🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 301

Mafia: Definitive Edition prestavila izid

0

Če ste si med pandemijo neprestano mrmrali v brk besede: “Saj je hudo, ampak vsaj avgusta bom lahko igral predelavo Mafie”, potem imamo za vas slabe novice. Razvijalec Hangar 13 in založnik 2K sta včeraj najavila, da bo igra nekoliko zamudila svoj prvotno začrtani izid.

mafia

Ta bi se moral najprej zgoditi 28. avgusta, a je situacija glede koronavirusa močno vplivala na hitrost razvoja. Razvijalec je izjavil, da je to zanje projekt, rojen iz strasti do tega legendarnega naslova in da njihovo ekipo sestavlja več veteranov, ki so delali tudi na izvirniku. Zadnja stvar, ki jo želijo zdaj narediti je, da hitijo in da na koncu izdajo nedokončan projekt.

K sreči zamuda ne bo velika, saj je novi datum izida postal 25. september, Hangar 13 pa je podelil tudi nekaj dobrih novic. Izdali so nov kratki dražilnik, 22. julija pa bomo dobili daljši igralni posnetek. Kje točno bomo zadevo lahko gledali še ni znano, bodo pa zagotovo te informacije na voljo najprej na uradni spletni strani.

Hangar 13 je nazadnje spočel igro Mafia III, ki je imela sicer dobro zgodbo, a samo igranje je bilo preveč razvlečeno in preveč ponavljajoče. Kaj vse je šlo narobe pri razvoju si lahko preberete v sledečem odličnem članku, srčno pa upamo, da jim predelava Mafia: Definitive Edition uspe na celi črti, saj zna to prepričati založnika 2K v razvoj povsem novega dela.

AMD Ryzen XT – ali prinašajo novi procesorji kaj novega?

0

AMD je s tretjo generacijo Ryzen procesorjev dokončno premaknil tehtnico v svoj prid v večini scenarijev uporabe in prodajne številke med kupci, ki svoje sisteme sestavljajo sami, to več kot očitno potrjujejo. Dokaz so recimo Amazonove lestvice najbolj prodajanih izdelkov in podatki najbolj znanih nemških trgovin. Situacija v Sloveniji ni nič kaj drugačna, naša partnerska trgovina EIGRE.si poroča o prodajnem razmerju 10:1 v korist AMDju. Najbolj je situacija očitna v srednjem segmentu, kjer je kupcev največ. Nekdanji sinonim za razmerje med ceno in zmogljivostjo, Intel Core i5, v košaricah kupcev zelo redko najde svoje mesto, kjer je sedaj vladar AMDjev Ryzen 5 3600.

Toda AMD ni v prednosti na čisto vseh področjih. Kjer Intel še vedno ostaja v vodstvu so aplikacije, ki imajo raje višjo frekvenco delovanja kot število jeder. In sem spada tudi glavni namen uporabe računalnika za večino bralcev tega portala: računalniške igre. Tako je že od izida veljalo, da uporabniki, ki hočejo kar največjo številko na FPS števcu, posežejo po i7 ali i9 procesorjih, kar sedaj še bolj velja z nedavnim prihodom Comet Lake družine oziroma 10xxx čipov. Zato so tu Ryzen XT.

AMD je na trg poslal tri nove čipe: Ryzen 9 3900XT, Ryzen 7 3800XT in Ryzen 5 3600XT, njihove specifikacije pa si lahko ogledate v spodnji priročni tabeli.

Jedra/NitiL2+L3TDPOsnovni taktTurbo taktHladilnik
AMD Ryzen 9 3900XT12(24)70MB105W3,80GHz4,70GHzbrez
AMD Ryzen 9 390012(24)70MB105W3,80GHz4,60GHzWraith Prism
AMD Ryzen 7 3800XT8(16)36MB105W3,90GHz4,70GHzbrez
AMD Ryzen 7 3800X8(16)36MB105W3,90GHz4,50GHzWraith Prism
AMD Ryzen 5 3600XT6(12)35MB95W3,80GHz4,50GHzWraith Spire
AMD Ryzen 5 3600X6(12)35MB95W3,80GHz4,40GHzWraith spire

Na prvi pogled večjih razlik ni. V katerem grmu torej tiči XT zajec?

Za lažje razumevanje naj povemo, da se posamezni čipi znotraj iste serije razlikujejo. Vsak proizvedeni kos silicija namreč ni sposoben doseči enakih frekvenc. S testiranjem proizvajalec nato med vsemi proizvedenimi čipi najde tiste, ki so sposobni doseči višje frekvence. Ti se nato uporabijo v višjecenovnih modelih, slabši čipi pa v modelih z nižjo frekvenco in nižjo ceno. Na ta način proizvajalec reši več težav. Pokrije višji cenovni spekter izdelkov in obenem ne rabi zavreči toliko čipov, ker ti ne dosegajo zastavljenih standardov. To je tudi eden razlogov za AMDjev cenovni uspeh, saj uporabljajo tako imenovani “chiplet” dizajn, kjer je procesor sestavljen iz več skupkov jeder. Tako je odpadek pri proizvodnji manjši, kot če bi tiskali 16 jeder za Ryzen 9 3950X v enem kosu in bi bila verjetnost, da eden od jeder ne deluje pravilno neprimerno višja.

Ryzen XT so tako pretestirani čipi, ki lahko dosežejo višje frekvence, ki so jim še malo pogledali v drobovje, da jim izboljšajo delovanje v primerih, ko aplikacija potrebuje samo enega ali več jeder, ne pa vseh. Ko aplikacija obremenjuje le recimo 4 od osmih jeder, sistem več moči usmeri v ta 4 jedra, ki so bila pred tem testirana, da lahko dosežejo najvišje frekvence. Namreč tudi jedra znotraj posameznega procesorja niso enaka. Na ta način lahko XT procesor med obremenitvijo več časa drži Boost frekvence in s tem izboljša zmogljivost ter obenem porabo še vedno obdrži znotraj TDP specifikacij. V aplikacijah, ki obremenijo vsa jedra, ki jih lahko dobijo v roke, XT procesorji ne obljubljajo izboljšanja. Toda to je le teorija.

