🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 78

Cyberpunk 2077 jutri dobiva še eno posodobitev, ki bo v igro vnesla delujočo železnico

0

Po treh letih od izida je preko ogromne posodobitve 2.0 razvijalec CD Projekt RED dokončno zaključil razvoj igre Cyberpunk 2077 in se je zdaj spravil klepati njeno nadaljevanje, največ svoje delovne sile pa je trenutno namenil izdelavi nove sage znotraj franšize The Witcher. Vsi njihovi bodoči projekti bodo delovali znotraj pogona Unreal Engine, zato je malce čudno, da se je razvijalec vmes vseeno malce premislil in bo za Cyberpunk 2077 spočel še eno posodobitev 2.1, tako da se bodo programerji še malce pomudili znotraj pogona REDengine.

Razvijalec je novo posodobitev predstavil preko Twitcha in njena najbolj pomembna novost je zagotovo delujoč sistem železnic, ki nas bo dvignil med oblake mesta Night City in nas popeljal na pet različnih postaj. Metro sistem NCART nam ne bo služil kot samo hitra vmesna sekvenca za seljenje med različnimi točkami, saj bomo lahko v vagonu malce posedeli, gledali skozi okna v čudovite razglede in odganjali stran teče prodajalce poceni robe, ki bodo tudi tu poskušali zaslužiti kak hiter kredit.

Vdelava česa takšnega se bi zdela morda komu potrata časa, a je zelo pomembna za tiste igralce, ki se v svoje RPG izkušnje zares radi vživijo in se ne poslužujejo hitre teleportacije med različnimi točkami mesta. Takšnim igralcem prej ni ostalo drugega kot pa da se vozijo od ene lokacije do druge, kar je časovno hudo potratno ali pa se poslužijo moda, ki je sistem železnic oživel že dolgo nazaj. CD Projekt RED bo s to posodobitvijo močno pridodal k občutku pravega, živega mesta, kar je bila tudi ena od izvirnih obljub za igro Cyberpunk 2077.

Poleg železnice bo popravek 2.1 s sabo prinesel tudi večjo možnost prilagajanja uporabniškega vmesnika, saj bomo lahko zdaj besedilo povečali, kar bo prišlo hudo prav za tiste bolj slabovidne, pri mini igrah pa bomo lahko zdaj odstranili časovno omejitev. Zanimiv je tudi dodatek Radioporta, ki je v bistvu nekakšen prenosen Walkman, tako da bomo lahko glasbo poslušali tudi med sprehajanjem po mestu. CDPR pravi, da je še izboljšal nekatere šefovske spopade in je dodal tudi možnost dirkanja z avti, med temi pa bomo našli povsem novega jeklenega konjička Porche 911 Cabriolet.

Posodobitev 2.1 bo zaživela jutri, 5. decembra, ravno na ta datum pa se bo rodila tudi posebna verzija igre Cyberpunk 2077: Ultimate Edition, ki je namenjena za PC-je in trenutno generacijo konzol.

Fallout serija dobila prvi napovednik

0

Po govoricah in prvih uradnih slikah so se zdaj te sličice spravile v gibanje in tako imamo zdaj pred sabo prvi uradni napovednik serije Fallout, ki bo nastala pod produkcijo Amazona in taktirko Jonathana Nolana, ki se je pred tem dokazal s serijo Westworld.

Roko na srce: stvar je dejansko videti dobro, čeprav ne perfektno, a vseeno je prvi napovednik presegel moje črnoglede napovedi glede te predelave igričarske serije po kateri niti ni bilo nekaj preveč zahteve iz strani igralcev. Todd Howard, šef Bethesde, ki bo tule deloval kot izvršni producent, je kljub temu mnenja, da je Fallout dovolj unikaten in privlačen tudi za televizijsko skupnost, ki prej nikoli ni poprijela za igre in se bo zdaj prvič srečala s postapokaliptično Ameriko, ki je zaradi eksplozij jedrskih bomb ostala ujeta v estetiko petdesetih.

Po prvem napovedniku je videti, da bodo ustvarjalci Fallouta precej bolj zvesti originalnemu materialu kot pa je to bilo v primeru serije Halo. Glavna junakinja po sili razmer zapusti podzemni Vault 33 in zakoraka peščeno postapokaliptično okolico in se hitro sreča z ogromnimi radioaktivnimi ščurki, ki jih v igrah poznamo pod imenom Radroachi, nakar nam napovednik postreže tudi s kadri ogromnih hodečih tankov iz bratovščine Brotherhood of Steel, ugledamo pa lahko tudi Ghoula, ki ga bo odigral Walton Goggins, ta pa bo očitno dobričina, saj ga bo naokoli spremljal zvesti pasji kompanjon, ki ga v igrah poznamo pod imenom Dogmeat. Edina bizarna stvar je kiklop, ki ga srečamo v pisarni med srebanjem plesnive kave, tega bitja pa v igrah nikoli ugledali, a prav je, da serija naredi tudi kakšno spremembo.

Serija je videti konkretno narejena in čeprav se nam zdi, da bo bili lahko kostumi še vedno malce bolj izpopolnjeni in manj “čisti”, so akcijske sekvence videti konkretne in res nas zanima rezultat spopada med oklepljenim vojakom iz ceha Brotherhood of Steel in mutiranim medvedom – no, zmagovalec je iz posnetka jasen, a zna biti interesantno, kako je sploh do te bitke sploh prišlo. Serija nam bo pokazala tudi začetke apokalipse, zato bomo točno videli, kakšne posledice so povzročili poki jedrskih bomb in kako je Gogginsov lik ostal brez nosa in si pridobil staljeno kožo.

Premiero bomo ugledali 12. aprila 2024 in to samo na pretočnem servisu Prime Video. Če vas je ob vsem tem poprijelo zopet igrati nekatere igre iz te franšize, potem lahko morda prvič skočite v igro Fallout 76, ki bo jutri, 5. decembra, pridobila novo sezono The Big Score, v njej pa bomo lahko prvič obiskali lokacijo Atlantic City.

Franšiza Resident Evil bo še naprej dobivala predelave

0

Založnik Capcom se je za dostavo sveže Resident Evil vsebine zatekel tudi v brezno predelav, kar se je izkazalo za pravilno potezo. Še vedno smo mnenja, da je med njimi najboljša predelava drugega dela, medtem ko se je prenova 4. dela ravno tako dobro odrezala, a je bila morda za kanček manj impresivna kot pa pohajkovanje skozi Raccoon City. Najslabši je bil tretji del, saj razvojna ekipa preprosto ni imela dovolj časa, da bi v novejši pogon spravila čisto vso vsebino originala, zaradi česar je bila kampanja prekratka, Nemesis pa premalo grozeč.

Capcom se ne bo zaustavil samo pri trojici predelav, saj je japonska veja spletne strani IGN spregovorila z Yasuhirom Anpom, ki se je pod predelavo Resident Evil 4 zapisal kot režiser in ta je na vprašanje, če morda prihaja še več predelav, odgovoril pritrdilno. Anpo pravi, da so bile vse predelave dobro sprejete in da omogočajo modernemu občinstvu, da na ta način uživa v preteklih igrah in da želijo na tem delati tudi v prihodnosti, ni pa želel izdati, katera igra bo naslednja na seznamu obdelav.

To je seveda tisto glavno vprašanje in franšiza vsekakor ponuja ogromno možnosti za takšne projekte, saj je skozi zgodovino, glede na Wikipedio in če izvzamemo trojico že ustvarjenih predelav, na voljo še 27 drugih Resident Evil iger. Na splošno pa se igralci strinjajo, da bo Capcom predelal eno od naslednjih treh iger: originalni Resident Evil, Code Veronica ali pa Resident Evil 5.

