🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 149

Temačna igra z Ostržkom dobila nov igralni napovednik

0

O igri Lies of P smo že pisali in ob prvi predstavitvi smo kar malce gledali navzkriž, saj se zaradi nekega razloga nikomur do sedaj ni posvetilo ustvariti temačne igralne izkušnje, v kateri bi glavno vlogo igral Ostržek. Ravno tole nam poskuša dostaviti razvijalec Neowiz, ki pa se ni zadovoljil samo z unikatno idejo, ampak bo to začinil še z naprednim bojem, ki bo spominjal na nekaj iz Bloodborna.

Prvi napovednik nas je pustil očarane in želeli smo si več. Neowiz je naše želje končno izpolnil včeraj, saj so za prvi večer dogodka Gamescom pripravili nov, obsežni napovednik, ki naše Ostržka pokaže v igralni akciji, zraven pa nam pripovedovalka poskuša zarisati glavne temelje zgodbe.

Naš leseni junak je sicer videti precej bolj človeško kot pa ga pomnimo iz risank in v njegovem nevarnem svetu bo dejstvo, da je nenazadnje samo lutka, prišlo hudo prav. Ostržek bo namreč lahko zlahka zamenjal dele telesa za nekaj bolj naprednega, kar mu bo pomagalo v boju. Večino časa bomo menjavali roke in na njih vijačili napredne igračke, kot je denimo metalec plamenov, roko pa bomo lahko uporabili tudi kot izstreljevalec verige, s to pa se bomo lahko zavihteli v zrak in kakšnemu res visokemu grdavžu zadali uničujoč udarec.

Lies of P bo veliko poudarka dajal na boj in treba je reči, da je tale videti slastno. Naši udarci bodo očitno s sabo imeli nekaj teže, animacije Ostržka pa so vrhunske in bodo prav prišle pri izmikanju, kjer lahko samo en centimeter naredi razliko med smrtjo in nevarnim protiudarcem. Vizualno je vse skupaj videti temačno, depresivno in malce grozljivo, edina stvar, ki malce zmoti, pa je neka govoreča svetilka, ki nam bo očitno skozi potovanje delala družbo in nekako tematsko ne sodi v takšno izkušnjo.

Lies of P so mnogi označili za najboljšo stvar, ki jo je včeraj pokazal Gamescom, kar ni majhen dosežek. Žal o datumu izida ne vemo preveč, je pa naslov zakoličen za enkrat v 2023.

Red Dead Redemption 1 lahko zdaj na PC-ju poganjamo s preko 100 sličicami na sekundo

0

Razvijalec Rockstar Games zaradi nekega načina nikakor noče kavbojščino Red Dead Redemption preseliti na PC ali pa vsaj stvar spraviti na novejše konzole, v višji ločljivosti. RDR sicer lahko igramo na vseh novejših konzolah, a moramo sklepati kompromise. Igra je na konzolah PlayStation 4 in 5 na voljo preko pretočnega igranja znotraj servisa PlayStation Plus, vendar boste poganjali verzijo za PlayStation 3, ki teče v ločljivosti 720, sličice na sekundo pa ji redno padejo pod 30.

Na konzolah Xbox je situacija malce drugačna, saj je Microsoft sam poskrbel za optimizacije, tako da lahko na Xbox One in Xbox Series X zadevo dejansko lahko poganjate v ločljivosti 4K in to pri 60 sličicah na sekundo.

Rockstar pa nikoli ni spočel uradne predelave za PC. O tem naj bi razmišljal, a se je zaradi slabih kritik predelave GTA Trilogy Definitive Edition premislil in razvoj predelave preklical. Računalničarjem tako ne ostane drugega kot pa zanašanje na emulatorje in čeprav preko teh Red Dead Redemption lahko poganjamo, je optimizacija podpovprečna, saj je to izjemno zahteven naslov za emulacijo.

Razvijalcem emulatorja konzole Xbox 360, z uradnim imenom Xenia, pa je pred kratkim uspel nov preboj. Xenia je prejela zajetno posodobitev, ki je dvignila sličice na sekundo kar nekaj naslovom, najbolj pa je na optimizaciji pridobil ravno Red Dead Redemption.

Tega lahko zdaj poganjamo pri več kot 100 sličicah na sekundo in to v ločljivosti 4K. Canary je posebna različica Xenia emulatorja in jo lahko izmaknete tule, zraven pa boste morali namestiti še tale popravek, ki omogoča višje sličice na sekundo. Te mestoma kar poletijo in sredi puščave številka naraste celo na 144, znotraj mest in večjih naselbin pa zadeva malce upade, a je še vedno impresivna.

Kaj vse zmore emulator si lahko ogledate na zgornjem posnetku, a vse niso dobre novice. Ustvarjalec videa je namreč emulator poganjal na procesorju Intel i9-12900K ter grafični kartici RTX 3080 Ti, kar niso ravno vsakdanje komponente. Pri emulaciji največ šteje procesor in če imate novejšega, pa čeprav je malce šibkejši od 12900K, se lahko še vedno pozabavate v igranju, le da boste morali ciljati na manjše število sličic na sekundo.

GOG podarja zanimivo vesoljsko grozljivko Stasis

0

Razvijalec The Brotherhood ima zelo rad znanstvenofantastične filme tipa Event Horizon, saj v njihovem katalogu izdanih naslovov najdemo skoraj samo igre, ki ciljajo v dogajanje sredi vesoljske črnine, kjer se je nek nesrečnež znašel ujet na vesoljskem plovilu, vsa živa bitja pa so pred kratkim skočila pod rušo.

Podoben zaplet najdemo tudi znotraj grozljivke Stasis, ki jo je The Brotherhood spočel leta 2015, v igri pa spremljamo dogodivščine Johna Marachecka, ki se je povsem zmeden in s hudimi poškodbami znašel na vesoljski ladji Groomlake. Naša prva naloga je, da si oskrbimo rane, a to ne bo tako lahka naloga, saj moramo najprej zagnati postajo s prvo pomočjo, ta pa se ne odziva na naše ukaze. Ko bo to enkrat končno za nami in se bomo končno znebili šepanja, bo napočil čas, da razkrijemo, kaj za vraga se je sploh zgodilo in kam je v vsej tej zmedi izginila naša družina.

