🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 165

Strelec v New Yorku je svoj pokol predvajal na Twitchu in ga načrtoval preko Discorda

0

Iz ZDA poročajo o novem strelskem pokolu, ki se je 14. maja zgodil v mestu Buffalo, tam pa je strelec ubil vsaj 10 ljudi, 3 pa je huje ranil. Zdaj na plano prihajajo nove podrobnosti incidenta, ki je bil storjen na podlagi rasizma.

18-letni morilec Payton Gendron naj bi bil precej dobro seznanjen z internetno kulturo in je pred svojim neslavnim nastopom izdal 180-stranski zapis, v katerem je razložil razloge za svoja grozovita dejanja. Ta knjiga je polna rasističnih opažanj in je usmerjena predvsem proti temnopoltim in Židom. Temnopolti ljudje naj bi po njegovem počasi in zlagoma nadomestili belce po teoriji imenovani Great Replacement. Vse to naj bi omogočala židovska elita, ki naj bi jo bilo prav tako treba kaznovati.

V dokumentu so zapisani tudi njegovi navdihi in večino svoje inspiracije je Payton potegnil iz zloglasnega foruma 4Chan. Svoj načrt naj bi predhodno začrtal na zasebne Discord strežniku. Discord naj bi zadevo že preiskoval in tudi sodeluje s policijo, na spletu pa že krožijo slike pogovora iz strežnika, a za te se še ne ve, če so legitimne.

Payton je svoj klavski pohod v živo predvajal preko Twitcha in to na svojem kanalu “jimboboiii”, ki je bil hkrati tudi njegov vzdevek. Prenos v živo naj bi bil hitro ukinjen, a vseeno je nekaj minut prišlo v javnost, ti posnetki in slike pa zdaj krožijo po internetu.

Buffalovska policija pravi, da se je storilec za svoj napad dobro pripravil. Izbral si je trgovino, za katero je znano, da jo obiskuje temnopolto prebivalstvo in je bila na dan pokola polna ljudi. Payton se je oblekel v taktično vojačko opremo in si na glavo nadel čelado, ki je hkrati držala kamero za prenos v živo. Nato se je pripeljal na parkirišče in je že tam ustrelil 4 ljudi, samo eden od teh pa je preživel. Nato je stopil v trgovino, kjer se je pripetil pravi masaker, večina ubitih ljudi pa je bila temnopoltih.

Payton na koncu ni bil ubit, ampak samo aretiran. Obtožen je umorov prve stopnje, Payton pa se bo na sojenju zagovarjal za nedolžnega. To je letos že 198 streljanje v ZDA, pa smo šele sredi maja.

So tole res prve slike novega Silent Hilla?

0

O novem Silent Hillu govorice krožijo že celo večnost in čeprav od njih nismo dobili še nobenega konkretnega rezultata v obliki uradne napovedi iz strani založnika Konamija, se skoraj vsi večji insajderji strinjajo, da je v razvoju več projektov in to pri različnih razvijalcih.

Pred kratkim se je pojavila ena bolj verodostojnih govoric. Twitter uporabnik Dusk Golem, ki je sicer znan po svojem predčasnem razkrivanju informacij Capcomovih iger, se je dokopal do prvih slik igre novega Sillent Hilla, te pa izvirajo iz leta 2020.

Na podobicah lahko vidimo rdečo sobo, polno popisanih samolepljivih listkov, v ozadju pa stoji domnevno ženska, ki je videti kot šolarka. Na še eni sliki lahko vidimo obraz punce, ki je nemara protagonistka, ta pa na sebi nosi popisane besede, ki nakazujejo na to, da sovraži samo sebe.

Najbolj zgovorna pa sta zagotovo sliki spalnice in dnevne sobe, ki kažeta popolno zanemarjenost živečega, vse skupaj pa močno spominja na Resident Evil 7. To bi znalo pomeniti, da se bo igra dogajala iz prvoosebnega pogleda in da bomo spremljali zgodbo nekoga, ki je depresiven in se boji zavreči odvečne predmete, ki nato postanejo smeti. Američani tem ljudem pravijo “hoarderji” in vse skupaj se definitivno sliši kot zanimiv psihološki zaplet, ki ga v igrah nismo še videli in je tudi vreden Silent Hill imena.

Da je morda res nekaj na temu je nakazal sam Konami. Ta je na Twitterju zahteval umik slik zaradi kršenja avtorskih pravic in Dusk Golem je za nekaj časa izgubil dostop do svojega računa. To nakazuje na to, da so slike legitimne, a spet po drugi strani ni jasno, ali igra sploh še obstaja ali pa jo je od leta 2020 Konami že preklical. Navsezadnje so nekaj takšnega naredili tudi z obetajočim nadaljevanjem Silent Hills, na katerem je leta nazaj delal znani ustvarjalec Hideo Kojima.

Konami ni ničesar uradno potrdil, govorice pa pravijo, da zna novi Silent Hill biti ekskluziva za PlayStation. Sony naj bi v prvem tednu junija pripravljal novo konferenco in morda kaj o tem skrivnostnem projektu slišimo prav tam.

Logitech Lift – ergonomska miška, ki pa ni za velikane

Miške kakšne revolucije glede svoje oblike v zadnjem desetletju niso doživele. Seveda vsake toliko na površje priplava kaka nora ideja, ki na koncu izrodi nekega mutiranca, brez repa in glave, ki se navadno nato proda v omejeni izdaji – če sploh kdaj pride iz prototipne faze. Največja podjetja so preprosto prišla do spoznanja, da je oblika osnovne miške že zdaj bolj kot ne idealna in kakšno izumljanje tople vode tu ni potrebno.

Se pa na trgu vseeno najdejo alternativne miške, ki ciljajo določen žanr uporabnikov. Sem notri spadajo ergonomske miške, ki na prvi pogled nosijo nekam smešno obliko, a še kako prav pridejo vsem tistim, ki se mučijo z bolečinami v zapestjih. Te težave ni lahko odpraviti, jih pa lahko vsaj ublažimo in ravno v tem pogledu prav pride nova Logitechova miška Lift.