Manjša sprememba je pri hladilnikih, ki jih dobimo oziroma ne dobimo poleg novega procesorja. 3900XT in 3800XT tako hladilnika nimata priloženega, medtem ko 3600XT na police prihaja z Wraith Spire, enako kot starejši 3600X. Odločitev, da zmogljivejša modela hladilnikov nimata je razumljiva in je osnovana na predpostavki, da kupci zmogljivejših in dražjih sistemov tako ali tako uporabljajo boljša zračna ali še raje vodna hlajenja.

Tokrat od AMDja žal nismo pravočasno dobili v roke posameznih procesorjev, tako da smo se morali zadovoljiti le s slikanjem posameznih čipov, zato je tudi članek bolj predstavitvene kot testne narave. Dobili pa smo zato v roke kar cel računalnik v sodelovanju vodilno slovensko znamko namiznih računalnikov, znamko PCplus, za katero stoji podjetje Acord-92. V spodnji beštiji se skrivajo Ryzen 9 3900XT z vodnim hlajenjem, X570 osnovna plošča, 500GB NVMe SSD in Radeon 5700XT.

Ker dobljenih rezultatov testov, ki bi jih izvedli, ne bi mogli dobro primerjati s testi in obstoječimi procesorji, si bomo za ta del članka izposodili nekaj rezultatov s priznane svetovnih strani Guru3D.

Zmogljivost je višja od ne XT modelov, toda povišanje prinaša višja frekvenca delovanja, ta pa pomeni tudi več porabe in s tem več toplote. Zato je še bolj razumljivo, da 3800XT in 3900XT nimata priloženega hladilnika. V našem omejenem času, ki smo ga preživeli s testnim sistemom s 3900XT in vodnim hlajenjem smo ob polni obremenitvi hitro opazili temperaturo 75 °C po krajši obremenitvi. Tako da kupci novih procesorjev naj zagotovo posežejo po boljših vodnih hlajenjih ali zračnih hladilnikih višjega cenovnega razreda, kot sta recimo Be Quiet! Dark Rock Pro 4 ali Noctua NH-D15.

Skratka, kaj reči o novincih na trgu? Opravijo svojo nalogo zmanjšanja zaostanka za Intelom v igrah. Intel Core procesorji v zgornjem cenovnem rangu še vedno zmagujejo, toda razlika je sedaj manjša. Velja tudi dejstvo, da je omejitev v današnjih računalnikih praktično vedno grafična kartica in ne procesor. Tako da Intelova prednost skopni, ko se ne uporablja najmočnejših grafičnih kartic, kot je 2080 Ti.

XT serije bodo tako morda še najbolj veseli uporabniki, ki sestavljajo računalnik za delo in igre. Ryzni so na področjih, kjer se potrebuje surova moč in veliko število jeder na vseh nivojih pred konkurenco, XTji pa so z višjo frekvenco za odtenek bolj univerzalna izbira.

Kot je sedaj že skoraj običajno, ob izidu novih čipov so ti žal precej ne dobavljivi, kar velja tudi za XT serijo, ki je na slovenskem trgu na dan izida še ni za dobiti. Glede na prve poglede na cenike je tudi težko opravičiti trenutno razliko v ceni v primerjavi z ne-XT procesorji. Da, procesorji so malenkost zmogljivejši, toda svoje mesto na trgu bodo našli le, če cena pade v bližino šibkejših bratcev, ker razlika v zmogljivosti ne upraviči razlike v ceni. Trenutna nastavljena cena za slovenski trg 3600XT je kar 50 € višja kot 3600X. Podobne razlike opazimo tudi v tujini in na drugih modelih. Ne pozabimo, potrebujejo tudi dodatno hlajenje, kar še bolj dvigne skupno ceno sistema. Torej, XT je manjša posodobitev, ki v trenutnem stanju na trgu ne bo našla veliko kupcev, ki bodo raje posegli po obstoječih modelih. Ne pozabimo, Zen 3 oziroma serija 4000 je tudi na vidiku, pri njej pa se pričakuje ponoven in po napovedih kar konkreten skok v zmogljivosti.

Na splet ušle nove slike igre Watch Dogs Legion

Založnik Ubisoft pušča zaupne informacije kot luknjasta barka in preteklo je komaj nekaj dni od ogromnega Assassin’s Creed Valhalla predčasnega razkritja, že imamo pred sabo nove izcurljane podrobnosti glede igre Watch Dogs Legion.

Tokrat žal nismo dobili igralnega posnetka, ampak samo 5 slik. Kljub temu te razkrijejo kar nekaj informacij, ki prej niso bile znane.

Posebnost Legiona v primerjavi z drugimi igrami v odprtem svetu je to, da boste lahko rekrutirali prav vsakega NPC-ja, ki ga srečate na cesti v svoje vrste in potem lahko tudi nad njim prevzamete nadzor. Prav tako lahko vsak od teh likov umre in ko enkrat podleže sovražnim nabojem ali pa ga sredi ulice povozi avto, se morate od njega za vedno posloviti.

Skladno s tem bo vsak NPC razdeljen v določeno skupino operativcev. Tako boste lahko recimo policist, heker, vohun ali pa huligan, vsak od teh igralnih razredov pa bo imel tudi svoje posebne sposobnosti ter orožja. Dron se vrača, nekateri igralni razredi pa bodo precej bizarni in če ste gledali že prejšnje posnetke Legiona, potem se zagotovo spomnite babice, ki bo prav tako igralni lik.

Kot lahko vidimo na sliki bomo med sprehajanjem lahko na hiter način naredili profil vsakega NPC-ja in se nato odločili, ali ga je vredno vklopiti v naše gibanje.

Odkrito povedano na Legion ne polagam preveč upanja. Ubisoft nenehno izpostavlja mehaniko “igraj kot kdorkoli”, ki je sicer zanimiva, a bojim se, da bo zaradi tega trpela zgodba in tudi sami karakterji. Preprosto ni mogoče, da bi posneli unikatne zvočne vrstice za stotine različnih NPC-jev, tako da znamo na koncu dobiti odprti svet z zanimivo mehaniko, a s plehko zgodbo in ponavljajočimi nalogami.

Ubisoft bo razkril igralni posnetek na svoji konferenci Ubisoft Forward, ki se bo zgodila 12. julija, pozorni gledalci pa si bodo takrat lahko tudi priborili brezplačno kopijo igre Watch Dogs 2.

