🔥 UVI.GG

Domov Blog Stran 93

Obetavni mod Gothic 2: History of Khorinis preklican

0

Ime kultne evropske RPG izkušnje Gothic je v zadnjih letih znova oživelo in to na račun napovedane predelave prvega dela ter naravnost vrhunskega moda The Chronicles of Myrtana: Archolos, ki je bil tako dober, da je bil celo izglasovan za mod desetletja.

Vendar pa Archolos ni bil edini takšen večji mod, saj oboževalci že dolgo čakajo na še en mod imenovan History of Khorinis, ta pa bi ravno tako moral iziti za igro Gothic 2. Gre za enega največjih projektov v modderskem svetu, ki je v nastajanju že vse od leta 2008, amaterska ekipa razvijalcev pa je v prvem napovedniku obljubljala veliko. Sprehodili naj bi se po novem otoku Vaduzu, tam pa bi nadzorovali povsem novega junaka, ki bi se lahko pridružil dvema cehoma, štorija pa bi se navezovala na dogodke iz obeh Gothic iger.

Ne samo, da bi sprehodili čez povsem nove lokacije in obiskali tudi tiste, ki smo jih srečali v originalni kampanji. Modderji so se celo povezali z nekaterimi glasovnimi igralci, ki so v Gothic 2 kampanji poskrbeli za sinhronizacijo v poljščino, medtem ko naj bi bilo poskrbljeno tudi za profesionalni prevod v druge jezike, skupaj z glasovnim podajanjem, kar v svetu Gothic modov vidimo bolj redko.

Vse te visokoleteče obljube pa bodo žal ostale neizpolnjene. Projekt se je že nekaj časa nazaj začel soočati s problemi glede razvojne ekipe, ki se je sporekla in razdelila. Tisti najbolj podjetni so se odpravili kovati svoj projekt, ki je na koncu postal ravno prej omenjeni The Chronicles of Myrtana: Archolos, medtem ko je ostala ekipa nadaljevala na delu za History of Khorinis.

Oziroma vsaj take so bile uradne besede, medtem ko se v ozadju ni v bistvu veliko ustvarjalo. Maja letos se je ekipi pripetil večji škandal, saj je na splet prilezla trenutna verzija moda, ta pa je bila še hudo daleč od tega, da bi bila dokončana in je bila veliko bolj prazna, kot pa bi pričakovali od projekta, ki je v razvoju že 15 let. Kmalu za tem se je oglasil razvijalec in povedal, da delo poteka naprej, a njihovim besedam je verjel bolj malokdo.

Včeraj pa je History of Khorinis dobil svoj epilog, saj je razvijalec na svoji uradni Facebook strani zapisal, da je projekt preklican. Razlog naj bi bile težave v komunikaciji – še posebej naj bi bil neodziven vodja projekta, v prispevku pa so nenavadno veliko besed posvetili tudi težavam z glasovnimi igralci, čeprav bi večina Gothic oboževalcev zadevo preigrala pa čeprav sploh ne bi bilo glasovnega podajanja. Na koncu so še čestitali ekipi Archolosa in zapisali, da gredo zdaj razvijalci po svoji poti, kaj pa se bo zgodilo že z vso ustvarjeno vsebino pa niso želeli izdati.

Dune: Part Two prestavljen na marec 2024

0

Žal se letos ne boste mogli pozabavati v gledanju drugega dela epske pripovedi Dune, ki smo ji pri nas nadeli naziv Dune: Peščeni planet, zaradi česar ima drugi del zdaj trapasto raztegnjen naslov Dune: Peščeni planet, 2. del. Zakaj smo obdržali predpono Dune in nismo filmu nadeli preprosto ime Peščeni planet? Navsezadnje takšen naziv nosi prevedena knjiga iz leta 2018?

Kakorkoli že, Dune: Peščeni planet, 2. del je bil sprva začrtan za 3. november, a zdaj ta datum več ne drži. Razlog za prestavitev ni nekakšna domislica režiserja Denisa Villeneuva, ki bi rad peščene sipine naknadno naredil še bolj sipinaste in titanskim črvom včrtal še kakšnega dodatnega sekalca, ampak je bolj marketinške nravi. Hollywoodski igralci so namreč še vedno sredi stavke, kar ne pomeni samo tega, da jim je prepovedano snemati nove stvari, ampak se ne smejo niti udeleževati promocij že posnetih filmov in serij.

To je velik del promocije novonastalih filmov, ki se ga preprosto pri večmilijonskih projektih ne da spregledati. Spletna stran The Hollywood Reporter poroča, da sta Warner Bros. in Legendary Entertainment čakala do zadnjega, da bi se morda stavka razrešila, a glede na to, da bi se promocija morala pričeti že nekje v začetku septembra, štrajk pa je še daleč od razrešenega, jim ni ostalo drugega kot pa da izid prestavijo na marec 2024 in upajo, da se bodo do takrat stvari spremenile.

Protest Hollywoodskih igralcev ima več ciljev, ki za sklenjene roke potrebujejo veliko dogovorov. Skrbi jim povzroča umetna inteligenca, ki zna verno animirati njihove obraze tudi po njihovi smrti in jih pomlajševati ter prepričljivo glasovno oponašati, a težave so tudi drugje. Pretočni servisi tipa Netflix naj bi si odgriznili prevelik del pogače, teži pa jih tudi dejstvo, da nekateri filmi sploh ne izidejo v kinih, ampak zgolj na pretočnih servisih, zaradi česar jim je odvzeta možnost potegovanja za Oskarje.

Warner Bros. bo prestavil tudi še dva dodatna filma, za katera dejansko sploh nisem vedel, da sta v nastajanju. Prvi je Godzilla x Kong: The New Empire, kjer bosta opičnjak in reptilec združila moči v boju proti novi grožnji, ki bo po novem izšel 12. aprila, drugi pa je animirani film Lord of the Rings: The War of the Rohirrim, ki temelji na liku Helma Hammerhanda, kralju Rohana, ki se na Helm’s Deepu bori proti armiji Dunlendingsov, dogajanje pa se odvija 183 let pred tisto znano obrambo, ki smo jo gledali v filmu Gospodar prstanov: Stolpa. Vsekakor je že premisa zgodbe dovolj zanimiva, da si zasluži ogled, to pa bomo po novem lahko naredili 13. decembra 2024.

Uradno so zaživeli strežniki za World of Warcraft Classic Hardcore

0

Za tiste, ki se res sovražite in v svojih igričarskih avanturah zahtevate največjo stopnjo izziva je razvijalec Blizzard pripravil nov obrok, ob katerem boste prebili ure veselja in hkrati pretočili kup solz, medtem ko se boste ob kritičnih smrtih začeli režati kot Joker in se spraševati, kaj za vraga počnete s svojim časom. Nakar boste po vsem tem znova zagnali igro in se še enkrat spravili v izziv.

Po nekaj mesečnem testiranju so namreč zaživeli strežniki za različico igre World of Warcraft Classic Hardcore, ki ponudijo klasično WoW izkušnjo s to razliko, da je vsaka smrt stalna in če podležete sovražnikovim udarcem med raziskovanjem sveta ali pa znotraj temnice oziroma raida bo rezultat enak – vaš igralni lik, v katerega ste vložili ure pazljivega stopnjevanja in nabiranja opreme je za vedno mrtev, k rakom pa je šla žvižgat tudi vsa njegova nabrana oprema.