Tehnične specifikacije

  • Logitechov optični senzor
  • DPI med 400 – 4.000
  • 6 neodvisnih nastavljivih gumbov
  • Brezžična povezljivost
  • Programska oprema
  • Teža: 125 g
  • Dimenzije: 71 x 70 x 108 mm
  • Nakup: EIGRE.si

VIDEO RECENZIJA


Treba je reči, da je tudi v svetu ergonomskih mišk, Logitech Lift nekam smešne oblike. Že pri odpiranju paketa človek dobi občutek, kot da je v roke dobil malce večji Kinder jajček. Lift je na voljo v treh različnih barvah in za namene opise smo se poigrali z roza različico, miška pa je na voljo še v beli in bolj umirjeni črni barvi.

Ohišje miške je v grobem razdeljeno na dva dela: sprednji plastični del in zadnjico, ki je obdano z gumo. Gumijasti del vsebuje nekaj zarezic, tako da se bolje oprime dlani, na sprednjem delu pa najdemo na desni strani gumba levi in desni klik in kolesce, pod katerim se nahaja še priročen gumb za prilagajanje DPI-ja, ki lahko skoči do številke 4.000. Na levi strani s palcem nadzorujemo še dva gumba, ki nas lahko denimo premikata po spletnih straneh naprej in nazaj, to pa je nekako tudi vse, kar se tiče glavnih gumbov.

Miška lepo sede v dlan, a tisti z večjimi rokami boste del dlani drsali po mizi.

Lift na dnu vsebuje še nekaj zanimivosti. Tu je gumb za prižig in izklop miške ter stikalo, ki nam omogoča preklapljanje med tremi različnimi PC-ji. Lift namreč lahko povežemo na tri samostojne PC-je ali prenosnike in med njimi brezšivno preklapljamo, kar zna priti hudo prav vsem tistim, ki imate več delovnih postaj in ne bi radi vedno znova po mizah iskali nove mišone. Spodnja stran vsebuje še predalček, kamor lahko priročno pospravimo USB sprejemnik, miška pa se lahko poveže tudi preko Bluetooth povezave. Predalček skriva tudi prostor za eno AA baterijo, ki je nujno potrebna za delovanje Lifta.

Miška je tako povsem brezžična in je preko kabla ne moremo priklopiti nikamor, saj ne vsebuje nobenih vhodov za žično uporabo. Baterija je tako nujna, kar meni osebno pusti mešane vtise. Veliko raje imam v miški notranji akumulator, ki ga lahko naknadno polnimo preko USB-C vhoda, s tem pa se znebimo tudi elektronskih odpadkov v obliki zavrženih baterij. Baterija doda tudi nekaj malega dodatne teže, ki na koncu nanese 125 gramov, kar ni tako veliko, a pozna vsekakor se. Po drugi strani zna Logitech Lift delovati zelo varčno in ena baterija naj bi tako zadostovala kar za dve leti uporabe.

Gumbi so zelo mehki in praktično neslišni.

Lift je predstavljal moje prvo srečanje z ergonomsko miško, saj me k sreči ne mučijo težave v zapestju, tako da takšne miške niti nisem potreboval. Prvi oprijem je tako malce nenavaden, saj sem po letih držanja miške z zravnanim zapestjem zdaj nenadoma moral spremeniti način dela. Lift nam zapestje malce nagne v desno stran, tako da lahko miško zaobjamemo v bolj naravni in manj obremenjen oprijem, kar vsekakor zahteva nekaj privajanja. Sam sem na začetku čutil malce obremenitve na palcu, saj je ta na začetku prenašal večji del teže dlani, a po kakšnem dnevu sem se na zadevo presenetljivo hitro navadil in šviganje po mizi mi je šlo brez preglavic.

Miška je zadostovala vsem mojim vsakdanjim opravilom, kamor ne prištevam samo delo, ampak tudi nekaj igranja. Pri hitrih igrah se mi je sicer vseeno poznalo, da me čaka še nekaj privajanja, saj sem ob napetih igralnih seansah še vedno preveč pritiskal s palcem, kar mi je malce zmedlo premikanje po 3D prostoru, a kot rečeno: vse je odvisno od prakse in z vajo bi zagotovo lahko premostil tudi te manjše prepreke. Je pa miška izjemno tiha, saj kliki praktično ne oddajajo nobenega povratnega odziva in so popolnoma neslišni, kar zna biti odlična rešitev za kakšno pisarno ali prostore, kjer zna klikanje zmotiti naključnega cimra.

Leva stran vsebuje dva gumba in naslonjalo za palec.

Vseeno pa Logitech Lift vsebuje eno večjo pomanjkljivost, saj je miška namenjena bolj malim in srednjim dlanem, moja roka pa je bila za udobno uporabo malce prevelika. Tako sem se velikokrat zalotil, da je spodnji del dlani počival na površini mize in tako sem del roke podrsaval po podlogi, kar je zoprn občutek. Pozoren je treba biti tudi na dejstvo, da določen tip miške odgovarja samo desničarjem ali pa levičarjem, ne more pa streči obema. Logitech sicer ponuja verzijo Lifta za levičarje in desničarje, a doma znate naleteti na težave, če si PC lastite še s kom in če ta nima iste orientacije kot vi, potem bo zanj miška praktično neuporabna.

Logitech Lift omogoča tudi nekaj nastavljanja preko programske opreme Logi Options. Vsakemu gumbu lahko dostavite nove bližnjice, nastavite pa lahko še dva DPI profila, tako da imate lahko enega za delo, enega pa za igranje iger. Tu lahko najdete denimo tudi priročno tehnologijo Logitech Flow, tako da lahko prenašate datoteke med PC-ji preprosto tako, da jih povlečete iz enega okno na drugo.

Na dnu se skriva predalček, ki v sebi skriva sprejemnik in eno AA baterijo.

Logitech Lift se izkaže za dober ergonomski zalogaj. Oblika nam ponuja udobno počivanje dlani in baterija je dovolj zmogljiva, da se vam za napajanje ne bo treba obremenjevati nekaj mesecev. Lift je tudi dovolj napreden, da se lahko z njim poigrate med delom ali pa igranjem iger, a kot za vsako novo stvar bo treba vložiti nekaj ur uvajanja. Škoda samo za velikost, saj bi med uporabo veliko bolj užival, če bi bila površina za kakšen centimeter ali dva bolj obilna, tako da gorotasa nakupa ravno ne priporočam.

Če so vaše dlani dovolj majhne, da z njimi ne morete ravno objeti košarkarske žoge, potem nakup definitivno priporočam. Tudi cena dobrih 70 € je dovolj nizka, da ne boste ravno jokali zaradi izpraznjene denarnice, izbira pa je dovolj raznovrstna tudi za tiste, ki pri miški iščete barvne kombinacije.