Original je morda najbolj potreben obnove, saj je izšel leta 1996, vendar pa je v 2002 že dobil predelavo za GameCube, a tudi ta je danes že nekoliko ostarela in je ne moremo preigrati iz tretjeosebnega pogleda tako kot ostale igre, ki so dobile lepotne operacije. Veliko je pozivanja tudi k obdelavi igre Code Veronica iz leta 2000, a Capcom bi čisto lahko pod roke vzel tudi peti del iz 2009, ki se sicer še vedno lepo igra, vendar pa bi založnik na ta način lahko nadaljeval zgodbo Chrisa Redfielda in s tem bi nato tudi dobil priložnost, da preko predelave popravi ugled katastrofalno sprejetega 6. dela.

Karkoli pride je verjetno še leta stran, Capcom pa bo vmes delal na 9. delu serije, medtem pa bo nekaj sveže vsebine prejela predelava Resident Evil 4. 8. decembra bomo igro lahko preizkusili v navezi z VR sistemom PSVR 2, 20. decembra pa jo bo Capcom pripeljal tudi na telefone iPhone 15 Pro.

Serija Halo dobila napovednik za 2. sezono

0

Televizijske serije Halo si zaenkrat še nisem ogledal in za to imam dva dokaj dobra razloga. Najprej je moje navdušenje do franšize upadlo, saj je zadnja igra Halo Infinite postregla z zelo bledo kampanjo za katero nam je bilo na začetku obljubljeno ogromno nadaljevanj, a zdaj so očitno nad tem obupali, tako da v bistvu sploh ni jasno, kdo dela na novih delih in kako bodo ta izgledala.

Drugi večji razlog pa je dejstvo, da se je serija na začetku nahajala zgolj na pretočnem servisu Paramount+, ki pa v Sloveniji še ni na voljo. Zdaj lahko sicer zadevo gledamo na ločenem servisu SkyShowTime, ampak res ne vem, če si lahko dandanes privoščim plačevanje še ene dodatne mesečne naročnine oziroma če je v tem sploh smisel.

Obstaja sicer še tretji razlog in sicer dejstvo, da so ocene prve sezone serije dokaj slabe, nakar so še ustvarjalci serije priznali, da pred pisanjem scenarija niso niti pogledali nobene od iger in so se osredotočili samo na grajenje likov in njihovega okoliša. Kar je res trapasta izjava, saj je res neumno ignorirati ves izvorni material na kateremu sploh gradiš svoj izdelek.

Kljub vsem pritožbam kritikov in gledalcev je 2. sezona vseeno dobila zeleno luč in se zdaj vztrajno bliža k izidu, Paramount pa je za nas pripravil prvi napovednik. Strelskih bitk vsekakor ne bo manjkalo in požrtvovalni marinci bodo sodelovali s supervojaki Spartani, ki jih bo zastopal tudi Master Chief. Covenanti bodo zopet velik problem, saj bodo s svojimi ogromnimi vesoljskimi ladjami uničevali cela mesta, Spartani pa bodo požrtvovalno ščitili civiliste tudi preko svojih lastnih teles. Na koncu napovednika vidimo celo obroč oziroma Halo, ki je bil zelo pomemben element izvirne igre, a ga v prvi sezoni nismo ugledali.

2. sezona Haloja med nas prihaja 8. februarja. Paramount se je pred kratkim odločil omogočiti gledanje 1. sezone povsem brezplačno preko YouTuba, a seveda je stvar na voljo samo za Američane, se pa da oviro zaobiti preko VPN-a, maksimalna ločljivost pa znaša 1080p.

Tale igralni razred spremeni Path of Exile 2 v streljanko

0

Imamo več vrst akcijskih RPG-jev in čeprav so si igre tipa Diablo 4, Path of Exile in Titan Quest dokaj različne glede specifičnih igralnih mehanik, si hkrati delijo marsikakšno korenino, saj se pri teh igrah največkrat pretepamo iz zgoraj gledanega pogleda in si preko mečev, lokov in urokov poskušamo prislužiti raznorazne zaklade.

Path of Exile 2 pa bo pri tem igranju ponudil malce drugačni pristop. Razvijalec Grinding Gear Games je namreč nedavno predstavil daljši posnetek novega igralnega razreda Mercenary in ta je videti kot Van Helsing na steroidih. Najemnik bo namreč v rokah lahko naenkrat prenašal dva samostrela, vendar pa ta nista takšna, ki bi za vsak izstrel puščice potrebovala minute repetiranja. Ta posebni samostrel se namreč obnaša lahko kot moderna orožja in igralci mu bodo lahko tekom igranja instantno spremenili način obnašanja, tako da bomo v enem trenutku držali brzostrelko, že v naslednjem pa bo treba preklopiti na puško ali pa celo različico bazuke.

Vse je odvisno od situacije, v kateri se trenutno nahajamo, na orožja pa bomo lahko navesili tudi dodatke kot je denimo izstreljevalnik granat, ta pa lahko izstreli bombe, ki sovražnika zažgejo ali pa za kakšno sekundo omamijo. Mercenary se bo moral med igranjem ves čas premikati, drugače lahko postane lahek plen za sovražnika, pri tem pa nam bo pomagala nova nadzorna shema, saj bomo našega junaka lahko premikali tudi preko WASD, ki so navadno rezervirane za prvoosebne streljačine.

Nov način premikanja nam bo tako dal večji nadzor nad bojiščem in Path of Exile 2 je pri takšnem igranju res videti povsem drugače in predvsem sveže. Igralci bodo lahko po mili volji izbirali način nadzora, tako da boste lahko preklopili tudi na klasično klikanje, WASD premikanje pa bo na voljo tudi za druge igralne razrede, od katerih jih zdaj poznamo šest: Monk, Sorceress, Huntress, Druid, Warrior in Mercenary – ob izidu bomo lahko izbirali med kar 12 igralnimi razredi.

Path of Exile 2 je videti odlično, a izid še ni blizu. Grinding Gear Games je sicer napovedal zaprto beta testiranje, ki pa se bo zgodilo šele 7. junija 2024. Kdaj bo končna različica 1.0 na voljo za vse še ni znano, a če bi ugibali, bi datum postavili v zimo naslednjega leta.

Kitajski streamer umrl zaradi prevelike izmučenosti

0

Da streamanje ni enostaven posel bi vam znal povedati marsikakšen popularen YouTuber, ki je za zadevo zagrabil bolj resno in poskušal na račun takšne vsebine tudi nekaj zaslužiti in se s tem preživljati. Konkurenca je danes hujša kot kadarkoli prej, saj se dobesedno vsak lahko usede za računalnik ali postavi pred telefon in začne iskati sledilce, občinstvo pa ni neskončno in samo tisti najbolj zanimivi in delavni so na koncu nagrajeni z donacijami in prilivom denarcev, ki jih prinesejo razne spletne platforme.

Ta konkurenčnost je enaka povsod po svetu in Kitajska pri tem ni nič drugačna. Kako krut je lahko takšen svet je nedavno predstavila spletna stran South China Morning Post, ki poroča o smrti študenta, ta pa je zaradi prevelike izmučenosti dela tudi odšel v onostranstvo.