Stasis je zanimiva avantura, ki jo spremljamo iz izometričnega pogleda in sicer iz fiksnih zornih kotov. Gre za “point and click” igro, kar pomeni, da se bomo med lokacijami selili preko klikanja, vmes pa bo treba pobrati kar nekaj predmetov, ki jih bo treba preko logičnih zagonetk uporabiti na pravih mestih. Stasis sem leta nazaj celo malce igral, saj sem tudi sam oboževalec vesoljskih grozljivk in moram priznati, da je igra prav dobro zadela občutek izoliranosti, tako da je vredna vaše pozornosti. Le navaditi se bo treba na precej klikanja in kakšna uganka je včasih malce preveč zapletena.

Trgovina GOG zdaj Stasis ponuja povsem brezplačno. Za prevzem nagrade skočite semkaj in se samo vpišite v svoj GOG račun in kliknite ogromen gumb za aktivacijo igre. Ta se bo nato zapisala v vašo knjižnico in bo za vedno na voljo za igranje.

The Brotherhood je za Stasis leta 2017 spočel nadaljevanje Cayne, to pa je za igranje povsem brezplačno.

Total War: Warhammer 3 končno prejel titansko posodobitev Immortal Empires

0

Včeraj so se vsem privržencem strateške serije Total War in univerzuma Warhammer izpolnile dolgoletne mokre sanje. Igra Total War: Warhammer 3 je namreč prejela obsežno posodobitev 2.0, ta pa je s sabo prinesla cel kup manjših in večjih posodobitev, med njimi pa je najbolj pomembna nova kampanja Immortal Empires, na katero privrženci čakajo vse od izida drugega dela

Immortal Empires je že v drugem delu združil vse različne frakcije na eno ogromno mapo in tako ustvaril resnično ogromno kampanjo, ki vam je zlahka ukradla ure in ure prostega časa. Kampanja je bila že v drugem delu gromozanska, razvijalec Creative Assembly pa je enako naredil v tretjem delu in na eni mapi združil ljudstva in frakcije originalnih dveh iger in tako ustvaril ultimativno Warhammer izkušnjo.

Mapa je tako ogromna, da je razvijalec na YouTubu ustvaril namenski napovednik, ki v dolžino meri kar 13 minut. Vendar je takšna minutaža več kot potrebna, saj je razpon mape resnično gromozanski in je nekaj največjega, kar smo do sedaj videli znotraj serije Total War.

Gre za produkt šestih let razvoja in ustvarjanja izjemno zanimivega sveta, ki vsebuje cel kup različnih frakcij, vsaka od teh pa vsebuje svoje vodje, enote in celo namenske animacije. Seveda se vsa ta plemena med sabo ne marajo kaj preveč, zato je vojna stalni spremljevalec vsakdana. Vse skupaj se bo na eni sami mapi gnetlo 23 različnih ras, ki bodo vsebovala kar 86 legendarnih junakov. Številke postanejo še bolj impresivne, ko izveš, da na vašo osvojitev čaka kar 533 različnih regij in Immortal Empires je resnično kampanja, ki vam ne bo požrla samo dneve, ampak cele mesece življenja.

Kot rečeno, nova kampanja prinaša s sabo tudi kup manjših popravkov, optimizacij in uravnoteženj moči. Slednja postavka je zaradi vseh različnih frakcij prava nočna mora in Creative Assembly priznava, da z rezultati še niso povsem zadovoljni, zato je Immortal Empires še vedno v beta stanju, saj preprosto potrebujejo še nekaj časa za vse finomehanične popravke.

Nova posodobitev je zdaj že na voljo, razvijalec pa je zraven zagnal še novi DLC Champions of Chaos.

PSVR 2 prihaja v začetku naslednjega leta

Če vam za leto 2023 še ni bilo dovolj vseh prestavljenih iger, potem imamo za vas dobre novice, saj se v naslednje leto selijo zdaj tudi izidi tehnoloških igračk.

Sony je včeraj preko svojih družabnih medijev napovedal okviren datum izida njihovih težko pričakovanih VR očal PSVR 2. Za te se je sicer sprva sumilo, da morda izidejo enkrat v decembru, saj bi lahko Sony izkoristil božično rajanje za maksimalni izkoristek prodaje. A to se ne bo zgodilo, saj očala PSVR 2 izidejo v začetnih mesecih leta 2023.

Podjetju se verjetno glede prodaje ne obremenjuje preveč, saj bodo zelo verjetno takoj razprodali vso zalogo in to takoj, ko bodo na voljo prednaročila. Navsezadnje bosta kmalu minili dve leti od izida konzole PlayStation 5, pa teh konzol še vedno ne najdemo na fizičnih policah trgovin.

PSVR 2 bo zelo napreden onegaj. Deloval bo samo v navezi s konzolo PlayStation 5, očala pa bodo vsebovala dva OLED zaslončka, ločljivosti 2000 x 2040 in hitrost osveževanja 120 Hz. Vidni kot bo znašal 110 stopinj, tako da bo PSVR 2 presneto impresivna zadeva, ki se bo lahko kosala tudi s popularnim Questom 2 in Valovovo PC napravo Index. Sony se je še pohvalil, da bo naprava ob izidu gostovala 20 namensko ustvarjenih iger in med njimi je vsekakor izpostavitve vredna Horizon: Call of the Mountain.

O PSVR 2 tako skoraj vemo že vse, skrivnostna ostaja samo še cena.

Serija The Last of Us dobila prvi dražilnik

0

Ena stvar je pri prihajajoči seriji The Last of Us, ki bo narejena po odličnem istoimenskem igričarskem originalu, zdaj kristalno jasna: tole ne bo neka na hitro in na poceni način narejena zadeva. Lastnik licence Sony se je za ustvarjanje povezal z HBO-jem, ta pa je v ustvarjanje vpoklical nekaj velikih imen, katera se bodo mudila za in pred kamero. Da bo glavno vlogo prevzel Pedro Pascal, ki bo tokrat odigral Joela je jasno že dolgo, prav tako vemo, da bo vlogo Ellie prevzela Bella Ramsey, a igralca smo do sedaj videli samo na eni sliki, HBO pa je včeraj za nas pripravil prvi kratki dražilnik.