Microsoft naj bi delal na predelavi iger Gears of War

Serija iger Gears of War je svoj zadnji, peti del, dobila leta 2019, razvijalec The Coalition pa zdaj že zagotovo dela na šestem delu, a na tega bo treba malce počakati. Razvijalec je namreč lani povedal, da so začeli klepati svoj naslednji naslov na pogonu Unreal Engine 5 in da od njih za nekaj časa ni za pričakovati napovedi novih iger, kar navadno pomeni vsaj nekaj let.

Že nekaj časa pa okoli krožijo govorice o predelavi prvih iger. Te je na podcastu XboxEra potrdil Nick Baker, vendar ne povsem dobesedno. Nick je povedal, da je slišal za eno franšizo iz strani Microsofta, ki naj bi dobila predelavo iger, ki bo slična paketu Halo predelav, ki so bile nato združene v Master Chief Collection. Sicer pri temu ni specifično omenil Gears of Wara, a če na posnetku skočite na 45 minuto, lahko vidite, da je ta del časovno označen z: “Oh, Gears Collection?”.

Predelava prvih iger bi navdušencem nad franšizo prišla hudo prav, saj bi med čakanjem na Gears 6 originale ponovno doživeli v prenovljeni grafični podobi. The Coalition je sicer leta 2016 predelal prvo igro v Gears of War Ultimate Edition, a enakega tretmaja nista bila deležna drugi in tretji del, ki sta hkrati tudi edina, ki ju zaenkrat na PC-ju ni mogoče igrati.

Če je na govorici kaj resnice bomo verjetno izvedeli že naslednji mesec. Microsoft namreč za 12. junij pripravlja obsežno predstavitev, ki bo nadomestila tisto iz sejma E3 in čisto mogoče je, da bomo kaj slišali bodisi o predelavah ali pa povsem svežem delu.

Alan Wake dobiva svojo TV serijo, delo na drugi igri lepo napreduje

0

Finski razvijalec Remedy te dni žonglira s celim kupom projektom in na svoja že tako zasedena pleča se ne bojijo naložiti še dodatnega bremena. Trenutno delajo na nadaljevanju igre Control, nedavno so najavili predelavo prvih dveh iger Max Payne, za založnika Epic Games pa skupaj sestavljajo polnopravno nadaljevanje igre Alan Wake.

Alan Wake je bil lani oživljen v obliki predelave Alan Wake Remastered, Remedy pa je ob praznovanju 12. obletnice igre povedal nekaj novih informacij. Pred kamero je stopil kreativni režiser Sam Lake, ki je tudi obraz Remedyja, pridružila pa sta se mu igralec Ilkka Villi, ki je Alan Waku posodil svoj obraz in Matthew Porretta, ki se je podpisal kot zvočni igralec, ekipa pa je skupaj najavila, da predelava prihaja tudi na konzolo Nintendo Switch, datum izida pa bodo sporočili v naslednjih mesecih, ko bo zadeva bližje k izidu.

Kar se tiče igre Alan Wake 2 pa po novem vemo to, da razvoj lepo napreduje. Za razliko od prvenca, bo drugi del skočil v preživetvene vode, s čimer se razvijalec do sedaj še ni poigral. Sam je povedal, da je velik del igre že igralen, a da vse skupaj še ni pripravljeno za javnost. Remedy je nameraval igro bolj podrobno predstaviti poleti, a so si zdaj premislili, saj ne želijo napora vlagati v demo verzijo, ampak bodo ta čas raje vložili v nadaljnje kovanje cele igre, ki bo izšla enkrat v 2023. Namesto tega smo dobili nekaj konceptnih risb, ki si jih lahko ogledate zgoraj.

Dobra novica pa je tudi to, da bo Alan Wake prispel tudi na televizije. Serija je bila sprva najavljena leta 2018, a od takrat o njej nismo izvedeli ničesar konkretnega. Sam Lake je zdaj podelil informacijo, da je pravice kupil AMC, tako da je projekt vendarle skočil na naslednjo stopnjo, žal pa zaenkrat še ni znano, kdaj bo zadeva pozdravila naše televizijske ekrane.

Zuckerberg prvič v živo pokazal VR napravo Project Cambria

Zadnja VR očala izpod podjetja Meta slišijo na ime Oculus Quest 2 in so zdaj tudi najbolj popularne VR naprave, ki jih lahko najdemo na trgu. K uspehu je prispevala njihova nizka cena, dobre specifikacije in enostavnost uporabe, saj so povsem samostojne in brezžične, tako da za uživanje ne potrebujemo PC-ja, hkrati pa se nam ni treba spotikati ob kable.

Quest 2 bo jeseni star že dve leti, trg VR-jev pa te dni hitro napreduje in praktično vsako leto smo dobili nov izdelek, ki je nosil večjo ločljivost in bolj napredne kontrolerje. Meta si je ob prevladi Questa 2 privoščila malce pavze, tako da so si za razvoj svojih naslednjih VR očal, kodno imenovanih Project Cambria, vzeli malce več časa, a zdaj so v javnost začele kapljati prve informacije, slike in celo posnetki nove naprave.

Z novimi očali se je tako pred kamerami pojavil sam šef Mete, zloglasni Mark Zuckerberg, ta pa je pokazal igranje aplikacije The World Beyond, ki meša VR in AR koncepte v eno samo zabavno izkušnjo.

Mark v posnetku zagrabi žogico in jo vrže ob steno, ta pa se nato realistično odbije, za njo pa se zapodi srčkano bitje, ki ga nato lahko tudi pobožamo. Zadeva morda ni videti blazno revolucionarna, a videz vara. Posnetek namreč pokaže, da Zuck vse to dela samo z rokami, brez namenskih kontrolerjev, Project Cambria pa omogoča popolno prepustnost barv, medtem ko smo na Questu gledali v črno-belo sliko.

V še eni predstavitvi lahko vidimo VR vadbo, kjer nam nasproti stoji trenerka, kasneje pa nam je predstavljen tudi koncept virtualne pisarne, tako da se bomo lahko v miru usedli za mizo in na beležnico počečkali nekaj opomb. Sama naprava je sicer v posnetku cenzurirana, a vidimo lahko tudi 3D model, ki jasno nakazuje na nekakšno verzijo Questa 2, le da bo ta v črni barvi.

