Razvijalec Naughty Dog si verjetno nikoli ne bi predstavljal, da bo po šestih letih razvoja igre The Last of Us Part II tista zadnja dva meseca pred izidom najbolj trepetal.
Pisali smo že o tem, da je nekdo na splet izpustil celotno zgodbo igre in veliko nedolžnih igralcev je nastradalo zaradi gromozanskih kvarnikov. Naughty Dog je hitro začel cenzurirati takšne objave preko spleta, a to je Sfizovo delo in vse kar lahko narediš, je da zadevo malce omejiš. Zaradi tega oboževalci The Last of Us franšize še vedno pazljivo stopajo po poljanah interneta, saj lahko nehote naletijo na skrito mino kvarnika.
Čeprav se je najprej zdelo, da je podrobnosti zgodbe javnosti predstavil nezadovoljni zaposleni (Naughty Dog je namreč znan po ogromnih nadurah), je bilo kasneje razkrito, da je podatke pridobil heker, ki je izkoristil ranljivost njihove ene zgodnje igre.
Igra je sedaj končno dokončana in to je v začetku tedna ponosno sporočil pisec igre Neil Druckmann. Za The Last of Us Part II sedaj tiskajo ploščke, ki jih bomo na prodajnih policah uzrli 19. junija.
Do takrat se lahko pozabavamo ob novem napovedniku, ki se osredotoči na pripovedovanje zgodbe junakinje Ellie. Ta je zapustila mesto Jackson in se spustila v maščevalno zasledovanje, ki jih nato pobija enega za drugim.
Originalni The Last of Us pri meni velja za eno najboljših iger sploh in že ko mislim, da se je malce pomirilo moje navdušenje, dobim nov napovednik, ki me samo preko brnenja violončela vrne nazaj v živčno čakanje na izid.
Originalni Dying Light velja za eno najboljših zombie iger in razvijalec Techland še danes zanj izdaja novo vsebino. Že kar nekaj časa je v izdelavi tudi nadaljevanje, ki pa naj bi naletelo na velike težave.
Dying Light 2 je bil večkrat prestavljen in bi originalno že moral iziti, vendar je bil datum izida prestavljen na neznani datum. Kakor poroča poljska spletna stran PolskiGamedev pa so v ozadju veliko večje težave kot pa samo delo od doma zaradi koronavirusa.
Če se sprašujete, zakaj o tem poroča neka poljska stran, potem se ne zavedate, da je Techland poljski studio. PolskiGamedev je bil v preteklosti precej dober vir informacij, sedaj pa je do njega pristopilo kar nekaj zaposlenih pri Techlandu, ki so razvoj označili za popolno katastrofo.
Velike težave pri razvoju naj bi predstavljajo vodstvo, ki še zdaj ne ve, kaj naj bi ta igra sploh bila. Tisti na najvišjih položajih naj ni nekaj časa poudarek dajali samemu igranju in potem nenadoma zgodbi. To je precej zmotilo potek razvoja in zaradi tega naj bi morala zaposlenih padla na tla.
Problem je nastopil tudi pri pisanju zgodbe. Techland je za pisanje osnovne štorije in različnih nalog najel priznanega RPG pisca Chrisa Avellona, a ta naj bi se neprestano kregal s kreativno vodjo Adrianom Ciszewskim. Avellon naj bi na vsak način želel ustvariti svet in zgodbo, ki spominja na Fallout: New Vegas, a Adrian tega noče, saj Dying Light preprosto ni tak tip igre. Glede na to, da je bila zgodba v originalnem Dying Lightu eden večjih minusov, bi bilo morda dobro, da bi Adrian na tem mestu prepustil vajeti bolj izkušenemu ustvarjalcu.
Vse to je tudi povzročilo tudi delanje nečloveških nadur, zaradi katerih naj bi lani razvijalca zapustilo 50 delavcev. To je kar velika številka za studio, ki ga sestavlja 300 ljudi. Med tistimi, ki so zapustili pisarne je bil tudi Pawel Rohleder, vodja tehničnega oddelka, ki je nosil glavno vlogo pri razvoju njihovega Chrome pogona.
In case you guys wondered, Techland was not acquired by another publisher. We're still an independent studio, and will deliver Dying Light 2 on PC, Xbox One and PlayStation 4.
Seveda nič od tega ni uradno potrjenega in na Twitterju se je že oglasila PR zastopnica Techlanda, ki je članek označila za neresničen ter hkrati tudi zavrgla govorice, da bo Techland kmalu kupil Microsoft. A po drugi strani je njeno delo izboljšanje odnosov z javnostjo, tako da je tudi logično, da bi želela izboljšati podobo podjetja. Dejstvo je, da Dying Light 2 še vedno nima datuma izida in neke težave pri razvoju so se zagotovo pojavile.
On that note, the translation of the Techland article floating around is totally inaccurate.
Prejšnji mesec smo zabeležili tretji rojstni dan igre Mass Effect Andromeda, ki se je pri kritikih in igralcih odrezala tako slabo, da je založnik EA celotno franšizo postavil na hladno, zraven pa še uganil eno vejo razvijalca Bioware.
Prah od izida se je sedaj končno polegel in vse glasnejše so govorice, da se je Bioware zopet spravil delati na novem delu. Ta naj bi bil za zdaj v še zelo zgodnji fazi razvoja, še letos pa naj bi dobili tudi predelavo prvih treh delov.
EA je v svojem letnem poročilu za investitorje med drugim napovedal HD predelavo ene njihove igre, ki naj bi izšla v letošnjem fiskalnem letu, ki se se zaključi 31. marca 2021.