Kako točno se ta stvar igra si lahko preberete na uradnem blogu, glavni namen tega igralnega načina pa je stalna smrt. Ko enkrat umrete se ne morete več oživiti na klasične načine, torej bo odveč tekanje do duhca na pokopališču, hkrati pa ne bo pomagalo niti moledovanje ostalih igralcev, da vas oživijo preko namenskega uroka. V svetu boste obstajali samo še kot duh, ki pa bo lahko še vedno kramljal s svojimi prijatelji, hkrati pa bo lahko poskrbel za kakšne birokratske stvari, kot je denimo predajanje uzd gilde nekomu drugemu.

Vaš mrtvi lik lahko nato še vedno preselite na kakšen drug strežnik, ki ni Hardcore, nakar se tam lahko oživite na klasičen način, vendar pa vam bo pot nazaj na stari strežnik zaprta dokler tam ne ustvarite novega junaka in se z njim zopet podate na izzivalno potovanje, ki bo zaradi Hardcore nravi malce drugačno kot pa na klasičnih strežnikih. Blizzard je denimo umaknil PvP način Battlegrounds, a še vedno se lahko spopadete z drugimi igralci in to še na bolj brutalen način. Če vnesete ukaz /makgora se lahko spustite v resničen legendaren dvoboj, kjer bo poraženec za vedno ostal na tleh, zmagovalec pa se bo okoli sprehajal z oznako, ki bo povedala koliko takšnih dvobojev je v preteklosti dobil, zaradi česar lahko nekdo postane resnični strah in trepet Azerotha.

Igra The Darkness bi znala dobiti predelavo

Leta 2007 je razvijalec Starbreeze Studios spočel zanimivo prvoosebno streljanko The Darkness, ki je bila narejena po istoimenskem stripu in so jo radi imeli tudi kritiki, nakar smo v 2012 dobili še nadaljevanje izpod povsem drugega razvijalca, od tu dalje pa igričarskih projektov za to franšizo nismo več prejeli. Najbrž je pri tem igrala vlogo sama prodaja, ki skoraj zagotovo ni bila rekordna in ne bi se čudil, če mlajši igralci sploh ne vedo, kaj je The Darkness.

Po pravici povedano imam na prvo igro tudi sam bežne spomine, ponovno preigravanje tega naslova pa ni tako enostavno. Leto 2007 se je precej razlikovalo od dandanašnjih igričarskih navad in takrat nekateri razvijalci zadev preprosto niso izdali tudi za PC, saj se jim to ni zdel dovolj dobičkonosen trg, saj je takrat Steam šele počasi začel pridobivati na popularnosti.

Originalni The Darkness smo tako lahko igrali samo na konzolah PlayStation 3 in Xbox 360, tam pa smo izkusili dokaj zanimivo igralno izkušnjo, saj smo nastopali v vlogi Jackija Estacadota, ki ga obsede zla moč, znana kot samo The Darkness, nakar se lotimo poti maščevanja, saj nam je mafijski stric ubil dekle in ga je zdaj treba naučiti kozjih molitvic. Nastopamo tako v vlogi nekakšnega antiheroja, ki ga vedno ob poti spremljajo temačne jegulje in mali impi, te pa pa lahko naščuvamo proti našim sovražnikom, vsake toliko pa lahko izničimo tudi kakšnega nič hudega slutečega civilista.

Skratka, The Darkness je bila prav fajn zadeva, ki bi na PC-ju zagotovo lahko dobila novo življenje, a do sedaj smo za kaj takšnega morali poseči po emulatorjih. To se zna kmalu spremeniti, saj je Stephen Kick, direktor razvijalca Nightdive Studios, na X-u zapisal, da je The Darkness “na seznamu” njihovih bodočih predelav. Nightdive Studios sicer nato zadeve ni uradno potrdil ali napovedal, a glede na to, da govorimo o studiu, ki je specializiran ravno za takšne projekte, lahko Stephenove besede vzamemo za praktično potrditev projekta.

Nightdive ima sicer trenutno že polne roke dela. Potem, ko so po letih razvoja končno dokončali predelavo System Shocka in nato v bolj moderno preobleko spravili še Quake 2, so nedavno napovedali dva prihajajoča projekta. Pridno namreč obnavljajo igro Star Wars: Dark Forces iz leta 1995, prenovo pa bo dobila tudi igra Turok 3: Shadow of Oblivion, ki je izšla leta 2000. Čisto možno je, da je ekipa pod okrilje vzela še tretji projekt, a ta bo, če res obstaja, izšel po izdaji zgoraj omenjenih prenov.

Zdaj tudi konzola Nintendo Switch vsebuje zaščito Denuvo, ki bo preprečevala emulacijo iger na PC-ju

0

Emulacija Nintendo Switch iger na PC-ju je v zadnjih letih postala tako napredna, da nekateri legitimno kupujejo igre in jih nato namesto na konzoli Nintendo Switch raje poganjajo pri boljši ločljivosti in višjih sličicah na sekundo. Tako je bilo v primeru skoraj vseh večjih izdaj, kamor lahko prištejemo igre kot so Super Mario Odyssey, Zelda: Breath of the Wild in Zelda: Tears of the Kingdom. Nazadnje je takšen prehod doživel Red Dead Redemption, ki ga lahko na emulatorjih Yuzu in Ryunjinx poganjamo pri višjih ločljivostih in 60 sličicam na sekundo, zaradi česar je ta neuradna PC verzija še najboljša platforma za preigravanje.

Nintendu gredo te stvari seveda v nos, saj svoje igre ne selijo izven svojih konzol z razlogom. Ko emulatorji igre poganjajo bolje kot pa na domači konzoli s tem trpi ugled Nintendo Switcha, vsakemu pa je tudi jasno, da nekateri na takšen način igre poganjajo s pomočjo piratstva in ukradenih kopij iger. Nintendo je pri vsem tem do sedaj imel zavezane roke, saj so emulatorji povsem legalni, kar pomeni, da Nintendo na sodišču ne bi zmagal.

Emulacija pa zna oziroma skoraj zagotovo bo postala veliko trši oreh. Podjetje Irdeto, ki si lasti zloglasno protipiratsko zaščito Denuvo, je včeraj najavilo, da so stopili v partnerstvo z Nintendom, tako da bodo svoje rešitve zdaj ponujali tudi razvijalcem iger na Nintendo Switchu. Ti bodo zdaj pri razvoju iger lahko uporabili zaščito Denuvo, ta pa bo emulatorjem preprosto blokirala možnost delovanja. Irdeto pravi, da bodo preko tega razvijalci lahko zaščitili svoje igre ob izidu, kar je najbolj pomemben čas preprečevanja piratiziranja, saj se takrat zgodi največja prodaja kopij. Denuvo ne bo prisoten na vseh igrah, saj se mora za njegovo implementacijo odločiti sam razvijalec in občutek imamo, da bo Nintendo še kako rad zadevo vgradil v vse svoje ekskluzive.