Project Cambria je videti vzpodbudno, a zaenkrat še ničesar ne vemo glede specifikacij. Meta je sicer povedala, da se Cambria ne bo osredotočal na igre, ampak bolj na produktivnost in delo, zaradi česar bo cena tudi višja – govorice pravijo, da nekje okoli 800 $.

Project Cambria bo izšel še letos, Meta pa naj bi v naslednjih dveh letih spočela še dve Quest napravi, v 2024 pa naj bi posodobitev prejel tudi Cambria.

Komik Norm Macdonald je pred smrtjo na skrivaj posnel standup, ki konec meseca prihaja na Netflix

0

Norm Macdonald je dobro znano ime komičnih vod in svet je prejšnjega septembra ostal odprtih ust, ko je nenadoma v javnost prišla novica o njegovi smrti. Norm sicer ni bil nek mladenič, a pri 61. letih vseeno ni kazal kakšnih znakov prerane upokojitve.

A javnost ni vedela, da se je komik zadnjih 9 let pred smrtjo boril z rakom. Svoje bolezni ni želel javno deliti, saj je bil mnenja, da bi ga morda zaradi tega občinstvo med nastopom dojemalo drugače, Norm pa ni želel njihovega obžalovanja, ampak je na svojih nastopih, tako kot vsak pravi komik, najbolj užival takrat, ko jih je lahko nasmejal.

Norm pa se je od nas želel posloviti na svoj način, zato je na skrivaj posnel še svoj zadnji “special” in to kar sredi svoje dnevne sobe. Njegova dolgoletna sodelavka pri produkciji Lori jo Hoekstraje za spletno stran Hollywood Reporter povedala, da je Norm leta 2020 pri zdravnikih izvedel za svojo novo diagnozo, ki ni bila dobra. Komik se je zato odločil ustvariti še svoj zadnji nastop, ki bo služil za nekakšen njegov pozdrav iz onostranstva.

Nastop se imenuje Nothing Special, njegova vsebina pa ostaja skrivnost, a stavimo, da bo veliko norčevanja iz raka in tudi same smrti.

Ta prav poseben standup si bomo lahko ogledali na Netflixu in sicer že 30. maja.

Telekom Slovenije FIFA 22 turnir za glavno nagrado ponuja PlayStation 5

0

Se še spomnite časov, ko smo po Sloveniji imeli igričarske turnirje in to v živo? Tako si lahko prišel v nek vnaprej organiziran dogodek, se usedel za vrhunski PC ali konzolo ter sodeloval v kakšnem tekmovanju ali pa se preprosto pozabaval ob kakšni igri, medtem ko so te obkrožali enaki misleči navdušenci nad igrami.

Poredni koronavirus nam je te dogodke povsem izmaknil, a zdaj smo grozečo nemezo naposled odpravili z maskami in cepivi, ki nam dvignejo zaščito pred virusi na +5, tako da se počasi vračajo tudi igričarski turnirji. Telekom Slovenije se je tako odločil organizirati svoj prvi večji turnir v letu 2022, ta pa bo potekal v nogometni igri FIFA 22.

Turnir je prišel ravno ob pravem času, saj nas konec leta čaka finale Lige prvakov in o nogometu te dni govorijo vsi, nekateri pa bi se v igri radi preizkusili tudi virtualno. Telekom Slovenije se je odločil udeležence tudi bogato nagraditi, saj je glavna nagrada povsem nova konzola PlayStation 5, skupaj z dodatnim brezžičnim igralnim ploščkom DualSense. Tudi če ne zmagate, domov ne boste odšli praznih žepov, saj bo vsak udeleženec prejel neko praktično nagrado.

Prijave so na voljo samo še do nedelje, 15. maja, a se iztečejo točno ob polnoči zato se splača pohiteti, saj je glavna nagrada res mamljiva, vseeno pa moramo tu zapisati, da turnir zahteva nekaj izpolnjenih predpogojev. V turnirju namreč lahko sodelujejo samo tisti, ki so naročeni na Telekomov paket telefonskih storitev Supr, ki je namenjen uporabnikom med 15. in 31. letom starosti.

Več o poteku turnirja, pravilih in paketu Supr si lahko preberete na uradni strani, tam pa lahko opravite tudi prijavo.

Turnir bo nato potekal dva dni in sicer v petek, 20. maja ob 17.00 in soboto, 21. maja ob 12.00, lokacija dogajanja pa bo Telekomov center v Cityparku Ljubljana.

Netflixova serija Resident Evil dobila dražilnik, ki je naravnost katastrofalen

0

Capcom, prosim poslušaj me, saj imam zate en preprost nasvet: nehaj riniti Resident Evil v filmske in televizijske vode, saj ti preprosto nikoli ne bo uspelo sestaviti izdelka, ki ne bi bil žalostno povprečen in hitro pozabljen.

In tudi ne vem, kje je logika iz Resident Evila delati nekaj, za kar preprosto ni bil ustvarjen. Štorija v teh igrah je bila od vedno en kup nesmisla in že rezultat stokrat prežvečenih konceptov, ki danes izpadejo hudo klišejski. A to v igrah niti ni tako pomembno, saj je bila tam zgodba samo vodilo, ki nas je peljalo skozi odlično sestavljene stopnje, dobre strelne mehanike in, v primeru starejših iger, kar dobro zamišljene uganke.

V filmih in serijah pa slabega scenarija ni tako lahko spregledati, a vseeno Capcom na vsak način poskuša v tej smeri in za njihovo vztrajnost jim je res treba čestitati. Spočeli so že cel kup filmov in CGI stvaritev, nobena od njih pa ni bila neka mojstrovina. Morda najboljši je bil tisti čisto prvi Resident Evil iz leta 2002, pa še to zato, ker se je film držal izročila iger in se osredotočil na mesto Raccoon City in korporacijo Umbrello.

Tudi zadnji film Welcome to Raccoon City se je poskušal držati scenarija prvih dveh iger, žal pa je zadevo potopil nizek proračun in zanič igranje. To Capcomu ni vzelo poguma in za nov poskus se je združil z Netflixom, rezultat pa je nova serija, preprosto imenovana Resident Evil, ki pa že po prvem napovedniku namiguje na to, da so scenaristi zopet povsem zgrešili tarčo.