Test Drive Unlimited Solar Crown je nova dirkačina v odprtem svetu

0

Ime Test Drive Unlimited pri meni ne vzbudi lepih spominov, saj me je ta igra, pred več kot 10 leti pripeljala do krutega spoznanja, da moram nadgraditi svoj PC strojček. Igra je morda danes videti zastarelo, a ob izidu smo se vsi čudili odlični grafični podobi in res ogromnemu svetu, ki nam je omogočal dirke, ki so trajale več minut.

Test Drive Unlimited bi lahko označili za predhodnika Forza Horizon serije, ki je vzela originalni recept in tega pošteno nadgradila. Vendar franšiza ni zamrla in razvijalec KT Racing je včeraj uradno napovedal nov del, imenovan Test Drive Unlimited Solar Crown.

Dobra novica je, da bo režiser igre zopet Alain Jarniou, ki je leta 2007 spočel prvi del Unlimited serije in tudi Solar Crown recepta ne bo preveč spominjal. Razvijalec je še posebej ponosen na lokacijo dirkanja, saj so v virtualno obliko prenesli celoten otok v razmerju 1:1. To pomeni res ogromno okolico in ne bi bili presenečeni, če bi nas spet čakale 15-minutne dirke po paradižu, zelo verjetno pa bo lokacija zasnovana po resničnem otoku.

Solar Crown ne polaga vse samo v naše veščine lovljenja ovinkov, saj bomo morali tudi skrbeti za naš socialni status. Ta serija je tudi v dveh predhodnih delih veliko poudarka dajala na videz in to ne samo našega avta, ampak tudi našega dirkača. Vzpenjanje po družbeni lestvici po ključen del napredovanja, kar zelo verjetno pomeni, da bomo vozili samo superšportnike, saj vožnja terenca po zaprašenih potkah ne pritiče našemu snobovskemu statusu.

Datuma izida nimamo, tako da si lahko pogledamo samo kratek dražilnik, ki pa ne pokaže česa preveč.

Greedfall razvijalec Spiders dela na novi igri, ki bo umeščena med francosko robotsko revolucijo

Moja zgodovina ni preveč dobra, a prepričan sem, da francoska revolucija leta 1789 ni vsebovala robotov. A to seveda ni ovira, če si ustvarjalec RPG iger in želiš igralcem pričarati malce bolj unikatno okolico, kot je že stokrat prežvečeni srednji vek.

Steelrising je novi projekt razvijalca Spiders, ki se že dolgo trudi ujeti pravo RPG formulo ter igralcem dostaviti pošteno izkušnjo, ki jih bo zapisala med najboljše RPG razvijalce. Z njihovo zadnjo igro Greedfall jim je skoraj uspelo, a še vedno se imajo kar veliko za naučiti, saj špil ni bil slab, le zmanjkal mu je še tisti dodaten korak, ki bi mu prislužil najvišje ocene. Dobra novica je, da se Spiders neprestano izboljšujejo, tako da jim zna s Steelrising na koncu vendarle uspeti.

V njihovem novem naslovu bomo igrali robota z imenom Aegis, naša naloga pa bo, da najdemo našega ustvarjalca in tega spravimo pod rušo. To bo za posledico rešilo narod, saj je kralj Louis XVI nad svoje podanike spustil celo četo podobnih robotov, ki so jim mesnati podložniki odlična tarča za špikanje z bajoneti.

Spiders pravi, da bo Steelrising bolj akcijski od njihovih prejšnjih iger in da bo večji poudarek na vertikalnem premikanju. To skoraj zagotovo pomeni, da bo Aegis imel na voljo nekakšen kavelj, ki mu bo omogočal hitro skakanje med različnimi nadstropji. Poleg tega bo naš junak nosil impresivno orožarno hladnih in strelnih orožij, ki jih bomo tekom igranja lahko tudi nadgrajevali.

Žal datum izida ostaja neznanka, po novosti pa se lahko odpravite na uradno spletno stran.

Vampire: The Masquerade – Swansong dobil nov napovednik

Morda sploh niste vedeli, da je poleg igre Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 v nastajanju še ena vampirska igra, ki je podnaslovljena Swansong. Ta je bila najavljena že lani, vendar je pač Bloodlines tako veliko ime, da so igralci na to ločeno izkušnjo kar malce pozabili.

Vendar Swansong kljub temu napreduje v razvoju in včeraj smo dobili nov zanimiv napovednik, ki je sicer lep za ogled, a česa konkretnega ne prikaže.

Vemo, da na igri dela razvijalec Big Bad Wolf, ki ima pod pasom zanimivo avanturo The Council. Ta je po igranju spominjala na Telltelove avanture, kar pomeni nekaj sprehajanja, klikanja po predmetih in veliko pogovarjanja in na podobno vižo bo igral tudi Swansong.

Mesto dogajanja bo tokrat Boston, tam pa bo poskušal klan Camarilla zopet splezati na oblast. Na začetku nam bo ponujena izbira treh različnih karakterjev, vsak od njih pa bo imel posebne sposobnosti. Naša naloga bo, da raziščemo, kdo je ukazal napad na našo utrdbo, vse to pa bomo počeli skozi kopico izbir dialogov in odločitev. Vsaka od njih bo nosila svoje posledice, tako da lahko pričakujemo precej razvejano izkušnjo, ki bo ponujala več preigravanj.

Razvijalec izpostavlja zgodbo, saj se bomo ves čas počutili, kot da igramo pošast in ne človeka, tako da bomo bolj težko na koncu izpadli prava dobričina. Vsekakor zanimiv pristop, ki upamo, da se jim posreči.

Ali bo iz te moke kaj kvalitetnega kruha bomo izvedeli šele enkrat v 2021, ko bo igra izšla za vse platforme, na PC-ju pa jo boste lahko pognali samo preko Epic Games trgovine.

