, to pa nameravajo zabeležiti z nekaj dražilniki in tudi kakšnim presenečenjem. Ekipa trenutno dela na naslednjem poglavju The Witcher franšize in prvi večji razširitvi za Cyberpunk 2077, ki bo izšla v prvi četrtini naslednjega leta, danes pa bo izšla tudi povsem nova igra znotraj bogatega Witcher vesolja.

gwent

Preden se začnete veseliti prezgodaj moramo zapisati, da tole ne tretjeosebni RPG, ampak različica kvartopirske igre Gwent. Ta se je prvič pojavila znotraj igre The Witcher 3 in je postala tako popularna, da je razvijalec naknadno izdal samostojno, večigralsko različico, to pa je nekoliko kasneje nasledila enoigralska avantura Thronebreaker.

Gwent: Rogue Mage bo sledil korakom Thronebreakerja, saj bo tudi to enoigralska avantura, a ta se bo od dosedanjih izdelkov nekoliko razlikovala. Spada namreč v žanr “rogue-like”, ki je pri digitalnih igrah s kartami v zadnjih letih postal izjemno popularen.

gwent

Režiser igre Vladimir Tortsov je za IGN povedal, da so po vseh teh letih od izida igre The Witcher 3 ugotovili, da si veliko igralcev še vedno želi nove Gwent vsebine, le da te nočejo gledati v večigralskem žanru. Od tu je prišla ideja za izgradnjo igre Rogue Mage, ki bo zase zahtevala 10 € in bo ponujala okoli 30 ur igranja, to pa se bo dogajalo stotine let pred avanturami Geralta, spremljali pa bomo zgodbo čarodeja Alzurja, ki je poskušal ustvariti prvega Veščeca.

In kaj je pri vsemu skupaj najboljše? Gwent: Rogue Mage izide je že na voljo na Steamu, tako da se lahko že zdaj spustite v preigravanje, a morda bi bilo najprej pametno počakati na kakšno recenzijo.

Ubisoft napovedal The Division igro, ki jo bomo igrali na telefonih

0

Založnik Ubisoft za svojo prihodnost veliko upov polaga v franšizo The Division. Francozi so tako včeraj najavili, da bo The Division 2 prejel še eno sezonsko prepustnico Year 5, že dolgo nazaj pa so napovedali brezplačno igro The Division Heartland, ki jo bomo lahko igrali na PC-jih in konzolah, a datum izida zaenkrat ni znan.

Brezplačno pa nameravajo ponuditi še en naslov in ta je bil prav tako razkrit včeraj. The Division Resurgence prihaja za Android in iOS sisteme, tako da bomo lahko igranje te franšize končno vzeli tudi na pot in streljanje opravljali na telefonih in tablicah.

Dobili smo tudi kratki napovednik in Resurgence res ne bo izumljal kakšne tople vode, ampak je videti bolj kot nekakšna kopija prvega Divisiona. Spet bomo prevzeli vlogo agenta znotraj organizacije Strategic Homeland Division in ponovno se bomo preganjali po New Yorku, ki je zaradi smrtonosnega virusa postal vojna cona. Tako kot v enici bomo morali zavzemati posamezne ulice in očitno bomo tudi tukaj primorani v nadgrajevanje osnovne baze. Grafična podoba je razumljivo malce slabša, a vseeno bomo gledali v presenetljivo lepe teksture, ki jih v mobilnih igrah sredi odprtega sveta vidimo bolj redko.

Resurgence prihaja enkrat naslednje leto, v 2022 pa se bo moč registrirati za zaprto alfa testiranje. Založnik je včeraj najavil tudi povsem svojo konferenco Ubisoft Forward, v kateri bodo pokazali nekaj svojih največjih prihajajočih naslovov, vse to pa bomo lahko gledali 10. septembra.

Forspoken je bil zamaknjen v 2023

0

Založnik Square Enix je sprva nameraval splaviti igro Forspoken v maju 2022, a se je nato premislil in zadevo prestavil v oktober. Žal pa igra ne bo nared tudi do tega datuma, saj je založnik včeraj na Twitterju zapisal, da je bil zdaj Forspoken prestavljen v januar 2023.