V glavni vlogi bo nastopal Albert Wesker, ki je tokrat zaradi nekega razloga temnopolt in ima dve hčerki Jade in Billie, te pa sta se znova znašli v zombijevski apokalipsi v mestecu, imenovanem New Raccoon City. Zakaj New? Res ne vem, prav tako mi ni jasno, zakaj nas dražilnik vmes postavi v London leta 2036 in zakaj dobra minuta videa vsebuje cel kup klišejev, vključno s podivjano podgano, okuženo z zombijevskim virusom, ki se zabija v steno svoje steklene kletke. CGI je povprečen in zopet se lahko poslovimo od kakšnega od kakšne počasne grozljive izkušnje, saj bo zopet vse usmerjeno v akcijo.

Kratki dražilnik me je spomnil na Netflixovo grozljivko Army of the Dead, ki je zame resnično eden najbolj zanič filmov kar sem jih pogledal, tako da me je že zdaj minilo gledanje.

Resident Evil prihaja na Netflix 14. julija in občutek imam, da bo njegova prva sezona hkrati tudi zadnja.

Prvi večji DLC za Dying Light 2 prestavljen v september

Razvijalec Techland je včerajšnjo žalost igralcev nad prestavljenim izidom Starfielda izkoristil tudi za dostavo svojega deleža slabih novic, saj bo njihova zadnja igra Dying Light 2 svoj prvi kos štorijalne vsebine dobila malce kasneje, kot je bilo sprva zamišljeno.

Dying Light 2 je sicer do sedaj že prejel nekaj DLC-jev, a to so bili samo manjši skupki dodatne opreme, ki so bili poleg tega brezplačni. To sicer ne pomeni, da je Techland vmes lenaril, saj je igra od svojega izida dobila cel kup hudo potrebnih posodobitev, ki so optimizirale delovanje, v sebi pa so skrivale tudi nekaj vsebine. Pred kratkim smo tako dobili New Game+, ki nam omogoči vnovično igranje skozi igro, z vso prej nabrano izkušnjo, le da nam tokrat nasproti stojijo težji in unikatni nasprotniki, ki ob svojem porazu tudi dostavijo novo opremo.

Vseeno pa smo najbolj čakali na tisti prvi večji dodatek, ki bi dostavil nekaj nove zgodbe. Razvijalec o njem do sedaj ni razkril praktično ničesar, vemo samo, da bomo spremljali zgodbo neke druge osebe, dogodki pa se bodo odvijali vzporedno s tistimi iz kampanje, ko naš junak Aiden prispe v mesto. Znan je bil tudi okviren datum izida, ki je bil postavljen v junij, a Techland je včeraj najavil, da potrebujejo več časa, zato je bil izid prestavljen v september.

K sreči se pritok nove vsebine med tem časom ne bo ustavil. Junija bomo dobili prvo poglavje In the Footsteps of a Nightrunner, ki bo s sabo prineslo nove začasne dogodke znotraj igre, igralci pa se bomo takrat lahko tudi poigrali s fotografskim načinom.

Vmes pa se lahko vrnete tudi v preigravanje originalne igre, ki je po mnenju mnogih boljša od nadaljevanja. Techland je v Dying Light 1 nedavno vpeljal še zadnjo posodobitev in DLC, lastnikom originalne igre pa so omogočili tudi brezplačno nadgradnjo na bolj vsebinsko bogati paket Enhanced Edition.

Dead Space predelava dobila točen datum izida in novo predstavitev

0

Razvijalec Motive nas redno obvešča glede poteka razvoja predelave prvega Dead Spaca – grozljivke, ki nas je leta 2008 preprosto odpihnila – in čeprav je zadeva še danes videti dobro, smo vseeno veseli grafične osvežitve. Originalni razvijalec Visceral je že pod rušo, zato je nalogo zdaj prevzel Motive, ta pa bo prvi Dead Space zgradil v novem pogonu, a namerava ohraniti igralne prvine, ki so iz originala naredile takšno legendo.

Včeraj so za nas pripravili več kot uro dolgo predstavitev, kjer je v ospredje stopila ekipa, ki se ukvarja predvsem z vizualno podobo igre. Sem notri pa ne prištevamo samo bolj podrobnih tekstur, saj ogromno vlogo igra tudi osvetlitev scen, sama sestava stopenj in napredna megla, ki se bo počasi vila skozi zapuščene hodnike vesoljske ladje Ishimura.

Založnik EA in razvijalec Motive želita preko te predelave dostaviti najbolj imerzivno izkušnjo doslej in glede na vse videno jim to zaenkrat uspeva presneto dobro. Pustimo ob strani napredno podobo: razvijalec se je spustil celo v take podrobnosti, kot je denimo različno govorjen dialog junaka Isaaca Clarka glede na njegovo trenutno utrujenost in poškodbe. To sicer pomeni, da je moral zvočni igralec opraviti še enkrat več dela, a to je tista cena, ki jo je razvijalec pripravljen plačati za čim višjo stopnjo zatopljenosti v igralno izkušnjo.

Motive pravi, da delo na predelavi lepo napreduje in da se zlagoma bližajo alfa različici igre. Tako za oktober pripravljajo večjo igralno predstavitev, ki bo predstavila igro v vsem svojem sijaju in če nam bo sreča mila, bomo to igranje spremljali na Noč čarovnic.

Končno pa smo dobili točen datum izida. Prej je bil ta zastavljen bolj na splošno v prvo polovico 2023, zdaj pa smo dobili natančno začrtan datum, tako da si na koledarju obkrožite 27. januar.

Odlični Prey si lahko trenutno pridobite brezplačno

0

Vse dokler bom lahko tipkal članke bom ob vsaki priložnosti brez obotavljanja priporočil igro Prey in to vsakemu, ki so mu ljube enoigralske igre, z odlično zasnovanimi stopnjami in unikatnimi igralnimi mehanikami.

To je eden tistih naslovov, ki me ob vsaki omembi njegovega imena privede do razmišljanja glede ponovnega preigravanja. Prey nas postavi na krov zapuščene vesoljske postaje Talos 1 in na začetku nam je jasno bolj malo. Kam je izginila vsa posadka in zakaj so edina živa bitja katranaste tvorbe, ki se lahko poleg tega pretvorijo v praktično vsak okoli stoječi predmet, tako da se med raziskovanjem nikoli ne počutiš varno?

Igranje se bo tako vrtelo okoli razvozlanja te skrivnosti, zraven pa se boste zabavali z unikatnimi mehanikami. Tudi sami lahko denimo prevzamete možnost transformiranja v naključne predmete in to vam bo omogočilo dostop do prej zaprtih predelov. Ste prišli do zaklenjenih vrat? Nič hudega, preobrazite se v skodelico in se preprosto odkotalite skozi majhno špranjo na drugo stran.