Denuvo že dolgo povzroča težave PC piratom, saj je ta zaščita sicer bila že nekajkrat zlomljena, a jo je nato Irdeto vedno zakrpal nazaj, lomljenje zaščite pa je tako z vsako posodobitvijo postalo težje. V bistvu zna Denuvo dandanes zlomiti samo še ena piratska skupina in tudi ta potrebuje mesece preden se prebije skozi vse obrambne mehanizme Denuvota. Zaradi tega so se nekateri pirati raje poslužili emulatorjev, saj če je igra izšla hkrati na PC-ju in konzoli Nintendo Switch in je na računalnikih vsebovala Denuvo, so gusarji raje zagnali emulator, kjer je igra delovala brez te zaščite. Zdaj so se zaprla tudi ta vrata, kar ni udarec samo za pirate ampak tudi za povsem legalne stranke, ki bi samo rade poganjale Nintendove igre pri višji ločljivosti, utrpela pa bo tudi prezervacija vseh takšnih iger, saj Denuvo zagotovo ne bo večen in se zanaša na delovanje strežnikov, ko pa bodo ti izginili, se bodo z njimi potopile tudi igre s to zaščito.

Kar 87 % ameriških najstnikov prisega samo na telefone iPhone

0

Telefoni so dandanes statusni simboli, pa če nam je to všeč ali ne. Ne vem sicer, kako točno nam je Apple vsilil razmišljanje, da si samo tisti bolj premožni lahko privoščijo telefone iPhone in ure Watch, a zdaj smo kjer smo in te stvari so se preselile v vsak vidik našega življenja.

Zlasti so k takšnemu razmišljanju podvrženi najstniki, saj ti vsak dan spremljajo razne vplivneže in TikTokerje, vsak od teh pa bodisi tipka po prenosniku Mac ali pa dela posnetke na iPhonu, zaradi česar seveda želijo tudi sami nositi te naprave, kakšen Android pa uporabljajo samo tisti, ki nimajo denarja za kaj drugega ali pa so preprosto prestari, da bi sodelovali v tehnologiji generacije Z.

Leta nazaj nas je na takšno razmišljanje opozarjal South Park, ko je Cartman na vsak način želel tablico iPad, medtem ko mu je njegova mama želela kupiti nekaj cenejšega, zaradi česar Eric doživi praktično živčni zlom. Stvari se od takrat, vsaj pri Američanih niso bistveno spremenile. V bistvu so najstniki te dni še bolj navezani na Applove izdelke, saj je zadnja raziskava banke Piper Sandler, ki je vprašalnike zastavila 5.690 najstnikom, postregla z res zanimivimi rezultati.

iphone

Glede na podatke je Apple v zadnjih letih pridno nabiral rast najstniških uporabnikov. Delež med Androidom in Applom je leta 2012 je bil v prid Androida, ki ga je takrat uporabljalo 60 %. A ta številka se je močno spremenila že leta 2014, ko je že kar 67 % mlajših prisegalo na telefone iPhone, lani pa je ta številka narasla na kar 87 %. 88 % najstnikov je pri tem dodalo, da bo njihov naslednji telefon ravno tako iPhone.

Med mlajšimi Američani se je tako uveljavilo mnenje, da Androide uporabljajo samo tisti, ki so stari okoli 50 let. Na takšno noto namiguje članek iz strani Wall Street Journal, ki pokaže stanje v družinah, kjer morajo mlajši veliko bolj razmisliti o svojem naslednjem telefonu, saj boš ob odločitvi, da se ti bo po žepu svaljkal Android, od sošolcev deležen čudnih pogledov, kar se bo preselilo tudi med pogovore preko SMS-ov, saj so v iPhonih tisti, ki posedujejo Androida, označeni z zloglasnimi zelenimi oblački, proti ukinitvi katerih se Google bori že leta.

Vendar pa je Apple na njihove prošnje gluh in to niti ni presenetljivo, saj so ravno preko takšnih potez prilezli do svojega statusnega simbola.

Zgornji podatki veljajo za ZDA, medtem ko je slika drugod po svetu malce drugačna. Spletna stran Statcounter pravi, da je delež na svetovni ravni močno nagnjen v korist Androida, ki drži 71 % delež uporabnikov, medtem ko jih je Apple k sebi privabil zgolj 28 %, vendar pa ta statistika ne upošteva zgolj najstnikov. Za Slovenijo Statcounter izdavi podobne številke: skoraj 75 % uporabnikov prisega na Android, medtem ko se za iOS zavzema zgolj dobrih 24 % uporabnikov. Vendar pa tudi pri nas sumimo, da je številka pri najstnikih obrnjena v povsem drugo smer in res bi bila zanimiva kakšna takšna študija tudi za domača tla.

Ob teh številkah bi pričakovali, da je tudi naša stran HOPsi nagnjena v korist operacijskih sistemov iOS, saj predvidevamo, da nas obiskujejo mlajši, a temu ni tako. Podatki za zadnjih šest mesecev namreč pravijo, da si našo stran preko Androida ogleda 63 % obiskovalcev, preko iOS-a pa zgolj 11 %, medtem ko 24 % poberejo PC-ji in prenosni računalniki na katerih teče operacijski sistem Windows.

NVIDIA predstavila DLSS 3.5, ki bo deloval na vseh RTX grafičnih karticah

0

Dnevi, ko smo igro zagnali na neki ločljivosti in je ta nato tekla pri kot britvica ostri sliki so v svetu videoiger daleč za nami. Sicer lahko tudi danes igre poganjate na neokrnjenih ločljivostih, a boste za to največkrat morali plačati davek v obliki nizkega števila sličic na sekundo, saj so se tudi razvijalci začeli zanašati na preračunavanje slike preko tehnologij DLSS, FSR in XeSS, včasih pa se na te stvari malce preveč zanašajo, zaradi česar smo na PC-jih v zadnjem letu dobili kar nekaj naslovov, ki jih je krasila obupna optimizacija.

Te tehnologije so nova realnost in na njih se bo še naprej gradilo nove igralne izkušnje, zato se od njih še nekaj časa ne bomo poslovili. NVIDIA je nedavno predstavila naslednjo verzijo svoje tehnologije DLSS 3.5, ki je na prikazane rezultate močno impresivna in AMD ter Intel se bosta morala presneto potruditi, če želita FSR in XeSS približati novim standardom.

To za tekmeca ne bo lahka naloga, saj je NVIDIA v DLSS 3.5 vnesla preračunavanje ray tracing osvetljevanja preko umetne inteligence, na področju AI-ja pa so milje pred zasledovalci. DLSS 3.5 bo sicer hitrejši od prejšnjih različic, a bolj pomembna je kvaliteta slike, ki bo tule znatno izboljšana. Ena glavnih pritožb glede teh tehnologij je mnogokrat premalo ostra in zamegljena slika, kar bo zdaj odpravila umetna inteligenca, ki je bila natrenirana pri prepoznavanju zamegljenih pikslov, nakar iz večih sličic lahko sestavi bolj jasno sliko.

