🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 336

Odkrita nova AMD varnostna ranljivost – rizični vsi procesorji od leta 2011 dalje

0

Tehniška univerza Gradec je objavila zanimivo raziskavo, v kateri so pod drobnogled vzeli AMD procesorje. Ti očitno vsebujejo eno precej veliko varnostno ranljivost, ki bi jo lahko pridno izkoristili digitalni napadalci.

Na AMD procesorjih so uspešno izvedli dva napada, ki jih imenujejo Collide+Probe in Load+Reload. Zadeve so precej komplicirane za opis, dovolj je da veste, da so v mikroarhitekturi odkrili ranljivost, ki omogoča dve napadalni tehniki.

Slaba novica je, da je ta varnostna luknja prisotna v AMD procesorjih že vse od leta 2011, izvzeta pa ni niti najnovejša Zen arhitektura.

Spletni nepridipravi bi svoje napade lahko izvajali preko stranskih kanalov kot je denimo izkoriščanje lukenj v Javascriptu, kar pomeni, da bi bil napad lahko izveden preko brskalnikov tipa Google Chrome ali pa Firefoxa.

Raziskovalci so še zapisali, da bi popravki lahko bili izvedeni tako na programski kot tudi na strojni strani, a da znajo AMD uporabniki zato žrtvovati nekaj strojne moči, kot se je to zgodilo v primeru Spectre popravkov na Intel procesorjih.

Raziskava Avstrijcev je sicer že naletela na nekaj pritožb. Pod zahvalami partnerjev, ki so omogočali to raziskavo, je naštet tudi Intel, ki bi jim naj poklonil “dragocena darila”. Avtor članka Daniel Gruss se je na obtožbe že odzval, saj takšne zahvale dodaja pod vse svoje raziskave. Intel naj bi namreč podpiral njegove študente in če kateri od teh sodeluje pri raziskavi, bo zaradi tega Intel bil zapisan pod zahvalami.

AMD se zaveda raziskave in je nekaj besed o tem objavil na svoji strani, ni pa še jasno kakšne varnostne ukrepe bodo sprožili in ali bodo ti potencialni strojni popravki vplivali na strojno zmogljivost njihovih procesorjev. Še letos pričakujemo novo serijo Ryzen procesorjev in zanimivo bo videti, če bo ta ranljivost prisotna tudi v teh.

Predelava prve Half-Life igre je po 16-ih letih vendarle izšla v končni verziji

0

No, tole pa je bilo potovanje.

Ko je leta 2005 izšlo drugo poglavje Half-Life serije, so se vsi igralci divili nadmočni grafiki in učinkom fizike, ki so dejansko imeli učinek na našo igralno izkušnjo.

In takoj takrat so se nekateri začeli spraševati, kako bi v tej grafični podobi izgledal prvi Half-Life. Razvijalec Valve je original sicer spravil v pogon Source, ki je napajal drugi del, a nadgradil je samo teksture karakterjev ter vodo, medtem ko so druge teksture ostale enake.

Skupaj se je spravila modderska skupnost, ki se je spravila predelati celotno izkušnjo v nadgrajeno podobo. Na začetku sta se oblikovali dve ekipi, vsaka od njiju pa je delala na svoji predelavi. Na koncu sta se vodji obeh razvijalcev odločili, da združijo napore in rodil se je novi projekt Black Mesa: Source.

Če bi dečkom nekdo takrat povedal, da bodo za končanje projekta potrebovali dolgih 16 let, bi verjetno kar takoj obupali. A popotnika skozi čas ni bilo in razvoj se je nadaljeval. Leta 2013 so preklopili na nadgrajeno različico pogona Source, Valve pa jim je takrat dovolil prodajati njihov izdelek. Black Mesa takrat ni bil več modifikacija ampak komercialni produkt in čeprav so bili nekateri razočarani, da igranja zdaj ne bodo mogli več izvajati zastonj, je bil to verjetno edini razlog, da projekt takrat ni zamrl.

Leta 2015 je igra izšla v sistemu Zgodnjega dostopa in čeprav je bila igra povsem igralna, je manjkalo zadnje poglavje Xen. To na splošno velja za najbolj šibek del prve Half-Life igre in razvijalec se je odločil, da tu ni na mestu samo grafična nadgradnja, ampak tudi predelava stopenj.

To je vzelo dolgih 5 let in nekaj dni nazaj smo končno dobili zadnjo verzijo 1.0.

Razvijalec še ni končal dela, saj nameravajo izdati še kup posodobitev, v planih pa je izdati tudi podporo za Steam Workshop, kar bo omogočilo, da modderji v igro dodajo svojo vsebino.

Zadevo si lahko privoščite na Steamu za 17,99 € in je odličen obrok preden na čez dva tedna doleti Half-Life: Alyx.

Amnesia: Rebirth postala resničnost in tu je prvi napovednik

Razvijalci Frictional Games so napovedali prihod nove srhljivke, ta bo nosila naslov Amnesia: Rebirth in bo izšla že letos jeseni.

Gre že za tretji del psihološke srhljivke in upanja so visoka, saj je bil prvi del nadvse uspešen in je spočel celo vrsto posnemovalcev tipa Outcast. Drugi del A Machine for Pigs ni bil tako uspešen, a spet na njem ni delal Frictional Games.

Celotna zgodba bo postavljena v temačen svet, katerega bomo raziskovali kot skrivnostni možakar imenovan Tasi Trianon izgubljen v Alžirski puščavi. Dogajanje se bo vrtelo samo okoli našega karakterja in razvijalci pravijo, da bo igra bo testirala človeško odpornost in omejitve. Poleg tega so razvijalci povedali, da ne bo tipična srhljivka s tistimi nadležnimi “jump scare” prijemi in podobnim, ampak se nas bo emocionalno dotaknila, nas testirala na vse možne načine. Seveda so na koncu pritrdili, da bo to njihova najbolj grozl,jivka igra do sedaj.