Ubisoft bo 12. julija podeljeval brezplačne kopije igre Watch Dogs 2

Ubisoft pripravlja svojo večjo konferenco Ubisoft Forward za 12. julij in na predstavitvi bodo prikazali vse večje naslove, na katerih so pridno delali v zadnjih letih. Pričakujemo večji igralni napovednik za Watch Dogs Legion in predstavitev igre Skull & Bones. Poleg tega bodo več povedali o svoji prihajajoči battle royale streljačini Hyper Scape. Seveda bomo končno videli pravi igralni napovednik za Assassin’s Creed Valhalla, veliko igralcev pa pričakuje tudi naznanitev igre Far Cry 6. Tega projekta, za razliko od drugih, Ubisoft še ni uradno napovedal, a o njem se že dolgo šušlja, vlogo negativca pa naj bi tokrat zastopal igralec Giancarlo Esposito, ki ga poznamo iz serije Breaking Bad.

Pripravlja pa založnik za svoje gledalce tudi eno lepo presenečenje. Še pred glavnim dogodkom se bo začel obsežen uvod, v katerem bo njihova ekipa preigravala igro Trackmania. Ta uvod se bo začel ob 19.30 in bo trajal do 21.00, med tem časom pa bodo vsi igralci lahko na njihovi platformi Uplay brezplačno aktivirali polno različico igre Watch Dogs 2 in to obdržali za vedno.

Več informacij glede dogodka vas čaka na uradni spletni strani, prenos v živo pa bomo lahko gledali preko YouTuba, Twitcha in… Mixerja? Tako je, Mixer še vedno obstaja, saj se bo zaprl šele 22. julija – le en dan, preden bo njegov kreator Microsoft prikazal svojo konferenco za igre na Xbox Series X platformi.

Ubisoft se te dni bori z obtožbami glede seksualnega nadlegovanja in obupno potrebuje nekaj dobre reklame. Zanimivo bo videti, ali bodo na konferenci priznali te obtožbe in če nas čaka kakšno opravičilo.

Cel kup obtožb glede seksualnega nadlegovanja in pedofilije v profesionalni Smash Bros. tekmovalni sceni

0

Vsak dan prihajajo nove obtožbe glede seksualnega nadlegovanja v industriji videoiger in če bi vse te zadeve popisali, bi lahko dnevno zapolnil prvo stran naše spletne strani s samo temi članki. Kar se je začelo z obtožbami proti piscu Chris Avellonu se je nato razširilo v vse kotičke gaming scene: od razvijalcev pa do stremerjev in se je zaredilo celo v hlevih e-športne scene.

Nekaj dni nazaj so se začele pojavljati tudi obtožbe v Smash Bros. pretepaški sceni. O tej igri na naši strani nismo veliko pisali, a vedite, da gre za precej popularno vejo e-športa, ki je zasnovana na igrah Smash Bros. Te založnik Nintendo izdaja od leta 1999 in čeprav Nintendo ni nikoli uradno podprl razvoj e-športne scene iz dotičnega naslova, so igralci za organiziranje tekmovanj poskrbeli kar sami.

Igra je postala tudi del največjega turnirja v pretepaških igrah EVO in igralci so v priprave za igranje v tem turnirju morali poskrbeti za svoja prenočišča. Tako si je veliko igralcev delilo sobe in velikokrat se je zgodilo, da so starejši igralci delili prenočišča z mladoletnimi, kar takoj sproži rdeči alarm in je recept za katastrofo.

V zadnjih nekaj dneh je bilo kar 50 večjih igralcev obtoženih neprimernega obnašanja, seksualnega nadlegovanja, pedofilije in celo posilstva. Med njimi denimo izstopa zgodba Puppeha, ki je imel pri 14 letih seksualno razmerje z igralko Cinnpie, staro takrat 24 let. A Puppehova zgodba je samo ena od cele zbirke dogodkov, ki so trenutno zbrani v sledeči Reddit temi. Ni treba dvakrat reči, da so obtoženi igralci hitro izgubili svoje sponzorje in bili so tudi odpuščeni iz ekip.

Vendar pa niso bili samo igralci obtoženi takšnega dogajanja, saj ni bilo nič drugače niti pri organizatorju. Predsednik EVO organizacije Joey Cueller je bil obtožen neprimernega obnašanja do mladoletnih tekmovalk in je bil zato odpuščen iz organizacije. Joey se je kasneje orpavičil an Twitterju, tam pa je zapisal, da ni želel nikogar prizadeti a da za njegova dejanja ni opravičila. EVO bi se moral odviti poleti, a so vsi trije večji založniki pretepaških iger . Bandai Namco, NetherRealms in Cacpom – umaknili svojo podporo in kdo ve, če se bo EVO kdaj pobral od tega udarca.

Nintendo se je že odzval na vse obtožbe in v izjavi za medije povedal, da se zavedajo obtožb in da so te naravnost nagnusne ter da obsojajo vsa dejanja nadlegovanja, nasilnosti in izkoriščanja in da dajejo podporo vsem žrtvam.

#MeToo gibanje je tako v polnem zagonu. Proti obtožbam se že nekaj časa bori tudi francoski založnik Ubisoft in ravno včeraj odpustil svojega predsednika Maxime Belanda, ki je bil obtožen neprimernega obnašanja do svojih zaposlenih. Med drugim naj bi na eni zabavi davil eno od delavk, a to naj bi bil samo odsev kulture, ki je prevevala Ubisoftove pisarne in veliko delavk se je počutilo ogroženih na svojem delovnem mestu.

Dark Souls 3 modifikacija v igro vpelje avtomatsko in polavtomatsko strelno orožje

0

Če ste pravi privrženec Dark Souls iger, potem ste že vsak del do sedaj preigrali večkrat in preizkusili ste zagotovo tudi že vse igralne razrede. Tisti bolj pogumni ste si tudi postavili razne izzive, kot je denimo preigravanje cele igre brez stopnjevanja karakterja ali pa se podali na dirko in poskušali preigrati posamezen naslov čim hitreje.

To pomeni, da sedaj že zagotovo iščete kaj novega in ravno to prinaša sledeča modifikacija Modern Firearm, ki v Dark Souls 3 pripelje avtomatska in polavtomatska moderna orožja tipa AK-47. In glede na igralni napovednik izgleda zadeva močno zabavna.