Kar je najboljše pri celi zadevi je dejstvo, da bo DLSS 3.5 deloval na čisto celi seriji RTX grafičnih kartic, medtem ko je DLSS 3 zaradi tehnologije Frame Generation deloval samo na četrti seriji RTX-ov. NVIDIA je za predstavitev tehnologije spočela dva videa in eden od njiju se loti igre Cyberpunk 2077 in njenega dodatka Phantom Liberty, saj je to ena od redkih novodobnih iger, ki podpira tehnologijo osvetljevanja Full Ray Tracing, zdaj pa bo tudi očitno prva igra, ki bo podpirala tehnologijo DLSS 3.5. Od prihajajočih naslovov bosta novo preračunavanje podobe podpirala tudi Alan Wake 2 in Portal with RTX.

Twitch streamerji bodo lahko kmalu nadležnežem preprečili gledanje streamov

0

Dobre novice se pojavljajo na obzorju za vse Twitch streamerje, ki si želijo pri svojih prenosih v živo dobiti malce več kontrole nad svojim občinstvom, saj obstajajo ljudje, ki jim je v največje veselje spletno nadlegovanje drugih. Streamerji za nadzor svojega kanala navadno zasužnjijo moderatorje, ti pa nato budno motrijo pogovorno okno in če je nekdo preveč nadležen in kljub večkratnim opozorilom kar ne da miru, ga lahko moderatorji utišajo in mu s tem efektivno preprečijo nadlegovanje streamerja.

Vendar pa takšni nadležneži še vedno lahko spremljajo prenos v živo, a kaj kmalu se lahko zgodi, da bodo streamerji podeljevali bolj stroge kazni. Novico o tem je na X-u podelila Twitch partnerka Lowco, ki je v nadzorni plošči Twitcha opazila novo možnost, ki odstranjenemu uporabniku hkrati prepreči spremljanje prenosa v živo, zadeva pa naj bi ob bannanju takoj stopila v veljavo, tako da bi tečni uporabnik instantno ostal brez dostopa do streama.

Nova možnost preprečevanja gledanja še ni na voljo vsem, a Lowco pravi, da se bo to spremenilo že naslednji mesec. Takšen uporabnik bo sicer imel še vedno dostop do ogledov VOD-ov oziroma do raznih izrezkov, ki se pojavijo na Twitchu, a se zna kmalu spremeniti tudi to.

Twitch namreč načrtuje še dodatne funkcionalnosti pri odstranjevanju in blokiranju gledalcev. Uporabnik, ki je bil od kanala bannan lahko namreč še vedno gleda prenos v živo če se iz spletne strani odjavi ali pa se vanjo prijavi pod drugim uporabniškim računom, a Twitch naj bi razmišljal tudi o bannanju IP-jev, kar bi še otežilo življenje nadležnežu. Seveda znajo tisti najbolj trmasti zaobiti tudi takšne kazni, a bi se pri tem morali malce bolj potruditi, včasih pa jim zna takšen pristop močno zagreniti vsakdan – če se kdo denimo spravi tečnariti streamerju med brezdeljem v pisarni zna biti IP ban malce bolj trd oreh kot pa če ban dobi na domači mreži.

God of War Ragnarok naj bi dobil večji DLC

0

Če ste preigrali igro God of War Ragnarok povsem do konca, potem veste, da je zgodba Kratosa in njegovega sina Atreusa bolj ali manj zaključena. Ragnarok je bila take sorte igra, da si ob koncu res nisem želel kakšne dodatne vsebine, saj je že osnovna kampanja ponudila res veliko vsebine, ki se je mestoma zdela že malce preveč razvlečena, zato sem ob koncu dobil podoben občutek kot ob končanju igre Assassin’s Creed Odyssey: “Tole je bilo dobro, a hvala Bogu, da je zadeve konec”.

S to tezo se je po izidu strinjal tudi režiser Eric Williams, ki je v intervjuju povedal, da so v Ragnarok vložili vso ustvarjeno vsebino, zato studio Santa Monica ne razmišlja o kakšnih DLC-jih oziroma dodatkih, ampak se želi preseliti na naslednjo igro, ki naj bi bila povsem drugačna. Na njej dela režiser Cory Barlog, ki je leta 2018 ustvaril prvi God of War, novi naslov pa naj bi skočil v znanstveno-fantastične vode.

Znani leaker The Snitch pa je včeraj najavil, da so se vmes očitno načrti razvijalca Santa Monica spremenili in da naj bi se vendarle začelo delo na DLC-ju oziroma razširitvi, ki jo bo prejel God of War Ragnarok. The Snitch pravi, da naj bi bil skrivnosten dodatek razvit do nekje 60 % in ne bo izšel še letos, zaenkrat pa ni prepričan ali bo to samo DLC ali pa nemara samostojno razširitev kot je bil denimo Spider-Man: Miles Morales.

The Snitch je sicer dobro znani leaker, ki je imel v zgodovini kar nekaj pravilnih napovedi, a govorice pravijo, da je vmes prodal svoj Twitter račun nekemu španskemu streamerju, tako da njegove besede niso več tako zanesljive. No, ta “novi” Snitch trdi, da je njegov vir zanesljiv, saj je ta isti, ki je razkril slike iz igre Rise of the Ronin in zraven napovedal za to igro še datum izida, te informacije pa naj bi bile legitimne.

Dodatek morda res nima smisla za tako z vsebino polni naslov, vendar pa je čisto možno, da je od izida igre tudi sam Sony malce spremenil strategijo. Zadnja konferenca State of Play je napovedala bolj malo ekskluziv in od večjih naslovov je zaenkrat uradno napovedan samo Spider-Man 2, medtem ko so ostali studii, ki si jih lasti Sony, čudno tiho. Očitno vse tiste večje igre potrebujejo dodaten čas za razvoj in se je Sony odločil zapolniti luknjo z dodatkom, ki se bo samo zaradi svojega imena zagotovo dobro prodal, s tem pa se bo morda naredila tudi naveza na prihajajočo televizijsko serijo na kateri naj bi delal Amazon.

Stalker 2 pokazal akcijsko obarvan igralni napovednik

0

Žal leto 2023 ne bo tisto, ki nam bo prineslo drugo poglavje franšize Stalker, ki je bilo doslej večkrat prestavljeno. Ukrajinski razvijalec GSC Game World namreč z eno roko programira, z drugo pa se v resničnem življenju upira ruskemu vojaškemu napadu na Ukrajino, kar je seveda vplivalo na razvoj igre. Studio se je sicer preselil v Prago, a to ni rešilo vseh njegovih težav, saj so nekateri člani ekipe poprijeli za orožje in se šli borit za svojo domovino, zaradi nasprotovanja vojni pa je studio postal tarča za ruske hekerje, ki so jim celo vdrli na strežnike in jim odtujili izvorno kodo.

Skratka, če komu lahko upravičimo večkratne zamude, potem je to zagotovo studio GSC Game Worlda, za katerega se čudimo, da v takšnih pogojih sploh lahko dela na AAA projektu. Vendar pa je treba kljub vojni treba zaslužiti za kruh in denarce za tega si bo studio zagotovo prislužil, saj je v novem napovedniku za Stalker 2 akcija videti naravnost slastno in vredna čakanja.