Frictional Games nas je že nekaj časa nazaj začel strašiti z novim projektom, njihova zadnja igra SOMA pa je izšla 5 let nazaj in je vsebovala naravnost čudovit konec.

Upamo, da bo nova Amnesia razvila formulo “skrivaj se in beži pred pošastmi”, saj je ta danes že nekoliko zastarela.

Amnesia: Rebirth bo izšla jeseni 2020 za PC in PlayStation 4.

Takole bodo izgledale vmesne sekvence v predelani Command & Conquer igri

0

Založnik EA nas želi vrniti v preteklost. Že nekaj časa nazaj so začeli delati na predelavi prvih iger Command & Conquer serije, ki danes štejejo že mnogo let.

Ne bo šlo za ravno popolne predelave, kjer bi dobili najbolj sijočo grafiko, ki pritiče igri iz leta 2020. A nadgradnja je vseeno prisotna, saj bomo v novi verziji celo lahko videli objekte, ki ne bodo povsem kockasti.

Na projektu dela razvijalec Petroglyph, ki je v nedavnem intervjuju priznal, da projekt zahteva več truda, kot je bilo sprva predvideno. Trenutno delajo na C&C naslovu Tiberian Dawn, po tem pa se bodo spravili predelati še prvi Red Alert.

Prenove so bile deležne tudi vmesne sekvence, ki so za Command & Conquer franšizo nekaj posebnega. V njih so igrali pravi igralci in njihova igra ter dialogi so tako smešni, da so že postali legendarni. Žal smo jih leta nazaj gledali v res slabi ločljivosti, zato se je Petroglyph spravil višati njihovo resolucijo, kar je bil kar težaven postopek. Na koncu so uporabili umetno inteligenco in čeprav je nova slika nekoliko “oljnata”, je vseeno kar velik napredek v primerjavi z originalom.

Več lahko vidite v spodnjem posnetku, za zdaj pa še nimamo datuma izida, čeprav naj bi se to najverjetneje zgodilo še letos.

DOOM Eternal razkril svoje sistemske zahteve

0

Še čisto malo in končno se bomo lahko spet zabavali v raztrganih organih demonov, njihova kri pa bo ravno pravšnja za mazilo našega orožja.

Prihaja namreč DOOM Eternal, nadaljevanje hudo priljubljenega predhodnika iz leta 2016, ki je serijo DOOM zapeljal v bolj moderno obdobje. Eternal nam bo omogočal vse tisto, česar smo vajeni predhodnika, čakajo pa nas tudi različne nadgradnje. Med njimi se zagotovo najbolj veselim tiste zapestne verige, ki bo zagotovo omogočala zelo zanimivo pustošenje skozi sovražne vrste.

id Software bo nadaljevanje zgradil na pogonu idTech 7, ki bo grafiko popeljal na naslednjo stopnjo, strojna oprema pa bo izkoriščena do konca. Ravno zato se je založnik Bethesda odločil izdati uradne sistemske zahteve, ki so vidne na Steam strani.

Minimalne zahteve niso visoke, je pa drugače pri priporočenih. Tam bo vaš PC moral pokazati svoje mišice, predvsem na področju grafičnih kartic.

MINIMALNE SISTEMSKE ZAHTEVE:

  • OS: Windows 7/10 (64-bitni)
  • Procesor: Intel Core i5 @ 3.3 GHz / AMD Ryzen 3 @ 3.1 GHz
  • Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 970 (4GB), GTX 1060 (6GB), GTX 1650 (4GB) / AMD Radeon R9 290 (4GB), RX 470 (4GB)
  • Pomnilnik: 8 GB
  • Disk: 50 GB

PRIPOROČENE SISTEMSKE ZAHTEVE:

  • OS: Windows 10 (64-bit)
  • Procesor: Intel Core i7-6700K / AMD Ryzen 7 1800X
  • Grafična kartica: Nvidia GeForce GTX 1080 (8GB), RTX 2060 (8GB) / AMD Radeon RX Vega56 (8GB)
  • Pomnilnik: 16 GB
  • Disk: 50 GB

Upamo, da ste si nabrali zalogo pomnilnika in da v vaši grafični kartici tika vsaj 8 GB RAMa, saj boste drugače primorani znižati kakšno grafično nastavitev.

DOOM Eternal izide 20. marca.

Ali paket iz Kitajske lahko s sabo prinese koronavirus?

0

Strah pred koronavirusom se je naselil tudi med igričarske privržence. Čeprav igralci navadno veljamo za manj socialna bitja in smo tako manj izpostavljeni okužbam, se še vedno moramo zanašati na druge ljudi. Nekdo nam pač mora dostaviti paket novih strojnih komponent, včasih pa se spomnimo še kakšne poceni drobnarije na Gearbesta ali Alibabe.

Takšni izdelki ponavadi pridejo iz Kitajske in začela so se pojavljati vprašanja, ali lahko kakšen takšen paket s sabo prinese tudi zlobni virus.

Vprašanje se morda sprva zdi trapasto, a dejansko nosi nekaj teže. Če pogledamo ameriški center za nadzor bolezni oz. CDC, lahko v njihovem FAQ-ju vidimo zanimiv zapis glede prenosa bolezni na paketih.