Zadeva je v bistvu narejena v sklopu dražilnikov za vse serije, ki bodo na HBO prispele naslednje leto in med njimi najdemo kadre iz Succession, The White Louts, The Idol in White House Plumbers. Vendar pa je tudi med temi impresivnimi imeni The Last of Us izstopal in že iz tega kratkega napovednika je jasno, da HBO v to serijo polaga veliko upanja.

Dražilnik je vsega skupaj dolg samo nekaj sekund in v njem lahko vidimo Joela, njegovo hčerko Sarah, junakinjo Ellie, za sekundo pa uzremo tudi Billa, ki ga bo tokrat odigral Nick Offerman. Kadri nam prikažejo tudi ostanke pošastnega Clickerja, ki je ostal zalepljen za zid ter nekaj dialoga, ki ga izustita naša glavna junaka.

Oboževalci še vedno niso čisto prepričani, da je bila Bella Ramsey prava izbira za igranje Ellie, a seveda je iz nekaj sekund dolgega videa težko delati kakšne zares utemeljene zaključke. Je pa po drugi Pedro Pascal s parimi besedami odpihnil vse dvomljivce, saj ima možakar praktično enak glas kot Troy Baker, ki je Joela uglasil v igrah.

Serija The Last of Us bo v 1. sezoni pokazala 10 epizod, te pa bodo šle po stopinjah dogodkov iz originalne igre, a pričakujete lahko tudi nekaj alternativnih dogodkov. Datum izida še vedno nimamo, vemo pa, da se bo ta pripetil enkrat v 2023.

Serija Zmajeva hiša premiera je bila tako uspešna, da se je HBO-ju zrušila aplikacija

0

HBO nas je po treh letih vrnil nazaj v Zahodnje. Danes je namreč premiero doživela nova serije Zmajeva hiša, ki bo po slabem zaključku Igre prestolov poskušala zopet obuditi za politične spletke, zmaje in dobro merico golote, ki jo zna tako izvrstno zapisati samo pero pisatelja Georga R. R. Martina.

Igra prestolov se je leta 2019 od nas poslovila na bolj ubogi noti, zato je HBO v razvoj nove serije vložil kar nekaj finančnih sredstev, saj je hočeš nočeš to še vedno franšiza, ki niti še približno ni začela kazati ves svoj potencial. Zmajeva hiša sicer ni nadaljevanje dogodkov iz Igre prestolov, saj se zadeva odvija kakšnih 170 let pred tem, preden je Daenerys zajahala svoje zmaje. Tako bomo spremljali družino Targaryen, ki je takrat vladala vsem deželam, a to ne pomeni, da znotraj te incestne družine ni manjkalo političnih spletk, izdaj in vsega tiste, zaradi česar takšne zadeve sploh gledamo.

In premiera je bila očitno več kot uspešna. Prva epizoda je kritike očarala in na IMDb-ju trenutno nosi oceno 9/10, kar je za pikico manj od celotne serije Igre prestolov, ki se je ustavila na skupni oceni 9,2/10.

Zadeva je bila celo tako uspešna, da so HBO-ju za nekaj časa odpovedali strežniki. Spletna stran DownDetector je ujela več kot 3.500 pritožb gledalcev, ki so jadikovali nad tem, da aplikacija preprosto ne deluje več. Zadevo je priznal tudi HBO, ki je izjavil, da si je premiero ogledalo milijone gledalcev, a da so nekateri imeli težave z dostopom – še posebej tisti, ki so zadevo želeli gledati preko Amazonovih naprav Fire TV.

Zmajevo hišo lahko spremljamo samo preko pretočnega servisa HBO Max, prva sezona pa bo vsebovala 10 epizod.

Grafični mod za GTA 5 dobil tako impresiven napovednik, da bi mu zavidal sam Rockstar

2

Grafični modifikacij za igro GTA 5 je cel kup in navadno jim ne namenjam preveč pozornosti. Velikokrat so to namreč zadeve, ki impresivno izgledajo samo na slikah in ob izbranih kadrih, spet drugič se nekdo preveč poigra z ENB nastavitvami, kar popolnoma uniči barve, tretji pa nabije teksture na maksimalno ločljivost in se ne ozira na to, da s tem podre artistični vidik okolice.

Vendar pa o modifikaciji NaturalVision Evolved vseeno moram zapisati nekaj besed. Gre za dokaj nov mod, ki je trenutno še v beti in izboljša cel kup stvari. Teksture so nadgrajene, vremenski učinki bolj izraziti, avtor pa je vpeljal še kup dodatnih tehničnih izboljšav, kot so volumetrični oblaki ter boljša osvetlitev.

Vse to pa je podprl izjemen napovednik, ki si ga lahko ogledate zgoraj. Napovedniki modifikacij navadno naredijo samo nekaj kratkih primerjav, NaturalVision Evolved pa je šel v svojem videu na naslednjo stopnjo. Zadeva je resnično profesionalno narejena in me je dejansko po dolgem času spodbudila k temu, da sem začel razmišljati o ponovni namestitvi igre na moj PC.

Kot rečeno, mod je zaenkrat še v beta stanju, a je že na voljo za igranje in za razliko od sorodnih grafičnih posodobitev vam ni treba odštevati denarce za razne Patreone, ampak samo kliknete sledečo povezavo in sledite navodilom.

The Chronicles of Myrtana prepričljivo osvojil naslov najboljše modifikacije zadnjega desetletja

0

The Chronicles of Myrtana je modifikacija za igro Gothic 2 in zadeva je tako obsežna ter naravnost slastna, da smo jo uvrstili na seznam najboljših iger leta 2021. Spletna stran ModDB pa je mnenja, da si The Chronicles of Myrtana zasluži veliko večjo nagrado in zaradi tega ji je podelil laskavi naslov najboljšega moda, ki je izšel v zadnjih desetih letih.

ModDB te dni praznuje svoje 20. leto obstoja in za te namene so vsi uredniki strani izbrali svojih 5 najljubših modifikacij, ki so izšle v zadnjem desetletju. Največ glasov si je na koncu nabrala modifikacija The Chronicles of Myrtana, ki je na koncu dobila več točk, kot pa vsi ostali modi skupaj.