Igralni napovednik Bolts & Bullets se tokrat osredotoči predvsem na akcijo, ki je v tej igri, ki rada izpostavi grajenje prepričljive atmosfere, zagotovo ne bo manjkalo. Z lepo zalogo orožij se bomo lotili mutirancev, ki smo jih sicer srečali ž v prejšnjih Stalker naslovih. Tu so nadležni psi, ki se za nami najraje zapodijo v krdelu ter srhljivi Bloodsuckerji, ki ne samo, da udarijo kot kamion, ampak so zraven še nevidni. Seveda bo tu tudi zalega vojakov iz nasprotnih frakcij, ki jih bo zaradi hranjenja s strelivom najbolj pametno ustreliti direktno v glavo, po življenju pa nam bo stregla tudi okolica. Tako kot prej se namreč še vedno nahajamo v skrivnosti Zoni, ki je izrodila cel kup bizarnih anomalij, te pa ob sebi rade skrivajo zaklade, a so hkrati za nas instantna usmrtitev. Odkrivamo jih s pomočjo vijakov, ki jih mečemo naokoli povsem brezskrbno, saj iz riti vedno lahko potegnemo ven novega, zaradi česar je preprost šrauf serijska oprema vsakega pravega Stalkerja.

Stalker 2 je torej videti odlično, vendar pa ga letos ne bo na spregled. GSC Game World je napovednik izrabil tudi za najavo novega datuma izida, ki se bo po novem zgodil v prvi četrtini 2024, takrat pa boste igro lahko prevzeli na PC-ju, konzolah Xbox Series X, vključena pa bo tudi v naročnino Game Pass.

Originalni Broken Sword dobiva predelavo, najavljen pa je tudi 6. del franšize

0

O avanturah Broken Sword sem v zadnjih dveh desetletjih slišal že marsikaj dobrega, a niti ene od teh iger nisem tudi praktično preizkusil. Za to franšizo v mojem življenju ni bilo pravega trenutka, da bi se spravil v njeno igranje: prvi del je izšel leta 1996, kar je bilo celo zame malce prezgodaj, medtem ko je zadnji, peti del Broken Sword 5: The Serpent’s Curse, izšel leta 2013, a takrat si človek reče, da če že ni igral prejšnjo kvadrologijo, potem se ne bo spravil niti v preigravanje frišnega dela, saj bo v štoriji bolj kot ne izgubljen.

Za serijo že od začetka skrbi studi Revolution Software, ki ga vodi Charles Cecil, ta pa je moral tekom tridesetih let praktično vse odpustiti, v zadnjih letih pa je zopet začel nabirati ekipo in sredstva za ponovno obuditev franšize. In tako je nekaj dni nazaj napovedal kar dva nova projekta: eno predelavo in hkrati povsem frišen del avanture Broken Sword.

Predelava se bo lotila izvirnika The Shadow of Templars, ki bo v prenovljeni verziji dobila podnaslov Reforged. Spremljali bomo začetek avanture, ki se vrti okoli glavnega junaka Georga Stobbarta, ki se odpravi na dopust v Pariz, nakar se pojavi morilski klovn, ki z bombo razstreli bližnjo gostilno in skoraj pokoplje našega junaka. George ne samo da preživi ampak tudi združi moči s simpatično novinarko Nico Collard, par pa se nato odpravi raziskovati zaroto, ki je veliko globlja, kot sta pričakovala.

Vse Broken Sword igre so pustolovščine, kar pomeni, da jih nadzorujemo iz statičnega pogleda, nakar se s klikanjem sprehajamo po lokacijah, nabiramo predmete, čvekamo s prebivalci in poskušamo razrešiti uganke, ki so v tej seriji dokaj logične. Nič od tega se ne bo spremenilo v predelavi, ki bo v bistvu poskrbela samo za grafiko višje ločljivosti, ta pa je bila narejena v kombinaciji s predanimi umetniki in umetno inteligenco. Revolution Software namreč priznava, da brez umetne inteligence predelava ne bi bila možna, saj bi zahtevala preveč denarja, ekipa pa ima trenutno samo šest zaposlenih. Glede na prve slike je projekt trenutno na pravi poti, saj je Reforged videti odlično, datum izida pa je postavljen v začetek leta 2024.

Napovedan je tudi povsem svež 6. del franšize, ki se bo imenoval Parzival’s Stone. Ta bo popolnoma 3D in bo zgrajen znotraj pogona Unity, George in Nico pa imata pred sabo novo nalogo, saj bosta poskušala izvohati sled za izmuzljivim svetim gralom. Ta igra bo zahtevala malce več proračuna in tudi časa, zaradi česar še nima datuma izida.

Revolution Software pravi, da upa na dobro prodajo predelave, saj bi jim ta omogočila tudi predelavo drugega dela The Smoking Mirror.

Epic Games ta teden podarja odlično strategijo Homeworld: Deserts of Kharak

0

Ljubitelji realnočasovnih strategij si lahko od danes naprej privoščite novo brezplačno poslastico v obliki igre Homeworld: Deserts of Kharak, ki jo ta teden digitalna trgovina Epic Games podarja na sledeči povezavi.

Gre za “novo” igro znotraj franšize Homeworld, ki je bila pred tem na dolgem prisilnem dopustu, saj pač ljudem ni bilo več do preigravanja strategij – še posebej takšnih znanstveno-fantastičnih, ki se dogajajo v vesolju. K sreči je razvijalec in založnik Gearbox spoznal, da je Homeworld izjemno cenjena franšiza, ki si zasluži novo priložnost, zato so leta nazaj spočeli predelavo prvih dveh iger, nakar so odobrili še delo na samostojni strategiji Homeworld: Deserts of Kharak, ki so ga zaupali razvijalcu Blackbird Interactive.

Slednja je izšla leta 2016 in čeprav ni bila blazna prodajna uspešnica, so jo kritiki imeli radi in zadeva na Metacriticu nosi oceno 79, s strani gledalcev pa eno lepo okroglo osmico. Vsi se strinjajo, da je tole čudovita strategija, ki ima samosvoje mehanike, tako da se precej razlikuje od prvih dveh Homeworld iger, vendar pa je ravno zaradi tega lahko privlačna starim in novim igralcem serije.

Za razliko od prvih dveh poglavij se Deserts of Kharak preseli na planet, ki ga krasijo puščavske sipine in razbitine puščavskih ladij. Nadzorovali boste lažja in težja vozila, zaradi negostoljubnega planeta pa v pehote ne boste gledali, saj se bodo vsi raje skrivali v pločevinastih konzervah in se znotraj cvrli zaradi pritiska žgočega sonca.

To je prvič, da se je Homeworld: Deserts of Kharak pojavil kot brezplačna ponudba na Epic Gamesu in če ste pozorno spremljali našo stran, potem si v knjižnici zdaj lastite tudi predelavo prvih dveh iger, tako da imate pred sabo v bistvu že celo zbirko Homeworld naslovov.

Tem se bo kmalu pridružil še tretji del, ki ga prav tako izdeluje Blackbird in ta je na letošnjem Gamescomu dobil prvi pravi napovednik, izid pa je načrtovan za februar 2024.