In zdaj lahko to zadevo preigrate povsem brezplačno, saj jo digitalna trgovina Epic Games ponuja zastonj vse do 19. maja, zraven pa boste prejeli tudi DLC Mooncrash, ki igranje popestri v novem rogue-lite igralnem načinu. Svojo kopijo lahko prevzamete tule.

Poleg Preya si lahko v košarico pospravite tudi vikinško igro Jotun: Valhalla Edition in futuristično dirkačino Redout: Enhanced Edition, ki vas čaka tukaj.

Epic Games za naslednji teden pripravlja novo poslastico, ki pa je zaenkrat ne razkriva. V preteklosti so nam takšna presenečenja dostavila brezplačni GTA 5, tako da nas res zanima, kaj se tokrat skriva za zaveso.

Starfield prestavljen v 2023

Lani smo vsi z zavidanjem gledali v leto 2022, ki je imelo napovedano celo zbirko AAA iger in čeprav je nekaj teh obetajočih izdelkov resda izšlo, smo zabeležili tudi cel kup prestavitev. Situacija je narasla celo do te mere, da je nastopila prava suša in letos smo se najbolj veselili samo še Starfielda – nove igre izpod rok popularnega RPG razvijalca Bethesde, ki nas je v preteklosti razveselil z Elder Scrolls serijo in novimi poglavji Fallouta.

Starfield je imel zapovedan datum za 11. november, ki je bil glede na vse predhodne znake trdno zakoličen. Bethesda je namreč ta datum najavila že lani, tako da se je zdelo, da so svojim programerjem pustili dovolj prostora za dihanje, da bo igra ob izidu spolirana in brez hroščev, v preteklih mesecih pa so zlagoma začeli izdajati krajše napovednike, ki so si ogledali zgodovino širnega vesolja in glasbe, ki je bila ustvarjena specifično za to igro.

Tako da smo tudi mi kar malce bebavo pogledali, ko je Bethesda pred kratkim preko preprostega Twitter sporočila zapisala, da Starfielda letos še ne bomo gledali. Izid je bil prestavljen v prvo polovico 2023, razlog pa je preprosto to, da želi razvijalec dostaviti karseda dobro igralno izkušnjo.

Poleg Starfielda je prestavitev zabeležila tudi igra Redfall, a ta je bila nekako pričakovana. Gre za novo igro razvijalca Arkane Austin, ki je znan po svojih franšizah Dishonored, Prey in Deathloop, od igre pa smo do sedaj dobili samo krajši napovednik, vse ostalo pa je bila tišina. Tudi Redfall bo izšel v prvi polovici 2023, tako da bo naslednje leto za navdušence nad bolj globokimi igralnimi izkušnjami zagotovo pestro.

Seveda pa to tudi pomeni, da je že tako oddaljeno naslednje poglavje serije Elder Scrolls postalo še bolj oddaljeno in ga bomo glede na hitrost razvoja zdaj igrali nekje 2027.

South Park: The Streaming Wars prihaja 1. junija

0

Ustvarjalca Matt Stone in Trey Parker priljubljene risane serije South Park sta lani avgusta z založnikom ViacomCBS sklenila kupčijo, vredno 900 milijonov dolarjev, za ta izkupiček pa bosta na pretočni servis Paramount+ spočela 14 posebnih, daljših epizod South Parka.

Dve takšni epizodi, Post Covid in Post Covid: Covid Returns, smo že dobili, zdaj pa smo dobili kratki dražilnik za tretjo epizodo z naslovom The Streaming Wars. Napovednik je resnično skromen in v kratkem kadru lahko vidimo samo Erica Cartmana, ki sedi na stolu skupaj s svojo mamo in veka svoj značilni lažni jok.

Uradni opis epizode prav tako ni nič kaj preveč zgovoren. Eric se bo spopadel s svojo mamo v bitki volje, zadaj pa se bo odvijala epska bitka, ki grozi obstoju South Parka.

Glede na naslov lahko sklepamo, da se bo ta epska bitka tikala spopada med poplavo pretočnih servisov, ki te dni na vsak način na svojo mesečno naročnino poskušajo pripojiti čim več uporabnikov. Včasih je na tem področju vladal samo Netflix, a tudi ta je začel čutiti napad zasledovalcev kot so HBO Max, Disney+, Amazon Prime in, ironično, Paramount+. Ta bo leta 2025 postal ekskluzivni dom vse South Park vsebine, že v 2024 pa bomo 27. sezono serije spremljali samo tam. K sreči naj bi Paramount+ v Sloveniji prišel že enkrat proti koncu tega leta.

South Park: The Streaming Wars izide 1. junija, poleti pa bomo dobili še četrto posebno epizodo, a ta zaenkrat še nima uradnega imena.

Google tudi uradno predstavil svojo prvo uro Pixel Watch

0

Govorice o temu, da podjetje Google dela na povsem svoji pametni uri, že dolgo krožijo po tehnoloških kotičkih, da pa zadeva zares obstaja, je postalo jasno prejšnji mesec, ko je nekdo v restavraciji pozabil prototip te ure, do slik pa se je nato dokopala spletna stran Android Central.

Google je zdaj vse skupaj tudi uradno potrdil in to na svoji včerajšnji konferenci I/O 2022. Ura se imenuje Pixel Watch, žal pa o njej nismo dobili kakšnega videa ali česa podobnega, kar navadno spočneta Apple in Samsung ob lansiranju vsakega večjega produkta, ampak samo nekaj slik in podatkov glede programske opreme.

Pixel Watch ne nosi neke revolucionarne oblike in je zelo podoben Samsungovim Galaxy Watchem. Oblika je okrogla in vsebuje majhno kolesce, s katerim se bomo lahko sprehajali med različnimi nastavitvami. Seveda bodo na voljo tudi paščki različnih barv, ki jih bomo lahko nato lahko stilsko prilagajali tudi zaslonu ure.

Kar se tiče programja, bo napravo poganjal operacijski sistem Wear OS 3, ki je bil lani spočet v navezi s Samsungom, ta pa tudi poganja njihovo najnovejšo uro Samsung Galaxy Watch 4. Wear OS 3 je s sabo prinesel kar nekaj zanimivosti, na Pixel Watchu pa se bomo lahko zabavali s funkcijami kot so nova Googlova denarnica in možnost uporabe Google zemljevidov brez povezave na splet. Čaka nas tudi globoka integracija s Fitbitom, katerega je Google kupil za več kot 2 milijardi zelencev. Tako lahko pričakujete napredno in podrobno spremljanje vseh vaših biometričnih podatkov, ki jih boste lahko sinhronizirali preko različnih naprav.