In ta laskavi naslov si zadeva vsekakor zasluži. Avtorjem iz Poljske ni uspelo samo pričarati tisti nezgrešljivi občutek Gothic iger, ampak so tega v marsikaterem pogledu tudi presegli. Vpeljali so namreč povsem novo zgodbo in lokacije ter čisto nove mehanike, kot je denimo napredno kovačenje orožja in puščic, nove frakcije, oklepe in igralne mehanike, ki so ostareli pogon pripeljali do skrajnih zmožnosti. Ena naloga nas denimo pošlje v lov za nevarno zverjo z drugimi lovci, vsak od vas pa ima svoj rog, v katerega zapihate, ko zver odkrijete. Sredi naloge tako lahko slišimo zvok roga sredi gozda in se moramo po njem orientirati, preden najdemo našo tarčo. Česa takšnega ni znala pričarati niti razvijalec Piranha Bytes, zgodba pa je dejansko tako zanimiva, da vas bo vlekla skozi celotno izkušnjo, ki zna trajati tudi skoraj 100 ur.

Edini minus moda je zvočno podajanje. To je namreč na voljo zgolj v poljščini in razvijalcu je celo uspelo privabiti nekaj govorcev, ki so nas zabavali v originalnem Gothicu 2. Vendar pa zvočnega podajanja v angleškem jeziku ne boste našli, tako da poslušanje poljščine zahteva nekaj privajanja.

The Chronicles of Myrtana je pravi fenomen, ki bi si dejansko zaslužil svoje lastno nadaljevanje ali pa kakšen DLC. Žal so avtorji povedali, da se jim s pogonom Gothica ne da več ukvarjati, a so hvaležni za vso podporo igralcev in nagrade, ki kar nočejo nehati deževati.

Trans streamerka, kljub selitvi, nadlegovana s strani skupnosti in policije

0

Kot smo že poročali imajo ameriški streamerji velike preglavice z zdaj že dolgoletnim pojavom “swattanja”, kjer gledalec izsledi domači naslov streamerja in nato lokalni policijski postaji poda lažno prijavo, zaradi katere se nato na naslov poda posebna policijska enota. Zadeva ni samo hudo nadležna, ampak tudi nevarna, saj posebna enota vstopi v dom z dvignjenimi puškami, saj verjamejo, da se znotraj nahaja oborožena in nevarna oseba.

Tarča takšnih napadov so praktično vse streamerji, še bolj pa so izpostavljeni vsi zagovorniki in aktivisti LGBTQ skupnosti, ki je še posebej v igričarskih krogih reden predmet razprav in dviganja prahu. S tem se že dolgo bori trans streamerka Clara “Keffals” Sorrenti, ki opozarja na nepravice do vseh trans streamerjev, zaradi tega pa je že večkrat postala tarča napadov.

Zadeve so vrhunec dosegle 5. avgusta, ko je nekdo izvohal njen domači naslov v Kanadi in ji na dom poslal posebno enoto policije. Ta jo je zbudila, medtem ko je bila še v postelji in prva stvar, ki jo je zagledala, potem ko je odprla oči, je avtomatska puška, naperjena v njeno glavo.

Lažna prijava je bila podana preko e-mail sporočila, v tem pa je pisalo, da ima Clara orožje in je ubila svojo mamo in da namerava napasti tudi druge. Policija je zasegla računalnike in telefone, ki so pripadali njej in njenemu zaročencu, to pa ji je povzročilo ogromno finančne škode. V YouTube posnetku, ki je podrobno razložil celoten postopek aretacije, je Clara še razložila, da so jo policisti ves čas klicali po njenem prejšnjem “mrtvem” imenu Roberts, čeprav je že dvakrat legalno spremenila svoje ime.

Clara je bila na koncu le izpuščena na prostost in hitro ji je postalo jasno, da na tem domu ni več varna. S svojim zaročencem sta začela iskati nov dom in vmes sta se zatekla v hotele, Clara pa je nadaljevala s streamanjem. A tudi tam nista bila varna. Nekdo je med njenim prenosom v živo razbral znamko posteljnine v ozadju, nato pa je to primerjal z vsakim hotelom v njeni okolici, dokler ni našel ujemajočega zadetka. Nato ji je na njen naslov poslal kup naročil pic, kjer je zopet uporabil njeno mrtvo ime, naslov pa je nato podelil še na neslavnem forumu Kiwifarms.

Za zaročencem sta nato morala spet zapustiti hotel in Clara zdaj pri svojih prenosih v živo uporablja zeleno ozadje, ki zakrije vse pohištvo, saj noče, da bi spet kdo izvohal njeno lokacijo. Skupaj je sestavila opremo, ki jo lahko zlahka pospravi v nahrbtnik, tako da lahko streama kjer hoče in se nato brž preseli, vsak stream pa je narejen preko VPN povezave. Ne stanuje več v hotelih, ampak se zanaša na Airbnb ponudbe, ki jih za njo najame nekdo drug.

Kljub vsem težavam pa se Clara ne boji spletnih nadlegovalcev. Njen aktivizem je vsak dan glasnejši, zagnala pa je tudi GoFundMe kampanjo, ki je do sedaj nabrala 93k dolarjev, vsa ta sredstva pa bodo romala na račun njene legalne bitke proti zatiranju LGBTQ skupnosti.

Digitalni boni za upokojence so prava zmeda

0

Norija okoli digitalnih bonov se je včeraj začela tudi v upokojenskih vrstah. Medtem ko so dijaki in študenti množično pokupili Applove AirPod slušalke brez kakšnih večjih problemov, se je pri starejših malce zakompliciralo. Nekomu se je namreč zdela brihtna ideja, da morajo upokojenci za unovčitev svojega bona najprej opraviti tečaj glede digitalnih kompetenc, a na začetku nikomur ni bilo jasno, kdo bo ta izobraževanja sploh izvajal in kako se na njih prijaviti.