Totedenska brezplačna ponudba je veljavna do 31. avgusta, nakar jo bo zamenjala igra Cave Story+.

Amazonova televizijska serija Fallout prejela prvi dražilnik

0

Glede na to, da bomo na Fallout 5 čakali še nekje deset let in ga bomo skoraj zagotovo igrali šele na naslednji generaciji konzol, bomo navdušenci nad tem vesoljem v vmesnem času požrli vsak košček uradno žegnane vsebine, pa čeprav nam ta ne bo dostavila ravno tiste izkušnje, ki so jo pričarale enoigralske igre.

Takšen dober vmesni obrok bo Amazonova televizijska serija Fallout o kateri že dolgo poslušamo, vendar pa poleg slik iz snemanja česa konkretnega še nismo videli. Amazon je to spremenil včeraj, ko je za oboževalce pripravil nekaj novih razkritij, publika na sejmu Gamescom pa je ugledala prvi dražilnik, ki končno zadevo pokaže v gibanju.

Dražilnik še ni prispel na YouTube, tako da se je zaenkrat treba zadovoljiti s posnetkom nekoga, ki je predvajano zajel na svoj telefon, kvaliteta pa je seveda obupna. Kljub slabi ločljivosti pa so nekateri kadri takoj prepoznavni vsakemu pravemu navdušencu nad Fallout igrami: vidimo lahko prepoznavne helikopterje Vertibird, skupina vojakov pa se sprehaja v oklepu Power Armor, ki niso videti tako impozantno kot v igrah. Ugledamo lahko tudi ghoula v frajerskem jopiču, na koncu pa še eksplozijo atomske bombe, ki je značilna za to franšizo.

V enem kadru lahko vidimo tudi odpiranje podzemnega bunkerja, ki se v Fallout vesolju imenuje Vault. Specifično bomo v seriji spremljali dogajanje okoli Vaulta 33, ki ga v igrah še nismo obiskali, mesto dogajanja pa bo tokrat Los Angeles. Mesto angelov smo sicer v igrah že obiskali, tam pa nosi ime Boneyard, a seveda ni nujno, da bo serija vsebovala enako zgodovino kot pa jo vsebujejo igre.

Serija, preprosto imenovana Fallout, točnega datuma izida še nima, a bo izšla enkrat v 2024.

Sonyjeva prenosna konzola PlayStation Portal stane 220 €

1

Sony je včeraj svoji prenosni konzoli, ki jo je doslej imenoval s kodnim imenom Project Q, vendarle nadel uradno ime in zraven pristavil še uradno ceno.

Prenosna naprava se bo imenovala PlayStation Portal in njeno delovanje in funkcije so znane že dolgo. Tole ne bo naslednik Sonyjeve prejšnje prenosne konzole PlayStation Vita, ampak naprava, ki bo imela močno bolj omejeno delovanje. Omogočala bo namreč samo poganjanje iger na domačem Wi-Fi omrežju, za igranje pa boste potrebovali prižgano konzolo PlayStation 5. Ob najavi, da Sony trenutno testira streaming PlayStation 5 iger preko pretočne storitve PlayStation Plus smo pomislili, da bo takšna funkcionalnost prispela tudi na PlayStation Portal, a temu ni tako. Na Portalu ničesar ne bomo zaganjali lokalno, tako da če vam doma pade mreža zadeva postane navadna nekoristna opeka. Sony tudi sam priznava, da je naprava namenjena izključno domovom, kjer je televizor s priklopljeno konzolo trenutno zaseden, zato lahko igralec zabavo preko Portala preseli v drugo sobo.

PlayStation Portal vsebuje LCD zaslona, premera 8 palcev, ki teče pri ločljivosti 1080p in se osvežuje pri 60 sličicah na sekundo. Vsebuje tudi napreden kontroler, ki bo funkcionalnosti enak igralnemu ploščku DualSense iz konzole PlayStation 5, tako da boste deležni naprednega tresenja, a zaenkrat še nimamo informacij, kakšna bo vzdržljivost baterije.

Portal vsebuje še en večji minus, ki zna marsikoga odvrniti od nakupa. Naprava namreč ne podpira povezovanja preko Bluetootha ampak se zanaša na novo tehnologijo PlayStation Link. Sony pravi, da je Bluetooth prepočasen, da bi dostavil dobro igralno izkušnjo, zato so podporo zanj opustili, PlayStation Link pa bo omogočal instantno preklapljanje med različnimi Sonyjevimi napravami. Problem je, da bosta Link podpirale samo nove Sonyjeve slušalke PULSE Elite in PULSE Explore, ki se bosta prodajala po ceni 150 € in 220 €. V prihodnosti bo Sony omogočal tehnologijo Link tudi zunanjim izdelovalcem slušalk, a dejstvo ostaja, da vaše trenutne brezžične slušalke na Portalu ne bodo delovale in sem notri so prištete tudi Sonyjeve lastne PULSE 3D slušalke za PlayStation 5. K sreči je vsak prisoten 3,5 mm vhod, tako da lahko na Pulse priklopite žične slušalke, za brezžično igranje pa bo preprosto treba najprej odšteti denarce Sonyjev.

V tem primeru bo treba denarnico odpreti na precej široko. PlayStation Portal bo zase zahteval 220 €, kar ni ravno poceni, ta cena pa močno naraste, če si boste zaželeli brezžičnega igranja, saj bo v tem primeru treba odšteti vsaj 370 €.

PlayStation Portal še nima datuma izida, a analitiki predvidevajo, da naj bi izšel enkrat novembra.

Assassin’s Creed Mirage dobil nov napovednik in to v arabskem jeziku

0

Še malo in pozabavali se bomo lahko v povsem novi Assassin’s Creed igri, ki bo po obsegu manjša od tistih polnih poglavij, a bo dovolj velik zalogaj medtem ko čakamo na tisti pravi naslednji del. Assassin’s Creed Mirage je bil sprva zamišljen kot večji dodatek za Valhallo, vendar pa se je vmes vsebina dovolj nabreknila, da se je Ubisoft odločil zadevo izdati kot povsem samostojen naslov.

Na sejmu Gamescom je založnik za nas pripravil nov napovednik, ki nas preseli v 9. stoletje Bagdada, tam pa bomo spremljali protagonista Basima Ibn Is’haqa, ki se ga pristaši serije spomnite že iz prejšnjih iger. Mesto in čas dogajanja sta že znana, saj nam je Ubisoft že nekaj časa nazaj dostavil daljši igralni napovednik, a vseeno je tale video vreden ogleda. V njem lahko namreč prvič slišimo arabsko glasovno igranje, ki nam bo dostavilo bolj verno igralno izkušnjo in ga do sedaj v Assassin’s Creed igrah še nismo slišali.