In ta igra naj ne bi bila samo ena, ampak trilogija Mass Effect iger. Vsaj tako trdi novinar spletne strani VentureBeat, ki je precej dober vir informacij. Veliko ljudi je njegovo trditev celo spregledalo v originalnem članku, zato jo izpostavil na Twitterju, povedal pa je še, da iger za zdaj ne pričakujte na konzoli Nintendo Switch.
Predelava iger Mass Effect je nekako tudi logična. Prvih treh iger denimo sploh ne moremo igrati na konzoli PlayStation 4, še posebej prvi del pa potrebuje nekaj izboljšav. A ne pričakujte popolnih predelav kot je denimo Resident Evil 2 Remake, saj bo EA verjetno samo popravil hrošče in omogočil igranje na sodobnih sistemih z višjimi ločljivostmi in sličicami na sekundo. Če govorice o povsem novem delu držijo, potem je predelava starih naslovov tudi dober način, da med igralci zopet vzbudijo zanimanje za to serijo.
Več bomo verjetno izvedeli na konferenci EA Play, ki se bo odvila 11. junija.
Razvijalec CD Projekt RED se ne sramuje krvi in spolnosti v svojih igrah, kar je jasno že od njihove prve Witcher igre, ko si lahko z Geraltom v posteljo spravil marsikatero deklo in igra te je celo nagradila s posebnimi razgaljenimi karticami vaše zadnje trofeje.
Zato smo takšno grafično vsebino tudi pričakovali za igro Cyberpunk 2077 in očitno je, da je v tem naslovu šel razvijalec še korak dlje. Špil je namreč pred kratkim prejel starostno oznako iz strani komisije ESRB in nepresenetljivo dobil oceno M za “Mature”.
ESRB je svojo oceno obrazložil z detajlno razlago nekaterih scen v igri, ki pa tudi razkrijejo marsikakšno zanimivost.
Med igranjem bomo naleteli na precej krvave scene, kjer imajo trupla odprt prsni koš in lahko vidimo njihove organe, naleteli pa bomo tudi na sceno, kjer nekega karakterja ob bučnem dretju z žeblji pribijejo na križ.
Med igranjem nam bo ponujena tudi opcija seksa z nekaterimi karakterji in skakanje med rjuhami bomo opravljali iz prve osebe, vse to pa bo pospremljeno s strastnimi vzkliki partnerja, med katerim bo lahko tudi kakšna prostitutka.
Igralec bo lahko tudi ustvaril svoj karakter, ki ga bo lahko podrobno oblikoval svojim željam. Prilagajali bomo lahko prsi, ritnice in genitalije. Spolne organe bomo lahko tudi kombinirali ter prilagajali njihovo velikost.
Razvijalec CDPR bo tako vseboval zelo podroben ustvarjalnik likov, kar je dobra novica za tiste, ki ure prebijete na ustvarjanju svojega karakterja preden se spravite na dejansko igranje. Razvijalec bo 11. junija prikazal prvo epizodo Night City Wire, ki bo verjetno končno prikazal tudi kakšen nov igralni video.
Ste si kdaj želeli igrati igro, kjer nastopate v vlogi negativca, ki želi prevzeti svet? Govorimo o specifičnih zlobnežih, ki jih po navadi najemo v vohunskih filmih tipa James Bond ali komedijah Austin Powers. Običajno so plešasti, v rokah pestujejo mačka in v svoji skriti trdnjavi smrti držijo cel kup priročnih mučilnih naprav za razne špijune.
Če je bil vaš odgovor pritrdilen, potem vedite, da za vas že dolgo obstaja točno takšna igra. Leta 2004 je izšel naslov Evil Genius, ki je sicer malce zamudil norijo okoli komičnih Austin Powers filmov, a je bil vseeno dokaj uspešen, saj je igralcem preprosto manjkalo takšnih iger.
In v bistvu takšnih iger, kjer nastopamo v vlogi negativca, še danes ni ravno na pretek. Vaša naloga je, da zgradite svojo bazo, trenirate osebje in potem svoje najemnike razpošljete po celem svetu. Hkrati morate varovati svojo bazo in se ukvarjati z zoprnimi vohuni, ki vas želijo uničiti. Vaš končni cilje je zgraditi napravo, preko katere boste zasužnjili svet. Muahahaha.
Evil Genius je razvil razvijalec Rebellion, ki trenutno igro ponuja povsem brezplačno. Samo odpravite se na sledečo povezavo, ustvarite Rebellion račun in ga povežite s Steamom in že boste dobili brezplačno kopijo v vašo knjižnico, ki bo vaša ostala za vedno. Akcije ne bo trajala dolgo, zato se splača pohiteti.
Rebellion pa že nekaj časa dela na nadaljevanju Evil Genius 2: World Domination, ki naj bi izšel enkrat letos. Do takrat se lahko poigrate z izvirnikom, razvijalec pa je za nove igralce pripravil nekaj koristnih nasvetov za igranje, ki si jih lahko ogledate spodaj.
Nekdaj slavna serija Prince of Persia je v mirovanju že vse od leta 2010, ko je izšel zadnji del The Forgotten Sands. Ponosno se lahko pohvalim, da sem do sedaj preigral vse dele in čeprav sem bil velik oboževalec serije, tudi meni Forgotten Sands ni bil ravno neki vrhunec. Špil ni bil ravno zanič, a je premalo inoviral in se je zaradi tega tudi bolj slabo prodal.
Ubisoft je zato serijo 10 let nazaj zamrznil in razen kakšnih posebnih dogodkov ali specialnih VR izkušenj, je Prince prijetno zadremal sredi perzijskega peska.