CDC je za zgled vzel dva virusa SARS in MERA, ki lahko na površinah kot so steklo, jeklo ali plastika preživijo do 9 dni. Čeprav bi se znal virus 2019-nCoV obnašati podobno, zaenkrat ni nobenega dokaza ali zabeleženega primera, kjer bi se okužba prenesla preko paketov.

Prav tako paketi iz Kitajske potujejo več tednov, pogoji pa za ohranjanje virusa niso gostoljubni. 2019-nCoV lahko živi samo ob posebnih pogojih okolja, kjer vročina in vlaga igrata veliko vlogo.

Če ste pri paketih še vedno sumničavi, je dezinfekcija precej preprosta. Lahko jih samo obrišete z vodo in detergentom ali pa jih tudi poškropite z dezinfekcijskim sredstvom. Postopek vam bo vzel manj kot minuto in tako boste lažje spali. Enaki ukrepi veljajo za pakete iz Italije, kjer bi teoretično virus lahko preživel pot. A vse kar morate storiti je, da si umijete roke, kar je v bistvu dobra praksa pri vseh paketih, pa če ti nosijo viruse ali pa ne.

Japonci prodajajo gaming posteljo, ki vsebuje vse, razen WC-ja

Današnji igričarski stoli tipa UVI Chair vam omogočajo, da se pred monitorjem zložite v vrsto položajev – nenazadnje se lahko tudi uležete, če je vaša hrbtenica že povsem upognjena in ne more več prenašati teže vaše glave.

A vseeno morate pred začetkom igranja najprej vstati iz postelje in svoje utrujeno truplo zvleči pred mizo. Smo že leta 2020 in čas bi že bil, da bi se že končno znebili odvečnih stvari, kot je hoja ter premikanje in k sreči ima ravno za te težave rešitev japonsko podjetje Bauhutte.

V svoj asortima izdelkov so vnesli nov izum, ki pravzaprav nima svojega imena. Gre za gaming posteljo, ki na enem mestu združuje vse tisto, kar sodobni igričar potrebuje, ne da bi se moral vstajati izza mize.

Pri nakupu tako v paketu prejmete posteljo z dvema žimnicama, vzglavje pa lahko prilagodite. Zraven dobite še glavno mizo, vagon z energijskimi pijačami ter mizico za razne steklenice. Za pijačo in prigrizke je poskrbljeno, saj se na priročnih mestih nahajajo vdolbine, kamor lahko posedete svojo priljubljeno mešanico sladkorja.

Miza ima tudi vgrajen nosilec za slušalke in kontrolerje, zraven pa dobite še gaming odejo ter sedež, ki vam omogoča, da preklopite na sedeč položaj. Potrebujete počitek, a bi še vedno nekaj gledali? Ni problema, Bauhutte je vgradil tudi upogljivo držalo za tablico in tako se lahko uležete in gledate Netflix, ne da bi utrudili svoje roke.

Bauhutte za svoj izum zahteva 113.250 jenov, kar nanese okoli jurja evrov. Manjka samo še WC, a kako to prepreko odpraviti nam je pokazal Cartman v tisti slavni World of Warcraft epizodi.

Vaša grafična kartica lahko pomaga v boju proti koronavirusu

0

Vaš močan gaming računalnik lahko uporabite tudi v kakšne druge namene kot pa samo v preigravanje iger. Pomaga namreč lahko v zadnji nadlogi človeške civilizacije, ki je v zadnjem mesecu napolnila blagajne vseh lokalnih Hoferjev.

Govorimo seveda o koronavirusu, ki ga znanstveniki ljubkovalno imenujejo 2019-nCoV. Medtem bistroumne glave iščejo učinkovito cepivo, lahko svoj piskrček pomoči zraven primaknete tudi vi, zato pa se vam sploh ne bo potrebno vstati iz udobnega naslonjača.

Folding@Home je spletna stran, ki si bo rade volje izposodila procesorske mišice vašega PC-ja, ko ta ni v uporabi in samo mirno brni na namizju. Skupaj združi mrežo različnih PC-jev, njihova računska moč pa pomaga pri raznih simulacijah modelov. Folding@Home se tako bori proti boleznim kot so rak, malarija in Alzheimerjeva, po novem pa se bodo osredotočili še na 2019-nCoV.

Za preprečevanje širjenja tega virusa, mu morate najprej preprečiti, da se veže na beljakovine v pljučih. Raziskovalci na tem mestu poskušajo bolje razumeti “spike” beljakovino, ki se veže na receptor.

Rdeča zadeva je “spike” beljakovina, ki jo lahko tu vidimo na površju virusa.

Tu v akcijo stopi računska moč vašega PC-ja, saj jo potrebujejo za simuliranje beljakovine. Te namreč ne mirujejo, ampak neprestano spreminjajo obliko. Znanstveniki morajo tako preučiti vse različne položaje morebitne “spike” beljakovine in kako se ta nato naveže na receptor. Samo iz tega lahko potem razvijejo učinkovito protitelo. To bi nato blokiralo virusnega napadalca in s tem bi preprečili okužbo.

Folding@Home bi za procesiranje uporabil predvsem vašo grafično kartico in ni dvoma, da zadeva malce spominja na kopanje kripotvalute – le da boste tu dejansko naredili nekakšen profit v dobrobit človeštva.

Če se želite počutiti kot internetni Batman v boju z zlim virusom, lahko svoje procesorske mišice posodite na sledeči povezavi.

Slovenski geolog preko spletne strani organizira iskanje nedavno padlega meteorita

0

Superbolid je pojem, za katerega do danes sploh nisem vedel, da obstaja. A očitno je to meteorit, ki je tako svetel, da ga lahko vidimo tudi podnevi.