Odločitev za prestavitev ni bila narejena zaradi tega, ker bi razvijalec potreboval več časa za optimizacijo, ampak je bila strateškega pomena. Kaj točno to pomeni, založnik ni želel izdati, a pravi razlog verjetno tiči v dejstvu, da je Sony včeraj uradno napovedal izid igre God of War Ragnarok, ki bo izšla novembra. Square Enix je v samo eni uri od Sonyjeve najave Forspoken prestavil na drug datum, saj je očitno mnenja, da bi jim God of War odgriznil lep del zaslužka in verjetno imajo tudi prav.

Forspoken je zanimiv že od prvega napovednika, saj je to po dolgem času povsem nova licenca Square Enixa, ki kaže ogromen in raznovrsten svet, z dokaj prepričljivo grafično podobo. Prav tako bo to prva igra, ki bo izkoristila Microsoftovo tehnologijo DirectStorage, ki jo najdemo na konzolah Xbox Series X, na PC-ju pa jo podpira samo Windows 11 in ravno Forspoken naj bi pokazal dramatično krajše čase nalaganja ogromnih stopenj.

Je pa igra pri PC-jaših povzročila tudi nekaj razburjenja, saj je to ena prvih iger, ki bo za osnovno verzijo na Steamu zase zahtevala kar 80 €. Kako bo ta nova cenovna postavka vplivala na prodajo in če ji bodo morda nato sledili tudi drugi založniki, bomo zdaj videli na začetku res natrpanega leta 2023.

Take-Two zahteval umik VR modifikacij za igre Red Dead Redemption 2 in GTA 5

VR igranje na PC-jih je te dni najbolj privlačno zaradi raznih modifikacij, ki navadne, “ploske” naslove preselijo VR okolico, eden najbolj popularnih modderjev na tem področju pa sliši na ime Luke Ross.

O njem smo pri nas že pisali, Luke pa je do sedaj spočel že več VR predelav, med te naslove pa lahko prištejemo velikane kot so Dark Souls, Elden Ring, GTA 5, Red Dead Redemption 2 in Mafio. Ravno pri zadnjih treh igrah pa se je zataknilo, saj si licence do teh iger lasti založnik Take-Two, ta pa je pred kratkim ustvarjalcu poslal pismo, ki od njega zahteva umik vseh teh modifikacij iz spleta, saj kršijo njihove avtorske pravice.

Luke sicer pravi, da njegovi projekti vsebujejo svojo originalno kodo in da za igranje zahtevajo originalne kopije iger, a to odvetnikov očitno ni ustavilo. In morda imajo slednji tokrat za pravdanje celo utemeljene razloge.

Luke namreč skoraj vse večje VR modifikacije ponuja izključno svojim Patreon naročnikom in od tega pošteno služi. Za spletno stran The Verge je pred kratkim izjavil, da tako od teh modifikacij zasluži okoli 20.000 dolarjev mesečno in to Take-Two-ju zagotovo ni všeč. Poleg tega te modifikacije za promocijo izrabljajo slike in logotipe iz iger Red Dead Redemption 2 in GTA 5, s čimer zopet krši avtorske pravice.

Patreon naj bi modderju ponudil direktno linijo z založnikom in Luke upa, da bodo lahko sklenili kakšen dogovor. Take-Two je znan do svojega strogega pristopa k modifikacijam, saj so v zadnjih mesecih zahtevali umik cel kup modov, ki so se tikali iger Vice City in San Andreas, malce zatem pa je izšla njihova lastna predelava GTA: The Trilogy. Morda se zdaj nekaj takšnega pripravlja tudi za VR svet?

Igra Lollipop Chainsaw bo dobila uradno predelavo

O Lollipop Chainsaw na naši strani še nismo pisali, a za to obstaja tehten razlog. Original je namreč izšel daljnega leta 2012, takrat pa sploh še nismo obstajali, igra pa tudi ni bila neka bajna prodajna uspešnica, pri kritikih pa si je prav tako prislužila bolj mizerne ocene.