Vendar pa je očitno med tem časom založnik delal na nekih prototipih nove igre. Prince of Persia: Redemption naj bi bil v izdelavi med letoma 2010 in 2011, vendar je bil preklican. Zanimivo pa je, da se je leto kasneje na YouTubu pojavil precej konkreten posnetek igranja, ki ga ni nihče odkril dolgih 8 let. Zadeva bi bila verjetno še vedno skrita, če ne bi en uporabnik Resetere včeraj posnetek predstavil celemu svetu.
Da je zadeva legitimna priča komentar pod videom iz strani Marc-Andre Belleauja, ki je trenutno pomočnik tehničnega direktorja pri Ubisoftu. Marc pod komentarji vpraša YouTuberja: “Kje si dobil tole?”, kar nekako potrdi, da gre za legitimen posnetek.
Prince of Persia: Redemption je bil očitno v precej zgodnji fazi razvoja in iz posnetka je razvidno, da je razvijalec želel ujeti nekakšno Uncharted igralnost. Vidimo lahko nekaj bojevanja, mini šefa ter tehniko vrtenja časa nazaj, ki je tudi zaščitni znak serije. Opazili boste tudi, da je vse ovito v rjave odtenke, saj so igre v letu 2012 skoraj vse stavile na to zamorjeno barvno paleto.
Govorice o novi Prince of Persia igri so zadnje čase precej žive. Nekdo je pred kratkim registriral domeno princeofpersia6.com, sedaj pa se je nenadoma pojavil ta posnetek. Morda Ubisoft po tihem tipa igričarsko publiko in poskuša ugotoviti, ali je pri njej kaj zanimanja za novi Prince of Persia naslov? Morda izvemo kaj novega na današnji Microsoftovi konferenci.
Človek bi si mislil, da so Stormtrooperji iz franšize Vojna zvezd danes že dovolj prepoznavni in vpeti v kulturo, da bi ga prepoznal tudi največji zahojenec, ki je Star Wars figurice videl samo ob Happy Mealu v McDonald’su.
Vendar temu ni tako, kar je 4. maja, na dan praznovanja te franšize odkrila cosplayerka, ki se je oblekla v znamenito belo opravo, katera je imela vključeno tudi plastično puško. Punca se je v uniformi odpravila čez parkirišče, a nekdo je v tem času poklical policijo, saj očitno nikoli še ni videl Stormtrooperja. Malce kasneje so ubogo dekle obkrožili enako nevedni policisti, ki so od nje zahtevali, da takoj odvrže orožje na tla in da naj se uleže.
Ženska je orožje seveda takoj odvrgla, a je imela težave pri ležanju, saj se plastika te oprave nerada upogiba. To je tudi povedala policistom in na koncu ji je vendarle uspelo se uleči na tla, nato pa je do nje stopila policija, ki je bila očitno na koncu z živci. Groba aretacija je bila sestavljena od upogibanja rok do nasilnega rinjenja glave ob tla, zaradi česar se ji je iz nosa pocedila kri.
Vse to je posnel naključni voznik in iz posnetka je razvidno, da policisti niso bili do dekleta ravno nežni. Nesrečnica je drugače natakarica iz bližnjega lokala Coco Vanilla Galactic Cantina in ta dogodek je tako njo, kot tudi njene sodelavce pošteno razburil. Policija sicer pravi, da je samo opravljala svoje delo, načelnik Scott Woods pa je sprožil preiskavo v dogodke, saj se želi prepričati o pravilnem obnašanju svojih zaposlenih. Dvomimo, da jih bo doletela kakšna resnejša kazen.
Če ne bi udarila koronakriza, bi čez en mesec igralci po celem svetu sedeli pred televizorji in monitorji, s skledo pokovke v naročju in z zaprepadenimi mimikami na obrazih. Takrat bi se namreč moral odviti sejem E3, ki vsako leto prikaže najnovejše napovednike različnih založnikov, igralci pa z veseljem gledajo vse prelestne igre, ki jih bodo zabavale v prihajajočih mesecih ali celo letih.
E3 je bil žal odpovedan, kar je velika škoda, saj nismo daleč stran od izida nove generacije konzol. Na dogodku bi veliko vlogo igral Microsoft, ki pa se je sedaj odločil sprožiti svoj rezervni način in spočeti svojo konferenco povsem digitalno.
Jutri, 7. maja, bomo tako dobili prvi vpogled v igre, ki jih bo poganjala njihova nova konzola Xbox Series X. Osredotočili se bodo predvsem na igre drugih založnikov in potrjeno je, da bomo videli prvi igralni posnetek igre Assassin’s Creed Valhalla. Glede ostalih naslovov ostajajo za zdaj še skrivnosti, a že Valhalla razkritje naredi ta prenos obvezen za vsakega pravega igričarja.
Zgoraj lahko slišite nov zvok, ki ga bo ob zagonu imela konzola Xbox Series X.
Ta dogodek bo služil tudi kot otvoritveni del serije Xbox 20/20, ki bodo postali mesečni prenosi v živo, ki bodo izhajali vse do izida nove konzole. Julijski Xbox 20/20 se bo denimo osredotočil na Microsoftove lastne igre kot so denimo Wasteland 3, Halo Infinite in Minecraft Dunegons, zagotovo pa imajo za nas pripravljenih še cel kup presenečenj.
Šef Xbox divizije, Phil Spencer, je povedal, da založniki in razvijalci pridno delajo na razvoju in predelavi svojih iger za naslednji Xbox, a kriza zaradi koronavirusa, ki je osebje prisilila na delo od doma, zna povzročiti prestavitev nekaterih naslovov, ki bodo tako ob izidu igralni samo na konzoli Xbox One in ne na njegovem nasledniku.
Jutrišnja konferenca se bo odvila ob 17.00, v živo pa jo boste lahko spremljali preko njihovega YouTube kanala.