Eden takšnih je 28. februarja preletel našo deželo in na višini 34,5 km s hitrostjo 21,5 km/h glasno eksplodiral in ljudje so v strahu pregledovali okolico, če so nemara postali žrtev terorističnega napada.

Udarni val poka je nato zadel Zemljo in ta je pri opazovalnicah sprožil tudi manjši potres.

Ta superbolid ni bil majhen, saj je tehtal čez 5 ton in zagotovo ni cel izgorel v ozračju, ampak so delci njega padli tudi na tla, ki čakajo na srečnega najditelja.

Padli ostanki meteoritov so precej vroča roba med lovci teh vesoljskih kamnov in geolog Bojan Ambrožič je prepričan, da jih je v Slovenijo vstopilo veliko, ki nam želijo dragoceno izmakniti izpred nosa in kamne odnesti izven naših meja. Meteoriti niso dragoceni samo zaradi svoje unikatnosti, ampak lahko veliko povedo tudi raziskovalcem, saj so stari toliko kot naše osončje in se lahko na njih veliko naučimo.

Bojan se je zato odločil organizirati iskalno akcijo in za preiskovanje potrebuje tudi vašo pomoč. Na svojem spletnem dnevniku je natančno razložil korake iskanja in tam lahko dobite vse potrebne informacije.

Na kratko povedano, akcije se lahko udeleži vsak, ki bi se rad malce sprehodil v naravi in ima bistre oči. Iskalno okolje je razdeljeno na različno imenovane sektorje, vsak od njih pa je velik 500 x 500 m.

Vsak prostovoljec si izbere en sektor in tega podrobno obišče. Morda je pred odpravo pametno, da kontaktirate koordinatorja na [email protected], saj bi bilo nespametno, če bi več skupin preiskovalo isti sektor. Ko je ogled zaključen, svoje rezultate sporočite na prej omenjeni e-poštni nabiralnik.

Pri iskanju je pametno imeti s sabo telefon, ki ima omogočen GPS sprejemnik, dobro pa se je posvetovati tudi z naslednjo povezavo, ki razloži, kaj točno je meteorit in kaj ne. Tako ne boste izgubljali časa s prenašanjem dragocenega kamna, za katerega se bo na koncu izkazalo, da je samo posušen pasji kakec.

Vsa najdena vsebina pripada Prirodoslovnemu muzeju Slovenije, iskanje pa se je že začelo.

God of War – odkrita nova mehanike kamere, ki razkrije, da nam je en nasprotnik vsa ta leta kazal sredinca

0

God of War je danes star 2 leti in je ves čas v sebi skrival eno hudo zanimivo skrivnost, ki jo šele nedavno razkril uporabnik Lance McDonald, ki je eden redkih PS4 hekerjev. Tipu je v preteklosti uspelo razkriti skrivnosti v Bloodborne, grozljivki P.T. in Dark Souls 3.

McDonaldu je uspelo preko posebnih pritiskov gumbov na mapi uspelo dobiti poseben dostop do posebne kamere, ki jo lahko sedaj premika kamorkoli hoče. Zidovi in objekti niso več prepreka, poleg tega pa mu je sedaj omogočeno upočasnjevanje časa, raziskuje pa lahko celo vmesne sekvence.

Tipu je med prečesavanjem uspelo odkriti nekaj zanimivega. Igralci se zagotovo spomnite dvoboja z Baldurjem in na koncu Kratosov nasprotnik obleži na našem junaku. Ta ga nato povsem omrtvičenega vrže iz pečine in to je v bistvu vse, kar običajno igralci vidimo. A McDonald je sledil padlemu “truplu” iz pečine in ta je med padanjem Kratosu stisnil ne enega, ampak kar oba sredinca.

McDonald je svojo najdbo delil na Twitterju, povedal pa je še, da komaj čaka na nova odkritja, ki jih je v igri pripravil razvijalec Santa Monica.

Če bi za ta velikonočni jajček vedeli že prej, bi zagotovo igri podelili še višjo oceno, zdaj pa se bo morala zadovoljiti s številko 5/5.

Kako zajeti sliko na namizju?

Delanje posnetkov zaslona je bilo včasih hudičevo zahtevno opravilo. Danes se to morda ne zdi velika zadeva, saj lahko za vsako Steam igro preprosto stisneš tipko F12 in že imaš v knjižnici sliko. Če želite te nato še nadaljnje obdelati v Steamu kliknete zavihek View in potem kliknete opcijo Screenshots. Odprl se vam bo urejevalnik slik, kjer si lahko ogledate vse slike, s klikom Show on Disk pa lahko odprete sliko v mapi.

Malce drugače je delanje posnetkov namizja. Microsoft v Windows dolgo časa ni vnesel nekega zadovoljivega orodja. Včasih je bila edina rešitev stiskanje tipke Print Screen in potem lepljenje posnetka v Slikarja, nakar smo lahko sliko izvozili v datoteko.

Windows 10 je na tem področju predstavil orodje Snipping Tool in s tem naredil velik preskok. Aplikacijo je uporabnik samo zagnal, izbral poljuben del zaslona in potem zajem shranil v datoteko.

Snip & Sketch ponuja veliko možnosti nastavitve, poleg teg pa je že vgrajen v Oknih.

Microsoft bo to orodje kmalu v posodobitvi nadgradil v Snip & Sketch. To ima precej razširjeno paleto možnosti, saj lahko izbirate obliko obrezovanja slik, dodajate zakasnitve (zajemi zaslon čez 3 sekunde), omogoča pa tudi instantno shranjevanje slik v odložišče. Če se denimo pogovarjate z nekom na Discordu in mu želite pokazati neko navodilo na svojem namizju, preprosto stisnete tipko Print Screen in potem v pogovorno okno pritisnete komando za lepljenje Ctrl+V in slika je poslana.