Li Hao je stopil v zadnji letnik poklicne in tehnične šole v Henanu in je začel iskati službo preko katere bi lahko izpolnil pripravništvo. Njegov oče je za South China Post povedal, da je iskal zaposlitev celo poletje in jo nato našel podjetju Henan Qinyi Culture and Media Co., ki je potrebovalo študente za streamanje, a so ti morali za plačo izpolniti določene pogoje. In ti so naravnost nečloveški: vsak od zaposlenih je moral mesečno spočeti vsaj 240 ur prenosov v živo, zraven pa na splet naložiti še 15 videov. Če si dosegel vse te standarde si mesečno lahko domov odnesel 3.000 juanov, kar pri nas znese za nekje 385 €.

Takšen urnik je brutalen, a Li je bil mnenja, da ga lahko doseže, saj bi moral takšno pripravništvo opravljati le 6 mesecev. Sredi oktobra se je nato spravil k delu in samo med 15. oktobrom in 10. novembrom je spočel kar 89 prenosov v živo. Med tem časom je spremenil urnik, saj je 5. novembra začel streamati ponoči in sicer med 21.00 in 6.00. 10. novembra je zaključil že svoj peti celonočni prenos v živo, ki je bil na koncu tudi zadnji v njegovem življenju. Spravil se je v posteljo, nakar so njegovi sostanovalci odkrili, da zelo diha, zbuditi pa ga niso mogli. Klicali so reševalce in kljub temu, da so ga medtem poskušali oživljati, je bil Li mrtev še preden je prispel do bolnišnice.

Lijeva smrt je v kitajskem internetnem svetu sprožila ogromno ogorčenja in največ jeze se je zlilo na podjetje Henan Qinyi Culture and Media Co., ki naj bi na svoje delavce vršilo takšen pritisk. Podjetje zanika obtožbe, saj pravi, da nikogar ne sili v delo in da se niso zavedali, da je Li delal tako veliko ur in to celo ponoči. A Lijev oče pravi, da je v pogodbi njegovega sina pisalo drugače in da naj bi ga ravno podjetje prisililo na menjavo urnika, saj naj bi takrat gledalci podarili več donacij.

Henan Qinyi Culture and Media Co. je Lijevi družini ponudilo odškodnino v višini 5.000 juanov, kar pri nas znese 642 €, vendar kitajske internetne jeze to še zdaleč ni pomirilo in jo je taka nizka ponudba v bistvu samo še bolj razburila.

Threads naj bi še ta mesec postal na voljo tudi v Evropi

1

Aplikacija Threads, ki jo je lansiralo podjetje Meta in predstavlja nekakšno alternativo Twitterja, je med nami že od julija, a se v Evropi zaenkrat še ni pojavila. Razlog je preprost: članice Evropske unije celo dajo nekaj na zasebnost svojih državljanov, kar pa Američanom ni kaj preveč všeč. Tako se morajo aplikacije podrediti našim zakonom ali pa na evropskih tleh preprosto ne smejo delovati in Meta se je s tem trdim orehom ukvarjala vse od izida Threadsa.

Zdaj so očitno izpolnili vsa pričakovanja in pravila, ki jih zahtevajo regulacije Evropske unije. Spletna stran The Wall Street Journal poroča, da je Meta uspela zadovoljiti evropsko komisijo in tako naj bi aplikacija Threads v Evropi zaživela že enkrat skozi december.

Meta je morala za ta prehod narediti nekaj sprememb glede samega obratovanja aplikacije. Evropski uporabniki bodo tako lahko pregledali objave drugih uporabnikov, za to pa jim ne bo treba ustvariti lastnega profila. Če bodo želeli sami objavljati vsebino bo seveda ustvarjanje profila nujno, a tega bodo lahko ustvarili ločeno od Instagrama. Threads je sicer na začetku bil nekakšen podaljšek Instagrama, tako da sta bili aplikaciji prepleteni med sabo in neločljivi. Če želiš izbrisati svoj Threads profil, potem se moraš posloviti tudi od svojega Instagrama, kar je eden večjih minusov te platforme.

Post by @mosseri
View on Threads

Zdaj so se tudi na tem področju začele dogajati spremembe, saj je Adam Mosseri, šef Instagrama, najavil, da bodo uporabniki kmalu lahko ločili oba profila in ju posamično tudi zbrisali. To je bila verjetno ena od zahtev Evropske unije in lepo je videti, da bo ta funkcija zaradi tega postala na voljo po celem svetu.

Threads je sicer od svojega rojstva izgubil nekaj zagona, vendar pa so številke uporabnikov vseeno vzpodbudne. Mark Zuckerberg je pri zadnjem finančnem poročilu izjavil, da ima Threads zdaj mesečno za pikico manj kot 100 milijonov mesečnih uporabnikov, izid platforme znotraj Evrope pa bo te številke pošteno dvignil.

Meta zagotovo želi tudi izkoristiti trenutno dramo znotraj X-a, saj se na vročem stolu že dolgo zadržuje njegov lastnik Elon Musk, ki je zaradi nespametnih izjav začel izgubljati oglaševalce, ta njihov masovni odhod pa bi lahko pomenil tudi smrt platforme X.

Assassin’s Creed Nexus – skrivanje po sencah še nikoli ni bilo tako vznemirljivo

S franšizo Assassin’s Creed imam osebno malce čudno razmerje, saj me je Ubisoft s temi igrami, ki jih je skozi leta izdal že toliko, da bi jih na pamet znal našteti samo nek matematični genij, večkrat navdušil in nekajkrat tudi grdo razočaral.

Največji greh teh iger ni samo ponavljajoča se vsebina znotraj njih, ampak tudi dejstvo, da so se začela med sabo ponavljati posamične izdaje, ki so se začele igrati povsem enako, razvijalec pa je dogajanje samo preselil na neko novo mapo. A po drugi strani so Assassin’s Creed tudi edine, ki nas znajo resnično preseliti v kakšen antičen svet in večkrat se mi je zgodilo, da sem gledal kakšno serijo ali pa dokumentarec in sem nato želel igričarsko raziskati odprt svet iz te ere in v tem pogledu mi je znal ustreči samo Assassin’s Creed.


Razvojna ekipa: Ubisoft
Založnik: Ubisoft
Platforme: Meta Quest 2 in 3
NakupMeta uradna stran
Datum izida: 16. november 2023
Igrano na: Meta Quest 3


NAPOVEDNIK


Zdaj lahko to izkušnjo podoživim bolj intimno kot kadarkoli prej, saj nam je Ubisoft pripravil prvo izdajo, ki je spočeta povsem znotraj VR sveta in presenetljivo se zdi Assassin’s Creed Nexus kot nekakšen naravni podaljšek vseh tistih iger, ki smo jih pred tem preigrali na monitorjih in televizorjih.

Nexus na za razliko od prejšnjih delov ne postavi v samo eno specifično zgodovinsko obdobje, saj zgodba pravi, da se je Abstergo lotil nove operacije, cilj te pa je izmakniti nekaj najbolj pomembnih in davno izgubljenih zakladov iz zgodovine in ker so to zlobneži je seveda naša naloga, da jim te namere preprečimo. Zato dobimo možnost podoživetja historičnih avantur skozi oči treh protagonistov, ki so privržence franšize že znani: Kassandra, Ezio in Connor.

nexus
Iz skritih kotičkov se lahko preko loka rešimo marsikakšne težave.

Vsak od teh protagonistov vsebuje svoje manjše mesto, ki je primerno njegovemu času in ga nato lahko prosto raziskujemo. Kassandra nas vrne v obdobje antične Grčije, Ezio skoči v Rim, Connor pa nam predstavi ameriško zgodovino. Med to trojico je bil od vedno najbolj osovražen Connor in žal je tudi v Nexusu njegov lik najbolj dolgočasen, kar ni samo posledica meni dokaj neznane ameriške zgodovine, ampak tudi dejstva, da glasovni igralec zveni povsem zdolgočaseno.