Da bi si ob preigravanju Assassin’s Creed iger izbral tudi jezik, ki bi ustrezal izbranemu časovnemu obdobju, mi do sedaj še ni padlo na pamet. Na takšen način bi lahko preigrali trilogijo Assassin’s Creed: Ezio Trilogy, ki se dogaja v Italiji, medtem ko bi za Unity lahko izbral francoščino. Izbira ustreznega jezika lahko veliko doda pri ustvarjanju pristne atmosfere, vendar pa lahko zabredete v težave, če jezika ne razumete in berete angleške podnapise. To sem spoznal pri igranju igre Atomic Heart pri kateri sem izbral ruščino in angleške podnapise, vendar pa so liki ves čas čebljali, tudi med strelsko akcijo, tako da je bilo malce težko spremljati streljanje nasprotnika in zraven še brati podnapise.

Napovednik pokaže tudi novega nasprotnika in sicer nekega vojaka, ki se bo na nas spravil s čisto pravim metalcem ognja. Tip na hrbtu nosi nekakšen kadeč nahrbtnik in stavimo, da bomo tega lahko izkoristili za njegovo eksplozivno obarvano uničenje.

Assassin’s Creed Mirage je ta mesec najavil prestavitev izida in to na bolj zgodnji datum, tako da se bomo v preigravanje spravili že 5. oktobra.

BioWare odpušča okoli 50 delavcev

Razvijalec BioWare je včeraj na družabnih omrežjih sledilce pozval k branju zapisa, ki se tiče prihodnosti studia. Takšne novice nikoli niso dobre in tako se je izkazalo tudi v tem primeru, saj smo na uradnem blogu na začetku lahko prebrali cel kup lepih besed, preden se je Gary McKay spravil v meso celotne objave: BioWare bo odpustil okoli 50 delavcev, ki jim bo poskušal delo poiskati v drugih studih založnika EA, a zraven priznava, da zelo verjetno vsem ne bo možno ugoditi.

Manjša ekipa naj bi razvijalcu omogočala ohranitev vitalnosti studia, tako shujšani pa bodo tudi lažje ustvarjali prihajajoče igre, ki bodo dosegale njihove standarde kvalitete. Seveda je vse skupaj traparija in so te besede zapisane samo zato, da bi prikrile grdo resnico: BioWare se je znašel v škripcih in EA-ju je zmanjkalo potrpežljivosti.

Odpuščanja in nazadovanje nekdaj legendarnega studia v bistvu niso presenetila nikogar. BioWare je resda v preteklosti spočel goro odličnih RPG-jev, a od teh časov je preteklo že veliko vode. Ironično smo ravno ta mesec dobili Baldur’s Gate 3, ki se prodaja kot za med, spočel pa ga je razvijalec Larian, medtem ko je BioWare ustvaril prva dva dela, a se je nato spravil loviti bolj popularne igričarske trende. Vmes je studio zapustilo cel kup vodilnih imen, tako da je današnji studio le bleda senca samega sebe.

Ne pomaga niti dejstvo, da sta zadnja dva projekta za EA prinesla ogromno finančno luknjo. Mass Effect Andromeda je bil tako slabo sprejet, da ga želi BioWare čimprej pozabiti, nakar so z igro Anthem poskušali ujeti igralce, ki prisegajo na Bungijev Destiny 2, a jim je z njo še bolj spodletelo. Novinarji smo v bistvu pričakovali, da bo EA studio zaprl že takrat, vendar pa se to ni zgodilo in BioWare trenutno dela na igrah Dragon Age Dreadwolf in novem poglavju Mass Effecta.

McKay je na koncu še zapisal, da se nam za novi Dragon Age ni treba bati, prav tako pa delo lepo napreduje na novem Mass Effectu. Vendar pa so besede poceni in glede na to, da je Dragon Age Dreadwolf med razvojem zamenjal že cel kup vodilnih oseb in da ta še vedno nima niti leta izida, je za prihodnost njihovih iger in samega studia težko biti optimističen.

NVIDIA najavila predelavo Half-Life 2: RTX in ta je videti neverjetno dobro

0

NVIDIA pridno dela na promociji svojih grafičnih kartic RTX in orodja RTX Remix, ki modderjem omogoča vpeljavo ray tracing osvetljave v starejše naslovi, ki s tem dobijo nekaj svežine, igralci pa s tem dobimo izgovor, da se lotimo vnovičnega preigravanja nekaterih igričarskih legend.

RTX Remix je na voljo vsakemu modderju, NVIDIA pa rada v partnerstvo stopi s tistimi najbolj obetavnimi projekti. Na svojo roko so predelali legendarno igro Portal, zdaj pa so se spravili še na igro Half-Life 2, ki bo dobila pošteno prenovo pod imenom Half-Life 2: RTX.

Kako je stvar videti v praksi lahko dobro vidite preko zgornjega dražilnika, kjer je NVIDIA naredila primerjavo izvirnika iz leta 2004 ter prenovljene različice, ki se prikaže ob iztočnici RTX ON. Primerjava bi morda kakšnemu gledalcu, ki se ne spozna preveč na tehnologijo, znala vzbuditi mnenje, da je nova čudovita grafična podoba samo posledica ray tracing osvetljave a temu ni tako.

Na tej predelavi namreč delajo nekateri najbolj popularni modderji, ki se že leta bavijo z ustvarjanjem projektov za igro Half-Life 2, ti pa niso vpeljali samo nove teksture, ampak priskrbeli tudi nove modele in povsem frišne teksture, ki jih nato ray tracing osvetljava pripelje do polnega sijaja. Ekipa se zdaj druži pod imenom Orbifold Studios in NVIDIA pravi, da je Half-Life 2: RTX najbolj impresivna grafična predelava te igre doslej. Oporekati jim ravno ne moremo, seveda pa bo treba počakati na polno verzijo moda, ki zna ob bolj napetih scenah boja utrpeti kakšno težavo z optimizacijo.

Half-Life 2: RTX še nima datuma izida, vsebuje pa mod uradno stran na kateri ustvarjalci tudi rekrutirajo nove prostovoljce, ki so enako strastni kot ostali člani ekipe.

Ni pa to edina grafična nadgradnja, ki je trenutno v nastajanju za igro Half-Life 2. Leta 2021 smo pisali o projektu Half-Life 2: Remastered Collection na katerem dela modder Filip Viktor, ta pa je v preteklosti ustvaril popularno grafično obnovo Half-Life 2: Update. Remastered Collection je še vedno v nastajanju, zato se zna zgoditi, da bomo v prihodnosti izbirali med dvema modoma, zdi pa se, da bo Remastered Collection malce bolj veren tisti podobi, ki nam jo je 20 let nazaj prinesel Valve.

Otvoritveni večer Gamescoma prekinjen iz strani nadležnega gledalca

0

Geoff Keighley je ime, ki ga srečamo na praktično vsaki večji igričarski prireditvi. Je ustanovitelj vsakoletne podelitve nagrad The Game Awards, hkrati pa vodi festival Summer Game Fest in je tisti, ki je vodil včerajšnji otvoritveni večer Opening Night Live iz sejma Gamescom. Žal pa ima Geoff to smolo, da je njegove nastope in prireditve žal dvakrat v zadnjem letu prekinil nek nadležen gledalec, zato je včerajšnji začetek Gamescoma s sabo prinesel grenak priokus.