Snip & Sketch lahko že sedaj preizkusite, v iskalno okno ob startu vtipkajte Snip & Sketch in se pozabavajte z orodjem. Bodite opozorjeni, da boste morali pred uporabo bližnjice, to najprej omogočiti v nastavitvah.

Uporaba Lightshota je povsem preprosta in hitro priučljiva.

Če vam Microsoft ne diši, se lahko pozabavate z zastonjskim programom Lightshot, ki je na voljo tudi za Mace. Ta mala aplikacija morda ne ponuja vseh pritiklin Microsoftovega orodja, a je povsem preprost za uporabo. Print Screen tipko aktivira brez dodatnih nastavitev, prav tako pa ima shranjevanje ali pa kopiranje slike bolj poenostavljeno in hitrejše. Prenesete si ga lahko na disk ali pa aktivirate v brskalniku.

Zajemanje slik na zaslonu ni več noben bav bav in sedaj lahko delite slike s sogovorniki na preprost način, brez nekih amaterskih poskusov slikanja monitorja s telefonom. Prav tako obe aplikaciji omogočata slikanje v igrah, kar zna priti prav v primerih, ko želite izrezati točno določen kos slike.

Upamo, da bosta tako Microsoft in Lightshot še naprej razvijala svoji orodji. Prav bi prišla denimo mehanika delanja kratkih GIF posnetkov na zaslonu, ki je zaenkrat še vedno preveč zakomplicirana.

The Last of Us bo postal HBO serija

1

Včeraj je bil zelo dober dan. Sony je namreč presenetil z novim napovednikom za igro Ghost of Tsushima, nato pa smo dobili še eno veliko presenečenje.

Ena mojih najljubših iger The Last of Us bo namreč dobila svojo priložnost na televizijskih zaslonih! In zadeva bo narejena, tako kot se spodobi, saj bodo pri seriji sodelovala velika imena.

The Last of Us bo ustvaril Craig Mazin, ki je nazadnje pri HBO-ju navdušil s svojo Chernobyl serijo. Pri scenariju in kot izvršni producent se mu bo pridružil Neil Druckmann, ki je režiral in spisal scenarij igre. Craig je precej velik igričar z dobrim okusom in Neilu je bilo všeč njegovo poznavanje The Last of Us sveta in njegova vizija za televizijsko predelavo.

To se sliši perfektno in The Last of Us je po mojem eden od izdelkov, ki ima potencial prevzeti področje televizije in tudi filmov. Razvijalcu Naughty Dog je uspelo z originalom ustvariti podroben svet, ki se lahko razvije v ogromno zanimivih smeri, ki kar čakajo, da povedo svojo zgodbo. Mnenja sem, da zna ta projekt spočeti celotno franšizo izdelkov, ki znajo celo zasenčiti velikane tipa The Walking Dead.

Navdušuje tudi dejstvo, da bo HBO plodno sodeloval z originalnimi ustvarjalci igre, kar je popolno nasprotje The Witcher Netflix serije. Tam je pisec knjig Andrzej Sapkowski zahteval, da je štorija povsem ločena od huronsko uspešne franšize iger, ki so v bistvu tudi poskrbele, da za Geralta vemo tudi izven mej Poljske.

The Last of Us serija je v začetnih točkah, tako da se nam niti ne sanja, kdo bo prevzel glavne vloge karakterjev (čeprav so nekateri uporabniki Reddita že rekrutirali dobra kandidata na naslovni sliki) in kdaj bi zadeva lahko sploh izšla. Vemo samo, da bo televizijski izdelek sledil dogodkom iz prve igre, v kateri Joel pospremi deklico Ellie iz karantene v naročje upornikov, ki bodo s pomočjo nje razvili cepivo proti zombie infekciji.

HBO je tako za svoj bližajoči servis HBO Max dobil en precej pomemben izdelek, še preden pa ta izide, nas bo maja pozabavalo nadaljevanje The Last of Us Part II.

Profesionalni COD igralec med prenosom v živo ustrelil s pištolo in zaradi tega izgubil svoj Twitch kanal in kariero

Carl Riemer je profesionalni Call of Duty igralec, ki je svojo ljubezen do pušk in pištol prenesel tudi v resnično življenje.

Včeraj se mu je med prenosom v živo zdela pametna ideja, da bi svoj Twitch prenos popestril z malce alkohola. In kot vsi vemo, je ob alkoholu vedno pametno stopiti pred kamero in po zraku mahati s pištolo.

Nekdo mu je v pogovornem oknu dejal, da nima denarja, nakar je Carl izzivalno prijel pištolo ter ob besedah “Kdo nima denarja?” dvakrat repetiral pištolo. Mislil je, da je seržer izpraznjen zato je brezskrbno pritisnil na sprožilec in s tem hitro uničil pločevinko energijske pijače.

Vsem gledalcem je bilo takoj jasno, kaj se je zgodilo. Twitch pravilnik je hudo strog do vsakega nepravilnega obnašanja in njihove kazni so ponavadi krute in hitre. Tako je bilo tudi v tem primeru in Carl je bil hitro odstranjen iz platforme, vendar njegovih težav s tem ni bilo konec.

Za incident je slišala tudi njegova e-športna organizacija Soar Gaming, ki dnevnosobnega kavboja brezkompromisno odpustila. Na Twitterju so sporočili, da takšnega obnašanja ne podpirajo in da je bil Carl takoj odstranjen od njihove organizacije.

Saj veste, kaj sledi, kajne? Seveda, opravičilni video!