Vendar pa se je, tako kot se pri takšnih zadevah navadno zgodi, okoli te malo znane igre oblikovala peščica oboževalcev, ki so ime Lollipop Chainsaw ohranjali pri življenju. Igra je namreč vsebovala dokaj unikatno idejo: prevzeli smo vlogo navijačice Juliet Starling, ki se zelo dobro razume z motornimi žagami, te pa nato plodno uporabi za spektakularne kaskaderske poteze, ki vključujejo veliko boja proti zombijem.

Lollipop Chainsaw je pod streho združila kar nekaj velikih imen. Pri igri je namreč sodeloval dobro znani igričarski režiser Suda51, producent Yoshimi Yasuda in še en režiser James Gunn. Slednjega se morda spomnite po filmih Varuhi galaksije, Lollipop Chainsaw pa je ustvaril še pred svojo Marvelovsko slavo.

Na predelavi bo delal novi studio Dragami Games, ki se bo osredotočil predvsem na izboljšanje grafične podobe in na optimizacijo za trenutne konzole. Zaradi težav z licencami ne bo prisotna vsa originalna glasba, a jo bodo nadomestili z novo, seveda pa ostaja vprašanje, če bo ta tako udarna kot tista iz originala.

Zanimivo je, da bo na predelavi delal samo Yasuda, medtem ko Suda51 in James Gunn pri projektu ne bosta sodelovala. Gunn je na Twitterju pojasnil, da za obstoj projekta sploh ni vedel, saj ga ni nihče povabil v sodelovanje in enako se je zgodilo v primeru režiserja Suda51.

Lollipop Chainsaw izide enkrat v 2023, zaenkrat pa nimamo še nobenega napovednika.

Stranger Things je postala najbolj gledana angleška serija v zgodovini Netflixa

0

Če morda slučajno še niste opazili, je na Netflix pred kratkim prispel prvi del 4. sezone serije Stranger Things. No, da bi to spregledali, bi morali živeti dobesedno pod kamnom, saj o novi sezoni čivka prav vsak ljubitelj televizije, ta vrvež pa je v zadnjih dnevih postal še bolj glasen, saj sta na Netflix prispeli še dve finalni epizodi 4. sezone.

Napad na novo sezono je bil sicer pričakovan, saj je serija že prej držala bogato število oboževalcev, ti pa so potrpežljivo čakali na nove epizode, saj je bila produkcija zaradi zapletov s koronavirusom večkrat zamaknjena. Rezultati vseh teh prestavitev so vplivali tudi na potek zgodbe, saj so najstniški igralci vmes odrasli, zaradi česar je morala serija narediti časovni preskok.

To pa gledalcev ni motilo in glede na podatke spletne strani The Hollywood Reporter je prvih sedem epizod nabralo kar 930 milijonov gledanih ur, medtem ko sta epizodi 8 in 9 k temu prispevali še 221 milijonov ur.

Končni seštevek pravi, da so gledalcu v prvih 28 dneh od izida za gledanje zapravili 1,15 milijard ur, 4. sezona Stranger Thingsa pa je s tem postala najbolj oblegana angleška serija v zgodovini Netflixa. Zaostaja samo za eno stvarjo in to je korejska serije Squid Game, ki je izšla ob perfektnem času sredi korona ukrepov in je takrat v istem časovnem obdobju nabrala 1,65 milijard gledanih ur. Očitno bo korejska drama še nekaj časa ostala na vrhu in dosežke 1. sezone zna mogoče zbiti samo prihajajoča 2. sezona.

Stranger Things bo s 5. sezono zaključil svojo zgodbo, ustvarjalca serije, brata Duffer, pa sta že napovedala ločeno serijo, ki se bo dogajala v istem svetu, a bo glede na žanr popolnoma drugačna.

Naslednji Battlefield bo vseboval enoigralsko kampanjo

0

Pri igri Battlefield 2042 je šlo veliko stvari narobe in medtem, ko razvijalec DICE razmišlja o nadaljnjih korakih glede popravkov in nove vsebine, ločena ekipa že razvija naslednje poglavje serije, ki pa bo za spremembo od trenutnega aktualnega naslova dejansko vseboval enoigralsko kampanjo.