K sreči pa ni nič dolgočasnega na igralni formuli, ki sicer, logično, ni tako široka kot pa pri običajnih Assassin’s Creed igrah, a še vedno vsebuje presenetljivo veliko globine. Ko sem za Nexus ugledal prve napovednike sem najprej dobil občutek, da bo tole vodena izkušnja in nas bo tako igra premikala iz ene situacije do druge preko ustaljenih tirov a temu ni tako. Mesto vsakega protagonista lahko raziskujemo po lastnih željah in to brez kakšnih umetnih omejitev. Stečemo do bližnje stavbe in začnemo po njej plezati in že smo v nekaj sekundah na vrhu, plezanje pa je precej lažje kot pa v kakšnem Horizon Call of the Mountain, saj se lahko oprimemo praktično česarkoli in se nato potegnemo navzgor. Ubisoft je poskrbel, da imamo ves čas pregled nad svojim lastnim telesom, tako da se lahko znajdemo v situaciji, kjer binglajmo iz neke brvi ali pa preko vrvi previdno poskušamo prečkati prepad in spodaj bomo ugledali noge, ki bodisi bingljajo ali pa živčno lovijo ravnotežje.

nexus
Rešiti bo treba tudi kakšno uganko, te pa so v VR svetu zaradi unikatnega nadzora skoraj vedno zabavne za reševanje.

Ko enkrat splezamo na neko razgledno točko si lahko dodobra ogledamo okolico, kar je še posebej priročno, če smo sredi aktivne misije, ki nam narekuje umor določene tarče. Nexus dejansko ni tako enostaven naslov, zato bo treba v naš pristop do tarče malce načrtovati, pregled terena pa omogočijo te razgledne točke. Ko imamo stvar vtisnjeno v spomin samo preprosto razširimo roke in naš junak bo spočel tisti prepoznavni skok v seno, ki je tudi zaščitni znak serije Assassin’s Creed.

Assassin’s Creed Nexus misije vključujejo veliko skrivanja in ubijanja tarč, vsake toliko pa je treba tudi kakšnemu stražarju izmakniti ključ. Smukanje skozi stopnje je tako nujno, saj se moramo drugače zaplesti v boj, ta pa je povsem neroden in dokaj neodziven. Sestavljen je v bistvu iz tega, da čakamo na sovražnikov zamah, nakar moramo njegov udarec parirati in ga udariti nazaj. Kakšnega naprednega boja skozi vse tri kampanje res ne boste doživeli, zato se je bolj priporočljivo skrivati izza ovir, kar lahko počnemo preko stiska gumba na kontrolerju ali pa tako, da sami fizično počepnemo. Za slednje boste potrebovali malce več prostora, a takšno igranje vas resnično potegne v igranje in nazadnje sem se pri VR skrivanju zabaval v igri Budget Cuts, kjer so mi prav tako pridno pokala kolena.

nexus
Boj je neroden, zato se je najbolje zanašati na umore iz zasede, tu pa izjemno prav pride par zapestnih nožev.

Ko se enkrat končno prismukamo do tarče ji lahko preko zapestnega noža hitro odpremo arterijo in jo pokončamo v enem šusu in ta del je izredno zabaven. Nož namreč sprožimo tako, da frcnemo zapestjem in nož izskoči ven, nakar je treba samo še zabosti tarčo, a ob tem je treba biti previden. Osebi se je namreč treba prismukati izza hrbta in še nato do nje pristopiti brezslišno, saj se drugače lahko obrne proti vam, vi pa takrat zavijete z očmi, saj vas čaka zopet nova runda nerodnega boja.

Tako kot vse Assassin’s Creed igre tudi Nexus ponuja kar nekaj stranskih aktivnosti, ki jih lahko opravljate med sprehodom skozi mesto. Tu je streljanje tarč z lokom, tisti bolj gibčni pa se lahko spravite tudi na dirko skozi nadzorne točke. Tekanje in plezanje skozi mesta je vedno zabavno in igra vsebuje lepo grafično podlogo, ki vas sicer ne bo odpihnila kot je to leta nazaj naredila igra Half-Life Alyx, a po drugi strani Nexus deluje znotraj brezžičnih očal Meta Quest 2 in 3 in je impresiven že na račun tega, da lahko tako odprtosvetno igro poganja mobilno čipovje.

assassin's creed
Najbolj zabavno je sprehajanje skozi Grčijo, saj je tam mapa tudi najbolj živopisna.

Assassin’s Creed Nexus se na koncu izkaže za presenetljivo zabaven naslov, za katerega dejansko nisem pričakoval, da me bo potegnil v igranje kakor me je in če morda trenutno iščete novo Assassin’s Creed avanturo, potem bi Nexus postavil pred nedavno izdani Mirage. Škoda samo za neroden boj in nekaj težav na zvočnem področju, a splošno vzeto je to dobrodošel prišlek VR vod, za katerega upamo, da bo Ubisoft spočel še kakšno nadaljevanje.

Tako VR očala kot tudi samo nameščeno igro si lahko sposodite na spletni strani Legit.si.

GTA 6 bo svoj prvi napovednik pokazal 5. decembra

0

Razvijalec Rockstar bo očitno obdržal svojo obljubo in po napovedi, da bomo v začetku decembra dobili prvi pravi napovednik za igro GTA 6 so zdaj uradno potrdili točen datum in čas tega težko pričakovanega napovednika in ta se bo svetovni javnosti pokazal že v torek, 5. decembra ob 15.00 po našem času.

Reči, da je tole ena najbolj pričakovanih iger bi bilo podcenjevanje, saj lahko brez kakšnega pomisleka izjavimo, da je GTA 6 verjetno najbolj težko pričakovan naslov zadnjih desetih let – vsaj to velja za masovno igričarsko publiko, ki zdaj že več kot desetletje čaka na nadaljevanje igre GTA 5. GTA 6 je tako velika najava, da naravnost zaseči ostale gigante igričarske industrije in čeprav so igre The Witcher 4 in Stalker 2 veliki projekti, ki v napovednikih hitro naberejo tisoče in tisoče ogledov, je GTA 6 še vedno v svoji ligi in morda bi mu leta nazaj lahko konkuriral samo Valve s tretjim delom serije Half-Life.

Seveda je zaenkrat močno varovana skrivnost, kaj bo ta napovednik vseboval in v kakšno zgodbo bomo tokrat sploh skočili. Že dolgo sicer krožijo govorice, da se bo GTA 6 spet vrnil v obdobje osemdesetih in da bomo gledali v nekakšno predelavo oziroma nadaljevanje igre Vice City in slika ob najavi nekako potrjuje to tezo, saj vidimo palme in žive barve, oboje pa sta bili značilnosti igre Vice City. Prav tako najava omenja, da je tole šele 1. napovednik in morda dobimo še enega nekaj dni za njim, saj se bo 8. decembra odvila podelitev nagrad The Game Awards, ki bo nase prav tako privlekla ogromno oči.

Furiosa dobila prvi daljši napovednik

0

Od zadnjih avantur Pobesnelega Maksa mineva že 8 let, zato je že skrajni čas, da v to franšizo, za katero od pamtiveka skrbi George Miller, dobimo nekaj novega življenja. George jih danes šteje že 78, zato ima tudi on omejen čas, da svoje zveste oboževalce zapelje v postapokaliptični puščavski svet prihodnosti, ki smo ga zadnjič obiskali preko filma Pobesneli Max: Cesta besa.