Modifikacija me spomni na tisti obračun v filmu Indiana Jones, ko našega ljubega raziskovalca napade neki mojster borilnih veščin in potegne sabljo ter z njo izvede par akrobatskih potez, Indy pa potegne ven revolver in ga preprosto ustreli. Mimogrede, ste vedeli, da bi morala biti ta slavna scena povsem drugačna? Originalno je bilo v scenariju zapisano, da bi se morala Indiana Jones in ta falot spopasti v epski bitki, a je bilo na dan snemanja zelo vroče, Harrison Ford pa je bil bolan. Režiser se je zato odločil, da Indy preprosto ustreli nasprotnika in rodila se je ena najbolj znanih filmskih scen.

Skratka, ravno to miselnost je treba imeti za preigravanje sledeče modifikacije. Pazljivo napadanje in izmikanje nima smisla, ko v rokah držiš moderno avtomatsko orožje in prav zabavno je gledati, kako grdobe, ki so prej povzročale ogromno težav, padajo pod točo nabojev. No, v bistvu padajo še vedno pod puščicami, a avtor modifikacije je v igro vpeljal prepričljive zvočne in grafične učinke, tako da se res počutiš, kot da streljaš s pravo puško.

Vsako od novih orožij ima tudi alternativne možnosti streljanja. Če recimo prožite orožje z eno roko, boste zadali več škode in merili bolj natančno, a streli bodo počasnejši in bodo porabili več vzdržljivosti. Če pa boste orožje prejeli v obe roki, pa boste porabili manj vzdržljivosti a boste žrtvovali natančnost in škodo. Malce skregano z logiko, a tako pač je. In ja, v igri je po novem tudi ostrostrelska puška.

Modifikacijo si lahko prenesete iz sledeče povezave, bodite pa pozorni, da se z omogočenim modom ne povežete na večigralske strežnike. Streljanje s temi orožji je namenjeno striktno za enoigralsko zabavo, saj vas zna v nasprotnem primeru doleteti ban iz strani razvijalca.

Microsoft uradno zakoličil datum za prikaz iger, ki bodo tekle na njihovi novi konzoli Xbox Series X

1

Microsoft je enkrat sicer že prikazal naslove, ki bodo tekli na njihovi Xbox Series X konzoli nove generacije, a tista predstavitev maja je nekatere igralce razočarala. Vendar pa so na tisti predstavitvi prikazali zgolj igre iz strani drugih razvijalcev, za julij pa so napovedali konferenco, kjer bodo svoje delo prikazali njihovi lastni studii.

Nazadnje smo ugibali, da se bo ta predstavitev zgodila 23. julija, a založnik ni takrat še ničesar potrdil. Sedaj pa je uradno: julijska Xbox konferenca se bo odvila 23. julija od 18.00 dalje.

Vendar pa bomo lahko dogajanje začeli spremljati že eno uro prej, saj se bo takrat odvila enourna oddaja Summer Game Fest, ki jo bo vodil Geoff Keighley. Kaj točno bomo videli tam še ni znano, a morda nam bo Microsoft tam pokazal kakšno igro, ki bo izšla specifično za PC. Si upamo sanjati o novem igralnem napovedniku za Age of Empires 4?

Na glavni predstavitvi lahko zagotovo pričakujemo kakšen igralen posnetek igre Halo Infinite, zagotovo pa bomo videli nekaj več o Senua’s Saga: Hellblade II in Scornu. Po tihem upamo, da bo kaj več pokazal Obsidian Entertainment in morda se zna zgoditi obuditev Fable serije. In morda, samo morda to konferenco izkoristi tudi FromSoftware in nam končno pokaže kaj več o Elden Ringu.

Nekateri novinarji pravijo, da ne smemo pričakovati vsega, saj naj bi Microsoft nekatera razkritja hranil za kasneje, tako kot to počne Sony. Tako skoraj zagotovo ne bo razkrita cenejša konzola Xbox Series S, ki naj bi jo videli šele avgusta.

Rockstar Games dela na VR igri

Bolj specifično rečeno bo Rockstar Games služil kot založnik prihajajočemu VR projektu, na katerem bo delal studio Video Games Deluxe. Ta razvijalec ima morda res smešno ime, a ni popoln novinec. Njihov zadnji projekt je bil L.A. Noire: The VR Case Files, v katerem so predelali L.A. Noire v VR okolje.

Na svojem LinkedIn profilu so ponosno zapisali, da jih je Rockstar najel za nov AAA projekt, ki se bo dogajal v odprtem svetu. Žal česa konkretnega niso želeli razkriti, so pa še najavili, da trenutno razširjajo ekipo in iščejo nove sodelavce. Eno od delovnih mest je animacija in pod opisom delovnega mesta je zapisano, da se bo animator ukvarjal z vozili, karakterji in orožji. Vam je to kaj znano?

Ali Video Games Deluxe dela na povsem novem projektu ali pa bodo predelali še kakšno Rockstarjevo uspešnico v VR okolico še ni znano. A ne bi bili preveč presenečeni, če bi dobili predelavo GTA 5 za VR. Na PC-ju se igralci že nekaj časa zabavajo z modifikacijo, ki igro prenese na VR očala, vendar pa mod še vedno vsebuje svoje probleme in uradna predelava bi privabila kar nekaj novih strank. GTA 5 preprosto noče umreti in s tem tempom ga bodo preigravali tudi naši vnuki.

Shadow Warrior 3 uradno napovedan, dobili smo tudi prvi dražilnik

0

Če morda ne poznate Shadow Warrior iger, potem si delate veliko škodo. Gre za eno najboljših streljačin, kjer je zgodba in logično razmišljanje postavljeno v ozadje in je poudarek na veliko hitre akcije in razkosavanju nasprotnikov. Original je izšel leta 1997, drugi del, ki je bil pa še bolj krvav, smo dobili v 2016. Če ste torej pristaš iger tipa Serious Sam, potem morate Shadow Warrior definitivno preizkusiti.

Založnik Devolver Digital je včeraj napovedal že tretji del in dobili smo tudi prvi zabaven dražilnik, ki je povsem v slogu tega založnika. Devolver namreč slavi po tem, da industrije videoiger ne obravnava tako smrtno resno kot vsi ostali večji založniki in vsako leto nas hudo nasmejijo s svojimi lažnimi E3 konferencami. Za letos bodo prikazali prav svojo konferenco Devolver Direct, ki jo bomo lahko gledali 11. julija.