To je potrdil nov oglas na strani novega studia v Seattlu, ki ga je EA postavil na čelo razvoja naslednje Battlefield igre. Studio išče talentirano vodjo, ki bo poskrbela za vse pritikline razvoja nove kampanje v Battlefield svetu. Oblikovati bo moral razne misije, poskrbeti za pravilno sovpadanje zgodbe in dobro implementacijo igralnih mehanik, služba pa zajema še cel kup dodatnih opravil, kot je denimo načrtovanje DLC-jev po izidu igre.

Manjek kampanje sicer ni bil glavni problem Battlefielda 2042, ki se je ob izidu tepel s težavami glede optimizacije in hrošči, ki so ven gledali iz vsake špranje. Igra je denimo šele pred kratkim prejela svojo 1. sezono, kar se je zgodilo več kot pol leta po izidu in šele zdaj se je začela oblikovati neka vizija igralnih mehanik. Vendar pa je bo očitno kampanja ena od tistih stvari, ki jih bo nazaj povrnil novoustanovljeni Seattlovski studio, tega pa vodi Marcus Lehto, ki je prej poskrbel za trilogijo Halo iger, celotno Battlefield serijo pa zdaj nadzoruje Vince Zampella, pretkani veteran igričarske industrije in soustanovitelj studia Infinity Ward, zaslužnega za serijo Call of Duty, Vince pa je znan tudi po svoji ljubezni do enoigralskih kampanj, saj se je podpisal pod odlična Titanfall 2 in Jedi: Fallen Order.

Naslednje poglavje Battlefielda je tako vsaj na papirju v dobrih rokah, a nanj bo treba čakati še nekaj dolgih let, saj EA trenutno išče še cel kup ljudi, kot je denimo vodjo animacij in tehničnega režiserja. To pomeni, da je zadeva še v konceptni fazi in je zagotovo ni za pričakovati pred letom 2025.

NBA 2K23 dobil kratki dražilnik, kjer glavno vlogo zastopa Michael Jordan

Tako kot vsako leto, bo založnik 2K tudi za letos pripravil novo verzijo svoje simulacije košarke, ki bo tokrat nosila ime 2K23. Kakšnega pravega igralnega posnetka še nismo dobili, je pa založnik včeraj izvrgel prvi dražilnik, ki v ospredje postavi legendarnega košarkarja in človeka, ki veliko stvari vzame osebno – Michaela Jordana.

Jordan je sicer zdaj že reden spremljevalec te serije, prvič pa se je pojavil v igri 2K11, nato v 2K12 in nazadnje v 2K16, kjer smo njegov obraz gledali na inačici igre Special Edition. Tudi letos bo zastopal dražjo verzijo igre, ki se bo imenovala Michael Jordan Edition, novost pa je nova stopnja Championship Edition. Te do sedaj še nismo videli, s sabo pa prinaša prepustnico NBA League Pass, ki vam omogoča spremljanje resničnih NBA tekem preko spleta. 2K cen še ni razkril, a lani je bila dražja verzija igre 100 €, Championship Edition pa bo zaradi sezonske prepustnice, ki je sama vredna okoli 50 €, skoraj zagotovo presegla sto evrov.

Michael Jordan bo letos pomembno vlogo nosil zaradi svoje številke majice 23, ki bo tudi obeležila naslednje leto 2023. V igri bomo tako našli 15 Michael Jordan izzivov, zaradi katerih bomo morali poustvariti njegovih nekaj največjih dosežkov, kot je denimo njegov odločilni met proti Utah Jazzu, zabijanje iz črte prostih metov in kdo ve, morda bo treba tudi zadeti prosti met z zaprtimi očmi.

NBA 2K23 izide v septembru.