To je sedaj že postala praksa pri vseh pomembnih osebah iz sveta igričarstva in nič drugače ni niti tukaj. Carl je v videu priznal vse svoje napake in jih označil za največjo traparijo v njegovem življenju. Povedal je še, da je bil med prenosom vidno pijan in da naj nihče ne ponovi njegove napake, prav tako pa je potezo Soar Gaminga označil za pravilno in pravično.

Riemer ima še vedno bogat YouTube kanal, ki šteje preko 800.000 naročnikov, tako da bo lahko še naprej ustvarjal vsebino. Samo upamo lahko, da ne bo šel po poteh bivšega Fortnite zvezdnika, ki je sedaj očitno rapper.

Novi napovednik za Ghost of Tsushima pokaže, kako čudovito grafiko lahko še vedno izriše PlayStation 4

0

Cikel trenutnih konzol se počasi približuje koncu in za trenutno generacijo si čestitke zagotovo zasluži Sony. Kljub temu da ima Microsoft na papirju močnejši izdelek, ima Sony pod palcem cel kup ekskluziv, ki na zaslone rišejo naravnost čudovito grafiko. Igre, kot so Horizon Zero Dawn, God of War ter Uncharted 4 dokazujejo, da imajo ti studii med sabo magične programerje, ki lahko kljub strojni podhranjenosti konzole ustvarijo vizualne nadmočne naslove.

Tej četi se bo kmalu priključila tudi težko pričakovana igra Ghost of Tsushima, na katerem dela razvijalec Sucker Punch, ki so do sedaj igralce veselili s svojo Infamous serijo.

Zgodba nas bo postavila na japonski otok Tsushima, ki ga napadajo krvoločni Mongolci. Prevzeli bomo vlogo samuraja Jin Sakaija, ta pa bo branil še zadnji otok, ki loči ogromno mongolsko vojsko od Japonske.

Ghost of Tsushima je v izdelavi že nekaj časa in razvijalec nam je včeraj končno postregel z novim napovednikom, ki je naravnost čudovit. Čaka nas zanimiva zgodba, nadmočno grafično podobo pa podprejo odlične animacije igralcev, ki so jim glasove posodili profesionalni govorci. Morda se bo igro vendarle splačalo igrati z angleškimi govorci, ki so kilometre nad tistimi, ki jih bo posedoval sorodni naslov Nioh 2.

Končno smo dobili tudi datum izida. Ghost of Tsushima bo izšel junija 2020, ekskluzivno za PlayStation 4.

Ghost Recon: Breakpoint bo ta mesec prejel ogromno posodobitev

0

Ghost Recon: Breakpoint je bil ob izidu takšna polomija, da je založnik Ubisoft zaradi njega zamaknil izid vseh svojih naslovov. Stavim, da če ne bi bilo Breakpointa, bi že zdaj imeli novice glede novega Assassin’s Creeda, namesto da se samo kopamo v govoricah.

Če kaj spoštujem pri založniku Ubisoft je to, da kljub slabim rezultatom nad svojimi igrami ne obupajo, ampak jih skušajo popraviti. Najbolj odmeven takšen primer je igra Rainbow Six: Siege, ki je kljub slabemu začetku pridobil ogromno oboževalcev in letos stopa v svoje peto leto – močnejši kot kadarkoli prej.

Ubisoft je že nekaj časa nazaj napovedal večjo posodobitev za Ghost Recon: Breakpoint in čeprav naj bi ta izšla že prejšnji mesec, se je založnik v zadnjem hipu premislil in izid prestavil.

Sedaj smo končno dobili uraden datum in ta se bo pripetil 24. marca. Takrat se bo zgodila ogromna prenova in igralci bomo lahko izbirali med tremi novimi načini igranja: Standard, Immersive in Custom.

Standard je pač običajna igra, brez sprememb. Ta je pri nas dobila precej nizko oceno, zato se splača pogledati raje v Immersive. Ta novi način naj bi veliko stavil na realističnost. Tako oprema ne bo več zaklenjena s stopnjami in tudi ne bo nosila barvnih oznak. Igralec se bo v svetu moral bolj zanašati na navigacijo iz karte, repetiranje orožja lahko povzroči izgubo streliva in celoten uporabniški vmesnik bo bolj minimalen. Custom način nam bo ponudil prilagajanje vseh teh pritiklin po meri.

Sliši se zanimivo, prenovljeno igro pa bomo lahko preizkusili že zelo kmalu. Skladno s tem nas čaka tudi nov DLC Deep State in morda, samo morda se bo splačalo Breakpointu ponuditi še eno priložnost.

Total War: Three Kingdoms dobiva nov DLC – A World Betrayed

0

Že kakšnega pol leta je minilo, odkar smo se nazadnje pozabavali v strateški igri Total War. Ta nas je z zadnjim delom Three Kingdoms precej navdušila in dodelili smo ji skoraj najvišjo oceno.

Razvijalec Creative Assembly se sedaj pripravlja na zagon novega dodatka A World Betrayed, prevzeli pa bomo lahko nadzor na poglavarja Wuja, Sun Ceja ali pa legendarnim bojevnikom Lu Bujem.

Dva močna karakterja, dve frakciji, ki jih bomo lahko nadzorovali. A World Betrayed bo vseboval kar nekaj zanimivih dogodkov in preobratov. Junaki bodo imeli tudi nekaj zgodbe in motivacije za svoje poteze na zemljevidu Japonske.

Čaka nas tudi nekaj enot kot so Flying Riders, Handmaid Guard in Tiger Guard, dobili pa bomo tudi nekaj novih karakterjev kot je denimo Cheng Pu in Qiao sestre.