Brazilski igralec Zenon je star komaj 9 let, a že je kazal obetavne igralske veščine, preko katerih si je zaslužil mesto v profesionalni ekipi DETONA Gaming.
Žal pa je Zenon malce premlad, da bi lahko resneje zaštartal svojo e-športno kariero. Zasačen je bil pri igranju Arene, ki je pri igri Fortnite tekmovalni način, a če se igralec želi preizkusiti v tem delu igre, mora biti star vsaj 13 let.
Za mladega igralca se je že začelo gibanje #FreeZenon.
Mladega igralca je tako sredi prenosa v živo presenetila kazen v obliki sporočila, da je iz igre odstranjen za kar 1500 dni. To vse skupaj nanese ravno nekje toliko let, da Zenon dopolni zahtevano starostno omejitev, preko katere bo lahko legalno sodeloval v Arena tekmovalnem načinu.
He’s only 9 and was playing arena which isn’t a tournament and he got banned, c’mon Epic you’re better than this… #FreeZenonpic.twitter.com/sHWOdhUzWu
Zenon je seveda takoj planil v jok in hitro je do njega pristopil njegov oče, ki ga je začel miriti. Posnetek je brž postal viralen in v njegovo podporo so stopila nekatera velika imena.
Unless Arenas start offering money for placements there is no reason for #FreeZenon to be banned from them until he turns 13. That being said the age requirement to compete in Fortnite is 13 and he is 9. He shouldn’t be banned from any other aspect of Fortnite 100% @FortniteGame
Med njimi je treba izpostaviti Ninjo, ki je na Twitterju zapisal, da je kazen preveč stroga in da Zenon ne bi smel biti popolnoma odstranjen iz igre.
#FreeZenon ninguém deve ter o direito de banir alguém por causa de idade.. essa é a revolução do esports, vão vim mais crianças com esses sonhos.. igual a mesma criança que sonha em ser jogador de futebol.. não tira isso de uma criança.
V podporo sta mu stopila tudi njegova sodržavljana Fernando “fer” Alvarenga in Vito ‘kNgV’ Guiseppe, ki sta profesionalna Counter-Strike igralca. kNgV je zapisal, da ne bi smel nihče imeti pravice, da tako kaznuje igralca sredi ešportne revolucije, saj je čedalje več otrok, ki si želijo uspeti v tem svetu.
Oglasil se je še League of Legends profesionalni igralec Leonardo ‘Robo’ Souza, ki je izjavil, da je Epic v tem primeru ravnal popolnoma narobe, saj je bil pri igranju zraven tudi njegov oče. Če se otrok samo želi zabavati ob igranju, bi mu morali to tudi omogočiti.
É totalmente errado impedir o desenvolvimento de um talento dentro do esporte eletrônico. O garoto é 100% acompanhado e apoiado pelo pai. Não podem fazer isso com uma criança! Ele só quer se divertir! #FreeZenon
Zenon pravi, da se bo še naprej boril in poskušal prepričati Epic, da prekliče kazen. Dvomimo sicer, da se bo to zgodilo, saj razvijalec praktično nikoli ni kasneje spremenil svoje odločitve, a upanje seveda obstaja.
Mlademu Zenonu medtem raste podpora. Na Twitterju se je razširilo gibanje #FreeZenon, fant pa ima tudi bogat YouTube kanal s kar 148.000 naročniki.
Tole je zanimivo. Ste vedeli, da so Američani lani uradno priznali novo vejo militaristične organizacije, ki se imenuje Space Force? Ta bo varovala njihove interese v vesolju ter poskrbela za nemoteno delovanje pri raziskovanju vesolja.
To pomeni, da če nas jutri napadejo vesoljci, imamo končno zanje uraden odgovor! Nova Netflixova serija Space Force se žal ne bo ukvarjala z bojem proti nezemeljskim bitjem (ali pa se bo, če bo dobila dovolj sezon in bo scenaristom zmanjkalo idej) ampak se bo bolj ukvarjala z birokratičnimi zadevami.
Igralec Steve Carell bo nastopal v vlogi odlikovanega generala, ki bo poskušal zagnati organizacijo Space Force. To ne bo lahka naloga, saj bo moral najprej preseliti svojo družino iz odročno bazo v Karolini, potem pa bo moral okoli sebe nabrati še pravo ekipo. To bodo sestavljala nekatera velika imena kot so John Malkovich, Ben Schwartz, Jimmy O. Yang in Lisa Kudrow.
Za serijo stoji ustvarjalna sila, ki nas je leta nazaj nasmejala z odlično serijo The Office. Ta bo kmalu zapustila Netflixove strežnike in se preselila na nov pretočni servis Peacock, zato se je Netflix odločil ustvariti nekakšno zamenjavo.
Space Force je dobil tudi prvi napovednik, vendar je ta, no, precej zanič. Upamo, da bo končni izdelek, ki se bo na servisu pojavil 29. maja, veliko bolj smešen in da so v napovedniku predstavili tiste res najslabše šale.
Pisali smo o temu, da nas verjetno zelo kmalu čaka predelava igre Halo 2: Anniversary za PC, pokazali pa smo tudi nekaj slik predelanega tretjega dela Halo sage.
Microsoft postopoma izdaja posamezne igre iz kolekcije The Master Chief Collection in tako smo dobili že Halo Reach ter prvi del Halo: Anniversary. Beta testiranje za dvojko se je zaključilo že nekaj časa nazaj in tako je založnik včeraj končno napovedal tudi uraden datum izida, ki se bo zgodil 12. maja.