Zdaj je slika malce bolj jasna, a na žalost vse niso dobre novice. Za izobraževanje je namreč na voljo samo 5.000 mest, prijave za opravljanje tečaja pa se očitno ravnajo po pravilu “kdor prvi pride, prvi melje”. Ni treba dvakrat povedati, da je zaradi tega postala nepopisna zmeda, ki je včeraj pri nekaterih poslovalnicah povzročila kar nekaj prerivanja.

Za izobraževanje je bilo izbranih 19 podjetij, med njimi pa je kar 10 mest zasedlo Smart Naris, ki izkušenj glede izobraževanja starejših nima. Po poročanju strani Siol je Smart Naris najprej zbiral prijave preko svojega portala in je obvestila o možnosti vpisa poslal samo tistim, ki so se za izobraževanje predhodno prijavili. Srečnežem je bilo naročeno, da za končni vpis pokličejo na telefonsko številko, se oglasijo na fizičnih vpisnih mestih ali pa vpis spočnejo preko spletne strani.

Glede na to, da govorimo v upokojencih, ki se prijavljajo na razpis ravno zaradi tega, ker jim manjkajo takšne kompetence, kot je opravljanje prijave preko spletne strani, so se vsi zgrnili najprej na telefone. Linije so zaradi navala odpovedale, zato so se upokojenci odpravili na fizične lokacije.

Teh je Smart Naris ponujal v Big Bang centrih na Viču in BTC-ju, tam pa se je hitro nagnetlo cel kup ljudi, ki so stali pred dvema ubogima študentkama. Kakor poroča Žurnal, so morali upokojenci za prijavo najprej odgovoriti na kar nekaj vprašanj, kot je denimo kakšne naprave že imajo doma in kakšen tečaj jih zanima. Problem je v temu, da večini vprašanih odgovorov na ta vprašanja ni imelo, niti niso vedeli, kakšni tečaji so sploh na voljo, zato sta morali študentki z vsakim opraviti individualni razgovor, ki je seveda trajal več kot 10 minut.

Foto: Žurnal24.si

Seveda se ljudem ni dalo stati po več ur na neznosni vročini in hitro je prišlo do prerivanja, glasnih besed in baje je nekdo celo poklical policijo. Tudi Big Bang priznava, da jim telefoni zvonijo ves čas, čeprav so sami samo ponudili prostor za prijave in s samim izobraževanjem nimajo ničesar.

Vse skupaj kaže na to, da se nihče na situacijo ni preveč dobro pripravil, Siol pa pravi, da se v ozadju morda dogajajo tudi kakšne morebitne prevare. Nikomur namreč ni jasno, zakaj je Smart Naris dobil 10 mest in zakaj bo to ljubljansko podjetje ponujala izobraževanje v Celju, medtem ko za to nalogo ni bila izbrana ne lokalna univerzna, izpadel pa je tudi Zavod za medgeneracijsko sodelovanje Simbioza Genesis, ki se bavi ravno z digitalnim opismenjevanjem vseh generacij.

Mimogrede, na naši strani smo zagnali uporabno orodje, ki vam na enostaven način omogoči vpogled v stanje vašega digitalnega bona in če se morda na njem nahaja še kakšen neporabljen evro.

Doom 64 lahko trenutno izmaknete povsem brezplačno

0

Založnik Bethesda je trenutno sredi dogodka QuakeCon in za igralce so pripravili večjo razprodaje, v trgovini Epic Games pa ta teden brezplačno ponujajo streljačino Doom 64.

To je zanimiva streljačina, saj je originalno izšla daljnega leta 1997, id Software pa je takrat za konzolo Nintendo 64 pripravil ekskluzivo, ki je bila za Nintendo vsekakor nekaj drugačnega. Ta konzola je takrat veljala za družinsko prijazno zabavo, kjer kakšne krvi ne boste našli, Doom 64 pa je pred nas postavil horde demonov, ki ne razumejo ničesar drugega, kot pa vroč svinec v svojih prsih.

Doom 64 je nosil tudi nekaj zgodbe in je uradno nadaljevanje drugega dela. Naš marinec po zaustavitvi grožnje iz Pekla malce počiva, a v UAC bazi na Marsu se spet pojavi nova nevarnost v obliki zagonetnega demona, ki lahko obudi že mrtve peklenščke in celotni galaksiji zopet grozi nevarnost, ki jo lahko odpravimo samo mi.

Igra je bila dolgo pozabljena, saj je bila igrana samo preko antične konzole Nintendo 64 in emulatorjev, Bethesda pa je leta 2020 pripravila predelavo, ki je omogočila igranje tudi na sodobnih konzolah in PC-ju, temu pa je pridodala še izboljšano podobo, podporo za višje ločljivosti in igranje pri 60 sličicah na sekundo.

Doom 64 bo v trgovini Epic Games brezplačno na voljo do 25. avgusta, takrat pa jo bo zamenjala strateška roguelike igra Rings of Pain.

Quake Champions je po petih letih zapustil Zgodnji dostop

0

Te dni se odvija tradicionalni dogodek QuakeCon in oboževalci so potihem upali, da bo razvijalec id Software končno razkril svoj naslednji projekt. Razvijalčev zadnji naslov je bil DOOM Eternal in ta je nekako zaključil svojo zgodbo in internet je poln govoric, da namerava id zdaj obuditi franšizo Quake.

Žal o kakšnem novem delu zaenkrat še ni bilo govora, se je pa razvijalec odločil, da bo njihova čistokrvna večigralska arenska streljačina Quake Champions po petih letih vendarle zapustil sistem Zgodnjega dostopa in bo na voljo v polni različici.

Quake Champions je svoje življenje začel leta 2017 in je bil sprva plačljiv, a očitno za igro ni zagrizlo dovolj igralcev, zato je Bethesda že naslednje leto naredila za igranje brezplačno. Ta finančni način se ni spremenil do danes zato lahko zadevo že danes izmaknete iz Steama in začnete z igranjem za ništrc evrov.

Zadeva na Steamu drži pozitivno “Mostly Positive” in se ji vsekakor splača ponuditi priložnost. Takšnih arenskih streljačin je danes zelo malo, saj je današnja generacija igralcev preklopila na igralne načine battle royale, a njega dni so vladale internetnim njivam. Quake 3 Arena bo za vedno v zgodovino zapisan z zlatimi črkami, njegovo izročilo pa naprej pelje Quake Champions, ki je kot naročen za nostalgike, morda pa v svojo igralno formulo prepriča tudi kakšnega novejšega igralca.