Creative Assembly je ob napovedi tudi spočel nov napovednik, ki si ga lahko ogledate spodaj. Žal ne vsebuje igralnega posnetka, a CGI sekvenca je vseeno impresivna, igranje pa boste lahko pričeli že 19. marcana Steamu vas bo DLC oštel za 8,99 €.

Borderlands 3 prihaja čez en teden na Steam, igro bomo lahko prednaložili že prej

0

Zagotovo je med vami veliko igralcev, ki ste potrpežljivo čakali na izid igre Borderlands 3 na Steamu. S tem navsezadnje ni nič narobe, saj ima Steam v primerjavi z Epic Games platformo kar nekaj prednosti. Prav tako se je vaša potrpežljivost splačala, saj je razvijalec Gearbox v vsem tem času izdal ogromno popravkov ter tudi en DLC, tako da boste že od začetka preigravali bolj izpopolnjeno verzijo.

Izid se približuje in Gearbox je na svoji spletni strani spočel kratki FAQ, ki se prizadeva odgovoriti na tista najbolj žgoča vprašanja.

Če ste morda igro že preigravali na Epic Games, a ste jo kupili še za Steam, potem se vam glede vaših karakterjev ni treba bati. Shranjene položaje bo namreč moč prenesti, a razvijalec svetuje, da najprej naredite varnostne kopije. Igralci obeh platform bodo lahko igrali med sabo, kar je dobra novica, če imate slučajno kakšnega kolega, ki si bo naslov nabavil na drugi platformi kot vi. Žal ni za zdaj podprto navzkrižno igranje s konzolnimi igralci.

Steam med drugim prinaša dosežke, ki na Epic Games še vedno boleče manjkajo. Razvijalec opozarja, da pri prenosu shranjene pozicije morda ne bodo odklenjeni vsi dosežki, ampak jih bodo morali igralci odkleniti še enkrat.

Dobra novica je tudi, da bo Borderlands 3 možno prednaložiti. Igra bo na Steamu uradno izšla 13. marca ob 16.00, gigabajte pa boste lahko začeli prenašati že 10. marca. Tako boste imeli na voljo pičla dva tedna, da se pripravite za naslednjo večjo razširitev Guns, Love, and Tentacles: The Marriage of Wainwright & Hammerlock, ki izide 26. marca.

Streamer pokazal, da lahko zasluži velike denarce pa tudi če samo spi pred kamero

0

Gledalci zaradi nekega čudnega razloga zelo radi gledajo speče streamerje. Kakšno leto nazaj je to spoznal streamer JesseDStreams, ki je pred kamero nekega dne zaradi utrujenosti zaspal. Dremal je nekaj ur in ko se je zbudil, je presenečeno ugotovil, da ga spremlja kar 200 gledalcev, kar je veliko višja številka od običajne. Njegov posnetek je postal viralen in se je pred kratkim prebil med 10 najbolj gledanih izsečkov na Twitchu.

Jesse je relativno majhna Twitch riba, a kaj bi se zgodilo, če bi pred objektivom zaspal kakšen večji zabavljač? In še bolj pomembno, bi lahko ob tem kaj zaslužil?

To teorijo je pred kratkim preizkusil Mizkif, ki trenutno na Twitchu drži 367.604 sledilcev. Po tem, ko je 3 ure zabaval svoje gledalce, se je odločil odpočiti. Malce je premestil svojo kamero, v sobo zvlekel posteljo ter lepo zadremal.

Zmanjkalo ga je kar za 5 ur, vmes pa je pustil odprta opozorila za razne donacije. Gledalci so ga želeli na vsak način zbuditi preko zvočnih obvestil donacij ali pa ga na nek drug način spraviti na noge. Mimogrede, spodnji posnetek ima precej glasno donacijo, tako da vas zna vreči iz stola.

Mizkif se ni dal motiti in po obilnem spancu se je usedel za mizo in z gledalci podelil, koliko je med svojim počivanjem zaslužil.

Med smrčanjem je v njegovo blagajno nakapljalo 5.594 dolarjev, kar ni slabo za par ur spanca. Glede na to, da nekateri cel mesec garajo za trakom in skupaj z nadurami zaslužijo 5x manj, je to dovolj velik razlog, da se človek zamisli kam gre človeštvo.

Mizkif je povedal, da dobesedno spal in zaslužil preko 5k dolarjev in da naj se gledalci zamislijo, koliko zaslužijo še večji streamerji, ki praktično neprestano dobivajo donacije med prenosom. Si predstavljate,da bi pred kamerami zaspala Pokimane? Verjetno bi se zrušil Twitch.

Streamer je bil na koncu darežljiv in je enemu srečnemu gledalcu podaril konzolo Nintendo Switch.

Amazon odstranil več kot milijon lažnih izdelkov, ki naj bi ščitili pred koronavirusom – nategi se dogajajo tudi v Sloveniji

0

Koronavirus ni prebudil samo panike pri očitno celotni človeški populaciji, ampak je na površje pripeljal tudi tiste zaslužkarje, ki želijo od takšnih dogodkov kaj pospraviti v svoj žep.

Cene izdelkov, kot so denimo razkužila za roke, so ponekod poskočile na že smešne cenovne nalepke, medtem ko so medicinske maske praktično izginile in si jih lahko kupil samo pri preprodajalcih, ki pa so jih v prodajo ponudili za večkratno ceno.

Takšni izdelki so se pojavili tudi v največji spletni trgovini Amazon in ta se je hitro začel odstranjevati sporne produkte. Predstavnica podjetja je povedala, da so do sedaj odstranili preko milijon izdelkov, ki so bodisi nosili napihnjene cene ali pa so bili preprosto lažni in so obljubljali neko čudežno zdravilo ali zaščito.