Vpad na oder se je zgodil že praktično takoj na začetku šova. Ravno se je zaključil klavirski nastop skladatelja igre Starfield, nakar se je Geoff začel hvaliti, da je tudi sam, skupaj z nekaterimi opisovalci, že dobil dostop do igre in je sredi preigravanja, nakar sta na oder skočila dva nenapovedana gledalca. Oba sta začela vzklikati o igri GTA 6 in da bi to rad igral Bill Clinton, kar je seveda referenca na odrski napad iz podelitve The Game Awards, ko se je nekdo prismukal na oder ravno ob sprejetju nagrade za igro leta in začel mikrofon govoričiti bizarne opazke glede Billa Clintona.

Vidno razočarani Geoff je s kislim nasmeškom par sekund spremljal dogajanje, nakar so vsiljivca iz odra odstranili varnostniki. Geoff je nato dodal, da je res žalostno, kako takšni napadalci prekinejo takšne posebne trenutke, ki so namenjeni proslavljanju iger, vendar pa tempa ni izgubil in je nato hitro napovedal svojega prvega gosta Todda Howarda.

Enega od napadalcev smo srečali že prej. V bistvu smo o njem samo na naši strani spočeli že dva članka: zadnjega od njiju samo dan pred Gamescomom, ko se je vsiljivec zrinil na oder pogovorne nogometne oddaje Doppelpass in tudi tam je vzklikal o igri GTA 6. Očitno želi tip na takšen način priti do neke slave, vendar mu to do sedaj še ni uspelo, saj kljub trem vpadom še vedno ne vemo njegovega imena, niti nas to kaj posebej ne zanima.

Bo pa Geoff, hočeš nočeš, moral poskrbeti za malce boljšo varnost teh dogodkov, saj očitno vsiljivci dobivajo posnemovalce in samo vprašanje časa je, da bo enkrat na oder stopil nekdo, ki zna biti malce bolj nasilen.

Cyberpunk 2077 predstavil posodobitev 2.0, ki bo zares zajetna

0

Skoraj tri leta po izidu bo očitno Cyberpunk 2077 končno prišel do tistega stanja, ki ga je v vseh napovednikih pred izidom obljubljal za originalno igro. Razvijalec CD Projekt RED je včeraj izdal nov napovednik, ki sicer pokaže nekaj utrinkov iz prihajajoče razširitve Phantom Liberty, a večina videa je namenjena predstavitvi težko pričakovane posodobitve 2.0, ki bo po številu popravkov in novih igralnih elementih največja doslej.

CDPR je dodobra premešal veščine in dodal kar nekaj novih sposobnosti, ki jih do sedaj še nismo videli. Vsi tisti, ki ste od vedno stavili na bojevanje od blizu, boste pozdravili veščino, ki zna preko katane samodejno odbijati strelivo, k temu pa je bila dodana tudi sposobnost s katero boste lahko sovražnika prijeli in ga dobesedno zalučali v obraz drugih grdavžev. Veliko več bo tudi krvavih usmrtitev, saj boste rezali vratove kot za stavo, poskrbljeno pa bo tudi za hitrejše premikanje kar bo prišlo prav tistim, ki se zanašajo na orožje Mantis, saj se boste lahko zdaj praktično prežarčili do vaše izbrane tarče.

Poleg novih veščin in višje meje izkustvene stopnje se bodo spremembe zgodile tudi na cesti. Dobili bomo novo zalogo vozil, ki nam zdaj ne bodo služila samo za prevažanje, ampak bodo na sebi nosila tudi impresivno orožarno. To bo nujno potrebno, saj bodo sovražniki zdaj bolj agresivni, policija pa je zdaj postala legitimna grožnja, saj nas bodo oklepljeni kombiji poskušali izriniti iz ceste, postavljali pa nam bodo celo barikade. Teh stvari se bomo lahko rešili bodisi preko hekanja vozil, v zasede pa bomo lahko izstrelili kup raket, ki bodo poskrbele za impresiven ognjemet. Preveč poredni ne smemo biti, saj bo sistem policije sledil tistemu iz GTA-jev, tako da bodo naši zasledovalci čedalje bolj agresivni, v končni stopnji pa se bo nad nas spustil celo poseben odred Max Tac, ki smo ga v originalni kampanji videli samo v skriptiranih dogodkih.

Poleg teh sprememb igralne formule nas čaka tudi več kot 100 novih orožij in kosov oblačil, seveda pa ne smemo pozabiti na dodatek Phantom Liberty, ki nas bo preselil na povsem nov del mape Dogtown, kjer se bo odvila nova zgodba, ki bo vsebovala tudi stare obraze tipa Johnny Silverhand.

Skratka nova posodobitev 2.0 je tako ogromna, da se vam v bistvu splača začeti igranje povsem na novo. Žal se zdi, da se bomo s posodobitvijo lahko pozabavali šele ob izidu dodatka Phantom Liberty, kar pa se bo zgodilo 26. septembra.

Crimson Desert je v novem napovedniku videti tako dobro, da smo že postali malce sumničavi

0

Igra Crimson Desert je bila sprva najavljena leta 2019, štiri leta kasneje pa zadeva še vedno ni nared, niti nima datuma izida. Je pa razvijalec Pearl Abyss v tem času notri stlačil tako veliko vsebine in si sposodil ideje od nekaterih drugih franšiz, da je lahko za včerajšnjo otvoritev Gamescoma spočel daljši napovednik, ki praktično v vsakem kadru pokaže neko novo igralno mehaniko.

Če česa torej Crimson Desert ne bo pogrešal je to raznolika vsebina. Nastopali bomo v vlogi najemnika, ta pa bo spremljal odraslo štorijo v odprtem svetu, ki vizualno precej spominja na igro The Witcher 3. Naokoli bomo jezdili na konjskem hrbtu, ki bo nosil verne animacije, a kadarkoli bomo lahko skočili tudi s pečine in zajadrali skozi zrak in med letečimi otoki, ki spominjajo na nekaj iz igre Zelda: Tears of the Kingdom. Potem so tu obstranski opravki, kot je lovljenje ovac in nošenje le teh, usmerjenje vrste podgan preko igranja na flavto, ribarjenje, polaganje rok, ugrabljanje kočij in vožnja z balonom.

Stvar je tako naphana z raznorazno vsebino, da smo do vsega skupaj postali že rahlo sumničavi. Nam bo Pearl Abyss res dostavil eno najboljših izkušenj v odprtem svetu, ki se bo lahko kosala za naslov najboljše igre leta? Glede na napovednik ambicij igri vsekakor ne manjka, a po drugi strani govorimo o razvijalcu, ki je v preteklosti izdelal MMO naslov Black Desert, ki sicer ni slab, a je znan po svojem grindanju enih in istih opravkov ter, seveda, zajetni količini mikrotransakcij. Pearl Abyss je navsezadnje južnokorejski studio in ti navadno znajo pričarati grafično čudovite naslove, ki pa jih v igralnem vidiku manjka globine.

A morda se je Pearl Abyss odločil razbiti te navade in se je preusmeril v izdelavo naslova, ki bo zahodnemu občinstvu bolj privlačen? Kdo bi vedel, na odgovore pa bo treba počakati še nekaj časa, saj Crimson Desert zaenkrat nima zapostavljenega niti leta izida.