Če se morda čudite, zakaj drugi del izgleda superiornemu tretjemu, potem ste spregledali besedo Anniversary v naslovu. Prva dva dela Halo serije sta namreč doživela popolni predelavi, saj je razvijalec 343 Industries ustvaril povsem nove teksture in animacije ter tako igro približal sodobnim standardom. Predelavo so doživele celo vmesne sekvence in med igro lahko samo s pritiskom enega gumba preklapljate med staro in novo grafično podobo. Razlika je naravnost osupljiva.
Tretji del in Reach takšne predelave nista doživela in kažeta veliko starejšo podobo iz dni konzole Xbox 360.
Halo 2: Anniversary bo poleg izboljšane grafike PC igralce razveselil s podporo za miško in tipkovnico, HDR in ločljivostjo 4K, sličice na sekundo pa bodo močno višje.
Celoten paket iger Halo si lahko na Steamu privoščite za 39,99 €.
Da se Amazon podaja tudi v svet videoiger je znano že nekaj časa. Ustanovili so razvojni studio Amazon Game Studios, ta pa trenutno paca več različnih projektov. Enega, The Grand Tour, so že izdali in ta avtomobilski poskus zajetja serije v obliko videoigre so kritiki že raztrgali.
A brez skrbi, saj delajo še na drugih projektih.
Eden od njih je večigralska streljanka Crucible, ki je v razvoju že od leta 2016 in programiranje je sedaj napredovalo do te mere, da so nam včeraj prikazali nov napovednik in tudi datum izida, ki se bo zgodil še ta mesec.
Crucible nam bo ponudil vrsto različnih pisanih herojev, s katerimi se bomo lahko spustili v tri igralne načine:
Hearth of the Hives: dve ekipi, sestavljeni iz štirih igralcev, bosta poskušali ubiti tri šefe in dobiti njihova srca.
Harvester Command: dve ekipi, sestavljeni iz osmih igralcev, bosta morali držati različne regije in doseči 100 točk.
Alpha Hunters: 8 ekip, sestavljenih iz dveh igralcev, se bo spustilo v pretep, zmaga zadnji stoječi par.
Crucible se bo igral kot nekakšna mešanica iger Overwatcha in League of Legends, saj bo na mapi hkrati potekalo bojevanje med igralci in proti različnim zverem in šefom. Kako bo izpadel končni recept, bomo izvedeli že 20. maja, ko bo igral izšla brezplačno na Steamu.
Prvi napovednik si lahko ogledate spodaj (no, lahko tudi v zgornji objavi, a Twitter ima precej zanič kvaliteto video posnetkov).
Te dni bi presneto pasalo igrati težko pričakovani Cyberpunk 2077, saj imamo ravno zdaj na voljo veliko več časa, ki bi ga lahko zapravili v tej znanstvenofantastični epopeji razvijalca CD Projekt RED.
Igra bi morala originalno iziti že nekaj časa nazaj, a preprosto ni bila še pripravljena na izid, zato nas čaka novo mukotrpno čakanje na 17. september, ko se bo zadeva končno pojavila na prodajnih policah. Ta datum, kljub koronavirus krizi, še vedno drži, tako da lahko iz celotne zadeve potegnemo vsaj pozitivno nit.
Izid je še precej daleč stran, a to nam da vsaj dovolj časa za razne napovednike in slike. CDPR je že izjavil, da je igra igralna od začetka do konca, tako da je ostalo samo loščenje kode, a kljub temu smo dobili presenetljivo malo napovednikov in celo uradnih slik.
Razvijalec se počasi pripravlja na zagon oglaševalske mašinerije in v skladu s s tem so včeraj na Twitterju najavili nekaj povsem novega. Gre za Night City Wire, ki se bo odvil 11. junija in naj bi končno razodel malce več o igri, ki je še vedno precej skrivnostna.
Upamo, da dobimo nov igralni posnetek in malce več raziskovanja mesta Night City. S tem ciljamo na tisto pravo igranje, kjer se igralec preprosto sprehodi skozi odprti svet in uživa v atmosferi in da se ne skriva za vsakim ovinkom neka skriptirana sekvenca.
Razvijalec Respawn Entertainment in založnik Electronic Arts sta napovedala prihod nove sezone v igri Apex Legends, katera je obnorela svet že nekaj časa nazaj kot brezplačen Battle Royale naslov in pridno tudi dobiva novo vsebino.
Poleg pete sezone in seveda napovednika, ki spada k njej, so nam pokazali še nov karakter, imenovan Loba. Že nekaj časa nazaj je bilo potrjeno, da bo novi lik majhna punčka in to smo tudi videli v Revenant napovedniku, kjer Loba na lastne oči vidi, kako mu Revenant ubije mamo in očeta.
Da ne bomo samo pesimistični in polni negativizma, kot je večina novic dandanes, vam priporočamo ogled novega napovednika za sezono 5 v igri Apex Legends, kateri je sicer lep, a ne prikaže ravno veliko igranja.
Ne vem za vas, ampak eno mojih najljubših opravil v prostem času je gledanje jeznih streamerjev, ki sredi igranja izgubijo živce in začnejo razbijati vse pred sabo. Trenutek besa ponavadi traja samo nekaj sekund, a že to je dovolj, da ga nastrada njegova periferija ali pa celo okoliško pohištvo. Ko se jeza pomiri, streamer ponavadi obsedi in z začudenjem opazuje razbito drago opremo. Ah, ko bi le izšla kmalu nova Dark Souls igra, saj potrebujem novo dozo takšnih posnetkov.
Do takrat bom očitno moral vzdržati ob igri Valorant, ki je najnovejši naslov razvijalca Riot in te dni nase vleče naslovnice vseh spletnih strani. Pisali smo že o rekordnih številkah gledalcev na Twitchu in vsiljivi zaščiti Vanguard, tokrat pa je čas, da si ogledamo jeznega streamerja Skeana.