Novi film Furiosa pa ne bo povsem novo poglavje, kjer bi glavno vlogo zopet zastopal Maks, saj gre za nekakšno ločeno avanturo, ki pa se bo še vedno odvijala v svetu Pobesnelega Maksa. Zgodba se bo vrtela okoli bojevnice Furiose, ki smo jo prvič spoznali v Cesti besa in jo je tam vrhunsko odigrala Charlize Theron, zdaj pa se bomo vrnili v njeno preteklost, zato bo v to vlogo stopila mlaja Anya Taylor-Joy, ki je najbolj znana po šahovski seriji The Queen’s Gambit.

O zgodbi se sicer ve bolj malo, očitno pa bomo poleg mlade bojevnice ugledali tudi preteklost lika Immortan Joe, ki je s svojo pojavo strašil že v Cesti besa. Pomembno vlogo v filmu bo odigral tudi novi zlikovec Dementus, ki ga bo tule odigral Chris Hemsworth. Chris je nad vlogo navdušen, saj mu je kot Avstralcu franšiza Pobesneli Maks od vedno bila inspiracija, da se tudi sam preizkusi v svetu filmov, njegova najbolj prepoznavna vloga doslej pa je bil Marvelov Thor.

Napovednik sicer vsebuje vse tisto, kar smo od takšnega filma tudi pričakovali: veliko eksplozij, vratolomne vožnje po puščavi in frajerskih enovrstičnic. Ni pa napovednik naletel na univerzalno hvalo: v tej obsežni temi znotraj Reddita se kar nekaj ljudi pritožuje nad posebnimi efekti, ki bodejo v oči zaradi svoje slabe kvalitete, nekaterim pa ni všeč izbor Anye za igranje Furiose, ki je videti malce preveč koščeno za kruti svet Pobesnelega Maksa.

Morda pa posebni efekti v tej verziji še niso bili dokončni in bo končni rezultat drugačen in bolj realističen. To bomo videli 24. maja 2024, ko bo Furiosa uradno prispela v kinematografe.

Stalker 2 v novem napovedniku predstavi starega znanca

0

Še vedno se spomnim, ko je bila neka tako dolgo nazaj igra Stalker 2 samo predmet govoric in gorečih želj, a globoko v sebi smo vsi vedeli, da stvar verjetno ne bo nikoli izšla. A glej ga zlomka, Stalker 2 ne samo da je v izdelavi ampak smo se celo privlekli do stopnje, kjer je od izida samo še nekaj mesecev stran, razvijalec GSC Game World pa nam je včeraj pokazal nov napovednik, ki v glavno vlogo postavi enega starega znanca iz prejšnjih iger.

Ta stari obraz pripada Striderju, ki smo ga v obliki bivšega pripadnika kulta Monolith srečali v igri Stalker: Call of Pripyat in smo ga takrat lahko rekrutirali na našo stran. Strider se bo pojavil tudi v igri Stalker 2: Heart of Chornobyl in v novem napovedniku si lahko ogledamo njegov dolg dialog, ki vsebuje nekaj obujanja preteklosti, zraven pa dobimo še nekaj kadrov iz igranja. Grafično je Stalker 2 še vedno videti spektakularno in animacije so tako življenjske, da včasih pozabiš, da je tole v bistvu videoigra.

In ta bo imela kar nekaj političnih podtonov, kar je razumljivo, saj je GSC Game World ukrajinski razvijalec, čigar člani ekipe so dejansko umrli med bojem proti Rusiji. Igra si je na včerajšnjem dogodku PC Gaming Show prislužila nagrado najbolj zaželene igre, šef studia Evgeniy Grygorovych pa je v zahvalnem govoru povedal, da bo Stalker 2 reprezentiral neomajno voljo ukrajinskega naroda.

Žal pa še vedno nismo dobili čisto jasnega datuma izida, a GSC Game World je v intervjuju za kitajsko spletno stran GamerSky povedal, da je zdaj igra v fazi poliranja, a da še ne morejo povedati, kdaj točno bo pripravljena na izid in koliko časa bo zahtevala optimizacija. Je pa potrdil, da bo Stalker 2 izšel v prvi četrtini 2024 in da bo igra na konzoli Xbox Series X vsebovala dva grafična načina: “Quality” in “Performance” – slednji bo omogočal poganjanje pri 60 sličicah na sekundo a pri zdaj še neznani ločljivosti.

Strojne zahteve za PC še niso znane, vendar pa trenutno načrtujejo minimalno konfiguracijo okoli grafične kartice GTX 1060, ki zna igro poganjati, vendar pa bo seveda ob tem trpela grafična podoba.

Baldur’s Gate 3 dobil posodobitev, ki igri doda še en dodaten konec in dve novi težavnosti

0

Nihče, res nihče ni pričakoval, da bo igra Baldur’s Gate 3 takšna huronska uspešnica, saj je to potezni RPG, ki zahteva veliko koncentracije in nekaj učenja D&D sistemov, to pa so stvari za katere nima čisto vsak igralec potrpljenja. Vendar pa je očitno v igričarskih vodah še prostora za ogromne RPG-je, ki vsebujejo napredne igralne sisteme in globoko zgodbo, razvijalec Larian Studios pa se je s tem naslovom končno proslavil za enega od trenutno največjih razvijalcev na igričarski sceni, ki ga bodo zdaj vsi založniki vabili, da bi za njih morda spočel kakšno igro in to z velikim proračunom.

Od izida je zdaj preteklo že nekaj mesecev, zato bi morda kakšen igralec zdaj pričakoval, da bo Larian stvar opustil in se preselil v izdelavo svojega naslednjega naslova. Čeprav Larian že razmišlja o svoji naslednji veliki avanturi dela na Baldur’s Gate 3 še ne nameravajo opustiti tako kmalu. Če bo stvar kdaj dobila kakšen DLC za zdaj še ni znano, a razvijalec nas je včeraj presenetil z izdajo nove, že 5. posodobitve, ta pa je s sabo prinesla ogromno novosti.

Najbolj pomembna med njimi je povsem nov epilog, ki bi mu kak drug založnik mimogrede postavil ceno 19,99 €, vendar pa Larian stvar nudi v obliki brezplačne posodobitve. Posodobitev je ogromna, saj je Larian v studio zopet povabil nekatere glasovne igralce in skupaj z njimi so posneli 3.589 novih vrstic dialoga. Za studio je bil to ogromen podvig, saj se novi epilog štorijalno odvije 6 mesecev po zaključku glavne kampanje, zato so morali pri njem upoštevati vse možne razplete dejanj, ki so jih igralci postorili skozi zgodbo, to pa zahteva veliko načrtovanja in dela. A očitno jim je uspelo, Larian pa je morda s tem preplezal tisto prepreko, ki mu je nagajala pri izdelavi DLC-ja, saj je razvijalec v preteklosti povedal, da bi kakšen dodatek moral upoštevati vse razplete glavne kampanje, kar je ogromno dela. Morda to pomeni, da je zdaj upanje na DLC znova zažarelo?

A posodobitev v sebi skriva še druge stvari. Zaradi dela na optimizaciji za konzolo Xbox Series X so zdaj sličice na sekundo poskočile tudi na PC-ju in konzoli PlayStation 5, na voljo pa je tudi povsem nova težavnost “Honour Mode”, ki igralcu onemogoči nalaganje shranjenih položajev ob neuspelih metih kock. Poleg tega sovražnike naredi težje, šefi pa dobijo nove sposobnosti “Legendary Actions”, ki jim omogočajo napade v poteznem načinu tudi takrat ko še niso na vrsti.