God of War Ragnarok končno dobil datum izida in nov napovednik

0

Pa smo ga dobili! Datum izida igre God of War Ragnarok namreč. Med privrženci konzol PlayStation se je v zadnjih mesecih razširil strah, da Sony za letos morda nima več pripravljene niti ene ekskluzive in nekaj časa so res vladali temni časi, a ti so zdaj postali preteklost. Septembra namreč dobivamo predelavo igre The Last of Us, nekaj mesecev kasneje pa se bomo srečali s Kratosom v igri God of War Ragnarok.

Gre za nadaljevanje igre iz leta 2018, ki je služila kot ponoven zagon serije, ki se po novem ni več dogajala v antični Grčiji, ampak med zamrznjenimi nordijskimi smučišči Vikingov. Tudi Ragnarok okolice ne bo spreminjal in tudi tokrat bo Kratos nastopal v glavni vlogi, ob strani pa mu bo še vedno stal njegov sin Atreus, ki pa je zdaj že odrasel najstnik in bo zaradi svoje pubertete zagotovo bolj tečen in svojeglav.

Sony je za nas pripravil tudi nov napovednik, ki pokaže nekaj novih kadrov, a ti niso bili vzeti iz kakšnega igralnega segmenta. Kratos bo še vedno jezno tepel vse živo in očitno se bo treba vsaj enkrat udariti z res titanskim volkom Fenrirjem.

God of War Ragnarok bo na voljo od 9. novembra dalje, Sony pa je priložnost izkoristil tudi za najavo zbirateljskih verzij igre, ki se bosta tokrat imenovali Collector’s Edition in Jötnar Edition. Te s sabo prinašata nekaj digitalnih priboljškov, a glavne so fizične dobrine, kjer najdemo razne figurice, škratje kocke in celo ogromno Mjolnirjevo kladivo. Te zbirateljske verzije bodo v prednaročila skočile že 15. julija, cena pa za zdaj še ni znana. Več o tem, kaj paketi skrivajo v sebi, lahko preberete na uradnem blogu.

Rockstar naj bi preklical predelavi iger GTA 4 in Red Dead Redemption

Kdaj bo izšla naslednja igra razvijalca Rockstar? O tem lahko trenutno samo ugibamo, a vsaj vemo, da je razvijalec trenutno na polno zaposlen z razvojem igre GTA 6, vmes pa tudi delajo na redni vsebini večigralske zabave GTA Online.

Rockstar je sicer konec lanskega leta izdal predelavo iger GTA 3, Vice City in San Andreas v novem paketu Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, od te pa so pričakovali lepo prodajo, ki so jo navsezadnje tudi dobili. A predelava je bila narejena na hitro in je ob izidu vsebovala ogromne težave, zaradi česar so ji kritiki masovno podelili slabe ocene, Rockstar pa si je ob tem nakopal tudi veliko jeze igralcev.

Ravno ta slab vtis naj bi bil glavni faktor, zaradi katerega naj bi Rockstar preklical razvoj predelav iger GTA 4 in Red Dead Redemption. Vsaj tako pravi Twitter uporabnik Tez2, ki je dobro poznan v GTA skupnosti, saj je v preteklosti že prav napovedal nekatere nerazkrite informacije. Tez2 pravi, da je Rockstar o predelavah teh dveh naslovov razmišljal že leta nazaj in ravno ko so mislili projekta odobriti, so naleteli na slab sprejem predelav Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, zaradi česar je bil nato razvoj preklican.

Če informacije držijo, potem je to velika škoda, saj po vseh teh letih Red Dead Redemption še vedno ni dostopen na PC-ju. Igra je sicer dostopna na prenovljenem servisu PlayStation Plus, a samo preko pretočnega igranja in zadeva je v ločljivosti 720p na večjih televizorjih videti naravnost obupno. Najboljši način za igranje prve igre je preko Xbox konzol, saj je Microsoft poskrbel za višanje ločljivosti na 4K in 60 sličic na sekundo, česar ne moremo dobiti nikjer drugje.

Tez2 je naknadno pojasnil, da naj bi Rockstar pripravljal nadgradnjo igre Red Dead Redemption 2 za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X, a datum te ostaja neznanka.