Zatiranja lažnega oglaševanja se je lotil tudi Facebook, ki je začel odstranjevati lažne oglase, ki obljubljajo veliko, a ne dostavijo praktično ničesar.

Na temu področju se predvsem uporablja promocija poceni medicinskih mask, ki računajo na naivnost ljudi. Edine koristne maske morajo nositi označbo N95, pa še te naj bi uporabljali samo bolniki in ne zdravi ljudje.

A nekaterim trgovcem za to ni mar in rade volje ožemajo svoje kupce. Takšni nategi so se dogajali tudi v Sloveniji kot je denimo tale spodnji junak Gumaster.eu.

Facebook stran se sicer ukvarja z gumami, a očitno ob strani prodajajo tudi zaščitne maske. Logično, da jih. Takšne maske navadno stanejo nekaj centov, a brihtni trgovec je za paket petih mask zaračunaval 13 €! No, vsaj brezplačno dostavo smo dobili. Facebook je očitno objavo odstranil, prav tako pa je spletna stran trgovina.kmetija.si izginila neznanokam, si jo pa lahko ogledamo v arhivu. Vprašanje ostaja, koliko si je tip pred tem nabral denarcev od naivnih kupcev, preden se je odločil zapreti stran. Stavimo, da precej.

To ni edini takšen primer. Poglejte si denimo spletno stran zascitna-maska.si. Tam vsaj prodajajo pravilne N95 maske, vendar se je zdelo podjetju Andrej Kozelj s.p. vredno gor nalepiti kup izjav medicinskih strokovnjakov tipa Janez Dolenc, ki jih krasijo slike, pobrane neposredno iz Shutterstocka. Dokaz imate spodaj, poleg tega je domena stara vsega nekaj dni, da cen sploh ne omenjamo.

Janez Dolenc je očitno zdravnik, zraven pa svoje manekenske sposobnosti prodaja tudi na znani spletni strani s slikami Shutterstock.

Takšni nategi se bodo samo še vrstili in stavimo, da bodo zaradi prvega potrjenega primera v Sloveniji začele nove domene poganjati kot gobe po dežju.

Raje imejte zdravo pamet in si umivajte roke, vsak takšen poskus prodajanja megle pa prijavite na Facebooku.

Prvi Warcraft 3 Reforged turnir je bil katastrofa

0

Warcraft 3 Reforged je imel ob izidu kar precej težav in vseh se ni še danes rešil. Blizzard je sicer izdal nekaj popravkov, a tistega slabega priokusa, ki so ga pustili s prvim vtisom, verjetno ne bodo nikoli spremenili.

Spletna stran Kotaku poroča o novih problemih, ki so se pripetili pri prvem organiziranem Warcraft 3 Reforged turnirju. Na njem so se pod eno streho zbrali največji mojstri te strategije, a žal niso računali, da ima Reforged ogromne probleme pri ohranjanju stabilne povezave med večigralskimi spopadi.

Igralci so neprestano izgubljali povezavo, kar je povzročilo takojšen konec spopada. Na Warcraft 3 turnirjih velja pravilo, da se igranje ne nadaljuje od točke pred zrušitvijo igre, ampak se mora spopad začeti od začetka.

Daleč največja polomija se je zgodila v četrtfinalu. Tam sta si nasproti stala švedski igralec Marcus “ThorZain” Eklöf in južnokorejski predstavnik Jang “Moon” Jae-ho. Moon velja za legendo Warcraft 3 scene, saj je bil v preteklosti praktično nepremagljiv. Oba igralca sta se že srečala na Starcraft 2 profesionalni sceni, a Moon je kljub temu veljal za velikega favorita – ne samo tega obračuna, ampak celotnega turnirja.

A Šved se ni predal in se ni ustrašil. Igralo se je na dve dobljeni zmagi in tekmeca sta bila izenačena 1:1. Šved je v tretji tekmi močno napadal in si priboril nekaj odločilne prednosti in zdelo se je, da nas čaka veliko presenečenje. A ob tistih ključnih trenutkih je povezava padla in ni ostalo drugega, kot ponovitev obračuna.

ThorZain je ob ponovitvi napadel še bolj odločno. Učinkovito je uničil Moonovo zalogo zlata in si nabral za več kot 1000 zlatnikov prednosti, držal pa je tudi nadgrajene enote. Vse to je bilo na koncu zaman, saj se je zgodil še en padec povezave.

Organizatorjem je končno kapnilo, da bi bilo morda dobro spremeniti grafiko na starejšo različico. To je dejansko pomagalo in padanje povezave ni bilo več. A Moon se je končno zbral in njegove veteranske izkušnje so pripomogle, da se je od prejšnjih napak naučil lekcije in v peti tekmi je tako vendarle uspešno odpravil nesrečnega Šveda.

Moon se je nato sprehodil do zmage turnirja in na svoji nadaljnji poti ni izgubil niti ene tekme. Edini poraz mu je prizadejal ThorZain, ki pa mu bogovi sreče tisti dan niso bili naklonjeni.

Padci povezav so se dogajali tudi v drugih tekmah, a spopad med ThorZainom in Moonom je bil zagotovo najbolj odmeven.

K sreči se je za Švedom zbrala skupnost. Na spletni strani GoFundMe mi se je začela kampanja zbiranja denarja, ki si prizadeva zanj zbrati 750 $, ki bi jih prejel, če bi napredoval v naslednji krog. Kampanja je bila uspešna in očitno bo ThorZain dobil še malce več kot je bilo začrtano. A škoda je narejena, saj mu je bil morebitni naslov prvaka vzet za vedno.