K temu dodajte še novo “Custom” težavnost, ki vam omogoča stvari kot je skrivanje pokazatelja zdravja sovražnikov, kratki počitki pa lahko zdaj popolnoma pozdravijo celotno partijo junakov.

Posodobitev tehta 30 GB in Larian priporoča, da tisti, s hitrim internetom raje odstranijo igro in jo ponovno namestijo, saj bodo tako hitreje lahko skočili v igro. Poln seznam sprememb si lahko preberete tule.

Obetavni Pacific Drive končno dobil datum izida

0

Pacific Drive je igra, ki je že s prvim napovednikom pokazala ogromno potenciala in se je tako brž uvrstila med moje najbolj pričakovane igre. Naslov je bil sprva začrtan za izid v tem letu, a si je nato razvijalec IronWood Studios premislil, saj ni želel svojih delavcev povsem izmučiti, zato jim je pustil malce več prostora za dodelavo, delo pa se zdaj približuje h koncu, saj smo včeraj dobili nov napovednik, ki je imel na koncu zapisan tudi datum izida: 22. februar 2024.

V igri Pacific Drive se znajdemo v bizarni prihodnosti severne Amerike, kjer so v regiji pojavile bizarne anomalije, ki pretijo vsakemu, ki se jim upa približati. Na nas je, da tem anomalijam pobegnemo in to nam bo uspelo samo preko posebnega karavana, ki nam bo služil kot priročno prevozno sredstvo in nas bo tudi ščitilo pred zunanjimi vplivi. Vendar pa naša kočija ni nesmrtna, zato v Pacific Drive lahko pričakujete tone smrti, nakar bomo našo vožnjo začeli od začetka.

Igra tako spada v žanr roguelite, ki jih sam sicer ne maram preveč, a sem denimo užival pri igranju Returnala. Rad imam namreč naslove, ki mi ob vsakem “runu” omogočijo vsaj napredovanje veščin, še bolj pa sem privrženec skrivnostnih štorij, ki jih nato razkrivamo postopoma. Na to vižo bo igral tudi Pacific Drive, saj bomo med našimi vožnjami vsake toliko naleteli na kakšen nov košček štorije, ki bo poskušal dopolniti mozaik bizarnega dogajanja skozi nas. Hkrati bomo med raznimi postojankami naš avto nadgrajevali in ga tako delali hitrejšega in bolj odpornega na poškodbe in ta zaščita bo nujna, saj se bo ubogi karavan moral peljati skozi gozdove in tudi globoka močvirja.

Kot rečeno, igra izide februarja naslednje leto in bo na voljo samo za PC in konzolo PlayStation 5.

Elon Musk Disneyju in vsem drugim oglaševalcem sporočil, da naj se j*bejo

6

Ekscentrični milijarder Elon Musk je postal že tako bizarna figura, da o njegovih javnih izpadih sploh več ne pišemo, saj bi drugače lahko dnevno izpisali vsaj članek in bi z njegovo vsebino preplavili celo stran. Vendar pa se je včeraj zgodila izjema o kateri preprosto moramo zapisati nekaj stavkov, saj je stvar presegla tudi njegove izjave po X-u.

Musk se je pojavil na dogodku DealBook Summit, ki ga izvaja New York Times, na odru pa se je usedel z novinarjem Andrewjem Rossom Sorkinom. Intervju je že v prvih minutah postal bizaren in čeprav smo že vajeni, da se Musk v javnih govorih bolj slabo obnese, je bila stvar tokrat še toliko bolj bizarna. Musk, ki je bil oblečen v jopič, na moč podobnemu tistemu, ki ga je v igri Resident Evil 4 nosil Leon S. Kennedy, se je pri vsaki objavi zmedeno obračal v vse smeri kot da bi pričakoval, da bo vsaka njegova izjava spodbudila salve vzpodbujanja in aplavza, a v bistvu je naletel samo na nerodno tišino.

Najbolj zanimiva tema pogovora se je tikala oglaševanja na X-u, ki so ga v zadnjih tednih večji oglaševalci začeli masovno zapuščati. Razlog je Muskovo obnašanje na X-u, saj je obtožen širjenja antisemitizma in napadanja židovskih skupnosti. Ta njegova izjava je podžgala cel internet, zaradi česar so se nekateri oglaševalci počutili nelagodno, nekateri pa so potožili, da so se nato njihovi oglasi izrisovali ob sovražnih antijudovskih izjavah drugih uporabnikov. Večja podjetja so zaradi tega začela pavzirati svoje oglase in objave, saj se Musk za svoje dejanje ni opravičil in ni niti teh pobrisal iz X-a.

Warner Bros., Sony, Universal, Apple in Disney so samo nekatera od večjih imen, ki so zaustavila svoje oglase in sprva se je mislilo, da je to samo začasno. A stvar zna postati trajna, saj je Musk včeraj pred mikrofonom, brez neke resne vzpodbude, dejal, da ne želi njihovega denarja in da “naj se jebejo”. Stvar je ponovil dvakrat, saj ni naletel na želenega odziva občinstva, ob tem pa dodal še pozdrav Bobu, ki je bil namenjen Bobu Igerju, trenutnemu direktorju Disneyja.

Sorkin je bil zaradi njegove izjave kar malce šokiran zato ga je povprašal, kako misli X preživeti, če ne bo dobil oglaševalskega denarja. Musk mu je mirno odvrnil, da X brez oglaševalcev ne bo preživel in da je brez njihovega denarja to smrt tega podjetja, kar si bo zgodovina zagotovo zapomnila.

Intervju je sicer dolg uro in pol in si ga lahko v celoti ogledate zgoraj, Elon pa se vmes dotakne različnih tem kot je denimo drama znotraj podjetja OpenAI, trenutne politike, na spored pa pride tudi Tesla in njegov sveži tovornjak Cybertruck.

Cristiano Ronaldo se zaradi promocije Binance NFT-jev sooča s tožbo v vrednosti milijarde dolarjev

0

Slavni nogometaš Cristiano Ronaldo je ena od zadnjih žrtev nespametne promocije NFT-jev, zaradi katere se zdaj sooča z ogromno tožba, ta pa zahteva vrtoglavo odškodnino v vrednosti milijarde dolarjev.

Ronaldo se je leto nazaj odločil iz svojega imena iztržiti še nekaj evrov, dokler je to še relevantno, zato se je spravil v partnerstvo s borzo kriptovalut Binance. Tako je nastala serija NFT produktov z oznako CR7, ki je zdaj že uveljavljena okrajšava tega nogometaša: črki sta njegovi začetnici, številka 7 pa je tista, ki je že od začetka nosi na svojih dresih.

BBC poroča, da naj bi bila zbirka NFT sličic namenjena največjim oboževalcem Ronalda in stvar je bila na začetku kar dobičkonosna, saj si leto nazaj za najcenejši CR7 NFT moral odšteti dobrih 70 €, a leto kasneje je slika povsem drugačna, saj je zdaj ta isti NFT vreden manj kot 1 €.

Zdaj se Ronaldo sooča s skupinsko tožbo, saj je Binance promoviral preko svojih družabnih omrežij zaradi česar se je v spletnih iskalnikih iskanje za ključno besedo “Binance” povečalo za 500 %. Iz tega so ljudje začeli vlagati sredstva v kriptovaluto BNB, ki je last Binance in ameriška komisija za vrednostne papirje in borzo (SEC) to obravnava kot neregistrirane vrednostne papirje. Ameriška zakonodaja pri tem pravi, da mora vsaka slavna oseba, ki promovira in spodbuja vlaganje v vrednostne papirje razkriti koliko je bil pri tej promociji. Ronaldo tega ni naredil in iz tega je nastala tale tožba.