V Shadow Warrior 3 bomo nastopili v vlogi Lo Wanga, temu pa se bo pridružil njegov pribočnik Orochi Zilla. Skupaj se bosta spustila skozi reko krvi nasprotnikov, njun glavni cilj pa bo zajeti antičnega zmaja, preden ta ne uniči celega sveta. Kot smo rekli, zgodba ne bo za Oskarja, saj je bolj izgovor za streljanje in sekanje s katano. V dražilniku vidimo novost v obliki kavlja, s katerim bomo lahko prečkali večje prepade, to pa nam bo omogočilo tudi tekanje po stenah.

Igralni napovednik in datum izida bomo verjetno videli 11. julija.

Na splet ušel polurni igralni napovednik Assassin’s Creed Valhalla in igralci nad videnim niso navdušeni

Kot je že v navadi za Assassin’s Creed igre, je včeraj na splet predčasno ušel igralni posnetek, ki ni bil namenjen javnosti. Več kot očitno gre za posnetek iz nedokončane verzije igre, na kar nakazuje tudi obvestilo Work in Progress, ki ga lahko vidimo spodaj desno. Kljub temu, da gre za zgodnjo verzijo pa lahko vsaj približno vidimo, v kakšno smer bo ciljal Valhalla in glede na videno, neke revolucije ne pričakujte. Mimogrede, Ubisoft odstranjuje posnetke kot za stavo, tako da je edini vir videa, ki bo še nekaj časa stal, na voljo na naslednji povezavi, spodaj pa je isti naložen na YouTube, a sumimo, da bo kmalu umaknjen.

Tokratna vikinška oprava se pretirano ne bo razlikovala od prejšnjega dela Odyssey. Tega sem preigral nedolgo nazaj in v novem, polurnem igralnem posnetku sem lahko takoj opazil mnogo podobnosti, ki si jih bo Valhalla delila s prejšnjim delom.

Upam, da je prikazana verzija bila še globoko v razvoju in da je razvijalec prenesel veliko stvari iz prejšnjega dela samo začasno, medtem ko delajo na raznih nadgradnjah, saj tole ne izgleda preveč dobro. V posnetku lahko vidimo žensko junakinjo Eivor med raziskovanjem deževno obarvane dežele. Ker je tokratna okolica malce bolj zatemnjena in tropski paradiž Grčije zamenjajo mrzli gozdovi severne Evrope, začne sprehajanje po svetu spominjati na The Witcher 3. Žal pa se hitro pokažejo pomanjkljivosti in to še posebej v boju. Ta se bistveno ni spremenil in še vedno se zdi, da nobeden od naših udarcev ne bo za sabo nosil kakšne posebne teže in izmikanje je praktično enako prejšnjemu delu. Eivor šviga po bojišču kot raketa in sam sem zaradi Vikingov pričakoval malce bolj umirjen in počasen boj, kjer ne bi štelo samo ponorelo zamahovanje po nasprotnikih.

Vidimo lahko nekaj novih potez kot je denimo metanje sekir in nove usmrtitve, a na splošno izgleda boj samo kot več istega. Ena od potez je nekakšna brca, ki močno spomni na posebno sposobnost iz igre Shadow of Mordor, kar je v nasprotju s tem, kar je govoril Ubisoft – češ, da bo Valhalla bolj realističen od prejšnjih delov. Med posnetkom lahko vidimo tudi sistem nadgrajevanja in nove veščine odklepamo v vejah med zvezdami, kar močno spomni na Skyrim.

Dialogi tudi niso doživeli neke večje spremembe in obrazne animacije se bistveno niso spremenile vse od Originsa in v letu 2020, v primerjavi s The last of Us Part II, izpadejo preprosto zastarelo. Res upamo, da ta zgodnja verzija ne odraža končne podobe, saj na splošno grafika ni grda, a od igre, ki naj bi izšla tudi na naslednji generaciji konzol, smo pričakovali večjo nadgradnjo.

Skupno gledano za zdaj Valhalla izgleda kot malce drugačen Odyssey, le da se je zamenjala okolica in da smo dobili nekaj novosti kot je denimo držanje ovna pri vdiranju skozi vrata. A bojim se, da bo vse odeto v ponavljanje enega in istega skozi 60 igralnih ur. Napadanje gradu izgleda čudovito, ampak bo to enako zanimivo, ko boš šel čez isto že 30-ič? Dvomimo in upamo, da nam bo Ubisoft na svoji bližajoči konferenci prikazal kaj bolj navdušujočega.

The Last of Us razvijalec začel prejemati grožnje s smrtjo – enako se je zgodilo eni od igralk

0

Še pred izidom igre The Last of Us Part Two se je pojavila izjemno grda stran te naše preljube industrije. Na splet je izcurljal celotni scenarij in to mesece pred dejanskim izidom. Nato so ljudje začeli te kvarnike širiti povsod – tudi tistim, ki si niso želeli pokvariti igre. Temu je nato sledil poln izid igre in eksplozija jeze se je čutila povsod. Tudi sam sem bil deležen hudih kritik, zato ker sem si drznil podeliti visoko oceno igri, ki mi je bila všeč. HOPsi se je očitno prodal Sonyju in trenutno vam te stavke pišem iz svoje jahte, ki pridno pluje po mediteranskem morju.

A sam se čutil samo pišec vetra v primerjavi z orkanom, ki se je zvrnil nad razvijalca Naughty Dog. Zaposleni v podjetju so namreč iz strani razjarjenih igralcev začeli prejemati grožnje s smrtjo. To na žalost ni nič novega. Spomnimo se, da so avgusta lani enake grožnje začeli dobivati zaposleni pri razvijalcu Respawn Entertainment in to samo zaradi tega, ker so na na Redditu pojasnili par načrtov glede monetizacije igre Apex Legends.

To se je sedaj preselilo tudi v pisarne Naughty Doga, s to razliko, da so ponoreli oboževalci začeli takšne grožnje pošiljati tudi samim igralcem. To je pred kratkim razkrila igralka Laura Bailey, ki v The Last of Us nastopa v vlogi Abby. Na Twitterju lahko vidimo slike zasebnih sporočil, ki so polna groženj, eden od igralcev se je celo zaobljubil, da jo bo obiskal na njenem domu.