V sklopu QuakeCona je Bethesda na Steamu zagnala tudi večjo razprodajo svojih naslovov, med katerimi najdemo zadeve kot so Wolfenstein, DOOM, Prey ter druge, ki bodo do konca avgusta prodani pod veliko nižjo cenovno postavko.

A Plague Tale: Requiem bo veliko bolj nasilen kot pa predhodnik

Igra A Plague Tale: Innocence je bila ena od lepših presenečenj leta 2019 in je razvijalca Asobo Studio posadila med studie, čigar projektom je vredno nameniti pozornost. Po nepričakovanem uspehu prvega dela je založnik Focus Entertainment razvijalcu hitro naložil nalogo razvoja nadaljevanja in zdaj je to, tokrat podnaslovljeno Requiem, samo še dva meseca od izida.

Asobo je za nas pripravil daljši napovednik, ki bolj razloži igralno formulo nadaljevanja. A Plague Tale: Requiem bo v glavni vlogi zopet postavil iznajdljivo deklino Amicio in njenega brata Hugota, ki sta po grozovitih dogodkih originala končno zaživela malce bolj normalno življenje. A svet je še vedno poln nevarnosti in bolezen znotraj Hugota spet ne da miru, zato se bosta morala z Amicio podati na pot, ki je prežeta z nevarnimi podganami in vojaki, ki so nam vedno radi za petami.

Amicia se bo še vedno morala največkrat zanašati na prikrito smukanje izza hrbtov prežečih nasprotnikov in vsake toliko bo morala na njih naščuvati podgane. A Amicia tokrat ne bo tako nebogljena in nadaljevanje bo očitno bolj akcijsko od predhodnika, kjer velikokrat nismo imeli na agresijo nasprotnika nobenega pravega odgovora. V tej avanturi se bomo vojakom prikradli za hrbet in jih dodobra naluknjali z nožem, jih streljali s samostrelom in jih preko frače preprosto zažgali.

Zadeva je videti presneto nasilna, Asobo pa ni šparal niti z groteskno okolico, ki bo zopet temačna, polna na pol razpadajočih trupelc in krvi, ki bo tekla v potokih.

A Plague Tale: Requiem izide 18. oktobra za PC in trenutni konzoli PlayStation 5 ter Xbox Series X, na Nintendo Switchu pa boste lahko zadevo preigravali preko oblaka.

Dying Light 2 dobil dražilnik za svojo prvo obsežnejšo razširitev

Poljski razvijalec Techland je zagotovo zadovoljen s prodajo svojega zadnjega naslova Dying Light 2: Stay Human, ki je od svojega izida razposlal več kot 5 milijonov kopij igre, pa čeprav je zadeva pri kritikih požela bolj mlačne ocene. Igra je sicer danes v malce boljšem stanju, vsaj kar se tiče optimizacije, dobili pa smo tudi nekaj manjših DLC-jev, ki so s sabo prinesli nekaj nove vsebine v obliki dodatne opreme.

Techland je obljubil, da bo Dying Light 2, tako kot izvirnik, prejel ogromno vsebine po izidu in naslov naj bi sveže dodatke prejemal vsaj 5 let. Ti DLC-ji bodo lahko manjši, a dobili bomo tudi bolj konkretne razširitve in prva od teh se bo imenovala Bloody Ties.

Razvijalec je za njo izdal prvi kratkih dražilnik, v katerem lahko vidimo ravsanje dveh možakov, dokler eden od njiju nasprotniku ne zlomi lobanje in ga pokori pod sabo, nato pa pobere nekakšno čelado v obliki lobanje. Dogajanje se odvija znotraj nove arene Carnage Hall, ki bo očitno gostila večje gladiatorske bitke med ljudmi in zombiji, vse skupaj pa bo skrajno nasilno in krvavo.

Techland dodatne podrobnosti obljublja za Gamescom, ki bo štartal 23. avgusta. Razvijalec je sicer za Blood Ties napovedal izdatno štorijalno vsebino, a prvi dodatek bolj nakazuje samo na nek dodaten igralni način, kjer se bi igralci borili proti valovom različnih nasprotnikov, kar ne da ravno veliko prostora zgodbi.

Vse bo očitno razkrito na Gamescomu, tam pa bo morda razvijalec tudi potrdil natančen datum izida. Blood Ties je bil sprva napovedan za junij, a je bil nato prestavljen med neopredeljen datum med septembrom in novembrom.

Dve največji strani z modifikacijami prepovedali mode, ki iz iger odstranijo mavrične zastave

1

Sonyjeva nekdanja ekskluziva Spider-Man Remastered je pred kratkim končno zaživela tudi na PC-ju, s tem pa jo je založnik odprl tudi raznim modifikacijam. Te so se hitro začele pojavljati na najbolj popularni strani z modifikacijami NexusMods in zagotovo najbolj zanimiva je tista, ki Spider-Mana zamenja z očetom Marvelovega vesolja Stanom Leejem.

Vendar pa se je pred kratkim pojavila še ena modifikacija, ki je v igri spremenila samo eno podrobnost, a je s tem v zrak dvignila ogromno prahu. Modder Mike Hawk je namreč v igri vse mavrične zastave, ki predstavljajo skupnost LGBTQ, zamenjal s klasičnimi ameriškimi zastavami.

Seveda je skupnost to modifikacijo hitro označilo za homofobno in NexusMods je hitro ukrepal. Modifikacija je bila odstranjena, prav tako pa je bil ukinjen račun modderja. Ta naj bi za to modifikacijo uporabljal “sock puppet” račun, ki je v bistvu sekundarni, NexusMods pa mu je za kazen odstranil tudi tistega glavnega.