Možakar se je nedavno s svojo ekipo znašel v situaciji, kjer so zgubljali 10:5, Skean pa je sam ostal na mapi proti še dvema igralcema. Ura je odštevala dragocene zadnje sekunde in streamer se je odločil, da se odpravi proti točki B, kjer bi poskusil položiti Spike. Že mu je uspevalo, ko je ura nenadoma hitro poskočila iz 4.8 na 3.6, kar ga je močno razburilo. Sicer zadeva ne bi imela velikega učinka, saj je hip za tem padel pod streli nasprotnika, a to je bilo dovolj za tisto prvo seme jeze.
Skean je še nepomirjen začel naslednjo rundo in takrat se je zgodila še zadnja kaplja v njegovo morje jeze: skoraj takoj je padel pod streli nasprotnika. To je bilo dovolj, da je začel jezno tolči po svoji tipkovnici, dokler niso iz nje poskakale skoraj vse tipke. Tu se vidi tista razlika med mehanično in optično tipkovnico, saj bi pri slednji verjetno tipkovnico pokvaril za vedno.
Jezni streamer se je kasneje pomiril in ni mu ostalo drugega, kot pa da pobere raztresene tipke in se zopet poda v boj.
Zanimivo je, da je ta tipkovnica že enkrat prej nastradala pod njegovim besom. Lani poleti je Skean namreč ponorel v igri Apex Legends, le da takrat ni bil krivec hrošč, ampak nesposobni soigralci. Takšnega znašanja nad periferijo ne podpiramo in skrajni čas je, da že nekdo ustanovi Društvo za zaščito tipkovnic.
Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 4: Road to Boruto je četrti in zadnji del v Ultimate Ninja seriji. Igra je originalno izšla za PC, PlayStation 4 ter Xbox One 4. februarja 2016, medtem ko smo dodatek Road To Boruto prejeli eno leto po izdaji igre, in sicer se je to zgodilo 3. februarja 2017. Po več kot 3 letih čakanja se je Bandai Namco odločil, da bo igro izdal tudi za konzolo Nintendo Swtitch in tako smo ob koncu aprila 2020 le dočakali zaključek Ultimate Ninja serije tudi Nintendo navdušenci. Istočasno z izdajo predelave pa smo prejeli še en manjši DLC, ki vsebuje 2 nova karakterja ter 11 novih kostumov. Vsak del serije Ultimate Ninja Storm se osredotoča na specifičen del zgodbe zelo znanega animeja Naruto in Ultimate Ninja Storm 4: Road to Boruto, ki povzame zadnji del zgodbe, kot tudi epilog nadaljevanje štorije, ki izhaja pod imenom »Boruto«.
Razvojna ekipa: CyberConnect2 Založnik: Bandai Namco Entertainment Platforme: NS, PC, PS4, XB1 Link: LINK Datum izida: PC/PS4/XB1: 4. februar 2016 | Switch: 24. april 2020 Cena: 49.99 €
Žanr: Arenska pretepačina
Prva Naruto Ultimate Ninja Storm igra je izšla leta 2008 in takrat pretresla celoten žanr arenskih pretepačin s svojim 3D načinom bojevanja in res izjemnimi vmesnimi sekvencami. Z vsako novo edicijo igre je razvijalec CyberConnect2 poleg novih karakterjev izboljševal tudi fluidnost samega bojevanja, dodajal nove zabavne tehnike ter vedno znova presenetil vse s kvaliteto svojih štorijalnih sekvenc, ki so dostikrat prekašale celo animacijo v samem animeju.
Ultimate Ninja Storm 4 zaključi zgodbo animeja Naruto
Road to Boruto je arenska anime pretepačina, ki velja za daleč najboljšo igro v svojem žanru. Kot sem že obrazložil pri recenziji My Hero One’s Justice 2, se 3D arenska pretepačina od standardnih pretepaških iger tipa Tekken in Mortal Kombat razlikuje v načinu igranja, saj tukaj ne gre za 2D oziroma 2.5D način, ampak za povsem 3D izkušnjo. Prednosti 3D pretepačin so v tem, da se med bojevanjem lahko premikate v vse strani, kar vam da celo novo sfero za izvajanje frajerskih potez.
Igra ima na voljo več kot 100 različnih karakterjev, kot tudi 40 raznolikih stopenj za spopad. Kot pri večini anime arenskih pretepačinah si pred začetkom bitke poleg glavnega lika izberemo še 2 dodatna podporna lika, ki ju lahko prikličemo med bitko za dodatno pomoč ali končni specialni napad, a Ninja Storm 4 je tu naredil še korak naprej in nam omogoča menjavo med vsemi tremi karakterji kar med samo igro. Kljub temu da se to morda ne sliši kot velika sprememba, je ta mala novost igro naredila bistveno bolj zanimivo za tekmovalne boje med živima igralcema.
Tukaj moram izpostaviti dejstvo, da kljub temu da igra ponuja res širok nabor karakterjev in da ima vsak od njih več specialnih napadov, ki imajo vsi po vrsti res izjemno animacijo, pa na žalost celotna serija Ultimate Ninja Storm nikoli ni in nikoli ne bo tekmovalna igra, zrela za e-športne arene, saj imajo vsi karakterji iste kombinacije tipk in je bojevanje v sami osnovi precej preprosto. Tako da, v kolikor ste navdušenec nad bolj tekmovalnimi pretepaškimi igramo, svetujemo My Hero One’s Justice 2.
Igra se lahko pohvali z res kvalitetnimi animacijami posebnih napadov.