Naughty Dog je seveda obsodil takšno obnašanje. Na Twitterju so zapisali, da so pripravljeni sprejeti vse kritike, a da je nekje meja in da je varnost njihovih delavcev na prvem mestu.

Enake grožnje začel dobivati režiser igre Neil Druckmann, ki so mu nekateri, ki resnično potrebujejo čimprejšnjo psihiatrično pomoč, privoščili okužbo s COVID-19 virusom, na površje pa je splavala tudi tista ljubka rasna nestrpnost.

Industrija iger je lahko čudovita in ko stopi skupaj, se lahko zgodijo res čudovite stvari. Samo poglejte si denimo igralce World of Warcrafta, ki so nedavno počastili žalostno preminulega streamerja Reckfula. A potem je tu ta izjemno temna stran, ko na površje pride tako nagnusno obnašanje. Lepo je, ko vam karakterji v igrah prirastejo k srcu, ampak ko začneš zaradi skupka pikslov groziti ljudem v resničnem življenju, je čas, da nekajkrat vdihneš in se malce zamisliš nad sabo. Dandanes, še posebej v letu 2020 obstaja ogromno stvari, ki si zaslužijo upravičeno razburjanje, tako da raje prihranite jezo za tiste bolj resne zadeve.

Tisoče World of Warcraft igralcev se je v igri poklonilo tragično preminulemu igralcu Reckfulu

0

Igralci so še vedno pretreseni zaradi tragične smrti Byrona ‘Reckful’ Bernsteina, ki si je pred nekaj dnevi nazaj vzel svoje življenje. Reckful je bil zelo pomembno ime na Twitch sceni in na svojem kanalu je držal preko milijon sledilcev. Bil je eden od prvih večjih igralcev porajajoče Twitch scene, tako da je služil za vzor marsikateremu novodobnemu streamerju.

Reckful je bil najbolj znan po svoji World of Warcraft prisotnosti. V tej igri je bil dolga leta eden najboljših PvP igralcev, svoje avanture pa je delil na platformi WarcraftMovies, ki je bila pred leti hudo popularna, dokler te funkcije niso začele bolje izpolnjevati platforme kot so Twitch in YouTube. Njegova velika ljubezen do World of Warcrafta se je čutila povsod in edino prav potem, da se mu je skupnost poklonila prav v tej igri.

Tisoče igralcev se je tako zbralo v cerkvi Cathedral of Light, ki se nahaja v mestu Stormwind City in vsi ti so za nekaj minut pokleknili v čast svojemu heroju. Ta dogodek se je odvil skozi več različnih strežnikov – tako na polni različici kot tudi Classic ediciji igre. Igralcu so se poklonili tudi pripadniki Horde strani.

Pogreb si je bližje ogledal tudi najbolj popularni WoW streamer Asmongold, ki dogodka ni označil samo za največji pogreb, ampak za najbolj obiskan dogodek, ki so ga organizirali sami igralci v zgodovini igre World of Warcraft. In morda je ta dogodek presegel tudi okvirje te igre in tako postal največji dogodek iz strani skupnosti nasploh, čeprav bi bilo uradne številke za kaj takega bolj težko pridobiti.

Reckful je bil ob svoji smrti star samo 31. let, njegov kanal pa trenutno v živo predvaja njegove stare posnetke.

Nova mapa v Call of Duty: Modern Warfare skriva zanimivo skrivnost v obliki eksplodirajočih podgan

0

Nedavna posodobitev za Call of Duty: Modern Warfare ni samo razširila igre na nečloveško velikosti 200 GB, ampak je dodala tudi kar precej nove vsebine. A igralci so odkrili tudi eno hudo zanimivo skrivnost, ki ni bila preveč skrita, a je vseeno izjemno zabavna za preigravanje.

Nova mapa Cheshire Park je postavljena v Londonsko okolico, igralci pa so na nekateri delih mape opazili majhne mišelovke. Nikoli ne vem, ali takšne stvari igralci odkrijejo po nesreči ali pa so na svetu res špilavci, ki budno prečesavajo vsak kotiček mape in poskušajo odkriti kakšno novo podrobnost. Skratka, nekdo je ugotovil, da ob strelu mišelovka izgine in da je takšnih pasti 5, vsaka od njih pa se naključno pojavi nekje na mapi, potem ko ustrelite prejšnjo.

Pri zadnji ustreljeni pasti se na njenem mestu pojavi kos sira in tega moramo pobrati. Nato se nekje na mapi naključno pojavi še en kos sira in tudi tega moramo pospraviti v vrečo. Ko je to opravljeno, se odpravimo do kipa in temu ponudimo sirasti zaklad. Glej ga zlomka, izkazalo se je, da je kip v bistvu slavni Pied Piper, ki je znan po svoji sposobnosti igranja flavte in lovljenja podgan. Ko mu ponudimo sir, zaigra na svojo frulico in okoli njega se izrodi cel kup podgan, ki nato barvasto eksplodirajo.

Zdaj veste, zakaj so posodobitve vsakič velike vsaj 30 GB.

The Settlers igra prestavljena na nedoločen datum

0

Odkrito povedano sem že kar malce pozabil, da smo dve leti nazaj na dogodku Gamescom 2018 dobili napovednik za novo The Settlers igro. Takrat je razvijalec Blue Byte precej razveselil vse navdušence nad njihovo zanimivo graditeljsko strategijo in tudi napovednik je bil precej všečen in zdelo se je, da bo razvijalec uspešno obudil franšizo, ki miruje že 10 let, saj je takrat izšel zadnji naslov The Settlers Online.

Prenovljeni Settlersi bi morali originalno iziti v jeseni 2019, razvijalec je izid prestavil na letošnje leto. Žal tudi v 2020 te igre ne bomo videli, saj se je razvijalec odločil, da zadeva potrebuje za izdelavo še nekaj časa in izid je bil zopet prestavljen, s to razliko, da sedaj datuma sploh nimamo več.