Vse skupaj je sprožilo veliko drame in uporabniki so se začeli pritoževati, da NexusMods ne more kar sam odločati, kaj je v igrah možno modificirati in kaj ne. Kreganje je narastlo do te mere, da je stran morala objaviti uraden blog zapis, kjer so zapisali razloge za svoja dejanja. Strinjajo se, da ni na njih, kaj skupnost sme in kaj ne sme modificirati, a so podjetje, ki sme odločiti kakšno vsebino bo gostila na svojih strežnikih. Takšne modifikacije bodo odstranjene tudi v prihodnosti, saj se NexusMods bori proti sovraštvu in homofobiji.

Na koncu je osebje še zapisalo, da se v tem pogledu ne namerava kregati s skupnostjo in če komu ta politika ni všeč, lahko vedno zapusti stran in izbriše svoj račun.

Nekaj ur kasneje se je oglasila še popularna stran z modifikacijami ModDB. Tudi tam so zapisali, da so modifikacijo odstranili iz svoje strani in da imajo ničelno toleranco do takšne vsebine.

Wrath of the Lich King Classic bo že konec tega meseca začel pripravljati teren za igranje

0

Razvijalec Blizzard nas namerava naslednji mesec popeljati v zlate čase svojega najbolj popularnega naslova World of Warcraft. Ta je že nekaj časa nazaj zagnal klasične strežnike, ki so najprej ponujali čistokrvno izkušnjo WoW-a, brez kakršnihkoli dodatkov, od takrat pa je razvijalec dodal še predelavo prvega dodatka The Burning Crusade, zdaj pa se pripravlja tudi za zagon drugega z imenom Wrath of the Lich King Classic.

Ta je po mnenju mnogih predstavljal zlato dobo tega MMO-ja in nič čudnega potem, da je kar veliko igralcev nestrpnih, saj si želijo čimprej obujati spomine sredi zamrznjenega Northrenda. Blizzard bo novi dodatek vpeljal skozi posamezne korake, prvi od teh pa se bo zgodil že 30. avgusta.

Takrat se bo na strežnikih pojavila ogromna posodobitev, ki bo svet Azerotha pripravila na nove dogodke. Liki in razredi bodo prejeli predelave, glavni mesti Ogrimmar in Stormwind pa bosta prejeli vizualni prenovi, saj se bo svet World of Warcrafta zavil v zamrznjeno temo, ki jo bo daleč na severu sprožil Lich King.

Na isti datum bodo zaživeli tudi povsem frišnih strežniki, ki bodo kot naročeni za vse tiste, ki bi radi izkušnjo igranja začeli povsem od začetka. Na teh strežnikih bodo vsi igralci začeli iz stopnje 1, igralni razred Death Knighta pa ne bo moč ustvariti vse do takrat, dokler en lik ne pripeljete do stopnje 55 in tega nato transformirate v služabnika Lich Kinga. Na že obstoječih strežnikih te omejitve ne bo in Death Knighta boste lahko ustvarili že takoj na začetku, a samo enega na strežnik, za vse dodatne pa boste like pripeljati do stopnje 55.

Naslednji korak se bo zgodil 6. septembra, ko se bo začel dogodek Zombie Plague, ta pa bo skozi vse prestolnice razširil skrivnostno kugo, 13. septembra pa se bo začel dogodek Scourge Invasion, ki nas bo popeljal v Necropolis, tam pa se bomo borili proti valovom nemrtvih.

Vse skupaj bo služilo kot lep uvod za samo razširitev, ki bo zaživela 26. septembra.

Dead Island 2 naj bi izšel 3. februarja

0

Kvalitetnih zombie klavščin ni nikoli dovolj, a jih danes boleče primanjkuje ali pa se zapletejo v dolgoletni razvoj, ki na koncu izvrže samo povprečen izdelek. Tako je bilo denimo v primeru igre Dying Light 2, ki je tičala v razvoju kar 7 let in je bila na koncu zgolj povprečna, še hujša pa je zgodba igre Dead Island 2.

Nadaljevanje je bilo sprva najavljeno leta 2014 in zadeva ima še danes enega najboljših napovednikov, ki smo jih videli v zgodovini iger. Vendar pa se je od takrat razvoj izjemno zakompliciral, saj je založnik Deep Silver zamenjal kar dva razvijalca in veliko igralcev je mislilo, da je zadeva že davno mrtva in se, za razliko od nemrtvih, ne bo nikoli več postavila na noge.

Vendar pa Deep Silver vztraja, da v tej franšizi še vidi nekaj dobička in z razvojem ni nikoli prekinil in morda je zdaj izid že zelo blizu. Vsaj tako pravi nedavno objavljen zapis na Amazonu, ki ima pod sabo zapisan datum 3. februar 2023. Takšne predčasne objave na Amazonu niso nič novega, a ta se od drugih razlikuje po temu, da Amazon zadeve še vedno ni odstranil, vidimo pa lahko tudi naslovnico za fizične platnice, kar pomeni, da je očitno datum legitimen, posodobljen pa je bil tudi na uradni strani Wikipedije.

Poleg datum ima vnos tudi nekaj drugih podrobnosti. Dogajanje se bo tokrat preselilo v Los Angeles, naš junak pa ne bo povsem normalen civilist, saj bo pokasiral okužbo iz strani zombijev, a se ne bo spremenil v nemrtvo trupelce, ampak bo očitno iz ugriza pokasiral nekaj nadnaravnih sposobnosti.

Čaka nas 6 različnih igralnih razredov, vsak pa bo imel svoje unikatne trike za pokoritev nemrtvih trupelc. Akcija bo še vedno brutalna, tako da lahko računate na verno razpadanje telesc, potem ko se bodo ta srečala z našim kijem, seveda pa bo tu še vedno tudi kovačenje, ki bo omogočalo ustvarjanje res norih orožij.

YouTuber izgubil kanal zaradi jeze nad restavracijo, ki mu ni želela podariti obroka

0

Španskega YouTuberja Borjo Escalona je nedavno doletela karma, saj se je želel s svojim statusom vplivneža dokopati do brezplačnih obrokov in čeprav mu je večina ljudi ustregla, se mu je po robu končna postavila ena prodajalka, ki je v zameno za prigrizek zahtevala plačilo.

Trik Borje je bil obiskovanje raznih restavracij in verig s hitro prehrano, svojim gledalcem pa je želel pokazati, koliko brezplačnih obrokov lahko dobi na račun svojih sledilcev. Borja se je takrat bohotil s preko 35k naročniki, kar ni neka bajna številka, v prenosu v živo pa ga je tisti dan spremljalo okoli 3.700 ljudi.