Zgodba se začne na sredini zadnjega štorijalnega lokaanimeja Naruto in sicer 4. velika ninja vojna. Tako smo v zgodbi priča bitkam proti Obitoju, Madari in Kaguyi, vse skupaj pa se zaključi z res neverjetno dobro animirano bitko med Narutojem in Sasukejem. Kot ste igralci serije Ultimate Ninja Storm že navajeni, je tudi tokrat potek zgodbe sestavljen iz spopada ter “Quick Time” dogodki,med katerimi smo priča super animacijami in moramo hitro pritiskati na pravo zaporedje gumbov. Če smo pri temu uspešni, nas na koncu sekvence pričaka nagrada v obliki dodatnih 5-10 sekund animacije. Celotna glavna zgodba vam bo vzela med 9 do 10 ur igranja, kar je za ta žanr iger že postal nekakšen standard.
Po končani glavni zgodbi nam že vključeni dodatek Road to Boruto postreže še z dodatno vsebino, ki nam naloži še dodatnih dobrih 9 ur igranja. Dodatek vsebuje nove zgodbe glavnega herojev Narutoja, Shikamaruja in Gaare ter zgodbo filma Naruto: Boruto the Movie, kjer prevzamemo Narutojevega sina Boruta.
Vmesne sekvence dobro razširijo zgodbo animeja.
Kot smo že pri seriji Ultimate Ninja Storm navajeni, igra ponuja zgodbo kot tudi vse karakterje v originalni japonščini in tudi v angleščini. S tem doda še kanček več nostalgije, saj boste lahko slišali svoj najljubši karakter, kako govori v svojem originalnem jeziku iz animeja.
Ultimate Ninja Storm 4 ponuja tudi igranje preko spleta, kjer so na voljo normalni in rangirni spopadi, kot tudi občasne zgodbe. Kot sem že poudaril, na žalost Ultimate Ninja Storm serije nikoli niso slovele kot najboljše tekmovalne pretepaške igre, a kljub temu je igranje preko spleta aktivno, tako na Nintendo Switch konzoli, kot tudi na PC-ju. Naj izpostavim, da kljub temu da igra mogoče ni najboljša za resno tekmovanje, pa to ne drži za igranje s prijatelji. Ker je igra precej enostavna, obenem pa animacija med samo bitko zelo dobra, je sodelovalno igranje na enem kavču pred televizorjem res zabavna izkušnja.
Igra ponuja tudi kostumizacijo karakterjev, a na žalost razen nekaterih minimalnih sprememb – animacija ob zaključku s super napadom, izrečen stavek ob zmagi ter predmet, ki ga karakter uporablja za tehniko izmika – kaj veliko ne moremo spremeniti. Lahko pa prvič v seriji dokupimo nove kostume za karakterje, kar je bilo res prijetno presenečenje.
Zadeva na Nintendo Switchu teče pri stabilnih 30 sličicah na sekundo.
Naruto Ultimate Ninja Storm 4: Road To Boruto vredni naslednik svojega predhodnika in velja še danes za eno izmed, če ne celo najboljšo anime arena pretepaško igro. Animacije in vmesne sekvencev igri so res izjemne in občasno prekašajo celo animacijo samega animeja. Same bitke so res zabavne, še posebej ob igranju s prijateljem, a igra na žalost ne ponuja resnejše tekmovalne izkušnje. Kljub zahtevnosti igre moram reči, da me je predelava na Nintendo Switchu presenetil, saj med samim igranjem, tako na TV-ju kot tudi v ročnem načinu nisem opazil kakršnegakoli padca sličic na sekundo. Igro priporočam vsem ljubiteljem arenskih pretepačin ter oboževalcem animeja Naruto, zadeva pa je priporočljiva za popolne novince, ki bi radi izkusili zgodbo, a si ne želite pogledati 800 delov serije.
Super Mario 64 je izšel leta 1996 za konzolo Nintendo 64 in takrat se igralci morda sploh še niso zavedali, kako pomemben izdelek so pravkar prejeli v svoje roke. Mario 64 je namreč pokazal, da so lahko tudi 3D igre hitre in zabavne za igranje, saj je Nintendu uspelo v igro slačiti superiorni nadzor, ki ga je zabavno igrati še danes.
Legendarno igro smo lahko že nekaj časa preigravali na raznih emulatorjih, včeraj pa je nekomu uspelo narediti nekaj res posebnega. Celoten naslov je bil namreč predelan tako, da ga lahko namestimo in zaženemo preko DirectX 12 knjižnice, ne da bi za to potrebovali emulator. Skratka, Super Mario 64 je sedaj igralen na PC-ju na tak način, kot da bi ga razvijalec razvil posebej za to platformo.
Slabotna konzola je omogočala igranje samo pri ločljivosti 240p in to pri 30 sličicah na sekundo, predelana verzija pa igri vdihne povsem novo življenje. DirectX 12 omogoča igranje pri 4K ločljivosti, sličice na sekundo pa so praktično neomejene, vendar se kljub temu priporoča igranje pri 60 sličicah na sekundo. Igri se danes seveda poznajo leta, a vseeno je špil mestoma še vedno presenetljivo lep, igralne mehanike niso zastarele, iz superiornega nadzora Maria pa bi se lahko naučili veliko novejši naslovi tipa The Witcher 3.
In najboljša stvar pri vsemu je to, da lahko zadevo že snamete in začnete takoj z igranjem. Datoteke so na voljo na GitHubu, vendar boste morali sami zgraditi datotečno drevo. Nihče namreč noče gostiti izvršilne datoteke, saj Nintendo besno odstranjuje povezave vsepovsod, kjer lahko. Torrenti so seveda njegovemu dosegu nedosegljivi in predelava je svoje zavetje tam že poiskala.