Blue Byte je na The Settlers Alliance spletni strani zapisal, da želijo dostaviti najboljši možni produkt in da bodo za to potrebovali več časa. Projekt ni bil preklican, a želijo v obzir vzeti ves odziv skupnosti in potrpežljivim oboževalcem dostaviti najboljšo možno izkušnjo. Povedali so še, da bodo sledilce redno obveščali o novostih, a da trenutno ne morejo podati novega datuma izida. Na Epic Games trgovini se je pojavil nov datum 2021, a to je verjetno bolj ugibanje kot pa karkoli konkretnega.

Zanimivo je, da se je ta prestavitev zgodila ravno v času, ko igrinega založnika Ubisofta napadajo iz vseh strani. Delavci so stopili naprej in se začeli pritoževati nad ekstremno toksičnimi delavnimi pogoji, ne smemo pa pozabiti niti na to, da je zaradi varanja žene odstopil kreativni direktor igre Assassin’s Creed Valhalla. Trenutno obtožbe letijo povsod in službo je zapustil tudi kreativni vodja Splinter Cell franšize, tako da je možno, da je tudi kakšen višji zaposleni pri The Settlers razvojni ekipi padel pod obtožbe in s tem upočasnil razvoj igre.

The Witcher 3 HD Reworked Project 12.0 Ultimate grafična modifikacija dobila nov napovednik

0

Verjetno te dni že močno pogrešate kakšno pošteno RPG izkušnjo in za to vas prav nihče ne krivi. Zaradi prestavitve izidov in splošnega pomanjkanja že dolgo nismo v roke prejeli kakšnega poštenega igranja vlog, zato nam ne ostane drugega, kot pa da se vrnemo na že preigrane naslove.

Razvijalec CDPR je prestavil Cyberpunk 2077 na november, a njihova prejšnja uspešnica The Witcher 3 je že dolgo med nami in ima tudi nekaj pridnih izdelovalcev modifikacij. Eden od njih sliši na ime Halk Hogan, njegova modifikacija The Witcher 3 HD Reworked Project Ultimate pa je v izdelavi že dolga leta, modder pa vmes pridno izdaja nove verzije.

Ni preteklo veliko vode od izdaje 11.0 različice te modifikacije, že se razvijalec pripravlja na izid 12.0 verzije, ki bo obnovila še tiste neobdelane grafične teksture. Posebnost te modifikacije je to, da je izjemno dobro optimizirana, tako da ob uporabi praktično ne boste čutili udarca pri sličicah na sekundo. Poleg tega avtor poskuša ostati čim bolj veren originalni viziji razvijalca, tako da so teksture dobile na ločljivosti, a niso izgubile izvirne podobe.

The Witcher je sicer še danes čudovita igra, a na nekaterih mestih se lahko opazi zamegljene teksture in ravno te stvari poskuša odpraviti ta modifikacija. Verzija 12.0 še nima datuma izida, do takrat pa se lahko poigrate s prejšnjo različico.

Horizon Zero Dawn bo na PC prispel 7. avgusta – dobili smo tudi nov, odličen napovednik

0

Ko je razvijalec Guerrilla Games napovedal predelavo Horizon Zero Dawn za PC, sem pričakoval na hitro spočeto predelavo, v katero ne bo bilo vloženega veliko premisleka. Sony namreč s tem naslovom malce tipa PC trg, tako da ne bi imelo smisla vanj vložiti preveč denarja, saj je najprej treba preveriti, ali bodo računalniški igralci sploh kupili njihovo igro.

A cinik v meni se je uštel in razvijalec je nedavno uradno najavil datum izida ter izdal tudi napovednik, ki prikaže kaj vse točno bodo PC lastniki pridobili ob svojem nakupu.

In video je odličen, saj nam ne kaže samo nekega igranja, ki smo ga lahko nenazadnje videli že v napovednikih za PlayStation 4 ampak specifične novosti računalniške inačice. Sličice na sekundo bodo sedaj odklenjene, podprto pa bo tudi igranje v višjih ločljivostih. Tu so tudi novi grafični učinki kot je denimo dinamično in realistično upogibanje rastlin, potem ko se bo naša junakinja sprehodila skozi njih in zadeva na splošno izgleda, kot da je bilo v njo vloženega veliko časa.

Uradni izid je sedaj napovedan za 7. avgust, Complete Edition pa nam bo poleg osnovne kampanje prinesel tudi dodatek Frozen Wilds, katerega se močno veselim. Leta nazaj sem namreč preigral osnovno kampanjo, a dodatka nikoli nisem obiskal, tako bo avgust odlična priložnost za vrnitev v svet Horizon Dawna.

Sony ima s to igro zastavljeno zanimivo taktiko, saj bo drugi del, Horizon Forbidden West, na voljo samo za PlayStation 5 in ni vrag, da ne bodo kakšnega navdušenega PC-jaša, ki bo navdušen nad originalom, koncem leta samo zaradi nadaljevanja prepričali v nakup nove konzole.

Igra je na Steamu že na voljo za prednaročilo in v svojo košaro si jo lahko prenesete za malce nižjo ceno 49,99 €.

Mortal Shell beta sedaj na voljo za vse

0

Razvijalec Cold Symmetry je najprej nameraval izdati zaprt beta dostop za svojo igro Mortal Shell, a je bilo povpraševanje tako veliko, da so se odločili razpreti vrata vsem in beto ponuditi vsakemu igralcu, ki se bo odpravil na Epic Games trgovino in kliknil gumb “GET”.

To je seveda dobra novica za vse Dark Souls navdušence, ki že dolgo čakate na kakšen nov zalogaj težke in počasne RPG izkušnje. Razvijalec Dark Souls serije, FromSoftware, je trenutno zaposlen z izdelavo Elden Ringa, tako da vam ne preostane drugega, kot pa da svojo drogo poiščete drugje.

Glede na nedavni napovednik je povsem jasno od kje Mortal Shell jemlje svoj navdih in razvijalec tega niti ne skriva. Vendar so v igro vpeljali dovolj sveže vsebine, da zadeva ni videti kot čista kopija, tako da se jo splača vsaj preizkusiti.

V beta preizkusu boste lahko obiskali okolici Fallgrima in Abandoned Chamberja in tole je odlična priložnost, da preverite, če si igra res zasluži tistih 30 €, kolikor bo veljala ob polnem izidu. Bolj točnega datuma še vedno nimamo, vemo samo, da se bo igra v verziji 1.0 pojavila še enkrat letos.