Nosi pa Wear OS 3 tudi svoj minus, saj ta ne deluje v navezi z iOS operacijskimi sistemi, ki jih vsebujejo telefoni iPhone. Galaxy Watch 4 tako ni kompatibilen z Applovimi izdelki in enako bo veljalo za Pixel Watch, kar pomeni, da boste Applovi uporabniki prisiljeni v menjavo telefona ali pa si boste morali omisliti Applovo pametno uro.

Več podatkov Google ni želel razkriti, smo pa dobili vsaj okviren datum izida. Ta se bo zgodil enkrat jeseni in to skladno z izidom nove serije telefonov Pixel 7 in Pixel 7 Pro.

Nintendo skrbi prehod na naslednika Switcha

0

Nintendo je s svojo trenutno konzolo Switch zadel zlato sredino med zmogljivostjo in vsestransko uporabo. Sicer se je do sedaj vsaka Nintendova konzola ponašala z naborom kvalitetnih in močno zabavnih iger, a Switch je na tem področju spočel manjšo revolucijo, saj je omogočal tudi prenosljivost, Nintendo pa je tako v enem hibridu uspešno združil dva izdelka: televizijsko konzolo, ki jo lahko posebej uporabljamo tudi kot prenosni DS.

Switch se je izkazal za pravo uspešnico, a se je zdaj začel soočati s težavami. Eden večjih minusov te konzole so bili igralni ploščki, z dokaj ubogimi gobicami za nadzor, ki so kmalu uporabnikom začele povzročati težave. Zdaj pa se Switch sooča z novo težavo: starostjo.

Konzola je izšla namreč že 5 let nazaj in od izida je preteklo že dovolj let, da je počasi treba razmišljati o nasledniku. Sicer smo v preteklosti videli že večje število let med izidi konzol, a Switch je na tem mestu malce poseben. Strojne komponente namreč spominjajo na tiste, ki jih najdemo v telefonih, tam pa osvežitve strojne opreme prihajajo vsako leto. Glavni je čip Tegra X1, ki je zdaj star že 7 let in je zdaj po strojni zmogljivosti pošteno upehan. To je začelo delati težave tudi pri igrah – pri zadevah, ki je spočne Nintendo še nekako gre, a predelave iz strani tretjih založnikov so postale že skoraj nemogoče. Primer tega je denimo Dying Light 2, ki sicer teče na Switchu, a samo preko oblačnega igranja.

Da bo treba narediti novo konzolo se zaveda tudi Nintendo, a ta je glede na zadnje pogovore med predsednikom Shuntarom Furukawo in investitorji zelo težaven proces. Nintendo namreč skrbi, da bodo s prehodom izgubili bazo več kot 100 milijonov igralcev, te skrbi pa so tudi upravičene. Nintendo je namreč že znan po tem, da spočne uspešno konzolo, katero pa nato nasledi izdelek, ki je prodajno prava katastrofa. Zadnji takšen primer je denimo Wii, ki je prodal več kot 101 milijona izvodov, tej pa je sledil WiiU, ki je na koncu zmogel vsega 13,5 milijona prodanih konzol.

Furukawa se teh težav še kako zaveda in jih noče ponoviti. Nintendova strategija je zdaj graditi daljša partnerstva s svojimi strankami, te pa zdaj poskušajo zavezati na Nintendove račune, ki jih lahko uporabljajo tudi izven igričarstva. Nintendo še vedno upa na rast uporabnikov in čeprav je konzola v zadnjem letu prodala 23 milijonov izvodov, je to v primerjavi z lani manj, saj je založnik takrat v obtok spravil skoraj 29 milijonov konzol.

Japonci sicer pravijo, da je Switch nekje v sredini svojega življenjskega obdobja, a da naj bi v razvoj naslednika vložili že rekordno vsoto financ, pri snovanju idej pa skladno sodelujejo tako ustvarjalci iger kot inženirji strojne opreme.

Elden Ring je v prvem mesecu prodal kar 13 milijonov izvodov igre

Da je Elden Ring najbolje prodajana igra veteranskega razvijalca FromSoftware niti ni takšno presenečenje. Vse od njenega izida konec februarja praktično vsi govorijo samo o njej, igra pa je ujela tudi idealno okno za izid, saj je morala nekaj časa meriti moči samo s Horizon: Forbidden West, a ta naslov je bil ekskluziva za konzole PlayStation, medtem ko je Elden Ring skočil tudi na Xbox in PC.

Vendar pa so uradno razkrite prodajne številke vseeno presenetile. Te je v nedavnem finančnem poročilu razkril založnik Bandai Namco, ki je ponosno razkril, da je je Elden Ring v prvih treh tednih prodal kar 12 milijonov izvodov, v prvem mesecu pa je ta številka narasla na kar 13,4 milijona prodanih kopij igre.

Te cifre postanejo res impresivne, ko jih postavimo v perspektivo. FromSoftwarova prejšnja najbolje prodajana igra je bila Dark Souls 3, ta pa je po zadnjih podatkih v štirih letih prodala 10 milijonov izvodov igre. Celota franšiza Dark Souls iger je v svojem življenju prodala 27 milijonov kopij in da je Elden Ring prodajne številke štirih naslovov skorajda prepolovil v samo enem mesecu, je presneto impresivno.

Zadnja igra, ki jo je FromSoftware izdal je bila Sekiro: Shadows Die Twice, to pa je takrat presenetljivo založil Activision. Tudi tam so bili zaslužki impresivni, saj je v skoraj letu in pol prodala 5,5 milijonov izvodov, je pa to igralno in tematsko drugačen naslov, kot pa temačni in gotsko obarvani Soulsborne izdelki.

Elden Ring je od prvega meseca dalje v prodaji zagotovo zabeležil še kakšen milijon, a žal je Bandai Namco podelil samo prodajne številke iz marca. Igra je na Steamu še vedno najbolje prodajan naslov in to po polni ceni 60 €.

Apple ugaša proizvodnjo iPodov

0

Morda bo koga presenetila novica, da Apple še vedno izdeluje iPode, ki so sprva izšli leta 2001 in takrat v industriji glasbe naredili pravo revolucijo. Prvemu iPodu je sledilo več iteracij, vsaka od njih pa je nosila svoj unikaten izgled, nasledniki pa so vedno ponujali dovolj nadgradenj, da se je za njih splačalo odšteti denarce.