Lansko leto se zaznamovale velike vojne med streamer platformami, saj je vsak od večjih igralcev želel nase navezati večja imena. Začelo se je, ko je Ninja za velike denarce (govori se o številkah med 20 in 30 milijoni dolarjev) svoje prenose preselil na Microsoftov servis Mixer, malce kasneje se mu je pridružil še Shroud. Potem smo videli še druge premike: za Twitch sta podpisala pogodbi DrLupo in timthetatman, na Facebook Gaming pa se je naselila znana pretepačica Ronda Rousey.
YouTube medtem ni delal večjih premikov, pa čeprav na njem že dolgo časa dela popularni PewDiePie, ki ima kot posameznik še vedno največ naročnikov na svetu. Kako da mu YouTube v vsem tem času še ni ponudil pogodbe ni znano, a morda je lastnik platforme čakal, da se popularni Šved malce umiri. PewDiePie je imel namreč precej burno preteklost: večkrat so ga ujeli pri rasističnih opazkah, znašel pa se je tudi pod plazom kritik, ko je terorist v nagovoru pred pokolom uporabil njegovo ime. Seveda ne smemo pozabiti tudi njegove vojne s kanalom T-Series, ki je bila večkrat na meji tistega sprejemljivega.
PewDiePie se tudi ni bal spregovoriti kakšne kritike na Googlov račun, ki si lasti YouTube platformo. Lani je Šved tudi podpisal pogodbo s platformo DLive, a ta je trajala samo nekaj mesecev in očitno je denarcev za daljše sodelovanje zmanjkalo.
— YouTube Gaming at 🏠 (@YouTubeGaming) May 4, 2020
YouTube se je tako nedavno odločil, da Šveda le podpiše in te dni sta oba polna sladkih besed glede drug drugega. Koliko denarja je bilo v igri seveda verjetno ne bomo nikoli izvedeli, a zagotovo so številke ogromne. PewDiePie je od ustanovitve svojega kanala leta 2010 nabral že preko 25 milijard ogledov in ima trenutno na YouTubu 104 milijonov naročnikov.
YouTube je še izjavil, da PewDiePie zaradi te pogodbe ne bo deležen nekega posebnega tretiranja. Če bo kršil njihov pravilnik, ga čaka enaka kazen kot ostale uporabnike, v kar nekako dvomimo.
Če imate aktivno naročnino na Netflix, potem ste skozi karanteno zagotovo že pogledali dokumentarno serijo Tiger King. Ta se je med gledalci razširila kot požar in na Facebooku si bolj težko našel objavo prijatelja, ki ni ostale nagovarjala k čimprejšnjemu ogledu tega dokumentarca.
Ta se vrti okoli tipa z imenom Joe Exotic, za katerega še danes težko verjamem, da res obstaja. Gej kavbojski lastnik tigrov v ZDA, ki se je potegoval za guvernerja in to tekmo izgubil ter nato naročil umor svoje največje tekmice Carole Baskin, zaradi česar sedaj gnije v zaporu, se sliši kot nekaj, kar bi si izmislil neki scenarist sredi dolgočasnega popoldneva. A Joe Exotic obstaja in njegova zgodba se bo nadaljevala tudi v TV seriji.
Krotilec tigrov je v intervjuju pred aretacijo priznal, da bi za svojo morebitno filmsko ekranizacijo zase izbral igralca David Spada ali pa Brad Pitta. Žal se mu te želje ne bodo izpolnile, saj spletna stran Variety poroča, da bo vlogo Joe Exotica prevzel Nicolas Cage. To bo njegov prvi nastop na televizijski seriji in izbira je vsekakor zanimiva. Kako bo Cage izgledal z Mullet pričesko in čudno brado pa je drugo vprašanje, čeprav je v filmu The Rock nosil dokaj slično podobo.
Nova serija naj bi štela 8 epizod, sledila pa bo članku Joe Exotic: A Dark Journey Into the World of a Man Gone Wild iz časopisa Texas Monthly. Serijo bo vodil Dan Lagana, ki je bil odgovoren tudi za American Vandal, za glasbo pa bo poskrbel Paul Young.
Že tri leta so minila, odkar smo dobili zadnji Lord of the Rings naslov, ki ga je leta 2017 spočel razvijalec Monolith v obliki igre Middle-earth: Shadow of War. Franšiza Gospodarja prstanov danes ni tako velika kot pa takrat, ko je na režiserskem stolčku sedel Peter Jackson, a to ne pomeni, da nas ne čakajo novi projekti. Amazon dela na povsem novi seriji z rekordnim proračunom, v kovačnici imajo tudi nov MMO, v razvoju pa je še povsem nova igra, na kateri dela razvijalec Daedelic.
Gre za Lord of the Rings: Gollum igro, ki je posebna v dveh pogledih. Izšla bo namreč samo za PC in konzoli naslednje generacije Xbox Series X ter PlayStation 5, v glavni vlogi pa bo zaigral suhljati Gollum, ki tokrat ne bo sledil viziji Petra Jacksona.
Gollum je precej šibek karakter, ki se bo moral za preživetje veliko skrivati in bežati pred sovražnikom. Igra bo tako precej manj akcijska in zanašati se bo treba na skrivanje v sencah. Razvijalec obljublja, da ne bo šlo za običajni skrivalniški naslov, saj ima Gollum razcepljeno osebnost in to bo prišlo na površje tudi med igranjem.
Gollum je včeraj dobil tudi svoje prve uradne slike, ki so tako postale prve uradne podobe, ki jih bodo kazale konzole naslednje generacije. Ogledate si jih lahko spodaj, očitno pa bo igra ciljala na bolj risankast slog, ki pa bo še vedno risal čudovito okolico.
Lord of the Rings: Gollum nas bo pozdravil enkrat v 2021.