Ronaldo se je tako znašel v lepi godlji, Binance pa se ukvarja s svojimi težavami in tožbami glede pranja denarja, zaradi česar je posledično odstopil tudi direktor Changpeng Zao. Vendar pa se tako Ronaldo kot Binance očitno ne obremenjujeta preveč zaradi tega pravdanja po sodiščih, saj sta včeraj napovedala ponovno sodelovanje.

Naročniki Netflixa naslednji mesec dobivate trilogijo iger GTA The Trilogy – Definitive Edition

0

Netflix nadaljuje z bogatitvijo svojega kataloga iger do katerega dobijo dostop vsi tisti, ki posedujejo trenutno aktivno mesečno naročnino. Zadnje poročilo sicer pravi, da zelo majhen delež ljudi storitev igranja iger dejansko tudi uporablja, vendar Netflix v tej smeri očitno vidi nek smisel in dobiček, zato je včeraj najavil, da bo naslednji mesec v svoj katalog vključil tudi serijo Grand Theft Auto.

Specifično se gre za neslavni paket predelav GTA The Trilogy – Definitive Edition, ki je izšel leta 2021 in je instantno postal osovražen. Razvijalec Rockstar se namreč z njim preveč ubadal, zato je delo zaupal zunanjemu studiu, ta pa je nato vsem teksturam dvignil ločljivost preko algoritmov umetne inteligence, zaradi neizkušenosti in slabega proračuna pa je stvar kazala še cel kup drugih minusov – od hroščev, zatikanj in bizarnega dežja, ki je bil v igri prisoten v obliki bizarnega filtra.

No, trojica predelanih iger GTA 3, GTA: Vice City in GTA: San Andreas je od takrat pridobila kar nekaj posodobitev, tako da je danes dejansko priporočljiva za igranje, v takšni obliki pa zdaj prihaja tudi na Netflix. Tako kot vse prejšnje Netflixove igre boste tudi GTA The Trilogy lahko igrali samo preko telefonov in tablic, ki podpirajo operacijska sistema Android in iOS, igranje pa bo mogoče preko Netflixove aplikacije, vsako od teh iger pa bomo lahko prenesli tudi ločeno znotraj trgovin izbranega ekosistema.

Zgodnje GTA igre niso imele preveč zakompliciranega nadzora, zato bi moral biti prenos nadzorne sheme na telefone in tablice dokaj enostaven, čeprav zadeve zaenkrat še nismo videli v akciji.

Trojica GTA-jev bo za preigravanje postala na voljo 14. decembra letos. Najava prenosa teh iger je sicer prišla v idealnem času: Rockstar nam namerava v začetku decembra končno ponuditi prvi pravi vpogled v GTA 6, tako da se bo cel mesec govorilo samo o tej franšizi, kar bo Netflix premeteno izkoristil za svoje namene.

Originalni Beyond Good & Evil dobiva predelavo, a ta je po prvih slikah videti obupno

0

Igra Beyond Good & Evil iz leta 2003 je igralce očarala s svojimi temami in privlačnimi liki in v bistvu tega takrat ni nihče pričakoval od povsem frišne franšize založnika Ubisoft. Zaradi dobrih kritik se je kmalu začelo razmišljati o nadaljevanju, vendar se je to ujelo v enega največjih razvojnih peklov, kar jih poznamo v igričarstvu in navkljub temu, da je bil drugi del najavljen že leta nazaj, stvar še vedno ni izšla in kakor je videti ni temu niti blizu.

Po vsem tem času bi bilo edino logično, da Ubisoft projekt prekliče, vendar pa Francozi zaradi nekega razloga zelo neradi ukinjajo projekte – samo poglejte še eno takšno njihovo igro Skull & Bones, ki prav tako redno prestavlja datume izidov, čeprav je nazadnje bila že v fazi zaprtega testiranja.

Med tem ko čakamo na kakšno novo novico glede drugega dela pa se nam pripravlja predelava prvenca, to pa je bilo najavljeno na presneto neroden način. Namreč še pred uradno najavo se je v Xboxovi trgovini pojavil vnos za igro Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition, ki so ga naročniki servisa Ubisoft+ dejansko lahko prenesli iz interneta in se povsem brez omejitev spravili v igranje.

In rezultat je bil katastrofalen, saj je predelava bila videti grozno. Primerjave med slikami si lahko ogledate na nekaterih slikah, še več pa se jih nahaja na forumu Resetera. Slabe teksture in nikakršna osvetlitev so pri marsikomu sprožile praskanje po glavi zato so se igralci začeli spraševati, ali nemara gledajo v nedokončano verzijo igre ali pa je morda stvar res tako zanič. Ubisoft se je sicer pri eni takšni prvi predstavitvi predelave že opekel: vsi se spomnimo originalne najave za predelavo igre Prince of Persia: The Sands of Time, ki je bila že v napovedniku tako katastrofalna, da je Ubisoft projekt preklical in ga začel povsem na novo.

No, Ubisoft je nekaj časa iz YouTuba brisal igralne posnetke, nakar je uradno priznal, da se res pripravlja predelava, a je zraven dodal, da je bila izdaja igre napaka in da so igralci res gledali v nedokončano verzijo igre. K temu so še dodali, da je izid načrtovan za začetek 2024 in da se zahvaljujejo za vso podporo.

Cinik v meni pravi, da Ubisoft ne govori cele resnice in ne morem si kaj, da si ne bi mislil, da je bila to res finalna verzije igre, ki je bila načrtovana za izdajo še ta mesec ali pa v začetku decembra, saj original praznuje svoje 20-letno obletnico ravno v novembru. A potem, ko je Ubisoft uvidel reakcijo igralcev se je brž premislil, izid interno prestavil in vse skupaj izgovoril na ponesrečen predčasni izid. Bomo videli v 2024, če bo stvar videti kaj boljše ali pa nemara sledi še ena prestavitev.

Dragon’s Dogma 2 z obširnim napovednikom potrdil marčevski izid

0

Dragon’s Dogma je eden od tistih RPG-jev, ki se mi je ob izidu izmuznil med prsti. Igra je izšla leta 2012 in je bila takrat na voljo samo za konzoli PlayStation 3 in Xbox 360, jaz pa sem se takrat zabaval ekskluzivno na PC-ju. Igra je za svoj prehod na Steam potrebovala kar nekaj let in ko se je ta v 2016 v podobi paketa Dragon’s Dogma: Dark Arisen vendarle le zgodil, je bila igralna formula že malce zastarana in čeprav sem zadevo vseeno želel preigrati vsaj enkrat, me stvar enostavno ni potegnila toliko vase, da bi v njej preživel več kot 2 uri.

Kljub temu pa se veselim igranja nadaljevanja Dragon’s Dogma 2, ki ga je založnik Capcom najavil že kar nekaj časa nazaj, a je vse do včeraj skrival datum izida. Te skrivnosti je zdaj konec, saj smo dobili novo, širšo predstavitev igre, ob koncu te pa je zapisan tudi datum izida, ki se bo zgodil 22. marca 2024.