Borja se je nato napotil v bar A Tapa do Barril, tam pa si je naročil prigrizek empanadillo, ki v restavraciji stane vsega 2,30 €. Borja je prodajalki, ravno preden je zagrizel v svoj obrok, povedal, da želi ta obrok dobiti zastonj, restavraciji pa bo ta hip v zameno ponudil brezplačno promocijo. Prodajalki, ki jo je Borja klical Lucia, čeprav je njeno pravi ime Rebeca, niti ni ponudil kakšnega prostora za ugovor, YouTuber pa se je nato želel posloviti in zapustiti restavracijo, brez da bi plačal.

A Rebeca mu je seveda navrgla, da mora plačati 2,30 €, Borja pa se je njenemu predlogu začel čuditi in ji s samozadovoljivim nasmeškom začel praviti, da bosta imela v tem primeru težave. Navrgel ji je, da bo njegova produkcija restavraciji izvrgla račun za dobrih 2.500 €, saj toliko stane njegova promocija, čeprav te že od začetka ni nihče zahteval. Rebeca se je seveda njegovih groženj ustrašila in mu povedala, da ona ne more kar podeliti brezplačnih obrokov in da se mora Borja za kaj takšnega pogovoriti z njenim šefom. YouTuber je na koncu le plačal tista 2 €, a seveda ni želel biti tiho. Na koncu je še enkrat prodajalki povedal, da naj pričakujejo bogato položnico, s čimer je zopet vznemiril prodajalko.

Posnetek je hitro postal viralen in ne samo na YouTubu, ampak tudi širše. Španski mediji so začeli poročati o nagnusnem obnašanju YouTuberja in kmalu zatem je njegov kanal izginil iz platforme. Po poročanju spletne strani Gizmodo je YouTube Borjo februarja lani že odstranil iz svoje platforme in pravila prepovedujejo, da kršitelj ponovno vzpostavi račun pod drugim imenom. Ravno to je očitno naredil Borja, ki se je do sedaj izogibal kazni, a je zaradi nedavne viralnosti pritegnil pozornost YouTuba.

Še preden je bil njegov kanal ukinjen je Borja objavil opravičilo, v katerem obžaluje svoja dejanja, povedal pa je še, da ga zdaj ljudje nadlegujejo in da sta bila z ženo nagnana iz ene restavracije v Madridu, saj jima šef preprosto ni želel postreči.

Rebeca pa je po drugi strani obdržala svojo službo. Še več: restavracija Tapa do Barril stoji za njo, Borjo pa nameravajo prijaviti tudi k policiji.

Nekomu je uspelo preigrati Diablo 2 na najtežji težavnosti, brez da bi enkrat udaril po nasprotniku

Diablo 2 je akcijski RPG, kjer je naša glavna naloga klanje vsega živega, saj se lahko ravno znotraj reber tistega naključnega okostnjaka skriva bolj napreden meč, čelada ali pa težko osvojljiva runa, ki nam bo nato omogočila še bolj učinkovite napade. YouTuber MacroBioBoi pa je proti vsemu temu nasilju, saj se želi samo sprehoditi skozi temačne temnice, brez da bi moral za to poseči po bridkem meču ali pa v sovraga zavihteti kakšen uničujoč urok.

Ideja takšnega igranja se sicer ni porodila pri njemu, saj je skupnost že dlje časa razmišljala o igranju skozi igro, ki nosi uradno ime Pacifist Run. Takšen skozihod skozi celotno kampanjo s sabo nosi stroga pravila, ki pravijo, da igralec ne sme niti enkrat napasti nasprotnika, ne sme postavljati pasti, ne sme v boj poslati najemnika in ne sme uporabiti uničujočih avr. Kako torej lahko igralec sploh preživi takšno igranje in kako sploh napredovati čez kampanjo, ki velikokrat zahteva umor zahtevnih šefov?

No, igralec je resda pacifist, a se lahko brani preko opreme, ki ob vsakem udarcu nasprotnika nazaj samodejno vrne nekaj škode nazaj. Skratka, predstavljajte si, da ste oblečeni v oklep, ki pa ima bodice in vsakič ko se nek demon zaleti vanj, bo poškodoval samega sebe.

V zgodovini je že več igralcev preživelo Pacifist Run in na koncu so porazili tudi zadnjega šefa in ugledali odjavno špico. A vsem tem je to uspelo samo na Normal težavnosti, medtem ko je bilo igranje na Hell težavnosti samo stvar teorij, MacroBioBoi pa je prvi, ki je dosegel resnične rezultate.

Pacifist Run na Hell težavnosti je bil sicer že opravljen, a samo preko likov, ki so prek trgovanja že na začetku imeli primerno opremo. MacroBioBoi se je izziva lotil povsem na sveže, z likom stopnje 1, ki je bil popolnoma gol. Oziroma gola, saj je YouTuber za igralni razred izbral Sorceress in se podal v izjemno težak izziv, ki do sedaj ni uspel še nikomur.

Na svojem potovanju je odkril več težjih izzivov. Za spletno stran PCGamer se je dotaknil še posebej težkega trenutka, ko se je spopadel s šefom Lord De Seisom. Ta ga je večkrat ubil, saj ima ob sebi več pomagačev, ob vsaki smrti pa sproži urok Bestow, ki mu je regeneriral zdravje hitreje kot pa mu je MacroBioBoi lahko zadal poškodbe. Tako je moral uporabiti kos opreme, ki je imel ob vsakem udarcu 5 % možnosti za sproženje uroka Blaze, ki na tleh ustvari goreča tla, igralec pa je nato moral De Seisa premakniti na to točko, kar mu je nato izničilo regeneracijo zdravja. MacroBioBoi je na koncu le premagal tega šefa, pri tem pa je umrl le desetkrat.

Čeprav je ta težak izziv že za njim, Macro že streama na Twitchu svoj naslednji skozihod, ki bo tokrat opravljen preko Paladina, ta pa naj bi bil še težji in spet ga čaka hudo težka bitka proti De Seisu.