Zadnja prenova iPoda je izšla leta 2019, v tej verziji pa je zadeva bila že videti praktično kot telefon iPhone. Uporabniški vmesnik na operacijskem sistemu iOS je bil praktično identični, iPod 2019 pa je bil celo zmožen slikanja in igranja iger tipa Fortnite, tako da je že davno prerasel okvirje namenskega predvajalnika glasbe.

ipod

Pri tem pa se je pojavila tudi smiselnost njegovega obstoja. iPod je postal praktično iPhone, le da z njim ni bilo mogoče opravljati klicev. Kljub temu pa njegova cena ni bila majhna: za najcenejši 32 GB model je treba odšteti dobrih 200 €, za 256 GB model pa več kot 400 €. S temi cenami se približamo že rangu telefonov iPhone SE 2022, ki zase zahteva dobrih 500 €.

S tem se strinja tudi Apple, ki je na svoji strani zapisal, da se iPod po več kot 20 letih poslavlja iz trga, podjetje pa ga ne namerava več obnavljati. iPodova zapuščina je bila integrirana v njihove druge izdelke, kamor lahko prištejemo telefone, tablice in pametne zapestne ure, tako da delo na novih iteracijah iPoda preprosto ni imelo več smisla.

Adijo FIFA, pozdravljen EA Sports FC

0

Založnik EA je že lani začel namigovati na to, da morda njihova najbolj uspešna finančna serija izdelkov, nogometna simulacija FIFA, kmalu ne bo več nosila istega imena. To se morda zdi kot naravnost nora poteza, saj je FIFA postala že sinonim za nogometne igre in EA to znamko uspešno prodaja že kar 30 let, v zadnjih letih pa so zaradi mikrotransakcij in FUT kart njihovi dobički naravnost eksplodirali.

Vendar pa ta priliv denarja s sabo prinese hudo ceno, saj krovna organizacija FIFE za licenco svojega imena zahteva ogromno denarja. Spletna stran New York Times poroča, da je pri obnovi pogodbe FIFA zahtevala še enkrat več denarja kot pa prej – vsaka štiri leta bi tako v njihove blagajne skočilo več kot milijarda dolarjev, kar pa je naravnost nora cena.

Tega mnenja je tudi EA, ki je v izjavi za javnost povedal, da imajo od FIFE le to, da lahko njihovo ime nalepijo na škatlo, licenca pa s sabo prinese tudi pravice delanje igre po svetovnem prvenstvu iz nogometa in to je nekako to. Licence za klube in nogometaše pa je bilo treba plačati posebej, igralci pa njihove igre kupujejo ravno zaradi teh slavnih imen in ne zaradi svetovnega prvenstva.

EA je včeraj tako sklenil dokončno odločitev in javno so najavili, da FIFA iger ne nameravajo več delati. Zadnja iz te serije bo izšla letos pod imenom FIFA 23, temu pa bo nato sledila sprememba imena na EA Sports FC. Novo ime jih bo vsekakor stalo prodaje in zadeva res ni videti privlačno, a morda se bodo igralci kmalu navadili nogometne igre klicati FC – definitivno pa gre zadeva bolje z jezika kot pa Konamijevo preimenovanje serije PES na eFootball.

EA pravi, da se bo spremenilo samo ime, vsebina pa bo ostala enaka. EA Sports FC bo b sabo prinesel več kot 700 licenčnih ekip, preko 19k igralcev, več kot 100 stadionov in 30 lig, skupaj s tem pa se vračajo tudi igralni načini Career Mode, Ultimate Team, Volta in Pro Clubs.

Nogometna serija bo pod novim imenom zaživela enkrat v 2023. FIFA se je na zaključek partnerstva že odzvala in napovedala, da se igram ne bodo odrekli in da bodo zaživeli v novi igri, ki bo tudi edina, avtentična nogometna izkušnja.

Gotham Knights dobil prvi daljši igralni napovednik

0

Razvijalec WB Games Montréal je prepričan, da imajo igralci vrh glave Batmana in da bi v videoigrah veliko raje prevzeli vloge njegovih pomočnikov, kamor spadajo Robin, Nightwing, Batgirl in Red Hood. Od kje jim ta ideja ni jasno, saj so bili igralci nad serijo Arkham naravnost navdušeni in že dolgo kličejo po četrtem delu serije, žal pa so njihove želje bile preslišane.

In tako bo tudi v prihajajočem naslovu Gotham Knights, ki bo kazal zgodbo, kjer ne samo da Batman ne bo prisoten, ampak bo pravzaprav kar mrtev. Zločinski umi medtem ne počivajo in nalogo branilcev mesta so prevzeli prej omenjeni heroji – dva od njiju pa zdaj nastopata v daljšem igralnem napovedniku, ki prikaže marsikaj novega.

Gotham Knights se bistveno ne razlikuje od Arkham iger. Tu je ogromno mesto, ki ga bomo zopet lahko raziskovali samo ponoči, ulice pa poseljujejo tolpe banditov, ki jim bo zopet treba prešteti rebra. V akciji lahko vidimo Nightwinga in Red Hooda, boj pa zopet močno spominja na Arkham igre, tako da bo treba veliko zamahovati, se izmikati, izvajati protiudarce in vsake toliko uporabiti kakšno tehnološko igračko.

Vsak od teh junakov bo vseboval svoje bojevalne poteze: Nightwing se denimo zanaša za boj od blizu s posebnimi palicami, Red Hood pa nasprotnike raje strelja. Prav tako ne bo slonelo vse na akciji, saj se bomo lahko nasprotniku prismukali za hrbet in ga prikrito odstranili, vsaj heroj pa bo vseboval svojo unikatno potezo usmrtitve.

Žal v oči malce bodejo animacije, ki so videti nekam plavajoče in ne nosijo neke vidne teže. Nightwing zelo rad skače po bojišču, ko pa že koga udari, se večkrat kar odbije stran, enak problem pa nosi tudi Red Hood, čigar streljanje na nasprotniku ne pušča resnih posledic.

Se nam pa vsaj za raznovrstnost pri igranju ni za bati, saj so naloge videti domiselno in med sprehajanjem skozi mesto se bomo lahko zavihteli tudi na motor.

Gotham Knights bo prestavitvi izida po novem izšel 25. oktobra.