Na voljo je en krajši napovednik in en daljši, ki pokaže kar nekaj izsečkov igranja in to je videti kot nekakšna nadgradnja tistega iz originala. Še vedno bo to akcijski RPG, ki ga bomo nadzorovali iz tretjeosebne perspektive, med bojevalnimi mehanikami pa bomo lahko izkusili mečevanje, streljanje z lokom ali pa vihtenje magije. Boj je videti dokaj preprost, pri sekanju sovražnikov pa nam bodo ob strani zopet stali Pawni, ki so nekakšni unikatni pomagači, saj jih ustvarijo sami igralci, nakar jim preko interneta in posebnih kamnov delimo z drugimi. Pawni bodo tudi tokrat očitno enako gobezdavi kot v originalu in iz njihovega neprestanega čvekanja se je kmalu po izidu na PC-ju začel norčevati ves internet, Capcom pa je nato v igro vgradil možnost njihovega utišanja. Pri snovanju igralnega napovednika je bila ta opcija definitivno izklopljena, saj gledamo v impresiven spopad s titanskim kamnitim velikanom, celoten vtis pa nato pokvarijo Pawni, ki niso tiho niti za 5 sekund.

Daljši napovednik nam predstavi tudi nekaj zgodbe, ki se bo zopet odvijala znotraj fantazijsko srednjeveškega okoliša, kjer bomo slišali iztočnice tipa: “Show me the path thou wouldst walk!”. Igra naj ne bi imela direktne povezave s prvencem in v bistvu se zdi, da bo Dragon’s Dogma 2 nekakšna predelava originala, saj je začetek, kjer vam zmaj ukrade srce, praktično identičen, a Capcom pravi, da se bo zgodba odvijala v alternativni dimenziji. Slišati je tole kot nekakšen izgovor, da v bistvu naredijo predelavo prvega dela, a hkrati niso želeli preveč razburiti privržencev prvega dela.

Medtem ko čakate na nadaljevanje se lahko preizkusite tudi v prvem delu, ki je del Steamove jesenske razprodaje in je trenutno znižan na samo 4,79 €.

Bethesda poskuša igralce na Steamu prepričati, da dajo Starfieldu še eno priložnost

0

Starfield je veljal za eno od najbolj pričakovanih iger priznanega razvijalca Bethesda, ta pa je tudi sama stvar pred izidom označevala kot njihov najbolj ambiciozni izdelek doslej, ki ga prej ni bilo moč izdelati, saj leta nazaj tehnologija enostavno ni bila dovolj zrela, da bi lahko izpolnila vse njihove zastavljene cilje. Žal pa se je ob izidu pokazalo, da je kar nekaj teh obljub ostalo neizpolnjenih, zaradi česar si je igra marsikje, med njimi smo tudi mi, prislužila zgolj povprečne ocene.

Začetna zaljubljenost je popustila tudi pri igralcih in tako je začela igrina ocena na Steamu zlagoma povzeti navzdol. Skoraj 81k kritik in ocen je igri nataknilo oceno “Mixed”, med najbolj popularnimi pa so daljše negativne kritike. Bethesda se je zdaj odločila proti slabi ocenam boriti na dokaj unikaten način, saj je razvijalec nagovoril tiste najbolj izpostavljene rdeče ocene in te igralce poskušal prepričati, da igri ponudijo še eno možnost.

Najbolj popularna negativna kritika enega igralca pravi, da je raziskovanje vesolja zreducirano na klikanje po menijih in da je naša vesoljska ladja v bistvu samo skladišče za opremo, ki ga nato lahko selimo med različnimi lokacijami. Bethesda pravi, da mora igra nalagati ogromne mape, ti nalagalni časi pa trajajo manj kot 3 sekunde, kar igralce ne bi smelo motiti med uživanjem vsebine, ki so jo kreirali znotraj igre. Nakar igralcu svetuje, da je Starfield ogromna igra, ki vsebuje glavne in stranske misije, te pa ponujajo stotine ur igranja in da bi bilo nemara dobro, da ustvari svež lik in preko njega izkusi poti, ki jih pri prejšnjem igranju ni izbral.

Nek drug igralec se je nato potožil, da je raziskovanje planetov dolgočasno in ponavljajoče, a Bethesda pravi, da so opustošeni planeti in lune del dizajna in situacijo primerja z resničnimi planeti, ki so desetletja nazaj obiskali Luno, te avanture pa takrat niso označili za dolgočasno.

Deli teh zagovorov se nato začnejo ponavljati, saj Bethesda nato vsakemu igralcu preko identičnega teksta svetuje, naj igri ponudi še eno priložnost.

V bistvu s takšnim zagovarjanjem založnika in razvijalca ni nič narobe – potezo bi celo označili za dobrodošlo, saj nam razvijalec preko tega sporoča, da je v stiku s svojo skupnostjo in da mu je mar za njene kritike, zaradi česar izpade bolj človeški. Je pa poteza vseeno malce nenavadna in mnogi so začeli ugibati, da je Bethesdo k temu spodbodla ocena “Mixed”, ki na Steamu zna vplivati na prodajo, preko teh zagovorov pa morda upajo, da bodo lastniki teh kritik igro res še enkrat zagnali in morda nato svoje mnenje spremenili na pozitivno.

Xbox za letošnjo podelitev nagrad The Game Awards pripravlja “velike najave”

0

Podelitev nagrad The Game Awards se nam hitro približuje in igralci zdaj na uradni strani že volijo za svoje najbolj priljubljene naslove letošnjika, med njimi pa po zadnjih informacijah vodi Baldur’s Gate 3, sledi mu Cyberpunk 2077 in njegov dodatek Phantom Liberty, na tretjem mestu pa je zaenkrat zakoličena The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.

Vendar pa je podelitev nagrad samo en del te izkušnje, saj je to še zadnji večji dogodek na katerem lahko založniki in razvijalci predstavijo svoje izdelke in nas tako pripravijo na novo leto zabave.

Lani je na tem področju manjkal Microsoft, čigar prisotnost na podelitvi nagrad je bila bolj revna, saj niso imeli za najaviti praktično ničesar, niti se njihovi izdelki niso potegovali za tiste najbolj mične nagrade. Vendar pa je vmes veliko spremenilo, saj je nakup založnika Activisiona končno bil odobren in zdaj ima Microsoft pod sabo veliko več studiev in licenc, ki samo čakajo na uradno razkritje.

Na letošnji podelitvi bo tako Microsoft močno bolj prisoten, kar so tudi podelili preko e-pošte, ki so jo včeraj prejeli vsi tisti, ki so registrirani na njihovi strani Xbox Live. Sporočilo nas vabi na ogled podelitve The Game Awards, ki bo vsebovalo tudi “večje najave in novice” iz sveta Xboxa.

xbox

Sliši se vznemirljivo in Microsoft vsekakor ima dovolj zaloge nerazkritih naslovov, da bi lahko samo preko njih gledali eno uro napovednikov. Še vedno čakamo na pravi igralni posnetek igre Fable, potem je tu dolgo odsotni State of Decay 3, težko pričakovani STALKER 2, nove vpoglede pa bi lahko dobili tudi v igri kot so Hellblade 2 in Avowed.

Da sploh ne omenjamo razvijalcev, ki sploh še niso razkrili na čem točno trenutno delajo. Lepo bi recimo bilo dobiti vpogled v prihodnost franšiz Gears of War in Halo, morda pa se pojavijo tudi kakšne novice o predelavah, med katerimi že dolgo kroži govorica o nadgrajeni verziji igre The Elder Scrolls: Oblivion.

Microsoft ima letos v bobnu tudi nekaj iger, ki se potegujejo za različne nagrade: največ nominacij je pobrala igra Hi-Fi Rush, med nominiranci pa najdemo tudi igri Forza Motorsport in Starfield.

Podelitev The Game Awards 2023 se bo začela 8. decembra in sicer ob 1:30 zjutraj.